V Mnichově chyběly branky, nouze ale nebyla o zraněné

01.10.2009, 17:05
Aktuality
Hned několik hráčů nebude v dobrém vzpomínat na včerejší utkání Ligy mistrů mezi Bayernem Mnichov a turínským Juventusem. Německý klub přišel o Arjena Robbena a ztráty počítá i Stará dáma...

Domácí kouč Louis van Gaal musel těsně před poločasovou přestávkou vystřídat Arjena Robbena. Nizozemský reprezentant si poranil koleno a po dnešním vyšetření je jasné, že mimo hru bude zhruba čtyři týdny.

Větší smůla na zranění postihla Juventus. Kapitán Alessandro Del Piero v letošní sezoně odehrál kvůli problémům se zády jenom sedm minut. Včera seděl na lavičce, následující minimálně měsíc pak znovu stráví na tribuně - během tréninku si totiž poranil podkolenní šlachu.

Stejný zdravotní problém jako Del Piero má rovněž záložník Tiago, v jeho případě by se délka absence měla pohybovat okolo tří týdnů. Se zraněním ze zápasu odstoupil Diego, nemělo by se ale jednat o nic vážného.

Autor: Tomáš Pavlík / sports.yahoo.com

Komentáře (122)

Přidat komentář
smazaný uživatel

no cement

Reagovat
smazaný uživatel

hej!!to je moje hláška!!

Reagovat
smazaný uživatel

Tak to se máš čím chlubit...

Reagovat
smazaný uživatel

Taková smůla.

Reagovat
homeles8

zranění ve fotbale jsou čim dál častější a brutálnější....

Reagovat
smazaný uživatel

není to balet no

Reagovat
homeles8

však jasné

Reagovat
smazaný uživatel

mě je vždycky líto těch hráčů,co si obnoví zranění,to musí být hrozný nápor na psychiku,když jsi ze hry nějaký ten měsíc,už se vidím,jak zase budeš lítat po place a bum,nic

Reagovat
10

dopíč...tomu se říká smůla no, všichni už se nemůžeme dočkat jeho návratu a příjde další zranění nezbývá než doufat, že si smůlu vybral v úvodu sezony a na jejím konci už bude v plné formě...

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
M11

neni fakt normal

Reagovat
smazaný uživatel

Camonaresi je prase,jeho zákroky byly na červenou.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
10

Reagovat
herbage

Hlavně simulant. Co jsme viděl těch pár desítek minut druhé půle + sestřih, tak minimálně dvakrát spadl jako podťatý, aniž by mu kdokoliv cokoliv udělal

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
10

Reagovat
herbage

A ne?

Reagovat
smazaný uživatel

ne

Reagovat
10

takovýhle taktický pády dělá úplně každej...spoustu faulů tam zase předtím ustál, slovo "simulant" bych v jeho případě nepoužíval

Reagovat
smazaný uživatel

takticky pad...to je dobry

Reagovat
herbage

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
herbage

Nevíš proč ten Ljajić nehraje ani v EL za Partizan?

Reagovat
smazaný uživatel

To ale dělá při každé příležitosti každý fotbalista, zejména pak z Itálie...

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
10

ty se dneska koumám jenom směješ, pak se z toho pobliješ a ještě si v tom vymáčíš palec

Reagovat
fantomas

Reagovat
smazaný uživatel

myslíš že to má cenu vyssvětlovat ?

Reagovat
10

nemá, vždyť ti to ani nevyčítám...

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Vidím, že se Ti ty smajlíky líbí, ale nechtěl by jsi ten příspěvek vyvrátit?

Reagovat
fantomas

*nechtěl bys...

Reagovat
smazaný uživatel

Omlouvám se Ti...

Reagovat
herbage

Bohužel, dělá jich to příliš mnoho a fotbalu to škodí. Neřikám lehce přihrát souboj, aby byl rozhodčím lépe viděn faul, ale simulovat zcela neopodstatněně, jen když hráč ztratí balón, to je hnus. A ještě maj ti hráči většinou drzost, že si sednou na prdel a máchaj rukama na rozhodčí, co jako je

Reagovat
smazaný uživatel

Právěže Mauro toho dost ustojí, simulant to není.

Reagovat
smazaný uživatel

To máš těžký, na netu je každý charakter, který by nikdy nespadl.

Reagovat
smazaný uživatel

tjn

Reagovat
herbage

Tak já taky někdy spadnu či lehce souboj přihraji, ale musí tam kontakt být a musím být protihráčem nějak znevýhodněn, např když mě tahá za dres, když do mě úmyslně v plném běhu strčí apod. Pak se ani nemusí moc přidávat, protože letím tak jako tak. Ale co jde, tak se zvednu a dohraju

Reagovat
10

hraješ okresní přebor?

Reagovat
herbage

Ani to, amtérskou ligu

Reagovat
10

takže srovnáváš svojí situaci, kdy to ustojíš v amatérský lize s tím, že Mauro spadne v neřešitelný situaci v Allianz Areně v LM?

Reagovat
smazaný uživatel

to je trapná reakce

Reagovat
fantomas

Záleží snad na prostředí?

Reagovat
smazaný uživatel

Přesně tak

Reagovat
10

nemyslel jsem prostředí, ale důležitost...

Reagovat
smazaný uživatel

Pokud už hraješ fotbal, i třeba v amatérské lize, nasazení a důležitost je stejná

Reagovat
smazaný uživatel

Komické oni taky hážou hnůj na hráče , který přišel za rozhodčím u lajny a přiznal se k teči u rohového kopu . Kopal se pak odkop ..

Reagovat
herbage

A to se nějak vylučuje s tím, že by nemohl simulovat? Když někdo udělá dobrý a špatný skutek, tak to znamená, že ho nemůžu za ten špatný pokárat? Za ten dobrý ho chválím a přičítám k jeho cti

Reagovat
smazaný uživatel

To za co ho káráš ty se dá říct o všech co včera hráli (tzv. i o hráčích Bayernu ) . Cituji : Hlavně simulant. Co jsme viděl těch pár desítek minut druhé půle + sestřih, tak minimálně dvakrát spadl jako podťatý, aniž by mu kdokoliv cokoliv udělal

To je prostě blbost a co navíc od fanouška Arsenalu to sedí jak sviň.

Reagovat
herbage

A? Obhaju snad někdy nějak simulace hráčů Arsenalu?

Reagovat
smazaný uživatel

Označil jsi maura hlavně za simulanta , což je blbost nehorázná .

Reagovat
herbage

To byla reakce pardál. Já napsal, že včera hlavně simuloval, ne že je to hlavně simulant ve významu chronický padač

Reagovat
smazaný uživatel

hlavně simuloval - to je pávě ta blbost .

Reagovat
irik

Mně by teda bylo trapně, přihrát souboj v Allianz .

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
10

tady je to fakt samej rytíř...tohle je klasický čecháčství

Reagovat
smazaný uživatel

No a že ty hrdina, s těm i svými komenty

Reagovat
10

já si tady snad hraju na nějakýho hrdinu?

Reagovat
smazaný uživatel

jo, a to docela fest, a nejenom tady u tohoto článku

Reagovat
10

Reagovat
smazaný uživatel

A je to tady

Reagovat
irik

Reagovat
irik

S čecháčstvím na mne nelez. Říkám pravdu a neříkám, že bych nespadl.

Reagovat
fantomas

Abysme si rozuměli, já taky neříkám, že bych nespadl. Spíš nerozumim, proč by měla aréna dělat rozdíl v tom, jestli sletim nebo ne.

Reagovat
irik

Někomu, mě třeba, na to záleží, před kým a kde hraje. Ale je to přirozeně relevantní a každý to cítí jinak a jinde.

Reagovat
herbage

Proč i ty iriku? Já se tu nebavím o nějakým přihrávání, to je ještě v rámci přijatelných mezí, kdy se jen hráč snaží upozronit že je faulován. Toto však byla simulace, kdy k žádnému nedovolnenému zákroku ani nedošlo

Reagovat
irik

Camoranesiho vem čert, mluvím o sobě a vlivu prostředí.

Reagovat
herbage

Jestli je pro tebe souboj, kdy tě protihráč čistě připraví o míč neřešitelná situace a jediné řešení je spadnout na prdel a žebrat o faul, tak se fotbal vůbec hrát nemusí. Po každé ztrátě míče by si hráč sednul na prdel, rozhodčí by pískl faul a bylo by, ne?

Reagovat
10

sám popisuješ situaci, kdy šel Mauro do tří hráčů, což už potom je neřešitelná situace...

Reagovat
herbage

Řešením je, že přijdu o míč a bojuji o něj zpátky a pokud již nemám sil, tak alespoň klusám zpátky k vlastní brance, ne že spadnu a bude se snažit vymodloit faul, když žádný nebyl

Reagovat
10

Mirek Dušín...samozřejmě máš pravdu, panicky nejčistší řešení takový situace je to, co si napsal...ale takhle to ve fotbale v 95% případů nefunguje...a pokud říkáš že ano, tak si naivní

Reagovat
herbage

Nejsem Mirek Dušín, vím že to tak často an hřištích nebývá, ale je špatné kdžy chci, aby tomu tak bylo?

Reagovat
10

já neříkám, že je na tvým přání něco špatnýho ale je potřeba to brát realisticky, jako jednu ze součástí taktiky, je to odjakživa součást moderní fotbalu...

Reagovat
smazaný uživatel

A ty s tím souhlasíš jo?

Reagovat
10

přečti si ještě jednou, co jsem teď napsal...nelíbí se mi simulování, ale beru to jako jednu ze součástí taktiky...v každým sportu jsou nějaký méně čestný způsoby, jak získat výhodu nad soupeřem...děje se tak většinou na obou stranách

Reagovat
smazaný uživatel

Ale to všichni víme! Ale proč o tomto problému nediskutovat, když s ním nesouhlasím, tak řeknu svůj názor a ne že diskuze se ukončí větou, že to patří k modernímu fotbalu. Prostě že někdo řekne, že ten aten fauloval, tak ho nepošlu do řiti větou, že tak by to mohl říci o dalších 15.

Reagovat
10

ano, všichni to víme...a právě proto není o čem diskutovat a je potřeba to brát tak, jak to je...

Reagovat
smazaný uživatel

ale divej se, diskuze by nevznikla, kdyy jsi nereagoval na tu simulaci, dej tam třeba smajlíka, ano simuloval, konec finito. Prostě simuloval tak nač jej ještě zastávat

Reagovat
10

panebože...to je to, o čem tady píšu od začátku...2 pády dělaj z hráče simulanta? bez ohledu na to, že předtím 10 faulů ustál a pokračoval ve hře? pokud ano, tak můžeme nazývat simulanty 15 hráčů z každýho zápasu...

Reagovat
smazaný uživatel

Tak je tady všechny vypiš, ty budeš spokojen, já budu spokojen. I kdyby spadl jednou, prostě simuloval. To máš to samé, jako když řekneš, že sis před řízením dal jenom jedno pivo, a že normálně před řízením nepiješ. Simuloval, simuloval, je jedno kolik toho v zápase ustál.

Reagovat
herbage

Já nepsal chronický simulant, já napsal simulant a simulant je ten, kdo simuluje. A jestliže Camoranesi simuloval, tak je simulant, jak prosté. A když to udělá za zápas dalších 15 hráčů, tak i oni jsou simulanti, nevím co se ti nezdá. Nebo když to udělá 15 hráčů za zápas, tak to je nějaká hromadná omluva? Jako jedna vražda je špatná, ale když to udělá 15 lidí, tak nejsou vrazi. Nebo vrah, který zabije dva lidi, ale dalších 10 ušteří, není vrahem? To mám jen kvůli tomu, abych pár lidí nenštval pojmenovávat věci nepravými jmény?

Reagovat
10

nemám slov...

Reagovat
smazaný uživatel

To je tvá typická reakce, jak poslední dobou zjišťuji. Tvé jediné reakce jsou buď totální snížení účatníka diskuze, nebo myslení si, že si nejlepší borec a fotbalu rozumíš ze všech nejvíc a zkončíš to slovy typu,, Nemám slov"

Reagovat
10

pokud se tady snažíš někoho zařadit, tak zkus bejt konkrétní, protože tyhle tvoje kecy mě akorát dokážou nasrat...

Reagovat
smazaný uživatel

Koho se tu snažím zařadit? a je mi uplně u víš čeho, že tě to vytáčí, mě zas vytáčíš ty

Reagovat
10

"Tvé jediné reakce jsou buď totální snížení účatníka diskuze, nebo myslení si, že si nejlepší borec a fotbalu rozumíš ze všech nejvíc a zkončíš to slovy typu..." buď konkrétní, když se tady na mě snažíš házet nějakou špínu

Reagovat
smazaný uživatel

Naprosto bez výhrad

Reagovat
herbage

Tak pravda, že tlačítko na simulace byly jeden čas i ve Fifě, ale jako součást fotbalu je brát nechci. Kdyby se ex post trestaly, tak mi to nevadí. mohlo se začít u Eduarda, bohužel nebyl vůle a to řikám jako někdo, kdo má Arsenal i Eduarda rád. Stejně tak dát flastr Rooneymu a dalším. Bohužel se to vlemi špatně vyhodnocuje a mohl by z toho být potom pěkný hon na čarodějnice, ale podle mě jde odlišit přihrání od simulace docela spolehlivě

Reagovat
Mr.Jindros

Nebudu připojovat řady blijících smajlíků, ale pokud sis chtěl vybrat fotbalistu z Juve, který simuluje, Mauro je trefa HODNĚ vedle.

Reagovat
herbage

Je to můj čistě subjektivní pohled, neviděl jsem ho tolikrát v akci, ale včera mě na sebe nejvíce upozrovnil právě těmito dvěma souboji

Reagovat
10

to bys takhle mohl vyjmenovat 15 hráčů z každýho zápasu, který spadli a přitom to teoreticky mohli ustát

Reagovat
herbage

Neslovíčkař. Jsou simulace a "simulace" To nebylo o tom, že by to mohl ustát či ne, jenže tam nebyl vůbec žádný kontakt. Mauro se v tom soubiji vydal asi do 3 hráčů Bayernu, ti jej obklopili, čistě mu jeden z nich ukopl míč a on zčistajasna spadl na zem a začal máchat rukama. Tohle vážně nemusim

Reagovat
10

většina hráču v situaci, která je neřešitelná, volí pád a snaží se vymodlit alespoň faul...předtím byl Mauro několikrát faulován a souboj ustál, protože mu ten zákrok dovolil pokračovat ve hře...

Reagovat
smazaný uživatel

Hm, to je taky pravda...

Reagovat
smazaný uživatel

Hoši, tady je teda zase squadra

Reagovat
smazaný uživatel

ty se dneska koumám jenom směješ, pak se z toho pobliješ a ještě si v tom vymáčíš palec...Nemusím chodit daleko, myslíš, že to je přiměřená reakce? Ne, akorát si toho, s kterým nesouhlasíš totálně ponížil před druhými účastníky

Reagovat
10

to je potom těžký, když nepochopíš vtip ...navíc se s Pavlíčkem známe, fandíme stejnýmu týmu

Reagovat
smazaný uživatel

Ok, ale jak to můžou vědět ostatní? Ale to je jen příklad, ostatně, v ostatních článcích, kde jsi byl přítomen, určitě nějakou takovouto štiplavou poznámku najdu... A vtip pochopím, ale nesmí být sprostý

Reagovat
10

no nic, myslím že tuhle inteligentní diskusi s tebou mým obvyklým stylem opustím - "nemám slov "

doufám, že ti to udělalo radost...

Reagovat
smazaný uživatel

Proč by mi to mělo udělat radost? Vžyť já právě s tímto stylem odpovědí nesouhlasím. Přeji pěkný zbytek dne

Reagovat
10

http://cs.wikipedia.org/wiki/Ironie

taky ti přeji hezký zbytek dne

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

co je ostatnim do toho?to je snad mezi 10 a pavlickem,ze ty nevis, ze se znaji tak je to ci chyba?...mimochodem uvedomujes si co pises?

Reagovat
smazaný uživatel

Bože můj, další do party. Ne není mi to jedno, já si přicházím počíst normální příspěvky, ale ne urážející, co to má co společné s fotbalem?

Reagovat
smazaný uživatel

nikdo nikoho neurazel...uz ti to doslo????

Reagovat
smazaný uživatel

Zde možná ne, ale v jiných článcích ano. A myslím, že mi věci docházejí

Reagovat
smazaný uživatel

asi myslis spatne kdyz pises bludy jako :" Ok, ale jak to můžou vědět ostatní? Ale to je jen příklad, ostatně, v ostatních článcích, kde jsi byl přítomen, určitě nějakou takovouto štiplavou poznámku najdu... A vtip pochopím, ale nesmí být sprostý" opet se nad tim zamysli

Reagovat
smazaný uživatel

Co na tom je k zamyšlení?

Reagovat
10

když na někoho házíš špínu, tak bys mohl být konkrétní a když už seš konkrétní, tak bys měl mít lepší příklady, než ty co si ukázal

Reagovat
smazaný uživatel

Neříkal si, že končíš s diskuzí? Jenom když se tě někdo zastane, hned musíš zaútočit, bravo

Reagovat
smazaný uživatel

ja se nikoho nezastavam jen si nemel pravdu

Reagovat
smazaný uživatel

jo taak...díky že to vím...očekávám odpověď typu děkuji nebo něco podobného, vyskytující se v těchto diksuzích čato jako pomyslný ,,stěr,,.

Reagovat
10

sám chceš diskutovat a pak se akorát oháníš nějakou mojí touho tě setřít...nevím proš bych se o to měl snažit, to ty si tady zaútočil na mě

Reagovat
smazaný uživatel

bo my vadí tvé chování chápeš?

Reagovat
10

mě je úplně jedno, co si myslíš, protože ty očividně nejseš schopnej napsat jedinou rozumnou a konkrétní věc, která ti vadí...příště si ty kecy radši odpusť něbo to napiš přímo k věci

Reagovat
smazaný uživatel

mimochodem do jaky party?

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

no odpovez..zajimalo by me v jaky sem parte

Reagovat
irik

101. für München !

Reagovat
JuveIt

Del Piero má smůlu, ale zatím to budem muset zvládnout bez něj. Ale věřím, že se Diego dostane zase do formy.

Reagovat
M11

bayern + udinese25.11.2009 21:47

určite lepšie ako nejaký Melo debilný

bayern + udinese25.11.2009 21:59

chod do p... juventus

bayern + udinese25.11.2009 21:48

už ked vidím juventus

bayern + udinese25.11.2009 22:00

presne díky , banda juventusácka

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele