Real Madrid – Manchester City: Jednání na poslední chvíli

03.09.2008, 11:41
Aktuality
Jedním z nejzajímavějších přestupů léta se stal odchod Robinha z Realu Madrid do Manchesteru City pár minut před uzávěrkou. Noví majitelé City dosáhli toho, co se nepodařilo Chelsea, nicméně ani oni nebyli při vyjednávání stoprocentně úspěšní, neboť v plánu měli ještě několik dalších hráčů Merengues.

Cílem číslo 1 byl kanonýr Ruud van Nistelrooy. Sulaiman Al-Fahim, nový majitel Manchesteru, je velkým obdivovatelem zkušeného Nizozemce a byl odhodlán ho získat za jakoukoli cenu. Prezident Realu Madrid Ramón Calderón sice hned na začátku řekl, že se svého nejlepšího střelce nehodlá vzdát, což však Al-Fahima neodradilo a ten dal najevo, že je ochoten zaplatit neobyčejnou částku.

Při další negativní odpovědi dokonce předložil představitelům Bílého baletu prázdný šek, kam si měli Španělé doplnit částku dle libosti. Real si byl však příliš dobře vědom, že pár minut před koncem termínu by taková ztráta byla fotbalovou sebevraždou, a definitivně zamítl.

Al-Fahim se pravděpodobně svého snu nevzdá a pokusí se Ruuda získat v dalších letech. Přece jenom je dost možné, že Nizozemec nebude z různých důvodů schopen odehrát 35 utkání každou sezónu, což by způsobilo konec kontraktu už v roce 2011. A pro Real Madrid možná bude výhodnější tučný prodej, než náhlý konec smlouvy bez finanční kompenzace...

Faktem je, že Al-Fahimovo počínání ve fotbale bude dost možná nevídaného rázu a Roman Abramovič bude proti němu jak chudý příbuzný. City s novým přísunem peněz můžou v přestupech způsobit doslova revoluci a už nyní je jasné, že budou soupeřit o ty nejlepší hráče s nejlepšími a nejbohatšími kluby světa.

Ostatně už jen fakt, že se pokusil vykoupit několik hráčů Realu Madrid, mluví za vše. Neúspěch s Nitelrooyem totiž Al-Fahima neodradil, což vedlo k nabídkám za Rubéna De la Reda a Javiera Saviolu. Zájem však nebyl tak silný, jako v případě "Van Góla" a jelikož by Real neměl čas najít náhradu, ani k těmto transakcí nakonec nedošlo. Merengues můžou možná litovat, že neměli k dispozici širší kádr, protože prodejem některých nevyužívaných náhradníků mohli v jednáních se City vydělat obrovské peníze.

Al-Fahim se nakonec spokojil s Robinhem, za jehož služby zaplatil 40+2 miliony eur. I Brazilec bude jistě spokojen, neboť si platově ročně polepší z dvou milionů na šest, což byl podle všeho jeho hlavní cíl. Nutno však dodat, že určité zvýšení platu si zasloužil, neboť v hlavním městě Španělska bral méně než například zmiňovaný Javier Saviola, který se horko těžko dostával v uplynulé sezóně na hřiště.

Autor: Petr Kilian / marca.com

Komentáře (260)

Přidat komentář
smazaný uživatel

Proc prede me taky nikdo nepolozi prazdnej sek, ja bych se asi rozepsal

Reagovat
smazaný uživatel

al-fahime: neutrácej bezhlavě! i když tobě to je jedno...

Reagovat
smazaný uživatel

nezávidím citizens uvidíme co s váma provede ale aby těch peněz nebylo až moc

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

s tím šekem, to je dobrý!

Reagovat
smazaný uživatel

Koukám, že slovutná Premierleague tahá do fotbalu neskutečný kreatury. Abramoviče fotbalovej trh ještě ustál, ale tohle vipadá, že bude asi ještě horší matlák .

Reagovat
smazaný uživatel

jejda, mane, taková hrubka. Opravte to někdo. Vypadám jak mongol

Reagovat
smazaný uživatel

Kdyby neničil fotbal, byl byy mi Al-Fahim i docela sympatický, škoda že takhle nestřílí částky na dětské nemocnice třeba. (anebo možná střílí a já to jen nevím)

Reagovat
smazaný uživatel

To měl být nový příspěvek.

Reagovat
smazaný uživatel

To je pravda...

Reagovat
smazaný uživatel

ot, víš co znamená v Mexiku Pato?

Reagovat
smazaný uživatel

Kunda?

Reagovat
smazaný uživatel

prec s takymi ludni....takych vo futbale netreba....

Reagovat
smazaný uživatel

všechny média již dnes píší a opravujou články kde se psalo o big4 na big5!

Reagovat
smazaný uživatel

tebe snad tohle těší, nebo co ...?

Reagovat
smazaný uživatel

To víš, ode dneška je to hrdý Citizen

Reagovat
smazaný uživatel

mě to těší, těšim se na supr hráče v PL

Reagovat
herbage

Orwell, hadr.

Reagovat
Maritazzi

taky jsem si vzpomněl na 1984

Reagovat
herbage

Skvělá knížka.

Reagovat
Maritazzi

já jí četl nedávno, a musim říct, že takhle mě ještě žádná knížka snad nedostala

Reagovat
herbage

Já 14dní zpátky a pocity obdobné. Jak se ozval hlas obrazovky za obrazem, tak jsem byl celej posranej a knížku jsem přečetl jedním dechem za jeden den. Velmi na mě zapůsobila. No je vidět že Sparťané čtou kvalitní literaturu.

Reagovat
Maritazzi

no prostě jednoduše: Válka je mír. :)

Reagovat
herbage

Jen pro zajímavost, kolik ti je a jak ses ke knížce dostal? Nikdo z mých vrstevníků totiž knížku nezná a spojení velký bratr zná jen z reality show.

Reagovat
Maritazzi

Je mi 17, dřív jsem něco četl o Orwellově Farmě zvířat a to mě zaujalo, no a na konci minulýho školního roku nám učitelka zadávala knížky na anglickou literaturu a jak jsem viděl ve výběru Orwella, šáhl jsem po 1984 a určitě toho nelituju :).

Reagovat
herbage

Farmu zvířat teprv přečtu, chystám se na to. Pak ještě na Malevil od Roberta Merleho, taky prej supr knížka. Orwella bych pomalu zavedl jako povinnou četbu, jen nevím, jestli bych ho v 17 pochopil se všemi důsledky, ani dnes ho nejsme s to plně pochopit. Spousta lidí si myslí, že šlo o kritiku Stalinistického SSSR, ale tak to není, šlo o kritiku totalitních režimů všeobecně.

Reagovat
Maritazzi

jo, některý pasáže jsou těžší, ale dá se to, já jsem rád, že to čtu už kvůli tomu, že jí mám v seznamu knih pro novou maturitu

Reagovat
smazaný uživatel

Ktorú knihu teraz myslíš? 1984 alebo farmu? Ak tú prvú, tak tá ano, ale farma zvierat bola kritika ZSSR.

Reagovat
herbage

1984

Reagovat
Tomanatura

JIstě, big5... A jeden z nich(City) do UEFY

Reagovat
smazaný uživatel

Když už chceš počítat tak BigBig3 + big2...

Reagovat
smazaný uživatel

At klidně investuje ale takhle to nemá nic společnýho se zdravím rozumem ..kdyby radši postavil nemocnici v africe..než aby dával za nějákého 30 letého fotbalistu dejme tomu třeba 50 mega ...

Reagovat
smazaný uživatel

Heh máme podobný názor.

Reagovat
smazaný uživatel

Možná by stačilo, aby peníze, který jsou na charitu dorazily tam kam maj

Reagovat
smazaný uživatel

To by nestačilo, je potřeba změnit systém.

Reagovat
smazaný uživatel

stačí změnit lidi, aby nekradli a byli k sobě upřímní

Reagovat
smazaný uživatel

to "stačí" je to docela složitý, bych řek...

Reagovat
smazaný uživatel

Víš, do Afriky cpou peníze Evropa a USA, to šejky vůbec nezajímá...

Reagovat
herbage

USA tam necpou ani desetinu toho, co cpou do zbrojení, haleluja.

Reagovat
smazaný uživatel

To sem zase přivlekl téma

Reagovat
smazaný uživatel

ale je to pravda ...

Reagovat
herbage

http://www.blisty.cz/2005/7/1/art23965.html

Mělo by ročně plynout do Afriky 8miliard dolarů, loňská čísla za výdaje na zbrojení = 547miliard dolarů. Takový dobrodějci.

Reagovat
smazaný uživatel

Furt je to víc, než od EU

Reagovat
herbage

Naprosto směšná částka. 130miliard je přibližně půlka peněz, které nacpe náš stát ročně do zdravotnictví pro 10milionů lidí. Co to asi znamená pro 922 milionů lidí? A vzhledem k výdajům na zbrojení zcela neospraveditelná. Radši podporují disktátorský reřim v Nigérii, kde čerpají ropu.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
herbage

http://www.blisty.cz/art/29411.html

http://www.scaruffi.com/politics/oil.html

Nigérie dováží značnou část ropy do USA, vládne tam loutkový režim, který kašle na lidi a pomocí zisků z ropy si upevňuje pozici. Každý měsíc jsou útoky na ropovod, což mimojiné vedlo k velkým výkyvům ropy během jara a začátku léta. Jestli nemáš co říct, nekul očima enbo radši vůbec nereaguj, bavím se s leggosem.

Reagovat
smazaný uživatel

Ježiš marja mě to ale vůbec nezajímá, natož pak odkaz na blisty, kde může přispívat skoro každý. Tohle je stránka o fotbale, což si ty, který nezmešká jeidnou příležitost, aby se mohl bavit o něčem jiném, neuvědomuješ.

Reagovat
herbage

Hlavně že tam dole se bavíš o fotbale. Přešla na to řeč, tak jsme na to poukázal.

Reagovat
smazaný uživatel

Ale prosímtě. Jen co padlo slovo o USA (a to ještě s nadsázkou), tak jsi tu vytáhl sto odkazů a už to jelo. Tady se to moc nerozjelo, tak si pokračoval dole...

Reagovat
herbage

Začal Wector dělat z nich dobrodince, ale tak to není. Pokud tam nemají nějaké své strategické zájmy, tak tam na to prdí. Ale to se netýká jen USA, ale i EU, Ruska, Číny, atd. Odkazy doplňuji proto, že jinak by to bylo plácání do vzduchu. Jasně že do BL může psát každý, ale máš to jako svobodné otevřené médium, právo na reakci, takže vždy se najde někdo, kdo nesouhlasí a reaguje a názor si stejně dělá člověk sám. Až se nebude mainstream zajímat o to, kdo kde koho poblil, kdo je nejbohatší na světě či jiné ptákoviny, tak si to milerád přečtu, ale jinak člověk musí čerpat za alternativních zdrojů.

Reagovat
smazaný uživatel

Čerpej si z čeho chceš, ale nepiš dvacet odkazů o USA na stránku ohledně přestupu Ruuda van Nistelrooye. A když ti na to wector, který pdoel tebe za vše tohle může, nereagovla, tak ses chytl talkerse no. Jak říkám, není to zdaleka poprvé, co využíváš EF, abys zde mohl cpát své názory na všechno možné jen co se naskytne sebemenší příležitost.

Reagovat
herbage

Poslal jsme tu jeden odkaz o USA a jeden o světové těžbě ropy, třetí byl o Nigérii a čtvrtý o pomoci EU Africe, takže klid. Budu se trochu mírnit, protože poslední dobou se docela lehce chytím, ale občasná diskuse na jiná témata než fotbal nejsou na škodu.

Reagovat
smazaný uživatel

Já z nich dobrodince nedělám, nicméně 8 miliard dolarů je dar o...8 miliard dolarů větší, než kolik tam dají jejich "bratři" šejkové. A dát 8 miliard dolarů je pěknej dárek pro někoho, kdo umí jen dělat děti, střílet po sobě z Kalašnikovů a natahovat ruku. Takže asi tak. A superlevičácké Blisty opravdu ne.

Reagovat
herbage

Jednak Blisty nejsou ultralevičácké, ale naprosto otevřené médium, kam může přispět kdo chce, včetně tebe(stačí se umět podepsat), jednak 8miliard dolarů je naprosto směšná částka vzhledem k rozpočtu USA a v neposlední řadě, jak víš, kolik jim přispívají šejkové, SA, či SAE? USA a EU dávají ty peníze jako takový odpustek ve středověku. Dáš prachy a je ti odpuštěno za tvé hříchy. Problém je, že nikdo Africe skutečně nechce pomoct. Afrika potřebuje nejprv soběstačné zemědělství, které jim zničil kdo? Ano, USA a EU(jejich farmáři měli přebytky potrvin, tak je pdocenou vyváželi do celého světa, včetně Afriky a zlikvidovali domorodé farmáře). Takhle jsou závislí na humanitárních pomocích, které se musí posílat každoročně. Jo, dej hladovému rybu, nasytíš ho na den, nauč ho rybařit, nasytíš ho na celý život. Ale to EU okolní svět nechce, v Africe mají levnou pracovní sůílu, levné nerostné bohatví a většina peněz jde místním diktátorům, kteří terorizují své obyvatelstvo. Teď se do toho přidala Čína a přesouvá své výrobní kapacity do Afriky, kde je levnější pracovní síla. Jo, řešení je lehké, vzdělat obyčejné Afričany, ale proč, když máme zadarmo hloupé otroky. A z tohoto bludného kruhu není úniku. Africké státy jsou zadlužené, to co vyprodukují za zsik jde na splácení dluhu, zisky jdou zahraničním společnostem a diktátorům a obyčejní lidé mají hovno. Oni nejsou vůbec líní, dej jim kus země a oni pracují na něm celý den. Ale pokud žijí v nejsitotě, že se celej rok dřou a pak přijede banda v jeepu s kalašnikovama, postříli ti rodinu, ukradnou úrodu a odjedou, tak bys taky na to sral. Takže žij dál ve své představě humanitárního západního světa. Ti skutečně mocní, co můžou pomoct, tak nic nedělají, jen nicneřešící opratření, která ví že nikam nevedou. Čas od času jim umažou dluhy, aby nevyhlásili bankrot, ale dál poslušně platili, to je celá ta naše pomoc Africe. A lidé jako ty jim to žerou.

Reagovat
smazaný uživatel

Je docela usmevny, ze kdykoliv vyjdes mimo fotbal, tak je to do Afriky :-)) Chapu, ze se v tom oboru vyznas, coz jde ocividne videt, ale asi se to sem nehodi, tak to pochop....

Reagovat
herbage

Hele, jen odpovídám Wectorovi a zkouším mu dát jiný pohled na věc. Já se nemusím bavit jen o Africe, vím že to tu má být o fotbale, ale nikoho to neruší a číst to nemusíš.

Reagovat
smazaný uživatel

Běž s vykvákat na idnes nebo na novinky a už dej konečně pokoj. Pochopím jendou za čas ale tohle už není normální.

Reagovat
smazaný uživatel

Říkej si co chceš, ale nesedí ti tam vůbec nic. Ono to není 8 mld, ale asi 27-28 mld. celkové humanitární pomoci atd, atd. Já ti o tom tady psát referáty nebudu, třeba se potkáme na jinym webu, ale tady a na Blistech opravdu ne.

Původní podstatou byla odpověď na dotaz, proč si ten šejk kupuje za petrodolary Robinha a nepomůže Africe. Já jsem jen řekl, že oni na něco takového prachy nedávají ( články najdeš třeba na faithfreedom.org jestli máš zájem... ). Já bych to dál nerozváděl. Prostě někdo dává na Afriku ( a ještě mu za to nadávaj ), jinej si kupuje pesetera, staví si sjezdovku v poušti nebo pořádá GP Formule 1 a to sem chtěl kolegovi naznačit, nic víc, nic méně.

Reagovat
smazaný uživatel

Tuhle diskuzi bychom asi opravdu mohli přesunout jinam, na EF to asi nepatří, je to monotematický web ( i když to leckdy v diskuzích patrné není). Doktora chápu, taky bych byl asi naštván, kdyby pod mým článekem bujely příspěvky, které s tématem nemají zhola nic společného

Reagovat
herbage

Tohle mu asi nevadí, když z velké části zapleskal Fantomasův článek o Huddersfield Town. Následná diskuse se však proměnila v One-Man One-Real šou.

Reagovat
smazaný uživatel

Ten jsem neměl tu čest číst, ale jestli to bylo o Realu, tak to furt ještě bylo o fotbalu.

Reagovat
smazaný uživatel

No já nechtěl zmiňovat, že je to můj článek a proto jsem naštvaný, protože vím, že já sám offtopicy píšu. JDe spšíe o to, že to nedělám úmyslně (většinou se prostě zapletu) a nejsem nadržený na každý příspěvek, který by mi umožnil naházet všude politická témata, která mě šokují a svět je přehlíží.

Reagovat
herbage

Radši no comment.

Reagovat
smazaný uživatel

no ono nejde jen o dotovani penez do afriky.Ono se musi taky zajistit aby ty penize dorazily na sparvne misto a byly spravne pouzity.Neni to zase az tak jednoduche jako poslat prazdny sek do Realu a bud se vrati sek zpatky nebo prijede Van Nisterlooy

Reagovat
herbage

Pomoc Evropské Unie Africe - 1miliarda Eur

Ty tam musí jásat do stropu, že dostanou 23 miliard korun pro stamilióny lidíí.

Za ty prachy postavíte sotva 20kiláků dálnice.

http://www.newstin.cz/sim/cz/69146331/cz-010-000269568

Reagovat
smazaný uživatel

Nejsem si jistý,ale není v Africe více než miliarda lidí?

Reagovat
herbage

922 000tisíc lidí, přibližně, zdroj wiki.

Reagovat
smazaný uživatel

odkdy potrebujes pro velblouda dalnici.Jeste by si museli na nej zacit kupovat dalnicni znamku

Reagovat
Kapřík

Ach můj bože. Zdá se že toho bohatého pána už přestalo bavit Footbal manager na nejnižší obtížnost . A vůbec, je to hrozný - od tý doby co obchodníci ze středního východu vyšli jako vítězové z nedávné ekonomické krize jsou děsně silní v kramflecích a zkupují co se dá...holt ropa za 20-30 let dojde a musejí mít tedy nějaké záložní plány...

Reagovat
smazaný uživatel

Oni žádné záložní plány nepotřebují.

Reagovat
Kapřík

No teď už asi moc ne, protože už pěkných pár let se věnují právě rozvíjení jiného průmyslu a služeb a investováním všude možně. Holt si správně uvědomili že musejí myslet i na zítřek a ne jenom sedět na dočasných zásobách ropy a počítat money...

Reagovat
smazaný uživatel

Tihle lidi už skutečně nemusí nic dělat. Jejich potomci ano ,tihle ne.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

ropa nedojde za 20-30 let, nýbrž čerstvym odhadem za 50 - 60, a jelikož neni ani náhodou celá zeměkoule prozkoumaná, bude to asi ještě dýl

Reagovat
herbage

Promluvil respektovaný geolog.

Reagovat
smazaný uživatel

tohle ví přece i malý dítě

Reagovat
herbage

Tak mi prosím definuj, co si představuješ pod pojmem dojde ropa a jak jsi dospěl k tomu svému zázračnému čísílku.

Reagovat
smazaný uživatel

prosim?

Reagovat
herbage

No by mě zajímalo, co si představuješ pod pojmem dojde ropa? Abych ti to trochu přiblížil, každý den se vytěží přibližně 84mb. Že dojde ropa je podle tebe, že se nevytěží nic či jak si to myslel, dojde ropa?

Reagovat
smazaný uživatel

nesnaž se mě tady zkoušet a podívej se na wikipedii..........jestli po mně chceš, abych tady něco papouškoval, aby ty sis pak moh ulevit, že sem to někde přečet ? Nebuď směšnej

Reagovat
herbage

Milý wikibobře, čísla z wikipedie samozřejmě znám, ale je potřeba je správně interpretovat. To že tam zásoby ropy podělí denní produkcí a výsledek převedou na roky, není žádná věda a ty čísla vůbec nereflektují realitu. Každé ložisko má určité zásoby ropy a průběh těžby v čase krásně kopíruje(s menšími odchylkami) Hubbertovu křivku (pro tebe zvon). Většina současných ložisek už je za vrcholemk těžby nebo se v něm nachází, takže v nejbližích letech je čeká postupný pád. V 70.letech to probíhalo lokálně v USA, nás to bude čekat celosvětově. Zatím dokážeme vytěžit jen 35% ropy z ložiska a čeká se na nové technologie, ty by byly ale velmi, velmi nákladné a zatím nejsou ani vyvinuty. Nové těžební technologie se spíše zaměřují na větší rychlost těžby, ne však výtěžnost zdroje, takže rychlost vyčerpání zdroje je o to rychlejší. Takže otázka nezní, kdy dojde ropa, ale jak dlouho jsme schopni udržet současný stav. Světová ekonomika je životně závislá na ropě, sebemenší výpadek dodávky se rychle projeví. Důležitá bude hlavně rychlost propadu nabídky, zda postupná nebo rázem, což by bylo nemilé. Nejedná se ani o záležitost, co se stane za pár týdnů, ale ani ne co se stane za 60let. Jestli čekáš, že za 60let vydolují poslední kbelík ropy a řeknou, tak a teď choďte pěšky, tak to tě zklamu, důsledky pocítíš v nejbližších letech a desetiletích. Důležité bude, jak hladce se přejde na jiné zdroje energie, může být válka, finanční krize, "redukce" obyvatelstva, zkrátka mnoho faktorů, takže čísla jako 60let jsme v suchu jsou mimo, navíc na tý wikipedii je to jen hra s čísli. Podívej se na výtěžnost Kanady a její zásoby, stačí jí to na stovky let, přitom tam žádné zásoby ropy nemají, ale ropných písků a břidlic, při jejichž těžbě spotřebuješ více energie než získáš + obrovská devastace krajiny. Takže čísla brát s rezervou. A snad nebudeš říkat, že tohle všechno víš, protože si nebyl schopnej odpovědět na nejjednodušší otázky.

Reagovat
smazaný uživatel

Ovšem musí mít dobré a důvěryhodné zdroje....

Reagovat
Kapřík

Ale drahý Wobříku, já se bavím o středním východě a tam jim to podle odhadů vážně na padesát let nevydrží . Jinde je to samozřejmě možné, ale třeba ve Spojených Arabských Emirátech už se moc nových nalezišť nenajde, tam už je to prošpikovaný skrz naskrz .

Reagovat
herbage

S ním se nemá cenu bavit, ten neví nic o ničem. Podle mě jsou odhady o zásobách na středním východě blbost, protože nikdo reálné čísla krom šejků neví a ti je přísně tají. Od konce 80.let udávají stavy zásob stále stejné, takže je jasné že lžou. Při současném tempu těžby nevím jak dlouho to vydrží, už teď prý jedou na plný koule, ale hubbertova křivka je neuprosná a těch 20-30 let se maximálně udrží na tom plató, pak to půjde dolů.

Reagovat
Kapřík

Tak tak...a po té krizi na americkém hypotečním trhu teď očekávám další arabskou invazi nejen do fotbalu...nechtěli nedávno nějací arabové náhodou koupit Arsenal nebo Newcastle?

Reagovat
herbage

Nejspíš obojí. Maj velké zásoby peněz v dolarech a chtěj se jich očividně zbavovat. Z nudy nebo předzvěst krize a proměny těch zelených papírků v hajzlpapír, když jsou krytý velmi "hmotnou" důvěrou?

Reagovat
Kapřík

Já myslím že je to skloubení nudy, potřeby se prezentovat navenek(a čím líp se prezentovat než nejsledovanější fot. ligou na světě) a zajištění kapitálové účasti na nosných výrobních odvětvích kvůli době kdy už té ropy tolik nebude.

Reagovat
herbage

Tak to poslední asi ne. Krom toho, fotbal bych nespecifikoval jako výrobní odvětví.

Reagovat
Kapřík

To jsem myslel samozřejmě všeobecně. Ale i v Premier league se točí ohromný prachy...ačkoli jestli chtějí dát 200mil. za Ronalda tak nevím nevím jestli jsou takovýhle investice vůbec návratný...

Reagovat
herbage

No záleží na tom, jestli lidi budou mít prachy na záliby, jako fotbal. Stačí menší krize a jde to do kopru. Fotbal bych si jako perspektivní obživu či podnikání rozhodně nevybral.

Reagovat
smazaný uživatel

To ste tak blbí, že neviete že zisk dokáže generovať len tottenham?

Reagovat
herbage

A Arsenal.

Reagovat
smazaný uživatel

Dobre vieš, že to až také jednoduché nie je. Ak by sa arabáci a šikmookí začali hromadne zbavovať tých zeleních hajzlpapírkov, tak by šli zákonite proti sebe. Majú to prešpekulované troška komplexnejšie. Momentálne posilnovanie dolára je toho len dôkazom.

Reagovat
herbage

No samozřejmě že tak jednoduché to není. USA mají obrovské dluhy v celé východní Asii, až 3bilióny dolarů, takže bylo pro ně výhodné snížit hodnotu dolaru velmi nízko. Když začali dluhy klesat, tak vyhnali hodnotu dolaru zase výš a šikovnou regulací se zbavili slušné části dluhu. V SA musí například prodávat ropu za dolary výměnou za vojenské držení režimu. Saddám chtěl obchodovat v Eurech, tak letěl, Irán už prodává za Eura, tak uvidíme jak dlouho mu to vydrží, ale spíš si nedovolí ho napdnout. Jak je to v SAE či Thajsku nevím, ale určitě mají možnost své bohatsví směnit za měnu dle libosti, takže to jsem jen tak plácnul. Pravý důvod jejich investic bych viděl v tomto. Podívejte jak jsem bohatý, mám fotbalový klub. Zároveň to mají jako hračku, zábavu, zvyšuje to jejich image, slávu a je to dobrá reklama. Takový Abramovič zase potřeboval ulít prachy, aby po něm nešel Putin, i když s tím má zřejmě jinou úmluvu.

Reagovat
smazaný uživatel

neví nic o ničem................hahaháááááááá podle sebe soudim tebe?

Reagovat
smazaný uživatel

ok já se bavim o celé Zemi

Reagovat
smazaný uživatel

bude bezhlavě utrácet za fotbalové primadony a man.city bude klesat dolů

Reagovat
smazaný uživatel

to si dela prdel ? predlozi sek s tim ze si maj dopsat castku ? Tak to je narez. Al-fahim na hrad

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

K tomuhle šejkovi Nou Koment,protože bych byl sprostej a dostal bych ban...

Reagovat
smazaný uživatel

Nejsem militarista,ale amíci by mohli zaútočit na SAE a zabavit jim ropný vrty

Reagovat
smazaný uživatel

Je to jejich ropa, mají na ty peníze právo.

Reagovat
smazaný uživatel

Nehledě na to,že jsou spojenci.. Taky to bylo myšleno ze srandy

Reagovat
smazaný uživatel

Jo však já vím, já jen že to jsou víceméně čisté peníze a ne jak od řady ruských bohatýrů.

Reagovat
smazaný uživatel

Tady nejde o čistotu ale o úmysly a následky... On rozdrbe celou křehkou stabilitu,která začala vznikat po vpádu Romana a rozdrbe to mnohem víc,než to udělal on..

Reagovat
smazaný uživatel

Stabilita je nuda. I když mě jako fandu italského fotbalu taky zrovna netěší, že anglické kluby jsou ochotny za hráče vysázet tolik peněz.

Reagovat
smazaný uživatel

Tebe to přece nemusí vůbec tankovat do doby, než příjdou gigantický nabídky za Buffona, Chiellininho a spol.

Reagovat
smazaný uživatel

Ty vole to ani nestraš...

Reagovat
herbage

To byl teda pěkně blbej vtip.

Reagovat
smazaný uživatel

Taky jsem se mu nesmál ani já..

Reagovat
herbage

No já jsem háklivej na akce USA ve světě a jejich vměšování a ty bys je tam ještě posílal. Jednotky maj hned vedle v SA a tam se na obyčejný lidi totál sere. Oni dodávaj USA ropu a naoplátku tam USA vojenskou silou udržuje při vládě jejich královskou rodinu. Všechny nerostné zdroje vždy patří pouze danné zemi a jejímu lidu, ne jen pár lidem či jiné zemi.

Reagovat
smazaný uživatel

Říkám,že jsem to nemyslel vážně a chápu,že to mohlo někoho naštvat - promin..

Reagovat
herbage

Ten smajl nakonci moc jako vtip nevypadal. Poslední dobou se tu rozmohlo jednoduché řešení složitých věcí, jako proč ty peníze nedá na hladovějící děti v Africe atd. Tohle počítám mezi to. Ty prachy by mu neměli patřit, ale ani USA či jiné zemi, je to národní bohatsví té země.

Reagovat
smazaný uživatel

Myslíš,že bych podporoval americkou invazi do SAE jen proto,aby to zastavilo šejka?

Reagovat
herbage

No známe tě, účel světí prostředky, viď? Kdyby jsi mohl povolat armádu USA nato, aby vykopli Drogbu z Chelsea, tak je zejtra Londýn v plamenech.

Reagovat
smazaný uživatel

To je vyjímka,kterou musíš chápat i ty

Reagovat
smazaný uživatel

Kašlete na to, nevím, co furt herbage má stím taháním debilních offtopiců všude možně.

Reagovat
herbage

Teď jsme to myslel ze srandy zas já.

Reagovat
smazaný uživatel

O Drogbovi nikdy nevtipkuju

Reagovat
smazaný uživatel

Ale Bush mi na můj mail neodpověděl,tak uvidíme,co Obama...

Reagovat
herbage

Mně neodpověděla zase Sparta, jsem jí poslal pár tajných tipů na posily. Mimojiné hledali stopera, tak jsme jim doporučil Glaubera, kterému skončila smlouva v Norimberku. A teď na konci přestupového období po něm chňápl ManCity.

Reagovat
smazaný uživatel

mazec to abych začal sázet na manchaster city

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

to zas budou hrat vsichni online (fifa a pes) jen za man.city

Reagovat
smazaný uživatel

Co vám vadí? Když na to má, ať si dělá, co chce.

Reagovat
smazaný uživatel

ja si jen nedokazu predstavit jak by City vypadalo ted, kdyby ho koupil uz pred tydnem

Reagovat
smazaný uživatel

Uvidíš to v zimě...

Reagovat
smazaný uživatel

na zimu se uz tesim

Reagovat
smazaný uživatel

Hmm,rozbije celej fotbalovej trh...

Reagovat
smazaný uživatel

aspoň se něco začne dít,ne?

Reagovat
smazaný uživatel

Tak mně vadí spoustu věcí a to, že někdo na to má peníze, na tom přece nic nemění.

Reagovat
smazaný uživatel

Jenže současný fotbal je takhle postaven a všichni to dělají stejně. Takže nářky,že ničí fotbal, jsou směšné...

Reagovat
smazaný uživatel

Ano,ale on to dělá v mnohem vyšším měřítku - jediné,v co se dá doufat,je,že se bud usadí jako Roman a přestane dávat miliardy na hráče,nebo že se mu nepodaří v následujících pár letech něco vyhrát. Což by s jeho koncepcí nemusel být problem

Reagovat
smazaný uživatel

Pokud chce něco dokázat, nesmí nic dělat polovičatě. Utratí prostě tolik, kolik ho přivede k úspěchu.

Reagovat
smazaný uživatel

To nebude jednoduché.. Sice má hromady peněz na posily,ale pokud nenechá pracovat a nakupovat trenéra,nemusí vyhrát vůbec nic.. .

Reagovat
smazaný uživatel

Nesouhlasím s tím, že je takhle postaven fotbal, on se tak teprve začíná stavět. A to je ten problém.

Směšný je argument "má na to peníze, tak co vám vadí" - až mi někdo postaví dva mety od baráku obrovksé obchodní centrum s non-stop provozem, tak mi to taky bude vadit a celkem mi je jedno, že na to někdo má peníze.

Reagovat
smazaný uživatel

Víš moc dobře, že to bylo řečeno pouze v téhle souvislosti...

Reagovat
smazaný uživatel

To vím, já ti zas chci jen říct, že je poměrně logické, že to spoustě lidem vadí. A i když já nejsem z těch, co by nad tím vyloženě šíleli, tak si prostě nemyslím, že je to pro fotbal ideální.

Reagovat
smazaný uživatel

Už to tu jednou bylo. V Itálii a dopadlo to tak, že některé kluby mají platové stropy, hvězdy odchází ven. Nemám strach, že Anglii to nepotká taky.

Reagovat
smazaný uživatel

Vadí to hlavně fandům Premier League, protože ta jejich big 4 bude mít dalšího soupeře a slabší kluby zase někoho, komu se nemůžou rovnat.

Reagovat
smazaný uživatel

Takže přeplácet hráče bez koncepční práce je pro fotbal ok?...Ne,to je mor.

Reagovat
smazaný uživatel

Ano jistě, peníze jsou mor fotbalu...

Reagovat
smazaný uživatel

Tak já radši ukončím tuhle debatu dřív než začne, protože by to nemělo význam.

Reagovat
smazaný uživatel

To jsou ty kecy těch, co na to nemají. Přeplácení hráčů, koncepční práce. Co je přeplácení hráčů? Kdy ještě je to OK a kdy už ne?

Reagovat
smazaný uživatel

Řekl bych,že když mu nabídnou 2x víc než jeden z největších klubů na světě tak to OK už není...

Reagovat
smazaný uživatel

Proč? Když si jeho služeb cení 2krát víc, proč by mu nedali 2krát víc peněz?

Reagovat
smazaný uživatel

To už ale pak není sport. Nemluvím o amatérismu, tak mě hned nechytej za slovo...Ve fotbalu už hrají zvětšiny žoldáci. To rozhodně není dobré, když ten hráč odejde z Realu do ManC. V tom jsou jen prachy. Bude tam dva roky a pak začne plakat, že je tam zima a vymodlí si přestup. Není tento příklad špatný? Nechceš, aby byl fotbal o srdci?...Souhlasím, že když na to má, tak ať si to klidně dělá. Nikdo mu nemlže bránit. Ale rozhodně tohle nepodporuju. To už fakt nemá se sportem nic společného. Fotbal je o penězích, ale je smutné, že je to už JEN o penězích..

Reagovat
smazaný uživatel

Nesmysl.

Reagovat
smazaný uživatel

s tolkými peniazmi čo má nebude prenho problém kupiť nikoho, ale pochýbujem že počas nasledujúceho prestupového obdobia bude chcieť´ešte nistelroya, skôr sa podľa mna zamerá na mladších a perpektívnejších hračov napr, huntelaar alebo niekto iný...ale ak chcu city uspieť mali by popracovať na strede poľa

Reagovat
smazaný uživatel

tam koupi Kaka :)

Reagovat
smazaný uživatel

mě tak napadá že výkupní klauzule S.Ramose je myslim 160 milionu tak sem zvedavej. Al-Fahime jdi do toho

Reagovat
smazaný uživatel

Ramos je jen nadprůměrnej bek... Najdou se rozhodně lepší

Reagovat
smazaný uživatel

a najde se jich dost

Reagovat
smazaný uživatel

tak to ani náhodou. Ramos je asi nejlepsi pravej bek

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Ani do top5 se nedostane,na EURO to byl největší tragéd v dresu španělska

Reagovat
smazaný uživatel

čech nebyl na euro ani v top 10 a i ten je podle tebe ve skutečnosti tragéd ? Prostě mu Euro nevyšlo. V lize je nejlepší

Reagovat
smazaný uživatel

Jenže tu Talkers nesleduje. Sergio by měl zabrat, sice nám vyhrál Supercopu, ale musí stabilizovat výkony během celé sezony. Nová smlouva mu k tomu snad pomůže .

Reagovat
smazaný uživatel

Díky Mere Jinak co srovnání Alves - Ramos?

Reagovat
smazaný uživatel

az se Alves nauci branit jako Ramos tak se o nem muzem bavit. Zatim umi jen behat dopredu

Reagovat
smazaný uživatel

Hele vidíš,že by se tě někdo na něco ptal? Tahle otázka je směřována na objektivního fanouška,ne na tebe..

Reagovat
smazaný uživatel

omg musim te vyvest z omylu kdyz ocividne nevis o cem pises.

Reagovat
smazaný uživatel

Rofl tebe jsem se na nic neptal omfg,tak co tu wtf řešíš?

Reagovat
smazaný uživatel

došli argumenty co ?

Reagovat
smazaný uživatel

Ne,čekal jsem na objektivní názor - to znamená ne od tebe...

Reagovat
smazaný uživatel

Alvese jsem za Barcu zatím neviděl (co jsem slyšel, tak moc nebrání), ale v Seville asi herně trošku lepší než Sergio v Realu. Ale podle mě má Ramos oproti téměř všem svým konkurentům výhodu v tom, jakou práci odvádí ve vzduchu. Zatímco ostatní elitní beci jsou průměrní nebo dokonce srandovní hlavičkáři, tak naši stopeři mají díky Ramosovi o velký díl práce míň. Co dokáže udělat za vítr u ofenzivních standardek asi víš, je to náš nejčastěji zakončující hráč. Velkým negativem je ale příliš tvrdá hra, stejně jako u Daniho.

Reagovat
smazaný uživatel

Díky Konečně někdo objektivní. Většinu z toho vím,až na to zakončení ze standartek,že je od něj nejčastější

Reagovat
smazaný uživatel

Má asi dvacet gólů na kontě, což je vynikajicí.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak to rozhodně Jen jsem to prostě nečekal

Reagovat
smazaný uživatel

Čech taky není nejlepší golman světa,za lonský rok by se do tý top5 fakt nevešel Mám ho rád,hraje za můj oblíbený klub,ale ani v anglii nebyl loni nejlepší Nejlepší je možná pro 10tileté čecháčky

Stejně tak Ramos,nejlepší je možná pro fans Realu a ani tam ne pro všechny

Reagovat
Mr.Jindros

Jestli Platini přes takovou spoustu peněz v PL protlačí ty nová pravidla o cizincích, bude to ještě větší bůh než doteď. Jinak PL.

Reagovat
smazaný uživatel

Bude zajímyvý sledovat jak si stím světový velkokluby poradí..... myslím tím, že doposud byli v obrácené situaci měli dostatek financí a na koho si ukázali tak prakticky měli viz Real, Chelsea a nyní když se přiřítí revoluce do Citizens tak sem třeba na Real zvědavej.....bejt to tejden před uzávěrkou tak je půlka kádru Realu prodaná......

Reagovat
stiba

Je to profík a má můj obdiv

Jinak většině z vás asi pěkně leží v žaludku, že v životě nebudete mít takový prachy - já mu to vyloženě přeju, když dokázal mít takový prachy, tak ať si s něma dělá co chce, je to čistě jeho věc. A s tou charitou apod. je to dost hloupý - za prvé nevíte jestli na ni nepřispívá a za druhé co je vám do toho - jen pro to, že je bohatej musí přispívat na charitu?(a jen tak pro zajímavost, kde je ta hranice, kdy by člověk měl přispívat - když má miliardu, milion nebo stačí 10 000 měsíčně - je to snad každýho věc, podívejte se prvně na sebe co děláte pro ostatní, krom toho, že mě vyloženě bavíte svými příspěvky)

A s těmi přestupy bych to neviděl tak černě - kdo z vás si vzpomíná na ten seznam posil, když Roman přišel a na ty částky co za ty hráče chtěl dávat? City půjdou hodně ve stopách Chelsea - ze začátku pár hráčů světové úrovně, pak to začne přibývat, ale začnou se mírnit s vyhazováním peněz, usadí se na špici jako Chelsea a pak už to se budou chovat na trhu "normálně" jako Chelsea,MU apod.

Reagovat
fantomas

Dám ruku do ohně za to, že ani ty peníze neudělají z ManCity velkoklub.

Reagovat
stiba

aby si se nespálil

já to vidím úplně stejně jako Chelsea, a taky je z ní velkoklub - tak dva tři roky a City můžou vyhrát PL, tenhle rok a další to určitě bude jen taková patlanina hráčů, kteří půjdou za prachama ale i tak to zvednout, a pak už tam budou chodit hráči jako do Chelsea teď

Reagovat
fantomas

Ne, tak to prostě nebude. Abramovič takový hovado nebyl. Tenhle už jen proto, že přivedl absolutně nežádoucího hráče, který má po světě akorát jméno, ukázal, že o fotbal mu nejde ani v nejmenším a jestli ano, tak mu nicméně vubec nerozumí. Hughes bude jen loutka a z té mezinárodní patlanice se mu za chvili zamotá hlava. City prostě ve šlépějích Chelsea nepujdou, tim jsem si jistý.

Reagovat
stiba

tak uvidíme časem, kdo bude mít pravdu, teď toho víc nevymyslíme, ale prostě mi to přijde jako Chelsea 2

Reagovat
smazaný uživatel

Rozdíl je v tom,že chelsea nekupovala žádné superhvězdy ale hráče,které standartně velké kluby kupují - jen je kupovala ve větším množství

Reagovat
stiba

protože k nim ty superhvězdy nechtěli jít, a stejně tak nebude většina chtít jít teď do City

Reagovat
smazaný uživatel

A proč k nám hvězdy nechtěli jít? Protože jsme jim nenabídli 2x větší plat,než všichni kolem Jenže v tom je ten rozdíl - oni ten dvojnásobek v klidu nabídnou...

Reagovat
stiba

tak myslím, že hned po příchodu Romana tam padala slušná čísla,nechtěli k vám, protože jste nebyli klub, který patřil k úplné špičce, stejně jako teď City(i když je pravda, že Chelsea byla i před Roman výš než teď City)

Reagovat
r.mrazik

mno,pokud vim,tak vasi hraci berou jedny z nejvetsich penez v lize...navic sorry,ale hvezdy tam chodili...stejne jako budou pristi sezonu a v zime chodit do city...je to stejny styl jak za sveho casu chelsea...ono se to casem uklidni...navic velkokluby nebudou prodavat svy top hrace...

Reagovat
r.mrazik

nekupovala hvezdy?? ale no tak...

Reagovat
smazaný uživatel

To jsou zas kecy.

Reagovat
stiba

co se ti na tom nezdá?

Reagovat
smazaný uživatel

Nezdají se mi na tom ty kecy o závisti. Jakmile někdo kritizuje někoho bohatého, tak se vždy najde chytrák, který má hned jasno o tom, že mu všichni šíleně závidí. V každé diskuzi se někdo takový najde.

Reagovat
stiba

tak jestli se ti nezdají jen ty kecy o závisti tak pak je to ok. Ale jinak myslím, že je v tom i závist(samozřejmě ne u všech), ale přeci jenom nezapomínej, jaký sme národ a myslím, že závist je jedna z hlavních vlastností.

Jinak v každé diskuzi kde se kritizuje nějaký bohatý se vždy taky najde chytrák(a jejich většinou více), který má hned jasno, že bohatý člověk by měl radši dávat prachy na charitu. V každé diskuzi se někdo takový najde. (ale kdyby se ti chytráci podívali na sebe, tak většina z nich si taky radši koupí něco pro sebe než aby přispěli, takže asi tak)

Reagovat
smazaný uživatel

JSme národ jako každý jiný, kecy o tom, že češi jsou závistiví národ, pochází právě od takových jako ty. Který si každou kritiku bohatého vysvětluje jako závist.

Jinak řeči o charitě jsou naprosto normální, co je špatného na názoru, že bych byl radši, aby dal peníze na dětskou nemocnici místo na Robinha? Podle mě by to bylo lepší, to je zkrátka můj názor. Nijak ho za to, že MOŽNÁ nedává, neodsuzuju.

Reagovat
stiba

tak je možný, že tak závistiví jsou všichni(nemůžu zatím moc porovnávat, lidí z jiných národů moc neznám), ale ta závist se nevztahuje jen na bohaté, ale všeobecně jeden si koupí něco a dalších 10 lidí o tom kecá a hned začnou pomlouvat apod. a tohle prostě nemám rád (a tohle je přesně ono akorát ve větším měřítku)

Jinak mě by taky byl sympatičtější kdyby postavil nemocnici než koupil Robinha, ale je to prostě jeho věc(stejně tak já si radši koupím nový mobil než abych to dal na charitu a takhle by si to mohl říct téměř každý, ale to si nikdo neřekne, že sám dělá taky kulový) že ho neodsuzuješ je jenom dobře, ale to si pak asi vyjímka(sice dobrá ale pouze vyjímka)

Reagovat
smazaný uživatel

Nejsme nijak jiní než ostatní.

Jinak já kulový nedělám.

Reagovat
stiba

však říkám, že si vyjímka, ale nebyl si zdaleka jedinej, kdo má podobný názor(a přitom kulový dělá)

Reagovat
fantomas

Tak temperament má jiný každý národ, ale o tom závist samozřejmě není. Zase ale nemužeš říct, že jsme stejný národ jako Italové a Španělé například.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
fantomas

"Nejsme nijak jiní než ostatní."

Reagovat
smazaný uživatel

To bylo v diskuzi se stibou, u něhož věřím, že chápe, o co mi šlo. Kdybych se bavil s tebou, dodám dvoustránkové vysvětlení, jak to myslím.

Reagovat
fantomas

To jako proč ted začníáš?

Reagovat
smazaný uživatel

Tak jestli si vážně myslel, že mám dojem, že jsou všechny národy bez jakéhokoli rozdílu...

Reagovat
smazaný uživatel

nezbývá mi, než se stibou souhlasit. tvoje názory se čtou dobře a maj hlavu a patu!

Reagovat
stiba

díky

Reagovat
Mr.Jindros

Reagovat
smazaný uživatel

tak to promin, ale ja souhlasim s Kyslikem... Stiba se mi zda fakt mimo precti si to radsi jeste jednou

Reagovat
stiba

tak taky díky , jinak můžeš mi prosím tě říci v čem se ti zdám mimo?

Reagovat
herbage

Tak tohle je zajímavý problém a taky mě často štvou příspěvky, proč radši nadají peníze na hladovějící děti v Africe. Třeba nedávno vyšel na konkurenčním webu článek o Petru Čechovi, jak nepřispěl na zdravotní sestřičky v Británii a že přispěli skoro všichni fotbalisté a byl tam vyjmenován zástup "chudých" fotbalistů, kteří přispěli. Článek s jasným poselstvím, poplivejte Petra čecha v diskusi, naštěstí se ukázala většina lidí rozumných a jen jeden tam Petra napadl. Jsou to propagandistické články, kde už nenapíší, na co vše dotyčný přispěl dříve, že kdyby měl přispět na všechno, tak se maximálně zadluží a že příspěvky jsou dobrovolné. Na druhou stranu, příspěvky o závisti mě také štvou, protože se tím hodně lidem křivdí, spousta lidí to myslí skutečně upřímně, jen se nedokáže vtělit do toho druhého nebo neví podrobnosti. U bohatých lidí se snažím nesoudit, ale respektuji hlavně ty, kteří své jmění nabyli poctivým a pracným způsobem, takovým přeju každou korunu, každý dolar. A stejně ti co přispívají na charitu, tak to většinou dělají anonymně.

Reagovat
smazaný uživatel

Myslím, žes to vyjádřil dobře. Ten kdo chce opravdu pomoci se ani netouží zviditelnit, třeba přispívá velké peníze, ale nijak pompézním cestou. Nelibuje si v tom, že by byl na fotce, jak předává šek primáři onkologie, nebo v pózách s krumpáčem u zákl. kamene nějaké školy v Kongu. Těchto lidí si já nesmírně vážím...

Reagovat
stiba

tak samozřejmě si nemyslím, že všichni závidí, to je jasné, ale prostě šlo mi o to, že charita je dobrovolná, každý na to má právo ale ne povinnost a je jedno kolik máš peněz, přispět může každý a jedno jestli máš miliardu nebo pár korun, ale prostě většina lidí, radši řekne ten bohatej by radši měl přispět, ale přitom oni taky nikdy nic nepřispěli, a takových lidí je mi upřímně opravdu líto(a věř mi, že takových lidí je opravdu většina)

Reagovat
herbage

Možná máš zčásti pravdu, protože minimum lidí pošle něco na charitu, ale celkem dost lidí pošle prachy na různé formy loterie, tedy upředností svoje štestí před štestím ostatních, pokud tedy nechtějí loterii vyhrát a poslat výhru na charitu. Ono taky s ní nic jiného dělat nejde(myslím normální lidé).

Reagovat
Radin

A co něco jako hrdost?Jsou hráči kteří tam prostě nepujdou...Navíc Abra kupoval aspoń ostrovní hráče aji viz Duff,Glen Johnson,J.Cole a k nim v té době průměrné zahraniční Mutu,Drogba atd atd ...Za to tady ten chuj chce hotové star největšího rázu Robinho,Ronaldo,Kaka bez tak přijde taky ,Messi,Casillas třeba..Jenže většina těhle hráčů tam prostě nepujde,už za kritiku doma ve svojich zemích,náboženství,klubové přesvědšení atd atd ,je spousta věcí proč nehrát za Man City v anglické lize :-))

Reagovat
stiba

Nevím kolik ti je let, takže to možná nepomatuješ, ale Roman chtěl před 5 lety hned taky star světovýho fotbalu (např. Henry,Nedvěd,Raul,Carlos,Buffon apod.) ale oni k němu nešli, to samé je ted, City je pouze chtějí, ale ještě je nemají a většina k nim teď ještě nepůjde (až budou na špici tak pak půjdou, ale teď půjde jen sem tam někdo)

a jen tak na okraj Drogba v době kdy šel do Chelsea určitě nebyl jen průměrný hráč

Reagovat
r.mrazik

souhlas...Mutu,Veron,Drogba,Essien,J.Cole,Crespo...to nebyli moc prumerni hraci...

Reagovat
Deywid

ale určite to neboli hviezdy ako Robinho, Fabregas, Torres, RvN, ktorých chce ten arab kúpiť

Reagovat
stiba

právě CHCE koupit, Roman taky CHTĚL, ale nešli k němu, stejně tak oni nepůjdou do City(většina)

Reagovat
r.mrazik

at si koupi koho chce...kdyz na to ma...ted zalezi na tech klubech a hracich...ale proboha,je to ekonomika jaka kazda jina...nabidka x poptavka....jestil maji ty penize zmizet? vsak ony se protoci do celeho fotbalu...odshora dolu...a je lepsi je davat nez si je cpat do polstare doma...

Reagovat
smazaný uživatel

jj Drogba bol frajer uz v Marseille ... nuz dufam ze aspon Roman sa uvedomi a nebude ponukat za Kaka 102 melonov resp Torresa 105 ...chelsea ma tim dobry a jedine co potrebuje je kridlo a utocnik ... ked sa zrani Drogba tak je to vp :-( a kridlo sa zide ... konecne sa Drogba vracia tak o problem menej ... no ako som povedal 2 hracov chelsea potrebuje ale rozhodne to pojde aj lacnejsie ... spickovy utocnik sa da kupit aj za menej ako 105 milionov....

Reagovat
Radin

No tak si zamachruj stibo,určo sem starší jak ty ,tak že si ty svoje keci nech.Drogba byl super star jo?A kde prosím tě ?V Marselli?se vzpamatuj chlapče -)).

Reagovat
stiba

Tak já sem to nepsal jako urážku, prostě nevím kolik ti je - z toho co jsi napsal mi přišlo, že to asi nepomatuješ - a když napíšeš, že Drogba předtím než šel do Chelsea byl průměrnej hráč, tak to buď nepomatuješ nebo si v té době fotbal nesledoval nebo mu nerozumíš - to už nechám na tobě, kterou variantu si vybereš

Jinak je mi úplně jedno jestli si starší, já nemám potřebu říkat, že mi je třeba 60 a všemu rozumím nejlíp, podle mě i 15 letej kluk může mít rozumný názor (jinak je mi 20)

Reagovat
Radin

No ty si tak vyjel s tím kolik mi je,pamatuju si to dobře.Drogba vyčníval ve Francouzské lize,hrál za Marselli ,ale jak dlouho?Asi rok nebo dva ,neměl zkušenosti z lepších lig a určitě nebyl hotová super star,kterou se stal až v Chelsea.Já nebráním Chelsea.Mělo to mít takovej smysl ,že prostě aji kdyby byl ten šejk nejbohatší na světě,nekoupí si koho chce,tak to prostě není.Jinak Chelsea kupovala aji mladé talenty atd..

Reagovat
stiba

Já sem s tím nevyjel, jen sem slušně napsal že nevím kolik ti je, tak si to možná nepomatuješ (psal sem to proto, že podle úrovně některých komentářů - nemyslím zrovna tvých - tady přispívá dost lidí, kteří si to pomatovat nemůžou)

jinak já nikde neříkám, že Drogba byl super star, ale určitě nebyl průměrnej hráč jak si psal ty. prostě je to stejná situace jako chelsea před 5 roky

Reagovat
smazaný uživatel

Ruud neni blbec co si myslel ze najlepsi utocnik na svete pojde za peniazmi ?? tych ma dost .... arabko si mysli ze ted kupi kazdeho ... ale spickove timy nepotrebuju predavat svojich naj hracov to by si mohol uvedomit ...rovnako ako by si to mohol uvedomit Roman

Reagovat
smazaný uživatel

Ruud se ke slovu vůbec nedostal...

Reagovat
smazaný uživatel

ale keby tam ma prestupit tak by musel suhlasit so zmluvou tak som to myslel ...a nemyslim si ze Ruud by tam siel ... teda dufam !!!!!

Reagovat
smazaný uživatel

S tim nejlepším útočníkem na světě to nemyslíš vážně snad ne?

Reagovat
smazaný uživatel

skor tym myslel najlepsieho utocnika pre toho Aladina

Reagovat
smazaný uživatel

prostě přišel další bohatej majitel do pl! maj ho utd., chelsea a další. to vám taky vadí ??

Reagovat
smazaný uživatel

Rozdíl je v tom, jak si ten majitel počíná, je to tady propírané zprava zleva, co na tom nechápeš?

Reagovat
smazaný uživatel

Je jedno, zda je bohatej nebo ne. Tady jde o tu práci. On si přijde, koupí žoldáka za nehorázné prachy, bude mu ještě dávat takový plat, který je směšný, protože by ho jinak nezískal. Už teď mluví o tom, že chce nakupovat nějaké hvězdy atd...Co je to za práci? To už není fotbal, ale jen byznys....Snad to zůstane jen u slov. Pak ať klidně vlastní ten klub....Stačí se podívat na Glazera. Ten je hezky v pozadí a nechává pracovat svůj kvalitní personál. A takových klubů je víc...U ManC nejspíš zaniká historie a vzniká nová, bez tváře fotbalového klubu...Ale co já tady budu vysvětlovat nové éře fanoušků since 2003 and 2008

Reagovat
r.mrazik

fotbal je byznys uz pekne dlouho...nevim co te na tom prekvapuje...jak pisu nahore...lepsi ty prachy at da,nez aby si je nechal...je otazka co ostatni kluby...ale pokud nemaj dluhy,tak jim hrace prodavat nebudou...

Reagovat
smazaný uživatel

Fakt ne? Jednou nabídne nějakému žoldákovi 200tisíc liber týdně a uvidíš, jak ten žoldák si ten přestup vytrucuje...to není sport...to už je JEN o penězích....

Reagovat
r.mrazik

nebud naivni...takhle to prece funguje uz pekne dlouho...si myslis,ze by hraci odchazeli za horsima podminkama? vzdy dostanou lepsi prachy...

Reagovat
smazaný uživatel

fakt? To jsem nevěděl...ani jsem nevěděl, že se bavím s tak chytrým člověkem...ještě mi řekni že pes není kočka

Reagovat
r.mrazik

tak tady nebrec porad...vypadas pak jak kockopes

Reagovat
smazaný uživatel

Neviem či sú účka dobrý príklad? Alebo Ti akcia berbatov pripadá košér?

Reagovat
smazaný uživatel

no rozdiel je v tom, že tí majitelia investujú len niečo naviac k tomu čo si klub na seba zarobí, ale také typy ako Roman aj 3x viac

Reagovat
smazaný uživatel

Jinak musím říct, že tohle je moc zajímavý článek. Obvykle se o těch zákulisních tazích moc člověk nedočte...

Reagovat
smazaný uživatel

Ty tomu všemu věříš?

Reagovat
smazaný uživatel

Tak já osobně docela ano. Tady tyhle "co se stalo" , narozdíl od "co se stane", většinou docela sedí (alespoň na základě následných prohlášení samtoných činitelů a podobně)

Reagovat
smazaný uživatel

no Kyslíku mluvíš mi z duše, to je přesně ono. Co se stane se těžko odhaduje, i když už je to vlastně uplně jasný

Reagovat
r.mrazik

ted si nejsem jisty...ale nerikal jsi ze robinho pujde na chelsea? arab se do toho celkem pustil co?

Reagovat
smazaný uživatel

Samozřejmě, že média si leccos přibarví, to víme všichni, ale Občan Arabáč na mě zatím dělá dojem, že tohoto je skutečně schopen.

Reagovat
smazaný uživatel

inak sa celkom obavam ze najblizsie prestupove .... Roman zas da ponuku na Torresa resp kaka cez 100 melonov a tento magor sa prida a AC dojde trpezlivost a za take love ho odstrelia/resp liverpool :-)) ze by v zime prvy prestup cez 100 melonov ??

Reagovat
smazaný uživatel

Při další negativní odpovědi dokonce předložil představitelům Bílého baletu prázdný šek, kam si měli Španělé doplnit částku dle libosti. - To je neuvěřitelný hňup.

Reagovat
herbage

Podepsaný?

Reagovat
smazaný uživatel

proč hňup? Má prachy a tak si dělá dobře

Reagovat
smazaný uživatel

Hlavně, ať se tam ukáže Jô a co nejrychleji si zajistí vstupenku do opravdového velkoklubu.

Reagovat
smazaný uživatel

Při další negativní odpovědi dokonce předložil představitelům Bílého baletu prázdný šek, kam si měli Španělé doplnit částku dle libosti. ty kare tak a pak rikejte ze chelsea dela premrstene nabidky

Reagovat
smazaný uživatel

On chce mat v muzstve asi tak 100hracov podla toho co tak citam.Stale si ale myslym ze ich chce len preto aby sa s nim jedneho zapasu na stadione odpalil.Lebo futbalu sa asi moc nerozumie.vid.Abramovic.Ten keby nemal Kenyona...

Reagovat
smazaný uživatel

ZABIT TOHO SEJKA KAZI CELY FUTBALLLLLLLLLL

Reagovat
r.mrazik

a cim? to maj hraci hrat za parek? liver,ManU taky vlastni bohaci...jen ne zas tak velky aby si mohli dovolit takove nakupy...nevidim v tom nic hroznyho...lip nez aby sponzoroval teroristicky bunky :D

Reagovat
smazaný uživatel

Kbyby ty prachy al fahim radši dal na jinší věci....

Reagovat
r.mrazik

treba jako roman vid?

Reagovat
smazaný uživatel

Ne jako Roman ne

Reagovat
r.mrazik

nerikej ze mas z vasi konkurence...ze radeji budou chodit hraci za penezma do city nez k vam... :)

Reagovat
smazaný uživatel

To neříkám :)

Reagovat
smazaný uživatel

Majitelé Liverpoolu Tom Hicks a George Gillett zvažují prodej klubu do rukou arabského šejka Mohammeda. (Times)

hmmm...to jestli vyjde a bude stejne buhaty jak tento typek,tak se mame na co tesit!

Reagovat
smazaný uživatel

ja seu na chelsea a zacnu fandit manchesteru city go go go city...!!!

Reagovat
smazaný uživatel

"Citizens 4ever since 2008"

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
One-Real

Reagovat
smazaný uživatel

ja fandim manchesteru united a hele jak to udelas kdyz tetka hraje chelesa vs manchester city..?

Reagovat
smazaný uživatel

*chelsea...

Reagovat
smazaný uživatel

Nevím, možná Vám můj názor přijde zcestný, ale mě nevadí, že do City přišel tento šejk. Fotbal je dnes o penězích. Nemáte peníze - nebudou dobří hráči - nebudou úspěchy. Od toho se to všechno odvíjí. Ano, klub nemá takovou tradici, ale aspoň nebudou hvězdy přestupovat jen do klubů jako je Chelsea. A anglická špička se rozšíří. Podle některých názorů to vypadá, že jediný Manchester city je město hříchu, které používá na fotbal peníze. On i Liverpool, Manchester nebo kterýkoliv jiný tým ty peníze potřebuje.

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele