Ferguson: Nemůžeme si stěžovat, uspěl lepší tým

16.03.2012, 10:51
Aktuality

Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.

Autor: ČTK

Komentáře (140)

Přidat komentář
smazaný uživatel

Reagovat
niflheim

Reagovat
PJ

Athletic zaslouženě, přál bych jim i finále

Reagovat
smazaný uživatel

Nechci mít namyšlené řeči, ale EL není soutěž pro United.

Reagovat
smazaný uživatel

Je to tak, očividně na ni nestačí.

Reagovat
smazaný uživatel

Očividně o ni nemají zájem.

Reagovat
smazaný uživatel

Ty vole, tohle sou fakt neuvěřitelné kecy.. A ano, zní to namyšleně jako prase. Přece se tým jako Manchester nebude zahazovat v nějaké druhořadé soutěži..

Reagovat
mike.84

to jim nikdo nebere , že to je pod jejich uroveň, tak ale pak vypadají jako klauni, když vytrubují ,že EL chtějí vyhrát

Reagovat
smazaný uživatel

Kecy , předtim jste mluvili jinak, než jste prohráli první zápas, to je ubohý, takový žvásty jako, že najednou pro Man.u. ta soutěž neměla hodnotu. Pros.rali jste to.

Reagovat
smazaný uživatel

A kdyby tomu tak bylo, (čemuž nevěřim, že by se chtěl Ferguson vzdát šance na trofej a zase o trochu víc naštvat fanoušky-blbost), tak u mě United klesli neskuteečně a oproti City v tomto případě.

Reagovat
smazaný uživatel

naprosty souhlas s ryanem,neposlouchej ty sasky.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

No to snad ne

Reagovat
vocasisko

jojo, proto tam SAF nasadil skoro to nejlepší, co má v současnosti k dispozici a riskoval zranění hráčů v této fázi sezóny

Reagovat
cristiano.K.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
kiwwi

to najlepsie to stale nebolo, to brzdi

najlepsie by bolo: obrana - Nani, Carrick, Scholes, Valencia - Rooney, Welbeck

a ako som uz pisal vyssie...ide skor o motivaciu...nie je to sice zrovna najlepsia vizitka pre hracov ktori maju byt profesionali, ale dokazem pochopit ked tim ktory kazdorocne bojuje s najuzsou spickou a patri medzi 2-3 najlepsie celky na svete ma zrazu bojovat v druhoradej sutazi, ze sa ti hraci nedokazu namotivovat...mohli si ale odpustit tie reci aspon no

Reagovat
vocasisko

Napsal jsem tam skoro nejlepší a taky v současné situaci ... pokud vím tak Valencia a Nani jsou zranění, proto místo nich Park a Young. Další věc je, že Scholes v současné době nezvládá 2 utkání týdně, proto Cleverly a to že tam SAF dal místo Welbecka Giggse je jeho věc, jiná změna na té sestavě snad ani udělat nešla.

Reagovat
kiwwi

ver tomu, ze keby to bol dolezity zapas v LM, kde by islo o postup by nastupila zhruba taka zostava aku som ti napisal

Reagovat
smazaný uživatel

tak to ani liga mistrů

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Dokaž to. Najdi dva týmy které mají v posledních pěti letech lepší bilanci než Man United.

Reagovat
smazaný uživatel

sou 2. to já vím. já jen, že tam nahoře kolega píše jak to není pro vás atd. když vytrubovali že to chtějí vyhrát a tak. prostě mají sklopit ocas mezi nohy a jít dál a nedělat z toho cirkus

Reagovat
smazaný uživatel

Tak je vypiš.

Reagovat
smazaný uživatel

No není no. Velkokluby na ňu tradičně kašlou. Bayern, Juventus, Liverpool. Ani jeden z těhle týmů ju nevyhrál. Dalo se čekat že ju nevyhrajem ani my.

Reagovat
minoLFC

my sme ju nevyhrali? (neberiem, že sa inak volá)

Reagovat
smazaný uživatel

Pokud vím tak ste loni vypadli? A nebo se pletu?

Reagovat
smazaný uživatel

Počkej, takže ty bereš ve svém tvrzení v potaz pouze evropskou ligu, která se teď hraje třetím rokem a k tomu dodáváš, že na ni velkokluby "tradičně" kašlou? To je jak kdyby se to stalo 18x z posledních dvaceti ročníků..

Reagovat
Infi

Reagovat
Tsigi

Poslední velkoklub, který vyhrál UEFU byl Inter v 98

Reagovat
smazaný uživatel

2001 LFC

Reagovat
minoLFC

Liverpool není veľkoklub?

Reagovat
Tsigi

Liverpool 2001 pokud se někdo chce hádat

Reagovat
smazaný uživatel

Tohle je prostě nefér tvrzení. A to hlavně kvůli tomu, že se málokdy stane aby nějaký opravdový megaklub vypadl ze skupiny LM a hrál tak UEFU / EL, popřípadě skončil v lize až na místě, která ji zaručuje. Pokud už takhle argumentujete, tak mi ukažtu množinu těch týmů, které tuto soutěž hráli a vypadli podobně jako třeba včera United. Jinak je ta argumentace zcestná už z logiky věci, když se většina těch týmů dostává do dalších kol LM.

Reagovat
smazaný uživatel

Manchester City, Juventus, Liverpool loni. Juventus, Liverpool předoni, Brémy (plus Tottenham, Man City o rok dřív - tam byla kvalita menší než letos ale už tehdy měli ambice a potenciál být na špici), Bayern o další rok dřív. Dál se mi to hledat nechce.

Reagovat
smazaný uživatel

Brémy? Tottenham? V tom případě na stejnou úroveň stavím Valencii, Sevillu, Porto atd. A pokud myslíž Bayern ze sezony 07/08, pochybuju že to vypustili v semifinále. Prostě prohráli, což se stává. Ale určitě se na to nevysrali. Ten stejný případ - Liverpool o dva roky později v semifinále. Ano, Juventus to projel s Fulhamem, ale opět si nemyslím že by to nějak vypustili.. To je za posledních pět let, víc velkoklubů sem v té soutěži nenašel a dál do minulosti se mi to hledat nebudu.. Ale zobecňovat to, že na to velkokluby "tradičně kašlou" je prostě mimo.

Reagovat
smazaný uživatel

Je to míň mimo než tvrdit že velkoklub musí EL vyhrát a všecko jiné je ostuda, páč velkokluby EL prostě nevyhrávajou.

Reagovat
smazaný uživatel

To nikdo neříká, že to vekluklub musí vyhrát. Jenom na to ty týmy neserou, to si prostě nikdo nedovolí. Snad jenom Manchester, podle některých z vás.

Reagovat
smazaný uživatel

Páč vím jeké sestavy posílá SAF do anglických pohárů. Víš v jaké sestavě sme hráli proti Leedsu? Já sem to viděl. Z Carling Cupu sme vypadli s Crystal Palace. Myslíš že mají větší kvalitu než my? Ani bych neřekl. Loni nás West Ham smetl 4:0, ten samý West Ham který loni spadl porazil tým který do té doby v žádné soutěži neprohrál. Tohle je prostě klasika, každý rok to samé, ale každý rok se tomu fanoušci ostatních klubů diví jako kdyby to viděli poprvé.

Reagovat
jenage

Reagovat
kiwwi

Ani tak nejde o to ze na to seru ale nevedia sa na to namotivovat pretože je to pre hráčov podradnejsia súťaž

Reagovat
smazaný uživatel

*myslíš..ježiš fuj

Reagovat
papos182

Me treba napada Barcelona 2001.

Reagovat
raduinho

Valencia 2004

Reagovat
smazaný uživatel

Já to beru od té doby co je menší z evropských soutěží ve stínu té větší a LM je otevřená aji jiným týmům než jenom hrstce mistrů. Kdy EL a nebo UEFU vyhrál naposledy tým který se počítá k top klubům? Liverpool deset let zpátky? A pak Inter tuším někdy v devadesátých letech. Ale jinak nic. Pamatuju si jak se tady říkalo že Juventus ju zvlálcuje, Bayern ňou projde jako nůž máslem a prd.

Reagovat
smazaný uživatel

viz můj komentář nad tebou

Reagovat
minoLFC

no minulé nie ale EL aka Pohár UEFA už párkrát áno

Reagovat
smazaný uživatel

přesně tak LM = PMEZ a UEFA=Evr. liga

Reagovat
Pokahontas

Božemůj,takovéhle řeči mám ze všeho nejradši...Když velkoklub vyhraje,tak je to důkaz kvality,zato když prohraje,tak důkaz toho,že na to kašle-směšné!Co takhle umět sportovně přiznat,že soupeř byl lepší-když to dokázal i Fergusson?

A propos-jaká je vlastně definice velkoklubu?Že je historicky úspěšný,mediálně více sledovaný,tudíž více známý a s větším počtem příznivců?To je pro výsledek prakticky irelevantní.Že má větší rozpočet a v průměru větší zákulisní vliv,to je fakt-ale ani toto již dnes naštěstí není tak významný faktor,jak by se mohlo na první pohled zdát-ryze baskický Athletic je toho sympatickým příkladem.

Mimoto se sluší připomenout zákony pravděpodobnosti-i kdyby objektivně některý klub všechny ostatní výkonnostně výrazně převyšoval a jeho kurz na vítězství by tak byl po skupinách EL řekněme třeba pouze 4,tak je pořád mnohem pravděpodobnější že soutěž vyhraje někdo jiný-jinými slovy,vítězství každého klubu je před začátkem soutěže či K.O.fáze nepravděpodobné,otázka zní jen jak moc nebo jak málo.

Reagovat
smazaný uživatel

právě je máš....

Reagovat
Infi

To Bilbao je stejně neuvěřitelně sympatický mančaft

Reagovat
vocasisko

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

presne tak nemali na nich

Reagovat
smazaný uživatel

Bilbao má snad po Barceloně nej mladé španělské hráče..)

Reagovat
Filipow

*Baskické.

Reagovat
alcantara

Fergie je borec, pekne vyhlasenie. Mourinho mu v tomto nesiaha ani po clenky.

Reagovat
smazaný uživatel

Co tady s tím má společného Mourinho ?

Reagovat
alcantara

Co ja viem, ty mi povedz.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak proč toho tady taháš ?

Reagovat
alcantara

Porovnavam urcitu vlastnost dvoch spickovych trenerov, nemyslim si, ze je to nieco nepochopitelne, pripadne zakazane.

Reagovat
smazaný uživatel

Pep Guardiola je nejsympatictejsi trener Neskutecny borec

Reagovat
alcantara

Reagovat
smazaný uživatel

Evidentne jsi nepochopil ironii

Reagovat
alcantara

Neboj, ja som Ta pochopil, viem, co si zac, iba ma zaujimalo, ako sa s mojou reakciou popasujes. Nesklamal

Reagovat
smazaný uživatel

Tak to snad nemyslíš vážně - http://www.youtube.com/watch?v=Tyq_vhWkD7I

Reagovat
smazaný uživatel

Sorry, nedočetl jsem to a ano, nepochopil jsem ironii

Reagovat
cristiano.K.

Reagovat
smazaný uživatel

Velká škoda Udinese, klasicky si vytvoří milion šancí. Kdyby to skončilo 5:1, nikdo by se tomu nemohl divit... ale když už nic, tak to byl aspoň hezký fotbal. Nikdy nezklamete.

Reagovat
smazaný uživatel

FORZA CALCIO...palec hore pro ligu, která má v další části LM i EL mnohonásobně větší zastoupení, jak podřadná PL

Reagovat
smazaný uživatel

a zato je talianska liga o velaaaaa lepsia ze?

Reagovat
smazaný uživatel

Zápas jsem neviděl, ale co jsem četl, tak hráli asi od třeti minuty proti deseti, navrch dali tou dobou gól z penalty. Pak jsem slyšel, že Alkmaar ještě neproměnil svůj pokutový kop.

Reagovat
smazaný uživatel

Jo, Udinese na ně od začátku vlítli. AZ nevěděli, která bije, pak ale jak to bylo 2:0 začli hrát se strachem, že zase maj co ztratit, klasika, taky ztratili, dostali posraný gól. Jeden si to tam celé udělal jak žáčky...ale jinak celý zápas měli tolik tutovek a šancí, škoda toho.

Reagovat
smazaný uživatel

Viděl jsem teda jenom sestřih, ale i podle diskuze se Athletic fakt vyšvihl. Jestli tam v neděli urvem aspoň bod, bude to úspěch.

Reagovat
smazaný uživatel

"Llorente: Je to báječné:

Athletic včera dokonal překvapení, podruhé během jednoho týdne porazil Manchester United a postoupil do čtvrtfinále Evropské ligy. K celkovému skóre 5:3 přispěl hned třemi trefami Fernando Llorente. "Vyřazení United je neuvěřitelné. Je to báječné, odehráli jsme skvělý zápas. V první půli jsme si protrpěli slabší chvilku a občas se hrálo blíže k naší bráně, ale to se proti takovým týmům stává. Nyní je třeba nabrat síly na ligový zápas s Valencií," řekl vytáhlý útočník."

Nedal náhodou "jen" 2 branky ? (jednu na OT, druhou doma)

Reagovat
smazaný uživatel

dal jen 2x

Reagovat
smazaný uživatel

Fajn, už to opravili

Reagovat
smazaný uživatel

ideální LOS LM:

Chelsea - APOEL

Real - Benfika

Bayern - Marseille

Barcelona - AC Milan

Reagovat
smazaný uživatel

skoro:)

Reagovat
smazaný uživatel

Tip na čtvrtfinále:

Metalist - Alkmaar

Valencia - Schalke

Atletico - Athletic

Sporting - Hannover

Reagovat
smazaný uživatel

Stream na los LM prosim :) A je to presne ve 12:00 naseho casu?

Reagovat
smazaný uživatel

11:45 na eurosportu. stream ti nepošlu, su v práci

Reagovat
smazaný uživatel

stream ti netreba myslím, že tu to budeš formou online textového prenosu

Reagovat
smazaný uživatel

Chci zazivat ty pocity live :D

Reagovat
smazaný uživatel

a idnes dává online reportáž kdybys chtěl

Reagovat
smazaný uživatel

Llorente by bol ovela lepsia a verim ze aj lacnejsia kupa ako Andy....velka skoda ze sa nanho nemozem pozeral v drese LFC

Reagovat
smazaný uživatel

Muzes se na nej divat,jak da hattrick Lpoolu ve 1/4finale EL.

Reagovat
vocasisko

a včem by si Llorente polepšil, kdyby přestoupil do LFC? Navíc si myslím, že on rozhodně z Athleticu nikam nepřestoupí.

Reagovat
smazaný uživatel

přesně tak

Reagovat
j_mrazik

Mně přijde, že dřív ty mezinárodní soutěže měli lepší zvuk. Teď se všichni snaží jenom protlačit do LM a tím to hasne. Taková UEFA, PVP měly dřív lepší zvuk, ne? Nebo si to vybavuju moc naivně? Je pravda, že mi asi nebylo tolik let, abych si to reálně uvědomoval.

Reagovat
Xavi

To bych neřekl. Kdyby měl PVP takový zvuk, tak ho nezruší.

Reagovat
smazaný uživatel

Já ti na to neodpovím, taky nejsem zrovna pamětník. Řekl bych, že ten zájem o UEFU tady byl cítit hlavně proto, protože se ta soutěž pravidelně týkala českých klubů. Teď, kdyby se nějaký český klub dostal do vyřazovací fáze, tak se to tu opět prožívá a ty budeš mít pocit, kdovíjak to je sledovaná soutěž. Když například hrávala Slavia proti Šachtaru, tak jsem o fotbale moc nevěděl, protože jsem byl ještě prcek. Ale i přesto a přestože jsem Slavii nepřál, tak jsem dokázal vnímat, jak se ty zápasy Slavie prožívají.

Reagovat
FORZAMILAN

No hele ani tak ne. PVP byl fakt pohár, co nikdo (z velkých týmů) nechtěl hrát. Stávalo se ale často, že PVP hrál finalista domácího poháru, což bylo dost často mužstvo v lepším případě ze středu či konce ligové tabulky. Dost ase ale také stávalo, že to byly týmy z druhé ligy. Soutěž to byla určitě zajímavá ze začátku až podle mě někam do poloviny osmdesátých let, než na scénu vstoupila LM.............

Reagovat
smazaný uživatel

pochopitelně že měly,což bylo dáno tím,že v PMEZ hrál pouze mistr a tudíž v Poháru UEFA třeba týmy z 2-5. míst top lig. Také proto byl Pohár UEFA v té době neskonale prestižnější než dnes.

Reagovat
smazaný uživatel

Naopak, Evropská liga bude mít čím dál tím lepší jméno, protože počet konkurenceschopných klubů se neustále zvyšuje (viz Anglie - ManCity, Tottenham a Newcastle, v Itálii Neapol, Udinese, Lacio .. atd.), ale počet míst pro Ligu mistrů zůstává stejný.

Reagovat
smazaný uživatel

Jo, dřív měla UEFA lepší zvuk, ale teďka je víc otevřená aji pro ne až tak úplně špičkové týmy které v ní můžou dojít dost daleko a slušně vydělat. Já bych to charakterizoval tak že se zvětšuje rozdíl mezi těma dvěma soutěžema, ale v tom dobré smyslu. Čili silné týmy a mistři mají LM, a ty slabší týmy které na LM nikdy nemůžou pomýšlet mají větší možnost uspět v EL a tím má celá soutěž větší náboj. Je to asi tak jako FA Cup vs Carling Cup - tradice a prestiž vs schůdná cesta pro ty slabší týmy s o to větší motivací.

Reagovat
smazaný uživatel

volakedy to bolo o prestíži klubu, chceli vyhrať každý pohár v ktorom nastúpili, teraz je to o tom, že za výhru nedostanú toľko peňazí tak na to kašlú...

Reagovat
smazaný uživatel

Jasně, že měly lepší zvuk. Vem si, že LM hrál jen mistr. Další týmy se rvaly v ostatních pohárech.

Reagovat
r.mrazik

samozrejme ze mely vetsi zvuk...

a take to bylo tim,ze slo o prestiz a pak teprve o penize...dnes je to naopak...

Reagovat
Swarley

Reagovat
smazaný uživatel

OO ano Man.u nechtěli EL vyhrát (postoupit přes Bilbao a dál) byla nutnost šetřit se na ligovej zápas s Wolves

Reagovat
smazaný uživatel

3 body s Wolves = náskok před City. Navíc když City hraje s Blues. Achjo.

Reagovat
smazaný uživatel

tady přestává i hovno smrdět, Sir přiznal, že byli horší

Reagovat
Filip12

Man-over i když City na to mělo boužel Blbotelli zavinil hloupým faulem přímák kterej byl kopnul parádně ale kdyby ten zbytečný faul neudělal tak City de dál

Reagovat
smazaný uživatel

kdyby bylo hovno cukrem, sereme si do kafe...

Reagovat
smazaný uživatel

Mohli by jsme ted srát vejce a nemuseli by bejt ani ty zlatý...

Reagovat
Filip12

máš pravdu no kdyby ve fotbale není

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

chtěli vyhrát i EL když vypadli z ligy mistru..jenze kdyz hrajou jak vocasove na evropsky scene nemuzou chtit vyhrat nemeli na to ani v jednom zapase..athletic respect

Reagovat
blaugrana
Reagovat
cristiano.K.

škoda,že ty hráči nebojovali,když SAF tolik chtěl

Reagovat
smazaný uživatel

za EL, nemali vypísané prémie, tak načo sa namáhať?

Reagovat
minoLFC

presne, veď podľa hlasného supportu Bilaba fans ManU tiež na zápas neprišli

Reagovat
smazaný uživatel

inak ani slávna výjazdovka ManU si v katedrále ani nepípla

Reagovat
shitcool

pro fanoušky...

Reagovat
r.mrazik

dokud nebudou v EL velke penize a prestiz,tak to bude pro velkokluby vzdy podradna soutez...je to smutne ale je to tak...

Reagovat
Swarley

je to tak, ale prostě i tak mě ten přístup sere...pořád je to evropský pohár a má hodnotu...ne tedy tolik finanční, ale prestižní je pořád, tak nechápu, proč se o to neporveme...

Reagovat
r.mrazik

sice to je evropsky pohar,ale hrajou tam jen tymy druhe kategorie...bohuzel je ten pohar i tak brany...jako neco mensiho...a hraci,co hraji kazdy rok o vitezstvi v lize mistru,tak se da predpokladat,ze pro ne "nejaka" EL nebude moc atraktivni...

dyt se podivej,ze je to brane jako neco mensiho i u nas...proste nezajem...penize nejsou,jen takova radobyprestiz...ale za to si muze UEFA castecne sama...dokud bude na prvnim miste LM (jak penezma,tak vsim),tak bude EL vzdy neco menecenneho a bohate kluby ji brat vazne nebudou...

Reagovat
r.mrazik

a samozrejme to je logicke...neco hlavni byt musi...jen se clovek nemuze divit,ze velkokluby to vypousti a radeji setri sily na domaci ligu...

Reagovat
smazaný uživatel

keby išli do LM, len majstri (ako je to v názve), tak by bola zaujímavá aj EL

Reagovat
r.mrazik

to ano...ale zas by LM byla nic moc...si to predstav..z kazde ligy jen mistr...divny

Reagovat
smazaný uživatel

PMEZ

a o superpohár by hrali ja neviem ACM vs. Barcelona

Reagovat
r.mrazik

ja samozrejme vim,jak to bylo driv...ale vem si,ze by to byla soutez bez dalsich velkych tymu...a kdyby sly to EL treba z dane zeme dva kluby,tak by zakonite mela vetsi uroven...

Reagovat
kiwwi

rozmyslam, kedy tu LM naposledy nevyhral majster...zeby Liverpool?

Reagovat
r.mrazik

ac v roce 2006/2007?

Reagovat
minoLFC

Barca v 2009 tiež nešla do LM ako majster

Reagovat
r.mrazik

Reagovat
r.mrazik

zrovna kouknout se na barcu me nenapadlo

Reagovat
kiwwi

jj to iste a neviem preco aj to AC som mal zafixovane ako majstra

Reagovat
minoLFC

to myslenie radšej prenechaj iným...

Reagovat
kiwwi

musis sa silou mocou spravat ako kokot?

Reagovat
minoLFC

a ty ním musíš byť?

Reagovat
smazaný uživatel

a po kiwim se slehla zem ...

Reagovat
smazaný uživatel

nějaká EL hlavně že se nikdo nezranil a kluci si kopli zostřený trenink

Reagovat
smazaný uživatel

to byla nádhera dívat se na hru Bilbaa s jakou lehkostí to hráli, jak o sobě věděli a hráli jako tým nejvíc mi dostalo jak si jeden hráč z Athleticu (už nevim který) udělal 3 hráče United a zakončil těsně vedle brány

Reagovat
smazaný uživatel

trapný. United hrál tak na 3/4. EL neni pro ně. Teď se zaměří na 120% APL - titul

Reagovat
stiflerovamama

pre United bez trofeje

Reagovat
smazaný uživatel

Zdravim ! V Bilbau sem byl již 2x a Athletic sem viděl celkem 4x (Bilbao-Malorka,Austria Wiena - Bilbao,Bilbao-Zaragoza , Slovan Bratislava-Bilbao) http://www.facebook.com/profile.php?id=100001278522435&sk=photos na FCB pár fotekkdyby měl někdo zájem kouknout, Bilbao je muj život

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele