Slováci dál myslí na Vrbu, v záloze mají i Lavičku s Chovancem

06.03.2012, 14:00
Aktuality

Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.

Autor: ČTK

Komentáře (169)

Přidat komentář
smazaný uživatel

tak to je konec

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

To Slováci nemají trenéry?

Reagovat
Alons0

Mají, Chovance.

Reagovat
smazaný uživatel

Chovanec je sice rodilej a etnickej Slovák, ale nemá náhodou dvojí občanství?

Reagovat
centos

To je snad jedno, ne?

Reagovat
smazaný uživatel

a co je Chovanec?

Reagovat
smazaný uživatel

GSM?

Reagovat
smazaný uživatel

EXGSM.

Reagovat
Sosi

Reagovat
Aldeano

Reagovat
Hubna

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

ved Chovanec je Slovák

Reagovat
cubinho

Jožka

Reagovat
smazaný uživatel

\slováci myslí na spoustu věcí. :)

Reagovat
stuff

spravny slovak nemysli na viac ako 3 veci..

Reagovat
smazaný uživatel

Ať si vezmou svýho Chovance a neloví v našich vodách!

Reagovat
shitcool

Reagovat
smazaný uživatel

po sezone ho pustia

Reagovat
shitcool

Pepu si vemte, ale už ho nevracejte.... udarma k němu nabízíme štanglu salámu a vychlazenej soudek

Reagovat
shitcool

*zdrama

Reagovat
smazaný uživatel

to je lepšie.

Reagovat
smazaný uživatel

Málem se jim to povedlo, hodit nám sem Chovance a vzít si Vrbu.

Reagovat
kiwwi

v lete je nas

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Nemyslím si. V případě výbuchu Bílka na Euru bude mít možnost lepšího angažmá. :)

Reagovat
JozkokozleJ

Co konkretne znamena vybuch Bilka na ME?

Reagovat
smazaný uživatel

Nepostup ze skupiny.

Reagovat
JozkokozleJ

Popravde neviem, ako je to obecne vnimane ceskou futbalovou pospolitostou, ale pri nepostupe zo skupiny je slovo vybuch dost prehnane.

Reagovat
smazaný uživatel

Skupina je vyrovnaná, ale každý se vidí jako jasný postupující. Hrajeme kvalitně a atraktivně. Spolu s Ruskem jsme momentálně favorité. Výbuchem by nebyl akorát nepostup po bojovných a kvalitních výkonech. Což s emůže reálně stát, když tahrajeme všechny 3 zápasy jako s Irskem, tj s převahou , hezky a relativně bez úspěchu....

Reagovat
smazaný uživatel

spolu s ruskem jsme favorite :D:D:D ted jsi pobavil...

Reagovat
SaianSupaCrew

bylo by to přehnané, v případě jiného losu.. ale díky tomu, že máme nejlehčí možnou skupinu, je postup ze skupiny nutnost (pro Bílkovo setrvání)

Reagovat
smazaný uživatel

Pelta bohužel nedávno říkal, že Bílek má splněno už postupem na Euro a chce ho tam i na další kvalifikaci...

Reagovat
JozkokozleJ

Priznam, ze som dost prekvapeny ako to vnimate. Mne teda ta skupina pride naprosto vyrovnana a netrufol by som si dat k Cesku slovo favorit ci nutnost postupu. V minulosti urcite ano, teraz nie. Ved i to Polsko ma paradnych hracov.

Reagovat
SaianSupaCrew

Samozřejmě záleží na okolnostech.. Dám příklad - pokud by jsme třeba rozstříleli Polsko a po dobrých výkonech prohráli o gól s Ruskem i Řeckem, pak si taky troufám tvrdit, že zůstane.. Pokud by se nepostoupilo "důstojně", tak já osobně problém mít nebudu, protože jsem si vědom toho, že současný kádr je jen řídkým stínem toho z poslední dekády...

Reagovat
JacoBee

S tou skupinou co máme?...ne není přehnaný

Reagovat
JozkokozleJ

To ano, skupina je vyborna, tak ako i pre ostatnych v nej.

Reagovat
curci

nemyslim si že česka repre je niečo lepšie ako naša mate lepšieho golmana a kraje obrany ostatne je kvalita na našej strane ked nepočitam že utočnika nema nikto a plašila s kuskom počitam na rovnakej urovni

Reagovat
cubinho

G (Čech vs. kdokoliv): ČR > SR

PO (Rajtoral, Gebre vs. Pekarík) ČR > SR

SO (Sivok, Hubník vs. Škrtel, Hubočan): ČR < SR

LO (Kadlec, Limberský vs. Zabavník, Čech) ČR >SR

SZ (Plašil, Jiráček, Rosický vs. Kucka, Guedé (?), Hamšík) ČR > SR

LZ (Pilař, Rezek vs. Stoch) ČR < SR

PZ (Petržela vs. Weiss) ČR < SR (být na PZ Rajtoral, tak je lepší Rajty )

U (Baroš, Necid, Pekhart vs. Bakoš, Vittek, Hološko) ČR >= SR

Reagovat
smazaný uživatel

Veľmi dobre ohodnotené. Ale Hubočan hráva väčšinou ľavého obrancu, lebo je ofenzívny.Na stopérovi sú bud Durica alebo Saláta.Uvidíme, či sa presadí Breznaník, ale pri Stochovi asi nie.

Reagovat
smazaný uživatel

mě by se líbilo mít ze slovenskem jednu reprezentaci ... byla by dostatečně široká a stabilně výš

Reagovat
cubinho

No,...

------------------Čech--------------------

Rajtoral----Škrtel-------?----------Kadlec

----------------Jiráček ---------------------

Weiss---Rosický----Hamšík-------Stoch

-------------------Baroš--------------------

Reagovat
smazaný uživatel

no s litvou, skotama a arméncema bysme body neztráceli

Reagovat
celeb

...

Weiss---Rosický----Hamšík-------Stoch

-------------------NIKTO--------------------

Reagovat
smazaný uživatel

no to dost pochybuju o rajtoralovi nezda se mi ze by byl lepsi nez weiss

Reagovat
cubinho

Rajtoral je pro mě jeden z 5 nejlepších českých fotbalistů... Jen můj názor.

Reagovat
JozkokozleJ

A hlavne nestresovat slovenskych fanusikov s Chovancom

Reagovat
soukup

On Chovanec není taková píča jak je módní říkat, má s reprezentací zkušenosti a i ve Spartě odvedl poměrně dobrou práci

Reagovat
smazaný uživatel

Přesně tak, už sem tu vzpomínal jeho rekordní kvalifikaci...

Reagovat
JozkokozleJ

V podstate suhlasim.

Za mojou vetou skor boli nie prilis velke sympatie k Chovancovi. Traged to ale vonkoncom nie je. A snad by bol teoreticky vhodnejsi, nez Lavicka. Ale radsej nie...

Reagovat
soukup

tak on není sympaťák, ale je to velmi kvalitní kouč a silná osobnost

Reagovat
smazaný uživatel

Promiň, ale Chovanec zamrznul v době, kdy se hrálo na libero, a od té doby se fotbal strašně změnil - takže Chovanec je dneska v situaci, kdy není schopen využít žádnej potenciál.

Reagovat
soukup

takže ve Spartě neměl podle tebe žádnej vliv na sestavu a taktiku a byl tam jen od skládání týmu?

Reagovat
smazaný uživatel

Ale jo, určitě skládal sestavy, jenže s tím jeho zamrzlým pohledem k tomu nedal skoro žádnou přidanou hodnotu a ten tým hrál hodně pod svoje možnosti.

Reagovat
smazaný uživatel

A čo Vijaž Bojaš?

Reagovat
smazaný uživatel

ten bude mít z trénování trauma..ani se mu nedivím..

Reagovat
smazaný uživatel

Prý při odchodu ze SB plakal...

Reagovat
smazaný uživatel

jedinej sympaťák a oni se k němu zachovaj takhle

Reagovat
smazaný uživatel

Počkej až půjde od válu king Kenny.

Reagovat
smazaný uživatel

no sympatický moc nebyl

Reagovat
smazaný uživatel

Je to pravda?

Reagovat
smazaný uživatel

Ještě že už ho vykopli!

Reagovat
smazaný uživatel

Jestli Vrba zradí a vymění nás za Slováky, tak mě dost zklame...ať si trnénuje obojí, nebo to už se dneska nenosí? Dřív to bylo docela běžný.

Reagovat
smazaný uživatel

Slováci nemají vlastní trenéry ? Že furt soundujou kolem našich..

Reagovat
smazaný uživatel

je to snad zakazane?

Reagovat
JozkokozleJ

Neviem, preco ti pride divne, ze Slovaci hladaju teoretikov prave v Cesku

Reagovat
kiwwi

mala by to pre vas byt pocta

Reagovat
smazaný uživatel

Ty jsi směšnej.

Reagovat
smazaný uživatel

V tomhle souhlasím kiwwi

Reagovat
domingo

Vsak jo, ucastnik posledniho MS, jedna z tech repre "druhyho sledu", kde nepostup na velkou akci neni neuspech, a naopak postup by byl hodne oslavovany. Dost hracu s potencialem vytvorit cerneho kone jakehokoliv sampionatu... pro Vrbu by to byla urcite velka vyzva a ja bych tam na jeho miste hodne chtel..

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

přesně tak

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
opretis

Líbilo by se mi kdyby byl Vrba plzeňský Fergason.. Nebo raději Guardiola?

Reagovat
smazaný uživatel

Wenger stačí

Reagovat
smazaný uživatel

Wenger fakt ne, pokud nejsi antiplzeňák....

Reagovat
soukup

Trenérské úspěchy AW

Arsenal F.C.

3× vítěz Premier League (1997/98, 2001/02, 2003/04)

4× vítěz FA Cupu (1998, 2002, 2003, 2005)

4× vítěz Community Shield (1998, 1999, 2002, 2004)

finalista Poháru UEFA (1999/00)

finalista Ligy mistrů (2005/06)

Neporazitelnost celku v sezoně 2003/2004 (první klub hrající anglickou ligu, kterému se to podařilo za 115 let fungování soutěže)

Nagoya Grampus Eight

J-League Cup: 1996

Emperor's Cup: 1995

J-League - trenér roku: 1995

AS Monaco FC

1× vítěz francouzského poháru (1991)

1× vítěz francouzské ligy (1987/88)

1× Nejlepší francouzský trenér roku (1988)

mysím, že by Plzni tento počet trofejí stačil

Reagovat
smazaný uživatel

To znáš nazpaměť, nebo jsi mi to sjel z wiki nebo nějakejch jeho ofiko stránek? Ono já mu tyhle úspěchy neberu, ae koukni, jak dlouho nic neměl......Pro mě je už Wenger za zenitem a jen žije z bývalých úspěchů.

Reagovat
soukup

jasněže je to zkopírovaný, za zenitem v čem? v taktice, vybírání hráčů a sestavy, mativaci? určitě ne, Arsenal hraje velmi moderní a funkční fotbal. jediný v čem Arsenal zaostává je jeho filosofie ohledně výdajů na platy a přestupy, s jejich trochu naivním systémem nemůžou konkurovat týmům, který vyhodí za posily stovky milionů. Ale to není řekl bych čistě jen o Wengerovi ale i o filosofii klubu

Reagovat
smazaný uživatel

Ano, je za zenitem např. ve výběru hráčů a v projevu týmu. Už x let kupuje především hotové hráče nebo talenty, které ale sám neobjevil, tudíž nechápu neustálé odkazy na jeho čuch na mladé hráče. A co se herních projevů týká, jsou Gunners silně na houpačce, momentální forma, zapříčiněná spíš individuálními formami hráčů jako van Persie, je sice pěkná, ale třeba to, co předváděli na začátku sezóny, to byla bída. Proto tvrdím, že z pohledu toho, jaký Wenger byl a jaký byl dříve i Arsenal, je dnes zkrátka za zenitem. To je můj názor.

Reagovat
j_mrazik

Máš pravdu, že talenty tak úplně sám neobjevil, ale spoustu jich uvedl do světového fotbalu a díky němu se stali hvězdami. A za zenitem rozhodně není.

Reagovat
smazaný uživatel

Slováci maji v hokeji českého trenéra a ted chtěj i do fotbalu

Reagovat
kiwwi

a vy mate pri hadzanej slovenskeho trenera a mali ste aj pri volejbale

Reagovat
smazaný uživatel

jj to jsou naše hlavní sporty

Reagovat
kiwwi

jaj teraz sa ideme hrat na to co su hlavne sporty hej?

Reagovat
smazaný uživatel

Ne ale tak je trochu od věci argumentovat házenou s volejbalem, když jsou u vás i u nás sporty číslo jedna hokej a fotbal a to tak že o moc před čímkoliv ostatním...

Reagovat
kiwwi

co to s tym ma spolocne? my mame vasich trenerov, vy mate nasich trenerov, kazdy z tychto trenerov bol narodeny v Ceskoslovensku a vobec tu neriesia taketo picoviny jak male deti ako vy

Reagovat
smazaný uživatel

Pokud si přečteš mé komentáře k Vrbovi, tak zjistíš, že to beru trochu jinak, než místní balast.

Mě jde jen o to, že argument s trenéry sportů nižší kategorie vzhledem k fotbalu a hokeji je celkem lichý, to je vše.

Reagovat
smazaný uživatel

wilkins ty koste co tady porad jebes do slovaku????

Reagovat
REPLIKATOR

Reagovat
smazaný uživatel

ty si strašný komediant. Zmeň si nick znova, možno to pomôže...

Reagovat
PaulinhoTheGunner

Nechápu ty negativní komentáře na Chovance. Spartu vytáhl ze srabu, poskládal velmi kvalitní mužstvo, pro top evropský fotbal našel Kucku a Wilfrieda, které velmi dobře zpeněžil. Přivedl jak talentované mladíky, tak zkušené a ověřené hráče jako Zápotočného, Jarošíka, či Matějovského. Se Spartou vyhrál titul, dostal se do jarní části EL a dalo by se pokračovat na mnoha dalších frontách. Přijde mi smutné, že já Brňák si pravděpodobně vážím Chovance víc, než většina Sparťanů

Reagovat
soukup

Reagovat
domingo

Chovanec je strasne schopny clovek, ale ciste jako trener neni ani v top 5-7 v zemi..

Reagovat
SaianSupaCrew

i když podle mě jen z hlediska trénování klubu, repre by mu mohla svědčit mnohem víc

Reagovat
soukup

já si právě taky myslím, že trenér repre je práce pro něj, sestavil by si kvalitní tým lidí, má autoritu. ne snad, že bych po něm nějak toužil, ale nebyl by to provar a není to žádnej neschopa

Reagovat
SaianSupaCrew

předpoklady pro to určitě má, zkušeností hromady, podle mě by to vůbec nemusel být fail.. ale jestli by to pro ně byla v současné situaci správná volba si netroufám odhadovat..

Reagovat
smazaný uživatel

Kamaráde, to jsi mimo. Sparta momentálně prožívá asi nejhorší období za posledních cca třicet let. Za poslední čtyři roky má jenom jeden titul, o Lize mistrů vůbec nemá smysl mluvit, v EL se sice loni za velkého jásotu dostala do jarní části (což dřív bylo poměrně často), ale letos kolaps. Na hru se v 70 procentech případů nedá koukat. Takže jediným Chovancovým plusem e to, žeten jeden rok, co vyhráli titul, měli velice zajímavou a historicky anomální sezónu bez prohry. Chovanec Spartu nikam moc neposunul, spíš naopak.

Reagovat
PaulinhoTheGunner

Kamaráde ty jsi úplně mimo, to, že Sparta má z historického hlediska nyní hluché období není přece vinou Chovance, když on do Sparty přišel, tak se jí smála celá republika. Za dobu, co byl ve Spartě udělal obrovský kus práce a výrazně ji zvedl, možná kdyby Sparťanské vedení a fanoušci měli trochu trpělivosti časem by se na to dalo aji koukat...ale trpělivost nechybí jen Sparťanům, viz Chelsea...

Reagovat
smazaný uživatel

Promiň, ale nevidím žádný velký rozdíl mezi tím, co hrála Sparta za Bílka a co hraje teď. Pravda, Chovanec poněkud stabilizoval kádr, za Bílka to bylo tak trochu jako holubí hnízdo - jenže na hřišti to není moc vidět. Nehledě na to, že Chovanec byl ve Spartě aktivní už za Bílka.

Reagovat
soukup

velmi pochybuju, že se někomu podaří nastartovat Spartu, která bude válec v lize a bude si moci koupit na koho si ukáže, poměry ve fotbale se změnily a to co si Sparta mohla dovolit 30 ale i 10 let zpátky je nenávratně pryč

Reagovat
smazaný uživatel

Ale Sparta by měla válcovat. Má k tomu všechny předpoklady, zázemí, peníze, mládež... V českých poměrech jí kromě kvalitního trenéra s vizí nic nechybí. V Evropě je to něco jinho, ale to se nedá tak jednoduše srovnávat, české fotbalové prostředí je trošku jinde, než to evropské.

Reagovat
goodbay

moje slova, jako sparťan jsem ho tam chtěl ještě nechat, odešel by, pokud by se nevyhrála GL a Superpohár alespoň.

Reagovat
domingo

No stoprocentne bych ho radsi videl u Slovaku nez ve Sparte :)

Reagovat
domingo

No stoprocentne bych ho radsi videl u Slovaku nez ve Sparte :)

Reagovat
cubinho

Reagovat
soukup

Reagovat
Benesse

Co je podľa vás divného na tom že by Slováci mali mať českého trénera? Všade vo svete je normálne a úplne bežné to, že národné mužstvá majú pod palcom tréneri z iných zemí a nikto sa nad tým nepozastavuje. Tu už máte problém lebo ide práve o Slovákov. To už fakt smrdí akousi zakomplexovanosťou niektorých diskutujúcich...

Reagovat
REPLIKATOR

Vemte si nevyChovance

Reagovat
SaianSupaCrew

A co Uhrin jr., ten je po krachu Ptechniky bez angažmá ne? Ani se o něm nespekuluje ?

Reagovat
Filip12

Chovanec VRBA

Reagovat
FC Porto FC

At si vemou slováci svýho trenéra. Vrba bude dělat radost nám at v Plzni nebo třeba v naší repre

Reagovat
smazaný uživatel

Vrba bol dobrá voľba, ale Chovanec? Lavička? Takýchto trénerov máme plnú riť aj na Slovensku.

Reagovat
cubinho

Lavička je velmi dobrý trenér. Nevím proč, ale trochu mi připomíná Grigu.

Reagovat
smazaný uživatel

Mne to ale pripadá tak, že silou-mocou sa snažia dotiahnuť trénera z Česka. Najhoršie je, že každý kto dostane ponuku teraz, bude len "druhá voľba", čo tiež nie je najlepšie.

Reagovat
smazaný uživatel

Lavičků, že máte "plnou řiť"? Lavička je naopak výjimečný trenér!

Reagovat
smazaný uživatel

tak mi tu plnou řiť jmenuj

Reagovat
smazaný uživatel

Angažujte si někoho svýho čobolové

Reagovat
smazaný uživatel

Ak mohli Anglicko, Rusko či Portugalsko trénovať zahraniční kouči, tak prečo nie Slovensko? Aha, ostatní ti neležia v žalúdku tak, ako Slováci, ty zakomplexovaný bulo.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Tady jde především o to, že máme kvalitního kouče, kterého chtějí lidi v budoucnu u naší repre, makat pro náš fotbal - ne pro slovenský.

Já bych byl rád, kdyby ještě 2 roky zůstal v Plzni, budoval tam ten tým, dodával repre kvalitní hráče a pak se přesunul do reprezentace po MS Tím, že si ho vezmete my jen ztratíme - on nebude mít přehled o našich hráčích, nebude vychovávat naše hráče.

I kdyby si ho chtělo vzít Polsko, Malajsie nebo USA, tak bych nebyl nadšenej, cokoliv mimo Plzeň a naší repre je pro nás ztráta.

Reagovat
RealC.F.

Reagovat
SaianSupaCrew

Vrba není hlupák, má velmi slušně nastartovanou kariéru a vzít v současné době český nároďák je prostě risk jako kráva. Na Slovensku by měl královské peníze a hlavně mladý perspektivní kádr, který má vrchol před sebou, to by zrovna jemu mělo vyhovovat úplně nejvíc

Reagovat
soukup

risk jako kráva? dyť by měl v český repre půlku svých oveček, co jsou zvyklý na jeho styl

Reagovat
smazaný uživatel

otázka je, jesli ty ovečky co stačí na GL jsou konkurenceschopný i v evropě, což si krom 2-3 hráčů nemyslim

Reagovat
SaianSupaCrew

a jaký má výhled na příštích pár let, až skončí Rosa, Bary, Plašil ?

Reagovat
smazaný uživatel

Slováci nejsou nijak moc před náma, má tam k dispozici Hamšíka, Weisse a Stocha. To je vše, co tam z těch mladých a hodně kvalitních máte.

U nás je zas špičková ta stará generace - Plašil, Rosický, Čech, Baroš. Jediný, kdo se s nima může srovnávat je Škrťo. U naší repre má slušnou šanci na nějaký úspěch, může si vybudovat tým, protože působil v GL a viděl ty hráče, kteří odcházeli z GL, má tam Jiráčka, Pilaře, do budoucna Daridu..

Zkušenosti jsou na naší straně, mládí o trošku u vás, ale ne nějak výrazně.

Reagovat
j_mrazik

+ v ČR jsou zajímavý mládežnický repre.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak každopádně, ti hráči jsou skvěle připravovaní v mládežnických reprezentací, každoročně se dostává do GL několik hráčů U-21, kteří hrají základ a nejen v podprůměrných týmech.

Hušbauer, Krejčí, Kadlec, Vácha, Rabušič, Darida, Hora, Chramsota, Zahustel - jen z první čtyřky hraje pravidelně 9 hráčů ročník 90 a mladších pravidelně, Jablonec to má celkově mladý + přidej si Necid, Pekhart, Kalas, Lecjaks, Čmovs, Mareček, Twardzici...

Reagovat
SaianSupaCrew

To jo, zajímavé jsou už léta, ale počet hráčů, kteří úspěšně zvládnou přechod z juniorů do "Áčka" by se dal asi lépe vyjádřit v promilích, než v procentech.. To je stará písnička..

Reagovat
smazaný uživatel

To zase ne, ti hráči přechod do Ačka zvládají, dost z nich se jich zapracuje na plnohodnotného hráče GL, spíš nezvládají ten posun ještě o další úroveň výše - na to zazářit a stát se hvězdou ligy.

Reagovat
SaianSupaCrew

špatně jsem to formuloval, myslel jsem to tak, jak si napsal... těch problémů v souvislosti s mládeží je tady víc, všichni o nich ví, ale třeba nenažraní agenti se pořád pasou dál na ztracených talentech...

Reagovat
SaianSupaCrew

Co když prostě momentálně nemá zájem znovu nic budovat, ale pokusit se v blízké době o nějáký úspěch ? Když už to přeformuluju, tak vzít český nároďák není risk, ale určitě je to běh na dlouhou trať

Reagovat
smazaný uživatel

Angažujte mě. Postačí mi plat takových 80 tisíc měsíčně, možná i o něco méně.

Reagovat
smazaný uživatel

Aby si Slováci nenajali Zdenka Zemana

Reagovat
smazaný uživatel

Vzhledem k té obměně kádru, k tomu, jak ti hráči makají, tak pro setrvání Bílka mi bude stačit trend, jaký je nastolený - hráči to odmakaj naplno, na krev, v každém zápase se porvou o body a o postup.

Podle mého máme na to vyhrát skupinu a postoupit a pak se uvidí, jsme v roli outsidera a to nám bude sedět. Podle mě semifinále

Reagovat
smazaný uživatel

Joke?

Reagovat
smazaný uživatel

Proč? Pokud se ti hráči budou rvát, tak klidně můžeme uhrát 7 bodů ve skupině - ani jeden tým není výrazně silnější a i to Rusko můžeme týmovou hrou dát. A pak je to loterie prostě, 1 vyhraný z zápas a jsme v semifinále.

Klidně by to mohl být zas zápas proti Holandsku ve čtvrtfinále.

Reagovat
smazaný uživatel

No já spíš usuzuju že až na baráž a zápas v Irsku sme hráli vždy hrozně a příšerně.

Reagovat
smazaný uživatel

Samozrejme

Reagovat
smazaný uživatel

Chovanec

Reagovat
smazaný uživatel

Jsoucno a Pepik, to teda máte na výběr Stejnak bych se vsadil, že po sezoně k vám půjde Vrba

Reagovat
jenage

me zarazi uz jen ta nevychovanost nekoho oslovovat, kdyz pod smlouvou v klubu...to by se melo podle me respektovat a zadne jednani ani nezacinat

Reagovat
smazaný uživatel

je na dôchodku, tak sa asi nudí

Reagovat
smazaný uživatel

Je to dedo, ale Bosnu dobre pozná.

Reagovat
soukup

ale jo, já taky

Reagovat
smazaný uživatel

i kdyby k těm slovákům šel, tak nechápu lidi, co by jej nazývali zrádcem apod. já jsem sice rád, že zůstává v Plzni, ale jenom kvůli tomu, co s ní hraje za fotbal a jak se mu tam daří. a SVK repre by žádný kouč jeho úrovně neodřekl. to by to muselo být san marino..

Reagovat
smazaný uživatel

moje řeč

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
ryzskej

Dobrej nadpis

Reagovat
smazaný uživatel

Jo, taky jsem si všiml, že tam mají překlep - lavička s Chovancem se píše s malým "l".

Reagovat
smazaný uživatel

Já nevím proč ho někteří štelujete do Sparty. Vy si myslíte, že by mu tam dali prostor na tvoření a nekecali mu do práce ? To pochybuju, tam by remizoval s Duklou 1:1 a padl s Boehmkou 2:1 a letěl by. V tom by pro Vrbu byla Sparta naprosto ztrátou času.

Reagovat
ryzskej

Reagovat
smazaný uživatel

Vubec. Z Plzne neodejde. A uz vubec ne ke slovenskej (i jakejkoliv jinej) repre. Pokud bude chtit z Plzne,tak at jde k ceskymu narodaku. Presto verim, ze ho Paclik udrzi a podepise tady novou smlouvu. Adekvatni nahrada za nej momentalne neni!!

Reagovat
smazaný uživatel

I kdybi si tam slováci daly Mourinha tak stima nekopama nevyhraje ani dva přáteláky v řadě a oběsí se na záchodě

Reagovat
2miguel1

http://www.youtube.com/watch?v=Reyqy9Fmilk

http://www.youtube.com/watch?v=fzwbUYJf_mE

Hamsik v TOp11 SerieA

Bakos najlepši hrač Pivoligy

Skrtel najlepší stoper v PL v sučasnosti

Reagovat
smazaný uživatel

Skrtel urcite neni nejlepsi stoper v PL Patri do absolutni spicky,ale nejlepsi neni ani omylem

Reagovat
smazaný uživatel

kdo je lepší?

Reagovat
smazaný uživatel

Evans, Ferdinand, Company, King

Reagovat
smazaný uživatel

kompany možná ale ty ostatní vůbec

Reagovat
smazaný uživatel

Tak v tom pripade asi nesledujes PL

Reagovat
Ferguson6

Evans a King? Keby si tam dal Koscielneho, tak ok, ale títo dvaja? Veď King viac nehrá ako hrá

Reagovat
j_mrazik

Evans je špatnej.

Reagovat
smazaný uživatel

Bakoš určitě není nejlepší hráč naší ligy. Škrto patří mezi nejlepší stopery, ale říct o něm, že je nejlepší je taky trošku přehnaný.

Reagovat
smazaný uživatel

"pivo"ligy

Reagovat
minoLFC

no včera v tom rozhovore z neho bolo cítiť sklamanie...uvidí sa podľa toho ako skončí Plzeň v lige asi

Reagovat
smazaný uživatel

Ponuka od repre je predsa len vyzva pre každého trenera v česku, alebo na slovensku. A keby prišla trebars z Maďarka, alebo Rakuska tak by to bral.

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele