V české lize se na prahu jara schyluje k honu na "novou" Spartu

15.02.2012 12:23 - Aktuality
 
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Autor: ČTK
Počet zobrazení: 2737
Související články
Komentáře (214 / 0 nových)
ChineSse
15.02.2012 11:05
#
Myslim si, že top 3 už se nezmění, maximálně se promíchá pořadí
Můj tip je že po jaře to bude vypadat stejně jako po podzimu - Sparta, Liberec, Plzeň,
ačkoliv bych si přál abysme poskočili aspoň na druhé místo
popltak
15.02.2012 11:44
#
1.Plzen, 2.Pribram, 3. Liberec
SmradlavySvab
15.02.2012 13:00
#
hrubas
15.02.2012 11:09
#
Blaznivej titulek
cetto
15.02.2012 11:42
#
Tipuju propad Plzně, před kterou se dostane Jablonec s Boleslaví. Co se týká titulu, tak Liberec se hlavně v prvních jarních kolech dotáhne na Spartu, jejíž noví hráči si na sebe ne a ne zvyknout, stejně tak jako na pozměněný herní systém po odchodu Chovance. Nicméně v závěru se Sparta probere z přetrvávajícího zimního spánku a titul si pohlídá. Naopak Liberec ztratí dech a v posledním kole se přes něj přežene Jablonec, díky v neskutečné formě hrajícímu Lafatovi.
SanchoPancha
15.02.2012 11:48
#
Noví hráči? Zas tolik jich není. A základní sestava nemusí být až tak odlišná od té podzimní.
ChineSse
15.02.2012 12:15
#
Boleslva nema na to se posunout dopredu..
cetto
15.02.2012 13:53
#
Možná ne, ale Plzen nemá na to udržet si formu takže to neber jako že se Boleslav posune vzhůru, ale že se Plzen propadne
exse
15.02.2012 12:23
#
Neskutečně hrající Lafata? Ten hráč hrál vždy průměrně, jenom poslední dobou dává neskutečné množství gólů.
SanchoPancha
15.02.2012 12:24
#
Což je přesně ten důvod, proč jsou útočníci na hřišti.
exse
15.02.2012 12:28
#
To nezpochybňuju, jen říkám že jeho herní projev nikdy nebude neskutečný.
SanchoPancha
15.02.2012 12:31
#
Může být. Ale on to ani nepotřebuje. Neskutečný je v té své efektivitě.
exse
15.02.2012 12:42
#
Však to jsem napsal.
SanchoPancha
15.02.2012 12:47
#
Tak jinak: Lafata hraje neskutečně, protože je tak neskutečně efektivní. On je na hřišti od toho, aby dával góly, to dělá, proto lze říct, že hraje neskutečně. Přijde mi, že v poslední době se strašně negují kvalitní střelci, dostáváji pejorativní pojmenování "doklepávač" atd. A to je podle mě špatně.
exse
15.02.2012 12:52
#
Asi máš pravdu, u mě to je z důvodu že je mi docela dost nesympatickej.
SanchoPancha
15.02.2012 12:53
#
Heh, tak to se nedivím, když je z Jablonce.
marty9637
15.02.2012 19:24
#
Proč? :) Když je třeba pravý bek vynikající v obraně, taky to z něj nedělá vynikajícího pravýho beka..
cetto
15.02.2012 13:51
#
napsal jsem "v neskutečné formě" a ne "neskutečný" tím jsem chtěl říct, že třeba v posledních pěti kolech dá 8 golů
popltak
15.02.2012 11:42
#
Plzen titul
latas.kali
15.02.2012 11:43
#
ve snu
JosephV
15.02.2012 12:22
#
Plzen nezíská titul letos odchod Jiráčka bude hodně citelnej pro jejich tým ale do 3 místa se podle mě udrží.
ChineSse
15.02.2012 12:25
#
odchod jiráčka bude podle mě citelnej proti Shalke, myslím že Českou ligu zvládne Vláďa, popřípadně Bergr slušně. A o Procházkovi nepochybuju, toho sem měl výdy rád
latas.kali
15.02.2012 11:43
#
necháme se překvapit
prospero
15.02.2012 11:45
#
Sigma , krůček po krůčku vzhůru k záchraně.
clinger
15.02.2012 11:55
#
český fotbal pro fanoušky začátek jara v zimě,debi... pondělní termín atd.tady je vidět že se u nás na fanoušky se..jinak doufám že na jaře Liberec bude pokračovat v dobrých výkonech a Spartu předstihne když už to nebude Slavia
SanchoPancha
15.02.2012 11:57
#
Z pohodlí domova se mi to možná lehce říká, ale...Raději mrznout na stadionu, než si ještě o pár týdnů prodloužit pauzu bez fotbalu.
clinger
15.02.2012 12:01
#
tak určitě se najde dost odvážlivců co na stadiony dorazí (je potřeba mít dost zásob na zahřátí ),ale to nic nemění na tom že to dost fanoušků odradí.jakej problém by byl odehrát 2-3 kola v týdnu a začít až bude fotbalovější počasí.nebo ať už se neohání výrokem český fotbal pro fanoušky když tomu tak není
SanchoPancha
15.02.2012 12:04
#
No jo. Já jsem ale dost často ohledně těch termínů v rozpacích. Sezóna 10/11 začala v půlce července a než jsem se vymotal z letních festivalů, bylo 5 kol v prdeli. Takže nechci aby liga začínala dřív. Zase hrát až někdy do půlky prosince, to je taky nepříjemný (zvlášť když se hasiči chovají jako kokoti). Asi nejde vyhovět všem, ale nějaké kompromisní řešení by snad šlo najít. Apropo, u nás ne protilehlé je vytápěná tribuna, takže na domácích zápasech nebude problém. Ale jsem zvědavej na výjezd do Hradce. Tam to bude krušné.
Djibril6
15.02.2012 14:16
#
Hasiči se chovaj jako kokoti? Nechápu v tom spojitost s fotbalem? Vysvětlíš mi na co narážíš?
Djibril6
16.02.2012 12:56
#
Souhlasím, že to trapný kropení je absolutně zbytečný a úplně k ničemu, ale myslím si, že zrovna hasiči za to nemůžou! Těm prostě někdo řekne ať tam nehoří světlice ať jí uhasí a oni to musí udělat. Teda pokud to není hrozně aktivní JSDH, kteří se úplně zbytečně a aktivně hrnou do všeho.
SanchoPancha
16.02.2012 14:31
#
Oficiálně to nemají nařízený. Ale ti hasiči si v tom vyloženě libují, proto je nazývám kokoty. Přitom ty světlice se nemají hasit vodou, to zaprvé. A za další nemají vůbec právo kropit lidi.
Djibril6
16.02.2012 16:27
#
Zase na druhou stranu nikdo nemá právo používat světlice na stadionu. A v našem státě jak někdo cítí šanci někomu trošku ublížit tak se v tom vyžívá (třeba některý akce fízlů) takže se ani nedivím, že mezi hasičema se najdou taky takový. Ale kdyby byli opravdu velký svině vezmou béčkovou hadici a to je trošku jinčí kalibr
SanchoPancha
16.02.2012 17:41
#
Nikdo nemá právo používat světlice...zajímavý, že jablonecký fanoušky nikdo nekropil za pyrotechniku.
Djibril6
16.02.2012 18:10
#
Tak asi nemaj v Jablonci rádi Spartu.
prospero
15.02.2012 12:05
#
Kdyby nebylo Evropských pohárů tak bych navrhoval přejít na cyklus jaro - podzim, v létě bez pauzy. Akorát jednou za dva roky by nějaká pauza být musela kvůli EURU a MS.
SanchoPancha
15.02.2012 12:07
#
O tom jsem také přemýšlel. A zjistil jsem, že bych přišel o obrovskou část ligy. Takže jaro-léto ne .
prospero
15.02.2012 12:09
#
Tak potom navrhuju hromadné přestěhování na Jižní polokouli.
SanchoPancha
15.02.2012 12:12
#
No, než by Česká republika dodriftovala někam k rovníku, tak bych asi o fotbal přestal zajímat . Ale nápad to není špatný. Ale mám lepší .

Alkohol není zločin!!! Legalizujte rum na českých stadionech!!!
prospero
15.02.2012 12:15
#
Na Andráku není teplo ani se slivovicou. Akorát pak zábava tolik neleží na bedrech předváděné hry a já snesu aji horší fotbal.
SanchoPancha
15.02.2012 12:18
#
Heh, tak teď jsi mi připomněl takový ten kreslený fór jak vypadá ošklivá ženská, když je člověk opilej a když je střílizlivej. Rád bych někdy viděl obodbný obrázek na fotbalové téma.
prospero
15.02.2012 12:21
#
Střízlivý - jako Viktorka Žižkov, dva panáky - jako Příbram, tři panáky - jako Liberec, 4 panáky - jako AC Milán, 7 panáků - jako Viktorka Žižkov.
ChineSse
15.02.2012 12:17
#
ChineSse
15.02.2012 12:22
#
pauza byla moc dlouhá, včera se mi rozsvítili oči když sem slyšel znělku LM :)
JosephV
15.02.2012 12:24
#
taky nemam rád zápasy v pondělí je nejlepší bylo když davaly ligu dřív v sobotu v televizi a další zápas hned v neděli.
ChineSse
15.02.2012 12:27
#
Mimochodem: Kdo jsou hráči z Japonska, Mali a Arménie a kde hrajou?
trevor20
15.02.2012 12:31
#
z Armenie je Badalyan, hraje za Baník.
pospech11
15.02.2012 12:31
#
japonec je Yuki Nakamura - žižkov, arménec je Gevorg Badalijan z baníku a ten z mali je cissé z slavky
pospech11
15.02.2012 12:33
#
ale jinak ještě zapoměli na Togo, Haiti, Guineu, USA
Rarášek
15.02.2012 12:57
#
Nebo uzbekistán
Seedorf
15.02.2012 16:46
#
Z Toga byl jen Videgla a ten šel do nižší soutěže v Německu. Lafrance je sice z Haiti, ale u nás logicky hraje na francouzský pas, aby se nezapočítával mezi hráče ze zemí mimo EU. A na amíka Jeroma zapomněli, pokud s ním Olomouc teda počítá.
ChineSse
15.02.2012 12:34
#
thx
Losinho
15.02.2012 12:37
#
Ve Slavii není žádný Cissé ale Dembelé, ten je z Mali.
Cukroušek
15.02.2012 12:33
#
v Baníku je 8 cizinců...
SanchoPancha
15.02.2012 12:34
#
Sparta a 7 cizinců? Já jich napočítal šest. Pamić, Kerić, Kweuke, Abena, Grajciar, Juhar.
pospech11
15.02.2012 12:37
#
robert valenta ten bude asi tím 7
SanchoPancha
15.02.2012 12:39
#
Hm, myslel jsem, že není na soupisce.
Rarášek
15.02.2012 12:40
#
Na soupisce sparty snad je ne?
SanchoPancha
15.02.2012 12:42
#
Na oficiálních stránkách ano. Ale ty nejsou často 100 aktualizované. Navíc je tam i Jan Sýkora a ten už je v béčku. Takže si myslím, že Valenta bude hrát za béčko a na soupisce áčka de facto není.
Rarášek
15.02.2012 12:45
#
Na oficiál jsem nekoukal,a v článcích se zrovna o něm nepsalo.
Tak nevím,já bych byl docela rád kdyby dostal šanci v áčku..
SanchoPancha
15.02.2012 12:46
#
Já ho vůbec neznám. Ale zbrojováci si z něj dělali docela prdel, tak v něj nemám moc důvěry, když se mu smáli fanoušci zbídačeného klubu .
Rarášek
15.02.2012 12:50
#
O tom nevím,proč se mu smáli?
Ale v příbrami se mi líbil i s Jurdíkem.(Ale to už je taky celkem dlouho,nevím jak je na tom teď -_-)
SanchoPancha
15.02.2012 12:51
#
Protože byl prý tragický. Zbrojovák soukup ti řekne víc.
Rarášek
15.02.2012 12:54
#
On hrál i ve Zbrojovce?
SanchoPancha
15.02.2012 12:58
#
Jestli se nedoupuštím tragického omylu, tak ano.
Wu-36-man
15.02.2012 13:07
#
Hral i ve zbrojovce i na Slovensku na hostovani,nikde se ale neprosadil do zakladu a vzdycky z nej byli fanousci sileny..do novin se dostal jenom kdyz (ozralej) rozstrelil na Slovensku docela drahou karu...duvod proc je furt ve Sparte je ten,ze ho nikdo nechce..
Rarášek
15.02.2012 13:08
#
Třeba co hrál v příbrami tak hrál slušně,tohle mě docela překvapuje(nemile -_-)
SanchoPancha
15.02.2012 13:09
#
Dobrý popis hráče.
Wu-36-man
15.02.2012 13:12
#
Podle me je to jeden z klasickej drivejsich nakupu ze Slovenska..nikdo se na nej nebyl podivat,ke koupi stacilo to,ze byl mladej a ve svym tymu hral..
SanchoPancha
15.02.2012 13:13
#
To je slušněj přestupovej rasismus .
Wu-36-man
15.02.2012 13:23
#
Bohuzel si ted nevzpomenu na jmeno,ale vlastnime na Slovensku stopera,kterej asi dva roky nehral a kdyz se uzdravil,tak ho podepsala Sparta a rovnou ho poslala na dvourocni hostovani..a o perspektive taky rec byt nemohla jelikoz mu v tu dobu podpisu bylo uz nejakych 26..ale to clovek proste nepochopi..
Tharqa
15.02.2012 13:24
#
pokud myslíš hrát fotbal tak to ne, možná tak hrál, že hraje fotbal ale stejně mu to vůbec nešlo.
af
15.02.2012 12:46
#
Titul získá Liberec. Má jednoznačně nejlepší kádr a nejlehčí los. Čekám že všechno vyhrají.
SanchoPancha
15.02.2012 12:51
#
Zas tak lehký los nemají. Třeba poslední dvě kola. Derby na Předměstí, kde se Slovanu v poslední době moc nedaří. Doma hrají s Viktorií, se kterou se budou prát od druhé a třetí místo. Venkovní zápasy hrají mimo jiné na hřištích soupeří, kteří se budou zuby nehty rvát o záchranu (Baník, Sigma, Dynamo). Doma přivítají Spartu a Mladou Bolesva. Tedy lídra soutěže, který si pojede k Nise pro odplatu. Fabrikanti zase na Slovan už mnohokrát vyzráli a budou chtít do pohárů. To není ani omylem lehký los.
exse
15.02.2012 13:00
#
Los podle mě nemá žádnou váhu, statisticky nám dělají větší problémy ty slabé týmy, které betonují, než ty silné, které se snaží hrát fotbal.
SanchoPancha
15.02.2012 13:02
#
No...ten závěr bych tolik nepodceňoval.
BaggioR10
15.02.2012 13:04
#
nicméně kdyby se čistě teoreticky podařilo Liberci během deseti kol dotáhnout Spartu, tak v posledních 4 kolech by neměla mít Sparta problém získat 12 bodů, kdyžto Liberec z těch 4 zápasů neudělá plnej počet i kdyby byl Barcelona.
exse
15.02.2012 13:08
#
Jde spíše o ty poslední 2 kola a oboje si dokážu představit že vyhrajem.
SanchoPancha
15.02.2012 13:09
#
Ty vaše dvě poslední kola vidím 50:50, bude taky záležet, jestli vám ještě o něco půjde, nebo ne.
exse
15.02.2012 13:16
#
A soupeřům, derby může skončit jakkoliv, paradoxně si myslím že tam máme větší šanci vyhrát než když jsme hráli doma. No a s Plzní bude záležet na tom jestli ještě někomu o něco půjde, ale taky si dovedu velmi lehce představit že vyhrajem.
Losinho
15.02.2012 13:17
#
Plzeň půjde dolů, ta bude bojovat spíš o poháry. Takže ano, nejspíš půjde.
ChineSse
15.02.2012 13:19
#
podle ceho soudis ze Plzen pujde dolu? Nemam pocit ze bysme oslabili natolik, abysme nebyli konkurenceschopny spicce tabulky...
Losinho
15.02.2012 13:23
#
Podle mě vám bude hodně chybět Jiráček a otázka je, jak moc budete postrádat Bystroně. Navíc je jen otázkou času, kdy půjde dolu i Horváth.
ChineSse
15.02.2012 13:27
#
Jo tak samozřejmě, Jiráček byl někde jinde než Darida... ale jak už sem tady někde psal, myslím se že Vláďa má na to zastoupit Jirase v rámci GL a to slušně. A Prochymu věřim, ačkoliv sem zastánce názoru že Bystroň byl nejlepší stoper v GL. Větší obavy mam ze zejtřejšího zápasu se Shalke, protože Jiras byl typ hráče kterej se proti top týmům vybičoval k ještě lepším výkonům, a na ty asi Vláďa zatím nemá..
Losinho
15.02.2012 13:32
#
Se Schalke nemáte co ztratit, toho bych se nebál. Navíc těžko říct, jak k tomu přistoupí, když bojují o titul v Bundeslize.
Puskas
15.02.2012 13:33
#
jen čest můžou ztratit
ChineSse
15.02.2012 13:17
#
Posledni kolo s nama je jasna remizka... skoro si ani nedokazu predstavit ze by nase vzajemny zapasy meli koncit jinaj nez remizama .. v 90% vzajemnejch zapasu za posledni roky jde o atraktivni hru s delbou bodu :)
BaggioR10
15.02.2012 12:52
#
Máš pravdu až na detail, že ten tým co získá titul, má nejlepší hráče i los se jmenuje Sparta. Ale já to chápu, splést se může každý.
rufus
15.02.2012 13:05
#
Puskas
15.02.2012 13:08
#
Tak se nedočkáš, leda že by hráli na trubku, to by vyhráli všude.
Wu-36-man
15.02.2012 13:09
#
Podle ceho soudis,ze maj nejlehci los?stylu jejich hry vyhovuje spis hra venku..
Losinho
15.02.2012 13:10
#
Typku, ty už nejsi sparťan? A Příbram už nemá dobrou mládež?
SanchoPancha
15.02.2012 13:11
#
Je to objektivní sparťan .
Losinho
15.02.2012 13:12
#
Ohrožený druh.
Puskas
15.02.2012 13:13
#
SanchoPancha
15.02.2012 13:14
#
Otázka je, jestli to někomu vadí.
Losinho
15.02.2012 13:16
#
Mně ne, zvykl jsem si.
SanchoPancha
15.02.2012 13:17
#
Mně taky ne. Nemám rád takhle "objektivní" sparťany .
ChineSse
15.02.2012 13:15
#
:D pobavils
SmradlavySvab
15.02.2012 13:13
#
nejlepší kádr to fakt nemá, vypadnou 2 hráči a je to o něčem jiném
exse
15.02.2012 13:16
#
No jenomže Spartě stačí když vypadne 1 hráč.
SanchoPancha
15.02.2012 13:17
#
Který?
exse
15.02.2012 13:19
#
Matějka, psal jsem to tu už na podzim, když Sparta měla tu sérii, že právě on byl ten rozdílový hráč, který vám vyhrával zápasy, pak tam měl nějaký zdravotní problémy a hned začala Sparta ztrácet. Navíc mi to tady potvrdil i Andrej http://www.efotbal.cz/index.php?page=clanek&clanek=99888
SanchoPancha
15.02.2012 13:22
#
Marty, jak ses mu vloupal na počítač?
exse
15.02.2012 13:23
#
Teď nevím jestli s tím souhlasíš nebo ne
SanchoPancha
15.02.2012 13:26
#
Spíš ano. Ale tohle bylo jak od Martyho. Navíc jsi použil přezdívku "Matějka", kterou jsem tady svého času používal snad jenom já (aspoň pokud vím) a pak jsem tím nakazil i Martyho.
exse
15.02.2012 13:28
#
Tu přezdívku jsem od vás pochytil
SanchoPancha
15.02.2012 13:29
#
Heh, já být fízl, tak už mám medaili od prezidenta.
r.mrazik
15.02.2012 13:26
#
bez Matejky jsme v prdeli...snad mu ty trisla vydrzi
SanchoPancha
15.02.2012 13:28
#
Já myslím, že bychom to bez něj nějak umlátili. Bylo by to o prsa, chtělo by to vůli, ale šlo by to.
Puskas
15.02.2012 13:29
#
V Hřebíkově systému typický tvořivý halv není tak důležitý.
r.mrazik
15.02.2012 13:30
#
tvorivy hrac je dulezity v kazdem systemu...
Puskas
15.02.2012 13:31
#
Jo, ale myslím to tak, že vše visí jen na něm, to u Gvožďa není.
r.mrazik
15.02.2012 13:36
#
Gvožďa??
bych rekl,ze to stale stoji na nem...fakt si hru bez nej nechci ani predstavit...nikdo tak kvalitni a kreativni tam neni...
r.mrazik
15.02.2012 13:30
#
bylo by to hodne moc tezky....zadny stredak neni tak kvalitni...husbauer,grajciar,folprecht...ani jeden z nich...leda folprech ma takove naznaky prehledu a techniky...ale nemyslim,ze by to zvladl...pavelka zas zustal ve slovacku...
teoreticky by to slo,kdyby se hralo na tri utocniky...teba holek,husbauer,grajciar a v utoku krejci,kweuke,keric s tim,ze tihle tri by se moc nestahovali,aby z toho nebylo 4-5-1...
Tharqa
15.02.2012 14:21
#
pokud naváže na výkony z Brna tak by ho mohl zastoupit Holek a za ním Grajciar s Hušbauerem pár zápasů by to v lize vydrželo.
SmradlavySvab
15.02.2012 14:38
#
tydle 3 by to v pohodě zvládli
exse
15.02.2012 12:57
#
Každopádně pokud tu někdo vsází, tak doporučuji, už jen kvůli tomu kurzu, vsadit že Slovan bude mistr. Kurs 11 je prostě uplně mimo.
SanchoPancha
15.02.2012 12:58
#
To je slušný kurz. Co ty ostatní?
Kenneth
15.02.2012 13:42
#
11 na Liberec? Nefandit Spartě tak už jsem to za 2 stovečky hodil.
cetto
15.02.2012 13:57
#
To je právě nejlepší že fandíš Spartě byd vyhraje ligu a ty nebudeš nasranej že si přišel o peníze a nebo vyhraje liberec a ty budeš štastnej, žes vydělal...nemůže to prostě nikdy dopadnout špatně .P (jedině kdyby vyhrál někdo jiný)
BaggioR10
15.02.2012 12:59
#
Trocha počtů..ohledně titulu. Když Sparta v samostatné české lize po podzimu vedla tak vždy získala titul.. K jistotě titulu bude určitě stačit 70 bodů. To znamená že Sparta může ze čtrnácti zápasů 4 prohrát, takže teoreticky všechny těžké duely co jí čekají ( Liberec, Boleslav venku, Plzen, Teplice doma) a to se stejně nestane. Naopak Plzeň si může dovolit maximálně jednu remízu.
af
15.02.2012 18:04
#
Liberec na pohodu dá i přes 70 bodů. Liberec je momentálně válec, který nemá v lize konkurenci
Aldeano
15.02.2012 20:15
#
Uvidíme
Kenneth
15.02.2012 13:19
#
Vaclík - Kušnír - Jarošík - Zápotočný - Pamič , Hušbauer , Krejčí - Matějovský - Holek , Kweuke - Kerič (Kadlec) . S tímhle bychom to urvat mohli.
ChineSse
15.02.2012 13:21
#
trosku sem nepobral tvoje rozsetaveni, nemuzes mi upresnit jak si to myslel s postama, prosim?
SanchoPancha
15.02.2012 13:21
#
Máš to nějak divně poskládaný. Brankář - ok, raději bych Švengera, ale to je vedlejší. Obrana v pořádku. Záloha? Kdo by měl podle tebe hrát napravo? Kdo na středu? A ty čárky a pomlčky máš taky trochu pomotaný.
Kenneth
15.02.2012 13:35
#
Hušbauer defenzivní, Krejčí pravá , Matějovský střed , Holek pravá. Nevím co je na tom těžký pochopit.
Kenneth
15.02.2012 13:35
#
* Krejčí levá.
Losinho
15.02.2012 13:37
#
Aby vám nalevo nezůstal chudák osamocený Pamič.
Kenneth
15.02.2012 13:38
#
HAHAHA -.-
Rarášek
15.02.2012 13:40
#
A holek na kraji? You mad? -_-
Kenneth
15.02.2012 13:41
#
Koho jinýho? Pomalýho za zenitem hrajícího Sionka? Línýho a nafoukanýho Mareše?
SanchoPancha
15.02.2012 13:43
#
Mladýho a talentovanýho Kadeřábka? V nouzi klidně gólového Grajciara? Jako náhradníka zkušeného a vždy na 100% bojujícího Sionka?
Kenneth
15.02.2012 13:45
#
Kadeřábka který nemá za Áčko nic odehraný. Grajciara? To tam rovnou můžem nechat Holka.
SanchoPancha
15.02.2012 13:47
#
Krejčí také za áčko mnoho zápasů neodehrál a jak se mu začalo dařit. Stejně tak jiní mladí sparťanští hráči v minulosti. Grajciar by byl spíš nouzovka. Jinak je pro mě jasnou volbou jeden z dvojice Sionko-Kadeřábek. Mareš ať klidně dostane šanci, jestli vymění svou laxnost za rvavost a bojovnost. Holek se nám bude moc a moc hodit ve středu zálohy spolu s Matějovským.
ChineSse
15.02.2012 13:50
#
idealni sestava Sparty podle me by vypadala asi takto:
Svenger - Kusnir, Brabec, Jarosik, Pamic - Matejovsky, Holek, grajciar/husbauer - Krejci , Kweuke/Keric, Prikryl
Nevidel sme zadny zapasy sparty v priprave, ale tendle styl a rozestaveni (4-3-3) s mladím vepředu mi přijde více než perspektivní
SanchoPancha
15.02.2012 13:53
#
Může být. Já bych byl i pro 4-4-2. Švenger-Kušnír, Zápotočný, Jarošík, Pamić-Sionko (Kadeřábek), Holek (Hušbauer), Matějovský, Krejčí-Kweuke, Kerić.
ChineSse
15.02.2012 13:56
#
jo mate ted celkem dost variant, jen mi prijde ze ste za posledni rok hodne posilili stred, a na kraje ste trochu zapomeli ( pretlak ve stredu zalohy je po prichodech Husbauera, Matejovskyho, grajcijara a ted jeste Holka dost evidentni, ale aspon se nemusite bat zraneni nebo karet )
SanchoPancha
15.02.2012 14:02
#
Kraje máme zdvojený. Akorát posily nenaplnily svůj potenciál (Juhar, Mareš). Nalevo máme Krejčího a Juhara (na hostovačce Podanýho), napravo Sionka, Mareše a teď mladíky Přikryla s Kadeřábkem. A když by si chtěl někdo rýpnout, tak může říct, že se napravo může plácat i Kadlec s Kerićem .
ChineSse
15.02.2012 14:10
#
jo tak to sem nemyslel tak ze by vam na krajich nemel hrat, jen mi pride jako nepomer mnozstvi nakupu do stredu a na kraje (i kdyz je pravda ze na kraje mate kvalitnejsi odchovance viz kaderabek poddany nebo krejci )
Podtatranec
15.02.2012 14:39
#
A Grajciara si kde nechal - v súčasnosti bez debaty najlepší záložník Sparty...
SanchoPancha
15.02.2012 14:46
#
Bez debaty ? Je to náš nejgólovější záložník (alespoň za podzim), ale nejlepší rozhodně ne. To ho propaguješ jenom proto, že je to Slovák?
Wu-36-man
15.02.2012 14:47
#
Mozna tak nejlepsi slovenskej zaloznik Sparty..Matejovsky je daleko predtim,Lada Krejci je taky lepsi..pro me je lepsi i Husbauer a Mario Holek by mel byt taky lepsi..Na Grajciara ceka lavicka..
marty9637
15.02.2012 20:12
#
rufus
15.02.2012 15:12
#
Kadeřábek odehrál na podzim dost zápasů na Žižkově, to mu hodně pomohlo. Sice to není stejná stejný tlak, na který se musí připravit ve Spartě, ale důležitý je, že si už mohl zvykat na první ligu.
Kenneth
15.02.2012 13:45
#
Mimochodem co hraje ten Přikryl?
Puskas
15.02.2012 13:46
#
Kanastu a ferbla
SanchoPancha
15.02.2012 13:49
#
Ferbl - ideální hra do vlaku . A díky kamarádovi a jeho nechuti k tomu, že některé karty nic neznamenají, dostal nový rozměr .
Puskas
15.02.2012 13:49
#
??
SanchoPancha
15.02.2012 13:55
#
No, že ty karty, které nic neznamenají dostali svou funkci. Spojenou s konzumací nápojů. Jak říkám, ideální do vlaku.
Puskas
15.02.2012 13:57
#
No, ferbla neumím, takže budu věřit, že to bylo vtipné
SanchoPancha
15.02.2012 13:58
#
Aha, no je to takové složitější prší. A my do něj zařadili prvky "Freemana", což je taková zběsilá alkohra.
Puskas
15.02.2012 13:59
#
:). Vím, že je to něco jak poker, ale hrát jsem to nehrál.
SanchoPancha
15.02.2012 14:00
#
Jako poker ne. I když může být, že někde se to hraje úplně jinak. Už jsem se setkal s tím, že co parta, to jiná pravidla. Ale základ byl vždy stejný.
SanchoPancha
15.02.2012 13:48
#
Pravý křídlo, pravá záloha, pravá obrana. Ale ten neabsolvoval celou přípravu. Každopádně využitelný na pravém kraji zálohy je.
Kenneth
15.02.2012 13:52
#
Tak to je další možnost. Stejně se obávám hry na jednoho hrota (Kweuke) a pravého křídla Sionka.
SanchoPancha
15.02.2012 13:55
#
Viděl jsi nějaké zápasy v přípravě? Četl jsi nějaké články, rozhovory? Sledoval jsi to aspoň výsledkově a statisticky? Nebo se řídíš jenom svými předsudky a nenávistí vůči jednomu hráči a jednomu rozestavení?
Kenneth
15.02.2012 13:57
#
Nemusíš se hned rozčilovat, jen říkám jak to bude podle mě vypadat.
SanchoPancha
15.02.2012 13:59
#
Nerozčiluju se. Ptám se. Protože podobné fráze od tebe člověk slyší víc jak rok. Takže jestli se nestydíš, můžeš odpovědět na mé otázky?
Kenneth
15.02.2012 14:03
#
Viděl jsem sestřihy na youtube.
SanchoPancha
15.02.2012 14:04
#
To je vše? Rozhovory s trenéry, hráči jsi nečetl? Nebo další články, reportáže ze zápasů od novinářů, redaktorů oficiálního webu, fanoušků z webu Spartaforever.cz? Snad nikdy jsme jako sparťani nebyli zavaleni takovým přívalem informací, jako tuto zimní přípravu.
Kenneth
15.02.2012 14:12
#
Rozhovory jen s Haškem, to je tak asi vše.
SanchoPancha
15.02.2012 14:13
#
Tak si zkus projít i ty ostatní. Stačí když se podíváš na web spartaforever.cz, tam je kromě referátů z přípravných zápasů sekce odkazů, kde se dostaneš na všechny články o Spartě, které se na internetu objevily. Nemáme důvod k pesimismu. Naopak.
Puskas
15.02.2012 14:16
#
Nemáme důvod k pesimismu. Naopak. tzn. Máme
SanchoPancha
15.02.2012 14:17
#
No výborně. To jse myslel samozřejmě tak, že máme důvod k optimismu.
Kenneth
15.02.2012 14:19
#
Tak výsledkově nic moc, herně se mi to podle sestřihů docela i zamlouvalo.
SanchoPancha
15.02.2012 13:41
#
Co je na tom těžký pochopit? Napsal jsi to dost podivně, tak se moc nečil. A Holek na pravém kraji zálohy? To by asi nebylo nejlepší.
r.mrazik
15.02.2012 13:28
#
tecka,carka,vykricnik a stejne to mas uplne na prd...
Rarášek
15.02.2012 13:24
#
Holek na kraji? -_- You mad?
r.mrazik
15.02.2012 13:31
#
titul snad uz nejak ukopeme...plzen souper asi nebude,ale takovy liberec bude hodne neprijemny...
SanchoPancha
15.02.2012 13:33
#
Ty jo, snad nějak ukopeme...neukopeme. My titul vyhrajeme. Chce to sebevědomí, nenechávej se naleptávat Typkovými objektivními statěmi o kvalitním kádru Slovanu, nenech se zastrašit exseho slunečními brýlemi s lehce růžovým zabarvením. Sparta si pro titul jde od prvního kola a i přes nějaké to klopýtnutí je pořád na koni a má v rukou všechny trumfy.
r.mrazik
15.02.2012 13:37
#
tak ja se jich nebojim...jen rikam,ze bude neprijemny...nic vic
SanchoPancha
15.02.2012 13:40
#
Slovan byl vždycky nepříjemný soupeř. Akorát po jejich první mistrovské sezóně jsme s ním zametli jak se sluší a patří. Tedy jsem nemohl ze zoufalého Csaplára, který se trapně snažil bagatelizovat prohru 0:5 na Letný.
r.mrazik
15.02.2012 13:50
#
tréňa byl vzdycky dobrej kecálista...
Wu-36-man
15.02.2012 13:42
#
Presne tak,jsme Sparta-nejlepsi a neuspesnejsi ceskej klub..my tituly vyhravame,to ostatni kluby by mely cekat na souhru okolnosti,aby ten titul vyhraly..
Losinho
15.02.2012 13:35
#
No jo, má jednoznačně nejlepší kádr a nejlehčí los, navíc všechno vyhraje. Nebude to sranda.
r.mrazik
15.02.2012 13:37
#
EwanMc
15.02.2012 14:04
#
Sparta si ten titul jako vždy "ukope", dál se to bude prát, ale Plzeň vezme druhé místo... Bolka třetí... "sever" propadne - 4. a 5., spadne Žižkov a Ostrava.
centos
15.02.2012 14:28
#
Hlavně jak se Baník zachrání, nic jiného mě nezajímá. Na titul budeme útočit až po stabilizaci.
Puskas
15.02.2012 14:30
#
Kepy_FCB
15.02.2012 15:04
#

Příprava:
Baník - Olomouc B 8:2 2x Fantiš,Cverna,Dostál,Vašenda,Poliaček,Kaizar,Vaněk(p)
Karviná - Baník 2:4 Adámik,Limanovský,Badalyan,Greguš(p)
Baník - B.Biala 2:4 Kraut,Greguš (oba z pen.)
Haladás (HUN) - Baník 1:1 Greguš
Trnava - Baník 2:0
Třinec - Baník 1:3 Fantiš,Vrťo,Dostál
(Antalya)
Kutaisi (GRU) - Baník 0:0
Bunyodkor (UZB) - Baník 1:1 Cverna
Chorzów - Baník 2:2 2x Kukec
FK Astana (KAZ) - Baník 2:2 Limanovský,Vašenda
Baník - Brno (CZE) 1:1 Fantiš

ale obávám se že na to nemáme
Puskas
15.02.2012 15:13
#
no, změnou majitele přišla vzpruha především psychická.
Kepy_FCB
15.02.2012 15:16
#
ale ještě se zvýšil tlak který naši hráči nazvládali ani na podzim...
$dolarek$
15.02.2012 15:15
#
no tak to je hodne tragicka priprava
Puskas
15.02.2012 15:16
#
a v čem? Příprava není o tom dát každému 5:0, ale o sehrání se a nalezení ideální sestavy.
$dolarek$
15.02.2012 15:39
#
no vyber souperu a vysledky..
Puskas
15.02.2012 15:41
#
a jaké chceš asi v zimě soupeře, když všechny lepší soutěže se hrají? a výsledky nejsou na 1. místě.
Filda.95
15.02.2012 15:15
#
trevor20
16.02.2012 09:09
#
Podtatranec
15.02.2012 14:54
#
Sú to práve slovenskí legionári - zväčša futbaloví vyslúžilci, alebo hráči o ktorých na Slovensku nebol záujem, ktorí robia v českej lige atraktívny futbal - bez nich by nestála za nič. Hráči ako Grajciar, Breznaník, Čišovský, Bakoš, Ďuriš, Greguš, Lietava a spol. sú oporami svojich klubov a vďaka ich prítomnosti sa aj českí futbalisti môžu trochu priučiť futbalovému umeniu.
Wu-36-man
15.02.2012 15:33
#
Ty jsi bud dobre zaslepenej nebo chces jenom provokovat..
Pizzorno
15.02.2012 16:05
#
Si děláš srandu, ne?
centos
15.02.2012 18:45
#
božský John
15.02.2012 19:41
#
Ta pašovaná borovička z Polska je nějak silná......
marty9637
15.02.2012 20:13
#
Kde by ten fotbal bez Slováků byl...
Losinho
15.02.2012 20:28
#
Ano, za lekce fotbalového umění zrovna od Lietavy bych doslova zabíjel...
Wu-36-man
15.02.2012 21:38
#
$dolarek$
15.02.2012 14:57
#
Spokojim se se 3. mistem, hlavne at se hrajou pohary
Ale Slovanu titul preju, nemyslim si, ze ho ziska, dokonce si myslim, ze spadne za Plzen, ale preju jim
Sparta idealne na 3. misto, aby hrala pohary a neco uhrala, byla by skoda, aby Sparta sla do kvaldy na LM a zase vyletela a my opet prisli o misto v zakladni skupine LM..
Wu-36-man
15.02.2012 15:30
#
Jeden uspech za 100 let ti dava jistotu,ze kdykoliv bude v predkole LM,tak to znamena postup?
Pizzorno
15.02.2012 16:06
#
Ne, ale hra Sparty a její výsledky v "kvaldě" dávají jistotu, že se tam jen tak nedostanou
Wu-36-man
15.02.2012 16:38
#
Ja nevim,ale podle me je Sparta dlouhodobe jedina,kteta je schopna v Evrope neco uhrat..Az ted jednou vyletela Plzen..predtim teda neco uhravala Slavie,na tu bych nemel zapomenout..
SanchoPancha
15.02.2012 16:40
#
Sparta, Slavia a Slovan. Teď se k nim přidala i Plzeň, nicméně s jedním pohárovým úspěchem je chudý příbuzný těch ostatních. Uvidíme, jak si povede v dalších letech.
Puskas
15.02.2012 16:43
#
a Baník!!!!
Kepy_FCB
15.02.2012 16:47
#
70tých a 80tých let
SanchoPancha
15.02.2012 16:53
#
Když jsem psal svůj komentář, tak jsem měl za startovní čáru bral přelom 20. a 21. století. A od tohoto období Baník moc úspěšný nebyl.
Puskas
15.02.2012 17:01
#
chápu, ale já ještě pořád, jak vidím Slovan, tak myslím bratislavský
SanchoPancha
15.02.2012 17:10
#
Já zas nemám rád, když se používá Liberec. Zrovna v tomhle článku to tak je, a nejen u Slovanu. Místo Baníku je tu Ostrava, místo Sigmy je tu Olomouc. Je škoda neuvádět názvy klubů.
Puskas
15.02.2012 17:13
#
Tak v tom jsme zajedno. Dost mi to vadí, bo u mne je to ještě osobní, tj. že se to týká mého klubu to cizí a chladné "Ostrava".
Wu-36-man
15.02.2012 17:04
#
Slovan bych dal tak na rozhrani mezi uspesnymi a neuspesnymi kluby..ale jo,dejme tomu i Slovan..ale az Plzen bude dlouhodobejs bojovat v Evrope,tak at si teprv vyskakujou
Mr.Mike
15.02.2012 17:33
#
Spartička titul 2. Liberec a 3. Plzeň... a společně s Viktorkou sestoupí Baník (i když bych byl radši aby nespadl)
prospero
15.02.2012 19:16
#
200. pro záchranu Sigmy a Baníka.
trevor20
16.02.2012 12:18
#
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.