Metzelder se chystá na odchod z Realu Madrid, s novou smlouvou nepočítá

29.12.2009 17:50 - Aktuality
 
Působení Christopha Metzeldera v Realu Madrid se blíží ke svému konci a moc dobře si to uvědomuje i někdejší německý reprezentant. 29letý obránce, jehož často pronásledují zdravotní problémy, ani nepočítá s tím, že mu v následujících měsících bude nabídnuta nová smlouva...

"Je třeba být realistou; nemyslím si, že klub obnoví mou smlouvu. Jsem zde dva a půl roku a nemyslím si, že mi přísluší se ke své situaci nějak více vyjadřovat. Ne teď a ani v následujících měsících," prohlásil Metzelder.

Metzelder letos nastoupil jenom k jednomu ligovému zápasu, v němž Bílý balet vyhrál na půdě Espanyolu 3:0. Vedle toho pak byl v sestavě ještě v pro Real Madrid nechvalně známém pohárovém duelu na půdě Alcorconu (klub ze třetí ligy doma vyhrál 4:0).

Metzelderovi poté do sestavy nepomohlo ani zranění Pepeho, který si v letošní sezoně již nezahraje. Trenér Manuel Pellegrini dává od úvodních minut důvěru dvojici Raul Albiol, Ezequiel Garay, další variantou na post stopera je pak přesunutí Sergia Ramose z pravého okraje obrany.

"Jsem profesionál a budu pracovat poctivě až do konce. Musím bránit klub i jeho image," uvědomuje si Metzelder, jemuž současný kontrakt vypší na konci sezony.
Autor: Tomáš Pavlík / sports.yahoo.com
Počet zobrazení: 3825
Komentáře (246 / 0 nových)
Hajefr TV
29.12.2009 17:52
#
"Je třeba být realistou;
porky
30.12.2009 01:43
#
Bakary3
29.12.2009 17:53
#
Byli by blbí, kdyby mu novou smlouvu nedali, proč kupovat někoho jinýho ? Vždyť jako náhradník je dobrej, pokud mu to teda nevadí..
Ivanovič
29.12.2009 17:58
#
Do Německa
j_mrazik
29.12.2009 17:59
#
OT: Největší bomba dne: Hamšík do Barcelony...
Bakary3
29.12.2009 18:00
#
Co by s nim dělali..
j_mrazik
29.12.2009 18:02
#
Chtěl jsem zažertovat, ale odpustím si to. Hlavní roli by v tom vtipu hrál velký objem Hamšíkových úst.
Jinak na tom snad není nic pravdy. Doufám, že Barca bude dále stavět na odchovancích (a zároveň nekoupí Fabregase).
Bakary3
29.12.2009 18:06
#
Aha, jestli ten forek měl bejt trochu sexistickej, chápu.. No popravdě mě napadá jen to, že by prodali Henryho, Iniesta by hrál křídlo a tim by udělal místo Hamšíkovi, ale pochybuju, že se tohle uskuteční, navíc mi tam vůbec nesedí..
j_mrazik
29.12.2009 18:08
#
Sexuální podtext by to rozhodně mělo. Jinak já si ho tam taky nedokážu představit. Navíc, mi neříkej, že tam nemají někoho lepšího. Barcelonská střední záloha fungovala jedině, když tam byli odchovanci. Navíc by tady s místníma Slovákama bylo k nevydržení.
Bakary3
29.12.2009 18:10
#
Nevim, maji Xaviho, Iniestu, Keitu, Yayu, Busquetse a nějakej talentík tam asi taky bude, třeba ten Tiago, Dos Santos (ale to je asi křídlo..) ?
j_mrazik
29.12.2009 18:13
#
No hlavně bych docela rád viděl častěji na place Bojana... hlavně aby chlapec nezakrněl, ale ještě má čas.
jiricek8
29.12.2009 18:21
#
U Bojana se mi libí jak moc se chce prosadit do kadru, ale nevím jestli by pro něho přece jenom nebyla lepší hostovačka...
alcantara
29.12.2009 18:24
#
to by bol jeho koniec
jiricek8
29.12.2009 18:29
#
spíš pro neho bude konec to neustálé vysedávání na lavičce...
alcantara
29.12.2009 18:32
#
aj iniesta roky vysedaval na lavicke a vida, kam to dotiahol
jiricek8
29.12.2009 18:41
#
Jasné Iniesta čekal na sanci do 24? Od te doby hraje stabilne jinak cekal a cekal.. Ale proč myslíš že by to byl pro Bojana konec hostovačka?
alcantara
29.12.2009 18:48
#
pretoze hra barcelony je natolko specificka, ze by sa na pripadnej hostovacke nemusel vobec presadit a vysedaval by este viac. druha vec ja ta, ze kto raz odisiel z barcelony na hostovanie, nikdy sa nevratil ako plnohodnotny clen timu, bol to znak toho ze sa s nim uz nerata. dennodenny trening s tymto muzstvom mu urcite prospeje, on uz sa do toho dostaval na zaciatku sezony, ale smolne sa zranil a medzitym vyskocil na jeho skodu pedro.
jiricek8
29.12.2009 18:54
#
Jj v tomhle máš pravdu Barcelona má prostě svůj styl fotbalu svůj styl přípravy a vypadnout z tohoto cyklu by asi znamenalo pro něho konec. Mě se strasně libí jeho styl hry prostě typickej utočník pre barcu, ale je mi ho prostě líto jak vysedava + plus tedka pribyla konkurence ze strany Pedra..
Bakary3
29.12.2009 18:26
#
18:21 Mladíci do áčka Barcy
Kouč Barcelony Pep Guardiola po vánoční přestávce sáhne do rezervního týmu, aby nahradil Seydoua Keitu a Yayu Toureho, kteří odjedou na Africký pohár národů. Do prvního týmu Barcy by se měli podívat tři záložníci Gai Assulin, Thiago Alcantara, Victor Vazquez a útočník Jonathan dos Santos.

A už je to tu
j_mrazik
29.12.2009 18:28
#
Koukal jsem a vcelku jsem se zaradoval.
Bakary3
29.12.2009 18:29
#
Zajímavý, že 3 z těch čtyř jsou cizáci, i když Thiago už snad hrál za Španěly, myslim, že minimálně za sedmnáctky už jo.
j_mrazik
29.12.2009 18:31
#
Já jsem zvědavej na toho jew boye.
Bakary3
29.12.2009 18:35
#
Na koho ?
marty9637
29.12.2009 18:35
#
Já též..
Getzo5
29.12.2009 18:46
#
Na to, že som naň počul reči ako "najväčšia pecka od príchodu Messiho" tak mi v príprave neprišiel nijak mimozemský a práve naopak, slušne ma zaujal napríklad Jeffren či (svojim spôsobom) Pedro.
jiricek8
29.12.2009 18:30
#
Co je za narodnost ten Gai Assulin?
marty9637
29.12.2009 18:31
#
Izrael..
Getzo5
29.12.2009 18:45
#
Si fanúšik a nevieš to?
jiricek8
29.12.2009 18:46
#
sorry všecky fakt nesleduju
Getzo5
29.12.2009 18:48
#
Tak toto je minimálne jeden z najdôležitejších, ak nie naj. Ja nie som fanúšik Barcy a viem o nich. Nie je niečo divne?
jiricek8
29.12.2009 18:55
#
fakt se omlouvám, že jsem tady o tomhle fotbalistu neslyšel.. Odpustíš mi to ?
Getzo5
29.12.2009 18:56
#
Ja nie som ten, kto by ti mal podobné veci odpúšťať. To je skôr námet na zamyslenie.
jiricek8
29.12.2009 18:58
#
trochu nadhled.. každej má zájem o fotbal jinačí a zamýšlet se nad sebou fakt nemusím
Getzo5
29.12.2009 19:01
#
To je tvoja vec. Ja ťa nekarhám, len konštatujem a smajly toho typu si zato vskutku nezasluhujem
jiricek8
29.12.2009 19:05
#
v pohode, ale nevím všechno nemusíš kvuli tomu hned naražet hm?
Getzo5
29.12.2009 19:38
#
Len ma to udivilo, nič viac, nič menej.
merengones amargaos
29.12.2009 23:57
#
presne tak
alcantara
29.12.2009 18:33
#
nieco mi uniklo alebo jonathan zmenil post?
Bakary3
29.12.2009 18:36
#
Neni to křídlo ?
Host
29.12.2009 18:38
#
Střední záložník ne?
Host
29.12.2009 18:38
#
Jeho brácha je křídlo..
alcantara
29.12.2009 18:38
#
kridlo je gai, jonathan je zaloznik
Kongo
29.12.2009 18:08
#
Iniesta kridlo?
jiricek8
29.12.2009 18:10
#
Ano Iniesta umí zahrát výtečně na křídle
j_mrazik
29.12.2009 18:11
#
Ale je to takové to, do Barcy se hodící, křídlo. Do plný obrany. Taky si ho vybavuju na levý straně, jak tam trápí obránce.
Bakary3
29.12.2009 18:10
#
To je, viď
alcantara
29.12.2009 18:10
#
ako druha volba kedykolvek
jiricek8
29.12.2009 18:08
#
Stejně o tom Pep bude uvažovat až v létě a pochybuju, že mu zajem o Hamšíka vydrží... Jediné čemu věřím(nebo spíše chcu věřit)tak je příchod Riberyho! + David Silva je podle me do léta v Barce na 95%
alcantara
29.12.2009 18:20
#
tak dufam ze sa ti ten prvy pripad nesplni
jiricek8
29.12.2009 18:24
#
myslíš že by se do barcy nehodil?
alcantara
29.12.2009 18:31
#
svojim stylom hry by to mohol byt hrac pre barcelonu, ale je pridrahy, casto zraneny, typologicky podobny messimu, uz som to tu pisal, ja by som si skor vedel predstavit u nas noveho giulyho
jiricek8
29.12.2009 18:37
#
Ale minulou sezonu odehral bez zranení ne?a pred tím za marseille byl casto zranení? Jinak jsem zvedavý jak to s ním skoncí pokud vím tak smlouva Bayernu mu koncí v lete 2011 tak ti ho budou chtít letos v lete prodat pochybuju že tam prodlouží... Aspon neco z neho budou chtít vytrískat..
jiricek8
29.12.2009 18:42
#
samozrejme jeste ne letos v lete ale už se to blíží
alcantara
29.12.2009 19:01
#
aj na Eure sa zranil a nejaku dobu nehral, naviac mi napadla dalsia vec, ktora mi na nom vadi a sice az pricaste striedanie klubov, pricom vraj nie z kazdeho klubu odchadzal v najlepsom.
jiricek8
29.12.2009 19:08
#
Nj franck je fotbalová extratřída, ale za ty peníze je to u něho risk.. Ale stejně bych ho tam chtěl vidět (maybe léto 2011 zadaro )
alcantara
29.12.2009 18:07
#
typologicky sa mi k nam nehodi. to skor taka chelsea pripadne manchester
marty9637
29.12.2009 18:09
#
Kdyby nám v hledišti.......... Hamšíci... To by se krásně žilo to by byl ráj
j_mrazik
29.12.2009 18:12
#
vandertom
29.12.2009 18:31
#
Dobrej Maďar, ten Hamšík.
muhammadali
29.12.2009 18:32
#
muhammadali
29.12.2009 18:32
#
To by som ho začal neznášať ...
j_mrazik
29.12.2009 18:32
#
Až tak?
muhammadali
29.12.2009 18:33
#
No bohužiaľ
Lapíz
29.12.2009 18:46
#
Absurdní
alcantara
29.12.2009 18:50
#
mne to pride smiesne, dubovskeho som obdivoval a na tom nic nezmenil ani jeho prestup do realu.
MigueliFCB
29.12.2009 19:00
#
spanhel
29.12.2009 19:08
#
Sergio_ Ramos
29.12.2009 18:00
#
jiricek8
29.12.2009 18:03
#
Chris srší pokorou to se u fotbalistů jen tak nevidí
Bakary3
29.12.2009 18:07
#
Asi jsem tu legraci nepochopil..
jiricek8
29.12.2009 18:19
#
"Je třeba být realistou; nemyslím si, že klub obnoví mou smlouvu. Jsem zde dva a půl roku a nemyslím si, že mi přísluší se ke své situaci nějak více vyjadřovat. Ne teď a ani v následujících měsících,"
Bakary3
29.12.2009 18:19
#
Jo, a co je na tom tak vtipnýho ?
jiricek8
29.12.2009 18:23
#
Jen to, že to u každýho nevidíš
Kongo
29.12.2009 18:33
#
Ty smajly mohli byt naopak
jiricek8
29.12.2009 18:39
#
mohli špatně jsem to promyslel , ale rozhodně beru to jak se k tomu Chris zachoval
cesnak
29.12.2009 18:34
#
Tento hráč je velký fail vedení Realu. Nikdy sem nepochopil proč ho kupují, když ani zdaleka nedosahuje kvalit týmu Realu...Cueliar pokud přestoupí, tak dopadne stejně.
vandertom
29.12.2009 18:35
#
Přišel zadarmo
Bakary3
29.12.2009 18:36
#
Nešel tam náhodou zadarmo ? Myslim, že jo a potom je to dost dobře pochopitelný Jinak si ale nemyslim, že by neměl minimálně na třetího stopera.
vandertom
29.12.2009 18:35
#
OT : Ribery do Realu
alcantara
29.12.2009 18:36
#
marty9637
29.12.2009 18:37
#
Zdroj..?
vandertom
29.12.2009 18:39
#
50 mega eur...
j_mrazik
29.12.2009 18:40
#
banka
Bakary3
29.12.2009 18:40
#
50 mil. eur prej Tak tohle je konec Realu, jak to chtěl poskládat, to chci vidět, narvat do sestavy Ronalda, Higuaina, Benzemu, Kaká, Ribéryho, Lasse, Xabiho+ třeba Raula, VdV.. No a nechápu, že prodaj Robbena a koupěj Ribéryho, a za ty prachy, když kvalitativně jsou ty dva srovnatelný, nechápu..
vandertom
29.12.2009 18:41
#
Ja take ne. 50 mega je směšnych, navic Ribery odehraje 5 zapasu z 15...
Bakary3
29.12.2009 18:42
#
A to nejhorší- aby to nebyl konec pro Higuaína
j_mrazik
29.12.2009 18:42
#
Já bych ho v tom Arsenalu na brku vyzkoušel.
vandertom
29.12.2009 18:43
#
Jdi někam...
j_mrazik
29.12.2009 18:45
#
Mně byl vždycky sympatickej a pokud sním budete vytírat a odměníte se mu takovýmhle způsobem (i když ta zpráva je podle mne neskutečná kačica), tak nevidím problém.
vandertom
29.12.2009 18:46
#
Zatim nemam duvod BOHUZEL nevěřit. Ale Higuain je neprodejny.
j_mrazik
29.12.2009 18:48
#
To byl Robinho předtím taky, pak ho chtěli vystrnadit Ronaldem, tak se nasral... já jenom, aby se historie neopakovala... jinak si nedělám iluze, že by Wenger rozbil prasátko, on k nám chtěl apod. Čiště fantazíruju.
vandertom
29.12.2009 18:49
#
Hm...
j_mrazik
29.12.2009 18:54
#
S tebou je těžký komunikovat, ze všeho jsi hotovej, Zidane tě rozesmutní, Higuaín taky. Dej si zmrzku, nebo já nevim.
vandertom
29.12.2009 18:56
#
Tak Zidane, kde sou ty časy, kdy fotbal bavil fans RMCF.... Snad chapes, že by to teoreticky mohlo znamenat konec Higuaina, a že by mohl odejit...Nejoblibenější hráč...
j_mrazik
29.12.2009 18:57
#
Takže srdcovka, tak to potom jó. Říkám, být Wengerem, už bych se pomalu ptal.
Getzo5
29.12.2009 19:00
#
Samozrejme, že Higuaín je inde, ale štýlom už tam jedného podobného mladíka máte a ten vysedáva. Skúste ho čomusi potrebnému pre PL priučiť a žiaden Gonzalo nie je potrebný...
vandertom
29.12.2009 19:00
#
Jj, Higuain je srdcovka, ted sem si koupil pravej dres s jeho jmenovkou...Kam to svět spěje, dyž ja si koupim v prosincu dres, a on v lednu pude do Arsenal?
Getzo5
29.12.2009 19:02
#
Myslím, že ak sa tak stane, vladis ťa s radosťou zneužije aby si si kúpil dres LFC s menom Benitéza
alcantara
29.12.2009 19:09
#
ja mu zase odporucim dres henryho, aj mu ho zaplatim, keby bolo treba
jiricek8
29.12.2009 19:00
#
Wenger měl koupit Džeka.. Pořád mi to nedá, ale vidím v něm takového malinkatého Henryho
j_mrazik
29.12.2009 19:16
#
jiricek8
29.12.2009 19:20
#
no co s trochou nadsázky proč ne? Ale rozhodně by se do arsenalu hodil
Getzo5
29.12.2009 18:58
#
Ak pôjde do lepšieho... Viem o jednom mieste, kde je potrebný strelec a i keď nenaplňuje predstavy, ktoré sú potrebné pre súčasnú situáciu, prínosom byť môže. Taký sympaťáci sa neodmietajú.
marty9637
29.12.2009 19:00
#
Getzo5
29.12.2009 19:00
#
Vlastne tých miest poznám viacero a nikde sa mi príliš nehodí, ale predsa, posledná veta platí...
marty9637
29.12.2009 19:02
#
Tak Higuaín je pro tebe sympaťák, ale takový Anderson je jen přísírka z jihu?? Rafael to stejný...
Getzo5
29.12.2009 19:03
#
marty9637
29.12.2009 19:05
#
Proč tak koukáš? Tevéz, Rafael, Anderson, Obertan... Kolik už jsem toho od fans United na nich slyšel špatnýho.. Ale to, že jsou to všechno talenti, kteří mají potenciál být na svých postech úplně nejlepší to nikdo nevidí..
Getzo5
29.12.2009 19:08
#
Snáď si to rozrátaš na drobné, že to píšeš mne je slušná komédia. Idem sa najesť, kým sa vrátim, chcem, aby si sa poopravil.
marty9637
29.12.2009 19:14
#
Chceš mi snad říct, že o Andersonovi jsi někdy mluvil jinak než o lůze z jihu? Jestli ano, tak se omlouvám.. Ale já si trvám na tom, že pokud by hrál někde ve Španělsku, tak je hvězda (přesně jako je Higuaín, možná větší)
vandertom
29.12.2009 19:15
#
Tak Higuaín zas není hvězda. Zatím dava goly jen.
marty9637
29.12.2009 19:17
#
Hraje výborně, ne? fanoušci ho mají rádi... Neříkám, že by byl Anderson něco jako Messi..
vandertom
29.12.2009 19:18
#
Tak proměňuje šance, dava goly, nabízí se. Když se mu podaří prvni dva doteky s míčem, je to jeho zapas. Techniku ma, rychlost take. Ma našlapnute dobře. Nazval bych to ,,Vycházející hvězda".
Getzo5
29.12.2009 19:37
#
Ospravedlnenie sa príjma

Btw. Hviezda asi ťažko, nadpriemer možno, ale práve svojimi parametrami by nad ním v Primere boli viacerí, ktorým pán Boh síce nenadelil toľko fyzických predností, no zato techniky im dal do vienka viac...
marty9637
29.12.2009 19:38
#
Anderson má špatnou techniku?
Getzo5
29.12.2009 19:44
#
Nemá, ale rozhodne zatiaľ nepreukázal, čoho je schopný. V poslednom čase mal lepšie obdobie avšak stále to nie je ani horná hranica jeho možností. Ako v Španielsku, tak v Taliansku (samozrejme aj Anglicku) sa nájdu aj technickejší hráči. Nebyť svojho štýlu a postavy, verím, že na ostrovoch by už nebol. Technicky nevyniká natoľko aby to bola jeho najcennejšia vlastnosť.
marty9637
29.12.2009 19:47
#
CM by měl mít i fyzické předpoklady.. Třeba za Brazílii hraje super.. (viděl jsem celej jen jeden zápas )
Getzo5
29.12.2009 19:48
#
Rozhodne to nie je nutnosť a to dokonca ani v PL. Samozrejme, je to potešujúce, ak má.
marty9637
29.12.2009 19:51
#
Měl by sbírat odkopy brankářů.. Rozehrát, měl by umět vystřelit.. To přesně Anderson má, navíc umí i 1na1.. Kdo ho viděl kdysi viděl hrát za Porto (kde teda hrál spíš AM), tak ví..
Getzo5
29.12.2009 19:56
#
Vieme, vieme. Ja som si ho vyhliadol už v mládežke Brazílie, takže som ho sledoval skoro To, že zatiaľ nenaplnil ani to, čo si od neho sľubovali na základe angažmá u drakov, to je druhá vec. On má ešte čas, má ešte priestor, má potenciál. Len ho využiť. Vlastnosti CM má každý hráč individuálne, základné spoločné. Čo však Andersonovi až tak nejde je práve tá strela. Matne si spomínam na viac než zopár pokusov, ktoré mu leteli na bránu resp. boli aj nebezpečné. Sem tam sa ukopne a chválim, že sa nebojí vystreliť prekvapivo, čo mnohým hráčom chýba, ale ako prednosť by som to nevizdvihoval nijak extra.
Getzo5
29.12.2009 19:45
#
Keby som bol vŕtal ako mnohí, tak odpoviem len - to niekde píšem? Ale to nie je môj štýl, minimálne ty si takú odpoveď nezaslúžiš i keď je to tak...
fantomas
29.12.2009 21:55
#
Tak s tim Obertanem ses fakt trefil.
Bakary3
30.12.2009 10:28
#
Mně se náhodou Obertan líbí, ne, že bude další Ronaldo, ale fotbalista to bude hodně dobrej..
j_mrazik
30.12.2009 10:49
#
U Obertana se rád zasměju, to jo. Už mu i přestávám věřit..
Getzo5
30.12.2009 11:35
#
Demence...
hefy
29.12.2009 18:45
#
Na brko bych s Higuainem šel no.
j_mrazik
29.12.2009 18:46
#
Fotbal ano, drogy ne.
Lapíz
29.12.2009 18:47
#
© Mutu
jiricek8
29.12.2009 18:47
#
Getzo5
29.12.2009 18:49
#
marty9637
29.12.2009 18:50
#
jiricek8
29.12.2009 18:47
#
Kdyby se tak tím řídil Mutu
vandertom
29.12.2009 18:43
#
Hm...četl jsem, že z toho chtěj udělat dřívější Beckham, Zidane, Figo...
Bakary3
29.12.2009 18:45
#
No dobře, Kaká´=Zidane, Ronaldo= Figo, Ribéry nerovnáse Beckham, nevim nevim, ten Ribéry je absolutně zbytečnej, mě mrzí i to, že má zase menší šanci Rafík VdV
vandertom
29.12.2009 18:47
#
Jj, Ribery je taky takovej Figo...Vaart je nastesti AMF, což je narhada za Kaka, takže by ho to nějak neuškodilo. Spíš by to byl finish pro El Pirata.
Lapíz
29.12.2009 18:48
#
Kaká = Zidane jen ve snu
vandertom
29.12.2009 18:50
#
Dneska sem se dival na stare zapasy Realu...Zidane je neskutečnej hráč. Jak porazil Valenciu, Deportivo, skoro sám...ty vole, to byly slzy zas ...
Lapíz
29.12.2009 18:51
#
Mě to povídej, teď o něm píšu životopis a fakt si libuju v koukání se na jeho videa, zápasy atd. Do konce roku bude hotovej
vandertom
29.12.2009 18:55
#
Držím palce
Bakary3
29.12.2009 18:53
#
Proč ? Typově si aspoň trochu podobný jsou, akorát Kaká je rychlejší, Zidane byl zase (podle mě) lepší technicky a chytřejší.
marty9637
29.12.2009 18:55
#
Lapíz
29.12.2009 18:58
#
Zizou byl Zizou, neexistuje nic před tím ani potom
marty9637
29.12.2009 18:58
#
Před ním byl vždycky Ronaldo...
j_mrazik
29.12.2009 19:01
#
V rozestavení určitě a kolik od něj dostal golových přihrávek...
marty9637
29.12.2009 19:03
#
To každopádně... Mně osobně šlo i o kvalitu no..
Bakary3
29.12.2009 19:00
#
Souhlasim, pro mě je to taky Bůh, ale neřikám, že Kaká je lepší, jen, že typologicky je mu podobnej
vandertom
29.12.2009 19:01
#
j_mrazik
29.12.2009 19:02
#
Já bych ti to teda neuznal.
Bakary3
29.12.2009 19:02
#
Co ? To, že byl Zizzou lepší, nebo, že si nejsou vůbec podobný ?
j_mrazik
29.12.2009 19:04
#
Zidane toho posbíral víc, takže zatím vede. Tohle se těžko srovnává, nechci se pouštět do tahanit, kdo zrychloval hru, že Zidane často zpomaloval apod.
P-forhill
29.12.2009 18:42
#
Pod tím OT , o Barce o mladících, to jsem zvědav komu to prospěje víc, jesli Barce s odchovancema nebo Realu s tím jejich nakupováním...
alcantara
29.12.2009 18:42
#
higuain do barcelony a je to vyriesene
alcantara
29.12.2009 18:56
#
cital som to, co od neho cakat, ked sa pohybuje v takom prostredi, my ho naucime slusnemu spravaniu
vandertom
29.12.2009 18:59
#
Fuj!
marty9637
29.12.2009 18:52
#
Takže...
------Lass---------Xabi------
Ribéry---Kaká--C. Ronaldo
----Benzema(Higuaín)

Není to zlý.. Navíc je malá pravděpodobnost, že budou všichni zraví (hlavně Ribéry) Takže slušný, ale za takovou cenu?? Ani omylem...
vandertom
29.12.2009 18:53
#
Tsigi
29.12.2009 19:28
#
jako takhle o vypadá neuvěřitelně, kdyby spíš v létě koupili Villu místo Benzemy, tak už by to bylo neskutečný
Getzo5
29.12.2009 19:42
#
Presne, ja som ho tam už videl, narozdiel od Benzemu, ktorý tam ešte nemal zakotviť. Medzizastávka bola pripravená so všetkou cťou, škoda, že ho to ťahalo len na juh. Nemám rád, ak sa mladíci (do 22 rokov povedzme) snažia natlačiť do Realu. Neuvedomujú si, že tamojšia politika chce len to najlepše a to môžu odovzdať až v dobe, keď už čosi dokážu a nazbierajú skúsenosti na to, aby sa nestali ľahkými obeťami. Dres Realu si treba zaslúžiť, nie vymodliť.
marty9637
29.12.2009 19:43
#
Za půl roku budeš mluvit jinak.. by Nostradamus9637
Getzo5
29.12.2009 19:46
#
Nepopieram, to prísť môže, avšak za tým, čo som napísal si stojím, Nosti.
vandertom
29.12.2009 19:44
#
Dres Realu si treba zaslúžiť, nie vymodliť.
Getzo5
29.12.2009 19:47
#
Aj Barcelony...ale inou cestou. Len pre istotu, nech to pochopí každý.
vandertom
29.12.2009 19:48
#
Napsals to pěkně.
lexess
29.12.2009 19:47
#
lexess
29.12.2009 19:47
#
Ivanovič
29.12.2009 18:56
#
Nechápu prodat Robbena koupit Riberyho k čemu? Zranění jsou pořád oba a výkonostně není Ribery skoro o nic lepší
vandertom
29.12.2009 18:56
#
Mě to říkej...Jenže bohužel...Asi to musi byt hvězda prvni velikosti no.
alcantara
29.12.2009 18:57
#
dresy, dresy
Getzo5
29.12.2009 19:03
#
zemaak
29.12.2009 19:21
#
Robben-Calderon
Ribery-Perez/Zidan - pred prichodom Ronalda fajn, teraz absolutny nezmysel. Silvaa
spanhel
29.12.2009 19:24
#
Robben se už do Realu nehodí, teď je tam individualit více než dost, další co chce za každou cenu míč, by byl na škodu. Ribery se Realu bude hodit mnohem víc, je nesmírně pracovitý, žádný egoista.
RMCF
30.12.2009 11:07
#
tak lip bych to nerekl, akorat mam obavu ze vic nez na hristi ho uvidime na marodce, proto bych uprednostnil Silvu.
MigueliFCB
29.12.2009 19:01
#
willi
30.12.2009 11:55
#
bl-bost... kde si to vzal?
willi
30.12.2009 11:59
#
*blbost kvůli tomu, že Bayern se chtěl nejdříve snažit o to s hráčem prodloužit smlouvu a pouze kdyby nepodepsal tak by byl v létě prodán...
...Bayern o smlouvách bude jednat až v průběhu soustředění v Dubaji
willi
30.12.2009 12:03
#
...aha, tak teď jsem s edočetl, že v Dubaji se nic dít nebude... takže o smlouvách by se mělo jednat až po návratu do Mnichova...
LeoMessi30
29.12.2009 18:41
#
panebože číst taj na těch stránkách novinky to mam vždycky hlad do A Týmu Barcy jde útočník Jonathan Dos Santos
fantomas
29.12.2009 18:54
#
100. pro Cristianka.
Getzo5
29.12.2009 18:55
#
Getzo5
29.12.2009 18:54
#
100. pre Valenciu CF
Getzo5
29.12.2009 18:55
#
Zaváhaš, nežereš...
kecaldovseho
29.12.2009 18:59
#
MADRID - Vedenie španielskeho futbalového veľkoklubu Real Madrid naďalej intenzívne hľadá náhradu za dlhodobo zraneného stopéra Pepeho. V hľadáčiku "bieleho baletu" sa najnovšie ocitol stredný obranca anglického Manchestru United Nemanja Vidič, o čom informuje utorňajšie vydanie španielskeho denníka Marca.A Metzelder zůstává
Getzo5
29.12.2009 19:04
#
No way... To skôr pochopím, keď sa zamerajú na Chielliniho.
jiricek8
29.12.2009 19:15
#
Dokud MU povede Ferguason tak je neprodejný!
stephan
29.12.2009 19:19
#
jj stejne jako Ronaldo
lexess
29.12.2009 19:24
#
souvislost?
jiricek8
29.12.2009 19:28
#
Ronaldo si to vydupal
Getzo5
29.12.2009 19:38
#
Ronaldo nikdy nebol dlhodobo nepredajný, to vedel/vie každý.
IkerCasillas
29.12.2009 21:36
#
Konecne by tam byl hodne schopnej obrance v R.Devils se mi hodne libil minulou sezonu, ale myslis si ze ho SAF neda.
j_mrazik
29.12.2009 19:15
#
150. pro Higuaina v Arsenalu.
j_mrazik
29.12.2009 19:15
#
sakra.
vandertom
29.12.2009 19:15
#
Ještě, že Ti to nevyšlo.
FCBlaugranas
29.12.2009 19:38
#
OT:
Kouč Barcelony Pep Guardiola po vánoční přestávce sáhne do rezervního týmu, aby nahradil Seydoua Keitu a Yayu Toureho, kteří odjedou na Africký pohár národů. Do prvního týmu Barcy by se měli podívat tři záložníci Gai Assulin, Thiago Alcantara, Victor Vazquez a útočník Jonathan dos Santos.
odkedy je Jonathan utocnik?
ale inak , ziadny posilu nepotrebujeme
Jakub19
29.12.2009 19:46
#
Ale potřebujeme. Mladící jsou fajn, ale těžko s nimi zatím počítat do těžkých zápasů nebo jako alternativy za hráče základu.
spanhel
29.12.2009 19:48
#
Nepotřebujeme, APN se zas nehraje tak dlouho.
Jakub19
29.12.2009 19:49
#
Já to neberu s ohledem na ACN.
spanhel
29.12.2009 19:51
#
Na jaký post(y) si posily představuješ?
Jakub19
29.12.2009 19:52
#
tvořivého záložníka a útočníka
spanhel
29.12.2009 20:03
#
Podle mě máme post tvůrce hry dobře obsazen, s útočníkem bych i souhlasil.
Jakub19
30.12.2009 07:01
#
Dobře? Máme jen Xaviho. Zaskočit může Iniesta či Toure, ale ani jeden se na to úplně nehodí. Tam by bylo třeba někoho jako je Maxwell. Hráč, kterému až tak nevadí častější vysedávání, ale když je třeba, tak dokáže i na delší čas nahradit hráče základu. A to mladíci, ani výše zmínění nejsou...
vandertom
29.12.2009 19:54
#
Ty, Spanheli, jak je na tom mládež Málágy? jsou dobří? Nebo jak to tam funguje?
spanhel
29.12.2009 20:03
#
O tom nemám přehled, jak tě to napadlo?
vandertom
29.12.2009 20:04
#
No, bo kámoš, tam má jít od leta do U17 hrát...
FCBlaugranas
29.12.2009 19:51
#
Podla mna nie, zbytocne kupime hraca, ktory odohra par zapasov, je mala pravdepodobnost ze sa vobec chyti a co potom s nim ked sa vratia Toure a Keita?Jonathan s Thiagom su idealny
Jakub19
29.12.2009 20:00
#
Viz výše, nemluvím jen o době ACN. A Thiago ani Dos Santos zatím nemají na to, by byli nastálo v áčku a zaskočili občas za hráče základu.
r.mrazik
29.12.2009 19:51
#
chlapec pochopil,ze pro Real jsou obranci uplne zbytecny...aneb presun Raula na stopera,zkusenosti na to ma
FCBlaugranas
29.12.2009 19:52
#
tak Real v prvom rade potrebuje utocne esa, ktore predavaju vela dresov az potom to ostatne
r.mrazik
29.12.2009 20:01
#
to je taky pravda...ale tohle je dobre pro kazdy klub,i kdyz real je na tohle extrem...aneb driv Beckham a ted Ronaldo vlastne zaplaceni z prodeje dresu,to je neskutecny,to klobouk dolu...
FCBlaugranas
29.12.2009 20:05
#
v prvom rade by pre klub mala byt dolezitejsia sportovna stranka, inak je to len dalsia masineria na vyrobu prachov pre uzky kruh ludi
r.mrazik
29.12.2009 20:17
#
ale kdyz si to vezmes,koupis vysoce kvalitniho hrace,kteryho ti zaplati JEN prodej dresu...navic ten hrac je tak dobry,ze se okamzite stane oporou (ted Ronaldo,driv Zidane apod)...je to proste neuveritelny,me se na tom libi ta vysoka kupni sila..navic,ta sportovni stranka jde taky timto dost nahoru
alcantara
29.12.2009 20:16
#
mna by len zaujimalo, kedze je to take jednoduche splatit posily len z predaja dresov, preco to tak nerobia aj ostatne timy
r.mrazik
29.12.2009 20:20
#
vsak rikam,ze ta vysoka kupni sila u Realu je neco neuveritelnyho...navic jak tam funguje marketing a podobne...napriklad TV...proste tohle maji zmaknuty skvele...kdyz si vezmu,jak je treba prezentovany klub v Barcelone,kde jen priletis na letiste a hned fanshop a ve meste to samy,porad plakaty na zapasy a i tampony pro zensky v tvaru Messiho...proste parada...a kdyz si predstavim,ze real to ma zmaknuty jeste o kousek vic...mno,klobouk dolu
alcantara
29.12.2009 20:23
#
kupna sila ci marketing, to funguje aj u inych
r.mrazik
29.12.2009 20:24
#
v tom pripade ale ne tak,jak u Realu...podle me je to tam dost specificky...
alcantara
29.12.2009 20:26
#
ale dost na to, aby minimalne velku cast pripadnej posily splatili(teda za predpokladu, ze by to naozaj fungovalo)
r.mrazik
29.12.2009 20:43
#
tak ono to z casti funguje...jenze jsou kluby typu Real,Barca,MU,kde to proste funguje o dost lepe nez u jinych...
alcantara
29.12.2009 21:46
#
tak preco to MU a barcelona tak nerobia?
r.mrazik
29.12.2009 22:55
#
mozna ze proto,ze by jim to neslo jak tomu Realu...nebo nejsou takovy blazni,nebo by nedostali od bank takove pujcky na nakup hracu,nebo proste maji jinou strategii...nevim,tech duvodu muze byt a do tech klubu nevidim a nebo mozna jen proto,ze Alex nehraje FMko
alcantara
30.12.2009 00:44
#
to je prave na zamyslenie, madrid s takymi dlhmi ake ma, dostane v case krizy v krajine s najvacsou nezamestnanostou v EU take pozicky ake dostane...som jediny co sa mu nieco na tom nezda?
j_mrazik
29.12.2009 20:02
#
u nás běhalo hodně cikánů a vietnamců i s Cannavarem.
FCBlaugranas
29.12.2009 20:03
#
ktovie ale ci prave z tych dresov Real nejake prachy mal
r.mrazik
29.12.2009 20:06
#
jo? to ani nevim...ja vzdy jen videl prisityho Ronalda (toho staryho) k nejakymu jakoby dresu
j_mrazik
29.12.2009 20:08
#
Tam u Tipsportu v těch stánkách ho měli...
r.mrazik
29.12.2009 20:10
#
ajo,pravda...ja si vzdy jen vzpomenu na toho Ronalda...
vandertom
29.12.2009 20:04
#
200. pro STOP RIBERYMU DO RMCF
Getzo5
29.12.2009 20:05
#
r.mrazik
29.12.2009 20:07
#
proc? kdyz tam chce...jen at tam jde...ostatnim klubum to jen pomuze
willi
30.12.2009 11:57
#
kdo řekl že tam chce? řekl že pokud odejde z Bayernu bylo by to do Realu, nikdo (kromě vandertoma) nepsal že odchází...
muhammadali
29.12.2009 21:40
#
Je to sympaťák, ale taky by radši Silvu
R9
30.12.2009 12:09
#
Mohu vědět proč? Jde o zranění?

Jinak kdyby přišel, měl by jsi negativní pocity? Já ybch sice raději momentálně taky Silvu, ale kdoví, jestli nám do něj nepůjde Barcelona a přetahovat se s někým a třeba nakonec nemít nikoho, to už raději toho Ribéryho, kterej patří kvalitativně rozhodně mezi takové hvězdy, jako je Messi či Ronaldo. Já osobně bych rozhodně nad tímto přestupem neblil.
willi
30.12.2009 12:11
#
zbytečný prodej Robbena, zase takovej rozdíl mezi nima neni
R9
30.12.2009 12:14
#
Mezi Robbenem a Ribérym? Jestli ymslíš tyhle dva, tak rozdíl je velkej, a to pro náš systém hry. Potřebujeme pracovitý křídlo, který umí i bránit, kor když máme na ejdné straně extra útočného Ronalda. Silva by byl asi ideál, ale i s Ribérym bych byl spokojenej (i dkyž bych měl asi obavy z ejho chatrného zdraví).
R9
30.12.2009 12:15
#
A ještě k tomu výraznej rozdíl v kombinační hře, tolik typické pro španělskou ligu a Real Madrid. Arjen byl individualista, vzal míč a pelášil k se sklopenou hlavou k bráně, Franck je jiný kafé, rozdíl ve fotbalové inteligenci je tu zkrátka vysokej.
willi
30.12.2009 12:18
#
jo, v tomhle máš asi pravdu - já bral jenom kvality no ...k bránění: Ribéry byl jedním z důvodů, proč se v Bayernu nedokázal prosadit Jansen - Jansen je hodně ofenzivní levej bek, kterej si s obranou až tolik nerozumí... za Ribérym mu ale Hitzfeld zatrhl tu volnost v ofenzivní hře a musel více bránit - což mu nesvědčilo... já nevim, jestli je Ribéry pro obranu ten pravej...
R9
30.12.2009 12:22
#
Neříkám, že je to obrannej typ, to rozhodně ne. Ale je pracovitej a nevypustí žádnej souboj, prostě poctivej agresivní hráč, což Robben nikdy nebyl a nebude. Z tohohle hlediska myslím, že by klidně mohl hrát krajního záložníka v systému 4-4-2.
willi
30.12.2009 12:44
#
tady musím zmínit to, že jak se Ribérymu něco nedaří, tak ztrácí chuť ke hře... v jendom utkání proti Schalke to bylo dobře vidět, Rafinha ho skvěle bránil a nepustil ho k ničemu... a Ribéry pak prostě ztratil chuť a už se ani nesnažil něco extra vymyslet...
R9
30.12.2009 12:17
#
A dotřetice aby sis nemyslel, že stavím co se týká celkového hodnocení hráče Ribéryho výš než Robbena, to ani náhodou, každý má něco výjimečného, každopádně pro Real Madrid je Ribéry daleko platnějším hráčem.
willi
30.12.2009 12:18
#
jj, z tohohle hlediska jsem to nebral příště se budu koukat z více stran...
R9
30.12.2009 12:24
#
Podobný srovnání by mohlo být v případě Messi - Ronaldo. Oba jsou pro své současné kluby ideálními hráči. Ovšem kdoví, jak by to bylo, kdyby hráli v opačných týmech.
fantomas
30.12.2009 01:19
#
Sympatická slova. Naprostý profesionál. Jinak proč někdejší? Jsou na vině "jen" výkony nebo i něco víc?
fantomas
30.12.2009 01:20
#
*někdejší reprezentant, kdyby to někomu nebylo jasný
Sergio_ Ramos
30.12.2009 14:51
#
on hlavne nenastupuje v poriadnych zapasoch, len priatelske a pohar...mal podmienku hravat aby mohol do repre, ale zrejme sa rozhodol ostat v Madride...
porky
30.12.2009 01:45
#
Škoda těch zranění..takový talent to byl..měl potenciál být nejlepším stoperem světa..
indy
30.12.2009 09:49
#
Bakary3
30.12.2009 10:31
#
No nevim, jestli nej stoper světa, ale ten potenciál byl opravdu o hodně vyšší, mluvilo se o něm jako o "zázračnym dítěti německýho fotbalu", jenže furt marodil..
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.