Vrbu těší pohárové tažení Sparty, přál by jí postup až do finále

21.03.2016 17:57 - Aktuality
 
Trenéra reprezentace Pavla Vrbu těší, že Sparta dokráčela v Evropské lize už do čtvrtfinále. Netroufá si tipovat, zda Letenští mají i na nadcházejícího soupeře španělský Villarreal, ale přál by jim klidně postup až do finále.

"Každý trenér má radost, když se klubům daří v evropských pohárech. I (předchůdce) Michal Bílek měl radost, když se dařilo Plzni a hrála v pohárech vysoko. I já mám radost, že se Spartě daří," řekl dnes Vrba novinářům.

Letenští nejprve v úvodním vyřazovacím kole Evropské ligy přešli přes ruský Krasnodar a poté uspěli i proti Laziu Řím. "Sparta jak s Krasnodarem, tak s Římem odehrála velice dobrá utkání. Každý takový zápas posouvá hráče výš," podotkl Vrba.

"Každý normální český fanoušek musí mít radost, že se Spartě daří v pohárech. Samozřejmě na ligové úrovni to může být jinak, ale na mezinárodní scéně jsou určitě všichni normální fanoušci spokojeni, že Sparta postoupila a uvidíme další zajímavé dvojutkání," dodal kouč, který z letenského týmu povolal na nadcházející přípravné zápasy se Skotskem a ve Švédsku hned šest hráčů.

Nechce odhadovat, zda Sparta má na to, aby vyřadila i Villarreal. "Uvidíme po těch dvou utkáních. Nejsem tady od toho, abych hodnotil, jestli má na Villarreal nebo ne. Samozřejmě Spartě přeji, pokud se jim bude dařit, ať klidně hrají až finále. Bude záležet na soupeřích a na tom, jestli si Sparta udrží formu," podotkl Vrba.

Radost mu před letním evropským šampionátem dělají v klubech i další hráči. "Jsem rád, že se daří Daridovi i jiným hráčům. Pokud někdo má úspěšnou sezonu v klubu, většinou se to přenáší i na národní mužstvo. Je dobře, že se na klubové úrovni ukázalo, že můžeme konkurovat velice silným mužstvům, to je určitě základ. Uvidíme, jestli to dokážeme přenést i do národního mužstva," uvedl Vrba.

Prvního letošního srazu před zápasy se Skotskem a Švédskem se po dlouhé zimní pauze nemohl dočkat. "Musím přiznat, že to pro mě nebylo moc příjemné období. Radši jsem s hráči na hřišti, trénujeme spolu, než jen komunikovat přes telefon. Jsem rád, že to období končí. Teď toho bude víc, poletí to hodně rychle. Za chvíli soustředění v Rakousku, pak Euro. Těším se," dodal.
Autor: ČTK
Počet zobrazení: 2788
Komentáře (123 / 0 nových)
Beči
21.03.2016 18:02
#
Přesně tak, každý normální fanoušek by měl mát z pohárového tažení Sparty radost, bez ohledu na to, jakému klubu fandí v tuzemské lize.
vteco
21.03.2016 18:03
#
jjnovo
21.03.2016 18:11
#
Mr.Mike
21.03.2016 18:15
#
přál bys to třeba Slavii ? já teda ne
ale tak zasdobře že jsou i takový fanoušci co přejou
urbis_
21.03.2016 18:28
#
Fandění je o podpoře tvého klubu. Né o fandění proti jiným. To pak nejsi fanoušek Sparty, ale antislávista.

Stejný rozdíl je mezi vlastenectvím a xenofobií.
ZB 07
21.03.2016 18:37
#
Neuminis
21.03.2016 18:41
#
pane jo, to podtržítko z tebe udělalo úplně nového člověka
clovek1
21.03.2016 18:45
#
urbis_
21.03.2016 18:56
#
To jako fakt nebo ironie? Raděn nechci pročítat staré diskuze
Srbic
21.03.2016 19:01
#
salami
21.03.2016 18:49
#
a co když je někdo tvuj rival a celej rok se s nim přetahuješ o místo, nemáš rád jeho hráče ani trenera a bojuje třeba nečistejma praktikama, to pak jako přepneš mezi nedělí a čtvrtkem na mód fandim všem českejm zástupcům a sedíš u televize a držíš palce hráčům na který většinu roku nadáváš? to ti přijde přirozený?
urbis_
21.03.2016 18:55
#
Právě jak říkám, pokud je nemáš rád a nadáváš na ně, tak fandíš proti nim. To ale není fandění tvému týmu. A nemá to moc společného s rivalitou.
Aldeano
21.03.2016 18:58
#
A co je potom rivalita se soupeřem? Přát mu vše dobré mimo zápasu s tvým týmem? Nepřát rivalovi tvého klubu je součástí klubismu.
urbis_
21.03.2016 19:09
#
Ne, to je součást nesportovního chování. Né mimo zápas, ale mimo soutěž je normální přát rivalovi úspěch.
kofi.t
21.03.2016 19:16
#
taky záleží na soutěži. prohra chelsea a nebo realu potěší vždycky a všude. ale naše liga je v evropě malá a potřebuje každý úspěch a těch top utkání neni moc a každý další top zápas v pohárech je pro fanouška velký bonus. takže postup rivala a další dva zajímavé zápasy jsou pro mě mnohem lákavější. navíc koeficient který pomůže.
urbis_
21.03.2016 19:27
#
Jasně, u těch velkých klubů co hrají LM každej rok jde pochopit že si nepřejí ani v té LM. Ale u nás když se Sparta nebo Plzeň probojují v pohárech dál, tak nereprezentují jen sami sebe, ale celou ligu. Když tehdy dostala v LM Slávia sedmičku, tak si v zahraničí neřekli jen že ti slávisti jsou lemplové, ale že musí být lemplové i Sparťani, když byli v lize až za nimi.
salami
21.03.2016 19:51
#
přesně to si v zahraničí řikali
BaggioR10
21.03.2016 20:24
#
Logika Jako kdyz je nejakej klub 7x v lize mistrů tak ho hodnotí podle jinýho týmu z té samé země, kterej dostal v předkole naprdel. Podle téhle logiky by si teda museli rikat ted v Rime a Krasnodaru jak je Plzeň dobrá a naopak ve Vídni jak špatná je Sparta.
Spalovač šancí
21.03.2016 19:33
#
Nepřát úspěch soupeři v pohárech nemusí rovnou znamenat fandit proti. Navíc to může mít i racionální základ. Jestliže se např. Plzeň a sparta přetahují o nejlepší hráč v lize, tak neúspěch jednoho klubu může pomoci druhému. Navíc v našich podmínkách výsledky v pohárech znamenají výrazně posílení rozpočtu. Čili o důvod více, proč je racionální konkurentovi nepřát. A přitom za tím není nic negativního, ošklivého, atd.
urbis_
21.03.2016 19:59
#
Tahle logika jednookého krále nikdy nefungovala. Vždycky je lepší pro celou ligu když se našim týmům v evropě daří. I pro toho rivala.
Spalovač šancí
21.03.2016 20:10
#
Pro celou ligu možná, pro jeden klub ne nezbytně. Napiš rovnici výhodnosti, zderivujeme ji a uvidí se, za jakých podmínek je vyplatí úspěch rivala a za jakých ne.
BaggioR10
21.03.2016 20:33
#
Ideálním řešením je nezájem
Spalovač šancí
21.03.2016 20:51
#
jj, nezájem. A skončí to překopnutou bránou o 10 metrů v penaltkovém rozstřelu. Proč jsi to kopnul tak debilně?
BaggioR10
22.03.2016 18:12
#
Došly síly...
Blaza27
22.03.2016 09:24
#
Spalovač šancí
21.03.2016 19:29
#
Beči
21.03.2016 19:31
#
Ano, přál. V české soutěži je to pro mě samozřejmě rival a vždy budu přát Spartě, ale mimo naší soutěž je to myslím jen dobré, pokud bude víc týmů, které budou v Evropě kvalitně reprezentovat náš fotbal a přispívat body do koeficientu. Nejsem zaslepený Sparťan, který vždy a všude nebude přát jiným klubům, pokud budou hrát v Evropě a ani nejsem někdo, kdo by kvůli tomu, že fandí Spartě, vyloženě nenáviděl hráče soupeře. Jsem fanoušek Sparty, ale umím uznat i hráče například Slavie. Jako příklad uvedu, že sice nebudu nadšený, když Slavia v lize vyhraje utkání, ale když budou jejich hráči hrát dobře, rozhodně nemám problém je ocenit. Toť vše.
naheCZ
21.03.2016 19:39
#
Jsem na tom stejně (jen ze slávistického pohledu)
KingMaster13
25.03.2016 19:42
#
adalbertus
21.03.2016 18:22
#
clovek1
21.03.2016 18:35
#
FC Koeficient, ole!
ZB 07
21.03.2016 18:37
#
kofi.t
21.03.2016 18:54
#
já jim fandim protože chci vidět další zápas proti zahraničnímu soupeři a je vždycky zajímavé sledovat konfrontaci se zahraničím.
Messier
21.03.2016 19:01
#
rufus
21.03.2016 19:18
#
Dobrá blbost..
Beči
21.03.2016 19:33
#
Takže když by např. Slavie hrála EL a jejich případná výhra by znamenala, že díky bodům do koeficinetu budeme mít přímý postup do Ligy mistrů, tak bys beztak fandil soupeři, jen proto že fandíš Spartě? ...
Jiirda
21.03.2016 19:40
#
neřeš je , jsou to dementi prostě
Wu-36-man
21.03.2016 20:14
#
Ano
rufus
21.03.2016 23:07
#
Některým týmům prostě nedokážu fandit ani v pohárech. Slavia, Plzeň nebo kdyby poháry někdy hrála Bohemka. Ale třeba Liberci jsem letos přál a ostatním našim týmům taky.
To je naprosto logický a většina lidí co znám a chodí pravidelně na fotbal to tak mají úplně stejně.
Každopádně kdyby někdy došlo k tomu tvému příkladu a jedna konkrétní výhra Slavie by znamenala přímý postup do Ligy mistrů, tak by mi to nevadilo. Ale abych fandil Slavii celou dobu jen proto, aby dělala koeficient, to ani náhodou.
Jiirda
21.03.2016 19:39
#
přesně tak
pawelFCB
21.03.2016 20:41
#
[ACS]eRw!n
21.03.2016 22:52
#
Liquid
21.03.2016 23:19
#
Blaza27
22.03.2016 09:24
#
SchweiniToniKlose
21.03.2016 18:04
#
Ty vyhlídky nejsou zlé, silná Sparta, Plzeň a snad do budoucna i Slavia. Mít tři týmy schopné v Evropě něco uhrát, to by mě jakožto skalního fanouška FC Koeficient hodně potěšilo.
didosh
21.03.2016 18:35
#
Jiirda
21.03.2016 19:41
#
WinohradyGang-OG187
21.03.2016 21:41
#
Poklopowski
22.03.2016 11:49
#
Oblomov
21.03.2016 18:06
#
"Každý normální český fanoušek musí mít radost, že se Spartě daří v pohárech..."
Už vidím, jak fanoušek Barcy přeje v pohárech Realu, nebo fanoušek Arsenalu Tottenhamu. Vrba tímto servilním chováním (nominace tragických sparťanů, pochlebování Spartě, atd.) dělá všechno proto, aby se dostal k rudému korytu, až bude na začátku příští sezony vyhozen Ščasný po nepostopu Sparty do základní skupiny do Evropské ligy.
JohnnyCrash
21.03.2016 18:10
#
Ty jsi asi moc nepobral co tím vlastně Vrba myslí. Angličané a nebo Španělé se do Evropy dostávají pravidelně, za to u našich je to spíš svátek, když se někdo dostane dál než do základní skupiny. Příště mysli
jjnovo
21.03.2016 18:11
#
Didier Drogba
21.03.2016 18:27
#
didosh
21.03.2016 18:35
#
ZB 07
21.03.2016 18:38
#
papanegra
21.03.2016 18:46
#

ne asi, českej tým se takhle daleko dostane za 14let, předtim to byl Lbc a pak Slavia..
Kéž by se to opakovalo častěji a je jedno jaký tým.. Protože není lepší reklamy...
Pak se ve světě o nás ví i mimo nároďáků ktěrý se pero o evropské a světové šampionáty, tak že máme i kvalitní kluby a ligu
pawelFCB
21.03.2016 20:42
#
Sonny Anderson
21.03.2016 18:11
#
jakože nám žádný gooner nepřál postup? to je blbost, tak půlka z nich si to kvůli zápasům navíc určitě přála
Uwe háže buly
21.03.2016 18:57
#
Tak u nich to má i jiný důvod, koeficient, bojí se aby jako věčně čtvrtí nepřišli p LM.
Sonny Anderson
21.03.2016 23:06
#
Zizou_
21.03.2016 18:14
#
Vole, ale je to jiné kvůli velikosti ligy. V malých ligách by měli lidi fandit všem zástupcům svého státu, aby udělal dobré jméno naší lize, kdežto v Anglii, Španělsku atd., které už jméno mají udělané, a mají x zástupců v evropských pohárech, může rivalita pokračovat i na téhle úrovni.
Wilhelm Winter
21.03.2016 18:29
#
To je pěkná blbost. I v malých ligách by měli fanoušci fandit podle vlastního uvážení a ne podle nějaký vnucený doktríny, která se tu u podobných článků omílá pořád dokola. Koeficient je sice hezká věc, ale když má někdo výš postavený klubismus, tak ti nezbývá nic jinýho, než to respektovat. Stejně jako by měl on respektovat, že v pohárech fandíš všem.
exupery
21.03.2016 18:41
#
Vrba má svůj názor, ty máš svůj názor. Oba na to máte právo a ještě pěknější blbost je se o tom hádat.
kofi.t
21.03.2016 19:07
#
napadá ho za vlastní názor a úplně stejně prosazuje ten svůj a tvrdí že je správnější. ať se každej rozhodne podle sebe a svých preferencí
exupery
21.03.2016 19:12
#
přesně tak
salami
21.03.2016 19:54
#
tos to asi nepochopil, Vrba vnucuje to, že každej rozumnej fanoušek musí fandit Spartě v pohárech, Winter řiká, at si každej fandí/nefandí komu chce
kofi.t
21.03.2016 19:59
#
jj jsem se v tom ztratil a je to teda myšleno všeobecně a ne přímo na něho.
Neuminis
21.03.2016 18:42
#
Pokud víš, že úspěch rivala může v budoucnu prospět právě tvému klubu, pak je to docela schizofrenní situace i pro klubistu
salami
21.03.2016 18:45
#
to je právě pro klubistu ta nejlepší situace, těží jak z úspěchu, tak z neúspěchu, koeficient je taková náplast by se dalo říct
dave30
21.03.2016 18:54
#
salami
21.03.2016 18:45
#
Spalovač šancí
21.03.2016 19:34
#
jj, i v malé řecké lize všichni fandí Pireusu, aby se co nejvíce v Evropě prosadil
Kazisvět
21.03.2016 19:48
#
Pireusu?! Snad Pireu ne?
Spalovač šancí
21.03.2016 19:52
#
tomu určitě taky
off-olda
21.03.2016 18:32
#
Už je to děsně otravný.
Wu-36-man
21.03.2016 18:49
#
Zabanujte uz toho potrata,vtipny to neni,uz je to jenom takova trapna krec slouzici k jeho vlastni nekolika vterinovy masturbaci a pouhe zasirani diskuzi..
risk je zisk
21.03.2016 19:01
#
Posledni Kovboj
21.03.2016 19:42
#
Raul07
21.03.2016 19:53
#
Já fakt nechápu, proč na něj lidi furt reagujou
db18
21.03.2016 22:30
#
Poseidon
21.03.2016 23:26
#
Vrbu?
ado1210
21.03.2016 18:17
#
presne tak aj ja zo Slovenska to veľmi prajem Sparte rivalita a všetko podobné ide bokom.
madridcan
21.03.2016 18:29
#
Hej no, na Slovensku mame velku rivalitu zo Spartou. Asi ako Plzen s Močenkom...
ado1210
21.03.2016 18:33
#
myslím rivalita češi a slováci
Paty
21.03.2016 18:48
#
Lidi spolu nedrží ani v rodině, v práci, ve škole....natož pak aby spolu držely 2 stejné národy rozděleny politicky.
DeformFCB
21.03.2016 18:54
#
Stejné národy
exupery
21.03.2016 19:04
#
Protigii
21.03.2016 19:31
#
ado1210
21.03.2016 20:40
#
tu evidentne viacero ludí nepochopilo ako to myslím
Spalovač šancí
21.03.2016 20:53
#
anebo to pochopili až moc dobře
Skocdopole
21.03.2016 18:24
#
Vidím, že zdejší fanoušci nevědí, co je to "národní hrdost".
madridcan
21.03.2016 18:30
#
Kotlebu do diskusie!!!
ClancyWiggum
21.03.2016 20:28
#
Tady je ale vulgarismů že by tuhle diskuzi předčasně zrušil.
[ACS]eRw!n
21.03.2016 23:35
#
neblazni, na to se v CR nehraje
Stevie
21.03.2016 18:30
#
Jeho nominace je jeden velký průser.
Paty
21.03.2016 18:40
#
Zařadí redakce EF mezi oblíbené kluby speciální tým FC Koeficient?
Blaza27
22.03.2016 09:28
#
Neon
22.03.2016 10:32
#
risk je zisk
21.03.2016 18:58
#
Tak a ted to zakriknul.
DeformFCB
21.03.2016 19:03
#
Aspoň to je na koho hodit, když už Costa hraje co má.
risk je zisk
21.03.2016 19:07
#
Nevim no, tohle se nerika nahlas.
Neuminis
21.03.2016 19:13
#
btw. Daridův komentář k tomu údajnému zájmu Realu je krásnou ukázkou toho, jak to má v hlavně srovnané a je v pohodě
MadMrJacky
21.03.2016 19:19
#
Už jen proto bych mu to strašně přál. Nemusí to být nutně Real, ale ten kluk se musí posunout ještě výš...
WinohradyGang-OG187
21.03.2016 21:46
#
db18
21.03.2016 22:32
#
Co povídal?
goodbay
22.03.2016 21:07
#
Díky, nechci.
Jiirda
21.03.2016 19:46
#
Ten člověk, který nepřeje Spartě a ostatním českým týmům co hrají v Evropských pohárech, nemůže fandit ani české reprezentaci. Protože v cizině už to není co to bývalo a žádný top hráči už nejsou, buďme rádi,že Sparta plná českých fotbalistů táhne Evropou a poráží silné týmy s reprezentanty jiných zemí. Vždyt to jsou hráči do reprezentace celého českého fotbalu.
Znamená to že Kadeřábek ve Spartě byl debil a tedka do repre se hodí tak je borec ?
Už se lidi zamyslete
Nebuďte zaslepení
Kazisvět
21.03.2016 19:51
#
Kurva drát, proč bych měl třeba fandit Slavii v evropských pohárech? Ačkoliv o titul bych se raději přetahoval s nima než s Plzní...
Jiirda
21.03.2016 19:58
#
takže ty radši v derby porazíš radši nuly, který si proti evropským týmům ani neškrtnou, než tým , který porazí třeba Leverkusen ?
Který když vyhrajem titul, mužeme jít do LM automaticky ? Nato mají týmy šance stejný
OnderCZ
21.03.2016 19:51
#
A nemůže si prostě každý myslet co chce? Zvlášť pokud jde o takovou prkotinu jako je fandění jinému než svému oblíbenému týmu.
Jiirda
21.03.2016 19:58
#
je to prostě debilita
cepinzcegamy
22.03.2016 13:21
#
debilita je, když si myslíš, že jedině tvůj názor je ten pravej
AndR
21.03.2016 19:59
#
A záleží na tom, komu budeš v hlavě u televize přát?
Fandění je o tom být na stadionu. A na stadiony chodíme na týmy, kterým opravdu fandíme. Pochybuju, že vy "uvědomilí" chodíte na stadiony ty týmy opravdu podporovat? Ne, jste doma u televize nebo na eurofotbalu a hrajete to na všechny strany, jak se zrovna hodí.

Já máme teda svůj tým a ostatní mi jsou ukradený. Když se v koeficientu dosáhne přímého postupu do LM, super. Ale rozhodně kvůli tomu nebudu přát týmům, kterým přát nechci.
Kdo chce Spartu nesnášet, ať nesnáší. Alespoň ví kam patří ....

Reprezentace je zase úplně něco jiného.
Jiirda
21.03.2016 20:05
#
přijít na diskuzi a psát tam že přeju Laziu atd.
Né každý muže jít na každý zápas na stadion. Ty si myslíš že Sparta má jen 18 000 fanoušků co jsou na stadionu ? demence
Liga je pro mě liga, ale evropská soutěž? tam už sleduješ i reprezentanty, takže mi neřikej že repre je uplně něco jiného
Lidská zaslepenost a česká povaha je k zblití fakt....
salami
21.03.2016 20:53
#
ukážu ti to na příkladu, ty mě tu svejma blbejma kecama štveš celou diskusi a zejtra jedeš na mezinárodní soutěž literárních začátečníků představit svůj první rukopis, to ti mám jako fandit, protože jseš českej zástupce, i když vim, že píšeš samý hovadiny? navíc když si přeju, aby tam jel třeba Puskás, akorát tam nemůže, protože neměl cinklou porotu tady u nás?
AndR
21.03.2016 21:01
#

No, je pravda, že fanoušky určuju podle toho, kdo dorazí na Jablonec, Dukly a podobné šlágry. Že má Sparta více fanoušků? Jistě. Ti ale nemají snad v hlavě guláš, jestli se zrovna dobře vyspali a budou té Spartě v Evropě fandit i mimo stadion?
Aplikoval jsem tu podporu na stadionu jako ukázku nesmyslu jako Sparťan, křičící červenobílá síla, v kotli Slavie na zápasu v EL ... Teda teď spíše naopak, Slavista na Spartě.

Jinak řečeno přát jinému týmu doma od televize bez vazby ke klubu (když fandím někomu jinému, jenom chci vypadat strašně vyzrále a uvědomile, protože tak přece podporuju český koeficient) je úplně to samé jako na ten tým po diskuzích plivat.

Reprezentace je reprezentace. Národ. Ne klubová selekce. Tam jde vše stranou. Podpora patří národu, ne danému klubu. Takže to samozřejmě něco jiného je.

Lidí, kteří se chodí pravidelně na Spartu vyblít do diskuzí, je tu na eurofotbalu většina. Vadí mi to? Ne, vážím si toho, že si alespoň stojí za svým. Proč to mají potřebu ventilovat do diskuzí a provokovat nechápu, ale je mi to fuk. Rozhodně lepší než se přetvářet. To je pro mě mnohem více k zblití.
Moji podporu teda Plzeň se Slavií nemají. Blít na ně nemám v úmyslu, ale nejsem magor, abych jim jakože fandil. Proboha. Natož ještě s argumentama, že tam jsou reprezentanti.
BaggioR10
21.03.2016 20:29
#
Jako já nemám problém v pohárech přát všem českejm týmum, ale když ty mediální ..... začnou každý uprdnutí se Slavie a Plzně v pohárech porovnávat s opakujícími se úspěchy Sparty, tak tě ta chuť jim přát docela přechází a neni to tvoje vina.
Spalovač šancí
21.03.2016 20:53
#
jj, zejména Slavia poslední dobou v pohárech jenom prdí - v Líšni, v Převýšově, v Ústí
AndR
21.03.2016 21:02
#
Blaza27
22.03.2016 09:28
#
BaggioR10
22.03.2016 18:16
#
A v Líšni
elbi.the.king
22.03.2016 08:31
#
Urbis go home
urbis_
22.03.2016 10:54
#
Já vím, proč se hádat s lidma co si přečtou půl titulku blesku a mají o všem jasno.
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.