Bonucci: Nejhorší výkon za dobu, co jsem v Juventusu

03.03.2016 15:21 - Aktuality
Leonardo Bonucci (© juventus.com)
 
I v posledních měsících suverénní Juventus je na italské scéně omylný a ukázala to včerejší odveta semifinále Coppa Italia. Interu Milán se v domácím prostředí povedlo dohnat tříbrankové manko z prvního zápasu v Turíně a sahal po postupu, čáru přes rozpočet mu ale udělal penaltový rozstřel...

Juventus si do odvety nesl náskok 3:0 a jeho trenér Massimiliano Allegri si tak dovolil šetřit několik hráčů základní sestavy. A tento tah se mu málem nevyplatil. V 16. minutě překonal náhradního brankáře Neta Marcelo Brozović, krátce po změně stran zvýšil Ivan Perišić a v 82. minutě proměnil penaltu Brozović.

Stav 3:0 znamenal prodloužení a jelikož v tom branka nepadla, následovaly pokutové kopy. Na straně domácích selhal Rodrigo Palacio, když nastřelil jen břevno, Stará dáma oproti tomu byla stoprocentní a do finále proti AC Milán jí svým pokusem definitivně poslal Leonardo Bonucci.

"Nebudu lhát, byl to nejhorší výkon za dobu, co jsem v Juventusu. Náš přístup byl špatný, špatně bylo vlastně vše a Interu jsme to usnadnili. Zkomplikovali jsme si to. Dobře jsme si vedli až v penaltách, což už je především loterie," hodnotil Bonucci.

Bonucci už v tuto chvíli ví, že jeho penalta byla tím posledním, co v letošním ročníku Italského poháru zažije přímo na trávníku - v průběhu středečního souboje totiž inkasoval žlutou kartu a pro finále je v trestu.
Autor: Tomáš Pavlík / football-italia.net
Počet zobrazení: 3457
Související články
Komentáře (65 / 0 nových)
Jeblinkton
03.03.2016 15:23
#
co nas nevyradi, to nas posilni!
skteel
03.03.2016 16:13
#
nás?
Jeblinkton
03.03.2016 16:58
#
Milan.B
03.03.2016 21:13
#
ich, my sme uz hrali
fenixLFC
03.03.2016 21:45
#
joey474
03.03.2016 15:24
#
bych se ted zameril na bayern, pak na finale s ac milan
Dufan
03.03.2016 15:26
#
Pojďme Juve! Nakonec by z toho mohl být letos i double.
extraprase
03.03.2016 15:33
#
očekávám, že ti to několik týpků opraví na treble
joey474
03.03.2016 15:36
#
cavenaghi
03.03.2016 16:16
#
Treble opravdu jedině týpci, ale doubl se očekával a nikdo jiný ho získat v Itálii ani nemůže. Neapol na to absolutně nemá a je vidět, jak ztrácí, Juventus si naopak může dovolit zaváhání, což se s tím náskokem, který daroval ostatním ani nechtělo věřit. no nechtělo, možná v jiné lize a AC Milánu finále poháru stačí, nemá tým na výhru.
Dufan
04.03.2016 00:08
#
Já jsem třeba čekal že Juve bude rádo za plac do 3. fleku. Hlavně kvalifikace do LM. A ten začátek sezóny dával zapravdu. Ještě pořád zbývá dost zápasů, ale pohár bysme měli mít a liga nejhůř druzí. Takže za mě spokojenost.
Shevchenko
03.03.2016 15:32
#
Tak to ve finále koukejte zopakovat.
Ragazzo d'oro
03.03.2016 15:47
#
Furia Ceca
03.03.2016 16:01
#
To víš že jo.
CubONE
03.03.2016 16:14
#
10
03.03.2016 16:45
#
vyhrát na penalty?
Shevchenko
03.03.2016 16:49
#
Prohrát 3:0.
Pinturicchio
03.03.2016 17:24
#
Murtago
03.03.2016 23:27
#
kilobyte
03.03.2016 15:34
#
Juventus na to může srát jak chce, ale stejně vyhraje ligu a asi i pohár.
juveforever
03.03.2016 16:01
#
ja by som bral konečne ušatý pohár po 20 rokoch. bohužial terajšia Barca a Bayern sú veeeeelmi ťažko porazitelní
hraju_nahej
03.03.2016 16:11
#
Na slabší bayernovskou defensivu jste snad ani narazit nemohli. Pokud jsou k poražení, tak letos.
Furia Ceca
03.03.2016 17:38
#
Bayern je letos hratelnej - škoda, že Allegri těch 60 minut prokaučoval... 2:2 po tom průběhu je sice zlatý výsledek, ale do venkovní odvety to nic extra není... Doufám, že na ně od začátku pěkně vlítneme, musíme dát gól(y), takže na co čekat!
cavenaghi
03.03.2016 16:17
#
Na to zase nemá Juventus, špička je dlouhodobě jinde, už to finále loni byl nadrámec.
Pettirosso
03.03.2016 21:44
#
poháru?
Furia Ceca
03.03.2016 16:04
#
Il capitano futuro
Bianconero
03.03.2016 17:27
#
Furia Ceca
03.03.2016 17:36
#
Samozřejmě až skončí Marchisio Jenom ten Chiello mi jako kapitán moc nepřijde...
Bianconero
03.03.2016 17:45
#
No, dělí je od sebe 15 měsíců, nemyslím si, že by končili s nějakým velkým rozestupem.
ZB 07
03.03.2016 17:47
#
Inter si postup zasloužil..škoda
Bianconero
03.03.2016 17:49
#
Nevyhrál penaltový rozstřel, takže nezasloužil.
ZB 07
03.03.2016 17:52
#
Za výkon v základní hrací době si ho zasloužil jednoznačně
Bianconero
03.03.2016 17:57
#
Výkonem v základní hrací době se dostal na remízu. Zasloužíš si postup, pokud předčíst soupeře v nejpodstatnějším ohledu, čímž jsou góly. To Inter nedokázal, přestože Juve hrálo dost možná svůj nejhorší zápas za posledních 5 let. Až se začne hrát fotbal na krásu a začne se počítat výkon, pak se bavme o tom, že by snad měl postoupit v tomto případě Inter, dřív ne.
ZB 07
03.03.2016 18:07
#
Ok, tak jinak..hlavním měřítkem jsou samozřejmě góly, kterých Juventus vstřelil více, takže v tomto ohledu je jejich postup naprosto zasloužený. Když ovšem přihlédneme k tomu, jak se hráči obou dvou celků v daném zápase prezentovali a jak blízko k dalším vstřeleným brankám měli, tak by se všichni jednohlasně přiklonili na stranu Interu..takže, když poopravím své předchozí tvrzení, tak Inter si nezasloužil postup, ale zasloužil si vstřelit ještě o jeden gól více, který by mu ten postup přinesl
Furia Ceca
03.03.2016 18:36
#
To je taky dost zcestný ale... Protože Inter byl v prvním zápase na Juventus Stadiu minimálně stejně marnej, jako včera Juve na San Siru. Spíš byl Inter ještě o něco horší, jelikož Zaza si alespoň dvě, tři šance včera vypracoval.
ZB 07
03.03.2016 18:43
#
No je fakt, že první utkání jsem celé neviděl, takže v tomto ohledu máš asi pravdu..
10
03.03.2016 18:57
#
geniální trolling
ZB 07
03.03.2016 19:40
#
Bianconero
03.03.2016 18:54
#
Dvojduel z tvého pohledu vyrovnaný. Stejně jako Inter mohl dát třeba o gól víc včera, Juventus mohl dát o gól víc v prvním utkání, na základě té předvedené hry. Ale ani jednomu se to nepodařilo a rozhodoval rozstřel.

Každopádně se nechci přít o akcích. Jen nemám rád, když se říká "prohráli jsme, ale zasloužili jsme si vyhrát". To jsou pro mě dvě protichůdné věci. Můžeme třeba mluvit o štěstí, o neschopnosti jednoho, nebo druhého týmu. Ale i když Chelsea vystavila v minulosti autobus a hrála šílený fotbal, tak dala o gól víc než soupeř a tím si zasoužila vyhrát. Hezká hra není v ohledu zásluh důležitá. Stejné je to s rozhodčími. Jo, může pískat šíleně, vidět fauly jednoho týmu a přehlížet druhé, ale zase, pokud nedám víc gólů než soupeř, nezasloužím si vyhrát, i kdyby mě soupeř řezal a strejda s píšťalkou to neviděl, nebo nechtěl vidět, na tom nesejde.

Příklady. Argumentace, hráli jsme lépe, a zasloužili jsme si postoupit, nebo rozhodčí nás řezal, a proto jsme nepostoupili, neberu. Obojí přispělo, ale hlavním důvodem je stejně vždycky neschopnost vlastní. Ale taky jsem tak v minulosti argumentoval, ne že ne, taková klasika.

Každopádně jsme ostudy, co jsme včera proti vám předváděli. Postoupili jsme, zapomenout na zápas a jedeme dál. Stejně tak vy. Prohráli jste, ale zapomenout a soustředit se na ligu. Babrat se v tom nemá smysl. V lize je ve hře pořád kup bodů a ty poháry můžete vykopat tam.
ZB 07
03.03.2016 19:39
#
Možná, na začátek..já Interu nijak zvlášť nefandím, takže jsem byl v tomto souboji nestranný (i když jsem jim teď přál možná trochu víc než Juventusu)

A teď k věci..ono to "zasloužit si" je strašně irelevantní, protože na jednu stranu rozhoduje to, kdo docílí většího počtu vstřelených gólů, ale na druhou stranu ty faktory (v tomto případě tedy hlavně rozhodčí), které jsi zmínil, mohou ovlivnit výsledek natolik, že se například postoupit opravdu nedá..takže argument "hlavním důvodem je stejně vždycky neschopnost vlastní", je podle mě trochu mimo..ve fotbale rozhodují detaily, které právě rozhodčí ovlivnit mohou (a bohužel také ovlivňují).

Jinak ta Chelsea sice hrála na pohled šílený fotbal, ale to byla součást její taktiky a soupeře převyšovala v defenzivní fázi, takže v tomto ohledu soupeře převyšovala a tím pádem bylo i spravedlivé, že svá utkání vyhrávala..

No a poté ještě může nastat situace, kdy jeden celek má po celou dobu utkání obrovskou smůlu a jen díky té se mu třeba nepovedlo postoupit..a právě v tomto případě nastává chvíle, kdy nelze říci, že si postup zasloužili, protože vstřelili méně gólů, ale zasloužili si ty góly (vzhledem k výrazné převaze) vstřelit..
Bianconero
03.03.2016 19:44
#
Nesouhlasím.
ZB 07
03.03.2016 19:49
#
Recoba Inter
03.03.2016 21:00
#
jaroslav313
03.03.2016 18:28
#
Dokonale takticky Dať interistom nádej a potom im ju zobrať v rozstrele, to musí zabolieť
vandertom
03.03.2016 20:00
#
No, každopadně Inter včera Klobouk.
SaianSupaCrew
03.03.2016 22:05
#
Vespa zase kouzelný, toho je fakt radost sledovat. Samozřejmě jen v případě, kdy nehájí barvy vašeho oblíbeného klubu
Jak to aktuálně vypadá s jeho setrváním?
Daje Er Lavatrice
03.03.2016 22:52
#
Hrozná přezdívka.
SaianSupaCrew
03.03.2016 23:31
#
Podle mě to naopak Luca lépe vystihnout nemohl
Daje Er Lavatrice
04.03.2016 09:08
#
Který Luca?

Pro mě je to Indián, žádná vosa:)
Bianconero
04.03.2016 09:47
#
Toni.
SaianSupaCrew
04.03.2016 13:04
#
Jasně, to chápu. Ale to přirovnání je ke skůtru a to v jeho případě sedí naprosto geniálně. Hbitý, rychlý, malá spotřeba, ale v momentě, kdy na tu pozici potřebuješ Ferrari, nebo Zondu, úplně k ho*nu
Nuno čomes
03.03.2016 23:49
#
rct-toulon
04.03.2016 06:38
#
Bylo to domluvené, já to věděl a lozili jsme lopatama jedničku
PP
04.03.2016 10:04
#
Může mi někdo vysvětlit hráče jménem Palacio?? Proč vůbec hraje - dokonce v základu a tak? Ať už jsem ho viděl v repre nebo v pohárech za poslední řekněme 3 roky, tak hrál pokaždé naprosté hovno! Nějaký objektivní názor na něj v čem je jako přínosem pro tým?
Votas
04.03.2016 10:22
#
Hraje dobře, hraje pro tým, hraje chytře, obětuje se pro ostatní hráče, technicky je pořád super a oběhá toho hromadu. Spíš by mohla být otázka proč nehraje víc.
Bianconero
04.03.2016 10:29
#
Icardi by se od něho mohl učit.
Votas
04.03.2016 10:34
#
Mohl, ale to jsou typově úplně jiní hráči. Pro porovnání s Palaciem je relevantnější podle mě Jove a v tom ohledu je dědek o světelný roky užitečnější hráč.
Bianconero
04.03.2016 10:53
#
Nesrovnávám je jako hráče, ale jako osobnosti.
Votas
04.03.2016 11:06
#
jako osobnosti jsou oba bezproblémoví na rozdíl třeba od Ljajiče, Mela, Cassana nebo Osvalda
Bianconero
04.03.2016 11:19
#
Icardi mi nepřijde osobnostně jako člověk, který by měl nosit kapitánskou pásku. Je to absolutní alibista.
Votas
04.03.2016 12:20
#
Tak zrovna nějaké výrazně kapitánské vlastnosti by se od Palacia nenaučil. Souhlasím, že kapitánem být nejspíš nemá, ale to nemá být ani Palacio. Mistři alibismu pak jsou v kádru úplně jiní (největší expert v tomhle si pohřbívá kariéru v Dorii a byl paradoxně taky kapitánem)
PP
04.03.2016 10:39
#
mě teda pokaždé přišel otřesný, ale fakt je ten, že tak rok jsem ho hrát neviděl, ty čísla na útočníka má taky poměrně tristní.. Ok, dik.
Votas
04.03.2016 10:51
#
čísla mají v Interu tristní vlastně všichni. S příchodem Icardiho je jeho pozice úplně jiná, než když měl ty 20 gólový sezony. Teď už nebývá tím hlavním hrotem. V základu nastoupil v lize 11x, z toho jenom 5x odehrál celej zápas. Hlavně když se ale brání vedení v posledních minutách, tak je neocenitelnej.
vieri32
04.03.2016 11:09
#
Súhlas akurát by si mal dať viacej záležať na premienaní šancí...nemal ich v tejto sezóne síce moc ale aj to čo mal zahodil
vandertom
04.03.2016 17:21
#
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.