Ostrava stadion stavět nebude, zrekonstruuje Vítkovice

16.02.2011 14:49 - Aktuality
 
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Vytvořte si účet na bet365 a získejte 100% bonus až 1.500 Kč.
Autor: ČTK
Počet zobrazení: 4441
Komentáře (178)
Davis
16.02.2011 12:47
jdete do P...
Srbic
16.02.2011 12:47
už je to tady
stoody
16.02.2011 12:48
jj, ten v Plzni je aspoň po ruce v centru
jesperx
16.02.2011 12:59
v Plzni taky nic nebude vsaď boty,atleti napadnou rozhodnutí a poháry budete hrát v Praze.tak si řikám,že to ,že stojí konečné Eden je zázrak
nani
16.02.2011 14:16
nevím proč by měli napadat rozhodnutí, když se jim postaví fungl novej atletickej stadion jen pro ně =D
Baroshek
16.02.2011 12:48
sakra prace... hlavne ze se stavi uplne zbytecna Karolina :D
mike.84
16.02.2011 13:22
je třeba zabavit duchodce a svobodne matky na podpoře ne ?
SLOSY SEF
18.02.2011 15:12
Puskas
16.02.2011 12:55
a je to tu
jesperx
16.02.2011 12:55
no pěkně s Vámi vyběhli..
prospero
16.02.2011 12:56
To si mohli ušetřit 400 miliónů protože tam nikdo chodit nebude.
B.O.F.C
16.02.2011 13:07
jojo tady se přestavuje za 400 mega stadion a o pár kilometrů na sever postavili za necelých 300 milionů stadion nový..a už vůbec nechápu proč stavět stadion pro 30 tisíc, kdžy by bohatě stačil útulný pro 15!
prospero
16.02.2011 13:08
Asi tak. Sigmu stál Sever a Jih dohromady 200 mil. Za půl miliardy byste měli luxusní stadion pro 16 000 lidí.
koudak
16.02.2011 13:10
Nechápu, jak baníkovštví funkcionáři a město uvažují
blekota
16.02.2011 13:11
Uvažují v rámci svého vlastního zájmu a ne v zájmu Baníku!
B.O.F.C
16.02.2011 13:12
http://stadiony.net/stadiony/pol/stadion_korony_kielce
Levné, účelné a nové! A všichni by byli spokojení!
koudak
16.02.2011 13:14
Za 300 milionů. Jak ironické. Ostrava přece nepotřebuje multifunkční stadion Stačil by útulný, fotbalový, jak už bylo řečeno.
centos
16.02.2011 13:14
Ten vypadá strašně rozlehlý na tu malou kapacitu. Ale bohatě by stačil. Jen bych viděl jedno patro místo dvou a větší strmost.
centos
16.02.2011 13:15
http://stadiony.net/stadiony/pol/dialog_arena
prospero
16.02.2011 13:17
http://stadiony.net/stadiony/ned/rat_verlegh_stadion
koudak
16.02.2011 13:24
Nevíš cenu? Jinak luxus stadion
koudak
16.02.2011 13:26
13,5 milionů euro
centos
16.02.2011 13:25
Krásně strmé. To by byl výhled.
tommmash
16.02.2011 13:17
Za ty love je to krása!
B.O.F.C
16.02.2011 13:18
Však to je Eden Ale nechápu jak může být o tolik dražší než ten od Korony Kielce. Jak říkám, na radnici sedí kokoti, za ty prachy už tu mohl být nový stadion dávno a nějaká ta rekonstrukce Vítkovic by se obešla i bez toho nutného zvedání kapacity..
centos
16.02.2011 13:28
No jo, cena nic moc. A taky bych nejraději viděl stavbu nového fotbalového s menší kapacitou (15 klidně) a Vítkovice ať se klidně na Tretru trochu zrenovují. Finančně to musí vyjít výhodněji, než stavět nový stadion s kapacitou, která se nikdy nevyužije.
SanchoPancha
16.02.2011 14:42
Někdy se ty dvě patra hodí. Aspoň je kam věšet vlajky .
centos
16.02.2011 17:27
Ale kartoniáda se dělá hůř.
Srbic
16.02.2011 13:14
B.O.F.C
16.02.2011 13:19
Teď mě napadlo že to je taková replika Letné
Gryphonheart
16.02.2011 12:57
upřímnou soustrast.. Brno a Ostrava k...í český fotbal, i vesnice typu Blšany, Teplice nebo Jablonec mají lepší stadiony než tyhle dvě města.. otřes.. ostuda ligy.. choďte kanálama.
Srbic
16.02.2011 12:59
fotbal není jen o stadionu
B.O.F.C
16.02.2011 13:04
to není, Bazaly jsou luxusní stadion a jejich přestavba by nestála moc aby vyhovovaly! Jenomže to se nelíbí Peterovi který už má dohodnutý jejich prodej na stavební parcely
centos
16.02.2011 13:09
Taky to tak nějak vidím.. Plus zlikvidování Vítkovic, aby se tam dva kluby nebily.
koudak
16.02.2011 13:11
Vítkovice - muži už odstoupili z MSFL, nevím, jestli budou hrát na nějaké jiné úrovni, ale tohle by problém být neměl.
centos
16.02.2011 13:12
No právě o tom mluvím, že problém nebude.
kubys
16.02.2011 13:14
Však zkrachovali.
Tharqa
16.02.2011 14:11
Pokud vím tak o přestavbě Bazalů neuvažoval nikdo kvůli nákladům na zpevnění povrchu protože pod stadionem je kryt z 2. světové a pod ním ještě stará šachta. Ono se o tom hodně psalo už v souvislosti s projektem Stadiony 2003 a už tehdejší majitel ( myslím že Hadamczik ) tvrdil že rekonstrukce je nerálná a levnější je postavit nový stadion.
B.O.F.C
16.02.2011 14:16
toto tvrzení miluju, jak mi potom vysvětlíš fakt že tam bude sídliště?
Tharqa
16.02.2011 14:46
možná když tam někdo bude stavět byty tak se mu vyplatí nasypat prachy do zpevnění podloží protože tak s méně vynaloženými prostředky získá lukrativní plochu za kterou by normálně zaplatil víc než za to zpevnění. Podle mapy je to kousek od centra města a pozemky i s těmi dvěma tréninkovými stadiony mohou mít cenu několik set milionů korun. Navíc z fotek to vypadá že je stadion pod úrovní země a při případné přestavbě by s muselo něco dělat i s plochou, nehledě na omezené prostorové možnosti kvůli silnici.
Ale spíš ti to vysvětlí někdo kdo se stavbami zabývá. já nemám ani páru jaký je rozdíl v tlaku na povrch mezi tribunou a bytovým domem.
didosh
16.02.2011 15:47
Toto mě nejvíc jebe!!!!!!!!!
A.J.Rimmer
16.02.2011 13:08
Srbic
16.02.2011 12:58
a že se takové unáhlení stává vždy před volbami
iamek
16.02.2011 12:59
Definitivni konec Baniku.
kubys
16.02.2011 13:02
Na to jsi přišel zas kde?
iamek
16.02.2011 13:50
Fans ti tam chodit nebudou. Uz staci to, ze Banik dluzi kde se da, nema na hrace, vyplaty chodi pozde a Petera uz o to nema moc zajem ...
tommmash
16.02.2011 13:03
Spíše nového stadionu..
kubys
16.02.2011 13:01
Však to bylo jasné.
bommpary
16.02.2011 13:03
Ceske stadiony Dekujeme porevolucnim tunelarum.
Andreso
16.02.2011 13:06
A Tehelné pole by spĺňalo parametre? http://futbal.sme.sk/c/5654026/tehelne-pole-ma-zostat-sportu-vratit-sa-mal-aj-slovan.html
prospero
16.02.2011 13:07
V Corgoň lize by se dalo hrát aji na škváře a lidi by kolem klidně seděli na pařezech a bylo by to tak akorát.
Puskas
16.02.2011 13:08
A vidle na házení autů opřené o každý rohový praporek
jiri - fcb
17.02.2011 09:16
didosh
16.02.2011 16:02
Slovan vyloženě nesnáším ale Tehelného pole je mi taky líto,co se tam odehrálo bitev na rep.úrovni!
DelPiero137
16.02.2011 18:26
je to velmi antifutbalovy stadion. okram zrekonstruovanej novej tribuny (aj to nevedia co pytat za vstupne na tu cast) to nestoji za nic.
cristi17
16.02.2011 13:06
je to tady...upřímně, kdo čekal, že bude nový stánek?
A.J.Rimmer
16.02.2011 13:09
Pokud už tedy nebude nový stadion, bylo by mnohem lepší zrenovovat Bazaly.
centos
16.02.2011 13:11
koudak
16.02.2011 13:15
Prakticky jedinými problémy jsou sociální zařízení a parkovací místa - ta by se dali vyřešit vysokopodlažním parkovištěm (něco jako u svinovského nádraží)
kubys
16.02.2011 13:15
Díval jsem se na regule a je dost věcí, které by Bazaly nikdy nemohly splňovat, bohužel.
Puskas
16.02.2011 13:16
např.?
kubys
16.02.2011 13:19
Přesně určené východy z jednotlivých sektorů mimo, to je prostě neproveditelné, potom s přesným počtem lidí na sektor, taktéž de facto neproveditelné. Tady je celý ten dokument - http://www.cmfs.cz/assets/files/16235/Projekt_2012.pdf
centos
16.02.2011 13:30
Ta plocha tam je dost velká.. třeba i se zbouráním a posunutím tribun, ale podle mě by to šlo.
blekota
16.02.2011 13:51
Všechno se dá, když se chce.
didosh
16.02.2011 16:04
kurva,všechno jde když se chce.....ale ono se nechce.......
didosh
16.02.2011 16:02
tomasinho
16.02.2011 13:10
Losinho
16.02.2011 13:11
To nechápu, pokud nechtějí postavit nový stadion, nebylo by lepší zrekonstruovat Bazaly?
stavik
16.02.2011 13:15
Paráda, i přestože jsem baníkovec, tak jsem jednoznačně pro toto řešení.
Puskas
16.02.2011 13:16
Baníkovec a do Vítkovic????
stavik
16.02.2011 13:19
O tohle nejde. Jsem taky Ostravák, a proto si nemyslím, že by z veřejných prostředků (které jsou vybírány prostřednictvím daní) měly jít těžké prachy do investice pro x tisíc lidí. Navíc je si třeba uvědomit, že Baník je soukromý subjekt, proč by měli všichni přispívat na něčí soukromé podnikání?
Srbic
16.02.2011 13:20
B.O.F.C
16.02.2011 13:22
Ale tady nejde jen o Baník jako takový...Stadion by postavilo město, tudíž by to byl Městský stadion a Baník by na něm hrál pouze své zápasy. Ostrava jako 3. největší město v republice nemá žádný vyhovující venkovní stadion pro kulturní či jiné akce, což je si myslím ostuda.
stavik
16.02.2011 13:25
Já bych byl mnohem raději, kdyby se ta prachy postavily spíše veřejně dostupné hřiště pro děti, mláděž a tak obecně.
Puskas
16.02.2011 13:24
záleží na tom, jak postavíš smlouvu. Vždy tam lze domluvit procenta ze vstupného, z reklam atd. Navíc Baník je značka.
centos
16.02.2011 13:29
A přestavba Vítkovic jde z jakých peněz?
stavik
16.02.2011 13:34
Tohle se mi taky příčí, jak říkám, Baník je soukromý subjekt - na platy dává obrovské peníze (nemám v zásadě nic proti velkým platům sportovcům), stejně tak za velké peníze prodává hráče, ale furt chce peníze od města. Tak ať sníží platy, a žije jen z těch přestupů, a hraje si třeba 2. ligu. Tohle může říct každý podnikatel: "Nejsme konkurensechopní bez peněz města, nemůzeme hrát na trhu pomyslnou první ligu". No když nemají, tak ať ji nehrají.
cetto
16.02.2011 15:31
jenže fotbal funguje trochu jinak a podpora města je zde naprosto běžná (už jsem četl o několika klubech, které přestalo město podporovat a bud spadly o pár lig níž a nebo úplně zanikly)
prospero
16.02.2011 15:38
Firma a sportovní klub je něco jiného. Baník není jenom obchodní společnost, ani jenom těch 11 hráčů na trávníku, ale aji ženský fotbal, mládež, přípravky, sportovní třídy. Je to značka která Ostravu proslavuje (sice spíš negativně, ale to už je věc Baníku). A taky je to fenomén a kulturní událost pro docela velkou část města. Sice je to paradox, ale lepší je dát peníze relativně bohatému fotbalovému a nebo hokejovému klubu, než třeba oddílu házené a nebo basketu na který chodí šedesát diváků.
koudak
16.02.2011 15:43
Bohužel FCB na mládež a jiné týmy s***
kubys
16.02.2011 13:16
http://www.youtube.com/watch?v=X85Bp9HeeXo


FCHK
16.02.2011 13:19
Njn dopadlo to podobně jako u nás, plno keců a nakonec z nich vypadne tohle
mike.84
16.02.2011 13:20
ASI jsi se unahlil ? cipe ? druhé největší město bez reprezentativního stadionu
kubys
16.02.2011 13:23
3.
centos
16.02.2011 13:28
Asi myslel rozlohu :)
kubys
16.02.2011 13:30
Heh
mike.84
16.02.2011 13:37
jak jinak
JarousFCB
16.02.2011 13:38
podle počtu obyvatel ? BTW. o kolik je Ova rozlohově větší ?
kubys
16.02.2011 13:40
Podle katastru je menší, tak já nevím.
centos
16.02.2011 13:43
Já furt žil v tom, že počtem obyvatel třetí, rozlohou druhá, tak nevím. Asi Brno koupilo nějakou vesnici, bo jim bylo stydno..
JarousFCB
16.02.2011 13:44
mike.84
16.02.2011 13:51
ostrava je i rozlohou třetí, druhá je pouze aglomeračně, ale rozlohou ostrava sama o sobě je třetí.
centos
16.02.2011 13:57
To vím, ale s tou rozlohou jsem si jistý, že jsem to na několika místech četl.
mike.84
16.02.2011 14:28
není vše pravda na papíře. ale je fakt že i já kdysi četl blábol že ostrava sama osobě je rozlehlejší než brno. ale vsadil ybch se že někdy za dob hlubokého socialismu byla Ova druhá nejlidnatější
centos
16.02.2011 17:29
Tak blábol.. podle wiki je rozdíl jen 15 km2. Třeba to bylo před lety jinak
mike.84
16.02.2011 19:49
wiki taky není pokažde aktualizována že jo .....
soukup
16.02.2011 17:53
to právě sotva, Brno nemá spolykaný nějaký vesnice až někde daleko za městem, spíš naopak i vesnice, který v jiných městech jsou dál od centra a jsou součástí města jsou u nás samostatný, docela se právě mluví o tom, že se pokusíme spolknout pár nových vesnic, protože nám utíkají peníze
centos
16.02.2011 18:05
Není to tak dávno, co jsem četl o referendech o odtržení. Město pak vyhrožovalo, že se zdraží jízdné. I když "vyhrožovalo" není pravé slovo, spíš konstatovalo fakta.
soukup
16.02.2011 19:00
jo některý vesnice se chcou osamostatnit, protože na ně město prdí, ale když teď si začnou vymrčovat samostatnost, tak s vidinou odlivu peněz se o ně zase začne zajímat k tomu přidá vydírání jízdným, městskou policií a vony nakonec zůstanou, klasika
JarousFCB
16.02.2011 13:44
No právě ... ale nepotkal jsem se s tím poprvé...
mike.84
16.02.2011 13:41
klídek. každý ostravak ví že OVA je třetí ve všech směrech
mike.84
16.02.2011 13:41
ale chtě nechtě. ostrava bez moderního stadionu - to prostě není ono
kubys
16.02.2011 13:42
Pokud bychom teda nedávali moc velký význam tomuto - http://translate.google.cz/#cs|en|ostrava
mike.84
16.02.2011 13:43
mike.84
16.02.2011 13:39
o tom brně to je jen propaganda od polívky
michalsevci
16.02.2011 13:22
aspoň že Bazaly vyhovuji evropskym poharum
B.O.F.C
16.02.2011 13:23
Což je koneckonců paradox. Jebat ČMFS
michalsevci
16.02.2011 13:29
cristi17
16.02.2011 13:24
které už nikdy FCB hrát nebude
michalsevci
16.02.2011 13:29
Puskas
16.02.2011 13:25
Každopádně je rozhodnuto o tom, co se bude v pondělí proti Spartě skandovat...
Poklopowski
16.02.2011 13:27
A proto musely skončit moje FC Vítkovice Doufám, že to takhle fandové Baníku nenechají a pánům z města pěkně zatopí, SK Slezska patří za řeku. Ostrava si říká Město sportu, ale na fotbal se kašle- skončila NH, Poruba, Vítkovice... problémy má Svinov a Stará bělá, druhý nejlepší klub jsou Petřkovice v krajském přeboru!
tommmash
16.02.2011 13:58
JarousFCB
16.02.2011 13:29
B.O.F.C
16.02.2011 13:31
stadion je spolecnosti VITKOVICE ARENA - majitelem je mesto a Vitkovice a.s., predseda predstavenstva kajnar...parkoviste je primo mesta...pozemek na vychod od stadionu je spolecnosti Ridera a.s. ing.Vaclava Danka ze spolecnosti TCHAS...jihovychodne Miroslav a Petra Dobesovi coz jsou ucitele na Ostravske univerzite..
kristofyk
16.02.2011 13:36
spanhel
16.02.2011 13:42
Čekal někdo něco jiného?
mike.84
16.02.2011 13:43
optimisté možná jo
JarousFCB
16.02.2011 13:46
Jen jsem doufal...
centos
16.02.2011 13:49
Taky tak. I když mi bylo jasné, že to nebude jen tak. Kor když vše ostatní tak hezky zapadá do plánu prodeje pozemků na Bazalech a odklizení Baníku.
REPLIKATOR
16.02.2011 13:49
Můžou se zrovna přejmenovat na Vítkovice
tommmash
16.02.2011 13:59
To už by byla jen taková třešnička na dortu...
Kaká10
16.02.2011 14:31
Český fotbal pro fanoušky!!!! Hašek a spol ven ti než neco vyřeší tak houslice vyhrají titul Bohemka a Baník !
didosh
16.02.2011 16:13
Hašek je nejlepší předseda co tam kdy byl a myslím že lepší už nebude.........
Kaká10
16.02.2011 16:55
nejlepší ?? akorat spartan nic víc.Koštál alespon dokazal sehnat penize !
bazalbub
16.02.2011 15:16
Kdybych napsal svůj názor,tak bych dostal BAN a za to mi nicka Kajnar nestojí.Takže jenom takhle
B.O.F.C
16.02.2011 15:20
No myslím si že ještě nastanou krušné chvíle
bazalbub
16.02.2011 15:25
Veterans
krleš
16.02.2011 15:26
taky tak.
cetto
16.02.2011 15:32
lepší než nedělat nic a za 2 roky zjistit, že není kde hrát a tak si pronajmout třeba Strahov xD
bazalbub
16.02.2011 15:34
zorz
16.02.2011 15:18
baník by měli rozpustit a ve Vítkovicích nechat FC Vítkovice... btw. budou bourat Bazaly? to bych se možná aji zajel mrknout
SehnyRMCF
16.02.2011 15:22
Město odmítlo pomoct Vítkovicím je vzít pod sebe ne a proto se Vítkovice zrušily ? Dneska bylo schváleno zastupitelstvem města Ostravy, že Baník bude minimálně do roku 2016 hrát ve Vítkovicích. Oficiální tisková konference města bude ve středu. Jak krásně to do sebe zapadá ty události z poslední doby
napsty
16.02.2011 15:23
Kupte ho od Teplic my ho nepotřebujem akorat místo žlutejch sedaček dáte bílý
B.O.F.C
16.02.2011 15:24
bazalbub
16.02.2011 15:26
tommmash
16.02.2011 15:34
didosh
16.02.2011 16:15
Máš naprostou pravdu,opravdsu ho nepotřebujete.......
didosh
16.02.2011 16:15
no a kolik vlastně stál ten Teplický?
kuku1989
16.02.2011 15:55
Raději hrát druhou ligu na Bazalech než první ve Vítkovicích
JarousFCB
16.02.2011 16:12
Kaká10
16.02.2011 17:10
A.J.Rimmer
16.02.2011 17:25
soukup
16.02.2011 17:55
letos máte vynikající šanci
kuku1989
16.02.2011 18:42
Tak já pevně věřím že s hráči budem na jaro slavit sestup do druhé ligy. Vydím v tom pouze samé pozitiva zůstanem na Bazalech, budou chodit pouze věrní, nejspíš se zlevní vstupné, možná míň policajtů na výjezdech no a při troše štěstí tam budem hrát s Opavou, a s někým s dvojce Brno, Slavie no a Sparta tam je taky. Plus poznám nové kraje na výjezdech
centos
16.02.2011 18:46
Na Bazalech ale zůstanem tak či tak.
kuku1989
16.02.2011 19:07
Tak aspoň si zvyknem na druhou ligu a až ČMFS vydá další prožůrku stadiony 2015 a Bazaly nebudou vyhovovat ani pro druhou ligu můžem rovnou spadnout do třetí ligy
trevor20
16.02.2011 19:03
exse
16.02.2011 16:44
Sice Baník nenávidím a docela bych mu tu druhou ligu přál, tak by si nějakej lepší stadion zasloužili, jedinej tým kterej by se v případě bojů o titul mohl dostat nad průměr 15 tisíc...
Danek-Běla
16.02.2011 16:50
Berou nám domov :( Přiznám se že ani nový stadion bych nechtěl..Neptořebuju více stánků k jídlu lepší záchody..zastřešený stadion...budou mi chybět ty sedačky které se dají lehce vykopnout :( BAZALY !! VÍTKOVICE NE !!
vanj
16.02.2011 17:03
Když se fanoušci ozvou, tak jsou to hned ti radikální a jejich názor tedy neznamená nic. Tím je řečeno vše.
centos
16.02.2011 17:23
Teď čtu že jsem radikální fanoušek :) Vida.
didosh
16.02.2011 17:41
Tak to nevijou co je radikalismus!!!!!!!
vanj
16.02.2011 18:21
Asi nesmíš mít tak radikálně odlišné názory, než mají ti nahoře. Je to děs tohle.
maki
16.02.2011 17:56
Pan Kajnar a zbytek,potřebuju se zbohatnut,pochopte to lidi jenom na vždy,jim je ukradeno nějaky BANIK.To jsou zmrdi
soukup
16.02.2011 17:56
opravdu velmi překvapivé
ať se proboha přehodnotí ty megalomanský projekty a postaví něco menšího na co budou peníze, jak v Ově tak v Brně
didosh
16.02.2011 18:21
Ondrysss
16.02.2011 18:04
není to snad jedno Baník hraje stejnak hovno... radši tu novou karolínu..
centos
16.02.2011 18:06
Jasně, obchoďák ve tvaru kvádru na tomhle skvělém místě a s levnou a obyčejnou pěší lávkou, která bude mimo otevírací hodiny obchodů k ničemu..
Ondrysss
16.02.2011 19:58
rozhodně lepší než parta idiotů s holou hlavou která nmepřišla vůbec na fobal ale dělat pičoviny a v hlavě mají nasrano..
centos
16.02.2011 20:02
No jo, aktivista chrlící klišé tady fakt chyběl
Firkraag
16.02.2011 18:08
Baníčku je mi tě líto, stejně jako všech Baníkovců, teď už je v Ostravě po fotbale a po nádherné atmosféře. Bazaly jsou v ještě horší situaci než Ďolíček.

Za (asi) drtivou většinu Bohemáků - upřímnou soustrast
didosh
16.02.2011 18:21
Kaká10
16.02.2011 18:29
dolicek a bazaly
chacharpi..
16.02.2011 18:24
Zajímavé,že v každé TV reportáži za poslední rok v porovnání finančních pro a proti jednotlivých variant vychází Svinov levněji než oprava Vitkovic ... Bravo vedení a radnice vybrali jste finančně nevýhodnou variantu a ještě tu nejhorší pro fans.Holt v dnešním fotbale se kašle na historii a tradice ...
centos
16.02.2011 18:38
S Vítkovicemi se ale kalkulovalo s 30tisícovým zastřešeným stadionem. Teď vymysleli nějaké polovičaté řešení.
chacharpi..
16.02.2011 18:53
Stejně je ta první fáze vyjde na 400 miliónů tedy stejně jako Svinov.Plus musí pak narvat dalších x miliónu do dalších oprav a zastřešení Vítkovic.Tady jde jasně o to aby opravili stadion pro Zlatou tretru ... A to jak nazval Kajnar 4 tisice protestujicich fans z loňského května je mi na blití ...
trevor20
16.02.2011 19:02
R.I.P Bazaly Vítkovice NE!!!

ČMFS níčí to nejlepší, co může být na Českých stadionech, nejdřív Ďolíček, teď Bazaly.

"Jako město nejsme spokojeni s tím, že radikální fanoušci Baníku město reprezentují tímto způsobem a jsme rozhodnuti udělat maximum, abychom tuto radikalitu potlačili," řekl Kajnar.

Aspoň někomu jde o Baník, když ne těm zkorumpovaným zm*dům na radnici. Šibenici na ně
chacharpi..
16.02.2011 19:08
A radikálové jsou i všichni ti co se účastnili květnového pochodu Ne Vítkovicím !!! Kajnar je prostě kur.. prvního stupně.Osobně doufám,že 28 bude před radnicí protest a pěkne tam zacpem dopravu.
trevor20
16.02.2011 19:20
už se těším, doufám, že to bude větší než minulou sezonou před zápasem se Spartou, tohle si nemůžem nechat líbit Hlavně ten kec Kajnara "Tři měsíce před volbami už jsme nechtěli dělat zásadní kroky, které by zavazovaly příští zvolené zastupitelstvo," to mi hnulo žlučí...
kuku1989
16.02.2011 19:11
tady jsou ti jeho radikální fanoušci kteří tak strašně špiní jméno Ostravy
http://www.chachari.cz/gallery/images/Banik_A/13__Sezona_09_10/2010_03_01_Plzen_Banik_0_0/YNZ_001.jpg
trevor20
16.02.2011 19:18
Jo, na tom zápase sem byl. To jsme byli dobří pro vedení města Ostravy
Rybka
16.02.2011 19:07
No, ještě že nefandím Baníku. Tohle je prostě podraz
bazalbub
16.02.2011 19:47
http://www.chachari.cz/primator-je-lhar-rn1076
Shevchenko
16.02.2011 22:57
Ať jde celý český fotbal do hajzlu.
alias
17.02.2011 08:23
fandim sparte, ale baniku jsem novy stadion pral. je smutne ze v polsku se stavi krasne moderni stadiony v kazde 'vesnici' a u nas se nepostavi jediny poradny fotbalovy stadion...u nas uz nejsou penize snad na nic...
ondram
18.02.2011 19:07
tak nevím jaký plány budou regule na rok 2016 ,ale je stejně jasné ,že to nejmíň půlka týmu nesplní a vyjímky se budou dávat jako reklamní bilboardy k českým dálnicím. Česko na tom skončí jako Řecko ,tak v roce 2016 ,ale Řecko s tím začalo aspoň něco dělat. Česko nezačne a skončí v roce 2030 jako Moldávie ,v lepším případě.
centos
19.02.2011 11:46
Jak jsme nahoře řešili tu rozlohu, tak už asi vím, kde je chyba - okres Ostrava - město je o polovinu větší než Brno - město. Tak leda tak.
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.
TOPlist