Teplice doplnily kádr a chtějí ještě bojovat o Evropu

10.02.2012, 14:43
Aktuality

Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.

Autor: ČTK

Komentáře (100)

Přidat komentář
Lemond Laws

Na ten potenciál, co Teplice mají, hrajou par sezon už pěkný hovno..

Reagovat
smazaný uživatel

Lácha je neprávem přehlížen. Je mnohem lepší než ti kopáči jako Vondrášek, Zoubele a podobně.

Reagovat
Lemond Laws

Reagovat
exse

Přesně tak, když jsem ho viděl prvně tak mě hodně zaujal, stejně tak i na U19.

Reagovat
smazaný uživatel

Zoubele je vandrák, Vondrášek tak špatnej není...

Reagovat
smazaný uživatel

Teplice

Reagovat
smazaný uživatel

Teplice do pohárů podle mě patří,jak už tu zaznělo potenciál na to mají.

Reagovat
Rarášek

Právě že jenom potenciál..

Reagovat
smazaný uživatel

Nemají.

1.Liberec

2.Plzen

3.Sparta

4.Jablonec

5.Boleslav

6.Olomouc

7.Slavia

8.Teplice

jsou až 8.

Reagovat
Marv

A to usuzuješ podle téhle své tabulky, která začíná nesmyslem už na prvním místě?

Reagovat
smazaný uživatel

Liberec je momentálně nejsilnější tým ligy. Jasně to dokázal i ve vzájemných zápasech.

Reagovat
Rarášek

Reagovat
smazaný uživatel

momentalne je nejsilnejsim tymem ligy Sparta, jasne to dokazala v prubehu ligy - viz tabulka

Reagovat
smazaný uživatel

Tabulka nic neříká. Sparta bude hrát v Liberci a to máš hned 3 body stáhnutý. Navíc Liberec hraje 8x doma a jen 6x venku.

Reagovat
Puskas

Pokd to chápu dobře - Ty si mslíš, že Liberec bude mistr?

Reagovat
twerp

Bys mohl vědět ty inteligente, že Liberci se s jeho stylem daří daleko více venku.

Reagovat
smazaný uživatel

presne, navic stejne Sparte se dari vic venku nez doma, nez nevim jakou matematikou mohl prijit na to, ze v Liberci prohraje, kdyz naopak vyhrala v Plzni, Jablonci, Teplicich a dalsich destinacich...zboznuju tyhle hatery, kteri diky jednomu zapasu delaji soudy nad podobou celeho jara

Reagovat
Aldeano

Reagovat
smazaný uživatel

Tabulka nic nerika??? ja myslim ze naopak tabulka jako jedina rika naprosto vsechno, narozdil od par dilcich zapasu jako byl treba ten zapas Sparty s Libercem

Reagovat
exse

Ikdyby to tak bylo, tak tahle tabulka ukazuje že jste prvních 16 kol byli lepší, což vůbec nemá nic společného s tím jak se bude odvíjet zbylích 14 kol.

Reagovat
Puskas

Takže i Liberec může skončit třeba pátý, jsi chtěl tímto napsat.

Reagovat
exse

Tak samozřejmě.

Reagovat
smazaný uživatel

no to snad ne ...

Reagovat
smazaný uživatel

to si zabil

Reagovat
smazaný uživatel

1. SPARTA

Reagovat
exse

Tak za to tě uznávám.

Reagovat
twerp

No vy dva ste se hledali....

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Puskas

To máš hodně nízko položenou laťku.

Reagovat
hefy

Reagovat
smazaný uživatel

je super co dokazi nejkteri zoufali hateri Sparty vymyslet

Reagovat
twerp

1. Sparta

2. Plzeň

3. Liberec

4. Jablonec

5. Bolka

6. Teplice

7. Slovácko

8. Příbram

9. Slávie

10. Dukla

11. Olomouc

12. Hradec

13. Budějovice

14. Bohemka

15. Baník

16. Žižkov

Reagovat
exse

Sparta je dost pravděpodobná, ale jak Plzeň s velmi obměněným kádrem (k horšímu), předběhne nás, kteří jsme udrželi kádr pohromadě, to by mě docela dost zajímalo.

Reagovat
twerp

No uvidíme. Podle mě vás opustí forma a Plzeň si jí udrží. Ale klidně to může být i naopak.

Reagovat
exse

Forma je když rozdrtíme Spartu na jejich hřišti, ne to když porážíme horší týmy, s tak kvalitním týmem jako máme znamená ztráta formy třeba 2 prohrané zápasy na jaře.

Reagovat
twerp

Nemyslím si. Těch týmů, které vás můžou relativně snadno porazit je docela dost a hlavně u vás doma.

Reagovat
exse

Reagovat
twerp

Nevím, čemu se směješ? Málem vás porazil Baník v krizi, porazily vás nevýrazné Teplice, remizovali jste s Olomoucí, prohráli jste s Duklou, remizovali s Jabloncem. Vaše domácí tabulka je 3 výhry, 2 remízy a 2 prohry skóre 13:10 a to ještě 2 výhry byly o gól. Todle je nějaká dominance a jistota, že porazíte každého?

Reagovat
exse

Ne, to je přesně to o čem mluvím, pokud ztratíme dočasně formu, nebo spíše nevyhrajem zápasy ve kterých jsme lepší, tak můžem 2-3 za půlsezonu prohrát, což se přesně stalo na podzim.

Reagovat
smazaný uživatel

On je v Liberci spíš problém, že je ten kádr hodně nevyrovnanej a táhnou ho tři čtyři lidi. No a jakmile nemají den, je problém. To byl třeba případ zápasu s Teplicema, který ho pustily na začátku do pár šancí, přežily to a po půlhodině už byly na hřišti lepší.

Reagovat
exse

Ale hovno, v téhle sezoně nás přehrála jediná Dukla jeden poločas a jakš takš Baník, ale v obou případech jsme měli celkově větší počet šancí. Tudíž výkony máme vyrovnaný, přehráváme v podstatě všechny a ty menší výkyvy přijdou na každej tým, problém je v tom rozhodování zápasů, v tom v čem je Sparta nejlepší.

Reagovat
smazaný uživatel

Naše služby jsou už tak dokonalé, že jakékoli další zlepšování by bylo krokem zpět. Tak nějak, že jo? Chlape, Liberec je velmi silnej, ale taky ne dokonalej. A co popisuju, to jsem viděl a bohužel, od 30. minuty jste proti Teplicím byli úplně marní a v křeči.

Reagovat
exse

Ikdyby, tak jsme měli převahu a oni hrozili pouze brejky a jinak byli zalezlí a navíc si to neprotiřečí s tím co jsem napsal, celkově jsme v zápase měli více šancí.

Reagovat
smazaný uživatel

Liberec hraje tužku na jaře snad pujde dolu

Reagovat
exse

Taky mám přání a to aby hra Sparty odpovídala tabulce, takže buď ať jsou první a hrajou dobře, nebo ať hrajou svojí holomajznu a jsou 4., bohužel se asi ani jednomu to naše přání nesplní.

Reagovat
exse

Budou rádi za horní polovinu tabulky.

Reagovat
smazaný uživatel

Tento tím si pamätám ešte s kapitánom Horváthom, ked "váleli" v pohári Uefa....(aspoň dúfam že to boli oni ) to bol tím

Reagovat
forma

Rezek,Voříšek,Horváth,Poštulka ... Tenkrát to byl tým s obrovskym potencionálem na naše poměry ... Srovnatelnej s dnešní Plzní

Reagovat
forma

Hlavně je tenkrát strašně hecnul Straka, dost podstatná připomínka

Reagovat
smazaný uživatel

Teplice maj snad jako jedinej českej tým pořádnej skauting někde v cizině(slovensko nepočítám ) a podle mě se jim to docela vyplatilo..viz Džeko, tak nevim proč to nezkoušej i jiný český týmy...

Reagovat
smazaný uživatel

to nebylo ani tak scoutingem jako Trenérem Plíšekem, kterej měl kontakty v bosně...

Reagovat
kjausic

Sem zvědavej na Egona Vůcha. Viděl sem ho párkrát na podzim a ještě když hrál za Hlavici a tam byl výbornej!!!

Reagovat
smazaný uživatel

jojo velká naděje. v přípravě prej valí

Reagovat
smazaný uživatel

talent ohromnej ale silně pochybuju o jeho povaze. Bude to další Střeštík.

Reagovat
Filip12

taky se nejmenuje EGOn jen tak pro nic zanic

Reagovat
Filip12

taky se nejmenuje EGOn jen tak pro nic zanic

Reagovat
Filip12

ale Střeštík nic tak hrozného neudělal ne ? akorát doplatil na konkurenci Zeman to byl jiné kafe

Reagovat
exse

Zdá se mi jako větší talent než byl Střeštík, ale těžko říct, každopádně pokud si to v hlavě srovná a vytěží se z něho jeho plnej potenciál, tak to může dotáhnout hodně daleko.

Reagovat
smazaný uživatel

Spíš je to hodně přecenovanej hráč co momentálně vyniká mezi těma nekopama co tam sou

Reagovat
exse

Viděl jsem mnoho mladých hráčů, kteří se snažili hrát tímhle stylem ala Ronaldo, ale většinou to pro ně bylo kontraproduktivní, jenomže když vidím jeho, tak mu většina těch věcí vychází a jsou účinný.

Reagovat
kjausic

Já už ho mam nasledovanýho z Hlavice tam poprvé nakoukl do chlapů a myslim že to má v sobě. Teď jde o ten přístup no snad to má v palici srovnaný. Ale jeho styl je dobrej.

Reagovat
smazaný uživatel

Egon je skvělej čutálista, škoda že tehdy v Příbrami nedostal šanci...myslím, že teď by za něj byli hodně rádi=)

Reagovat
Filip12

Pája Verbíř

Reagovat
smazaný uživatel

To je skoro stejná legenda jako ty tady na fóru:)

Reagovat
Filip12

Reagovat
smazaný uživatel

dobrý zase

Reagovat
smazaný uživatel

Zato ty jseš legenda všech dementů

Reagovat
smazaný uživatel

Nikdy jsem Teplicim neprisel na chut. Maji za sebou silneho sponzora, krasny stadion, kvalitni kadr, casto hraji o vysoke pricky a lidi tam stejne nechodi a nechodi, podle me obrovska skoda a zbytecne prokaucovany potencial v regione, mohlo se to drive udelat jinak a treba udelat fuzi s Ustim a postavit takovy stadion v Usti, kde by mel jiste lepsi vyuziti, ale to je jen teorie...k dnesni situaci, myslim ze se ukaze hned v tom prvnim zapase s Plzni, jak na tom budou, jestli prohraji, uz moc sanci v lize mit nebudou, jestli neprohraji tak naopak

Reagovat
Agnar

Jenže tenhle stadion tu stojí už cca 30 let kdežto v ustí nemají nic.. Lepší bylo sehnat tradičního sponzora, který se se zdejším fotbalem prolíná už půl století a opravit stávající Stínadla, než se brnkat někde v ošklivém městě o 20 km dál a budovat všechno od píky a bez návaznosti tradic. I když to tady taky už mohlo skončit velkým průserem viz. poč. 90 let a Frydrych aspol. Lidé tu nechodí z nechuti z toho co tu vytvořilo vedení v čele s panem Mgr., který po dobu tří let zde vytvářel nesymbiozu a nekoncepčnost. Jen kvůli důvěře p. Hrdličky v jeho osobu a asi jako splacený dík za obchod století s E. Džekem. Také tento region nepatří mezi ekonomicky a sociálně nejsilnější a je tu hokej ustí, litvínov, chomutov a asi i taková specifická česká lenost je tu na vyšší urovni než jinde ale před 5-10 lety byly běžné 7-8 tis. návštvy a na top týmy vyprodáno..

Reagovat
Filip12

takže chceš říct že když na naše stadiony nechodí divácí- tak je to lenstí diváka

Reagovat
smazaný uživatel

Ja je nikdy moc nemusel , vetsinou to byl takovy betonarsky tym a v jejich zapase moc golu nepadalo.Dresy osklivy a potom jak zminujes ta nizka navstevnost.

Reagovat
smazaný uživatel

Nízká návštěvnost?

2011/12 aktuálně 8. místo, průměr 4649

2010/11 9. místo, 4129

2009/10 6. místo, 5307

2008/09 8. místo, 3847

2007/08 7. místo, 5070

Já bych tomu tedy nízká návštěvnost neříkal.

Reagovat
smazaný uživatel

těm číslům nevěř.

Reagovat
smazaný uživatel

Proč?

Reagovat
smazaný uživatel

jsou vymyšlený.

Reagovat
smazaný uživatel

Bezva. Já si vedu kompletní statistiku návštěvnosti za posledních 15 let a tahle čísla jsem teď vytáhnul přímo z databáze, frajere. A že by vstupní data byla mimo, tak to možná, ale leda v Příbrami. V Teplicích ověřují návštěvnost turnikety.

Reagovat
smazaný uživatel

ale pernamentky počítají jako že jsou na zápase i když tam polovina lidí není.

Reagovat
smazaný uživatel

A teď mluvíš o kom? Takhle si počítá návštěvu spousta klubů. Zato v Teplicích jsou turnikety, které počítají, kdo na stadionu opravdu je. V důsledku by se tedy dalo říct, že jejich čísla jsou oproti ostatním podhodnocená.

Takže zase vedle, hvězdo.

Reagovat
smazaný uživatel

snaha byla

Reagovat
smazaný uživatel

Tak ty turnikety tam nejsou moc dlouho byla doma kdy byl poloprázdnej stadion a padali tam obligátní cifry jako 3450 apd.Nekde mel hodně optimistickej odhad co se týče neplatících ženskejch a dětí...Pak se tom nekdo začal rejpat tak se nahodili turnikety

Reagovat
smazaný uživatel

Tak poloprázdnej = 9100 diváků. To by nebylo zlý...:)

Reagovat
smazaný uživatel

Asi mas pravdu statistiky nesleduju , ale on hodne mate ten velky stadion takze kdyz sem je videl v televizi tak to vypadalo na bidny navstevy.Takze ano ten prumer je +/- okolo ligoveho prumeru , ale porad zadna slava.

Reagovat
smazaný uživatel

Ten stadion je obrovskej, kolem dokola tý podkovy asi 36 řad, to nemá v Česku nikdo, snad jen Eden. Je jasný, že když přijdou ty obligátní 3-4 tisíce, vypadá to blbě, ale lidí je tam přitom víc než v Mladý Boleslavi, kde si všichni chrochtaj, jak jsou 3000 super návštěva.

Reagovat
smazaný uživatel

Neni nad to mít celou řadu pro sebe U stánku taky neni fronta dobře to tam kluci vedou.Nejlepší je ten borec co něco řiká dole na ploše a nikdy mu nikdo nerozumí a je jedno jestli je prazdnej stadion nebo plno Proč to nemá udelany jako ten legendární hlasatel ten je slyšet parádně

Reagovat
smazaný uživatel

Jo, Frída, to je legenda...:) Ale je zajímavý, že mimo Tepličáků ho lidi vesměs nesnášej, že prej má hroznej hlas. Fakt je ten, že na tom stadionu hlásí co já pamatuju, ale už je to klasika, obrovská klasika.... Toho týpka na ploše nemá cenu řešit, mám dojem, že ho nedávno vyrazili a zkoušejí jinýho. Ale fronty u stánků - aspoň na klobásu - jsou furt.

Reagovat
smazaný uživatel

Já ho mam taky rád no

Reagovat
smazaný uživatel

Teplice

Reagovat
smazaný uživatel

Technická - kde jsi přišel na to, že by měl v Ústí stadion lepší využití? Teplice mají s předměstími v reálu prakticky stejně obyvatel jako Ústí, které totiž žádná předměstí nemá. Najmě, Ústí je hlavně hokejové a celkově tak nějak mrtvé město.

Reagovat
smazaný uživatel

Bavime se o Usti nad Labem??? To ma prave predmesti nekolik na kazdou stranu...nevim je to muj subjektivni pocit, ze by se to v usti vyuzilo lip i kdyz asi by taky tezko chodilo vic nez 5-6 tisic lidi

Reagovat
smazaný uživatel

Do Teplic jezdí lidi z německa,tak nevím proč by z toho ustí nemohli taky jezdit.Já jezdím na ligu 32km.

Reagovat
smazaný uživatel

Egon Vůch

Reagovat
smazaný uživatel

Opět nikdo nepřišel Se současným vedením nás nikdy nic lepšího nečeká

Reagovat
smazaný uživatel

tenhle klub by mi v lize vůbec nechyběl ... jediné co je na něm dobré je stadion , ten je opravdu špičkový

Reagovat
Marv

Reagovat
smazaný uživatel

ty bys mi na EF taky nechyběl ;)

Reagovat
smazaný uživatel

Ty jsi debil, viď ? :-)

Reagovat
smazaný uživatel

obdivuju práci pana hrdličky, ale myslím, že svoje úsilí vložil do nesprávného klubu...vybudoval se za něj krásný stadion, ekonomika je konsolidovaná, ale fanoušci jsou jedni z nejslabších v lize...

Reagovat
smazaný uživatel

Jedna věc je o pohárech mluvit, druhá věc je pro to něco dělat... Teplice pro to dlouhodobě dělají to, že hrají povětšinou spíše antifotbal, "hlavně nedostat gól, mahmutovič se tam o to nějak popere"... A navíc těch kvalitních plejerů tam taky moc není...

Reagovat
smazaný uživatel

Teplice

Reagovat
smazaný uživatel

Máš pravdu

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele