Teplice už nepočítají s Kukecem, může si hledat angažmá

09.01.2017 13:40 - Aktuality
Davor Kukec (© fkteplice.cz)
 
Teplice daly svolení chorvatskému fotbalistovi Davoru Kukecovi, aby si našel nové angažmá. Během dvanácti měsíců strávených Na Stínadlech si Kukec nevybojoval místo v sestavě.

"Dohodli jsme se s hráčem kvůli jeho menšímu hernímu vytížení, že mu umožníme přesun do jiného klubu. Do konce týdne se bude připravovat s naším mužstvem, ale má možnost si hledat nové angažmá," řekl pro klubový web trenér Daniel Šmejkal.

Třicetiletý Kukec přišel do Teplic loni v zimní přestávce z Baníku Ostrava. Od té doby nastoupil v šestnácti utkáních na celkem 829 minut a vstřelil jednu branku. Dohromady má v české lize odehráno 121 utkání a na kontě 21 gólů.
Autor: ČTK
Počet zobrazení: 3878
Komentáře (247 / 0 nových)
Spalovač šancí
09.01.2017 13:44
#
Do Kutné Hory
luismiksak
09.01.2017 13:53
#
To budeme rádi! na divizi super
Hurrikane
09.01.2017 13:46
#
Technika parádní, ale jako hráč stojí za starou bačkoru
FORZA GRIFONE
09.01.2017 13:48
#
Příbram?
davios
09.01.2017 13:50
#
Zpátky do Baníku?
shitcool
09.01.2017 13:53
#
Do Zbrojovky!
ZB 07
09.01.2017 14:25
#
taky mě napadl
Kostomlat
09.01.2017 14:33
#
co s ním?
ZB 07
09.01.2017 14:39
#
Poslední dobou probírám všemožný varianty hráčů, kteří by nás mohli posílit, a i když je Kukec náladovej a v Teplicích nic nepředvedl, klidně bych ho na zkoušku vzal. Když můžeme zkoušet hráče ze 4.německý...
Kostomlat
09.01.2017 14:45
#
rozumím, ale já ho tady nechcu. Borec, kterýho Petržela prakticky poslal pryč z Baníku, náladovej...raději ať hraje Krejčí, Růsek nebo Přichystal. Kukec není řešení.
ZB 07
09.01.2017 14:52
#
No nevím, já bych proti němu v podstatě ani nic neměl. Kdyby makal, tak by klidně mohl být přínosnej. Navíc mladí kluci nás sami nezachrání...Ale máš pravdu, byl by to risk, jenže my jsme teď v situaci, kdy nám asi ani nic jinýho než riskovat nezbývá.
JarousFCB
09.01.2017 17:34
#
Kdyby makal, tak je přínosný i v Teplicích.
lichna
09.01.2017 17:40
#
Kdyby makal tak mohl být třeba v Plzni..
Scalpelexis
09.01.2017 14:45
#
Koho byste všechno brali na hostování ze sparťanských mladých?
ZB 07
09.01.2017 14:57
#
Všechny
Posledni Kovboj
09.01.2017 15:16
#
Hokaido
09.01.2017 15:20
#
Juliše bych vám poslal.
Vasil
09.01.2017 14:50
#
Hráči ze 4. německé se zkouší, protože jsou zadara a nikdo je nezná. Tohodle línýho a náladovýho jugoša nemá cenu zkoušet, všichni ho známe. Umí byt rozdílovej, ale 4x do roka je málo. Já osobně preferuju radši takový makáče jako Hyčka. Ale kde je vzít?
Blasphemer
09.01.2017 14:53
#
Ono zase by to jeho "4x do roka" taky klidně mohlo zachránit Brnu ligovou příslušnost. Za předpokladu, že by teda ty čtyři zápasy neodchodil nebo neproseděl na tribuně.
Vasil
09.01.2017 14:57
#
To mohlo, ale na 4 dobrý je 20 špatných. A to si nikdo v lize nemůže dovolit.
Blasphemer
09.01.2017 15:00
#
Jako jo, u něj je to prostě risk. Buď to vyjde nebo ne. Otázka je, jak jsou v Brně zoufalí, aby ten risk podstoupili. A alespoň podle komentářů od zdejších fans to vypadá, že kurva hodně.
lichna
09.01.2017 14:59
#
On by hlavně potřeboval trenéra, co se s ním nesere. To by i Habanec mohl být ne? Třeba co pamatuji, tak pod Látalem hrál Kukec neskutečně..
Blasphemer
09.01.2017 15:03
#
Habanec působí rázně, no. Jestli je takový i v kabině, to nevím. Ale určitě by se s tím sral míň než Šmejkal.
lichna
09.01.2017 15:05
#
A Kukec by to měl hlavně blíž do Ostravy, kam často jezdí..
wabank12
09.01.2017 20:38
#
Do Karviné.
ZB 07
09.01.2017 14:58
#
No určitě ne v regionálních německých soutěžích.
Didier Drogba
09.01.2017 16:06
#
to je o 4 víc, než dokáže většina našeho kádru
Losinho
09.01.2017 20:15
#
zkouška je u Kukece zbytečná, tejden odmaká, podepíše a pak na to bude jebat..
soukup
09.01.2017 17:15
#
po měsíci bys ho vyhazoval a nadával vedení, jakýho přivedli flákače
lichna
09.01.2017 17:41
#
Pokud by si ho neoblíbil tak jako já.
ZB 07
09.01.2017 17:51
#
To ne, můj oblíbenec je Zavadil
lichna
09.01.2017 17:58
#
Ten brzo skončí ale
ZB 07
09.01.2017 18:07
#
Aby ses nedivil, po půlroce bez fotbalu se vrátí silnější než kdy předtím
lichna
09.01.2017 18:15
#
Jen to ne.
Losinho
09.01.2017 20:16
#
simulant
LuckyDave111
09.01.2017 17:24
#
jestli tě napadl, tak podej trestní oznámení
Blasphemer
09.01.2017 14:51
#
Jestli na to bude srát tak jako doteď, tak by vám stejně moc nepomohl.
Kepy_FCB
09.01.2017 15:34
#
Ano ano vemte si ho!!!!
Messiáš
09.01.2017 16:18
#
Souhlasim, za pokus bychom nic nedali...
lichna
09.01.2017 13:53
#
Já bych ho bral jako alternaci za Hrubého. Když nebude makat, půjde do juniorky. Nebo aspoň do Vítkovic, ať na něj můžu chodit..
UD8922
09.01.2017 14:01
#
Alternativu za Hrubého?

Tenhle člověk nem á Baníku co nabídnout, to nejlepší má za sebou, tak nač ho tahat zpět?
Kdyby byl ještě kvalitní hráč, prosadí se v Teplicích.
To dám raději šanci jiným, mladším, perspektivnějším hráčům, než jemu.
yanezz
09.01.2017 14:34
#
Sam Petrzela mu udelal pri sestupu papa
UD8922
09.01.2017 14:42
#
Cože? Davor dal Baníku vale dříve, než tam vůbec Vlasta přišel
lichna
09.01.2017 14:48
#
Aby ses nedivil, až Hrubý bude horší než kdy Kukec byl.. V Teplicích sám víš, že nebyl v optimální pohodě.. Z různých důvodů.

Ale než se tady hádat, raději to neřešme. Já mám prostě Davora rád a rád bych ho v Baníku viděl. Toť vše..
UD8922
09.01.2017 14:52
#
Nehádám se, tady je to prostě jasný fakt, že ten kluk už na to nemá být v Baníku

Je mu třicet, v záloze máme lepší a m ladší hráče a pochybuji, že by to jistil z lavičky, zrovna on. A pokud ano a Vlasta by s ním byl nespokojen, tak už vidím, jak by šel do juniorky.

Ale víš co, furt ho můžou zlanařit Vítkovice, v Ostravě je jako doma, tam by byl za pána i kdyby celý zápas prostál ve velkým vápně a tobě se splní sen, že si na něj půjdeš podívat do Vítkovic
lichna
09.01.2017 14:53
#
Já si myslím, že Baník zase není taková mašina, aby na něj Kukec neměl.

Jo, klidně ať jde do Vítkovic, budu na něj chodit.
UD8922
09.01.2017 15:01
#
Záložníci: Marek Hlinka, Robert Hrubý, Dan Ožvolda, Ondřej Chvěja, Štefan Pekár, Tomáš Mičola, Dyjan Carlos De Azevedo, Karol Mondek, Bronislav Stáňa, Matěj Helešic, Tomáš Freit, Dominik Smékal, Petr Nerad.

Nepočítám Azeveda, to je prašť jako uhoď. A Pekára, toho neznám.
Jinak se nemá přes koho tam dostat, zbytek kluků, i když se jim třeba na hřišti nedařilo, tak za Baník bojovalo. A další jsou mladí, perspektivnější. Když byl Davor v FCB a klubu se v zápase nedařilo, tak on jen stál a koukal kolem sebe, pokud neudělal kličku na lajně, která stejně neměla potřebný efekt.

Ale Vítkovice teď zkoušejí asi 20 hráčů, tak ať jde tam, alespoň jednomu člověku to udělá radost
lichna
09.01.2017 15:07
#
Který z těch hráčů, které jsi vypsal může hrát tvořivého středa? Možná Hrubý, ten se taky nějak zvlášť v Teplicích neprosadil, i když vím že byl zraněný. Takže kdo ví, jestli mu vyjde celé jaro. A prostě na jeho místě si dovedu představit Kukece.

Já i chápu, že zášť některých vůči němu je obří. Ale prostě v případě, že by fakt makal jak pod Látalem, tak by Baníku byl pořád prospěšný..
db18
09.01.2017 15:08
#
Smékal a Nerad.
lichna
09.01.2017 15:09
#
Smekal uvidíme, jestli má už na áčko.. Nerad zase nějak zvlášť na podzim nevynikal..
UD8922
09.01.2017 15:13
#
Protože je nepohyblivý, no Ale v noze to má, což x krát dokázal
lichna
09.01.2017 15:15
#
Má, ale to i Kukec. Rozhodně to není hráč, který by herně Davora převyšoval.
UD8922
09.01.2017 15:17
#
Ale má stále hrací budoucnost před sebou ty vole, co má Davor? Možná tak svůj tabáček klídeček v Ostravě Hele, Davor pro Baník vykopal záchranu, to se nezapomíná, ale v současné době mu to Pendolino ujelo a on už může čekat jen na expres Košičan.
lichna
09.01.2017 15:29
#
Proto že se neuchytil v Teplicích, stejně jako třeba Hrubý? Nerad to má možná před sebou, ale kdo ví, jestli někdy bude na tom tak jako Davor..
db18
09.01.2017 15:17
#
U těch hráčů z Interu byl většinou jen problém ve fyzičce, jinak pak byli schopni hrát základ... (Jirásek, Kysela...)
Banikovec7
09.01.2017 16:17
#
Pokud vím, tak Smékal hraje na křídle nebo v útoku.
UD8922
09.01.2017 15:12
#
Ten rok makal proč asi? Byl tu nový + spolupráce se Svěrkym.
Pak už to byla bída s pár záblesky geniality, na který Baník čekal, protože nám chyběl tvořivý hráč po vyhazovu Lukeše.
Teď měl možnost se ukázat jinde, že je to kvalitní hráč a vyhořel úplně, i když za tím můžeš samozřejmě hledat i jiné příčiny.

A teď máš zimní přípravu, tak sleduj, jak Vlasta bude zkoušet, kdo se hodí na tvoiřivého hráče. A z fleku tam vidím krom Hrubého ještě Nerada, mladík Chvěja, Ožvolda taky dokáže něco vymyslet, to samé Kajco Mondek.

Pro Davora by možná tak zbylo místo u stánku s bramboráky u hlavní tribuny.
lichna
09.01.2017 15:16
#
Jen škoda že technicky by je Davor dal všechny do kapsy..
UD8922
09.01.2017 15:18
#
Na treninku při báčku asi jo, to nepopírám. Při zápase by pak Davor koukal, jak všichni kolem něj rychle běhají a on se zas bude dívat kolem sebe svým nechápavým výrazem
lichna
09.01.2017 15:29
#
A někomu to neskutečně dá a tím vyhrajeme zápas..
chlup
09.01.2017 18:55
#
Bramboraky se zelim?
Dani Daniels
09.01.2017 15:31
#
Ne, Baník nemá v záloze lepší hráče. Kukec kdyby chtěl a neměl v hlavě nasráno tak by mohl být v Baníku o parník nejlepší hráč.. ale to by musel chtít.
lichna
09.01.2017 15:31
#
taws
09.01.2017 19:15
#
Tom11
09.01.2017 16:35
#
Kukec má stále co Baníku nabídnout. Otázka je jen, jestli ho dokáží pracovat. Ale jinak hráč, který z pozice záložníka dal v lize 21 branek za 121 zápasů je určitě v týmu platný. Je to jen o tom ho donutit jezdit na plno, potom by byl velkým přínosem.
UD8922
09.01.2017 17:05
#
Nemá, v tom týmu by vážně neměl místo.
Naštěstí už tam jsou na některých postech ve sportovním úseku lidé, kteří tomu rozumí a nevezmou zpět vyčpělého kluka, který má to nejlepší za sebou.
lichna
09.01.2017 17:11
#
Hele já to beru. Klidně ať ta záloha zůstane tak jak je. Už tak je dobra. Ale nemůžeš říct, že by nám Kukec určitě neprospěl. Kdyby hrál pod Petrželou tak by si prostě nemohl dovolit vypouštět zápasy a technicky by se do toho zase dostal. 30 není žádný věk. Vadí mi jen, že tu tvrdíš jak stoprocentně nemá týmu co dát, jakobys ho viděl každý den při hře.. Nehledě na to že kdyby měl hrát místo Ozvoldy třeba tak jsem pro Ozvoldu.
Tom11
09.01.2017 17:33
#
On zas tak vyčpělý není. Od 25 let podává konzistentní výkony. Jeho největší problém je nátura. Jak se mu nechce, tak zápas odchodí a najednou je týmu k ničemu. Ale druhá stránka mince je jeho technická vyspělost a cit pro přihrávku. Přirovnal bych to k tomu, když u nás ke konci působil Lukeš. Taky už nebyl nejrychlejší, ale právě ten cit pro podržení míče, nahrávku a skvělé centry měl a tím byl v týmu prospěšný.
lichna
09.01.2017 17:42
#
Souhlas. A tehdy ty argumenty padaly úplně stejně. Akorát to byla banikovska legenda no..
UD8922
10.01.2017 05:12
#
Tak nemuze porovnavat Lukese s Davorem. Lukes je legenda FCB, ten sice taky toho moc nenabehal, ale rozhodne mel vetsi podil na utocne aktivite klubu nez Davor.
lichna
10.01.2017 08:59
#
V těch posledních sezónách? Vždyť už pak ani nekopl dobře roh a přesto že to byla legenda tak mezi fanoušky na ochozech byla většina ráda, když střídal..
UD8922
10.01.2017 09:19
#
Nekopl dobře roh a pak si vzpomeň na jeho echt centry z přímáku, kdy byla z toho buď velká šance či přihrávka na branku.
lichna
10.01.2017 09:19
#
Jo naposledy v sezóně 2009/2010 ale..
UD8922
10.01.2017 09:30
#
A hlavně, Lukeš Baníku odváděl několikaleté dobré výkony, Kukec měl v FCB co? Dobré dvě sezony? Když už chceš porovnávat lenivého balkánce, tak hlavně ne s legendou FCB
frankiefcb
10.01.2017 10:41
#
naprostý souhlas.
lichna
10.01.2017 10:44
#
Já ale neporovnavam celkový přínos. Já jen píšu, ze Lukeš a Kukec v posledních fázích měli naprosto stejný projev, s tím že Kukec byl každý zápas picovan a naopak kdo si dovolil picovat na Lukeše tak byl za antibanikovce.. To že měl celkové mnohem větší přínos to nepopiram. Stejně jako to že Lukeše jsem si nikdy neoblíbil a ke konci mě už spíše vytáčel.
Tom11
10.01.2017 09:21
#
V čem přesně byl Lukeš větším přínosem? Tím, že ho měli raději fans? A o tom podílu na útočné fázi by se dalo diskutovat, protože zatímco Davor je spíše CAM nebo křídlo, tak Lukeš byl primárně CM. Takže každý měl trošku jiné úkoly.
UD8922
10.01.2017 09:31
#
Nerozumím ti, co je CAM či CM, nevím, co znamená tahle terminologie.

A sám si pamatuji, že leckdy Luky hrál na pravé straně a stejně byl týmu více přínosný než Davor.
lichna
10.01.2017 10:45
#
Tam když hrál tak měl stejně občasné záblesky jako Kukec..
Tom11
10.01.2017 12:38
#
To mě mrzí, že nerozumíš téhle terminologii. CAM je střední ofenzivní záložník, něco jako desítka, hraje pod útočníky. Zatímco CM je klasický střední záložník.
Ano Lukeš na konci kariéry byl přesunutý na kraj zálohy. Myslím, že ho tam přesunul Svědík, jelikož Lukeš se už držel jenom ze zvyku. Neříkám, že mají dovést Kukece, jen že by stále mohl být prospěšný. Tímhle bych to ukončil. Ale pokud ustrneme na argumentu, že Kukec není prospěšný jelikož není legenda jako Lukeš, tak pak už to není o argumentech, ale sympatiích.
UD8922
10.01.2017 12:55
#
Tak mrzetb tě to nemusí, já mám raději české výrazy a vidíš to, ani to nebolelo napsat

Nikdo nepsal, že Davor není legenda jako Luky, jen sem poukázal, že je blbost porovnávat líného balkánce s legendou Baníku, co pro FCB odvedla dlouholeté dobré výkony.
Tom11
10.01.2017 13:04
#
Je to dost složité. Lukeš je legenda, ale ty jeho výkony nebyly úplně ideální. Snad nejlepší sezónu měl v sezóně 2009/2010. V roce 2007 ho docela zastínil Otepka. Kukec naopak skvěle se ukázal po příchodu, pak ale jak se týmu nedařilo, tak byl znechucený a odváděl špatné výkony. Takže u něj to je fakt otázka charakteru. Proto to riziko, jestli by s ním vůbec něco hnulo.
meno
09.01.2017 17:55
#
Krony
09.01.2017 14:28
#
Jen to ne proboha. Ale jak už ti někdo psal někde, pod Petrželou nemá šanci ani na lavičku. Navíc jsi asi nezaregistroval, že béčko, ani juniorku letos nemáme :D
lichna
09.01.2017 14:49
#
Juniorka je spojená s Karvinou, určitě by ho tam šlo posunout. A já si myslím, že kdyby si na něj Petržela dupnul, tak by na Áčko měl..
Krony
09.01.2017 18:45
#
Nereálné. Hráč nemůže nastupovat za tři kluby v jedné sezoně.
lichna
09.01.2017 20:30
#
Ok, tak v tom případě buď makat nebo tribuna.
Krony
10.01.2017 10:50
#
tvle ty jsi jak umanutý, slyšel jsi někdy o jeho smlouvě? A za ty prachy hráče na tribunu?

Už máš po svatbě?
lichna
10.01.2017 10:55
#
Neslyšel, bude vyšší než u Hrubého?
Nevím co má s tím společného svatba..
Krony
10.01.2017 12:58
#
Nic s tím nemá společného, proto je to o dva odstavce níž. Zase v tom hned nehledej něco co tam není, prostě jsem jen zvědavý.
No každopádně Kukec si své mizerné výkony vždy nechal pořádně zaplatit, pochybuji že by sem šel jen z lásky ke klubu, takže opět pouze zbytečná finanční zátěž, pokud by přišel.
lichna
10.01.2017 13:10
#
No z toho co si dává na fb apod. bych řekl že si přece jen k Baníku vztah udělal..

Po svatbě mám. Už půl roku.
Krony
10.01.2017 19:16
#
Tak alespoň dodatečně gratuluji tedy.

Za ty prachy bych si vytvořil vztah i ke Spar... Ale ne, to ne
yanezz
09.01.2017 14:33
#
Lichno:Sledujes asi malo Banik..Banik hleda stopera a praveho obrance pokud obvini Suse.Taky hledaji kridlo.Kukec ne neblazni nema co nabidnout.
lichna
09.01.2017 14:49
#
Ty ho sleduješ zase až moc..
frankiefcb
09.01.2017 23:13
#
Kukece nebrat flákače
lichna
09.01.2017 23:17
#
Jakoby se Hrubý pro Baník přetrhl.
frankiefcb
10.01.2017 08:04
#
předvedl za půl roku více než Kukec. A představa, ež Kukec hraje v sestupujícím týmu, tak ten bude na hřišti sedět.
lichna
10.01.2017 09:00
#
Jo, předváděl dost v první polovině. Pak už šel dolů, taky začal vypouštět souboje a už nebyl tak prospěšný. Rozhodně se tu nezapsal jako třeba Davor v první polovině svého angažmá.
Tom11
10.01.2017 09:23
#
No Hrubý se zapsal jako sice talent, ale člověk který se bojí kontaktu s protihráčem. A docela se tu na něj nadávalo, když nechtěl za nás kopat druhou ligu a najednou jsou všichni rádi.
frankiefcb
10.01.2017 10:40
#
Já jsem za Hrubého rád, přícho Kukece by bylo oslabení a návrat tam, kde jsme byli kdysi. Plus Vlasta Hrubého zná. To ej velké plus.
lichna
10.01.2017 10:47
#
Kukece nikdo nevidíte ale všichni víte, že by to bylo oslabení.. Sundejte ty brýle plné zášti..

Navíc pořád nechápu proč to tady řešíme, když šance na něj pod Vlastou je skoro nulová..
Ale každopádně, minimálně co se týče lásky ke klubu, tak Davor těžce převyšuje Hrubého, který i teď v rozhovoru říkal že se třeba někdy ještě do Slavie vrátí a očividně to tu bere jako stanici k dalšímu přestupu..
frankiefcb
10.01.2017 10:50
#
taky nevím proč se řeší Kukec. Je dobře, ež nehrozí, ež by přišel. Nicméně Kukec je tvůj oblíbenec, tak si spíše myslím, že ty máš ty brýle. Nikoli my jeho kritici. A že ta kritika je oprávněná.
lichna
10.01.2017 10:54
#
Jenže já netvrdim že by stoprocentně byl přínos nebo nebyl. Ale šanci bych mu klidně dál, protože si myslím že by pomohl. Pokud by makal. Zatímco vy jste hned jisti tím že by nepomohl že na Baník.nema apod. Ačkoliv si tuhle "pravdu" nemáte čím podepřít.
frankiefcb
10.01.2017 10:56
#
máme výkonama poslední dvě sezóny v Baníku. Asi bych to ukončil s tím, ež pro mě by byl přícho Kukece fail a pro mě je dobře, ež tam není.
UD8922
10.01.2017 10:58
#
lichna
10.01.2017 11:04
#
Ok to já beru. Já beru že ho tedy nechcete.. Jen mi prostě vadí to, že tu někdo napíše něco ve stylu, že nám URČITĚ nepomůže. A nemyslím si že by výkony z minulosti musely být stejné jako teď. Mohly, ale nemusely.
frankiefcb
10.01.2017 11:07
#
je to risk a má charakter mizerný. Pro mě rovnítko, ež nepomůže. stejně jako třeba Śumský. Talentu na rozdávání, ale charakter.
lichna
10.01.2017 11:16
#
Jo risk by to byl to souhlasím. Mizerný charakter, jak se to vezme. Že nemakal je jedna věc, ale nemyslím si, že by on byl rakovina Labi x, což by podle mě hrozilo u Sumskeho. Ale pro klid vašich duši bude nejlepší, když zakotví třeba v Karviné. Jen jsem pak na jaře zvědav na toho bojovníka Hrubého.
UD8922
10.01.2017 10:55
#
Tom11
10.01.2017 12:43
#
Já si počkám, jak Hrubý tohle druhé angažma u nás pojme. Pokud změnil názor a odjezdí to tady, tak pak řeknu. že to byla dobrá posila. Zatím ale z trojice Hrubý, Hlinka a Nerad na mě působí jako ten třetí.
To samé, co se týče Kukece, celou dobu se tu snažím říct, že by bylo potřeba, aby začal tvrdě pracovat. Pak by tím přínosem mohl být. Ale nedokážu tvrdit jako jiní, že už je vyčpělý. Nakonec to srovnání Hrubý a Kukec je docela zcestné, každý hraje trošku něco jiného. On Kukec stejně nejspíš nepříjde. Jen jsem přesvědčen, že kdyby ho to donutilo na sobě makat, tak by byl přínosem.
lichna
10.01.2017 13:10
#
Posledni Kovboj
09.01.2017 13:54
#
Ty blaho.
Blasphemer
09.01.2017 14:26
#
Rarášek
09.01.2017 14:38
#
andrew96
09.01.2017 15:08
#
Manny
09.01.2017 17:15
#
havrys99
10.01.2017 00:27
#
monty25
09.01.2017 14:08
#
Asi se to dalo čekat, protože na podzim se vůbec neprosadil do sestavy a jenom ve čtyřech zápasech nastoupil jako střídající hráč (celkem odehrál 122 minut)... Zatím se u Teplic mluvilo hlavně o posilách do obrany, tak jsem zvědav, kdo přijde do zálohy, popř. do útoku. Kukec má v CSM celkem dobré hodnocení, tak to se bude dělat výměna jedna báseň.
Lifted
09.01.2017 14:32
#
Pojď, dáme ťukec,

přijde i Davor Kukec.
Kang & Kodos
09.01.2017 14:39
#
BRRRRRRRRRRAP
Lifted
09.01.2017 14:43
#
Blasphemer
09.01.2017 14:51
#
Posledni Kovboj
09.01.2017 14:58
#
scarp
09.01.2017 15:04
#

Han střelil první
09.01.2017 16:08
#
Hyrax
09.01.2017 16:53
#
DeformFCB
09.01.2017 20:32
#
Oliver Roland
09.01.2017 15:03
#
Na Vánoce přišel Davor,
pod stromečkem našel lavor.
lichna
09.01.2017 15:08
#
Z dobrého dřeva, byl to javor.
Rišty
09.01.2017 15:13
#
Zetor Tupec
Lifted
09.01.2017 15:20
#
Zatím běží týpek, nabízí pivo limo,

je to Martin Pedofillo.
Lifted
09.01.2017 15:20
#
* "za ním" kurňa
lichna
09.01.2017 15:30
#
Řekl bych že ten přepis bylo to poslední, co by na tom bylo špatně.
Lifted
09.01.2017 15:32
#
DeformFCB
09.01.2017 20:32
#
Kepy_FCB
09.01.2017 15:29
#
a pak Trevor Sukec
>vyřazen z kádru<
10.01.2017 05:18
#
Ferencz
09.01.2017 15:03
#
Do Zlína!!! Tady ožilo víc balkánců
Kunene
09.01.2017 15:07
#
Si pamatuju jak po tom půl roce v Baníku z něj byla Superstar ligy , hold má to v hlavě asi tak jako Lavi
Posledni Kovboj
09.01.2017 15:18
#
vy se to slovo fakt nenaucite psat nebo?
Blasphemer
09.01.2017 15:20
#
Třeba jenom vzdává hold oblíbenému seriálovému hrdinovi.
Uwe háže buly
09.01.2017 17:02
#
Lavy?
Losinho
09.01.2017 20:20
#
Lawiczki?
DeformFCB
09.01.2017 20:33
#
Polyp jsi.
yanezz
09.01.2017 15:08
#
Do Vysehradu
stepan94
09.01.2017 15:15
#
Juchůů
Stevie
09.01.2017 15:16
#
Viděl bych to na Příbram nebo Vítkovice, jemu se v Ostravě líbilo a Baníku nemá co nabídnout, Vítky by mohl naopak zvednout. Ať se daří, Davore
Tom11
09.01.2017 18:46
#
Kde všichni berete to přesvědčení, že nemá Baníku co nabídnout?
wgallas
09.01.2017 20:20
#
v podstatě máš pravdu, zdatnej nosič pití by se hodil
Tom11
09.01.2017 20:24
#
Stevie
09.01.2017 23:10
#
Psal to tu dole dobře Kepy, on zahraje dobře tak jeden z pěti zápasů, a to je málo. Na Vítky by to stačit mohlo, na Baník, který má prvoligové ambice, určitě ne.
Tom11
10.01.2017 09:25
#
Ano to je pravda, ale nemyslím si, že by neměl co dát. Například Mičola má ve smlouvě, když se dlouhodobě zraní, tak automaticky se přeruší smlouva. Kdyby tam měl něco podobného akorát na výkony Kukec, tak by to mohlo fungovat. On prostě má fotbalové myšlení a techniku. Je to jen o tom ho donutit to předvádět v každém zápase.
Stevie
10.01.2017 09:59
#
Byla by to zbytečná práce navíc, máme v týmu dostatečně talentované a dobré hráče, kteří jeho "kvalitu" dokáží nahradit. Byl by opravdu zbytečný, jen další přítěž pro Petrželu, protože to je hráč, kterého musíš piplat a dohlížet na něj.
Tom11
10.01.2017 12:47
#
Jasně byla by to práce navíc. Ale celou dobu se tu diskutuje, zda by byl přínosem nebo ne. Můj názor je, že ano, pokud by na něj našel Vlasta páku a on by začal makat. Pokud by pokračoval v tom co předvádí, tak je samozřejmě zbytečné ho sem tahat.
lichna
10.01.2017 10:48
#
Navíc co si budeme nalhávat, Micolu by v současné formě nahradil. Ale uvidíme jak bude vypadat Tom po celé zimní přípravě..
UD8922
10.01.2017 10:55
#
Ač sem byl proti Mičolovi ohledně toho, co tehdá udělal za gesto, když hrál za Slavii a dal branku Baníku, tak i když je na půl skoro furt zraněný, tak ti mohu odpřísáhnout, že Čolek i s jednou nohou by za Baník bojoval více než Davor. A to nemluvím o tom, že koriguje taky kabinu, která šlape jako jeden muž.
lichna
10.01.2017 11:05
#
Tak to pak hele můžeme angažovat i Vasendu. Ten bude taky bojovat mnohem více než žoldák Hrubý..
UD8922
10.01.2017 11:20
#
Vašenda... Jasně a k němu Domíno Kraut, Míla Strnad a další
lichna
10.01.2017 11:50
#
Tak Vasenda jako jediný z těch tří makat chtěl. Bohužel to byl ale naprosté dřevo.
UD8922
10.01.2017 12:25
#
Si vzpomínám, jak dal snad jediný gol za Baník. Na podzim proti Viktorce Žižkov v Praze, vyhrálo se 3:0 a slavilo se 15 let družby.
Evidentně to byl sváteční zápas ve více faktorech
lichna
10.01.2017 13:11
#
Jo to byl zápas kdy snad nebyly ani žádné sance a zizkov byl o fous i lepší. Až pak z ničeho nic tři fíky.
UD8922
10.01.2017 13:37
#
Apple
09.01.2017 15:21
#
Do Sparty
Kepy_FCB
09.01.2017 15:27
#
Hlavne ne do Baniku. Je to flakac na jeden odmakanej zapas z peti mu sere pes. Navic by to tam mohl akorat rozlozit a jeste ani ns ten jeho utrapenej ksicht se tezko diva....
lichna
09.01.2017 15:31
#
Hehe, už jen kvůli těm reakcím bych si ho znovu do baníku přál.
Kunene
09.01.2017 15:36
#
Už jen kvůli těm reakcím bych si přál fiknout tě do zadku
mistr129
09.01.2017 15:50
#
andrew96
09.01.2017 15:55
#
gulbis
09.01.2017 15:55
#
Riviera Kid
09.01.2017 15:56
#
REPLIKATOR
09.01.2017 15:56
#
shitcool
09.01.2017 16:01
#
[ACS]eRw!n
09.01.2017 16:06
#
lichna
09.01.2017 16:06
#
A do prdele.
iamek
09.01.2017 16:26
#
Tigerinho
09.01.2017 17:47
#
Didier Drogba
09.01.2017 16:08
#
Han střelil první
09.01.2017 16:08
#
Alan_Shearer
09.01.2017 16:18
#
pawelFCB
09.01.2017 16:48
#
KingMaster13
09.01.2017 17:23
#
JarousFCB
09.01.2017 17:47
#
DeformFCB
09.01.2017 20:33
#
havrys99
10.01.2017 00:28
#
raduinho
10.01.2017 22:19
#
Uwe háže buly
09.01.2017 17:02
#
Já taky
Bex5
09.01.2017 16:12
#
OT: tak prej jo. Jan Moravek se pry dostal do hledacku Viktorie Plzen ....
Stevie
09.01.2017 16:14
#
[ACS]eRw!n
09.01.2017 16:14
#
lamps08
09.01.2017 16:37
#
db18
09.01.2017 17:23
#
Bex5
09.01.2017 18:26
#
tak já taky
Nr.Nobody
09.01.2017 19:34
#
Odkud to mas?
Bex5
09.01.2017 23:09
#
někdo mi to doporučil jako docela slušnej zdroj - https://twitter.com/fotbalinsider
db18
10.01.2017 14:13
#
Ale zas jestli na to nepřišli stylem, že si rozkliknuli hashtag #prestupy a koukali, co kde je...
https://twitter.com/ButchCory1911/status/818059355320975360

(a koukam, že Jablonský šel do Levski)
Losinho
09.01.2017 20:21
#
rtr
09.01.2017 16:25
#
Do Sigmy!
Frank Lampard 8
09.01.2017 17:24
#
Blasphemer
09.01.2017 16:39
#
pepinho2
09.01.2017 16:54
#
nekončí mu v létě smlouva?
ratusek
09.01.2017 17:01
#
Proooč? nééé, já chci vidět, jak je další průměrák dostane do pohárové Evropy a tím pádem další vyhozené peníze
Dauda
09.01.2017 17:51
#
Kdy ty jsi vlastně přestal fandit Baníku a začal ses naplno věnovat Slavii?
ratusek
09.01.2017 18:03
#
já jen nechápu, když máte pořádnej cash, že furt máte zájem o takový nýmandy, který vás nikam absolutně nemůžou posunout. tobě to jako Slavistovi nevadí? se chováte jako většina ve FM, nakoupí kotel průměráků a doufá, že aspon jeden z nich se chytí a odejde do velkoklubu za pořádnej bakšiš
Dauda
09.01.2017 18:28
#
A co s tím udělám? Já ho nechci, vypadá to, že nepřijde, tak jen dobře. Ale jestli jsou ti ostatní, který tu nikdo až na Konečnýho neviděl, průměráci, to já zatím nevím.
KingMaster13
09.01.2017 20:01
#
Většina z nás oslavuje že to nevyšlo. Tohle by byl nákup fakt k ničemu.
db18
09.01.2017 17:24
#
Čekám tweet o tom, jak neskutečně arogantní lidi v tom Zlíně jsou.
Losinho
09.01.2017 20:23
#
to je krycí manévr, od případu Šural to děláme naopak.. Sýkora měl do Plzně pokud Sparta neuplatní opci, bum! Zlín nechce prodávat, bum!
Kang & Kodos
09.01.2017 17:40
#
„Hodně o něj stojím. Je to typ, který nás zajímá. Intuice mi říká, že by to s ním mohlo být dobré,“

Zlatej Otava.
KingMaster13
09.01.2017 17:24
#
Na Vyšehrad s ním
Tigerinho
09.01.2017 17:48
#
hehe, to je dobrý...
LuckyDave111
09.01.2017 17:31
#
Škoda toho, jak to s Kukačkou dopadlo. Chtěl hrát 1.ligu v lepší kvalitě, no nakonec skončí ještě hůř než v Baníku
Didier Drogba
09.01.2017 18:09
#
Takže máme fakt zájem?
jnds
09.01.2017 17:51
#
celý podzim se mluví o jeho návratu do ostravy, je to baníkovec, věřím že se vrátí
JarousFCB
09.01.2017 17:58
#
asi bych ho nechtěl... asi na to v pohodě má, ale já nemám nervy koukat na to, jak se tam s otráveným ksichtem prochází.
ratusek
09.01.2017 18:03
#
tk myslím, že by ho zápas v juniorce probral aby změnil přístup
Kunene
09.01.2017 19:15
#
Tohodle blba ? Škody nadělal dost , přesně tenhle typ hráče Baník stáhnul a znova to nepotřebuje , smetí které si myslí že je bůh . Jak vůbec můžeš chtít hráče který si v Lize nekopnul ? Ať si táhne na balkán tam se z něho poserou .
clovek1
09.01.2017 20:09
#
pawelFCB
09.01.2017 20:46
#
frankiefcb
09.01.2017 23:15
#
wgallas
09.01.2017 17:54
#
když mohl jít dřevák dreksa do baku tak kukec může taky do podobné sranda ligy...
wabank12
09.01.2017 20:56
#
A co to je sranda liga, o těch penězích tam se ti ani nezdá, nemáš o tom ani potuchy.Ani nevíš kdo v těch klubech hraje. Tak tady nemlž.
wgallas
09.01.2017 21:27
#
Minimálně zaostává koeficientem? kluby jsou rády že projdou přes druhý předkolo evropských poháru nemluvě o tom že většinou je mimo nejlepších 3 klubů zbytek ligy na hrozné úrovni. To že tam maj peněz po kokot je druhá věc.
HorajzmAmmann
09.01.2017 19:17
#
Tak to mě hlava nebere. Kukece chcete a Šumskýho ne
lichna
09.01.2017 20:31
#
Protože Davor už ukázal, že když chce, tak je jinde..
HorajzmAmmann
09.01.2017 20:38
#
Ten kdyby chtel tak nehraje v cesku ale uplne jinde. Ale dve parady za dve sezony a 1 super zapas na 5 prumernych je proste malo.
lichna
09.01.2017 20:46
#
Tak taky jsem psal, že by musel makat..
HorajzmAmmann
09.01.2017 21:24
#
I kdyby makal tak to neznamená, že nebude náladový. I Azevedo je stejný a lepší to nebude
frankiefcb
09.01.2017 23:16
#
Já nechci ani Davora a Šumského. Charakter podobný
lichna
10.01.2017 09:01
#
Davor ale Baník miluje..
Losinho
09.01.2017 20:24
#
Kukec.. toho podle Tvrdíkova pokédexu ještě nemáme
lichna
09.01.2017 20:37
#
https://www.youtube.com/watch?v=zCvAHYJCQ1o

19minutové video, kdo z vás to má?
HorajzmAmmann
09.01.2017 20:41
#
23 minut
https://youtu.be/ldI0YQzAVC8

Sumsky > Kukec
lichna
09.01.2017 20:46
#
lichna
10.01.2017 09:01
#
eLJay.91
10.01.2017 10:09
#
Ty s nim pícháš, ne?
lichna
10.01.2017 10:48
#
Mám prostě oblíbeného hrace, tak se ho zastávám. Co je na tom divného?
wabank12
09.01.2017 20:41
#
Myslím,že Davor skončí v Karviné.
HorajzmAmmann
09.01.2017 20:41
#
Vitkovice
wabank12
09.01.2017 20:48
#
Myslím,že Kukec,když se mu chce může hrát plnohodnotně ligu a ne hrát o udržení 2. ligu.
wabank12
09.01.2017 20:52
#
Vítkovice absolutní píčovina
HorajzmAmmann
09.01.2017 21:25
#
stejně jako Karviná
Kang & Kodos
09.01.2017 21:40
#
http://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-1-liga-rocnik-2016-17/290877/rada-o-konci-v-pribrami-snizeni-platu-skoro-o-pulku-tohle-proste-neslo.html
Zajímavý. Že by Jardovi docházely poctivě vydělaný peníze? A nejsou to peníze Ivana? Nebo akorát zvýšil investice do rozhodčích? Nemám moc otázek?
lichna
10.01.2017 11:06
#
Myslíš si, že máš hodně otázek? Proč? Co tě k tomu vede?
Kang & Kodos
10.01.2017 13:12
#
Nevim?
meno
10.01.2017 18:30
#
Nejseš ty ten Horák?
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.