Wolverhampton bude o záchranu bojovat s jiným manažerem

13.02.2012 12:37 - Aktuality
 
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Autor: ČTK
Počet zobrazení: 2840
Komentáře (129 / 0 nových)
Filip12
13.02.2012 12:38
#
Cappello
Nikikrew
13.02.2012 12:39
#
Zase raz ukazujes, ake mas IQ?
♥man united♥
13.02.2012 12:41
#
ježiši... co řekl tak špatnýho
Nikikrew
13.02.2012 12:56
#
Lebo ano, Pan Capello urcite pojde koucovat Wolves...Nemohol napisat radsej nieco zmysluplne a nie hovadiny?
Joey Barton
13.02.2012 13:18
#
eibe
13.02.2012 13:34
#
Footballfever
13.02.2012 18:12
#
Ferguson6
13.02.2012 19:35
#
Keby to napísal niekto iný, tak to zostane bez povšimnutia.... Ale niektorí sem chodia vyslovene len kvôli tomu rýpať do Filipa
P@ul
13.02.2012 20:21
#
proč by nemohl?? je to klub v nejlepší lize světa... a určitě by to byla skvělá výzva... ukázat co je v něm... jestli to není goldhunter... klidně
Liquid
13.02.2012 13:10
#
stevenlfc
13.02.2012 12:39
#
ten čas letí on už tam byl 6 let joo?? mi vůbec nepřišlo
Liquid
13.02.2012 13:09
#
dEst
13.02.2012 12:41
#
Konečně.
kiwwi
13.02.2012 12:45
#
zly krok podla mna
a bez Micka im uz ani nebudem tolko priat
Politik
13.02.2012 12:56
#
těžko říct, poslední dobou si opravdu už nevěděl rady a jestli klub nechtěl sledovat jistý pád do druhé ligy zkusí prostě nějaký impulz ,Mickovi se samotnému podle mě uleví , poslední půlrok pro něj nebyl lehký.
Padre
13.02.2012 14:17
#
Amos
13.02.2012 14:19
#
Pro ně dobrej krok, ale už mi nebudou sympatičtí.
Swarley
13.02.2012 14:20
#
denny07
13.02.2012 15:08
#
Wolves jsem měl rád hlavně kvůli němu, nevím jestli dobrý krok, on se tam hodil, nehráli špatný fotbal a doma dokázali potrápit..Ale myslím, že hráči jako S.Fletcher, K.Doyle, M.Jarvis tu ligu udrží
denny07
13.02.2012 15:10
#
Mr.Pumpkin
14.02.2012 10:26
#
George Best
13.02.2012 17:15
#
Presne
hrubas
13.02.2012 18:05
#
Je to dobry krok, Mick neprokazoval, ze je by byl kvalitni manazer, tym mel porad silnejsi a silnejsi a koncil s nim v PL porad hur a hur, potrebuji skutecnyho odbornika a motivatora, je to hodne podobny odchodu Bruce od Mackems, na misto neprilis schopnyho sympataka prijde nekdo lepsi.
Chazy
13.02.2012 18:06
#
Mail.
hrubas
13.02.2012 18:23
#
Co tam mam mit? Pozvanku do ligy? Uz jsem registrovanej od vcerejska
Chazy
13.02.2012 18:23
#
Fájn ... tak hodně štěstí tam.
hrubas
13.02.2012 18:43
#
Doufam, ze pristi sezonu se potkame, ale budes muset postoupit, ja spadnout nehodlam
tomasinho
13.02.2012 18:20
#
Snad Curbs
ManUntd4ever
13.02.2012 13:02
#
Že by se Wolves přecijenom udrželi?
George Best
13.02.2012 17:15
#
Darth Vader
13.02.2012 13:03
#
Liquid
13.02.2012 13:08
#
dobře mu tak
Liquid
13.02.2012 13:09
#
ale 6 let v 1 klubu to je dlouhá doba, takže si svojí práce odvedl
goodbay
13.02.2012 13:10
#
Snad je tohle poslední hřebík do rakve a pád do druhé ligy, spolu s Wiganem, je nemine!
ManUntd4ever
13.02.2012 13:17
#
Nene...musí spadnout Bolton, QPR a Blackburn
Liquid
13.02.2012 13:24
#
QPR nespadne ani omylem
goodbay
13.02.2012 13:49
#
jeden z dvojice Bolton - Blackburn se zachrání.
patres39
13.02.2012 13:21
#
Wigan nespadne
goodbay
13.02.2012 13:50
#
už je na čase, aby změnili klima
Sonny Anderson
13.02.2012 14:08
#
Joey Barton
13.02.2012 13:18
#
Joooooooooooooooooooooooooooooooooo táhni zmetku
Lacko_Boh
13.02.2012 13:45
#
Joey Barton
13.02.2012 14:10
#
Paul Anka
13.02.2012 13:20
#
doufám že spadnou
niflheim
13.02.2012 13:27
#
Bez Micka tam ta šance na záchranu bude lepší...ten "hurá" styl už prostě nešel dál praktikovat, snad je příchozí manažer zvedne...Wolves
George Best
13.02.2012 17:16
#
Ten hurá styl bylo to, proč sem je měl rád
niflheim
13.02.2012 13:40
#
SunFells
13.02.2012 15:10
#
7pavlis
13.02.2012 13:46
#
pro něj, za dlouhodobou práci....
Filip12
13.02.2012 13:47
#
George Best
13.02.2012 17:17
#
dEst
13.02.2012 13:54
#
Teď kdo je převezme..Bruce? Curbishley? Warnock?
7pavlis
13.02.2012 13:56
#
ta jména nezní špatně, ale otázkou je, komu se tam bude chtít...
EL Gringo
13.02.2012 14:03
#
podla mna Bruce...
Joey Barton
13.02.2012 14:10
#
Holloway
Chazy
13.02.2012 14:11
#
Vyloučený, Tangerines letos naprosto reálně můžou postoupit zpátky do PL.
Joey Barton
13.02.2012 14:15
#
Hlavně ne Curbishley
tomasinho
13.02.2012 17:16
#
A to proč ne?
tomasinho
13.02.2012 18:00
#
Curbs i Warnock by byli super.
housda
13.02.2012 14:07
#
Mohl by tam jít někdo na dlouhodobou práci s mladými talenty pár jich koupit a bojovat o střed ne o udržení...
YungGooner
13.02.2012 14:08
#
paráda, aspoň sa ukáže, či ten tím hral tak slabo kvôli Mickovi alebo preto, že je tak na hovno zložený.
Chazy
13.02.2012 14:09
#
Konečně. Jeden z nejhorších manažerů, co se daj v Anglii na tý vyšší úrovni najít. Zatím neuspěl prakticky nikde, ze všech klubů byl vyhozenej.

Až se naučí trochu o taktice, až se naučí organizovat obranu a útok, tak to možná bude mít cenu.

Je to jen dobrej manažer, má čuch na kvalitní hráče a vždycky předvede několik skvělejch nákupů. Ale z toho pohledu trenérskýho byl v poslední době v PL horší snad jen Laws.
Padre
13.02.2012 14:14
#
Není to problém 95% manažerů, že jsou ze svých klubů časem vyhozeni?
Chazy
13.02.2012 14:16
#
Spousta jich aspoň jednou v kariéře zažije, že někde odvedou dobrou práci a pak přejdou sami za lepším, nebo sami rezignujou On opravdu nikde nijak zvlášť neuspěl.
ManUntd4ever
13.02.2012 14:20
#
Dovedl Wolves do PL a poté je udržel v PL. To mi přijde jako dostatečný úspěch. To, že už ted neměl klubu co nabídnout je prostě obvyklý cyklus trenérova života.
ManUntd4ever
13.02.2012 14:21
#
Ale popravdě v PL si ho dlouhodobě představit nedokážu. Jeho místo je v Champu
Chazy
13.02.2012 14:22
#
Njn, jenže to žádnej velkej úspěch není. Wolves jsou tým s obrovským potenciálem a financema, už v championship utratil za 2 roky asi 10 mega liber, což jsou na poměry soutěže dost velký peníze. A už tehdy postoupil do PL o rok pozdějš, než měl a už tehdy se mluvilo o tom, že ho mají vyhodit. Pak tu PL uhaluzil šíleným fotbalem, ve který hrál ještě šílenější fotbal, utratil dalších 40 mega, což jsou na poměry podobnejch týmů taky šílený peníze a dokázal získat jen 38 a 40 bodů s tím, že letos by získal ještě míň.

To je neobvykle dlouhý cyklus života nekvalitního trenéra, kterej brzdí klub.
kiwwi
13.02.2012 14:28
#
zas tu ale nerob z neho uplneho trageda...ok, takticky to asi fakt nebol ziaden genius, ale mal zasa ine kvality...pozri sa na Boasa, ten ma byt takticky boh ale inac to bude asi srac
ManUntd4ever
13.02.2012 14:32
#
Neřekl bych, že to bude zas takový sráč, co se týče angažování hráčů, spíš po tej taktickej stránce je zatim mimo . Torres nebo Luiz za něho nepřišli a Mata, Lukaku i Cahill jsou výborný nákupy. Meireles byl loni v Liverpoolu jeden z nějlepších a nemohl vědět, že z něj bude letos takovej tragéd. Chtěl přivést Modrice, nepovedlo se, to je hráč, kterej jim ted strašně chybí a měl přivést někoho na pravou stranu obrany.
Chazy
13.02.2012 14:34
#
Jj, teď prostě CFC prochází obdobím změn. Akorát ten propad výkonnosti je ještě daleko větší, než se čekalo. Podle mě je fakt reálná možnost, že Abramovič Boase po sezoně vyhodí a ten tým bude absolutně nepoužitelnej
ManUntd4ever
13.02.2012 14:40
#
Má to složitý. První rok v PL s týmem, který byl zvyklý na uplně jinej styl hry...Jestli neuhraje 4. místo tak podle mě poletí určitě.
Chazy
13.02.2012 14:32
#
Já vím, ale na PL to prostě nestačí. V championshipu může zas někoho dostat nahoru, když tam bude kvalita.

U Boase souhlasím v vitasprem s tím, že si počkáme, až bude mít k dispozici hráče, kteří mu sedí do systému. Ale zatím je to tragédie, o tom žádná
kiwwi
13.02.2012 14:35
#
no dobre, ale ked tych hracov nemas, tak nebudes hrat tvrdohlavo ten isty system ked vidis ze to klubu skodi...Boas taha Chelseu dole o to sa nemusime bavit
Chazy
13.02.2012 14:36
#
Jj, je to jen jeho neschopnost, že se nepřizpůsobí.
j_mrazik
13.02.2012 14:43
#
Jakmile se přizpůsobí a upustí od systému... ok, sezonu ukope, ale pak si natáhne přes léto hráče do svýho starýho systému, nebo bude praktikovat ten nouzovej? Tohle přeci majitelé Chelsea nechtěli, ne? To si radši měli nechat Carla, kterej s horším kádrem hrál lepší fotbal.
Chazy
13.02.2012 14:47
#
Tak logicky by pak měl postupně přecházet na to svý podle toho, jaký hráče získá. Ale vnucovat určiteje styl hry hráčům, kteří na to vůbec nemají předpoklady, to je vážně hloupý.

I ten Mourinho to věděl, když vstoupil do PL a hrál 2 roky víceméně systém Ranieriho na křídla a vyhrál s ním dva tituly. Až pak začal hrát to svý a stálo ho to místo.
j_mrazik
13.02.2012 14:50
#
Jo, Ranieriho Chelsea jsem měl rád. Na to se dobře koukalo... Tak mě napadá, proč tam ty Portugalce tahá, když při přechodu na "jejich filozii" to prostě nejde. Já si pořád myslím, že Boas jak rychle vyletěl, tak rychle padne o hodně níž. Ještě se má hodně co učit + Anglie je fakt jiná.
vodka
13.02.2012 16:47
#
on stejně nehraje to, s čím původně přišel... Tu jeho vizi naplňovali asi tak prvních cca 10 kol, pak přešli na tu sračku, co hrají doteď...
Padre
13.02.2012 14:41
#
Ona se taky nějaká přehnaná taktika v Anglii moc nenosí...Poborský vzpomínal, že takový SAF si na to vůbec nepotrpěl, předzápasová příprava proběhla ve stylu hrajem jak minule a hotovo...Tohle Chelsea trošku opomíná, když se tam násilně snaží vtlačit zahraniční trenéry (posledním angličanem byl snad Hoddle), ze kterých uspěl jen Mourinho (Hiddiinkovo krátké intermezzo nepočítám)...Jestli si mysleli, že AVB bude jejich nový, útočnější José, tak se šeredně spletli - vychází z toho nepohledný guláš, rádoby napodobující Barcu, s chatrnou obranou a impotentním útokem.
Darren Fletcher
13.02.2012 18:39
#
tak saf ma na taktiku ludi
ManUntd4ever
13.02.2012 14:28
#
Tak to čumim, to jsem nevěděl, že utratil tolik peněz. Na takový klub je to teda pořádná pálka a nikam se vlastně za ty tři roky neposunuli. Dobře ty první dva roky ještě beru, ale letos už prostě měli ukázat nějaký progres a být ve středu tabulky, to souhlasim. Potenciál na to jak říkáš mají. Koho myslíš, že ted angažují?
Padre
13.02.2012 14:25
#
Kolik jich taky vedl, že..nicméně z repre Irska odstoupil sám Všude vydržel dýl než 3 roky...jeho trenérské kvality hodnotit nedokážu, wolves sem nikdy nějak nesledoval, ale působil na mě jako silná osobnost, která si udržovala respekt (viz. kauza Keane).
Definuj spousta..podle mě do tebou popsané kategorie nespadá víc, než 30% manažerů...i když se jim povede sezona a neodejdou, tak časem je stejně vypakujou (viz. Phil Brown).
Chazy
13.02.2012 14:30
#
Jo, jenže v Sunderlandu dva roky bojoval o PL, aby pak předved jednu z nejhorších sezonu v historii soutěže s nějakýma 14 bodama. Silná osobnost je, o tom žádná, i když zrovna to rozhodnutí o vyloučení Keana se dá považovat za povinnost.

Takovejch 30, 40% manažerů to bude.
hrubas
13.02.2012 18:06
#
Nech Lawse na pokoji
Chazy
13.02.2012 18:07
#
hrubas
13.02.2012 18:17
#
No ale vazne, mel strasne tezkou pozici, tezko ho z neceho obvinovat
sejber
13.02.2012 14:36
#
Otazkou je kto sa kormidla Wolves teraz ujme. Pre mna by bolo tragédiou keby najsympatickejsi klub tuto ligu opustil. V kazdom pripade tento vyhadzov bol len otazkou casu a Wolves moze iba pomoct :)
Joey Barton
13.02.2012 14:46
#
prý Benitez
sejber
13.02.2012 14:53
#
to je volovina, on by s takymto kadrom nemal sancu a ani sam by sa ho neujal
Vassiczek
13.02.2012 18:08
#
Bruce, pro průměrné týmy ideální trenér
Footballfever
13.02.2012 18:14
#
Si ho pamatuju jak vždycky žvejkal v tý svý teplákovce..
djourou
13.02.2012 18:16
#
pamatnik
Swarley
13.02.2012 18:20
#
spíš pamětník ne?
YungGooner
13.02.2012 18:25
#
slovenčina.
djourou
13.02.2012 18:29
#
tak v cestine hej u nas sa to pise pamät, akurat bez diakritiky to vyzera cudne
Swarley
13.02.2012 18:35
#
jo vlastně, mně nedošlo že jsi slovák
djourou
13.02.2012 19:03
#
hehe tak studujem u vas, tak ty vole dufam ze este nie som pocesteny
hrubas
13.02.2012 18:22
#
Next Wolves manager

4/1 S. Bruce
5/1 N Warnock
6/1 A. Curbishley
6/1 L. Clark
7/1 O.G. Solskjaer
10/1 G. Strachan
10/1 S. McClaren
10/1 D. Jones
12/1 B. Davies
12/1 A. Shearer
12/1 K. Robinson
12/1 R. Benitez
16/1 R. Keane
20/1 S. Bull
25/1 I. Dowie
25/1 P. Ince
tomasinho
13.02.2012 18:27
#
Snad Curbs nebo Warnock, radši Curbs ale.
hrubas
13.02.2012 19:55
#
Ja bych si moc pral Curbse, uz mi ve fotbale chybi, coz se o nikom dalsim krome Keana z toho seznamu rict neda
Kohout-NL
14.02.2012 01:48
#
No na Solksjaera bys ale minimálně byl zvědavý ne?
hrubas
14.02.2012 10:12
#
Jo, ale zase bych se bal, jestli by to uz zvladl. Ale pokud ma jednou vest MU, tak by se mu takova zkusenost hodila
kiwwi
14.02.2012 10:14
#
Ole nech este rok-dva ostane v Molde, teraz ide hrat LM, ma stale len 38 rokov, nema sa kde ponahlat...naopak, pripadnym zlyhanim by stratil omnoho viac casu
hrubas
14.02.2012 10:41
#
Takhle to beru prave taky
Kohout-NL
14.02.2012 10:24
#
Chápu no.
Erdovec
13.02.2012 18:29
#
skybet?
sejber
13.02.2012 18:32
#
Bože len nie Bruce, možno by ich dokázal zachrániť ale nadalej by sa nikam neposuvali
vodka
13.02.2012 18:39
#
OLEEEE
YungGooner
13.02.2012 18:42
#
to by už nebol iba Wigan, čo by vám každoročne darovával 6 bodov.
pajamu
13.02.2012 19:01
#
prospero
13.02.2012 19:19
#
Liquid
13.02.2012 19:39
#
tipuji Jonese
fantomas
13.02.2012 19:59
#
Cuuurbs!
niflheim
13.02.2012 20:21
#
Curbse snad
hefy
13.02.2012 23:14
#
Bruce.
vitasrp
13.02.2012 18:32
#
Dobře, podle mě už nebylo o čem, ten tým změnu potřeboval.. McCarthy fakt nebyl nijak schopnej manažer, za ty roky hru Wolves nikam neposunul, nezměnil, akorát možná přivedl lepší hráče, ale problémy měl furt stejný..

Když jeho práci porovnám třeba s tím, co provedl Lambert u Norwiche, Rodgers u Swansea.. Obrovskej rozdíl.. U obou nováčků je vidět ohromný rukopis trenéra, jim se podařilo týmu vtisknout nějakou myšlenku, základní herní koncept, který funguje a dá se na něj i koukat.. K tomu Lambert je i velmi dobrý taktik, dokáže se přizpůsobit soupeři, změnit kvůli němu rozestavení atp..

U tohohle frajera jsem prostě měl pocit, že dokázal hráče akorát seřvat, ještě vyburcovat a to je tak docela všechno.. Kolikrát jsem u zápasu Wolves měl dojem, že trenér akorát vyslal 11 borců na plac, bez výraznějšího záměru, taktiky.. Je vysoce pravděpodobný, že s novým trenérem holt budou silnější..
vodka
13.02.2012 18:39
#
manažer schopný byl, ale mizerný trenér, nebo měl teda mizerný trenérský tým...
HonzíkKája
13.02.2012 18:34
#
No, snad to pomůže. Mick je sice super sympaťák, motivátor ale už to dlouho nebylo ono. Letos jsem čekal útok na první polovinu tabulky a ono nic. No, uvidíme toho Bruce snad ne (!). Zkusil bych uplatit Martinéze, protože ten by k Vlkům sednul. Ale to je taky až na konec sezóny a udržení se samo neuhraje. Každopádně si napíšu obligátní - Mick byl trenér který pro mě znamená jendo a to jsou právě Vlci, fandím jim 4 roky a nikoho jiného si na lavičce neumím představit. Chant Super Mick McCarthy je pecka. Takže díky a navždy Vlkem.
chelsea17
13.02.2012 18:40
#
Wat
13.02.2012 19:00
#
prospero
13.02.2012 19:22
#
Tož dalo se to čekat a je to tak dobře. Sice toho McCarthy pro klub dost udělal a dokázal dovést spoustu skvělých hráčů, ale zachraňovat se s týmem jaký Wolves majou je ostuda. Snad přivedou kvalitního sympatického manažera (Solskjaera ) a nastartujou se k záchraně a další rok ještě výš. Potenciál tam je, rekonstruuje se stadion, není důvod aby se časem nemohli dostat do středu tabulky.
Liquid
13.02.2012 19:40
#
no zas tak silní nejsou na to abys je viděl někde ve středu tabulky...
cristiano.K.
13.02.2012 20:29
#
"aby se časem nemohli dostat do středu tabulky. "
Liquid
13.02.2012 23:12
#
reakce byla na "ale zachraňovat se s týmem jaký Wolves majou je ostuda"
Kohout-NL
14.02.2012 01:46
#
Což ostuda je.
cristiano.K.
13.02.2012 20:29
#
Ferguson6
13.02.2012 19:38
#
McClaren alebo Eriksson by boli dobrí
hrubas
13.02.2012 19:41
#
Proc nemas rad Wolves?
HonzíkKája
13.02.2012 20:09
#
Jej, asi ne.
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.