Nikdy jsem nechtěl Chelsea opustit, zopakoval Willian

12.09.2018 19:54 - Aktuality
Willian (© chelseafc.com)
 
Hodně předhazovaným jménem byl na letním transferovém trhu Willian. Brazilský křídelník Chelsea měl mít namířeno do Barcelony, sám však uvedl, že nikdy na odchod nemyslel...

Willian je odchovancem Corinthians, odkud se ve svých 19 letech vydal do Evropy, kam ho nalákal Šachtar Doněck, jenž po pěti a půl letech následně vyměnil za Machačkalu.

Dres ruského klubu potom 63násobný reprezentant Brazílie oblékal jenom půl sezóny, aby se obratem stěhoval do Londýna, kde za 35,5 milionu eur posílil Chelsea.

Ofenzivní hráč se postupem času vypracoval do role opory Blues, dostal se však do sporů s předchozím manažerem Antoniem Contem, proto se začalo mluvit o jeho možném odchodu. Zájem o služby Williana měla mít Barcelona, nakonec ale ke změně nedošlo.

Pod vedením nového manažera Maurizia Sarriho pak Willian ve třech ze čtyř ligových duelů nastoupil od první minuty a sám nyní uvedl, že na odchod ze Stamford Bridge nikdy nemyslel. "Bylo spoustu spekulací, nikdy jsem ale neřekl, že chci opustit Chelsea," řekl Willian.

"Vždycky jsem říkal, že chci v Chelsea zůstat co nejdéle a jsem rád, že jsem setrval," vysvětlil brazilský křídelník, jenž má aktuálně kontrakt do roku 2020. "Když jsem přišel, chtěl jsem tady být co nejdéle, momentálně jsem hráčem CFC pět let a doufám, že zůstanu dalších pět. Smlouvu mám na dva roky, ale věřím, že v Premier League zůstanu delší dobu," vyhlásil Willian.
Autor: Jiří Vojík / dailymail.co.uk
Počet zobrazení: 5225
Komentáře (210 / 0 nových)
pepinho2
12.09.2018 19:57
#
Kluivert9
12.09.2018 19:57
#
To je dobře.
Whitemedia
12.09.2018 19:58
#
Smlouvu ani náhodou neprodlužovat..
***Chelsea FC***
12.09.2018 20:02
#
Tahni do prdele
jjnovo
12.09.2018 20:19
#
Koukám, že v Chelsea si svých hráčů velice ceníte
TipekCZ
12.09.2018 20:36
#
Vážíme, ale v každém týmů jsou individua, kteří tomu nerozumí
***Chelsea FC***
12.09.2018 21:10
#
Nebylo mi zrovna po chuti jeho chovani na socialnich siti vuci Contemu. I kdyz za nej neni nahrada, vubec by mi nevadilo, kdyby vysmahnul
kvasha16
13.09.2018 16:29
#
blade115
12.09.2018 20:06
#
Lol, dalších pět let té jeho průměrnosti a frackovství... To ať se radši vrátí Malouda.
cristiano.K.
12.09.2018 21:38
#
Malouda nedokázal být prospěšný ve dvou zápasech za sezonu v posledních dvou letech.
blade115
12.09.2018 21:44
#
Právě, alespoň tak nebude zavádzat Callumovi.
kris_kros
12.09.2018 20:06
#
OT: Zdravim, ma tu niekto skusenost s MU membershipom? Je snim vacsia sanca dostat sa k listkom na zapasy? Ak by sa niekto nasiel, kludne napiste aj spravu, dik.
SpecialOne
12.09.2018 20:54
#
Napiš na vitasrp@centrum.cz. Nevím jestli sežene lístky, ale určitě bude vědět co a jak.
Spasitel
12.09.2018 20:08
#
Ale väčšina fanúšikov si to priala ... Naozaj neviem prečo ho nepredali. Vôbec sa nehodí do Sarriho futbalu a k tomu rozmaznaný Brazílčan.
Fojcek
12.09.2018 20:10
#
Kolik let ještě budem čučet na stále stejný složení křídel ...
Whitemedia
12.09.2018 20:14
#
Vsadím se, že se za rok bude řešit hroťák a obránce a křídla opět zůstanou stejná.. samozřejmě pokud neodejde Hazard
owny
12.09.2018 20:14
#
hahaha
Snatus
12.09.2018 20:18
#
Wilda
nani92
12.09.2018 20:21
#
neverím ti, ty hajzel
Ross Geller
12.09.2018 20:23
#
Nikdy neříkej nikdy.
Busby babes
12.09.2018 20:27
#
https://www.bbc.com/sport/football/45158878

Porovnani ohlasenych a skutecnych cisel o navstevnosti. docela zajimavy.
J0EL
12.09.2018 22:47
#
*odhadovanych cisel skutocnosti. Statistika ti asi velmi nesla vsak?
Busby babes
13.09.2018 10:13
#
i kdyz vezmu v potaz tvoji namitku, tak co to ma spolecneho se statistikou?
Busby babes
13.09.2018 10:16
#
btw. kdyz uz chces slovickarit:
BBC Sport sent Freedom of Information requests to the relevant police forces and local councils for all 20 Premier League teams, asking whether they had figures for the actual number of people in the stadium for each game last season.

doporucuju precist slovo Actual.

A nevim, co je na poctu lidi, kteri projdou turnikety, kde jsou pocitadla, odhadovaneho.
J0EL
17.09.2018 19:31
#
Odhadovana je priemerna navstevnost na zaklade vybranych 6 zapasov. Teda ide o ODHADOVANU skutocnost. Samozrejme ide o to ake zapasy sa brali do tej statistiky a preco to boli prave tie. Nevravim, ze to nie je zaujimave ale urcite to nie je na nejake "generalizovanie"
Busby babes
18.09.2018 09:11
#
vzali proste 12 po sobe jdoucich zapasu. Coz uz vypovidajici bude, kdyz jich dohromady odehrajes 19
mimi_united
12.09.2018 20:30
#
Jediný hráč z chelsea ktorý má na Barcu je Hazard
mimi_united
12.09.2018 20:31
#
A Kanté
VojtovaChelsea
12.09.2018 21:13
#
Nestraš
Spalovač šancí
12.09.2018 21:13
#
A co Kepa?
off-olda
12.09.2018 21:24
#
Však měl asi dva zákroky...
Spalovač šancí
12.09.2018 21:25
#
tak on nechytal jenom v chelsea
off-olda
12.09.2018 21:27
#
Dřív než v Chelsea jsem ho já třeba chytat neviděl.
mesyas
12.09.2018 20:42
#
největší posílení by bylo, kdyby tenhle brazilec táhl do prdele
off-olda
12.09.2018 20:44
#
Azpilicueta by nějaké Semeno nebo Roberta posadil. Kanté a Jorginho by byli jejich nejlepší záložníci, o Hazardovi se bavit nemusíme.
smazaný uživatel
12.09.2018 20:52
#
Manny
12.09.2018 21:07
#
off-olda
12.09.2018 21:09
#
Neprůstřelný argument.
Cartmanova máma
12.09.2018 21:19
#
A ty máš jaký?
off-olda
12.09.2018 21:23
#
A který hráč z toho výčtu ti nevoní?
celeb
12.09.2018 21:52
#
Jorginho. Kante je pan hrac, ale to Busq taktiez, navyse stabilne takme 10rokov na absolutnej top urovni. Urcite by som si vsak vedel predstavit Busqa a Kanteho v 1 time. Inak s pravym obrancom sa hadat nebudem, to je nasa najvacsia slabost.
Cartmanova máma
12.09.2018 22:26
#
Jak to s tím souvisí?
off-olda
12.09.2018 22:29
#
Že se mi to nechce vypisovat všechno a tak bych to rád zkrátil na to, co ti nevoní.
patas92
12.09.2018 22:46
#
Tak vypiš aspoň toho Jorginha, o kterém si před 2 měsíci ani pořádně nevěděl, že existuje
Cartmanova máma
13.09.2018 11:01
#
Tak proč pak někomu vyčítáš, že ti nenapsla žádný argumenty, když to sám neděláš?
Whitemedia
12.09.2018 21:13
#
Jako podal to trochu blbě, ale Azpi, Hazard, Kanté a Jorginho by se určitě v Barceloně prosadili.. První tři by se prosadili kdekoliv, ten čtvrtý je trochu specifický, ale zrovna v Barce by zapadnul
mikelinos
12.09.2018 21:19
#
Azpi, kterej se neprosadí ve španělské repre, by se asi všude neprosadil
Whitemedia
12.09.2018 21:25
#
Prosadil by se v každém klubu.
mikelinos
12.09.2018 21:26
#
Tak v realu očividně ne
Whitemedia
12.09.2018 21:27
#
Prosadil by se v každém klubu.. tzn. i v Realu
Cobra
13.09.2018 13:39
#
Jen namátkově Walkera, Kimmicha, momentálně ani Trippiera by neposadil ani kdyby se snažil sebe víc.
John Obi Mikel
17.09.2018 06:41
#
Zrovna tyhle 3 určitě
off-olda
12.09.2018 21:27
#
No jako v Realu si nemyslím, že by Carvajala posadil, ale jinam nemám pochyb.
Whitemedia
12.09.2018 21:33
#
Zvládne být top na pravém kraji obrany, na levém kraji obrany(tam trochu defenzivněji), zvládne stopera ve tříčlenné obraně a u něj nepochybuji o tom, že by stopera zvládl i v té čtyřčlenné.. takového univerzála by Real stopro bohatě využil.. ale naštěstí se to nedozvíme, protože Azpi nikam nepůjde
mikelinos
12.09.2018 21:35
#
využil by ho asi jako Nacha
off-olda
12.09.2018 21:39
#
A uvědomuješ si, že obraná čtveřice je v optimálním složení Carvajal, Ramos, Varane, Marcelo? Já tam teda pro něj místo fakt nevidím.
Whitemedia
12.09.2018 21:49
#
Pokud bude Real chtít, aby jim na levé straně obránce bránil, tak tudy cesta vede..

hele ne, já samozřejmě nepodceňuji hráče Realu a netvrdím, že by každého z nich Azpi během sekundy vyšoupl ze základu... ale zrovna o něj bych strach neměl fakt nikde, on by si tu cestu do sestavy našel , protože je to fakt top univerzální obránce a hlavně dříč..
off-olda
12.09.2018 21:51
#
Neposadíš nejlepšího obránce na světě.
Whitemedia
12.09.2018 21:51
#
ale každopádně souhlasím s tím, že by to měl v Realu určitě nejtěžší
off-olda
12.09.2018 21:57
#
Nejtěžší a podle mě by v základu nebyl. Ale každý na to máme vlastní názor. Takže bych to uzavřel, nebo tu budeme i zítra.
mikelinos
12.09.2018 22:08
#
tak ta univerzálnost by mu nebyla moc platná, když mají na každém postu extratřídu, musel by někdo vypadnout na delší dobu
Majk91
12.09.2018 22:33
#
Jasne, hraci Chelsea by posadili kazdeho a vsade, ale maju problem sa kvalifikovat do LM
Mateo16
12.09.2018 21:37
#
Ehm ked ho neposadi v repre. Urcite ho posadi v klube
Majk91
12.09.2018 22:31
#
Azpilicueta backup za Roberta dobry, Kante by si zahral proti slabsim v lige, v tazsich zapasoch by nastupoval Bus, Jorginho by si zahral mozno tak za Gironu a Hazard by sa tocil s Dembelem, ktory by ho po 1-2 sezonach posadil nadobro.
mikelinos
12.09.2018 22:34
#
uff, já měl právě o Edena strach, ještě že by aspoň pár minutek posbíral ...
Majk91
12.09.2018 22:35
#
prvu sezonu urcite
jester Radka Bejbla
12.09.2018 23:02
#
Walter_Sobchak
12.09.2018 23:09
#
bystri14
13.09.2018 00:29
#
No spíš bys postavil Kantého s Busem proti komukoliv a útočná čtyřka si může hrát skoro bez bránění...
John Obi Mikel
17.09.2018 06:42
#
Svatej
13.09.2018 01:09
#
Horcmen
13.09.2018 07:11
#
slabší trolling
Messiáš
13.09.2018 08:45
#
Azpilicueta opravdu těžko, Kante a Jorginho by se prosadili, Hazard nepochybně
John Obi Mikel
17.09.2018 06:42
#
Mysliš, že je Roberto a Semedo lepší?
Messiáš
17.09.2018 08:59
#
Tak podle mě je Sergi Roberto nejpodcenovanější hráč na světě a byť teď nemá nejlepší začátek sezóny, tak minulou byl úžasný. Jeho síla je v obrovské univerzálnosti a neuvěřitelné herní inteligenci, kdy prostě ví, jak a kdy přečíslit obranu soupeře svým vytažením více do středu pole. Má silnou nahrávku, vision a nejdůležitější možná dodat. Je to nejen můj nejoblíbenejší odchovanec, takže tady možná nedokážu být superobjektivní (Hlavně Azpilicuetu vidím jenom v lize mistrů).
Semedo má potenciál být dělo jako býval Dani Alves, ale je nevyrovnaný, dopředu skvělý, ale má zápasy, kdy dává jenom alibistické nahrávky do boku.
Ta první zpráva je zbytečná provokativní holt
John Obi Mikel
18.09.2018 19:26
#
Stejně si myslím, že je Azpi ještě lepší.
John Obi Mikel
18.09.2018 19:26
#
Jinak s poslední větou souhlasím.
John Obi Mikel
17.09.2018 06:40
#
SpecialOne
12.09.2018 20:56
#
To je opravdu radost u hráče, který hraje 85% zápasů prachbídně a zlepšovat už se nebude
Spalovač šancí
12.09.2018 22:21
#
Říká nechtěl, ne nechce
Tom_Brady_je_Bůh
12.09.2018 23:03
#
mithro
13.09.2018 08:30
#
https://www.bbc.co.uk/sport/football/45158878

rozdiely medzi udajmi o navstevnosti, city
Busby babes
13.09.2018 10:18
#
mas jen 12 hodin zpozdeni. A Joel ti pak napise, ze ti statistika asi moc nerika.
mithro
13.09.2018 10:29
#
jo, uz to vidim
TheTopFootbaler
13.09.2018 08:57
#
Takže jediní nespokojení jsou opět fanoušci Chelsea.
Luftwaffle
13.09.2018 09:03
#
Pro Chelsea škoda, že se nepodařilo Williana prodat. Týmu už podle mě dávno nemá co dát, je nejmíň pracovitým hráčem v týmu, na to, že je ofenzivním hráčem, tak kromě přešlapovačky doleva a nahrávky vedle/zpět nemá nic. Povedou se mu čtyři zápasy za sezonu a z nich žije celý její zbytek. Lehké zlepšení přišlo, když ho na chvíli posadili na lavičku, tím pochopil, že musí začít makat, ale jakmile byl zpět v zálkadu, brzy zapadnul zpět do starých kolejí. Pro Chelsea ideální čas jej prodat a koupit mladšího hráče schopného přejít v souboji jedna na jedna. Na jeho straně teď stavět Pedra, který je aspoň neuvěřitelný dříč a aktuálně i dost gólově potentní okolo šestnáctky, po sezoně Richarlisona, kterého podlě mě měli koupit už teď, v Evertonu zatím ukazuje, že je pro PL dobrým hráčem.
Talker
13.09.2018 09:45
#
Já Willianovi tu roztržku s Contem nějak extra nevyčítám - každý si může občas s někým nesednout a pokud je to ojedinělý incident, tak s tím nemám až takový problém.

Pokud zůstane jako 12.-14. hráč, tak s tím taky nemám problém - je to užitečný hráč pro zápasy, kde to chceme zabetonovat a hrát více na držení míče. Každopádně v současnosti prostě musí být za Pedrem - ten je o třídu užitečnější a produktivnější. Ideální by bylo, kdyby byl zbytek roku náhradníkem a pak nám někdo opět nabídl pálku za něj v létě. Nahradit jeho přínos v základu nebude tak složité, to by zvládl i RLC na tom křídlu.

Každopádně jsem moc rád za jeho letní incident, protože tu nejsem konečně v hejtu osamocen.
blade115
13.09.2018 12:16
#
Fans Chelsea téměř u všeho a všech spojených s klubem konvergují k hejtu, je to jen otázka času.
Nikikrew
13.09.2018 10:09
#
To si teda pozriem ako on ostane v Chelsea este 5 rokov
Free_player
13.09.2018 10:23
#
chytrej kluk ještě, že tak
Busby babes
13.09.2018 10:36
#
https://www.youtube.com/watch?v=0SwgGE93B2A

Tak Zoze nebyl ozralej, jen je to lempl. Teda asi nebyl ozralej.
owny
13.09.2018 12:29
#
Dnes vychází FIFA 19 demo, nevíte jestli tam půjde hrát na novém stadionu Spurs?
Mastný Chobot
13.09.2018 13:05
#
môžeš, ale je dosť možné, že ti cez zápas spadne tribúna, vypadne prúd alebo zaplaví ihrisko
owny
13.09.2018 13:55
#
vladis271
13.09.2018 15:54
#
kvasha16
13.09.2018 16:32
#
fenixLFC
13.09.2018 16:59
#
Kixi Syhimour
13.09.2018 18:26
#
Edgewalker
13.09.2018 20:51
#
Kohout-NL
13.09.2018 21:13
#
John Obi Mikel
17.09.2018 06:44
#
nani92
13.09.2018 14:20
#
Spiderman > FIFA
lexess
13.09.2018 17:23
#
Fífa Novák > Spiderman
Čenda
13.09.2018 18:08
#
Slípky mají novej kurník? Zatím jen nějakej ucpanej hajzlík.
Whitemedia
13.09.2018 12:50
#
According to @SPORTBILD FIFA is planning on changing the loan system, limiting the number of players loaned out to a maximum of eight per season. This could be a very positive step to end clubs stockpiling players.

To by byl docela problém, ale něco podobného bych uvítal, ta hromada průměráků, které taháme pět roků po hostovačkách, už mi totiž leze na nervy
blade115
13.09.2018 12:54
#
Whitemedia
13.09.2018 13:01
#
Charly Musonda is back in London after picking up an injury in his first match for Vitesse. It looks like he will be out for months.

a další do sbírky..
blade115
13.09.2018 13:09
#
Eduardo, Blackman, Baba, Hector, Kalas, Miazga, Zouma, Omeruo, Baker, Kenedy, Nathan, Pasalic, Bakayoko, Hazard, Musonda, Michy, Brown - ti ať jdou buď do áčka, nebo prodat. Hostovačky u nich nemají smysl.
Whitemedia
13.09.2018 13:23
#
To si vypsal tak polovinu..
blade115
13.09.2018 13:33
#
Bral jsem to z oficiálních stránek, ostatní jsou mladí britští kluci jako James, Clarke-Salter, Mount atd. Tam to ještě smysl má.
Whitemedia
13.09.2018 13:44
#
Palmera a Ainu prodat s možností zpětného odkupu.. a pak tam máš ještě pár zbytečných hostovaček jako Pantic, Kane, Rodríguez, Scott, Colkett, Angban, Dabo, Quintero.. některým určitě brzo dojede smlouva, takže tam se ten problém vyřeší za nás
blade115
13.09.2018 13:48
#
Však u Ainy má Turín opci na trvalý přestup, ne? Toho jsem tam už ani nepočítal. Kanea si nejspíš držíme spíš pro nějakou loajalitu, z něj určitě nic nebude. Ostatní moc neznám, nedokážu je zhodnotit.
Whitemedia
13.09.2018 13:56
#
Ostatní jsou vesměs 22letí borci, co se pořádně neprosadili v chorvatské a nebo holandské lize..
blade115
13.09.2018 15:20
#
Tak ty taky nemá smysl držet no.
Mastný Chobot
13.09.2018 13:44
#
Však Hazard pôjde, len si počkaj
blade115
13.09.2018 13:46
#
To je dobře, Eden nám bohatě stačí.
lexess
13.09.2018 13:04
#
Chudák Kalas
Mastný Chobot
13.09.2018 13:06
#
ten už prežil horšie
Whitemedia
13.09.2018 13:13
#
Jemu by to naopak pomohlo..
Swarley
13.09.2018 14:26
#
Na cestách po anglických klubech s Tomášem Kalasem!
Zaschrona
13.09.2018 15:03
#
To by bylo super, pokud se zaroven nejak upravi pravidla s buy back klauzulemi, ktere se taky hrozne rozmohly a slo by jimi obchazet i tohle pravidlo o hostovackach.
fenixLFC
13.09.2018 17:01
#
Ked klub na to pristupi tak nech tam ma buy back klauzulu
Zaschrona
13.09.2018 17:53
#
Ja jsem proti, protoze to akorat nahrava velkym klubum v tom si protektovat svoje ovecky. A hlavne co tady myslim je, ze se snadno da provest system, ktery efektivne hostovacky obejde - klub hrace proda za 500k s moznosti odkupu zadarmo pristi leto. To je proste spatne.
Talker
13.09.2018 15:58
#
Osobně jsem pro, ale aby se to netýkalo odchovanců - my sice máme 40 hráčů na hostovačkách, ale z toho více než polovina je u nás nejméně od 15 let.
Arbiter
13.09.2018 17:12
#
to se právě nemá týkat odchovanců, no...
Talker
13.09.2018 17:16
#
Nebo to omezit věkem - max 8 hráčů nad 21 let.
Arbiter
13.09.2018 17:20
#
Popravdě řečeno mi to zas tolik nevadí. Fotbalu to neškodí, kluci mají možnost růst a případně se dostat k lepšímu angažmá. Jediná frustrace je na straně fanoušku, kteří se těší, že se nějaký odchovanec prosadí, ale nakonec to dopadne jinak...
Talker
13.09.2018 17:30
#
Já jsem taky v pohodě s tímhle, pokud to bude omezené třeba tím věkem nebo home grown statusem. Případně pokud by se zavedl systém rezerv jako ve Španělsku, kdy budou ti hráči fakt hrát proti druho/třetiligovým týmům.
Talker
13.09.2018 17:37
#
Jinak co tak koukám, tak těch nonhomegrown tam bude tak 10-15 .Spousta těch hráčů přišla před 18, takže se nám tam započítají.
TopinB
14.09.2018 14:33
#
No pak by ale naše loan army hrála playoff o postup do PL
RonaldinhoCFC
13.09.2018 21:11
#
Pěkně dementní, především pokud to nebude nějak věkově omezené, třeba nad 23 let maximálně 8 na hostovačce, jinak jenom zmrazí vývoj talentů i když klub není jako cfc
Pony Slaystation
14.09.2018 12:42
#
Někde v minulosti tu byl článek, jak na tom vyděláváte. Každopádně dobré pravidlo
kiwwi
13.09.2018 14:02
#
Busby babes
13.09.2018 14:57
#
se zvednou o tu castku hracske platy. Je otazka, jestli to pak samotni hraci vic uvidi. To, ze agentovi plati vedi i ted. Nevim, revoluci bych si od toho asi nesliboval, ale proc ne.
Zaschrona
13.09.2018 15:08
#
Tak Ceferin se snazi zavadet platove stropy, to by mohlo castecne fungovat i na tohle.
Zaschrona
13.09.2018 15:06
#
Talker
13.09.2018 15:48
#
To je naprosto logický krok - kluby by neměly mít vůbec možnost platit agentům cokoliv - možná tak letenky. Ten agent pracuje pro hráče, ne pro klub.

Logicky by mělo být nastaveno ve stylu, že agent dostává % z hráčova platu. Pokud se mu podaří navýšit plat, tak je automaticky odměněn vyšší odměnou. Nevidím absolutně žádný důvod, aby agenti dostávali desítky milionů za to, že dohodnou přestup.
blade115
13.09.2018 16:36
#
To právě není úplně pravda. Kluby si ty agenty najímají, aby jednali jako prostředníci při vyjednávání s protějším klubem. Viz letošní angažovanost Faliho Ramadaniho při přestupech Chelsea.
fenixLFC
13.09.2018 17:02
#
Ale to nie je hracsky agent ci?
blade115
13.09.2018 17:40
#
Je.
Talker
13.09.2018 17:13
#
Takhle - z mého pohledu je to jasný střet zájmů. Pokud někdo má podepsanou smlouvu s hráčem, tak by měl být placen tímto hráčem. Pokud je placen třetí stranou (klubem), tak prostě nemusí mít nejlepší zájmy hráče jako prioritu.

Když to zjednoduším - řekněme, že o Golovina by měli zájem MC, CFC a Monaco. Všechny kluby by nabídly stejné peníze, které by byly akceptované a stejný plat. Akorát bychom třeba nabídli agentovi stejně jako MC a Monaco nenabídne nic. V tu chvíli má agent jasný zájem na tom, aby Golovin nešel do Monaca, i když to je pro něj naprosto jasně nejlepší možná volba co se týče šancí na herní vytížení, kdežto v CFC by pravděpodobně byl na lavičce a u Citizens by byl sotva na té lavičce.

Naprosto nechápu, jak tohle může fungovat v současné době stylem, jakým to funguje - je to jako kdyby 3 firmy přišly na radnici se stejným projektem a každý by nabídl zastupiteli/starostovi odměnu za to, že oni dostanou projekt. Vždyť je to korupční prostředí jak kráva.
Talker
13.09.2018 17:14
#
Klidně by si klub mohl najmout agenta, aby jednal jako prostředník - ale ne pro přestup svého hráče, kterého má podepsaného.
blade115
13.09.2018 17:42
#
Já ti rozumím, jen vyvracím to tvoje tvrzení, že agent nepracuje pro klub. Pracuje.
Talker
13.09.2018 20:06
#
To sice jo, ale to nebylo pointou toho, co jsem psal.
blade115
13.09.2018 20:10
#
Tak jestli napíšeš, že klub nemá mít ani šanci agentovi zaplatit, tak to je prostě kravina, protože agent klubu poskytuje cenné služby, bez kterých by ani žádné přestupy nebyly. Takže je asi na místě to uvést na pravou míru.

Že by v ideálním světě neměli být agenti těmi prostředníky, to je asi pravda, ale o tom se asi nemá cenu moc bavit, tak to prostě nefunguje a v nejbližší době ani fungovat nebude. Nemůžeš převrátit celý systém přestupů naruby jediným nařízením.
Talker
13.09.2018 20:35
#
Ale vždyť já se bavím naprosto jasně o agentech hráčů, které klub kupuje.

A to je naprosto logické. Pokud se navíc nepletu, tak kluby by navíc měly jednat nejdříve spolu a teprve když dostanou svolení od klubu, mohou jednat s hráčem oficiálně. Takže ve výsledku pokud něco dohaduje agent hráče, tak je to dost možná i v šedé zoně. A to, že si nějaký klub najme agenta, který nemá vůbec nic společného s tím hráčem, ale jde pouze o mediaci, to mi vůbec nevadí.

Jediný rozdíl proti současnému systému by byl, že by agent dostal místo několika milionů najednou provizi dlouhodobě ze smlouvy hráče. A bude mít na srdci jediné - mít hráče co nejúspěšnějšího, ne aby udělal co největší přestup.
blade115
13.09.2018 20:51
#
No... Já se o nich bavím taky. Kluby si často najímají právě agenty, kteří ty hráče přímo zastupují. Třeba Raiola v přestupu Pogby svým způsobem zastupoval všechny tři strany.

https://www.independent.co.uk/sport/football/transfers/transfer-window-premier-league-revealed-how-a-transfer-deal-really-works-a7837031.html

Doporučuju si tady o tom něco přečíst, zejména oddíl "What are Multiple Representation Agreements?".
Talker
13.09.2018 23:56
#
Já vím a chápu, že se to děje. Ale nesouhlasím s tím. Taky se tam píše, že jde o "inherent conflict of interests".

Je to prostě něco akceptované, co by ale akceptované být nemělo - agent by měl být agentem hráče a jednat v jeho nejlepším zájmu, což prostě nemusí být pravda, když dostane miliony od klubu, který hráče koupí.

Takže jo, věřím, že se to děje (že agent vyjednává za 2 či všechny tři strany). Hlavně u těch extrémně vlivných agentů, kteří mají ty absolutní TOP hráče, kde nemáš moc na výběr - buď se s nimi dohodneš nebo můžeš hledat někoho jiného. Zvlášť pokud ten agent má navíc několik hráčů v tom klubu.

Ať už jde o Mendese, Raiolu nebo toho jorabichana nebo jak se jmenuje, který zařizoval několik přestupů k nám.
blade115
14.09.2018 07:42
#
Říkám no, líbit se nám to nemusí, ale prostě se to tak děje. S nějakými zákazy by to buď nějak obešli v rámci odměn pro hráče, které by dostal agent, nebo by anglické kluby měly ještě horší pozici na trhu. Už tak je všichni ždímou, takhle si ale aspoň mohli koupit nějaký vliv agenta, který celým přestupem hýbe.
Talker
14.09.2018 15:02
#
Proto říkám, omezit to % výdělku hráče. Tím pádem se s tím nebude dát tak jednoduše čachrovat.

Anglické kluby mají výbornou pozici, jsou nejbohatší a nejsilnější. Jen prostě všichni ví, že za dobrého hráče dostanou 30 mega tak jako tak - když ne od Chelsea, tak od Tottenhamu nebo Fulhamu. Takže mohou prostě chtít 40 (nebo 50).

To kupování vlivu agenta je právě nechutný a to, co bych chtěl omezit. Teď pomalu může agent cokoliv, protože se ho všichni bojí a ví, že ho můžou za půl roku potřebovat, aby jiný hráč prodloužil smlouvu. Kdy byl vlastně nějaký agent potrestán?
blade115
14.09.2018 15:12
#
Dobře no.
niflheim
13.09.2018 14:09
#
100. za MU
nani92
13.09.2018 14:18
#
101. pre dalmatincov
John Obi Mikel
17.09.2018 06:45
#
Tiso byl vrah
13.09.2018 16:20
#
Manchester City have announced record revenue of £500.5m for 2017/18.

It is the fourth consecutive year City have recorded a profit, after suffering heavy losses in the first six seasons after being taken over by the Abu Dhabi United Group in 2008.



https://www.skysports.com/football/news/11679/11496710/man-city-announce-record-revenue-of-500-5m-for-201718
kvasha16
13.09.2018 16:37
#
ako mozu s takym net spendom vykazovat profit
Busby babes
13.09.2018 16:58
#
sejkove to tam vali pres ruzne sponzorske smlouvy. Prehazovani z leve kapsy do prave
Zaschrona
13.09.2018 17:54
#
No, zrovna City to ze slusne casti plni i penezmi od "normalnich" sponzoru. O PSG tohle plati mnohem lip.
Busby babes
13.09.2018 21:52
#
PSG ma taky normalni sponzory. Mozna to delaj okateji ale to neznamena, ze City neni ten samej pripad v bledemodrym. Doslova.
lucius6
13.09.2018 19:40
#
Co třeba prostě uznat, že je to funkční projekt, který je životaschopný a v podstatě je to také ukázkový příklad toho, jak vybudovat velkoklub, který generuje ohromné peníze a dokáže se o sebe postarat dlouhá léta dopředu a při tom vykazovat zisk.
Busby babes
13.09.2018 21:51
#
co treba pockat az to bude pravda bez toho aniz by tam sejkove cpali penize skrze sponzorske smlouvy s vlastnima spolecnostma? Kdyby tam ted sejkove prestali cpat svoje penize, tak to proste neni zivotaschopny projekt, ktery generuje penize, protoze to proste penize negeneruje.

A hlavne, sejkove to nemaji na to aby jim to generovalo penize a vlastne jim je uplne u prdele i to, jestli vyhravaj nebo prohravaj. Teda bylo by. Ale to vyhravani jim nese politickej kapital a globalni kladny PR a kvuli tomu to delaj.
Talker
13.09.2018 21:59
#
Tak momentálně bych řekl, že už by to klidně životaschopnej projekt byl i bez toho, aby tam lili peníze. Jasně, museli by se uskromnit v nákupech a místo 200 mega investovat ročně 50-100. Ale jinak by to prostě v pohodě utáhli. Šílené TV práva, LM, standartní sponzoři, příjmy by měli na podobné úrovni jako CFC nebo Liverpool.
Busby babes
13.09.2018 22:01
#
ano, to uskromneni by bylo velky. O to mi jde. davat to za priklad zivotaschopneho projektu a prikladneho vybudovani velkoklubu mi prijde jako slusnej ulet, kdyz je to jen o tom, ze tam majitel leje ropny prachy skrze ruzny kanaly.
Zaschrona
14.09.2018 00:50
#
No, podle me kdyby ten klub chteli prodat, tak dostanou dost mozna zpatky celou castku, kterou do toho celkove vrazili. Dle Forbesu je hodnota Man City cca 2 miliardy liber. Nechce se mi to pocitat, ale pochybuju, ze do toho celkove vrazili uz tolik. Pamatuju si, ze jsem par mesicu zpet to podobne pocital s Chelsea a dosel jsem k zaveru, ze kdyby ten klub Abramovic prodal, tak by skoro jiste dostal vic penez nez do toho vrazil na zacatku. Samozrejme, ze kdyz se to vezme z hlediska jinych moznosti kam investovat, tak treba mohli vydelat jinde mnohem vic, nepocitam do toho inflaci, atp. Nicmene, podle me to zas takovy vyhazovani prachu neni. A on i ten sponzoring pro jejich firmy se asi dost hodi.
Lacko_Boh
14.09.2018 11:20
#
Busby babes
14.09.2018 20:46
#
to ale davas dohromady dve veci, ktere spolu ne uplne souvisi. Na zacatku je tvrzeni: zivotaschopny a ukazkovy priklad jak ma vybudovat velkoklub... no podle me to zivotaschopny bez penez sejku neni. To, ze maji hodnotu 2 mld neznamena, ze bez ropnych penez vygenerujou dost na to aby mohli utracet tolik, co utraceji.
Lacko_Boh
14.09.2018 10:25
#
takze hovoris ked minu cez leto len o 150mega menej tak by to mohli zvladnut?
bbbauch
14.09.2018 10:55
#
kvasha16
14.09.2018 15:05
#
vodka
14.09.2018 08:18
#
no, zrovna city už by to dali asi dost v pohodě, těch sponzorů mimo ADG už mají fakt mraky.
Busby babes
14.09.2018 20:43
#
pulka z nich je ADG jen se jinak jmenujou. Aspon u tech hlavnich to porad plati.
Busby babes
13.09.2018 21:53
#
btw ano, po sportovni strance to delaji skvele.
Iacob
14.09.2018 08:59
#
kiwwi
13.09.2018 16:59
#
Vďaka obchadzaniu FFP sponzorskymi zmluvami v podstate sami so sebou
Swarley
13.09.2018 17:03
#
tak nějak jak je potřeba
diastan
13.09.2018 17:51
#
nani92
13.09.2018 16:56
#
Google Chrome
Busby babes
13.09.2018 17:08
#
prechazis na IE?
Arbiter
13.09.2018 17:16
#
Edge...
nani92
13.09.2018 17:24
#
tam by som ešte videl správy o našich tituloch
Lacko_Boh
14.09.2018 10:18
#
Pony Slaystation
14.09.2018 12:45
#
kvasha16
14.09.2018 15:05
#
Zaschrona
13.09.2018 17:54
#
Arbiter
13.09.2018 17:05
#
Doufám, že se nebude jak Malouda držet zuby nehty Chelsea
Counter
13.09.2018 20:44
#
No new injury concerns for Arsenal. "All players have returned from international duty with their national teams in good health and are available for selection."

To by se za Wengera nestalo.
Manny
13.09.2018 23:20
#
i ten torreira?
Liveral
14.09.2018 09:17
#
Podle fotek z tréninku od pondělka normálně trénoval :)
Manny
14.09.2018 09:32
#
Lacko_Boh
14.09.2018 10:17
#
Nikikrew
14.09.2018 12:44
#
No treba si ale uvedomit, kolko hracov z kadra islo reprezentovat
Lacko_Boh
14.09.2018 16:11
#
diky moc...
Nikikrew
14.09.2018 19:22
#
som dojebal co
Counter
14.09.2018 19:35
#
Auba, Xhaka, Lichtsteiner, Ramsey, Elneny, Torreira, Mchitarjan, Sokratis, Welbeck.

Plus Nketiah, Willock a Smith Rowe za mládežnické anglické repre.
Nikikrew
14.09.2018 21:10
#
stale bohuzial malo ked si vezmes, ze kader je zlozeny z 21 hracov ( mam taky pocit). Mladikov neratam
Counter
15.09.2018 01:24
#
Nj, ale čím míň, tím líp.
Nikikrew
15.09.2018 08:36
#
Pre nás áno samozrejme. Uvidíme ako to zvládneme na severe Anglicka ale obávam sa tej našej obrany
Busby babes
13.09.2018 22:05
#
GNev on Pogba: "As a fan, honestly, part of me is that no one is bigger than the club + I am not interested in people who are looking left and right. So Paul, if you want to go play somewhere else, let’s make that work for you because United will be fine, don’t worry about that."

Nevilla uz taky serou ty reci o jeho odchodu.
Cartmanova máma
13.09.2018 22:44
#
vladis271
14.09.2018 09:07
#
má talent, možno bude najlepší na svete, ale už má vek aby ním bol teraz v MU a to ani zdaleka nie je. Dokonca nie je ani jedným z najlepších v lige na svojom poste. Je možno v širšej špičke čo je za tie prachy brutálne málo. Nevyrovnaný, a ak má zlý zápas je váš najhorší hráč na ihrisku. Podľa mňa hysterčíte až moc okolo neho. Na svete je x hráčov ktorý by hravo prekonali jeho okamžitý prínos na ihrisku.
Cartmanova máma
14.09.2018 09:16
#
S tím teda moc nesouhlasím. On se z něho hlavně dělá moc velkej tragéd. Pro mě je to fantastickej hráče, pro mě nejlepší, který k nám za poslední roky přišel.
LFCfan10
14.09.2018 10:29
#
Tak či onak, zatiaľ ani zďaleka nenaplnil potenciál a to, čo si od neho sľubovali. Však už skončil párkrát aj na lavičke. Je hrozne nekonzistentný. Niečo ako Coutinho u nás prvé 2 roky.
r.mrazik
14.09.2018 13:08
#
Talker
14.09.2018 15:05
#
S tím se dá souhlasit - na druhou stranu, taky je jasně nejdražší. Za posledních X let k vám dorazili jen 3 špičkoví hráči - Pogba, Lukaku a Sanchez (a teoreticky ještě Matič, Fred a podobní hráči z toho druhého sledu).
Busby babes
14.09.2018 20:41
#
souhlasim s tim, ze se z nej tady dela hroznej traged, pritom to neni pravda. Zaroven bych souhlasil s Vladisem, ze je nevyrovnanej a toho levelu na kterej ma, zatim nedosahl. A ne vsechno jde hodit na Mourinha.

Pokud fakt odejde bude me to mrzet, ale jestli chce jit, tak at jde. Diky za EL a hodne stesti. Odesli od nas vetsi hraci nez Pogba a to divadlo me zacina unavovat.
Cartmanova máma
14.09.2018 22:36
#
souhlas
djourou
14.09.2018 11:31
#
r.mrazik
14.09.2018 13:09
#
odejde pogba,prijde savic...zvladli jsme jine odchody
Busby babes
14.09.2018 20:38
#
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.