FAČR bude mít obrovský problém získat dotace, řekla Valachová

09.05.2017, 16:59
Aktuality

Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.

Autor: ČTK

Související články

Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Soud propustil exnáměstkyni Kratochvílovou z vazby
28.07.2017, 22:05
Seznam.cz: Jansta prý v kauze dotací naváděl k trestnému činu
27.07.2017, 21:35
Aktuálně.cz: V kauze dotací obvinila policie Janstu a ČUS
25.07.2017, 18:12
Gambrinus od roku 2018 ukončí sponzorství vrcholového fotbalu
09.06.2017, 14:08
Bývalý šéf fotbalové asociace Pelta byl propuštěn z vazby
07.06.2017, 18:25
Soud obdržel stížnosti Pelty a Kratochvílové na vzetí do vazby
31.05.2017, 17:59
FAČR má peníze jen na pár dní, pomoci má půjčka od UEFA
25.05.2017, 19:48
FAČR může i přes obvinění čerpat dotace z MŠMT
25.05.2017, 17:58
FAČR je bez dotací a dluží 25 milionů za ME fotbalistek do 17 let
24.05.2017, 12:48
Duba chce FAČR pomoci jako krizový manažer
15.05.2017, 12:00
Pelta podle Radiožurnálu ovlivňoval i složení dotační komise
15.05.2017, 09:58
FAČR má předložit národní radě pro sport zprávu o financování
12.05.2017, 18:47
Fortuna chce po FAČR rychlé prošetření dotační aféry
12.05.2017, 11:02
Půlmiliardová dotace pro sport se podle policie dělila nezákonně
11.05.2017, 13:00
Majitelé klubů jednají o krizi ve vedení českého fotbalu
10.05.2017, 14:51
Vedení fotbalu začalo jednat, členové nechtěli výsledek předjímat
08.05.2017, 10:08
Vedení FAČR bude v pondělí řešit krizi kolem dotací a Pelty
07.05.2017, 12:47
Slavia navrhuje vytvoření fotbalové "úřednické vlády" z osobností
06.05.2017, 14:28
Šéfa Teplic Peltovo zapletení do dotační aféry nepřekvapilo
06.05.2017, 12:49
Soudní řízení s Peltou nebylo podle jeho právníka spravedlivé
05.05.2017, 20:56
Po uvalení vazby na Peltu se mimořádně sejdou majitelé klubů
05.05.2017, 19:32
Obviněný předseda FAČR Pelta půjde do vazby, rozhodl soud
05.05.2017, 17:12
Pelta se podle právníka cítí nevinen, prý se jednalo o lobbing
05.05.2017, 09:40
Fotbalového šéfa Peltu navrhl žalobce poslat do vazby
04.05.2017, 22:44
Asociace odmítla špatné zacházení s dotacemi
04.05.2017, 18:59
V souvislosti s dotacemi navrhli žalobci vazbu pro jednu osobu
04.05.2017, 17:15
Sponzoři neuvažují o ukončení podpory fotbalu
04.05.2017, 15:52
Vyšetřovatelé začali vyslýchat předsedu FAČR Peltu
04.05.2017, 11:02
Předseda FAČR Pelta nebyl podle právníka vyslýchán ani obviněn
03.05.2017, 18:31
Policie při dnešní razii zadržela i pražského zastupitele Březinu
03.05.2017, 16:40
Policie zasahuje v sídle FAČR kvůli dotacím, zadržela i Peltu
03.05.2017, 14:55
Fotbalová asociace ČR potvrdila zadržení předsedy Pelty
03.05.2017, 12:51
Policie viní tři lidi a firmu kvůli programům na podporu sportu
03.05.2017, 11:50

Komentáře (173)

Přidat komentář
smazaný uživatel

Valachové se tato kauza nedotkne? Takové krávy by bylo potřeba se už zbavit.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Už odstoupila

Reagovat
PavlíčeQ

Neříkala na tý dnešní konferenci, že neodstoupí?

Reagovat
smazaný uživatel

říkala, že se nedrží své pozice za každou cenu

Reagovat
PavlíčeQ

jj, že se nebude držet tý pozice za každou cenu, ale že odstupovat nebude a bude chtít ten problém řešit...poslouchal jsem to jedním uchem, ale tak nějak to řekla ne?

Reagovat
kilobyte

Hele v poslední době mění politici své názory po minutách, takže jestli jsi to neslyšel před minutou, tak už to asi neplatí.

Reagovat
smazaný uživatel

stačí poslouchat. Často bývá chyba jinde

Reagovat
smazaný uživatel

Pryč s Valachovou

Reagovat
smazaný uživatel

Valachová odstoupila, právě to řekla ve vysílání ČT24.

Reagovat
lampas

Nic jiného jí stejně nezbývalo, protože v téhle situaci co je, by si socani akorát nasrali do huby, kdyby tam zůstala dál...

Reagovat
smazaný uživatel

No, ale jestli jsem to pochopil, tak zrovna Sobotka s něčím podobným vůbec nepočítal a nebyl tím zrovna nadšený, když mu to Valachová říkala.

Reagovat
smazaný uživatel

Zdroj? Je to docela v rozporu s tímhle.

Bohuslav Sobotka

Děkuji Kateřině Valachové za odvedenou práci a za její odpovědné rozhodnutí, které je v zájmu slušné politické kultury v naší zemi.

Reagovat
Posledni Kovboj

a co ma rict?

"Pica jedna, to mi tak schazelo"

Reagovat
ratusek

Přesně to měl napsat

Reagovat
smazaný uživatel

proc zrovna tohle?? Tohle si asi Bohus nemyslel, to si udelal fotbal sam..Jen chce demonstrovat, ze JEHO lministri odstupuji i na naznak nejake korupcni afery, ko*ot jeden..

Valachova byla naopak jako ministryne fajn..

Reagovat
smazaný uživatel

Nebyla. Snažila se školství změnit k lepšímu ale její změny stojí silně za vyližprdel.

Reagovat
smazaný uživatel

Jak se to vezme--dosla k tem maturitam jak slepa k houslim, celkem se rozjela ta diskuze, co s tim skolstvim jako takovym, bude podporovat ucnovstvi, to slibila-to je taky potreba resit, ne jen VS a maturanty. To skolstvi a jeho reforma neni jen na ty blby 4 roky uradovani ( v jejim pripade jeste min). Nestihla toho moc posrat, tak proc ji kvuli dementnimu Sobotkovi ted podtrhla stolicku chyba mafiany Pelty??

Reagovat
smazaný uživatel

Copak jste chlapi zapomněli na naprosto šílenou inkluzi? Na tzv. multikulti programy ovlivňující malé děti, neschopné se bránit? Na povinnou předškolní docházku? Na nové financování škol? To jsou neuvěřitelné socanské zásahy a vy považujete tuhletu neschopnou blbku původně z neziskovky za úspěšnou???

Reagovat
smazaný uživatel

Nepisu, ze je uspesna..a tyhle veci co si vypsal je stejne na delsi dobu na zavedeni..Skolstvi jako takovy je ozehavy ministerstvo i bez ni ...Ja jen vypisoval, co neposrala a ze dosahla urcite urovne debaty nad reformou treba toho ucnovstvi..A neni tam cely volebni obdobi

Reagovat
r.mrazik

Neni to delsi,protoze to funguje uz ted

Reagovat
smazaný uživatel

Ale nazory na to se dynamicky v dobe meni, vsimni si toho trendu takhle sem myslel to, ze to neni o tom "momentu"

Reagovat
r.mrazik

to nevim...vsechny co znam a co uci,tak na to nadavaji,kam to dospelo...

Reagovat
smazaný uživatel

Je to mozny, ale vim, ze zas nejsi uplne nejmladsi, tak sem prave myslel, ze si pamatujes i dobu, kdy se po tom volalo a ted je to uplne jinak.

To stejny domaci vyucovani--nejdriv odmitani, ze jen zkusenej lektor dokaze decko neco smysluplne naucit a ted se zas razi "rozvoj individualit"

Reagovat
r.mrazik

jak pisu niz...nejsem zadny expert a jen hazu do placu,co rikaji rodice deti a ucitele,co znam...a tedy to,ze inkluze a posledni smerovani skolstvi neni dobre a ze to vzdelavani spis skodi...ze to hraje do karet soukromym skolam,kam se budou normalni deti posilat,jen aby nemusely byt ve tride s detmi ze zvlastnich skol a podobne...

asi jako vsude,extremni reseni situaci neni dobry a tlaceni inkluze na silu a vlastne cele to smerovani mi extremni prijde...

ale to jiste sami lidi poznaji,az budou mit vlastni deti a ty jim budou chodit ze skoly s ne moc fajn vystupy...

podle me se neresi vystup ze skoly,moc se neresi co maji deti umet,ale hlavne aby melo to dite kamarady,citilo se dobre,nebylo vynervovany a dalsi "ptakoviny"....

ale jak pisu niz...to je na dlouhou debatu a stejne to tady vubec nevyresime

Reagovat
smazaný uživatel

Hele, ja mam kluka ve druhy tride, ma ADHD...nova civilizacni nemoc, ja ji taky asi mel, protoze ve skole sem byl pekny kvitko, trojky z chovani a tak..S moji mamou taky nikdo neprobiral nejaky asistenty nebo jestli mam mit nejaky ustupky..Se mnou to skolstvi vyresilo tak, ze nabehl reditel, 60 let, chlap jak hora a normalne me zmlatil...a moji mame to nevadilo, vedela, ze sem si to zaslouzil....Mne to myslim v zivote pomohlo..

Co tim chci rict (nechtel sem ti sem psat muj zivotopis ) je to, ze v kazdy dobe je pristup rodicu jinej, jina poptavka po vyucovacich metodach a tak..Ze ted se vola po inkluzi, novej system maturit nebo to vedeni k individualite neznamena to, ze takovej trend bude treba za 10 let

Proto sem ti psal, ze je to beh na dlouhou trat a o tech trendech v moderni vyuce

Reagovat
r.mrazik

Jj, chápu...jen z mého pohledu a zkušeností ostatních mi to přijde teď spíš jak nějaký sociální experiment...

Reagovat
frankiefcb

hele, co je na té inkulzi šíleného? P.S: nevím pořádně o co jde, jenom že to rozdmýchává emoce, tak by mě zajímalo, co je na tom šíleného. Dík

Reagovat
smazaný uživatel

je to sileny kvuli tomu ze dementi maj zustat mezi svejma a ne brzdit celej retez.

Reagovat
bobis21

to je spíš burešův slovník

Reagovat
Kang & Kodos

Co má napsat jinýho?

Ale za tohle určitě palec nahoru. Když máš průser, tak prostě rezignuješ. Pan "je to provokace" by si mohl vzít příklad

Reagovat
Posledni Kovboj

Reagovat
smazaný uživatel

Nejde o to, co má anpsat jinýho, ale odkud vychází to, co tvrdí Nizozemec, a co je s tímhle v protikladu.

Reagovat
smazaný uživatel

nekteri tu neumi cist

Reagovat
Posledni Kovboj

ty?

Reagovat
smazaný uživatel

No.. Jako právě ne..?

Reagovat
Posledni Kovboj

no....jako prave jo

Reagovat
smazaný uživatel

ne, evidentne ty, kdyz jsi reagoval necim, co se vubec neslucovalo s celym vlaknem..

Reagovat
Posledni Kovboj

dam ti cas, treba do toho dorostes

Reagovat
smazaný uživatel

napsal jsi sracku, ktera v kontextu nedava smysl, smir se s tim

Reagovat
smazaný uživatel

neprizna to ale

Reagovat
Posledni Kovboj

dobre, pro dementy explicitne:

jiny vyjadreni nez nahore se vubec ocekavat neda, jeho obsah nijak nesouvisi s tim, co si Sobotka mysli doopravdy, Valachova konci, takze se bud muze vyjadrit jako kripl, nebo nahnat par politickejch bodu. Tudiz o rozpor jde jen zdanlive. Cau

Reagovat
smazaný uživatel

nikdo zadne jine vyjadreni ani necekal. jde o to, odkud tamten bere informace, ze to sobotka necekal. a to uz tady mas napsane, viz Cartmanova máma 09.05.2017 17:35 takze se (again) radeji nauc cist

Reagovat
smazaný uživatel

Sorry, ale tohle je u tebe výjimečně fakt mimo.

Reagovat
smazaný uživatel

Ale zas prebiras zodpovednost za chyby namestku treba, takhle te muze kdekdo odpalit jako minstra..kor jak si tahle koalice "nakvotovala" ty pocty prislusnych namestku...

Reagovat
smazaný uživatel

Dobeš odstoupil úplně stejně. A to se to období označuje za žumpu český politiky.

Reagovat
smazaný uživatel

Me to v jejim pripade prijde zbytecny(vidim do toho trochu vic nez v kauze u Dobese). Vsem preci musi byt jasny, ze ty dotace sou strasne choulostivy--to jde pres strasne moc uradu, vidi na to spousta lidi co proste podlehnou pokuseni... Neverim, ze by Brusel kontroloval jestli v Horni Dolni maj cerstve natreny lavicky...

A ted to je jeste vetsi zumpa

Reagovat
smazaný uživatel

Souhlas.

Reagovat
smazaný uživatel

Valachová si Kratochvílovou dosadila na místo náměstkyně, znaly se z neziskovky...

Reagovat
smazaný uživatel

hmm, dik za info...Tak to je pak jeji rezignace v poradku..

Twl, ale nechce se mi to verit..z neziskovky rikas? To se spouste lidi nebude libit..Ale ten pocit, kdyz ti nekdo posle zakazku treba za mega a pochazi z neziskovky..wau, to sme na tom hur, nez sem si myslel.

Reagovat
smazaný uživatel

No jak to oznamovala ve vysílání, tak se neustále vyhýbala tomu odpovědět na otázku, jak na to reagoval premiér.

Reagovat
smazaný uživatel

Zajímavej závěr z tohohle teda. To musí bejt Monika na Andreje nasraná, že jsou ty nahrávky. Ten se taky pořád vyhýbá odpovědi.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak musel by si vidět celej její projev jak působila nejistě, když se jí reportérka ptala na reakci premiéra.

Reagovat
ThePigFeathers

Díky Peltis a Valachovič

Reagovat
C-M@ster

Reagovat
salaminoo

To by si kdysi nikdo nedovolil, to vam muzu rict

Reagovat
h8_sfatto

Berbr králem bez dotací. Jsem pro

Reagovat
smazaný uživatel

2 mouchy jednou ranou, díky Míro

Reagovat
fenixLFC

tak bojovníci proti mimovladkam a neziskovkam musia teraz skakat od radosti, co?

Reagovat
Kang & Kodos

Reagovat
r.mrazik

rozesrala školství a odstoupila...gratulujeme

Reagovat
smazaný uživatel

Ne že bych se jí chtěl nějak zvlášť zastávat, ale kde se vzal takovej hate na ní?

Reagovat
smazaný uživatel

Přesně, mně právě přijde jako jedna z rozumných lidí, co ve vládě jsou.

Reagovat
Milan.B

jak babiš?

Reagovat
smazaný uživatel

Co má ona společného s Babišem?

Reagovat
Milan.B

neviem, sa pytam

Reagovat
smazaný uživatel

navic hezka Brnacka <3

Reagovat
smazaný uživatel

asi proto, že po cca 10 nebo kolika letech kdy bylo ve školském zákoně zakotveno právo na inkluzivní vzdělávání s tím, že podrobnosti stanoví zákon, ten zákon na rozdíl třeba od neschopného a prolhaného Fialy(měl možnost napsat vlastní prováděcí zákon nebo inkluzi zrušit když byl ministrem ale neudělal ani jedno) přijala.

Reagovat
smazaný uživatel

Inkluzivní vzdělávání samo o sobě není špatný. Jen vychází z realtivně špatnýho předpokladu racionality rodiče. V podstatě jim jen do určité míry svěřuje víc možností, což může být problém, uznávám.

Reagovat
smazaný uživatel

já neřeším, jestli je, nebo není problém.

Mě jde o to, že se právní nárok na ni zavedl už před drahnou dobou, nikoho to nesralo, řešili to sami učitelé a školy, počet dětí vzdělávaných v rámci inkluzivního vzdělávání narůstal i bez prováděcího zákona na vpodstatě maximum a když se konečně po letech našel někdo, kdo konečně ten zákon k inkluzi napsal, tak se vyrojilo spoustu blbců kteří si na tom chtěli získat politické body. A média spolu s lidmi línými si najít informace jim to sežrala i s navijákem.

Si vzpomínám na jeden hyde park, kde byla jako host ženská, co se zabývala výzkumem inkluze z posledních 5 let a první věta Hergetové byla, že novela zavedla v ČR inkluzivní vzdělávání jako novinku od začátku školního roku. Za chvíli tam prsknou graf vývoje počtu dětí v rámci inkluzivního vzdělávání a v předchozím roce přes 40000. Pak nevíš, jestli se tomu máš smát, nebo brečet.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
r.mrazik

Inkluze je hlavní problém...vsak se zeptej někoho kdo učí nebo má děti,jak je školství v prdeli díky těm novým věcem..

Rušení zvláštních škol, ve třídě až 4 učitele, lidi dávají děti raději na soukromé školy a další věci

Vůbec nejde o výstup z ale o to,aby dítě mělo kamarády, řešení kraviny místo problémů a tvoření nových....tuny papírování...a další věci

Prostě to šlo do sraček poslední roky...

A neříkám že za to může primárně ona..ale nic dobrého taky nepřinesla

Reagovat
Miguel19

Mám doma 2 učitelky. Školství je rok od roku horší a horší.

Reagovat
r.mrazik

Je to bohužel tak...a jestli budeš pro svoje děti chtít to nejlepší /normální,tak jedině soukromá škola,protože státní jdou neskutečně moc dolů

Reagovat
Arbiter

problém inkluze není samotná myšlenka, problémem je to, že za 1) ministerstvo se vysralo na přípravu a za 2) ředitelé se vysrali na přípravu. Chybí prostě prachy a nikdo je do toho nechce dát...

Reagovat
Chlupatá máma

Inkluze je genocida evropský vzdělanosti.

Reagovat
ondrasch77

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
r.mrazik

To neni pravda...on ten system nefunguje ani ve tride

Pral bych ti byt ucitel a mit ve tride otravny hloupy sprosty dite a k nemu asistenta,ktery tam je uplne jedno,a do toho muset ucit ostatni deti

Ne,fakt to neni dobry pristup,kdyz do inkluze spadly deti ze zvlastnich skol a ted ty normalni to odnasi

Opravdu ze zkusenosti to ted stoji za hovno a rodice davaji deti uz ted radeji soukromych skol...

Reagovat
smazaný uživatel

Jenže inkluze není žádná novinka, je tu už cca 13 let a bylo do ní začleněno přes 40000 dětí před nástupem Valachové, tím jejím zákonem, na který se odvoláváš stoupl počet dětí o 250. Takže znova, co s tím má ona společného? Nebo je podle tebe víc 250 než 40000.

Papírování bylo vždycky, výrazně ho přibylo s RVP, což je ovšem jen otázka, nakolik se tomu někdo chce nebo nechce věnovat, u řady věcí je pak snaha jistit si pozadí u hrozících průserů před tlakem ze strany rodičů.

Boj o lepší školy byl ve větších aglomeracích vždycky, kdy existovalo pár lepších škol, kam se rodiče se zájmem o výchovu snažily nacpat svoje děcka a školy, které braly vše v okolí a podle toho to i vypadalo.

Já neříkám, že všechno je ideální, ale apokalyptické vize slýchám o školství dost dlouho, jak jsme blbější a neukázněnější než předchůdci jsem slýchal celou SŠ i dvě VŠ, znám lidi, kteří v něm působí jak vrstevníky, tak i starší a hlavní problém co slyším je pořád stejný - peníze, nově vyšší tlak ze strany rodičů jak v oblasti vzdělávání, tak i výchovy a změnu v přístupu dětí díky internetu a informačnímu boomu.

a jen tak pro info, na gymplu, kam jsem chodil by se našlo dost vyučujících, které bych za dobré nepovažoval, jejich pedagogické schopnosti nehodnotím jako příliš vysoké a přesto škola byla považována za kvalitní a byl o ni značný zájem.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
r.mrazik

Jak rikam,beru zkusenosti ze skolky a zakladni skoly...a nepral bych nikomu ucit,kdyz ti do tridy hodi deti,ktery by normalne byly ve zvlastni skole a do toho asistenta k nim...

A to driv nebylo

Ted to dite nema moznost a je v ty zakladce na silu i kdyz na to nema

A ucitel je nucen ho tam drzet za kazdou cenu

Jsou na tom biti normalni deti a potvrdi ti to kazdy ucitel i rodic,co pak haze deti do soukromych skol

Reagovat
smazaný uživatel

A kolik takových škol je? Já teď nemám čas a jen kvůli tobě ani nechci hledat přesné statistiky , ale cca 50000 jsou všechny děcka se zvláštními vzdělávacími potřebami. Na první pohled je to číslo strašné a v porovnání s komunismem šílené, jenže to je podobně relevantní statistika jako psychické nemoci, kde v obou případech platilo, že když to nebylo zjevné, tak to nikdo nediagnostikoval, dnes to má pomalu každý kdo chce(porucha pozornosti, sociální znevýhodnění - nemusí být jen cigoši, stačí rodiče, kteří se tomu děcku nevěnují, třeba proto, že si myslí, že škola stačí) což ovšem automaticky neznamená, že všichni z těch 50000 mají nárok na asistenta, takových tam bude menšina, osobně bych to viděl kolem čtvrtiny. Navíc si uvědom, že jde o číslo za celou republiku a všech 9 tříd základky, takže to dělá zhruba 5 %.

A příklad se 4 dětmi v jedné třídě? Právě o tom inkluze je, že se děcka ze širokého okolí nebudou hromadit ve vybraných školách a bude jich v jedné třídě 5 s asistenty, ale že se rozloží do běžných škol, kde se to ztratí.

Jinak vlastní zkušenosti s asistenty mám až z VŠ, lehčí poruchy nebo sociální znevýhodnění se za mě nediagnostikovalo a při praxi, protože mám minimum ale dělám něco jiného, to byly případy, které by člověk nepoznal, kdyby mu to neřekli.

Jinak hlavní problém všech škol a je jedno, zda soukromých nebo státních jsou učitelé. Pokud budeš mít většinu sboru lidi, kteří učí 30 let jednu a tu samou hodinu, tak to bude stát za kulové bez ohledu na počet dětí s ZVP, pokud dobré, tak to zvládnou, děcka se zabavit výukou dají, proto taky na učitelství studuješ

Reagovat
r.mrazik

beru to tak,jak to maji znami...na mensim meste...

byla tam zvlastni skola a zakladka...

do zvlastni posledni roky nemohli ucitele posilat temer zadne deti,byli nuceni je nechat na zakladce,i kdyz nezvladali...

ted tu zvlastni zrusili i z dusledku inkluze...preci jen pry ty deti (odebrany od fetaku,cigani a dalsi) se lepe zacleni,kdyz budou chodit do normalni skoly s normalnima detma...

samozrejme se to vubec nezvlada,decka rvou pri hodinach,posilaji asistenci do pice (doslova)...ucitele nemaji zadnou moznost manevrovani...maximalne ty smrady hodi z prvni tridy zpatky do skolky...takze posilaji do prdele deti a ucitele ve skolce...

neni to jen o poruchach...je to o celku...

a dost verim,ze takove problemy resi i jinde,nez jen u nas...

nepral bych zadnymu uciteli zazit ty smrady,co maji u nas ve skole ted,co tam dostali...to je naprosty peklo....kdyz ty deti uznavaji jen pozici sily a respektu (jak nejaky negri z americkych filmu...)

a dopad je takovy,ze normalni decka divoci a rodice je radeji davaji do soukromych skol....

diky inkluzi to statni vzdelavani jde dolu...vsak si jen vem,komu tim prospejes a komu tim ublizis...ten nepomer je obrovsky...

Reagovat
r.mrazik

*ale je to na dlouho a nekonecna debata...

misto aby se hlidal vystup ze skol,tak se resi podobne "kraviny"...

Reagovat
smazaný uživatel

Podléháš neuvěřitelně desinformacím. Co popisuješ není standard, při nejlepším velkej exces.

Reagovat
r.mrazik

Ale to neni pravda...rodice uci

Reagovat
smazaný uživatel

Tak mi vysvětli, proč ignoruješ čísla, která jsou jasná.

Před novelou necelých 50 000 dětí, po ní nárůst o 250? V roce 2012 za Dobeše/Fialy 40 000, před novelou 50 000 a po ní nárůst o 250 a pravděpodobně to už masivně neporoste.

http://zpravy.idnes.cz/inkluze-z-krajske-perspektivy-dzo-/domaci.aspx?c=A160822_200000_domaci_zt

Reagovat
r.mrazik

uprimne nevim...nejsem expert a jen sem pisu zkusenosti jinych...

statistika je krasna vec a do tech cisel popravde nevidim

veril bych ale,ze jde o celkovou zmenu za posledni roky...a ta je podle zkusenosti lidi dost zrejma...

nucene zaclenovani deti,ktere by drive zaclenovany takhle drsne a na silu nebyly...

Reagovat
taws

no tvrdit to zrovna o ní po tom, co předtím tam byly individua typu Dobeš, Chládek....

Reagovat
smazaný uživatel

Hlavne Chladek byl desnej...Jak vystupovanim, tak uradovanim...U neho Sobotky asi nemrzelo, ze ho vylil

Reagovat
Posledni Kovboj

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
ondrasch77

Reagovat
smazaný uživatel

To byla otazka casu, kdy se ty dve kauzy spoji..Uz to lita...a pak zas nekdo vytahne, ze v tom jede i byvalej ministr skolstvi Chladek, ten je navic branej jako sadisticky prase a Mirovi se pritezi, protoze i za Chladkova ministrovani se jely dotace ve velkym.. A Chladek, to hovado v tom podle me jel taky, minimalne neco vedel

Reagovat
Greny

proc mu asi Mira udelal novou funkci na Strahove, on podrzel Pelty pri dotacich a Pelta potom ho

Reagovat
smazaný uživatel

I tak to jde brat ja o tom kdysi cetl, ze ho chcou uklidit na svaz, pekne do traficky..

Reagovat
smazaný uživatel

Super. Nevím, proč by měl stát dotovat fotbalové kluby.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

tak na vesnicích to pujde doprdele a ve městech to beztak řeší samospráva.

Ono se třeba v brněnském 10 miliardovém rozpočtu 200-250 mega ročně na sport ztratí.

Reagovat
db18

a do prdele to půjde i s mládeží, kde byly taky rádi za každou korunu...

Reagovat
fenixLFC

ono sa to casto straca aj na tych dedinach

Reagovat
smazaný uživatel

oprava

250 mega ročně je na kulturu a sport, sport včetně Komety a Zbrojvky bude mít třetinu, maximálně 100 mega.

Reagovat
PavlíčeQ

Jinak je jí docela škoda, byla mi docela sympatická mezi těma ostatníma politikama

Reagovat
smazaný uživatel

peknej kousek vedle tech fadnich rypaku beznych politiku

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Greny

Hele a nemuze to byt problem i pro nase kluby v Evrope? Jakoze tady uz se propojuje politika a fotbal a to FIFA nebo UEFA neradi vidí?a vzdy vyhrozuji vyloucenim ze soutezi ne?

Reagovat
smazaný uživatel

Tak asi všude na světě dostává fotbal peníze od státu..

Reagovat
db18

Reagovat
db18

Problém by byl, kdyby politici mluvili do toho, kdo se má/může stát předsedou svazu (např.)

Reagovat
smazaný uživatel

Tenhle boj FIFA/UEFA proti politizovani fotbalu je neskutecne smesnej.Neumej si priznat, ze oni jsou politicky organizace, to nema se sportem nic spolecnyho, mozna tak sportovci v reklamach na adidas a gazprom a coca colu v prestavce mezi polocasy. Uz jenom treba samotna kampan Say no to racism nebo Welcome refugees byly politicky, a to jim najednou nevadilo (cimz ty kampane nehodnotim, byt svuj nazor mam)

Reagovat
smazaný uživatel

Mám nápad. Co takhle, že by se dotace klubům rozdělovali přímo na ministerstvu a prostředník FAČR z toho byl vynechan? Hm? divizní kluby dostanou tolik a tolik, třetí liga tolik a tolik atd atd bez vyjímek

Reagovat
pingla

To je celkem jedno, jestli to jde přes FAČR nebo ne. Stejnak si to rozeberou ty největší kluby, kterým jsou ty peníze fajn, ale na přežití je nepotřebují. Na vesnice, kde se ti nejmenší učí hrát, aby jednou mohli jít výš, se zase dostane slabé procento a to je ten problém.

Reagovat
smazaný uživatel

Tys mě nepochopil. Ministerstvo by dotace spravedlive rozdelilo mezi ligu, druhou, treti, divizi, kraj atd atd az po ty nejmensi. Bez ohledu na to kdo co hraje za pohary, bez ohledu jaky ma kdo rozpocet, jestli v kraji ma jeden tym 150 tisic a dalsi 300 tisic, proste rovnomerne(nechci pouzit transparentne prtoze se me to slovo opravdu hnusi ) mezi kluby. Na to nepotrebuju asociaci, ktera s tim pak naklada tak jak ty rikas. Transparentne jak tomu rikaji, takze nespravedlive.

Reagovat
smazaný uživatel

A proč by jako měli kluby dostávat nějaké dotace?

Reagovat
smazaný uživatel

Tak predpokladam, ze at uz vesnicke, tak treba tretiligove celky si z televiznich prav, vstupenek atd penize nevydelaji a nekde je musi brat, aby to melo aspon nejakou uroven a ted nemyslim jen Acko, ale hlavne aby byla zajistena aspon trochu slusna uroven fungovani mladeze. Jinak se fotbal u nas ocitne na urovni ja nevim, San Marina, Kosova nebo ja nevim koho..

Reagovat
soukup

na zabezpečení chodu mládeže?

Reagovat
Jan Horáček

Já bych jim dal dotace ! Dostanou peníze od státu a pak je tam cedulka Vstup na hrací plochu zakázán !

Reagovat
smazaný uživatel

...joo tak když si pak nejací kokoti co nekde kopou posranou malou kopanou na betone nebo v hale prijdou jednou za tyden zakopat na branku a rozbit to vapno, o ktere se tam par dobrovolniku stara, aby to bylo v dobrem stavu, tak to se nediv...

Reagovat
Mirek na tenisu

Na Strahově jsou všichni zelení. Bez dotací státu to tam můžou odpískat. Tohle asi nečekali. Podle včerejší tiskovky s nadutým Berbrem a dalšími kašpary s vedení svazu jsem nabyl dojmu, že se vlastně nic neděje. Že jde jenom o nějakou bojovou hru, kterou včas někdo ukončí a zase se pojede podle notiček mektavého Pelty. Tak ale už vážně kluci! Konec srandy, koza dojí krev.

Reagovat
smazaný uživatel

treba to dorovna prodej vstupenek.

Reagovat
smazaný uživatel

nebo prodej hrnecku s Mireckem

Reagovat
smazaný uživatel

ten se musi mit. "kouris. ne diky. ja se neptal. budes hulit!"

Reagovat
smazaný uživatel

to se zaplatí z prodeje dresů

Reagovat
GeneralGoat

Šílený, že domácí svaz má rozpočet ze dvou třetin krytý dotacema od státu a ne od FIFY, která se v penězích topí

Reagovat
Liquid

ta Valachová to byla snad nejhorší ministr/yně školství ever - pamlsková vyhláška <!>vina, inkluze kryplů do základek <!>vina .... dobře že končí

Reagovat
Arbiter

chápu, nikdy jsi nechtěl chodit do normální školy, tak ti ta inkluze vadí

Reagovat
db18

...a zapomněl si zmínit, že je z Brna.

Reagovat
Liquid

to jsem vůbec nevěděl, tím se všechno vysvětluje

Reagovat
smazaný uživatel

myslíš inkluzi, kterou nezavedla, jen tu ze sebe děláš debila, když se vyjadřuješ k něčemu, o čem nic nevíš?

jo aha Liquid, sorry za reakci

Reagovat
3M

Zasmějeme se, až CEFC zruší sponzorig svazu.

Reagovat
smazaný uživatel

Ti tam procpou LuftJardu, jako politika, co si to uz odmakal.

Reagovat
3M

Reagovat
Sosi

Reagovat
doNny

Reagovat
C-M@ster

Chce si zahrát Evropskou ligu

Reagovat
db18

Reagovat
smazaný uživatel

to uz je ted silnej pribeh

Reagovat
stas87

Další závažná zjištění okolo financování byznysu ministra financí Andreje Babiše objevili Reportéři ČT. Upozorňují na to, že dnešní ministr financí nemohl mít na konci devadesátých let peníze na nákup akcií společnosti Agrofert, kde byl tehdy manažerem. Část akcií nakoupil z větší části od státní společnosti Spolana Neratovice za podmínek pro tuto společnost extrémně nevýhodných.

Z dokumentů společnosti Spolana totiž vyplývá, že svůj desetiprocentní podíl v Agrofertu Babišovi prodala neratovická chemička za 2,5 milionu korun. Naopak z dokumentů Agrofertu vyplývá, že v době, kdy Babiš těchto deset procent kupoval, měl Agrofert vlastní kapitál 3,68 miliardy korun. Desetiprocentní podíl měl tedy hodnotu 368 milionů korun. Spolana tak tímto obchodem přišla o 365,5 milionu korun. Ty by v té době zadlužené Chemičce výrazně pomohly. Později její oddlužení zaplatili daňoví poplatníci. Tato pro stát nevýhodná a pro Babiše naprosto mimořádně výhodná transakce se uskutečnila v době, kdy vedl vládu Miloš Zeman.

Pikantní je, že v době této transakce bylo v Agrofertu 56 milionů nerozděleného zisku. Koupí deseti procent společnosti tak Babiš získal nárok na deset procent tohoto zisku. Tedy za 2,5 milionu získal nárok na 5,6 milionu a k tomu samozřejmě podíl na majetku v hodnotě 360 milionů korun.

Reportéři dále zjistili, že Babiš pravděpodobně nemohl mít své legálně vydělané peníze na to, aby Agrofert postupně skoupil. Podle dokumentů, které ministr zveřejnil, si do roku 2000 legálně vydělal osm milionů korun. Avšak v letech 1999 a 2000 postupně nakoupil 45 % akcií Agrofertu, který měl v té době kapitál 3,68 miliardy korun. Poslední doložený odhad hodnoty společnosti je z roku 1997, tehdy měla hodnotu přes 900 milionů korun a v dalších letech dále rostla. V roce 1999 už Agrofert vykazuje vlastní kapitál zmíněných 3,68 miliardy. A na získání téměř poloviny tak velké společnosti mělo Babišovi podle jeho daňových přiznání stačit osm milionů. „Za osm milionů Andrej Babiš v podstatě neměl šanci (koupit 45 procent akcií). To bychom v té době rádi koupili všichni,“ řekl reportérům daňový expert Tomáš Goláň.

A jak na nová zjištění reagoval Andrej Babiš? „Nevidím důvod, proč odpovídat, musel bych to dohledat. Nevím, proč bych měl všem sdělovat svoji podnikatelskou činnost. Jsem dnes politik. Dělám si analýzu všech vašich pořadů. Točíte pořady účelově, děláte to selektivně. Agrofert jsem kupoval už dávno, samozřejmě jsem měl peníze, určitě jsem si nepůjčil,“ reagoval reportérce místopředseda vlády Babiš na závažné podezření.

To je taky kokot a primitiv. A prave tieto dve veci ho dostali do politiky a ludia mu to zeru. To je najviac smutne, ved on nedokaze viest rozumny dialog so svojim oponentom. Najlepsie je, ze v kazdom rozhovore zopakuje svoje tri fraze ktorych sa drzi a na priamu otazku nereaguje. A potom ten kreten place a tara cosi o kampani na svoju osobu.

Reagovat
smazaný uživatel

bla bla bla, stejně ho budu volit

Reagovat
stas87

Tak to ta povazujem za blba, pokial ho budes volit.

Reagovat
Greny

Reagovat
smazaný uživatel

To mě nevadí, já si to myslím o ostatních

Reagovat
smazaný uživatel

A koho ma volit Sobotku? Kalouska? ODS? Babiš je pro nás nejmenší zlo a ja ho budu volit taky už jenom kvůli toho, jak proti němu vsichni jedou, jde vidět že děla svou práci dobře a leží zmrdum v žaludku. Už sami ani neví jak by ho vystipali z politiky, tak rozjíždí vselijake konspirace a lidi jako ty tomu hned věři.

Reagovat
smazaný uživatel

přesně, souhlas

Reagovat
stas87

Kostelecke uzeniny, ten typek co sa radsej zastrelil, capi hnizdo, vodnanske kure, Lovochemie, ziskanie Agrofertu, to ze si kupil noviny...toto vsetko neriesis alebo nechces riesit? Je toho malo? Ty vole, spamätaj sa...ved tento chlap toho ma na triku tolko, ze pokial by mal stipku sudnosti, tak sa stiahne a zalezie do kanala a tam dozije. Skus si predstavit, ze nejaky nemecky ci anglicky politik vlastni noviny a ovplyvnuje ich..myslis ze by mu to proslo?

Reagovat
smazaný uživatel

Sobotka - tunel OKD, byty RPG a pozemky za hubičku Bakalovi, vyrabovani penzijních fondů. Tohle už nevidíš?

Reagovat
stas87

Ale ja nechcem hajit Sobotku ci CSSD alebo inu politicku stranu, preboha. Babis je neskutocna svina, ktora ide cez mrtvoly. Obchadza zakony, pripadne si ich upravuje tak, aby Agrofert prevalcoval konkurenciu..a to mi pride ako strasne zlo. To, ze tara cosi o tom, ze Sobotka nepodal danove priznanie za 22 rokov ci co to vykrikoval a sam nedokaze odpovedat na to, akym sposobom ziskal Agrofert..to mi pripomina zname prislovie...zlodej krici chytte zlodeje.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Jenže v případě českého voliče stojíš před dilematem.

Buď zvolíš Babiše, podnikatele 90. let se všemi negativy tohoto termínu, nebo politickou stranu, která podobné lidi dlouhodobě kryla a na někoho podobného má jednoznačné vazby. A nebo uvěříš některé nové straně, že jimi navrhovaný model změny uspořádání společnosti je správný, je jedno, zda piráty, svobodné, zelené realisty nebo někoho jiného.

Reagovat
Posledni Kovboj

Reagovat
Posledni Kovboj
Reagovat
db18

Reagovat
Greny

Letos nevim koho, Kalousek, Sobotka, Babis a Kscm pro me nevolitelni, zeleni a Okamura taky ne, zbyva ods, kdu, pirati nebo svobodní

Reagovat
Blasphemer

Reagovat
Posledni Kovboj

Reagovat
smazaný uživatel

Kampaň ala Sobotka pokračuje.

Reagovat
Posledni Kovboj

Reagovat
Greny

Transakce se uskutecnila v dobe kdy vladu vedl Milos Zeman, jsme doma, uz vime proc ho nechce odvolat

Reagovat
stas87

No ved to, Babis ziskal dokonale krytie svojich kokotin v Zemanovi. Mna dostava, ze Babis sa stavi do pozicie, ze zastavi korupciu a zacne vymahat dane ale sam z repky zaplati naproste hovno na danich a ziska rocne 600 milionov.

Reagovat
smazaný uživatel

Nevěř všemu co říkají na nově

Reagovat
stas87

Pockaj este chvilku, o Babisovi vyjde kniha coskoro a tam budes mat vsetko napisane. O tom ako zacal podnikat, co zo svojej pozicie dokaze ovplyvnit, jeho kauzy..ale tebe to aj tak stacit nebude. Pretoze vsetko je kampan proti bojovnikovi proti korupci.

Reagovat
smazaný uživatel

Nepodporuje Sobotkovu komedii.

Reagovat
Posledni Kovboj

Reagovat
smazaný uživatel

Ted, pred parlamentem, narknul Reportery CT ze sou novinarskej odpad

Reagovat
Posledni Kovboj
Reagovat
smazaný uživatel

vítej v divokých devadesátých letech, kdy firmy kupovali manažeři za firemní peníze nebo ničím nekryté bankovní půjčky.

U zisku velkých majetků jako v případě Babiše, Bakaly a celé řady dalších v podstatě platí presumpce viny, tj. pokud neprokážou, že si na to poctivě vydělali, tak se majetku zmocnili pomocí známostí, ostrých loktů a podvodů, tak to chodilo a je jedno, zda za vlády Klause, Zemana nebo Mečiara u vás. Ironií osudu je, že přes to všechno jsou jak Klaus, tak Zeman považováni za velikány naší politiky.

Pozdější vlády si pak nechtěly pálit prsty a v tom svinstvu se šťourat, protože ve všech stranách si získali významné pozice lidé, kteří z uvedeného stavu bohatli, dost možná by se našli i v okolí Sobotky.

Podle mě by bylo nejlepší, kdyby ODS a ČSSD v současné podobě zanikly a místo nich vznikly nové strany, Piráti, Svobodní apod jsou pro mě absolutně nevolitelní.

Reagovat
Gryphonheart

Dneska se proti těm trotlům (B + Z) docela slušně demonstrovalo, jako asi bych uvítal trochu ostřejší přístup (barikády v ulicích apod.), ale aspoň že tak. Smutný na tom ale je, že část veřejnost vč. mě :) na tohle babišovo chování upozorňuje už od vzniku té jeho soukromé strany..

Reagovat
vanGomm

Profesionální kluby by od státu (tedy nás)neměly dostat vůbec nic.Ty by si na sebe měly vydělat,nebo dostat od soukromých osob.Kdo má chuť dát jim svoje vlastní peníze je jeho věc.Když se tedy někomu něco přilepšit má,tak pouze mládežnickým týmům.Max neprofesionálům.Ovšem pouze formou materiání tj.kopačky,míče,dresy atp.Žádné peníze v hotovosti!!To totiž nikdy nedopadne dobře.

Reagovat
smazaný uživatel

tesat do kamene.

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele