Jarolím nepovolal do Číny žádného nováčka, vrací se Darida

14.03.2018 10:56, aktualizováno 14.03.2018 12:09 - Aktuality
 
Trenér české reprezentace Karel Jarolím zatím povolal na přípravný turnaj čtyř zemí China Cup v Nan-ningu devatenáct hráčů, mezi kterými není žádný úplný nováček. Do týmu se vrací uzdravený klíčový záložník Vladimír Darida a po delší době by si za národní mužstvo měl zahrát také útočník Matěj Vydra.

Naopak jen mezi náhradníky figuruje po svém odchodu do Philadelphie Union středopolař Bořek Dočkal. Po víkendovém ligovém programu ještě Jarolím plánuje dodatečně povolat další čtyři hráče - mělo by jít o dva stopery a dva krajní záložníky.

"Bavili jsme se o tom, že chceme kádr stabilizovat. I přesto někteří hráči, kteří v nominaci být měli, buď přestali hrát, nebo jsou zranění. Nechtěli jsme do toho tolik sahat, chceme sázet na hráče, kteří už nějak otestovaní jsou. Pokud si ale někdo řekne o nominaci, byli bychom blázni, kdybychom ho nepovolali," řekl Jarolím na tiskové konferenci.

Český tým vstoupí do China Cupu 23. března zápasem s Uruguayí, která si účastí na turnaji zpestří přípravu na červnové mistrovství světa v Rusku. O tři dny později si Jarolímovi svěřenci zahrají o umístění proti domácímu výběru, nebo Walesu. Souboj Číny s ostrovním týmem turnaj 22. března zahájí.

"Obzvlášť první utkání je s velmi kvalitním soupeřem. Útočné duo Uruguyae Suárez, Cavani hovoří myslím samo za sebe. Patří to do přípravných zápasů, ale z naší strany tomu přikládáme dost velký význam," uvedl Jarolím.

Český tým nepostoupil z kvalifikace na mistrovství světa a nyní zažívá dlouhé přípravné období. Další soutěžní zápasy čekají reprezentanty až na podzim v nové Lize národů.

Do národního týmu se vrací Darida z Herthy Berlín, který na podzim kvůli zranění vynechal turnaj v Dauhá. "Vláďa Darida byl důležitý článek, ještě než jsem tým převzal. Hraje pravidelně bundesligu a měl by patřit k lídrům," prohlásil Jarolím.

Vydra naposledy hrál za reprezentaci předloni v říjnu. Momentálně se dělí o první místo střelecké tabulky druhé anglické ligy. "Jsme rádi, že se mu daří. Našel si i pozici, na které mu to vyhovuje, a potvrzuje to výkony i góly. Není úplně zdravotně v pořádku, přesto jsme ho dali do nominace, protože chceme, aby odcestoval," uvedl reprezentační trenér.

Jen mezi náhradníky je po odchodu z čínské ligy do zámořské MLS Dočkal. "Asi čtyři měsíce nehrál ostrý zápas a začíná v novém působišti. Ale vyjádřil se, že v případě potřeby by i v Číně reprezentoval rád," řekl Jarolím.

V nominaci je útočník Patrik Schick, přestože po letním příchodu do AS Řím odehrál ve 14 soutěžních zápasech pouze 636 minut a dal jen jeden gól. Naposledy v lize ale nastoupil na celý zápas. "Byli jsme se na něj podívat v utkání s Turínem. Kondičně nevypadá špatně, ale herní praxe mu chybí. Delší dobu tu nebyl, do budoucna by na něm mělo mužstvo stát, proto v nominaci je," řekl kouč.

Reprezentace se sejde v pondělí a do Asie odletí v úterý. V dějišti turnaje se bude muset vyrovnat se sedmihodinovým časovým posunem. Náklady hradí pořadatel. "Chtěli jsme, aby režim byl pro organismus co nejpřijatelnější. Je lepší tam přiletět na den než na noc," uvedl manažer reprezentace Jaromír Šeterle.

Nominace:
Brankáři:
Tomáš Koubek (Rennes), Jiří Pavlenka (Werder), Tomáš Vaclík (Basilej).
Obránci: Jan Bořil (Slavia), Pavel Kadeřábek (Hoffenheim), Theodor Gebre Selassie (Werder), Tomáš Kalas (Fulham), Filip Novák (Trabzonspor), Marek Suchý (Basilej).
Záložníci: Antonín Barák (Udinese), Vladimír Darida (Hertha), Josef Hušbauer (Slavia), Jakub Jankto (Udinese), Jan Kopic (Plzeň), Tomáš Souček (Slavia).
Útočníci: Michael Krmenčík (Plzeň), Patrik Schick (AS Řím), Milan Škoda (Slavia), Matěj Vydra (Derby).
Autor: ČTK
Počet zobrazení: 4807
Komentáře (271 / 0 nových)
Nihilister
14.03.2018 10:57
#
Tvl to je vždycky takovej šok, když vidím jeho foto a dojde mi, že trénuje reprezentaci
Vosic
14.03.2018 11:18
#
C-M@ster
14.03.2018 15:43
#
goo.gl/1hcJNQ
milan78
14.03.2018 11:21
#
třeba v číně vyhrajeme a nechají si ho tam i s půlkou týmu
Josifek
14.03.2018 12:03
#

Měl jsem to stejně
Juventus
14.03.2018 12:16
#
taky sem se lekl
Fantomasova sestra
14.03.2018 13:24
#
taky tak
Sedu
14.03.2018 13:56
#
Mam to stejne
Aldeano
14.03.2018 16:27
#
Manik...
15.03.2018 08:24
#
Ekmar
14.03.2018 10:58
#
Ta brankařská trojka je hodně silná.. Kdo myslíte, že dostane přednost v zápasech, až o něco půjde? Pavlenka i Koubek jsou hodně chválení, Vaclík už tolik ne, na druhou stranu má zase více zkušeností..
Kostomlat
14.03.2018 10:58
#
za mě je z nich nejlepší Pavlenka, 2. Vaclík, 3 Koubek
Robbie Snortsline
14.03.2018 21:58
#
hefy
14.03.2018 11:00
#
1. Pavlenka
2. Koubek
3. Vaclík
Greny
14.03.2018 11:01
#
Briggus
14.03.2018 11:10
#
naheCZ
14.03.2018 11:11
#
Cumel
14.03.2018 11:15
#
Ekmar
14.03.2018 11:15
#
icka
14.03.2018 12:09
#
Euphael
14.03.2018 12:32
#
Cipinho
14.03.2018 12:49
#
Fantomasova sestra
14.03.2018 13:25
#
objektivní hodnocení /s
Pa2el
14.03.2018 13:54
#
boužel ale bude chytat Vaclík
sima.vok
14.03.2018 13:55
#
smazaný uživatel
14.03.2018 14:51
#
8lampard8
14.03.2018 15:23
#
RadekVonCZE
14.03.2018 15:38
#
db18
14.03.2018 18:31
#
NameLess
14.03.2018 23:40
#
Beči
14.03.2018 11:02
#
Není důvod vyzkoušet v roli jedničky jak Pavlenku, tak Koubka. Pavlenka by měl být jednička jasná, ale Koubek je momentálně taktéž velmi dobře rozchytaný, oba platí ve svých ligách za jedny z nejlepších s nejlepšími statistikami. Myslím, že tenhle post momentálně máme na několik let vyřešený.
TurboPlastik
14.03.2018 11:04
#
Jednička bude Vaclik. A je to správná volba
stas87
14.03.2018 11:07
#
A to z akeho dovodu? Chyta v dost slabej sutazi oproti Koubkovi a Pavlenkovi. Je starsi a uz sa z Bazileja nema kam posunut ale oni dvaja ano.
Kang & Kodos
14.03.2018 11:14
#
Jak nemá? Dúbravka se za 9 měsíců posunul z Liberce do Newcastlu
stas87
14.03.2018 11:25
#
Takych prestupov je kazdy prestupak mraky, vsak? On to dohra uz v Svajciarsku, maximalne sa po tridsiatke vrati do Sparty. Z mojho pohladu su Pavlenka aj Koubek uz teraz lepsi brankari a to sa esteozu casom posunut vyssie. To u Vaclika ja ziadny velky posun nevidim.
Pablos
14.03.2018 11:28
#
souhlasím s tím, že i já u Vaclíka nevidím žádný posun ...ale to se Švýcarskem nesouhlasím ..nechybělo moc a byl třeba v Benfice už ...každopádně si myslím, že ještě určitě někam přestoupí.
Kang & Kodos
14.03.2018 19:04
#
To nezpochybňuju, i když zrovna u Koubka bych byl opatrnej a počkal, co předvede za rok. Vždycky, když měl jistý místo v základu, tak šel hrozně dolů.
Azazelo RD
14.03.2018 14:37
#
Liberec je výš než Basilej.
Neutron
14.03.2018 12:19
#
taky Van der Sar siel v 35 rokoch z Fulhamu do United, Vaclik ma iba 28 rokov to na brankara nie je ziadny vek. Napriek tomu suhlasim, ze jednotku by mal robit Pavlenka, perspektivny brankar.
Neri
14.03.2018 14:40
#
Hm, mě napadá - pamatuje si někdo důvod, proč přestoupil van der Sar k nováčkovi PL Fulhamu a ne k někomu věhlasnějšímu? Co si tak vzpomínám, tak z Juve odcházel kvůli tomu, že nechtěl dělat dvojku Buffonovi, který to léto přišel za mega balík, ale jinak mám totální okno, proč zrovna do Fulhamu? Byly v tom jen Al-Fayedovi prachy?
Pablos
14.03.2018 14:48
#
asi se překoukl a myslel, že ho oslovil Fullham...tak chtěl rodinu a příbuzné zabezpečit kvalitní šunkou
Neutron
14.03.2018 15:17
#
osobne si myslim, ze spojenie tychto dvoch dôvodov spôsobilo jeho presun, samozrejme celkom cudne, ze k novacikovi PL, ale prachy su prachy mozno nikto iny za neho nechcel tolko zaplatit, ale pride mi to strasne divne, pretoze United vtedy potrebovali brankara.
Neri
14.03.2018 15:27
#
Právě. United ho chtěli už když odcházel do Juve. Ale pokud se nepletu, tak v tu dobu chytal v ManU Barthez a ta první sezóna se mu opravdu povedla.
Frony
14.03.2018 11:08
#
*Pavlenka
smazaný uživatel
14.03.2018 12:03
#
smazaný uživatel
14.03.2018 14:54
#
Vaclík ma kolem sebe gloriolu mladeho talentu ktery nahradil Petra Cecha, ale uz je mu 28 a za takove posledni 3-4 roky nesel nahoru, spise stagnuje a uz neni ani nejlepsi golman ve svycarsku, kde zrovna neni moc velka konkurence
TurboPlastik
14.03.2018 16:07
#
Pořád je ale lepší než Pavlenka a určitě než Koubek
smazaný uživatel
14.03.2018 20:36
#
ne neni
stas87
14.03.2018 22:46
#
Ja Pavlenku vidim kazdy tyzden. A len velmi malo brankarov vo svojej prvej sezone v BL predvadzalo tak kvalitne vykony ako on. Napada ma len Sommer za poslednu dobu. On nechyta v europe ako Vaclik, ale hra podstatne lepsi sutaz a odchyt ovela viac tazkych zapasov ako Vaclik. A to ho posuva dalej a kvoli tomu nezacne stagnovat tak ako prave Vaclik.
Blitzblane
14.03.2018 22:01
#
Byl dobrej, ale poslední dobou chytá ho.no jak v klubu tak v repre. Nevím kdo by měl být jednička, ale vím kdo jí nemá být.
miguel bain
14.03.2018 11:04
#
Je silná, když máš na výběr z těhle tří. Kdybys vybíral z šestky Koubek, Pavlenka, Vaclík, Buffon, Neuer, De Gea asi by ti to tak nepřišlo.
bobis21
14.03.2018 11:05
#
co to je zase za kokotinu
miguel bain
14.03.2018 11:11
#
To nemáš šanci pochopit...Moc slov, moc čárek. Ale zkoušet to můžeš
bobis21
14.03.2018 11:13
#
já chápu co ses snažil říct, ale to neznamená že to není hovadina ... ta trojice kvalitní prostě je bez ohledu na to s kým srovnáváš
miguel bain
14.03.2018 11:21
#
Je kvalitní na českou repre, v rámci Evropy nebo světa je to průměr. Potenciál ale mají.
Pablos
14.03.2018 11:21
#
sorry, ale totál mimo příspěvek... však se bavíme o repre o trojci brankářů v rámci a teď se podrž České Republiky ..a ty tam přimotáš 3 brankáře úplně jiné národnosti. Kdybys aspoň to přirovnal třeba k jedné zemi např. Itálie (Buffon, Donarumma.. a někdo třetí) dobrý tak máš aspon názor. Ale takhle máš jenom názorovej blud
Tak tu přestaň ještě arogantně psát něco o moc slov, moc čárek apod. hovna
miguel bain
14.03.2018 11:31
#
Bavíme se o repre, která hraje nebo může hrát s celým světem, ne o nějaké uzavřené lize. Takže pokud o někom řekneme že je kvalitní je to v měřítku úrovně na které hraje. Nebo snad má Tádžikistán kvalitní brankáře, protože v jejich měřítku jsou prostě kvalitní? Asi ne že....
Pablos
14.03.2018 11:40
#
Já vím co tím chceš říct, ale přesto to postrádá smysl tak trochu ...když v rámci repre řekneš, že třeba záloha vypadá silně, tak tím myslíš co se poskládalo z našich hráčů na naše možnosti a samozřejmě to nesrovnáváš třeba s Brazílií.Navíc Tobě se zdá, že máme na to se porovnávat s Německem, Itálií, Španělskem ?
Mr.Mike
14.03.2018 12:33
#
To je jak kdyby srovnal Schick, Krmenčík a Škoda vs Higuain, Aguero a Tevez
Pablos
14.03.2018 12:46
#
ještě ke všemu by to srovnával vlastně napříč repre.. takže by to ani nebylo z jednou konkrétní. Lewandowski, Kane, Mbappé ..takhle asi spíš
Pablos
14.03.2018 12:48
#
*s jednou konkrétní... nebo z jedné konkrétní ...něják jsem to dal všecko dohromady
Vosic
14.03.2018 11:19
#
To jo ta českoněmeckošpanělskoitalská repre by byla nabušená.
Pablos
14.03.2018 11:21
#
Posledni Kovboj
14.03.2018 11:54
#
Tom11
14.03.2018 13:03
#
otázka kolik by tam bylo čechů
Pablos
14.03.2018 13:06
#
to je fuk, jistota, že by to trénoval Jarolím
>vyřazen z kádru<
14.03.2018 13:26
#
a na kridle Zmrhi
Pa2el
14.03.2018 13:57
#
smazaný uživatel
14.03.2018 14:55
#
ke kanaka
14.03.2018 13:35
#
Odpověď jednoduchá - 0.
LFC & STEVEN 8
14.03.2018 11:37
#
TheMally11
14.03.2018 11:30
#
Pavlenka
Kolář
Holý
kattos
14.03.2018 12:24
#
Zase bych Vaclika neodsouval. Ale asi Pavlenka
kattos
14.03.2018 12:37
#
Resp ho nezahazoval
naheCZ
14.03.2018 10:58
#
To nemáme nikoho, kdo by mohl jet místo Hušbauera?
TheMally11
14.03.2018 11:28
#
místo Schicka jsi chtěl snad napsat
luismiksak
14.03.2018 11:44
#
Schick tam nemá co dělat. Az bude hrát a dá par gólů, tak samozřejmě. Ale brát hráče z gormy jen pro to, ze ji v repre jako chytne, je přece nesmysl.
Jarolím ven !
kattos
14.03.2018 12:25
#
Vzdyt on se rve o misto v AS Rim a uz nekolikrat hral v zaklade
luismiksak
14.03.2018 15:57
#
To je pravda, Schick už několikrát hrál ...to je všechno
Mr.Mike
14.03.2018 12:33
#
Spíš místo bořila radši nějakej stoper
Mr.Mike
14.03.2018 12:43
#
I když povolá asi dodatečně no.. Každopádně bořil do repre nepatří.. Jedinej kdo se mi tam nelíbí
Nímrmajer
14.03.2018 15:57
#
Radši Zahustela, nebo koho?
Mr.Mike
14.03.2018 20:14
#
Kadeř, Gebre, Novák je málo na dva zápasy? popřípadě může Sýkora ještě
EddieTheCreator
19.03.2018 14:38
#
Sýkora je zraněnej
Pony Slaystation
14.03.2018 10:58
#
Proč dávat nováčkům šanci, jde přeci o hodně...
Pablos
14.03.2018 11:02
#
TurboPlastik
14.03.2018 11:05
#
A koho by si povolal chytráku. Me se ta nominace naopak po dlouhe době celkem libi
Pablos
14.03.2018 11:09
#
ale o nic tam nejde ...a liga národů se hraje první zápas 6. září ...minimálně měl na tomhle sranda turnaji spíš zkoušet alternativy, když vypadne (třeba zraněním )někdo ze základu ...sehrávání v březnu na zářijový zápas je asi nesmysl né. Spíš je prostě alibista ...a bojí se prohrát a nebo remizovat i v bezvýznamným utkání
Mustang™
14.03.2018 12:00
#
Kirin Cup 2011

Konečná tabulka turnaje
1. Japonsko 2 0 2 0 0:0 2
ČR 2 0 2 0 0:0 2
Peru 2 0 2 0 0:0 2
Pablos
14.03.2018 12:06
#
to je legendární ...vím o tom moc dobře
Mustang™
14.03.2018 12:01
#
I když ty důležitější zápasy jsou až za několik měsíců. Tak nějaká sehranost je lepší než nulová.
Pablos
14.03.2018 12:13
#
lepší než nulová určitě ...ale něco už spolu snad nahráli né ...neříkám brát jen nováčky to né ...ale myslel jsem, že tyhle turnaje někdy v Březnu jsou asi jediné příhodné k tomu to sehrání trošku oželit na úkor různých alternativ. A navíc je to jen můj názor fanouška a neříkám hned, že Jarolím je ko*ot a ven ! a jak to udělal dementně ...jen můj úhel pohledu nic víc
Mustang™
14.03.2018 13:29
#
Hlavně by se měla postavit osa týmu a mít 12 stálých hráčů, na kterých to bude stát, kteří budou vyčnívat. A k nim brát nováčky, aby se případně nějaký vyzdvihl a třeba chytil. Ale my máme 20 hráčů na plus minus stejné úrovni, proto jsou ty nominace vesměs stejný a není moc velká možnost s tím nějak operovat...
miguel bain
14.03.2018 11:08
#
Jakým? z téhle sestavy jsou zkušení reprezentanti jenom Vaclík, Gebre, Kadeř, Suchý a Darida. Stejně absolutně není kde brát a na co povolávat jelita co to neukopou ani v klubu. Jestli je aspoň nějaká šance, že se tihle sehrají, tak ať jedou, je to to nejlepší a nic jiného nebude.
kylo ren
14.03.2018 10:59
#
Podle jmen hodne slusny kádr
hefy
14.03.2018 10:59
#
To je naprostá tragedie. Proč sem kurva na přátelák nezkusí někdo novej? Proč tam je Škoda, kterýmu je 32. S tim chce jako načít tu Ligu národů? Proč tam neni třeba Chorý nebo Pulkrab. Hušbauer je taky špatnej vtip.

KJNCD
ttopi
14.03.2018 11:02
#
Zase si vem, že ta liga národů je poslední šance, jak se dostat na MS. To se nehraje jako na testování nováčků. Tam potřebuješ vyhrávat
Pablos
14.03.2018 11:03
#
to je na ME ...a jestli nedokážeme postoupit normálně kvalifikací na euro tak tam nemáme co dělat
ttopi
14.03.2018 11:04
#
Pardon, na ME. Nicméně podstata zůstává stejná.

Manny
14.03.2018 13:50
#
ne nezustava, protoze to neni jedina cesta na me
ttopi
14.03.2018 13:55
#
Bavíme se o této chvíli. Dnes je 14.3.2018 a pokud chceme na ME, musíme hrát na jistotu a není čas na zkoušení.
hefy
14.03.2018 11:06
#
Stejně je to až na podzim, za půl roku. To, že je tady nákej tým, bude na podzim nepodstatný. Nehledě na to, že Chorý nebo Pulkrab by jen tou nominací získali sebevědomí a třeba by jim hodně pomohlo ve vývojí. K čemu to je Škodovi? Nehledě na to, že typologicky stejnej hráč je v Krmenčíkovi, což je současnosti utočník číslo 1, přes kterýho se Škoda nedostane.

Další věc, proč tam tahá Daridu, kterej je po zranění, proč ho nenechá v Německu, ať se dá do kupy.
ttopi
14.03.2018 11:07
#
hefy já nevím. Doporučuji se obrátit na tiskového mluvčího reprezentace.
hefy
14.03.2018 11:11
#
Le Gunner
14.03.2018 11:29
#
luismiksak
14.03.2018 11:42
#
Taky souhlasím, ze tam má být Chory. Ještě bych povolal Hejdu
Beči
14.03.2018 11:03
#
Už je to trapné, jak si všichni neustále stěžují. Proč bychom měli neustále zkoušet někoho nového, to by se ten tým nikdy neposkládal. Souhlasím snad jen s tím, že Pulkraba bych vzal místo Škody, ale to je tak všechno.
kylo ren
14.03.2018 11:04
#
hefy
14.03.2018 11:11
#
Oprávněná kritika neni nikdy trapná. Tahle sestava se nedostala na MS a místo toho, aby se něco změnilo, zkusil se někdo jinej, mladší, tak zase jede ten samej výběr (o rok starší). Hušbauer nezahrál v repre jedinej dobrej zápas, nemá na to asi jako nikdy neměl Kolář. Se Škodou souhlasíš. A to se ještě donominuje stopro Dočkal, kterej nehrál 4 měsíce zápas.
Beči
14.03.2018 12:44
#
Ale samozřejmě že kritika je na místě. Ale nevím jak by sis představoval vyměnit celý kádr. Tohle je momentálně náš strop, na víc prostě nemáme. MS je pro naši současnou repre prostě utopie, ME je pro nás strop. Koho by jsi chtěl povolat, kdo na to má? Já žádné alternativy prostě nevidím. Mladé hráče máme, ale výkonostně nestačí zatím ani na naši ligu, až na pár výjimek. Prostě není kde brát, vhodný materiál neexistuje.
hefy
14.03.2018 15:34
#
Vždyť jsem vyjmenoval hráče, u kterých ta nominace je hodně s otazníkem.

Škoda, 32 let. Nulová perspektiva a typologicky je před ním lepší Krmenčík. Ok, pokud chce Jarolím dva podobné hráče v nominace, tak dobře, asi pro to má důvod, ale ať tedy nominuje kluky, kteří mají srovnatelnou kvalitu, ale mnohem větší potenciál - Pulkrab, Chorý. A nebo kluka, kterej má už dlouhodobě parádní formu a nikdy nebyl vyzkoušenej, proč ne v přáteláku? (J. Mareš)

Hušbauer. Opět věkově nulová perspektiva a to navíc podpořena šílenou výkonností v reprezentaci, pokaždý, co se v ní objevil. Nehledě na to, že ani na klubový úrovni nijak zvlášť nezáří. Kdo brát? Kluci z Olomouce jsou mladí a nominace by je mohla nakopnout, nebo třeba Fulnek? Proč ne, ta zkouška může vyjít.... s Hušbauerem nevyjde nic.

Darida. Proč nominujeme hráče po zranění? Proč ho nenechat v Německu pořádně roztrénovat a rozehrát. Proč tahat našeho nejlepšího hráče na nesmyslnej přátelák, když víme, že Darida se nemusí sehrávat, když ten tým zná a kdykoliv, když bude zdravej, tak v nominaci bude. Variantou za něj by mohl být třeba Martin Pospíšil, v Polsku očividně ožil a zase - proč ho nezkusit, šanci prakticky nikdy nedostal.

Stopeři. Dlouhodobej problém, kterej se už roky nedaří vymýtit. Jenže kdo je už roky polovino toho problému, no přece Suchý. Možná to bude v něm. Možná ne, ale pokud se nezkusí něco jinýho, tak jak se dozvíme, kde je ten problém. V diskuzi padl třeba Pernica a já opět řikam - proč ne, proč nezkusit kluka, kterej patří dlouhodobě mezi top obránce český ligy. To, že patří mezi top obránce český ligy neznamená, že by stejně nepatřilmezi top obránce švýcarský ligy. Nemyslim si, že by Basilej byla na milový kroky před Plzní (mimo financí), tedy klubem, kterej si Pernicu vybral na další sezonu.

Nehledě na to, že ti ''náhradníci'' jako Kúdela, Masopust, Frýdek, atd. To je naprosto směšný. Jarolím je další dinosaur, kterej to nikam neposune.
John Obi Mikel
14.03.2018 15:45
#
Pulkrab ? Mareš ? Fulnek ? Pernica ?
hefy
14.03.2018 15:47
#
No, číst umíš, pokud s tim nesouhlasíš, tak v rámci diskuze ale musíš říct proč, víš?
John Obi Mikel
14.03.2018 15:58
#
Pulkrabovi se povedli 3 zápasy, Mareš není hráč do reprezentace, Fulnek hraje za Jihlavu a stoperů lepších než Pernica máme spousta.
hefy
14.03.2018 16:05
#
Za to Škoda hraje jako z partesu..

Že Mareš neni hráč do repre asi uzuszješ z těch 0 zápasů, co tza ní odehrál..

Jihlava, no a co?

Koho a kdo přesvědčil v repre?
hefy
14.03.2018 16:13
#
*usuzuješ
John Obi Mikel
14.03.2018 17:28
#
Škoda je jeden z nejlepších střelců ligy, král střelců minulého ročníku, předchozí dvě sezóny dal také okolo 15 branek. Kdyby byl Mareš hráč do repre usuzuji právě z toho, že ho nikdy nikdo nepovolal, navíc liga v Polsku nemá nejlepší pověst. Hráč z Jihlavy by v repre být neměl, pokud by teda nějak hodně nevynikal. Stejně jako by Španělé neměli brát někoho z Leganes, Němci z Mohuče, Italové z Bologni, Nizozemci z Twente, či Slováci ze Zlatých Moravců.

A o stoperech si každý může pomyslet své -
Za mě jsou lepší nebo podobně dobří jako Pernica -
Hejda, Beneš, Jablonský, Simič, Suchý, Brabec, Sivok, Pokorný, Jugas, Kalas, Jeřábek nebo když se stáhnou z beku Hloušek, Čelůstka
hefy
14.03.2018 17:55
#
K čemu je Škodovi, že byl před rokem král střelců, když je ted výkonostně rozhodne za Krmenčíkem a věkově má nulovej potenciál? Ano, kdybyb byl naším nejlepším utočníkem, tak roky nehrajou roli, ale jaký má smysl, aby dvojku dělal borec, kterýmu je 32 místo kluků, kterým je lehce nad 20 let a už teď jsou na hodně podobný urovni.

Ten argument s Jihlavou je podle me irelevantní, ale dobře, tak ne Fulnek, ale někdo z Olomouce, Pospíšil, prostě někdo, kdo se nevyzkoušel a je u nej relativní možnost toho, že se prosadí. Hušbauer na to nemá, proč tam tahat podprůměrnýho reprezentanta, kterej nikdy nepřesvědčil, když se může zkusit někdo hladovej.

Dobře, tak Hejda... proč se nezkusí Hejda? Pohrdáš Jihlavou, ale pak vystřelíš Beneše, co hraje v Madarsku. Jablonský, ok, at se zkusí Jablonský. Simič nehraje. Brabec nehraje. Sivok je další, na kom by to už stát nemělo. Pokorný, ok, proč ne. Jugas neni lepší než Pernica, Kalas tam je. Jeřábek neni lepší než Pernica. Nejde tady ani tak o Pernicu, ale o nesmyslnou zatvrzelost Jarolíma, kterej v PŘÁTELÁKU neni schopnej nikoho vyzkoušet.
John Obi Mikel
14.03.2018 18:06
#
Chápu, že je Škoda starý, ale zatím nevidím nikoho, koho místo něj.

Pospíšila beru, ale Hušbauer má momentálně stále dobrou formu,

Beneše jsem vystřelil jenom proto, že když byl v Jablonci, zdál se mi lepší.\

To co píšeš má smysl, rozumím ti, zkoušet by se mělo, na druhou stranu se furt nadává, že se točí hráči a pak nejsme sehraní, všem vadí střídání v poločase o 11 lidech. Někteří hráči, co si napsal zatím do repre určitě ne, hlavně ne Pulkrab a Fulnek. Stopery ještě donominuje, ještě i křídelní záložníky, takže Pospíšil, ač by si to zasloužil asi šanci nedostane, bude hrát Jankto či Vydra, hlavně ať nehraje Frýdek.
John Obi Mikel
14.03.2018 15:48
#
Podle tebe teda polovina toho problému je Suchý, který půlku kvalifikace nehrál , nehrál na ani na Euru
hefy
14.03.2018 16:05
#
Takže ani číst neumíš.. Suchý odehrál půlku a vynechal ''náročný zápasy'' se San Marinem a jeden zápas s Azerbajdžánem, takže odehrál 5 ze 7 důležitých zápasů. Takže ano, možná v něm je chyba, což jsem ani nenapsal, ale jen jsem vznesl otázku, že v něm by ta chyba mohla být.
John Obi Mikel
14.03.2018 17:30
#
v něm ta chyba nebude, nepamatuji si, že by udělal chybu
Fantomasova sestra
14.03.2018 13:28
#
je to mamlas
db18
14.03.2018 18:32
#
stas87
14.03.2018 11:00
#
Theo, uz sa im na repre vyser a hraj len za Werder.
Greny
14.03.2018 11:01
#
Jankto a Schick měli jet za 21cku
bobis21
14.03.2018 11:07
#
proč by neměl do áčka jít náš nejlepší hráč?
Greny
14.03.2018 11:10
#
No hrají s Chorvatském a Řeckém musí uhrát 6 bodů už tak je zraněného Černý a Mihálik.... Mohl je Lavičkovi pustit no...
kattos
14.03.2018 12:38
#
Kushmasters_lungs
14.03.2018 14:05
#
Jaj. Smiřte se s tím, že současná U21 nikam nepostoupí. Nejde jen o to, že ti dva jsou v áčku, ale hlavně o to, že ten zbytek je totálně bídnej. Touto dobou jsme měli všdycky v U21 tak cca 10 borců, co pravidelně hráli ligu a patřili mezi lepší hráče ve svých týmech. Těd to stěží napočítáš na prstech jedný ruky. Peace
Frony
14.03.2018 11:01
#
Co ta obrana? Koho by do ní mohl doplnit?
Greny
14.03.2018 11:03
#
Jemelka..
Uwe háže buly
14.03.2018 13:48
#
A Hejda.
Nuno čomes
14.03.2018 11:01
#
Tomi.cs
14.03.2018 11:01
#
Vydra je oficiálně psanej jako záložník...doufám,že ho zas nebude srát někam na hrot.
bobis21
14.03.2018 11:06
#
záleží na rozestavení ... nejvíc mu momentálně sedí AM
exse
14.03.2018 11:08
#
No spíše SS, stejně jako Schickovi.
bobis21
14.03.2018 11:14
#
AM a SS jsou víceméně na stejném místě na hřišti, takže jsem to bral jako to samé ...
gretzkybyldruhy
14.03.2018 11:02
#
Vždycky to byl sráč, ale tohle už fakt ten holohlavec posral!!!!
Momo9
14.03.2018 11:05
#
Hušbauer, Škoda a to sem Slávista..
exse
14.03.2018 11:06
#
Momo9
14.03.2018 11:08
#
Za repre dobře nikdy nezahráli, nehrajou tam dobře aktuálně a perspektivu žádnou nemají.. nerozumím tomu, proč jsou teda povolaní.. to radši riskovat a zkoušet než tam dávat neúspěšně vyzkoušený..
exse
14.03.2018 11:06
#
Geniální. 4 útočníci, 5 středních záložníků a jedinej krajní.
MichalKotukov
14.03.2018 11:10
#
Hušbauer
stas87
14.03.2018 11:14
#
Playmaker Pepa nikdy neomrzi.
Bakary3
14.03.2018 11:12
#
Nechápu opomíjení Čelůstky a Pavelky, kteří by tam měli být určitě.

Pospíšila mohl taky vyzkoušet.

Jinak asi není moc co vytknout, výběr je žalostnej...
Greny
14.03.2018 11:13
#
Klidně mohl zkusit i toho Mareše
hefy
14.03.2018 11:16
#
kylo ren
14.03.2018 11:16
#
Leoše
Bakary3
14.03.2018 11:40
#
Jako toho, jak hraje v Polsku? No nevím, to je hráč, kterej pro repre nikdy nevypadal a pár golů v Polsku by to podle mě nemělo změnit..
To Pospíšil ten potenciál měl a ikdyž se rozehrál taky v Polsku, tak si myslím, že by to bylo opodstatněnější..
MichalKotukov
14.03.2018 11:30
#
Hlavně Pospíšil hraje v nejlepší formě za posledních x let. Ale tak KJVCD.
mayday
14.03.2018 11:33
#
Pavelka určitě být mohl.
Tom11
14.03.2018 13:08
#
Naprostý souhlas + bych ještě doplnil Hlouška. Nicméně nechápu, že nedostali šanci i další, kteří by se mohli ukázat. Minimálně Trávník by mohl být zajímavé oživení. Osobně se mi líbí i Zahradníček.
Zaplman
14.03.2018 11:13
#
Chybí mi tam Hloušek.
Uwe háže buly
14.03.2018 13:51
#
To už by byl moc velký trolling..
Ekmar
14.03.2018 11:16
#
Brankáři slušní, záloha pokud se klíčoví hráči nezraní, tak se taky dá. Útok vypadá taky slušně. Ale ti stopeři, to je prostě tragédie..
milan78
14.03.2018 11:21
#
kde je maskot - zeman ?
Gedofrey
14.03.2018 13:39
#
V Lánech
TheMally11
14.03.2018 11:27
#
Přípravný turnaj a žádný nováček? Pane Jarolíme já Vám tleskám!
John Obi Mikel
14.03.2018 15:50
#
Chce to sehrát
havrys99
14.03.2018 11:28
#
Jaká je situace u Sivoka? Pořád bych byl víc v klidu vidět tam jeho než Suchýho
vanGomm
14.03.2018 11:29
#
Takže se furt bude pokračovat s neúspěšnýma hráčema,kteří už svou šanci dostali a neuspěli.Pak se nikdo nemůže divit,že jsme ze 7 pokusů postoupili na MS pouze 1x!!!Místo toho,aby se budovala základní kostra týmu z mladých hráčů npř.ročník narození 1995-1999,kteří se za 4 roky sehrají a konečně snad postoupí na MS,tak se jede stará linie,která trvá už 25 let s už se zmíňovanou bilancí postupů na MS 1:7 !!!
Tom11
14.03.2018 13:10
#
Souhlasím s tím, že by se měla budovat kostra, ale tu by právě měli tvořit hráči, co jsou tady -
Jankto, Barák, Kalas, Kadeřábek a další... Mladí by je měli spíš jen doplnit.
vanGomm
14.03.2018 15:38
#
To,že se z 8 pokusů 7x!!!! nepostoupilo na MS,tak je jasné,že se dělá něco špatně.Těch variant proč se nabízí víc,tak snad jeden příklad.My u nás npř. držíme hráče do jejich 23,5 v týmu do 21 let.A pak když se někteří z nich konečně dostanou v 24-27 do A týmu,tak najednou koukaj cože se to hraje v této kategorii za fotbal .Ano na postup na EURO to stačí zatím,ale zde je ta situce mnohem mnohem snažší.Podle mého názoru by se měl tým po neúspěšné kval. na MS z 80% vyměnit a dát příležitost mladým a tím myslím hráče 19-23 let,kteří by tvořili základ kádru v kval. na EURO zde by se dostatečně sehráli a seznámili se s fotbalem v dospělé kategorii,jedině tak se dá obstát ve kval. na MS.Zde za 4 roky by byli v už v téměř ideálním fotbalovém věku a s patřičnýma zkušenostma.Jsem přesvědčen,že hůř by to ohledně postupů-nepostupů na MS nedopadlo.Ta naše bilance od roku 1994 totiž další komentář nepotřebuje.
John Obi Mikel
15.03.2018 20:19
#
Takže bys naopak obetoval kvalifikace na ME.
Tom11
15.03.2018 23:23
#
Jenže se bavíme o české repre, kde ani nemáš tolik hráčů v tom věku, kteří kvalitou odpovídají mezinárodní úrovni. Navíc ani ty velké fotbalové země se takto neprofilují. Potřebuje vždycky nějaký mix. Proto kostru týmu většinou tvoří hráči 25-30 let. Potom se to může doplnit o mladé, kteří tomu dávají tu výbušnost, bojovnost. A pokud jsou i starší hráči v dobré formě, tak samozřejmě i ti, kteří ti ty zápasy zase kolikrát dost uklidní. Prostě nelze to stavět takhle. Navíc proč by někdo odstřelil kluka,kterému je 25, v rámci Evropy má slušnou formu a 8 let může v repre v pohodě hrát, když si formu udrží?
Chappensee
14.03.2018 14:07
#
Tak na MS se nejelo ani v letech 1998-2002, což je z dnešního pohledu zcela nepochopitelné.
mayday
14.03.2018 11:31
#
Ale tak nevypadá to úplně špatně, je to poměrně mladší kádr, s ohledem na budoucnost by to nemuselo být špatně. Chce to samozřejmě, aby legionáři hrávali v klubech. Nemá tam co dělat Husbauer - pomalej, neobratnej hráč, na mezinárodní úroveň ne. A nebral bych Škodu a Suchýho. Tam mám pocit, že ta výkonnost klesá. Jinak jakž takž.
TheMally11
14.03.2018 11:33
#
a Schick snad tam co dělat? Horšího útočníka jsme snad neměli ... Omyl fotbalu to je
meno
14.03.2018 15:43
#
Tom11
14.03.2018 13:13
#
Suchý sice nemá nijak oslnivou formu, bohužel aktuálně lepšího stopera asi nemáme. Simič je zraněný, Kalas měl taky nějaké problémy pokud se nepletu. Nevím jak je na tom Lüftner. Brabec vůbec nehraje. V rámci ligy přichází v úvahu snad jen Hovorka nebo Pokorný a myslím si, že ti tam i budou. Dále je docela opomíjený Hejda, který sice není nic extra, ale už měl formu, aby se aspoň vyzkoušel. Z mladých bych zmínil asi Jemelku.
John Obi Mikel
14.03.2018 15:51
#
Koho místo Škody ? Koho místo Hušbauera ? Koho místo Suchého?
mayday
14.03.2018 18:32
#
Nejsem jeho fanoušek, ale místo Škody asi Pulkrab, kterej je teď ve formě. Místo Husbauera, kterej je prostě absolutně mimo do rychlýho mezinárodního fotbalu, asi Pospíšil, kterej asi taky není nic moc, ale furt lepší. Asi by tam mohl být i ten Luftner no.
John Obi Mikel
15.03.2018 20:16
#
Škoda také není úplně bez formy, za poslední čtyři zápasy má 4 uznané góly a jeden neuznaný.
mayday
14.03.2018 18:33
#
Minimálně ten Husbauer mi vadí, tam mohl být klidně Pavelka nebo Hořava.
John Obi Mikel
15.03.2018 20:18
#
Pavelku jsem sice neviděl hrát od zápasu s Německem, ale poslední tři zápas za repre, co jsem ho viděl (Německo, S. Irsko, Turecko na Euru) se mi nelíbil, nevím jak je na tom teď.

Za mě Hušbauer > Hořava
havrys99
14.03.2018 11:33
#
Náhradníci:

Kolář
Coufal, Čelůsta, Hloušek, Jemelka, Jugas, Kúdela, Luftner, Simič
Dočkal, Falta, Frýdek, Hořava, Krejčí, Masopust, Pavelka, Sýkora
Chorý, Kadlec, Kliment, Tecl
TheMally11
14.03.2018 11:35
#
Krejčí? Doufám, že ten z Brna
hefy
14.03.2018 11:35
#


Takže Kúdela, Luftner a Dočkal s Frýdkem?
havrys99
14.03.2018 11:38
#
přesně, možná maximálně Jugas za Kúdelu
PavlíčeQ
14.03.2018 11:38
#
Škoda, že se aspoň mezi náhradníky nedostal Pernica. Hraje naprosto v pohodě, nedělá chyby. Když nehraje Hübschman, tak dělá kapitána a v létě přestup do Plzně.
havrys99
14.03.2018 11:43
#

Celkově těch dalších kvalitních stoperů aspoň na prozkoušení je hromadu. Tam nás nejvíc tlačí bota si myslím.

Pernica, Hejda, Jablonský (v Bulharsku hraje velmi dobře), Sivok (nevím ale jaká se situace u něj)
luismiksak
14.03.2018 12:09
#
Hejda
Bakary3
14.03.2018 11:41
#
Tak tohle jen ukazuje, jak špatně na tom jsme...
Tohle by kdysi bylo naše Déčko...
havrys99
14.03.2018 11:48
#

Ta základní dvacítka není vůbec špatná, ale ti další hráči na zkoušku jsou neustále ti samí, co na to nemají. Otázka je, jestli je ještě kde brát.
andrew96
14.03.2018 11:52
#
Kde je jako Zmrhal?
Bakary3
14.03.2018 11:54
#
Asi zranění... už teď o víkendu nehrál.
John Obi Mikel
14.03.2018 15:52
#
Zraněný
>vyřazen z kádru<
14.03.2018 12:12
#
Celustka ma byt uz tak 6 let v acku a v zakladu
Manny
14.03.2018 14:01
#
kader i gebre byli a jsou lepsi... ma smulu, ze hraje zrovna na pozici, kde je opravdova konkurence
>vyřazen z kádru<
14.03.2018 14:07
#
jo, ale on se dal zkouset i ve stredu na CB..nebo jednu dobu se zkouselo na tri vzadu-tam je to idealni hrac. Vicemene hraje venku ve slusnych klubech a je vyhranej, klidne mohl hrat napravo a Gebre nalevo kdyz to tak tenkrat lepili..Ale souhlas s tou konkurenci, to je jasny
kecipep
14.03.2018 13:47
#
Kadlec a Kliment?
Frank Lampard 8
14.03.2018 14:10
#
Pospa nikde ale hlavně, že tam je Frýdek KJVCD
Manny
14.03.2018 14:15
#
nebo dokonce maspoust...
8lampard8
14.03.2018 15:27
#
Masopust pls
pingla
14.03.2018 17:43
#
Frýdek je v repre, svět je v rovnováze
haiv
14.03.2018 11:33
#
4 krají obránci a 2 stopeři
Apple
14.03.2018 11:42
#
4 hráči se budou donominovávat
>vyřazen z kádru<
14.03.2018 12:10
#
4 utocnici a zahraji si tak maximalne dva...
Pablos
14.03.2018 12:15
#
né asi ...a Vydru když budeme chtít vyzkoušet tak ho šoupnem třeba na křídlo, aby hrál na Škoďáka nebo Krmenčíka ...a jak mu to nepůjde, tak má zase na 2 roky tak útrum
>vyřazen z kádru<
14.03.2018 12:31
#
nebo tam da Patrika a po tomhle turnaji si zas Pata pojede sednout na lavku do Rima
Mohl vzit fakt jen 3 utocnik a protocit je vsechny tri...A to jedno misto z utoku presunout do zalohy, klidne toho Borka, toho bych se jeste nezbavoval....nebo Sykoru, Horavu
John Obi Mikel
14.03.2018 15:53
#
Bořka ?
Blasphemer
14.03.2018 11:44
#
Na zkoušení nových hráčů má Karel kvalifikační zápasy.
Slonky Terik
14.03.2018 11:48
#
OT : Jak vidíte situaci se Satoranským ? Vrátit se na lavičku Wizards nebo jit hrát jinam do základu ?
Nr.Nobody
14.03.2018 13:04
#
Jít do SAS nahradit Parkera
Slonky Terik
14.03.2018 13:58
#
Myslim, že si tam teď udělal takový jméno, že by mohl hrát základ ve všech týmech co jsou momentálně mimo PO. V SAS by se mi docela zamlouval...
ThePigFeathers
15.03.2018 08:34
#
Wall má jasnou pozici, bohužel pro něj je i na SG Beal takže oba budou mít hrozně minut a nejsem si úplně jistej že Tomáš dostane víc prostoru takže po tom co ukázal by měl jít jinam a dělat někde jedničku na PG .... Orlando dvojku mu bude dělat Augustin a easy biznis
Slonky Terik
15.03.2018 14:12
#
Přitom Beal, teď hraje hrozně Jak říkáš, po tom co ukázal, by po něm měla být poptávka. Mě osobně by se líbil u Lakers...
ThePigFeathers
15.03.2018 18:58
#
A nebo Lakers tam zažívají spatne období a pokud by se jim podarili nějaké lepší kaufy s klukama co mají potenciál třeba jako Tomáš, buch ví kam by se mohli za pár let dostat :)
Slonky Terik
15.03.2018 23:17
#
No právě, tvoří se tam novej tým a Sato by se mohl vypracovat v oporu..
ThePigFeathers
16.03.2018 08:35
#
Jo to by vypadalo moc hezky + Lakers je fakt značka ....
CHONG
14.03.2018 11:56
#
Parodie na trenéra
StrycekArgyle
14.03.2018 12:01
#
Neotřesitelná stoperská dvojice Suchý - Kalas... to je největší slabina současnýho nároďáku... na ostatní pozice máme buď vcelku kvalitní hráče, nebo alespoň nadějnou mládež.
havrys99
14.03.2018 12:08
#
icka
14.03.2018 12:11
#
Ani nikdo v lize z mladsich nevypada, ze by mohl byt nadprumernym stoperem.
Pablos
14.03.2018 12:21
#
protože se dřív v mládí vytvářeli techničtější hráči mi příjde... tak se ty méně techničtější, jen běhavý a nebo odkopávající dávali do obran a naučilo se je aspoň bránit ...teď už tihle hráči zůstávají klidně v záloze, protože jsou průměrně podobní jiným... no a dozadu chodí už jen ti co umí jen bořit vyloženě.
Né je to asi úplná blbost ...jen taková úvaha mě napadla prostě
>vyřazen z kádru<
14.03.2018 12:08
#
Dockala, kteryho bych rad v priprave videl nevezme a momentalne spatnyho Schicka povola
salami
14.03.2018 13:53
#
John Obi Mikel
14.03.2018 15:54
#
Dočkal ?
>vyřazen z kádru<
14.03.2018 16:08
#
Jo, ja ho po ty staci v Cine a ted v Americe bych ho rad videl herne. Starej uplne neni, ma zkusenosti, je to srandat urnaj...Konecne by hral podradnejsi roli pod Daridem, kterej je posledni roky lepsi. Klidne bych mu jeste jeden cyklus dal, ztratit nic nemuzeme kdyz se toho moc neocekava
John Obi Mikel
14.03.2018 17:32
#
Ok, zkusit se může, ale když už se nadává na perspektivitu Hušbauera, který hraje slušně za Slávii, tak nevím proč se do repre volá Dočkal.
HalaMadrid_Flx
14.03.2018 12:21
#
Když se člověk podívá na ty týmy, za které hráči hrajou, není to teda žádná sláva jako kdysi, ale určitý posun oproti blízké minulosti tam je, konečně!
Spalovač šancí
14.03.2018 12:39
#
Ten Dočkal to ale vůbec s hostováním nevychytal. Kdyby zůstal v Číně, měl by do repre - min. na tento velmi důležitý turnaj - blíže.
ttopi
14.03.2018 13:22
#
Kolego tohle jde dneska stranou. Důležité je vydělat si peníze a odškrtnout si návštěvu USA.
Fodbalysta
14.03.2018 12:51
#
Jemelka by si zasloužil.. podle toho co sem měl možnost tuhle sezonu vidět, tak jednoznačně stoper z nejlepší a hlavně konstatní formou
Franck
14.03.2018 13:14
#
Co zkusit 352 na wingbacky
Tom11
14.03.2018 13:17
#
nemáme dva stopery, těžko najdeme tři
Blasphemer
14.03.2018 13:56
#
Novák to zvládne.
Kushmasters_lungs
14.03.2018 14:06
#
Novák by právě měl být ten wingback. Peace
Blasphemer
14.03.2018 15:02
#
Proti Německu a Sev. Irsku se osvědčil jako kovanej střední obránce. Piss.
Chappensee
14.03.2018 14:08
#
Mareček, Kadlec, Costa
Bakary3
14.03.2018 15:01
#
Kalas (Gebre), Suchý, Čelůstka - Kadeř, Barák, Darida, Jankto, Novák - Vydra, Krmenčík
doc
14.03.2018 13:36
#
ktorou stranou zemegule by cestoval Dockal?
ThePigFeathers
15.03.2018 08:36
#
Jo
salami
14.03.2018 13:59
#
Celkem očekáván nominace, nemám s tím větší problém, jenom ten Škoda je tam navi a uvidíme, kdo bude ještě donominovanej, hráče na kridla/kraje zálohy nemáme, nominaci by si nejspíš zasloužili Pavelka s Pospisilem na stred, ocenuju že neber Dočkala, neperspektivni, nehrajici hráč, oproti tomu je správný, aby jezdil Schick, kterej sice formu nemá, ale myslím si, že je spravnyN aby mu repre pomohla se rozehrát a získat sebevědomí, v budoucnu se jí to může několikanásobně vrátit. Jinak souhlas i s novackama, nevidím například v lize nikoho, kdo by tak vycnival, aby si nominaci zaslouzil.
Sedu
14.03.2018 14:02
#
Nevim, co me v posledni dobe bavi min. Jestli hokej nebo fotbal. Ta zoufalost ve vsech ohledech...
Nr.Nobody
14.03.2018 14:04
#
Sedu
14.03.2018 14:21
#
Kdo si myslel, ze by to mohlo s Cinanama fungovat, byl naivka nebo komunista
Aldeano
14.03.2018 16:28
#
Posledni Kovboj
14.03.2018 15:10
#
Kushmasters_lungs
14.03.2018 14:07
#
Nění tam těch stoperov nějak málo? Peace
Klokanomet
14.03.2018 14:07
#
tak mezi náhradníkama je Masopust a Frýdek, ale dlouhodobě jedno z nejlepších českých křídel ZEMAN ne? hlavně že tam furt sere Kopica, který měl formu naposledy v listopadu
Momo9
14.03.2018 14:51
#
Zeman není repre materiál, je to idiot (ano asi větší než Frýdek) a v těžkých zápasech nemá žádnej pozitivní vliv.. viz. připosranost v Lisabonu... btw. já bych nepovolal ani jeho ani Frýdka.. Masopustovi bych šanci dal
Klokanomet
14.03.2018 14:55
#
Kdyby nic jiného, tak má skvělé centry a Krmelcovi to umí poslat na hlavu kdykoliv. Ale celkově mi připadá v Plzni poslední dobou jako herně zdaleka nejlepší křídlo. Nevím, co by ho mělo konečně poslat do repre, než třeba výkony proti Partizanu, kde byl skvělý.
Momo9
14.03.2018 15:02
#
No je labilní a náladovej a Karlovi se s ním podle mě prostě nechce otravovat a čekat jak se vyspí.. tím neříkám že není lepší fotbalista než půlka nominovaných..
Kushmasters_lungs
14.03.2018 14:07
#
2 stopeři a jedinej křídelní hráč To zas bude na křídle Jankto a po půli ho vystřídá Vydra Peace
Momo9
14.03.2018 14:53
#
Karlovi stačí jet průměr, nemusí přijít s ničím novým a stresovat se, ani nemá asi touhu nějak extrémně vyhrávat.. stačí mu nebýt za úplně nejhoršího trenéra galaxie a vydržet co nejdýl pobírat půl mega měsíčně + něco bokem od agentů a podobných lobby sraček.
doshcz
14.03.2018 14:51
#
Jankto se z kraje v Udine přesunul do prostřed a následně do útoku..sem zvědavej co bude hrát v repre, jak znám Jabulíma tak asi stopera :D
Momo9
14.03.2018 14:53
#
Defenzivní levý křídlo.
smazaný uživatel
14.03.2018 14:57
#
Zrusit repre, akorat kurvi klubovy fotbal, beztak narody a repre ztraci vyznam
ke kanaka
15.03.2018 07:05
#
Ty ztrácíš význam.
twelwer
14.03.2018 15:35
#
Uz teraz mi pride ta nominacia kvalitnejsia ako ta co som vcera videl od Kozaka. A este nedavno sa hovorilo ako su cesi v riti a Slovaci maju ovela lepsi tym. Po poslednej nominacii mi to tak vobec nepride.
RadekVonCZE
14.03.2018 15:41
#
Pavlenka - Kadeřábek, Suchý, Novák, Bořil - Darida, Jankto, Barák, Vydra - Krmenčík, Škoda Kdyby se něco nelíbilo tak se nepodělejte
Komix
15.03.2018 09:55
#
Tu zálohu jako slozíš jak?
RadekVonCZE
15.03.2018 19:19
#
4-1-2-1-2
Aldeano
14.03.2018 16:29
#
Zase Bořil
dave30
14.03.2018 18:00
#
Jeden se diví, proč tam není jeho oblíbenec (kamarád, nebo kamarád kamaráda...) a naopak je tam jeho neoblíbenec. Druhý mu odepíše, proč tam není ten jeho oblíbenec (protože je to toho druhého neoblíbenec) a naopak, proč tam je jeho neoblíbenec, protože je to toho druhého oblíbenec (kamarád, nebo kamarád kamaráda...).
Kdyby dělal trenéra někdo z nás diskutujících na FB, tak nasere zhruba stejné množství diskutujících, jako Jarolím. Protože není z čeho nadprůměrně kvalitního vybírat a oblíbenci jsou u jiných neoblíbenci...
Snatus
14.03.2018 19:34
#
Pavlenka-Kalas, Suchý, Čelůstka-Kadeřábek, Pavlenka, Darida, Gebre-Jankto, Barák-Krmenčík (Schick).
dave30
14.03.2018 19:42
#
Pavlenka asi ty dva posty nedá...
Snatus
14.03.2018 19:49
#
Pavelka tam měl být
dave30
14.03.2018 20:14
#
Stane se
Tomi.cs
14.03.2018 21:59
#
nejlepší letošní českej střelec nic ?
Snatus
14.03.2018 22:13
#
Já Vydrovi fandím, ale v repre bohužel jeho výkony nejsou takové.
Tomi.cs
14.03.2018 22:48
#
bohužel není Messi.Takže potřebuje někoho,kdo mu taky někdy nahraje.A trenéra co ho postaví na jeho pozici.
Snatus
14.03.2018 23:05
#
Máš pravdu, jako podhrot je skvělý. Ale v současné chvíli to místo podhrota ani nedostane, jelikož na něj moc nehrajeme. Kdybychom hráli něco ve stylu 4-4-1-1 případně 4-2-3-1, tak své místo ztratí v sestavě Jankto a Barák.
cetto
15.03.2018 11:04
#
Vydra v repre snad nikdy nedostal prostor hrát na pozici, která mu svědčí nejvíc. Mi je celkem fuk, jestli je v nominaci nebo ne, protože tak či tak by ho Jarolím postavil na křídlo. A zase by aspon byla na rok výmluva, proč ho nepovolávat.

Vydra je podle mě jeden z těch lepších hráčů. Výkonnost prokazuje dlouhodobě v lize, kde se ani většina jiných českých hráčů prosadit nedokáže. Navíc v době, kdy máme do útoku akorát kladiva a kopyta, by jeho přítomnost mohla být rozdílová.
Snatus
15.03.2018 12:57
#
Schick je kladivo nebo kopyto?
Robbie Snortsline
14.03.2018 22:06
#
A Droppa?
Adalberto.Littleoak
15.03.2018 11:59
#
Škoda zbytek
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.