Třináct španělských klubů hrozí odložením startu ligy

08.08.2012, 08:51
Aktuality

Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.

Autor: ČTK

Komentáře (187)

Přidat komentář
smazaný uživatel

těma utkání na 23:00, trestaj akorát fanoušky

Reagovat
Manik...

tu televizi taky, protože na to nebude nikdo koukat

Reagovat
PlackaSKS

jiný kraj, jiný mrav. na tomhle nevidím nic špatného. lidé na stadiony chodí a televize má sledovanost taky slušnou, navíc jsou tou dobou ve španělsku výrazně příznivější podmínky pro sportovní aktivitu. že jsi zvyklý na zápasy v pátek a sobotu od pěti neznamená, že je na jejich vysílacích časech něco špatného

Reagovat
Arbiter

ten odsun je ale účelný, protože tak svaz chce potrestat Canal+

Reagovat
PlackaSKS

jj, já vim, to na tom co jsem psal nic nemění

Reagovat
smazaný uživatel

nejlepší obrana je utok.".. nejsem zvyklej na utkani pred vecernickem, se zas neboj, ale na druhou stranu fotbal se ty dve hodiny hraje, a když začne v 11, tak jako končit v 1, mi přijde trochu pozdě. když druhej den (třeba pondělí) musime vsici vztavat brzo, do skol a prací.

Reagovat
PlackaSKS

já jsem zvyklý na utkání před večerníčkem, česká liga mě bohužel naučila. to ale pro mě nemění nic na tom, že se rád kouknu na španělskou ligu před spaním i kdyby končila ve dvě... s tímhle prostě nemam problém a věřím, že v tom nejsem sám (přestože musím druhý den do práce). a co jsem tak poznal pár španělů, těm to vadit nebude už vůbec

Reagovat
smazaný uživatel

Španělé žijí jinačím životem, pro ně večer začíná v těch 23.00 hod. a pařit začínají až od jedné. Nejen o víkendech, ale i v pracovní dny, protože mají přes poledne dlouhé siesty - pauzy. Mají jiný životní styl a jít v jedenáct večer na fotbal není pro ně nic divného a stejně dorazí desetitisíce fanoušků na stadiony. Zažil jsem to na Valencii na vlastní oči

Reagovat
smazaný uživatel

tak bejt váma všema c oto tvrdíte, tak se koukněte na novinky, v poslední dobe čtu jak je ve spanelsku nezamestnanost a tad. takže myslim že daji prednost praci nez fotbalu (kvuli, nemu by mohli zaspat, usnout v praci, či ty tve dlouhe siesty maj mít v práci nebo kde ? )

Reagovat
smazaný uživatel

siesta je polední pauza, ale daleko delší než u nás

Reagovat
hradec

mě to vyhovuje

Reagovat
Murtago

Reagovat
Arbiter

šaškárna

Reagovat
Manik...

To je šílené... Měli by se nějak domluvit. Třeba si to nějak rozdělit (spravedlivě)... Jinak k penězům, samozdřejmně, že by je měli dostávat Real a Barcelona ve větší míře než ostatní. Oni taky každoročně reprezentují na Evropské scéně a ten Španělský fotbal drží nad vodou

Reagovat
penepi

No možno že by ho začali držať aj ostatné tímy nebyť toho nepomeru.

Reagovat
Arbiter

není to vyřešené vůbec ideálně, mnohem lepší model je určitě v Anglii...

Reagovat
alcantara

Casom bude potrebne to vyriesit to socialistickejsim pohladom na vec, z mojho pohladu je to sice menej spravodlive, ale pre konkurencieschopnost sutaze po vzore US sutazi nevyhnutne, vacsia vyrovnanost a neistota vo vysledku pritiahne zrejme viac divakov k televizii, akodokazu momentalne sucasni dvaja giganti. Chce to ale nejake prechodne obdobie, predpokladam, ze obaja budu po urcitom case schopni nahradit vypadok z TV prav inymi zdrojmi.

Reagovat
smazaný uživatel

přesně jsi to popsal - dnes je to čistě kapitalistický (a podle mě spravedlivější) systém, čili - ať lidi platí za to, na co chtějí koukat - čili na Barcu a Real.

Ale prostě bude potřeba ten systém sesocializovat - čili budou lidi platit i za ty menší a nezajímavý zápasy, na který asi ani nekoukají.

Přirovnal bych to k tomu, kdyby kino promítalo Batmana a pak Ještě větší blbec, než jsme doufali. Na Batmana by byl plný sál. Na Blbce by tam sedělo 5 lidí, ale o příjmy ze vstupenek by se dělili 60 na 40 ...

Reagovat
Arbiter

lidí se koukají na to, co se jím naservíruje, pokud jím několik let budou servírovat i horší zápasy, zvyknou si a budou se koukat i na ně... Pokud ne, pak to jen potvrdí, že PD není tak zajímavou ligou, až na výjimky...

Reagovat
smazaný uživatel

ony ty zápasy z nižších pater v TV nejdou? Ony se z Primery vysílají jen Real a Barca?

Reagovat
Arbiter

Ale to jsem neřekl... Pokud ale ostatní týmy dostávají v televizi cca stejný prostor, pak je nefér, že dotávají o tolik nižší peníze...

Reagovat
smazaný uživatel

takže si myslíš, že za zápas LM dává Česká televize stejné peníze, než za Mistrovství republiky v hasičském sportu?

Reagovat
Arbiter

Jedná se o jednu a tu samou ligu. Samozřejmě, že se tam může promítnout umístění...

Reagovat
smazaný uživatel

Tak jinak - myslíž, že Barca prodá TV práva v LM za stejnou cenu, jako Plzeň?

Reagovat
smazaný uživatel

rozhodne min, Plzen hraje atraktivní utočný fotbal

Reagovat
valloire

Reagovat
smazaný uživatel

mysl�

Reagovat
Arbiter

Ale to je trochu něco jiného. Práva na vysílání LM si ty televize odkupují na zápasy nebo balíky zápasů, LM snad nemá plošného poskytovatele vysílání. A pokud ano, tak to rozdělení peněz je úměrné koši, ve kterém se tým nachází...

Reagovat
smazaný uživatel

a vidíš. Přesně takhle to funguje u B a R

Reagovat
smazaný uživatel

a ohledně těch zápasů menších týmů a jejich zajímavost - ty samozřejmě zajímavý jsou. Ale jak pro koho - mainsteam se bude koukat na B+R už jene ze zajímavosti a vlastně možná i ze zvyku. Na ty menší týmy se mrknou jen znalci nebo milovníci jižního fotbalu. Tam jde i o marketing - třeba v PL jsou i ty menší týmy dost provařené a zmiňované. Dělají zajímavé přestupy. Je o nich slyšet. Dost lidí to naláká se na ně kouknout. To v Primeře se o Mallorce dozvíš to, že má finanční problémy kvůli kterým ji vyrazili z Evropy a to, že z Baleárů odchází rok co rok nějaká opora. Naláká tě to se kouknout na jejich zápas?

Reagovat
alcantara

Jasne, ze by ich zaujimala. Pokial by mala napriklad Sevilla k dispozicii podobnu sumu financii, ako Chelsea, a mohla by si dovolit kupovat europsky ci svetovy nadpriemer/spicku, tak by bola s fanusikovskou zakladnou na tom podobne. Koho zaujimala Chelsea pred Abramovicom? Kazdy na nu sral.

Reagovat
Svatej

Zas přeháníš ... Chelsea měla relativně dost fanoušků i před Abrou, i když já sám jsme jim začal fandit až v roce 2004, tak jsem tenkrát věděl hovno o nějakým super bohatým Rusákovi a takhle jsem to neměl sám, téměř každej jako malej začne fandit týmu, kterej je úspěšnej, nebo tam hraje nějakej jeho oblíbenec, nebo tam hraje někdo z jeho země... Nebo ty jsi snad začal fandit Barce kvůli hezkýmu stadionu ?

Reagovat
alcantara

Hlavne to berte zase vsetko doslovne, Chelsea som uviedol ako priklad, kludne som mohol povedat City ci Tottenham, mat Sevilla k dispozicii podobne financie, tak by na tom s popularitou bola nielen v nasich koncinach urcite podobne.

Kazdopadne, statistiky som si neviedol, nechci mi ale tvrdit, ze Romanov prichod nevyvolal expanziu fanusikov vsade na svete, ano, Chelsea mala zopar fanusikov urcite aj predtym, to je samozrejme jasne, zase sa nechytajme za slovicka. Prave prichod herne atrativnych hracov vyvolal zaujem vo svete, Chelsea v roku 2000 zaujimala malokoho.

Reagovat
smazaný uživatel

co to meleš? Mluvíš teď za koho,že CFC nikdo neznal před 2004 ?

Reagovat
Svatej

Kataláánec

Reagovat
alcantara

Tak v tom pripade by existoval predpoklad, ze by kluby s vacsimi financnymi prostriedkami mohli prinasat vacsiu kvalitu, alebo minimalne by si mohli udrzat tu sucasnu, talentov sa v Spanielsku vzdy najde dost. Najradsej by som bol, ak by boli kluby vlastnene sikovnymi ludmi, schopnymi racionalne hospodarit a srdciarmi z daneho regionu, doplnene o trojicu specifickych klubov Barcelona, Madrid, Athletic. Lenze kde ich hladat, ked sucasne Spanielsko je v totalnych srackach a jv porovnani s nami.

Reagovat
smazaný uživatel

jistě - ten předpoklad by vzniknul. Proto jsem o zrovnoprávnění. Alespoň částečně.

Jen píšu, proč se to těm dvěma velkým nelíbí.

Reagovat
smazaný uživatel

Jistěže by měli B+R dostávat víc, než ostatní. Přecejenom je to výkladní skříň španělskýho fotbalu a chtějí být konkurenceschopní v LM proti šejkům a Romanům. Ale neměli by mít tak vysoký poměr, jaký mají nyní. Samozřejmě že to nemůže být třeba jak v Anglii, protože tam je prostě větší a výnosnější trh. Ale skrouhnout by se to mělo. Přecejenom - Zaragoze, Betisu, Getafe atd. faktury nezaplatí Barcelona vyhrávající Ligu Mistrů ...

Reagovat
smazaný uživatel

nebo real vyhrávající ligu

Reagovat
Arbiter

první věta je blbost, částka by se měla rozdělovat podle umístění a ne podle jména....

Reagovat
smazaný uživatel

slovíčkaříš. Barca a Real budou 1. a 2. týmem tabulky ještě dost dlouhou dobu. Tak je to myšleno.

Reagovat
Arbiter

ale víš co, je to začarovaný kruh, díky tomu nepoměru dostávají R+B strášou pálku a zbytek drobky=>R+B budou mít snažší cestu k tomu si ta místa udržet=>budou dostávat strašnou pálku...

Reagovat
smazaný uživatel

ono to je tak, jak píše Canal+ - ty týmy svoje TV práva prodaly samy. A samozřejmě za úplně jinou částku, než ostatní týmy.

Reagovat
Arbiter

no však prodaly, dostály za to pálku a jsou spokojené=>vyhnuly se diktátu svazu

Reagovat
penepi

Už zase.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Neuvěřitelnej bordel. Debilní lidi ve vedení svazu. To už fakt není možný.

Reagovat
Arbiter

myslím, že obrovské slovo v tom mají jak Barça, tak Real, tudíž oba kluby mají máslo na hlavě...

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Tak tam je Real,FCB proti všem ne? Celá PD je proti nim.

Reagovat
smazaný uživatel

zkus si přečíst to, co píšu výš.

Zkus se zeptat tvůrců Batmana, jestli by se chtěly o zisky podělit s tvůrcema nějakýho braku, kterej moc lidí v kinech nebude zajímat.

Reagovat
smazaný uživatel

Jojo už sem to čet´. O.k. je mi jen líto,že v PD je to jen o Vás. Co taková Sevilla,valencia,Bilbao,Mallorca,Malaga a spol.? Líbilo by se mi,kdyby to bylo vyrovnanější jako v jiných ligách. Aspoň 4 týmy by mohly bojovat o titul. Jinak to ztrácí na atraktivitě si myslím. Ale nechci rýpat jen to je škoda a pro další smutné.

Reagovat
Arbiter

Takže ostatní týmy hrají absolutní prd? Tohle přirovnání přece nemůžeš používat. Jo, jistě si týmy snaží ukrojit co největší kus z toho koláče, je to docela logické, jenže díky postavení má jak Real, tak Barça mnohem větší páku. Namísto toho, aby se vycházelo vstříc zlepšení ligy jako celku, každý jede sám za sebe (teda Real a Barça)...

Reagovat
smazaný uživatel

Neříkám,že hrají prd? Ale dyť každý rok je propad mezi 2 a 3. týmem ligy 20 bodů už v polovině. To se ti líbí jako nestrannému? Já PD sleduji a beru tu ligu jako 2. nej v EU,ale když se podívám na tabulku v prosinci tak je mi z toho divně. Vlastně jen čekám na El Clasico.

Reagovat
Arbiter

heh, já nereagoval na tebe Pořiď si pravítko, abys věděl, kdo na koho reaguje

Reagovat
smazaný uživatel

Jo máš recht.

Reagovat
Svatej

Reagovat
smazaný uživatel

tak ja take cekam na el classico, a pak na druhoustranu, když zbytek bojuje o ostatni pricky, pak vznika to co minulou sezonu, coz bylo super, ze jedno kolo si hral o EL a druhe si hral o udrzeni

Reagovat
smazaný uživatel

To jsem někde napsal?

Ty vůbec nechápeš systém kapitalismu. Můžeš vyrábět parádní výrobky a přesto být ve ztrátě a krachovat. Když je nebudeš umět udat na trhu. A naopak můžeš vyrábět sračku, ale jestliže přesvědčíš zákazníky, že tu sračku potřebují k životu, tak je z tebe milionář.

Reagovat
Arbiter

ale já tomu rozumím proboha, jen je to ve Španělsku prostě extrémní a pro některé týmy likvidační. Tady by se mělo jednat v zájmu celé ligy...

Reagovat
smazaný uživatel

souhlas

Reagovat
smazaný uživatel

tak tak.

Reagovat
herbage

no, ale jestli se Barca s Realem nepodělí o příjmy z TV práv se zbytkem ligy, tak si za pár let mohou hledat novou ligu a nebude to tak dlouho. Systém solidarity je v jiných zemích běžný a zavedený, ale PD si tím sama kope hrob

Reagovat
Arbiter

prostě systém solidarity není projev nějakého milosrdenství...

Reagovat
herbage

já vím, ale je to nutnost

Reagovat
alcantara

V com?

Reagovat
Kily

já jsem nedávno četl vyjádření svazu k celé situaci a on údajně s vysílacími časy pouze vyšel vstříc hráčské asociaci, která nechtěla, aby její členové hráli v teplých letních měsících ve vysokých odpoledních teplotách, po třetím kole se časy zápasů mají vrátit k loňskému normálu

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Naopak jsem jí četl, že nějaký hráč řekl, že než půjde na hřiště, tak si dá 3 kafe, aby neusnul.

Reagovat
Kily

jj, Obradović ona tam spousta lidí vlastně ani neví, co chce a ať už se stane cokoli, vždycky to pro některé bude špatně

Reagovat
Kily

"The kick-off times were conditioned by an agreement between the LFP and the AFE (the players' union) that the Spanish league season should start on the same weekend as the rest of the leagues in Europe, on August 18," the statement reads.

"The players need to be protected from the high temperatures of mid August and so the AFE asked us to make sure that no games started before 19:00CET.

"Therefore, we have had to schedule games at unusual times in August. Kick-off times will return to the usual times as of the third weekend of the season.

"The LFP does its best to combine the interests of everyone associated with professional football in order to gain the best outcome for everyone in the midst of our current economic situation by organising the fixtures in the least harmful way possible.

"We also want to publish kick-off times as far in advance as possible for the benefit of fans who want to follow their teams."

Reagovat
alcantara

Ale preco hned o jedenastej, v case, v ktorom sa nikdy nezacinalo? Jednoduchi jesitni darmozraci chcu byt videni v televizii, novinach a dokazovat si tym vlastnu "dolezitost".

Reagovat
smazaný uživatel

Už nemůžu jinak než fandit zbytku ligy. V některých klubech dělají za tak malý rozpočet neuvěřitelnou práci, což je samozřejmě taky tím, jaké hráče dnes Španělsko má.

Reagovat
smazaný uživatel

Tomu nevěřím.

Reagovat
smazaný uživatel

prečo?

Reagovat
smazaný uživatel

neumím si představit mereho, jak slaví gól Valencie v zápase s Realem.

Reagovat
smazaný uživatel

Však ne na hřišti, ale tady v tom. Už se to dostalo do situace, kdy mně víc věcí vadí, než těší. Na jednu stranu jsem hrdý na skvělý tým, ale na ligu se skoro netěším a rozčiluje mě, že fanoušci pořád chtějí skládat nějaký all-star tým a neváží si moc hráčů, kteří už jsou v klubu dlouho a něco pro něho udělali. Dokonce jsem někde viděl, že naše béčka utrácí za posily víc než 13 týmů první ligy .

Reagovat
alcantara

Minule som sa zamyslal, kolko asi bude trvat canteram, kym vyhraju Segundu. Ono sa to mozno blizi.

Reagovat
herbage

asi to myslel tak, že v tomhle sporu

Reagovat
herbage

pokud se má Primera postavit zpátky na nohy, není jiné východisko. Kdyby šlo o pár klubů, tak je to celkem fuk, ale tohle už je zbytek ligy vs Real a Barca, takže musí být něco velmi špatně

Reagovat
smazaný uživatel

Goal.com: Best player of the 2011/12 season - 1) CR7 , 2) Iker, 3) Messi

Reagovat
smazaný uživatel

Michu

Reagovat
smazaný uživatel

Není nad Premier League

Reagovat
alcantara

Vo vedeni ligy, prezentacii pred verejnostou a marketingu urcite.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Miguel19

Komická liga.

Reagovat
smazaný uživatel

a?

"Dokonalosť je nuda." (Monica Bellucci)

Reagovat
smazaný uživatel

Přeháníš.

Reagovat
Miguel19

I ne.

Reagovat
alcantara

Kazda liga je komicka svojim sposobom, tym by som to ukoncil

Reagovat
smazaný uživatel

Real Madrid and Barcelona receive about 140 million euros a year each from television rights while small clubs such as Levante, Malaga or Real Sociedad get 12 million.

Reagovat
Arbiter

šílené

Reagovat
alcantara

To vieme. Zaujimavejsie bolo porovnanie samotnych prijmov z TV s rozpoctom Valencie, ktory bol tusim o niekolko milionov nizsi.

Reagovat
smazaný uživatel

Podobné problémy nemusí řešit dvojice Real Madrid a Barcelona. Oba giganti zakončili loňský ročník v zisku a pro ten letošní chystají rozpočet kolem 500 milionů eur. Valencia, třetí nejsilnější klub země, naproti tomu musí vystačit se 104 miliony eur.

Rayo Vallecano, které patří mezi dluhy nejohroženější celky, má rozpočet 7,5 milionu eur

Third-placed Valencia meanwhile earned a relatively paltry 42 millions euros (£33.5million).

Reagovat
smazaný uživatel

A mimochodem, i za tohle může Barcelona, protože měla mimořádnou generaci odchovanců a začala být moc dobrá . Pak se to krůček po krůčku dostalo až sem.

Reagovat
herbage

je to vlastně fakt. Může za to Guardiola, jak vyhrál titul. Pak musel přijít Pérez, nakoupit C.Ronalda s Benzemou, Xabi Alonsem a Kaká. A protože Barca titul obhájila, musel přijít Mourinho, z ligy se stala liga dvou týmů a ostatní kluby začly plnit roli statistů, jejichž rolí bylo neklást odpor a prohrát. No a pak TV společnosti mají o tyto kluby zájem 4x v roce

Reagovat
smazaný uživatel

A ještě bych zmínil to, že jak Florentino posiloval a začal hnát rozpočet mnohem výš, tak reagovala i Barca a dnes pod Rosellem už jede taky jako mašina a hráč jako Neymar jí nesmí uniknout. Což pár let zpátky nebylo.

Reagovat
alcantara

V akom zmysle? Hrac takych kvalit alebo hrac s takym marketingovym a reklamnym potencialom?

Reagovat
smazaný uživatel

Na to první si počkejme, myslel jsem to druhé. Největší brazilskou hvězdu musel mít vždycky Florentino, Rosell to vidí asi podobně.

Reagovat
X-bano-X

To je vtip? Romário, Ronaldo, Rivaldo, Ronaldinho......neviem o tom aby niektorí z madridských Brazilcov zatienil túto štvoricu.

Reagovat
valloire

Ronaldo ano

Reagovat
smazaný uživatel

Ale bavím se o Florentinovi, ne co bylo před ním. Jedině s Ronaldinhem zaváhal, i když ho chtěl.

Reagovat
herbage

jenže Rosell je chytrý obchodník a využívá spíš úspěchy klubu než nějakou ekonomickou sílu. Cesc za 35+bonusy, to je přímo zlodějna. Sánchez 27+ bonusy, to je taky dobrý kup a Alba za 14 rovněž. Věřím, že i toho Neymara stlačí pod 40 a to pak nejde nadávat, ale jen zatleskat. Pod Laporou působilo vedení Barcelony celkem amatérsky, ale jak řikáš, Rosell z toho dělá mašinu

Reagovat
smazaný uživatel

Hlavně dá dohromady téměř takové prachy jako Real a jen díky tomu může mít takový tým. To není jen o přestupech, tam dá třeba 60, ale ještě potřebuje dalších 400 na rok.

Reagovat
Infi

příjde song za 20

Reagovat
smazaný uživatel

a tých 13 klubov čo sa proti tomu postavili sú

Athletic Bilbao, Atletico Madrid, Real Betis, Celta Vigo, Espanyol, Getafe, Granada, Real Mallorca, Osasuna, Rayo Vallecano, Real Sociedad, Sevilla a Real Zaragoza

Reagovat
smazaný uživatel

a tých 13 klubov čo sa proti tomu postavili sú

Athletic Bilbao, Atletico Madrid, Real Betis, Celta Vigo, Espanyol, Getafe, Granada, Real Mallorca, Osasuna, Rayo Vallecano, Real Sociedad, Sevilla a Real Zaragoza

sme rebeli

Reagovat
RealC.F.

Aspoň že ta Valencie se nepřiřadila k tomuhle odpadu ligy Nic proti, ale Canal+ nic špatného neudělal.

Reagovat
Arbiter

šak se ty týmy postavily za Canal+

Reagovat
RealC.F.

Jako hrací čas ve 23:00 je pěkná zhovadělost, i na ty nezaměstnané Španěly věrně oplívající v barech do rána

Reagovat
Kily

my od Realu dostali levně Canalese a Gaga, abychom drželi hubu, ještě čekáme na to, koho nám levně nechá Barcelona, jestli nikoho, jdeme do toho taky

Reagovat
smazaný uživatel

nám Real nepustil Moratu, Barca tiež nikoho tak držkujeme

Reagovat
Kily

tady se ale nemůžeš divit, Morata se letos rozkoukává a za rok jde k nám

Reagovat
RealC.F.

Ono to asi jinak nedopadne...i když Moratu bych si u nás v prvním týmu uměl představit

Reagovat
smazaný uživatel

tak pošlite Jesého

Reagovat
RealC.F.

On a Morata jsou po dlouhé době perspektivní hráči z akademie. Dejte jim čas, hostování by jim neprospělo. Jen ať krapet povyrostou po boku CR7, přeci jenom k němu dost oplívaj, třeba taky začnou chodit do posilky i před spaním a něco z nich bude Navíc si nejsem jistej , jak dopadne situace okolo primárního útočníka A-týmu, podle mě 1 z dvojice higi benze pro nedostatek času na hřišti začne remcat...

Reagovat
smazaný uživatel

neni Jesé béčkar? asi nevieš či trénuje Castilla spolu s áčkom? a ak by mal trénovať s béčkom a hrať Segundu, tak je lepšie nech sa radšej rozkuká v Primere

Reagovat
RealC.F.

Právě že jesé i morata jsou strůjci postupu castilly do segundy, mourinho je letos vytách do A-týmu a vzal je na turné po USA. Zatím se oba dva prezentovali po góle v zápase proti LA Galaxy. Probíhá pravidelná rotace dvou 11náctek během těchto přípravných zápasů. Oba dva v nich figurujou

Reagovat
RealC.F.

A co se týče tréninku, tak z castilly s áčkem trénujou většinou jen hráči , co jsou pozváni od Mourinha myslim.

Reagovat
smazaný uživatel

sakra

nevadí máme Nikkiho Billeho

Reagovat
smazaný uživatel

to by platilo jedine keby si fandil Rayu, inak sú to len špekulácie a zbožné priania

Reagovat
herbage

a co Paco?

Reagovat
smazaný uživatel

najprv sa písalo, že pôjde hosťovať, napr. aj k nám a teraz to asi vyzerá, že ostane u netopiera

Reagovat
Kily

je fakt, že to bude složitější, Paco, Morata, Jese, ale ono to nějak půjde

Reagovat
herbage

Reagovat
smazaný uživatel

gotta catch 'em all

Reagovat
Kily

tak jednou jsme si z Realu udělali farmu, tak je třeba toho prostě využít

Reagovat
smazaný uživatel

na nás si zas moc dovolujú raz sme im poslali Negreda a po 100 rokoch došiel Raúl Bravo, biznis ako sviňa

Reagovat
Kily

my dostali Helgueru, ti obránci tam představují strašně vadné zboží, už jenom kvůli tomu nikdy nechci zpátky Albiola

Reagovat
One-Real

nevděčníci

Reagovat
Kily

klid, jo, nebo vám zrušíme smlouvu a budete těm hráčům platy a zdravotní platit sami

Reagovat
Arbiter

Reagovat
-Carles-

Reagovat
-Carles-

Betis sa nakoniec nenechá podplatiť Madridom?

Reagovat
smazaný uživatel

nie, teraz bude cálovať Barcelona

Reagovat
-Carles-

Komu? Betisu?

Reagovat
smazaný uživatel

môže aj Rayu, mne to nebude vadiť

Reagovat
-Carles-

Varíš z vody

Reagovat
smazaný uživatel

mne to nevadí

Reagovat
smazaný uživatel

Rozdelenie TV práv v La Lige 11/12 ak by niekoho zaujímalo.

http://1.bp.blogspot.com/-m5SWzO_S4LE/T544sYD_ZpI/AAAAAAAAFoE/AiXzC6yVi3s/s1600/20+Debt+La+Liga+TV+Distribution.jpg

TV práva na celú Primeru boli minulý rok predané za 655€ a ak by sme to chceli rozdeliť rovnako medzi 20 účastníkov tak to vychádza cca 33 mil. eur na jeden tím čo by cca 12 klubom zdvojnásobilo ich príjem. Chcel by som vidieť ako by sa to prenieslo potom do kvality súťaže.

Avšak taktiež súhlasím s názorom, že rovnako pre všetkých je blbosť a navrhoval by som nejaké % delenie podľa minuloročného umiestnenia s nejakou spodnou hranicou pre posledné tímy okolo 20 mil. €

Nemáte niekto link alebo infošky za koľko predalo tých 13 klubov TV práva Canlau+?

Díky

Reagovat
Miguel19

Třeba by Barcelona nebyla v plusu a měla by problémy..

Reagovat
smazaný uživatel

To si až tak nemyslím. Barca má príjmy okolo 450€ za rok a za predpokladu, žeby dostala 33€ za TV práva tak by prišla povedzme tomu o 100 mega, čo je cca 20% jej príjmov, ktoré by malo za príčinu určité opatrenia v oblasti prestupovej politiky (nevyhodili by sme viac ako 30 mega za posily) a zvýšenie príjmov v iných oblastiach (socio poplatky, vstupenky a pod). Platovo sme není na tom zle sme cca na 60% z celkových príjmov, kde 55% je trhové optimum.

Barca je cantera a pokiaľ tu bude tak nie je až tak čoho sa báť. Na druhej strane futbalová Barcelona prináša do rozpočtu najvac peňazí a vie si na seba zarobiť. Opatrenia by sa dotkli podľa mňa iných športov, ktoré sú každoročne v mínuse.

Reagovat
smazaný uživatel

anglický systém je úplne vyhovujúci

Každý z 20 účastníkov Premier League má právo na rovnaký základný podiel, ktorý tvorí 13,7 milióna libier z vysielania vo Veľkej Británii a 18,7 milióna z predaja práv do zahraničia. Ďalšie položky sú pohyblivé. Prvá je závislá od umiestnenia, pričom každá vyššia priečka v tabuľke sa honoruje 755 000 librami.

Reagovat
smazaný uživatel

Však o tom ja hovorím, zaviesť spodnú hranicu za TV práva pre posledné 3 kluby v tabuľke a potom automaticky zvyšovať podľa umiestnenia za minulý rok. Presne ako to majú v PL - čiže fixné a variabilné príjmy

Reagovat
smazaný uživatel

tak Man City ako víťaz dostal okolo 60 mega libier, dostávali by ste o polovicu menej a nemyslím si, že by ste to prijali

Reagovat
smazaný uživatel

Lenže pre Man City TV práva sú len omrvinka v mori v ich príjmoch ako aj pre Chelsea a United

Reagovat
smazaný uživatel

ja nehovorím o kluboch PL ja hovorím o vás, 140mega eur vs. 60mega libier, myslíš, že by ste pristúpili na také dramatické zníženie?

Reagovat
smazaný uživatel

Ťažko odpovedať na takúto vec, ale za seba by som povedal nie ak chce byť Barcelona konkurencie schopná v Európe nešiel by som dole o 50%

Reagovat
smazaný uživatel

Četl jsem jen o Zaragoze, která by měla mít v tříleté smlouvě každý rok kolem 25M, a Celtě, která dostane o 30% víc než by měla u Mediapro.

Reagovat
Didier Drogba

Španělé jsou šaškoidní národ.

Reagovat
smazaný uživatel

To doufám že ne. Vyhrál jsem zajezd na první kolo Sevilla- Getafe tak doufám že se zápas uskuteční :)

Reagovat
smazaný uživatel

kde si ho vyhrál?

Reagovat
smazaný uživatel

interwetten

Reagovat
One-Real

Je to nechutné, ale vinit z toho B+R je krátkozraké. Bordel je především ve svazu, který to měl zkrátka nějak zařídit. Barca s Realem se určitě nebudou obírat o miliony, když jsou v právu i když to dost možná povede k velkému problému v PD.

Reagovat
smazaný uživatel

Zastaví ligu na rok jak v NHL a bude klid.

Reagovat
One-Real

neřikej že bys někoho z Realu chtěl vypůjčit

Reagovat
smazaný uživatel

Ne to ne. Nikdo se mi nelíbí. To byl jen hec.

Reagovat
One-Real

každopádně takovej Di Mária by vám vytrhl trn z paty a je daleko lepší než nějaký Hulk

Reagovat
alcantara

Hlavne kde boli vsetky tie hlasy v dobe, ked sme mali sekeru ako prasa, hospodarili rocne so stomilionov stratou a mali prijmy na urovni tretiny celkovych prijmov United

Reagovat
herbage

takže jsi radši pro krach většiny týmů z ligy, jo?

Reagovat
One-Real

Samozrejme ze ne. Musi se s tim neco zacit delat. Jen se mi nelibi to hazeni na BR.

Reagovat
herbage

a jaké vidíš jiné řešení, než rovnoměrnější rozdělení TV práv, kde by se prodávala práva za ligu komplet a prachy se pak rozdělily spravedlivě mezi všechny kluby? Nebo já nevím, co jiného si představuješ "musí se s tím něco začít dělat", když Real i Barca jsou podle tebe v právu. Pokud jsou v právu, tak by se nemělo měnit nic

Reagovat
One-Real

Do tohohle nevidím. Technicky vzato jsou vprávu, i když je to nespravedlivý vůči ostatním klubům. Jak se to bude řešit nevím, třeba budou i nějaké ústupky od těch dvou klubů.

Reagovat
herbage

no tak to potom nevím, co chceš. Buď je to také vina B+R a jsi pro spravedlivější rozdělení peněz a vyšší kvalitu ligy nebo to není vina B+R a jsi spokojen s tím, jak to je. Jsou i komplexnější problémy, ale tady je to zrovna buď jedno nebo druhé

Reagovat
One-Real

Tak jako můžou za to B+R, ale technicky vzato nedělají nic protiprávního. Nepřímá vina. Rozhodně bych radši něco udělal s tím rozdělením peněz, protože odložení ligy by mohlo mít pro nás fatální důsledky v nabitém programu a únavě hráčů.

Reagovat
herbage

však tu vinu nehází lidé na B+R z technického hlediska, ale z hlediska morálního

Reagovat
One-Real

Jenže těžko můžeš předpokládat, že se ty kluby připraví o hypoteticky možné peníze, když to neni nijak pošetřený. Snad se to vyřeší rychle.

Reagovat
herbage

no právě že to lze vyčíslit. Kdyby se prodávala práva na celou ligu včetně Realu a Barcelony, tak se kupci vždycky najdou a pak jen ten balík naporcuješ mezi kluby. Otázka je jak, ale tak tento model mají všude v jiných ligách, tak stačí okopírovat ten z PL nebo Bundesligy, popř ho nějak jemně doladit. Hlavní je to, aby Real s Barcelonou neměli 140 mega a poslední kluby jen 12

Reagovat
One-Real

Tak takhle by to bejt mělo, ale hlavní bordel je ve vedení. Čistě teoreticky, nemá svaz nějaké právo mluvit do situace jak se budou práva prodávat? Najdou, jenže B+R se tím okradou o peníze a proto se jím nedivím. Současně ale taky doufám, že se to nějak vyřeší a třeba bude i prodávat jako celek. Odložení je nejhorší možnost.

Reagovat
smazaný uživatel

Jak silný svaz opravdu je, jsme viděli v kauze Mourinho a Titovo oko. Prostě mu odpustili trest. Jen tak - aby byl od něj klid. Tohle by se v Itálii a už vůbec v Anglii nestalo. Tam by s ním zametli a fertig.

To jen k tomu, že by svaz měl něco zastřešit nebo snad rozhodovat.

Reagovat
Carlos Juan Pablo

když to takhle hezky zmiňuješ, tak odpustili trest oběma.

Reagovat
smazaný uživatel

Jo, odpustili trest Titovi za to, že žďuchnul do Mourinha hned poté, kdy se mu ten došťoural v oku.

Reagovat
Carlos Juan Pablo

čemu se potom snažíš smát? Dáváš mi za pravdu. Zrušení dvou zápasů za píchnutí do oka, zrušení jednoho zápasu za následnou facku.

Reagovat
smazaný uživatel

Ale no tak, herbe, ... "morálního"? Co je to za hloupost? Byl nastaven nějaký systém a Barca s Realem prostě podle toho daného a VŠEMI OSTATNÍMI KLUBY SCHVÁLENÉHO systému prodaly práva na svoje zápasy. Co je na tom nemorálního?

Reagovat
herbage

otázka je za jakých podmínek. Jakou mají malé kluby vyjednávací pozici a sílu a co mohou reálně udělat? Maximálně odložit start ligy, ale kdyby se nehrála liga celý rok, zase nejvíc budou bity malé kluby, ne ty velké. A nemorální přímo ne, spíš nespravedlivé. Asi jako rovná daň, úplně stejný problém

Reagovat
smazaný uživatel

víceméně souhlasím. Jen mi šlo o to slovo "nemorální". To bylo mimo.

Reagovat
herbage

no, v ideálním světě by to asi bylo i spravedlivé, ale v tom skutečném mi to přijde nespravedlivé a i nemorální, takže mi to nepřijde mimo. A to si myslím i o rovné dani, že je nemorální

Reagovat
smazaný uživatel

no moment - co je nespravedlivé v reálném světě je spravedlivé v ideálním světě? Sorry, ale to je velká hloupost. Spravedlnost je jen jedna.

Jde spíš o to, co je VHODNÉ pro reálný a ideálný svět.

Reagovat
herbage

no v ideálním světě by totiž nejsilnější, nejbohatší a nejmocnější neměli zneužívat svého postavení pro upevnění své moci. Pokud pak mohou lobovat a upravovat si tak zákony, je něco špatně. A pokud si pak mohou koupit vzdělání i zdraví, zatímco pro zbytek populace to je pak nedostupné, tak už to přestává být morální. Tím neříkám, že stejně jako Real a Barca si zaslouží ty prachy, tak že si je zaslouží i ti bohatí, jde jen o to, aby stejně jako lidé ze dna společnosti se měli šanci vyhrabat nahoru, tak aby stejnou šanci měli i kluby v Primeře a tohle je dobrý start. Ti nejschopnější z nich se vyhrabou i tak a i v Primeře ukazuje Athletic, že to jde i bez velkých peněz a jen tvrdou usilovnou koncepční prací. Stejně se ale Athletic postavil za ty menší a slabší kluby a dokonce je vede. Stejně tak si vážím bohatých lidí, kteří se sami vypracovali a přesto rádi odvedou peníze státu, aby stejnou šanci měli i jiní. Problém je, že ty prachy pak do školství a zdravotnictví nedotečou

Reagovat
frankiefcb

Skvěle řečeno.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
valloire

Naprostej souhlas.

Reagovat
jiri54

Začínat ve 23 HOD. je úlet.

Reagovat
smazaný uživatel

Rozdělování TV práv jak je to teď mohou obhajovat jen děti fandící Barceloně a Realu, kterým nejde o fotbal. Kdo to obhajuje zabíjí fotbal, a to je realita!

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

vedro je vedro, ale 23:00 je hodně pozdě, ve středomoří stačí bohatě 21:00, možná až na Malagu

Reagovat
smazaný uživatel

tohle dělaj jen kvůli televizním fanouškům z ostatních kontinentů,což je nefér vůči místním

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele