Čech věří, že Chelsea může souboj s Neapolí doma otočit

22.02.2012 11:52 - Aktuality
Petr Čech (© flickr.com)
 
Brankář Chelsea Petr Čech věří, že i přes porážku 1:3 s Neapolí v úvodním osmifinále Ligy mistrů může jeho tým doma dvojzápas otočit a postoupit. Londýnský celek nevyhrál už páté utkání za sebou a reprezentačního gólmana mrzí, že se nedaří krizi zlomit.

"Dopadlo to přesně naopak, než jsme si přáli. Ale můžeme za to my všichni, kdo jsme byli na hřišti. Děláme hloupé chyby a to nás sráží," uvedl Čech na svých webových stránkách.

Devětadvacetiletý gólman považoval za klíčový moment zápasu to, že domácí stihli do konce prvního poločasu otočit skóre. "Rozhodující byl druhý gól těsně před pauzou. Změnil ráz celé druhé půle. Oni vedli, stačilo jim bránit a čekat na brejky, což hráčům Neapole dokonale sedí. Nakonec dali ještě jeden gól, který dělá odvetu ještě složitější," konstatoval Čech.

Podle něj není postup do čtvrtfinále ztracen. Chelsea by však doma musela vyhrát minimálně dvoubrankovým rozdílem. "Rozhodně se nevzdáváme. Pořád nejsme venku a musíme se o postup porvat," uvedl Čech. Druhou gólovou situaci, při níž si Edinson Cavani zřejmě pomohl rukou, prý reprezentační gólman pořádně neviděl.

Trenér Chelsea André Villas-Boas viděl hlavní problém v proměňování šancí. "Rozdíl mezi týmy byl v efektivitě před brankou. Udělali jsme několik chyb a Neapol jich využila," řekl portugalský kouč.

Chybující obraně "Blues" na stadionu San Paulo výrazně chyběl kapitán John Terry, který musí na operaci zraněného kolena a mimo hru bude až dva měsíce. "Musíme zapracovat na organizaci v obranné čtveřici. Když tyhle problémy vyřešíme, budeme moci víc těžit z našich šancí. První dva góly bychom při lepší souhře neinkasovali," uvedl Villas-Boas.

Trenér Neapole Walter Mazzari litoval, že jeho tým nevstřelil čtvrtý gól ze situace, při níž Maggiovu střelu vykopl z brankové čáry obránce Ashley Cole. "Škoda, jinak bychom jeli do Londýna ještě klidnější. Chelsea byla silná, jak jsme si to mysleli. Hlavně vepředu jsme byli výborní a zareagovali na jejich vedoucí gól. Zažili jsme těžkých patnáct minut, ale od vyrovnání jsme byli postupně stále silnější," prohlásil kouč.
Vytvořte si účet na bet365 a získejte 100% bonus až 1.500 Kč.
Autor: ČTK
Počet zobrazení: 3623
Související články
Komentáře (186)
cudder
22.02.2012 11:53
asi ťažko keď ťa obrana nepodrží
SLOSY SEF
22.02.2012 20:12
narozdíl od vás máme světovýho brankáře
Klegi
22.02.2012 11:53
AVB DEMISI !!!!
♥man united♥
22.02.2012 11:54
ne
mike.84
22.02.2012 12:08
Klegi
22.02.2012 12:10
M.Recinho
22.02.2012 12:20
Chce to rozhodně delší dobu pro AVB, aby si tým sedl v Portu taky neudělal zázrak za 1 sezónu,tohle je nesmyls aby trenéra po 1 sezóně vykopli,potom si ten tým nemůže zvyknout na nějaký styl,který má každý trenér odlišný,jediné co bych mohl říct,tak to aby si AVB vyhledal vhodné typy hráčů na doplnění popř. oživení sestavy.
FeriACS
22.02.2012 12:37
nesmysl... Villas Boas na to nemá aby vedl Chelsea
mikele228
22.02.2012 12:55
myslim si to iste...keby tam prisiel taky mourinho
FeriACS
22.02.2012 13:01
Přesně tak, Special one nebo Hidding... Ale Guus se upsal Machačkale, takže José!
M.Recinho
23.02.2012 09:47
Jenomže v Portu dělal asistenta Mourinhovi a znal prostředí, znal způsob jakým se Porto prezentuje, takže pro něj bylo znažší se poté v roli hlavního trenéra zžít s týmem. Takže celkově byl v Portu více než 1 rok, ale samozřejmě respektuji to že během 1 sezóny vyhrál s Portem co se dalo, ale také bych tím chtěl říci že pokud by dostal větší prostor a čas v Chelsea, tak si myslím že by mohl navázat na dobré výsledky a i úspěchy, je to jen můj názor.
Battler
22.02.2012 12:57
Ale on byl v Portu jenom rok.
Klegi
22.02.2012 13:47
kojissoneri
22.02.2012 14:01
FireFly
22.02.2012 15:07
SLOSY SEF
22.02.2012 20:13
AVB ven ihned!!!
adalbertus
22.02.2012 11:54
nic jinyho mu nezbyva jenom verit
LP4ever
22.02.2012 11:54
Je jen otázka času, kdy udělá Abramovič Boasovi pápá.
SLOSY SEF
22.02.2012 20:13
přesně
Thomas7
22.02.2012 21:36
Nedá... vsadte se, že ho nevyrazí, proč by jste furt vyhazovali trenery, to nema smysl, to by to takhle bylo každou sezonu... too nejde
♥man united♥
22.02.2012 11:55
věřit můžeš, ale dokud abramovič neuvolní tak 5 miliard na obnovu týmu, tak nebude LM ani příští rok
popltak
22.02.2012 11:57
Proč si sakra už nepřiznají, že na to nemají!
LP4ever
22.02.2012 11:58
Já jsem fanoušek Chelsea a přiznávám to už docela dlouho.
popltak
22.02.2012 12:52
ELFCHILD
22.02.2012 12:17
keby si to priznali tak sú rovnakí looseri ako si ty a preto je medzi vami taký obrovský rozdiel
Vitus_Urbo
22.02.2012 12:01
čech porad v něco věří
iamek
22.02.2012 12:02
NaniLuis
22.02.2012 12:05
až je mi ho líto...
Swarley
22.02.2012 15:01
a co má říct? je to bez šance, doma se toho zápasu jen zúčastníme a vykašeleme se na to..i přesto doufáme, že fanoušci dorazí?
shit happens
22.02.2012 12:01
2:0 doma rozhodně hratelny je, ale to by musel bejt AVB kouzelník, aby z téhle obrany nebyl takovej průchoďák...
RandyMarsh
22.02.2012 12:02
Achjo, zase ten nas bezmozek Piiiitr. Jediny co zas vyhrajes Cechu bude fotbalista ČR
MichalKotukov
22.02.2012 12:03
Bezmozek? Co jsi tím pádem ty?
Puskas
22.02.2012 12:04
Co bych za takovou cenu dal.
PlackaSKS
22.02.2012 12:11
randy
22.02.2012 12:12
mozek mu vypadnul když ho Hunt sundal
Bola
22.02.2012 12:20
To tebe nikdo ani sundat nemusel.
SynG
22.02.2012 13:10
Bezkonkurenčně náš nejlepší brankář a furt na něj bude někdo píčovat, idioti
ital
22.02.2012 12:05
Nebýt našeho zápasu s Neapolí v lize, řekl bych, že je za tohoto stavu v podstatě neporazitelná. Takhle je tu malinká pochybnost (asi stejně velká jako u AC). Každopádně se musím Neapoli omluvit a můžu být rád, že jsem se v jejím působení v Evropě spletl. Úspěch Neapole tkví v tom, že zase přináší do zkostnatělé Ligy Mistrů něco nového a myslím si, že Calcio může letos a příští rok dosáhnout velkých úspěchů (dál se uvidí).

Přemýšlel jsem o tom, proč jsou najednou týmy z PL na tom tak špatně a vyšlo mi, že je to paradoxně tím, že jejich liga šla výrazně nahoru. Z toho plyne spousta věcí, který hrajou v jejich neprospěch.
Tak teď jen počkat, než se tady debilkové s blbečkama začnou hádat stylem Fuck Série A - Merda PL.
NickX
22.02.2012 12:07
tak ty nejlepší týmy ez SERIE A dokázali vždycky hrát s těmi nejlepšími z PL, de o to že slabší týmy ze SA nemaj už takovou kvalitu
ital
22.02.2012 12:14
Je to právě naopak. Angličané v zápasech mezi vyrovnanými soupeři měli výhodu v tom, že si takový Manchester,který bojoval o titul, mohl dovolit kdykoli postavit "béčko" a stejně vyhrál. A například Inter pokud by šetřil 2-3 hráče, nemohl vyhrát a mohl si tak prohrát titul.
Puskas
22.02.2012 12:15
Já myslím, že je to jen otázka letoška, že za rok budou zase ze dva ve čtvrtfinále.
ital
22.02.2012 12:21
To bych tak jistě netvrdil, ale určitě budou "důstojnějšími" soupeři než letos. Ale je třeba si taky uvědomit soustu psychologických efektů, které tohle zaváhání přineslo a ještě přinese.
Puskas
22.02.2012 12:25
Vloni byly ve ČF tři mančafty, letos asi ani jeden, já to vidím jako klasickou houpačku, MU vyhořel, ostatní těžko říct, Chelsea je z formy, MC asi ještě jako celek neměl na boj o titul, uvidíme, myslím, že dva za rok ve ČF budou.
ital
22.02.2012 12:33
Víš proč vyhořel Manchester? Dva roky zpátky by do Basileje přijel Manchester a vyhrál by 3:0, protože domácí by si řekli "doma dávají každýmu trojku, ještě k tomu s béčkovou sestavou, stačí nám nedostat debakl". Letos přijeli a domácí si řekli "prohráli s Crystal Palace, od City dostali 6, jsme snad horší než Crystal Palace? my je můžeme porazit." Tenhle efekt bude dělat anglickým klubům strašný potíže, a proto si myslím, že příští rok ještě dopadnou podobně jako letos. A všechno to vyplývá z vyšší kvality ligy.
Puskas
22.02.2012 12:38
No, ještě víc jim pomohl ten výsledek z Old Traffordu. Ale tam nebyla jen Basilej, ještě Benfica, s ní se taky trápili. prostě se sešlo víc faktorů.
ital
22.02.2012 12:41
A navíc je tam další efekt. Nemají pocit neporazitelnosti, který si se směšnými domácími soupeři vždycky lehce vybudovali. Tyhle faktory jsou strašně důležitý.
Puskas
22.02.2012 12:44
Vloni byli ve finále, furt jsou si vědomi, že jsou Manchester a když jedou do blbé Basileje, pojedou vždy jako favoriti ve svých hlavách. až pojedou na Bayern, budou střízlivější, ale do Basileje bude MU vždy jezdit jako Mu, a ne jako Basel. Prostě jim to jen nevyšlo, klasický propadák jinak předního klubu.
kiwwi
22.02.2012 13:13
boze to su mudrosti
na skupinovu fazu Alex vzdy sral a vysral sa na nu aj tento rok...beriem to samozrejme ako chybu hracov ale je to viacmenej zhoda okolnosti, ze United nepostupili a ak by postupili, tak by urcite sli opat vysoko

to ze na Old Trafford chodia domace timy priposrate a uz pred vykopom prehravaju 1:0 je vec druha
Puskas
22.02.2012 13:21
Co to kecáš?
kiwwi
22.02.2012 13:36
no samozrejme to mala byt reakcia na itala, to si mohol zistit
Puskas
22.02.2012 13:39
No právě, oba jsi nás sepsul, ale myslel jsem vážně, že je to na mne.
soukup
22.02.2012 12:39
tohle je nesmysl. Rok předtím dostal v poháru 4:0 od WHU, další rok předtím vypadl ve třetím kole s Leedsem. Proč si to teda nikdo neřekl už tehdy, ale až teď Basilej a proč to tak nedělají všichni, když je to tak snadný, říct si, jsme snad slabší než Crystal Palace/ Leeds...
ital
22.02.2012 12:45
Já ti říkám, že to nesmysl není. Uvedl jsem příklady, ale ty příklady rozhodně letos nebyly jediné. Nejde to srovnávat s ojedinělými výbuchy v minulých letech. Jde o celkové výsledky, nejen o tyto příklady (třeba to, že místo 4:1 nebo 3:0, vyhrávají letos o gól).
soukup
22.02.2012 12:56
ale třeba loni MU v lize vůbec nebyli dominantní, za sezónu měli 23 výher, 11 remíz a 4 prohry, 12x vyhráli o víc než gól, letos už teď v únoru mají stejný počet výher o víc než gól, s největší pravděpodobností překonají loňských 80 získaných bodů, pořád nevím z čeho vychází tvý argumenty
ital
22.02.2012 13:06
Uvědom si, že v listopadu výsledky ze září nikoho nezajímají a nikdo se na ně nedívá (pokud se nejedná o vzájemný zápas) a výsledky z ledna nikdo nezná.
soukup
22.02.2012 13:10
teď zkoušíš jako co?
ital
22.02.2012 13:14
Teď zkouším jako to, aby ses podíval na výsledky třeba pěti zápasů před Basilejí a ne na zápasy, které odehráli potom.
kiwwi
22.02.2012 13:16
nechapes ze podobne vysledky boli aj minulu sezonu? aj presne v takom obdobi? a co? tato vasa teoria je smiesna
soukup
22.02.2012 13:26
4 výhry, remíza, bez porážky, jediný obdržený gól. v poháru prohra s Crystal palace. Žádná vyjímečná situace, od zápasu s MCFC v té době už utekl měsíc a půl. Rok předtím 3-2-0 výpadek z poháru s WHU po debaklu 4:0. Situace prakticky stejná, jednou výpadek, jednou finále LM. Pořád nevím, kde bereš tu jistotu, že víš co za tím stojí
kiwwi
22.02.2012 13:38
nic ine ako tazke podcenenie tam netreba hladat
ital
22.02.2012 13:49
Jsem si nevšiml, že byste rok před tím hráli v téhle době s Basilejí nebo jí podobným soupeřem. Se ani trošku nesnažíš zamyslet, co ti tady říkám. A především se to netýká jen Manchesteru, ale prakticky všech anglických klubů.
soukup
22.02.2012 14:10
zaprvé nejsem fanda MU ale Stoke. zadruhé se zamyslet snažím, ale prostě nechápu co chceš říct.
Anglický kluby prostě v základních skupinách nestaví to nejsilnější, ano vcelku logicky, mají silnou ligu a boj o pohárový příčky může pokazit každá ztráta. Třeba Spurs jsou oběť silné ligy, oni hrají o místo v LM a kdyby se na EL nevykašlaly a nestavěly srandovní sestavy plný dorostenců, tak by neměly problém skupinu vyhrát, ale v lize by teď byli nejspíš tam co je LFC/Arsenal. Ale ty další kluby mají většinou jiný a specifický důvody proč skončili tak jak skončili. MU má letos neskutečnou marodku, takže nestavěli to nejsilnější, protože ani nemohli, zároveň skupinovou fázi jsou zvyklí hrát s náhradníky, protože i jejich širší kádr má vždy velkou kvalitu, letos na to doplatili, předtím xkrát ne. Arsenal je letos jednoduše slabší než minulý roky a dostal venku dardu od AC, což by se ale mohlo stát kdykoli. MCFC je mi záhadou proč vypadli, navíc by podle tvé teorie o vlivu výhry nad MU museli být téměř neporazitelní. CFC prochází generační výměnou, jsou letos hrozně labilní a mají nevyrovnaný výkony, jsou i celkově slabší než minulý roky a mají asi i nějaký interní problémy.
Birmingham hraje fyzicky asi nejnáročnější soutěž v evropě, championship, ten snad zároveň s ERl a všema pohárama zvládnout na více frontách nejde. Stoke si EL užívá, hraje naplno a chce v ní jít co nejdál a proto jsou tam kde jsou. FFC chtěli asi to stejný, ale zkolabovaly v klíčovým zápase.
každopádně fakt nechápu co z toho chceš vyvozovat, až se to stane tři roky po sobě, tak v tom asi bude nějakej zakopanej pes, ale v současnosti je to fakt kravina hledat v tom něco složitýho
Rišan
22.02.2012 17:18
Zcela souhlasím. Nepokládám také anglické týmy (v nichž hraje mimochodem jen hrstka opravdových bílých Angličanů) či anglickou ligu za nejlepší v Evropě. A přiznávám, že mi Chelsea trvale zprotivil ten exoligarcha Abramovič, přes noc zbohatlý za krátké "privatizační" éry ožralého Jelcina. Jinak samozřejmě držím palec Čechovi.
kiwwi
22.02.2012 17:36
ty vole, (v nichž hraje mimochodem jen hrstka opravdových bílých Angličanů)
soukup
22.02.2012 12:28
domingo
22.02.2012 12:10
NickX
22.02.2012 12:05
Co by měl bejt svym zpusobem ma pravdu...
airborne
22.02.2012 12:05
mike.84
22.02.2012 12:07
panebože zas.... nejen že arteta vyblil tu svoji debilitu ale i čech se musí přichomejtnout
Filip12
22.02.2012 12:09
vyhrajem 2:0 postoupíme musíme věřit
NaniLuis
22.02.2012 12:11
C4M
22.02.2012 15:54
Kéž bys měl pravdu
mojmirs
22.02.2012 12:10
no Petra mám rád, ale už by měl přestat "věřit"
♥man united♥
22.02.2012 12:11
kdo nevěří ,není Čech
Coco_Bounty
22.02.2012 12:10
Tak pokud Neapol bude vzadu hrát tak jako doma, má Chelsea ještě šanci postoupit, přeci je stačí vyhrát 2:0 . . . . Ovšem včera jsem si hru Neapole fakt užil a postup jim přeju!!!
randy
22.02.2012 12:11
Čech opět předvedl nejistý výkon a měl by už s Chelsea vypadnou
LP4ever
22.02.2012 12:15
Kde byl nejistý?
kiwwi
22.02.2012 12:22
podla mna bol prvy gol chytatelny
the Ady
22.02.2012 12:36
těžko těžko
kiwwi
22.02.2012 13:14
tazko, ale chytatelna
iamek
22.02.2012 12:16
I kdyz ho nemusim, tak vcera zachranil Chelsea od debaklu :).
♥man united♥
22.02.2012 12:18
8lampard8
22.02.2012 14:03
pravda, pochytal pouze to, co šlo, a k tomu přidal "jen" 2 senzační zákroky
Talkers
22.02.2012 12:11
Aspon, že jsme vstřelili gol... Teď bude klíčové fakt nasadit v odvetě to nejlepší - vynechat Maloudu a Meireles a přidat Lamparda a Essiena - potom by to mohlo fungovat.
Nathaniel Fisher
22.02.2012 12:18
Obranná fáze hry Chelsea je totálně v rozkladu, pochybuju, že to tam za tři týdny dají tak dohromady, aby nedostali alespoň jeden gól ze skvělých kontrů Neapole, ti na to mají ideální hráče, a pak už si to Neapol ohlídá Navíc je budou stát zpoustu sil boje v lize, kde prostě "musí" to 4. místo vybojovat, zatímco od Neapole se přece jenom všeobecně neočekává, že budou každý rok v LM (i když jako obhájci trofeje by tam mohli příště startovat )
Talkers
22.02.2012 12:50
Tak ona ta obraná fáze je prostě tragická, když se obrana nemůže spolehnout na zálohu, ta ztrácí jednoduché míče a nedává do toho všechno. Kdyby byla záloha Essien-Ramires-Lampard, tak je to o něčem jiném, uprostřed hřiště nebudou díry jako v zadcích pornohvězd.
ZizuZidan
22.02.2012 12:52
meireles nehraje kvůli kartám, tak snad Essien v základu společně s Ramiresem a Frankem
jiri54
22.02.2012 12:15
Již je to trapná a obehraná písnička. Prognózy a předpovědi Petra Čecha je bohapusté plácání. Místo,aby přiznal,že Chelsea na to nemá a letošní sezóna bude bída,stále vykládá o jeho víře o zlepšení.Myslím si,že už ani on sám tomu nevěří a je to pouze ubohé divadlo.
ELFCHILD
22.02.2012 12:18
presne tak. načo to sem vobec dávajú, kadý zápas a hodnotenie čecha stále také isté.
Puskas
22.02.2012 12:20
tak proč to čteš? Aby ses do něj mohl navézt? Chelsea prostě nemůže házet flintu do žita po jedné půlce, kádr furt může ten duel zvrátit, i když tomu moc nevěřím. Klasické české poraženectví se v Anglii nenosí.
dwarf253
22.02.2012 12:33
A to je rozdíl mezi profesionálním fotbalistou a blbem z diskuze. On nemůže prohrát předem, ještě se hraje 90 minut. Hrát s přístupem, jaký máš ty, tak by se stal tak maximálně tím blbem z diskuze.
Mikesh
22.02.2012 12:18
PECI si nějaký moc pobožný , že furt věříš ale ok, dáme si 10x zdrávas marja
frankiieeACM
22.02.2012 12:21
Forza Calcio....paradny vykon Napolitans.....dnes snad Inter nevyhori.....pri tej ich zalostnej forme
minoLFC
22.02.2012 12:22
vcera pri tom tretom gole ho mohlo roztrhnut z tej obrany, by mal tu manicku s Cahillom pekne zjebat
Filip12
22.02.2012 12:22
VŠE NEJLEPŠÍ PANE BRANKÁŘ
Tharqa
22.02.2012 12:27
Dle průběho včerejšího zápasu to otočit můžou protože Neapol nebyla v obraně nijak dobrá a Chelsea mohla dát víc než jeden gól, platí to ale i obráceně. Otázka je, zda to zlomí jejich mizérii. Podle včerejšího zápasu, víc jsem jich neviděl, není problém CFC v Boasovi ale v kádru. Sturrige by mohl hrát základ ale to by musela záloha vypadat jinak, jedinou zbraní do ofenzívy je Mata. Lampard nepředvedl za těch 20 minut nic a taky mu bude 34, těžko půjde s formou nahoru, další ofenzivní záložníci jsou Malouda, který chce odejít a Kalou. Ostatní záložníci jsou defenzivněji ladění, maximum, za co je možno je považovat je two-way CM. Pak se není čemu divit, že se Torres trápí, když to přeženu, tak si nemá s kým nahrát. Když se k tomu přidá obrana, která dělala chyby už loni, je CFC tam, kde je. Rozdíl oproti loňsku je jen v tom, že v lize hrají dobře Spurs a City a tak jsou jasně před nimi. A pokud nekoupí minimálně dva kvalitní hráče, pokud není Terry schopen dirigovat obranu jako dřív 3, tak zůstanou tam, kde jsou.
vanGomm
22.02.2012 12:28
Chelsea mě zklamala,očekával jsem od nich lepší hru a hlavně výsledek.Tipoval jsem tento zápas na remízu.Prohra 1:3 je pro ně vlastně lichotivá.Dali totiž velice laciný gól.Klidně mohli výsledkově dopadnout jako Arsenal a tím zřejmě skončit.Takhle ještě "žijí".Na případný postup musí ovšem v odvetě předvést lepší výkon.
soukup
22.02.2012 12:30
Co to tady plácáte? To by podle vás jako měl říct, odveta už je jen formalita postoupila Neapol, 2:0 nikdy nemůžeme vyhrát? zkuste zapnout mozek proboha...
dwarf253
22.02.2012 12:36
Cipinho
22.02.2012 14:42
ac milan4291
22.02.2012 12:34
-------------------------------------Čech----------------------------------------------------------------------------Ivanovič--------------Vertonghen ----------------Luiz-------------------Cole---------------------------------------------- Hamšík--------------Banega----------------Ramires----------------------------------------------Sturridge------------------Cavani------------------------------Mata----------------------------------chtělo by to posily třeba takhle
♥man united♥
22.02.2012 12:36
--------------------------------------------------čech----------------------------------------------------
grygera--------------------kalas-----------------------vertonghen--------------------cole
hološko-------------------gecov---------------essien-----------------------mata
----------------------------stuttridge-----------------kadlec
Bianconero
22.02.2012 12:38
Filip12
22.02.2012 12:47
ac milan4291
22.02.2012 12:53
Me2t
22.02.2012 13:57
all star team
poky-ACS
22.02.2012 15:59
frankiieeACM
22.02.2012 12:39
vybrakovat neapol to snad nie nech si hladaju posily na ostrovoch ....
ac milan4291
22.02.2012 14:05
--------------------------------------------Čech---------------------------------------------------------------------van der Wiel----------Ivanovič-----------------Luiz-------------------------Cole---------------------------------------Hazard------------Essien----------------------Lampard-----------------------------------------------Sturridge----------------------Tevéz------------------Mata-------------------------------------------
CubONE
22.02.2012 16:06
ty chces zabit Hazarda do zalohy?
Nazzzamir
22.02.2012 12:37
AVB hovori o efektivite v utoku? moze byt rad, ze s takou hrou dali aspon jeden nahodny gol Snad trojlistok z Neapola zaberie aj v Londyne a nejaky gol da a bude rozhodnute..Chelsea nema sancu, navyse na lavičke s Lampardom a Terrym na tribune uz vobec nie..ked bude hrať Luiz, o postupe je rozhodnute
Talkers
22.02.2012 12:53
Luiz jednou udělá minelu a další zápas nahraje na gol a je spolehlivý. Pokud bude mít dobrý den, tak klidně může rozcupovat Cavaniho na cucky v příštím zápase.
Nazzzamir
22.02.2012 15:17
samozrejme, ale od posily sa očakava, ze bude mat len dobré dni a nie raz za čas.
ac milan4291
22.02.2012 12:37
Hodak
22.02.2012 12:44
Já osobně přeju postup Neapoli, ale jsme snad Češi ne? Nechápu, proč se tady všichni furt Čechoj smějou nebo pomlouvaj ho.. Neříkám, že musíte být jeho fandové, ale aspoň držte hubu
frankiieeACM
22.02.2012 12:47
tak cechovi s coleom mozu dakovat ze nedopadli horsie...tie goly co dostal boli meirelesove a luizove.....co cech mal to chytil...
dwarf253
22.02.2012 13:16
5zdenek5
22.02.2012 12:48
jak tak koukám, venku je zima a děti místo na píseček si přišly hrát sem

Chelsea to má teď holt těžký, hádky s trenérem a zřejmě ho tam už nikdo z hráčů nechce, co jsem četl...Jinak zápas Neapole klidně mohl být 7:2
JacoBee
22.02.2012 12:49
http://www.eurofotbal.cz/clanky/cech-veri-ze-proti-neapoli-muze-chelsea-zlomit-serii-nezdaru-174312/

Péťa asi hodně věří...

Filip12
22.02.2012 12:49
Čech Ivanovič Kalas Cahill Cole Orion Essien EACHRAN Mata Lukaku Sturridge
vitasrp
22.02.2012 13:01
Co jsem včera viděl obranu Neapole, dvě branky se jí určitě dát dají. Jestli jim je ale schopna ofenziva CFC dát dvě branky? Zcela upřímně si to nemyslím. Důvod? Když nepočítám zápas s MU, kde si soupeř dal dva vlastence, tak jsme v lize více jak 1 gól nedali od zápasu s Wolves na začátku ledna..

Navíc je hrozně těžké ubránit tu jejich ofenzivní sílu, navrch ještě ve chíli, kdy musíte útočit. A obrana CFC je momentálně v takových sračkách, že by to byl doslova zázrak..A já na zázraky moc nevěřím. Stát se to může, ale jaký předpoklady k tomu jsou? Ten tým vůbec netáhne za jeden provaz a starší hvězdy jdou proti trenérovi, to není situace, kdy se lámou takřka ztracený zápasy..
JacoBee
22.02.2012 13:08
Lepší otázka je jestli obrana chelsea bude schopná gól nedostat .)
Battler
22.02.2012 13:04
Vymlouvat se na nepromenovani sanci je mimo Chelsea mela jednu vetsi sanci - Ramires a 1 o neco mensi - Luiz z rohu. A neapol mela jeste tak 3-4 velky tutovky to je neporovnatelny + gol Chelsea haluz jak svhne.
dwarf253
22.02.2012 13:17
Efektivita je i o tom, že se do těch šancí i přes útočnou snahu nedostali. A v tom má pravdu.
Ronaldo.com
22.02.2012 13:10
otočit to muže i když chelsea je oproti minulim rokum trošku slabši ale i přesto velice silná co se týče individualních schopnosti hraču .
frankiieeACM
22.02.2012 13:16
Neapol si tento rok to stvrtfinale zasluzi...postupil z velmi tazkej skupiny a vcera tiez dobry vykon....chelsea mala svoje silne obdobie ked si zasluzila postupovat v playoff LM...ale tento rok si to proste nezasluzia...snad to Neapol zvladne...
JuveDejv :)
22.02.2012 15:54
Tez jim to velmi preji.. Jeste ze si Neapol setri sily na LM, protoze kdyby takhle paradne hrali v SA, tak prave soupreri s AC a Juve o první místo.. Juve musí někoho přitáhnou, protože takovou nádheru jakou včera předvedla Neapol s Borriellem asi těžko ukážem..
Pinturicchio
22.02.2012 13:17
100. pro postup Neapole
Laruqen
22.02.2012 13:43
Kazisvět
22.02.2012 14:10
mike.84
22.02.2012 14:11
ti postoupí i bez te magické 100.
kojissoneri
22.02.2012 19:20
REPLIKATOR
22.02.2012 13:33
stejnej blázen jako Szczesny
cholerik
22.02.2012 14:15
Tak nemůže říct- je to na hovno, ti dva retardi předemnou neumí hrát fotbal
RonaldinhoW
22.02.2012 14:30
Všichni tady jebou do Čecha ale podle mě on si to nezaslouží.Náš nejlepší brankář součastnosti a brankář který patří mezi nejlepší na světě.Jo udělá chybu ale to se stává a veze se s celou Chelsea na špatných výkonech.Ale on vám ještě ukáže.Co se týče AVB tak bych ho vyhodil.Je fakt že za takovou dobu se zázraky nekonají ale tohle to je Chelsea a ta potřebuje trenér typu. Mourinho nebo Hidding.Z kádru by se dalo vytěžit víc,protože je kvalitní.Myslím že hodně fanoušků je smířena s hodně špatným výsledkem v lize i LM.Ale teď má Čech pravdu,už můžeme jen věřit
dwarf253
22.02.2012 14:37
A tak sympaticky jsi začal
kubys
22.02.2012 14:35
Dnes slaví 39 let zřejmě nejlepší Brazilec v historii PL - Juninho Paulista.
j_mrazik
22.02.2012 14:45
A co Gilberto Silva?
hefy
22.02.2012 17:38
A co Kleberson?
DeJong
22.02.2012 14:41
AVB : http://i39.tinypic.com/344w7lf.jpg
FireFly
22.02.2012 15:07
jirik22
22.02.2012 15:07
Pche, at ten traged Manchini jde do pr.ele, nýmand!
DeJong
22.02.2012 15:38
Jakub93
22.02.2012 14:57
Čech furt jen,že věří,ale v reálu to vypada trošku uplně jinak je asi věřící
SHAKER83
22.02.2012 15:22
Jo, si nejspíš říká: " Když to nejde na hřišti, tak snad to se svou vírou dotáhnu alespoň na kardinála"
af
22.02.2012 15:05
Krize Chelsea začala angažováním Ramirese. Není pochyb o tom že nosí smůlu. Hned bych ho vyhodil. Navíc se se svojí tintítkovou postavou vůbec nehodí do Chelsea.
kubys
22.02.2012 15:13
Typku, opět válíš...
af
22.02.2012 15:26
Chelsea chce sílu a dynamiku. Lukaku je ideální posila. ALe Mata, Torres a Ramirez se tam typologicky nehodí. Postupně bourají vše co Mourinho vybudoval a co fungoval.
kubys
22.02.2012 15:52
Mourinho nic nebudoval.
af
22.02.2012 15:57
kam přijde tam to kvete. A když odejde jde to do kytek.
j_mrazik
22.02.2012 15:59
Tak si ale musíš vybrat, jestli jsou kytky kladnou nebo špatnou záležitostí... podle tvýho příspěvku to není jednoznačný. A Chelsea mu luxusně připravil tuším Ranieri.
af
22.02.2012 16:38
to jsou sprosté lži. Raniery patří k největším šaškům. Horší už je jen Domenech.
kubys
22.02.2012 16:43
Ty jsi kretén.
kubys
22.02.2012 16:00
Jenže za Mourinha to šlo do kytek už ke konci jeho práce, v Chelsea nebudoval žádný tým do budoucna, akorát na momentální úspěch, což ty očividně nedokážeš pochopit. Jeho kroky, co se týče výhledu do budoucna mi dávají smysl akorát tak v Realu.

PS: Please, please, please...
j_mrazik
22.02.2012 15:58
A ještě bych dodal, že Ramires je možné dynamickej až moc.
kubys
22.02.2012 16:01
Právěže bych řekl, že to je jeho hlavní přednost, ale tady Typek je expert na všechno, doufám, že mi poradí i jak mám zadělat těsto na koláč.
af
22.02.2012 16:36
bez síly je k ničemu.
GEGE
22.02.2012 15:09
Napoli s přehledem.Venku dají minimálně gol pokud Chelsea nastoupí s takovou obranou.Hrozně sem se smál když sem viděl toho Cahilla.Typický ostrovní dřevák
tomasinho
22.02.2012 15:24
Tak zrovna Cahill není dřevák. Daleko horší je Luiz.
vitasrp
22.02.2012 15:34
Luiz není daleko horší a už vůbec to není dřevák. Ti dva si včera mohli podat ruku, Cahill hořel celý zápas a několikrát se útočníci soupeře dostali za jeho záda, zatímco Luiz hrál celkově lépe, ale opět to zazdil svou tradiční hrubkou.. Nehledě na to, že ani jeden z těch dvou obranu dostatečně neřídil..
tomasinho
22.02.2012 16:35
Já to myslím všeobecně, že je Luiz horší. A dřevákem jsem ho taky nenazval, včera byli marní oba dva.
vitasrp
22.02.2012 16:44
Vseobecne Luiz neni horsi ani nahodou, tady se to s jeho kritikou zase prehani..
GEGE
22.02.2012 15:39
Neřekl bych.Včera sice nehrál dobře ale když má vedle sebe takové neschopy tak se není čemu divit.
JuveDejv :)
22.02.2012 15:48
Luize jsem viděl hrát párkrát, ale co sem si všiml stačit včera, tak to byla tragédie.. On si snad myslí, že je nejlepší nahřišti a s rypákem nahoře tam chodí a občas se namachrovaně rozeběhne a přihraje.. Myslel sem že je to velká posila, ale včera sem viděl lemru s cool vlasama..
tomasinho
22.02.2012 16:35
Včera? On hraje velmi slabě po celou sezonu, pozičně je mimo. Cahill je daleko spolehlivější obránce.
kiwwi
22.02.2012 16:39
Cahill mi pride hlavne taky zakriknuty...na nom obranu stavat nejde a ked ma vedla seba takeho komedianta ako Luiz tak su obaja tak mimo, ze nevedia kde je sever
alcantara
22.02.2012 15:32
Spominam si, ze niekto tu raz spominal jeho meno v suvislosti s Barcelonou Mozno Bartra potreboval niekoho na viazanie snurok.
kiwwi
22.02.2012 15:38
akoze Cahilla?
alcantara
22.02.2012 15:45
Jj, dokonca mozno o tom pisali aj nejake spanielske denniky, ale to uz tapam
kiwwi
22.02.2012 15:49
tak to je dost slusny ulet
kubys
22.02.2012 15:54
http://www.guardian.co.uk/football/2011/sep/19/football-transfer-rumours?CMP=twt_gu
JuveDejv :)
22.02.2012 15:50
Lavezzi s Hamšíkem dotáhnou Neapol do čvrtfinále a Čechova víra s tim nic nezmůže FORZA CALCIO!
C4M
22.02.2012 15:59
Snad jo, jen ještě vymyslet, jak to udělat.
Percussore
22.02.2012 16:16
Kdyby Chelsea na začátku nepodržel, tak mohli na nějakej postup zapomenout, škoda toho. Na druhou stranu palec pro Čecha.
vanGomm
22.02.2012 16:33
Tak tak něco určitě pochytal.Určitou vinu má u gólu "do šatny" na 2:1.Malé vápno u gólmana jako on by mělo být jeho.Navíc Chelsea dala valice laciný gól.Mohli úpně klidně dopadnout jak Arsenal s AC Milan.Je to sice ještě předčasné,ale kluby z PL mají letos velice slušně našlápnuto,že bude ČF LM bez jejich účasti.Naposled se tak stalo v sezóně 1995/96.Tehdy ovšem PL zastupoval pouze Blackburn.
Nigel DeJong
22.02.2012 16:48
presne tak. moja rec, druhy gol sa nedal chytit a ide jednoznacne na triko meirelesa ,kebyze je tam essien tak lavezzi by nevystrelil
Fooky
22.02.2012 16:30
Ten Čech je těžce věřící, tuto sezónu nic jiného neříká
realworldnike
22.02.2012 16:32
the wall může věřit v postup, to jo! ale realita bude úplně jiná!
Nigel DeJong
22.02.2012 16:46
najlepsi cesky brankar , je to borec , vazte si bratia cesky ze mate prvotriedneho golmana , vcera zasa len potvrdil ze je to extratrieda , ten kto si mysli ze druhy gol sa dal chytit asi nikdy nehral futbal ... petan udrzal CFC v hre o postup.
DeJong
22.02.2012 17:53
Liquid
22.02.2012 16:52
ten Čech jenom kecá, už je snad víc tiskový mluvčí než gólman, co to zase včera předvedl u 3.gólu, chyba Luize ale zrovna tak chyba Čecha, nemůže jít takhlec daleko z branky a nechat jí zcela odkrytou
bazalbub
22.02.2012 18:04
Petře,nehul
czech březáček
22.02.2012 18:46
Dokud bude na lavičce Villas-Boas, tak to s Chelsea růžově nevidím.. Bože jak on tu Chelsea ničí.. Je mi z toho smutno.. Ať už vedl Chelsea v minulosti kdokoliv, rozhodně nebyl tak tragický, jako tenhle portugalskej cucáček, kterej nemá ani respekt.. A on si ještě dovolí tvrdit, že rozdílem bylo neproměňování šancí?? Kriste pane vždyť Chelsea nic neměla?!!! Neapol ji přehrála ve všech směrech.. Obranou procházeli jako nůž máslem a on pak řekne, že "PŘI LEPŠÍ SOUHŘE BY PRVNÍ DVA GÓLY NEOBDRŽELI".. A o tom to právě je?? Ta souhra.. Vždyť ten idiot za celou dobu svého působení u Blues ještě nevymodeloval ani základní jedenáctku.. Neustále to točí.. každý zápas naprosto jiný sestava.. Dám tam tragickýho Torrese, když byl tak drahej, nebo srdcaře Drogbu (který právě tímto boasovým tápáním strádá na formě), nebo Kaloua (který je dobrý, ale ne asi dost pro AVB).. Lampard, Essien, Mikel Cole na lavičce?? bože bože.. kde to jsme.. Supertalent Lukaku si neškrtne.. Jednoduše se ukazuje, že Boas nemá na to vést tak velký klub, jako je Chelsea, přestože má hráče, které chce.. Já jsem velký fanoušek Blues, ale to co s nimi dělá tenhle hlupák, z toho mě bolí oči.. Každému kouči, co Blues vedl jsem držel palce a věřil, s Boasem mám ale jasno; VILLAS-BOAS VEN!!!!!
Null
22.02.2012 19:43
Neapol si to ustraži
piškot-69-
23.02.2012 07:21
Peťa v Itálii zachytal a nebýt jeho tak je to i 5:1 šance jsou malé, ale doma je doma a já jim taky věřím !!!
J.Creasy
25.02.2012 14:09
Věřím s Tebou Petře!
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.
TOPlist