Add to Google
Přidej na Seznam
Přidej na Netvibes

I přes smolné osmifinále byla naše mise úspěšná, řekl nám Dovalil

09.10.2009 15:08 - Rozhovory
 
Rozhovor pro náš server poskytl trenér dvacítky a jednadvacítky Jakub Dovalil. Ten lituje osmifinálového vyřazení s Maďarskem, podle něhož rozhodlo několik neproměněných šancí. Přesto považuje účinkovaní českých mladíků na MS v Egyptě za úspěšné.



Už jste vstřebal osmifinálové vyřazení z mládežnického MS?
Ještě to vstřebávám, vyhodnocuji a analyzuji.

Rozebral jste si už na videu zápas s Maďarskem, kde jste viděl hlavní příčiny tohoto nezdaru?
DVD s Maďarskem ještě nemáme k dispozici, ale neproměnili jsme velké množství šancí a ze 6 penalt jsme 3 nedali.

Nepodcenili hráči penalty, když v tréninku se skoro každý pokutový kop proměňoval?
Pokutové kopy jsou vždy loteríí. Někteří hráči byli určeni na pokutové kopy, někdo se necítil, vycházeli jsme z aktuální situace na hřišti. Na hráče se vytvořil tlak, odehráli prodloužení, penalty po prodloužení jsou jiné než v normální hrací době.

K penaltám nemuselo dojít, pokud by Maďaři nevyrovnali po sporném faulu, proti kterému jste protestoval a byl jste vykázán na tribunu. Nebyl to klíčový okamžik celého zápasu?
Rozhodčí z Malajsie odřídil celé utkání s přehledem, bohužel dle mého soudu před vyrovnávací brankou se o faul nejednalo, tušil jsem, že trestný kop bude zahrávat Koman, který se mockrát nemýlí... Musíme respektovat to, co pískne rozhodčí, nicméně klíčový okamžik to nebyl, rozhodly neproměněné šance.

Jak byste celkově zhodnotil vystoupení české dvacítky v Egyptě?
Statisticky vzato získali jsme 8 bodů ze 4 utkání, nastříleli 7 branek, 2 výhry, 2 remízy... Prosadili se všichni 4 útočníci na turnaji, což je pozitivní do budoucna. Podařilo se splnit cíl v podobě postupu ze skupiny. Reálnou sílou mužstva bylo určitě čtvrtfinále, což se nepodařilo a to je škoda. Já osobně bych oželel nějaký bodík ze skupiny a radši prošel osmifinále. Přece jen je rozdíl být mezi 16 a 8 nejlepšími týmy.

Berete osmifinále jako neúspěch?
Neberu, bohužel to vyřazení Maďarskem je takové smolné, i když Maďaři mají výborný, kompaktní tým. Musíme brát v úvahu, že FIFA sdružuje přes 200 zemí, že se nám podařilo kvalifikovat se na MS a dostat se mezi posledních 16. V historii MS zase ČR tolikrát nestartovala, abychom si mohli stavět vzdušné cíle...

...takže mise byla úspěšná. Kdo byl podle vás nejlepším hráčem týmu?
Mise byla úspěšná z toho pohledu, že se hráči měli možnost poměřit se soupeři z jiných koutů světa (Austrálie, Brazílie, Kostarika), což je užitečná a přínosná konfrontace pro jejich budoucí vývoj. Své na turnaji si určitě odehráli všichni 4 útočníci, brankář Vaclík.

A zklamal vás někdo? Například Morávek?
Některé výkony byly horší, některé lepší, u Honzy Morávka se nedá hovořit o zklamání, určitě má na víc než předvedl, ale momentálně se nachází v situaci, kdy v Schalke 04 nenastupuje pravidelně a to mu samozřejmě neprospívá, snažil se, bojoval.

Jaký je váš tip na vítěze tohoto šampionátu?
Určitě Brazílie, Ghana, možná Korea.

Překvapilo vás brzké vyřazení favorizovaných Španělů?
Španělé získali ve skupině plný počet bodů, neobdrželi branku, ale při vyřazovacích bojích se toto všechno maže a začíná se od nuly, dopadli podobně jako my.

Jak jste spokojený s pořádáním MS v Egyptě?
Po březnové inspekci jsme byli trochu rozčarovaní, ale Egypt připravil šampionát dobře, nezaznamenali jsme výraznější problémy ani v organizaci, hřiště na zápasy byla perfektně připravená, totéž se dá říci i o tréninkových plochách.

I když čeští mladíci nedošli daleko, myslíte si, že někdo z nich má nakročeno do velkého fotbalu? Jako to před dvěma lety potkalo například Fenina či Šimůnka.
Určitě, musí to prokázat v dalších mezinárodních zápasech. Obecně si myslím, že cena hráčů začne stoupat mezi posledními 8 mužstvy, i z tohoto pohledu je škoda, že se nám to nepodařilo.

Dokázal byste kvalitou srovnat tým stříbrné dvacítky z před dvou let s tou současnou?
Srovnávat nelze, je to jiný tým, jiné mistrovství světa v jiné zemi, v jiném termínu. Kanada byla historická, neopakovatelná, což jsem říkal už před odletem.
Autor: David Křížka
Počet zobrazení: 2003
Komentáře (104)
maxwell
09.10.2009 15:14
kancik
09.10.2009 15:14
carver
09.10.2009 15:18
Nechápu... . Asi by to maxwell zvládl sám lépe, nejlíp kdyby óóhh velký maxwell sám hrál na všech postech a ještě by to i trénoval. Ubožáčku, jestli je ti osmnáct, tak si zajdi s pár dalšíma kybicama na pivo, udělejte si hezký večer plný ubohého chytračení, jestli ti není osmnáct, tak si to můžete naplánovat podobně u džusu...
rosa7
09.10.2009 15:24
kancik
09.10.2009 15:25
No já bych mu moc palce nedával, maxwell třeba reagoval na to, jak byl rozhovor vedený...
Raul07
09.10.2009 15:29
presne tak pockal bych si na jeho vyjadreni...ale vypada to vcelku jasne cemu se vysmiva...
rosa7
09.10.2009 15:39
ok
xx07se
09.10.2009 15:25
Nevím čemu se směješ?....Myslím že to Dovalil postavil skvěle, udělal všechno proto aby se uspělo, skvělá remíza s Brazilci, výhra na Kostarikou a Austrálii, akorát smolný neúspěch na penalty s Maďarama...ale musíse to brat z té lepší stránky na turnaj nepostoupili Argentici, Francouzi, Portugalci, Rakušané, Turci nebo Srbové, silní Španělé vypadli v osmifinále, Angličani poslední ve skupině...a patříme mezi nejlepších 16 na světě(U-20)....
mikifab
09.10.2009 15:15

Pipo123
09.10.2009 15:17
podla mna to je úspech na to že ten tým neni zložení s extra talentov ale hraje dobre ako tým a to sa cenní najviac
maxwell
09.10.2009 16:39
USPECH??? Tenhle tym mel min. na semifinale
xx07se
09.10.2009 15:17
Vě většině s panem Dovalilem souhlasím hráči si okusili jiné kouty země, jiné podnebí a podmínky na fotbal, někdo se ukázal někdo zase ne, ale myslím že v silách bylo více než osmifinále... ..jinak Vaclík mě přesvědčil v tom že v posledních Vítkovicích dlouho nezůstane, hodně by se mi líbil namísto Vaniaka ve Slavii...
$dolar$
09.10.2009 15:27
To mel byt vtip pane Dovalil? Moc vtipnej neni
Raul07
09.10.2009 15:40
ty taky nejses moc vtipnej
Raul07
09.10.2009 15:28
kdo jim da 5 je debil
10
09.10.2009 15:29
3- je odpovídající bych řekl...
Raul07
09.10.2009 15:40
tak tak
TomčányLFC
09.10.2009 15:41
já sem dal dvojku
Raul07
09.10.2009 15:42
oukej taky tak ...pro nejvetsi kritiky teda 4...ale 5 to muze dat jen trapak nebo zoufalec
cj110
09.10.2009 15:43
koukam ze v ankete se 2 zoufalci nasli
Raul07
09.10.2009 15:44
jojo hadam dolara a nevim koho
M11
09.10.2009 15:46
herbage
09.10.2009 15:59
Já váhal, jestli dát 3ku nebo 4ku. Trojka je asi nejvíc odpovídající, nezklamali, ani nezazářili, ale dal jsem 4ku, protože se mi naše hra vůbec nelíbila. Nemělo to myšlenku, nic, žádný přechod do útoku, žádné držení míče. Přesto jsme neviděl všechny zápasy a nyní byhc se asi přiklonil k té 3ce
$dolar$
09.10.2009 16:05
Taky taky
marty9637
09.10.2009 16:01
dvoječka
$dolar$
09.10.2009 16:04
kdo jim dal 2 tak je taky debil
10
09.10.2009 16:08
zajímalo by mě, kdo je ten druhej, co jim dal 5...
$dolar$
09.10.2009 16:10
Ja dal 4, ale jen reaguju na tu pitomost co napsal, je to kazdyho vec jak to vidi, nekdo cekal zlato tak samozrejme jim da 5, protoze hrali priserne a navic vypadli hned v osmifinale, ja cekal minimalne ctvrtfinale spis semifinale, proto jsem dal 4.
marty9637
09.10.2009 16:08
$dolar$
09.10.2009 16:11
Heh ted jsem si precetl co si dal ty, ale ja to tak nemyslel, spis jsem chtel poukazat ze podle toho kdo jakou dal znamku se urcite inteligence neposuzuje.
jiri - fcb
09.10.2009 16:11
$dolar$
09.10.2009 16:14
a mel jsi na to stejne pravo jako ten co dal 5 a nemyslim ze se musite nejak inteligencne lisit.
Raul07
09.10.2009 20:33
tak jako petka je proste kravina...
10
09.10.2009 15:28
asi až čas ukáže, kdo z nich se prosadí a kdo ne...po taky Kanadě spousta lidí čekala, že se do A-repre prosadí víc hráčů a dřív a jak to dopadlo...
Hodak
09.10.2009 15:30
Beru to jako zklamání to MS
jiri - fcb
09.10.2009 15:37
není to vůbec špatný výsledek. Nebýt v našem dresu tragéd Řezník, šli jsme dál. V9m, že to zní alibisticky a stejně, jako se kolektivně vyhrává, má se i kolektivně umět prohrát, ale i tak by se měly problémy nazývat pravými jmény. Našil problémem byl Řezník ...
jiri - fcb
09.10.2009 15:37
jo, jen doplním. Dal jsem dvojku
Raul07
09.10.2009 15:41
bohuzel s tim Reznikem mas pravdu...vzdycky jsem ho mel strasne rad ale tohle byla vazne tragedie...aspon kdyby dal tu penaltu ale takhle byla jeho ucast v tom zapase jeden velky omyl a da se rict ze pricina nepostupu
tomasinho
09.10.2009 18:21
A divíš se, když hrál na postu, na kterém v životě nehrál??
Bakary3
09.10.2009 15:42
Vůbec bych je nezatracoval, ale vzhledem k tomu, že jsme nevyřadili Maďary, o kterejch i Dovalil řek, že jsme je vyřadit měli, tak to logicky zklamání je.. Dal jsem tři
Hajefr TV
09.10.2009 15:43
Jasná trojka...Jinak Maďary jsme měli vyřadit..Nemělo dojít k vyrovnávajícímu golu..
Raul07
09.10.2009 15:45
jo a ?naše mise byla úspěšná? - řekl to někde? to to totiž nějak nevidím...řekl že nebyla neúspěšná ale to je přece rozdíl...
cj110
09.10.2009 15:49
I přes smolné osmifinále byla naše mise úspěšná, řekl nám Dovalil
Hajefr TV
09.10.2009 15:50
ale v rozhovoru to nikde neřek.........
cj110
09.10.2009 15:51
ale mas pravdu ze to rekl jen z pohledu toho ze hraci mohli nabrat zkusenosti
Raul07
09.10.2009 15:56
jojo je to tak...
Sampi
09.10.2009 15:51
měli jsme na postup ale nezvládli to kluci bohužel Dovalil myslím že udělal všechno dobře co se týče nominace a tak je to dobrej trenér bohužel nevyšlo to teďka s emusí snažit Ačko
10
09.10.2009 16:01
mě přišlo, že jsme ani jednou na turnaj nehráli naplno...chyběla tomu bojovnost a odhodlání, kterou měl ten předchozí výběr
Raul07
09.10.2009 16:04
ale tak bojovnost...kdo rika ze nebojovali tak nema pravdu to je prece blbost...do kazdyho zapasu jdes s tim ze to vyhrajes - ale chvilema mi prislo ze nevedi kde vlastne jsou a jak moc to pro nektery muze znamenat...treba Fabian zahral ale vyborne v tom poslednim zapase to sem teda zasnul
10
09.10.2009 16:09
no mě ty výkony prostě přišly bezkrevný, bez zápalu...
jiri - fcb
09.10.2009 16:11
Když to tady tak štu, tak se nestačím divit. Lidi, uvědomujete si tu podstatnou věc, že tenhle šampionát byl třetí nejúspěšnější v dané kategorii v historii? Na to, v jakejch sračkách je náš fotbal, se to mladíkům povedlo hodně dobře, to zaprvé a zadruhé - mám ten dojem,ž e tohle umístění hodně ovlivňuje porovnání s minulým šampionátem, ale tam je třeba si zase uvědomit, že tam jsme měli z prdelekliku a teď se na nás štěstí prostě zase naopak vybodlo. Chce to oprostit se od emocí a používat bublinu
10
09.10.2009 16:13
mě osobně se nelíbil ani jeden zápas z naší strany, o konečnej výsledek mi nejde, kdybych ve hře viděl odpovídající kvalitu...
marty9637
09.10.2009 16:16
Mně se docela líbili některý individuální výkony.. Chlapci prokázali hodně slušnou kvalitu, kdyby se vyhrálo, nebo by se udělal ještě větší úspěch, šli by tihle hráči, i když nejsou zdaleka ještě tak kvalitní, do zahraničí, a tam se zakopou.. Tohle bych viděl jako velkou výhodu.
$dolar$
09.10.2009 16:19
Nesouhlasim, ano kdyz si chces uvedomovat ze na minulem MS jsme meli z prdele kliku, tak na tomhle jsme podle vetsiny na EF meli daleko lepsi tym, cimz se ta klika vyrusi ve vsech zapasech jsme hrali hrozne, ani v obrane jsme nebyli dobri jako na minulem MS, ano nektere individualni vykony byly dobre, ale tady hodnotime celej tym a ne jedince
r.mrazik
09.10.2009 16:28
obrana hrozna? leda ten treti zapas ve skupine...proti brazilcum nula a madari dali dva goly z dalky...
elbi.the.king
10.10.2009 10:39
dva goly z dalky? Co to je za vymluvu?
rosa7
10.10.2009 13:29
Myslim, ze dva primáky, za ty rozhodně obrana nemůže
herbage
09.10.2009 16:30
Radši bych vypadl dříve, dkyby předvedená hra za něco stála. To že se naše mladé reprezentace dokáží dobře mezinárodně prosadit a pak ti hráči upadnou světového průměru či podprůměru, to jsem si už zvykl, ale aby se ani na hru nedalo dívat a oni si nedokázali dát tři přesné přihrávky po sobě, to prostě nejde
r.mrazik
09.10.2009 16:18
tak osobne se mi moc libilo,jak nasi mladosi hrali...i proti postoupivsim madarum byli lepsi...moc se mi libila technicka hra plna narazecek a da se rict,ze nam konecne rostou technicky hraci...jen doufam,ze je v klubek nezabijou...
r.mrazik
09.10.2009 16:19
jinak tu technickou hru berte v uvozovkach...proti brazilcum jsou porad masla
marty9637
09.10.2009 16:19
$dolar$
09.10.2009 16:19
herbage
09.10.2009 16:32
Myslíš třeba tu narážečku, která poslala maďarského hráče do rozhozené české obrany a ten musel být zastaven jen za pomocí faulu, z kterého se posléze Koman?
r.mrazik
09.10.2009 16:34
ale no tak...takove momenty najdes i ve hre arsenalu...
herbage
09.10.2009 16:37
To teda nenajdeš
r.mrazik
09.10.2009 16:47
jej,takovy Clichy obcas taky slusne nabije...
Kovalchuk
09.10.2009 18:13
darlingFreak
09.10.2009 16:37
tym urcite nehral spatne, jenom stred zalohy se mi vubec nelibil, marecek a moravek toho dopredu moc nepredvedli a navic poztraceli spoustu micu, jinak me prijemne prekvapili vaclik a vacha, ktery ukazal, ze muze hrat vyborne i pravou zalohu...
Bakary3
09.10.2009 16:39
A jakej jinej post bys po Váchovi chtěl ? Moh by hrát i beka, ale tam ho znevýhodňuje jeho malá postava, jinak je jeho druhej nejlepší post střední záložník, ale i ten pravej u něj neni žádný překvápko
darlingFreak
09.10.2009 17:26
jo jasny, ze sem ho videl hrat i napravo, ale mel jsem ho zafixovanyho jako defenzivniho zaloznika, jinak si ho dovedu predstavit i na beku, rychlostne i vytrvalostne na to ma. mohlo by byt cesky Carlos
Bakary3
09.10.2009 17:31
Mně se tam taky líbí, ale myslim si, že ho tam moc trenérů nenasadí..
carver
09.10.2009 16:51
Já bych rád otevřel anketu o nejlepšího hráče českého výběru:-D. A bohužel můžu hodnotit pouze ze dvou zápasů, které jsem viděl, ale to, jakou předvídavost, čtení hry, pohyb a bojovnost ukázal Mazuch, to mě přinejmenším obrovsky překvapilo. Ten člověk ve svých 20ti letech ví(dle mého názoru na nejproblematičtější pozici moderního fotbalu), co chce a co má hrát a do puntíku to plní. Vidím v něm velmi talentovaného, pracovitého a FOTBALOVÉHO(inteligent pochopí smysl toho slova) stopera dob budoucích.
r.mrazik
09.10.2009 16:52
Mazuch v obrazne, Zeman v zaloze a v utoku prekvapil Vosahlik...
r.mrazik
09.10.2009 16:52
*obrane
marty9637
09.10.2009 17:13
Já tě snad dneska upalcuju
xx07se
09.10.2009 17:44
pro mě taky Mazuch, Vaclík, Vošahlík, Chramosta.....
Godwinson
09.10.2009 18:17
Mazuch mě skoro vyrazil dech, fakt se mi moc líbil ... já usuzoval zase de facto z jednoho zápasu v nějž jsem ho viděl a to proti Lyonu, samozřejmě z takovýho zápasu nelze moc dělat soudy, ale tam sem si udělal obrázek jasnej ... ale tady mě hodně překvapil ..
teomax
09.10.2009 19:03
taky Mazuch, ten kluk to dotahne daleko...naopak nejvetsi zklamani moravek.
Manchester4ever
09.10.2009 18:02
já vím , že usuzovat z jednoho zápasu je nesmysl ale nemůžu překousnout toho Řezníka... ten mi leží v žaludku ještě teď
Raul07
09.10.2009 20:38
ale chlapi presne jak rika ef cé béčko - meli sme dve vyhry remizu s brazilcema kde sme mohli dokonce v klidku vyhrat....s madarama to byly takovy goly tezko k tomu neco rikat...a pak penalty to je loterie kazdej je general po bitve ale neni to tak lehky jak to vypada v televizi...navic minulej rok to taky nebyly zadny super vykony a strasna davka stesti a nikdo se na to nepta takze na vykon bych si taky porad nestezoval...jasne mohlo to bejt o dost lepsi ale uz to ze se tam dostali a postoupili z celkem tezke skupiny je uspech
muzajs
09.10.2009 21:24
Osmifinále je určitě úspěch. Není to super, hra mohla být taky lepší, ale rozhodně žádný trapas, postup na MS a postup ze skupiny je prostě úspěch. Patříme tak k 16 neljepším týmům světa, nescházelo mnoho a mohli jsme být v osmičce. Malá středoevropská zemička. Možná už zítra (chraň bůh, že to tak nebude) spousta lidí zjistí, že postup na závěrečný turnaj rozhodně není automatický a samotné účasti si budou příště dostatečně považovat. A pak jim konečně dojde, že ve sportu to nefunguje tak, že první tři jsou frajeři a zbytek saláti, ale že ty poslední okamžiky bývají velmi často souhrou desítek a stovek maličkostí, detailů, centimetrů nebo dokonce milimetrů, štěstí... Já těm klukům za představení v Egyptě děkuju. Dávám dvojku, ne za umístění, ne za ty penalty, jen za tu občas trochu neurovnanou hru.
Raul07
09.10.2009 21:40
elbi.the.king
10.10.2009 10:37
domingo
10.10.2009 12:16
4lan
10.10.2009 13:06
$dolar$
10.10.2009 14:37
Frankie_8
10.10.2009 14:38
Liquid
10.10.2009 09:14
Za takové prohlášení by již měl být na dlažbě, osmifinále rozhodně úspěch není, zvlášť když postupovali 3 ze 4 ze skupiny, Dovalil VEN!
elbi.the.king
10.10.2009 10:35
presne tak! nevimn za co ho tu lidi obhajujete, kdyz postup ze skupiny byl vicemene jasnej. Dovalil zklamal a pro me je to rozhodne neuspech! citace : Musíme brát v úvahu, že FIFA sdružuje přes 200 zemí, že se nám podařilo kvalifikovat se na MS a dostat se mezi posledních 16. V historii MS zase ČR tolikrát nestartovala, abychom si mohli stavět vzdušné cíle...
paneboze, to sou neskutecny alibi, sakra co je to za kec?? Dovalil ven!
Raul07
10.10.2009 13:56
hnupi
elbi.the.king
10.10.2009 18:08
Raul07
10.10.2009 18:10
no moc nemrkej fakt to pro tebe bylo takovy zklamani??pac Dovalil ven mi neprijde jako zrovna inteligentni veta....a to hnupi tim sem myslel vas dva
Andy Conceicao
10.10.2009 12:14
Proti Austrálii to byl sebevědomý výkon, soupeři jsme toho moc nedovolili. Hodnotil bych asi 2. Proti Brazílii to byl výborný týmový výkon, taktéž jsme je skoro k ničemu vážnějšímu nepustili krom toho břevna. Hodnotil bych opět 2, a to kvůli tomu, že jsme nebyli odvážnější směrem dopředu, jinak jasná jedna. Proti Kostarice to byl asi nejhorší týmově vedený zápas. Bylo to rozhárané, Kostaričané měli individuální kvalitu. Hodnotil bych tak 3. Maďarsko jsme viděl pouze ze záznamu, ale co jsem slyšel tak v první půli byli jednoznačně lepší, drželi více míč. A kdo sledoval Maďary proti Italům, tak musí uznat, že jsou výborní. Presují, jsou silní na míči, odhodlaní, týmoví, prostě chytli formu. Pořád to dává průměr kolem 2-3. Takže kdo dal 4 je zaslepený. 5 dali totální tupci.
Andy Conceicao
10.10.2009 12:16
Já dal trojku, jelikož mladí Češi toho ze sebe mohli vytěžit víc. Měli na to, bohužel něco jim chybělo. Jinak bych hodnotil 2.
Shevchenko
10.10.2009 12:42
Frankie_8
10.10.2009 12:43
Už jsem myslel, že jsi na EF zanevřel. :)
Andy Conceicao
10.10.2009 12:19
Dovalil to zhodnotil docela střídmě.
BadMan
10.10.2009 14:38
Mise byla úspěšná, vypadli jsme...
BadMan
10.10.2009 14:39
Dovalil = sabotér...
Raul07
10.10.2009 14:43
kde rekl: nase mise byla uspesna?? rekl: Mise byla úspěšná z toho pohledu, že se hráči měli možnost poměřit se soupeři z jiných koutů světa...co je na tom boze
$dolar$
10.10.2009 16:15
To klidne mohli vsechno prohrat a stejne by byla mise uspesna
Raul07
10.10.2009 16:17
jo z tohohle pohledu jo...ale nikde nerekl: uspeli jsme takze i Dovalil urcite vi ze jsme meli na vic...ale svym zpusobem to byla slabost okamziku - ty penalty...stacil jeden trosku jiny pohyb mice a vsechno by bylo uplne jinak...
ital
10.10.2009 19:36
Tohle mužstvo mělo fotbalově nejmíň na semifinále. Naopak absolutně propadlo co se týče taktické vyzrálosti. Je to obrovská škoda, bohužel od loňského turnaje nepřišel žádný posun vpřed a to se trestá...
Jinak tenhle mančaft byl svou kvalitou tak o 2 třídy výš, než kanadská dvacítka.
Liquid
13.10.2009 23:11
Mise byl úspěšná, vypadli jsme brzo = Operace byla úspěšná, pacient zemřel!
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.
Anketa
Jak byste oznámkovali vystoupení české dvacítky v Egyptě?
1 (3 / 1%)
2 (105 / 41%)
3 (118 / 46%)
4 (19 / 7%)
5 (9 / 4%)
Anketa byla ukončena!
Reklamní sdělení
Eurofotbal on Facebook