Plzeň testuje příbramského Stratila, vezme ho i na soustředění

16.01.2014, 13:55
Aktuality

Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.

Autor: ČTK

Komentáře (98)

Přidat komentář
Han střelil první

Synek rád vypije a ještě radši zve, měl by zůstat s Řezníčkem.

Reagovat
Filip12

talent doufám že bude hrát

Reagovat
cetto

Další borec, kterej ve dvaceti nastupuje pravidelně za půdprůměrnej klub, kde podává průměrný výkony a hned se o něm mluví jako o megatalentu...takový Krejší nebo Kadlec byli v jeho věku klíčovými postavami Sparty a stejně to jsou z celosvětového hlediska jen lehce nadprůměrní talenti

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

souhlas s tím, že je průměrnej. Ale to, že něco vyblábolí pár blbců v televizi neznamená že to tak je. Agenti maj v popisu práce neříkat pravdu a starat se o klienta snad.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak on ten přechod od talenta k hotovému hráči je dost divokej a kolikrát se stalo, že průměrnej talent pak kariérně přeskočil x megatalentů. U nás se to stává podle mne dost často, předem bych ho nezatracoval.

Reagovat
cetto

To já vím, i Kulič, Pecka a další se nejvíce prosazovali až ke třicítce, ale jde mi spíš o to, že se tady dlouho o něm mluví, jakoo velkým talentu, což je hloupost

Reagovat
smazaný uživatel

Když přišel do Plzně Jiráček, tak to byl děsnej lempl. Tragickej, všichni si z něj jen dělali prdel. Ale vymakal se.

Reagovat
cetto

No vymakal se na tribunu HSV, tomu říkám úspěch

Reagovat
Rox

Tak z český divize do bundesligy se vypracovat by si dal každej líbit ty šašku za ty prachy. Takový týpci jako ty j sou opravdu nejlepší.

Reagovat
smazaný uživatel

A to ti přijde málo?

Reagovat
Rox

On chce bejt jen zajímavej.

Reagovat
cetto

Omg, že mám na to jinej názor než ty, neznamená, že mě můžeš urážet Ano, Jiráček se sice vypracoval, ale pointa mého příspěvku byla úplně někde jinde a šlo o to, že takový hráč jako Stratil by se neměl nazývat velkým talentem, když v Nizozemí běhají po trávnících mnohem větší talenti už v 18ti..

Reagovat
Rox

S tim prvním příspěvkem jsem souhlasil, ale ironicky prohlašovat tyhle věci o Jiráčkovi když se někdo vypracuje z divize do ligy a tam podává při formě neskutečné výkony je hnus. Navíc se poté dostat do bundesligy a být za vodou je ohromný úspěch. Talentů by bylo víc kdyby se s nima nezacházelo tak jako teď, V 7 letech podepsat smlouvu a v 18 nemužeš odejít z klubu kam chceš Klub tě drží a pak s tebou vymete, i když si mohl být někde jinde.

Reagovat
cetto

O Jiráčkovi by vůbec nebyla řeč, kdyby ho tady někdo nezmínil jako naprosto hloupý příklad kontra mému původnímu příspěvku.

Reagovat
smazaný uživatel

Kdo vy si tam za ty prachy nesednul, kdyz pred par lety nemel, co do huby

Reagovat
r.mrazik

lempl rozhodne nebyl

Reagovat
smazaný uživatel

ale byl, nejhorsi hrac kterej kdy v plzni snad hral, nebyl fanousek, kterej by ho z tymu nevyhazoval..

Reagovat
r.mrazik

ze ho nektery strejdove vyhazovali a ze mu to neslo je jedna vec...ale rikam,ze lempl rozhodne nebyl

uz v sokolove hral dost slusne...lempl nebyl,nastesti dostal dost casu,aby se srovnal

Reagovat
smazaný uživatel

Ale on lempl byl. Ja si teda pod tim pojmem predstavuju hrace, kterej na hristi vypada, jak kdyz tam nema co delat, jak Alenka v risi divu, kdy pusobil, jako, ze se tam mota hrac z 1.A tridy, neschopnej prihrat na pul metru, vsechno zadrbat, neobehrat jedinyho hrace, neubranit absolutne nic. Proste horsi hrac u nas fakt nebyl, to i ten Malakjan hral lip, nez Jiracek..

Reagovat
r.mrazik

jako co chces slyset? ze ho vrba naucil hrat fotbal v jeho 22 letech?

Reagovat
smazaný uživatel

Proste se vymakal, nic vic nic min.

Reagovat
r.mrazik

jo,to jasne...ale on lempl nebyl...

beru,ze prvni zapasy mohl vypadat vselijak a ze to tim svym "chtenim" kazil...ale vubec bych nerekl,ze to byl lempl...na to ho az moc znam

Reagovat
smazaný uživatel

Prvni zapasy? Rok a pul byl na urovni pralesu..

Reagovat
smazaný uživatel

Pravda, hrál hrozně. Jakmile odstal balon tak se všichni museli hned vracet, protože nedal přihrávku a hned ztratil. Říká to i sám v Horváthově knížce. Hrál otřesně. I když teda hrál na levým beku.

Reagovat
db18

...já si pod lemplem představim spíše lajdáka

Reagovat
smazaný uživatel

Máš pravdu, měl jsem napsat dřevák. Lempl rozhodně nebyl, makal.

Reagovat
smazaný uživatel

To je sice pěkné, že ty si pod tím něco představíš, ale slovo lempl má svůj jasný význam.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak pro nas je idjakziva lempl drevak..

Reagovat
smazaný uživatel

Já to třeba používám pro dřeváka. I když správný význam je asi člověk, který něco dělá špatně a ještě kašle na to, aby se zlepšil a je mu to u zadku.

Reagovat
cetto

Já měl za lempla vždycky někoho, kdo je prostě kriminálník. Spíš takový menší krádeže, přepadení a tak, ale prostě borec nevysoké inteligence s kriminálními sklony

Reagovat
smazaný uživatel

nn to je zas lump

Lempl = člověk s přístupem: co nejrychleji odbýt svou práci i za cenu horší kvality; prostě jen vydržet do konce ale hlavně se moc nezapotit.

Reagovat
kubys

Reagovat
smazaný uživatel

protože v době, kdy tam přišel měla Plzen asi 500 fanoušků Tohle bych za bernou minci nebral

Reagovat
smazaný uživatel

Krejčí nebo Kadlec v devatenácti rozhodně nebyli kličovými postavami Sparty.

Reagovat
j_mrazik

Byli, nosili klíče.

Reagovat
smazaný uživatel

Krejčí rozhodně byl, před eurem hrál výborně. Kadlec v tý době byl přes půl sezony zraněnej.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
willdonor

co není, může být... v plzni se může zlepšovat rychleji než v příbrami

Reagovat
smazaný uživatel

Zajimavej hrac,vzdycky kdyz jsem Pribram videl,tak byl na hristi jeden z nejlepsich..taky jsme se kolem nej prej tocili..

Reagovat
smazaný uživatel

No jo, ale když už sem nepřispívá Typek tak se nedozvíme, jestli "na to má/nemá", resp. jestli je "průměrák" a zda umí 1 na 1.

Reagovat
smazaný uživatel

Neuvádějte furt těch 16 zápasů a 3 goly..uveďte jeho bilanci v dorostu, protože takhle to nevypadá nic moc

Reagovat
smazaný uživatel

jj statistiky z dorostu... to je fakt win nebo taky z přípravky, co?

Reagovat
smazaný uživatel

Tak v dorostu hrál ještě loni..

Reagovat
r.mrazik

tak jestli ho sledoval stejnej rizek jak Malakjana...nebo jak se ten megatalent jmenovat,tak se nema synek ceho bat

Reagovat
smazaný uživatel

Tak je rozdíl scoutovat Čecha v české lize a Arménce.

Reagovat
smazaný uživatel

já bych byl radši kdyby do Plzně přestoupil Luftner, jinak ví někdo jakou pozici hraje Buchvaldek a jestli dostane za Sigmu šanci ?

Reagovat
smazaný uživatel

Buchvaldek je lempl

Reagovat
smazaný uživatel

Omg takovej průměrák. Jezdím pravidelně na U21 do Příbram a je to takovej línej blbec. O víkendech chodí jenom chlastat a honí se za prcinkama.... V Plzni si zkusí soustředění a vrátí se zpátky...

Reagovat
smazaný uživatel

no to je hrozný počin v 19-ti se honit za holkama..

Reagovat
smazaný uživatel

"honí se za prcinkama" chňóchňó

Reagovat
smazaný uživatel

Nevím co si o něm myslet, většinou když naskočil, tak byl neviditelný, ale jednou nasázel dva góly a pak dal jeden nám, takže to asi jeho cenu zvedá, nemyslím že by byl něco extra, ale špatný taky není...

Reagovat
smazaný uživatel

Zná bývalé příbramské hráče Rajtorala, Hejdu a Wágnera. Ty vole, když hrál Rajtoral v Příbrami, tak Stratil ještě tahal kačera.

Reagovat
taws

S ním se možná potkal v Baníku jedině

Reagovat
smazaný uživatel

pochybuju, ze to bude na dyl nez to jedno soustredeni

Reagovat
db18

To by musel odejít Baky...

Reagovat
smazaný uživatel

Do útoku bez šance, do zálohy v podstatě taky, navíc Štípek je, myslim si, lepší. Nevim, co tim sleduje ani jedna strana. Dobrej by byl třeba pro Liberec, kdyby měl prachy.

Reagovat
smazaný uživatel

Pocitam, ze s nim zamyslej na levou zalohu.

Reagovat
smazaný uživatel

Tecl na levou zálohu

Reagovat
smazaný uživatel

Taky jsem to navrhoval :)

Reagovat
smazaný uživatel

však on si Uhrin poradí.

Reagovat
smazaný uživatel

Já bych se nebál dát tam Štípka. Sice by z levý strany nelítaly ostrý centry, ale byl by víc jako Pilka. Rychlej, nebojí se jeden na jednoho, natáhnout do středu a bum.

Reagovat
smazaný uživatel

hlavně by hrál...!!! Petržela taky není neomylnej a lavku někdy snese. Rajtoral ať je na beku. co s Řezníkem nevím.. ale on může hrát i CM nebo stopera.

Reagovat
smazaný uživatel

Řezník je lepší obránce ale Rajty je lepší dopředu. Do základu bych dával Rajtyho a Petrželu napravo. Kdyby se Milanovi nedařilo, tak Rajtyho vysunout a místo něj Řízka. A nalevo Štípka.

Reagovat
db18

Petržela je na levé straně mizerný, Rajtoral zase hraje lépe dořpedu, když hraje zezadu

Reagovat
smazaný uživatel

Ale já vůbec nepsal nic o Petrželovi nalevo. Nalevo jsem psal jen o Štípkovi

Reagovat
db18

to mam z toho, že čtu půl příspěvku

Reagovat
cetto

Tak dáme Rajtorala do obrany a řezníka do zálohy. Budou se doplnovat a problem solved

Reagovat
Kepy_FCB

Ostravský odchovanec přišel do Příbrami

Reagovat
TheAdy

Reagovat
smazaný uživatel

Keď sa zraní: Plzeň stratila Stratila.

Reagovat
smazaný uživatel

ztratila*

Reagovat
smazaný uživatel

promiň, ty jsi slovák

Reagovat
F.Torres

za to by se měl omlouvat spíš on

Reagovat
meno

Reagovat
smazaný uživatel

co ten Slosy s tim plotem?

Reagovat
Sosi

Reagovat
TheAdy

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

vždyť zatím hrál jen 2x v základu Příbrami...asi potřebujou v Plzni někoho na doplnění druhý jedenáctky do přáteláků

Reagovat
smazaný uživatel

Jako celej tenhle tah je "wut?", treba se jednou dozvime, co tim sledujou

Reagovat
smazaný uživatel

líbí se mi na plzni že dává prostor českým hráčům ne jako ostatní týmy z GL kteří hodně zkouší hráče ze zahraničí a jsem rád že je to mladý talent

Reagovat
Sosi

Tak v Turecku pozdravujte Vaňka

Reagovat
discarda

Na základě nadstandardních vztahů s příbramským klubem jsme se dohodli na zapojení Lukáše do tréninkového procesu Viktorie

Reagovat
fabec1222

Lukáš Stratil - kariéra

2013/14jaro - Plzeň 4 zápasy 0 gólů

2014/15 Příbram(host) 21 zápasů 6 gólů

2015/16podzim Plzeň 7 zápasů 0 gólů

2015/16jaro Bohemians 1905(host) 9 zápasů 1 gól

2016/17 Příbram 22 zápasů 4 góly

2017/18 Příbram 30 zápasů 7 gólů

2018/19 Mladá Boleslav 20 zápasů 1 gól

2019/20 Příbram(host) 24 zápasů 4 góly

2020/21 Příbram 28 zápasů 4 góly

2021/22 Tobol Kostanaj 28 zápasů 7 gólů

2022/23 Tobol Kostanaj 30 zápasů 7 gólů

2023/24 Baník Ostrava 21 zápasů 2 góly

2024/25 Karviná 26 zápasů 7 gólů

2025/26 Karviná 25 zápasů 7 gólů

2026/27 Karviná 24 zápasů 5 gólů

Reagovat
smazaný uživatel

že si s tím dáváš takovou práci

Reagovat
ACSeRw!n

Reagovat
smazaný uživatel

Za ten Tobol by určitě nehrál tolik

Reagovat
cetto

Jelikož bych to asi nenapsal o moc jinak, tak to nebudu psát vůbec

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Rarášek

Byla by sranda, kdyby fakt viděl budoucnost.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Jedna věc mě zaráží: hráče jako je Krmenčík pošle Uhrin hostovat do Baníku, aby si mohl z Příbrami vzít Stratila?

Co to je za logiku? Krmenčík je pro mě lepší hráč. (i když Stratila jsem viděl 2x)

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
kecipep

Spíš mě překvapilo, že Baník má opci

Reagovat
smazaný uživatel

Tak to je Uhrin dement. Viděl jsem ho v létě v přípravě i jednou v U21 a hrál parádně. Takže to naprosto nechápu. Třeba na něj nebude Baník mít.

Reagovat
vanGomm

Na přelomu 60 a 70 let hrál za Teplice Pavel Stratil (1945),který v roce 1975 přestoupil do Sparty Praha.Není tento Lukáš Stratil jeho příbuzným?Nebo jde jen o shodu příjmení?

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele