Klose myslí na překonání německého rekordu Gerda Müllera

28.03.2011, 13:26
Aktuality
Miroslav Klose na loňském světovém šampionátu nakonec marně usiloval o vyrovnání historického rekordu v počtu branek, který drží patnáctigólový Brazilec Ronaldo, do tabulek se ale i tak jako rekordman zapsat hodlá. Útočník Bayernu Mnichov by rád překonal jinou legendu - Gerda Müllera...

Klose dal na světových šampionátech 14 branek a o možnost vyrovnat Ronaldův počin přišel kvůli zranění zad, které ho vyřadilo z duelu o třetí místo s Uruguayí. Jeden rekord i tak minimálně vyrovnat ještě může, nejlepším střelcem německé historie je nyní Gerd Müller (68 branek), Klose se po dvou trefách do sítě Kazachstánu zatím zastavil na čísle 61.

"Když jsem došel takhle daleko, tak bych se samozřejmě chtěl dostat až nahoru, to je normální. Už jsem o tom mluvil s Gerdem, nebude mu nějak vadit, když ho překonám. Dokonce bude šťastný i za mě. Stále je to 'bomber' a navždy zůstane nedotknutelný," prohlásil Klose.

Klose je členem německé reprezentace už přes deset let a v sobotu večer se vrátil do Kaiserslauternu, kde dříve hrával a odkud se přes Werder dostal až do Bayernu. "Byly to báječné roky, mám spoustu krásných vzpomínek a myslím hlavně na své spoluhráče. Když jsem hrál v útoku s Carstenem Janckerem, tak první věcí, kterou jsem po gólu musel udělat, bylo zjistit, odkud ke mně přibíhá. To bylo často složitější, než dát gól," vzpomíná Klose s úsměvem na svého robustního parťáka z útoku.

Autor: Tomáš Pavlík / bundesliga.de

Komentáře (141)

Přidat komentář
homeles8

Reagovat
Cipinho

proč ten smajl?

Reagovat
Kaká10

protože homeles

Reagovat
Filip12

8 tref to sou 2 zápasy u něj

Reagovat
smazaný uživatel

to máš možná tak ve FM

Reagovat
smazaný uživatel

Ne, to je u něj za reprezentaci asi 12 zápasů.

Reagovat
Filip12

nO KDYBY DAL 4 góly za dva zápasy tzn, 2 góly za zápas tak možná jo

Reagovat
minoLFC

Polák najlepším strelcom nemeckej repre...

Reagovat
Kenneth

Co jako? Se podívej na tu vaší Kuzminovou. Oslavujete jí,přitom Slovensko si vybrala jen protože jí odmítlo Bulharsko. Nevyhrála náhodou i sportovce roku?

Reagovat
Josifek

Tak s tou Kuzminou je to trochu něco jinýho než s Klosem

Reagovat
minoLFC

no veď z toho sa mi tiež obracia žaludok

Reagovat
kubys

Achjo, opět tyhle kecy...

Reagovat
Arne

To sis musel s něčím splést.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Cipinho

žije v Německu 24 let... takže je Němec

Reagovat
smazaný uživatel

když žije v čechách černoch 24 let dělá to z něj auromaticky čecha?

Reagovat
Filip12

no když mluví česky tak jo vizi cikáni který u nás žijou v tak hojním počtu

Reagovat
verv

Jestli má český občanství tak určitě

Reagovat
smazaný uživatel

Ukaž mi nějakýho, pak se můžeme bavit.

Reagovat
smazaný uživatel

Ray Koranteng

Reagovat
Filip12

Reagovat
smazaný uživatel

Dobře ty. Ale Čech to je, uznej sám.

Reagovat
smazaný uživatel

viz. níže

Reagovat
smazaný uživatel

Tak.

Reagovat
smazaný uživatel

Ale u něho je to jen o té barvě pleti, když se bavíme o černochovi. Jeho matka je Češka, takže tam problém nevidím

Reagovat
kubys

Tak Kloseho otec byl taky Němec.

Reagovat
smazaný uživatel

Však já proti Klosemu nic nenamítám Od 7 let je to Němec. On nemohl ovlivnit to, že se rodina musela stěhovat. A pakliže prošel německým školstvím a do jisté míry německou výchovou, těžko si pak bude volit Polsko za zemi, kterou bude reprezentovat.

Reagovat
Arne

Ona ta Kloseovic rodina je původem taky z Německa, jen byla v Polsku na dvougeneračním "výletě", jak to tady jednou vysvětloval willi.

Reagovat
smazaný uživatel

willi v tom má slušný přehled

Reagovat
smazaný uživatel

pokud nejseš úplně vymaštěnej šovinista, tak se to dá dost lehko pochopit, stejně jako situace okolo podolskiho nebo özila, to jen pár závistivejch hlupců má pořád kecy

Reagovat
smazaný uživatel

To je tady pořád dokola, jen co je tu o někom z nich článek v souvislosti s reprezentací. Taková zaběhnutá rutina už

Reagovat
smazaný uživatel

pouze v Klosem...

...ale třeba Trocheho nechápu - jeho rodinu chtěli z Německa vyšoupnout, když byl malej a stejně se rozhodl reprezentovat Německo

Reagovat
kubys

Samozřejmě etnický.

Reagovat
Filip12

Karel Černoch

Reagovat
smazaný uživatel

Ale můžeme se bavit třeba o Theovi Gebre Selassiem. Rodiče z Etiopie, ale on se narodil v Česku, vyrostl zde, vystudoval a všechno. Koho má reprezentovat? Etiopii nebo Česko? Jistě že si vybere Česko, když zde vyrostl a žije tu od narození, protože Etiopii "nezná".

To je to samé v Itálii s Balotellim. Když pominu, že je to totální magor, tak taky nezmění to, že se narodil v Itálii a jeho rodiče jsou pouze imigranty.

Člověk vždy volí tu variantu, kde se cítí jako doma. To, že se pak ozývá spousta lidí, že mají jméno a předky jiné země, to už neovlivní. Ani to, že si kupa lidí myslí, že si vybrali pouze tu zemi kvůli kvalitě národního týmu třeba, když se budeme držet u fotbalu a sportu.

Reagovat
Arne

Reagovat
Filip12

Reagovat
cristiano.K.

Reagovat
aurelio

na 99% súhlasím, ale pozor, nie vždy je to naozaj tak ... sú tu prípady, ktoré idú po peniazoch, prípadne vedia, že vo svojej domovine by si nezahrali ... trebárs Liedson, Deco, Pepe, Roger Guereiro, Motta, alebo zopár "Bulharov, Azerbajdžáncov, Katarčanov" a tak ...

Reagovat
smazaný uživatel

To každopádně. Neříkám, že jsou všichni "svatí", to vůbec ne.

Reagovat
smazaný uživatel

nebýt Hitlera, tak je ta část Polska stále součástí Německa

Reagovat
smazaný uživatel

Po první světové válce ale Němci také přišli o nějaké to území při polsko-německých hranicích, ne?

Reagovat
smazaný uživatel

ano, ale jestli si to nepletu právě s tou 1. světovou, tak bylo Polsko celkově více na východ...

Reagovat
j_mrazik

Máš pravdu.

Reagovat
kubys

Reagovat
Josifek

Gerdovi se rovnat nemůže, ať už jeho rekord překoná či nepřekoná..

Reagovat
smazaný uživatel

Klose by se dal přirovnat ke kollerovi. V repre byli oba nedotknutení, ale na klubový úrovni to bylo mnohem horší. Ale jinak se mi Klose jako hráč rozhodně líbí.

Reagovat
Filip12

prý Koller ve Spartě to nebylo ono

Reagovat
domingo

Reagovat
kubys

Cože?

Reagovat
Filip12
Reagovat
kubys

Nevšiml jsem si, že bych reagoval na tebe.

Reagovat
Filip12

* tak sorry

Reagovat
mesyas

tfuj polák a stát se legendou německa to je jako kdyby se cikán stál prezidentem ČR

Reagovat
kubys

Jaký Polák zase...

Reagovat
Filip12

Honza nechtěl mě rozesmát

Reagovat
smazaný uživatel

Jeste ze nevyrovnal Ronalda v poctu golu na MS , i kdyz je to dobry fotbalista tak srovnani s R9 rozhodne nesnese , hlavne kvuli tomu ze na klubove scene nikdy moc nevynikal .

Reagovat
smazaný uživatel

Müllerovi se hráčskou kvalitou nikdy nevyrovná. V repre je sice lepší ale klubový úroni velká slabota. Pamatuju si jak někdo řekl, že by nedokázal obejít ani popelnici. Ale postavit se před bránu někdy umí dobře.

Reagovat
herbage

Klose má techniku na velmi dobré úrovni. On umí šance nejet zakončovat, ale i připravit

Reagovat
kubys

Reagovat
smazaný uživatel

to je už prostě sžitej mýtus, že to je takovej habán bez techniky, kterej zakončovat akorát hlavou. přitom podle wiki má "jen" 182 cm

Reagovat
smazaný uživatel

Nikdy jsem neslyšel, že by někdo říkal o Klosem: Je to habán bez techniky. Taková blbost nemůže snad ani nikoho napadnout.

Reagovat
smazaný uživatel

Na klubové úrovni velká slabota? Má na kontě přes 100 ligových branek. Byl také nejlepší střelec německé ligy. To mi jako slabota nepřijde.

Reagovat
kubys

S Özilem a Fringsem můj nejoblínenější Němec.

Reagovat
smazaný uživatel

Özil je na mě moc novej. Ale Klose je frajer . Z Němců jsou pak moji oblíbneci Lahm, Schweinsteiger, Podolski a Frings.

Reagovat
mesyas

ehm cože jakej němec turek?

Reagovat
kubys

Odkdy?

Reagovat
mesyas

odjakživa mesut není zrovna tipecké německé jméno nebo se možná pletu

Reagovat
kubys

Nenarodil se v Turecku, nikdy neměl zájem reprezentovat Turecko, je 4. generací jeho rodiny v Turecku, ještě něco?

Reagovat
kubys

*v Německu obv

Reagovat
smazaný uživatel

Zajímalo by mě, jak dobře umí turecky a jestli kouří vodní dýmku.

Reagovat
smazaný uživatel

Turek, Arab, Egypťan, Čech - to nemůžeš rozsoudit podle vodní dýmky

Reagovat
smazaný uživatel

Já vím, že ne. Jsem také kuřák vodní dýmky. To byla jen taková doplňující otázka .

Reagovat
smazaný uživatel

Jak se jmenuješ ty? Seš si jistý, že máš čistě české jméno? Jsi si jistý, že jsi 100% Čech či Slovák?

Reagovat
mesyas

rozhodně jako němec nevypadá mě stačí to že nejsem podobnej cikánovi hlavně ne barevně

Reagovat
smazaný uživatel

Nevypadá jako Němec. To tu ani nikdo netvrdí. Všichni víme, že má turecký původ. Ale on sám někde říkal, že se cítí jako Němec. Je sice odjinud, ale chce se asimilivat. To je právě na těch jejich přistěhovalcích nejhorší, že si tam žijí, ale ani se nechtějí stát Němci, žijou pouze ve své komunitě (samozřejmě, že ne všichni). Dobře, že Merkelová už přiznala veřejně, že multikulturalismus byla chyba.

Reagovat
Tomanatura

Ozil je Deutschtürke, prostě jeden z těch Turků, kteří bydlí v Německu, ale žijou si sami se svými tureckými spoluobyvateli.

Reagovat
mesyas

to si vystihl hezky

Reagovat
DelPiero137

Ak je to pravda tak to o Nemeckosti moc nesvedci. Ked sa izoluje v komunite s Turkami. Nieco nie je v poriadku ked pride repre Turecka alebo Turecky klub do Nemecka a ma domace prostredie.

Ked uz tam tie generacie Turkov ziju, tak by sa mali aj spravat ako Nemci. Nie len rozpravat o tom.

Nikto ich tam nedrzi a mozu ist spat do Turecka, kde mozu fandit svojim.

Reagovat
Tomanatura

V Nemecku je to uz strasne dlouho jedno z nejprobiranejsich temat. Proste s tim zatim nikdo nic nedokazal udelat. Navic je to logicke. Uz jsem to tu nekolikrat psal, moc se mi do toho znovu nechce.

Reagovat
DelPiero137

skusim to pohladat a bude sledovat bodobne diskusie

len som chcel vyjadrit svoj nesuhlas s tymito etnikymi skupinami po celej Europe.

Reagovat
Tomanatura

Jj, ja to chapu, taky se mi to nelibi.

Reagovat
Tomanatura

Vlastne ta cela diskuze o tom je

Reagovat
vodka

Klose, Özil, Sammer (připomíná mi Scholese)...

Reagovat
smazaný uživatel

Podolski

Reagovat
smazaný uživatel

Souhlas, můj ale vůbec nejoblíbenější Ballack a Schweini. Celkově mi ti Němci (i ti co už skončili třeba kariéru) jsou hodně sympatičtí. Nevím proč všeobecně je nikdo moc nemusí.

Reagovat
cristiano.K.

výborný hráč pro reprezentaci,špatný pro Bayern

Reagovat
smazaný uživatel

už teď je to pro mě legenda německého fotbalu. škoda, že té jeho generaci chybí nějaké to zlato z velké akce

Reagovat
j_mrazik

Já jsem rád, že zlata vyhrávali Francouzi se Zidanem v čele.

Reagovat
smazaný uživatel

tu minulou generaci les bleues sem neskutečně žral, ale co se tam posledních pár let děje... naopak němci si u mě drží konstantní oblibu už od té doby, co sem jim začal fandit, až do teď

Reagovat
Tomanatura

Gerda stejně nikdy nepřekoná. Průměr 1,09 gólu na zápas asi těžko zvládne.

Reagovat
DelPiero137

to je neuveritelne cislo, aj v lige mal vynikajuci priemer.

Reagovat
kubys

Jinak když se tady mnoho lidí ohání tím, že Klose je Polák, říká někomu něco Erich Kühnhackl?

Reagovat
Arne

Jo, německá hokejová legenda, taková vazba.

Reagovat
kubys

No spíš tam je paralela s tím občanstvím, zajímalo by mě, kolik lidí by mu vyčítalo, že to byl d facto Čech.

Reagovat
kubys

Přičemž u něj ta změna občanství je ještě markantnější, protože se do NSR dostal až v 18ti letech,

Reagovat
Arne

Ajo, to jsem ani nevěděl... Ono je potřeba to brát případ od případu, proto nechápu ty výlevy od lidí, co o tom hovno věději.

Reagovat
smazaný uživatel

Bude to zřejmě dáno jejich původem. Kdyby pátrali v rodokmenech, jistě tam najdou nějakého toho lichokopytníka (osla).

Reagovat
smazaný uživatel

je to výbornej útočník náhodou i s tím Tonim mu to docela šlo pamatuju si na jeho góly z MS 2006 Klose - Poldi

Reagovat
Kovi81

hlavne vydrz do pristiho WM, prekonej ronalda a vrat titul nejlepsiho strelce historie ms tam, kam patri

Reagovat
smazaný uživatel

Miro

Reagovat
božský John

Pan útočník

Reagovat
Al Capone

neuvěřitelný jak takový lempl může být nějakým způsobem spojován s Fenoménem

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Když říkáš o Klosem, že je lempl, docela by mě zajímalo, jak mluvíš o útočnících, kteří jsou horší než Klose.

Reagovat
Al Capone

neznám takové

Reagovat
smazaný uživatel

Jo, to je pak těžký se s tebou bavit.

Reagovat
Al Capone

opravdu neznám útočníka o kterém sposta lidí tvrdí, že je skvělý, ale přitom v klubu nic nedokázal

Reagovat
smazaný uživatel

Werder Bremen

DFB-Ligapokal (1): 2006

Bayern Munich

Bundesliga (2): 2007–08, 2009–10

UEFA Champions League Runner-up: 2009–10

DFB-Pokal (2): 2008, 2010

DFB-Ligapokal (1): 2007

DFB-Supercup (1): 2010

Reagovat
Al Capone

to je sice pěkný, ale to o jeho kvalitách nic neukazuje

Reagovat
smazaný uživatel

Aha, tak si vymysli něco dalšího, proč by to měl být lempl...

Reagovat
Al Capone

za Bayern odehrál 94 utkání a dal 24 golů, opravdu "úžasná bilance"

Reagovat
Al Capone

+-

Reagovat
smazaný uživatel

Každý čtvrtý zápas vstřelil branku, to není zas tak málo.

Reagovat
Al Capone

Reagovat
smazaný uživatel

Jo, jenomže snad musíš pochopit, že říct o člověku, který velmi dlouhou dobu patřil ke špičce (ne-li byl nejlepší) nejvyšší německé soutěže a byl jedním ze základních kamenů jejich úspěchu na mistrovstvích světa, odkud si pokaždé přivezl medaili, je vzorným typem ignorantství a předsudků.

Reagovat
Al Capone

ano v repre se mu nějakým záhadným způsobem daří (prostě je to haluzák), ale opravdu nikdy nepatřil k nejlepším v Bundeslize, prostě útočník který dá občas gol je lempl

Reagovat
smazaný uživatel

Nikdy nepatřil k nejlepším? Proč se stal nejlepším střelcem německé ligy. Proč je stále nominován do reprezentace? Proč ho koupil Bayern Mnichov? Proč se ho stále nezbavil, když je to podle lempl? Moc otázek, viď? Stačila by jedna oznamovací věta. Jsi mamlas.

Reagovat
Al Capone

ješta by nebyl nominovám, když aspoň tam mu to střílí, a porč nehraje v Bayernu? jejich politiku neznám tak nevím proč se takového lempla ještě nezbavili když tam jenom překáží a to že se mu povedla jedna sezona na klubocé úrovni nic neznamená, až bude zářit tak jako Ronaldo všude kde hrál, tak teprve z něho bude top útočník

Reagovat
smazaný uživatel

V Kaiserslauternu hrál dobře, ve Werderu hrál dobře a v Bayernu také jenom neleštil lavičku. Zřejmě Kloseho slepě nenávidíš, protože jinak bys tak hloupě nedegradoval jeho kvality a výsledky. Mimochodem, co máš pořád s tím Ronaldem?

Reagovat
Al Capone

jenom příklad top utočníka, který dával goly všude, narozdíl od Kloseho

Reagovat
smazaný uživatel

Klose dával/dává góly taky všude.

Reagovat
Al Capone

ale kolik, že...

Reagovat
smazaný uživatel

Řeč nebyla o počtech. Ty jsi tvrdil, že Klose nedával góly, všude kde hrál. Což není pravda. Důležité je, jestli byl/je Klose užitečný a úspěšný útočník. Odpověď? Ano.

Reagovat
Al Capone

tak dobře tak dával goly, ale málo, a tituly má protože se veze na skvělém týmu, on samotný je pro Bayern bezvýznamný

Reagovat
smazaný uživatel

Možná teď. I když i tak je slovo bezvýznamný nevhodné. Jinak byl pro Bayern platný, třebaže nebyl nejzářivější hvězdou. Co tě na Klosem tolik sere, že nejsi schopný uznat jeho kvality?

Reagovat
Al Capone

jenom je divný, že takový "střelec" se snaží řadit bok po boku s takým hráčem jako je Muller

Reagovat
smazaný uživatel

Když je schopen vstřelit tolik gólů jako on, tak na to má právo. Müllera jsem hrát neviděl, ale z vyprávění vím, že on také nebyl zrovna pohádkový technik, sprinter apod. Byl to "jen" bohem políbený střelec, hráč do vápna.

Reagovat
Kaze

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

al capone ma asi na kloseho mindraky jinak si to neumim vysvetlit, je to pan strelec a proste mu to tam pali v repre.. a nejlepe si samozrejme rozumi s poldim.. jak muze byt haluzak kdyz v repre vzdy dava goly ted na ME kvalifikaci ma 8 golu.. coz je dost.. ale samozrejme ze nemecko zatim melo slabsi soupere... KLOSE je proste borec nikdy nezapomenu na to jak hral za bremy a mrzi me ze odesel do mnichova :(( to same ozil do RM, holt bremy nejsou tak slavne jako tyhle 2 tymy

Reagovat
smazaný uživatel

Zatím jsi nebyl schopen předložit jediný kvalitní argument pro své tvrzení. Pouze odmítáš argumenty jiných.

Reagovat
Bayern +

napr. Ronaldo

Reagovat
smazaný uživatel

Werder Bremen

DFB-Ligapokal (1): 2006

Bayern Munich

Bundesliga (2): 2007–08, 2009–10

UEFA Champions League Runner-up: 2009–10

DFB-Pokal (2): 2008, 2010

DFB-Ligapokal (1): 2007

DFB-Supercup (1): 2010

Reagovat
smazaný uživatel

tak Klose sám řekl, že i kdyb překonal rekord Gerda, tak se s ním nemůže rovnat

Reagovat
smazaný uživatel

Der Bomber je jen jeden

Reagovat
smazaný uživatel

to se mi na nem taky libi, jeho pokora!!!

Reagovat
cristiano.K.

Reagovat
madridcan

Ked Ronalda neprekona on,tak ho o dve majstrostva prekona iny Nemec Superit s nim moze este jeden Argentincan

Reagovat
Al Capone

když už by ho měl někdo překonat tak jedině Pipita

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele