Mourinho: Jednoho dne se vrátím

29.12.2009 09:55 - Aktuality
 
José Mourinho znovu zopakoval své přání, že se chce jednou vrátit do anglické Premier League. Nicméně vzápětí dodal, že není možnost, aby opustil Inter Milán v rozjeté sezoně. Uvidíme ho tak na ostrovech už příští rok?

Portugalský stratég se v pondělí přijel poprvé od doby, co byl vyhozen z Chelsea, oficiálně podívat na zápas svého bývalého klubu a sledoval, jak Blues poráží Fulham 2:1. Hlavním důvodem jeho návštěvy je bezesporu nadcházející osmifinále Ligy mistrů, v němž se Mourinhův Inter Milán střetne právě s Chelsea, takže si zde prostořeký kouč dělal domácí úkol. Nicméně v době přestávky v italském fotbale Mourinho toto rozptýlení určitě uvítal.

Mourinho Chelsea opustil v září 2007 a po třech letech práce za sebou nechal dva ligové tituly a několik dalších pohárů. Od té chvíle, co Anglii opustil, je neustále spojován s návratem. Nejvíce se hovořilo v souvislosti s jeho možným angažmá o obou manchesterských mužstvech.

"Chci se vrátit," rezolutně prohlásil Mourinho pro The Sun. "Nejsem ten typ člověka, co by si své pocity a přání schovával. Vždycky jsem tvrdil to samé - miluji to tu.

"Během tří let jsem tu vyhrál dva tituly a také všechny ostatní poháry. Byl jsem velice úspěšný, a tak není divu, že mě budou ostatní kluby chtít. Dva tituly jsem již vyhrál s Portem, dva následně s Chelsea a nyní bych chtěl vyhrát další dva s Interem. To by bylo mimořádné,"
uvědomuje si Mourinho.

Co se týče možného návratu, je Portugalec sebejistý. "Ano, věřím, že se jednoho dne vrátím. Nikdy však neopustím klub v rozjeté sezoně, takže není možnost, abych nyní opustil Inter."

V pondělí se Mourinho poprvé vrátil na Stamford Bridge jako divák, zanedlouho se sem podívá také jako soupeřící trenér a přiznává, že Londýn má skutečně v srdci. "Cítím tu lásku, je to hodně o emocích. Je to teprve podruhé, co jsem od odchodu z Chelsea v Londýně, poprvé co jsem na Stamford Bridge a musím říct, že je skvělé být zpět, vidět staré známé."
Autor: Ondřej Holzman / sports.yahoo.com
Počet zobrazení: 4154
Komentáře (275 / 0 nových)
MSgoo
29.12.2009 09:56
#
ale tu Chelsea v LM musime poraziť
Emqick
29.12.2009 13:51
#
Nemáte šanci
kamil989
29.12.2009 14:01
#
hm newiem kto nema sancu.. interu sa dari ale chelsea neni bars v najlepsej forme chlapce
conveyer
29.12.2009 16:35
#
do utkání je daleko :-) "chlapce" v dobe zapasu to muže byt uplně naopak :D
j_mrazik
29.12.2009 10:00
#
Poslední odstavec: "Love is in the air...."
fair_play
29.12.2009 10:13
#
PL by bola s ním zaujímavejšia, síce som ho nemal príliš v obľube, ale teraz mi aj trochu chýbajú tie jeho vyhlásenia a predzápasové mediálne ťahy
MSgoo
29.12.2009 10:23
#
mne sa taktiež pacia jeho vyhlasenia a podobne,aspon nie je nuda,ale už ma tak trochu prestava baviť skoro kazdy den citat o tom,že odchadza,potom že neodchadza,dalej že tu ostane do konca roka a podobne,mal by jasne povedať,že ostavam v Interi do roku 2012 a bodka alebo že po sezone koncim a idem do toho Anglicka,ktore tak velmi milujem a je mi srdcu blizke
sejber
29.12.2009 10:23
#
Lovec
29.12.2009 10:24
#
Úplný McArthur .Zajímalo by mě, kam se jako hodlá vrátit... představit si ho dokážu jenom u Blues, ale jako reálná možnost se jeví taky Oil City. K United by nešel...
Arbiter
29.12.2009 10:25
#
do horšího klubu, než je by nešel, tak možnosti jsou Chelsea, ManU nebo L'pool...
Arbiter
29.12.2009 10:25
#
vrátí se a s plnou parádou
conveyer
29.12.2009 16:36
#
j_mrazik
29.12.2009 10:26
#
Nejvíc ve mne hrklo, když jsem si uvědomil, že když chce do Londýna, tak že by čistě teoreticky mohl i do Arsenalu... Fuj.
lnterista
29.12.2009 10:28
#
tam by sel tak kapitan Iglo
j_mrazik
29.12.2009 10:33
#
Všechny děti mají rády jeho prsty?
lnterista
29.12.2009 10:33
#
kipmur
29.12.2009 10:53
#
To je skoro nemožný na ty jeho šaškárny nemáme peníze radši at to zkusí jinde
j_mrazik
29.12.2009 10:56
#
No já doufám.
Amos
29.12.2009 15:38
#
Jestli myslíš přestupy,tak máš pravdu , ale jestli myslíš plat trenéra,tak AW má největší v PL .. Teda nevím,jak je na tom ted Mancini ale když trénoval Hughes ,tak měl největší.
j_mrazik
29.12.2009 15:43
#
Wenger má největší plat?? Ferguson, Ancelotti?
j_mrazik
29.12.2009 10:28
#
OT: Mancini jde po hráčích Interu jako slepice po flusu. Chce Cordobu i Maicona.
MSgoo
29.12.2009 10:29
#
keby len tych:(
Arbiter
29.12.2009 10:29
#
chtít může, otázkou zůstává nakolik tomu bude ochotno naslouchat vedení Interu
MSgoo
29.12.2009 10:30
#
sa bojim,že City ponuknu mastnu ciastku penazi a niekoho dobreho nam z Interu vezmu:(
Arbiter
29.12.2009 10:32
#
pokud ty vyjednávání proběhnou dobře pod pokličkou a nevyrojí se informace o částkách, tak si myslím, že by pak Inter mohl koupit nějaké náhrady a ještě by jim pár peněz zůstalo
lnterista
29.12.2009 10:33
#
taky si myslim...na tom by se dalo jenom vydelat
MSgoo
29.12.2009 11:01
#
za Maicona alebo Cordobu sa nahrada len tak lahko kupiť neda,Maicon patri k top dvom pravym obrancom na svete spolu s Danim Alvesom,a Cordoba je zas vyborny stoper,ktory v poslednom case podava fakt bezchybne vykony
lnterista
29.12.2009 11:04
#
za maicona by byly prachy ikdyz bych byl nejradeji kdyby zustal ale zase by hral santon...sice to letos neni nic extra ale je mladej musi hrat a cordoba?? ten jenom strida a uz ma nejakej ten patekntakze do budoucna nic a kdyz sam chce jit tak ho prodat
MSgoo
29.12.2009 11:10
#
lenže zniciť si stopersku trojicu Lucio-Samuel-Cordoba by bola velka chyba,su to vsetko kvalitni stoperi,a teraz ked je zraneny Samuel,tam ho velmi dobre zaskakuje Ivan,a že ma 33 rokov?nevadi,este minimalne dva roky moze v takejto forme hrat,u stopera ten vek ani tak velmi nevadi
lnterista
29.12.2009 11:11
#
jeste tam je Chivu a ten je na stoperu taky super
MSgoo
29.12.2009 11:15
#
taktiež tam moze hrat,ale mne sa tam Ivan ovela viac paci,Chivu proste bieda,aj na tej lavej strane,pomaly,nepodporuje utok,bieda no,ved preto tam už zacal hrat Javier
lnterista
29.12.2009 11:16
#
proto taky pisu na stopera(tam je jeho misto) a je jasny ze nekdo musi jeste prijit
FedeX
29.12.2009 12:47
#
podle me Maicona city chtit nebude, kdyz maji Richardse, kterej hraje cimdal lip a Zabaletu..ja nevim, podle me to sou kecy, koho vsechno chce Mancini..na pravym beku maji Zabaletu a Richardse, na stoperovi Toureho a Lescotta+Kompany, kterej ted rhaje dobre+Onuoha,+Richards muze klidne hrat stopera a nalevo Bridge+Sylvinho+Garrido...myslim,ze to sou vsechno kachny..je videt,ze mancini na obrane zapracoval, takze nikdo nemusi prijit..osobne bych obranu rad videl Richards-Toure-Lescott-Garrido..jinak podle me by to chtelo nejakyho utocnika..
Santon
29.12.2009 11:16
#
Chivu hraje na stoperu spolehlivě.
robertocarlos
29.12.2009 11:45
#
je, ale zase bychom přišli o alternativu na levý kraj. Zkrátka Chivu, pakliže chce hrát stabilní základ, musí zlepšit výjkony vlveom, jinde si totiž nezahraje. V záloze to není pro něj a na stoperu (při vší úctě) je Lúcio i Samuel lepší, navíc je tu Iván. Je to možná kruté, ale jeden z nejlepších obránců musí být rád za to, co je...
Santon
29.12.2009 11:15
#
Náhrada za Maicona by se kupovat nemusela, konečně by pořádnou šanci dostal Santon a může tam hrát i Zanetti. Cordobovo místo by zaujal Chivu a musel by přijít levý bek (hodně se teď píše, že spolu s Panděvem by mohl přijít Kolarov). Navíc v posledních zápasech hrál LB Muntari (i když u toho si přeju odchod). To bys měl krajní obránce: RB-Santon, Zanetti, LB-posila, Santon, Chivu, Zanetti, CB-Lúcio, Samuel, Chivu, posila (nejlépe nějaký mladý stoper), Matrix. A peníze za Maicona by se dali do zálohy, např. Gourcuff, Hamšík...
lnterista
29.12.2009 11:17
#
presne tak
Getzo5
29.12.2009 11:19
#
To by sa mi celkom páčilo.
Padre
29.12.2009 11:52
#
jako fanouškovi MU se nedivím
MSgoo
29.12.2009 11:19
#
podobne by to dopadlo ako so Zlatanom
robertocarlos
29.12.2009 11:34
#
ne, mě se tohle nelíbí. Možná jsem staromódní, ale své nejvěrnější hráče bychom si měli hýčkat a ne je pouštět při první příležitosti. Chilli = Iván je stále jeden z nejlepších stoperů, spolu s Lúciem a Žulou tvoří dost možná nejlepší trio stoperů v Evopě, měli bychom za to být rádi a ne to rozbíjet. Iván to říká stejně jen proto, aby dostal více šancí v základu, on sám odejít určitě nechce, je u nás už 11 rokem a nemá důvod odcházet za horším. Chce jen hrát... To samé s možným odchodem Matrixe, dříve to bylo i u Toldoneho - nesouhlasím...
Maicon = to by bylo se Santonem je nemožné, on nemá na to, aby odehrál celý rok základ, byla by to naše slabina. Jasně, musí se rozehrávat, ale stále je to náhradník. Javiera by do obrany byla škoda, protože za něj absolutně nemáme a ani neseženeme náhradu do zálohy - je to náš klíčový hráč. Navíc systém Javča-Maicon je pro naši hru kardinální...
Je jasné, že Mancini bude chtít využít dobrých vztahů a přetáhnout nám nějaké hráče, ale Moratti snad není hlupák, aby to dovolil.
Santon
29.12.2009 13:35
#
Nikoho proti své vůli držet nemůžeš, respektive můžeš, ale nebude to dělat dobrotu. Maicon chce vyhrát LM a pokud se mu to nepovede v Interu, tak to zkusí jinde a když za něj přijde dobrá nabídka, tak ho Moratti pustí, stejně jako pustil Zlatana. Maicon toho udělal pro Inter hodně, ale když je maximum Interu 3x za sebou osmifinále v LM (počítám dobu, co je Maicon u nás), tak to se mu zrovna líbit nebude. Jasný, Santon celou sezónu utáhnout jako Maicon nemůže, ale od toho je tam Zanetti, který tam v pohodě zahraje. Na zbytek mám stejný názor jako Interista.
robertocarlos
29.12.2009 17:20
#
že chce Maicon vyhrát LM je sice pěkné, ale co z toho? Jestliže ten hráč míří jen za kluby u kterých je velká šance na vítězství v LM, tak ať jde rovnou a nekecá okolo toho. Ve kterém klubu má Maicon větší šanci LM vyhrát? Interu se v současném fotbale kvaltativně mohou rovnat sotva 2-3 kluby a kvůli tomu poběží právě do nich? Navíc, Real je lepší? Má větší šanci? Ani náhodou. City už vůbec ne. Jestli to není zbabělý blbec, tak zůstane, jestli je to sráč, který jen počítá medaile, tak ať fakt jde. Přece, když fotbalsta vidí, že hraje ve skvělém klubu a ten tým má jeidný problém - chytit se v nějaké soutěží, ačkoli na ni má, tak zůstane a pokusí se tomu svému klubu pomoci tak, že ho nakonec vytáhne nahoru. To dělá legedny legendami. Navíc, jen díky nám je Maicon tam, kde je, kdybychom mu nedali šanci, mohl třeba leštit lavičky kdovíkde... Proto Javier nebo Iván zůstali, i když jsme hráli velkou tužku a měli mnohem lepší nabídky do lepších týmů. Jestli je Maicon takový, jak si myslím, tak zůstane. Jestli je to hamižný žebrák, tak ať jde, já sám mu ty dveře otevřu
Santon
29.12.2009 17:39
#
To zjistíme v létě, jaký je.
lnterista
29.12.2009 10:29
#
jeste burdissa,manciniho, quaresmu a suaza a neni problem
Arbiter
29.12.2009 10:30
#
na oplátku zpět pořádný balík eur, že?
lnterista
29.12.2009 10:31
#
tak za maicona urcite
Arbiter
29.12.2009 10:34
#
Inter má strašně výhodnou pozici, co se vyjednávání týče, můžou si za ty hráče přát, kolik budou chtít Navíc vyvstává otázka, zda by ti hráči chtěli jít do ManCity
lnterista
29.12.2009 10:34
#
jasne...vsak jak rikam me to vubec neva
Slushnej
29.12.2009 10:36
#
urcite, v Interu nejsou srdcari zadni...a MC uz neni zadnej tym druhe kategorie...kvalita tam je obrovska
Arbiter
29.12.2009 10:37
#
kvalita, která nehraje v Evropě je ti na dvě věci a myslím, že většina hráčů ze špičky (kvalitové) se nespokojí pouze s EL a jelikož ani nemají jistotu, že tam postoupí, tak nemají důvod tam chodit...
Slushnej
29.12.2009 10:39
#
bojim se, ze MC pujde do CHL...maji papirove snad nejsilnejsi tym v EPL...
Arbiter
29.12.2009 10:40
#
Slushnej
29.12.2009 10:44
#
no jo...ja zapomnel na chelsea, ta ma vsechno nejlepsi
Arbiter
29.12.2009 10:45
#
kipmur
29.12.2009 10:56
#
Kdepak nejlepší je Arsenál
hrubas
29.12.2009 10:47
#
Vždyť je to pravda.
j_mrazik
29.12.2009 10:50
#
No, něco na tom asi bude.
Arbiter
29.12.2009 10:52
#
za prvé jsem nevěděl, že se fotbal hraje na papíře a za druhé si nemyslím, že jsou papírově nejsilnějším týmem, patří mezi papírově nejsilnější, ale nejsou jediní nejsilnější...
hrubas
29.12.2009 10:55
#
Tak proč si mu nenapsal, že se fotbal nehraje na papíře, a začal ses smát? Podle soupisky mají fakt asi nejlepší tým. Je jen otázka času, kdy to prokážou i v praxi. Myslím, že pak tě ten smích přejde. A myslím, že nás přejde všechny.
Slushnej
29.12.2009 10:57
#
me uz presel...
Arbiter
29.12.2009 10:58
#
možná mají nejsilnější záložní řadu, ale to je tak vše...
Schevchenko
29.12.2009 11:06
#
Pozri sa na tu supisku, maju najlepsieho brankara v PL (Given), jednu z najlepsich obran (Toure, Lescott, Bridge, Richards - je len otazkou casu kedy sa spolu stoperi zohraju a vytvoria jednu z najlepsich dvojic) a zaloha a utok su bezkonkurencne tam to maju proste tak natrieskane ako ziadny iny tym. Problem je ze ti hraci potrebuju cas na aklimatizaciu a musia si sa seba zvyknut. To som uz hovoril aj na zaciatku sezony, papierovo maju urcite najlepsi tym ale futbal neni len o kvalite individualit a preto som zaroven tvrdil ze si nemyslim ze vyhraju ligu ale urcite budu bojovat o LM
hrubas
29.12.2009 11:07
#
To snad nemyslíš vážně. Golmana maj nejlepšího v PL, o třídu lepšího než vy nebo AFC. Obraná čtyřka, pokud se Lescott vzpamatuje, bude srovnatelná s tou co máte vy nebo my, AFC, THFC a LFC budou o krok pozadu. Zálohu maj asi nejsilnější, určitě lepší než vy nebo my v současné situaci, rovnat by se jim mohl možná jen Arsenal, kdyby měl všechny hráče k dispozici. Křídla mají ale určitě nejlepší, Villa je až za nima. Útok zatím až tak neoslňuje, ale zase mají nejvíc variant, vy máte jen Drogbu, my jen Rooneyho, LFC jen Torrese, AFC nikoho a Persieho na marodce. Zbývá jen Tottenham se slušně hrající dvojící Defoe-Crouch.
Getzo5
29.12.2009 11:10
#
Arbiter
29.12.2009 11:13
#
tohle hodnocení je ale subjektivního ražení, stejné jako je to moje...Navíc taky můžu říct- kdyby Carletto hrál na křídla, tak se naše nejlepší křídla v pohodě vyrovnají křídlům v ManCity, stejně tak si třeba nemyslím, že je Given o třídu lepší, než Čech a o obrané čtveřici ani nemluvím...Ano, jejích tým patří papírově mezi nejlepší, ale nijak nevyčnívá mezi nad ostatní týmy...
hrubas
29.12.2009 11:16
#
Ale já nemůžu za to, že tě jiný týmy nezajímají tolik, jako Chelsea. To, že nevidíš rozdíl mezi Givenem a Čechem není moje chyba, a není to ani Givenova chyba. Momentálně na křídla nehrajete, takže je vaše záloha průměrná. Bez Essiena už nebude možná ani to. A v poslední větě si napsal, že jejich tým patří mezi papírově nejlepší, a před 5 minutama ses smál tomu, že "mají snad papírově nejsilnější tým"...
Arbiter
29.12.2009 11:18
#
přečti si prosím tě mou první reakci na tebe...
hrubas
29.12.2009 11:20
#
Mně šlo o ten tvůj nesmyslnej smích. Vím, že ten co to napsal, píše někdy neskutečny bludy a seš asi zvyklej se mu smát, ale tentokrát měl pravdu.
Slushnej
29.12.2009 11:23
#
Arbiter
29.12.2009 11:24
#
možná má reakce byla přehnaná, ale nešlo mi toliko o to "nejlepší" jako o to "papírově", za tím zbytkem, co jsem napsal si stojím, jedná se pouze o spekulace, kdo je v jaké formě atd...
hrubas
29.12.2009 11:27
#
Právě proto, že záleží na formě hráčů a sehranosti, na což právě MCFC zatím trochu dopláceli, tak se tam to slovo "papírově" hodilo.
Schevchenko
29.12.2009 11:19
#
Na jeho tvrdeni nie je nic subjektivneho iba ti zhrnul hole fakty. To ze ty ako fanusik Chelsea to vidis inak je uplne jedno pretoze kazdy nezainteresovany vidi ze Given je o triedu lepsi nez Cech, ze City maju najvacsi pretlak na kridla v celej PL a maju tam jednoznacne najkvalitnejsich hracov. O tej obrane ti to predsa hrubas tiez napisal, co sa tyka mien tak patria k najsilnejsim musia sa len zohrat. A v utoku to maju tiez poriadne pretlacene a az na Spurs im nemoze ziaden tym konkurovat
Padre
29.12.2009 12:14
#
No tak tady se musím Arbitera zastat: za prvé Given rozhodně není o třídu výš Čech (sám mancini tvrdí že jsou na stejné úrovni), o něco výš momentálně je, ale ne o třídu. Obrana podle jmen skutečně patří k nejsilnějším, s tím souhlas (nicméně skřípe jim to jak 50 let nepromazané dveře). Záloha pokud tam zahrneš i křídla tak taky patří dle jmen k nejsilnějším, ale myslím že záloha Chelsea nebo ManUtd jsou na tom PODLE JMEN ještě lépe (schválně Ireland, Robinho, Petrov, Barry, De jong atd. x Essien,Lampard, Ballack, Deco, Joe Cole atd. x Scholes, Giggs, Carrick, Fletcher atd.). Je možné že záložníci City mají v současnosti větší formu a více jim vyhovuje systém jakým MCity hraje, ale podle mě jsou stále individuálně kvalitnější záložníci Chelsea a ManUtd. To samé platí u útoku, vždyť MU má v týmu vítěze zlatého míče Owena, "největší anglický talent všech dob" Rooneyho, a bulharského snipera Berbatova+2 velké talenty Wellbecka a Machedu. MC naproti tomu nevyzpytatelného Adeho, to samé platí pro Tevéze (který se v MU niky doopravdy neprosadil do základu), Santa Cruze, který strávil většinu kariéry na lavičce Bayernu a výtržníka Bellamyho, který mohl být někde úplně jinde. Z toho co jsem napsal vyplývá, že nelze tvrdit o MC že má nejsilnější kádr v PL
robertocarlos
29.12.2009 12:19
#
Slushnej
29.12.2009 12:47
#
Scholes a Giggs uz starnou, Berbatov hraje kulovy (resp. jeste nikdy jsem ho za MU nevidel zahrat dobre, je pomalej a nebojuje), Owen je dobrej, ale tak na lavku a Macheda s Welbeckem jeste nic nedokazali...chelsea ma zalohu starnouci (Deca bych vynechal, ten hraje v anglii smesne), i kdyz ty jmena tam jsou - jedine v zaloze se muze chelsea fc merit s MCFC...a utok postavenej na jednom hraci (pri vsi ucte k Anelkovi, tak ten je kopyto)
robertocarlos
29.12.2009 12:48
#
myslím, že to vidíš až moc jednoduše
Padre
29.12.2009 13:01
#
Přesně takovou reakci sem čekal. Za prvé, bavíme se o JMÉNECH ne o aktuální formě! A za druhé vysvětli mi, když Chelsea i MU mají takové trosky v kádru jsou pořád o parník před City? A anelka, že je kopyto? Tím si jen zvýšil důvěryhodnost svého příspěvku
FedeX
29.12.2009 13:09
#
vzdyt ti tady pise, ze nejsou sehrani..ManUtd maji tym tak 3-4 roky stary+k nim pribily tak 2-3 hraci..a city maji uplne novej tym..
fantomas
29.12.2009 13:14
#
Proč sou o parník před City? Protože po kompletní přestavbě kádru přirozeně dochází k pár měsícům zvykání si. To přijde. A co se týče jmen, tak Richards, Lescott, Touré ani Bridge na Ostrovech ve věhlasu nikterak nezaostávaj oproti Terrymu, Carvalhovi, Coleovi a Bosingwovi (Ivanovičovi). Jinak se ale Slushného nehodlám zastávat - protože tvrzení, že je nějaká záloha stárnoucí (která taky ne, že jo), ještě podpořené vypíchnutím Deca (přitom jejího nejstaršího článku) ve smyslu, že právě on je jedinou výjimkou - nebo aspoň tak to já chápu, je samo o sobě dost humorné.
fantomas
29.12.2009 13:15
#
* dobře, Ballack Deca "předčí", ale to na tom nic nemění
Slushnej
29.12.2009 13:19
#
Deca bych vynechal z toho vyctu, protoze mu to v Anglii moc nejde...jinak co se tyce starnuti, pak je rozdil, kdyz ti starne zaloha s vekovym prumerem 20 let a zaloha s vekovym prumerem 30 let...
fantomas
29.12.2009 13:26
#
No tak průměr 20 let je extrém a ani Arsenal ho v ideálním složení dohromady nedá. Takže moc nechápu, proč to zmiňuješ. Nicméně když si projdu zálohu Chelsea tak naopak - stárnout ta záloha začne možná tak za dva roky, kdežto letos jsou vesměs všichni na vrcholu sil. Deco se po prvním debilním roce rozehrál aspoň do jedné pětiny své dřívější ormy v Barce, Ballack si furt odehraje svý a co se týče ostatních? Škoda mluvit. Lampardův věk je na CM v pohodě přijatelný a nebojím se říct, že je dokonce zlomový. Cole s Maloudou taky v nejlepších letech a o Essienovi snad ani nemusim mluvit. Že je záloha stárnoucí, to ti nemužu vyvrátit, protože neexistuje fotbalista, kterej by rok od roku nestárl, ale že je přestárlá, to už je nebetyčná kravina. To se na mě nezlob.
Padre
29.12.2009 13:32
#
Slushnej
29.12.2009 13:43
#
tak to nebudes asi moc inteligentni...kdyz nechapes, proc jsem uvedl ten priklad (a neboj, nebylo to mysleno na Arsenal...), starnouci jsem uvedl, protoze za nedlouho budou ti hraci prestarli (vsimni si, ze jsem slovo prestarli nepouzil pro popis momentalniho stavu, tak mi ho nepodsouvej, ano?) - budou cim dal horsi...
fantomas
29.12.2009 13:52
#
Ty se mi snad jen zdáš. Jednak - proč tohle řešíš, probůh? Hlavní je současnost, která je z pohledu Chelsea (i v horizontu další sezony) mimořádně slibná. Co bude za dva tři roky je úplně zbytečný řešit, protože je nad slunce jasné, že třeba Ballack ve svých 35 letech za Chelsea 9/10 zápasů neodehraje, zatímco teď je dává. Pochopitelně, že dojde k oživení kádru, postupnému oživení kádru (není potřeba taková rekonstrukce, jaká nastala u City). Dochází zralí i talentovaní hráči (Sturridge, Žirkov) a docházet taky budou. Bezpředmětná diskuze. A vyprošuju si, abys mě nenazýval "ne moc inteligentním". Totéž bych si mohl dovolit i já a nedělám to.
Padre
29.12.2009 13:56
#
jenomže ty bys měl na rozdíl od něho aspoň pravdu
fantomas
29.12.2009 13:57
#
To už je jedno.
Slushnej
29.12.2009 14:04
#
cumim kolik tady ma fantomas ctitelu...
fantomas
29.12.2009 14:10
#
Výsledek několikaleté dřiny.
Padre
29.12.2009 14:14
#
s takovýma jako Slushnej a FedeX jinak já rozhodně jeho ctitel nejsem, jen dokážu ocenit věcnou a inteligentní argumentaci
fantomas
29.12.2009 14:16
#
No, Slushnej má docela štěstí, že mám dneska dobrou náladu. Jinak bych už za monitorem asi pěnil.
Slushnej
29.12.2009 14:19
#
to abych se zacal bat...
fantomas
29.12.2009 14:22
#
Právěže nemusíš.
Slushnej
29.12.2009 14:03
#
hlavni je soucasnost a blizka budoucnost - a ja nepokladam za vyhru mit tym postaveny na hracich, kteri maji pres tricet (viz AC Milan), kvalitativne muzou jit hodne rychle dolu...nevim, co ti na tom neni porad jasne, zvlast, kdyz se jedna o porovnani soucasnych zaloh MCFC a Chelsea FC, ja bych uprednostnil tu prvni, ty mozna tu druhou...
fantomas
29.12.2009 14:08
#
Já bych neupřednostil ani jednu, každá má něco do sebe, ale to je vedlejší. Víš, co na tom nechápu? Třeba to, že nejseš s to pochopit, že TAHLE sestava v tomhle složení jen těžko vydrží dvě tři sezony. Že Ballack nebude mít takovou úlohu i v 35/36, že Deco už bude dávno někde v Emirátech nebo ve Španělsku a tak dále. Jinak záloha postavená na třicátnících? Tím myslíš Lamparda (31 - ideální věk, ale to už sem ti jednou psal), viď? Nebo snad i Maloudu, Colea či Essiena? Nabývám dojmu, že si hrozně zabedněnej a taky začínám mít pocit, že mi s tebou co nevidět dojde trpělivost.
Slushnej
29.12.2009 14:17
#
no prave, o to jde:"TAHLE sestava v tomhle složení jen těžko vydrží dvě tři sezony"...ti hraci starnou a budou se zhorsovat (a to nemluvim o vyssi pravdepodobnosti zraneni opotrebovanyho tela), zatimco hraci jako Ireland, de Jong, Robinho, Barry nebo SWP si svoji vykonnost pravdepodobne udrzi nekolik let...proto je lepsi mit zalohu jako ma ManCity nez jako ma Chelsea...
fantomas
29.12.2009 14:21
#
Ale co mi je po tom, že budou horší a horší někde za humny? Velký kulový. Hlavní je, že Chelsea, a o tom moc nepochybuju, bude mít i za dva tři roky stejně kvalitní zálohu, jakou má teď. A když na to koukáš povrchně, tak samozřejmě - teď je lepší mít tu zálohu, co má City. Když jdeš ale víc do hloubky, moc tomu tak není. Chelsea ji totiž vybudovala postupem času, systematickými nákupy, kdežto ManCity ji poslepovalo vlastně jen během dvou let. Na to pak navazují i současné výkony. A jestli Chelsea půjde tou samou cestou i nadále (a jakože Ancelotti je konzervativní trenér), může klidně být nad City i konstantně a nejen teď.
FedeX
29.12.2009 13:21
#
jj, a jeste podle me kdyz odejde Drogba s chelsa, nebude tam nikdo kdo bude davat goly, pak Essien jednoznacne nejsilnejsi clen zalohy bdue taky citelne chybet, takze se uvidi, jak budou hrat..takze chci Chelsea videt, city taky odejdou 2 duleziti hraci, ale u Chelsea to bude znat vic...jeste kdyby ManUtd odjel Rooney,taky bych ej chtel videt...tim chcu rict, ze v Chelsea a v Utd je to o 2-3 hracich, ale v city je to vic kolektivni..
Padre
29.12.2009 13:27
#
Jejich hlavní problémem je podle mě to, že jim chybí hráči s vítěznou mentalitou, vždyť kdo z jejich kádru vyhrál něco pořádného a hrál při tom klíčovou roli (viz. Tevéz a "jeho" vítězství v LM). Jejich tým prostě tvoří hráči, kteří tam šli primárně z finančních důvodů a absolutně jim chybí jakkýkoliv vztah ke klubu a fanouškům. Ne že bych si idealizoval ostatní, ale pro mě jsou vždycky ukázkou této harmonické symbiozy s klubem hráči jako Terry, Gattuso, Giggs, Puyol atd. Jedinou nadějí City v tomto ohledu je pro mě Micah, ale ten potřebuje ještě pár let, aby pro tuto roli dorostl.
fantomas
29.12.2009 13:29
#
To je zajímavej pohled na věc a určitě ne špatnej. Jenže - furt to nevyvrací fakt, že ta kvalita a tudíž i potencionální síla tam prostě je. Jde jen o to ji promítnout i na povrch, což se zatim City daří jen zčásti.
Padre
29.12.2009 13:37
#
Uvidíme, ale všechno si za peníze nekoupíš V tomhle obdivuju Barcelonu, která dokáže dlouhodobě zapracovávat do týmu odchovance, kteří by pak za úspěch celku vypustili duši Naopak se mi moc nepozdává politika tvého Arsenalu, kdy skupuje mladé talenty odevšad možně (hlavně teda z francie ) a pak mi přijde, že ti kluci mimo hřiště moc pevnou partu netvoří. Podle mě dělají to co City, jen za méně peněz a s mladšíma hráčema...
fantomas
29.12.2009 13:44
#
Gunners určitě nejsou pevná parta. To jde mnohdy poznat. Právě ta kostra je hrozně nejistá, to je ten největší rozdíl oproti dřívějšku. Je možný, že podobnej guláš vzniká i v City, ale zatim moc nepozoruju, že by hráči do zápasů nedávali všechno.
Padre
29.12.2009 13:19
#
jo ještě sem si všiml té obrany, tím chceš říct, že ji má MC lepší než Chelsea? Richards(velký talent, ale zatím ne úplně přesvědčivý) x Ivanovič(v současnosti nej RB v PL+v záloze ještě Bosingwa), Terry x Lescott (to snad nepotřebuje koment), Alex x Touré (stejný level), Cashley (dlouhodobě jeden z nej LB na světě) x Bridge (jeho bývalý náhradník v Chelsea)...Tže 3 ze 4 prvků obrany Chelsea jsou na vyšší úrovni a ty zahlásíš, Chelsea může MC konkurovat jen v záloze
Slushnej
29.12.2009 13:23
#
Ivanovic?to je nejaky vtip?Terry uz neni, co byval a Alex se s Tourem nemuze merit...jedine na LB ma Chelsea asi vetsi kvalitu...
FedeX
29.12.2009 13:25
#
no myslim, ze RIchards presvecil dost a ze se Ivanovicovi vklidku vyrovna, s Terrym bych srovnaval spis Toureho, oba jsou jistoty tymu, Lescotta bych srovnaval s Carvalhem, momentalne hraje Carvalho urcite lip, ale kdybych ho porovnal s Lescottem z Evertonu, tak by byli na stejne urovni, pak Ashley je urcite o uroven vys, nez Bridge..to je nejvetsi slabina city v obrane...a ze je Alex stejne dobrej jak Toure..to si me dost rozesmal.. vetsi kec sem nevidel..
Padre
29.12.2009 13:29
#
vidím že to nemá cenu, kdo nesleduje neví..končím diskusi než mi úplně zešediví vlasy.
FedeX
29.12.2009 13:31
#
prave ze sleduju, a to co si napsal je dost velka blbost..
Padre
29.12.2009 13:42
#
ok, podle posledních DVOU zápasů City ti dávám za pravdu...
FedeX
29.12.2009 13:46
#
jak me muzes dat za pravdu, kdyz tretina z uvedenych hracu nehrala...nechapu..ja si davam az pravdu podle celkovych vykonu..
Padre
29.12.2009 13:49
#
vidím že ironie je pro tebe neznámý pojem, nicméně nevěš hlavu, není to tvoje chyba, ale českého školského systému, který má velké nedostatky...
FedeX
29.12.2009 13:52
#
hm, nekdy poznat nejde, jestli to myslis vazne nebo ironicky..a vzhledem k tomu, jaky tady pises hovna fatk nevim, co myslis a nemyslis vazne..
Padre
29.12.2009 14:03
#
Ok, vidím že na sebe máme podobný názor. Nicméně to, jestli City dokáže natrvalo proniknout se současnou soupiskou na špici PL ukáže až čas. Dle mě na to kádr zatím nemají, ale pro ně asi nebude velký problém ho "trošku" obměnit...
FedeX
29.12.2009 14:12
#
nemaji, vubec:D:D:Dto tak to je nejvetsi kec, cos opet mohl napsat..jako kadrem se s City nemuze rovnat ani United, ani Liverpool, ani Arsenal a sou na spici..to me vysvetli..kadrem se jim vrovna maximalne Chelsea, ale ti letos titul nevyhraji kvuli nepritomnosti Drogby a Essiena..a kdyz rikas, ze na to enmaji kadr, proc prohrali pouze 2krat??proc porazili Chelsea a Arsenal, proc remizovali na hristi Liverpoolu a malem i na Old Traford?..omg..asi nevis,co pises..
Padre
29.12.2009 14:22
#
Víš co to znamená PODLE MĚ? To znamená, že mám svůj osobní názor, který je založen na dlouhodobém pozorování z vlastní pespektivy, a jistě ovlivněn řadou subjektivních faktorů-shrnutí: Necpu ti to, prostě to vidím tak jak píšu a nikde neříkám že moje pravda je jediná a nevyvratitelná. To, že nedokážeš respektovat jiný názor je jen a jen tvůj problém Ty tvoje výkřiky, že MC jsou tak skvělí, ptže prohráli jen 2 zápasy snad ani nemá cenu komentovat, spíš se dívej kolik zbytečných remíz měli s relativně slabšíma soupeřema a kolik mají v celkovém souhrnu bodů
fantomas
29.12.2009 13:28
#
No, teď se ale bavíš o té momentální formě, o níž si ještě před chvílí ani nechtěl slyšet. Nebo ne?
Padre
29.12.2009 13:31
#
U toho Ivanoviče jo, tam jsem se nechal unést, ale tak třeba ten Bosingwa má určitě větší jméno napříč Evropou než Micah...Za ostatním si stojím...
fantomas
29.12.2009 13:33
#
Záleží jak to bereš, no. Na Ostrovech určitě ne, ve světě asi jo (ale i to je relativní).
FedeX
29.12.2009 13:39
#
tam asi hraje to, ze je Bosinqwa starsi o 6 let a taky to, ze Richards hral jen v Man CIty, ktery se malokdy nekam dostalo do Evropy a Chelsea hraje posledni dobu LM..
FedeX
29.12.2009 13:34
#
myslim si ze momentalne je Micah lepsi nez Bosingwa, hlavne v obrane fazi..
fantomas
29.12.2009 13:35
#
A v útočné ho zas dává Bosingwa, no. Si nevybereš.
FedeX
29.12.2009 13:42
#
tak to nevim, v utoceni je stejne dobrej, jako Bosingwa..letos dal 2 goly+proti Portsmouthu mu neuzanli regulerni gol a zaridil gol na 2:1 proti Arsenalu..navic je skvelej hlavickar coz se o Bosingwovi rict neda...
fantomas
29.12.2009 13:46
#
To bude možná tim, že ve svých začátcích hodně často nastupoval i na stoperu, na kterého má taky patřičnou postavu. Je úplně jiný typ beka než Bosingwa. Hraje víc zezadu, směrem dopředu má dle mě furt velké rezervy.
FedeX
29.12.2009 13:49
#
jenze obrance je od toho, aby branil..takze o obrane roli jasne prevazuje Micah, v utoceni asi trochu Bosingwa,ale kdyz chce Micah zautocit a jde dopredu, tak se urcite Bosingwovi vyrovna..
fantomas
29.12.2009 13:53
#
Obránce ano, bek jen zčásti. Sou dva základní typy beků: ofenzivní (Bosingwa) a defenzivní (dejme tomu Richards). Tečka.
FedeX
29.12.2009 13:57
#
tjn, ale proste Micah taky neni jen ten,co stoji vzadu, taky umi zautocit, takze podle me je neco mezi offenzivnim a defenzivnim..
fantomas
29.12.2009 14:09
#
Tak kdyby jen stál vzadu, nikdy se o něm nehovoří jako o nejslibnějším anglickym pravym bekovi.
Padre
29.12.2009 13:54
#
jo holt když někdo moc chce, tak to jde...
FedeX
29.12.2009 13:58
#
hehehe..ty neco rikej s tim tvym nejlepsim pravym bekem PL Ivanovicem..
Padre
29.12.2009 14:08
#
Letos jednoznačně, za tím si stojím...a každý kdo sleduje fotbal a aspoň trochu mu rozumí ti řekne to samé. Předpokládám že si letos neviděl ani jeden zápas s Chelsea. Koho za nej RB LETOS považuješ ty, smím-li se zeptat? Richardse, který jednou hraje a třikrát ne?
FedeX
29.12.2009 14:13
#
tak nejlepsim pravym obrancem v PL je Glen Johnson..na toho nema ani Richards ani Ivanovic..
FedeX
29.12.2009 14:14
#
a jinak Richrards nehral kvuli potizim zranenim, hl. potizim s kolenem..
Padre
29.12.2009 14:16
#
LETOS rozhodně ne, celkovými kvalitami se dá souhlasit...
FedeX
29.12.2009 14:18
#
jojo letos je nej Ivanovic..urcite..Glen je lepsi ve svech smerech..a jinak dkyz pises o Micahovi, ze jedno hraje, 3krat ne, bylo to kvuli zraneni, jinak by hral..ale myslim, ze kdyby byl Bosinqwa fit, tak by Ivanovic nezahral ani jednou..
Padre
29.12.2009 14:28
#
Tak o tobě se mi snad bude i zdát
Padre
29.12.2009 13:46
#
Jsem rád že se po 2 vyhraných zápasech v řadě na tomto foru opět objevili objevili "věrní" fans City
Padre
29.12.2009 13:40
#
hrušky a jabka
fantomas
29.12.2009 13:04
#
S brankářem přeháňka, ale jinak nic než pravda.
hrubas
29.12.2009 13:10
#
Podle pravítka je to asi reakce na mě, tak možná to není o třídu, ale rozhodně je Given o kousek výš, a jinak to samozřejmě pravda je
FedeX
29.12.2009 13:12
#
s Hrubasem taky souhlasim..
fantomas
29.12.2009 13:16
#
O kousek, no. Čech je ale taky mladší, může ještě zrát. Já bych je momentálně postavil na stejnou rovinu s tim, že mi je svym stylem chytání a vlastně vším bližší Given.
Slushnej
29.12.2009 13:21
#
muze, ale nemusi...Given je momentalne dost lepsi golman nez Cech
FedeX
29.12.2009 13:27
#
souhlas, Given jednoznace City drzi, kdyby proti stoke nevychytal Tuncaye, kdo vi, jak by zapas dopadl, jinak o Cechovi se rit neda, ze by tym nejak drzel..je nejistej a v posledni dobe udelal dost chyb..a to ne jenom v Chelsea..
fantomas
29.12.2009 13:30
#
Taky Given není v poslední době úplně nejjistější. Pamatuju ho dvakrát schopnějšího, než je teď.
FedeX
29.12.2009 13:33
#
no podlůe me chyta stejne dobre jako driv, jediny s cim ma asi probelm je rozehravka, to sem mu da v posledni dobe asi vycist, to muze byt zpusobeny tema kyksama obrany..jinak ale tu Cech taky nema nejlepsi..
fantomas
29.12.2009 13:34
#
Jasně no. Ten dojem z velký části dělá i to, že chytá za tak děravou obranou. To se pak musí projevit i na jeho výkonech.
xyonek
29.12.2009 10:43
#
lnterista
29.12.2009 10:40
#
navic ty hrace co nabizim jsou ti co se neprosadili krom Maicona
MSgoo
29.12.2009 11:03
#
cože by neboli?napr Javier Zanetti
lnterista
29.12.2009 11:04
#
vubec ho neres
robertocarlos
29.12.2009 11:37
#
j_mrazik
29.12.2009 10:38
#
No kdyby chtěl Kaká do MC, tak by prospěl AC víc. Real jim určitě nedal tolik, kolik by dal MC. Navíc bych řekl, že Arabové platí hotově.
Arbiter
29.12.2009 10:40
#
no šak já se nepřu
lnterista
29.12.2009 10:41
#
jako ze v patek po treninku prijdou s prachama a rozdavaj jo?
Arbiter
29.12.2009 10:42
#
myslím, že to myslel bez splátek, prostě celá částka se převede z jednoho (nebo více) účtu na účet klubu
xyonek
29.12.2009 10:44
#
j_mrazik
29.12.2009 10:45
#
Tááák, děkuju.
lnterista
29.12.2009 10:53
#
ja to chapu...ale jen me ta myslena pobavila
kipmur
29.12.2009 11:00
#
Akdyž je náhodou zavřená banka tak přikutalí pár barelu ropy a je to ok
e07
29.12.2009 10:31
#
Quaresmu bych bral do city treba by se chytil
Arbiter
29.12.2009 10:35
#
a třeba Jenda Koller bude příští posilou L'poolu
sejber
29.12.2009 10:35
#
fair_play
29.12.2009 10:45
#
som za skoro každú srandu, ale toto už prekračuje hranicu únosnosti ešte Aquilaniho poslať do Slovanu za Janka Kozáka a zostava bude optimalizovaná
xyonek
29.12.2009 10:44
#
a koho by jsi ze city vyhodil? Na tyto posty tam máte hráčů snad víc, než celá big4
Slushnej
29.12.2009 10:32
#
parada cim vice hracu interu u sejku, tim lepe pro ostatni trymy Premier league
Santon
29.12.2009 11:05
#
Maicon tam nechce, už v létě to řikal, že to klubu jako Man.City nepůjde. Já to tipuju na letní odchod do Man.Utd nebo Realu.
$dolar$
29.12.2009 12:41
#
Mozna jsem jedinej prejici Interu, ktery si preje aby Quaresma zustal a ja mu verim ze se jeste muze prosadit, vzdyt v poslednim zapase pred zranenim hral velice dobre a ja mu proste verim, myslim si ze jeho problem je v hlave...
Santon
29.12.2009 13:33
#
Šanci ještě dostane, v jednom rozhovoru Mourinho řekl, že ho bere jako "lednovou posilu" díky tomu výkonu proti Fiorentině. Teď má poslední šanci (půlrok) na to, aby dokázal, že má Interu co nabídnout.
$dolar$
29.12.2009 15:05
#
Slushnej
29.12.2009 10:31
#
Chelsea Inter prejede jak nic...a Mourinho je namachrovanej debilek, navic na "jeho" fotbal se neda divat
e07
29.12.2009 10:33
#
koudak
29.12.2009 10:38
#
Můj nejoblíbenější trenér snad se jednou do Anglie vrátí
e07
29.12.2009 10:41
#
Garrard
29.12.2009 10:50
#
vrati benitez mu vyklidi pole
j_mrazik
29.12.2009 10:51
#
Liverpool ho nevyhodí, nemůže si dovolit vyhazovat prachy za propustění.
Arbiter
29.12.2009 10:53
#
ti dopadli, co?
j_mrazik
29.12.2009 10:55
#
Začarovaný kruh. Vyhodíš trenéra, budeš bez peněz, nebudou posily. Nevyhodíš trenéra, budou špatné posily a budeš zase bez peněz.
kipmur
29.12.2009 11:05
#
Ja věřím že se Liverpool zvedne do konce Unora je zpět i když ho nemusím tak mě na té špici chybí
Slushnej
29.12.2009 10:54
#
Mourinho v Liverpoolu FC
fair_play
29.12.2009 11:01
#
To by bolo super, ale myslím, že si už asi zvykol na celkom iné zázemie aké je momentálne v LFC.
MSgoo
29.12.2009 11:05
#
do Poolu by nechcel ist,tam nie je moc vela penazi na posily a on si potrebuje hracov kupovať ako napr v Chelsea a Interi
Schevchenko
29.12.2009 11:08
#
presne
Al Capone
29.12.2009 10:51
#
José
kryštof
29.12.2009 10:53
#
Jen ať jde, Interu nic nového nepřinesl..tuším, že tato sezóna je jeho poslední v Itálii. Moratti je sice hodnej tatínek, ale taky není blbej..
lnterista
29.12.2009 10:55
#
taky mam ten pocit...jen nas vyuzil aby si odfajfkoval Serii A
Arbiter
29.12.2009 11:01
#
Liga Sagres-check
UEFA Champions League-check
Barclays Premier League-check
Serie A-check
kryštof
29.12.2009 11:02
#
+ aby si vydělal slušnej balík peněz. Měli ste ho hned kopnout do řiti a sáhnout po volném Spalettim.
Arbiter
29.12.2009 11:02
#
Spaletti ale šel taky po penězích
lnterista
29.12.2009 11:06
#
tak jasne ale po bitve je kazdej general...jako vypadalo to dobre...mancini,quaresma(ikdyz ja mu zas tak moc neveril),jose...zase kdyby tu byl spaletti tak by se to nejak radikalne nezmenilo(LM)a kazdej by rikal meli jste zainvestovat a zkusit Joseho ten by se do Interu hodil
Getzo5
29.12.2009 11:09
#
Fanúšikovia Zenitu by sa asi nebránili, ale voľný rozhodne nie je...
kryštof
29.12.2009 11:38
#
Měli ho kopnout do řiti v době, kdy byl Spaletti volný..logické.
spanhel
29.12.2009 14:11
#
Nebuď natvrdlý.
MSgoo
29.12.2009 11:06
#
zalezi ako daleko to dotiahne v LM
lnterista
29.12.2009 11:09
#
uz ted jsme daleko
MSgoo
29.12.2009 11:12
#
skoda,že sme chytili akurat tu Chelsea,keby Bordeaux alebo Sevillu,tak to by sme mohli polahky pomyslať na stvrtfinale,ale s Chelsea to budu mimoriadne tazke dva zápasy,pre mna je Chelsea druhym najvacsim favoritom na vyhru v LM po Barcelone
lnterista
29.12.2009 11:14
#
bud rad ze jsme otocili s Dynamem
MSgoo
29.12.2009 11:16
#
ved vieš ako som sa tesil?:)pritom som ich mal este na tikete,ale myslim si,že ten obrat sme si zasluzili,hlavne v druhom polcase sme si dokazali vytvoriť kopu sanci
robertocarlos
29.12.2009 11:42
#
to je fakt slabá útěcha. Inter musí vždycky myslet nejvýš, nepostup, byť jakkoli těsný, či nespravedlivý bude ostudou a zklámáním, i kdybychom vypadli s Barcelonou v nelepší formě...
xyonek
29.12.2009 12:33
#
prej Bordeaux Podívej se na jejich skupinu + jejich počet bodů + výsledky ze L1 a budeš rád za Chelsea...
robertocarlos
29.12.2009 12:45
#
jn
F.Torres
29.12.2009 10:59
#
ten nadpis a k tomu ta fotka, to je dokonalý spojení
Arbiter
29.12.2009 11:02
#
to se myslím hádá s rozhodčím
MSgoo
29.12.2009 11:06
#
unho je to skoro na zápasovom(dennom) poriadku ,no co,aspon je haluz
Santon
29.12.2009 11:08
#
Po sezóně si tam klidně běž.
robertocarlos
29.12.2009 11:17
#
jj, už mě začíná zase srát. Koho zajímá, kam chce jít? Ať si ty kecy strčí někam...
lnterista
29.12.2009 11:18
#
jj tyhle kecy taky nemam rad...Joseho mam rad ale je videt ze tu nechce zustat...presne tohle jsem citil z Ibry
j_mrazik
29.12.2009 11:19
#
Kdo? Redakce? Mourinho?
lnterista
29.12.2009 11:20
#
Jose
j_mrazik
29.12.2009 11:27
#
Ok, ale zase jsme u toho, jak redaktor položí otázku a jak je to nakonec přeložený. A ptali se ho lidi z Londýna, takže jim neřekne: Fish, chips, bad weather, Mary f.cking Poppin, London.
Getzo5
29.12.2009 11:29
#
Arbiter
29.12.2009 11:16
#
100. pro Josého
robertocarlos
29.12.2009 11:16
#
robertocarlos
29.12.2009 11:16
#
100. pro Cordobu v Interu
Tsigi
29.12.2009 11:22
#
Tak je jasný, že Inter jeho doživotním snem být nemůže
robertocarlos
29.12.2009 11:35
#
to po něm ani nikdo nechce, ale podobná vyjádření, která vyvolává víceméně sám, jsou trapná a jen vedou ke zvýšenému napětí a spekulacím...
Padre
29.12.2009 11:51
#
"Já se vrátím, a se mnou přijde zákon" Už se mu stýská, klukovi portugalském, v porovnání s Itálií vidí, kde se hraje nejlepší fotbal Viděl bych to tak že půjde pozvednout Liverpool, ostatní kluby které by potenciálně připadaly v úvahu už mají na dlouho (zdá se) obsazeno.
robertocarlos
29.12.2009 11:52
#
nevěřím tomu, že by ho v Liverpoolu přijali
Padre
29.12.2009 11:58
#
Myslím že by to tam pozvedl (rozuměj nastolil disciplínu, upravil taktiku, přivedl i jiné posily než Španěly), a to přesně oni potřebují. Pokud by za ním stály výsledky a předváděná hra, tak se nebojím že by na něj pískali jako na Hřebíka ve Spartě Léčba Rafou se už nějaký ten pátek míjí s účinkem, tže na konci sezony (i pokud nakonec dosáhne na to 4. místo) očekávám jeho vyhazov.
robertocarlos
29.12.2009 11:59
#
nevšiml jsem si, že by José měl nějakou výrazně sofistikovanou takltiku, spíše to je obyčejné hraní kvalit hráčů. Liverpool by jeho angažováním nic nezískal, akorát by se naštvalo plno fanoušků a provětrala kasa klubu...
Padre
29.12.2009 12:25
#
Právě že tu taktiku dokáže přizpůsobit osobitým kvalitám hráčů, aspoň teda tak si ho pamatuju z působení v Chelsea (Inter přiznám se moc nesleduju). Navíc vždycky vycházel z pevné obrany, a asi měl docela zmáknuté i standartky, protože se současnou Achillovou patou Chelsea nikdy problém neměl. Liverpool by získal kvalitního manažera, který umí vítězit, a myslím že by je v horizontu dejme tomu 3 let mohl dotlačit k titulu (i když je otázka kolika finančními prostředky by disponoval, ameritčí majitelé jsou docela škrti). Samozřejmě chápu že jde o klub, kde mají tradice velký význam, ale nikdy sem neměl pocit že by ho právě liverpoolští fans nějak zvlášť nenáviděli, José byl prostě nenáviděn v rámci celé PL
robertocarlos
29.12.2009 12:27
#
já o kvalitách Josého nemám zase tak vysoké mínění, nikdy mě natolik nepřesvědčil...
Padre
29.12.2009 12:30
#
Ok, ale musíš uznat, že pokud bychom ho skutečně vídali na Anfieldu byl by to o důvod víc k sledování PL
xyonek
29.12.2009 12:38
#
Ale je to hodně nereálné...

Jelikož jak se psalo výše, Pool si nemůže dovolit propustit Rafu, jelikož na jeho odstupné by sotva někde hledali peníze. Dále José mi nepříde jako dobrý manager, což ukázal celkem dobře v CHelsea, nemůže mít volnou ruku v přestupech, aniž by ho nikdo nekontroloval a u Live už vůbec ne, když jim záleží na každém Euru...

JEdiným plusem je, že by mohl u Live hrát to jeho 4-3-3, protože nato má Live stavěný systém, ale to je tak vše.
Padre
29.12.2009 12:45
#
Ten poslední koment jsem myslel spíš tak, že mi chybí jeho kontroverzní, narcistické, egohonící komentáře při kterých jsem vždycky padal ze židle Jinak uznávám, že případné angažmá Mourinha u Poolu obsahuje příliš mnoho neznámých a vyvolává příliš mnoho otazníků, což v současné finanční situaci jednoznačně hovoří proti jeho získání.
Padre
29.12.2009 13:02
#
*finanční situaci Poolu
vladis271
29.12.2009 12:50
#
Nikdy, tam nech si sníva o manU a o nástupníctve fergieho a nesere sa do Liverpoolu
Padre
29.12.2009 13:05
#
to byl jen návrh Tak si užijte další dekádu Rafovy vlády
papos182
29.12.2009 13:25
#
Sam Mourinho by do Liverpoolu nesel, a kdyby se tam nejakou scifi nahodou dostal, tak by nemel tolik penez na posily a tou trochou penez by spravil nakupy typu Quaresma, Mancini. Myslim, ze nakupuje jeste hur nez Benitez.
fair_play
29.12.2009 13:56
#
To by som netvrdil, ja by som ho na lavičke LFC videl veľmi rád, aj keď je to nereálne kvôli vyššie spomenutým dôvodom. To asi skôr v niektorom inom tíme, ale aj to by ma potešilo, lebo by PL získala "šťavu", v súčasnosti nie je ani jeden manager čo by vedel rozvíriť pomyselnú hladinu tak ako on
papos182
29.12.2009 13:59
#
Kdyz uz by chteli vymenit Beniteze, tak ne za dalsiho Jizana. V tom proste vyraznou zmenu nevidim.
One-Real
29.12.2009 12:22
#
OT: Real Madrid přišel na dlouhou dobu o stopera Pepeho a neustále se spekuluje, kdo by ho mohl nahradit. Deník Marca nyní přispěchal se zprávou, že se Bílý Balet bude snažit získat Nemanju Vidiče z Manchesteru United.
robertocarlos
29.12.2009 12:24
#
dobrý vtip v té Marce fakt sedí vtipálci
One-Real
29.12.2009 12:28
#
Nejspíš jo .., ale zareaguju na pohádku o Marce, která tu je zde často prezentována jako nějaký Blesk nebo něco na ten způsob, přitom například v létě byla Marca díky spolupráci s Peréze v souvislosti s Realem, "u všeho první" a povětšinou se její "předpovědi" se celkem často stávali později skutečností.
robertocarlos
29.12.2009 12:30
#
tak přece MUTD nepustí možná nejlepšího stopera světa jako nějakého pionýra v zimě do sídla konkurence...
Padre
29.12.2009 12:34
#
Asi tak, zvláště teď kdy je v obraně kosí jedno zranění za druhým a jediný Vidič je drží nad vodou
One-Real
29.12.2009 12:40
#
asi si mě nepochopil
ty: dobrý vtip
já: Nejspíš jo

ten dodatek, co sem tam přidal nesouvisel přimo z případem Vidič..
robertocarlos
29.12.2009 12:45
#
jo, chápu, v klidu - já jen píšu, že MUTD nepustí kvalitního hráče jako Vidiče jako nějakého pěšáka v zimě (to je celkově konstatování)
One-Real
29.12.2009 12:48
#
však jo, já to sem hodil jen tak pro zajímavost...v zimě je to absolutní blbost, navíc jeho nepoužitelnost v LM (osmifinále, možná i dál) by byla taky hodně špatná..
merengues
29.12.2009 12:46
#
V létě, ne teď. Jinak je to samozřejmě blbost, jediná šance je, kdyby chtěl opravdu pryč kvůli počasí.
robertocarlos
29.12.2009 12:47
#
ani tak se mi to nezdá. To už u vás spíš vidím toho Maicona
merengues
29.12.2009 12:55
#
Jo, je to blbost. Já chci stejně raději v základu Albiola.
xyonek
29.12.2009 12:48
#
FCBlaugranas
29.12.2009 12:33
#
mourinho666
29.12.2009 12:58
#
Jose pojde tak nanajvys do Fc Liverpoolu,ziadny manch.utd to urcite nie.
fantomas
29.12.2009 12:59
#
Nemůžem se dočkat.
fantomas
29.12.2009 13:41
#
200. proti Mourinhovi v Anglii.
lnterista
29.12.2009 13:44
#
driv nebo pozdeji je jasnej
fantomas
29.12.2009 13:55
#
No jo, já vim.
bruce
29.12.2009 14:00
#
tak je asi jasné, že některý z těch cigošů - nových klubových majitelů, si toho portugalského kašěpara přivede do svého klubu v Anglii, a všichni vědí, že on jde jen tam kde jsou velké prachy, tudíž ten výběr není naštěstí zrovna široký......
Lovec
29.12.2009 14:09
#
V úvahu připadá snad jen Chelski...
fantomas
29.12.2009 14:10
#
A v budoucnu i ManCity. Že by si to Mancini s Mourinhem pěkně zopákli, tu střídačku.
Lovec
29.12.2009 14:14
#
V City jsou na to hloupí dost. Ale tak Mourinhovi by vyhovovalo mět za prdelí dojné krávy, ze kterých by mohl tahat prachy na ty svoje nákupy.
lnterista
29.12.2009 14:15
#
ze by mu zase Mancini pripravil tym pro titul
fantomas
29.12.2009 14:16
#
No tak zase...
lnterista
29.12.2009 14:18
#
tak uz by se to jednou opakovalo
vandertom
29.12.2009 14:17
#
S Interem neni těžké vyhravat tituly. Mancini mu toho moc nepřipravil.
fantomas
29.12.2009 14:17
#
lnterista
29.12.2009 14:18
#
tak jasne ale k cemu prisel Jose bych ten titul vyhral i ja
vandertom
29.12.2009 14:20
#
Však právě. Nemyslím si, že by to bylo až tak velkolepé dílo Manciniho. Spíš kvalita soupeřů je špatnější.
lnterista
29.12.2009 14:21
#
jasne souhlas ja si jen chtel rejpnout do Joseho ze nic neukazal
vandertom
29.12.2009 14:21
#
MSgoo
29.12.2009 14:26
#
jeho vykon platu 10 mil eur/rok vobec ani zdaleka neodpoveda(snad len zatial,a proti Chelsea dufam,že ukaze,že je celkom schopny trener)
lnterista
29.12.2009 14:30
#
kdyz prohrajem nejak smolne nebo v prodlouzeni tak OK je to fotbal ale jestli to bude neco jak s Liverpoolem nebo Barcou tak je cas udelat papa
robertocarlos
29.12.2009 17:11
#
ostuda to bude i kdybychom vypadli po patnácté sérii penalt...
lnterista
29.12.2009 23:23
#
proc jako?
robertocarlos
30.12.2009 09:55
#
protože pro klub jako Inter zkrátka vždy bude neúspěchem, když se nedostane ani mezi 8 nejlepších týmů Evropy. Vždycky a je jedno po jakém průběhu... Já si sice více cením Serie A, ale i přesto nějaké osmifinále LM neberu jako úspěch.
lnterista
30.12.2009 10:08
#
ono je taky rozdil s kym vypadnes a jakym stylem
robertocarlos
31.12.2009 10:07
#
v podstatě ani ne
Tsigi
29.12.2009 14:31
#
problém je v tom, že vyfasoval právě tu Chelsea, kde momentálně je skutečně schopný trenér a má lepší tým, Inter měl fakt pech
vandertom
29.12.2009 14:10
#
City, CHelsea...mimo VB je to Real , Barca Uzbekistan
minoLFC
29.12.2009 14:10
#
smer ManU časom....
vladis271
29.12.2009 19:16
#
To dúfam, pretože Mourinho je dobrodruh a nie stály typ. Možno vyhrá 1, 2 tituly, ale potom poríde kríza, hra bude otrasná a on sa poberie. Môže síce sľubovať na začiatku, žeby rád vydržal na lavičke 20 rokov, ale realita je niekde inde. Navyše on potrebuje peniaze a veľa peňazí, a to mu Liverpool ponúknuť v súčasnosti nemôže a dokonca ani manU. Glazerovci sú oproti teroristovi žobráci, z čoho vyplýva, že citizens postupne preberú vládu v meste.
chelsea 8
29.12.2009 14:13
#
jj vrat se ale do chelsea
Zajda
29.12.2009 21:31
#
jtbs
29.12.2009 23:55
#
Ja se vratim
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.