Fortuna liga - preview 2. kola

24.07.2015, 08:26, aktualizováno 26.07.2015, 08:36
Previews
Tři duely má dnes na programu druhé kolo slovenské nejvyšší soutěže. Do té konečně vstoupí i Žilina, která hostí Zlaté Moravce. Slovan Bratislava přivítá Myjavu, Dunajská Streda změří síly s Trnavou...
MŠK Žilina - FC Zlaté Moravce  (neděle 19:00)
Jeden z dvoch posledných pohárových zástupcov Slovenska v Európskej lige MŠK Žilina privíta v nedeľu o 19:00 Zlaté Moravce. Vzájomná bilancia celkov hovorí o tom, že hostia so Žilinou v minulom ročníku nezískali ani bod.

Keďže Žilinčania odložili zápas úvodného kola s Podbrezovou kvôli rozsiahlej maródke, ktorú si priviezli z Moldavska, zápas na domácej pôde bude ich ouvertúrou v novej sezóne. Žilina z posledných 10-tich zápasov prehrala jeden - so Slovanom na konci posledného ročníka. V pohárových predkolách nestratila ešte ani bod a štyrikrát zvíťazila. 'Šošoni' naposledy dvakrát porazili moldavskú Daciu Kišiňov, cez ktorú sa tým dostali do 3. predkola EL. V domácej štvrtkovej odvete zvíťazili 4:2.

"Bol to zápas európskej úrovne. Červená karta prišla za stavu 1:0, keď sme viedli. Na našu koncentráciu to bola ťažká situácia. Súper nemal na výber a mohol jedine riskovať. Som rád, že chalani nezmenili spôsob hry a celý zápas hrali na víťazstvo a pre diváka, nie na udržanie dobre rozbehnutého prvého zápasu. Naše inkasované góly hodnotím aj ako risk súpera, ktorý nemal čo stratiť," povedal po zápase tréner Žilinčanov Adrán Guľa.

Zlaté Moravce otvorili Fortuna ligu domácou prehrou so Slovanom 1:2. "Ciele sú jasné, chceme hrať taký futbal, aby sme na náš štadión pritiahli čo najviac divákov. Verím, že sa nám to bude dariť lepšie ako v uplynulej sezóne," povedal pred štartom súťaže majiteľ ViON-u Viliam Ondrejka. Vzájomné skóre zápasov medzi Žilinou a Zlatými Moravcami z minulej sezóny je 14:2. Žilina doma zvíťazila 4:0 a 4:1 a v Zlatých Moravciach dokonca 6:1.

Žilina sa v posledných dňoch ešte posilnila. Z tímu poľskej Ekstraklase Podbeskidzie Bielsko-Biała prišiel iba 21-ročný obranca Róbert Mazáň. Do Poľska odišiel začiatkom roka. Predtým hrával za Senicu, kde sa dostal z rodného Trenčína. "Štýl hry Žiliny poznám z Trenčína, kde ma trénoval Adrián Guľa. Chlapcov väčšinou z reprezentácie. Prichádzam teda do známeho prostredia. Verím, že mi to pomôže a i ja pomôžem mužstvu. Mojím cieľom je odohrať čo najviac zápasov a pomôcť tímu, lebo má určite tie najvyššie ciele. Dúfam, že spolu ich dokážeme naplniť," povedal nový hráč v kabíne.

Zápas medzi domácim MŠK Žilina a ViON-om Zlaté Moravce sa začína v nedeľu o 19:00.
Kurzy sázkové kanceláře bet365: 1.18 - 6.50 - 15.00
Tip EuroFotbal.cz: 1
více informací
Slovan Bratislava - Spartak Myjava  (neděle 19:00)
Slovan po výhre 1:0 a 5:1 nad írskym Dublinom v 2. predkole Európskej ligy mieri späť na ligový trávnik. Očakávaná bola výhra belasých v Zlatých Moravciach v 1. kole, favoritom sú belasí i tentoraz.

Írsky druholigista UC Dublin nemohol byť pre Slovan serióznou prekážkou. Po tom, čo belasí v 1. dueli zvíťazili na domácej pôde 1:0 len tak tak, vyhral ŠK v Írsku vysoko 5:1. V 3. predkole Európskej ligy narazí na ruský Krasnodar. "V našej hre boli veľmi dobré fázy, ale aj slabšie. Tých sa proti silnejšiemu protivníkovi, akým bude ruský FK Krasnodar, treba vyvarovať," povedal po zápase s Írmi tréner Dušan Tittel. V domácej súťaži si Slovan poradili s celkom Zlatých Moraviec 2:1 (2:1) a pripísal si prvé tri body.

Myjava odohrala 1. kolo na kopaniciach proti Trnave. Do polčasu viedla 3:2, aby napokon zvíťazila 4:2. Klub pred sezónou deklaroval vysoké ciele a ambície. V minulom ročníku sa medzi súpermi rodili veľmi rozdielne výsledky. Myjava najprv zdolala Slovan na domácom ihrisku 2:1 a aj v Bratislave - 1:0. V závere sezóny vyhral Slovan na kopaniciach 6:3. Kým Bratislavčania v posledných 10-tich súťažných zápasoch v rade nestratili ani bod, Myjava naopak zvíťazila v jedinom z deviatich majstrákov - práve v poslednom s Trnavou (4:2). Ešte pred zápasom v Zlatých Moravciach predĺžil technický úsek SFZ licenciu Dušanovi Tittelovi. Podľa prezidenta Únie ligových klubov Ivana Kozáka sa tak stalo po predložení potrebných dokladov. Oficiálne ako tréner belasých vystupoval dovtedy namiesto Tittela Ján Švehlík.

Úvodný výkop zápasu 2. kola Fortuna ligy medzi domácim Slovanom a Spartakom Myjava je v nedeľu o 19:00.
Kurzy sázkové kanceláře bet365: 1.29 - 5.25 - 10.00
Tip EuroFotbal.cz: 1
více informací
DAC Dunajská Streda - Spartak Trnava  (neděle 19:00)
DAC Dunajská Streda privíta v nedeľu na Žitnom ostrove jedného z dvoch aktuálnych zástupcov Slovenska v pohárovej Európe Spartak Trnavu.

Kým D. Streda úvodné vystúpenie v aktuálnom ročníku najvyššej ligy absolvovala zo ziskom troch bodov za výhru nad Senicou 2:0 (2:0), Trnavčania podľahli v Myjave 2:4 (2:3). Zároveň sa im v tomto týždni podarilo postúpiť do 3. predkola Európskej ligy po vyradení severoírskeho Linfieldu. Tomáš Tujvel, gólman, ktorý do Dunajskej Stredy prišiel z Videotonu, ocenil víťazstvo svojho tímu v prvom kole aj fanúšikov.

"Je to fantastické, nemám slov! Skvelá atmosféra, víťazstvo a dobrý tímový výkon. Keď po chytenom pokutovom kope začali fanúšikovia skandovať moje meno, bol to výborný pocit."

Erik Pačinda prišiel na Žitný ostrov z MFK Košice. "Sme výborne naladení, prvý zápas sme vyhrali. Mne osobne sa vydarila premiéra, veľmi sa tešíme na druhý duel," povedal. "Všimol som si, že sa mu v úvode sezóny strelecky darí a má výbornú formu, čo potvrdil aj v Európskej lige. Je to šikovný futbalista, bol aj v reprezentačnej nominácii," povedal na adresu Trnavčana Erika Saba.

"Dáme si na neho pozor, rovnako však aj na jeho spoluhráčov. U nás sa hrá ťažko a dúfam, že úspešnejší budeme my," uzavrel ex-Košičan.

Sabo na oplátku hovorí o sile DAC-u. "Nevyhráva sa tam na počkanie. Toto bude veľmi ťažký zápas. Nik však nie je neporaziteľný a určite môžeme uspieť," povedal strelec dvoch gólov vo štvrtkovom zápase druhého predkola Európskej ligy UEFA proti Linfieldu. "Cítim sa dobre, hrá sa mi fajn, ale už začína byť veľa anglických týždňov a určite to pocítime. Verím však, že do nedele zregenerujeme a budeme na DAC pripravení." V predchádzajúcom ligovom ročníku DAC získal s Trnavou iba bod po domácej bezgólovej remíze. V Trnave podľahol 1:3 a opäť na Žitnom ostrove 0:1.

Zápas 2. Kola Foprtuna ligy medzi zatiaľ stopercentným DAC Dunajská Streda a pohárovo i ligovo vyťaženou Trnavou má úvodný výkop v nedeľu o 19:00. Trnavčanom v ňom určite bude chýbať obranca Boris Godál, ktorý pre zranenie vypadol na dlhšie.
Kurzy sázkové kanceláře bet365: 2.25 - 3.25 - 3.20
Tip EuroFotbal.cz: 10
více informací
ŠPORT Podbrezová - AS Trenčín  (sobota 17:00)
ŽP Šport Podbrezová odohrá svoj prvý duel v novom ročníku Fortuna ligy proti majstrovi z Trenčína. Tomu nevyšla premiéra v Lige majstrov, keď vypadol s rumunským šampiónom.

Zápas 1. kola 'železiarov' proti vicemajstrovi zo Žiliny bol odložený kvôli zdravotným komplikáciám hostí. Tie si 'šošoni' priviezli z úvodného zápasu 2. predkola Európskej ligy, ktorý odohrali v moldavskom Kišiňove (2:1). Sezónu Horehronci otvoria teda na domácom trávniku zápasom s AS. Podbrezová vstúpila do sezóny s novým trénerom Zdeňkom Frťalom. Bývalý hráč Trnavy, Slovana i českých Teplíc trénoval naposledy český druholigový FK Varnsdorf, s ktorým nepostúpil do najvyššej súťaže iba pre nevyhovujúci štadión.

"Jar výsledkovo Podbrezová nezvládla. Mňa však zaujíma prostredie a noví hráči, všetci musíme urobiť maximum, aby sme boli minimálne stabilným účastníkom prvej ligy. Potrební sú hráči, aby makali za Podbrezovú od prvej do poslednej minúty, nielen v zápasoch, ale aj v tréningu a celom spôsobe života profesionálneho futbalistu," povedal pred časom nový kormidelník. Renovovaný štadión bude mať vyhrievaný koberec. "Čím skôr sa tu objavíme, tým lepšie pre všetkých. V príprave budeme využívať Brezno, Valaskú, všetky zaužívané priestory," informoval tréner.

Káder Podbrezovej posilnil brankár Martin Kuciak, stredopoliar Žilák, stopér Vajda z Banskej Bystrice, rodák zo švajčiarskeho Luzernu Stefan Marinkovič, či útočník Roman Sabler. Po prvýkrát zmenil ružomberský dres za ten z Podbrezovej Mário Almaský. "Náš káder opustili brankári Hanák, Penksa, po skončení zmluvy odišli aj Šlapák, Nworah, Nosko zamieril do Dolnej Ždane na hosťovanie, Záhumenský sa už v priebehu jari vrátil do Slovana," konštatoval manažér Horehroncov Michal Budovec.

Trenčín v minulej sezóne zdolal najprv Podbrezovú 2:0, na Horehroní remizovala Podbrezová s AS 2:2. V poslednom vzájomnom stretnutí minulej sezóny vyhral doma Trenčín 4:1. Trenčania neuspeli v predkole Ligy majstrov, v ktorom sa stretli so Steauou Bukurešť. Po výsledkoch 0:2 (d) a 3:2 (v) sa so súťažou tento týždeň rozlúčili. "Všetkých nás mrzí, ako to dopadlo. Bol to výborný zápas. Až na hluchú dvanásťminútovku v druhom polčase a možno prísnu jedenástku som na chalanov pyšný. V Európe sa trestá každá chybička. Presvedčili sme sa však, že vieme hrať aj so silným európskym mužstvom," hovoril po zápase v Bukurešti tréner Martin Ševela. "Dúfam, že sme aspoň potešili fanúšikov. V ďalšom priebehu sezóny bude našou prioritou obhajoba titulu," povedal obranca Peter Čögley.

Zápas 2. kola Fortuna ligy má úvodný výkop v sobotu o 17:00 v Podbrezovej.
Kurzy sázkové kanceláře bet365: 4.75 - 3.75 - 1.70
Tip EuroFotbal.cz: 02
více informací
MFK Skalica - Zemplín Michalovce  (sobota 19:00)
Už v druhom kole si zmerajú sily vo vzájomnom súboji ešte donedávna druholigové tímy. Spolu sa však mohli dostať o poschodie vyššie a tak nastane situácia, ktorá v slovenskom futbale nemá obdobu niekoľko rokov. Nováčik proti nováčikovi. Skalica bude hostiť Michalovce a bude chcieť získať ďalšie tri body.

Na tie majú zálusk, samozrejme, aj východniari. Na pôdu súpera z MFK síce necestovali, no aj tak cítia šancu na prvé body. Skalica musí odohrať duel pre rekonštrukciu svojho štadióna v Senici, ale oficiálne bude domácim tímom. Na prvý zápas medzi svojimi fanúšikmi si ešte Skaličania budú musieť počkať, no na čo príliš dlho nečakali sú tri body. Tie získali už v prvom zápase na pôde popradského štadióna proti Ružomberku.

Šikovný Peter Mazan ale vášne krotí: "Žiadna eufória u nás v Skalici nevládne, no všetci sme mali z výhry obrovskú radosť. Hovorí sa však, že jedna lastovička leto nerobí a platí to aj v tomto prípade. Prvé víťazstvo sme si užili, ale už sa naplno koncentrujeme na ďalší duel s Michalovcami. Chceme nadviazať na prvý zápas. Nie sme mužstvo, ktoré by mohlo niečo podceniť," povedal podľa fortunaliga.sk.

Hostitelia by teda mali byť favoritmi aj vzhľadom k výhre proti Ruži, ale východniari takisto ukázali v prvom kole, že sa s nimi bude musieť rátať. Poriadne potrápili majstrovský Trenčín a siahali po bode. Ten im napokon ušiel iba v samom závere, no proti sokovi ešte nedávno konkurentovi v II. lige cítia šancu a rozhodne nebudú považovaní za outsidera. Škrvnou počas duelu s majstrom bolo zranenie Marcosa Calera Pereza.

"My sme stále pripravení na to, keď niekto zo zostavy vypadne, preto všetci naši hráči majú zdvojené posty. Preto máme už na Perezov post pripraveného hráča, ktorý ho určite plnohodnotne nahradí. Škoda jeho zranenia, lebo to bolo nezavinené. Nešťastne spadol priamo na rameno a stalo sa mu to, čo sa stalo. Musíme sa v najbližších týždňoch zaobísť bez neho," uviedol podľa klubového webe tréner Šturma. Okrem neho Michalovciam stále chýba aj Bayon.

Vzájomné duely nikdy súperi ešte v najvyššej súťaže neabsolvovali, zato vlani o poschodie nižšie zviedli zaujímavé zápolenia a v oboch prípadoch sa tešil Zemplín po výhrach 3:1 a 2:0. Duel začína od 19.00
Kurzy sázkové kanceláře bet365: 1.85 - 3.50 - 4.00
Tip EuroFotbal.cz: 1
více informací
FK Senica - MFK Ružomberok  (pátek 19:00)
Druhé kolo slovenskej Fortuna ligy otvoria tímy, ktoré v tom otváracom na súpera recept nenašli. O prvé body v sezóna tak na Záhorí zabojuje Ružomberok, hostí ho miestna Senica. Tá by mohla byť miernym favoritom vďaka domácemu prostrediu, no všetko podstatné sa ukáže až na ihrisku.

Senicu čaká kvarteto domácich zápasov a veruže súperi to budú nepríjemní. Po Ružomberku privítajú aj Skalicu, potom Trnavu a Slovan. Či si na tieto duely trúfne mladík Jakub Čunta vysvetľoval pre klubový web FK: "Veríme. Možno sme tak neposilnili ako ostatní, ale máme svoju silu. Máme na to, aby sme porazili na domácej tráve každého jedného súpera. V piatok proti Ružomberku sa o to pokúsime prvýkrát. Verím, že sa nám to podarí," zhodnotil. Faktom teda je, že tím prišiel o Pirošku či Kóňu a možno už v prvom zápase to bolo znať. Záhoráci totiž podľahli Dunajskej Strede a zatiaľ sú teda bez bodu a aj bez vsieteného gólu. Chýbať v dueli bude zrejme opäť iba Pittner.

MFK má za sebou takisto nevydarenú premiéru, keď "doma" prekvapujúco nestačil na nováčika zo Skalice a inkasoval až tri kusy. Do zostavy sa netrafil tréner Galád, svoj deň nemal brankár Macík a preto nestačil ani gól navrátilca Jakubka. S ním je však Ružomberok silný, okrem toho je v tíme aj skúsený Masaryk a pilieri Ďubek so Zošákom. Vonkoncom by teda nemali mať Liptáci problémy aj v ďalších dueloch. Naopak, pasovať by sme ich mohli ako ašpirantov na pohárovú Európu. V kádri pre duel so Senicou však opäť nebude Senecký pre zranenie a mimo je kvôli červenej karte Ján Maslo. Dlhodobo zranený je aj Ivan Kotora. "Bude to trošku špecifický zápas, lebo naposledy sme tam dostali štyri góly, z toho tri zo štandardiek, na ktoré sa musíme dobre pripraviť. Uvidíme v akom budeme zdravotnom stave, musíme vyriešiť obrannú formáciu," prezradil asistent trénera Ján Bíreš pre klubový web.

Duel začne od 19.00, vzájomné duely vyhral vlani vždy domáci tím, teda Senica 2x a hostia raz.
Kurzy sázkové kanceláře bet365: 1.91 - 3.60 - 3.80
Tip EuroFotbal.cz: 1
více informací
Tabulka před začátkem kola
 TýmZVRPSB
1.Spartak Myjava11004:23
2.MFK Skalica11003:13
3.DAC Dunajská Streda11002:03
4.Slovan Bratislava11002:13
5.AS Trenčín11001:03
6.ŠPORT Podbrezová00000:00
 MŠK Žilina00000:00
8.FC Zlaté Moravce10011:20
9.Zemplín Michalovce10010:10
10.Spartak Trnava10012:40
11.MFK Ružomberok10011:30
12.FK Senica10010:20

Autor: EuroFotbal.cz

Komentáře (185)

Přidat komentář
Ferguson6

OT: Čo ten Rusov? V Poľsku vôbec nechytá.

Reagovat
smazaný uživatel

Kukni fb diskusiu. Jeho otec tam k tomu písal.

Reagovat
Ferguson6

Už som to videl, ale ten jeho otec mi niekesy príde ako odtrhnutý od reality. Prestupoval do takého klubu, lebo mal byť jednotka a necncel vysedávať a nakoniec tam je niečo medzi druhým a tretím brankárom. A má 22 rokov, to už je vek, kedy by mal chytávať. Aj keď reprezentácii to nemusí vadiť, najbližších 6-8 rokov by sme mali mať o kvalitných brankárov vystarané.

Reagovat
adalbertus

Dunajská v neďelu večer už bude prvá

Reagovat
smazaný uživatel

a TT po dnešnej remíze bude posledná

Reagovat
Milan.B

co stoho? aj tak skoncia v strede tabulky, aj minuly rok mali dobry rozbeh a nic

Reagovat
Ferguson6

Ked im polovicu timu tvoria hraci Dukly, tak jasne, ze neskoncia vyssie

Reagovat
Milan.B

Reagovat
adalbertus

máš o nich väčší prehľad ako ja

Reagovat
smazaný uživatel

to asi každý

Reagovat
Milan.B

bez pochyby ze mam

Reagovat
Darren Fletcher

Senica - Ružomberok - 2

25.07. 17:00 ŠPORT Podbrezová - AS Trenčín --- 2

25.07. 19:00 MFK Skalica - Zemplín Michalovce ---- 2

26.07. 19:00 DAC Dunajská Streda - Spartak Trnava ---- 1

26.07. 19:00 Slovan Bratislava - Spartak Myjava ---- 1

26.07. 19:00 MŠK Žilina - FC Zlaté Moravce ---- 1

Reagovat
smazaný uživatel

No moc nám to nejde zatiaľ ale

Senica vs. Ružomberok 1

Podbrezová vs. Trenčín 2

Skalica vs. Michalovce 1

Dunajská Streda vs. Trnava 1

Bratislava vs. Myjava 1

Žilina vs. Moravce 1

Reagovat
smazaný uživatel

Senica vs. Ružomberok 1

Podbrezová vs. Trenčín 2

Skalica vs. Michalovce 1

Dunajská Streda vs. Trnava 1

Bratislava vs. Myjava 0

Žilina vs. Moravce 1

Reagovat
Ferguson6

Inak zaujímavé, že Senica si kvôli Skalici presunula svoj domáci zápas na neatraktívnejší čas a Skaličanom prenechala svoj štadión na ten atraktívnejší

Reagovat
smazaný uživatel

V sobotu je v Senici na programe najväčšia mestská akcia roka, na záhorí je kúsok od Skalice tento víkend najväčšia festivalová akcia na záhorí, sa čudujem že sa aj hrá futbal. Skôr ma prekvapilo, že nehrajú v nedeľu. Tento víkend je celkovo na záhorí akosi preplnený programovo.

Reagovat
Inter Eterno Amore

ZEMPLÍN !

Veľmi som zvedavý, či sa nám pri našich zranených oporách podarí potretíkrát zdolať Skalicu. Po výbornom výkone v prvom zápase proti majstrovi očakávam opäť hlavne bojovnosť a tímovosť. Stále nám chýba hlavne náš najlepší strelec z 2. ligy Samuel Garcia Bayón. Verím, že aspoň bod sa nám podarí získať, aj keď najlepšie by boli 3 ale pri tých zraneniach a dobrému vstupu Skalice do ligy je aj remíza dobrá. Prehra by bola sklamanie. Mrzí ma, že sa to nebude dať zrejme nikde sledovať.

Reagovat
Darren Fletcher

kto kazdy je mimo?

a huste nedava futbal?

Reagovat
Milan.B

huste je platene, či?

Reagovat
branik85

huste tuto sezonu nedava zapasy zatial.

Reagovat
Milan.B

to som nevedel

Reagovat
Inter Eterno Amore

Bayon, Perez boli mimo pred zápasom ... huste sere na to

Reagovat
smazaný uživatel

Nielen najlepší strelec, ale hlavne najväčší provokatér a simulant!!!

Reagovat
Inter Eterno Amore

čo je tiež zaujímavé, že počas celej jarnej časti 2. ligy bola Skalica pred nami a rovnaká situácia je aj teraz

Reagovat
smazaný uživatel

to sú také zaujímavosti ako svojho času od komentátorov na hustom, keď hovorili, na začiatku nejakej sezóny, že " Trnava už dva zápasy neprehrala!!!" a ono odohraté 2 kolá

Reagovat
cervo

Reagovat
Inter Eterno Amore

keď to ty povieš

Reagovat
Inter Eterno Amore

Ja som nepísal o 2 zápasoch, ale o celej jarnej časti 2. ligy sezóny 2014/15.

Reagovat
Maximus1

Soumah ide do Kuwajtu A prišiel nejaký mladík z Boca juniors na ročné hosťovanie.

Reagovat
smazaný uživatel

Neklam

Reagovat
smazaný uživatel

Mauro gonzalez?

Reagovat
smazaný uživatel

Je to 18y DM dobree a to o Soumahovi mas odkial?

Reagovat
Ferguson6

Soumah to má na Instagrame. Každopádne tí Afričania musia byť riadne vytretí. Má to talent, môže to zarábať v Európe a ide niekam tam do riti.

Reagovat
Darren Fletcher

myslis, ze tam nejde zarabat? :)

Reagovat
Ferguson6

Ide tam upadnúť do zabudnutia za drobné oproti tomu, čo by mohol mať v Európe.

Reagovat
Robochelsea

Ale hovno... V Európe by mohol hrať tak na spodku tabuľky Bundesligy alebo Serie A a tam nezarobí toľko čo v Kuwajte. Ale je to kurva škoda

Reagovat
smazaný uživatel

Jak slovaci hah

Reagovat
Ferguson6

Počet Afričanov a Slovákov v tých ligách asi bude trochu iný.

Reagovat
Robochelsea

Jaj však ale počkaj, jemu to tam píšu len ľudia do komentov, nie? To už dávno, ale myslím, že tých pár Arabov len chce, aby tam šiel.

Reagovat
nani92

Reagovat
smazaný uživatel

Škoda, ta kurva bola vždy ľahká obeť.

Reagovat
Ferguson6

Fašista a Novák do Borčíc. Títo dedinskí podnikatelia sú fakt peklo slovenského futbalu. Potom sa ÚLK čuduje, že za TV práva nikto nechce platiť. Však kto sa bude pozerať na nejaké Borčice? A navyše kto na ne bude chodiť na štadión? Snáď aspoň bude mať Novák tradičnú formu 1 gól za sezónu a nedostaneme hneď v prvom kole debakel.

Reagovat
adalbertus

DAC

Reagovat
smazaný uživatel

Peklo nie su dedinski podnikatelia. Peklo sú prvoligoví majitelia.

Reagovat
Lokomotiv

Ved to je to iste.

Reagovat
Ferguson6

Reagovat
Milan.B

Reagovat
smazaný uživatel

Ale vplyv tych dedinských majitelov na náš futbal je oveľa menší.

Reagovat
Lokomotiv

Myslim to inak.Majitelia praveze nasich najvyznamnejsich klubov su /zmyslanim/ dedinski balici jak lusk.Velkost penazenky je uplne nepodstatna.

Reagovat
cervo

Reagovat
smazaný uživatel

To je jasné.

Reagovat
Darren Fletcher

Reagovat
smazaný uživatel

COZe?

Reagovat
Bayern +

Ty už tiež prestan zo všetkých strán obhajovať Duklu... Bol som pozrieť na prípravnom proti Zvolenu a za to hovno čo tam hrali si nejakú kefu v Borčiciach plne zaslúžia a bodaj by ju aj dostali.

A nechapem prečo by to malo byť peklo, majú peniaze tak nech hrajú aj LM, ak budú chcieť. A už duplom nechapem čo oplakávaš Duklu, tam rozkradli aj to čo sa nedalo, tak aspoň nepíš drísty...

Reagovat
Ferguson6

Kde sa v tom príspevku zastávam Dukly? A za tým čo som napísal si stojím. S týmito dedinami v lige padne naša liga na úroveň litovskej alebo severoírskej. Na futbal tu bude chodiť 500 ľudí a aj to je veľa pretože, vo väčších mestách tieto dediny nikoho na futbal neprilákajú a v samotných tých dedinách bude 500 ľudí znamenať buď vypredané alebo, že prišla celá dedina.ULK sa sťažuje, že nikto nechce dávať peniaze za TV práva a čuduje sa niekto? Však kto sa bude v telke pozerať na zápas Skalica - ViOn na štadióne, ktorý vlastne ani nie je poriadny štadión a bude na ňom 300 ľudí? Hlavne, že na jednom malom území je 6 prvo a druholigových klubov, ktoré si akurát berú divákov a väčšie úspechy by mali, keby sa spojili. Ale to by tí majitelia neprežili.

Reagovat
smazaný uživatel

majú na to, dostali sa tam, jednoduché... nechápem, prečo by sa mali nejak nezmyselne tlačiť kluby z východu, zo stredu aby to bolo vyrovnané?

Reagovat
smazaný uživatel

To je chyba tych majiteľov, co vkadtnia BB, KE, PO... A nie tam nejakých trtkov z Borcic...

Reagovat
smazaný uživatel

Vlastnia

Reagovat
Milan.B

Vsak si mozte hrat ligu tam na zahori ...ale tak aj vyzera ta nasa liga, jedna velka hanba

Reagovat
smazaný uživatel

zožente si sponzora, dostaňte sa tam a tiež môžte hrať ligu

Reagovat
Kovi81

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
cervo

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

uplakani vychodnari

Reagovat
Milan.B

1000 ludi vcera na prvy zapas doma.... to hovori za vsetko

Reagovat
smazaný uživatel

Tak vaše návštevy tiež neboli parádne. Rovnako aj BB.

Reagovat
Milan.B

o tom potom.... ale ked sme hrali dobre tak bolo ludi. tam nedokazu ani na prvy zapas mat ludi. Zemplin mal 4500... vyhovorky ze bol jarmok alebo co este viacej pridavaju tej hanbe

Reagovat
Ferguson6

V BB bolo na prvom zápase po postupe 5-6 tisíc ľudí. Som zvedavý koľko bude chodiť v Skalici keď budú hrať o záchranu.

Reagovat
Bayern +

300, ako aj v BB.

Reagovat
Darren Fletcher

Reagovat
Ferguson6

Však pre mňa nech sú tam aj všetky kluby zo západu. Ale nech je to aspoň Inter, Prievidza, Dubnica, Nitra a nie Borčice, Močenok, Skalica a podobné hlúposti.

Reagovat
Milan.B

aspon ta nitra a inter by mohli, aj ked inter sa uz asi nikdy nepozbiera

Reagovat
jany kozak

Reagovat
Milan.B

ako to vidis do buducna??

Reagovat
jany kozak

podla mna v blizkej buducnosti sa budu pohybovat medzi druhou a tretou ligou jedine vychodisko vidim v tom ze by naozaj dosiel bohaty majitel co pochybujem lebo ta kvalita sa do timu nema ako dostat. celkovo si myslim ze Bratislava nema na to uzivit dva prvoligove timy a uz ti len poviem vcera som sa rozpraval s kamaratom co hra za Bcko Slovana ze ked ma moznost ist hrat druhu cesku ligu za nejakych 1500e mesacne plus tam ma velku sancu ze po roku sa dostane do prvej ceskej tak sa ani necudujem ze aj tych par hracov co by mohli miestne kluby niekam posunut idu radsej do zahranicia bohuzial

plus interu najviac ublizilo to ze ked sa rozpadol tak vsetci najlepsi 92,93,94,95 odisli do slovanu, keby ostali tak by uz minimalne druhu ligu hrali a aj teraz ked sa rodicia rozhoduju kam daju svoje dieta tak ide samozrejme do slovanu cize inter nema moc odkial cerpat hracov a hlavne takych co su kvalitny ale budu ochotni hrat za par korun

Reagovat
Milan.B

smutne citanie

Reagovat
Lokomotiv

Tento rok je jasny ciel postupit do 2. ligy a stabilizovat tam klub.Kvalita v time aj klube je, problem su samozrejme peniaze /nemame gen. sponzora/ a ako jediny v 3. lige hraci nedostavaju plat iba premie a tak to samozrejme vyzera aj na treningoch a na niektorych zapasoch.Dalsi obrovsky problem je, ze z rozpoctu cca 250 000 euro ide drviva vacsina penazi do mladeze a na acko ten zbytok ono je skor zazrak. ze sme tam kde sme pri tej klubovej politike.Stadion je kapitola sama o sebe.Bratislava ma na to uzivit kludne aj 5 klubov v 1. lige ide o to, ze ta mafia co tu vladne si tam nikoho ako konkurenciu nepraje a tak to tu vyzera s futbalom.K tej mladezi to je pravda to naj. islo z zidom a ten zbytok petrzalka a tych najslabsich si rozchytali ostatne male kluby.No a nesla iba mladez cez zimu 2008 sme hrali Tipsport ligu s Brnom na umelej trave na pasienkoch a zhodou okolonosti som stal na tribune rovno nad Kasparom a on si tam vyslovene vyberal hracov co pojdu k zidom hraci ako Kiss,Cikos ... "prestupili" stylom, ze bud pojdu do slovana alebo si uz nekopnu.

Reagovat
Ferguson6

Mohli by ste postúpiť, nech sa aspoň a nejaký tím môžem tešiť v tej blbej západnej skupine. A ako je to so štadiónom? Čítal som, že Interu už nie je v Dúbravke. Prečo? A s tým Kissom a Čikošom nerozumiem. Chápem, že "museli" odísť z Interu, ale keby im dali lepšiu ponuku Žilina alebo iný klub, tak čo? No držím palce Interu.

Reagovat
Lokomotiv

No k tomu SKP je to velmi jednoduche: Mravec /vtedajsi majitel SKP Dubravka/ si z toho stadionu urobil svoj vlastny biznis.Ubytovaval tam ludi, konali sa tam podujatia /psickarske sutaze/, futbal, americky futbal, bol tam bufet atd. no a toto vsetko tam ficalo nacierno proste ziadna zmluva ten debil proste od kazdeho co tam uzival ten stadion zobral peniaze a potom ich jednoducho nezdanil.Podotykam, ze on nemal najomnu zmluvu od stadiona tiez, ten patri Min.vnutra no a to mu teraz kleplo po prstoch s tym ale, ze ten stadion sa bude dalej vyuzivat na sport ale iba mladeznicky cize ziadne A-muzstvo tam hravat momentalne nemoze.Inter bol v tom uplne nevinne iba sme museli respektovat rozhodnutie Min. vnutra a preto tam acko nehrava inak mladez tam je.

K tym hracom:Inter sa definitivne rozsypal v lete 2009.Tieto veci co som pisal sa stali v januari 2009 ti hraci nikam v lete ked klub koncil ist nemohli lebo mali uz davno zmluvy bud v petrzalke alebo v slovane.Vtedy ti hraci na ose Inter-slovan-petrzalka sa presuvali to neboli prestupy a Inter z toho nemal nic.Dokonca ani za Halenara co siel do petrzky este predtym mal dojst jeden hrac zakladu petrzky +10 mil. korun a nedoslo nic.

Dikes za prianie, no mohli by sme.Ja by som to hlavne prial Kratovi ktoreho sen je si zahrat so synom /brankar/ co teraz postupil do acka spolu v 1. lige.On si to zasluzi zo vsetkych najviac.

Reagovat
smazaný uživatel

to je škoda v Dúbravke docela pekný futbalový stánok jeden z posledných v BA.

Reagovat
Bayern +

Reagovat
Kovi81

Reagovat
Bayern +

Reagovat
stas87

Vycitat dedinam ze su v lige. Tak to otoc a napis,ze kokotie hlavy v mestach ako BB,KE a PO to posrali a pochovali tam ten futbal.Ale nie,ty budes stale jebat do dedinskych timov. Jedine s cim suhlasim,su tie timy co si navzajom kradnu fanusikov.To je spatne a nemrad to vidim.Vies preco radsej podnikatel da peniaze do Myjavy ako do Dukly?Lebo v Myjave ovela lahsie zisti financnu situaciu klubu a dlzoby,ako v takom molochu ako je Dukla.Tam ti nikto ani neprizna kolko co komu dlhuje,skryva sa to tam ako sa da.Do takeho hovna by som tiez peniaze nedal.

Reagovat
smazaný uživatel

jake kokotie hlavy, co to pises?

Reagovat
stas87

Remeta trebars?Podolak je pre vas v Kosiciach hrdina bez ktoreho by to tam nefungovalo?

Reagovat
Milan.B

Podolak je deges

Reagovat
smazaný uživatel

Podolak je clovek, bez ktoreho by futbal v Kosiciach uz vobec nebol, ano. To iste Remata, nebyt jeho, tak v Presove uz nie je ziadny klub.

Reagovat
stas87

A do zlej financnej situacie tych klubov ich priviedol kto?Mne staci,ze Podolak sa vyhrazal tym dvom,co chceli peniaze a ktore im aj patrili.Hadzat na nich vinu za to,ze klub pada do druhej ligy. Ja nechcem za kazdu cenu na nich hadzat spinu a vidiet v nich len to zle,no ale co urobili preto,aby tie timy tak nedopadli?Sam vies,ze v Kosiciach hrali mnohi zadarmo a to aj niekolko mesiacov.Slubovat vedel Podolak krasne.

Reagovat
smazaný uživatel

no ved hrali, Podolak ma chyby, napriek tomu, nebyt neho, tak dnes tu nemame ziadnu ligu

Reagovat
Milan.B

Radsej par rokov ziadnu jak toto prezivanie a zivorenie....

Reagovat
smazaný uživatel

a potom to kupi z nicoho nic Abramovic a vyhrame LM..

Reagovat
Milan.B

nech to kupi kto chce.. len nech to neni lajdak jak kokotko podolak...

Reagovat
smazaný uživatel

nekupi to nikto v prvom rade...ak myslis, ze je kokotko, tak kludne no

Reagovat
smazaný uživatel

Tu u nás sa kokotom, čo nám ničia krajinu, futbal ďakuje...

Reagovat
smazaný uživatel

to, samozrejme, prehanas..

Reagovat
smazaný uživatel

Úmyselne, lebo to tak často je.

Reagovat
smazaný uživatel

neviem teraz, narazas na mna akoze? ja nikde nedakujem Podolakovi, ale drzim sa faktov, na jednej strane proste peniaze nema, preto to nevyplacal, na druhej strane nebyt neho, tak inak by tu liga ani nebola, mam mu teda hovorit kokotia hlava?

Reagovat
Ferguson6

Kradnú si fanúšikov a kradnú ich aj slovenskému futbalu. Keď sa ktokoľvek pozrie na tú ligu, tak pri zozname klubov mu môže napadnúť hocičo, len nie slovo kvalita. A opäť hovorím, to je dôvod, prečo našu ligu nikto nechce vysielať ani sponzorovať. Samozrejme svoj podiel viny na tom majú aj majitelia veľkých klubov, al keď sú na to sami, tak je jasné, že to nevládzu ťahať a práve potom je to chyba ostatných regionálnych podnikateľov, že radšej aby vytvorili silný regionálny klub, radšej budú mať 5 slabých.

Reagovat
stas87

Ty ako podnikatel,dal by si peniaze do subjektu,ktory neplati hracom mzdy a nema vybavene podlznosti voci byvalim hracom ci trenerom?Alebo by si radsej zafinancoval mensi tim,co nema z minulosti nevybavene dlzoby a ma rozumne nastavene platy tak,aby ich zvladol platit?Ja si uveodmujem ze v dnesnej dobe nie je lahke platit alebo sponzorovat futbalovy tim vo väcsom meste.Lenze ked tieto velke kluby budu mat nadalej nepriehladne uctovnictvo a bordel,tak chapem ze im nikto neda ani euro.Tak ale nikto z tych majitelov nepremysla.Potom chodi otravovat mesto a ked im mesto neda tiez nic lebo nevie kde to skonci,tak placu do novin ze su chudaci. Na Myjavu chodilo minuly rok 1400,chodilo by na Duklu viacej?Alebo do Kosic?Tie dediny nemaju drasticky o tolk nizsi priemer na domacich zapasoch ako tie velke kluby.

Reagovat
Ferguson6

Lenže u tých malých nie je žiadna perspektíva na zlepšenie návštevnosti. V Myjave chodí priemer 1400, ale viac ako 2500 tam nepríde aj keby hrali o titul. Do BB môže chodiť priemer 1400 tiež, ale v Košiciach aj v BB ešte 2-3 sezóny dozadu zvyklo prísť na Slovan alebo Žilinu aj 4-5 tisíc. A to na Myjavu alebo Skalicu nikdy nepríde, lebo aj keby diváci tam chceli, tak sa jednoducho nezmestia a ani ich tam toľko futbalu nefandí.

A samozrejme súhlasím a povedal som to, že veľké kluby a ich riaditelia/majitelia svojím hospodárením na tom majú svoj podiel viny. Mali by ukázať to účtovníctvo a aj pri hľadaní sponzorov povedať presne koľko komu dlžia, koľko potrebujú a za akých podmienok, ale to nikto neurobí. Úprimne, podľa mňa je to u tých menších klubov rovnako, ale keďže len začínajú vo veľkom futbale, majitelia to ešte vládzu ťahať. Ale už u Senice aj ViOnu môžeme pozorovať prvé problémy.

Reagovat
Milan.B

v senici nebolo ani na apoel vypredane(3000).... v kosiciach bolo na slaviu sarajevo 9000.

Reagovat
Ferguson6

Veď o tom hovorím, do Senice prišiel APOEL alebo Salzburg a návšteva maličká.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak to je nepriestrelný argument, vzdávam sa. Alebo pozor 22.000 Senica a príde 3049 to je 7,21 občana ? No a v 240.000 Košiciach príde neuveritelných 8.250 fanúšikov to je každý 29,09 občan Košíc. To aby ste seničanom mohli pobozkať aspoň zadok by Vás muselo prísť aspoň 33.287 ...

Reagovat
Milan.B

to by som ten valal najprv musel najst...u vas by na sarajevo ani 800 neprislo,neze 8000.ale nevadi,ked pan boh da tak do3 rokov vyletia 2 zahoracke z ligy

Reagovat
smazaný uživatel

No že si moc vynechával školu a zemepis na základnej je už asi smola a nedá sa to vrátiť. Ale máme Googl a navigácie našťastie. A záhoráci vyletia samozrejme. Snáď nebudete hrať v tej druhej lige večne.Ale dobre k téme, bolo Vás 8 tisíc, ale tak dal by sa vytiahnúť Feyenoord a podobne, ale to je zasa iný klub v Košiciach. Takže áno občas Vás príde dosť. Ale zasa fandiť nejakému FC VSS, ktoré hrá na štadióne hlavného mestského rivala a majiteľom je iba nejaký Podolák z Ličartoviec, ktorý si z Vás robí už niekoľko rokov doslova srandu je na nezaplatenie a vôbec nezávidím. Veľa šťastia v tej druhej lige tradičných bášt slovenského futbalu. Ale pozor na Borčice, je tam Váš Janko, nieže dostanete dutku chlapci !!!

Reagovat
Kovi81

tak vzhladom na to, ze zo zahoria su v lige len dva kluby, tak neviem uplne, ci sa to podari

Reagovat
smazaný uživatel

No vidím, že to chalan vzdal, vypisuje už pod iným článkom, zrovna dnes keď mám náladu to tu poriešiť . No neva , blahoželám k 0:1 na Pasienkoch už tretí krát za sebou, či ? Ten Piroška s tým Kazachtanom chudák dopadol. Snáď mu to dopadne dobre.

Reagovat
Kovi81

jop, tretikrat po sebe, pekne sa chlapci nahecovali. snad sladek ostane celu sezonu, on aj tak inde nevie hrat ten piroska nakoniec nebude?

Reagovat
smazaný uživatel

No že klub z Kazachtánu nedal súhlas a vôbec s ním nekomunikujú. Takže nemôže nastúpiť. Celé zle

Reagovat
Kovi81

aha, dik za info. snad sa to pohne

Reagovat
Milan.B

este si navzajom gratuluju k vyhram.. konec toto

Reagovat
smazaný uživatel

No dobrý večer. A prečo nie. Ako si písal je nás menej. Ja podporím každého naokolo. Hodinu pred zápasom teda tma, ale po zápase kľudne na pivo. Zdá sa ti to blbé, hold zakomplexovanosť obmedzuje.

Reagovat
Milan.B

mala rodinna liga s dorazom na slovo mala

Reagovat
smazaný uživatel

Ale áno, o chvíľu iba po severné Považie maximálne Liptov . Dolu po západný žitný ostrov. Otvor googl a urob si čiaru od vrchu dole. Ale tak čo s Vami. Ale nie to bol žart. Ja verím , že raz , keď sa tam u Vás začne naozaj robiť futbal, tak liga bude mať 16 tímov a zmestia sa tam všetci. Dovtedy behajte na školeniach a hlavne budujte !!!

Reagovat
Milan.B

16 u nas? pekny sen

Reagovat
smazaný uživatel

No keď tam bude treba raz natlačiť Košice, Bystricu,Prešov, Nitru, Borčice a Hanesku tak iné ani nezostane. Len naozaj treba seriózne vedenie klubu,vybudovať ifraštruktúru a potom prídu aj bubáky do klubu od sponzorov a pôjdete hore. Tak ako to robili tu.

Reagovat
Milan.B

dame tam sačurov dobšinu, stakčin a margecany toho sa asi nedozijem....

Reagovat
smazaný uživatel

Valal to je aké drbnuté slovo to akože sa niekto váľal po zemi či čo? Alebo válal nejakú stavbu? Tým východniarom fakt nikto nerozumie!

Reagovat
Milan.B

vam "falosním moravakom" nikto nerozumie

Reagovat
smazaný uživatel

Vidím, že si začal googliť kde sa čo nachádza

Reagovat
Milan.B

dlho som hladal dediny ukaze az ked to poriadne priblizis

Reagovat
smazaný uživatel

Dedina či mesto ? Zasa si chýbal a bol spoza školu, či ? fu, to bude ešte na dlho dnes

Reagovat
Milan.B

mam cas

Reagovat
smazaný uživatel

Náhodou Myjava je významným mestom v dejinách Slovenska viac ako Košice. Ak si chýbal vtedy v škole tak si to doštuduj.

Reagovat
smazaný uživatel

svako Ragan

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Vieš kde zasadala prvá Slovenská národná rada a kto tam bol? Hovorí ti niečo Štúr, Hurban, Hodža? Možno by sme doteraz boli pod nadvládou Maďarov!!! Študuj, študuj a čítaj, vzdelávaj sa lebo máš veľké prázdno v hlave, ale dá sa to pochopiť od Vás Východňárov, ktorí preferujú Cigánov, Maďarov a Rusíncov.

Reagovat
Ferguson6

Myslíś, že keby neexistovala Myjava, tak by sa nestretli v inom meate?

Reagovat
Darren Fletcher
Reagovat
smazaný uživatel

Ty vole to čo je, šak im nikto nerozumie v tom klipe to čo je za sračku. Stará škola 80-rokov Death metalu to je hudba nie takéto onanovačky, to si púšťajte na výchde.

Reagovat
Darren Fletcher

ale tej blavacke si rozumel co :-P mas tam titulky, zapni sebe

Reagovat
Ferguson6

No tá pesnička je strašná

Reagovat
smazaný uživatel

a jedine vdaka Myjave sa oni mohli stretnut a zasadat, keby Myjava neexistovala, tak nikde inde by sa nestretli a vysrali sa na to

Reagovat
Darren Fletcher

mozno na myjave vznikol aj ypsilon

Reagovat
Ferguson6

Podľa toho čo čítam možno vznikol v Banskej Bystrici, minimálne u nás vydal tú knihu kde ho zaviedol Aj keď ARCH neznevažuje postavenie BB v dejinách, takže v tomto s ním vlastne aj súhlasím BB > Myjava > Košice

Reagovat
Darren Fletcher

ja som egocentrik, takze

Rožňava > BB > Myjava > Košice

...dala svetu mna

Reagovat
Ferguson6

Máte najkrajšie parkovisko na Slovensku

A ak na to ideme takto, tak stále je to BB > Rožňava > BB > Myjava > Košice Na to sme prišli z jednoduchej rovnice Ferguson6 > Darren Fletcher

Reagovat
Darren Fletcher

ktoré parkovisko?

tá rovnica by mala byť znázornená v nejakom lichobežníku a možno by fungovala

Reagovat
Ferguson6

námestie

Reagovat
Darren Fletcher

a tento nick vznikol v Prešove, takže skôr

Rožňava > BB > Myjava = Prešov > Košice

Reagovat
Milan.B

Reagovat
Milan.B

Reagovat
Milan.B

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Ferguson6

No veď si len potvrdil čo som písal. V týchto malých mestách (a to Senicu neradím medzi dediny a nevadí mi v lige) nemá kto na ten futbal prísť. Takže aj keby prišlo 50% obyvateľov takej Myjavy alebo Skalice, je to len 6-7 tisíc. A to samozrejme nepríde, lebo ani nemajú kam. Takže platí, že tieto mestečká a dediny jednoducho nedávajú lige potenciál rásť aj keby hrali LM alebo o titul. Keby bola na Záhorí (a Kopaniciach) len tá Senica a darilo sa jej, skôr by prilákala Skaličanov alebo Myjavčanov keby hrala o titul/v Európe (aj keď si to nemyslím, videli sme proti Salzburgu a APOELu čo opäť len potvrdzuje, že tieto malé kluby nikoho nezaujímajú ani v ich regióne). Opäť použijem príklad BB, keďže to tu mám nasledované. Keď sa u nás hral nejaký väčší zápas, prišli aj ľudia zo Zvolena alebo Detvy (a tí to už majú dosť ďaleko). Je jasné, že ku koncu Dukly už to v návštevnosti nehralo žiadnu rolu pretože ten futbal a všetko bolo už také zlé, že tam chodili naozaj už len skalní, pre ktorých sa na to pozerať bolo skôr za trest.

Reagovat
smazaný uživatel

Mýliš sa veľm,i neprišli by lebo vždy bola medzi mestami rivalita. Príklad vidíš v Bratislave a to je jedno mesto Inter, Petržalku zhltol Slovan. Našťastie ešte tie kluby nejak prežili, ale nikto z nich nepôjde fandiť Slovanu. To isté keby ste sa spojili napr zo Zvolenom, alebo Podbrezovou. Tak isto Brezno s Podbrezovou čo tam len ten Soták porobil, ale Brezno ide budovať mužstvo dospelých čo som počul.

Reagovat
Ferguson6

Ale do BB chodia fandiť aj Zvolenčania A rovnako s Podbrezovou má BB dobré vzťahy. A určite som videl na zápase Myjavy fanúšikov s transparentom Skalica fans. A zase nemôžes porovnávať 500 tisícovú Bratislavu so Skalicou, Myjavou a Senicou, ktore dohromady nemaju ani 50 tisíc. Ako hovorím, sú to 3 mestá z malého územia, ktoré nemajú žiadny potenciál na divácky rast a navyše nepritiahnu divákov ani na zápase vonku. A tým pádom robia ligu nezaujímavú pre média.

Reagovat
smazaný uživatel

Keby ste sa napr. spojili so Zvolenom myslíš, že fanúšikovia či už BB , alebo ZV by boli spokojní? Každý jeden je hrdý na svoje mesto svoj klub. Napr spojený klub Pohronie Dolná Ždana, myslíš, že sú hrdí na ten klub fanúšikovia Žiaru nad Hronom? Úprimne povedz pravdu.

Reagovat
Bayern +

2-3 sezóny. Poslednú chodilo 350...

Reagovat
smazaný uživatel

Lenže tých 2000 ľudí na Myjavskom štadióne vytvorí lepšiu atmošku ako 5000 na BB štadióne kde ani nedovidia pomaly ľudia na trávnik. Nechápem ako klub Dukla vlastne fungoval, Kováčik nechcel sypať do toho už peniaze, alebo ho niekto oj...l? A to zoskupenie BB, PDB, DU ako fungovalo? To bolo len obohatenie jedného klubu na úkor druhých. A kde skončili tie peniaze z predaja tých hráčov? Podľa mňa to tam riadili tunelári, alebo čistý amatéri.

Reagovat
Ferguson6

Bol tam tunelár, našťastie ho už vyrazili a je pravda, že ani Kováćikovi už sa nechcelo, keď nemohol investovať do štadiónu kvôli armáde. To spojenie bolo o tom, že do Dukly pôjdu najlepší hráči z tých klubov a opačným smerom sa pôjdu rozohrať mladí a prípadne hráči,ktorí sa nepresadili. Bohužiaľ to po jednej sezóne skončilo. Čo sa týka atmosféry, určite bola lepšia v poslednej dobe na Myjave ako v BB, ale to je pochopiteľné. Ale na papieri a pre televízie a sponzorov vyzerá lepšie 5 tisíc ako 2. Aj keď v BB nebolo 5 tisíc tak 4 roky.

Reagovat
smazaný uživatel

Díkes. A kto je teraz vlastne majiteľ B.B?

Reagovat
smazaný uživatel

Keď im nechce armáda povoliť prerobiť štadión na futbal neuvažovali si spraviť aj, keď menší, ale svoj a nemuseli by sa s Duklou oň deliť. Myslím, že by bola škoda nevyužiť dotáciu od štátu na štadión. Neviem koľko vláda ponúkla B.B na štadión?

Reagovat
Ferguson6

Kto je vlastníkom Dukly nikto presne nevie. Do roku 2011 to bol Kováčik. V tom roku sa stal len tretinovým vlastníkom a ďalšie dve tretiny si rozdelili nejaké dve spoločnosti. Aj on o sebe hovorí, že je tretinovým vlastníkom, ale kto teraz vlastní tie dve tretiny nikto nevie. Ale je dosť možné, že zase on, prípadne nejakí jeho známi. Viem, že mesto chcelo nejakých 10% kúpiť.

Čo sa týka štadióna, tak starý primátor hovoril, že ak sa s armádou nedohodnú, budú chcieť dotáciu aj tak a postavia nejaký menší. Ale zmenila sa garnitúra, teraz máme červeného primátora, takže si myslím, že sa vládny primátor dokáže s vládou dohodnúť, len či bude súhlasiť Kováčik. Najreálnejšie to vyzerá teraz tak, že štadión zostane armáde a tá požiada o dotáciu, pričom mesto/klub dostanú štadión do dlhodobého prenájmu. Podľa mňa zlé riešenie, lebo mesto tak stále nemôže do štadióna investovať a klub asi tiež nebude chcieť. Inak má BB sľúbených 2,4 milióna, takže dohromady 4. Ale ak to už majú robiť cez armádu, tak by mohli nejako vyjednať viac, lebo 4 milióny sú podľa mňa pre BB málo.

Reagovat
smazaný uživatel

Len tam bude problém asi v tom že armáda by chcela z toho balíka na svoje športové kluby atletika, lyžovanie atď. Lepšie postaviť svoje a s nikým sa nedeliť trebárs aj zmeniť názov futbalového klubu. Neviem namiesto Dukla B.B trebárs na Arsenal B.B. alebo neviem čo MFK B.B.

Reagovat
Ferguson6

MFK BB tu už bolo, ale nedopadlo to zrovna dobre A z tých 2,4 milióna armáda nemôže použiť na nič iné okrem štadióna, na to si myslím Kováčik posvieti. A Dukla ako futbalový klub už nemá okrem štadióna s armádou nič spoločné. Takže aj keby šli na iný, názov meniť nemusia. A samozrejme by bolo lepšie postaviť nový, čisto futbalový, ale do toho sa očividne nikomu nechce, keď majú funkčný 10 tisícový.

Reagovat
smazaný uživatel

Sorry, si už trápny

Reagovat
smazaný uživatel

preco? vsak ma na to len iny nazor, preto snad nie je trapny..

Reagovat
smazaný uživatel

Trápny je. Pretože ten názor má iba pre to, že je z Bystrice a ten futbal tam upadol... Samozrejme keby bola Dukla majster a chodí tam 6.000 v priemere, tak by bolo úplne jedno kto hrá v lige. Samozrejme ruka v ruke s Košicami...

Reagovat
smazaný uživatel

trapne ti to pride preto, lebo ty si prave z jednej takej dediny, inak je to normalne legitimny nazor..

Reagovat
smazaný uživatel

No chlapče som z dediny, ale z ozajstnej kde žije niečo málo cez tisíc ľudí, doteraz som väčšinu života prežil v niekoľko stotisícovom meste a poviem ti, nemenil by som už nikdy. A tým tvojim zakomplexovaným názorom môžem skončiť. Uplakané Košice, fňuk. to prejde, až raz budete mať možnosť hrať opäť o majstra.

Reagovat
smazaný uživatel

ja som to nemyslel v zlom, aj ked to tak vyznelo

Reagovat
Ferguson6

Nebolo by mi to jedno ani keby Dukla vyhrala ligu s 99 bodmi. Mne ide o úroveň celej ligy a toto jej proste škodí. Opakujem sa už ako papagáj, ale najlepšie to vyjadruje záujem o TV práva. ViOn, Podbrezová aj Myjava už sú v lige dlho a nevadilo mi to, kým tam bol jeden takýto klub ako oživenie. Ale 4-5 už je príliš veľa.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak nech vysielajú druhú ligu, tam dostanú práva aj zadarmo. Ale však, komu by to vysielali ? Uplakaná Bystrica, fňuk. to prejde, až raz budete mať možnosť hrať opäť o majstra.

Reagovat
Ferguson6

Tvoje obľúbené kluby tú možnosť síce majú, ale aj tak o majst nikdy hrať nebudú, takže ja si rád počkám.

Reagovat
Milan.B

Reagovat
smazaný uživatel

Veru tak, nebudú. Čakaj a dúfaj

Reagovat
smazaný uživatel

A koho je to chyba. Iba Vaša tzv. Veľkých klubov, ktorí nevedia hospodáriť a robiť futbal. Keby ste mali lepších hráčov, alebo hrali lepší futbal tak ste v tej lige, ale keď hral niekto lepší futbal tak ten tam je oprávnene, keby to bola aj trebárs Slovenská Lubča. Ligu hrajú len tí najlepší a kto je horší hrá nižšie súťaže. Netreba plakať snáď tú ligu budete ešte niekedy hrať. A s tými návštevami by som sa hlavne v BB moc neoháňal, keď tam došiel aj Slovan bolo u Vás poriedko.

Reagovat
smazaný uživatel

podla mna skor škodi lige zakomplexovanosť tých tímov velkých miest nie dediny :D tam hladaj problem

Reagovat
Darren Fletcher

som to tu pisal uz pred par tyzdnami

Reagovat
adalbertus

čo?

Reagovat
Darren Fletcher

reakcia na palike, novak a basi v borciciach

Reagovat
didosh

Doufám že Trnava vyplení DS!

Reagovat
smazaný uživatel

únava po cestovaní + Jarábek + Trnava hrá vonku. = barák na jednotku

Reagovat
Kovi81

Reagovat
Darren Fletcher

ked sa nejaky kkt vyhovori na unavu po pohodlnom dvojhodinovom lete, nech si hodi maslu a nehra futbal. ze cestovanie....

Reagovat
Robochelsea

Reagovat
Milan.B

Reagovat
Kovi81

Reagovat
Kovi81

kiezby, ale moc to nevidim teda

Reagovat
Kovi81

Tretikrat po sebe 1:0 na Slovane

Reagovat
smazaný uživatel

Dnes je Slovan rád aj za 0:1 Podme Spartak Do teho!!!

Reagovat
Kovi81

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele