V Interu i nadále počítají se Zanettim, má se stát vice-prezidentem

10.09.2012, 10:55
Aktuality
Další velké loučení se dost možná chystá v Miláně. V posledních letech se řada ikon rozloučila s tamním AC, za několik měsíců by pak mohlo dojít na emotivní chvilky pro konkurenční Inter. K závěru se blíží kariéra Javiera Zanettiho, pro něhož mají u Nerazzurri připravenu funkci ve vedení...

Někdejší argentinský reprezentant před měsícem oslavil své už 39. narozeniny a stále je jednou z pevných součástí předního italského klubu. Jeho kariéra se ale i tak chýlí ke konci a je možné, že Zanetti pověsí kopačky na hřebík už po skončení letošního ligového ročníku.

Zanetti přišel do Interu před sedmnácti lety a stal se vůbec první posilou majitele Massima Morattiho. Od té doby za Nerazzurri odehrál přes 800 zápasů.

A v klubu by mohl působit i nadále, podle informací deníku Corriere dello Sport by se po ukončení aktivní kariéry měl stát vice-prezidentem.

Autor: Tomáš Pavlík / football-italia.net

Komentáře (235)

Přidat komentář
Y.N.W.A

pan legenda mezi stálicemi

Reagovat
Recoba Inter

Reagovat
Aldeano

Reagovat
smazaný uživatel

Blíží se konec dalšího velkého fotbalisty, ketrého člověk sledoval jako malé dítě

Reagovat
Biozdenda

a nejlepší je, že stejně jako Maldini hraje pořád naprosto skvěle.. Je mi líto, že končí zrovna teď, když je klub v těžké rekonstrukci a nic letos nevyhraje. Končit se má vítězně

Reagovat
smazaný uživatel

V tom pripade mel skoncit s Mourinhem....nevypada to yatim na to, ze Inter vyhraje nejakou prestizni soutez jeste pred koncem jeho kariery

Reagovat
j_mrazik

Tak mě napadá, že překonat hranici 1000 zápasů v dospělé katerii za 1 tým asi není překonatelné, i když 25 let odehrát pravidelně 40 zápasů by snad v nějaké lize i šlo, ne?

Reagovat
Flamex

když to vezmeš že max končíš ve 40ceti, a v 15ti určitě nebudeš hrát 40 zápasů za sezonu, ale zase to vyrovnáš pár sezonama,když jsi na vrcholu, kdy odehraješ i těch 50-60. Možná by to šlo.

Reagovat
smazaný uživatel

Uvidime co Messi nebo Rooney....kdyby se postupne stehovali do stredu zalohy, tak muzou hrat dirigenty hry jeste dlouho....a nevim kolik zapasu ma ted Casillas, ale treba to zvladne

Reagovat
smazaný uživatel

1000 pravdepodobne nezvladnou ani kdyby hrali do 40. A pri vsi ucte k obema, je jenom malo pravdepodobny, ze budou i v takovych 38 hrat zaklad v Barcelone resp. Manchesteru. Jasny dukaz Zanettiho vyjimecnosti

Reagovat
smazaný uživatel

Zase zacali driv a Giggs se Scholesem jsou dukazem ze to jde, ale kdo vi....samozrejme Zanetti je vyjimecny prirodni ukaz

Reagovat
smazaný uživatel

nerikam ze ti dva hraji zaklad, ale neco malo jeste odehraji

Reagovat
JimBob

Zrovna jsem ráno koukal na jeho statistiky a upřímně jsem čuměl, co ještě loni dokázal odehrát - 45 plných zápasů bez jednoho poločasu. Takhle stabilně vlastně už několik let vkuse, bez zranění, bez karet, snad jen jediná červená, která vznikla druhou žlutou. Fascinující.

Reagovat
smazaný uživatel

Takýto hráči sú v dnešnom (prefinancovanom) futbalovom svete naozaj rarita. Aj pre toto mám rád AC, kde majú takýchto legiend hádam najviac.. Ale musím dať klobúk dole pred zanettim. Je to makač a za svoju dôveru klubu by si zaslúžil sochu..

Reagovat
j_mrazik

Ano, zrovna on by si tu sochu fakt zasloužil.

Reagovat
smazaný uživatel

Kdyz ji ma Henry, tak Zanetti by si zaslouzil minimalne svuj Mt. Rushmore

Reagovat
smazaný uživatel

MSgoo, zazije dvojity orgasmus

Reagovat
Jajinek

škoda, že potvrdí svou pověst průměrné ženy a i v jeho případě bude předstíraný...

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Pettirosso

Reagovat
CubONE

Reagovat
danko10

Nemam rad Inter a veci/ludi s nim spojenych, ale tento pan je vazne neskutocny frajer a sympatak. Toho snad nejde nemat rad.

Reagovat
dolnocermak

naprostý souhlas

Reagovat
rossoneri89

Reagovat
smazaný uživatel

lépe bych to neřekl

Reagovat
SaianSupaCrew

Reagovat
Maritazzi

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Bayern +

Reagovat
rossoneri89

Zanetti by stale strcil do vacku niektorych mladsich kolegov aj s prstom v nose .... pan hrac a pan Legenda

Reagovat
smazaný uživatel

Nezapomenu jak nekolikrat vymazal Messiho v LM

Reagovat
rossoneri89

aj v poslednom derby della Madonnina ku koncu zapasu dal taky sprint az som si oci vyocil ...

Reagovat
smazaný uživatel

Inter bude v příští sezoně nastupovat na hřiště a v čele nebude s kapitánskou páskou Zanetti? To snad ani nejde .. LEGENDA

Reagovat
smazaný uživatel

Treba bude s paskou chodit porad....jako takovy cestny kapitan. Jinak by tu pasku museli zrusit a hrat uz naporad bez kapitana

Reagovat
minoLFC

Reagovat
smazaný uživatel

nějak se mi nechce věřit že by měl zkončit tyhle typy hráčů co si svůj standart drží i v pozdním fotbalovém věku mi fascinují z poslední doby mi napadají jen costakurta a maldini a potom dou z united schols a giggs jakoby se proně zastavil čas ...

Reagovat
Inter Eterno Amore

Javier vice-prezident, Cuchu - tréner a Figo asistent

Reagovat
smazaný uživatel

nebude mi chybět

Reagovat
smazaný uživatel

http://tinyurl.com/cvqvln9

silná čtyřka calcia, nejlepší generace

Reagovat
Il Architetto

Reagovat
Inter Eterno Amore

Reagovat
rossoneri89

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

co tam dělá pires?

Reagovat
smazaný uživatel

Zanetti, Maldini, Totti, Del Piero

Reagovat
smazaný uživatel

Zanetti, Pires, Figo, Hierro

Reagovat
Il Architetto

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
SaianSupaCrew

Reagovat
DelPiero137

Tak to bola silna fotka ale som rad ze som ich mohol zazit. Budem mat co rozpravat detom

Reagovat
Milan.B

jeden z mala hracov ktoreho uznavam ako fanusik AC, velky frajer

Reagovat
smazaný uživatel

Nejhorší (nejlepší?) na tomhle Zanettim je, že co se týče výkonnosti, je na tom nejlíp právě v posledních třech letech.

Reagovat
Jajinek

neřekl bych 3...2006/07 měl hodně povedenou. Ale na tom sklonku je prostě tak vynikající, jak zamlada nebyl...

Reagovat
10

budu se poněkolikátý opakovat, ale na tom je nejvíc vidět ta upadající kvalita současných hráčů...není to vidět jen na Zanettim, platí to pro spoustu starších hráčů (Del Piero, Totti, Giggs, Scholes...)

Reagovat
j_mrazik

Já si to třeba nemyslím. Tohle jsou opravdový výjimky. Prostě výjimeční hráči, naprostá dlouhodobá extratřída. Těch je v každý generaci pár. Otázka je, jak se změnila životospráva apod., ale tipuju, že by to mělo směřovat tím lepším směrem, zase na druhou stranu jsou celkově pod větším tlakem.

Reagovat
smazaný uživatel

Jako fanošek Juve pochopitelně nemám rád Inter, co nemám rád přímo ho nesnáším. Ale respektuji jeho historii a její neoddělitelnou součástí je Tento PAN Fotbalista a Člověk

Reagovat
smazaný uživatel

jeden z posledních fotbalových gentlemanů.. giggs at jde někam, tohle je pan charakter

Reagovat
Lubinterista
Reagovat
Pettirosso

Díky jistému "fanouškovi" každá chvála na adresu Zanettiho vypadá jako klišé, ale jinak se o něm vyjadřovat ani nedá. Když je někdo stále jeden z nejlepších hráčů svého týmu, jestli ne úplně nejlepší, ve svých osmatřiceti letech, už to musí něco znamenat. Jak Inter nemám rád, on mě vždy na hřišti skvěle bavil, na každém zlu se snažím hledat pozitiva a v případě Interu je to Zanetti. Kéž by si ještě pár let hrál, stejně se ti ve fyzičce nikdo nevyrovná..Zanetti

Reagovat
Lokomotiv

Keď skončí Zanetti, Inter by mal vyradit jeho číslo dresu a k tomu aj kapitansku pasku.LEGENDA

Reagovat
smazaný uživatel

Na jednej strane som ohromne smutný. Môj žiaľ nepozná z aktívneho ukončenia kariéry GRANDE ZANETTIHO hraníc. Ale na druhej strane som neskutočne hrdý, že práve tento hráč, ktorý je neustále bijúcim srdcom hrdého, slávneho, čestného a veľkého klubu - FC Internazionale Milano 1908 sa stane jeho vice-prezidentom. Že toto bude posledná sezóna Zanettiho v našich farbách som avizoval už niekoľko mesiacov dozadu. Mohlo to byť síce neuveriteľné, niektorí mi to nechceli veriť. Ale je to žiaľ pravda. Dňa 19.mája 2012, 11 dní by mojich narodeninách, Zanetti nastúpi na posledný svoj súťažný zápas v Serii A. Bude to vtedy je z mojich najemotívnejších momentov v mojom živote Sám ešte neviem, či budem mať dostatok síl na to, aby som celú rozlúčku a celý zápas mohol vlastne pozerať Veľkí ľudia robia veľké príbehy

Reagovat
10

weak

Reagovat
smazaný uživatel

as fuck

Reagovat
smazaný uživatel

Lebo len pred nedávnom som vstal po dlhej nedeľno-podelkovej noci To najlepšie si ale itak chystám pre ten moment, keď tu bude o tom oficiálny článok. Plus pripravujem o Pupim a o jeho celej kariéry aj článok. Som zvedavý, či mi ho tu vydajú.

Reagovat
smazaný uživatel

Potom to urob tak že k článku postneš aj link na nejakú dojemnú pieseň, aby sme si ju zapli a čítali článok pri jej počúvaní. Vieš ako, atmoška

Reagovat
Mr.Jindros

Das ist wenig.

Přidej.

Reagovat
smazaný uživatel

jestli se nepojedes podivat osobne, tak ses u me mrtvej homolka

Reagovat
alcantara

Reagovat
hefy

wtf

Reagovat
-Carles-

...2012?

Reagovat
cristiano.K.

19.5.2012 odehrál svůj poslední zápas

Reagovat
Melchior

jediný Zanettiho negativum je, že je to Interista.. jinak klobouček.. pravidelně si drží výbornou výkonnost a patří na svym postu k jednomu z nejlepších hráčů fotbalový historie.. víc nic.

Reagovat
ouninpohja

Nechapu, co je to za modu, ze uspesni hraci daneho klubu pak pokracuji na manazerskych pozicich, kdyz povetsinou vi o managementu uplny hovno...

Reagovat
danko10

Ja by som povedal, ze v jeho pripade pojde o to, ze ho bude klub platit, aby sa zorientoval v nesportovych sferach klubu, v klude si spravil trenerske licencie a ked pride prihodny moment, zacne to koucovat. Autorita je nesmierna a bude asi este vacsia, ked nejaky cas pobudne vo vedeni, inteligenciu, ci uz futbalovu, alebo vseobecnu ma nepopieratelnu. Myslim, ze by bol na ten job priam idealny.

Reagovat
mesyas

myslím že u něho to bude více slz než u Julia

Reagovat
smazaný uživatel

Fernando Llorente má podle deníku Tuttosport jasno o své budoucnosti, útočník Athletiku je údajně rozhodnutý odejít do Juventusu. V bilbajském klubu má Llorente smlouvu do konce sezony.

už fakt končím zo všetkými špekuláciami, aj tak príde nejaký Gilardino....

Reagovat
Pettirosso

prosím tě, už to neřeš, teď je sezóna, kašli na spekulace.. všechno jsou to stejně nesmysly

Reagovat
Yanek

Niang byl včera chycený v Miláně při řízení bez řidičáku (je mu teprv 17) a policii se prý na tvrdo snažil nalhat, že je Traoré.

Reagovat
rossoneri89

pan

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Pettirosso

Reagovat
herbage

pravda nebo joke?

Reagovat
Yanek

Corriere dello Sport s tím přišlo.

Reagovat
Jajinek

OT:

Sorry za škodolibost...ale útoční dvojici Huntelaar - Bendtner by se opravdu nešlo nesmát...

Reagovat
M11

Reagovat
Il Architetto

Reagovat
smazaný uživatel

Pat a Mat hadr! Nevím kam až chce Calcio klesnout. Tohle jsou nákupy jak pěst na oko. Ale dokud jsme u spekulací, dá se to přejít.

Reagovat
Pettirosso

na každém šprochu... už dlouho pesimisticky říkám, že na konec koupíme Denise, ale oproti těm jménům, které v poslední době padají, nebo přišli, by to byla ještě zlatá volba

Reagovat
smazaný uživatel

Denis je kvalitní útočník.

Reagovat
smazaný uživatel

To bohužel opravdu nešlo...

Reagovat
smazaný uživatel

Hm

Reagovat
Pettirosso

a kdo by příští rok řekl, že naše 4 leté snažení získat Top útočníka, skončí touhle dvojicí..

Reagovat
smazaný uživatel

a nad Pazzinim ohrnuli nos...

Reagovat
herbage

proč by Huntelaar chodil za horším?

Reagovat
Jajinek

herbe, tohle je slabá provokace i na tebe a o hovadinách se fakt nemá smysl bavit.

Reagovat
10

Vždyť myslí Arsenal, až tam v zimě vrátíme Bendtnera. Já myslel, že ty se jim směješ taky..?

Reagovat
Jajinek

Reagovat
herbage

mě spíš baví, jak tady shazujete Huntelaara jako kopyto, i když to je nejlepší střelec uplynulého ročníku Bundesligy a konkurence byla opravdu silná. Stejně tak Schalke je narozdíl od Juve v druhém koši při losování LM a předloni se dostalo i do semifinále. Možná si to i pamatuješ

Reagovat
Mr.Jindros

Juventus opravdu nepotřebuje hráče, který ve 29 letech hraje za Schalke poté, co se neprosadil ve dvou velkoklubech, z toho v jednom v Itálii. Nevím, co je na tom tak těžkého pochopit.

Reagovat
smazaný uživatel

Huntelaar je poleno.

Reagovat
herbage

já to dokonale chápu, to mi nemusíš vysvětlovat. Já reagoval až na tu lavinu posměšků, která následovala na adresu Huntelaara. Zlatan vyhořel v Barceloně a taky z něj nikdo nedělá kopyto. Stejně tak Henry v Juve, Bergkamp v Interu nebo Toni v Bayernu, což z nich nedělá horší hráče. Huntelaarova síla není v technice, ale v orientaci v pokutovém území a pohotovém zakončení levou, pravou či hlavou. K tomu ptořebuje, aby tým hrál na něj a měl podporu jak z křídelních prostorů, tak ze zálohy. To, že v celé Sérii A není tým, který by mu takovou podporu mohl nabídnout, to není jeho vina. Věřím, že by se dokázal prosadit v Bayernu, Manchestru United, Manchestru City, Chelsea, Arsenalu, Tottenhamu či Liverpoolu, což jsou týmy které hrají stylem, který by mu seděl

Reagovat
Jajinek

Zlatan byl 2. nejlepším střelcem Barcelony s dvouciferným počtem branek. Hunter byl jeden z nejhorších útočníků Calcia posledních let potulující se po trávníku jak Alenka v řiší divů naprosto neužitečný pro svůj tým. Tem klu se prosadil jen Holandsku a v Německu...a když se podíváš na většinu jeho gólů, tak se není čemu divit.

Reagovat
herbage

Aha, takže u Huntera góly nejsou argumenty, ale jeho herní projev ano, ale u Zlatana jeho herní projev ne, ale góly ano. Hm, tak to je pak těžké vést rozumnou diskusi. Já zápasy Barcelony pravidelně sleduji a tak mohu směle prohlásit, že Zlatan v Barceloně herně vyhořel

Reagovat
Mr.Jindros

lol, ty seš debil

Reagovat
Jajinek

Já Zlatana sleduji a herně rozhodně nevyhořel. Dal spoustu krásný ch gólů a v mnoha zápasech se dokázal prosadit. Neříkám, že zcela zapadl do systému Barcelony, která ho nedokázala plně využít. Je to ale superkvalitní fotbalista, což prokázal i v Barceloně.

Zlatan dává góly zábleskem génie. Hunter dává góly, když to před ním bek zvoře...

(čehož se v Itálii bohužel nedočká)

Reagovat
herbage

"potulující se po trávníku jak Alenka v řiší divů naprosto neužitečný pro svůj tým" to je přesný popis Zlatana v Barceloně. Naprosto neseděl do jejich dynamického stylu a ztrácel nejvíce míčů. Ano, zkoušel svoje geniální kousky, které mu však neprocházely. Byla šance na rychlý break, on nepřesnou patičkou celou akci zkazil, místo aby placírkou poslal míč na nabíhajícího spoluhráče. Měl být údernou silou ve vápně, ale hlavou dal více gólů i o hlavu a půl menší Messi než on. Nakonec hrál tak prachbídně, že přednost dostalával Bojan a pak v létě odešel jako nechtěný hráč, s kterým se nepočítalo. Pro ilustraci uvedu zápas s Almérií, kdy Barcelona se Zlatanem na hřišti prohrávala 2:1, když se herně trápila a jediný gól dal Messi z přímáku před koncem první půle. Zlatanovi se nedařilo, kazil a v 60. minutě dostal červenou kartu z frustrace za zákeřný zákrok. Barcelona nejen že se pak herně zvedla, ale konečně začala soupeře přehrávat a vytvořila si za zbývajících 30 minut v 9 pětkrát více šancí, než se Zlatanem na hřišti. Alméria nakonec uvězněná na vlastní polovině byla ráda, že hráči Barceloyn stihli pouze vyrovnat. Toť fakta

Reagovat
Jajinek

nemá to cenu

Reagovat
herbage

první půlrok měl nadprůměrný, řekl bych výborný, ale druhý měl těžce podprůměrný, což by si hráč světových kvalit neměl dovolit. Ostatně na slabší Ibrova jara tady stabilně upozorňuje Gattuso

Reagovat
Maritazzi

A nebude to jaro také tím, že hrál pro něj nevyhovující pozici a neměl zrovna ideální vztah s Guardiolou?

Reagovat
herbage

bylo to tím Ale to co jste zatím nikdo nepochopil je, že já netvrdím, že Ibra je špatný hráč, ale že mu pouze nesedl systém. Stejně jako Henrymu v Juve a Bergkampovi v Interu, což z nich nedělá horší hráče. Stejně tak Cassanovi nesedlo angažmá v Realu a vsadím se, že Totti s Del Pierem by v PL taky shořeli jak papír, přesto se jim nesměju. Huntelaar není žádný bravurní technik ani geniální hráč, ale je solidní zakončovatel a má jiné přednosti. To co dělá, dělá výborně. Inzaghi měl taky jen zakončení, přesto je pro vás nesmírně respektovaným hráčem, i když jeho další přínos hře je nulový. Jediný rozdíl mezi ním a Hunterem je, že Inzaghi je breakovým hráčem, který čeká na kolmé míče za obranu a Hunter je hráč do vápna do tlaku, který čeká na balóny z křídel. Že by mu Juve nesedlo, tomu věřím, protože míče od Pirla za obranu, to není nic pro něj. Ale kdyby hrál v Maqnchestru United a měl podporu hráčů jako Valencia, Nani, Young, tak by patřil k nejlepším střelcům PL, tím jsem si jist

Reagovat
j_mrazik

Hele, já ti nevím. On v tom vápně umí jenom stát, ale poprat se pořádně o balon jsem ho nikdy moc neviděl.

Reagovat
Yanek

Máš na mysli to slabé jaro z letoška?

Reagovat
herbage

btw. o Zlatanovi jde taky prohlásit, že se prosadil jen v Holandsku, Itálii a nově Francii

Reagovat
smazaný uživatel

Hm... dobrý příklady. Ibrahimovič vyhořel v Barceloně, když dal 20 gólů, Toni vyhořel v Bayernu s průměrem, s jakým teď Huntelaar v Schalke září. Asi se něco v Matrixu pokazilo, nemyslíš?

Reagovat
Mr.Jindros

Na těch Ibrových 13 asistencí bych nezapomínal.

Reagovat
herbage

o Tonim mluvím o druhé sezóny, kdy naprosto selhal a jeho umění zahodit šanci se smála celá Bundesliga. Tu první se mu dařilo, když hrál na něj celý tým a Ribéry naprosto zválcoval celou ligu prakticky sám a vyhrál cenu pro nejlepšího hráče ligy

Reagovat
smazaný uživatel

Šílená sezóna 17 gólů ve 33 zápasech, fakt děs. Smát se Huntelaarovi za neproměňování šancí, to je snad jediný, co nemůžu. On se totiž do žádné nedostal.

Reagovat
herbage

gólově ne, herně ano. Zeptej se fanoušků Bayernu, proč neobhájili tehdy titul

Reagovat
smazaný uživatel

Hlavně bys taky neměl zaměňovat podporu spoluhráčů a podporu protihráčů.

Reagovat
herbage

já neřikám, že Hunter je top class, to není a nikdy nebyl. Ale v zakončení patří mezi špičku a dokáže být týmu oporou. V Serii A by pravděpodobně znovu neuspěl, takže chápu, proč ho nechcete, ale není to důvod, proč se mu vysmívat

Reagovat
smazaný uživatel

Nechaj ho tak, chalan hráva FM 2012 a tam má huntelaar zakončenie 20 a hlavičky 20, tak chalan teraz strúha frajera že aký on je huntelaar znalý..

Reagovat
Jajinek

herbe...fakt prosím ne...

Reagovat
herbage

ok už jsi nacvičil prelude k Survival?

Reagovat
Jajinek

jj, asi 14 dní zpět jsem na tom makal. Není to zas tak těžký...

Reagovat
herbage

no, zrovna ten úvod je jen pár akordů

Reagovat
smazaný uživatel

At by důvod nepříchodu byl jakýkoliv, doufám, že tohle nesympatické kopyto levé se Turínu vyhne obloukem.

Reagovat
smazaný uživatel

A co je na tom vtipnýho? Huntelaar měl minulou sezonu naprosto excelentní...

Reagovat
smazaný uživatel

Calcio není Bundesliga.

Reagovat
smazaný uživatel

To je pravda, podle koeficientů UEFA je Bundesliga výrazně před Serií A, Huntelaar se navíc střelecky excelentně prosazoval i v EL a byl nejlepším střelcem kvaldy na ME...takže se pořád nesměju...

Reagovat
smazaný uživatel

Tady ale nejde o koeficient. Ten přímo neurčuje náročnost ligy. Bundesliga je na góly bohatější, protože se tam hraje otevřenější fotbal. Huntelaar není hráč pro Calcio.

Reagovat
smazaný uživatel

To je úplně jedno, věšteckou kouli určitě nemáš a ten útočník má obrovský kvality...

Reagovat
Mr.Jindros

A proto se ve velkoklubu nikdy neprosadil...

Reagovat
smazaný uživatel

V Itálii už jednou shořel jak papír. Není potřeba pokoušet to znova. Ať si zůstane v Schalke a všichni budou spokojení.

Reagovat
smazaný uživatel

Třeba...přesto nevidím důvod, proč se tomu hráči smát...

Reagovat
smazaný uživatel

Já se mu nesměji. Jen věřím tomu, že dát šanci Gabbiadinimu, Immobilemu, Boakyemu a dalším, tak předvedou stejný, ne-li lepší výkon, co by předváděl Huntelaar. Pro Itálii je podle mě naprosto nepoužitelný. Že se jinde prosadí mi je celkem ukradené.

Reagovat
smazaný uživatel

Dělá se tu z něj kopyto a neumětel, což je obří blbost...

Reagovat
smazaný uživatel

Už jsem to řekl jednou. Ať si střílí góly za Schalke v Bundeslize, nebo kdekoliv mimo Calcio, všichni budou spokojení.

Reagovat
smazaný uživatel

Když bude střílet góly v Itálii, budou někteří spokojení, předpokládám...nevím, jco tě pasovalo do role mluvčího všech...

Reagovat
smazaný uživatel

To víš že jo, chytej mě za slovo. Huntelaar by Itálii zkrátka nedal, mysli si co chceš. Od takového Matriho se snad ničím neliší. Možná by trefil se štěstím dobrých 8-10 gólů a tím by skončil. Stejnou práci za poloviční peníze odvede Denis z Atalanty. Říkám, JÁÁÁÁÁÁ, ať si zůstane kde je za hvězdu.

Reagovat
smazaný uživatel

To je tvoje tvrzení, že by Itálii nedal...strávil tam jednu nepodařenou sezonu...jeho první sezona v Německu taky byla nepovedená, druhá excelentní...co říkáš ty, jsou jen subjektivní domněnky, ničím nepodložený...

Reagovat
smazaný uživatel

Jo, jo, ta nepovedená sezona v Itálii, to je vlastně hovno argument.

Reagovat
smazaný uživatel

První nepovedenou sezonu měl i v Německu, takže to za rozhodující argument nepovažuju...

Reagovat
smazaný uživatel

Jistě že to jsou subjektivní domněnky, a co s tím jako? Já ho v Itálii vidět nepotřebuju, nevěřím, že by se mu podruhé podařilo něco jiného, než absolutní propadák. V Itálii si vylámalo zuby už značné množství daleko lepších hráčů, než Huntelaar. Sleduj si ho pěkně v BL. Ty budeš spokojený, já budu spokojený, Huntelaar bude spokojený, taktéž Schalke a Juve, a všichni budeme žít šťastně až do smrti

Reagovat
herbage

to by bylo pěkné, jenže Huntelaarovi končí smlouva a Juve už krouží jak hladový sup čekající na mršinu. A ten zájem tu bude, když v létě se vám přivést lepšího útočníka nepovedlo. Normálnímu klubu by asi stačilo mít v kádru Vučiniće, Bendtnera, Giovinca, Boyakeho a Quagliarellu, jenže známe Juve, že?

Reagovat
smazaný uživatel

Boakye je na hostování a zapomněl si na Matriho A Huntelaar? No, tím by si Marotta slušně pobouřil fanoušky. Ale pokud to chce riskovat, jen do toho, on bude za debila A nedivil bych se, kdyby příští rok došlo na to, že Quagliarella/Matri se bude stěhovat do Janova a vrátí se Immobile. Navíc čekám spíš podepsání Llorenteho než Huntelaara, když už chceš spekulovat.

Reagovat
herbage

no vidíš, dokonce Llorenteho si přát můžeš, ale já čekám, že zamíří do PL

Reagovat
smazaný uživatel

Vidíš, každý máme své očekávání tak uvidíme, kde skončí. Ale sázet se s tebou nebudu, nechci dopadnout jak Pinťák

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

To, že tomu nevěříš, neznamená, že to tak bude...a nevím, co to tady zkoušíš za rady, kde ho mám a nemám sledovat a komu tu věštíš, že bude a nebude spokojenej...zkus se vyjadřovat trochu věcně a ne takovým podivným stylem...

Reagovat
smazaný uživatel

A sakra... No, tak to raději ukončíme, zřejmě chceš filosofovat na vysoké úrovni podložené fakty, grafy, tabulkami a s nejvyšší odborností. Já tu jen vyjadřuji svůj názor, a samozřejmě je subjektivní, asi proto, že je to můj. A že nechápeš co chtěl básník říct tou "spokojeností všech", pak ti nepomůžu, to je tvůj problém. Takže ciao, snad už spolu nebudeme muset nikdy diskutovat

Reagovat
smazaný uživatel

Mně to chybět nebude, já jsem koneckonců naši vzájemnou diskuzi nezačal...

Reagovat
smazaný uživatel

Dělá se z něj kopyto a neumětel, přitom je to dřevák. Góly dává jenom v případě, že se rozuteče obrana soupeře. A ano, já se mu směju, protože jeho výkony v Miláně opravdu komické byly.

Reagovat
smazaný uživatel

Jasný, minulej rok se mu padesátkrát rozutekla obrana soupeře, ty seš výbornej analytik...

Reagovat
Arne

Dřív jsem tvoje příspěvky vyhledával kvůli věcný hodnotě, teď kvůli pobavení... Škoda.

Reagovat
smazaný uživatel

Ne, že bych tě tu nečekal. Hodnota a ani obsah se nezměnily.

http://www.eurofotbal.cz/clanky/huntelaar-posili-ac-milan-92103/

Chápu, že se chceš proti mně zastávat Dortmundu, protože je to "tvůj" mistr. Ale proč zrovna tohodle dřeváka, to mi hlava nebere. Jsi jako rozmazlená princezna, které někdo šáhl na její Bundesligovou hračku. My všichni jsme Huntelaara zažili, někteří mu před jeho příchodem věřili. Je fakt, že současný německý fotbal je mi odporný, to ale neznamená, že neumím objektivně pochválit kvalitu. Ale hledat ji tam, kde není, nebudu.

Reagovat
smazaný uživatel

Na druhé straně, když se nad tím zamyslím, asi máš pravdu. Jenže když člověk napíše něco pozitivního, nikdo se s ním nebaví. Diskutuje se jen u tady těch Huntelaarů a Dortmundů.

Reagovat
Pettirosso

božeee, smějeme se přestavě, že bude hrát v Calciu, jinak ať si hraje jako bůh klidně na měsíci, nám je to fuk

Reagovat
smazaný uživatel

Máte zvláštní smysl pro humor...

Reagovat
Pettirosso

já sem se mu někde smál?

Reagovat
smazaný uživatel

Smál jsi se představě, že hraje v Itálii, to mi připadá jako zvláštní smysl pro humor...

Reagovat
Pettirosso

kde konkrétně jsem se tomu smál, prosím tě?

Reagovat
smazaný uživatel

Tak si přečti, co jsi napsal v čase 20:06...

Reagovat
Pettirosso

aha, to jsem si nevšiml, nicméně stále se směji jen té představě, že hráč, který se prostě nehodí do Italského stylu hry, by tady měl hrát, když už tu jednou vyhořel. To pořád nepovažuji za "zvláštní smysl pro humor". Huntelaarovi jsem se nikdy a nikde nesmál, jeho kvality v BL uznávám, no kvality, spíše jen statistiky, herní kvality podle mě nemá ani v BL

Reagovat
rossoneri89

Huntelaarovi to v Serii A fakt nejde .... a to hovorim ako fanusik AC kde rok hral

Reagovat
smazaný uživatel

I v Schalke se v první sezoně hledal...

Reagovat
smazaný uživatel

Já třeba věšteckou kouli zrovna na tyhle hráče mám. Ale osobně tomu říkám mozek.

Reagovat
M11

Reagovat
smazaný uživatel

To jsem rád...

Reagovat
Pettirosso

Reagovat
Pettirosso

OT: Il Corriere Fiorentino - Juve, Jovetic andrà al City la prossima estate...

V tom případě letošní sezóna nesmí nikdy skončit

Reagovat
smazaný uživatel

Do prkený vohrady... Když jsem v euforii po gólu Caldiroly, tak Ciro vzápětí zazdí penaltu...

Reagovat
Pettirosso

kde koukáš pls?

Reagovat
Pettirosso

Reagovat
Pettirosso

jak zatím hraje Ciro, krom zahozené pecky?

Reagovat
smazaný uživatel

Vidět moc není. Měl tam v první půli několik kontaktů s míčem, ale nic extra. Držení míče 60 - 40, ale to je k ničemu..... Yebat.... teď gol.... Nevím proč tu obranu otevíráme, Irové jednoznačně čekají na brejky a chyby v obraně, do háje už... achjo, nepoučitelní, viz. první gól.

Reagovat
smazaný uživatel

Já se na to..... To je šílený, kluci už úplně rezignovali, to děs.....

Reagovat
Pettirosso

zrovna to zapnu a hned dostanou dva laciný goly

Reagovat
M11

no ten treti to byla sila

Reagovat
smazaný uživatel

U toho hráče nikdo nebyl, takového času měl... ale pravdou je, že to trefil výstavně. Ale druhý gól, madonna mia, to bych jim nakopal prdel. A za ten první gól, kdy jim Irové rozbili ofsajdovou past.... Od 36. minuty hrají o 10 lidech a kluci nejsou schopní je sestřelit, děs.

Reagovat
M11

no myslel jsem hlavne ten vypadek.. ze to tak trefil to je vec nahody ale proste k nemu nikdo nesel.. uplne v soku cely tym

Reagovat
smazaný uživatel

Jop, já nechápal co se děje. Ono ti nepřidá, když soupeře přehráváš, navíc když hraje v 10 lidech, a on ti dá gól do úplně otevřené obrany na 1:2. Z toho pak pramenil ten třetí, jak říkáš, celý tým v šoku.

Reagovat
M11

pojdme to zkusit jeste.. stesti si Irove snad vybrali uz vrchovate

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
M11

no tak regulerne to dnes vzdavam

Reagovat
smazaný uživatel

Tohle je psychická destrukce. Irové to zvládli no. Je potřeba se z toho poučit do dalších zápasů, tohle je dobrá facka.

Reagovat
M11

to teda.. hlavne (do dneska) pro tu slusnou obranu

Reagovat
smazaný uživatel

Hlavně co se týče Masiho a Marroneho, když to vezmu z pohledu Juventinů, tak šílenost! Ohromný množství ztracených míčů. Zprava Faraoni s Rossim nesmyslné centry do nikam. Rossi si udělá zidanovku, technicky přehrává soupeře, ale pak míče nacentruje do autu. Crescenzi to zleva tahal dobře, má slušnou techniku, ostatně jako kupa dalších, dokáže si obejít hráče, ale hned je u něho buď další hráč, nebo to zbytečně centruje do vápna, kde je u Gabbiadiniho duo hráčů. Gabbiadini nebo Immobile, jeden z nich měl sedět a měl hrát od začátku De Luca. Gabbi i Immo jsou hroťáci, a El Shar to mnohdy bral sám na sebe, než aby přihrál. De Luca tentokrát v základu chyběl. Jeho pohyb, podobný Giovincovu, by byl přínosem. Střídáním to ale stejně nepovznesl, protože nebylo jak, když už to bylo 1:3. A celkově obrana propadala. Ale bylo to zase dané stylem hry, připadal jsem si, jako když hraje Zemanův tým - maximální útok a obrana nikde.

Reagovat
Pettirosso

vede to Mangia, že?

Reagovat
smazaný uživatel

Jop.

Reagovat
M11

ti hraci jsou na tom individuelne hodne dobre.. i dnes to slo videt jak v tomhle ohledu Iry prevysovali o tridu.. ale to bylo bohuzel vsechno.. v predfinalce volili ta nejhorsi mozna reseni.. ale takova facka nekdy muze byt k prospechu.. kvalitni tahle parta jednoznacne je.. jak to potvrdi a ukazi je jen na nich..

Reagovat
smazaný uživatel

... je potřeba tu jejich genialitu stmelit v týmový výkon, trošku tam chybí i Verratti, který to rozdával jak se mu chtělo, nyní se to hraje dost přes strany, ale fakt je, že dneska to ani jinak nešlo, když to Irové zavřeli... ale což, příště to bude určitě lepší...

Reagovat
M11

horsi a smolnejsi uz to byt opravdu nemuze

Reagovat
smazaný uživatel

Nevieš kedy sa losuje baráž?

Reagovat
smazaný uživatel

http://en.wikipedia.org/wiki/2013_UEFA_European_Under-21_Football_Championship_qualification

"The play-offs for the tournament finals will be held between 12 and 16 October 2012. The play-offs draw will be made in Nyon 14 September. The following teams have qualified for the play-offs:"

Tady to máš komplet popsané, kdyby si chtěl :

http://www.uefa.com/MultimediaFiles/Download/Regulations/competitions/Regulations/01/55/65/06/1556506_DOWNLOAD.pdf

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Si sa naľakal predmetu emailu?

Reagovat
smazaný uživatel

Nic mi od tebe zatím nepřišlo.

Reagovat
smazaný uživatel

Už som sa teda skoro na teba urazil, že si neodpísal bianconero@email.cz?

Reagovat
smazaný uživatel

Souhlasí... Tak nevím kde se stala chyba.

Reagovat
smazaný uživatel

Poslal som ti ho teda opakovane. Snáď už došiel. Patrilo by sa mu Alebo fakt budeš musieť dať FB

Reagovat
smazaný uživatel

Zatím nic.

Reagovat
smazaný uživatel

Fúha. No to je teda zvláštne

Reagovat
smazaný uživatel

A mezi spamy to taky neskončilo. Tak netuším.

Reagovat
smazaný uživatel

Jáj, to je škoda, ktovie, čo je s tým :-(

Reagovat
smazaný uživatel

OT: Podle Mediaset by AC mohlo získat Llorenteho příští léto zadarmo. Galliani kontaktoval jeho agenta na konci přestupového okna.

Reagovat
smazaný uživatel

je to pan profesor,dokazal si drzet nadstandartni vykonost celou karieru a to je neco neskutecneho...

Reagovat
smazaný uživatel

Jedinej hráč Interu, kterýho uznávám. Klobouk dolu, pane Zanetti

Reagovat
smazaný uživatel

Jajinek: Nejak biedne chodí na Vás ľudí. Dneska to bolo len 4875. Na nás prišlo dnes 10 055 (vypredané) Slovan Bratislava Pevne verím, že prídeš niekedy do BA na hokej a len vtedy uvidíš, čomu sa hovorí atmosféra HC SLOVAN BRATISLAVA

Reagovat
smazaný uživatel

Ľudí v BA hokej baví, neviem prečo by sa mala u nás KHL rušiť ako si to naznačoval ty Znova si chcel strašiť

Reagovat
rufus

Na vás jako na Lva? Porovnáváš tady uměle založený tým oproti tradičnímu týmu, který má velkou fanouškovskou základnu? V Praze většina hokejových fanoušků fandí Spartě nebo Slavii a Lva se rozhodli bojkotovat. Čtyři a půl tisíce je na můj vkus ještě vysoká návštěva.

Reagovat
smazaný uživatel

Áno, myslí Lev. V Poprade bol tiež Lev umelo vytvoreným klubom a chodilo tam cca 5000 divákov a to má len niečo tesne nad 50 000 obyvateľov. A prečo sa zrovna rozhodli bojkotovať KHL? U nás sú fanúšikovia úplne spokojní Jediný problém ktorý je, tak je nízky rozpočet - 10 mil eur - najnižší zo všetkých tímov KHL.

Ale zas možno je trochu nespravodlivé porovnávať práve Lev so Slovanom. U nás chodí najviac divákov v celej KHL. Na Petrohrad prišlo "len" 8 500 divákov - 2.najvyššia návštevnosť v dnešných zápasoch. A prečo sa to u vás vlastne bojkotuje? U nás Slovanu teraz fandia aj niektorí Košičania

Reagovat
rufus

Je to jednoduchý, fanoušci mají svojí hrdost. Slávistům je Lev prakticky ukradený, protože oni mají svých problémů dost s halou a nízkými návštěvami. Sparťani nemají Lev rádi z více důvodů. Ať už kvůli tomu, že Lev si pomalými krůčky dělá ze Sparty farmu, nebo kvůli tomu, že se nastěhoval do sparťanské haly nebo kvůli tomu, že několik bývalých hráčů Sparty dalo přednost před prodloužením smlouvy odchodu do Lva. K tomu navíc odešel ze Sparty do Lva i Jandač. Na Lva chodí zatím asi jen zvědavci, které by to mohlo omrzet. V ideálním případě na ně za dva měsíce bude chodit kolem 500 lidí a za rok to zabalí a přestěhují se opět někam jinam.. V Praze nemá KHL co dělat.

Reagovat
smazaný uživatel

A v ideálnom prípade by sa mohli spojiť s tým, že by sa hralo v BA To by bol slušne nabúšený káder Play off by bolo zaručené

Reagovat
smazaný uživatel

Ešte k tej atmosfére:

Branko Radivojevič, útočník a kapitán Spartaka Moskva: "Čo sa týka atmosféry, hovorilo sa, že Riga je v KHL číslo jeden, ale v šatni sme sa zhodli, že tu to bolo najlepšie."

Andrej Sidorenko, tréner Spartaka: "Bolo pekné zahrať si na takom peknom štadióne a pred takou kulisou."

Reagovat
smazaný uživatel

Takže Jajinek, vítam ťa potom v BA, máš u mňa jeden obed + nejaký alkohol grátis

Reagovat
Inter Eterno Amore

aj si tam bol ?

Reagovat
smazaný uživatel

Bol si na tom zapase? Ja som bol a to hned pri tvrdom jadre....fantasticka atmosfera..

Reagovat
smazaný uživatel

Čas som strávil oveľa lepšie, i keď viem, že zápas bol pecka. A tú atmosféru som videl na viacerých videách. Ale čo sa týka mňa, tak ja som skôr taký "pokojný a kľudný" tip fanúšika, ktorý chodí na zápas v saku etc.

Reagovat
Alberto Aquilani

no tak ked si to nevidel , tak to môžem zhodnotiť aj ja tak , že kamoš tam bol a povedal že už nikdy viac , lebo atmosféra bola otrasná , a kotol je vraj hrozne malý .....

Reagovat
smazaný uživatel

To teraz len vymyslas alebo fakt ti vravel kamos?? Lebo ak bol na tom zapase proti Spartaku a povedal takuto hlupost tak nema asi nieco v poriadku... Samotny hraci Spartaku a aj ich trener sa vyjadril tak ze lepsiu atmosferu nezazili nikde inde v KHL....Cely zapas bez prestavky sa fandilo, kricalo, spievalo...Kotel sice neni najvacsi ale toto ani neni futbalove ihrisko..a tribuny nie su take velke...

Reagovat
smazaný uživatel

Tak neviem ako si stravil sice cas ale v tom case pre mna to bolo najlepsie travenie casu..

Reagovat
smazaný uživatel

So ženou som strávil čas. A v príjemnej ženskej spoločnosti sa vždy cítim fantasticky

Reagovat
smazaný uživatel

a v saku na hokejovy zapas??? Co si politik?

Reagovat
smazaný uživatel

Keď sa zadarí, tak mám zdarma lístky do sky boxov. Takže tam sa to aj hodí. Globálne milujem eleganciu alebo športovú eleganciu, či už na ženách (krásne lodičky, k tomu pančušky, čierna suknička) alebo na mužoch (pekná košeľa, sako, krásne vyleštené čierne topánky, ktoré sa lesknú).

Reagovat
smazaný uživatel

200. pre Traktora

Reagovat
smazaný uživatel

Kto zarába najviac podľa Gazzetty:

Buffon, De Rossi, Sneijder - 6 mil eur

Totti - 5

Cavani, Milito - 4,5

Cambiasso, Mexes, Pato, Robinho - 4

Reagovat
olis

uz vysli tie platy ? alebo len tieto udaje vypustili

Reagovat
Maritazzi

Mexes mě baví.

Reagovat
Pettirosso

Mexés, nejlíp placený hráč ACM

Reagovat
Pettirosso

i když, my s Iaquintou nemáme moc co říkat

Reagovat
olis

diki moc

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele