Hráče byl povzbudit i Baroš, Baník ale znovu nevstřelil gól

17.03.2014, 15:53
Aktuality

Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.

Autor: ČTK

Komentáře (166)

Přidat komentář
smazaný uživatel

baník končí

Reagovat
icka

neco jako united

Reagovat
smazaný uživatel

ti už dávno skončili...

Reagovat
TheAdy

Reagovat
BARBAROSSA

Reagovat
smazaný uživatel

Baník nekončí a zachrání se,ikdyž jsme poslední tak ještě je před náma 10 kol a ztracíme na Příbram 2 body.A být gaučovým fanouškem ManU a smát se Baníku,který má rozpočet asi jako má plat jeden hráč United z lavičky,není moc velké hrdinství,my bohužel na nic jiného než na boj o záchranu nemáme ani kádr,ani finance,ale jeden z nejbohatších klubů světa na 7.místě,na hony vzdálen příčce zaručující start předkole LM+tragický herní projev,to je parádička,

Reagovat
PISTOLERO

2.Liga

Reagovat
luismiksak

se v létě Bary vrátí do 2 .ligy ...

Reagovat
smazaný uživatel

Baroš je opravdu nabudí...

Reagovat
smazaný uživatel

Ty kokůtku, Baroš je pro fanoušky i hráče legenda, v kabině má na ně obrovský vliv..

Reagovat
icka

Chce to jen ty goly a v pohode se udrzime, FCB !!!!

Reagovat
smazaný uživatel

No teď dva měsíce dle mě 3 body nebudou, až poslední 3 zápasy, tam můžete bodovat ve všech a to i naplno.....záchrana prostě bude boj a dle mě sestoupí Bohemka a Brno

Reagovat
icka

Bude to boj, skoda hlavne te Pribrami a tech nepromenenych tutovek,teoreticky jsme mohli mit i bod s Plzni ,ale na to se nehraje. Ted to bude velmi tezke,ale rad bych byl svedkem nejakeho prekvapka .

Reagovat
smazaný uživatel

hlavně at se nebojí stavet toho Holzera, kluk to má v noze i v hlavě, zdá se

Reagovat
icka

Reagovat
Didier Drogba

Spadnout

Reagovat
smazaný uživatel

na tvuj hrob

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Nic proti článku, ale vidět na konci každého odstavce "řekl Baránek" není uplně IN, asi bych to napsal líp, než naše suprová tisková komise :D

Reagovat
frankiefcb

Až na ten výpadek proti Příbrami ek konci prvního poločasu a v druhém poločasu, ta hra prostě špatná není. jenom to střelecká potence. Ale věřím, že se to zlomí.

Reagovat
icka

Reagovat
smazaný uživatel

Chystáte se někdo ve středu na trénink?

Reagovat
frankiefcb

Podle počasí. Ale asi jo.

Reagovat
Puskas

Ty už jsi fit?

Reagovat
frankiefcb

Tak samozřejmě úplně fit nejsem. Ale nuda je ještě horší než se dívat na náš fotbal. Upřímně fotbal mi pomáhá utéct od toho všeho. Samozřejmě závisí to i na počasí. Prochladnout opravdu nechci.

Reagovat
patas92

v kolik je?

Reagovat
smazaný uživatel

On prodal opravdu hráče za 600 mega? Pamatujete si to někdo tady?

Já si akorát vybavím Baroše (cca 150) a Jankula ( cca 90) to mu půlka chybí..

Reagovat
frankiefcb

Svěrkoš šel taky za nějaké prachy. Sionko do Sparty taky určo. Bolf šel taky za nějaké peníze podle mě.

Reagovat
smazaný uživatel

Papadopoulos taky ne?

Reagovat
smazaný uživatel

Na něj se neuplatnila opce takže Baník dostal jen nějaké drobné za hostování. A už to taky bylo za Vacka

Reagovat
smazaný uživatel

Svěrky šel až za Vacka. No to asi dalších 30 mega.Ale furt mu někde 300 teče

Reagovat
frankiefcb

Tak třeba do toho započítal ten areál na Jeremenku, který prodal.

Reagovat
smazaný uživatel

Svěrky šel sice až za Petery,ale spekulovalo se,že z něho měl profitovat ještě Lojza.

Reagovat
smazaný uživatel

Baroš 180,Jankul 80,Sionko 700 000 eur,Bolf?Slončík?To Jeremenko netuším za kolik prodal,je to asi kontroverzní člověk,ale je fakt,že Peterovi předal ekonomicky zdravý klub,s kvalitní mládeží,kvalitním kádrem do kterého přišel jen Heinz a získali jsme titul,po Peterovi dluhy skoro 200 mega,mládež v piči,kádr tak tak na záchranu...Aby zdechnul zmrd jeden.

Reagovat
smazaný uživatel

Ten Lojza už fakt neví do čeho by vrtal

Reagovat
frankiefcb

Náhodou ač je to pěkný hajzlík a Ostravu solidně ždímá, tak věřím, že v Baníku by taková krysa nebyl. Furt bláhově věřím, ež by památku svého bratra nepošpinil.

Reagovat
smazaný uživatel

ždímá všechno co se ždímat dá...

Reagovat
PlackaSKS

do posledního chlupu

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
TheAdy

Reagovat
frankiefcb

Tak Kravaře (nově Země Hadamczikova) ani ne. Ty profitují z toho ždímání.

Reagovat
smazaný uživatel

Ty jo, Lojza asi fakt příjde... Jako už jednou postavil Baník na nohy, otázkou je, co teď padne za oběť...

Reagovat
centos

Spíš mi z toho vychází, že přijde, pokud se zachráníme.

Reagovat
smazaný uživatel

"Jenže ono se mluví o tom, že už v létě by mohl být zase na Bazalech, a ne sám. „Jistě, s Barošem jsem v kontaktu a i s jinými hráči. Vždyť mužstvo, které jsem postavil, vyhrálo v roce 2004 titul. A hráči mi volají, že když do Baníku půjdu, tak půjdou se mnou,“ naznačil Hadamczik, jak by se jeho comeback mohl odehrát."

Pokud prajzák nekecá, kdo by mohl přijít ? Laštůvka ? Bystroň ?

Reagovat
smazaný uživatel

Pospěch na pravého beka by byl fajn ( vim, že se chce vrátit do Opavy, ale jestli zůstanou v MSFL tak by to mohlo vyjít k nám )

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Pospěch jedině do SFC.

Reagovat
smazaný uživatel

Cukrouš ty bys chtěl v Baníku někoho,kdo se vyznává z lásky k SFC Opava???Já ho respektuju za to,co odehrál v Baníku,i za jeho kariéru v zahraničí,ale ať si jde do Opavy...To můžem zkusit Řepku s Matušovišem ještě.....,třeba teď před Spartou a na lavičku Straku

Reagovat
rufus

Reagovat
Filip12

baník když neporazí ani příbram ani Brno tak to je zlé každopádně pokud by baník spadnul tak byto byla pro celou GL velká rána Milane poď pomoct rozvaž smlouvu v turecku a vem amatérskou smlouvu v baníku

Reagovat
smazaný uživatel

a bude skákat po jedný?

Reagovat
smazaný uživatel

Je zraněný, tupče.

Reagovat
PaulinhoTheGunner

Takhle momentálně vidím pravděpodobnosti sestupu:

Někdo jiný: 5%

Zbrojovka 30%

Bohemka 30%

Baník 35%

Reagovat
smazaný uživatel

Snad sestoupí Bohemka a Příbram.

Reagovat
smazaný uživatel

Příbram nepůjde, to spíš Jihlava

Reagovat
sosna

Reagovat
Didier Drogba

Reagovat
BARBAROSSA

Reagovat
TheAdy

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
F.Torres

Tak na 90% padá Znojmo, protože ten stadión asi nestihnou. Ty snad doprovodí Bohemka, protože pražáků je v lize už tak dost a byla by škoda kdyby padlo bud Brno nebo Ostrava, či Jihlava. Naopak do GL by se mohl dostat zase Hradec, protože ve východních čechách chybí liga..

Reagovat
meno

Já bych se třeba vůbec nezlobil kdyby spadla Jihlava s Brnem A myslím že i pro Masopusta by bylo dobrý kdyby Jihlava spadla

Reagovat
F.Torres

Šak jo no, chtělo by to postup Žižkova a Bohemky druhý a sestup Jihlavy s Brnem. To se rovnou může Praha trhnout a vytvořit si vlastní ligu...

Reagovat
smazaný uživatel

Ježiš, zas ten brněnskej mindráček..

Reagovat
F.Torres

Co to plácáš ty opičáku? Spíš to vypadá na pražáckej mindráček. Já nejsem vůbec z Brna ani z Moravy, tak to tady na mě ani nezkoušej... Jde o to, aby se fotbal hrál v co nejvíce krajích a nebyl soustředěnej pouze na Prahu, ovšem vysvětlovat něco takovýho nafoukanýmu pražskýmu dacanovi je hodně obtížný

Reagovat
smazaný uživatel

Proč by se měl fotbal hrát v co nejvíce krajích, když na to ty kraje nemaj ? Ať ligu hraje ten, kdo si vybojuje.

Reagovat
F.Torres

Co to je za blbost, chceš mi říct, že Žižkov, Střížkov a Bohemka na to mají více jak Baník, Zbrojovka, Hradec, Jihlava, Slovácko, ČB? Rozhodně na tom nejsou lépe a obecně pro fanouška je lepší když je fotbal rozprostřenej po celej ČR než když se to soustředí všechno v 1 městě. Chce to občas taky přemejšlet, než vypustíš takovou neskutečnou kravinu..

Reagovat
smazaný uživatel

V čem přesně je Zbrojovka, Hradec, Jihlava a ČB momentálně lepší než Bohemka? Žižkov má snad největší finanční problémy od dob samostatné GL, ale jinak rozhodně v GL zanechal výraznější stopu než tyhle kluby.

A argumentace Střížkovem ten klub nebere vážně snad nikdo a téměř každý mu přeje jen to nejhorší..

Reagovat
F.Torres

Proč na otázku odpovídáš otázkou, kterou jsem ti už zodpověděl?

Reagovat
smazaný uživatel

Čím si jí zodpověděl?

Reagovat
F.Torres

odpověděl jsem z pohledu fanouška

Reagovat
smazaný uživatel

Aha

Reagovat
F.Torres

chce se to občas místo mindráků zaměřit taky na text a bude to v pohodě

Reagovat
smazaný uživatel

To bys na to musel skutečně v tom textu někde odpovědět a ne psát kokotiny o tom, jak je pro fanouška lepší, když se fotbal hraje v co nejvíce krajích a jak je v lize moc pražských týmů.

Reagovat
F.Torres

Kokotiny tady píšeš jen ty, což si opět potvrdil. To, že se hraje fotbal ve více koutech republiky je jednoznačnž přínos, to že to nechápeš, je tvoje mínus..

Reagovat
smazaný uživatel

A v čem je to teda pro fanouška plus? Co se týče tý fanouškovský stránky, tak ta Bohemka má větší návštěvnost na domácí i venkovní zápasy než Jihlava nebo loni Hradec s Budějovicema. A co se týče venkovní návštěvnosti, tak je to 3. nejnavštěvovanější klub.

Reagovat
F.Torres

To, že má Bohemka větší návštěvnost je dáno její dávnou historií. Samozřejmě že bude mít více fanoušků, když tam hráli Panenka a spol a měla úspěchy narozdíl od HK, ČB a podobně. To že je ovšem fotbal ve více krajích, tak to vzbuzuje mnohem větší zájem celkově. Přece jen kdyby nebyl fotbal v Brně, tak těžko jen tak někdo vyrazí do Olomouce nebo Slovácka za fotbalem. Ty kluby tam mají velký potenciál, stahují mladé hráče z celého okolí a stahují postupně i fanoušky, jen ty se tam musí naučit chodit. Když by byl fotbal jen v Praze, tak by na jižní moravě na fotbal chodila jen malá hrstka a zájem o fotbal celkově by hodně upadal a postupně by se z něho stal sport číslo 2 nebo 3, protože ty lidi by se naučili chodit na něco jinýho a fotbal by odcházel z výsluní. To samý i kvalita. Když vezmou rodiče malý kluky na GL do Brna, kde to mají blízko, tak je větší pravděpodobnost, že ti malý caparti se začnou věnovat fotbalu, než když se na fotbal na živo ani nedostanou, protože nejbližší fotbal je +- 100km vzdálenej. Proto jednoznačně si přeju pád Bohemky..

Reagovat
raduinho

Sparta a Bayern to si děláš prdel ne ? A liga s 6 týmy z Prahy by určitě všechny zajímala

Reagovat
smazaný uživatel

Co si tou první větou chtěl říct?

Reagovat
smazaný uživatel

Plzeň by měla koupit Baránka na stopera

Reagovat
JarousFCB

Snad spadne to Znojmo... a s ním třeba ta Bohemka... hlavně ne my...

Reagovat
smazaný uživatel

saláti..ať táhnou z Gambrinus ligy..hrajou hovno a ještě k tomu jejich vypatlaní fanoušci dělají bordel

Reagovat
Puskas

jo, až Baník spadne, liga dostane šmrnc a konečně dostihne Bundesligu a ve světě fanoušků konečně zavládne láskyplná sportovní atmosféra, kde fandové jednoho klubu budou sportovně tleskat podařeným akcím klubu druhého, a po zápase společně navštíví divadelní přestavení ve městě, o němž u Mattonky budou rozebírat zdařilé kreace herců

Reagovat
smazaný uživatel

to je mi u prdele..ale aspoň tady v Ostravě bude klid

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Puskas

jo, všichni najednou ztratí zájem o fotbal a budou se věnovat pěstování azalek

Reagovat
smazaný uživatel

určitě nebuou dělat takový bordel, jaký dělají teď v GB..být na mě, tak byh celý ten "slavný" paklub i s jejich chacharama zrušil

Reagovat
smazaný uživatel

souhlasím, všichni by při vstupu na stadion měli vyfasovat kyblík s popkornem

Reagovat
smazaný uživatel

spíš je škoda, že se nedělá kyblík s IQ a slušným vychováním

Reagovat
Puskas

jo, třeba zkouška z Gutha Jarkovského

Reagovat
smazaný uživatel

Provokather :Už to neber ty debile

Reagovat
smazaný uživatel

debil je ten, co spí s tvojí mamou

Reagovat
smazaný uživatel

Ty vole zase nějaký internetový Rambo.. Že jo běž si radši vyhonit na hajzl..když máš psychické problémy...

Reagovat
smazaný uživatel

mluvíš o sobě? nerozumím, podle jaké rovnice jsi to vydedukoval

Reagovat
smazaný uživatel

nehledě na to, že když reaguješ na můj příspěvek, tak je jasné, že je pro mě..jestli mi teda rozumíš, jestli to na tebe není moc těžké, víš co

Reagovat
OtecJaJ10

Ty máš dost hochu...

Reagovat
smazaný uživatel

rozumu..škoda, že ty ne

Reagovat
OtecJaJ10

my se známe? Ne internetový hrdino, tak se uklidni

Reagovat
smazaný uživatel

tohle je průhledné až na půdu..

Reagovat
hefy

Kurva, Baník přece spadnout nemůže, to by byla strašná ztráta pro ligu. Naštěstí v tom spodku stačí jedna výhra a Baník je zachráněnej, ale je to strašně ošemetná situace.

Reagovat
smazaný uživatel

dělají jenom ostudu, v GB nemají co dělat (kromě té ostudy)

Reagovat
kubys

Tak ve Velké Británii ani nejsme...

Reagovat
smazaný uživatel

máš recht

Reagovat
Shevchenko

Takže v sobotu v 14:30 hokej a v 16:45 fotbal, to je dost na hovno. Rád bych si zašel i na ten hokej, mohli by Baník ještě posunout tak na pul 6.

Reagovat
Puskas

může být, jak to je v TV, bude třeba prodloužení, tak to oddálí ten začátek

Reagovat
smazaný uživatel

V Jihlavě v pátek myslím posouvali výkop kvůli hokeji

Reagovat
frankiefcb

No upřímně dostat se zhokeje na fotbal je opravdu nemožné. Tak pulhodina cesty.

Reagovat
rufus

Jelikož bylo 16:45 vyžádáno od PČR, tak asi nehrozí další posouvání výkopu k pozdější hodině.

Reagovat
frankiefcb

Tak můžou posunout hokej.

Reagovat
Shevchenko

S hokejem se už hýbat nebude, když ten termín 14:30 stanovili dneska.

Reagovat
iamek

Totalni idioti. Mam permici jak na Vitky, tak Banik, ale takhle to vidim na TV

Reagovat
adalbertus

góly přijdou za pár dní

Reagovat
smazaný uživatel

Mno, ještě je relativně čas to nějak ukopat ale sranda pomalu končí...

Doma máme Spartu, Slovácko, Duklu, Jihlavu a Slavii. To máme 15 bodů ve hře, v silách týmu je udělat 9 bodů (porazit Duklu, Jihlavu a Slovácko, bezpodmínečně).

Venku hrajem se Znojmem, v Liberci, na Bohemce, v Teplicích a na Sigmě. Znova ve hře 15 bodů ale reálně to vidím na remízy v Ďolíčku, v Olomouci a i v Liberci. Znojmo by se podceňovat nemělo ale když se chcem zachránit, porazit se holt musí...Takže 6 bodů...

Sečteno podtrženo 15 bodů bychom měli udělat. Když to sečtu s momentálně sedmnácti body, co máme, tak to dělá 32 a to by stačit mohlo k záchraně.

Reagovat
rufus

Máte za 20 kol 17 bodů a teď počítáš, že za posledních 10 kol, kdy začíná jít o všechno posbíráte ještě 15 bodů? Docela optimista.

Nakonec vás zachrání Znojmo, díky tomu, že nebude mít odpovídající stadion pro novou sezonu. Když uhraje takových 9 nebo 10 bodů, tak to bude na záchranu z 15. místa stačit.

Reagovat
smazaný uživatel

V současné době mi ani nic jiného nezbývá, než být optimista.

Já bych se chtěl spíš zachránit sportovní cestou než spoléhat na Znojmo (ale nebudu dělat frajera, pokud to tak dopadne, budu rád, že liga se zachránila ale s takovou pachutí).

Každopádně co sem vypsal, za tím si stojím, že má na to Baník uhrát.

Reagovat
rufus

Máte tam několik relativně lehčích zápasů. Jenže nakonec třeba Slovácko a Dukla doma budou patřit k těm těžším. Tam budete muset hrát a získat tři body. To nebude pro nezkušenej tým nic jednoduchýho. Nakonec možná získáte body o něco snáz v Liberci nebo Teplicích..

Reagovat
Shevchenko

V sezóně 2011/2012 jsme měli ještě ve 26. kole 18 bodů a v posledních 4 kolech jsme udělali 10 bodů.

Reagovat
smazaný uživatel

ale tehdy to věděl každý dopředu, že ty body uhrajeme...teď to zatím neví nikdo

Reagovat
smazaný uživatel

To bylo tehdy, jak šli hráči do AAA, aby pak mohli uplácet ?

Reagovat
smazaný uživatel

nejspíš

já tehdy strach neměl. Ty snad jo?

Reagovat
smazaný uživatel

Do teď si pamatuji, jak zde na diskuzi psal Kepy, asi 4 zápasy před koncem, že se zachráníme...Já mu nevěřil. Pak se jelo do Příbrami a tam sme vyhráli nějak divně.

Další kolo hrála Bohemka "doma" taky s Příbramí a hráči Bohemians chodili ve 3-4 lidech sami na brankáře (a to se klokani celou sezonu trápili se dostat vůbec přes půlku).

My měli pak doma Žižkov a Slavii a když sme SKS porazili vcelku jasně, tak jsem to vlastně ani neřešil a slavil sem záchranu ligy.

Ale Sňozík asi věděl víc než já

Reagovat
smazaný uživatel

Ježiš teď jsem si díky tobě vzpomenul na ten Sňozíkův legendární rozhovor

Reagovat
centos

Slavii jsme tehdy jasně přejeli, to byl skvělý zápas.

Reagovat
smazaný uživatel

Plné Bazaly a hlavně děkovačka na konci

Reagovat
smazaný uživatel

takové návštěvy musí být i letos. V sobotu by mohla být i dobrá atmosféra, nesmíme se nechat zahanbit. No a poslední kolo zase Slavie, věřím, že to už budem zachráněni

Reagovat
smazaný uživatel

Věřím tomu, že budou dobré návštěvy. Vždy na jaře, když sme hráli o holé přežití (poslední 3 sezony), tak přišlo hodně lidí a hnali Baník na steč. Tohle nám může celá republika jen závidět, klub hraje o čtrnáctý flek a lidi fandí jako by jsme hráli o mistra. Škoda jen, že to takhle nejde v průběhu celé sezony.

Reagovat
smazaný uživatel

Tenkrát proti Příbrami hrála Bohemka líp než za Panenky Šumský podal životní výkon a kucí z Příbrami si pak mohli přepočítat prémie za prohru,jako ono to opravdu bylo i od nás ,,se štěstíčkem",ale u té Bohemky to bylo očividné,protože tenkrát měli průměrně tak jednu střelu na bránu za 5 zápasů a najednou to bylo na šance jak při hokeji Kanada-Turecko,obránci Příbrami se motali ve vápně jak na heráku a klokani si to tam kličkovali jak Máňa Mistr proti Barceloně a stejně Sňozík brečel jak malý,to bylo ubohé,ikdyž možná o tom hráči nevěděli a mysleli si,že se stal zázrak Možná jo,nebylo by špatné kontaktovat Vatikán,když mohla být prohlášena za svatou matka Tereza,tak proč ne celý tým Bohemky

Reagovat
rufus

No právě. To dost možná nebyly zápasy, které byly rozhodnutý jen na hřišti..

Reagovat
smazaný uživatel

Postupem času se to tak vyvíjí, což jsem si předtím nepřipouštěl. Pokud by se to potvrdilo, tak sme si aspoň vyzkoušeli, jak Sparta získávala tituly.

Reagovat
Shevchenko

Byla tam akorát jediná situace, kdy Příbrami nebyl uznaný gól.

Reagovat
F.Torres

Podle soupeřů to vypadá, že venku můžete porazit kohokoliv, jediný ty Teplice jsou nad vaše síly. Doma to máte o něco těžší. Ani jeden ze zmíněnejch týmů nemá slabší kádr.

Klíčový jsou pro vás zápasy s Jihlavou, Znojmem, Bohemkou. Jestli tady urvete 9 bodů, tak záchrany bych se nebál.. Ještě když se k tomu připočte dost pravděpodobný pád Znojma..

Reagovat
smazaný uživatel

No, zrovna větší obavy o výsledek má ze zápasu s Bohemkou než třeba s Libercem.

Oni se v Ďolíčku dokážou tak vyhecovat, že tam měla problémy i Sparta a třeba teď Liberec přehráli...

Reagovat
Shevchenko

Ale daří se nám tam. Od doby kdy se Bohemka vrátila, tak tam máme 3 výhry a 1 remízu.

Reagovat
smazaný uživatel

Poslední výhra v Ďolíčku byla ta udřená, kdy to trefil Varadi po přihrávce Vydry. To bylo onehdá, jak sme jeli na mistra. Bohemka ten rok spadla a stejně nám byli vyrovnaným soupeřem.

Zbytek je z Edenu. To bych ani moc nepočítal.

Reagovat
Shevchenko

Pravda, to mi nedošlo.

Reagovat
F.Torres

No každopádně by ste tam neměli prohrát, to by vám nejspíš zlomilo vaz. Jinak co se týká losu, vy můžete sbírat body tak nějak průběžně, ovšem jak Brno, tak Bohemka mají tedka lehčí los ovšem závěr mají hodně těžkej. Tak snad Bohemka z následujích 5 zápasů urve max 3 body a o sestupujícím bude jasno..

Reagovat
Shevchenko

No Dukla je pro nás asi nejhorší soupeř, tam to na bezpodmíneční výhru nevidím. Dobře že máme v posledním kole doma Slavii, na tu umíme a pokud bychom hráli o záchranu a oni už ne, tak bychom to měli zvládnout.

Ale zatím je zbytečné mluvit o posledním kole, snad budeme zachránění dříve, ty body se dají sbírat všude, ale taky se dají všude ztratit. Hlavní bude porazit Slovácko a Jihlavu, neprohrát v Ďolíčku a z těch zbývajících 7 zápasů udělat minimálně 6 bodů.

Reagovat
smazaný uživatel

Zrovna doma na Duklu bych si i věřil, oni venku nejsou nějak super a již jednou sme je na Bazalech porazili, když nám šlo o krk...

Jinak souhlas s tím tvým posledním odstavcem, to je asi nejreálnější varianta.

Reagovat
smazaný uživatel

Porazit Spartu a Bohemku

Reagovat
icka

Hlavne je skoda te Pribrami a Brna ted a na podzim treba to zminovane Znojmo,v zaveru byl ten tlak byl obrovsky a tlacil jsem to tam ocima . Osobne si myslim,ze s Duklou asi bodovat nebudem ,ale v Dolicku by se snad 3body dali urvat.

Reagovat
smazaný uživatel

Jinak ještě, tuniský bubák si bude stěžovat u FIFA, že Narh má u nich smlouvu do roku 2018...

Reagovat
smazaný uživatel

Baník záchrana,Reds titul vydařená sezona

Reagovat
risk je zisk

bude to tesne...Banik a Bohemka spadnou

Reagovat
veikko

Je to sice blbost, ale dost se mi nelíbí, že si Komňacký nechá přivést poměrně dost zahraničních hráčů jenom proto, aby jim ani nedal šanci v soutěžním zápase. Třeba Azeveda s velkou slávou podepsali skoro hned, a teď ho nechávají sedět. Tomuhle nerozumím a smrdí mi to.

Reagovat
smazaný uživatel

a čím ti to smrdí?

Reagovat
smazaný uživatel

Hrajou ti, jenž podle trenéra mají nejlepší současnou formu.Co ti na tom smrdí?

Reagovat
veikko

Že si svými kroky není jistý. Azeveda podepsali, aniž by odehrál pořádný zápas a strašně si ho Komňa pochvaloval. Teď ho nestaví ani na posledních deset minut. A horší formu než kukec asi nemá v Baníku momentálně nikdo. (Kdo ví?)

Reagovat
smazaný uživatel

Promiň, ale co to meleš? Azevedo byl právě jeden z těch prvních, co dorazili na Bazaly a podepsaný byl až někdy ke konci přípravy.. Odehrál asi 5 zápasů a až pak ho podepsali.. CO se týče Kukece, nevyšel mu zápas s Příbramí, jinak Baník táhne..

Reagovat
smazaný uživatel

Davor je dobrý borec,někdy mu zápas nevyjde,ale proto je v Baníku,kdyby hrál v každém zápase tak,jak hrál ve svých nejlepších utkáních tak hraje Serii A a ne Gambrinus ligu.

Reagovat
smazaný uživatel

je to tady 2.liga...ale ja jako "bejvalej " fanda Baniku...budu do Vitkovic na ten atletickej stadak chodit na kazdej zapas...uz se tesim na Karvinou,,F.M...a jeste by to chtelo Opavu nebo Hlucin ci Fulnek,,,,a nebo Jakubcovice ...a pojdme v pripade sestupu hrat jen ligu u nas ve Slezsku,,kde se na stadakach budem jen mydlit..a hazet dymovnice...beztak ovzdusi je uz u nas zkazeny tak co...Polsku zdar

Reagovat
centos

wtf

Reagovat
smazaný uživatel

to by musel Mroček vylézt z hrobu

Reagovat
Feind

tak presne proto jsou drogy spatne

Reagovat
smazaný uživatel

až se baníku začne dařit, tak se tam neukazuj

Reagovat
smazaný uživatel

Pokud Znojmo příště neprohraje s Bohemkou, tak si myslím že už asi nespadne. A pak bude problém, protože stadion určitě nestihnou, další vyjímku nedostanou. Z druhý ligy může postoupit mužstvo jen do 4. místa. A z těch co mají dobrý podmínky se poblíž pohybují jen Hradec a Budějky. Ústí nevím jestli tam něco začali dělat a Táborsko a Sokolov by asi určitě do ligy nemohli. Takže se možná hraje jen o jednoho sestupujícího.

Reagovat
smazaný uživatel

Ústí má momentálně, co se týče stadionu, větší šanci postoupit do ligy než Hradec, který s přestavbou ani nezačal a blokuje to tam nějaký os.

Táborsko má údajně začít příští rok první etapu stavby novýho stadionu, tak nevim.

Reagovat
JarousFCB

http://sport.aktualne.cz/pripad-znojmo-nemas-stadion-jsi-jeden-ze-dvou-co-spadnou/r~b2207656a2e711e3b6440025900fea04/

"Pokud by Znojmo sestupovalo kvůli problémům se stadionem, pak bude jedním ze dvou sestupujících. Čili kdyby skončilo třeba deváté, sestoupí spolu s ním jen šestnáctý tým v tabulce. A patnáctý se zachrání," zdůrazňuje Lubas

Reagovat
smazaný uživatel

Lukeš do Háje ve Slezsku.

Reagovat
Kepy_FCB

Lukeš je v háji už pěkně dlouho

Reagovat
Kepy_FCB

Na to Znojmo bych nespoléhal, Pelta udělá vše aby dostali další výjimku. Otázkou je zda se mu to podaří...

Reagovat
smazaný uživatel

Už je to tu,všichni zase vidí Baník ve 2.lize,to už je evergreen,nedočkáte se,zase

Reagovat
rufus

Dnes by měl být Baroš ve studiu Ligy mistrů na COOL. Třeba něco řekne k případnýmu návratu.

Reagovat
snuff24
Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele