Triumf jsme si zasloužili, jsme nejlepší, zní z Barcelony

28.05.2009, 09:01
Aktuality
Barcelona včera vyhrála finále Ligy mistrů nad Manchesterem United a vyšperkovala skvělou sezónu. Katalánci se radují už ze třetí letošní trofeje a plným právem se považují za fotbalové vládce Evropy.

Římské finále začali lépe Angličané, jako první ale skórovala Barcelona, která poté zápas plně kontrolovala.K brance Eto’a se ve druhém poločase přidal ještě Messi. Barca tak k triumfům v lize a domácím pohárů přidala evropský pohár.

"Můj gól přišel v pravý čas," radoval se Samuel Eto’o, který se poslední týdny potýkal se ztrátou formy. "Stál za námi bůh. Je skvělé, že existuje spravedlnost."

"Jsem šťastný, náš tým si triumf zasloužil. Ale když jsou věci takhle dobře, nakonec ani nevíte, jak slavit," smál se kamerunský kanonýr. Eto’o vysvětlil, že gesto po gólu bylo mířeno otci, jemuž také triumf v Lize mistrů věnoval.

Speciální zápas prožil Gerard Pique. Jako mladíček odešel z Barcelony právě do Manchesteru, ale v nabité konkurenci se naplno neprosadil. Před letošní sezónou se vrátil domů a ve finále Ligy mistrů šéfoval precizně fungující obraně Katalánců.

"Ano, byl to speciální zápas. Ale to proto, že jsme hráli výborně, kontrolovali jsme hru a zasloužili si zvítězit," uvedl mladý obránce. "Je mi Manchesteru líto, protože jsem tam získal mnoho dobrých přátel. Ale doma jsem v Barceloně a momentálně prožíváme fantastickou sezónu."

Triumf si hodně užíval Thierry Henry. Před třemi roky byl ve finále Ligy mistrů coby hráč Arsenalu poražen Barcelonou, letos hrozilo, že kvůli zranění kolena o rozhodující zápas přijde.

"Loni jsem byl hodně zklamaný, protože jsem nedokázal být důležitou součástí týmu a rozhodovat zápasy," vysvětloval francouzský útočník. "Letos se všechno změnilo, což mě moc těší. Tahle trofej je odměnou za všechno, co jsem udělal, abych si získal místo v našem týmu."

Podobný případ byl i záložník Andres Iniesta, jehož také trápilo zranění. "Za každou cenu jsem chtěl hrát. Teď je po zápase a já cítím, že jsme všichni odevzdali úplné maximum," svěřoval se loňský mistr Evropy.

"Jsem ohromně šťastný, ani se to nedá popsat. Když hrajete finále Ligy mistrů a celý tým zahraje tak, jako dnes my, těžko můžete chtít víc. Dokázali jsme, že jsme nejlepší," uzavřel Iniesta.

Autor: Radim Šantrůček / goal.com

Komentáře (226)

Přidat komentář
fantomas

Reagovat
smazaný uživatel

?

Reagovat
smazaný uživatel

a směješ se čemu?

Reagovat
fantomas

Čemu? Těm siláckejm řečem.

Reagovat
smazaný uživatel

jaké silácké řeči? Ve směs všechno co řekli je pravda v této době je barcelona nejepším klubem světa

Reagovat
smazaný uživatel

kluci je to doma a muzem se radovat a je videt ze sme nej na svete a leo taky ted se to ukazalo ne nakej ronaldo a ty bludy od tech co zavidej furt sem serou jeden zapas s chelsea ze se neco posrao ale ten rozhodci byl spatny na obe strany tak co furt rikate ze poskodil jen chelsea ale asi sme byli prvni v historii ne na koho se nepiskla penalta nebo co ? tak na ten fotbal cumte a hlavne ne na ten anti fotbal z anglie visca el BARCA CAMPEONES

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

tiez nechapem comu sa smejes Fantomas, vyhrali celkom zasluzene...

Reagovat
Counter

tři řádky nad tebou vysvětluje, čemu se směje

Reagovat
smazaný uživatel

Ake silacke reci??Nemaju snad pravdu?Su najlepsi, vyhrali ligu majstrov a tym to aj potvrdili.Este ze nevyhrali Manchester, to by sa to tu zas este len hrnulo silackimi a trapnymi recami...

Reagovat
fantomas

"Jsme nejlepší" je trošku silné tvrzení na to, že se jim povedla jedna sezona za tři roky.

Reagovat
smazaný uživatel

Získali TREBL! Jak jinak chceš dokázat že je Barca nejlepší tým ? ještě k tomu jakým způsobem hráli atd.

Reagovat
smazaný uživatel

BARCA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Reagovat
smazaný uživatel

o leeeeeeee leeeee o laaaaaaa laaaaaaaaaaaa campeoneeeeeee campeoneeeeeee

Reagovat
M0rb1D4S

Hovada jedny, to že jim to všechno usnadnil Platini, to nepřiznají

Reagovat
smazaný uživatel

jj, pomohl Carlesovi ten pohár přizvednout, ale myslím,ž e to je při předávání normální

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

ty seš asi úplně vylistovanej viď?

Reagovat
smazaný uživatel

Barca!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! C.Ronaldo......... radši bych se k němu nevyjadřoval.....nádherný fotbal..

Reagovat
r.mrazik

nadherny fotbal? ty koukas spis na hokej vid?

Reagovat
smazaný uživatel

mě se ten fotbal líbíl ,nevím jak tobě,ale to co předvádí barca tak je užasné,všechno na jeden dotek... FCB

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
r.mrazik

ne,osobne je mi z fotbalu co barca predvadi spatne...to jeji hazenkarstvi...mno,fakt nic pro mne...bylo zlo,ze byla barca ve finale...fotbal o nicem,navic,kdyz se k tomu pridal spatny vykon MU...finale nic moc

Reagovat
panca

co mas porad s tou hazenou? co maji asi delat kdyz jsou technicky a kombinacne nekde jinde nez ostatni a busi do plne obrany o 11 lidech to se pak hraje tezko ale oni to vetsinou i tak dokazi! man utd by tak rad hral taky jenze na to proste nema hrace!!! vetsinou to byva tak, ze ten kdo to umi lip s balonem, tak ho vic drzi, protoze jim to neulitne od nohy nebo obejdou protihrace ale to asi nechapes, kdyz pises ze hraji hazenou. Prece nebudou nakopavat puyolem balony na messiho jako chelsea na drogbu!!

Reagovat
smazaný uživatel

tomu se prave kamo rika krasnej fotbal tomu cemu ty rikas hazena

Reagovat
smazaný uživatel

Iniesta je fakt borec, jeho výkony jsou úžasné na jakékoli pozici. Spolu s Xavim nepřekonatelně sehraná dvojice

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
minoLFC

Zapas som nevidel, ale gratulacia Barcelone:)...vyhru by som neprecenoval, ManU zas neni problem tuto sezonu porazit teda ak proti nim nehra nervovo labilny team ako Villa alebo Tottenham

Reagovat
smazaný uživatel

FC BARCELONA, BEST CLUB IN THE WORLD

Reagovat
smazaný uživatel

barcaaaaaa ...konečne sa ukázalo, kto je najlepší....barca a messi

Reagovat
smazaný uživatel

Messi je lepší hráč v týmu ,to uznávám ale individualita je lepsi Cristiano

Reagovat
smazaný uživatel

Uplakánci a nekopové vyhráli LM. Kam ten svět spěje

Reagovat
smazaný uživatel

jestli jsou Barca nekopové, tak ani nechci vědět, jak bys po včerejším výkonu nazval Manchester

Reagovat
smazaný uživatel

jinak samozřejmě nic proti Manchesteru

Reagovat
smazaný uživatel

Závist... kam ten svět spěje

Reagovat
smazaný uživatel

ona vyhrála LM už i Chelsea? No, takto je katastrofa, to souhlasím

Reagovat
smazaný uživatel

Zvláštní, jak ty tu CFC furt vytahuješ..

Reagovat
smazaný uživatel

frajer je její fanda, takže nechápu, proč bych mu to hned nevrátil stejnou mincí

Reagovat
smazaný uživatel

Takže ses dostal na jeho úroveň

Reagovat
smazaný uživatel

ne, já chápu, že takhle se psát nemá a nastuvuju mu zrcadlo, aby si to uvědomil i on

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

tenhle rok bez diskuze BARCA

Reagovat
Pinturicchio

Barcelona vyhrála zaslouženě (víc pokory a míň keců o tom, jak nejlepší "jsme" by neškodilo). Jinak samotné finále průměrné, spíš podpůrměrné.

Reagovat
smazaný uživatel

voe kdybys vyhrál treble tak bych chtěl vidět no chtělo to víc atd by ses radoval jak něcoa vyhlašoval že jsi nej navíc guardiola první sezona u nějakýho týmu pořádnýho

Reagovat
Pinturicchio

To vole si, prosím, odpusť, díky. Je to velký úspěch, to nepopírám, já jim to přeju. Jenže velké hráče dělá ještě větší ta pokora.

Reagovat
smazaný uživatel

hodně dělá ten bulvární nadpis. Přečti si ty komentáře fotbalistů. Jen Iniesta řekl, že jsou nejlepší a potvrdili to a pravda to je - nikoho nezesměšňuje, nikoho neponižuje, jen stroze konstatuje fakt.

Reagovat
Pinturicchio

Máš pravdu, dost dělá ten nadpis. A právě Iniesta, který mi začíná být nesympatický, právě podobnými prohlášeními (stejně jako po zápase s Chelsea, jestli si dobře pamatuju)

Reagovat
smazaný uživatel

řeknu kulantně, že je asi nejmíň pokorný hráč Barci

Reagovat
Pinturicchio

Nelze než souhlasit, měl by se učit u Pepého:o)

Reagovat
smazaný uživatel

podprumerne bylo ale ze starny Man U na hru barcelony se koukalo krasne..jedna nahravka za druhou a nepustili Man U ke hre

Reagovat
smazaný uživatel

Zasloužili???No,ve finále by si zasloužila být Chelsea,ale to je věc pan rozhodčího.Jinak po včerejším zápase si to Barca opravdu zasloužila! ManU nemusí vyhrát vše

Reagovat
smazaný uživatel

Chelsea si finále nezasloužila, už o tom proboha nemluvte

Reagovat
smazaný uživatel

nejsem fanda Chelsea,jen je to můj objektivní názor.Mysli si co chceš.

Reagovat
Vasil

"Můj objektivní názor" je parádní slovní spojení

Reagovat
smazaný uživatel

jj, souhalsím, že napsat můj objektivní názor - to je maso.

Reagovat
smazaný uživatel

A nemyslíš, že se třeba spletl?

Reagovat
smazaný uživatel

myslím a dělám si z něj proto prdel

Reagovat
smazaný uživatel

jinak řečeno, opět dokazuješ jaký jsi kokůtek

Reagovat
smazaný uživatel

ano, zase jsem dokázal, jak moc se rozumově lišíme

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
herbage

Nemyslel jsi náhodou "subjektivní"? Pán je asi suterén

Reagovat
smazaný uživatel

Je to "můj objektivní názor". Subjektivní a zároveň objektivní názor neexistuje.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Chelsea sem už netahej

Reagovat
smazaný uživatel

No jen aby tebe, Bojane, nepřitáhli do Chelsea

Reagovat
smazaný uživatel

Chraň Bůh Když jsem to četl, tak jsem doufal, že to je kachna

Reagovat
smazaný uživatel

chudak bojan akorat by tam zapomnel hrat fotbal

Reagovat
smazaný uživatel

Moc děkuji Barceloně za výhru.Zlo bylo poraženo!

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Podle čeho určuješ dobro a zlo ve fotbale?

Reagovat
r.mrazik

Luku,poslouchej silu ?

Reagovat
smazaný uživatel

oléééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééé Barcaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Reagovat
smazaný uživatel

Vsadil bych se, že polovina těch přítomných culés si nick vytvořila včera okolo 22.00

Reagovat
smazaný uživatel

já už ho mám dlouho

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Asi ano, ale nechme jim to. Chtěl jsem se Tě zeptat, jaká je odhadovaná cena Zlatana ?

Reagovat
smazaný uživatel

70 mega + Eto'o

Reagovat
smazaný uživatel

Barca prý nabízí 60 mega, nebo 20 a Eto´a

Reagovat
r.mrazik

aspon nejaky plus ma to,ze jsme prohrali ve finale...ubyde lidi s CR7,...ale bude to tu samy Messi

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Swarley

to je pravda

Reagovat
smazaný uživatel

to je prostě daň z úspěchu - nabalí se hordy bláta

Reagovat
smazaný uživatel

Vyhrál tým s největším štěstím...

Reagovat
r.mrazik

tak to proste v LM je...

Reagovat
smazaný uživatel

a to se projevuje jak, že jsem tak zvědavej?

Reagovat
r.mrazik

jsou to proste takove veci...treba milionkrat zminovany zapas v Londyne,kdy to spatne Essien trefil...trefit ten mic o par cm vedle,tak leti na tribunu a ne ke kopackam Barcelonskych....ale je to jen jedna vec,proste,tym,ktery vyhraje LM musi mit taky stesti...na tom neni nic spatneho

Reagovat
smazaný uživatel

jasně, ale když řekneš "a", řekni i "b". Použiju tvé slova: Kdyby to Essien hned první střelou trefil jen o kousek výš, letělo by to na tribunu a celej zápas mohl bejt jinej. To prostě není o tom, že jeden měl štěstí a druhý smůlu. Je to o detailech - jeden pro a druhej proti. Napíšeš pak, že bylo štěstí proti tobě?

Reagovat
r.mrazik

no jasne...chelsea mela stesti,ze to nejdriv essien tak trefil,pak smulu,ze netrefil...barcelona naopak...a proto ma Talkers pravdu,vyhrava tym s vetsim stestim....jsou to treba i nastrelene tyce a podobne,proste,stesti musi byt

Reagovat
smazaný uživatel

ale jo, to chápu, ale ty nastřelené tyče byly zase proti ve finále zase 0:1 proti Barce ...

Ale jo, je jasné, že k vítězství potřebuješ i štěstí, jen mi tak nějak nedochází, proč se zrovna v souvislosti s letoškem zmiňuje na provním místě

Reagovat
r.mrazik

vy to berete spatne...nezminuje se to jen s letoskem...ale celkove a v LM to proste tak plati...

Reagovat
smazaný uživatel

chápu to dobře, ale prostě když někdo přijde do diskuse s tím, že napíše "Vyhrál tým s největším štěstím... ", z žádným dalším dodatkem, tak bych si pod tím představil, že to vyhráli haluzáci z Horní-Dolní, co se každým kolem prokousali na penalty, odbetonovali zápas, co zápas a dvacetkrá jim zvonily jejich tyče a patnáctkrát břevno.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak to ale můžeš chápat jen ty..

Reagovat
smazaný uživatel

aha, takže chápu špatně a potřeboval bych to dovysvětlit, tak jestli můžu poprosit ...

Reagovat
smazaný uživatel

Být hned dotčen z toho, že někdo zmíní štěstí (který je mimochodem většinou základem úspěchu a není na něm nic špatnýho), mi přijde taková devíza Barca fans, kteří si myslí, jak je nikdo nemá rád a jak jsou všichni proti nim.. To bychom se my, fanoušci CFC, museli hromadně věšet..

Reagovat
smazaný uživatel

jen zmíním, že štěstí je potřeba naprosto vždy, takže se zmiňovat nemusí.

Takový příspěvek bys teda mohl napsat naprosto vždy, naprosto po každém zápase a naprosto po každém finále.

Je to, jako bys každé ráno napsal: "Dnes vyšlo Slunce" ...

Chápeš, co tím myslím? Pokud to není extrémní dávka štěstí, tak není potřeba ho zmiňovat.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak Talkers to zmínil, pro tebe je to nepodstatný, tak nemáš důvod to komentovat, přesto jsi dotčený, nechápeš, nerozumíš, obhajuješ, ....

Reagovat
smazaný uživatel

nic proti,ale nechapu proc se tady neustale fanosci chelsea odvolavaji na to stesti a ze Barca je tam nepravem,kdyby misto toho breceni zpytovali svedomi proc na Nou Campu hrali beton,proc ten beton hrali i v koncovce zapasu v Londyne kdyz pritom Barca hrala v deseti hracich...Nechapu taky jak muzou rikat ze nemeli stesti,co potom ten gol Essiena??on to tak dava urcite kazdy zapas...A jeste jednou ke stesti pro chelsea - zajimalo by me co jste rikali na vas vyrovnavajici gol na Juventusu,kdy to Bufon vyrazil do brevna a odrazilo se to k volnemu Essienovi...myslim ze i tak jste proste meli stesti jako kazdy tym,tak vymlouvat se na to a oznacovat Barcu jako tym s nejvetsim stestim,ktera pritom jen v Londyne byla horsi,jinak celou sezonu nejen v LM soupere koupala,to mi prijde opravdu uz trapne

Reagovat
Xavi

Jsou to trapáci no, nemají se čeho chytit, tak tady vaří z vody.

Reagovat
smazaný uživatel

Tím trapákem jsi myslel koho? Nebo to bylo jen takové bezduché, neopodstatněné plácnutí místo argumentů?

Reagovat
Xavi

Tím jsem myslel ty, co ještě dodnes brečí nad semifinále a nadávají na rozhodčího, kdyby to byla aspoň pravda, tak bych nic neřek, ale takhle...

Reagovat
smazaný uživatel

Já se vymlouvám na štěstí?? Já s jirim-fcb řešim jen to, že si všechno hned vztahuje vůči Barceloně, štěstí jsem napsal, že k tomu patří a patřit má.. Tak se napřed nauč číst a pak házej rozumy, nebudeš ze sebe dělat aspoň blba..

Reagovat
smazaný uživatel

ja to chapu stejne

Reagovat
smazaný uživatel

Ty si vystřízlivělej Škorpil, že jo...

Reagovat
smazaný uživatel

Celej život je o štěstí

Reagovat
smazaný uživatel

No strašně si to zasloužili..Protože oni chtěli hrát fotbal přeci...A jinak nevíte náhodou jestli dojeli v pořádku domů? Ono cestovat meziplanetárně není žádný med...A to mne přivádí k pochopení té špatné stability hráčů Iniesta, Puyoul. Na té cizí planetě bude nejspíš menší gravitace..

Reagovat
smazaný uživatel

Eto’o vysvětlil, že gesto po gólu bylo mířeno otci, jemuž také triumf v Lize mistrů věnoval.

nic proti Sammyho otci, ale připomínalo mi to feťáka, nabouchávajícího si žílu před dávkou

Reagovat
smazaný uživatel

Chlapi v hospodě to taky říkali

Reagovat
smazaný uživatel

Rozesmál, Gattuso, rozesmál!

Reagovat
madridcan

krasne vystihnute

Reagovat
M11

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

gratulace do Barcelony. letos LM vyhrál opravdu ten nejlepší tým

Reagovat
smazaný uživatel

BARCA HENRY VISCA EL CATALUNYA!!!! A je to tam

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Daniho Alvése mrzí, že přišel o finále, ale už vyhlíží to další, na Santiago Bernabeu. To by bylo maso, kdybychom obhajovali triumf na tomto stadionu. Ale je to strašně daleko, po Paříži jsme taky měli velké oči a následovaly dvě velmi špatné sezony. Takže hlavně nesmí přijít sebeuspokojení, myslím si ale, že u Pepa by s tím neměl být problém, je přeci jenom o dost tvrdší než Frank, který s hráči moc bratříčkoval a přerostli mu přes hlavu. Každopádně s motivací hráčů by mohl být celkem velké problém, někteří hráči už vyhráli prakticky vše, co se dalo a to se musí na jejich výkonnosti projevit, zvlášť, když nejde o katalánské fotbalisty.

Pokud v létě odejde někdo z tria velkých hráčů Marquez, Henry nebo Etoo, bude mě to moc mrzet, na druhou stranu je mnohem lepší odejít na vrcholu než zadními dveřmi po neúspěšné sezoně. (Ronaldinho, Deco...).

Reagovat
smazaný uživatel

Henry se sotva zapracoval a zvyknul si a už by odcházel? Ne. Odchod Rafy je diskutabilní, odchod Etooa pravděpodobný

Reagovat
smazaný uživatel

Henry sem přišel vyhrát Ligu mistrů, to se mu včera v Římě podařilo, příští sezonu to z jeho strany už nemusí být vůbec tak dobré, motivace ovlivňuje výkonnost hodně...Ale je to čistě jen na něm, pokud si myslí, že Barce může hodně pomoct i příští sezonu a bude na hřišti stále "hladový" tak ať klidně zůstane, mrzet mě to nebude.

Já se spíš přikláním k tomu, že by mohl uvolnit místo svému mladšímu krajanovi Ribérymu, který toho na klubové úrovni bude muset ještě hodně dokazovat...

Reagovat
smazaný uživatel

U Henryho se uvidí, jak se bude jevit, každopádně se mi nezdá dobrý nápad, ho zase někam prodávat. Kór po letošní, z jeho strany velmi vydařené, sezoně. A počítej s tím, že pokud odejde Etoo a odešel by i on, tak by v útoku zůstal jen Messi + dva nováčci a to by nemuselo dělat úplnou dobrotu.

Ribéryho bych koupil, ale až za rok. Třeba by se z Bavorama dalo domluvit nějaká klauzule, že by měla Barca za rok předkupní právo s tím, že bysme jim dali Hleba už třeba letos

Reagovat
smazaný uživatel

Myslím si, že kdybychom s Ribérym čekali, tak nám ho vyfoukne nenasytný Real, to je risk, on bude největším tahákem pro přední evropské kluby, jen těžko odolá, zvlášť, když ho bude vábit do Madridu Zidane...

Henryho se v Barce určitě nebudou zbavovat, záleží jen na něm...Já ho nevyháním, jen si myslím, že by mohl být odchod ku prospěchu obou stran, své důvody jsem uvedl...

Reagovat
smazaný uživatel

možná nejlepší možná myšlenka, kterou se to dá uzavřít: "Je to na něm samotném". Jen bych možná dodal - je to na něm a na Pepkovi. Ať si to vyřídí mezi sebou

Reagovat
smazaný uživatel

jen bych, co se týče odchodů zmínil Hleba, který jít prostě musí, tam není jiná možnost. Odejde Guddy, což mě mrzí, ale chápu ho. Rozhodnul bych se, jak postupovat v případě "Caceres", kterému Pepek dal vcelku jasně na srozuměnou, že s ním moc nepočítá (když byli všichni ostatní obránci mimo a zůstal jen on na ten flek, tak tam Pep dal radši DM ...). Silvinho by mohl ještě jednu sezonu zkousnout, ale už bych se poohlížel spíš po mladších a taky bych ho rodši pustil teď - na vrcholu, jak v budoucnu (kdyby se náhodou něco nepovedlo).

Reagovat
smazaný uživatel

Odchody Sylvinha (odvedl spousto skvělé práce, ale věk nezastavíš a Abidal by si vzhledem ke svým kvalitám zasloužil rovnocenějšího konkurenta než pomalu dosluhujícího Sylvinha), Hleba (u něj si však myslím, že příští sezona bude mnohem lepší), Guddyho (pro něj nejlepší řešení, Keita i Busquets jsou zkrátka lepší) mají reálné obrysy, ale já jsem jen chtěl zmínit letošní tahouny...Ještě Pedrita (škoda, že se v říjnu zranil, mohl se projevit mnohem více) a Cacerese (investice do budoucna) bych asi poslal na hostování...

Reagovat
smazaný uživatel

tak nák souhlas no škoda toho sylvinha nabídl bych mu místo jako trenérovi

Reagovat
smazaný uživatel

Caceres na hostování beru, Pedrito si nejsem jist. Pro něj by bylo lepší zůstat v kádru a hrát Copu.

Reagovat
smazaný uživatel

Uvidíme v letní přípravě, Pep si určitě několik našich nadějí do prvního týmu vytáhne, pokud bude Pedrito lepší než oni, zůstane, pokud ne, nemá cenu ho držet...

Reagovat
smazaný uživatel

zase budu za oponenta, ale pokud opravdu nebude lepší než oni, tak je hostování blbost a radši ať ho prodají, ne? Hostováním mu zbytečně zkurví kariéru, pokud s ním teda nebudou počítat ani do budoucna

Reagovat
Xavi

Doufám, že Pedrito zůstane. Moc mě potěšilo, jak ho tam včera na závěr šoupnul, myslím, že mu tím naznačil, že s ním počítá.

Reagovat
smazaný uživatel

Mě trošku naštvalo, že tam nedal Bojana...

Reagovat
Xavi

Ten si aspoň užil Copu.

Reagovat
smazaný uživatel

"Stál za námi bůh. Je skvělé, že existuje spravedlnost." takéto reči mám najradšej, keď si berú do úst hráči vyššiu moc, ktorá im pomohla

Reagovat
r.mrazik

jop,hlavne ta spravedlnost...

Reagovat
smazaný uživatel

Ono je to tasi tim, ze v te Barcelone se ten fotbal bere trosku jinak nez u nas. Proto je to zcela mimo tve chapani... Vis ty vubec ze u nich na stadionu maji i modlitebnu, kam chodi hraci pred zapasem?

Reagovat
smazaný uživatel

nie to som nevedel, ale ja skôr narážam na to, že Eto´o povedal niečo v zmysle, že boh to doprial im, že nechcel, aby vyhral ManUtd... A myslím si, že takisto nie všetci hráči Barcy sú veriaci alebo katolíci, takže si nemyslím, že tam chodia nejako hromadne, skôr individuálne môj názor

Reagovat
smazaný uživatel

Vcera vyhral lepsi ae ne nejlepsi.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

100. pro PL

Reagovat
smazaný uživatel

Triumf jsme si zasloužili, jsme nejlepší

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

"I dedicate this victory to Paolo Maldini, a world-class player admired all across Europe", was what Catalan coach Guardiola said at the end of the Champions League final in Rome.

hmmm, máš to u mě Pepku

Reagovat
smazaný uživatel

to bylo hezké

Reagovat
smazaný uživatel

tak to teda u me taky

Reagovat
smazaný uživatel

nejlepší bych teda netvrdil doufám,že příští rok narazíte a nebudete mít takový štěstí viz.zápas s Chelsea a pomoc rozhodčího

Reagovat
smazaný uživatel

Konečně Barcelona zahrála fotbal taky proti Angličanům, jsem se bál, že má nějaký mentální blok. Soupeř, který měl být tím nejlepším, co proti ní může hrát, byl slabý, místy trapný(v pohodě srovnatelný s Espanyolem, Almerií nebo třeba Malagou). Pokud se říká, že Barcelona má nejlepší útok na světě, je to možná pravda, ale hlavní síla je v záloze. Důvodem proč to Xavimu s Iniestou v poslední době jde je, že oba dokáží pracovat i co se týče defenzívy. A Busquets? Fenomenální. V jeho věku, klobouk dolů. Snese srovnání s nejlepšími defenzivními záložníky na světě, jeho hra je prostě úžasná.

Reagovat
Xavi

Reagovat
smazaný uživatel

nedávno jsi myslím psal o tom, že bys Busquetse uvítal v Juventusu , to by bylo terno. mě osobně se jeho hra taky celkem páčí...

Reagovat
smazaný uživatel

Jistě... Je skvělý.

Reagovat
herbage

Měli jste víc zabojovat o Mottu. Fiore má Mela, AC Pirla, Inter Cambiassa, Řím De Rossiho. takhle bude sedět v Interu

Reagovat
Jajinek

Nebude...bude hrát spolu s Cambiassem a Zanettim....Stankovič bude alterantiva na podhrota a Vieira podle mě nakonec přeci jen odejde. Motta Muntariho strčí do kapsy a je vymalováno.

Reagovat
smazaný uživatel

Sergio se z toho nepokakal a to je jen dobře. Je mentálně silný a to je jen dobře. Jinak opravdu nechápu, kde ho Pepek vyhrabal. Nebylo o něm slyšet a letos je to kometa. Zatím je to náhradní DM, ale časem Yayu může vytlačit

Reagovat
smazaný uživatel

Busquets mi vyrazil dech, už v letní přípravě byl suverénní, ale jakým stylem vlétl do sezony...pro mě určitě jedno z nejpříjemnějších překvapení.

Reagovat
smazaný uživatel

Jo a ještě jedna věc. Nemůžu si pomoct, ale musím říct, že Puyol je na místě pravého beka lepší než Alvés...

Reagovat
Bakary3

No možná proto, že se musel soustředit hlavně na obranu.. Kdyby měl bránit Alves.. Ale Puyol hrál parádně

Reagovat
Xavi

Puyol včera zahrál napravo opravdu výborně, Alvés by měl zapracovat na psychice no, to je jeho nejvědší soupeř.

Reagovat
Xavi

Kdyby tam včera tím loktem sundal Ronaldo Alvése, tak by možná bylo po něm, ale má zas jiné přednosti.

Reagovat
smazaný uživatel

To nebyl ten nejhorší zákrok...

Reagovat
smazaný uživatel

Ronaldo tam nijak extrémním loktem nešel. A určitě ne úmyslně. To spíš mě vadilo, jak hypnul do Puyola, když už byl balon mimo jejich dosah a o nic nešlo. Byla to provokace a mohlo to bejt nebezpečný.

Reagovat
smazaný uživatel

pár měsíců zpátky jsem psal, že se mi Puyol více líbil kdysi na pravém beku, než teď na stoperu..., jsem rád, že to tam nezapomněl.

Reagovat
smazaný uživatel

Puyol je na pravém beku výborný, ale někdy mu dělá problém technika a přihrávka taky není jeho velkou zbraní. Jednoznačně nejlepší obránce Barcelony je nyní ovšem Piqué, ten je neuvěřitelný.

Reagovat
smazaný uživatel

Není.

Reagovat
smazaný uživatel

bet pochyby je alves vybornej fotbalista zaklada utoky po pravej strane ale co je u nej hrozny je to jeho vecny simulovani to me na nom sere nejvic

Reagovat
smazaný uživatel

Ty kecy o spravedlnosti jsou tak trapné.

Reagovat
smazaný uživatel

Škoda, že si v Barceloně neodpustili výtržnosti, takhle jejich kredit trochu klesá. Minimálně u mě.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak takový naprostý antifotbal jsem ještě neviděl hrát.Jsou nejhorší a ne nejlepší.

Reagovat
panca

jmenuj teda tym, kterej hraje nejlepsi fotbal??

Reagovat
smazaný uživatel

Chelsea za Scolariho

Reagovat
smazaný uživatel

Chelsea za Mourinho, to byl aspon fotbal!

Reagovat
$dolar$

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
F.Torres

eto je fakt hlupak, tedka to potvrdil iniesta a pique

Reagovat
blaugrana

Tie vyjadrenia co padli z ust hracov Barci su dielom euforie, ktoru urcite prezivaju a je chore ich pre to odsudzovat ....

Reagovat
smazaný uživatel

no jo ale tak treba "zaslouzili jsme si ve finale vyhrat" by bylo na miste takhle to zni az moc sebevedome...sice na to ma barca jinde pravo ale zrovna v LM by nemeli mit tolik kecu...

Reagovat
smazaný uživatel

Eto : "Je skvělé, že existuje spravedlnost" ..

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Counter

Barca je jako Džeko - sezonní hvězdička, které vyšlo všechno, na co šáhla. Tím nechcu snižovat její úspěchy, ale teprve až takové výsledky potvrdí, budu s Iniestou souhlasit.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

co dokazal real posledne roky a co barca?porovnaj si to

Reagovat
Counter

předloňská sezona: ligu vyhrál Real (Barca druhá se stejným počtem bodů)

loňská sezona: ligu vyhrál opět Real (Barca skončila třetí s osmnácti-bodovou ztrátou na vítěze)

Reagovat
smazaný uživatel

2005 Barca vitaz ligy

2006 Barca vitaz ligy + vitaz LM

2007 Real vitaz ligy

2008 Real vitaz ligy

2009 Barca vitaz ligy + vitaz LM + vitaz Copa del Rey

pomer trofeji 6:2

Reagovat
Counter

víš, takhle můžu pokračovat i já - 2002 Real vítěz LM, 2003 ligový šampion... Nemá cenu se tu přít, kdo je úspěšnější (já ani fanda merengues nejsem)

Reagovat
Xavi

Barcelona nic potvrzovat nemusí, pokud vím, tak Iniesta nemluvil o příští sezóně, tak se prober.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
$dolar$

Reagovat
risk je zisk

Reagovat
smazaný uživatel

PD poraza PL futbal poraza antifutbal

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

pravda boli

Reagovat
smazaný uživatel

no jo Real fotbal nehraje, tak nemuže PL porazit

Reagovat
smazaný uživatel

PD zastupuje Barca, nie nejaky srandisti z realu

Reagovat
Swarley

hoši hoši barcelónští....vy si zase na sebe pletete bič...jak hráči, tak hlavně tady pobouchaní fanoušci...dejte na moje slova, vy si prostě tohle ještě hodněkrát vyžerete...vám se to vrátí pánové a jsem zvědavej jestli budete tak chytří i příští sezónu...jedno jediný zaškobrtnutí, jeden nepovedenej zápas a to přijde...určitě nejsem sám, kdo se vám s radostí od srdce zasměje...už se na to těším a věřte, že ten čas přijde...

Reagovat
smazaný uživatel

my se momentálně smějeme vám a dokonce celou sezonu

Reagovat
Swarley

my už to máme nacvičený, takže

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Counter

Reagovat
smazaný uživatel

ou, to muselo včera bolet. Nečekal jsi tu prohru, co?

Nechápu, o co ti jde. Prostě treble je treble. To jako měl Iniesta říct něco ve smyslu: "Vyhráli jsme treble a tím jsme potvrdili, že patříme do nejužší světové špičky?"

Nebylo by to nemístné? Nebylo by to připosrané? Nechápu, co tě žere, ale asi to bude zklamání z nečekané prohry. No, nic, to je asi všecko

Reagovat
Swarley

nejde o tu prohru...to se klidně mrkni do diskuze o tom zápase, kde uznávám, že jste zaslouženě vyhráli...byli jste lepší, nemám problém to přiznat...

ale jde mi přesně o tyhle vaše stupidní připomínky:"ou, to muselo včera bolet. Nečekal jsi tu prohru, co?" je ti snad 8 let??tyhle reakce nikdy nepochopím...pochop jediný, že jsou i lidi co dokáží uznat porážku...jenže tyhle vaše kraviny číst, to je něco neuvěřitelnýho...nejde o to, co říkají hráči Barcelony, ale co tady předvádíte Vy, s prominutím vypatlaní "fanoušci" Barcelony...nad tím fakt zůstává místama rozum stát...jen doufám, že Vám to někdo pěkně vrátí...

Reagovat
smazaný uživatel

hm, takže když ty napíšeš, jak moc doufáž, že se nám "to" vrátí atd. atd. (různý výkecy), tak je to dobré a když já napíšu v podobném duchu opak, tak je to špětné. Probuď se proboha

Reagovat
Swarley

tak ten můj přípěvek tady je reakcí na to, co se tu poslední dny dělo...to by ti mohlo dojít...

Reagovat
smazaný uživatel

tak pár nových fandů prožívá extáze. To je důvod napsat to, cos napsal? Mě se nezdá.

Normální daň z úspěchu - nabaluje se bahno a to pak plácá kraviny

Reagovat
Swarley

jenže mě pak spíš štve, že plácáté kraviny i vy...jako například ty, o kterým jsem si myslel, že nějaký hovadiny psát nemá za potřebí...

Reagovat
smazaný uživatel

uznávám, že jsem uletěl, ale prostě si přečti, cos napsal - to prostě skoro vyžaduje takovou reakci. Alespoň mě to tak přijde

Reagovat
smazaný uživatel

ještě jednou jsem si tu tvojí šaškárnu přečetl a utvrdil jsem se v tom, že mám pravdu. Z toho stříká zklamání, frustrace, vyčítání, skoro vyčerpání a je to jedna velká výhružka. A tím, že by ses jako příští rok hrozně zasmál jsi to podtrhnul. Vysmíval se zde někdo Manchesteru? Možná tak někteří fandové Chelsea. Možná se najdou nějaké výjimky, ale to prostě dej do té kolonky: "náplava"

Reagovat
Swarley

máš pravdu...nechal jsem se unést, tak jsem to trošku víc přehnal...

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Xavi

Ikdyby příští sezónu spadla Barcelona do druhé ligy, tak to nemění nic na tom, že letos byla nejlepší, tak už si to konečně uvědom a nedělej ze sebe vola.

Reagovat
Swarley

nejlepší...to je tak šíleně subjektivní...kdyby jste to finále prohráli tak tu stejně budete kecat, že jste letos byli nejlepší....o příspěvek nad tím tvým, tam máš něco k tomu napsaný, je to reakce na jiri-fcb...přečti si to a zkus na mě zareagovat znovu...

a jinak s tím volem...přečti si všechny příspěvky "fanoušků" Barcelony tady na tom webu a uvědom si laskavě ty, kdo tady ze sebe dělá voly...

Reagovat
Xavi

Barca letos vyhrála treble, k tomu snad není co dodat, navíc hrou jakou se prezentovala... Je oficiální mistr Španělska i Evropy, takže je letos nejlepší.

To že by jsme tady kecali ikdyby Barca prohrála si můžeš tak akorát domýšlet, ale nic víc.

Dělá tady víc lidí ze sebe voly, jak někteří fans Barcy, tak ostatní.

Reagovat
Swarley

nechci se bavit tři hodiny o tom, kdo je nejlepší...nemá to cenu, protože stejně se tady akorát dohádáme a navíc můj první příspěvek o tom vůbec není, je to o fanoušcích...

Reagovat
smazaný uživatel

jejda mane, zkousni to už. Vím, že je to těžké, ale teď tady nafukuješ něco, co dělá naprosto každý. Koukni, co jste tady psali po vítězství v LM loni vy a napadal vás za to někdo? Ne

Reagovat
Swarley

já jsem tu nic loni po našem úspěchu nepsal, ještě jsem tu ani nebyl...je jasný, že mnozí píšou kraviny, netuším jak to tady loni probíhalo...

Reagovat
smazaný uživatel

no, některé extáze stříkaly ještě letos, kdy jsem několikrát četl, že jsou prostě United nejlepší, protože prostě vyhráli LM a fertig ... Nechci urážet, ale trochu se projevuje, že tu často nejsi a pak vyčítáš něco, co je zde v mezích normálnosti. A to "vyčítáš" třikrát podtrhávám, protože ten tvůj primární příspěvek byl dost přes závit

Reagovat
Swarley

ok přehnal jsem to taky...s tím souhlasím..

Reagovat
smazaný uživatel

nemá cenu se bavit o tom, kdo je nejlepší, to máš pravdu, protože letos to je vcelku jasný. Treble ... A nevím, co dál chceš řešit ...?

Reagovat
Swarley

letos ano, ale rozhodně je pro mě větší úspěch, že jsme se dvakrát za sebou dostali do finále...loni jste hráli semifinále, to vím, ale zase v PL to žádná sláva nebyla...jedna sezóna nic neřeší...

pokud to berete jako letošek tak samozřejmě, jste nejlepší...pokud to tedy bereš podle dosažených úspěchů...

Reagovat
Swarley

sorry PD...

Reagovat
smazaný uživatel

No, pokud vím, tak Iniesta tvrdí, že jsou nejlepší, takže je to přítomný čas, tudíž tahle sezona.

Chápu, že dlouhodoběji je prostě špička vyrovnaná, ale prostě teď je Barca nejlepší, to je prostě tak. Příští rok se to obrátit může a ve finále nám zase dáte vy a pak říkejte, že jste nejlepší (pokud to neubetonujete) a nikdo neřekne popel.

Reagovat
Swarley

já už bych to uzavřel...je fakt, že jsem to trochu přehnal, ale prostě některý reakce tady jsou fakt neuvěřitelný...to jsou takový kraviny, že to bije do očí....

jak už jsem říkal, nemám problém uznat, že je letos Barcelona nejlepší a ve finále nás přehrála...jen to prostě spousty a řekl bych většina fandů Barcelony přehání...

Reagovat
smazaný uživatel

takže nakonec souhlas

Reagovat
Swarley

to není souhlas...s tím, že jste pro tuto sezónu nejlepší ok..to uznávám...ale za tím, že se vaši fanoušci chovají jako idioti, za tím si stojím dál a názor na to nezměním...

Reagovat
smazaný uživatel

Od některých tu čtu, že moc velké sebevědomí od hráčů Barcy a že by to chtělo pokoru ...vždyť vyhráli ligu, pohár a LM takže se právem můžou PROHLÁSIT za NEJLEPŠÍ

Reagovat
smazaný uživatel

nevim proč každýmu vadí že barcelona říká že je nej když nato má vysledky,a silácký řeči ?a jaký má každej rok chelsea?která nikdy nic nedokázala,myslim období než do ní abramovič nacpal ty svý špinavý ruský peníze,ale je pravda že i snima to stojí za prd

Reagovat
smazaný uživatel

Škoda, že Iniesta neprohlásil, že je první, druhý i třetí nejlepší hráč na světě. Asi si vzpomněl na Messiho s Xavim

Reagovat
smazaný uživatel

jj, je pravda, že to prohlášení Cristiana, to byla pokora sama, že pane Swarley?

Reagovat
smazaný uživatel

Jsemrád, že Barca vyhrála, moc jsem ji fandil, toho dne jsem také udělal státnice z Bankovnictví, nikdy na ten den nezapomenu.

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele