Italové se na Euru bojí domluvené remízy

15.06.2012, 14:02
Aktuality

Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.

Autor: ČTK

Komentáře (271)

Přidat komentář
smazaný uživatel

Reagovat
HullCity

No to snad ne...

Reagovat
smazaný uživatel

Aspoň si na ňu můžou vsadit

Reagovat
Petr325

"Španělé jsou nejlepším mužstvem na světě a mají hráče s 'rodokmenem', kteří si žádné nesportovní chování nemohou dovolit,"

Hezká věta...ale nehraje za Španělsko Busquets a Ramos? :)

...

I tak tipuju jasnou výhru Italů a Španělů ;)

Reagovat
smazaný uživatel

Busquetse do tohohle tahat?

Reagovat
icka

Ho do toho taha naprosto spravne.

Reagovat
smazaný uživatel

Názory někoho, kdo začne větu ,,Ho'' neberu vážně. Pořád je tedy to co napsal hodně mimo.

Reagovat
Petr325

Ano, přesně jeho. Ač jsem fanda Barcy, tak mi v hlavě utkvěl okamžik, kdy se v "křečích" válel na zemi ale přesto velmi dobře kontroloval, zda rozhodčí zákrok odpíská, aby poté mohl vstát a hrát, jako by se nic nestalo...Nepříjemný okamžik pro mě, jako fanouška. To nepovažuji za Španělskou čest. Ramose nijak popisovat nemusím. Toť můj názor

Reagovat
smazaný uživatel

I to se může stát 2004 je toho důkaz.

Reagovat
smazaný uživatel

EURO 2004 VOL. 2?

Reagovat
havrys99

EURO 2004 hadr

Reagovat
smazaný uživatel

Nedávno měl udájně Buffon říct, že když se dva týmy domluví na remíze, není na tom nic špatného, proto očekávám, že by mu to nevadilo, viď Luigi.

Reagovat
REPLIKATOR

Reagovat
alcantara

Reagovat
Pinturicchio

Taky mě to hned napadlo.

Reagovat
smazaný uživatel

Koupíte toho Persieho nebo ne? Myslím to vážně.

Reagovat
smazaný uživatel

Snad ne

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Proč ne? Táhne mu, pravda, na třicet, ale podle mě by zvlášť v italské lize mohl odkopat ještě hodně let. Peníze teď v Juve nejsou problém, ne?

Reagovat
smazaný uživatel

Itálie není Anglie, to zaprvé. Nevíš jak mu sedne liga. Než dát 30 za Van Persieho, to dám raději 40 za Cavaniho. Za druhé, Robin míval potíže se zraněními, nikdo neví, kdy se to může vrátit. Pro nás krok do neznáma, a to i přes skutečnost, že je to nejlepší hráč v Premier League, alespoň za uplynulou sezonu.

Reagovat
smazaný uživatel

Máš představu, jaký asi je rozpočet na sezónu? Loni jsem četl něco o 80M, což mně přišlo šílený číslo, tak by mě zajímalo, jak to má být letos.

Reagovat
smazaný uživatel

Šílený číslo?... Zatím je v tuhle chvíli utracených 14 milionů. Plus se počítá 10-15 na Giovinca, 30-40 na TOP kanonýra a dost možná by mohl přijít někdo na levý kraj obrany/zálohy.

Reagovat
smazaný uživatel

O.K. Díky za info.

Reagovat
Melchior

14? za Isla, Asamoah, Caceres uz padlo vic, ne?

Reagovat
smazaný uživatel

Pravda, za Martína padlo 7 milionů. Ale za Islu a Asamoaha padne v tomto mercatu 14 milionů (50% jejich práv) + půlka práv (2 miliony) za Pasquata. Zbylých 14 milionů je na řadě příští rok v létě.

Reagovat
Pinturicchio

Těžko říct, jedná se o něm neustále.

Reagovat
Miguel19

Reagovat
smazaný uživatel

To se ale nijak nekříží s tím, co řekl nyní Když si to dáš do souvislostí a poskládáš to, pak ti to tak samozřejmě připadat může, to ano

Reagovat
smazaný uživatel

Tomu se mi moc nechce věřit

Reagovat
smazaný uživatel

Však píšu údajně, ale opravdu jsem to četl. Samozřejmě překrucování výroků je oblíbená činnost novinářů.

Reagovat
cristiano.K.

Reagovat
soukup

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Infi

Reagovat
smazaný uživatel

To je fakt,Gigi si nasral do huby

Reagovat
smazaný uživatel

Luigi

Reagovat
PJ

Reagovat
centos
Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
vodka

Reagovat
Swarley

hned mě to napadlo

Reagovat
smazaný uživatel

On řekl, že nevadí když týmy hrajou na remízu. Neřekl, že nevadí když se domluví na remíze.

Reagovat
centos

To je de facto to samé, že jo.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak na remizu hrajou tedka treba Ukrajinci a neni to domluvene.

Reagovat
centos

V tom prohlášení v mém linku nahoře mluví o dvou týmech, což to samé je. Tak leda by to MM napsaly jinak, než to bylo.

Reagovat
smazaný uživatel

On řekl, že nevadí když týmy hrajou na remízu. Neřekl, že nevadí když se domluví na remíze.

Reagovat
zelda

Reagovat
centos

Prohraje Španělsko i Itálie.

Reagovat
smazaný uživatel

Nechápu to - kdyby Italové vyhráli 4:0 nad Irskem, tak mají skore 6:2 a rozdíl je 4 goly. Kdežto Chorvatsko má rozdíl 2 goly. Nebo je to jen minitabulka mezi těma třema nebo jak to je?

Reagovat
smazaný uživatel

minitabulka mezi 3

Reagovat
Miguel19

Irsko se do toho nepočítá ne?

Reagovat
REPLIKATOR

Minitabulka je jen mezi těma třema

Reagovat
smazaný uživatel

tá minitabuľka je iba pri tých troch

Reagovat
smazaný uživatel

ak to skonci CRO 2:2 ESP a ITA vyhra tak minitabulka:

(Z|V|R|P|skore|rozdiel|B)

Spanielsko 2 0 2 0 3:3 0 2

Chorvatsko 2 0 2 0 3:3 0 2

Taliansko 2 0 2 0 2:2 0 2

tak talianom nic nepomoze

Reagovat
madridcan

To je skor vaša špecialita

Reagovat
kubys

Reagovat
REPLIKATOR

Hned bych vsadil, že Špa - Chorv padne 4 a více gólů

Reagovat
smazaný uživatel

co by se dělo kdyby to skončilo takhle? Itálie 3:1 Irsko a Španělsko 1:1 Chorvatsko ???

Reagovat
smazaný uživatel

"Pokud by utkání skončilo 1:1, museli by si Italové vylepšit skóre. Museli být dát minimálně tři góly a vyhrát alespoň o dva, tedy například 3:0, 3:1, 4:1 nebo 4:2."

Reagovat
smazaný uživatel

Postup Italu. Cti clanky.

Reagovat
2miguel1

aby to nebolo až moc nápadne tak to bude 3:3 25kurz no daj to aspon za 5eur :D

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
kubys

"Když chtějí hrát dva týmy na remízu, je to jejich věc. Jak se někdy říká, dva zranění jsou lepší než jeden mrtvý," uvedl Buffon.

Reagovat
Minister

Reagovat
smazaný uživatel

A komu tím prospějete, co?

Reagovat
smazaný uživatel

španieli majú dostať 2 góly, takže bude chytať Valdés?

Reagovat
alcantara

Trefna poznamka k brankarovi, ktory je posledne sezony znamy najnizsim priemerom inkasovanych golov na zapas

Reagovat
smazaný uživatel

Nezlob se, ale tohle je dáno stylem barcelonské hry.

Reagovat
smazaný uživatel

Ano, proto měl Casillas za kvalifikaci nějakých 6 zákroků, protože ty styly se úplně liší

Reagovat
smazaný uživatel

tak teraz dostane 2 góly

Reagovat
smazaný uživatel

no sory ale já bych ho nevzal ani na euro a vzal de geu za prví iker tam nikoho nepustí za druhý máš tam rejnu a za třetí je třeba aby si zvykal na takový akce stejně to na něj jednou zbyde

Reagovat
smazaný uživatel

Kdo se bojí? ČTK jděte do prdele, píšete kokotiny. Tady se nikdo ničeho nebojí, to jen média spekulují a snaží se vytvářet tlaky.

Gigi to řekl naprosto správně a trefně! Navíc se nelze ohlížet na soupeře, dokud není vyhraný zápas, který hrajete.

Reagovat
Jajinek

já se upřímně bojím, jsem přesvědčen, že to tak dopadne a vsadil jsem to už v průběhu včerejšího zápasu s Chorvatskem za kurz 19, než to stáhli...

Reagovat
smazaný uživatel

Tak za ten kurz, to bylo asi hřích to nezkusit Ale já věřím. Vždycky jsem věřil. Historie se sice mnohdy opakuje, ale jindy je skvělé, když se to protrhne. A s tím co hrají Chorvaté je Španělé zničí. Jde o to jak se kluci vypořádají s Iry. Španělé pojedou na vítězství. Věřím tomu

Reagovat
Jajinek

Španělé nemají sebemenší důvod hrát na výhru...takhle to ve fotbale nechodí. Ne v tom, kde se točí peníze. To ti člověku, který sleduje italskou kopanou, snad musí být jasné...

Reagovat
smazaný uživatel

Na jednu stranu bych i chtěl, aby se tak stalo. Ta široká veřejnost by pak už nemohla přihlížet s klapkami na očích, že je vše čisté. Chorvaté na to nemají po stránce kvality kádru ani po té herní. Španělé buď potvrdí, že jsou nejlepší na světě a mají určitou hrdost a Chorvaty jednoznačně přejedou. Nebo ukáží, že i v mezinárodním fotbale vládne síla peněz.

Reagovat
Jajinek

zejména Gigimu by to celkem patřilo...zbytku by mi bylo trochu líto.

Reagovat
smazaný uživatel

Mě jde jen o to, že když se to stane a ostatní si budou dál otírat hubu jen o Itálii, budou za maximální pokrytce. Gigi měl 14 dní zpět volit lépe slova, co se dá dělat. Takových slepých výroků bylo, je a bude ještě kupa.

Reagovat
Jajinek

Gigi to předdvěma týdny dosral to vyjádření...to je prostě fakt. Kdokoli to tehdá napsal, tak si ho s výsměchem poslal do predele...

Reagovat
herbage

nemají sebemenší důvod hrát ma výhru? A to jako čekáš, že budou hrát na remízu a doufat, že Chorvati nepřidají další gól? Španělé nebudou riskovat a udělají pro výhru vše

Reagovat
-Carles-

Reagovat
Jajinek

ježiš snad se domluví ne... Tak jak Dánsko a Švédsko....tam nikdo na výhru hrát nebude. Než se stresovat s tím hrát naplno a mít tu mírnou hrozbu, že člověk prohraje, tak se na té remíze rovnou domluvím ne. Lepší vrabec v hrsti, než vrabec v hrsti někoho jiného.

Reagovat
herbage

jo a kde jsi vzal, že Dánsko se Švédskem bylo domluvené? Ta paranoia je občas až podivuhodná

Reagovat
Jajinek

no to si děláš švandu ne?...

Reagovat
herbage

teď nevím, jestli celé to vlákno od tebe bylo myšleno sarkasticky nebo se podivuješ nad tím, že si myslím, že to nebylo tehdy domluvené

Reagovat
Jajinek

zkus si ten zápas pustit znovu. Zejména situaci před penaltou a posledních 10 minut. Tehdá snad i oni samy tu domluvu popírali jen naoko, vždyť to bylo prostě všem jasné.

Reagovat
herbage

musel bych se podívat znova, ale ty góly rozhodně nebyly puštěné

Reagovat
Jajinek

ten poslední naprosto pravděpodobně byl

Reagovat
smazaný uživatel

naprosto pravděpodobně to nějak nejde dohromady :)

Reagovat
Jajinek

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
soukup

Reagovat
raduinho

Ano Dánové se Švédy si před zápasem sedli, pokecali a domluvili se na remíze

Reagovat
smazaný uživatel

najednou je to paranoia, a když se domluvěj taliáni, je to jasná korupce!

Reagovat
smazaný uživatel

... tenkrát jsem tomu nevěřil, že Seveřani(už kvůli rivalitě) něco takového spolu domluví, zvláště když je oba dál posouval pouze výsledek 2:2... ale když se to stalo, sledoval jsem ten zápas druhej den znovu a oni ten konec sehráli neskutečné "super-divadlo", brankář šel při vyrovnávající brance na 2:2 do toho souboje jak v okresním přeboru......... !?!

Reagovat
smazaný uživatel

ta bezdůvodná paranoia vás po osmi letech nepřešla

Reagovat
smazaný uživatel

Irové to pro Trapatoniho uhrajou proti Itálii a nebude o čem

Reagovat
smazaný uživatel

Já si to nemyslím... Za stavu 2:1 pro Španělsko tam padne haluzáckej gol, přeletí centr a bude to 3:1... To potom nechají dát Chorvaty 2 goly?

Reagovat
Jajinek

dokonce si myslím, že Chorvaté povedou 2:1 či 2:0...

Reagovat
DelPiero137

Presne tak to bude. Chorvatsko odkrylo svoj zlepsujuci sa potencial

Reagovat
smazaný uživatel

I můj názor

Reagovat
Pinturicchio

Není se čeho bát. Chorvati dostanou od Španělů ranec a Itálie si s Irama taky poradí.

Reagovat
Miguel19

Taky si myslím.

Reagovat
smazaný uživatel

Zbytocne obavy, aj tak Irov nezdolaju.

Reagovat
alcantara

Criscito spozornel...

Reagovat
smazaný uživatel

Taliansko postúpi

Reagovat
smazaný uživatel

to tam dali správně buffona... jako věrný juventusák by měl o úplatcích vědět nejvíc...

Reagovat
Langi

hrát proti sobě dva aspoň trochu vyrovnaný týmy, tak se třeba domluvěj...ale v tomhle případě nevím proč by se zrovna Španělsko muselo domlouvat na výsledku s Chorvatskem

Reagovat
Manik...

Zrovna Itálie má co říkat

Reagovat
smazaný uživatel

To by byla sranda, kdyby Italove zase dostali ochutnat vlastni medicinku

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

euro - svedomie talianov

Reagovat
cristiano.K.

Reagovat
PJ

Reagovat
vodka

Reagovat
smazaný uživatel

2004 deja vu?

Reagovat
Kenneth

Italové musí postoupit.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Pinturicchio

Reagovat
blaugrana

Reagovat
smazaný uživatel

už sa tu neobuvajte do Talianov...boli poskodeny tak na Euru 2004 aj v roku 2002, comu aj nahrava fakt ze rozhodca zo zapasu s Koreou mal stiky s drogovymi čavami korupcia je všade vo svete a nie len vo futbale a stichnite...aj tak vyhraju Euro

Reagovat
smazaný uživatel

a na tom EURU byli poškozeni jak?

Reagovat
smazaný uživatel

nebylo postizeny nahodou Spanelsko?

a treba penalta na Grossa proti Australii, to nic?

Reagovat
smazaný uživatel

na MS 2002 bolo poskodene aj Taliansko, aj Spanielsko, povedal by som, ze Spanieli este o kusok viac, ti boli doslova zarezani!

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
herbage

a co by se dělo, kdyby Španělé remizovali s Chorvatskem 1:1 nebo 0:0?

Reagovat
Jajinek

0:0 - postup Itálie a Španělska

1:1 - Italové musejí vyhrát 3:0 či o 2 góly se vstřeleným gólem Irska

Reagovat
herbage

díky

Reagovat
smazaný uživatel

Máš to v článku

Reagovat
smazaný uživatel

Ak to bude 0:0 a Taliani vyhrajú, tak postúpi Taliansko a Španielsko. Ak to bude 1:1, tak je to tak, ako je napísané v článku.

Reagovat
smazaný uživatel

Španielko- Chorvátkos 3.5 over

Reagovat
smazaný uživatel

některé vidím ještě ta blbost s domluveným výsledkem ani po osmi letech nepřešla

Reagovat
Jajinek

některé pak lidská blbost nepřejde nikdy...

Reagovat
smazaný uživatel

výborný argument Na nic jiného se nevzmůžeš?

Reagovat
smazaný uživatel

argument neni vyjadření nazoru na hodnotu tveho přispěvku, čau

Reagovat
smazaný uživatel

jistě žijte si dál ve svém nemocném paranoidním světě A zkus diskutovat normálně a chovat se slušně.

Reagovat
Jajinek

nechci se chvástat, ale v argumentaci jsem poměrně zběhlej, do toho bych se raději nepouštěl...

Reagovat
smazaný uživatel

jistě tak proč tu píšeš ty ničím nepodložené žvásty o domluveném výsledku? To sem tě měl za jednoho z normálních a ne moc zaslepených diskutérů.

Reagovat
Jajinek

když mám nějaký názor, který srozumitelně prezentuju a mohu ho doložit na konkrétních momentech daného utkání, tak jsem automaticky zaslepený. Samozřejmě nemám žádný důkaz o domluvenosti toho výsledku. Nemám žádnou nahrávku Tomassona, jak se o tom baví s Larssonem ve sprše.

Ale ten zápas jsem si pouštěl asi 3x, znám náturu těch národů a když to člověk jenom dá do souvislosti s tím, jaké peníze za postup oba svazy dostaly, jaké dostaly hráči, jak moc prestižní to bylo, tak opravdu nevidím důvod, proč by se na tom ty týmy nedomluvili.

Jestli myslíš, že si řekli NE, jsme čestní, nechceme mít jistý postup, chceme si ho vybojvoat na hřišti, tak to mi přijde jako hodně nepravděpodobná varianta.

Navíc ani neuvádím, že 3 ze 4 gólů byly naprosto, ale naprosto podivné.

Reagovat
smazaný uživatel

na druhou stranu s timhle stylem argumentace si klidne obhajis, ze treba cesi prodali zapas turecku, atd...

Reagovat
smazaný uživatel

To mi chces rict, ze to Cech jako neprodal?

Reagovat
Jajinek

Dolare prosímtě, buď normálně diskutujme, nebo to vypni, a jdi ven, je tam hezky...

Reagovat
smazaný uživatel

jdu ven

kazdopadne preju postup jak Chorvatum, tak Italii, tak snad to dopadne

Reagovat
Jajinek

jenže čechům ten kiks nemohl přinést jediný prospěch

Reagovat
smazaný uživatel

penize?

Reagovat
smazaný uživatel

vsechno ma svy pro i proti, platit by to mohlo i na tento pripad

Reagovat
smazaný uživatel

když vidím jak ty goly padly a to že i zbytek zápasů byl poměrně rušný tak si opravdu nemám důvod myslet že šlo o domluvu. Mě připadá že ty teorie o domluvě vznikly hlavně kvůli vyrovnávajícímu gólu, ale to byla prostě chyba brankáře která se může stát. Taky si nemyslím že by si v domluveném zápase nechali ten vyrovnavající gol do takového času.

Reagovat
Jajinek

nejen gólmana, ale dalších 3 bránících hráčů, kteří se na to vysrali, či udělali nesmyslné pohyby. Ale zkus si pustit celých těch posledních 10 minut...to není jen o gólu.

Reagovat
smazaný uživatel

tak hlavně potom golu se fotbal už nehrál, co si pamatuji, to máš pravdu, ale to vzhledem k výsledku byla pochopitelná věc

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Jajinek

i před gólem...těch situací, aby došlo k vyrovnání tam totiž bylo více....

Reagovat
cristiano.K.

Ať radši postoví jednou do základu svého nejgolovější útočníka než řešit tyhle <>. Stejně Gigi už má vsazeno na 2:2,takový profesionální sázkař ještě,aby to nedal

Reagovat
smazaný uživatel

Tak jsem si ted precet ze to utkani nasich s Polaky bude ke vsemu piskat skotsky rozhodsi Tak bych to vydel na nejakou tu vymislenou penalticku kdyby se polakum nejak nedarilo

Reagovat
smazaný uživatel

a důvod?

Reagovat
Puskas

asi naráží na Rezka, ale je to kravina

Reagovat
smazaný uživatel

já vím na co naráží ale to je taková kravina až to bolí

Reagovat
Puskas

Vůbec si nedovedu představit, že by to napadlo někoho ve Skotsku, kdyby to bylo naopak.

Reagovat
smazaný uživatel

tak jinak Dánsko - Švédsko tehdy jeden z nejlepších zápasů na turnaji, domluvený zápas vypadá úplně jinak, to že to bylo domluvené si může myslet jen zaslepený fanoušek italského fotbalu.

Reagovat
soukup

tak českému fandovi italského fotbalu logicky musí přijít myšlenka že to nebylo domluvené naprosto iracionální

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Jajinek

ono tehdá stačilo ten zápas vidět...

Reagovat
smazaný uživatel

jistě proto tvrdím že to nebylo domluvené. To bylo vidět jasně u golových situací.

Reagovat
Jajinek

no promiň...chápu, že někdo třeba na náhodu svede tu střelu Tomassona nebo tu penaltu...ale ten poslední gól...to už hraničí s obhajováním předem danného názoru a hledáním argumentů im memoriam...

Reagovat
smazaný uživatel

no jo ale to je jako tvrdit, že každá takový chyba golmana je předem domluvená

Reagovat
Jajinek

to nebyla jen chyba gólmana...toho by člověk ještě ukecal. Ale i další bránící hráči. Pak věci, jakse chovali Dáni v protiútocích, které třeba Ebe Sand mohl řešit úplně jinak a rozhodnout. To, jak obrana Dánska přistupovala ke Švédům od takové 65. minuty a zejména od 80. do 85. minuty.

Já už jsem dosta takových zápasů viděl v Sérii B a řeknu ti, že to jde udělat dobře.

Reagovat
smazaný uživatel

ale tu patu Zlatana vymysleli genialne, co?

Reagovat
Pinturicchio

Je naprosto jedno, jak ty goly vypadaly.

Reagovat
Jajinek

ta byla trochu v jiném zápase...zkus to více sledovat...

Reagovat
smazaný uživatel

mozna jde spis o pamet, nez hodnotu sledovani

Reagovat
Jajinek

ok, souhlas

Reagovat
smazaný uživatel

ale co ta koupena penalta na Grossa, nevadi?

Reagovat
Jajinek

vadí, a moc. A co nalezení vody na Marsu, vadí?

Reagovat
smazaný uživatel

nevadi, ale nestezuji si

Reagovat
Jajinek

no vidiš

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
vodka

mně tedy domluvený nepřišel ani náhodou...

Reagovat
vodka

respektive, že vypustili posledních 10 minut je úplně logické, nechtěl ani jeden udělat chybu...

Reagovat
Jajinek

nemyslím, celý ten zápas...ale můj názor je ten, že od cca 70. minuty už Dánové z protiútoků góla příliš dát nechtěli a umožnili Švédům vyrovnat.

Reagovat
vodka

tak proč by se taky měli hrnout do protiútoku? v tu chvíli byli první ve skupině. Já si ho celkem pamatuju ten zápas a prostě nevěřím, že by byli domluvení. Jasně, pár protiútoků mohli dáni vyřešit líp, ale to mohli i v předchozích zápasech. Když budu chtít rozebírat každý zápas s touto konspirační optikou, tak budu moct prohlásit za každý zmanipulovaný. Včera třeba Dunne očividně nechtěl vyhrát, protože 80 % přihrávek směřoval čistě na španěly...

Reagovat
Jajinek

jenže u Dunna víš, že na to neměl...ale když ti hráči udělají chybu v tom jednom konkrétním momentě, udělá tu chybu víc hráčů naráz a navíc jtěch chyb začnou dělat v jednom časovém úseku víc....

...prostě je to nedokázatelné, což je ta výhoda těchto výsledků. Oni si mohou domluvit v podstatě cokoliv, chyb udělat kolik chtějí a jak chtějí prapodivné, a přesto půlka fanoušků ty druhé bude označovat za paranoidní.

Já už v tomhle ztratil iluze.

Reagovat
vodka

Tak tehdy tam chcalo, spousta hráčů podkluzovala, balon je taky moc neposlouchal, navíc to bylo to pošahané roteiro. Gronkjaer, nebo to druhé křídlo tehdy spálilo tutovky... Penalta byla písklá nefér, tam se tehdy myslim Sorensen Larssona ani nedotkl... Jinak já si fakt myslím, že se oba snažili, ale po to mvyrovnávacím gólu se na to vyprdli úplně stejně, jako letos anglie s francií v druhém poločase...

Reagovat
vodka

každopádně, tehdy byl první poločas super, dáni tehdy hráli super fotbal a strašně sem jim to přál...

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
frankiefcb

přesně, díval jsem se na něj a říkal jsem si, že si snad nikdo nemůže myslet ani v nejmenším, že je to domluvené a hle, oni si to fakt mysleli a doteď myslí.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

100. pre nepostup spanielska

Reagovat
didosh

wouuuu

Reagovat
cubinho

Rok 2005:

U17 Opava - U17 Juventus 3:1

Reagovat
smazaný uživatel

nakonec Chorvatsko i Italie vyhraji a vsichni budeme spokojeni

Reagovat
Puskas

Jasně domluvené bylo třeba NSR-Rakousko na MS 82, nebo kvalifikace tamtéž mezi ČSSR a SSSR, ale toto určitě ne.

Reagovat
smazaný uživatel

Argentína - Peru na MS 1978

Reagovat
Puskas

jak dal Kempes 4 kusy?

Reagovat
smazaný uživatel

Vyhrali vtedy 6:0, ale myslím, že nedal 4 góly.

Reagovat
kubys

A nejlepší gol na tom MS byl stejně tenhle - http://www.youtube.com/watch?v=avDX5falmns

Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
kubys

Ten je taky super, ale opravdu žeru tu Cubillasovu ležérnost a ještě jak to jen tak kopne šajtlí. Ještě mě napadl jeden, ale to nevím jestli už nebylo MS82, taky byl brazilský a Brazilci během té akce nastřelili snad 2x tyčku, víš, co myslím?

Reagovat
Puskas

Mě napadl Jirka Čadek v 58. Brankář si poklepával míčem o zem, on šel okolo, míč ho trefil do paty a Němci vyrovnali...

Reagovat
smazaný uživatel

Brazílske góly z MS 82 som videl všetky a niekoľkokrát, ale nespomínam si na niečo podobné. Asi to bolo v tom tiež v 1978.

Reagovat
Puskas

nebyli to Francouzi v 82.?

Reagovat
kubys

Nebyli, viděl jsem to na DVD "Historia Futbolu", série, kterou mám doma, ale fakt to byli Brazilci, jdu to hledat, ta kanonáda kolem branky byla totiž super.

Reagovat
kubys

No a teď si říkám, jestli vůbec z toho dali gol, snad to najdu.

Reagovat
kubys
Reagovat
Puskas

tak to je to, co jsem myslel, jen jsem to kdysi viděl a pamatuji ty modré dresy

Reagovat
smazaný uživatel

Já už pár domluvených zápasů hrál a pár jich viděl. Víte co je na nich krásné? Že nejde poznat, že je to domluvené. Říkejte si co chcete, ale ten zápas na EURU 2004 podle mě domluvený nebyl. Nebylo by to poprvé, ani naposledy, kdy se prostě jen sešla velká shoda náhod.

Reagovat
Jajinek

škoda, že to tehdá tady nejelo jako dnes

Reagovat
herbage

nj, tehdy sem chodili jen staří kmetové typu PJ a yarda

Reagovat
smazaný uživatel

tak PJ sem chodil predevsim z toho duvodu, ze to vlastnil, ne?

PS: + Kyslik, Vincent atd.

Reagovat
Jajinek

já začal až o rok později

Reagovat
smazaný uživatel

a ja ještě rok po tobě

Reagovat
smazaný uživatel

ja rok pred vama..

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Radin

kdy začal web pls?2002 odhaduju

Reagovat
Shevchenko

První článek je z prosince 2011.

Reagovat
Radin

jo díky,už vidím A.Cole a Man United 2001..tak to sem tady asi od roku 2002 :-) kdyby tu byl PJ zeptal bych se ho na nick VanKory ,tak sem asi byl :-)

Reagovat
smazaný uživatel

tak dajte irsku 5 a nebojte sa

Reagovat
smazaný uživatel

ak to bude remíza 2:2, tak im nebude stačiť ani víťazstvo 10:0

Reagovat
Jajinek

Jinak netvrdím, že to bude 2:2 na 100%...jen říkám, že ten strach je po minulých zkušenostech oprávněný. Sám jsem dal na 2:2 s kurzem 19, ale dal jsem to za kilo...za litr bych to taky nedal a ruku do ohně už vůbec ne.

Ale pokud se Chorvati dostanou do vedení, a nebo třeba před koncem Španělé povedou o gól (i 2:2 jim zajistí 1. místo ve skupině), tak se to prostě může stát.

Tedy když tomu vývoj zápasu nahraje, tak si to ty týmy tak sehrajou, tak jak tomu bylo před 8 lety.

Toť vše.

Pokud Španělé Chorvaty přejedou, budou mít můj respekt a uznám, že jsem se spletl, což je klidně možné. Takže nevím, v čem je nůj názor zaslepený.

Reagovat
smazaný uživatel

Je zaslepený v tom, že je jiný, než jaký ho má většina. To už je takový obvyklý obrázek úsudku

Reagovat
smazaný uživatel

Tvuj problem je spiš v tom, že pořád každyho musiš přesvědčovat, vysvětlovat. Stači nad tym mavnout rukou, však nemusíš každymu pořád něco dokazovat, ale to je asi tim tvym zaměstnanim.

Reagovat
Jajinek

tak od toho je myslím diskuze. Argumentovat a mluvit o svém názoru a uvádět indicie, na základě který ten názor vzniknul. Navíc, co mám dělat když jsem ve vlaku. Vlastně jedinej čas, kterej tu trávím je, když jsem ve vlaku, páč jindy ten čas nemám

Reagovat
smazaný uživatel

Jako jo no, napřiklad ale třeba psát msgovi stokrat že je kreten, že neni interista a tak, to je furt dokola, fakt třeba je lepší nereagovat, dyť všichni víme že máš pravdu, že je ocas, tak proč to psat dokola, nebo mu furt něco vysvětlovat. Ty vís sam jak to je, on je obyčejnej livesportfans. No a tedka třeba s tim ovlivněnim zapasu, tak je to zase diskuze Italie vs. Anglie+posměváčci, jedni se citi ukřivděni ( my ) a druzi se směji, protože Italie vypadla a vyhořela, tak když my se smali Anglanum za to, že se nedostali na turnaj 2008. Takže jen revanš.

Reagovat
Jajinek

a to mě právě vadí, že si člověk vlastně vytváří názor, jaký chce aby si ho vytvořil, ne na základě toho, co se skutečně stalo. Chci se pomívat angličanům, tak prostě to bude takhle, chci obhájit Buffona, tak to bude takhle. Ten svět spěje k tomu, aby všichni slepě jen hájili ideologicky přijatelné názory pro sebe sama a nad věci už se nezamýšleli.

Reagovat
smazaný uživatel

No právě, ty víš jak se to stalo, nebo teda, co a jak to se v tom zapase stalo a mas podklady pro to si to myslet.

Reagovat
vodka

to neni žádný revanš, anglii sice fandím ,ale objektivně uznávám, že s tím, co předvedla, si nezaslouží ani postoupit. Jestli se jim někdo v 08 smál, tak jedině zaslouženě...

Reagovat
Jajinek

to naprosto nebylo myšleno na Tebe...

Spíš obecně a ani ne ve vztahu k této diskuzi

Reagovat
smazaný uživatel

TY SA FAKT JEDEN VELKY ZAKOMPLEXOVANY CHUDACIK.

Reagovat
smazaný uživatel

Minulé zkušenosti jsou takové, že Itálie byla ráda za remízu s Dánskem, se Švédskem a jen tak tak porazila golem v poslední minutě Bulharsko. Měli tu nejlehčí skupinu Eura. Po dvou zápasech měli mít šest bodů a ne se pak vymlouvat na všechny okolo, jen né na sebe.

Reagovat
Jajinek

s tím nejde než souhlasit

Reagovat
r.mrazik

ehm...ten gol na 2:2 tehdy...to byla celkem sranda...jak do toho ten golman jen placnul a ten mic spadnul pred nej

Reagovat
osobnostx

Znají v Itálii to rčení "Podle sebe soudím tebe?"

Reagovat
smazaný uživatel

Kolik zahodil proti Chorvatsku Balotelli tutovek? Neviděl sem zápas, ale jen ze záznamu sem viděl tak 3..

Reagovat
smazaný uživatel

tutovek? Ja vím akorat o dvojtutovce Marchisia.

Reagovat
smazaný uživatel

v žádné tutovce jako proti Španělsku nebyl...

Reagovat
minoLFC

Euro není Seria A

Reagovat
cristiano.K.

Reagovat
smazaný uživatel

stejně jako před osmi lety je i letos dohoda nesmysl, i když bych si přál postup Španělska a Chorvatska tak si myslím že to skončí 2:0 pro Španělsko. Uvědomte si i jednu věc, fotbalisté prostě nejsou herci (nemyslím teď simulování), moje zkušenosti jsou sice jenom z krajského fotbalu, ale tam jde vidět že zrežírování přesného výsledku není jen tak aby se nezvrhlo ve frašku a že pískám domluvený zápas poznám. Nemyslím si že v profi fotbale to bude jiné a i tam nebude snadné říct hrajem naplno ale vlastně tak aby to skončilo podle domluvy. Domluvené výsledky i na té nejvyšší úrovni fotbal zažil a vzpomeňte jak ty zápasy vypadaly viz výše Puskas.

Reagovat
Jajinek

tak to opravdu málo sleduješ Sérii B...

Reagovat
smazaný uživatel

tak pozor pokud poznáš na první pohled že šlo o domluvený výsledek tak se to v tu frašku zvrhlo

Reagovat
Jajinek

v Sérii B to nepoznáš...jen tušíš, jak v případě SWE - DAN. Dá se to sehrát poměrně dobře. Navíc i některé jiné zápasy daleko sledovanějších lig podle mě nejsou úplně čisté.

Reagovat
smazaný uživatel

Presne tak. Napr. posledné kolo Premier League, a "zázračná výhra" Man City....

Reagovat
smazaný uživatel

a kdo ne, že

Reagovat
smazaný uživatel

To bude zase keců až to skončí remízou.

Reagovat
smazaný uživatel

Ak sa to stane, tak Buffon bude musieť byť ticho, inak si slušne naserie do úst....a to som jeho megafanúšik.

Reagovat
Jajinek

Reagovat
smazaný uživatel

Asi tak. Pokud k tomu bude mít co říct, tak bude za pokrytce.

Reagovat
homeles8

jenže on myslel, že jeden tý bude hrát na remízu a druhej taky, aniž by věděl, že ten druhej taky bude hrát na remízu. Prostě oba si náhodně řeknou ''budem hrát na remízu''. A ne že se oba týy domluví před zápasem na remíze, to je blbost, takhle to nemyslel.

Reagovat
smazaný uživatel

A co když opravdu nemyslel ovlivnění zápasu? Média si všechno překroutí podle sebe, když se jim to hodí.

Reagovat
homeles8

podle mě myslel takhle: Máš dva týmy. Jedni si řeknou: ''Budem hrát na remízu''. Druhý taky. Ale když už třeba budou nějak omylem vést, tak to budou chtít udržet. A ne že máš dva týmy, který se před zápasem domluví a když jeden nějak omylem bude vést, tak se bude snažit inkasovat, aby to byla remíza.

Reagovat
smazaný uživatel

Ale to už je jen o tom jak si to kdo vyloží. Gigi to mohl myslet takhle, jinak nebo kdo ví jak.

Reagovat
homeles8

jo, ale je to rozdíl

Reagovat
smazaný uživatel

Myslíš si, že to tady 95 % uživatelů zajímá? Já jsem přesvědčený o tom, že ani v nejmenším. My si o tom můžeme povídat, vykládat si to všelijak, ale druhé nepřesvědčíš, ani kdyby ses na hlavu stavěl. Je to přeci Buffon, Ital, Serie A, korupce, beton..... Nikoho to zajímat nebude, protože jsou plni předsudků a na těch staví své další názory, soudy a závěry. Takže bych se tím nevzrušoval.

Reagovat
homeles8

tak já se tím ani moc nevzrušuju a na 95%, resp. 100% uživatelů tady seru. To jen tak píšu, protože mě to napadlo a dá to víc rozum :-)

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
DelPiero137

Presne toto sa casto stava a muzstva tomu prisposobia aj taktiku. Nepretrhnu sa aby hrali na vyhru. Mozno mal presne toto namysli Gigi, ak obom superom staci bod a neublizi to ostatnym tak je to ich vec. A je obrovsky rozdiel bavit sa o uspokojeni v sutazi kde sa hraje 38 kol ako na ME kde rozhoduju 3 zapasy.

Reagovat
-Carles-

Reagovat
smazaný uživatel

ono ta sportovni spravedlnost dojde na kazdeho..nechci to rozebirat jestli utkani Dan.-Sved. bylo tehdy domluveno nebo ne to vi jenom oni kazdopadne pokud Spanele s Chorvaty skutecne uhraji plichtu 2:2 verim ze se hned v osmifinale budou pakovat domu taky danove ani svedove tehdy nesli nikam dal hnedka se pakovali taky domu mozna ze je dostihla ta sportovni krivda

Reagovat
Radin

měli porazit chorvaty a nic by neřešili..neschopnost dvakrát vyhrát není problem ostatních týmů..

Reagovat
smazaný uživatel

Tenkrát se ti Seveřani, jak píšu v komentáři výše, neskutečně domluvili.. myslím, že i sázkovky ten zápas stáhli z nabídky!!.. Italové pak za 2roky byli MistrySvěta, a co jim tenkrát "dovolili" rozhodčí to bylo ještě horší než ta "Severská domluva" !!!... ale od Španělů něco takového nečekám ...

Reagovat
smazaný uživatel

Moznost vyradit silnejsi souper uz ve skupine, je hodne lakavy. Italove by udelali to same, moc o tom dobre vedi.

Ted, ale nejsou v takove pozice, proto museji takto rici dopredu, aby Spanele a Chorvati se bali udelat takove prasarna. Pak maji na co vymluvit a UEFA bude mit aspon nejake podezreni na domluvene zapas.

Stejne to Spanele to maji v ruce, daji dva fiky a pak muzou si vybrat, jestli to vypusteji nebo ne. Podle me to nepusteji, protoze nikdy nevis, jestli Chorvati se nezblazneji a fouknout jim 3. gol pri te euforie. Je to docela riziko.

Reagovat
rufus

Itálie remizuje s Irskem a je to vyřešený..

Reagovat
cristiano.K.

výborně,tak už jsem se dozvěděl,že losování LM je zmanipulované a ted se dozvím, že i dost možná ME. Zřejmě u italů je to běžná praxe

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
DelPiero137

Lebo Polynezsky (ci odkial z ne-futbalova) predseda, clen FIFA predstavensrva nezobral uplatok 100 kilo $ aby hlasoval za Emiraty/Rusko ako usporiadatelov MS. Zobudte sa vsetci, ked mozu statnici nekale veci koli par milionom tak v miliardovom biznise to nebude o nic lepsie.

Reagovat
DelPiero137

Je tu nejaky matematicky genius ktory by dokazal vypocitat aka je matematicka pravdepodobnost ze padne dva krat za sebou presne vysledok ktory Talianov posle domov?

Reagovat
smazaný uživatel

100 %.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
vodka

to ti spočítám aj já, zásadní problém jsou vstupní hodnoty...

Reagovat
smazaný uživatel

Italové o tom vědí své

Reagovat
bombi

keby spanieli mali isty postup tak mozno ale zeby riskovaly nejakz haluzny gol na 2-3 pred koncom tomu neverim

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele