Podle člena výkonného výboru FIFA šampionát v Kataru nebude

22.09.2014, 21:07
Aktuality

Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.

Autor: ČTK

Související články

Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
MS v Kataru podle Bárty ukončí ligy už na konci října
20.03.2015, 10:18
MS 2022 se bude hrát na podzim, finále 18. prosince
19.03.2015, 21:06
Povídka o strýčku Seppovi a dokonalém katarském plánu
28.02.2015, 22:27
Blatter nechce vánoční finále mistrovství světa v Kataru
27.02.2015, 18:38
FIFA odmítla odškodnit kluby a ligy za přesunutí MS v roce 2022
25.02.2015, 16:59
Pracovní skupina doporučila, aby MS 2022 začalo v listopadu
24.02.2015, 17:04
MS 2022 se bude údajně hrát v listopadu a prosinci
19.02.2015, 11:16
Volbou pořadatele MS 2022 se bude zabývat i Rada Evropy
27.01.2015, 16:36
V Kataru staví stadiony na MS 2022, první bude hotový příští rok
23.01.2015, 16:24
Zwanziger: Katar může kvůli porušování lidských práv přijít o MS
18.12.2014, 09:46
Evropské kluby a ligy navrhují, aby se MS 2022 hrálo v květnu
16.12.2014, 22:56
FIFA se přiklonila k zimnímu termínu mistrovství světa 2022
03.11.2014, 20:36
Zástupci klubů chtějí hrát MS 2022 v dubnu a v květnu
30.10.2014, 11:40
FIFA zprávu z vyšetřování korupce při volbách MS nezveřejní
17.10.2014, 13:48
Verdikt o možné korupci při volbě MS padne až na jaře
19.09.2014, 14:45
FIFA přidělila MS 2022 Kataru i přes velká bezpečnostní rizika
15.06.2014, 16:30
Platini se vyslovil pro případné opakování volby MS 2022
05.06.2014, 21:41
Šéf afrického fotbalu popřel nařčení z korupce při volbě MS
03.06.2014, 18:50
Bin Hammám opět čelí obvinění z korupce při volbě hostitele MS
01.06.2014, 20:00
Katar pro mistrovství světa možná postaví jen osm stadionů
22.04.2014, 18:50
Hlasování o pořadateli MS 2022 prý ovlivnily úplatky
18.03.2014, 16:32

Komentáře (206)

Přidat komentář
smazaný uživatel

Největší píčovina, co kdy kdo ve fotbale vymyslel je MS v Kataru. Jebat FIFU.

Reagovat
smazaný uživatel

ropáci

Reagovat
smazaný uživatel

Ať jim to vemou, prosím! Je dost zemí, které by to mohly pořádat ze dne na den, bez investic

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Pádný argument, nevím co tě rozesmálo, jestli to, že je mála šance, že by jim pořadetelství odebrali, což si taky bohužel myslím nebo to, že jsou země, které kdyby dnes získali pořadatelství tak zítra můžou MS pořádat?

Reagovat
smazaný uživatel

To ze dne na den asi nemyslíš doslova, že?

Reagovat
widlak

Myslím, že Němci by to dali a ani by jim to nedalo moc práce.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak Německo je samozřejmě co se týče stadionů i infrastruktury možná úplně nejlepší, ale bylo tam MS nedávno, oproti USA 94 Španělsku 82 nebo Anglii 66, taky Itálie potřebuje nové stadiony jako sůl a kdyby byli schopni za 8 let stadiony postavit, byla by to taky skvělá volba.

Reagovat
smazaný uživatel

No tak doslova samozřejmě ne MS není hospodský turnaj v šipkách, ale prostě jsou země, které by mohly uspořádat MS bez toho aby musely stavět stadiony, infrastrukturu. USA, Anglie, Francie, Španělsko+Portugalsko ( ano, ekonomické problémy tam jsou, ale taky tam stojí superstadiony a jelikož obě země hodně žijou z turistického ruchu tak by vše bylo pro fanoušky připraveno)

Reagovat
smazaný uživatel

A z jakýho důvodu cpeš MS do zemí, kde se může konat ze dne na den a "bez investic."

Reagovat
smazaný uživatel

Protože je to tak nákladná akce, že si jí nemůže většina zemí dovolit,problémy byly i v tak ekonomicky silné, velké a fotbalem posedlé zemi jako je Brazílie. Kde bys chtěl MS pořádat? V Kamerunu? Nestačil by zřejmě ani celý státní rozpočet...Radši budu když bude MS hostit pořád dokola 6 zemí než nějaký Katar...Nebo to uspořádáme u nás? To by bylo krásné mít v Budějovicích nebo Zlíně stadiony pro 45 000 lidí

Reagovat
smazaný uživatel

Tak by jim to měla zaplatit FIFA nebo se složit všechny členské svazy,to je takový problém?

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
PJ

Reagovat
Posledni Kovboj

Reagovat
Feind

podle me je jedno z poslani fotbalovych ms a me rozvoj fotbalu v evrope a ve svete. tzn stavba novych stadionu a sireni popularity fotbalu. samozrejme ty stadiony nesmi byt postaveny nekde v pralese, nebo v pousti, ale nekde, kde se pro ne najde opakovane vyuziti, nejlepe pro domaci klub z daneho mesta.

Reagovat
smazaný uživatel

Ak by tú výstavbu zaplatila alebo aspoň čiastočne hradila FIFA tak beriem, to by bola podpora rozvoja, ale keď si to tie štáty majú platiť samé tak to je čo za rozvoj? Že si to ten kto nato má postaví práve a hlavne kvôli MS a potom bude otázne využitie a na ďalšie podujatia po MS tam budú šialené ceny vstupeniek aby sa štadión splatil ?...No neviem

Reagovat
Mada

Reagovat
smazaný uživatel

Vykorisťovaní delníkú ? Skoro ako na Slovensku.

Reagovat
smazaný uživatel

Jen debila může napadnout,že to ms do kataru vážně dá......

Reagovat
smazaný uživatel

ty vole v kataru se bude hrát MS?

Reagovat
smazaný uživatel

Jsi byl pár let v base na samotce a bez novin?

Reagovat
Manik...

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
eLJay.91

To jsem zvědav, co těď s tím budou dělat. 4 roky po hlasování, kdy se staví stadiony. A taky by mě zajímalo, kam jinam to chtějí dát..

Reagovat
johan14

Anglicko to zvládne aj zajtra. No právnici ich zderú z kože, blbcov na čele s Blatterom.

Reagovat
smazaný uživatel

Itálie by potřebovala MS jako sůl.

Reagovat
Talker

Reagovat
REPLIKATOR

Kdyby to byla pravda Ale moc tomu nevěřím.

Reagovat
Manik...

Že by konečně začali přemýšlet?

Reagovat
Olen, Tomi Hohuluk

spis to je nenapadna tlacenka ve stylu: hej hosi, kacky, ktery pripluly pred pridelenim MS, se uz rozkutalely. nasypte znovu...

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
SIRBRANIKE

Reagovat
FC Porto FC

Beztak tam to MS bude protože FIFA jsou debilové

Reagovat
SIRBRANIKE

Ne debilové, ale skorumpované svine...

Reagovat
smazaný uživatel

Dal bych to do německa Dortmund,Berlín,Hamburk,Monchendglanbach,Freiburg,Hoffenheim,Sttutgart

Reagovat
Feind

tam to bylo nedavno, spis Italie, at tam konecne zacnou stavet stadiony, at ma ta liga tkay konecne nejakou uroven

Reagovat
PJ

Ono i v Itálii to bylo "nedávno", ve srovnání se Španělskem nebo Anglií...

Reagovat
Feind

stejne bych to radeji videl v italii. at uz kvuli tem stadionum, nebo treba kvuli "uvadajici" lize. spanelsko by ale asi taky bylo fajn. anglie ne, tam byly nedavno oh-vim, ze na to moc nebere fifa ohled, ale podle me by se na to u takovychle "svetovych akci" mel brat ohled

Reagovat
PJ

Jo, pokud jde o stadiony nebo "uvadající" ligu, pak asi ta Itálie. Ale co se týká světových akcí - tak třeba Brazílie měla letos MS a za dva roky má Olympiádu, podobně Rusko mělo zimní OH a teď mbude mít MS. Navíc OH v Londýně byly 2012 a tohle MS je 2022, to je deset let...

Reagovat
Feind

tech 10 let je asi dost, to mas pravdu, ale 2 roky ms a oh v brazilii, to mi prijde proste zbytecnost ucelem konani ms nebo oh ma byt podle me propagace daneho sportu v dane zemi a 2x takhle za sebou v jedne zemi je proste moc

Reagovat
eLJay.91

Jenže Itálie by to nestihla postavit. Musejí to dát někomu, kdo nebude muset stavět komplet nový stadiony. Třeba Německo nebo Francie.

Reagovat
johan14

Anglicko nemalo MS 50 rokov, tak by to mali dostať oni. Anlicko 1966, Nemecko 1974 a 2006, Francúzsko 1998, Španielsko 1992, Taliansko 1990. Je to jasné kto na to čaká najdlhšie a štadióny sú už teraz postavené.

Reagovat
johan14

Španielsko 1982, chybička se vloudila.

Reagovat
PJ

Nějakých 7 let se mi nezdá málo na rekonstrukci nebo výstavbu stadiónů...

Reagovat
cetto

Stihlo by se to, ale nabízí se jiná otázka. Kde by se na to vzaly peníze? Asi, kdyby tam ty peníze byly, tak liga neuvadá a nový stadiony už stojí..

Reagovat
PJ

Jo tak to nevim... Ale když se našly peníze v Brazílii nebo v JAR, tak by se možná stejně našly i v Itálii

Reagovat
eLJay.91

Je pravda, že 7 let je dost, ale Itálii by to spíš uškodilo, než pomohlo. Oni na to nemají peníze, celkově ten fotbal tam má dost jiných problémů a MS by mu myslím nepomohlo.

Reagovat
vladis271

Taliani by mali obrobské problémy s rekonštrukciou štadiónov. Jediná voľba je Anglicko.

Reagovat
REPLIKATOR

Portugalsko

Reagovat
smazaný uživatel

Já bych to dal Austrálii. MS tam ještě nikdy nebylo, několik slušných stadiónů mají a na zbytek by mají ještě dost času.

Reagovat
Feind

australie by byla taky zajimava

Reagovat
johan14

Tak Rusko je Europa, takže by to Anglicko klalo oči. Tá Austrália by asi vyhovovala všetkým, no hneď po nej musí byť Anglicko, veď to bude v 2026 už nekonečných 60 rokov od MS 1966.

Reagovat
smazaný uživatel

A co, jako?U nás žádné ME ani MS ve fotbalu ještě nebylo vůbec nikdy,aspoň co se seniorské kategorie týče

Reagovat
PJ

No a taky nikdy nebude. Nebo si snad myslíš, že se u nás dá postavit a následně uživit deset stadiónů pro 40 tisíc lidí? Nebo naopak, že by se MS dalo hrát na tom co tu máme?

Reagovat
smazaný uživatel

Když mohlo být MS ve Švédsku nebo Švýcarsku,tak proč ne u nás?

Reagovat
kubys

Ty vole, ty MS byly před 60 lety.

Reagovat
PJ

Reagovat
smazaný uživatel

Dokážeš pochopit, že v roce 1954 a 1958 byl svět prostě jiný? Doprava byla mnohem složitější a časově náročnější než dnes, fanoušků nejezdily na šampionáty desetitisíce z každé země, ale pár desítek, maximálně stovek a většina lidí na tribunách byli místní. Taky ty stadiony byly často poloprázdné když nehrála domácí repre nebo nebyl na programu nějaký atraktivní zápas fotbalových velmocí, takže stačily menší stadiony, navíc se tenkrát ještě na fotbale mohlo stát...Šampionát ve více zemích bude EURO 2020 a podle mě to bude o hovně. A ikdyby se hrálo ve více zemích najednou tak my nejsme schopni postavit ani jeden odpovídající stadion pro takovou akci, což je asi i dobře, protože ty stadiony by byly po mistrovství k hovnu, na stadionu pro 20 000 si v dnešní době MS opravdu nedovedu představit a i takové stadiony máme v ČR 3, nepočítám hrozný Strahov...A víc jich ještě dlouho nebude.

Reagovat
smazaný uživatel

Jo,měli by to zavést,že by se mohlo hrát na stadionu s jakoukoliv kapacitou,stejně, tam kde je velký zájem,tak by přišlo klidně i milión lidí a tak velký stadion asi není nikdo schopen postavit,takže na všechny zájemce o vstupenky se tak jak nikdy nedostane,tak o co jde?A navíc by se to hrát ve více zemích,takže u nás třeba jen na 1 stadióně a zbytek v sousedních zemích,Polsku,Slovensku,Německu,Rakousku a třeba i Maďarsku a bylo by to

Reagovat
PJ

jojo, to je vlastně fakt... protože nejde postavit stadión pro milión lidí, tak to můžeme klidně šoupnout na pětitisícovou zříceninu ono vlastně i na louce za městem by to šlo, diváci nejsou potřeba, branky uděláme z kopaček náhradníků a gól platí jen od pasu dolu

Reagovat
SIRBRANIKE

Reagovat
vladis271

ale milionový štadion by som si pozrel. Bolo by to vôbec možné postaviť a zabezpečiť logisticky?

Reagovat
smazaný uživatel

Nic není nemožné, ale to snad žádného megalomana nenapadne uskutečnit, kdyby dopadla válka jinak mohl stát v Berlíně stadion pro 400 000 lidí.

Reagovat
PJ

Postavit - proč by ne, akorát lidi od 100. do 1000. řady by museli mít dalekohled a lidi od 1000. řady dál teleskop

Reagovat
smazaný uživatel

Prosím tě, nechci tě urážet, můžu se tě zcela vážně zeptat, kolik je ti let?

Reagovat
frankiefcb

Jo jsem pro Austrálii a stadiony tam jsou taky.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

No vhodné stadiony k MS mají jen asi 4, na těch jejich oválech pro ,,Australský fotbal" se hrát nedá, ale postavit další stadiony by pro ně neměl být problém. Ta Anglie by ale byla nejlepší, nebylo to tam dlouho, stadiony stojí už teď a nadále se budou stavět a rekonstruovat.

Reagovat
smazaný uživatel

Za chvilku bude finále ligy,hrajou to play-off podobným systémem jak na ženském MS v softballu 1.-4. a 5.-8.,pak 3.-6.,pak 1.-4. a 1.-2.

Reagovat
kubys

Ale dá se na nich hrát.

Reagovat
smazaný uživatel

hrát jo, ale diváci aby si vzali dalekohledy

Reagovat
kubys

Ten rozdíl tam není až tak masivní, ony ty stadiony jsou dost lehce upravitelné.

Reagovat
ACSeRw!n

Reagovat
smazaný uživatel

Jasně a jebat Mnichov, Gelsenkirchen a Frankfurt Freiburg

Reagovat
junglist

jako samozřejmě souhlasim, že ten šampionát v Kataru je blbost, ale jednou se nechali funkcionáři FIFA uplatit a to pořadatelství jim odklepli, šejkové už maj dost postaveno, nejeden otrok kvůli tomu natáh brka a je v tom prostě už spousta peněz... to si nemůže fifa jen tak krajcvajc zrušit... bejt šejk tak si nechám všechno od fify proplatit. ikdyž peněz maj dost a nemaj to zapotřebí, jen tak z trucu bych z fifáků vytáh všechny prachy

Reagovat
smazaný uživatel

tím spíš, že tam byl úplatek, by jim to měli vzít.

Reagovat
junglist

uplácí každej, záleží na tom kdo se nechá a jestli je to tak vokatý že se na to přijde

Reagovat
SIRBRANIKE

A ako by si to urobil? Zmrdi vrátite mi úplatok... ?

Reagovat
Filip12

tohle vypadá na pokračování příště

Reagovat
oli9

Ale až mu přijde pěkná sumička na účet tak jen zavře ústa a bude se usmývat a už mu nebude vadit nic

Reagovat
smazaný uživatel

Ještě by mohli ti kkti z UEFY zrušit to celokontinentální Euro.

Reagovat
REPLIKATOR

Reagovat
REPLIKATOR

Sebrat MS i imperialistům z Ruska

Reagovat
johan14

A dať to fašistom z Ukrajiny

Reagovat
REPLIKATOR

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
bayern987

Reagovat
Manik...

Reagovat
ACSeRw!n

Reagovat
smazaný uživatel

Kdo ma porad cist ty tvoje politicky kecy, ty magore?! Tady se resi fotbal. Navic ses uplne mimo..

Reagovat
blade115

Rusové to právě zvládnou světově, nebudou chtít žádnou chybu, bude to muset být velkolepé. Tam to je naopak dobrá volba. Ale ten Katar je špatně, to zcela jednoznačně.

Reagovat
vladis271

Reagovat
EXoRcIsT

Nech to daju Anglicku - Old Trafford , Anfield , Wembley , Emirates , Stamford Bridge , Etihad

Reagovat
smazaný uživatel

a na nový White Hart Lane samozrejme ak to do toho roku 2022 stihnú, čo by mohli

Reagovat
smazaný uživatel

bože

Reagovat
smazaný uživatel

Stamford Bridge

Reagovat
smazaný uživatel

Co je na SB špatného? Já nesouhlasím s tím, že MS by se mělo hrát jen na fungl nových stadionech, navíc SB je rekonstruován jako by to byl nový stadion a ještě v sobě má tu historii a to nejsem rozhodně příznivcem Chelsea, taky je nemám moc rád. Když nějaký stadion splňuje požadavky pro PL a LM a má i potřebnou kapacitu tak proč by se tam nemohlo hrát MS?

Reagovat
Darren Fletcher

Craven Cottage

Reagovat
Sandstorm

Mně by se líbila ta Austrálie no.

Reagovat
kubys

A uvědomujete si, že v létě je v Austrálii zima, jo?

Reagovat
kubys

Jako tím myslím, že by to bylo jak v JAR a hráči by občas museli hrát fakt v kose...

Reagovat
andrew96

Tak kdyby se nutně nemuselo hrát večer, ale přes den, tak by to bylo ideální.

Reagovat
smazaný uživatel

Jenže v zimě mají 20 stupňů

Reagovat
kubys

Počítám, že by to bylo stopro v Sydney, Melbourne, Canbeře a možná by něco hodili i do Hobartu a věz, že tam opravdu není v zimě tak fajn, jak říkáš...

Brisbane, Perth, Darwin a Adelaide by bylo v klidu.

Reagovat
smazaný uživatel

hej v zime je v austrálii -35

Reagovat
kubys

Očividně nemáš ponětí, jak je v zimě ve Victorii nebo v NSW...

Reagovat
smazaný uživatel

takze mi tvrdis ze v zime je vo Victorii -20. a kedze je to extrem tak sa to nedá do tych miest.

Reagovat
kubys

Ano, i -20 bych našel, když tam mají ski resort. Ale v Melbourne bývá v tamní zimě večer 4-5°C, což opravdu není ideální...

Reagovat
Mada

Reagovat
smazaný uživatel

DO ČESKA!!!!!

Reagovat
smazaný uživatel

a čo tak v Česku a na Slovensku Eden, štadión na Srbskej, Pasienky a super moderný Čermeľ v Košiciach?

Reagovat
smazaný uživatel

To spíš v Ústí teď opravili staďák

Reagovat
smazaný uživatel

Zajímaly by mě okolnosti tohoto výroku...to se ho někdo ptal na tiskovce na jeho názor ohledně toho MS? Nebo to je nějaký stanovisko, když se ohání protokolama? Mně to přijde jako takovej palcovací výrok pro odpůrce MS v Kataru, ale taková ta klasika, kdy se řekne něco populárního, nad čím se nemusí moc přemýšlet, co je ale úplně mimo realitu...nedovedu si představit, jak by mohla FIFA tohle mistrovství Kataru vzít...

Reagovat
smazaný uživatel

Taky nechápu,proč by jim to měli brát,však se tam normálně hraje liga a fotbalisti kvůli tomu neumírají.A snad tam není po celý rok nebo i den stejně vysoká teplota,když se jim nebude líbit teplo,ták můžou hrát třeba pozdě večer,to je takový problém?

Reagovat
El-Pistolero-68

Dvě otázky pro zasvěcené.

Nevíte, kdy cca bude možno zakoupit lístky na Davis Cup v Ostravě (ČR - Austrálie, hraje se někdy začátkem března) a na hokejové MS v Praze?

Dík moc a omlouvám se za OT.

Reagovat
Puskas

To MS už je snad v prodeji, ne?

Reagovat
Puskas
Reagovat
kubys

Si dělají prdel s tou cenou na Slováky ne? To jsou fakt hovada...

Reagovat
El-Pistolero-68

Masakr, dražší než na Čechy...

Reagovat
smazaný uživatel

asi tak.... aby bolo vôbec plno na naše zápasy....a to sa čakal obrovský záujem...

Reagovat
db18

Nejvíc je stejně: Česko - Francie 1690 a Kanada - Francie 270

Reagovat
BílíAndelDrcKo

to je hanba a hovadské ryžovanie na nás

Reagovat
El-Pistolero-68

Dík. A o té Austrálii nemáš asi info, že?

Reagovat
Puskas

To bude asi taky až tak 2-3 měsíce předem, ne dřív.

Reagovat
El-Pistolero-68

Reagovat
smazaný uživatel

Narnia and Mordor are going to co-host the 2022 World Cup

Reagovat
bayern987

Reagovat
smazaný uživatel

To je blbost,když jim to jednou přidělili,tak už jim to sebrat nemůžou,to je jakoby měnily výsledky zápasů den po utkání,což se sice dříve dělalo,koncem 19.století,ale v současnosti se to už nepraktikuje

Reagovat
puji

Reagovat
PJ

jojo, to je úplně totéž

Reagovat
smazaný uživatel

Ale v předválečné naší lize se utkání mohla opakovat po protestu některé ze stran proti výkonu rozhodčího

Reagovat
PJ

a jak to souvisí s tim, co jsem napsal?

Reagovat
smazaný uživatel

Ale každopádně žádný důvod pro odebrání MS Kataru neexistuje.Pokud by jim tak strašně vadila vysoká teplotu,tak snad stačí hrát pozdě večer nebo přes zimu,to je takový problém?

Reagovat
PJ

třeba to, že mu pořadatelství bylo dost pravděpodobně přiděleno díky úplatkům, mi přijde jako hodně pádnej důvod... o tom, že nejde ani tak o vysokou teplotu při hře (stadióny maji bejt klimatizovaný), ale o to, že tam budou tisíce fanoušků, kteří budou muset přežít 50stupňový vedra během dne, s tebou asi ani nemá smysl se bavit, když podle tebe fanoušci ani nejsou potřeba...

Reagovat
smazaný uživatel

Tak,ale MS do 20 v 1995.v pohodě odehráli v Kataru a nikdo z toho žádnou tragédii nedělal

Reagovat
smazaný uživatel

žadny duvod neexistuje? Veď tam je viac dôvodov proti ako pre.

Reagovat
smazaný uživatel

A navíc,v arabských zemích už se juniorská MS v pohodě hrála a nikdo proti tomu žádnou štvavou kampaň nevedl,tak proč to skoro všem těm českým internetovým diskutérům tak najednou strašně vadí?

Reagovat
Mada

Reagovat
cetto

Vůbec bych něco takovýho neřešil. Když bylo MS v Brazílii, tak se všichni obávali velkých demonstrací a případných ztrát na životech. Při olympiádě v Soči zase hrozily teroristické útoky. Je úplně jedno, kde to bude, vesměs všude existuje určité riziko. To, že přijedu do Qataru, když nesnáším horko, ožeru se a zabloudím v poušti, je moje blbost. Stejně tak jako byla moje volba jestli jet na MS v Brazílii a procházet se chudinskou čtvrtí. Nesouhlasím s tou volbou, ale jednou ten Qatar vybrali, tak bych se v tom už nepitval. Staví se tam tucet stadionů, které poslouží jen na tuto jedinou akci a půlka z nich bude po MS zbourána. Šejkové to chtějí jako ukázku moci, bohatství a případně přilákání dalších investorů. Nedokážu si představit, co by se stalo, kdyby jim to naráz sebrali, když už se do toho zainvestovalo

Reagovat
puji

Reagovat
Elliasson

Reagovat
smazaný uživatel

Já zas opravdu nechápu ten postoj, že jakmile jim to MS bylo jednou přiděleno, nemá cenu se v tom pitvat. Naopak, pokud se prokázalo, že si k tomu pomohli podvodem, je naprosto nutné se v tom pitvat a tvrdě trestat, ne dělat ústupky.

Reagovat
PJ

No, takhle bych to zrovna nesrovnával. V Soči existovalo riziko, to jo, totéž JAR i Brazílie, ale v Kataru to je jistota, že ty horka budou. Plus v JAR i Brazílii jsi měl možnost volby - nepohybovat se kolem těch chudinských čtvrtí. Ale v Kataru asi nebudeš mí moc možností, jak se vyhnout těm vedrům, jedině sedět v hotelu a na stadión se teleportovat

Reagovat
smazaný uživatel

tam ide skôr o hráčov ako o fanúšikov....

Reagovat
PJ

tak pokud budou stadióny klimatizovaný, pak hráčům vedra tolik vadit nebudou...

Reagovat
PJ

... i když je fakt, že tréninkový hřiště asi klimatizaci mít nebudou

Reagovat
Gareth Bale 11

Reagovat
smazaný uživatel

A nechápu tu vaši fanatickou nenávist vůči zbytku světa kromě Evropy a Ameriky,nechápu,proč by se MS muselo hrát pořád dokola jenom tam?Naopak je obrovská chyba a svinstvo,že zrušili tu rotaci světadílů,jak původně slibovali a tím pádem se to asi do Oceánie nedostane ani za 1000 let

Reagovat
widlak

A třeba na Novém Zélandu by to bylo super. Však MS v rugby tam bylo nedávno (možná to bylo i to poslední).

Reagovat
kubys

No to sice bylo ale ty podmínky pro velikost stadionů jsou trošku jiné u fotbalu než u Rugby Union... Navíc nevím no, jestli by se lidi na fotbal v Eden Parku nedívali jako na fotbal na Murrayfieldu.

Reagovat
smazaný uživatel

Rugby som si zamiloval práve na tom MS, bolo to čarovné, ale odvtedy som taký pocit pri rugby nikdy nemal...ani to moc nevysielajú športové TV...

Reagovat
johan14

Tak dosť diskutujúcich je za Austráliu , ktorá by to asi dostala, keby nebrali úplatky. To bolo jasné od začiatku, no aj tak nič nevyšetria ruka ruku umýva.

Reagovat
PJ

jojo, a až by kontinenty potřetí dorotovaly k Oceánii, tak budeme stavět 50tisícový stadióny někde na Fidži

Reagovat
Mada

Reagovat
smazaný uživatel

A hlavně by aspoň měli zavést pravidlo,že tam,kde už MS nebo ME jednou bylo,tam už nikdy být nemůže,dokud se všechny země nevystřídají

Reagovat
kubys

Reagovat
Feind

bude pruser, az vyjde rada na monako, nebo vatikan

Reagovat
kubys

Na Svatopeterské náměstí se vejde hodně fanoušků.

Reagovat
widlak

Asi myslel jen členy FIFA

Reagovat
Feind

stejne je to nesmysl

Reagovat
kubys

Tak Cookovy Ostrovy nebo Montserrat by byli taky hodně v klidu.

Reagovat
smazaný uživatel

To jo,mohli by zkusit MS na nějakých ostrovech,plážové MS už bylo i na Tahiti

Reagovat
kubys

Reagovat
PJ

Reagovat
prevadec spojitosti

Reagovat
Posledni Kovboj

ty si takovej lofas

Reagovat
PJ

tyvole, čim dál tim lepší

Já bych ti i poradil, vždycky než něco někam napíšeš, tak nad tim popřemejšlet, ale mam takovej pocit, že by to pro tebe byl asi docela problém

Reagovat
smazaný uživatel

Ty vole já jsem myslel, že jsi blb nebo malé děcko, ale hovno, hovno, to my jsme blbci a krmíme nenažraného trolla

Reagovat
PJ

to neni troll, on to myslí naprosto vážně

Reagovat
smazaný uživatel

To nemůže, to prostě nejde, vlastně každý koment, který napíše je v rozporu se zdravým rozumem, kdyby byl až takový debil tak je zavřený někde v ústavu se zákazem internetu, ale debilové jsme my...

Reagovat
PJ

no právě proto, že každej jeho koment je mimo... zatimco každýmu trollovi občas uklouzne něco nosmálního

Reagovat
Mada

Reagovat
bloodonor

pls MS 2022 ANGLIE :)

Reagovat
smazaný uživatel

běžte už s tím Katarem někam. Já bych to MS dal do Bahrajnu.

Reagovat
smazaný uživatel

To bych ihned šel zapít, kdyby se to potvrdilo... Přál bych si místo toho Anglii, nebo podobnou zemi, stačí, že to za 4 roky bude v Putinlandu...

Reagovat
C-M@ster

Reagovat
smazaný uživatel

A nedávno bylo ME v Hitlervizpolnitellandu

Reagovat
smazaný uživatel

Katar musí zůstat,to by na světě nebyla žádná spravedlnost,kdyby jim to zrušili

Reagovat
smazaný uživatel

Tak snáď to padne na USA...tam majú už teraz minimálne 50 štadiónov schopných okamžite organizovať MS.

Reagovat
smazaný uživatel

nakonec to dají do ISIS a bude vymalováno....

Reagovat
smazaný uživatel

Jo,to je sympatický stát

Reagovat
smazaný uživatel

Vydatně podporovaný na první pohled mírumilovnými šejky z Kataru mimochodem.

Reagovat
minoLFC

jasne

Reagovat
minoLFC

a nie IS alebo ISIL

Reagovat
smazaný uživatel

V Kataru už bylo MS do 20let v 1995,tak proč by nemohli zvládnout i dospělé MS?

Reagovat
smazaný uživatel

Čí je to fake nick?

Reagovat
smazaný uživatel

ANGLIE!!!!!!! Stadiony maji tak neni co resit!!

Reagovat
popltak

MS do Mexika!!!

Reagovat
smazaný uživatel

MS17 tam bolo úžasné pred 3 rokmi tuším, 100 tisíc fanúšikov (nie divákov) na mladších dorastencov asi nedá žiadna iná zem....

Reagovat
smazaný uživatel

Jestli jsem ty letenky a hotely rezervoval zbytečně Theo tak si mě nepřej.

Reagovat
norro6

Ani podľa mňa

Reagovat
smazaný uživatel

Prošel jsem si Asii a ikdyž tam jsou téměř všechny stadiony s atletickou dráhou tak by samostatně mohli pořádat MS Japonsko, Korea a Čína.

Reagovat
kubys

Kolik je vlastně těch stadiónů nutných? Indonésie by to taky zvládla...

Reagovat
smazaný uživatel

nevím kolik je nutných, podle mě je zbytečných 12 jako v Brazílii, v Indonésii je dost velkých stadionů, ale už na první pohled vypadají, že by se do nich muselo hodně investovat, vypadají ošumtěle asi jako stadiony v Brazílii před několika lety, v Japonsku, Koreji a Číně se najde 10, 12 stadionů, které jsou na první pohled o.k., ale ty atletické dráhy...

Reagovat
kubys

V Indonésii mají právě celkem nové stadióny. A kdby to pořádali spolu s Malajsií, tak by nebyl problém...ten bych viděl spíš v síle jejich repre.

Reagovat
smazaný uživatel

A kdyby se Kim Čong Un víc nasral, udělal pár jaderných pokusů navíc a trošku vydíral USA tak by se našly prachy a postavily by se stadiony i v KLDR, lidi by fandili na rozkaz fanaticky, krása

Reagovat
smazaný uživatel

Hned by se mi líp spalo

Reagovat
bobis21

z Asie by to mohla pořádat Čína, Indonésie, nebo Austrálie (vím, že není v Asii, ale hraje asijské soutěže). Nejvíc by se mi líbila asi ta Austrálie, sice tam je v červnu zima, ale to byla v JAR i v části Brázílie taky ... jinak z jiných kontinetů by ještě připadalo v úvahu USA (prakticky be investic, jelikož stadionů pro NFL je kopa a dalších několik je na univerzitách ... navíc by se fotbal definitivně zařadil mezi TOP sporty v USA),

Reagovat
kubys

Však v JAR to byl shit, když se hrálo v noci v Johannesburgu, přes den zápasy na jihu Austrálie, prosím, ale v noci by to bylo pro hráče zas na hovno, zvlášť kdyby se hrálo třeba v Geelongu.

Reagovat
alcantara

Laurinec na TA3 tvrdil, ze existuje varianta, kedy by sa mohol striedat klasicky model EURA s tym v roku 2020 Mudrejsi budeme zrejme az po vyhodnoteni jubilejneho EURA, je to ale jedina moznost, kedy by mohlo zavitat aj k nam, o takych cca 100 rokov

Reagovat
Posledni Kovboj

Reagovat
smazaný uživatel

Snad jsou to jenom kecy a v Kataru to zůstane,se strašně těším na katarskou reprezentaci,že si konečně zahraje na MS

Reagovat
smazaný uživatel

Což Násir Chátira potvrzuje

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele