Gerrard byl obviněn z napadení a půjde před soud

30.12.2008 09:20 - Aktuality
 
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Autor: ČTK
Počet zobrazení: 5036
Související články
Komentáře (294 / 0 nových)
yarda
30.12.2008 09:23
#
Aha, tak to je jasný, hodil do placu hymnu ManU nebo Chelsea, Steve ho kousnul do zápěstí, on mu to chtěl oplatit a zlomil si o toho tvrdého chlapíka zub...
scouser
30.12.2008 10:03
#
jak už jsem ti jednou psal- umíš pobavit
yarda
30.12.2008 14:01
#
Já vím...
drak21
30.12.2008 13:48
#
Tak tos vystihl dobře
fantomas
30.12.2008 15:54
#
Peterman
01.01.2009 19:25
#
Steve je nevinný, ten chlap ho údajně vyprovokoval.!
Lorcan
30.12.2008 09:24
#
Tak to dost síla, že by mu mohli dát až 5. let vězení, ale pochybuju, resp. doufám že byse něco takovýho stalo, dit se akorát popral v baru, nic víc
butcher
30.12.2008 09:26
#
ikdyby byl vinen,tak v jeho prospěch hraje jeho pověst,výsledky atd..
Lorcan
30.12.2008 09:27
#
a co když bude soudce fanda Evertonu
butcher
30.12.2008 09:30
#
snad ne..Ale nebojím se,že by měl jít do vězení..Jen to myslím si stěžuje situaci FCL..
butcher
30.12.2008 09:24
#
ááách jo Škoda,že si kazí své jméno..Ikdyž z toho vyjde tak,že je nevinný,tak už budu u většiny (hlavně neliverpoolských) fandů ten "rváč"..
vodka
30.12.2008 10:46
#
jak víš že vyjde nevinný? máš echo od vyšetřovatelů?
butcher
30.12.2008 11:09
#
špatně jsem to formuloval - mělo tam být jestli..
Lorcan
30.12.2008 09:26
#
Taky mohli napsat jstli do toho 23. ledna bude ve vazbě nebo bude moc hrát........za info Vám budu vděčný
Logan
30.12.2008 09:28
#
Kdyz ho pustili na kauci
Lorcan
30.12.2008 09:29
#
Lorcan
30.12.2008 09:30
#
to měla bejt reakce na tu kauci
MartineqLFC
30.12.2008 09:30
#
zatim žadne jine info nikde neni všude se piše jen tady tohle
Talkers
30.12.2008 09:37
#
Pochybuju,že by dostal vězení - spíš nějaká mastná pokuta a podmínka... Kde je Mr. Kyslík,aby nám případ osvětlil?
Lorcan
30.12.2008 09:41
#
Já si taky myslim že ne, přece ho nemůžou poslat do lochu za to že se popral v baru, viděl bych to jak řikáš, pokuta, nějaká ta podmínka, možná symbolicky 1 noc v base
Lionelko
30.12.2008 17:07
#
To určite ani ta jednodňova basa mu nehrozi, to by musel poškodený mať aspoň 7 dňovu praci neschponosť, tak nejak to maju upravené vo svojom práve. A nikde sa nepísalo že priamo on spôsobil tie rany, veď tam mal 5 kamarátov a ak bol pustený na kauciu jeho trest môže byť maximálne peňažny plus nahrada škody tomu baru.A ak by aj náhodou ten DJ podal trestné oznámenie, myslím že Gerrard nemá problém pre mimosúdne vyrovnanie.
scouser
30.12.2008 10:05
#
spíš kde je "wobr z Londýna", aby nám přenesl nějakou zaručenou zprávu z vedení Chelsea, tam už toho určitě ví víc, beztak jsou v tom namočení
božský John
30.12.2008 10:19
#
na 100 péro
Lorcan
30.12.2008 09:40
#
Tak na BBC píšou že to ňákej frája odnes šrámem v ksichtu, nic vážnýho, ale není tam vyloženě napsáno že mu to udělal Gerrard
M3$$!
30.12.2008 09:48
#
aspon si poškodený zarobí gerrarda bude žmykať
Fedro
30.12.2008 09:52
#
Tak doufam že nic nebude. Snad jen ta pokuta vzhledem k jeho předešlýmu slušnýmu chování. A zas tak vážně zraněnej ten člověk nebyl tak z toho nemusej dělat takovou tragédii
jiri - fcb
30.12.2008 09:56
#
super . Doufám, že mu napálí pořádnou pálku . I do chládku bych ho nechal jít. Proč ne ...? Nemá dělat po večerech bordel, křivák jeden
butcher
30.12.2008 10:01
#
jaký křivák?!Vzpamatuj se!
yarda
30.12.2008 10:03
#
A jéje, FCBéčko se zas kamarádil se slečnou Trnkovicí...
jiri - fcb
30.12.2008 10:10
#
žádná trnkovnice. Jen mám vyvinutý smysl pro morálku a spravedlnost ( ). Gerrard je křivák, což už nespočetněkrát ukázal a aby toho nebylo málo, tak si pořád hraje na slušňáka a "kluka s plakátu". Já mu tohle neskutečně přeju. Konečně se ukázal v tom pravém světle. Boží mlýny melou
butcher
30.12.2008 10:13
#
kurva ty si všímáš jen toho špatného!!!Pár přihrátých pádů a jedno neprokázané obvinění.Kdybys ho měl chválit za každý dobrý výkon a za každou přihrávku na gól a vstřelený gól,tak nic jiného neděláš!Takže slovo "křivák" tady opravdu není na svém místě!!!
patas92
30.12.2008 10:15
#
ze dela dobre svoji praci jeste neznamena, ze to neni idiot v osobnim zivote
butcher
30.12.2008 10:19
#
idiot se nevěnuje charitě!Idiot jsi ty,pokud napíšeš tohle.Až dokážeš to,co on,tak můžeš posuzovat druhé.A je idiot v osobním životě kvůli jednomu NEPROKÁZANÉMU obvinění?Nejsi nemocný?
jiri - fcb
30.12.2008 10:21
#
šmarjá, ty se mi asi zdáš. To, že občas odsype ze svého platu nějakou almužnu na charitu mě má jako rozbrečet? V Anglii tohle prostě fotbalisti dělají. Je to tam úplně normální
butcher
30.12.2008 10:25
#
já jen nechápu,proč je teda idiot v osobním životě?!Kolega patas92 ho asi zná osobně velice dobře.
jiri - fcb
30.12.2008 10:28
#
a proč se na tohle ptáš mě a ne kolegy, to zas nechápu já ...
butcher
30.12.2008 10:30
#
ty jsi taky na palicu?Tak pročs reagoval na můj příspěvek kolegovy patas92?
jiri - fcb
30.12.2008 10:34
#
já reagoval na tebe a na tebou vyřčenou blbost. Tys žádal, ať ti objasním něco, co řekl kolega. To je ten rozdíl
butcher
30.12.2008 10:38
#
blbost o neprokázaném obvinění???Teď určitě napíšeš,že na to ne,ale na tu charitu.To je fakt jedno,jak říkáš,charitu dělá skoro každý fotbalista.
jiri - fcb
30.12.2008 10:43
#
jo, teď jsem psal o té charitě. Je to jakobys říkal, že jseš čistotný, protože chodíš dělat potřebu do záchodu (bez urážky)
butcher
30.12.2008 10:45
#
to nemá cenu.Ty píšeš o charitě - už sem se vyjádřil,máš pravdu.To tam nebylo ale vůbec podstatné,to sme si vysvětlili.Sralo mě to "idiot v osobním životě"..A tos ty nepsal..
jiri - fcb
30.12.2008 10:52
#
jj, to si vyřiď ze spoludiskutérem
Bobyatopici
30.12.2008 10:31
#
ja bych se taky venoval charite kdybych dostaval za praci tolik co on
butcher
30.12.2008 10:33
#
to asi každý.Jen chci říct,že to není ten zloduch,co z něha každý dělá.
jiri - fcb
30.12.2008 10:35
#
ale taky to není ten křišťálově čistý Stevie, co z něj dělají fandové Reds
butcher
30.12.2008 10:42
#
to máš pravdu,to není asi nikdo.Pár vyjímek by se našlo..Ale málo.
Talkers
30.12.2008 10:33
#
Charitě se věnujou snad všichni hráči - to je prostě pomalu povinný
Bobyatopici
30.12.2008 10:55
#
spravne, proto to nemuzes mit jako argument pro jeho ,,nevinnost" ... ne ty Talkersi, ale ten butcher
butcher
30.12.2008 11:30
#
já jsem to nepoužil pro nevinnost.Stejně bych mohl napsat,že když nasimuloval pád a kopal penaltu,tak to nemá vliv na jeho vinu.Jen mi přijde zlechčování typu "charitu dělá každý" divné,když tím někdo pomáhá druhým..
jiri - fcb
30.12.2008 10:19
#
já teda neobdivuju ani jeho hru. Jeho velkou výhodou je výborná kopací technika, velké srdce bojovníka, jeho výběr místa a jeho zakončení. je to výborný gólový záložník, ale je to prostě křivák. Ukazuje na druhé, jak simulují a přitom je v tom přeborník. Nasimuluje pentli, dá zu ní gól, raduje se z toho jako idiot a po zápase řekne, že neví přesně, jestli to byla pentle ... Opravdu charakter ...
patas92
30.12.2008 10:22
#
presne tak
butcher
30.12.2008 10:23
#
a kdyby ti to pískl rozhodčí,tak bys to kopl schválně vedle?Byla to chyba,písknout to..Ale nikoho to nepoškodilo..Jen Atletico postoupilo z 2. místa.Ještě k tomu má los mnohem lepší,než FC Liverpool..Ale taky to samozřejmě mohlo být úplně opačně..
jiri - fcb
30.12.2008 10:26
#
ano, teď jsi si odpověděl sám - ano, nikoho to nepoškodilo a tím pádem to ani nikomu nepomohlo. Proč teda nezachoval dekorum, tu pentli mohl proměnit, ale nemusel se pak chovat jako blb a nemusel slavit jako debil, když už o nic nešlo, nikomu to neuškodilo ani nepomohlo
božský John
30.12.2008 10:27
#
Steve je přeče srdcař...
jiri - fcb
30.12.2008 10:29
#
jj, pro svůj klub by udělal všechno a jak říkají někteří zdejší ( ): "na to historie neptá"
božský John
30.12.2008 10:37
#
Máš recht,pro svůj klub se naučil i lítat...
jiri - fcb
30.12.2008 10:58
#
jj
butcher
30.12.2008 10:28
#
nevim,jestli člověk dokáže ovlivnit své emoce,když ti řve radostí 40 000 fandů.Ale byla to samozřejmě chyba,uznávám.
jiri - fcb
30.12.2008 10:30
#
wector
30.12.2008 14:59
#
Někdy si říkám, že by si mohl mít svůj pořad na TV Nova.
patas92
30.12.2008 10:28
#
Takovy Svěrky aspon prizna, ze too nafilmoval
butcher
30.12.2008 10:36
#
on to taky přiznal
jiri - fcb
30.12.2008 10:38
#
no, sice řekl jen, že opravdu neví, jestli to byla pentle, což není přiznání, ale je to jen zpochybnění, ale dá se mu to přičíst k dobru
Fedro
30.12.2008 11:32
#
Co ty si za vylízanou hlavu to fak netušim
drak21
30.12.2008 13:51
#
Co to tu meles fakt by ses me vzpamatovat
DecoSouza
30.12.2008 10:05
#
Přesně, alespoň ho to naučí slušnému chování, tohle se nedělá...tři-čtyři roky by byly fajn
butcher
30.12.2008 10:08
#
takovéto příspěvky píšou fandové klubů,kteří se Steveho výkonů a celého Liverpoolu hodně bojí.
jiri - fcb
30.12.2008 10:12
#
ano, anebo to píšou fandové, které Gerrard prostě a jednoduše sere svojím chováním (můj případ)
butcher
30.12.2008 10:17
#
naštěstí takových jak ty moc není.Většina lidí oceňuje jeho fotbalové dovednosti..Ale mysli si,co chceš,vymlouvat ti to nebudu,je to tvůj názor.
božský John
30.12.2008 10:22
#
Fedro
30.12.2008 11:38
#
Přesně tak, jsou to chudáci
Fedro
30.12.2008 11:38
#
Reakce na butchera
scouser
30.12.2008 10:06
#
tak tohle už ani není srandovní
Fedro
30.12.2008 11:32
#
1. bordel a ještě nic tak vážnýho, nechápu že z toho děláte něco co to vůbec neni
-Kopy-
30.12.2008 13:04
#
FERRYMACHINE
30.12.2008 09:57
#
no myslím, že ho nezavřou, ale měli by a všechny podobné jako Burton nebo Boyer taky. Nee dělám si srandu, ale pokutu bych napařil festovní.
soukup
30.12.2008 11:16
#
burtona neznám, ale Joey Barton si v lochu chvíli poseděl
Johny47
30.12.2008 10:17
#
no ako vas čitam tak za to že je futbalista a hra premier league nema byť sudeny ako normalny človek hmmm dobry ste
Fedro
30.12.2008 11:40
#
Ale jestli ho zavřou za todle tak je to výsměch.
božský John
30.12.2008 11:41
#
Už takhle to je výsměch,poctivý Steve,idol a vzor mládežě nejenže líta jak Ammann,ale ještě k tomu "vymetá" putyky...
Fedro
30.12.2008 11:45
#
Tak kdo ne
božský John
30.12.2008 10:22
#
No jestli Steveho zavřou do kriminálu,tak se tam určitě neztratí...
r.udieee
30.12.2008 10:22
#
jiri - fcb
30.12.2008 10:24
#
je to tvrdý přístavní kluk, co umí krásně vybílit kdejakej lokál
božský John
30.12.2008 10:25
#
Přesně,už jsem si říkal,že Valuev nemá s kym boxovat a ejhle...
jiri - fcb
30.12.2008 10:27
#
při vší úctě k Gerrardovi si myslím, že Valuev je přecejenom ještě trochu jinde. Ale třeba by ho kousl do ucha, charakter a chování na to má
božský John
30.12.2008 10:38
#
Teď jenom nabrat 40kg a je to..jinak ten úskok s kousánim do ucha Valuev určitě nezná...
jiri - fcb
30.12.2008 10:42
#
ale jo, zná, já myslím, že mu minulý týden Hollyfield referoval, ať si dá na malý zákeřňáky pozor
božský John
30.12.2008 10:44
#
Nevim no,jestli ho Valuev při jejich vejškách vůbec zaslech(btw. ten zápas byl takovej nemastnej neslanej)
jiri - fcb
30.12.2008 10:50
#
mě se Evander líbil. Valuevovi pěkně zatápěl . V jeho věku to byl výbornej výkon. Naopak Valuev mi přišel, jakoby si myslel, že se Hollyfield porazí sám . Mám vždycky radši, když malej bije velkýho, což se v tomhle duelu událo

PS: ale musím se přiznat, že jsem hodně přál Tysenovi - byl mlátička, ale drogy a prachy mu vlezly na mozek a stal se z něj normální vyvrhel
božský John
30.12.2008 10:52
#
Jasný,on Valuev postával a dostával od dobře se pohybujícího Holyfielda šikovný rány...jinak,myslim si,že až s tim polo homo sapiens bude boxovat Vitalij Kličko,tak to bude jiný kafe...
jiri - fcb
30.12.2008 10:56
#
tak to bude zápas (při vší úctě k výborným USA boxerům) asi nejlepší v historii. Tyhle dvě supermašiny proti sobě, to bude něco. Řekl bych ale, že to nebude moc technický box a oba se budou řídit mottem: "Když to nejde silou, tak to půjde ještě větší silou ..."
božský John
30.12.2008 10:58
#
Přesně,navíc Vitalij moc netaktizuje ale mlátí od prvního do dvanáctýho,což by Valuevovi nemuselo vyhovovat...navíc si myslim,že to je jedinej možnej soupeř v současnosti,přeci jenom Vladimir Kličko je teď takovej bojácnější...
jiri - fcb
30.12.2008 11:00
#
abych se přiznal, tak jsem o Kličcích četl nějaký článek z jejich rozborem. Jeden z toho článku vyšel dobrej a jeden ještě lepší, ale kterej z nich to byl, to fakt nevím. Profibox mám rád, ale v Kličcích se opravdu nevyznám
božský John
30.12.2008 11:02
#
Já abych se přiznal nevim kdo má víc pásů,takže taky v nich nejsem úplně kovanej ale co vim tak Vitalij je teď lepší...jó ten zápas mezi Lewisem a Tysonem byl dobrej(v tý době mi bylo necelejch 10),nejlepší bylo jak se před zápasem porvali
jiri - fcb
30.12.2008 11:06
#
jj, to taky vyprovokoval Mike
božský John
30.12.2008 11:07
#
Kdo jinej že jo
jiri - fcb
30.12.2008 11:10
#
pěkné vlákno diskuse: od fotbalu k boxu. A Gerrard je tím správným tmelícím prvkem těchto sportů
jiri - fcb
30.12.2008 11:10
#
jen mě napadlo, že přes Gerrarda se můžeme taky dostat k Al Caponovi, možná i Jackovi rozparovačovi
božský John
30.12.2008 11:11
#
To bychom mohli i když pro mě je top v tomhle don Corleone
božský John
30.12.2008 11:11
#
Přesně ještě bychom mohli začít diskutovat na téma skoky na lyžích,to se taky Steveho týká...
božský John
30.12.2008 10:52
#
Jinak já jako malej hltal Lennoxe Lewise...
jiri - fcb
30.12.2008 10:57
#
hm, s ním taky "můj" Mike prohrál, no. Tenkrát ho myslím kousl do lýtka
r.udieee
30.12.2008 10:22
#
Prostě spáchal zločin, jestli mu to nějak prokážou, měl by si jít sednout. Ačkoliv se rád někdy podívám jak hraje, jestli někomu v opilosti rozbil hubu tak má smůlu - jeho blbost. Tak je to se všemi zločinci, jeho sláva by mu neměla pomáhat a doufám, že nebude.
Lionelko
30.12.2008 17:15
#
spachal akurat tak priestupok a za ten sa nesedí, ešte aj keby ho zabil z nedbanlivosti tak to nemusi byt zločin, len prečin ale sediet by isiel
osvaldinho
30.12.2008 10:29
#
at jde do vezeni ikdyz je to very good hrac ale fandim MU tak chcu aby liverpool spadl aspon tak na 4.misto :D
vandertom
30.12.2008 10:29
#
Doufám, že za dva roky si na něj někdo vzpomene, až vyleze u krimu.
Stevene, my jsme s Tebou...neopustíme tě, nikdy tě nezradíme, bo my ti věříme. Tebe určitě vyprovokovaly, to je jasné. O půl třetí jsi tam byl vyzvednout manželku. Já vím, ty jsi v tom nevinně, fotbalisti nepijou, to je jasný. Pro dobrotu nažebrotu. Tak za dva roky nazledanou. Snad si na tebe Live vzpomene v, až se bude plácat v Coca-cola lize.
Ted Drake
30.12.2008 10:29
#
Paráda, takový člověk si zaslouží jenom vězení
jtbs
30.12.2008 10:40
#
-Kopy-
30.12.2008 13:05
#
pepczes
30.12.2008 10:32
#
Nucené práce na SB by nebyly vůbec špatné (do konce PL) Nebo by mohl podávat balóny a prodávat párky na AR
jtbs
30.12.2008 10:33
#
zbitocne nafuknute, klidek lidi
božský John
30.12.2008 10:41
#
Teď má Liverpool s Gerrardem na hřišti hroznou výhodu,soupeři si budou dávat pozor aby je Steve někde neztlouk...tak si říkám,ještě se k tomu nevyjádřil Petr Čech...
vandertom
30.12.2008 10:43
#
Bůh ví, esi si někdo za dva roky na Gerrarda vzpomene.
božský John
30.12.2008 10:45
#
Až bude zase jednou mistrovství světa vězňů tak věřim,že v expreskách to bude...kapitán Anglie
vandertom
30.12.2008 10:46
#
jiri - fcb
30.12.2008 10:47
#


tak tohle bylo exkluzivní
jiri - fcb
30.12.2008 10:47
#


ale já myslím, že Pernia asi měl o těchhle Gerrardových sklonech nějaké echo už přo tom zápasu Live-Atletico. Koukni se, jak v tý situaci, kdy viděl, že se na něj řítí Steve se smrtí v očích Pernia uhýbal, leč pozdě, Steve do něj přesto vrazil ... (a pak vítězoslavně proměnil pentli a stal se miláčkem ochozů )
božský John
30.12.2008 10:48
#
. Tomu nemam co vytknout
hrubas
30.12.2008 10:48
#
čech nemá ted čas, ještě točí reportáž s TV Nova o tom jak si nezorganizoval obranu při standartkách, což je pro Tittlebacha nepochybně daleko větší událost než když se odehrálo El Clásico
božský John
30.12.2008 10:50
#
Do novýho roku chystá Nova rubriku: Jak to vidím já ...
jiri - fcb
30.12.2008 10:53
#


ty vole, ty mi dáváš
božský John
30.12.2008 10:56
#
mrca
30.12.2008 10:49
#
do krimu s ním přece nebude mít nějaký výhody jen proto, že je "fotbalista"
vandertom
30.12.2008 10:52
#
DecoSouza
30.12.2008 11:02
#
S kriminálními živly a učebnicovými pokrytci - letci jako Gerrard se musí jednat bez milosti, tak doufám, že dostane, co si za svou agresivitu a opilství tato "ikona" zaslouží.
jiri - fcb
30.12.2008 11:07
#
jiri - fcb
30.12.2008 11:07
#
správně, musíme oddělit zrno od plev. Nemůžeme si dovolit žít vedle těchhle lidí, od kterých nikdy nevíš dne ani hodiny, kdy ti skočí prdelí do ksichtu
DecoSouza
30.12.2008 11:06
#
Roy Keane alespoň "jednal" na rovinu
božský John
30.12.2008 11:07
#
hlavně o Royovi se netradovalo,že to je slušnej klůk, o něm se vědělo,že je prase..
jiri - fcb
30.12.2008 11:08
#
toho bych nevytahoval. To byl pěknej hajzl taky, ale vědělo se to o něj.
DecoSouza
30.12.2008 11:11
#
Jak říkám, nehrál divadlo. Tady Steviemu se roky dařilo držet se na stěnách pokojíčků, co teď řeknou matky svým zmateným dětem, které ztratily jeden ze svých životních pilířů? To má na jejich psychiku mnohem horší vliv než zákroky Roye Keana.
božský John
30.12.2008 11:12
#
Já pamatuju jako malej Kadla Poborskýho,to byl formát a né tenhle šmajchlfotbalista...
božský John
30.12.2008 11:14
#
myslim na zdi,no a pak taky Jožku Webera
jiri - fcb
30.12.2008 11:50
#
já vždy obdivoval Nedvěda. S mým kámošem jsme (bylo nám tak 12) chodili hrát fotbal. On byl jako Lokvenc (má něco do dvou metrů) a já jako Nedvěd. Jó to byly časy
božský John
30.12.2008 11:53
#
to mi povidej...my jako malí jsme si hráli na všechny možný bobany,Šukery,Prosinečki atd...
mrca
30.12.2008 11:17
#
no vážně sem zvědavej co mu dají, aby to nebylo jen "plácnutí přes ruku" a dáte mi autogram??
Josemo
30.12.2008 11:20
#
některé komenty mě pobavily, ale přesto by nezaškodilo přečíst si o tom něco víc.. I když by měl hodně peněz, tak by každýho nenapadlo koupit flašku šampaňskýho pro neznámou holku, co slaví ve stejnym baru narozky, navíc už teď je jasný, že gerrard není hlavním viníkem ...kdyby se můj kamarád začal prát s kýmkoliv a z jakýhokoliv důvodu, tak se dotoho milerád zapletu taky, i kdybych byl sebevíc slavnej ... nesnáším Gerrarda za to hraní si na slušnýho anglickýho kluka, vzor pro všechny mladé v Británii, ale zase napadat ho za takovou volovinu? za poprání se bych do vězení nedal ani člověka, co slavnej není ani člověka, co slavnej je...
božský John
30.12.2008 11:23
#
Máš pravdu,ale co my víme,třeba je trestní sazba v Anglii nastavená jinak a za tohle se klidně chodí natvrdo sedět...
mrca
30.12.2008 11:26
#
máš pravdu, nikdo nevíme co se tam stalo, ale štou mě ti, kteří by ho nechali jen proto, že hraje fotbal...a každej co řekne něco jinýho, tak hned musí být automaticky fanoušek jinýho týmu a říka to jen proto, že nemá rád live
Josemo
30.12.2008 11:31
#
bohužel takový už je český národ a stejně jako rozhodčí někdy podlehnou velkému jménu, tak bohužel i lidi, kteří by ho měli trestat za ty nefobtalové věic...
mrca
30.12.2008 11:45
#
to je fakt, ale tady někteří asi nechápou, že ty fotbalové věci nejsou to nejdůležitější...
malý klaun
30.12.2008 11:22
#
tím líp pro Chelseu.
ManRED
30.12.2008 11:22
#
Stevie uličník!
steven.g
30.12.2008 11:23
#
steven.g
30.12.2008 11:23
#
božský John
30.12.2008 11:24
#
bože zase Kája Mařík...
Josemo
30.12.2008 11:30
#
líp bych to nevystihl
r.mrazik
30.12.2008 11:30
#
mirek dušín !!! normal jsem u toho skoro zacal brecet...
ManRED
30.12.2008 11:32
#
Stevie se tak pěkně stará o dcerušku,toho šlechtí....
jiri - fcb
30.12.2008 11:56
#
jj, některé jeho góly jsou opravdu úžasné, ale v tomhle sestřihu mě chybělo pár dalších okamžiků jeho kariéry. Proč asi ...?
Tsigi
30.12.2008 11:28
#
Pro Stevouvu pšst, která prořízne i zápěstí
Tsigi
30.12.2008 11:30
#
pšst
MartineqLFC
30.12.2008 11:40
#
info:Zatím poslední zprávy hovoří o tom, že Steven společně s dvěma dalšími muži již byl obviněn a všechny čeká 23. ledna soud. Narozdíl od deziinformací různých médií v čele s TV Nova ale Gerrard byl během středy propuštěn a nebyl policií uznán jako hlavní viník. Dle anglického právního systému totiž policie může po vyšetřování pouze vznést obvinění. O vině a podílu na incidentu může rozhodnout pouze soud. Všichni tři muži jsou až do vynesení rozsudku považováni za nevinné. Maximální možný trest je v tomto případě 5 let vězení.

Dostupné je i vyjádření Merseyside Police: "Merseyside Police obvinila tři muže, Stevena Gerrarda, 28 let, z Formby, Sefton, Johna Dorana, 29 let, a Iana Smitha, 19 let, oba z Huytonu, Liverpool, z napadení fyzického rázu a výtržnictví v souvislosti s incidentem na Bold Street v Southportu v časných ranních hodinách 29.12. Všichni tři muži budou předvoláni 23.1. k soudu na North Sefton Magistrates."

Vyjádření Stevena Gerrarda a klubu k této záležitosti dosud není známo. Mluvčí Ian Cotton ale v pondělí uvedl, že se klub odmítá k celé záležitosti vyjádřit.

Dle dostupných informací se celý incident odehrál kvůli hudební produkci. Steven dle svědků seděl v uzavřené místnosti, kde s přáteli slavil výhru nad Newcastlem. Před incidentem měl požádat napadeného muže, kamaráda majitele restaurace, o zapůjčení karty, díky které by mohl personál baru manipulovat s hudebním systémem za barem. To ale napadený odmítnul. Poté mělo dojít k incidentu. Gerrardův podíl ale stále není znám.

Deník Telegraph také zveřejnil svědectví jedné ženy, která v baru slavila narozeniny své dcery. Dle ní Gerrard poté co zjistil, že zde slaví narozeniny, její dceři donesl šampaňské. Z jeho chování bylo zřejmé, že nebyl rozhodně opilý. Situaci v baru označila jako velmi pohodovou a přátelskou.
steven.g
30.12.2008 11:45
#
konečně nějakej komentář kterej stojí za to přečíst
božský John
30.12.2008 11:46
#
spíš konečně komentář,kterej chceš číst...
steven.g
30.12.2008 11:47
#
jo - ted jsi to vystih
Fedro
30.12.2008 11:48
#
Skvělej komentář a doplnění pro ty ,,tupce" co Gerrarda považujou za ,,křiváka"
steven.g
30.12.2008 11:48
#
taky pásek ;)
Josemo
30.12.2008 11:49
#
tak gerrard křivák je, o tom se tu snad ani nikho nehádá ... teď jde o to, jak moc velkej
StevieY
30.12.2008 11:50
#
A co na to jiri - fcb?
jiri - fcb
30.12.2008 11:59
#
jiri - fcb říká, že Gerrard je křivák. Napadnout vedoucího baru jen za to, že mu nechce pustit jukebox - to je ubohé
tera
30.12.2008 12:00
#
ty jseš taky chytrolín že...
jiri - fcb
30.12.2008 12:02
#
jj, můj šéf mi říká, že jsem přechytračelý. Sám nevím jestli to mám brát jako poklonu nebo urážku
tera
30.12.2008 12:05
#
myslím, že tvoje spekulace se absolutně vyjímají realitě.
ale co, každej může říct svůj názor.
jen se mi nelíbí, když někdo odsoudí Gerrarda aniž by věděl, jak to ve skutečnosti bylo.. počkej si raději ještě 24 dnů a pak tady urážej.
jiri - fcb
30.12.2008 12:08
#
počkej, počkej, ale já tady píšu o celé negativní stránce Gerrarda - odsuzuje filmaře a přitom je ve filmaření na rozhraní první a druhé ligy, když dá gól ze sebou nasimulované pentle, a raduje se z toho jak idiot ... O to mi jde především. A že se rve po nocích v baru? To už jen tak dokresluje a podtrhuje jeho osobnost
tera
30.12.2008 12:50
#
Už tak je to pro mě větší osobnost než třeba TY.
To, že 7x zasimuloval nic nemění na jeho kvalitě protože neznám hráče, který by jednou nenasimuloval pád. A jak tady můžeš mluvit o jeho osobnosti, když vubec nevíš jaký je? Samozřejmě, já také nevím, protože přes média opravdu mnoho se o něm nedozvím, ale rozhodně ho tady neodsuzuji a nedělam z něho zločince.
jiri - fcb
30.12.2008 13:21
#
hm, zvláštní náhled
-Kopy-
30.12.2008 13:30
#
Rozhodně sním víc souhlasím než stebou.
jiri - fcb
30.12.2008 19:30
#
v čem? Že si hraje na slušňáka a přitom je to podrazák?
tera
30.12.2008 19:42
#
Nekomentuj to.
beranek
30.12.2008 14:03
#
V tom máš pravdu, tedy pokud teď mluvíš o sobě!
božský John
30.12.2008 12:01
#
ale na obranu Seteho můžeme říci,že nemluví sprostě,takže mu nadával do lumpů,posléze do prašivých psů...
jiri - fcb
30.12.2008 12:04
#
a vem si, jak galantně se zachoval - koupil nějaké cizí slečně láhev sektu - je to prostě anděl.
božský John
30.12.2008 12:07
#
Ano opět máš pravdu,je to úplnej Lancelot...
beranek
30.12.2008 14:05
#
Ne jen nemá tak chladné a závistivé srdce jak ty!
božský John
30.12.2008 11:51
#
Amen. To je snad jediný co ktomuý lze říci. Steve je prostě hodnej klůk...
DecoSouza
30.12.2008 11:57
#
Už mu to žehlej.....Nakonec to dopadne tak, že Gerrard něco vysoudí za poškození dobrého jména.
božský John
30.12.2008 11:58
#
Tak tak,pravdu díš,bohužel to tak asi skončí(nebo je to pravděpodobná alternativa)
r.mrazik
30.12.2008 11:54
#
vlastne jsi nic novyho nerekl...jen jsi pridal omacku...navic to je tak divne podany...nebyl jako hlavni vinik,ale je obvinen...stejne to skonci kdyztak mimosoudnim vyrovnanim a par desitkami hodin prospesnych pracich....noviny aspon budou mit fotky jak se steeev stara o male deti
božský John
30.12.2008 11:54
#
MartyLFC
30.12.2008 11:54
#
prej do vězení ? za vymlácený zub ? navíc podle dostupných informací ani nebyl hlavním aktérem někteří idioti občas potřebují dostat do držky a to i tady na diskuzi
Jakub19
30.12.2008 11:54
#
Poslal bych ho na vojnu na 10 let...tam ho zkrotí....nebo na 12.
božský John
30.12.2008 11:55
#
Ty s tim Nárožnym nepřestaneš
Jakub19
30.12.2008 11:57
#
To víš, oblíbená pohádka a navíc se to sem hodí.
božský John
30.12.2008 11:58
#
Koukám,máme podobnej vkusu,co se tohohle týče...
Kapřík
30.12.2008 13:48
#
Výbornej vkus, je to moje nejoblíbenější pohádka vůbec. A když mu Nárožnej navrhne těch dvanáct let služby, tak chcípu smíchy...
jiri - fcb
30.12.2008 12:01
#
Tomanatura
30.12.2008 12:03
#
10 ran holí
Jakub19
30.12.2008 12:05
#
FerryC
30.12.2008 12:20
#
nebo ho taky zavřít na doživotí, a ztrátu majetku ne?
mika
30.12.2008 12:22
#
Ja by som ho ešte pre výstrahu všetkým "rváčom" ukrižoval
vladis271
30.12.2008 11:55
#

neviem ci mam plakat alebo sa smiat jaky ste sprosti.takze sediet urcite nepojde,viem,ze by sa to vasim amaterskym timom hodilo,ale za vyrazeny zub s jeho povestou a beztrestnostou do basy?
tomu ani vy neverite.ak ho nebude obhajovat fanusik evertonu,manshitu alebo cvicena opica,tak dostane max.pokutu a verejnoprospesne prace.
ale co ma serie viac je,ze tu sudite jeho charakter,ale vewd jasne,ked vo vasich timoch sa ani zdaleka nenajde taky hrac,tak preco si nekopnut.
este ani nevieme co sa stalo,prezunkcia neviny tu asi neplati
božský John
30.12.2008 11:56
#
tak my máme v týmu Lorika Canu a ten se mu vyrovná s přehledem,akorát se o něm tolik nemluví...
StevieY
30.12.2008 12:15
#
xyonek
30.12.2008 11:58
#
No snad ho nebude soudit něakej fanoušek Evertonu, by těch 5 dostal na tvrdo..
tera
30.12.2008 12:00
#
Celkem mě zaráži a mrzí komentáře některých z Vás, kteří automaticky odsuzují Gerrarda. Nikdo nevíte přesně co se tam událo a automaticky z nenávisti k Gerrardovi či Liverpoolu ho odsoudíte. Dokud nebudeme vědět 23. ledna celou pravdu, můžeme jenom spekulovat.. okamžitě ho tady ale nemusíte urážet, co Vy víte, třeba někdo urážel jeho rodinu, to by měl zasáhnout každý...
božský John
30.12.2008 12:02
#
Ono to není o nenávisti(osobně mně je Lpool volnej,oblíbenej tým mam v Marseille),ale o tom,že se z toho dělá dobře sranda...
MartyLFC
30.12.2008 12:09
#
ty si z toho děláš možná srandu, ale většina si vytváří zhovadilé spekulace a pak je dokonce používá jako fakta, posílají ho do vězení apod.
r.mrazik
30.12.2008 12:12
#
jeeej,nebud paranoidni...vetsina ma blby kecy jen proto,ze pak pribehnou fans liver a tak moc ho obhajujou,davaj sem videa steeeeva s ditetem a podobne...dyt je to jen sranda...vsak vsichni vime jak to dopadne...barton by musel byt jinak ve vezeni natrvalo
MartyLFC
30.12.2008 12:25
#
nojo, ale nškteré komentáře jsou opravdu mimo mísu
CassiQue
30.12.2008 12:03
#
CassiQue
30.12.2008 12:01
#
za co?

Uživatel CassiQue - bylo vám uděleno varování!
Text varování: Přestaňte v diskusích nadávat a vyhrožovat, na to tady není nikdo zvědavý.
Bylo vám uděleno varování, protože jste porušil pravidla pro vkládání komentářů. Pokud je budete porušovat i nadále, budeme nuceni sáhnout k dalšímu opatření - znemožnit vám vkládání dalších komentářů.
božský John
30.12.2008 12:03
#
buď v klidu,my když prohráli s Turkama,tak jsem je nazval cikánama druhej den v návalu zlosti a vyfás jsem flastr na 10 dnů myslim,máš to za to Tvoje včerejší kasání,že bys vandertomovi rozbil hubu nebo jak to bylo(asi teda)
CassiQue
30.12.2008 12:05
#
ja uz sem banana dostal, kdyz jsem se navazel do R.Keana...
MartyLFC
30.12.2008 12:11
#
tak jestli to má za tohle, tak to bych mu s radostí pomohl
PJ
30.12.2008 13:48
#
Za co? Za neustálý vyhrožován, že si to s někym vyřídíš ručně, za opakovaný používání vulgárních výrazů. A buď rád, že máš jen to varování, vzhledem k tomu, že už jsi měl dva bany, moh sem ti to klidně dát natvrdo.
CassiQue
30.12.2008 12:02
#
za rvacku si rozhodne sednout nepujde, to by sedelo pul naroda (nejen u nas, ale i v anglii) myslim, ze dostane podminku
Tomanatura
30.12.2008 12:03
#
Kdybych to udělal já, tak už sedím...

No, chci aby dostal pokutu a nic víc. Přece jenom ten titul si vyhrajeme sami, Liverpoolští by pak ještě 10 let připomínali, že jsem vyhráli jen proto, že Steveho někdo ve vězení zneužíval
CassiQue
30.12.2008 12:06
#
ne, nesedis, proste za tohle se nechodi sedet, kolik by pak bylo za vrazdu milion let v chladku?
MartyLFC
30.12.2008 12:08
#
asi se v právu moc nevyznáš co ? zůstaň u fotbalu
Tomanatura
30.12.2008 12:12
#
Ale prosimtě, když je v zákoníku maximálně 5 let, tak snad to tam nebude jen pro srandu, ne? Stačí, aby jsi soudci valil do dcery a máš to jasné, 5 let sedíš
MartyLFC
30.12.2008 12:22
#
promiň, nemyslel jsem to nijak ofenzivně, jen to není tak jednoduché jak to vypadá - SG nebyl hlavním aktérem, nemá záznam v TR, jde o to jak situace vznikla, pak povaha zranění atd ... z tohodle by ho vysekal i student 1. ročníku práva ...
MartyLFC
30.12.2008 12:24
#
teď nevím, jestli si to myslel vážně, nebo si ze mně děláš jen srandu
Tomanatura
30.12.2008 12:43
#
Zkus hádat
MartyLFC
30.12.2008 12:44
#
ManRED
30.12.2008 12:09
#
Moje řeč
mika
30.12.2008 12:12
#
Omyl. Ty by si to nemohol urobiť ani hypoteticky, pretože ak by obdobná situácia nastala, bol by si to ty s tým vylomeným zubom . A dalej, ako Ti už písali, ostaň pri futbale, pretože v práve si veľmi veľmi slabý .
PS: Kto z tých chytrákov, ktorí sú tu múdri ako rádio jerevan sa nikdy nepobili? A že si niekto vykresľoval Steveho ako nejakú nadpozemskú bytosť? To nie je problém lfc
Tomanatura
30.12.2008 12:14
#
Já mezi těmi chytráky nejsem Fakt se v právu nevyznám, je mi to celkem jedno, jen si z toho dělám prdel Ale takový kyslík by k tomu mohl říct daleko víc, nějak nám to osvětlit.
mika
30.12.2008 12:15
#
"Kdybych to udělal já, tak už sedím..." Odkiaľ máš teda toto? :)
Tomanatura
30.12.2008 12:16
#
Jak už jsem psal dole...
božský John
30.12.2008 12:14
#
Já se nikdy v hospodě nepobil...
mika
30.12.2008 12:16
#
Ale ja som sa nepýtal či v "hospode". Alebo sa trestajú bitky len v krčme?
božský John
30.12.2008 12:17
#
Né já to beru jako u Gerrarda,jinak já se moc nebiju,nemam na to věk a jsem klidnej člověk..
GATTUSO
30.12.2008 12:22
#
co bys taky dělal v hospodě ?
Tomanatura
30.12.2008 12:23
#
Že, je mu teprve 15, co by tam dělal
GATTUSO
30.12.2008 12:30
#
no ovšem . já v jeho věku.........., a nebo radši nic
herbage
30.12.2008 12:31
#
... si hrál s legem
GATTUSO
30.12.2008 12:35
#
nic jinýho jsem na jazyku neměl . jestli lžu, ať se na támhletom místě propadnu...
herbage
30.12.2008 12:36
#
To nic, já si hrál s legem do 11ti, ještě mám na výstavce svůj raketový gyroplán
GATTUSO
30.12.2008 12:42
#
po pravdě - mě to moc nebralo. asi mě štvalo, že nemám architektonický vlohy (stavěl jsem strašný paskvily), tak jsem se na to hodně brzo vykašlal...
herbage
30.12.2008 12:48
#
domečky jsme taky nestavěl, hlavně autíčka, vrtulníky a podobný věci. Dokonce má ještě schovaný, jak postavit asi 100 zbraní pro legáčky, jedna se jmenovala tuším supergepard a měla oproti 4cm panáčkovi 10cm Ale časem spíš lego technic, tam si šlo více vyhrát, hlavně s hydraulikou. Já měl hlavně ještě to staré lego, tak rok 95-98, jen pár malých stavebnic, většinou jsem všechyn kombinoval a něco zbylo po bratříčcích. Co jsme viděl současné lego, tak to je hnus, pomalu jak nějaký kindervejce, slož tři kusy do sebe, žádná představivost.
božský John
30.12.2008 13:53
#
Že já vůl něco vůbec psal..
Siggi10
30.12.2008 12:05
#
To je uplne jasne jak to dopadne bude odsouzen ale jelikoz maji hraci liverpoolu takovy plat jako nase sparta slavie i banik dohromady takze ho vykoupi je co soudre rekne odsouzen!! A navic bez nej by sel Liverpool vykonostne rychle dolu !D
božský John
30.12.2008 12:11
#
Mezi uživateli je rozšířeno mnoho polopravd,omylů a mýtů o případu Gerrard.....a jsme nejhorší
alegre
30.12.2008 12:12
#
Jen tak mezi nami: nalital, ale hlavne napadal, se vic nez dost, tak by si ted mohl zase na chvili sednout!
herbage
30.12.2008 12:25
#
Zdravím, už píšeš druhou část dopisu nebo si užíváš pohody Vánoc?
alegre
30.12.2008 12:30
#
Dnes mam konecne cas, probudil jsem se brzicko, je tady ted 5:50 rano, za chvili se do toho pustim!
božský John
30.12.2008 12:14
#
200. pro Mirka Dušína
mika
30.12.2008 12:14
#
Otázka do pléna, čo sa mi stane ak zajtra na silvestra niekomu vybijem zub? Hned vám odpoviem, bud mi dotyčný vybije tiež jeden alebo absolutne NIČ!! Tak čo tu riešite?
Tomanatura
30.12.2008 12:15
#
Když to bude někdo významný, tak z toho problém mít budeš, tohle se stalo kamarádovi, vyrazil zub starostovi...
mika
30.12.2008 12:19
#
Presne ako vravíš, takže ide o status agresora a obete. Čím významnejší status, tým väčší problem. Samozreme nepriamo úmerne. Čím máš vyšší status, tým Ti to viac pomože ak si obeť, a zas naopak, viac úškodí ak si agresor A to je prípad Steveho. V tomto momente mu to, že je futbalista len uškodí. Ak by to bol obyčajný anglický hromotlk (čo pre niekho aj je, len je spolu s tym aj slávny ), tak sa mu absolutne nič nemôže stať.
alegre
30.12.2008 12:15
#
Vybije ti celou hubu!!! Zalezi na vysce a na vaze dotycneho!
božský John
30.12.2008 12:16
#
Možná by nebylo od věci,kdybys zajel do anglie, protože nemusíme mít stejnej právní systém jako oni...
MartyLFC
30.12.2008 12:18
#
bude tě bolet ruka nebo huba
mika
30.12.2008 12:20
#
No obidve
CassiQue
30.12.2008 12:29
#
Stevie je borec!v satne to rozhodne pomuze, spravny kapitan, ktery se jde pobit za spravnou vec zadna sragora jako nekteri tady na foru, kteri se nikdy nepobili
r.mrazik
30.12.2008 12:30
#
jo,ze mu nepustili pisnicku...to aby se v satne bali kucí sahnout na magič
MartyLFC
30.12.2008 12:33
#
myslím, že to měl pod palcem Pennant a ten se vedle Steva taky rozhodně neztratí
r.mrazik
30.12.2008 12:34
#
to je fakt...pennant ma respekt..tam to mozna bylo naopak...
CassiQue
30.12.2008 12:40
#
tak jestli tam pousteli nejakou Helenku Vondrackovou, tak bych se bil taky za zmenu hudby...
MartyLFC
30.12.2008 12:31
#
jóó Stevie je bojovník na hřišti i mimo ně, jde si vždy tvrdě za tím co chce
Sashinho
30.12.2008 12:30
#
je to škoda pro celou premier league ale zase si myslím že kdyby byl ve vězení že by to hodně týmů oslavovalo protože to je jedna z vůdčích postav liverpoolu a bez něj by liverpool neměl šanci získat titul
Ronaldo07
30.12.2008 12:34
#
No tak ho odsoudí, zaplatí kauci pár set tísíc nebo nějakej ten milion liber a pak už zas bude vše při staru .....
CassiQue
30.12.2008 12:41
#
kauce se plati pri soudu, z vezeni po rozsudku se nejde vykoupit, jaka by pak byla spravedlnost...
Sashinho
30.12.2008 15:42
#
tjn to už by byli všichni venku
Fugas
30.12.2008 13:39
#
taky se vám zdá že tresty v Anglii sou poněduk přehnaný? 5 let za rvačku mi příde šílený..... bojim se aby na Gerrardovi nechtěli dokázat že zákon platí pro všechny a nedali by mu pořádnej trest
o-cab
30.12.2008 13:39
#
napadlo nekoho, ze to mohl byt provokater najaty nejakym jinym klubem, napr. man utd? gerrard je snad ten posledni fotbalista, od ktereho by jeden neco takoveho cekal. deje se to vsude, proc ne ve sportu
Tijany
30.12.2008 13:44
#
jo MU nebo CFC si najali nějakýho provokatéra....asi se moc díváš na televizi....
CassiQue
30.12.2008 14:25
#
az tak bych to nevidel...prece jenom, kdyby se tohle potvrdilo, pak by to ten klub stalo povest...tohle nema zapotrebi ani MU ani Chelski
soukup
30.12.2008 14:30
#
nedělej z toho sci-fi, to si mohl rovnou napsat, jestli někoho napadlo, že je třeba Gerrard ufoun, kterej měl zvýšit úroveň pozemskýho fotbalu?
mikita10sM
30.12.2008 13:42
#
No bože, tak sa ožral a bol agresívny a pobil sa, je to tuná pre niektorých niečo nové?
Myslím že každý to pozná, čo z nás robí alkohol.
papos182
30.12.2008 13:47
#
v lete po sezone by si mohl chvili posedet
drak21
30.12.2008 13:55
#
Byt to u nás v Česku a mět takový průser třebas Baroš. Tak má problémy diskžokej ze se s ním zapletl a dostal byt 5 let natvrdo
Kapřík
30.12.2008 13:55
#
Pěkně tady ty komentáře prořídly .
pavellkrenek
30.12.2008 14:49
#
Příkladně potrestat jako Bartona. Stop minimálně pět zápasů........
soukup
30.12.2008 14:52
#
přece nebudeš Gerrarda srovnávat s Joey Bartonem, ten je mnohem větší vyvrhel, Steve se holt musí snažit dál, aby se mu jednou vyrovnal
MartyLFC
30.12.2008 14:55
#
proč by ho měl trestat fotbalový svaz za to co (ne)udělal ve svém volném čase ??
drak21
30.12.2008 15:16
#
Přesně tak. Fotbalový svaz by se vůbec tou záležitostí neměl zaobírat
fantomas
30.12.2008 15:49
#
Staenly10
30.12.2008 15:04
#
Tak těch 5 let vězení ,i přijde jako blbost . Já bych mu dal pokutu
MartyLFC
30.12.2008 15:25
#
nene, měl by dostat odškodné od toho provokatéra
Lapíz
30.12.2008 15:31
#
Vyfasovat koště, lopatu a vyhnat ho uklízet na stadion Liverpoolu!
ivosek
30.12.2008 15:40
#
spis Evertonu,za trest
vandertom
30.12.2008 20:33
#
Před takovým stadionem by to mělo být pro něj za odměnu. Taková čest , mít co dočinění s jediným pořádným liverpoolským teamem.
tera
31.12.2008 11:10
#
další chytrolín do party.
Smakoun
30.12.2008 15:59
#
podle me dostane verejne prospesne prace, max. tak tyden nebo pokutu
warriner
30.12.2008 16:06
#
hosi na tech 5 let by musel bejt ten DJ polomrtvej ale tohle spis vypada na podminku kdyby meli bejt odsouzeny vsichno co se porvou v baru to by se nedelalo nic jinyho nez by se staveli vezeni...a jak uz tady zaznelo kazdej snad jendou pozna bitku v baru na vlastni kuzi
Ol!ver
30.12.2008 17:52
#
Ďakujem Vám všetkým za výborné pobavenie...
Tomanatura
30.12.2008 17:53
#
Budeš mu nosit do vězení zprávy o Liverpoolu?
scouser
30.12.2008 18:10
#
ne.... bude mu tam nosit koláče od tetky Bětky...
Tomanatura
30.12.2008 18:11
#
A ty?
scouser
30.12.2008 20:36
#
já nemám tetku, co by se jmenovala Bětka a tetka Irenka neumí péct
božský John
30.12.2008 21:52
#
Iréénka
scouser
31.12.2008 10:20
#
neboj to není ta Bohušova Iréénka....
Robo37LFC
30.12.2008 19:00
#
som rad ze tolko ludi videlo ten incident, ze ho sudite je mi z niektorych zle
*Y.N.W.A*SG
jiri - fcb
30.12.2008 19:29
#
Pj, proč jsi smazal tu hlubokomyslnou diskusi o boxu? U článku o Gerrardovi je to přece k tématu, ne?
božský John
30.12.2008 21:52
#
zavolam suchydavid a uděláme na protest konkurenční web...
Tomanatura
30.12.2008 22:40
#
Cenda
30.12.2008 21:31
#
Rovnou bez milosti zlyncovat.Poveste ho vejs at se houpa poveste ho vejs at ma dost...
leggos
30.12.2008 22:38
#
Zajímavé, že takového Evanse s jeho obviněním ze znásilnění tady nikdo za katr neposílal.
Honda
31.12.2008 10:01
#
Cenda:ty si dobry kreten tebe bych povesil ze koule do pruvanu
Sohaj
31.12.2008 13:56
#
Je to všechno stejná pakáž s vygumovanými mozky ...
Peterman
01.01.2009 19:25
#
Hlavně že ty máš sexy vymrdáno debile černej, podle mě ho napad ten 2. vocas, STEVE GERRARD je nevinej a i kdyby tak ho z toho tým vyseká!
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.