Kouč mistrů Guardiola vyhrál anketu o nejlepšího manažera v Anglii

16.05.2018 13:10 - Aktuality
Pep Guardiola (© mcfc.co.uk)
 
Pep Guardiola z Manchesteru City ovládl anketu Ligové trenérské asociace (LMA) o nejlepšího kouče roku v anglickém fotbale. Se svými svěřenci vyhrál sedmačtyřicetiletý Španěl ligu, v níž Manchester City překonal několik historických rekordů, a jeho tým triumfoval i v Ligovém poháru.

Vedle Guardioly na ocenění kandidovali Jürgen Klopp z Liverpoolu, Sean Dyche z Burnley, Nuno Espírito Santo z Wolverhamptonu, Neil Warnock z Cardiffu a John Coleman, který s Accringtonem postoupil do třetí ligy.

Manchester City pod Guardiolovým vedením vyhrál ligu s náskokem 19 bodů před rivaly z United. Jako první dosáhl stobodové hranice, dalšími rekordy bylo 106 nastřílených branek, 32 vítězství, nejvyšší rozdíl skóre (+79) nebo 18 vyhraných zápasů za sebou.
Autor: ČTK
Počet zobrazení: 2736
Komentáře (156 / 0 nových)
Thoth
16.05.2018 13:10
#
Vitaj Pepku v Premier League.
Bandita_Harry
16.05.2018 20:11
#
zlatan-legend
16.05.2018 13:13
#
Opět důkaz jeho nesmírných schopností a kvalit!
t0mmy33MCFC
17.05.2018 07:45
#
Hypediola
slanina
17.05.2018 21:08
#
hovno , 200 milionov za obranu je ostuda pre manažéra
zlatan-legend
18.05.2018 07:54
#
Jojo, hovno. Se podívej na tabulku, ty hovno
slanina
18.05.2018 15:45
#
Si pozri zaznam z ligy majstrov zlatane
ttopi
16.05.2018 13:14
#
Není co řešit. Sezóna rekordů v PL.
El Cid z City
16.05.2018 13:15
#
ale hlavně ten fotbal,jakej city hrálo...mňam
Thoth
16.05.2018 13:16
#
diastan
16.05.2018 15:39
#
t0mmy33MCFC
17.05.2018 07:46
#
ale to neni dulezity preci, nemame 20 titulu takze nejsme klub a nemame pravo vyhravat ligu a utracet penize za hrace
callix
16.05.2018 13:17
#
ElPistolero91
16.05.2018 13:18
#
Letos holt neměl konkurenci. Všem ukázal, jak se dělá vrcholový management. Uvidíme příští rok, jestli dokáže z City vybudovat mašinu i na Evropské scéně. Letos jim v klíčové fázi CHL totálně došel dech, jako kdyby to nadšení z průběhu sezony nešlo udržet po celý rok. Podle mě nebylo nikdy v historii těžší obstát jako mistr v současné Premier League a zároveň ukázat i všem ostatním v Evropě kdo je tu pánem. Na druhou stranu, kdo jiný než Pepek by to měl zvládnout. Klubu sice nefandím a ani Pep mi extra nesedí jako člověk, ale klobou dolů před manažerským skillem, to musí být vážně něco pracovat s člověkem, který toho dokázal tolik a přitom ještě neoslavil ani 50 let.
HiGHshaaa
16.05.2018 13:22
#
Ono se to jinak pracuje když máš k dispozici v podstatě neomezenej kapitál na nákup širokýho kádru se stejně kvalitní lavičkou jako je základ. Trenér je to určitě výbornej a i jako člověk mně docela sedí, ale kloppo mu jasně ukázal že ten jeho nádhernej fotbal je snadno zranitelnej.
El Cid z City
16.05.2018 13:30
#
zranitelnej je,byl a bude,stejně jako kloppův fotbal, na každou hru existuje protihra, píšu to od začátlu LM-tenhle rok bylo na nás ještě brzo, příští rok půjdem zase o stupínek výš a do dvou tří let by to třeba mohlo vyjít
Busby babes
16.05.2018 13:34
#
oba prave hrajou dost podobnej fotbal.
El Cid z City
16.05.2018 13:35
#
a?
castelL
16.05.2018 14:24
#
do 2-3 "let".. ak City preinvestuje ďalších 500 miliónov možno, vždy to bude možno, tento ropový klub nikdy nebude mať rešpekt, každý triezvy človek musí uznať, že káder City je ďaleko inde, ako väčšina tímov v Premier League. Daj káder City Kloppovi, alebo inému lepšiemu manažérovi, výhra to isté čo Pep, ba i viac, hodnotenie "nejlepší manažer" je pre mňa irelevantné.
El Cid z City
16.05.2018 14:35
#
milion kdyby,spekulace, klopp by přivedl jiný hráče, vztah kabina kouč, jeho problémy v dlouhodobé souteži..spousta ztrát se slbšími týmy..
SCELO
16.05.2018 14:39
#
toto je zial cisty fakt, jedine, ze by vedenie na kloppa tlacilo aby kupovat super hviezdy, on si tie hviezdy vytvori z menej znamych hracov, tak to uz je u neho zvykom...
lucius6
16.05.2018 15:58
#
castelL
17.05.2018 00:14
#
samozrejme, fanúšik City, čo iné čakať, opička
t0mmy33MCFC
17.05.2018 07:49
#
sasku na co by Klopp potreboval kader City? Mate preci Salaha a ten je dle vas lepsi jak vsichni ze City dohromady a pristi rok Vam preci vyhraje vsechny tituly jak vsude pisete
castelL
17.05.2018 14:07
#
šašku, nevieš poukázať na žiadny relevantný argument? preto tu trepeš 5 na 8 o úplne niečom inom? nikde som nikdy nepísal to čo tvrdíš, si pekne na smiech, veď ako väčšina kvázi fanúšikov moneyCity.
t0mmy33MCFC
17.05.2018 20:09
#
pisu o fanouscich Liverpoolu jako celku, ses fanousek? ses, na nas taky lidi nadavaj jako celek a neresi jednotlivce
fenixLFC
17.05.2018 16:38
#
Kubajs pls
t0mmy33MCFC
17.05.2018 20:08
#
wtf? sis me asi spletl s nekym
Ragnar Lothbrok
16.05.2018 14:13
#
ElPistolero91
16.05.2018 14:30
#
Moje řeč.
PP
16.05.2018 13:27
#
ono to ale v dnešní době dost dobře nejde.. Se podívej na PSG, Barcu, City, snad jediný Bayern měl na to, vyhrát LM, ale postoupil šťastnější Real. Prostě vítězství v lize + k tomu domácí pohár a do toho LM, která (viz Barca) neodpouští jediný nepovedený zápas. Buď se musí tým soustředit čistě na LM jako Real nebo mít kurevské štěstí, protože forma celý rok bez jediného výkyvu prakticky není možná..
BílíAndelDrcKo
16.05.2018 13:52
#
Nie ze nejde len je to prilis ttazke a musi si vela veci sadnut. Kusok stastia tiez potesi. Potom z toho vzide tak dominantny tim ako Pepova Barcelona alebo Heynckesov Bayern. To su timy kt. dokazali vyhrat v jednej sezone vsetko.
El Cid z City
16.05.2018 13:56
#
německá zimní přestávka i španělská nejsou od věci,ale na to se nechci vymlouvat, na druhou stranu proti live jsme neměli skoro žádnýho zraněnýho hráče out a ani jsme nebyli v nějaký krizi-faktory,na které se dá hodit cokoli..když se střetnou dva týmy na podobný úrovni,,tak se může stát cokoli,to je fotbal
BílíAndelDrcKo
16.05.2018 14:04
#
Podla mna vam chybal uplne ten max. top hráč ktory to proste zoberie na seba. Nieco ako Ronaldove goly aj ked hra zly zapas, Robben s Ribrym v tej svojej buldočej forme, alebo proste Messi kryty Iniestom a Xavim..... vaše krídla priliš mlade a neskusene, Aguero proste podla mna ma problem v tychto zapasoch celu karieru a druhy hrot neskuseni maximalne. V zalohe na to bez pochyby dozrel Silva ale KdB ač bol celu sezonu febomenalny este mu kusok chyba. Proste tomu chybal taky x factor aj ked 98 percent sezony to šlapalo
El Cid z City
16.05.2018 14:18
#
tak jo,dáme nevím 400mega a máme neymara,bylo rozumné ty prachy spíš investovat do obrany a do mládí,ovoce to už nese a ještě přinese..ale zabrat mohli i ostatní-koukni na real,mám pocit,že ronaldo proti bayernu neskoroval a stejně jdou dál..ze saného ten rozdílovej hráč může bejt..jinak máš pravdu,že kdb a silva mě v tom utkání poprvé zklamali..třeba díky tomu,že už nepotřebujeme kupovat spoustu hráů,dojde letos nějaká opravdová pecka
BílíAndelDrcKo
16.05.2018 16:28
#
Ja netvrdim ze treba kupovat toho top hraca. Skor dufat ze sa nim niekto stane. To posilovanie zhladiska typologie je vyborne....no a k Realu... mam dojem ze Bayern sa porazil sám
El Cid z City
16.05.2018 16:31
#
Bandita_Harry
16.05.2018 20:18
#
PP
16.05.2018 18:35
#
no právě.. Je to už skoro alchymie a štěstí je určitě potřeba, resp. ne smůla. Stačí zranění 1-2 klíčových hráčů a je hotovo.
Busby babes
16.05.2018 13:31
#
nedosel jim dech, proste hral porad to same, co predtim a to na Liverpool moc neplati no.
vladino10
16.05.2018 13:36
#
Lib.city
16.05.2018 14:00
#
Právě, že nehrál. Ten zápas byl víceméně prohranej už po prvním poločase na Anfieldu, kdy Pep vymýšlel úplnou kravinu s Gündoganem na křídle.
Momodou#
16.05.2018 14:16
#
Thoth
16.05.2018 14:18
#
Nebol na kridle De Bruyne ?
ttopi
16.05.2018 14:18
#
V odvetě to mohli zvrátit, ale nebyl jim chybně uznán gól na 2:0. Hranice mezi úspěchem a zatracením je tenká, moc tenká.
t0mmy33MCFC
17.05.2018 07:51
#
presne tak, vsude se mluvi jak nas Liverpool znicil, pritom jim akorat vyslo na jednicku par akci, naopak City se v tech zapasech extremne nedarilo a o rozhodcich radsi mluvit nebudu protoze 5 dementu by tu hned davalo breciciho smajlika
Gerrard-8
17.05.2018 11:41
#
Vyšlo na jedničku pár akci a City se extrémně nedařilo.. To je ve fotbale docela důležitý no
t0mmy33MCFC
17.05.2018 12:18
#
tak urcite a proto jste ani postoupili ale myslel jsem to tak, ze lepsi meritko toho jestli Klopp nici Pepa by bylo treba serie na 4 vitezny jak v hokeji
El Cid z City
16.05.2018 13:19
#
a to fše v druhej mourkově sezoně
Abner
16.05.2018 13:21
#
Za sezónu 2017/18 úplne zaslúžené oenenie.
Dyche z Burnley tiež dobrá sezóna.
bravo7
16.05.2018 13:51
#
Kucka
16.05.2018 14:05
#
Busby babes
16.05.2018 13:30
#
cekal jsem, ze to daj Warnockovi nebo Colemanovi.
Abner
16.05.2018 14:44
#
Ono asi dosť dobre nešlo ignorovať tých 100 bodov, rekordnú sezónu.
Thoth
16.05.2018 13:45
#
Busby babes
16.05.2018 13:50
#
ok, dalsi bullshit CIES Ronaldo mimo top 10? Otamendi 5.?
GajzkaMendyjeta
16.05.2018 13:46
#
Manažeris
thcecko
16.05.2018 13:56
#
Ty lidi co porad mluvi o tom, ze ma neomezenej kapital a takovy blaboly jsou mimo. Neomezenej kapital nema, vcera na MNF na Sky jasne rekl, ze to byly jen ty dve prestupovy okna a ted uz penize nemaj ani, navic pokud mu to dovoli FFP (financial fair play) neni co resit. Maji vetsi prijmy nez vydaje, takze o co jde. A pokud se podivate na City predtim nez prisel on a ted, je tam pouze 9-10 hracu (Kompany, Toure, Fernandinho, Aguero, Sterling, KDB, SIlva, Otamendi, Delph), kteri tam byli pred tim nez prisel. A to Yaya na to uz nemel, Kompany vecne zraneny a Delph mel byt jen zaplata v zaloze, posledni moznost. Takze mel 6-7 hracu a potreboval 23, nejaci juniori a zbytek musel koupit. Proto utratil tolik penez. Budoval novy tym. United utratili jen na trojici Lukaku, Pogba a Sanchez, pulku toho. Ikdyz Sanchez byl zadarmo ale plat skoro 2x vetsi nez kdokoliv v City. Ted nekolik dalsich let bude City utracet minimum.
blade115
16.05.2018 14:04
#
El Cid z City
16.05.2018 14:06
#
bláboly mimo to nejsou,v arsenalu by takhle neposílil,ale ten kádr potřeboval překopat,takřka komplet nová obrana atd..jenže vytvořil fungující mašinu,aniž by dotáhl bomby jako neymar,hazard,pogba,messi,coutinho..a co víc,udělal z nich tým a máme vystaráno..letos stačí defakto dm(možností je spousta), a až za rok bude stačit vyřešit cm a útočník
Busby babes
16.05.2018 14:14
#
ano, a mel k tomu prakticky neomezene prostredky.
smazaný uživatel
16.05.2018 14:10
#
"Ted nekolik dalsich let bude City utracet minimum."
BULLSHIT
thcecko
16.05.2018 14:45
#
bullshit asi ne, protoze nejsou united nebo arsenal, ci jinej klub kde mlady hraci zastavej svuj vzestup. Nebo myslis, ze prodaj sterlinga, jesuse, saneho, atd...Vsichni jsou mlady a muzou hrat na tyhle urovni 10 dalsich let. Celej kadr je mladej, sem tam se obnovi jedna dve pozice. nebo proc myslis ty chytraku, ze budou utracet dal, prodaj to co klape a budou kupovat dal, to by me zajimalo. Mimochodem Ederson podepsal do 2025 napriklad
Hokaido
16.05.2018 15:02
#
Jak to můžeš říct, když jste od nástupu šejků žádnýho mladýho hráče nevychovali, naopak hráči jako Balotelli nebo Richards dopadli celkem špatně. Upřímně, kdyby United nebo Arsenal koupil Sterlinga nebo Saneho, těžko by se u nich nějakej vzestup zastavil.
El Cid z City
16.05.2018 15:05
#
mít v city rashe,měl by mnohem lepší čísla a byl dál...takhle ho třeba sané dotáhnul
Hokaido
16.05.2018 15:06
#
Mít v City Rashforda, tak konkrétně Guardiola by mu nejspíš nedal vůbec šanci pravidelně hrát. Radši by si koupil nějakýho hráče podle svého gusta. A než se začneš vysmívat, tak si najdi jeho výroky o hráčích z akademie. Má je úplně u prdele.
Thoth
16.05.2018 15:08
#
Pepek vyhral LM s Pedrom v zakladnej zostave.
El Cid z City
16.05.2018 15:17
#
nebudu se ti vysmívat,proč? mou by nejspíš nikdy nešel po saném, boj o jesuse united taky vzdal a přišel za supr peníze..Já nelpím na odchovancích, jen na útočném fotbalu a trofeje jsou jen takovou třešničkou..nikoho lepšího než pepa jsme nemohli získat
t0mmy33MCFC
17.05.2018 07:56
#
jj ma je uplne u prdele, zajimave ze Phil Foden je nejmladsi hracem v historii co hral LM, stejne tak nejmladsi hrac co ziskal medaily pro viteze PL , medaily ziskal take Brahim Diaz
t0mmy33MCFC
17.05.2018 07:57
#
*medaili
Hokaido
17.05.2018 08:36
#
Wow. A že oba mají v PL dohromady neskutečných 92 minut za sezónu není důležitý, viď?
t0mmy33MCFC
17.05.2018 09:18
#
tak netvrdil jsem ze odehrali pul sezony, ale reagoval jsem na to ze je ma u prdele, coz si rozhodne nemyslim
t0mmy33MCFC
17.05.2018 09:20
#
v poharech se dostali do hry vic, kdo z top tymu nasazuje v PL mladiky, pokud to neni v situaci ze kvuli zraneni nic jineho nezbyva? za nas taky hral Zinchenko na LB kdyz byli out Mendy i Delph
Busby babes
16.05.2018 14:13
#
chudak Pepek no, nemohl privest dalsi 50 miliony kridlo, bez toho se fakt v Evrope neda uspet.

Alol, je tam pouze 9-10 hracu... a bavi me to srovnani s nama no. to bych pak mohl rict, ze za jednoho Walkera a Mendyho jsme poridili komplet nasi obranu. Btw. Alexis bere 5x vic nez cele City dohromady, neubirej mu.
El Cid z City
16.05.2018 14:29
#
vy máte taky skoro každýho,na koho si ukážete,navíc vaše historie,sláva-to jsou magnety,s kterejma city musí bojovat(jak se ukázalo v případě sancheze neúspěšně a naštěstí-nutno podotknou)..finanční možnosti obou týmů nejsou rozhodně tak moc vzdáleny,jak by vypovídal bodovej rozdíl v tabulce nebo třeba herní projev
Busby babes
16.05.2018 14:52
#
nerikam ze ne, nase prostredky jsou taky obrovsky.
Kuba94
16.05.2018 18:29
#
Mame stejne neomezeny kapital ale rozdil je v tom ze my privedli naprosto neschopneho Lindelofa,zbytecneho Sancheze, nehlede na Moyese a Van Gaala,kteri to na prestupaku zazdili uplne. City kupuji kvalitu a ta neni zadarmo.
Busby babes
16.05.2018 19:59
#
Lindelof je dobrej, Sanchez taky a bude lepsi. Moyes a LVG, to byl bordel. To je rozdil oproti City.

A taky to, co pise vejs. Kdyz se prestup nepovedl, viz Bravo, prisel okamzite nekdo jinej. Stones taky nejak extra nezaril, okamzite prisel Laporte. Zranil se Sane? Sup, zkusime Alexise nebo Mahreze. To je proste jinej pristup a jiny moznosti.

My chteli v lete jeste pravy kridlo, ale odmitli jsme dat 5 mega navic.
Counter
16.05.2018 20:12
#
Když se přestup nepovedl, viz Schneiderlin, přišel okamžitě někdo jinej.
Depay taky nějak extra nezářil, okamžitě přišel Mchitarjan.
Zranil se Ibra? Šup, přivedeme Lukakua.
Mchitarjan se nechytl? Zkusíme Alexise, na rozdíl od ManCity úspěšně.
To je prostě jinej přístup a jiný možnosti.

Ale jinak good guy MU, odmítne dát pět mega navíc za pravé křídlo, zatímco na levé má tři borce do základu.
El Cid z City
16.05.2018 20:18
#
Busby babes
16.05.2018 20:23
#
oba odesli po roce a pul a nahrada prisla az v za pul roku po jejich odchodu, ale proc ne.

Ibra se zranil na pul roku, Sane na par tydnu.

Ale jo, jen si zase hraj na desne objektivniho.
Counter
05.06.2018 12:46
#
Máš pravdu, daleko lepší je teoretizovat o potenciálních přestupech, které se nikdy neuskutečnily, a stavět na tom argument, že "mají jiný možnosti" než MU. Vážně?
Busby babes
05.06.2018 13:14
#
ukazoval jsem na tom rozdil v pristupu. Zranenej hrac na par tydnu a prvni myslenka je: rychle koupime nekoho jineho. Ale chapu, ze to tam nevidis no.
Busby babes
16.05.2018 20:24
#
btw. ja bych prave za ten Pepkuv pristup u nas byl rad, bohuzel se to tak nestalo a nedeje. Chtelo/chce to porad daleko vetsi prestavbu nez se zatim stala, prave neco jako udelalo City za ty posledni 3 sezony.
fenixLFC
17.05.2018 16:42
#
El Cid z City
16.05.2018 20:13
#
stones celej podzim náš nejlepší ébránce,jenže se zranil a na zdraví kompase fakt nešlo spoléhat..
Kuba94
16.05.2018 21:45
#
Lindelof byl dobrej mozna na portugalskou ligu, na anglii je slaby. Sanchez ma kvality, jen byl zbytecny na ukor Martiala ci Rashforda. No Van Gaal to posral asi nejvice, hlavne temi odchody jako RvP, Nani, Rafael.
Busby babes
16.05.2018 21:57
#
technecium
16.05.2018 14:52
#
Že zrovna Mufani někomu vyčítají utrácení... A přitom by měli být rádi, že si jich nikdo nevšímá, když utratili podobný peníze, akorát za děsný kopyta.
Busby babes
16.05.2018 14:58
#
ja jim nevycitam utraceni, ja jen rikam, ze City utracelo a utracelo hodne a pokud to nekdo ted podava jako, ze ne, tak je to proste smesny. Zvlast jeste kdyz prida blaboly jako: ted uz utracet nebudou.

A jo, my jsme taky utratili hodne penez, sice mene ale porad hodne.
Ondiis
16.05.2018 15:56
#
Cartmanova máma
16.05.2018 15:45
#
technecium
16.05.2018 15:50
#
Kuba94
16.05.2018 18:29
#
r.mrazik
16.05.2018 15:35
#
8833
16.05.2018 14:35
#
A kde je taková ta kdysi dobrá plačka z Portugalska??
t0mmy33MCFC
17.05.2018 07:58
#
Failure One?
Atlético de Madrid
16.05.2018 14:43
#
Kdo píšete, že to Pep má jednodušší díky penězům. No, o trochu asi má. Ale stejné peníze měli v City k dispozici i loni, předloni a posledních deset let. Guardiola dokázal to, co se v Anglii považovalo v podstatě nemyslitelné, a to vítězství v lize stylem start-cíl, s náskokem 20 bodů a bez vážnější ztráty formy nebo konkurence. Zatímco ostatní čtyři top evropské ligy mají poslední rok jediného hegemona, Anglie byla doposud brána jako liga, ve které o titul hraje 6 týmů a každý může porazit každého. City letos ukázali, že to v boji o titul prostě nemusí platit. Samozřejmě je otázka, co bude dál, jestli se jim to nesesype. Ale není to v žádném případě o penězích, je to o skvělé manažerské práci a vizi, umění peníze utratit za správné hráče a pak z nich postavit fungující mužstvo.
Atlético de Madrid
16.05.2018 14:44
#
* roky
Hokaido
16.05.2018 14:57
#
Částečně je to pravda, ale je potřeba vzít v potaz i to, že prostě má neomezený prostředky a tím pádem obrovskou výhodu oproti celý lize. Loni se mu třeba nepovedly přestupy Brava, Stonese nebo Nolita. Nic se neděje, protože není problém ty hráče odstřelit a koupit náhrady za 40, 65 a 50 milionů. Tohle se stát kdekoliv jinde, tak má Guardiola obrovskej problém. Když se mu zranil Sané na pár týdnů, tak nebyl problém z minuty na minutu poslat nabídku 60 milionů za Mahréze...

El Cid z City
16.05.2018 14:59
#
stones byl letos do zranění náš nejlepší obránce,nevodepisoval by jsem ho ještě
Busby babes
16.05.2018 15:02
#
presne tak. docela bych si pral aby byl Mourinho stejne nemilosrdnej v nekterych pripadech.
Atlético de Madrid
16.05.2018 15:20
#
Tohle je pravda. Ale většina nákupů je úspěšných a velmi dobrých, řada hráčů hraje nad očekávání. Že budou Sané a Jesus takhle dobří se třeba úplně jednoznačně očekávat nedalo, umim si představit, že v jiném týmu a pod jiným koučem by byli poloviční. A o tom to je. Pár neúspěšných nákupů vyváží třikrát tolik úspěšných, dá se říct, že si Guardiola na to dovede "vydělat", protože mu tato strategie nákupů vyhrává trofeje, zajišťuje peníze, buduje značku.
Busby babes
16.05.2018 15:32
#
protoze ty neuspesny jsou okamzite prekryte... ale to je jedno, letos udelali vsechno dobre/lip nez zbytek ligy.
Mastný Chobot
16.05.2018 16:06
#
Jesus bol Pepov nakup?
El Cid z City
16.05.2018 16:28
#
měl ho přesvědčovat,že city jsou pro něj vhodnější volba,než united..hodně o něj stál
Mastný Chobot
16.05.2018 17:08
#
aha, ok, som myslel, že s ním boli dohodnutí už predtým
lucius6
16.05.2018 16:13
#
Pověz mi prosím, který hráč za 50 milionů byl odstřelený a nahrazený? Nákup Mahreze nemá nic společného se zraněním Saného a City se o něj pokusí znovu, nákup křídla je jeden z plánů na léto a součást koncepce. Stones byl půlku sezony nejlepší obránce City, takže to v žádném případě nebyl špatný nákup. Naopak, Sanchez nepřišel, protože ho United neskutečně přeplatilo, takže evidentně v City existují principy pro to, kolik je přijatelná cena za hráče. Dále se také vyrovnala částka dávaná na platy hráčů, v top 10 platů v PL není ani zdaleka nejvíce hráčů ze City, naopak je tam nejvíce hráčů z United, to samé lze aplikovat i na přestupy, United nemá oproti City naprosto žádný deficit a může si dovolit to samé. Nezlob se na mě, ale tvoje argumenty jsou zkrátka nepravdivé, Guardiola pouze nakupoval na pozice, které potřebovaly akutně posílit, aby bylo možné vyhrát a přesně to se taky stalo, Bravo se nepovedl, ale ten nestál 50 milionů a takový nepovedený nákup lze najít u každého klubu, ale z druhého úhlu pohledu, hráči jako Sané nebo Jesus mají nejspíše tak 4x vyšší hodnotu než za kolik do klubu přišli. City má teď dominantní tým, který má obrovskou hodnotu a tento trend má vzestupnou tendenci a to včetně hráčů, kterým po přestupu roste hodnota, je to příklad perfektně fungujícífirmy,, která je navíc finančně stabilizovaná a soběstačná a má před sebou svěltou budoucnost, je to důkaz výborné koncepce, která na začátku sice potřebovala investice, ale to je normální, když se někdo chce "rychle" dostat na vrchol.
Counter
16.05.2018 19:17
#
Nolito přišel za hubičku a Stonese nepovažuju za neúspěšný nákup, letos už hrál dost dobře a pořád má všechno před sebou.
Busby babes
16.05.2018 20:05
#
uvidime, co je na tech drbech o jecho moznem prodeji pravda v lete.
Counter
16.05.2018 20:17
#
Ty drby šíří Duncan Castles?
Busby babes
16.05.2018 20:25
#
ne, ale jsou to proste drby. Proto rikam: uvidime, jestli budou pravdive... coz je ten rozdil mezi mnou a vama, kteri si prectete podobny veci o nas a hned jedete: nikdo u vas nechce hrat, na tutti ten a ten odchazi.
thcecko
16.05.2018 14:57
#
hlavne vsichni rikali, ze to nedokaze jeho stylem, 100% utok, 0 % obrana. A on vsem ukazal, ze nemusis vychazet ze zabezpeceny obrany a vyhral ligu se 100 body, poprve za 130 let nejvyssi anglicky ligy a s desitkama rekordu, nejen tema hlavnima, ale treba po 12. zapase maji rekord po kazdem dalsim kole v poctu bodu i golu... To znamena, ze nikdo nikdy predtim nemel vice bodu a golu po 12 odehranych zapasech, po 13., 14. , atd... To je pres 50 rekordu pro zacatek. Navic 100 bodu dalo jen 6 tymu v historii fotbalu. Barry Town AFC, ale to je jen velsska liga, takze nic, pak Celtic, ale tam je to taky kocourkov a pak jen Juventus, Real Madrid a Barcelona, kazdy jen jednou v historii. Takze exkluzivni klub a ted jsme tam i my. #CENTURIONS
Busby babes
16.05.2018 15:00
#
vsak to, ze v anglii hraje o titul 6 tymu a pristi rok muze vyhrat nekdo uplne jinej se porad nemeni. V Anglii byvaly i tymy, co mimo ligy stylem start cil dokazali vyhrat i Ligu mistru treba... Ale tak treba se to City povede pristi rok.
El Cid z City
16.05.2018 15:02
#
může,ale příští rok to bude mezi city,united,totáčem a live-i tak skělá konkurence
djourou
16.05.2018 15:52
#
v minulosti boli obavy z ffp, teraz sa to obchadza a sere na to. nikto zo city pred nim, ani nikto nikdy celkovo neminal tolko ako on
Atlético de Madrid
16.05.2018 17:55
#
a taky si vezmi, za kolik prumeraku a kopyt ty penize vyhazeli, na rozdil od Guardioly
Hokaido
16.05.2018 15:08
#
Kdyby mi někdo přes sezonou řekl, že bych do top 3 trenérů sezony nejspíš dal Hodgsona, tak bych se mu hodně vysmál.
cristiano.K.
16.05.2018 15:54
#
taky tam nemá co dělat.
lexess
16.05.2018 18:40
#
Guardiola, Dyché a ?
Counter
16.05.2018 19:18
#
Rafa
FUnk
17.05.2018 08:16
#
cristiano.K.
17.05.2018 08:26
#
za mě teda Wagner / Dyché
celeb
16.05.2018 20:03
#
cristiano.K.
16.05.2018 15:52
#
Pokud Liverpoolu vyhraje LM, Kloppova sezona > Guardilova
Thoth
16.05.2018 15:57
#
To by znamenalo Klopp smer Barcelona.
Zaschrona
16.05.2018 16:18
#
C-M@ster
16.05.2018 18:34
#
PL > LM
Bandita_Harry
16.05.2018 20:31
#
fenixLFC
17.05.2018 16:45
#
Tiso byl vrah
16.05.2018 19:35
#
lolol
Medico
16.05.2018 16:29
#
Takove poplacavani na rameno nahore jsem uz nekde videl. Hmmm kdysi jsem to videl v Londyne a s ruskym majitelem, portugalskym slepovodem a nove rodici se fanousky
Az tohle prectou PL tymy od Kloppa, tak se to srovna do normalu. V LM uz je to rutina kazdy rok, takze v PL do 1-2 let a voda ho pak splachne do parizske reky ala PSG.
t0mmy33MCFC
17.05.2018 08:00
#
jj to meli vsichni za jasnou vec uz v lonske sezone
t0mmy33MCFC
17.05.2018 08:01
#
zajimave jak to maji vsichni prectene ale stejne vsichni pak akorat betonuji
SaLaDiN
16.05.2018 18:23
#
Konecne sa ukazalo ako je ta liga priemerna, dlhe roky som hovoril, ze keby tam bolo muzstvo kvality Barcelony, Bayernu, Realu, tu ligu by vyhravalo s prstom v riti.

Guardiola posilnil na kazdom poste, konecne muzstvo, co ma kompletnu zalohu, obranu a aj utok.

Tie takz. anglicke velkokluby su do kvality dost nasmiech, muzstvo vyskladane na sposob, ze do zalohy, utoku a obrany jeden nadpriemerny hrac a doplneny priemerakmi.

Pozornemu divakovi to nikdy neuslo, stacilo pozriet LM a herny prejav anglickych klubov bol srdcevruci, autubus, beton, obrana. Herne ich prehravali aj priemerne kuby ci castokrat vyradovali. Anglicke kluby mali vyhodu v par lepsich hracov a v lepsich treneroch, ktore si tieto nizsie postavene kluby dovolit nemohli.

Marketing nie je vsetko.
C-M@ster
16.05.2018 18:38
#
Autobus? Obrana?
Tottenham vypadl proti betonu, Arsenal vypadl proti betonu, City vypadlo po přestřelkách?
Jedinej, kdo hrál z Anglie beton, byl Manchester United.
celeb
16.05.2018 20:06
#
asi trollil z dlhodobeho hladiska. Tento rok sa anglani presentovali celkom slusne v LM. Treba vsak podotknut, ze fakt po dlhych rokoch.
El Cid z City
16.05.2018 20:16
#
a může bejt i líp,kór když totáč a live udrží nebo i vylepší kádr a united půjdou nahoru určitě(jejich eventuální posily sandro,toby,milinkovič či fred z nich udělají tým,kt.může zabojovat o trofej)
Kuba94
16.05.2018 18:40
#
Na to bych se rad podival zda by tebou jmenovane kluby vyhravali PL s prstem v riti, kde je daleko vetsi konkurence a vytizenost ligy. Dva domaci pohary, bez zimni pauzy. V nemecke lize mas o dva tymy mene a konkurence zanedbatelna,stejne i ve spanelske.
Bandita_Harry
16.05.2018 20:38
#
v spanielsku zas ani nie sice uplne top su tam 3kluby ale potom su tam aj kuby ako Sevilla, Villareal, Valencia, Celta, Bilbao... proti ktorym tiez musis hrat do plnych lebo ti body vezmu
SaLaDiN
16.05.2018 21:31
#
Ano, aj slovenska liga je vyrovnana kvalitativne a je tam vysoka konkurencia, cize to ju automaticky robi lepsou ako ceskou, som rad, ze suhlasis. Co nas po vysledkoch v LM, jednoducho aplikujeme vzorec z PL, viac vyrovnanych klubov ale co nas po tom, ze tie takzv. vyrovnane kluby vypadavaju proti timom ako Basilej, Bilbao ci Sevilla

City ukazala, kde ta liga je. Ked je ta liga taka kvalitna, tak preco tie slabsie anglicke kluby nevyhravaju pravidelne EL? Aha, zabudol som, ze pre nich dolezitejsie umiestnenie v PL ako taka mala sutaz ako je EL, ale minuly rok mufani tvrdili, ze to je velka trofej

Nforest
21.05.2018 18:06
#
Tá tvoja španielska liga je len o 2 mančaftoch!!!

To je riadna slabota. V anglicku máš teraz 6 top klubov, ktoré hrajú atraktívny futbal.. a to je to , anglická liga je zábavná, narozdiel od hádzanej v španielsku ktorú každé 3 minúty preruší hvizd rozhodcu lebo nejaký španielsky dežo potrebuje simulovať.

A nakoniec ono to funguje tak, že anglická liga je najvyššie- pretože všetci nadpriemerní hráči zo všetkých líg idú hrať tam!!!! A z tých potom najlepších zoberie Barcelona a Real madrid, ktorí sú na vrcholku tohoto "potravinového" reťazca. Ale sú to iba 2 kluby, zbytok občasná perioda úspechu a potom nič. Navyše latinskoamerickí hráči uprednostnia španielsko kvoli jazyku a počasu, inak by jednoznačne boli v anglicku, kde sa hrá najlepší futbal. takže psst.
Nforest
21.05.2018 18:16
#
V klude aj anglicko mohlo byt o 2 kluboch Liverpool a United, ale anglicka liga bola natolko vyrovnaná, že tam ani tak velké kluby nedokázali vytvorit dominanciu podobnú tej španielskej ... a to je len dobre, pretože to vraví niečo o skutočnej KVALITE tej ligy.
BílíAndelDrcKo
16.05.2018 19:06
#
Príliš to zjednidušuješ
Busby babes
16.05.2018 20:06
#
SaLaDiN
16.05.2018 21:35
#
Tak so smial po dvojzapase so Sevilloou a ked Mourinho povedal minuly rok, ze EL nie je mala trofej a je to uspech. Ale ked ju vyhral Benitez, tak to bola vraj hanba a pustil sa do Beniteza, aj ked on uz EL zdelil, lebo do nej vypadol DI Matteo.

Ale chapem, fandit United, co ine ti zostava, smiechom proti depresii.
Busby babes
16.05.2018 21:56
#
fakt miluju kaspary z La Ligy. Co minulej rok, jak to, ze si Pepek tu prumernou ligu nepovodil?
t0mmy33MCFC
17.05.2018 08:04
#
tak musel se rozkoukat, zajimave spis ze si to nepovodil Mourinho, kterej uz mel Anglii tolik sezon a titulu...
Busby babes
17.05.2018 09:53
#
holt letos City nastavili latku moc vysoko.
t0mmy33MCFC
17.05.2018 12:16
#
jo to sice jo, ale 81 bodu od United neni zadnej zazrak.. kdyby meli Utd 90 bodu tak se hodi rict ze City dalo latku moc vysoko
Busby babes
17.05.2018 13:13
#
81 bodu je lepsi vysledek nez 16 SAFovych sezon...
https://twitter.com/RedNewsStats/status/995728414861594625
fenixLFC
17.05.2018 16:50
#
To je mile ale 81 bodov by stacilo na titul naposledu v 10/11...
Busby babes
18.05.2018 19:53
#
ja taky nerikam, ze to ma stacit na titul. Ja jen poukazuju na to, ze to na pomery United neni uplne blbej vysledek, kdyz tu predtim padlo, ze to od United neni zadnej zazrak. Ono je fuk, jestli to je 81 nebo 90, proste to nestacilo a jsme druzi. to je spatny.
fenixLFC
20.05.2018 10:45
#
nie je to ziaden zazrak. vasim cielom by mal byt titul a ten by ste proste s takymto vysledkom neuhrali za sedem rokov...
Busby babes
20.05.2018 22:12
#
tady pletes dohromady dve veci, ktere spolu souvisi jen trochu. Jsme druzi, tecka. A je pak v zasade fuk, kolik bodu jsme udelali. i kdybychom meli 90 bodu, porad by to byla spatna sezona.

No a kdyz nekdo pise, ze na pomery United je to malo bodu... tak ne tak uplne no. Nedelali jsme porad 86+ bodu
t0mmy33MCFC
17.05.2018 08:03
#
posledni veta
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.