Mistrovství světa v roce 2026 uspořádají Kanada, Mexiko a USA

13.06.2018 13:02, aktualizováno 13.06.2018 18:40 - Aktuality
FIFA
 
Mistrovství světa v roce 2026 uspořádají společně USA, Kanada a Mexiko. Na dnešním zasedání v Moskvě o tom rozhodl kongres mezinárodní fotbalové federace FIFA. Severoamerická kandidatura dostala 134 hlasů, její jediný soupeř Maroko 65. Závěrečného turnaje se poprvé zúčastní 48 týmů.

Ve prospěch severoamerické trojice rozhodl dostatek moderních stadionů, dostupnost a výborná infrastruktura. Navíc podle odhadů organizátorů by mělo mistrovství v Kanadě, USA a Mexiku vynést FIFA 11 miliard dolarů, zatímco v případě Maroka šlo o polovinu. Africký stát by navíc musel postavit devět úplně nových stadionů a pět zrenovovat.

"Dnes zvítězil především fotbal," prohlásil šéf americké fotbalové federace Carlos Codeiro. "Máme obrovskou radost, ale současně cítíme velkou čest a pokoru, že nás členové FIFA vybrali za pořadatele světového šampionátu," přidala v prohlášení severoamerická fotbalová konfederace CONCACAF.

Hlasování v Moskvě bylo veřejné, což bylo v ostrém kontrastu s předchozími volbami, kdy pořadatelství šampionátů v letech 2018 a 2022 získaly Rusko a Katar. Posléze bylo zatčeno přes 40 činovníků, kteří byli obviněni a odsouzeni za korupci, především při prodeji marketingových a vysílacích práv.

Vyšetřování rozsáhlého skandálu měla na starost americká prokuratura, která sídlí nedaleko stadionu MetLife v New Yorku pro 87 tisíc diváků. Právě tam by se podle organizátorů mělo za osm let hrát finálové utkání. Spojené státy by měly hostit 60 z 80 zápasů rozšířeného turnaje, Mexiko s Kanadou po deseti.

Mexiko jako první stát uspořádá šampionát potřetí, hostilo ho už v letech 1970 a 1986. V USA se po roce 1994 uskuteční mistrovství světa podruhé, v Kanadě bude poprvé. Maroko naopak neuspělo s kandidaturou ani na pátý pokus.

Pro severoamerickou kandidaturu hlasovali v Moskvě i zástupci Fotbalové asociace ČR, zatímco Maroko podpořily například Slovensko s Nizozemskem a Francií. Voleb se nemohly zúčastnit svazy Americké Samoy, Guamu, Portorika a Amerických Panenských ostrovů, protože jsou nezačleněným americkým územím. Írán se zdržel hlasování.

"Myslím, že zvolení společné kandidatury Kanady, USA a Mexika, nebylo pro většinu zástupců světových federací překvapením. Nevýhodou může být možná jen časový posun, jednoznačným plusem ale bude ekonomický přínos pro FIFA, UEFA i členské národní asociace," řekl předseda FAČR Martin Malík.

Zástupce marocké kandidatury mrzelo, že neměla plnou podporu afrického kontinentu, protože 11 afrických zemí hlasovalo pro konkurenci. Stejně tak jako země z Blízkého Východu.

"Doufali jsme, ale ztratili jsme hodně hlasů na vlastním kontinentu a od našich arabských bratrů. Pak jsme neměli šanci," řekl ambasador marocké kandidatury a bývalý nigerijský fotbalista Daniel Amokachi. "Počítali jsme s našimi přáteli, ale byli jsme zrazeni," dodal fenomenální marocký běžec Hicham El Guerrouj, který pomáhal s kandidaturou.
Autor: ČTK
Počet zobrazení: 2775
Komentáře (210 / 0 nových)
Adhol
13.06.2018 13:05
#
Paráda! Jednoznačně lepší volba, jsem rád, že bude MS v normálních zemích.
blade115
13.06.2018 13:15
#
V normálních zemích, kde mezi sebou chtějí stavět zeď a kde na fotbal sere pes?
Adhol
13.06.2018 13:25
#
V Mexiku je fotbal jednoznačně ještě něco víc než nejpopulárnější sport, takže tam bych se nebál. V USA je fotbal taky dost na vzestupu, stačí si vzpomenout na 4 roky zpátky, kdy byla ta země docela unešená z toho MS, kde Američani překvapili. Takže mě se jako jedinej slabší článek zdá Kanada, ale zase to bude zajímavej a trochu exotickej tým. Navíc si myslím, že v Maroku je třeba dost nedostačující infrastruktura a taky by mohlo hrozit přesunutí na podzim jak v Kataru.
Obr Koloděj
14.06.2018 15:45
#
kecipep
13.06.2018 13:32
#
Momentalne vice mladych kanadanku zacina s fotbalem nez s hokejem
r.mrazik
13.06.2018 15:07
#
to jsi asi v jinym stoleti covece
blade115
13.06.2018 15:21
#
Myslíš ? Jako Mexiko neberu, v USA je to sice na vzestupu, ale pořád až dalece za jinými sporty a Kanada ... Mhm,nedávno k nám přijeli příbuzní z Kanady a prakticky ani nechápali, co je smyslem hry, natož aby znali některého reprezentanta. Což chápu, že samozřejmě není určující pro zhodnocení toho zájmu v Kanadě, ale mě to spíš utvrdilo v tom původním přesvědčení... A zeď určitě není téma z devadesátek.
r.mrazik
13.06.2018 15:34
#
kanada je samozrejme jinde...ale v mexiku je fotbal jasna vec
a v americe? jasne,jsou tam pro ne zajimavejsi sporty,ale i na "soccer" tam chodi dost lidi...verim,ze vic jak v maroku?
zed ma tema akorat jen jejich trouba...jinak to je mimo
Doubas
13.06.2018 15:47
#
No ja kdybych se zeptal svyho kolegy co je offside, tak taky bude vedet kulovy, natoz, aby mi rekl nejakyho naseho hrace. Ale jasne, Kanada to tolik nezere, ale prave to MS to vetsinou lame.
Intsky
13.06.2018 18:52
#
V americe sice neni nejpopularnejsi ale stale taha 25tis. lidi na ligu a i na státní a junirskou se chodí a Američani ve sportech nechavaji dolače, mexičani srdíčko, a kanada má zapalenou mládež :) +plus velky stadiony, spousta nesmyslných tabulek a statistik, kamery i do bot a bude to práva americká sranda -minus přenosy ve tři ráno
Zaschrona
13.06.2018 15:27
#
V normalni zemi se musi chranit hranice. Bez zdi to mnohdy nejde.

A v Mexiku i USA je prumerna navstevnost na MLS vetsi nez na nejvyssi soutez v Brazilii, Argentine nebo Nizozemsku...
Posledni Kovboj
13.06.2018 20:55
#
mayday
13.06.2018 15:50
#
Normální zem, kde vládnou gangy a kartely a stahování kůže zaživa je na denním pořádku
Vsadim gule
13.06.2018 13:21
#
Uvědomuješ si v kolik se asi bude většina zápasů hrát? Já určitě kuli tomu vstavat nebudu i kdyby tam hráli naši..
Adhol
13.06.2018 13:26
#
zrovna na zápasy našich bych si třeba já klidně přivstal, záleží na každým
john334
13.06.2018 13:54
#
No, tak bude pár zápasů okolo půlnoci, to snad není tak hrozný.
Y.N.W.A
13.06.2018 13:59
#
za mě lepší čas než Rusko (radši pozdější večer a v noci)
Zaschrona
13.06.2018 15:32
#
Vetsina zapasu bude temer urcite v pro Evropu idealni casy, jako to bylo pri MS 1994 nebo v Brazilii. Od sesti do dvou.
alegre
13.06.2018 15:41
#
Spis to vypada ba 20:00 - 4:00
Zaschrona
13.06.2018 15:46
#
Urcite bude snahou davat vecerni zapasy na vychodni pobrezi, aby to bylo v Evrope jeste v rozumnou hodinu a byla sledovanost. Pokud zacnou v sest, tak to bude u nas od pulnoci.
martin8
13.06.2018 18:43
#
Nemyslím, že se budou řídit podle Evropy.
Zaschrona
14.06.2018 01:07
#
Zatim se vzdy sampionat tak ridil. Neni duvod, proc by to melo byt tentokrat jinak. Evropa je porad nejvetsi trh v pomeru pocet divaku a jejich ekonomicka uroven.
czech_mira
14.06.2018 15:21
#
Nímrmajer
13.06.2018 15:14
#
Sedu
13.06.2018 16:27
#
Obr Koloděj
14.06.2018 15:45
#
12janjde
15.06.2018 04:06
#
60 zápasů v USA a po 10 v Kanadě a Mexiku,psali na tom United2026,ale teď to všecko vymazali a je tam jen ta zpráva o úspěšné kandidatuře
Ligter
13.06.2018 13:05
#
Kanada na MS
alegre
13.06.2018 13:08
#
Co Kanada! Ale dovede si nekdo predstavit tu bramboracku kvalifikace CONCACAF? Mozna postup az osmi tymu?
Ligter
13.06.2018 13:21
#
což o to, mně se ten počet účastníků taky nelíbí
Liquid
13.06.2018 17:38
#
no bude to vyjimečné MS, už samo účast Kanady na něm bude zpestření
KingMaster13
13.06.2018 13:11
#
A co tam jako bude dělat? Sice jsem jim přál aby někdy na MS byli ale nemají snad jediného pořádného hráče. To bude o hovně tam mít takovej tým
alegre
13.06.2018 13:13
#
A ktomu Honduras, Pnama, Kostarika, Salvador, Guatemala...
KingMaster13
13.06.2018 13:15
#
Kostarika, Honduras beru to jsou tradiční účastníci ale ten zbytek
alegre
13.06.2018 13:24
#
Honduras tradicni? Tri ucasti, 0 vitezstvi, 3 remizy a 6 proher, skore 3:12... Opravdu prinos pro fotbal.Jo a taky postup z nejslabsi konfederace na svete.
KingMaster13
13.06.2018 13:26
#
Tak furt se tam alespoň probojovali. O tom si nějakej Salvador může nechat jen zdát
alegre
13.06.2018 13:29
#
Salvador ma pouze o jednu ucast mene, hral v letech 1970 a 1982.
KingMaster13
13.06.2018 13:45
#
OK, tak jsi mě vyučil z historie
12janjde
14.06.2018 04:59
#
Jo,Salvador je špička
isokarhu
13.06.2018 14:41
#
alegre vitaj ! nebudu nejake clanky o comkolvek z hondurasu ? skvele sa to citalo a vela ludi by si tym potesil.
alegre
13.06.2018 15:04
#
Ja ted pisu jen o mestech, kde se hraje EURO a MS. Mam dost prace a taky jiz nemam dvacet let
Inter Eterno Amore
13.06.2018 16:48
#
Tomasz Radzinski bol dobrý hráčik z CAN
Liquid
13.06.2018 17:41
#
jo s Jednou Kollerem v Anderechtu
Nímrmajer
13.06.2018 15:15
#
ratusek
13.06.2018 13:06
#
48 týmů
KingMaster13
13.06.2018 13:11
#
janinho
13.06.2018 13:25
#
ttopi
13.06.2018 13:42
#
Z předchozího článku: "Na moskevském kongresu FIFA se naopak nebude jednat o možném rozšíření šampionátu z 32 na 48 týmů už v roce 2022 v Kataru. Tento bod byl z programu stažen."

Tak to moc nechápu. Asi si to tam kluci odhlasovali během svačiny
fantomas
13.06.2018 13:49
#
Co? Ne, prostě se možnost expanze už pro rok 2022 zavrhla.
ttopi
13.06.2018 13:53
#
Jsem to popletl, tam se psalo o MS 2022, tohle je článek o MS 2026.
REPLIKATOR
13.06.2018 14:47
#
bayern987
13.06.2018 15:26
#
mayday
13.06.2018 15:54
#
A tříčlenný skupiny
sima.vok
13.06.2018 16:03
#
lajka30
13.06.2018 17:30
#
Liquid
13.06.2018 17:42
#
Inamoto
13.06.2018 19:45
#
Obr Koloděj
14.06.2018 15:48
#
nenavidimManUTD
13.06.2018 13:06
#
iHawX
13.06.2018 13:08
#
A automatickou kvalifikaci budou mít všichni 3? A pak ještě budou další 4 týmy ze Severoamerický kvaldy ne?
KingMaster13
13.06.2018 13:10
#
Proč 3 země ty vole. V tom případě se ani nemusí hrát kvalifikace pro Střední a S. Ameriku
langosh
13.06.2018 13:19
#
tak 48 států ( ), to už se musí někam vejít
Nímrmajer
13.06.2018 15:16
#
Zaschrona
13.06.2018 15:36
#
3 mista a dalsi 2 do baraze pro 32 zemi, ale kvalifikace se pry hrat nemusi...
frankiefcb
13.06.2018 13:10
#
zbytečně moc států
KingMaster13
13.06.2018 13:11
#
12janjde
14.06.2018 05:02
#
Málo,aspoň na 96 to rozšířit,aby se tam mohli někdy v průběhu příštích 100 let dostat naši
ratusek
13.06.2018 13:12
#
Na čí úkor budou pořadatelé ve skupinách?
By mě ještě zajimalo kolik stojí to hlasování, kolik je v tom úplatků. Protože jim je určitě jedno kde to je. Svoje federace si hlasují pro sebe a ti neutrální?kolik stojí takový hlas
Recoba Inter
13.06.2018 13:14
#
Klidně to mohlo být jen v Kanadě...
LM
13.06.2018 13:17
#
ŠafarčíkjeBůh♥
13.06.2018 13:17
#
48 týmů a těm, co připravují reporty před MS jebne...
Y.N.W.A
13.06.2018 13:37
#
přesně.... preview týmů se přesunou do expresek
ZB 07
13.06.2018 13:48
#
patas92
13.06.2018 14:27
#
Představ si tu fantu
wishmaster
13.06.2018 14:39
#
REPLIKATOR
13.06.2018 14:47
#
bayern987
13.06.2018 15:26
#
Medico
13.06.2018 15:52
#
Tak porad lepsi nez 64 tymu
Zaschrona
13.06.2018 16:01
#
Pokud FIFA neni schopna vymyslet nic lepsiho nez cisty system na skupiny, tak v tom pripade plati, ze system na 64 tymu by byl mnohem lepsi nez ten paskvil s 48 tymy.
sima.vok
13.06.2018 16:04
#
Obr Koloděj
14.06.2018 15:49
#
J.Defoe
13.06.2018 13:18
#
48 týmů podle mě není problém... ještě k tomu, když teď vidíme Italy, Holanďáky atd. sedět doma. Tak bude víc fotbalu, no a co? Určitě nebude problém najít 48 slušnejch reprezentací. Ještě když fotbal se v těch "menších" zemích pořád zvedá.
langosh
13.06.2018 13:20
#
ty zůstanou doma i tak, včetně naší repre
frankiefcb
13.06.2018 13:37
#
tak pokud hodí polovinu míst z těch navíc Evropě, tak cajk, ale o tom silně pochybuji. Nicméně i tak budu zvědavý a budu to hltat. Jenom ty skupiny po třech se mi nelíbí.
J.Defoe
13.06.2018 13:47
#
Třeba tyhle země kdyby byly na MS, tak by to těžko někomu mohlo vadit...
Itálie, Nizozemsko, Irsko, Slovensko, Turecko, Wales, Pobřeží Slonoviny, Kamerun, Alžírsko, Ghana, Chile, Paraguay, USA, Kanada
frankiefcb
13.06.2018 13:52
#
No zrovna Kanada ne, ale jako jo tyhle kádry jsou zajímavé, jde spíše o to podle jakého klíče se bude kvalifikovat.
cologneFC
13.06.2018 13:54
#
Viac futbalu nebude. Počet zápasov bude nezmenený. Akurát v skupinách odohrá každý iba 2 zápasy namiesto troch.
mayday
13.06.2018 15:58
#
Těch 48 týmů jsem schopnej ještě se skřípěním zubů a přivřením obou očí přejít, ale ten formát s tříčlennýma skupinama, to je naprostej paskvil.
ClancyWiggum
13.06.2018 16:01
#
To bude komedie no
J.Defoe
13.06.2018 16:22
#
to je zas blbý no, že se někdo dostane na MS a zahraje si jen dva zápasy...
mayday
13.06.2018 19:00
#
Jednak, a jednak taky může být po prvním a jediným zápase ve skupině hotovo.
12janjde
14.06.2018 05:04
#
Leopší formát neexistuje,žádné zdlouhavé čekání na 3 zápasy,po 2 bude jasno o postupu
mayday
14.06.2018 13:08
#
Tak zdlouhavý čekání. Skupinová fáze má svoje kouzlo, po prohraným prvním zápase se dá v pohodě postoupit, tady se odehraje první zápas a pomalu víš, kdo z jakýho místa postupuje. Je to kravina, 100 let se hraje se čtyřčlennýma skupinama a je to tak nejlepší.
Johny203
14.06.2018 23:33
#
V 1934 sa nehralo na skupiny, vtedy hneď prvý zápas bola vyraďovačka takže polovica týmov išla po 1 zápase domov ale súhlas, formát so 4 člennými skupinami je najlepší.
12janjde
15.06.2018 03:56
#
Jo,to by bylo nejlepší,vrátit se k play-off od začátku a tím pádem by se turnaj mohl rozšířit na 128
johan14
13.06.2018 13:22
#
Aké prekvapenie.
johan14
13.06.2018 13:23
#
A nepustia na nich Rusko, prípadne budú hrať pod vlajkou FIFA.
ttopi
13.06.2018 13:41
#
Předpokládám, že ta 3 místa, která jim automaticky připadnou, se odečtou z jejich kvalifikací. Ví někdo, jak toto funguje?
alegre
13.06.2018 13:46
#
Na toto MS se bude vse rozdelovat jinak. Nyni mela CONCACAF 3+1, ceka se ze dostane minimalne dve mista navic. Asi by melo byt normalni USA, Mexiko, Kanada a 2+1, ale jeden nikdy nevi...
john334
13.06.2018 13:56
#
Mají mít celkem 6 míst, tak nejspíš 3 další z kvalifikace.
alegre
13.06.2018 13:58
#
Nebo taky muzou sloucit CONCACA s CONMEBOL. V Jizni Americe hraje pouze 10 zemi, zatim meli 4+1, zcela jiste dostanou dve mista navic, 6+1. To snad ani nemusi hrat.
ttopi
13.06.2018 14:29
#
No nemusí... A jak ty země teda vybereš? :D
alegre
13.06.2018 14:32
#
Jak pisu, existuje moznost hrat kvalifikaci spolecne s CONCACAF. A at postopi 10 nejjlepsich.
ClancyWiggum
13.06.2018 16:26
#
Tak to tam místo šesti z JA bude celá JA, protože bez USA a Mexika, už se tam nebude chytat vůbec nikdo.
Inter Eterno Amore
13.06.2018 16:52
#
Tomtaf
13.06.2018 19:47
#
Venezuela na MS? Proč ne!!
pedrofcb
13.06.2018 14:34
#
To fakt nemusí A co Oceánie? Dostane jedno jisté místo? To by se Austrálie vrátila nebo by měl Nový Zéland 99, 99% jistotu postupu?
milhaus81
13.06.2018 15:28
#
Austrálie tam ani nemusí zpět po tom přidání míst Asii.Ovšem pokud si to Nový Zéland nepo... sami,tak mají opravdu jistotu těch 99,99%.Tahiti nebo Šalamounovy Ostrovy by dostali hrozný příděly
mayday
13.06.2018 15:58
#
To ne no.
milhaus81
13.06.2018 15:06
#
Trchu jsem zkusil googlit a tohle mi vypadlo,pokud to tak bude platit i v realu.
Účastnická místa v současnosti a v roce 2026
Evropa 13 16
Afrika 5 9
Asie 4,5 8,5
Jižní Amerika 4,5 6
CONCACAF 3,5 6,5
Oceánie 0,5 1
Pořadatelská země 1 1
alegre
13.06.2018 15:15
#
To znamena: poradatelske zeme 3, CONCACAF 3 1/2...
milhaus81
13.06.2018 15:20
#
Vypadá to tak,myslím jen,že Afrika a Evropa mohly dostat každý ještě místo navíc,právě na úkor CONCACAF a Asie.
ClancyWiggum
13.06.2018 15:21
#
Oceánie, Asie a CONACAF Marketingová šaškárna vážně.
Zaschrona
13.06.2018 15:44
#
Jedina blba vec na tomhle rozdeleni je, ze neni spolecna kvalifikace cele Ameriky. Jinak je to celkem fajn, s prihlednutim na to, ze snahou je krome vykonnostni stranky i zasahnout a dat moznost ucasti po cele planete.
ClancyWiggum
13.06.2018 15:57
#
Jako i s těma místama jo ? To by tam postoupila snad celá JA. Vždyť tam nikdo konkurenceshopný nezbyl snad krom Kostariky. Jako ne že by mi to asi vadilo, ale bylo by to divný.
Zaschrona
13.06.2018 16:27
#
Na druhou stranu je tohle zas moc vyhodne pro cely Karibik a stredni Ameriku. Maji 3+2 mista do baraze pro nejakych 90 milionu lidi. Oproti tomu pro Jizni Ameriku 6+1 misto pro 420 milionu lidi.
ClancyWiggum
13.06.2018 19:50
#
Měli to asi nějak líp promyslet když jsou z tý kvaldy tři země pořadatelský.
mayday
13.06.2018 15:59
#
Hnus.
alegre
13.06.2018 17:15
#
Rozdil je v kvalite, poctu obyvatel. Ale nelze zapomenout, ze CONCACAF ma 41 clenu a CONMEBOL pouze 10...
mayday
13.06.2018 19:02
#
Spíš jsem myslel třeba Asie skoro 9 týmu... Tam ta kvalita prostě není. Na MS se točí pár týmů furt dokola, 9 týmu je kravina. Concacaf až 7 týmů... Napiču celý rozšiřování.
ClancyWiggum
13.06.2018 19:50
#
12janjde
14.06.2018 05:04
#
Jo,je to tak
fantomas
13.06.2018 13:48
#
ZB 07
13.06.2018 13:52
#
No letošní MS si musíme pořádně užít, protože po něm nás již nečeká nic dobrého. EURO 2020 ta šílenost po celé Evropě, o 2 roky později Katar a pak tahle severoamerická bramboračka...achjo.
KingMaster13
13.06.2018 13:58
#
Fakt
13.06.2018 13:59
#
sosna
13.06.2018 14:05
#
Superme
13.06.2018 14:29
#
S EURO 2020 i Katarem souhlas... ale tohle je skvělá volba! Je pravda, že to mohli Američané udělat i sami nebo jen s jednou z obou zemí, ale pro mě i tak lepší volba než Maroko.
ZB 07
13.06.2018 14:44
#
Já jsem zastáncem toho, aby šampionát pořádala vždy buď jedna velká země, nebo 2 menší, které by celou kandidaturu samy neutáhly. A v tomhle případě to není ani jedna z možností.
KingMaster13
13.06.2018 14:56
#
Superme
13.06.2018 15:04
#
Tak i já jsem větším přiznivcem kandidatury jedné nebo dvou zemí. Na druhou stranu - Mexiko by to samo nezvládlo a Kanada také ne. A jak sem napsal už nahoře - i pro mě by bylo příjemnější, pokud by to Američané měli buď jen s Kanadou nebo Mexikem. Rozhodli se takhle... a i tak je to podle mě lepší volba než Maroko.
ZB 07
13.06.2018 16:19
#
Zrovna já bych to viděl radši v tom Maroku. Kandidují na to už pěkně dlouho, a navíc by to bylo zas v jiném prostředí, o kterém se člověk dozví spoustu nových věcí. Pro mě MS ve třech zemích prostě ztrácí jedinečnost. Každopádně furt lepší USA+CAN+MEX než ta hrůza, co nás čeká za dva roky.
ŠafarčíkjeBůh♥
13.06.2018 16:23
#
To je naprostá tragédie. Jediné co beru jako plus, že si zajedu do Budapešti..

Ale jinak? Úplně to ztratí to kouzlo toho šampionátu v 1, max 2 zemích.. To už se více těším na ten Katar, aspoˇnebude v zimě nuda.
ZB 07
13.06.2018 16:28
#
Tak Katar je zas jinej příběh Ale jo, taky jsem na to MS zvědavej, jen se ho víc obávám, než že bych se na něj těšil...
Zaschrona
13.06.2018 16:31
#
A v cem jako ma byt jine kouzlo sampionatu, ktery je rozdeleny mezi vic sousedicich zemi nez jen do jedne zeme? Jako chapu, ze nasledujici Euro bude divne a ten format po cele Evrope je ulet, ale nevim, proc by nemel mit napriklad sampionat ve Skandinavii ci spolecne v Irsku, Walesu a Skotsku, svoje kouzlo.
ŠafarčíkjeBůh♥
13.06.2018 16:36
#
Já se bavím o šampionátu, který je v 12 zemích. Samozřejmě, že když to bude v tebou zmíněných, tak OK. Možná jsem tu 2 za max měl přepsat na trojku..

Kang & Kodos
13.06.2018 18:36
#
Sedu
13.06.2018 16:36
#
REPLIKATOR
13.06.2018 14:47
#
sima.vok
13.06.2018 16:04
#
Liquid
13.06.2018 17:44
#
Katar bude super, ale zbytek souhlas
Inamoto
13.06.2018 19:50
#
Bohužel
Obr Koloděj
14.06.2018 15:50
#
AS Trenčín
14.06.2018 18:08
#
Blasphemer
13.06.2018 13:58
#
48 týmů? Jinak bych ocenil info, kolik jednotlivé svazy dostanou účastníků navíc.
milhaus81
13.06.2018 15:17
#
Blasphemer
13.06.2018 15:47
#
Zeleznik
13.06.2018 14:22
#
Já bych udělal 40 týmů. 8 skupin po 5 týmech. Postoupí 2 týmy z každé skupiny a máte zase 16 osmifinalistů...
Zaschrona
13.06.2018 15:39
#
Tim bys natahl cely turnaj o dve dalsi kola ve skupinach a o zapas pro viteze, takze by se neumerne prodlouzil. Nemohlo nikdy projit.
mayday
13.06.2018 16:01
#
Natáhlo by se to o jedno hrací kolo ve skupině, tzn. řekněme cca 4-5 dní navíc. V tom nevidím problém, už jsem tento formát zmiňoval taky. Když už to museli rozšiřovat, tak takhle.
Zaschrona
13.06.2018 16:16
#
O dve kola. Jeden extra zapas a extra termin, kdy by mel jeden tym vzdy volno.
mayday
13.06.2018 19:04
#
5 týmu, každej hraje čtyři zápasy. Tzn. jedno kolo jsou dva zápasy, čtyři hrají a pátej má volno. Takže snad čtyři hrací dny, ve čtyřčlenné skupině jsou tři hráči dny. Tak jakej extra termín?
mayday
13.06.2018 19:05
#
Jo, sorry, máš pravdu, promiň. Každej hraje čtyřikrát, ale kol je vlastně pět. Tak kdyby chtěli, do prodloužení o týden by to narvali.
Superme
13.06.2018 14:25
#
Paráda! Krásné stadiony, krásné země... to bude parádní mistrovství! Teď ještě v září dát EURO Němcům a ne Turkům a budu spokojen A v roce 2030 Argentina, Uruguay a Paraguay (doufám)
Sedu
13.06.2018 16:38
#
Assarhaddon
13.06.2018 18:20
#
A v roce 2102 na Marsu, no ne?
czech_mira
14.06.2018 15:28
#
Jestli bude EURO v Německu nebo Turecku je úplně jedno, obě země jsou fotbalové
REPLIKATOR
13.06.2018 14:47
#
Čím dál víc účastníků a čím dál víc pořádajících zemí
isokarhu
13.06.2018 14:48
#
takze:
za mexiko - mexico city, guadalajara, monterrey, puebla
za kanadu - toronto, montreal, edmonton/vancouver
za usa - los angeles, seattle (ak bude vancouver, tak napr. salt lake city), denver, dallas, minneapolis, chicago, detroit, tampa, charlotte, cincinnati, washington, new york, boston

Superme
13.06.2018 15:23
#
Mexiko bude mít 3 stadiony - Mexico City, Monterrey a Guadalajara
Kanada také 3 - Montreal, Edmonton a Toronto
USA 10 - Minneapolis, Tampa, Charlotte a Chicago určitě ne, ty už vyškrtli. Můj tip: LA (Rose Bowl), Dallas, Washington, NY, Atlanta, Nashville, Miami, Philadelphia, Denver a Cincinnati.

isokarhu
13.06.2018 18:27
#
tak kanadu a mexiko som trafil)))

na skyscrapercity je slusna diskusia o mestach kde by sa to malo hrat a som prekvapeny, ze dali atlantu a nashville. je to pomerne dost miest na vychode. taktiez philly asi nebude kedze blizko je ny a wsh. skor by som pochopil detroit, moze sa tym ozivit ekonomika (napr. superbowl tomu velmi pomaha ale bohvie co bude dovtedy s detroitom). ked dat 10 usa miest, tak za mna ny, wsh, cincinnati, tampa, detroit, dallas, denver, seattle a la. a ten desiaty moze byt aj kansas city. tam je soccer velmi popularny, mesto sa dlho a aktivne snazi ziskat nba alebo nhl.
Superme
13.06.2018 19:14
#
Tak Atlanta by měla být logická - nový stadion + obrovský zájem o fotbal (48 000 průměr na zápas). Washington je na západě a k NY na východě je to pěkný "kousek" Protože si myslím, že bude Washington, tak padá Seattle (stejný stát), stejně tak padá kvůli LA San Francisco nebo NY New Jersey. Detroit bych nedával právě proto, že na tom ekonomicky je bídně - je to jednoznačně nejhnusnější velký město ve státech. A přeci jenom MS hodí do něčeho hezčího a pro fanoušky lepšího. Kansas City by mohl být zajímavý, souhlas, tak uvidíme
Superme
13.06.2018 19:18
#
To sem zase napsal píčovinu.. samozřejmě, že je WSH na východě
pedrofcb
13.06.2018 19:55
#
No hlavně si napsal pičovinu, že Seattle a Washington jsou ve stejném státě Seattle je sice ve státě Washington, což je ale na druhé straně USA než Washington D.C.
Superme
13.06.2018 20:03
#
No právě proto píšu, že jsem napsal píčovinu Jen mi to v ten moment nedošlo
Zeleznik
13.06.2018 19:19
#
Washington je co
Superme
13.06.2018 20:03
#
Pokud se bavíme o městech, pak DC, ne? Použij mozek
REPLIKATOR
13.06.2018 14:49
#
MS v roce 2030 by mohla uspořádat dohromady třeba Indie, Čína a Mongolsko
johan14
13.06.2018 15:03
#
Zaschrona
13.06.2018 15:40
#
Podle pravidel FIFA nemuze byt MS znova v Asii driv nez ob dva sampionaty, takze nejdriv v roce 2034.
Sedu
13.06.2018 16:48
#
To nejde, leda ze by jim Ceska republika pujcila penize.
David143
13.06.2018 17:20
#
Bože ty jsi tak omezeny člověk až to není možné... co je špatného na kandidatuře 3 zemi? Nádherné stadiony, které se vždy zaplní do posledního mistecka, logisticky se to da též vyřešit aby týmy nemuseli zbytecne cestovat tisíce kilometru.. podle mě ideální volba, stadiony budou využity i po MS a ne jak někde v Maroku, Kataru nebo JARu
12janjde
14.06.2018 05:13
#
To by bylo super anebo bývalá Indie,čili +Bangladéš,Pákistán,Myanma
r.mrazik
13.06.2018 15:08
#
to by to byl slusnej trojboj Rusko,Katar,Maroko...
ratusek
13.06.2018 15:12
#
MS 2030: Společná kandidatura Izraele, Jordánska, Iráku, Iránu, Sýrie a Turecka
MS 2034: Společná kandidatura Srbska, Chorvatska, Kosova, Albánie, Černé Hory, Bosny a Hercegoviny, Makedonie a kdo ví jestli bude mít zájem i Řecko
milhaus81
13.06.2018 15:22
#
MS 2034 by se tam vyvraždili v tomhle složení i bez Řecka
REPLIKATOR
13.06.2018 15:56
#
*Severní Makedonie
stas87
13.06.2018 15:26
#
Tak to sa cechom zvysila sanca sa tam kvalifikovat, nie?
sima.vok
13.06.2018 16:06
#
Slovákům snad ne?
stas87
13.06.2018 16:15
#
Nie. Slovaci postupi len na euro, nie na Mundial.
Frick
13.06.2018 15:43
#
A kdy konečně bude MS v Česku? Semifinále Brazílie - Španělsko v 10:15 pod vysílačem
czech_mira
14.06.2018 15:29
#
Zaschrona
13.06.2018 15:47
#
Za me fajn. Jedina vec, ktera mi ale hodne vadi, to je format tohohle MS. Ciste skupiny po trech snad ani nemohou myslet vazne.
Frick
13.06.2018 15:49
#
To Maroko mi přišlo jako naprostá šílenost. HDP r. 2011 tam bylo 5080 USD (i v tom JAR to bylo asi 2x tolik) celkem malá země o 33 mil. obyv. (JAR 54 mil.), bože...
12janjde
14.06.2018 05:17
#
Namibie a Botswana je prý na tom ekonomicky nejlépe z Afriky
isokarhu
14.06.2018 08:49
#
ani kapverdy vraj na tom nie su zle. jedna z najdemokratickejisch a najbezpecnejsich krajin afriky.
Frantszek
13.06.2018 16:03
#
To pořád roztahujou. Teď přes púlku planety na šířku, pak přes půlku planety na výšku..... Si týmy budou stěžovat na aklimatizaci. Bee, my jsme hráli v Torontu a teď máme hrát osmifinále v Mexiko City....
Zaschrona
13.06.2018 16:14
#
Az na to, ze ten format bude udelany tak, aby se presne tohle nedelo a tymy nemusely litat pres cely kontinent. A teda nemluve o tom, ze tymy ze zamorskych lig tohle zvladaji bezne...
Frantszek
13.06.2018 16:51
#
tak to jsem hodně zvědav, jak to vymyslej.

Týmy ze zamořských lig možná, ale zhýčkaní jednoteplopásmovci budou brečet.
Zaschrona
13.06.2018 17:48
#
Kazda skupina ma byt na jednom stadionu, nasledne pak pavouk bude nastaveny tak, aby tymy se geograficky neustale priblizovaly dalsimu pripadnemu dejisti. Alespon takovy ma byt plan, nekde jsem to cetl.
lajka30
13.06.2018 17:33
#
více týmů,více prachů ,více korupce=smrt fotbalu
Kepy_FCB
13.06.2018 17:34
#
To mohli rovnou svěřit celé zeměkouli
Kepy_FCB
13.06.2018 17:35
#
48 účastníků
Assarhaddon
13.06.2018 18:14
#
1. Fotbal dnes zvíťaziť nemohol ani náhodou, lebo pri 48 účastníkoch klesne kvalita zápasov dramaticky. Zvíťazila by výlučne a totálne komercia!
2. Píšem "by", lebo nič také sa neuskutoční. Podľa súhlasných proroctiev staroveku, stredoveku i novoveku sú toto posledné klasické MS.
3. Proroci, ktorý nazreli do akašickej kroniky tvrdili, že napr. r. 2021 meganičivá prírodná katastrofa zničí veľkú časť dnešného Talianska (Takže kto nejestvuje, ťažko môže štartovať na MS..
4. Ďalej sa uvádzajú mimoriadne krvavé udalosti: 1789 Veľká francúzska buržoázna revolúcia, 1917 - Veľká októbrová socialistická revolúcia
2019 - Veľká Talianska revolúcia
2023 - pohroma spôsobená akýmisi vlnami, nieje dodnes pochopené čo mali namysli (napr. zmeny v geomagnetickom poli, použitie nejakej zbrane, či kozmická príčina..?)
Skrátka, už MS v Qatare by malo pripomínať MS v Uruguay, čiže niekoľko kvalifikovaných proste nepríde, pretože keď ľudskú spoločnosť zvierajú existenčné problémy, nerieši hry
isokarhu
13.06.2018 18:30
#
vies o tom, ze ked v slove PIVO vymenis styri pismena a jedno pridas dostanes LASKA ?
a ked v slove LASKA pat pismen vymenis a jedno pridas dostanes FERNET ?
a to uz nemoze byt nahoda !!!
Shot2
13.06.2018 19:17
#
Assarhaddon
13.06.2018 20:23
#
Posledni Kovboj
13.06.2018 20:59
#
Asshardon
xjert02
13.06.2018 18:26
#
MS 1994 bylo jedno z nejkrásnějších v historii, takže za U.S. jsem rád. Nechápu tu Kanadu. Za sebe bych bral společně Mexiko a U.S.
martin8
13.06.2018 18:53
#
Já bych ještě jednu skupinu dal do Zimbabwe a další třeba do Mongolska, aby to stálo řádně za hovno. když už něco jebu, tak pořádně, ne?
irik
13.06.2018 18:55
#
pobody's nerfect
13.06.2018 19:05
#
Já bych si přál celosvětovou kvalifikaci, pak by na MS byly fakt ty nejlepší týmy světa
Tuard.MUTD
13.06.2018 19:53
#
mickey mouse
13.06.2018 23:53
#
Tohle roztahování do více zemí . Mi neříkejte že by to neutáhl jeden stát i přes více účastníků.
isokarhu
14.06.2018 08:50
#
minimalne usa by dokazali urobit aj styri majstrovstva po sebve a to vzdy v inych mestach)))
hotntoot
14.06.2018 09:35
#
Toto se líbí drogovým kartelům v Mexiku.
dondinho
14.06.2018 11:16
#
Přiznejme si, že 48 týmů je nešikovné číslo. Chtělo by to 64 týmů - 16 skupin po 4
Pokahontas
14.06.2018 12:43
#
No nic,jestliže platí princip rotace kontinentů,tak to jednou do Severní Ameriky zase dorazit muselo.Škoda,že nebyl žádný silnější protikandidát než Maroko...Čína coby druhý po sobě z Asie hned po Kataru tentokrát nepřipadal v úvahu,jen si říkám,proč tentokrát,nerozdíl odminula,nekandidovala Austrálie?Že by i v tomto smyslu byla počítána taky coby součást Asie?
Chudáci fotbalisti v tomto časovém pásmu kvůli TV zase budou muset hrát většinou přes den,tedy v největším žáru. (Ano,v Maroku by na tom ani večer nebyli o moc líp).

Pozitivum je,že Maroko aspoň ušetří obrovské peníze za nesmyslné přestavby a výstavby nových zbytečných hypermoderních stadiónů.
Nedělejme si samozřejmě iluze,že se nebudou muset nesmyslně a draze rekonstruovat i severoamerické stadiony-kapitál nemá nikdy dost,NIC mu není dost moderní-(viz poslední EURO ve Francii,kde se hrálo v 98´ MS,ale najednou ty samé stadiony nebyly dost dobré a musely se pro EURO nesmyslně a draze rekonstruovat).

,,Společná" kandidatura,kdy se v jedné zemi odehraje 60 zápasů a ve zbylých dvou pouze po deseti,to je fakt k smíchu
12janjde
15.06.2018 03:57
#
Přestoupili do AFC,tak jsou tam
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.