Další posilou Baníku Ostrava se stal Jirásek

10.01.2018 13:51, aktualizováno 10.01.2018 16:15 - Aktuality
 
Milan Jirásek přestoupil z Bohemians 1905 do Ostravy. Pětadvacetiletý záložník už dnes za slezský klub zasáhl do přípravného utkání s Valašským Meziříčím a po něm v Baníku podepsal smlouvu na dva a půl roku.

Jirásek už v Ostravě hostoval na jaře 2015 ze Sparty Praha. V létě stejného roku přestoupil do Bohemians 1905, kde v minulých dvou sezonách patřil mezi stabilní členy sestavy. Během podzimní části tohoto ligového ročníku ale místo v zahajovací jedenáctce neměl a na startu přípravy dostal od "klokanů" svolení hledat si nové angažmá.

"Od změny trenéra, když do Bohemky přišel Martin Hašek, se začal hrát trošku jiný fotbal, hrával jsem míň a to přispělo k mému odchodu. Chtěl jsem hrát, když se ozval Baník, byla to jasná volba. Dává se tu dohromady velmi kvalitní tým, Baník dnes funguje úplně jinak, než když jsem tu byl poprvé a věřím, že pomůžu," řekl dnes novinářům Jirásek.

Jirásek má na kontě v české lize 71 utkání a tři góly. Je odchovancem Sparty, odkud ještě v mládežnické kategorii přestoupil do Interu Milán. Poté hostoval v jiném italském klubu Sassuolu, pak se vrátil na Letnou a hrával i za slovenskou Senici a za Teplice. Prošel prakticky všemi mládežnickými reprezentacemi.

"Věříme, že Martin zvýší konkurenci ve středu hřiště. Je to levák, má výbornou kopací techniku, měl by být přínosem i u standardních situací," řekl sportovní ředitel Baníku Dušan Vrťo.

Jirásek by se měl stát další posilou Baníku, který je po podzimu v lize na sestupové předposlední příčce. Už dříve přišli Martin Fillo a Dame Diop a na zkoušce jsou brankáři Viktor Budinský s Michalem Bártou i francouzský stoper Christophe Psyché.
Autor: ČTK
Počet zobrazení: 5165
Komentáře (168 / 0 nových)
Puskas
10.01.2018 13:54
#
Jestli se stane doopravdy posilou, bude jen dobře.
ratusek
10.01.2018 13:57
#
to snad není pravda. Po počátečním nadšení to rychle vyprchalo. Čmovš nic, Pernica nic. Přišel žoldák Fillo který by šel kamkoliv za ty prachy a dobře Diop. Pak vezmem Bártu a Jiráska
cetto
10.01.2018 13:59
#
Co přesně že jsi čekal? Že Baník přivede čtyři prvotřídní čutálisty? Ted je nutností ještě jeden stoper, ale nečekej nic víc než prvoligovej průměr
smazaný uživatel
10.01.2018 14:06
#
Uvědom si, že ne každý chce jít do týmu, který hraje o záchranu. Taky nejsem z Jiráska bůhvíjak nadšeným protože si myslím že potřebujeme hlavně pořádného stopera a DZ.

Ale ještě jsi ho ani neviděl hrát a už tady bliješ.
stavik
10.01.2018 14:27
#
Vždyť už u nás hrál a vidět ho snad mohl v Bohemce, ne?
Puskas
10.01.2018 14:31
#
Tak předpokládám, že ho nesledoval a nezaměřoval se na něj.
smazaný uživatel
10.01.2018 14:35
#
Hrál u nás celkem dávno. Pochybuju, že viděl více zápasů Bohemky a zaměřoval se zrovna na něj. Navíc, v Baníku může zahrat úplně jinak.

Minimálně bych mu dal čas. Zároveň ale nechápu, proč zrovna on, když to není ani čistokrevný DZ ani stoper..
ratusek
10.01.2018 17:02
#
za nás hrál hovno a v Bohemce ani nehrál, tak jak asi může hrát proboha
smazaný uživatel
10.01.2018 17:05
#
V Bohemce nehrál jen teď na podzim. Předtím hrál furt a šla na něj celkem chvála, tak si první zjisti informace, než tu začneš něco psát..

HorajzmAmmann
10.01.2018 17:27
#
ale hrál...
Uwe háže buly
10.01.2018 18:42
#
V Bohemce hrál ze začátku hodně slušně.
ratusek
10.01.2018 20:22
#
Toho jsem si vědom, ale nevím jestli prostě potřebujem takovéhle posily
!!!OCIP_KINAB
10.01.2018 19:01
#
V Bohemce ho odstavil až Hašek, myslím že tam bude nějaký osobní problém, protože předtím byl jedním z jejich nejlepších hráčů. Pokud naváže na ty předchozí výkony tak má určitě na to se dostat do základu přes Hlinku a možná i Hrubého, minimálně na ně vytvoří tlak a na lavičce určitě lepší backup než Panič (který však té důvěry moc nedostal aby se předvedl).
ratusek
10.01.2018 20:23
#
líp než Panic by tam zahrál i betonový sloup
!!!OCIP_KINAB
10.01.2018 21:00
#
Já myslím, že ten chlap nějakou kvalitu měl a hlavně dispozice, pamatuju ten jeho poslední poločas, kdy fakt posral co se dalo a byl definitivně odstaven. Ale mi právě přišlo, že celé jeho posouzení je právě na základě toho 1 poločasu a takový přístup nemám obecně rád u žádného hráče.
Firkraag
10.01.2018 22:07
#
Nebude tam osobní problém. Ten hráč je sice technicky i fotbalově dobrej, ale je extrémně línej. Jsem docela rád, že se ho zbavujem.
Tom11
11.01.2018 00:26
#
Není tak těžké si to dohledat. Vždyť Jirásek po příchodu do Bohemky byl jeden z pilířů, který dovedl klub k záchraně.
smazaný uživatel
10.01.2018 14:14
#
vy Baníkovci pořád žijete v tom, že chtějí všichni dobří fotbalisti k vám.. ale tým na sestupové bych řekl, že takový lákadlo už dávno není.. čekat, že k vám dojde Pernica, který může hrát na podzim s Plzní skupinu LM, to teda nevím..
smazaný uživatel
10.01.2018 14:36
#
Na druhou stranu, kdo by čekal Filla a možná i Diopa.
Každopádně máš pravdu, že někteří asi čekají víc, než je reálné..
Stannis Baratheon
10.01.2018 16:27
#
bohemak21
10.01.2018 14:56
#
Je třeba si uvědomit, že váš nový majitel prachy má, ale dovolit si zaplatit Pernicu, kterýho platí Pelta v Jablonci ? Nevím, jestli by byl Čmovš zas taková posila, poslední 2 sezony toho moc nenahrál, a když jsem ho v MB viděl, tak jsem si od kluka, co hrál holandskou ligu sliboval přeci jenom víc. Jirásek není žádný terno, ale technik je to slušnej, navíc maká, což se v boji ve spodku tabulky jenom hodí, ale čistý DM to určitě neni, na to nemá předpoklady. Bárta u vás zažil nejlepší období kariéry, pokud se nepletu, v Jablonci měl těžký se prosadit, protože měl velkou konkurenci - Valeš, Hrubý, navíc teď Hanuš. Bártu bych rozhodně nezatracoval. Taky si musíš uvědomit, že ne každý hráč půjde hrát např. z Teplic, kde hraje pomalu o poháry za víc peněz do Baníku jako Fillo.
smazaný uživatel
10.01.2018 15:01
#
Penize nejsou problem. Ten nastal, coz je ale logicke, kdyz se ozvala Plzen, ktera bude hrat LM. To je pak jasne, ze je uprednostnil. A druha vec, ze tam bude jeste na jare na hostovani. My chteli hned. To jen pro poradek...
Euphael
10.01.2018 16:38
#
Můžu se te trevi zeptat na tvoje přání do obrany? Děkuji.
smazaný uživatel
10.01.2018 16:40
#
Hrac dirigent ve stylu Benyho ci Zapa. Vic netreba.
Euphael
10.01.2018 16:40
#
clovek1
10.01.2018 19:04
#
Klimpl už má 37
smazaný uživatel
10.01.2018 19:06
#
Ale jdes spravnym smerem, co se tyce zkušeného obrance
krabatt
10.01.2018 19:53
#
Rozehnal?
smazaný uživatel
11.01.2018 07:53
#
Mluvi se hodne o Prochazkovi, který je v Turecku. Ale dokud neni podpis na smlouve, ber to proste jen jako spekulaci.
ShowMan
11.01.2018 14:53
#
tak procházka nehraje skoro vůbec prakticky jde do rozehraného zápasu někde v 80 minutě plzeň se vyjádřila , že o něj nemá zájem sparta a slavie pochybuji , že by po něm šli takže máme velkou šanci ho urvat
!!!OCIP_KINAB
11.01.2018 16:48
#
Ale jak říkáš v Turecku moc nehraje a už když tam šel tak Plzeň byla ráda, že se ho zbavila a ještě na něm cosik trhla. Ten poslední půlrok v plzni už totálně ztratil formu a byl sotva do počtu, tak aby to vůbec byla posila, já ho teď moc odhadnout nedokážu co od něj čekat.
!!!OCIP_KINAB
10.01.2018 23:50
#
Jan Ďurica?
ShowMan
11.01.2018 14:54
#
ten škrtel by byla nádhera , ale ten plat asi by nezlevnil i když fene ho chce pustit co nejrychleji
Stannis Baratheon
10.01.2018 16:26
#
vám se nic nelíbí
proto jste asi tak strašně oblíbený
Bobřík
10.01.2018 22:02
#
Tom11
11.01.2018 00:28
#
Vždyť Bárta přichází na pozici dvojky a Jirásek kvalitu má. Nevím, kde je problém, ale přestupy jsou zatím hodně dobré.
Kiko12
10.01.2018 14:05
#
Chmiel v Prešove..
twelwer
10.01.2018 14:35
#
To je Brankar z Ostravy ?
smazaný uživatel
10.01.2018 14:42
#
Ano.
iamek
10.01.2018 15:20
#
Hostovacka doufam ?
Tučňák_
10.01.2018 17:38
#
Proč? Po odchodu Vaška jsem čekal, že bude jedničkou a oni ho misto toho pošlou na hostování

Když byl jedničkou mladý Pavlenka, tak proč ne Chmiel?
A pak se všichni diví, že nemáme odchovance....
HanzBP
10.01.2018 17:48
#
Sázet na něj v situaci kdy nám jde o přežití by bylo bláznovství. Navíc i lidi co chodili na juniorku, tak psali že na to rozhodně zatím nemá.
bucann
11.01.2018 21:46
#
taws
10.01.2018 18:05
#
Protože Chmiel není tak dobrej a není na tom úplně dobře s přístupem a životosprávou
icka
11.01.2018 22:33
#
Jednicka nekdo kdo furt kali...to urcite.
Tučňák_
14.01.2018 22:14
#
Mám dvě otázky na tebe/jiného co ví víc o Baníku:

1. Jaký vztah mají fans Baníku k zahraničním klubům mimo Slovensko a Polsko, lépe řečeno k velkým klubům? V porubskem fanshopu jsem viděl dresy nějakých anglických týmů. Je nějaký tým, kterému fandí všichni baníkovci nebo ho nesnáší?

2. Na hřišti u ZŠ Šoupala hrál Baník s Dětmarovicemi. Asi U19 zápas. Hrají někdy v Porubě i mladíci z A týmu?
smazaný uživatel
10.01.2018 14:51
#
Slovacko privitame v sobotu 17.2 od 15:00, tyden na to, v sobotu jazda do Teplic, hrajem pd 18:30.
Super na zacatek !
OtecJaJ10
10.01.2018 15:53
#
Hlavně z těch Teplic mám radost
smazaný uživatel
10.01.2018 16:35
#
Tam bude jazda na maxa. Jedno z TOP destinaci na vyjezd, zvlaste, kdyz i vis, do jake nalevny tam jit na namesti, kde maji dobre pivo.
A na stadione je fajn support plus vyhled na hory.
Takze uz se tesim
HorajzmAmmann
10.01.2018 17:26
#
smazaný uživatel
10.01.2018 17:33
#
A Cukrouse pak poslem do Mostu, at se o nej stara taky nekdo jiny O:-)
HorajzmAmmann
10.01.2018 17:34
#
třeba pojede David s kámoškou...
smazaný uživatel
10.01.2018 17:39
#
Jeeeeeeeee..... Joooooo, Nikolka ❤
frankiefcb
10.01.2018 18:12
#
Cukroušek
10.01.2018 22:58
#
PROSIM !
OtecJaJ10
10.01.2018 17:55
#
Miluju takove vyjezdy. "Pár" známých tváří a žádný velký hype jako u Sparty nebo Slavie. I ten support je na úplně jiné úrovni
smazaný uživatel
10.01.2018 17:57
#
Moje slova

Proto tam mame v breznu jeste Jablonec
smazaný uživatel
10.01.2018 18:07
#
Ale kdyz ti tak porovnam, ty Teplice, na ty mam jen ty nejlepsi vzpominky, co se tyce jazdy. At jiz onehda, jak sme vyhrali 1:0 golem Vydry, pak vyjezd s flaskou nebo kdyz se zapijela svoboda...Tehdy kurevske vedro +byl protest, slo se pod tribunu a tam to jelo jak na ajaxu v mensim meritku + vodni chacharsky aquapark.
Bomba, vazne.

A pak Jablonec, tam to taky neni spatne, naposled v zime do pul tela, support na kurvu i ve sto lidech jen a myslim, ze se udelala famózní remiza
OtecJaJ10
10.01.2018 18:13
#
Tak jak maš co na zahřati, tak do pul těla není problém nikde, ani na severu :D
smazaný uživatel
10.01.2018 18:30
#

Ale kvalitu, treba whiskey. Ne Bozkov. Ten te odjebe ani nevis jak.
OtecJaJ10
10.01.2018 18:41
#
Právě že vim jak Ale whisky je pro ty zvalance škoda U nás frčí premium hruška nebo ten Božkov no.
smazaný uživatel
10.01.2018 18:44
#
Pokud nedej boze pojedem nekdy spolecnym vlakem, coz je asi dost mozne, tak ti do kupecka poslu Cukrouse jako zabranu toho, aby se ten degustativ nedostal dal... On to spotrebuje... Brrr..
OtecJaJ10
10.01.2018 18:48
#
Jezdim s Havířovakama, tam se v kupečkach nic jineho nepije .
AjaxFans
10.01.2018 18:57
#
U nás říkal borec ohledně slivovice, že Pražáci koupí všechno a ostravaci všechno vypijou Pražákům stačil jebnout žlutý bom-par a hned z toho byla 10 let stará slivovice
smazaný uživatel
10.01.2018 19:00
#
*Pražané
Vasil
10.01.2018 19:01
#
smazaný uživatel
10.01.2018 18:58
#
Jo, tam znam nektere kluky. Od tech, co vedou jejich FC po ty, kteri vypiji vse, co tece

Jinak samo, kdyz se jel vyjezd, rum nesmel chybet. Ale jak sem starsi, tim to nejen mne odjebavalo. Sice sme nikdy neudelali ostudu jako nekteri, kteri se sotva drzeli na nohou (coz je vazne ostuda a špatná reklama Baniku), ale radeji od urcite doby kupujem kvalitni degustativ na pohodu.
Samozřejmě pak nastane situace, treba kdyz se jelo z retro jazdy v CB, kdy se nam kolega prave ztratil v nejakem jinem kupecku nejake fujtajbl cuco. Ale tak, uz se jelo zpet, tak keine stress
OtecJaJ10
10.01.2018 19:09
#
Tak jasne, ti co se vyvali z vlaku a pak co chvilu při pochodu padaji, ty bych lepši nechal ležet na zemi. Naštěsti to neni tak časte. Třeba na Sigmě naposledy to bylo v pohodě, až na toho jednoho, co pobral schody ze severni tribuny a zkulal se dolu.

A jo, takových par znam tež, co nic nekupi, akorat si dělají Tour de Kupé A při cestě zpatky už polovina z nas chrape, tam už je to pohodička
OtecJaJ10
10.01.2018 18:53
#
Měl si vidět tu radost v našich očich, jak sme po zapase se slavii objevili v obchodě rum ve slevě
Cukroušek
10.01.2018 22:58
#
Ja sem bozkov nikdy nepil ty chuju ( nebo aspon o tom nevim )
JarousFCB
11.01.2018 06:44
#
Takhle štěkat na páníčka
smazaný uživatel
11.01.2018 07:46
#
To taky nebylo tentokrat o tobe, ale celkove zhodnocení, kdyz se ten patok degustoval drive :-)
OtecJaJ10
11.01.2018 15:54
#
Šťastný to muž
Marbo
10.01.2018 19:18
#
Božkov šel dost dolů teda. Dobrý rum je Jindřichohradecký ! Rum je prostě oficiální Fcb pití bo rum nám nalej...
Na jaře to s výjezdy bohužel moc nevidím a když, tak ku konci ligy. Btw s kolegou jsem se vsadil o karton máček, že Baník skončí líp jak Brno.
smazaný uživatel
10.01.2018 19:26
#
No, kdyz na jazdu rum, tak berem Morgena. Po zkusenostech te taky tak neodjebe jako Bozkov. To je proste zabijak, v jednu chvili cvak a mas posleze jen ustrizky pameti.

Ale jak psal kolega, zahreje te, viz minuly Jablonec, kdy nas odjebal v tom, ze nam nebyla zima a jelo se na kurwu.
Jen ti pak druhy den nebylo moc poharove.

Jinak ke konci ligy? Jsem zvedav na Karvinou. Uz sem pred par mesici slysel, ze nam budou delat problemy, jen omezeny pocet vstupenek. A to si vem,ze tam je predpoklad, ze nas tam fakt budou tisice...Vice nez co nas bylo v Třinci.
Na to sem vazne zvedav.

A sazku vyhrajes, Banik skonci nad Brnem
Marbo
10.01.2018 19:32
#
No reálně bych to viděl na Zlín, Sigmu a Karvinou ( eventuálně něco v poháru ).
Piju s mírou ( kor na výjezdech ).
smazaný uživatel
10.01.2018 19:35
#
Sidand
10.01.2018 21:40
#
S tym Bozkovom to potvrdzujem, to je mazač pamäte a zábran.
ShowMan
11.01.2018 14:55
#
nejlepší je rum staré gardy
Marbo
11.01.2018 17:57
#
nejlepší je slivovica ze Žlutav co pálí tatíkův prastrýc, 58%, jemňoučká...
rufus
11.01.2018 20:12
#
Než pivo na náměstí bych doporučil:
http://www.pivovarmonopol.cz
smazaný uživatel
11.01.2018 21:17
#
Diky, o tom sem nemel tucha !
smazaný uživatel
10.01.2018 14:51
#
Slovacko privitame v sobotu 17.2 od 15:00, tyden na to, v sobotu jazda do Teplic, hrajem pd 18:30.
Super na zacatek !
skat
10.01.2018 14:55
#
Padá tímhle přestupem interes o Breiteho?
HorajzmAmmann
10.01.2018 15:12
#
Je to trošku tlak na Hlinku no, aspon v tom ted nebude sám. Ale stejně doufám, že se tu defenzivu posílíme, zatím tady padají jména a přišlo úplný....
HanzBP
10.01.2018 15:23
#
To snad spíš na Hrubého. Jirásek není DZ a doufám, že někoho na ten post ještě přivedeme.
HorajzmAmmann
10.01.2018 16:27
#
Něco mezi...
OtecJaJ10
10.01.2018 16:02
#
Jak zahrál s Valmezem, viděl někdo?
Manny
10.01.2018 16:25
#
znacka
Bakary3
10.01.2018 16:30
#
clovek1
10.01.2018 19:08
#
Díky, Arsenal taky není špatný
andrew96
10.01.2018 16:47
#
smazaný uživatel
10.01.2018 17:37
#
Nakonec jo, alespon konkurence pro dalsi hrace. Plus to beru tak, ze proste nase omladina jeste nema na to, aby delali zaskok za Hrubeho ci Hlinku, tak holt musime kupovat.
Nicmene, berme to i tak, Banik chce mit i konkurenceschopne jedenactky i na pohar, ze to neodehraje jen tech 11 kluku.

Tak a ted stopera, snad si to nerozmysli a do nedele (mozna drive? ) bude nas. Snad.

A jeste jedna technicka, ty prestupove jednani se vazne meni z hodiny na hodinu, nic neni jisteho, dokud neni podpis. Dukazem nekteri, co treba dnes podepsali v jinych tymech.
Proto sem treba v minulosti nechtel psat vytipovana jmena, kdyz jeste nebylo nic jisteho.
HorajzmAmmann
10.01.2018 17:51
#
Fillo a Diop stačí.

ČÍM VÍC GOLŮ DÁME, TÍM VÍC BODŮ MÁME !!!!
smazaný uživatel
10.01.2018 17:58
#
#Zemanstyle
!!!OCIP_KINAB
10.01.2018 19:10
#
Já bych si uměl představit i hru se 3 středními záložníky Hlinka - Jirásek - Hrubý na křídlech Fillo s Diopem a na hrotu sám Baroš. Krajní beci pak musí oběhat celou lajnu, což mi dnes stejně příjde jako jejich základní předpoklad, když se tak dívám na typy jako Zahustel, Bořil, Coufal tak stejně nic jiného neumí.
erudovanyodbornik
10.01.2018 17:43
#
Když v 18ti přestupovat do Interu, tak si a nepředstavoval že 25 půjde z Bohemky do Baníku .
TheMally11
10.01.2018 18:03
#
smazaný uživatel
10.01.2018 19:27
#
Poté co ho Bohemka vyhodí jako nepotřebného.
ratusek
10.01.2018 20:24
#
a bude stejně sedět i u nás
!!!OCIP_KINAB
10.01.2018 19:13
#
Byl jsem naštvaný, když jsem viděl jaké výkony předvádí v Bohemce po odchodu z Baníku. Nechápu, že ho Hašek potom odstavil, předpokládám, že na úkor svého synáčka (který ovšem taky nehraje špatně). Jestli naváže na své předchozí výkony z Bohemky, tak bude určitě posila ať už bude hrát v základu či jen na někoho tlačit svou kvalitou jako backup.
Tom11
11.01.2018 00:31
#
Souhlas. V Bohemce byl jeden z nejlepších a pilíř v záloze. Navíc, co si pamatuji, tak i v Baníku jezdil a makal na 100%. takže je to přesně typ záložníka, co je potřeba do boje o záchranu. Já sem spokojený. Samozřejmě, kdyby přišel Havlík, tak by to bylo skvělé, ale tohle je hráč, co se počítá.
Firkraag
11.01.2018 10:57
#
Cukroušek
10.01.2018 22:53
#
Za me relativne spokojenost. Sice to neni dalsi bomba jako Fillo a ani neresi nas hlavni problem, ale sikovny hrac do stredu pole se bude hodit. Zkuseny, cesky hrac provereny ligou oproti Panicovi je to posun.
Banikovec7
11.01.2018 00:25
#
Tak pry byl mel nejspis prijit Fleisman, v Bolce hraval pravidelne, ale ten vek
!!!OCIP_KINAB
11.01.2018 00:30
#
Na co proboha? Máme oba krajní beky ztrojené!
Tom11
11.01.2018 00:34
#
Souhlas, dle mého není vůbec potřeba a kvalitou nepřevyšuje, to co aktuálně máme. Za mě jednoznačně dvojce Sus - Granečný
Banikovec7
11.01.2018 00:50
#
Pro me teda Pazdera > Sus, ikdyz vlm ze tady Pazdera moc obliben neni (sorry Trevore )a Granecnemu v obrane neverim.
Tom11
11.01.2018 01:05
#
Já ti nevím. Pazdera mi připadá takový neslaný, nemastný. Čekal sem od něj fakt o dost víc. Já si právě myslím, že Granečnému by to mělo sedět o poznání víc. Myslím, že by mohl být hodně kvalitním bekem, pokud tam bude hrát pravidelně.
Banikovec7
11.01.2018 01:33
#
Ja taky cekal trochu vic, ale myslim ze se svezl s tymem. Ocekavam ze dostane pred Susem prednost.
JarousFCB
11.01.2018 06:50
#
Sus ke konci podzimu hrál špatně, ale jinak je tak o 3lvl. lepší fotbalista než Pazdera, Breda apod... Doplatil na to, že to s ním Kučera lepil všude.
smazaný uživatel
11.01.2018 07:47
#
Banikovec7
11.01.2018 10:05
#
O tolik urcite ne, letos me stval neskutecne, porad zkousel tu svoji klicku, ktera mu loni vychazela a v nekterych zapasech zkazil kazdy dotek s micem, jako treba v poharu na Sparte. Myslim ze i Kucera bude preferovat Pazderu.
clovek1
11.01.2018 17:30
#
Mi se líbí, že se nebojí hrát. A když už to ztratí, tak zabere dozadu a navíc neztrácí v nebezpečných prostorech. Možná ty centry by měl zpřesnit.
!!!OCIP_KINAB
11.01.2018 11:05
#
Presne tak, ten chlap byl na jaře ještě ve druhé lize velký tahoun týmu a pak ho Kučera rozesral tím, že nehrál 2 zápasy po sobě na stejném postu.
OtecJaJ10
11.01.2018 15:55
#
Banikovec7
11.01.2018 00:48
#
No za me teda Granecny do obrany fakt ne a Helesic podobne. A Morgan skoncil, takze se dalo cekat ze nekoho privedou, zhruba pred tydnem to Nehoda rikal, ze hledaji leveho obrance.
!!!OCIP_KINAB
11.01.2018 01:00
#
Ze Morgan skončil ani nevím, já mám Grance na beku docela rád, lítá jako šílený a určitě lepší než aby místo něj hrál třeba ten Fleismann, který mi vždy přišel spíše kopyto!
Tom11
11.01.2018 01:06
#
Přesně, Granečný tu lajnu piluje. Nevypustí jediný souboj.
Banikovec7
11.01.2018 01:29
#
Ja mam Granecneho taky rad, ale vzadu hori podobne jako predtim Holzer, pokud prijde ten Fleisman, tak by mohl hrat pred nim zaloznika.
clovek1
11.01.2018 06:46
#
!!!OCIP_KINAB
11.01.2018 11:06
#
Já počítám spíš s tím, že před ním bude Fillo nebo Dežo.
Kepy_FCB
11.01.2018 09:06
#
Na co? No na Kuceru!
smazaný uživatel
11.01.2018 08:49
#
On se nakonec vážně potencionálně řeší i Fleišman nebo jak se jmenuje ... Ty vole...
Kooozel
11.01.2018 08:56
#
Ve sportu píšou, že je to skoro jisté.
smazaný uživatel
11.01.2018 09:05
#
Snad to dopadne jako s Pernicou nebo Čmovšem. Na kraje hráče máme a k tomu mladé + pak Pazdera a Breda.
Tady vážně moc nevidím důvod, proč jeho a zvláště, když už taky nějak moc mladý není. A v Bolce to nebyla žádná sláva.
Nerozumím tomu, proč zrovna on...
Kooozel
11.01.2018 09:12
#
Upřímně doufám ve stejný závěr. Moc nevím jakou motivaci může mít 33-letý hráč, kromě vydělat si prachy maximálně rok. (těžko říct jak dlouho může ještě hrát.). Jedině kdyby ho chtěli hrát na stoperu
smazaný uživatel
11.01.2018 09:15
#
Snad jedině, že počítají s tím, že by Helešiceho poslali na hostování. Třeba do F-M.

Ale i tak, Fleišman...
smazaný uživatel
11.01.2018 09:20
#
To je přesně to. My kriticky potřebuje DZ a stopera s brankářem. Zatím jisté máme pravé křídlo, útočníka a středního záložníka, který není čistě DZ.. A teď jdeme po levém obránci, kde máme dva odchovance..
smazaný uživatel
11.01.2018 09:25
#
Přitom stačí Prochy , Laco a přestupák se na jména může uzavřít a řešit jen případné hostování.

A ještě sem dost zvědav na to, jak se vyřeší nakonec otázka kolem brankářů, jak se velkotovárník dohodne se Spartou, co se týče Budínského. Toho bych hodně chtěl na přestup.
Tom11
11.01.2018 09:34
#
Já bych tedy rád viděl v Baníku dva nové střední obránce, defenzivního záložníka a ideálně ještě útočníka.
smazaný uživatel
11.01.2018 09:39
#
Útočníka momentálně k čemu?
Tom11
11.01.2018 14:08
#
Poznar je jen na hostování. Baroš je často zraněný a ani jeden Šašinka aktuálně nemá na to hrát ligu. Zůstává jen Jakubov a to je velká neznámá, ale nečekám, že by on mohl být tím pravým.
smazaný uživatel
11.01.2018 14:24
#
Diop? NAvíc i Azevedo umí hrát útočníka..
Tom11
11.01.2018 18:54
#
Diop není útočník a Dyjan je v útoku poloviční. Proč je tedy cpát na posty, kde to není jejich post? Záloha může být Jirásek, Hrubý, Fillo, Diop, de Azavedo
smazaný uživatel
11.01.2018 20:44
#
Co je prosím Diop? Prostě útok máme teď plný, smir se s tím.
Tom11
12.01.2018 22:46
#
Spíš ho vidím jako CAM. Rozhodně to není typický hrotový hráč. A možná dle tebe máme útok plný, dle mého ne.
smazaný uživatel
13.01.2018 12:27
#
Máme hodně ofenzivní zálohu. Já si myslím, že další útočník by byl jen ke škodě.. Ale máš pravdu, každý to může vidět jinak.
OtecJaJ10
11.01.2018 16:01
#
Šašinky bych nezatracoval. Jeden na hostovačku na pul roku a jeden na lavce. To by bylo asi idealni. Útok nás tak jako tak netlačí, horší je to vzadu.
Tom11
11.01.2018 18:55
#
Kuba dle mého na to nikdy mít nebude. Kdykoli přišel z hostování nebo dostal šanci, tak prostě ničím nevynikl. Ondra potřebuje aktuálně pravidelně hrát.
smazaný uživatel
11.01.2018 09:39
#
Souhlas, kdyby přišel Prochy a ten Takacs tak jsem neskutečně spokojený. Plus Budinský na přestup, ale to bude asi boj.
smazaný uživatel
11.01.2018 09:50
#
Ale tak hlavně, že Chmiel šel na zkoušku na Slovensko, když to nemáme ani pořádně pořešené
smazaný uživatel
11.01.2018 10:02
#
Tak ono pokud s Chmielem prostě nepočítají jako s jedničkou, tak by bylo zbytečné ho tu držet. Jako někoho asi přivedeme, v nejhorším případě toho Budinského na hostovačku no.
smazaný uživatel
11.01.2018 10:09
#
Ono vůbec nejlepší by bylo, kdyby se někdo ze sportovního nesral do věcí, hleděl si svého, nedělal šikanu a jistota v bráně by byla.

Zkoušel se Heča, toho Slovácko logicky nechce pustit k nám.
U Laštyho se čekalo, co Slavie... Zde taky nemůžeme čekat do aleluja, až se vyjádří.
Dostála ze Zlína upřímně moc ne-e. Toho si na post jedničky představit ani neumím.

Takže na druhou stranu, ať si ten zmrd vyžere to, co napáchal a ať již táhne z Baníku.

A mezitím se snad velkotovárník "nějak" dohodne s Danem, no.

smazaný uživatel
11.01.2018 10:21
#
+ to co jsi mi psal se Stronatim. Tak hlavně že přivedl Jiráska.
Banikovec7
11.01.2018 12:15
#
Vasek podle tebe byl jistota jo?
smazaný uživatel
11.01.2018 12:17
#
Ano, za tím si stojím. I když to nebyla taková hitparáda jako ve druhé, tak stále byl lepším brankářem než třeba Šustr.
Ono těm inkasovaným brankám taky hodně pomohlo, že obrana byla zoufalá. Nejen Péťa.
Banikovec7
11.01.2018 12:20
#
Tak s tim ze byl lepsi nez Sustr souhlas, ale pro me jistota teda urcite nebyl, doufal jsem ze nekdo prijde ikdyby Vasek zustal.
Greny
11.01.2018 11:38
#
Ten Budinsky muze klidne zpet do Sparty pokud prodaji Dubravku, zustane tam jn Bicik
Banikovec7
11.01.2018 10:02
#
Jestli je to pravda s tim odchodem Dubravky, tak bych se nedivil kdyby si ho stahli zpatky.
Hoolahan
11.01.2018 15:33
#
Helešiceho
Puskas
11.01.2018 09:16
#
o jéj
Cukroušek
11.01.2018 10:49
#
Na transfermarketu ma napsano, ze krome leveho beka zahraje i stopera... takze?

https://www.transfermarkt.co.uk/jiri-fleisman/profil/spieler/70690
smazaný uživatel
11.01.2018 10:57
#
Tak snad to není ten stoper, který by měl nás na jaře táhnout. Každopádně jako alternativa an stopera by to asi špatné nebylo..
!!!OCIP_KINAB
11.01.2018 11:11
#
No ale nikdy jsem ho tam neviděl a podle mě to je týpek co měl styl založený jen na fyzičce, hrál bez přemýšlení a kopací techniky. Ve 33 už takovou rychlost jako ve 25 už určitě nemáš abys piloval lajnu a na stopera takového hráče co nepřemýšlí ani neumí kopnout fakt nechceš!
Kooozel
11.01.2018 11:12
#
Když filtruješ zapasy na stoperu, tak dle TM odehrál dva. Jeden v sezone 11/12 a druhý v 13/14. Tak snad s ním nepočítají na stopera.
Cukroušek
11.01.2018 11:35
#
To jde s tim pracovat az takhle do detailu? o tom sem vubec nevedel, to je dobra vec
clovek1
11.01.2018 17:33
#
smazaný uživatel
11.01.2018 11:24
#
Měl by být nezávisle na případným příchodem stopera.

Ale i tak...Ve 33 letech na kraji? To by dávalo možná snad jen pointu v tom smyslu, kdyby Matěj šel zas na hostování.
Ale i tak, nevím... Kdyby byl alespoň o chlup mladší.... Nevím, co si o tom myslet
Cukroušek
11.01.2018 11:35
#
nebo odchod Granecneho?
taws
11.01.2018 10:57
#
Tak já bych ho naopak bral..svýho času byl v Liberci nejlepší levej bek v lize. V bolce už to bylo horší, ale tam pod uhrinem byl celej tým mimo. Sice už bych tam rád viděl Helešice ale do bojů o záchranu potrebujem okamžitou kvalitu. A granec aspoň už zůstane v záloze.
!!!OCIP_KINAB
11.01.2018 11:12
#
Modleme se ať to nevyjde to bude provar!
smazaný uživatel
11.01.2018 12:06
#
Tak jsem zvědav, on je ještě více reálnej než co sem si myslel.

Jen proboha, pokud kývne, tak snad teda s ním nepočítají na stopera
AjaxFans
11.01.2018 13:04
#
Trousil byl výborný i v tom věku.Skvele organizoval obranu a proti Spartě totálně vynuloval Kwukeho
!!!OCIP_KINAB
11.01.2018 16:50
#
Trousil byl odjakživa stoper a hlavně chytrý hráč, pozičně výborný. Fleišman je dement co na stoperovi hrál možná 3x v životě!!!
Kooozel
11.01.2018 14:40
#
Když došel Jirásek, tak to Havlík, Breite nebo Laco asi padá, co?
OtecJaJ10
11.01.2018 16:08
#
Jak to pěkně začlo, tak teď jsou ty přestupy čím dál tím víc divnější a divnější. No snad se milim a Jirásek s Fleišmanem nás na jaro vyvedou z toho skepticismu.
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.