Vyšetřovatel UEFA vyslechl Kúdelu kvůli událostem v Glasgow

25.03.2021, 17:24
Aktuality

Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.

Autor: ČTK

Související články

Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Podle Slavie dosud vyšetřování neodhalilo, že by se Kúdela dopustil rasismu
31.03.2021, 15:14
S reprezentací přicestoval do Walesu i Kúdela, tým opustil Malínský
29.03.2021, 19:05
Češi se začínají chystat na zápas ve Walesu, trénoval i Kúdela
28.03.2021, 19:19
Nešlo nic dělat, měl jsem pak špatný pocit, řekl Roofe o Kolářovi
26.03.2021, 16:02
Slavia kvůli obavám o bezpečnost nepošle Kúdelu do Walesu
25.03.2021, 21:37
Fanoušci Slavie odsoudili rasistickou fotku, autory hledá policie
24.03.2021, 17:50
Slavii kvůli událostem v Glasgow kontaktoval vyšetřovatel UEFA
23.03.2021, 17:46
Tvrdík o Gerrardovi: Zklamání, ani se neptal, jak je Kolářovi
19.03.2021, 19:51
Slavia podala trestní oznámení kvůli napadení obránce Kúdely
19.03.2021, 19:33
Kolář utrpěl zlomeninu v obličeji, operaci zatím nepodstoupil
19.03.2021, 19:25
Slavia byla lepší, závěr byl ale nechutný, píše britský tisk
19.03.2021, 15:59
Žádný trestný čin nevyšetřujeme, uvedla ve skotském tisku policie
19.03.2021, 15:36
UEFA o incidentu po zápase Slavie ví, čeká na zprávu rozhodčích
19.03.2021, 13:18
Vágner při debutu trochu nervózní, ale uklidnil ho první zákrok
19.03.2021, 13:02
Gerrard uznal zaslouženou prohru, místo duelu řešil hlavně Kúdelu
19.03.2021, 12:17
Mám lepší levačku, pravačkou moc neumím centrovat, řekl Bořil
19.03.2021, 12:09
Tenhle úspěch možná doceníme až mnohem později, řekl Trpišovský
19.03.2021, 09:55
Kúdela odmítl nařčení z rasismu, domácí hráč ho napadl a zbil
19.03.2021, 08:53
Slavia vyhrála odvetu s Rangers a postupuje do čtvrtfinále EL
18.03.2021, 23:11

Komentáře (272)

Přidat komentář
smazaný uživatel

"Say no to racism" Equal game" "We are all the same" UEFA MAFIA

Reagovat
kattos

Tohle nemá nic společného s tím jestli je nebo není mafie.

Prostě Amerika a Evropa těmhle věcím hrozně ustupuje, zda je to proto aby se zakrylo jiné OPRAVDOVÉ problémy, nebo se prostě jen bojí těžko říct.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
h8_sfatto

rasismus vs xenofobie 0:0

Reagovat
smazaný uživatel

I kdyby Kudelovi monkey prokázali, stejně Rangers naprosto situaci nezvládli a měli by je jednoznačně vyloučí z evropských pohárů.

Reagovat
h8_sfatto
Reagovat
Stannis Baratheon

Poprvé slyším pana Burnse s anglickým zněním Však to nezní jako arogantní miliardář, ale jako nějakej prodavač na benzinový pumpě.

Reagovat
h8_sfatto

you stupid monkey, you shut up ! Kúdela se může vymluvit, že to pochytil z angloamerické kultury jako my když koukali na Českou sodu

Reagovat
kilobyte

To mu určitě pomůže, že si ho spletl s kreslenou opicí.

Reagovat
Salfovic

Reagovat
h8_sfatto

já si jen zkouším představit Kúdelu jak to interpretoval před tím vyšetřovatelem...a jak předváděl,co mu teda řekl a neřekl

Reagovat
smazaný uživatel

dobra prace???!

Reagovat
h8_sfatto

jelikož mi Google smazal komentář k videu Rangers FC.... 12 monkeys, tak to asi berou vážně

Reagovat
dondinho

z lidovky.cz:

„Glen vítá, že policie začala celou věc vyšetřovat. Policisté by měli nyní vyslechnout Kúdelu, až se Slavií přicestuje 8. dubna do Anglie k zápasu s Arsenalem,“ cituje list The Guardian Aamera Anwara, právníka Glena Kamary

...

...

„Myslím si, že pan Kúdela má docela štěstí. Skotsko má k obviněním z rasismu obvykle přístup nulové tolerance. Za normálních okolností by ho vzali do vazby a hned druhý den ho vyslýchali, zřejmě kvůli covidu však k výslechu dojde se zpožděním,“ uvedl Anwar pro web Sky Sports.

To se nám jako fuckinguyův právník snaží namluvit, že ve skotsku je za pošeptání něčeho do ucha policejní vazba??

Reagovat
kilobyte

Pan Kedel.

Reagovat
smazaný uživatel

V originále to určitě bylo, ale český pisálek to změnil.

Reagovat
Nizzie

Si beztak najal prvního typka, co potkal po cestě ze stadionu, a takhle to dopadá. Ale jestli mu to takový negramota vyhraje tvle.

Reagovat
Hlahart

Ani ne

Sheku Bayoh’s lawyer Aamer Anwar accused of using the Black Lives Matter movement to aim a ‘slur’ at Scots cops

https://www.thescottishsun.co.uk/news/5689066/sheku-bayoh-lawyer-amer-anwar-black-lives-matter-scots-cops/

Reagovat
iamnotdave

Co koukám na jeho Twitter, tak ten právník miluje publicitu a do všeho musí šťourat, aby šel vidět

Reagovat
Nizzie

Jenom si má slova potvrdil.

Reagovat
Hlahart

Tak zřejmě šel cíleně po týpkovi, kterej se v těhlech sporech vyžívá. Jak to potvrzuje tvoje slova, že vzal prvního, koho potkal?

Reagovat
Nizzie

Asi tak, že se hledali až se našli. Moje slova totiž, světe div se, nevyvrací, že ten právník tomu šel naproti, aby byl u toho stadionu první.

Reagovat
Hlahart

Wtf

Reagovat
Nizzie

Už Ti to došlo?

Reagovat
Hlahart

Reagovat
Nizzie

Takže ne.

Reagovat
Hlahart

Reagovat
Nizzie

Reagovat
Salfovic

To bude nějakej skotskej Lionel Hutz.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
PtákOhnívák

To víš, údajný rasismus... Jak jsem psal minule, v dnešní době je to v podstatě stejný jako kdyby si udělal masovou vraždu a ty mrtvoly pak ještě znásilnil...

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Y.N.W.A

Reagovat
Mr.Dalby

Pokud to budou bílí heterosexuální muži, pak tě ještě vyznamenaj.

Reagovat
smazaný uživatel

Mňam

Reagovat
ACSeRw!n

Reagovat
Svatej

to se nesmí?

Reagovat
Salfovic

Mě by to na pokrokovém západě ani moc nepřekvapilo.

Reagovat
Mass

To snad nemá cenu komentovat něco od profesionálních lhářů. Snad už je jasný, že to Rangers můžou uhrát jen na nátlak na média. Btw zrovna sem četl o jednom americkym tv komentátorovi, že ho vyhodili z práce kvůli tomu, že řekl, že Megan Markle lže. A to sem se tu snad ještě před půlrokem s někym hádal, když sem tvrdil, že cancel culture je reálná a organizovaná.

Reagovat
Stannis Baratheon

Pan Kúdela má štěstí!

Ví že se do toho Slavia a její právníci v ČR i v UK taky pustili, tak je ještě zkouší takovouhle rádoby pasivně agresivní narážkou zastrašit, protože tuší že jsou jinak v rici.

Reagovat
KingMaster13

Tak ten právník Kamary je tupej imbecil takže by mě nepřekvapilo kdyby to i myslel vážně

Reagovat
Puskas

Chce říct, že je tam presumpce viny.

Reagovat
AnthonyR

Je to jen nátlak. Špinavá hra, nic jinýho. Celkově odporný ze strany Rangers i finský repre, kdy Tim Sparv prohlásí na tiskovce, že chování Slavie je nehutný....

Reagovat
Stannis Baratheon

Nevozil po sobě ten Sparv nějakou českou modelku nebo tak něco?

Reagovat
Fodbalysta

má děcko s Jitkou Nováčkovou (ta je zase vzdálenější rodina s manželkou Kuby Plška ze Sigmy - hrajícího ted za Puskás)

Reagovat
Bakary3

Tyvole... jako nevim, jak to nazvat... i ten robertson jak se navazel do kudely a Silhavyho... Dalglish... McCoist... Finove... zahranicni media...

To je nejaka mezinarodni sikana, nebo co?

Za neco, co se neprokazalo a treba ani neprokaze?

Tohle je teda docela nevidany a odporny.

Reagovat
AnthonyR

Je to odporný. Ve finských médiích komentátoři volaj po vyhození Slavie z pohárů alespoň na dva roky. Šílenost. Btw. Sparv má za manželku českou modelku...

Reagovat
Puskas

Už podal žádost o rozvod?

Reagovat
Bakary3

Je v pohode prokazany rasismus trestat, ale co se rozjíždí za hysterii, kdy chteji kazdyho za kdejaky nestastny nebo neuvazeny rozhodnuti profesne i lidsky pomalu znicit, to je humus.

Jak muhou tihle idioti beztrestne vypoustet takovyhle kecy, to je pro me snad skandalnejsi nez Kudely MOZNA jedno slovo v emocich, celej tenhle lync...

Reagovat
pobody's nerfect

A hlavně si asi ani neuvědomují, že tímhle rozvraci samotné základy našeho práva, což může mít dalekosáhlé důsledky

Reagovat
Bakary3

Asi se uplne nechytam.. rozvedes to?

Reagovat
pobody's nerfect

Popření presumpce neviny, jednoho z pilířů práva

Reagovat
Bakary3

Aha

Reagovat
raduinho

Reagovat
AnthonyR

V zásadě to jsou všechno jen výkřiky do tmy. Důležité bude, co řekne UEFA. Pokud to dopadne jak by mělo, tak podle toho se pak bude odvíjet i ten civilní soud a tam má Kudela šanci (za předpokladu, že se bude pracovat s důkazy a svědky) na Kamarovi vytřískat balík za urážku a napadení.

Reagovat
bandwagoner

nic rozvrácenýho zatim není. To že něco píšou skotský noviny a nebo výkřiky sportovců, co maj stěží základku nemá nic společnýho s právem. Až kudelu pošlou do vězení za udájnej rasizmus, tak pak se o něčem takovym můžem bavit.

Reagovat
uff

Je. Špinia jeho meno ako aj meno Českej republiky. Nielen tej.

Reagovat
pobody's nerfect

Vlivné osoby že světa sportu po tom volají, takže ano, já za tím z jejich strany vidím i snahu rozvracet základy společnosti. Snad tohle není úmysl, ale že se tak děje je jednoznačné. Doufám že většina společnosti bude ctít základní zásady a nepropadne hysterii

Reagovat
bandwagoner

Tak právo máme přesně pro situace jako tahle a fakt si nemyslim, že se otřesou principy našeho práva kvůli kauze Kedel. Já samozřejmě souhlasím s tím, že chování Gerrarda, skotskejch médií, finský repre, atd. je prasárna, která poškozuje od jistý míry ČR . Ale prostě nesouhlasím s tim, že to rozvrací základy našeho práva.

Reagovat
Vincent Vegan

takhle jsem zkousel argumentovat v jedne diskuzi s fanouskama Rangers, ale jen se mi vysmali

Reagovat
valloire

ono je to dožene

Reagovat
smetos

A to neni jen rasizmus. Kdejaka fuchtle si vzpomene ze ji nekdo pred x lety sahl na svaba a bez bez dukazu prichazite o praci a stava se z vas naprosty odpad (Kevin Spacey). Kojotiny s xx gendery, kdy si neumi lidi priznat, ze jsou jenom divni a kvici jak prasata na porazce. Lidstvo se ma dobre jak nikdy predtim, ale nektere zalezitosti a rozhodnuti vypada jak ze stredoveku.

Reagovat
Bakary3

Jojo, 40 pohlaví nebo kolik... bud mas to, nebo to, kdyz mas pech, tak od kazdyho trochu ale tohle vsechno je moc..

S tim znasilnenim mas pravdu, no, nechutny, co se deje.

Pritom typci jako Babis, Pelta nebo Berbr, kdyz zabrousim jen do naseho rybnicku ... se soudnimu systenu vyloženě vysmivaji... to proste nepochopis...

Reagovat
Pepe1911

Dobré už bylo

Reagovat
lampas

Reagovat
Kop do titulků

Tohle je totiz mnohem vic rasismus nez nejaka jedna větička. Ale neni to proti cernym, tak kdo se stará

Reagovat
Bakary3

Tak nejak..

Reagovat
Kapřík

A Rio...

Reagovat
Bakary3

Wau, a Rio vlastne, jak jsem mohl zapomenout...

Reagovat
PP

Reagovat
smazaný uživatel

přesně tak, na základě jednoho lháře má slavia a český fotbal nenávratně zničenou reputaci. Až se prokáže, že Kúdela nic neřekl, tak co? Odškodní někdo Slavii/český fotbal za zkaženou reputaci?Potrestá někdo černocha za křivé obvinění?

Reagovat
Bakary3

Jasně, že se ty burani a všichni tihle ferdinandové, robertsonové, dalglishové neomluví.

Pokud to tak dopadne, budou se odvolávat jen na to, že to bylo jen neprokázáno, ale nevyvráceno.

A neponesou žádný následky, jak Rangers, tak Kamara.

Tady by měl pro ně přijít v takovým případě trest, který dá jasně najevo, že není možný někoho obvinit a při neprokázání viny nenést odpovědnost, ale tomu už vůbec nevěřím...

Reagovat
smazaný uživatel

Cancel culture v přímém přenosu

Reagovat
OTASi

totalita hadr

Reagovat
CHONG

Možná jsme si tu bavlnu měli radši posbírat sami.

Reagovat
Fodbalysta

Reagovat
h8_sfatto

Reagovat
off-olda

To je tak černý, že by to mohlo hrát v záloze Rangers.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
manuelo neuero

Reagovat
Acquanni

Reagovat
Acquanni

Reagovat
Svatej

Reagovat
Azazelo RD

A soucasne tak chladne, ze by to mohlo reprezentovat Finsko.

Reagovat
cristiano.K.

Reagovat
Hristo Stoichkov

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
arsavin

Reagovat
smazaný uživatel

určitě ano, bylo by to lepší pro všechny

Reagovat
AjaxFans

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Infi

Reagovat
ZB 07

Reagovat
Kily

Reagovat
JarousFCB

Reagovat
herbage

Reagovat
drussbarb

Spíš oni měli

Reagovat
Rudnevs

Reagovat
smazaný uživatel

presne toto mi napadne keď vidím tie videá gangsta čiernych raperov čo mi vyskakujú ako reklamy pred Family Guy ... čo urobili Amričania zle, že zo zberačov bavlny sa stalo niečo také?

Reagovat
valloire

jasná věc

Reagovat
John Obi Mikel

Reagovat
smazaný uživatel

Ale víc za to může Cukrová Třtina, ta to začala ve velkým mrcha.

Reagovat
Yuriewitsch

Reagovat
risk je zisk

Reagovat
kattos

Reagovat
smazaný uživatel

radsi poklekni

Reagovat
Sir Ravealot

Reagovat
Svatej

Reagovat
Amarino

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
cristiano.K.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
doshcz

Reagovat
AnthonyR

Můj odhad následujících událostí:

Do konce března UEFA sdělí verdikt. Kúdela dostane stopku na 5 zápasů za nesportovní chování. Slavia vyvázne bez trestu.

Kamara dostane za fyzické napadení a neprokázané nařčení z rasismu stopku do konce roku. Rangers dostanou za nezvládnutí pořadatelský služby pokutu. Roofe dostane stopku za brutální faul 7 zápasů. Možná něco dostane i Goldson za to interview, viděl bych to na nesportovní chování.

Jinak Rangers už týden v kuse dělaj klasickou kouřovou clonu. Všichni od nich moc dobře vědí, že jim hrozí postih jako prase, proto tohle divadlo.

Reagovat
Salfovic

Takhle optimisticky bych to teda neviděl.

Reagovat
kilobyte

S tím by se dalo i souhlasit. Akorát by Roofeovi měli dát větší trest a Rangers dát ban na poháry v příštím roce.

Reagovat
Stannis Baratheon

Já pořád doufám ve vyloučení Rangers z evropských pohárů alespoň na rok.

Reagovat
AnthonyR

Tak tam jako klub- pořadatel- nezvládnul 3 věci: nepustili hráče soupeře po zápase do kabin, nezajistili bezpečí soupeřových hráčů a nepustili představitele Slavie na tiskovku. Možná se bude řešit i neposkytnutí pomoci Kolářovi po zápase, jak to podala Slavia.

Za tohle je z pohárů nevykopnou. To je na tak drtivý trest prostě málo.

Reagovat
oddy

To mi právě přijde naprosto v pohodě na takový trest, ale nečekám ho.

Reagovat
Stannis Baratheon

Nemyslím si že by to bylo málo. Je to svévolné pochybení, které sami přímo zavinili svým rozhodnutím, ne jen nějaká náhoda, které nedokázali zabránit.

Reagovat
AnthonyR

Jo, úmyslně jim zamezili přístup do kabin. Tipuju, že hlavně ta věc s pozápasovou tiskovkou bude možná největší problém pro UEFA, protože to je součást TV práv.... vykopnutí z poháru by sice bylo na místě, ale Rangers obhajobu povedou ve stylu "chránili jsme hráče soupeře, protože by hrozila bitka v tunelu...". To ovšem obstojí jen částečně, když pak Kudela stejně dostal pěstí od Kamary.....No jsem zvědavej, v posledních letech se nic podobnýho neodehrálo, tohle bude precedens....

Reagovat
Axelrose

A co by měli jako udělat jiného? Někoho zabít? Zlinčovat Kúdelu? Mi to tedy přijde jako poměrně dost věcí, které nezvládli.

A rád bych ještě dodal, že dodatečné tresty by měli dostat i ti dva debilové, co nakopli míč do ležícího kuchty.

Plus veřejná omluva od Kamary - pokud se prokáže že neměl pravdu.

Další omluva od Gerarda a samozřejmě toho debila co zranil brankáře.

Dále bych nepovolil vstup do ČR panu R. Grillovi, ať si zůstane ve Skotsku se svými Rangers a svými pneumatikami.

Pokud se prokáže, že Kúdela lhal, zavřít ho až zčerná a potom ho při derby (až zase budou na stadionu lidi) nechávat za trest podávat balony před kotlem sparty, aby věděl, jaký to je být za opici.

Ale já věřím v první verzi.

Reagovat
AnthonyR

To by musel fakt někdo umřít, aby dostali kopačky z pohárů. Nebo situace, kdy fanouškové by při incidentu skočili na hřiště a dobili by Kudelu, tak ano, to by bylo na vyhazov. Tohle je sice obrovský selhání, ale vyřeší se to podle mého pokutou.

Reagovat
mistr129

Tohle je za mě horší než fanoušci

Reagovat
DieFohlenBMG

Reagovat
Axelrose

Ono to nějak dopadne. Já s tím nic neudělám, tak proč se vlastně vzrušovat.

Jak by řekl Vašek Havel - Ať pravda a láska zvítězí nad lží a nenávistí

Reagovat
smazaný uživatel

Pravda a láska vyděsí

Reagovat
KingMaster13

Což by bylo super když mají šanci udělat další rok LM, takhle by byly bez příjmů aneb návrat do pralesa

Reagovat
Largo

Reagovat
soukup

Pokud Kúdela vyvázne s nějakým menším nebo žádným trestem, tak ani Rangers jako klub a Kamaru určitě nemůžou nijak moc potrestat, to by vyvolalo tolik naštvaných komentářů, že by se všichni dotčení lidé ani nevešli na interview s Oprah.

Z Rangers dostane nejtvrdší trest Roofe, protože tam i BLM aktivisti uznají, že to dohrál jak prase. Zbytek bude obří našlapování po špičkách a rozhodovat se bude dost podle odhadovaných PR škod.

Samozřejmě, pokud by prošla třeba možnost zastřelit Kúdelu u zdi ze samopalu, pak by asi bylo možné i dát Kamarovi pár zápasů stop. Na to by Rio Ferdinand, Dalglish, Boyd a další píče možná přistoupili

Reagovat
AnthonyR

Prokázané fyzické napadení před zraky svědků je závažnější čin, než domnělé nařčení z rasismu. Mediální kampaň je sice velká a určitě bude ještě zesilovat, ale striktně podle práva - tady prostě není o čem diskutovat.

Reagovat
soukup

jo ale tady rozhodování pojede tak napůl právo a napůl PR škody

Reagovat
AnthonyR

Jsem zvědavej, na co a jakým způsobem se bude UEFA po verdiktu odvolávat, ať už to dopadne jakkoliv. Jestli zvítězí "dojmologie" anebo holá fakta.

Reagovat
hitZor

Reagovat
lampas

Jde to vyřešit i jinak. Tři zápasy pro Kúdelu za nesportovní chování, Kamara bez trestu (nespravedlivý, ale co). Pak ale rok bez pohárů pro Rangers minimálně, 12 zápasů pro Roofeho minimálně napříč (myslím, že Kweuke měl podobný trest), na čemž se to zahojí. Rangers a Roofe nemají jak být hájeni, ani kdyby bylo ohledně rasismu cokoliv.

Reagovat
Mr.Dalby

Nejvtipnější na tom je, že nedokázali zajistit pořadatelskou službu ani bez diváků.

Dal bych jim ban na domácí stadion po dobu 5ti let a vyloučil je na 2 roky z EP.

Reagovat
ACSeRw!n

RIP Kedel

Reagovat
smazaný uživatel

Kudela nepoletí do Walesu, Slavia se boji o jeho bezpečnost

Reagovat
ACSeRw!n

Reagovat
Salfovic

Reagovat
KingMaster13

Hraje za Wales nějakej černoch?

Reagovat
Kop do titulků

Ampadu nevypada na typického Brita.

Reagovat
eibe

Reagovat
viteezy

Tyler Roberts

Reagovat
KingMaster13

Hmmm takže to bude asi zajímavé

Reagovat
pobody's nerfect

Teroristům se nemá ustupovat

Reagovat
KingMaster13

Naopak ukázat že se nebojí a když se tam něco stane tak to bude plus pro slávistickou stranu

Reagovat
ACSeRw!n

slavije se to jeste snazi uhrat na to, ze oni sou ty ublizeny

Reagovat
mistr129

No a kdo jinej?

Reagovat
ACSeRw!n

cela cernosska populace

Reagovat
Axelrose

Tak si je pozvi na derby na tribunu, budou z vás mít určitě ohromnou radost.

To by byla bomba, půlka kotle rudá a druhá černá.

Reagovat
uff

To myslíš vážne?

Reagovat
arsavin

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Kop do titulků

Je mu se nesměj nedávno nám tady v diskuzi vysvětlil jake tupe ovce jsme a on jako někdo kdo byl osvicen se nas snazi prevezt na spravnou cestu

Reagovat
adoxx

Ty jsi fakt normální imbecil

Reagovat
Kop do titulků

ACSeR!nw je Spartan fanaticky spartan ktery prožívá nejhorsi období zivota a bejt tim provinilim např Kozák tak okamžitě otočí, ale co jeblo tobe teda nevim

Reagovat
Bastaron

Reagovat
adoxx

Reagovat
Han střelil první

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Bastaron

Reagovat
mistr129

Reagovat
Freedo

Reagovat
herbage

no, Mchitarjan taky nejel odehrát finále EL do Baku. A rok na to uřezávali Azérové hlavy Arméncům v náhorním Karabachu, takže sice přišel o finále, ale je zase dneska je asi rád, že žije

Reagovat
Banikovec7

Slavia chce pošetřit důležitého hráče a teď je to aspoň za co schovat no

Reagovat
Stannis Baratheon

Buď rád, třeba si alespoň váš Makarón kopne proti Walesu. Ten MMA styl by mu mohl sedět.

Reagovat
Puskas

Povolá Brabce a postaví ho.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak pořád lepší než Čelůstka

Reagovat
Stannis Baratheon

To každopádně

Reagovat
AnthonyR

Na místě realizáku Slavie bych nebral Kudelu ani na Arsenal (pokud teda do tý doby nepadne verdikt). Tam na něj nalítne milion novinářů... klidně bych to odůvodnil ve stylu NHL "zranění v horní části těla"

Reagovat
soukup

jasný, nechají preventivně doma organizátora obrany ještě navíc, když jim bude chybět brankářská jednička.

Reagovat
cr7sux

Jojo, když tím pádem nemá zezadu kdo rozehrát

Reagovat
Freedo

Už se nedivím Milošovi, co o novinářích prohlásil.

Reagovat
7kaka7

V covidu žádnej novinář k hráčům nesmí.

Reagovat
John Obi Mikel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
iamek

Hrdina

Reagovat
Front hell

Napíše někdo kdo si tady vymýšlí komentáře co údajně řekli fans jiných klubů

Reagovat
HorajzmAmmann

ha, Zio rázem 3. stoper

Reagovat
iamek

Reagovat
John Obi Mikel

Když jsem viděl Čelůstku, tak si možná i zahraje.

Reagovat
HorajzmAmmann

Proti Belgii bych se hodně bál, ale Wales by možná zvládnul.

Reagovat
veikko

No upřímně toto je podle mě hodně klíčová ztráta, protože rázem je stoperem s nejlepší rozehrávkou Čelůstka, a to je hodně slabé. Souček taky není zrovna rozehrávač, takže paradoxně ztráta Kúdely znamená překopání úplně celého systému rozehrávky. A to všechno kvůli naprosto odpornému honu na čarodějnice, který byl kolem Kúdely rozpoután.

Reagovat
Coutinho10

aspon bude ready na ligu

Reagovat
Ranoth

Toto je horsia telenovela nez Esmeralda

Reagovat
AjaxFans

Reagovat
smazaný uživatel

Snad mu dali i nějakého tlumočníka

Reagovat
smazaný uživatel

zvážil aj niekto možnosť, že Kúdela naozaj Kamarovi povedal niečo rasistické alebo sa všetci schovávajú za mediálnu masáž BLM a podobne? čo ak je to skutočne pravda? ...hypoteticky.

Reagovat
Bakary3

Hypoteticky muze byt pravda oboji.

Spis jde o to, ze kudela obecne je v podstate mediálně masirovan ze vsech stran bez ohledu na nejakou presumpci neviny.

Kdyz se mu to ppravnene prokaze, at si to slizne, ok.

Ale tahle jeho dehonestace bez jakychkoliv dukazu, protoze si pobrecel cerny kamara, je uboha.

Reagovat
El Cid z City

Od začátku ,ale potrestat někoho můžeš jenom tehdy,když jsou důkazy.

Reagovat
Aldeano

To ale nemaže to chování Rangers do 88. minuty a ani to co se dělo po zápase ne? To bys musel přijmout premisu, že je to adekvátní reakce (nevpuštění týmu do kabin, fyzické napadení za přihlížení trenéra).

Reagovat
smazaný uživatel

ne ne tak som to práve nemyslel, absolútne neobhajujem chovanie Rangers a jednotlivcov z ich tábora, ale ak sa pozriem čisto na situáciu Kúdela-Kamara tak v podstate sa obávam, že naozaj mu mohol pošeptať niečo urážlivé ..

Reagovat
Aldeano

To určitě mohl, ale má to celé kontext.

Reagovat
smazaný uživatel

Ano a v tomto prípade by to bolo Kúdelovo psychické nezvládnutie fyzickej hry hráčov Rangers. Hrali jak prasatá a divím sa, že nezmrzačili viac hráčov Slavie, ale ak to už Kúdela nezvládol v hlave to ho bohužiaľ neospravedlňuje a mal nervy udržať na uzde, mal sa chovať on ako víťaz a nestrhnúť sa emóciami z toho čo predvádzali hráči Rangers. Je to škoda, že z toho je taký škandál teraz a potom už to šlo... bitka v tuneli, baner od "fans" Slavie, vyšetrovanie.. a prečo?

Reagovat
Imos

já věřím, že ani jedna strana nemluví pravdu vážně pochybuju, že by Kúdela zvládl říct, co vydal právník Kamary, ale taky pochybuju že by Kamara reagoval na you fucking guy takhle předpokládám že asi něco jako monkey říct mohl, nebo se mi líbí i varianta, že kamara v tom zápalu a umu Kúdely z you fucking guy pochopil jen yu fokin nga - což už je skoro fuckin nigga

Reagovat
bobis21

Špatně chápeš na co je směřována kritika. Moc jsem nenarazil na názor že pokud se rasismus prokáže tak by neměl být potrestán. Kritika je na přístup, kdy je aplikována presumpce viny a volá se po trestu aniž by to bylo prokázáno. Pokud se to prokáže, měl by dostat trest v souladu s pravidly. Pokud se důkazy nenajdou, nemůže přijít žádný trest, bez ohledu na to jak moc budou skoti kvičet.

Reagovat
smazaný uživatel

netvrdím, že nesúhlasím, ale vstupuje tu svedomie Kúdelu - ,,Ano, postavím sa k tomu ako chlap a uznám, že som spravil pičovinu, berem a prijímam trest." - ja ho nesúdim, ale ak skutočne je pravda na strane Kamaru, Kúdela by sa mal zachovať tak, aby schladil emócie, ktoré teraz panujú a dlho panovať budú...

Reagovat
veikko

Bojím se, že by to emoce vůbec nezchladilo, možná spíš naopak. Skoti by začali vyšilovat ještě víc.

Reagovat
smazaný uživatel

a tu je zas opačná strana mince - povieš čiernemu, že je čierny a v kontexte aktivity BLM a iných slniečkárskych partají by z toho bol Kúdelov lynč

Reagovat
bobis21

No jo, ale pak je tu otázka co má dělat pokud to neřekl?

Reagovat
smazaný uživatel

slovo proti slovu no... obhájiť jednu alebo druhú stranu bude náročné...

Reagovat
bobis21

No právě, ani jedna strana nejspíše nebude schopna své tvrzení prokázat. Ale Kúdela už je teď prostě automaticky považován za rasistu a neexistuje nic co by s tím mohl dělat.

Reagovat
smazaný uživatel

rasizmus je aktuálne veľmi horúca a citlivá téma. nálepky rasistu sa nezbaví, aj keby to nebola pravda... nemôžeš čiernemu povedať, že je čierny...

Reagovat
Imos

To by samozřejmě byla přijatelnější reakce od Kedela, ale to mu zkurvil Luftjarda vyjádřením, že prohlásil fucking guy

Reagovat
smazaný uživatel

Já si třeba myslím, že mu to řekl. Neznamenalo by to, že je Kúdela rasista, ale říkat to rozhodně neměl.

To ale nesmí zastínit všechnu tu neprofesionalitu a další hnusy, co předváděli Rangers.

- zranění Koláře (možná úmyslné)

- útok na Kúdelu v tunelu (možná naplánovaný)

- nevpuštění Slavie do šaten

- nevpuštění Slavie na tiskovou konferenci

- další hnusné fauly

- (prý) nadávání Stanciovi do cikánů

Reagovat
smazaný uživatel

Ještě jsem zapomněl

- neomluvili se Kolářovi ani nikomu jinému za ty fauly

- před zápasem v Praze neuposlechli výzvě k opuštění hřiště (na trénink měli povoleno jen 15 minut, byli tam hodinu)

- delegace se prý chovala hnusně vůči Slávistům, prý nikdy nic takového v Evropě neviděli

Reagovat
7kaka7

a co udělala ta delegace? zechcali šatnu a Trpiš to musel celý drhnout savem?

Reagovat
AnthonyR

zdroj s tim stanciu? To by se dalo parádně použít při přelíčení!

Reagovat
smazaný uživatel

Někdo to tu včera psal, ale zatím to je asi jen "jedna bába povídala"

Reagovat
Geordies

To je ale úplně jedno. Kdyby se Kamara a Rangers zachovali jako charakter, neměl bych nic proti, kdyby pak Kúdela dodatečný trest vyfasoval, co si budem - udělal klukovinu. Pokud ale Kamara člověka za blbé kecy fyzicky napadne, tak pak se opravdu chová jako opice, tím pádem není o nic lepší. On ale jen využil situace, aby se mohl pasovat do role ambasadora BLM.

Reagovat
smazaný uživatel

Kúdela možná řekl opice, ale nepřizná to, aby ho BLM aktivisté neupekli zaživa.

Reagovat
adoxx

Kdo to byl? RIP

Reagovat
Kop do titulků

Jestli mu to rekl, tak je to za me o trochu horsi nez guy a to proto ze nkdo kdo hraje na stoperu s Delim a nikdy si na nej žádnej černoch nestěžoval proste nebude rasista. Spis mu to ujelo kdyz ho chtěl vybejkovat cemuz bych i veril a UEFA by mela přihlédnout k tomu ze hrali jak svině a on provokoval. Jenze co naplat když v Anglii doslova prohlásí ze neúmyslný rasismus je taky rasismus. Za me si to ale idiot Kamara zabil tim ''you know you are,, to je nesmysl na tak kratkou dobu.

Reagovat
soukup

Tak on asi nikdo nevěří, že by doma Kúdelovi na zdi visela vlajka konfederace a po večerech si pro dobrej pocit hajloval. Pokud mu ten rasismus prokáží, tak bude všem jedno (a zcela správně), jestli to je rasista, nebo chtěl Kamaru jen nasrat.

Reagovat
Kop do titulků

Skoti uverej klidne tomu ze ma doma otroky pri jejich mentalite

Reagovat
smazaný uživatel

Ano na 50% a stejne tak 50%, ze mu rasisticky nic nerekl.

A dokud se to neprokaze, tak je predpoklad, ze mu to nerekl. Nebo to tak aspon driv bylo v xivilizovanem svete

Reagovat
smazaný uživatel

tu ale vstupuje zase otázka svedomia Kúdelu - povedal som mu to, ale nemá na to nikto dôkaz, takže som mu vlastne nič nepovedal... keby sa zachoval ako chlap tak by vyšiel s pravdou von a bolo by po probléme, dostal by trest, ukludnilo by sa to a ide sa ďalej, takto z toho bude sága ešte na dlho... uznávam ale samozrejme prezumpciu neviny

Reagovat
smazaný uživatel

bohužiaľ je to slovo proti slovu... stalo sa to na pôde Rangers, v kontexte zraneného Koláře, vyhroteného zápasu .... zišlo sa tam moc faktorov, kvôli ktorým toto bude ešte dlhá telenovela a pravdu sa asi vlastne nikto nedozvie

Reagovat
arsavin

Jestli mu řekl, že je opice, tak mu měl odpovědět něco ve smyslu, že je kok*t a to je vše. Jako by reagovala drtivá většina z nás třeba na oslovení 'bílá svině'

Reagovat
kilobyte

Já si myslím, že mu něco rasistického asi řekl, ale není k tomu žádný důkaz. A i kdyby mu to řekl, tak je to pro mě pořád lepší než to co předvedli Rangers.

Reagovat
oli9

I kdyb řekl.. Tak Kamara ho tam může mlátit pěstmi veselé si běhat dal po trávníku a všichni ho podporovat? Nebo můžeš mrzacit gólmana a ani se nad tím nepozastavit????

Reagovat
smazaný uživatel

tu je ale domino efekt, kontext je úplne opačný - likvidačný faul na Koláře, Rangers prasatá ► Kúdela rasista ► bitka po zápase ... áno, spôsobila to hra Rangers celú túto situáciu, ale keby Kúdela neurazil Kamaru, nebola by bitka... jediný trest by vyfasoval Roofe sa prasácky zákrok...

Reagovat
oli9

Hele já neobhajuju rasismus, jen mě zaráží to že na ostrovech mají hned jasno a rasismus údajný neprokazany je něco horšího než fyzické napadnuti

Reagovat
smazaný uživatel

to každopádne nie je horšie... ale bohužiaľ v dobe kedy sa aktivizujú partičky BLM a podobné grétoviny povedať čiernemu, že je čierny je ako vystrieľať kalachom materskú škôlku...

Reagovat
oli9

Bohužel jo. Proto jsem rád že jsme ten xenofobni národ plný rasistu spolu s polském, slovenskem a maďarskem...nemame tu žádné nogozony a nemusíš mít v baru tajné poldry kteří hlídají jestli neobtěžujes jako muž ženy... Chapej muslim....

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Bastaron

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
iamek

Reagovat
Trand

Hele já neobhajuju rasismus

....

Proto jsem rád že jsme ten xenofobni národ plný rasistu

Reagovat
oli9

Ale to bylo v nadsazce, tak nás vidí západ :)

Reagovat
Trand

Jo takhle, už chápu jak jsi to myslel Sice ten zbytek vidím jinak, ale za tohle se ti omlouvám, to jsem původně nepochopil.

Reagovat
oli9

V pohodě a ty 3 trolly nad tebou nestalo za to reagovat Prostě nás tak vidí jako balkance a vychodoevropany a jsem za to i rád, než mít takové pokrivene hodnoty... Jak vidíme kam míří USA nebo frantici

Reagovat
Acquanni

To spojení "Kúdela rasista" je pěkná hovadina. I kdyby tu rasistickou urážku řekl, tak to neznamená, že je to RASISTA. Jestli se to prokáže, tak to dokáže akorát tak to, že řekl rasistickou urážku. Ale rasistu to z něj fakt nedělá. Když někomu řekneš Ko*ote tlustej/plešatej tak to snad neznamená, že máš automaticky odpor ke všem tlustejm/plešatejm.

Reagovat
smazaný uživatel

napísal som to ako skratku v tom kontexte

Reagovat
smazaný uživatel

Co říkají Skotové na argument, že více řeší blbou poznámku než vraždu mačetou?

Reagovat
smazaný uživatel

Bodnuti slovem boli vic nez bodnuti macetou

Reagovat
smazaný uživatel

Jak si dovoluješ tyto dvě věci srovnávat? Kamara ještě teď nemůže spát, jak mu ten Kedelův šepot rezonuje v hlavě. Tahle jizva se jen tak nezahojí a poznamená ho to do konce života. Ten zavražděný mačetou jen umřel, to v porovnání s psychickou újmou Kamary nic není.

Reagovat
DieFohlenBMG

Reagovat
Svatej

Reagovat
Kapřík

Na oficiálních strankach Rangers furt nic. Ale od pátku tam měli celkem 17 krát něco více či méně o rasismu (projevenemu prý slovem a písmem). Priority jsou zřejmé.

Reagovat
smazaný uživatel

Vsak jasne, ze na strankach Rangers nic neni, protoze ta vrazda nema s fotbalem a Rangers vubec nic spolecnyho. Tu verzi, ze ti vrazi byli fotbalovy fanousci Rangers rozjel bulvarni Sun a ceska media ve snaze vykreslit Rangers a jeho fanouskovskou zakladnu v co nejhorsim svetle se toho samozrejme chytla. Nasledna snaha o korekci nulova.

Co naplat, ze skotska policie s verzi, ze ta vrazda byla fotbalove motivovana, v soucasny dobe nepracuje (https://twitter.com/AamerAnwar/status/1374670383757025285).

Co naplat, ze blizky znamy rodiny toho zavrazdeneho zalozil fundraiser, kde je v popisu explicitne uvedeno, ze ta vrazda nema s fotbalem nic spolecnyho (https://www.gofundme.com/f/help-raise-funds-for-kamils-family).

¯\_(ツ)_/¯

Reagovat
Kapřík

Oba odkazy nefunkční.

Reagovat
smazaný uživatel

Vymaz ty zavorky na konci.

Reagovat
Hokaido

Podle toho smajlíku jsem tě poznal. ♥ Už jsem se bál, že jsi tady skončil, když jsi smazal účet.

Reagovat
doshcz

dostal ban za demenci

Reagovat
oli9

Vždyť to byl Polák to nikoho nezajímá... Byt to černoch tak už se zapaluji auta a premiér už je na místě činu

Reagovat
arsavin

Tuhle kauzu nechápu. Absolutně. I když se mi to někdo snaží vysvětlit, pořád je to pro mě absurdní. A bohužel, zjišťuju, že západní myšlení je mi ještě vzdálenější, než jsem si vždy říkal.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
hitZor

Reagovat
ACSeRw!n

Reagovat
j_mrazik

Proto máš nick Aršavin a ne třeba Yaya Touré.

Reagovat
Han střelil první

Reagovat
smazaný uživatel

Slavia má zbytečné náklady na právníky........strhnou to Kúdelovi z platu ?

Reagovat
Kiwi-21

Vysoudí to z Kamary

Reagovat
smazaný uživatel

Viděl jsem to v televizi, vše začalo Kúdelovým pošeptáním nějakého svinstva do ucha protihráče.

Reagovat
havrys99

Utkání s Belgií odpíská skotský rozhodčí Collum to bude sranda

Reagovat
Greny

To nemyslí vážně že ne? .... To bude účelové vedené zápas jako prase .. a doporučil bych všem hráčům prelepit si ústa izolepou

Reagovat
KingMaster13

Takže Kúdela nedohraje a pokud Belgie bude prohrávat tak Lukaku nafilmuje rasismus a kontumace

Reagovat
Salfovic

Tak to Kedel nebude hrát ani s Belgií

Reagovat
7kaka7

Věřím, že i ve Skotsku ještě jsou nějací profesionálové

Reagovat
Front hell

No zatím se jako profesionál nikdo ze Skotska neukázal

Reagovat
7kaka7

Jakože všichni Skotové se teď budou ke všem Čechům chovat stejně jako představitelé Rangers? To je úplně stejná logika jakou mají Rangers, že všichni Slávisti jsou rasisti a Slovani burani.

Reagovat
Vincent Vegan

Reagovat
Front hell

Reagovat
Front hell

,,,NO ZATÍM" přečíst,pokusit se pochopit a pak až reagovat

Reagovat
smazaný uživatel

Mají reprezentace možnost odmítnout nominaci rozhodčích a požadovat výměnu? Něco podobného funguje v tenise, ale ve fotbale nevím...

Reagovat
havrys99

Noo určitým způsobem by to asi šlo. S ohledem na tuto situaci tohle obsazení vůbec nechápu

Reagovat
smazaný uživatel

Ja tohle nechapu.

Tohle dela belosi vuci belochovi, kvuli cernochovi a to bez presumpci neviny. Noviny ho sezerou aniz by padl nejaky verdikt.

To je jako strilet na bratrovo nohu, protoze tu bavlnu nesbirali jejich dedove, ale nekdo jiny.

Hlavne rozkopana hlava nevadi.

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele