Ferguson nechá v Evropské lize odpočívat Giggse i Evru

15.02.2012 21:16 - Aktuality
 
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Autor: ČTK
Počet zobrazení: 3596
Související články
Komentáře (165 / 0 nových)
2ondra2
15.02.2012 21:18
#
Zase to podcení
mesyas
15.02.2012 21:23
#
ano chuddinko evru necháme odpočívat přece prožil emočně náročný týden
Wilkins
15.02.2012 21:26
#
mesyas
15.02.2012 21:37
#
to bylo v expresovce, chtěl jsmem reagovat na zápas s liveproolem asi ho to emočně zničilo
prospero
15.02.2012 21:39
#
A pořád a pořád dokola.
afc ajax
15.02.2012 21:39
#
klos
15.02.2012 22:25
#
http://www.youtube.com/watch?v=kCGG2_hNB4A&feature=related
Koukni,preloz si to a pak s tema dementnima kecama,ze si Evra neco vymyslel tahnete do prdele...
prospero
15.02.2012 22:28
#
Nemá cenu se hádat s fanouškama Liverpoolu....
mesyas
16.02.2012 00:34
#
já ale nefandím liverpoolu jen mi vadí že se to zbytečně nafukuje a dělá se z toho bůh ví co. pokud se cítí špatně z toho že mu někdo řekne blackie tak budíž no
prospero
16.02.2012 01:15
#
Tak pardon že sem tě zařadil mezi fanoušky Liverpoolu, zmátlo mě že se chováš jako blb.
klos
16.02.2012 01:51
#
mesyas
16.02.2012 10:22
#
nevim proč mě nazývaš blbem když jsem napsal pravdu, to že se může po*at z toho že mu někdo nepodá ruku nebo mu řekne že je černej to je slabé a co čekal když kvůli němu seděl kolik 7 zápasu?a je v anglii za rasistu? ale chápu to každý má vlastní úhel pohledu
klos
16.02.2012 13:47
#
Kdyz mas takovy nazory,tak proste blb si. Rekl mu,ze se s nim nebude bavit,protoze je cernej. To je rasismus. Za to dostal 8 zapasu stop. A proto je v Anglii povazovanej za rasistu. Ja nechapu,proc se kazdej zastava Suareze, kdyz i Liverpool jako klub jeho chovani odsoudil...
mesyas
16.02.2012 23:55
#
za to odsouzení má u mě liveprool klub má bránit svého hráče za kažou cenu a proč každý brání suareze protože každý vidí v tom tu banalitu?
Giggs
16.02.2012 08:15
#
už toho nechte..Suarez je prostě sráč,simuluje,furt brečí a ještě se chová jak neskutečný hovado a kdo si myslí něco jinýho,tak je hovado,jako on sám!
lazysnake
16.02.2012 12:29
#
a iný zas pichá švagrinú...
kiwwi
16.02.2012 12:30
#
a co ked svagrina opichala jeho?
lazysnake
16.02.2012 12:37
#
vodka
16.02.2012 12:52
#
tak oni spolu uz sukali aj predtim, nez se dala dohromady s jeho brachou...
Giggs
17.02.2012 06:48
#
a iný,treba ty nepíchá vůbec a ani nikdy nebude!Prober se!
hrubas
15.02.2012 21:26
#
Gary Neville Q&A
Q: The player with the worst English you’ve played with?
A: Anderson. In fact the Portuguese lads can’t understand his Portuguese.
Swarley
15.02.2012 21:37
#
C0br
15.02.2012 21:43
#
hefy
15.02.2012 21:44
#
Zvláštní, přišlo mi, že suverénně nejhorší byl vždycky Tevez.
hrubas
15.02.2012 21:47
#
No ja nevim, ale Anderson je v Anglii 5 let a prijde mi, ze doted neni schopnej si koupit zmrzlinu.
hefy
15.02.2012 22:02
#
Oba jsou retardi no.
Cukroušek
15.02.2012 21:50
#
vodka
15.02.2012 23:27
#
♥man united♥
15.02.2012 21:28
#
prospero
15.02.2012 21:34
#
Ryan Giggs Škoda že tu tisícovku už asi nedá, ale aji tak 900 zápasů za top klub, tím se může na světě pochlubit jenom málo fotbalistů. A Evra ať si odpočine, byl jediný z obrany který odehrál snad každý zápas letošní sezóny, a jestli je Fabio už zdravý, tak ho rád uvidím na hřišťu.
Listeroman
15.02.2012 21:40
#
Škoda, tak alespoň vyhraje Plzeň.....
kubys
15.02.2012 21:41
#
Poslední soutěž, co Fergiemu s MU chybí.
Swarley
15.02.2012 21:47
#
no popravdě moc tomu nevěřím, že to vyhrajeme...uvidíme jak moc velkou část síly budeme EL věnovat
prospero
15.02.2012 21:57
#
Za poslední roky to nikdo z velkoklubů nevyhrál. Vždycky trofej seberou ti co by v LM neměli šancu.
Swarley
15.02.2012 22:03
#
no uvidíme, já doufám, že to nevypustíme a zkusíme se o to poprat...
prospero
15.02.2012 22:12
#
Aji když priorita je liga, tak EL by jsme vypouštět neměli. Anglické poháry už jsou letos pasé, takže síly zase tak moc tříštit nemusíme. Jestli nebudem mět extra nepříznivý los tak týmy na které můžem narazit nebudou dosahovat kvalit anglické špičky tak není důvod aby to mladí nezvládli.
Tomanatura
15.02.2012 22:48
#
PMEZ mu chybi taky...
kubys
15.02.2012 22:51
#
LM je nástupce PMEZ, to bychom tu potom mohli polemizovat o tom, že mu chybí i Pohár UEFA...
kubys
15.02.2012 22:52
#
Což teda samozřejmě chybí, ale je snad jasné, že může vyhrát nástupnickou soutěž.
Tomanatura
15.02.2012 23:01
#
A PVP jako nevyhral nebo co? Vzdyt narazim na toto.
kubys
15.02.2012 23:14
#
PVP a Pohár UEFA je naprosto něco odlišného...
cristiano.K.
15.02.2012 23:16
#
Tomanatura
16.02.2012 00:10
#
''naprosto odlisneho'' tezko, jelikoz funguje na stejnem principu. Nynejsi EL je, s par upravama, to stejne, jako PVP.
sansom
16.02.2012 00:22
#
to stejné jako v čem ? PVP a UEFA byly opravdu dvě naprosto odlišné soutěže EL je následovníkem poháru UEFA
kubys
16.02.2012 00:22
#
PVP fungovalo na bázi postupu z domácího poháru, resp. obhajoby z předchozího roku. Pohár UEFA na bázi postupu z ligy. Vzhledem k tomu, že UEFA absorbovala PVP sama do sebe, když předtím tady byly naprosto nezávisle na sobě je snad více než výmluvné a dokazující, že EL je nástupnickou soutěží od PU a ne PVP, které zaniklo v '99...
kiwwi
16.02.2012 09:16
#
pokial viem, tak sa hrala Liga Majstrov, Pohar UEFA a PVP sucasne, cize tazko
Tomanatura
16.02.2012 09:32
#
to zpochybnuju kde?
kiwwi
16.02.2012 10:14
#
ved sa snazis nabudit dojem, ze dnesna EL je obdobou PVP, pricom EL je premenovany niekdajsi pohar UEFA a PVP zanikol
kubys
16.02.2012 10:35
#
gombik
15.02.2012 21:43
#
v evropské lize, to mě vždycky dostane
HonzíkKája
15.02.2012 21:57
#
Takže po dlouhé době dvojčata spolu na hřišti. + Valencia taky pořádná dávka zápasů.
sansom
15.02.2012 21:58
#
EL postavit na mladících v téhle soutěži mě je tak nějak jedno jak dopadnem
♥man united♥
15.02.2012 22:05
#
hrubas
15.02.2012 22:21
#
jenage
15.02.2012 22:38
#
bude hrat uz Cleverley?
r.mrazik
15.02.2012 22:44
#
s tymem cestuje...jestli bude hrat? kdo vi...
Sajk
15.02.2012 22:54
#
Snad mohli by se rozehrát hráči po zranění jako např Nani a právě Cleverley. Jen je velká škoda, že nejel ( neletěl ) taky Berbs
r.mrazik
15.02.2012 22:44
#
jsem zvedav na mladyho eriksena...jestli zahraje dobre,tak v lete prijde
HonzíkKája
15.02.2012 23:01
#
Proč by přišel?
prospero
15.02.2012 23:28
#
Páč ho má SAF vyhlídnutého. A říká se že když proti nám jeho oblíbený fotbalista dobře zahraje, tak ho koupí. Saha nám dal dva góly a Edwin nás vychytal a Fergie je vzal oba.
Kaze
15.02.2012 23:34
#
Někde jsem četl, že takto bral i Valenciu, Ronalda a Naniho.
vodka
15.02.2012 23:39
#
naniho ne...
r.mrazik
16.02.2012 10:12
#
naniho mu dohodil kvejroš ne?
j_mrazik
16.02.2012 10:26
#
Bebého měl určitě hodně načíhanýho...
r.mrazik
16.02.2012 10:33
#
nahodou...takovy progress nemel zadny jiny hrac
Rssa
16.02.2012 09:27
#
Dneska ráno jsme vám poslali Kuyta i s mašličkou. Pracanty SAF rád, navíc vás rozdrtil hattrickem nedávno, takže jeho kvality jsou nepopiratelné a SAF to vidí.
prospero
16.02.2012 09:49
#
No dobře, přidávám podmínku že musí mět kvalitu a nebo potenciál na to aby se prosadil v áčku. Což Kuyt, i přesto že ho mám dost rád, momentálně nesplňuje, a dost možná už nikdy splňovat nebude.
cristiano.K.
16.02.2012 10:17
#
r.mrazik
16.02.2012 10:10
#
Kaze
15.02.2012 23:43
#
Mimochodem, Eriksen je AMF, ne? Kde by hrál? Podhrot hraje Rooney a vyhovuje mu to, možná v záloze v budoucnu vedle Cleva, ale zase kdo bude bránit?
prospero
16.02.2012 01:14
#
Nikdo a všichni. Rooney se dost vrací, stejně tak Valencia. A spolupráce Cleverley - Anderson fungovala a taky není ani jeden z nich DM.
r.mrazik
16.02.2012 10:11
#
anderson a clev jsou dost casto zraneny...oba jsou takovy skleneny...a ryan s paulem nebudou hrat vecne...
kiwwi
16.02.2012 10:16
#
ty vole, zasa skleneny Cleverley
r.mrazik
16.02.2012 10:32
#
tyvoe,a kolik toho nahral?ve wiganu taky neco mel...neni to proste drzak...co chces slyset?
kiwwi
16.02.2012 10:40
#
sak ma jedno a to iste obnovene zranenie...smola je ze sa mu to stalo na zaciatku kariery za Acko...zato este nemusi byt skleneny...skleneneho hraca si predstavujem nieco ako Diabyho, ktory si zrani pri najblizsej moznej prilezitosti stale nieco nove
r.mrazik
16.02.2012 13:19
#
ted ano...predtim ve wiganu mel neco se svalem (vazem?)...proste posledni dobou zatim moc nevydrzi...
sidy10
15.02.2012 23:15
#
nechápu, proč nevzal Berbatova
Kaze
15.02.2012 23:49
#
Zranění
Rssa
16.02.2012 09:28
#
Nechej odpočívat koho chceš, stejně EL nevyhraješ. MU se bude urputně snažit urvat ligu, na EL se jako ostatní týmy jeho pozice stejně vykašlou.

Akorát ta výmluva u Evry je dost chabá i na SAFa.
prospero
16.02.2012 09:53
#
Proč výmluva? Napadlo někoho z vás že je to způsob jak SAF pracuje s týmem? Evra je přemotivovaný, tak si dá oddech aby si vyčistil hlavu. Fergie už takhle nechal stát pár hráčů, Rooney loni seděl pár zápasů, když měl svouju krizu a potřeboval přijít na jiné myšlenky. A vy se okamžitě stavíte do role obětí a berete to jako útok na sebe.
r.mrazik
16.02.2012 10:13
#
navic dyt evra hraje porad a porad...potrebuje odpocinek....
Rssa
16.02.2012 10:15
#
Jaká oběť? Jaký útok na sebe? Co to zas plácáš (stejně jako ten hodně stupidní výrok nahoře na mesyase, kterého si hned pasoval do role fandy Liverpoolu. Zdá se mi, že spíš ty s niflheimem to neunášíte a kopáte kolem sebe.
Prostě a jednoduše se mi zdá jako hloupá výmluva, že ho nechá sedět kvůli emočně vypjatému týdnu. MU vyhrálo, Evra je právě na koni, že by byl nějak přemotivovaný v podstatě bezvýznamném zápase, to nehrozí. Pokud by řekl,m že ho chce šetřit, protože odehrál spoustu zápasů, tak to zní logičtěji a rozumněji.
prospero
16.02.2012 10:39
#
Mě unavuje jak se neustále děláte ublíženéma a obviňujete všechny kolem. Sir Alex, FA, Evra, všichni jsou proti vám. Nejdřív plácáte Suareza po zádech kvůli tomu že nechtěl Evrovi podat ruku, a když vám došlo že to není úplně košer chování, tak se někteří pokusili dokázat že Suarez ruku podat chtěl, ale Evra ju odmítl. Došlo vám vůbec že Evra je ta oběť? Aji podle výkladu FA, aji podle slušného vychování, a když už sme u toho tak aji z hlediska občanských zákonů Spojeného království. Pochopitelně že vám to nedošlo, Suarez překročil pravidla, ale vy jste strana které podle vás bylo ublíženo. Upřímně, kdybyste za to stáli, tak by vám to tak šlo omlátit o hlavu, ale nikdo z nás to neudělal, dokonca ani kiwwi který vynechá málo příležitostí jak rýpnout. A vy místo toho abyste šli do sebe a řekli, "jo, udělal blbost, trest je přísný ale spravedlivý, tak hledáte výmluvy. Vždycky když se dostanete do úzkých, tak zaujmete roli oběti. Těším se na zápas s Ajaxem, a už teďka vím jak tady budou lidi blít na Evru který ani nehraje.
kiwwi
16.02.2012 10:44
#
ja som dnes cital komentar jedneho scousera:
Pokakany Evra, sa boji ze ho tam zlincuju...takto nejako to mozno mohol mysliet aj Rssa
prospero
16.02.2012 10:47
#
Tohle tvrdili aji o zápase na Anfield Road, že strachy nepřijede, aji o nějakém Francouzském přáteláku kde by se ti dva měli potkat. Prostě z nenávisti.
kiwwi
16.02.2012 10:49
#
sak ja som mu aj odpisal ze na Anfield sa nebal prist ked to bolo cerstve a teraz sa boji prist na Ajax? Lenze on mi kontroval nepriestrelnou konspiracnou teoriou:

vies v Ajaxe bol trosku dlhsie ako v LFC a ma tam brutalne zazemie a kamaratov...a ktomu ma tam aj krajanov z Uruguaju. Preco by mali LFC hraci ist po Evrovi? Je to novy hrac v teame a niesme ziadni reznici. Kazdy kto trosku rozmysla vie, ze jediny dovod preco Evra nebude hrat (v dolezitom zapase!) je strach a riziko zranenia.
prospero
16.02.2012 11:03
#
Což je blbost, protože spolu s Anglií a Francií je Holandsko země která je nejvíc citlivá na otázky rasismu. Tuším že to byl Kluivertův otec který byl první černošský Nizozemský fotbalista a Nizozemci se s tím museli složitě vyrovnávat. Ale vyrovnali se s tím, stejně jako zbytek společnosti a teďka je tam rasismus tabu stejně jako v Anglii. Takže pochybuju že by hráči Ajaxu bojovali zrovna za tuhle myšlenku. Kór když jejich fanoušci zrovna oni o rasismu víjou dost ze své vlastní zkušenosti.
kiwwi
16.02.2012 11:07
#
ale vsak jasne, oni su proste uz tak paranoidni a plni nenavisti, ze tie konspiracne teorie od nich vychadzaju ako na beziacom pase
Rssa
16.02.2012 10:49
#
Odkážu jen na zápas s MU a diskuzi, kde píšu o generalizaci. Pokud nejsi schopen napsat něco přímo adresovanýho, tak radši nic nepiš. Já když někoho chci zkritizovat, tak zkritizuji přímo jeho a neschovám se za slovo"VY", což ty teď děláš. Odsuzuješ každého fanouška Liverpoolu už jen proto, že fandí Liverpoolu. A pokud někdo kritizuje MU nebo Evru, tak je to podle tebe hned fanda Liverpoolu.
Pokud si přečteš tu diskuzi, tak třeba z mých příspěvků se dočteš, že jediná věc, jak jsem podpořil Suaréze byla ta, že jsem napsal, že jeho reakci chápu (s vysvětlením, že pokud on si myslí, že seděl neprávem, tak je reakce pochopitelná). Podívej se i na konec zápasu a schválně mi najdi např. nějaké odsuzování Evry za oslavu.
Přijde mi, že se chováte strašně ublíženě, každý, kdo vám zkritizuje hráče, klub, trenéra, je hned blbec a zaslepenec. Nerozeznáte zaslepenost od obyčejné diskuze a hecování během zápasu. Vem si za příklad vodku - během zápasu to vypadalo, že je to snad největší kanál od vás (sorry vodko ). psal urážky, sprostě, provokačně. Stěžoval si na něj někdo? Ne! Choval se hůř než my? Ano! Bere ho někdo za zaslepence? Ne, protože po zápase se dokáže ovládat, píše věcně a aspoň já chápu, že to byl jen hec. A dokáže přijmout kritiku. Což upřímně ty a poslední dobou ani niflheim (kiwwiho neberu, to je extrém) teď už nezvládáte.
Asi tak.
kiwwi
16.02.2012 10:51
#
pekne si odviedol diskusiu
Rssa
16.02.2012 10:57
#

Diskuze je i o tom, proč každá připomínka na adresu MU je brána od vás tak plačtivě, tak nenávistně, tak zaslepeně.
Ano, má na tom částečně podíl i naše grupa fandů Liverpoolu, ale vy taktéž, tak už to sakra pochopte, že není chyba jen na naše straně. A ne každý fanda Liverpoolu je hned blbec, jak nahoře prospero napsal, což je podstata této diskuze, i když začala jinak.
Zkus trošku zapřemýšlet.
kiwwi
16.02.2012 11:02
#
pokial dobre vidim, vsetci sa divia tomu, co je vyhovorka na tom, co povedal Fergie...kazdy sa ta spytal tu istu vec a ty si ani raz neodpovedal...akurat sa ti podarilo odviest diskusiu do takeho stadia, ze sa porovnava ktory tabor je zaslepenejsi
Rssa
16.02.2012 11:05
#
16.02.2012 10:15
16.02.2012 10:16
16.02.2012 10:41
16.02.2012 10:33
kiwwi
16.02.2012 11:10
#
ale vyhovorka ma nejaku pricinu omg, ved uz nebud ako maly
ty stale len pises ze sa ti to zda ako vyhovorka pretoze Evra je psychicky na koni...na to aby to bola vyhovorka by to muselo mat ale inu pricinu preco ho Fergie neda hrat...a to mi chceme vediet co je podla teba ta pricina...co SAF chce zakryt tou vyhovorkou?
prospero
16.02.2012 11:11
#
Generalizace nesnáším všeobecně, ale u vás je to umění najít člověka který má k celé téhle věci dokáže zaujmout odstup. Zaregistroval sem akorát dEsta. Zbytek je na jedno brdo.
kiwwi
16.02.2012 11:16
#
na pl.cz pisal rozumne dlhodoby fanusik LFC oNDRO ci ako sa vola...ale to je fakt asi tak vsetko

nechapem preco sa Rssa divi tej generalizacii po tom, co tu pocas tejto kauzy predviedli fanusikovia LFC...lepsi priklad odvovodnenia generalizacie si uz ani neviem predstavit
Rssa
16.02.2012 11:18
#
Generalizaci by sis odůvodnit neměl nikdy. Pokud chceš být lepší než ostatní, tak se nechovej jako ostatní. Vy jste tím spadli na stejnou úroveň jako ti, na které nadáváte.
Rssa
16.02.2012 11:16
#
Tak třeba Darth Vader? Třeba Wat? Třeba i tomasinho tam rozhodně nedělal čoro moro ohledně stažení či nestažení Evrovy ruky nebo co se to tam postovalo?
Tady prostě lžeš a generalizuješ.
prospero
16.02.2012 11:23
#
tomasinho11.02.2012 15:38
Co ten čurák dělá? Bože můj, to je zoufalec.
Ale uznávám že tenhle byl jeden z těch kteří byli nejklidnější. Možná kvůli tomu že se k tomu skoro nevyjadřoval. Z těch co se vyjadřovali ste byli všichni na jedno brdo. Kromě toho dEsta.
Rssa
16.02.2012 11:33
#
Stejně můžu argumentovat vodkou, který to tam roztáčel podobně, ale vím, že po zápase už není tak agresivní a útočný a má určitý nadhled. Házet ti tu jeho příspěvky nebudu, věřím, že si je dokážeš najít stejně jako sis našel tomasinha. Důležité u jednotlivých uživatelů je, jak se projevují dlouhodobě. Což tomasinho se projevuje inteligentně. Proto stále nemáš pravdu s tou generalizací a budeš pokrytec dále, pokud to bude používat.
kiwwi
16.02.2012 11:38
#
tomasinho
11.02.2012 18:27

tomasinho
11.02.2012 22:55

davno po zapase sa stale metal ako postreleny scouser
prospero
16.02.2012 11:45
#
Ale já jsem to přece psal opačně. Psal sem že z fanoušků Liverpoolu se k tomu prakticky nikdo nedokáže podívat z odstupu. Takže to uděláme opačně. Ty mi najdi někoho z pravidelných liverpoolských fanoušků kdo má rozumné stanovisko - mimo toho dEsta, a já uznám že takových lidí je víc než jeden a generalizace nemá smysl. Páč zrovna v tomhle si myslím že generalizace smysl má. A ještě jednu věc - pečlivě rozděluju chování a povahu. A o povaze dneska VŮBEC nepíšu.
Rssa
16.02.2012 11:56
#
Však to už píšu nahoře. Kromě dEsta i Wat nebo Darth Vader. A stojím si za tím, že i tomasinho, i když tu budete házet nějaké konspirační příspěvky, které vznikly na základě dlouhodobého sporu, většinu času se dá považovat.
I vy máte podobné jako my Gerrarda-8 nebo jak se ten trotl jmenuje, ale nikdo negeneralizuje, že fanoušci MU jsou blbci.
Už jsme psal minule, generalizace má smysl jen při tvorbě map, ne při hodnocení chování (o povaze jsem taky semizdá nic nepsal...)
kiwwi
16.02.2012 12:04
#
stale si nevysvetlil co si myslel pod tou vyhovorkou
prospero
16.02.2012 12:09
#
Šak já taky negeneralizuju že fanoušci Liverpoolu jsou blbci, generalizuju to že v zrovna v téhle konkrétní věci jste houfně přijali roli obětí a táhnete to už od tuším listopadu bez změny stanoviska. A těžko najít za tu dobu někoho ze scouserů kdo by řekl něco jako "Evrův postoj je pochopitelný", nebo "FA si to asi celé nevycucala z prstu", nebo "Evra je kapitán Man United a kdyby nám někdo šáhl na Gerrarda tak bych viděl rudě a chtěl něčí hlavu"
Wat
16.02.2012 16:25
#
Hm, něco na smysl té poslední věty jsem někde psal, tuším.
cristiano.K.
16.02.2012 13:12
#
kiwwi
16.02.2012 11:26
#
tomasinho
11.02.2012 15:38
Co ten čurák dělá? Bože můj, to je zoufalec.

Evertonian
11.02.2012 15:39
To je chudák ten Evra... Ubožák...

reakcia tomasinha
tomasinho
11.02.2012 15:41

tomasinho
11.02.2012 18:27
https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc7/395362_10150526397595846_9879150845_9250382_1406495400_n.jpg

Jako první prý uhnul Evra pak se ohnal. Nechci to řešit, blbci jsou oba, ale zase všechno házet na Suareze.

tomasinho
11.02.2012 22:55
Svou vinu na to má, ruku před Suarezem dal dolů a když šel Suarez dál, tak pak začal hrát uraženého. Podle mě v plánu podat ruku neměl ani jeden, jenom Evra udělal divadlo.

kiwwi
16.02.2012 11:26
#
tam v tej reakcii tomasinha na Evertoniana je " "
cristiano.K.
16.02.2012 13:18
#
jak máme nazvat debilní chování hráče? to tu máme psát, ten černej kluk,co se tam raduje před Suarezem to nedělá dobře...... nebo jednoduše napsat,že to je dement
kiwwi
16.02.2012 13:20
#
nie mate napisat ze Suarez urobil dobre ked mu nepodal ruku a Evra je kokot, potom ze podat ruku mu chcel ale Evra nechcel a je kokot a nakoniec zistit ze ste sa zosmiesnili ale aj tak napisat ze Evra je kokot
cristiano.K.
16.02.2012 13:31
#
však já psal,že Evra je kokot,protože žadonil o ruku.Suarez jsem za to pochválil,že mu jí nepodal a ani mě nenapadlo hledat nějaké fotky,že mu jí Luis podával první,což jsem odsoudil z řady scouserů.
kiwwi
16.02.2012 13:50
#
dEst
12.02.2012 13:25
Jak můžeš v tomhle stát za Suárezem? Proč teda Evrovi odhazoval ruku? Proč oba kluby vydali prohlášení, že mezi nima bude "handshake"?

Pusť si co včera řekl Alan Hansen a Shearer v motd. Vysral se na Kennyho, vysral se na klub, shodil sám sebe včera. Mohl mu podat ruku, mohl bejt konec týhle dementní aféry, ale ne, nebude to tak.

tvoja reakcia> " "
cristiano.K.
16.02.2012 14:41
#
však s jeho názorem nesouhlasím. V tomhle LFC se ztrapnil,pokud vydal vyhlášení,že si ruce podají, tak se měli nejdřív domluvit se Suarezem, pokud je ochoten mu ruku podat. Pokud odpověděl,ruku mu podám, tak měl dostat od LFC pokutu za neplnění příkazu.
kiwwi
16.02.2012 14:48
#
Suarez prislubil, ze si ruku poda, preto LFC take prehlasenie vydalo...Suarez strapnil ako klub, tak aj seba
cristiano.K.
16.02.2012 16:55
#
Suarez nebo vedení přislíbilo? Já mám za to, že jen vedení, proto se u mě ztrapnilo jen vedení
kiwwi
16.02.2012 17:11
#
Suarez prislubil klubu a to vydalo vyhlasenie...strapnil seba aj klub...ale vam z tejto rovnice aj tak vyjde Evra je kokot, takze to je zbytocna snaha
cristiano.K.
16.02.2012 17:42
#
mně se líbí, jak ty všechno víš a jsi si jistej a nemohlo to teda být tak, že vedení vydalo přislíbení a Suarez o tom nevěděl? Protože potom samozřejmě nesplnil pokyn a měl by být potrestán pokutou,ale to se co? Nestalo a furt nevím,co sem cpeš Evru,že je kokot vím,už dávno
kiwwi
16.02.2012 17:52
#
nemohlo, najdi si to
vodka
16.02.2012 12:53
#
pff
Rssa
16.02.2012 23:25
#
r.mrazik
16.02.2012 10:13
#
evra si potrebuje odpocinou psychicky i fyzicky...a mas pravdu,EL je pro nas podruzna...
Rssa
16.02.2012 10:16
#
Fyzicky chápu, ale psychicky je právě na koni, to problém nebude.
r.mrazik
16.02.2012 10:34
#
psychicky na koni? nerekl bych...porad se mele dokola...podani ruky,jeho oslava a tak...nedivim se,ze ho alex nechal doma,aby to cele vychladlo...a treba taky ma pokoj od rozhovoru s novinami,protoze je zastupujici kapitan...chapes...uplne ho z toho kolotoce vyndal...
Rssa
16.02.2012 10:41
#
Já osobně bych to bral jako zadostiučinění. Chápu oba hráče - Suaréze, který si myslí, že neprávem seděl 8 zápasů a proto nepodal ruku nepříteli. Ale i Evru, který se cítil uražený, byl na něj tlak, který po zápase z něj spadl a tak oslavoval jak blázen - což možná bylo nevhodné před Suarézem, ale naprosto pochopitelné. No a teď, týden po zápase, kdy už se o tom v podstatě nemluví, vše je už minulostí, Evra vyhrál zápas proti Liverpoolu i proti Suarézovi, nemá důvod být psychicky dole nebo tak něco. Fyzicky nejspíš jo, protože pokud se nepletu, tak hraje skoro nepřetržitě, což se projevuje i na jeho výkonech.
r.mrazik
16.02.2012 13:22
#
myslim,ze tu psychiku dost podcenujes...ono napnuty hrac je taky k prdu...vsak se ta ruka resi i tady u nas...jeste vcera se resilo,jestli suareze kvuli tomu pool pusti...
ja alexovi verim,ze ho vynechal i kvuli psychice...
kiwwi
16.02.2012 10:17
#
vy sa cez toho Evru proste neviete preniest, to je tak komicke
Rssa
16.02.2012 10:22
#
Další zaslepený MUfan...no, vy se teda vybarvujete, jedna radost.
kiwwi
16.02.2012 10:25
#
tak o akej vyhovorke to hovoris...akoze psychickym oddychom chcel SAF zakryt fyzicky oddych ci co?
Rssa
16.02.2012 10:29
#
To si dokázal vydedukovat z toho, co bylo napsáno? "Král dedukce", fakt.
kiwwi
16.02.2012 10:31
#
to nie je dedukcia ty hlupacik, ved to je ironia
chcem proste vediet, co si tou poznamkou myslel...sa trochu zamotavas
Rssa
16.02.2012 10:35
#
Nauč se tedy význam slova ironie, když ho chceš používat, ňoumo.
Nahoře to je vysvětlené, bohužel jen někteří pokrytečtí fanoušci MU (třeba zrovna ty) vidí za vším nějaký útok na Evru.
kiwwi
16.02.2012 10:42
#
moja chyba, nie som ziaden jazykovedec...nazvime to teda hyperbolizacia
kazdopadne stale len odvadzas od podstaty veci a stale si nepochopil, co je na tom vyhovorka
kiwwi
16.02.2012 10:46
#
*nevysvetlil
j_mrazik
16.02.2012 10:28
#
Tak mi řekni, proč toho Evru všude zmiňujete. Nechte to bejt, ne? Není důvod se tím neustále zaobírat a prskat kolem toho. Už je to vyloženě trapný.
Rssa
16.02.2012 10:33
#
Já se snad zaobírám konfliktem Evra X Suarez? Já ten konflikt nechal za hlavou už po našem vzájemném zápase. Navíc Evru zmiňuje článek, takže ho nevytahuju já, jen reaguju na článek, což je už z podstaty jednoduché elementární logicky normální, no ni?
Prostě se mi zdá, že Ferguson zbytečně vytahuje zprostředkovaně ten konflikt na světlo, stačilo by říct, že Evra bude odpočívat, protože emočně vyčerpaný po takové vzpruze Evra být nemůže.
prospero
16.02.2012 10:44
#
"Kdyby mě někdo nadával kvůli barvě kůže tak by mi to nevadilo.", "Já kdybych byl teplouš tak bych to rodičům jednoduše řekl", "Kdyby mě umřel někdo blízký tak bych se přes to přenesl", "Kdybych vyhrál zápas nad rivalem tak bych emočně vyčerpaný nikdy nebyl" - to je akorát tvoja představa že to tak musí mět všichni, kterou pravděpodobně nemáš podloženou vůbec ničím, akorát tím že si to myslíš.
j_mrazik
16.02.2012 10:47
#
Rssa
16.02.2012 10:54
#
Kromě toho posledního jsem nic takového neřekl, nechápu, co to má společného?
prospero
16.02.2012 10:58
#
Protože to ostatní je úplně stejný vzorec myšlení jako to cos napsal předtím. A na těch ostatních příkladech bys měl vidět jak to tvoje tvrzení stojí na vodě. Říká se tomu argumentace pomocí příkladů.
Rssa
16.02.2012 11:09
#
No jo, ale já nenapsal že JÁ bych unavený nikdy nebyl. Napsal jsme, že emočně vyčerpaný Evra po takové vzpruze být nemůže. Dobrá, můžu to opravit na tvrzení "by být neměl" příp. "by nemusel být", ale to nemění podstatu, že si myslím o tom tvrzení SAFa, že není přesné.
prospero
16.02.2012 11:13
#
Jestli chceš tak ty svoje příklady můžu přepsat do trpného rodu. Na podstatě se nezmění nic.
Rssa
16.02.2012 11:34
#
To je ale právě rozdíl. Právě proto, že si to myslím, tak to tak vnímám. To je jasné, ne?
prospero
16.02.2012 11:46
#
Tak potom nemůžeš mluvit za ostatní když si uvědomuješ že je to jenom tvůj pohled na věc.
Rssa
16.02.2012 11:51
#
Tak protože jsme na fotbalovém portále, kde se vyměňují názory na fotbal, je logické, že je toto můj názor na tuto věc. Podle mě (budu příště psát u každého názoru, abys byl v obraze... ) SAF využil možnosti a opět si rýpl do uběhlého zápasu, když zmínil tu věc s nepodáním ruky. Ale zase abych mu nekřivdil, pěkně se v tom rozhovoru vyjádřil o LFC a chápe, že MU LFC potřebuje.
prospero
16.02.2012 11:57
#
Jo, to tak piš, já sem se to učil dlouho a hodí se to. A to je dobře míněná rada, ušetříš si mraky hádek.
Rssa
16.02.2012 12:01
#
Dobře, a ty negeneralizuj
r.mrazik
16.02.2012 10:34
#
ktery jsou ty pred nim?
Rssa
16.02.2012 10:37
#
Od posledního zápasu s námi se chovají ve věci Liverpool X MU zaslepeně např. prospero (i když jindy fajn kluk), niflheim (totéž) či právě kiwwi. Za vším vidí Evragate, vše je narážka na konflikt se Suarézem...prostě to vidí jen z jedné strany.
kiwwi
16.02.2012 10:45
#
ale sak uz vysvetli ako si myslel "Akorát ta výmluva u Evry je dost chabá i na SAFa. " a nechame to byt
Rssa
16.02.2012 10:58
#
Však to tu je vysvětleno několikrát, zkus prohledat ještě jednou, třeba to nepřehlídneš.
kiwwi
16.02.2012 11:00
#
ani raz!
niflheim
16.02.2012 12:21
#
Pročítám to téma a nelze sdělit nic jiného, než že by měl Rssa natrvalo zůstat v PD sekci. A vem si pár lidí sebou
kiwwi
16.02.2012 10:26
#
http://digs.by/yX6fEQ

vraj brankarska dvojka Ajaxu
Wilkins
16.02.2012 10:45
#
Proboha, ten musí mít na tu výšku tak 140 kilo, ne?
kubys
16.02.2012 11:58
#
Jojo, tlouštík Jeoren je super.
kiwwi
16.02.2012 10:47
#
100. pre dnesny dobry futbal a vitazstvo United
niflheim
16.02.2012 11:39
#
prospero
16.02.2012 19:03
#
DelPiero137
16.02.2012 12:17
#
Giggs 900 zapasov
kiwwi
16.02.2012 17:52
#
#MUFC XI: De Gea, Jones, Ferdinand, Evans, Fabio, Nani, Carrick, Cleverley, Young, Rooney, Hernandez
prospero
16.02.2012 19:02
#
Na sekundu přesně sem to stihl.
prospero
16.02.2012 19:16
#
Ten pas na Rooneyho byl perfektní
prospero
16.02.2012 19:32
#
Fabio hraje parádně.
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.