Nedvěd exceluje, Juventus ho láká k prodloužení smlouvy

30.10.2008, 17:26
Aktuality

Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.

Autor: ČTK

Komentáře (212)

Přidat komentář
smazaný uživatel

ještě nekonči

Reagovat
Mr.Jindros

Měl by skončit. Je čas jít dál.

Reagovat
smazaný uživatel

nerekl bych ze je cas skoncit... po tech zapasech co vidim ma Juve porad co nabidnout, tak proc koncit kdyz na to ma?

Reagovat
smazaný uživatel

Takhle ale skonci vic nez se cti...

Reagovat
smazaný uživatel

Maldini má 40 a pokud na konci sezony skončí, bude to rovněž se ctí. navíc má AC pořád, co dát a má na to...

Reagovat
smazaný uživatel

uz ale neni takovym prinosem

Reagovat
smazaný uživatel

tak to záleží na tom, co si představuješ pod pojmem přínos. na stoperu hraje úplně s přehledem, nekazí, stíhá..., plnohodnotnej člen základní sestavy (když hraje).

Reagovat
smazaný uživatel

Pro mě to znamená, že se n něj trener muze alespon priblizne 25krat za sezonu(pokud nei zranen)obratit aby zahral.Maldini ale nenastoupi ani k tem 20 zapasum.Vim, že mel minulou sezonu problemy s kolenama,ale predminulou to bylo to samy.Kdyby Nedved hral jeste pristi sezonu urcite by to neutahl......kdyby hral tak by byl uzitecny ale je tam to ale...

Reagovat
smazaný uživatel

jak píšu - když hraje, je přínosem. měl zdravotní problémy, ale letos hraje vcelku často a o to mi v té první reakci šlo - je mu 40 a pořád je přínosem. i kdyby hrál za sezonu jen 20 zápasů. těch 20 zápasů na stoperu může klidně znamenat 20 vítězných zápasů, a třeba jeho zásluhou..., tomu říkám slušný přínos. nereálný to není..., jak jsem řek, zatím si to pořád dává úplně s přehledem.

Reagovat
smazaný uživatel

jj jen mam obavy, ze Meda jako zaloznik to dalsi rok davat nebude

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

bohužel musím říct že ani ne je pořád top kdzž zahraje tak je vyjímečný a když ne tak pořád nadprůměr prostě i po letech je to nej co může eur fot nabídnout

Reagovat
smazaný uživatel

je čas jít do ac milán. teď je v ideálním věku, kdy je tam u nich označován jako "talent s perspektivní budoucnosti"

Reagovat
Mr.Jindros

Tvůj smysl pro humor si dneska nejspíš vzal volno.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

ale jo pobavilo me to

Reagovat
smazaný uživatel

vážně ? a já si vždycky myslel, že opakovanej vtip (v tomto případě nespočetněkrát) už není vtipem...

Reagovat
smazaný uživatel

To není vtip...to je fakt

Reagovat
Tomanatura

Ty už nemáš BAN?

Reagovat
smazaný uživatel

NE

Reagovat
Oxbow

Reagovat
smazaný uživatel

debile můžu Ti tak doufám říkat, když mě tady o tom den, co den, koment, co koment přesvědčuješ. věřím, že bys mi k tomu i papír doložil (ty, nebo tvůj lékař). nicméně neobtěžuj se...

Reagovat
M11

debile

Reagovat
smazaný uživatel

Nemůžeš mi tak říkat

Reagovat
Tomanatura

Reagovat
smazaný uživatel

chápu..., týhle výsady se dostává jen lékařům ve tvým ústavu.

Reagovat
Oxbow

Reagovat
-Kopy-

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
božský John

Klaním se Ti vzácný pane,sám bych to lépe neřekl...

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

hmm...v itali neni problemhrat do ctyriceti...ale asi jo uz dosáhl na dost vrcholů

Reagovat
smazaný uživatel

Na jednu stranu by byla škoda, kdyby odešel, ale na druhou stranu by odcházel na vrcholu výkonosti.

Reagovat
Mr.Jindros

Na vrcholu v žádném případě není.

Reagovat
smazaný uživatel

jj...v nejlepsším se má končit

Reagovat
smazaný uživatel

asi tak, ale česko dlouho nebude mít záložníka podobných kvalit (a to nemluvím o jeho bojovnosti a píli). bude dlouho trvat, než se někdo dostane na jeho úroveň.

Reagovat
smazaný uživatel

jedině rosa mu muže konkurovat..ale ten dlouhodobě odstavenej

Reagovat
smazaný uživatel

Rosa mu nekonkuruje - to je jiný typ hráče - je to playmaker a dribler, zatímco Méďa je taky playmaker + hardworker...a nikdy nebude takovým lídrem týmu jako Méďa - Rosický táhne tým svými výkony, Nedvěd měl k tomu ještě tu mentalitu, kterou on mít nikdy nebude (tím ho nezatracuji, pouze je to důkaz toho, že jsou celkem odlišní).

Reagovat
smazaný uživatel

z toho vychází, že nejlepší je, když hrají pospolu, přitom si nepolezou do zelí (záloha z EURA 04 )

Reagovat
Mr.Jindros

Rosa na Pavla zdaleká nemá... Pavel byl na vrcholu top1 světa, Rosa tak top50...

Reagovat
smazaný uživatel

Rosa je minimálně stejně dobrý, jen kdyby nebyl pořád zraněný....

Reagovat
smazaný uživatel

nauc sa prosimta reagovat

Reagovat
smazaný uživatel

sry

Reagovat
smazaný uživatel

sry

Reagovat
smazaný uživatel

sry

Reagovat
herbage

Teď už to jen posílej jednou a bude to dokonalý

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

jeste jednou?

Reagovat
fantomas

Tomu se panečku řiká omluva přímo od srdíčka.

Reagovat
smazaný uživatel

Ten druhý gól byl z kategorie nejlacinějších, ten první byl naopak krásný. Průnik lepší než Ronaldův. Všechna čest.

Reagovat
smazaný uživatel

První gól byl fakt luxusní! No a druhej trošku se štěstím, ale neřekl bych, že lacinej.

Reagovat
smazaný uživatel

Mna velmi prekvapuje ake vykony v takom veku podava, uprimne povedane u mna uz bol v kategorii za zenitom, ale jednoznacne ukazal, ze na to este stale ma. Je sice pravda, ze sa potvrdzuje pravidlo, podla ktoreho sa v SA da hrat vdaka jej fyzickej nenarocnosti dlho, na druhu stranu treba priznat, ze aj v Taliansku hra mnoho mladych kvalitnych futbalistov takze hraci jeho vekovej kategorie to nemaju take lahke. Preto Méďovi vsetka cest

Reagovat
smazaný uživatel

Fyzická nenáročnost...

Reagovat
smazaný uživatel

Ak to porovnam s mojou oblubenou PL, tak ano... Ale je mi jasne, ze tebe sa to nezda, je to vsak len vseobecne konstatovanie, ktore ma tak podporovatelov ako aj odporcov. Navyse som povedal ze to co platilo davnejsie sa uz v sucasnosti zo SA vytraca...

Reagovat
smazaný uživatel

Tak je všeobecně známé, že v Itálii toho hráči naběhají víc než v Anglii. A protože tvrdě trénují celý život, mohou hrát déle než ostatní...

Reagovat
smazaný uživatel

Co vlastne nevylucuje to, co som napisal...

Reagovat
smazaný uživatel

Vylučuje se to s fyzickou nenáročností.

Reagovat
smazaný uživatel

Serie A je tak náročná, že i hráči simulují jen proto, aby si mohli dát občas šlofíka, což ani rozhodčímu mnohy nevadí.

Reagovat
smazaný uživatel

Svata pravda...

Reagovat
smazaný uživatel

Ak oddelis nabehane kilometre a narocnost a pocet fyzickych subojov ako dva samostatne pojmy, tak nie... Ale ber to tak ze kazdy z nas hlada pozitiva tej svojej oblubenej sutaze a nema zmysel sa o tom natahovat...

Reagovat
smazaný uživatel

Otázkou je, co bereš jako fyzické souboje.

Reagovat
smazaný uživatel

Ak nehra Materazzi alebo podobny lamac kosti, pride mi to take jemne, baletkovske... Ty sa na to pozeras inak, lebo si ital...

Reagovat
božský John

Teď si to podal tak,že v Itálii se chodí po trávníku s rukama v kapsách a pro míč se neběhá ale chodí... ale jinak souhlas...

Reagovat
smazaný uživatel

Pri niektorych zapasoch mavam taky pocit Ale ak to vyznelo az tak radikalne tak sa ospravedlnujem, mal to byt akysi nazorovy konsenzus

Reagovat
božský John

Jó v poho,máš názor a docela zajímavej..

Reagovat
smazaný uživatel

fyzická nenáročnost ? PARE INCREDIBILE !

Reagovat
smazaný uživatel

Lepsie povedane niekedy, zdoraznujem niekedy mi tam chyba nasadenie, proste mi to pride ako keby hraci neodovzdavali svoje maximum, o simulovani nehovorim, to az tak nepocitujem... Ako mi potom vysvetlis ze hraci ktori hrali pocas skoro celej kariery v inych ligach sa na sklonku stahuju alebo domov alebo do Serie A (to aj na margo itala)...

Reagovat
smazaný uživatel

Jmenuj...

Reagovat
smazaný uživatel

Vela tzv bezvyznamnych hracov alebo Montella (beriem to ale tak ze on uz bol adaptovany na tal.futbal) alebo ACM i ked mi je trpane to opakovat, ze tam chodia/chodili dost stari hraci, ja napr tuto vlastnost obdivujem ze im dokazu dat "na stare kolena" dostatocnu motivaciu) Takze musis uznat, ze v inych ligach to nie je take citelne a ak by aj bol argument ten ze aj do inych lig chodia starsi hraci, len dodam ze najlepsie sa vzhladom na svoj vek presadzuju prave v Taliansku...

Reagovat
smazaný uživatel

Já chci vidět jména hráčů, kteří hráli celý život(aspoň několik let) v jiné lize a na stará kolena šli do Série A. Ty jsi zatím vypotil Montellu, který byl půl roku v Anglii, jinak hrál celý život v Itálii.

Reagovat
smazaný uživatel

Silou mocou sa snazis dokazat aby som uznal, ze to nie je fyzicky nenarocna sutaz... O co ti ide? Uz som napisal, ze sa to neda brat doslovne... Mas kramy alebo co...

Reagovat
smazaný uživatel

Napsal jsi blbost. A obhájit ses ji snažil ještě daleko větší blbostí. Co pak chceš?

Reagovat
smazaný uživatel

Ak si si nevsimol tak ja sa tu "blbost" ako ju nazyvas nesnazim obhajit, len ty vzdy prides a podpichnes/zamontujes sa do toho nejak, len aby som uznal ze mas pravdu... Uz som povedal ze mas, ale len ciastocnu, ale tebe to ocividne nestaci, ty musis mat 100% pravdu!

Reagovat
smazaný uživatel

Vieira, Emerson, a ak by som zalovil v pamati tak by ich bolo aj viac ale nechaj to uz tak radsej si precitaj co napisal Gattuso (aspon sa inteligentne konkretne vyjadril a nie len cakal na to kym ho niekto neuzna za "vitaza" ) Navyse s tym co som mu odpovedal nemozes nesuhlasit... Proste to neries lebo akurat naseries mna aj seba, ak este niesi...

Reagovat
smazaný uživatel

Emerson měl 24 ty kolene.

Reagovat
smazaný uživatel

Oprava, to nepatrilo sem, pozil som Ctrl+C nechtiac... Tak neurazaj (chybicky se vloudila)

Reagovat
smazaný uživatel

Tak a teď ti opravdu řeknu, o co mi jde. Vadí mi, když někdo prezentuje nějakou blbost jako fakt, protože to může ovlivnit spoustu dalších lidí. Snažíš se z toho vybruslit hloupým argumentem, že do Itálie chodí hráči dohrávat a vypotíš 2 jména hráčů, kteří hráli prakticky celý život v Itálii a pryč byli pouze rok a Vieiru, který přišel na vrcholu formy v 29 letech za 20 mega. Tady je to samozřejmě v klidu, ale rozpálí mě, když podobnou hovadinu slyším doma a to je chyba takových jako jsi ty.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak sa ospravedlnujem ze kazim male deti, ktore si skutocne mozu nieco podobneho zacat namyslat ale kedze to ide povedat aj normalnejsie (cize 1.prispevok Gattusa + tento tvoj posledny by bohate stacili) a nemusel bz bzt nikto nastvany - ja, ze som sa v tebe sklamal (podla tvojich nazorov v diskusiach si sa mi zdal dostatocne inteligentny a dnes si sa spraval ako podrazdeny arogant - chvalabohu si to na konci poopravil a musim uznat, ze v tomto mas pravdu a ak by niekto nieco podobne nepodlozene tvrdil o PL asi by som sa jej tiez zastaval, v kazdom pripade podstatne sofistikovanejsie asi podobnym stylom ako Gattuso) Ja som ti teda odpustil tvoje spravanie, ktore si si mozno ani neuvedomil ale chyba mi echo, kedze som uznal ze sa Seria A neda vo fyzickej narocnosti vidiet len negativne, takze...

Reagovat
smazaný uživatel

Takových jako ty tu bylo x a na všechny platí to, že je člověk nechá, aby ze sebe udělali blbce. Páč pak si právě zapamatují, že se podobných pitomostí mají vyvarovat.

Reagovat
smazaný uživatel

Este raz ti opakujem, ze to bolo len OT vsuvka v prispevku o Nedvedovi, nic som nebranil (ak si to uvedomis, tak som ti len odpovedal na otazky, ktore si mi kladol a nie obhajoval nieco co som ani sam nevymyslel) takze ziadneho blbca zo seba nerobim, to si vyprosim. Ak som pouzil nieco v tom zmysle, ze stari hraci chodia do ITA, tak len preto, ze si ma vyprovokoval "Jmenuj " takze si strc taketo kecy, clovek sa s tebou snazi komunikovat normalne, uzna ze mas pravdu, vezme si ake take ponaucenie a ty ho este hodis do jedneho vreca s bandou idiotov, ktori nevedia o com hovoria a to len preto ze clovek !konstatoval! to co si oni vymysleli uz davno... Skoda, nedokazal si pochopit, ze ja som to nevymyslel a ani to nenapisal ako podpichnutie... A potom si sa zacal navazat, takze sa necuduj, ze som ti napisal, co som napisal...

Reagovat
smazaný uživatel

Getzo5 30.10.2008 18:39

Lepsie povedane niekedy, zdoraznujem niekedy mi tam chyba nasadenie, proste mi to pride ako keby hraci neodovzdavali svoje maximum, o simulovani nehovorim, to az tak nepocitujem... Ako mi potom vysvetlis ze hraci ktori hrali pocas skoro celej kariery v inych ligach sa na sklonku stahuju alebo domov alebo do Serie A (to aj na margo itala)...

[reagovat]

ital 30.10.2008 18:50

Jmenuj...

Přesně jsem věděl, že jedno z těch jmen bude Emerson a nevymyslíš jediný, který by se dalo akceptovat, protože prostě nejsou(jsou, ale byl jsem si jistý, že k nim nedojde, protože to už je hodně dávno). Nebudu tě dál trápit, nemá to smysl.

Reagovat
smazaný uživatel

No dobre tak potom preco neakceptujes to, ze ty si vlastne chcel aby som sa trapil a naschval si provokoval:

ital 30.10.2008 18:50

Jmenuj...

a preco neakceptujes tvrdenie ze v sucasnosti: "na druhu stranu treba priznat, ze aj v Taliansku hra mnoho mladych kvalitnych futbalistov takze hraci jeho vekovej kategorie to nemaju take lahke. Preto Méďovi vsetka cest" vlatne opisuje fakt, ktory si teraz napisal, ze taki hraci boli ale momentalne niesu, tj momentalne je to tak ako som to napisal ja, teda ze je tam mnoho mladych hracov (Giovinco, Balotelli, atd) a teda ze hraci v Serii A vyrastaju, tj. je uz fyzicky narocna... Ved ak by som nepouzil slova "Je sice pravda..." tak som SA v podstate obhajoval. Pre dobrotu na zobrotu...

Reagovat
smazaný uživatel

resp. narocnejsia a ak ani toto neuznas tak sa asi budeme mat celkom zbytocne vzajomne za debilov, ale vedz, ze moja chyba to nie je, ty si sa v tom zbytovne vrtal...

Reagovat
smazaný uživatel

Musel jsem si to přečíst třikrát, než jsem to pochopil. Tvoje logika je poněkud "zvláštní".Mládí přece neznamená, že liga je fyzicky náročnější.

Reagovat
smazaný uživatel

Áno aj nie, ak ide o fyzicku vyspelost tak sucasni mladi hraci maju ovela vacsie porcie treningov zamerane prave na ich odolnost, na spevnenie spodnych partii pre lepsiu stabilitu a krytie lopty takze su suboje s nimi aj pre fyzicky zdatnych starsich hracov uz dostatocne narocne... a na druhej strane vacsinou mladi hraci nedosahuju takych kondicnych parametrov, takze nevydrzia cely zapas v nasadenom tempe a postupne polavuju... Moja logika nie je divna ale je mozno prilis komplikovana, tak prepac ale jednoduchsie sa to nedalo Takze celkovo nemozno nazvat ligu fyzicky narocnou, mozno ju len oznacit za fyzicky narocnejsiu pre hracov s vyssim vekom... Myslim ze je to pochopitelne ze 35 rocny nemoze odbehat zapas tak dynamicky ako 23rocny ale zato pomalsim tempom dokaze vydrzat dlhsie... Ale som rad, ze si ma konecne pochopil... Nechcel som SA skodit, prave naopak ak by si to pochopil hned mohli sme si usetrit nervy! Sice ma mrzi, ze sme to trosku vyostrili, ale aspon ze sme si to vyjasnili...

Reagovat
smazaný uživatel

Nemyslím si, že je tvoje úvaha správná. To, o čem píšeš, nezáleží na věku.

Reagovat
smazaný uživatel

Ja ti tvoj nazor neberiem, od toho tu je ta diskusia, len musi byt vecna, nie emotivna... Ukoncme to proste tak, ze som konstatoval nieco co sa ti nepacilo, vyvratil si mi to, ja som tvoj dobry nazor prijal a ty si uznal, ze sposob nasej komunikacie nebol z tvojej strany najlepsi, pretoze si uz unaveny z toho ako niekto "ociernuje" SA podobnymi tvrdeniami, ake som skopiroval do svojho prispevku k teme o Nedvedovi. Ja som si z toho vzal holy fakt, ze SA je fyzicky omnoho narocnejsia nez sa zda (prave vdaka systemom, ktore timy pouzivaju) a ty si si vzal, ze nie je potrebne konat impulzivne a podrazdene ale staci argumentovat tak aby sa ani jedna strana necitila dotknuta (sice neviem ci si si skutocne z toho vzal toto ponaucenie, ale verim, ze ano) OK?

Reagovat
smazaný uživatel

Promiň, ale nic jsem si z toho nevzal. Snad jen to, že se konkrétně s tebou dá diskutovat a dokážeš zabrzdit(i když až po určité době). Na další podobný výrok budu reagovat stejně.

Reagovat
smazaný uživatel

Doma?

Reagovat
smazaný uživatel

Třeba ti to jednou vysvětlím...

Reagovat
smazaný uživatel

Emerson hral celou svou karieru v Serii A, krome 2 let v Madridu. Nekdy se stane ze nekomu jiná liga nesedne. To je jako by se vratil Henry ted zpet do PL a ty jsi napsal, ze tam nestacil

Reagovat
smazaný uživatel

1 rok...

Reagovat
smazaný uživatel

nasazení je v Serii A dost možná nižší, než v Anglii, protože je fotbal v Itálii daleko propracovanější, co se týče taktiky. když máš zmáknutou taktiku (zažitou), všechny posuny, vystupování proti soupeři a opětovný návrat do formace, hru v bloku a plno dalších věcí..., ušetříš spoustu fyzických sil. to ovšem neznamená, že je fotbal v Itálii fyzicky nenáročnej. ať už vražedné letní přípravy většiny klubů (hlavně těch ze severu, zrovna Nedvěd by mohl povídat), nebo právě schopnost být celý zápas v pohybu (né ve sprintu, ale v pohybu) , kvůli přesouvání se ve formaci je bych řekl právě otázkou dobré fyzické (a samozřejmě i taktické) připravenosti. v Anglii nakopneš míč, dva-tři hráči o něj svedou souboj na hranici sil, kterej diváci samozřejmě sledujou a hned je to pro ně soutěž, kde se dře (neříkám, že ne). v Itálii se holt hraje jinak, je to dědictví..., které se nemění. hodně lidí v tom najde zalíbení, ale hodně lidí to taky odsoudí a pak je schopno říct - tam je to fyzicky nenáročný. příjde mi to jako chybný tvrzení..., ale dohadovat se nechci.

Reagovat
smazaný uživatel

A preto taliansky futbal tiez svojim sposobom obdivujem, pre tu takticku vyspelost, ktora sa hocikde inde len tak nevidi... A ocenujem ze si to napisal narovinu a presne, ital mi len vracia udery a chce aby som mu napisal svoje stanovisko namiesto toho aby napisal neico podobne ako ty, s cim by som mohol len a len suhlasit. Kazda sutaz ma svoje specifika a je to hadzanie hrachu na stenu ak sa niekto spori o to, ktora je ta najlepsia, v kazdom pripade vsade sa daju najst ako pozitiva tak aj negativa. Futbal sa tak ako svet neda vidiet ciernobielo a to ani v diskusii suvisiacej s Juventusom

Reagovat
smazaný uživatel

Máš pravdu v tom, že chci, aby ses vymáchal v tom blábolu, co jsi napsal nahoře. Jinak bych doplnil Gattusa, že právě proto, že jsou hráči v Itálii v permanentním pohybu, si budují také odolnost a můžou hrát dlouho. A částečně taky proto, že i tvrdé zákroky jsou mnohem férovější...

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Tie 2 slova niesu z mojej hlavy ale je to aj u odbornikov zazite slovne spojenie (co znamena, ze to nie je len blabol), takze ak si lepsi odbornik, rob to co robia oni... Ja sa nemam v com vymachat z toho prispevku by som obsahovo nezmenil ani chlp, maximalne by som to formuloval inak a presne viem ako, len aby to nenastvalo taky typ cloveka ako ty. Bolo by to vsak pokrytecke a to ja nerobim. Nenapisal som nic zle, a ak si mi chcel dat dobru radu, stacil by ti tak ako Gattusovi jediny jeden prispevok. Proste mas mozno len nie prave najlepsi den ale ak takto "vysvetlujes" kazdemu tak velmi oblubeny nie si. Ak by si to napisal nearogantne, neagresivne a dostatocne vysvetlujuco zaroven s uznanim nazorov svojho oponenta, bol by si spokojny ty aj ja. Dobra rada do zivota...

Reagovat
smazaný uživatel

souhlasím. nicméně dodám, že ital se Tě v podstatě snaží přesvědčit o tom samém, co já. jen trošku přímočařejší a agresivnější formou...

Reagovat
smazaný uživatel

TSlovo priamociarejsia by som rozhodne nepouzil, ale agresivnejsia je presne... To je caro podania, niekto to vie, niekto nie...Ocenujem a jednym dychom dodavam ze ital mi pripada podrazdeny, steka na mna ako pes

Reagovat
smazaný uživatel

Vies ja som tam dokonca napisal, "ze sa potvrdzuje pravidlo" co znamena ze ja som tento nazor nevymyslel, len som o tom konstatoval, co sa samozrejme oddanemu fanusikovi SA nemoze pacit... Ako vidis uznavam kvality kazdej ligy, kazda je niecim krasna a specificka. Navyse ani ja som sa nechcel dohadovat, to rozhodne nebol moj povodny zamer, prave naopak, chcel som len vyzdvihnut Nedvedove kvality, ktore su aj napriek onej zmienenej mienke o SA uzasne... Proste ma do toho namocil ital, mal som radsej tu spornu cast vypustit, ale co, nebudes sa smiat ked ta niekto postekli

Reagovat
smazaný uživatel

Proč končit? Pokud se bude cítit dobře a podávat současné výkony, může hrát klidně do padesáti.

Reagovat
smazaný uživatel

To by som chcel vydiet Myslim ze je to clovek z masa a kosti a do 50 na takejto urovni nevydrzi, vsetko je mozne, ale su veci, ktore su povedzme menej pravdepodobne. A hrat napr. lavu zalohu do 50ky...

Reagovat
M11

ach jo

Reagovat
smazaný uživatel

Myslím, že to bylo myšleno obrazně...

Reagovat
smazaný uživatel

Mysleno ale nenapsano...

Reagovat
smazaný uživatel

To se nepíše...

Reagovat
smazaný uživatel

Chces sa natahovat pre taku nepodstatnu vec? ital to napisal ako konstatovanie, bez smajlika, bez ironie, takze to kludne mohlo byt myslene vazne... Proste to uz nechaj tak

Reagovat
smazaný uživatel

ale jo, myslel to obrazně a ty jsi ho hned chytal za slovo...

Reagovat
smazaný uživatel

Tak prepac, hrdinsky italov zachranca

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Že se vám do toho pletu: Nikdo neřekl,že Nedvěd bude hrát v padesáti. Jsou tam 2 podstatné podmínky.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak pekne sme to ukoncili a ty to takto dodrbes

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Fedro

Má se sice končit v nejlepším, ale to už by Ferguson dneska byl v doma na kanape a sledoval by telku jak Manchester hraje líp, ale myslim že Nedvěd má na další 2 roky v Juventusu, chtěl bych aby prodloužil

Reagovat
smazaný uživatel

Je momenálne na vchole svojej formy. Určite by ešte mal 1-2sezóny ešte odohrať a myslim si, že aj napriek svojmu veku je veľmi platným hráčom. Pavel si super!

Reagovat
smazaný uživatel

Nehrát pak bude celý život, tak že dokdu to jde a zdraví dovoluje, měl by si užívat kariéry.

Reagovat
smazaný uživatel

naprosto souhlasim...

Reagovat
M11

Reagovat
smazaný uživatel

Skoda ze On a Poborsky ukoncili to byly gooly

Reagovat
smazaný uživatel

A nestrašte s porovnáváním s Rosou, tento pán je někde jinde.

Reagovat
smazaný uživatel

jj, rosa=talent, nedvěd=pracovitost

Reagovat
smazaný uživatel

At hraje co nejdýl!!! Aspoň se stane legendou v (41 letech končí kariéru jeden z nějlepších hráčů světa, vydržel u fotbalu do dlouhých 41 let) To by byl borec kdyby to takhle dopadlo!!!!

Reagovat
M11

ja pred nim fakt smekam.. nekdy to neni ono ale tak to je u kazdeho ale jindy zase vladne na hristi.. v takovem veku hrat tak narocny styl fotbalu.. a porad si to v klidu dava 3x tydne naplno.. v tolika letech je jediny sveho druhu.. pavle klidne jeste prodluz.. mas na to... opravdu stale mas...

Reagovat
smazaný uživatel

O něho asi ani tolik nejde, nejhorší to má prý jeho manželka, když se vedle ní ráno po zápase probudí. To lítají sprostý slova na všechny strany .

Reagovat
M11

jjjj

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Ten druhý gól včera to byla paráda, Pavle ty na to máš

Reagovat
božský John

Paráda?...Gólmán čučel jak puk a Pavel měl kliku jak vod víš čeho...spíš 1. gól byl parádní...Ronaldo by záviděl

Reagovat
Tomanatura

Reagovat
božský John

Samozřejmě tim Ronaldem jsem myslel C.R. ...

Reagovat
Tomanatura

Ták.

Reagovat
Tomanatura

100. pro Talkerse, ať už nesmutní a najde si pořádný tým.

Reagovat
One-Real

To bylo 101. nahoře totiž prispěl Kopy...

Reagovat
Tomanatura

Ale houbeles, byl jsem rychlejší

Reagovat
božský John

Dyk včera vyhráli nebo mi něco ušlo...

Reagovat
One-Real

Koukni se na diskuzi k souhrnu PL ...

Reagovat
božský John

Pane jo,ten to vzal z gruntu,ale chápu ho...

Reagovat
Tomanatura

Mě to spíš přijde, jako marnost nad blbost. Když někomu fandím 10 let, tak ho neopustím jenom kvůli Scolarimu

Reagovat
božský John

Ale to nikdo nevíme jak to měl v hlavě..třeba ho to fakt nahlodávalo už dýl a tohle ho dodělalo...

Reagovat
Tomanatura

Ale vždyť ho může čekat dalších krásných 50 let fandění a on tu dělá scény po pár měsících

Reagovat
božský John

No já nevim,mě se to netýká tak mu do toho nebudu kecat...

Reagovat
Tomanatura

Asi tak.

Reagovat
Tomanatura

Jojo, ušlo

Reagovat
božský John

to je čudné...

Reagovat
smazaný uživatel

Grande Paolo! Už to sice není tak dobré, ale na vrcholový fotbal stále má, tak proč končit?

Reagovat
smazaný uživatel

Snad ještě rok,dva,tři vydrží.

Reagovat
smazaný uživatel

Tri??

Reagovat
smazaný uživatel

Když na to bude mít proč ne,Pavel byl vždy na každý zápas výborně fyzicky připravený,proto při pohledu na hráče typu Maldiniho,Costacurty nebo Coriniho není důvod být skeptický.

Reagovat
smazaný uživatel

myslim ze este na 1 rok podepise a pak uz muźe hrat golf

Reagovat
jtbs

mal by skoncit, je to slate velmy dobry hrac, ale treba ist dalej. Giovinco uz caka na zaklad a myslim ze na to ma.

Reagovat
M11

v poslednich vykonech zustava za ocekavanim

Reagovat
jtbs

kto? Giovinco? nema dostatok sanci...musi dostat doveru. Teraz funguje len ako zaskok.

Reagovat
M11

to jako znamena kdyz se na hriste dostane az v prubehu hry ze nemusi odvadet dobre vykony ?? jeho posledni 2 predstaveni ikdyz jako v roli nahradnika byli o nicem

Reagovat
jtbs

ja len pisem ze nema plnu doveru od trenera. Ked dostal sancu od zaciatku tak nesklamal!

Reagovat
M11

ano

Reagovat
jtbs

som rad ze sme sa aspon v niecom zhodil

Reagovat
smazaný uživatel

Aby Vám Giovinca ´´neukradli´´.

Reagovat
smazaný uživatel

uz predlzil...teda ak sa da goal.com verit

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

nedá ale prodloužil

Reagovat
jtbs

vzdy lepsie ako blsek a novy cas

Reagovat
j_mrazik

Když ho Nedvěd vychová a on se dostane na jeho úroveň, tak pak může skončit. Jinak bych si dovolil říct, že Nedvěd měl pro Juventus větší přínos než Zidane.

Reagovat
jtbs

s tym prinosom plne suhlasim. Predaj Zidana za taky balik bol jeden z najlepsich obchodov v historii klubu. Bol to vinikajuci hrac, ale hold v dolezitych chvilach opakovane sklamal.

Reagovat
j_mrazik

Zbytečně držel balón a brzdil rychlý brejky. Navíc za něj přišel i Thurram. Výbornej obchod.

Reagovat
smazaný uživatel

Nedvěd je borec,jen atˇ zůstane

Reagovat
smazaný uživatel

Ja neviem, ja si myslím, že predlži....

Reagovat
smazaný uživatel

Není to žadný borec , jenom namyšlená primadona

Reagovat
rufus

To se ti moc nepodařilo..

Reagovat
smazaný uživatel

Stačí, že párkrát vyjebaval s českým národem

Reagovat
Tomanatura

A?

Reagovat
smazaný uživatel

Proto pro mě není žadný borec , jak tu někteří píšou. Nemám ho rád.

Reagovat
smazaný uživatel

jako člověka.

Reagovat
Tomanatura

Nemůžeš říct něco takového, dokavaď jej neznáš osobně, nebo neudělá nějaké obrovské pitomosti (Adriano).

Že se nechce vrátit do Česka? Někomu se prostě líbí jiné krajiny.

Nebo, že za repre hrál až na MS? Ale byl platný.

Jako člověka ho uznávát nemusíš, ale troška respektu by neuškodila.

Reagovat
smazaný uživatel

Jo to mi přesně vadí, kvalifikaci vykopali jiní a on si přijde na záverečný turnajek.

Reagovat
Tomanatura

Za reprezentaci mají hrát ti nejlepší a mezi ně bezesporu patřil a patří. Mě to nepřipadánijak špatné.

Reagovat
rufus

Taky mi to nepřijde divný. Je to úplně stejný jako když jede na MS (EURO) hráč, kterej má formu ke konci sezony těsně před turnajem a v kvalifikaci taky nemusel nic odehrát.

Reagovat
smazaný uživatel

Řiká ti slovo "tým" něco ? Nebo jenom hledíš na individuální schopnosti hráče ?

Reagovat
Tomanatura

Nedvěd ale do toho týmu dávno patřil, takže takový argument je zbytečný.

Reagovat
smazaný uživatel

tobe by se chtelo reprezentovat tym jako je ten cesky?!, me eda ne!!!!!!!!!!!!!!!!

Reagovat
Tomanatura

Máš opravdu velký rozhled o životě.

Reagovat
smazaný uživatel

Znalec...

Reagovat
smazaný uživatel

Ty jím rozhodně nejsi.

Reagovat
smazaný uživatel

Veď ja sa nehádam, ale aspoň sa nechodím vyjadrovať na futbalové portály vulgárne atď, ako to robíš ty.

Reagovat
smazaný uživatel

Já vulgárně nemluvím, takže jsi zase mimo.

Reagovat
smazaný uživatel

Mimo si ty ked ani nevieš čo je vulgárne a čo nie, láskavo si prečítaj čo si napísal vyššie a potom tu hovor kto je mimo, dement...

Reagovat
smazaný uživatel

dej si sprchu

Reagovat
Tomanatura

Galacticos 31.10.2008 18:32

Stačí, že párkrát vyjebaval s českým národem

Reagovat
smazaný uživatel

Nevěděl jsem jak to napsat. Vulgarita je něco jiného.

Reagovat
smazaný uživatel

Niečo iné? Ty jo, ty teda meleš.... Tak povedz čo iného? Ja tu napíšem, že si K**ot, ale nebude to vulgárne len preto lebo som nevedel ako to inak napísať, že....

Reagovat
smazaný uživatel

Vole ty si uplný mamrd, nebudu tu se slušnáčkem řešit jedno slovíčko. Nikomu jsem nenadával tak co? Jestli ti to vadí, tak příště na mě nereaguj křováku

Reagovat
smazaný uživatel

LOL TED SI UZ ALE NADAVAL

Reagovat
smazaný uživatel

Teď ano.

Reagovat
smazaný uživatel

A zasa sa vyjadruješ vulgárne, hold s dementom ako si ty sa ťažko púštať do diskusii...

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Ani nevieš na čom sa smeješ,,,,

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Spíše se podívej o čem ty diskutuješ , řešíš tu pulhodiny jedno slovíčko.

Reagovat
smazaný uživatel

Lol, lenže ty si takhlúpy, že si ani nevedel aké slovíčko riešim keďže nerozoznáš vulgarizmus od ostatných slov a navyše už to nie je len jedno slovíčko, tých nadáviek odvtedy už pribudlo, llenže ty ani o tom nevieš lebo ani nevieš čo nadávkou je a čo nie..

Reagovat
smazaný uživatel

rofl

Reagovat
smazaný uživatel

Nadávka rozhodně není " vyjebaval " . Nadávka je třeba že si retard, což je pravda.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Tomanatura

Nevím, kam až sahá tvá inteligence, ale určitě není vhodné zasahovat do tak "duchaplného" dialogu tímto pozoruhodným stylem. Působíš značně komicky, spíš bych řekl jako idiot.

Reagovat
smazaný uživatel

Presne naopak, je*ať je nadávko ale to že niekomu povieš, že je retardovaný nadávkou nie je, ale škoda s tebou diskutovať, vieš len urážať, na nič iné sa zo svojim detským mozgom nezmôžeš..

Reagovat
smazaný uživatel

Teď jsi to vystihnul

Reagovat
rufus

Radši se s nim nebav, každej jeho další příspěvek je větší perla..

Reagovat
smazaný uživatel

A ty sa vráť do školy, volno ti evidentne neprospieva...

Reagovat
Tomanatura

OT:

AZ Alkmaar musí zaplatit pokutu 25 eur za své počínání při pokusu získat v zimě z Heerenveenu Afonsa Alvese. Nizozemský klub dokonce oznámil přestup, jak se ale nakonec prokázalo, při jednáních ho zastupoval agent bez licence. Alves nakonec přestoupil do Middlesbrough.

Určitě si najdete v textu něco ke smíchu.

Reagovat
smazaný uživatel

proc neplati teda pokutu i chelsea?

Reagovat
Tomanatura

200. pro Maxe ve Viole!

Reagovat
smazaný uživatel

Méďa na to pořád má. Jen mne trochu mrzí, že nehraje za reprezentaci, ale co se dá dělat...

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele