Eto’o míří za Pichichi i rekordem

16.02.2009, 10:02
Aktuality
Kamerunský útočník Samuel Eto’o střílí v letošní sezóně ostrými. V Primera Division nastřílel už 23 branek a míří za trofejí Pichichi pro nejlepšího střelce španělské ligy. Navíc má našlápnuto k tomu, aby přepsal historické statistiky.

Eto’o se v dosavadních třiadvaceti kolech La Ligy trefil celkem 23krát. Jeho bilanci ještě krapet vylepšuje fakt, že nastoupil pouze do dvaadvaceti utkání. Sedmadvacetiletý kanonýr má v této fázi sezóny na kontě více branek než kterýkoliv z dosavadních držitelů trofeje pro nejlepšího střelce.

Pokud si Eto’o udrží dosavadní bilanci, pak směle může pomýšlet na rekord španělské ligy o který se dělí Telmo Zara (Bilbao 1950/51) a Hugo Sanchéz (Real Madrid 1989/90). Oba dokázali nastřílet 38 branek.

Sedm branek pak Eto’ovi chybí k překonání třicetigólové hranice. Tu naposledy pokořil před dvanácti lety také v dresu Barcelony "Il Fenomeno" Ronaldo.

Autor: Jiří Fišara / goal.com

Komentáře (249)

Přidat komentář
smazaný uživatel

go´ol

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Eto'o to je pan střelec

Reagovat
M11

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

je mi z teba na

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
homeles8

Duvod?

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
terry

Reagovat
smazaný uživatel

Sice mu to lepí, ale těch šacní, co spálil, byly kvanta

Ale i tak

Reagovat
smazaný uživatel

ještě si stěžuj...

Reagovat
smazaný uživatel

nestěžuju se, chraň Bůh, ale přecejenom má letos v některých zápasech produktivitu nevalnou. To minulá léta nebylo

Reagovat
smazaný uživatel

čo ty chceš ešte viac? ešte aby mal o tri goly viac? niekedy je to na zamyslenie....eto ma na dosah životnu sezonu a ty chceš stale niečo viac...

Reagovat
smazaný uživatel

proboha, kolik jsi viděl zápasů Barci? Já jsem s počtem jeho gólů spokojen, jen připomínám, že dokáže spálit i několik gólovek za zápas

Reagovat
smazaný uživatel

lepšia by bola otazka,koľko som nevidel zapasov barcy..

Reagovat
smazaný uživatel

a proto nevyhraje Barca LM

Reagovat
smazaný uživatel

Přesně tak, úspěšnost v zakončení tak zázračná není. Což je škoda. Dovolím si tvrdit, že jsou útočníci, který by z tolika šancí dokázali dát daleko více gólů. Samozřejmě je otázka, jestli by se ale do některých těch šancí dostali atd...

Reagovat
smazaný uživatel

o akych utočnikoch hovoriš? bud konkretny

Reagovat
panca

siegl

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Statistiku si nevedu a jmenovat nehodlám, protože by tu byla zbytečná debata, že s tím někdo nesouhlasí ač to nikdo nemá jak dokázat. Dle mého protě většina útočníků, kteří např. hrají v klubech, které postoupili do osmifinále LM má tu úspěšnost větší.

Reagovat
kubys

Miro Klose

Reagovat
smazaný uživatel

asi tak bych to viděl

Reagovat
RMCF

Tak určitě by se našli utočníci s větší úspěšností, ale asi žádnej nevyniká takovým pohybem a lehkostí s jakou se dostává do šancí Eto', v tom je bezkonkurenční...

Reagovat
smazaný uživatel

stale čakam na toho utočnika :-)

Reagovat
RMCF

Tak třeba Ruud...

Reagovat
smazaný uživatel

Ronaldo

Z dnešních hráčů je na podobný úrovni Torres, C.Ronaldo.

Reagovat
RMCF

Nebo třeba Villa, prostě se najdou...

Reagovat
smazaný uživatel

takže villa nezahadzuje šance? vy ste vymenovali svetovych utočnikov,ktori nezahadzaju podľa vas toľko šanci ako eto...tak isto torres,fantasticky utočnik a v koncovke je skoro ako eto ....takže ´dalej?

Reagovat
RMCF

Torrese sem nejmenoval... Ruud je v tomto směru neoddiskutovatelný a Villa když ho mám možnost vidět je v koncovce taky hodně chladnokrevnej... já vůbec nesnižuju kvality Eto'a, naopak si myslím, že patří mezi TOP hroťáky a vždycky z něj mám velkej respekt...

Reagovat
smazaný uživatel

Sammy je v průspěchu pro tým, kvalitama a tím kvantem gólů, co dává, dost možná nejlepší (snad jen Zlatan mu může konkurovat)

Reagovat
jtbs

Zlatan ::lol: ...Del Piero

Reagovat
smazaný uživatel

Eto´o je gólovější než Ibra, Ibra ale zase více hraje pro tým a připravuje góly spoluhráčům. Navíc ale dost šancí spálí... Jinak ale bez diskuse momentálně 2 nej. útočníci na světě

Reagovat
smazaný uživatel

A co Van Persie?!!

Reagovat
smazaný uživatel

to byl vtip?

Reagovat
smazaný uživatel

Asi jo, nebo tedy mě to hodně pobavilo.

Reagovat
smazaný uživatel

Teba som sa bohuzial / nastastie nepytal.

Reagovat
smazaný uživatel

ale já se tě ptám: To byl vtip?

Reagovat
smazaný uživatel

Asi taky ako nadpis tohto clanku...

Reagovat
smazaný uživatel

a proč se ti zdá nadpis jako vtip?

Reagovat
smazaný uživatel

HAHA! O vtipe som nic nehovoril..a prosimta,ak sa chystas zareagovat najprimitivnejsim sposobom ako sa na toto da,tak to ani nerob...

Reagovat
smazaný uživatel

no ale tvůj dotaz vtipem byl, nadpis ne, takže jsi trochu mimo mísu

Reagovat
smazaný uživatel

To nemyslis vazne? Presne toto som mal na mysli ked som pisal ze ak sa to chystas napisat ,tak to ani pisat nemusis....

Reagovat
smazaný uživatel

pokud chceš říct, že Van Persie je na úrovni Ibry a Eto´a tak jsi naprosto mimo ty....

Reagovat
smazaný uživatel

jj, už nemám chuť to s tebou rozebírat, Danieli, akorát ztrácím čas

Reagovat
smazaný uživatel

My sme to rozoberali? Ja som to vzdal uz davno,je jasne ze odbronik na rusku a odbornik na taliansku ligu sa vo Van Persiem vyzna lepsie nez niekto z PL...

Reagovat
smazaný uživatel

naposledy se tě ptám zcela normálně a otevřeně: podle tebe je van Persie na úrovni Ibrahimoviče a Eto´a a může se tedy řadit mezi TOP 3 útočníky na světě? Prosím odpověz...

Reagovat
smazaný uživatel

Samozrejme ze je.

Reagovat
smazaný uživatel

díky, už mám jasno. Nezbývá než dodat upřímné , ale nesmutni, nemůžeš za to (asi)

Reagovat
smazaný uživatel

Tss.

Reagovat
smazaný uživatel

Ale myslim ze by sa tam dal zaradit aj Messi,teda ak ho beries ako utocnika...alebo,pockat,bavite sa len o hrotovych utocnikoch?

Reagovat
smazaný uživatel

no bavili jsme se jen o hrotových, ale u van Persieho by nepomohlo ani kdybychom tam počítali cokoli jiného

Reagovat
smazaný uživatel

Co proti nemu vlastne mas?

Reagovat
smazaný uživatel

nic, proč? Jen jsem objektivní a soudný. To ty ho patrně zbožňuješ, nikdo jiný by totiž neřekl co ty (snad)

Reagovat
smazaný uživatel

To ze som zaujaty je pravda,ale aj ked to sudim objektivne tak mi stale vychadza ze patri medzi TOP utocnikov..Asi ho velmi nesledujes

Reagovat
smazaný uživatel

ty možná až moc

Reagovat
smazaný uživatel

Ked tam moze byt Ibrahimovic...

Reagovat
smazaný uživatel

no to je o dost jiná klasa, nemyslíš?

Reagovat
smazaný uživatel

Tak mi povedz v com presne je lepsi? A cakam odpoved a nie nezmysly tipu "to nemyslis vazne"

Reagovat
smazaný uživatel

ve všem, prostě ano, promiň, ale nechce se mi to psát všechno zvlášť...

Reagovat
smazaný uživatel

Fiiha,uplne vo vsetkom?

Reagovat
smazaný uživatel

Van Persie je úplně někde mimo než Ibra či Eto´o s tim váma souhalsim ale přidal bych tam ještě Villu a Henryho ve 28 letech to byl nej borec

Reagovat
smazaný uživatel

A Van persie daval pred 2 rokmi take goly ze pri kazdom jednom by si sa posral...

Reagovat
RMCF

jj souhlasím ale nehctěl sem napsat , že je nejlepší nabo patří mezi tři nejlepší, aby se tu zas nestrhlohádání a co ten a co ten...

Reagovat
smazaný uživatel

Co se týká té chladnokrevnosti v proměňování šancí, tak třeba Real má na soupisce hned dva (Ruud, Raul). To ale (jak kolega RMCF poznamenal) neznamená, že jsou lepší útočníci.

Reagovat
smazaný uživatel

Ty seš fakt idiot co pořád máš proti Eto´ovi.Pořád jenom ten tvůj dokonalej Benzema.Seš fakt divnej

Reagovat
smazaný uživatel

Pokud to bylo na mě...tak jak vidno, souhlasí se mnou i jiní. Navíc o Benzemovi jsem nenapsal teď ani řádku.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Hugo Sanchez "Salto"

Reagovat
smazaný uživatel

Pentapichichi

Reagovat
smazaný uživatel

nevíš náhodou, jestli někdo dal v novodobý historii tolik golů v jedné sezoně? Mám tím na mysli elitní ligové soutěže a tak od roku 65, kdy jste vymysleli catenaccio ( ) ?

Reagovat
smazaný uživatel

no počkej catenaccio jsme nevymysleli my, bylo vymyšleno o dost dříve, my jsme byli jeho nejproslulejšími a zdaleka nejdokonalejšími provozovateli, to jen pro úplnost.

Jestli někdo dal 38 gólů za rok? Hmm, nevím o tom, myslím, že ne, ale nejsem si jistý....

Reagovat
smazaný uživatel

Tak kdo jej vlastně vymyslel? Vím, že takovým předchůdcem byl Rappan, rakouský trenér, ale že by jej přímo on vymyslel?

Reagovat
smazaný uživatel

no ono se to složitě zkoumá, ty prvky a základy catenaccia už přinesl Rappanův riegel-systém ve 30. letech tím, že byl zaveden tzv. zametač - tedy hráč, jenž měl čistit prostor za ostatními, jakýsu libero. Tento systém převzala a vypilovala Fiorentina v 50. letech, jen pár let nato začal catenaccio praktikovat také Nereo Rocco v AC Milán, avšak k dokonsalosti a naprosté nepřekonatelnosti jej dovedl až H. Herrera v Interu. Díky Herrerovi catenaccio začalo fungovat a platit také na zahraniční soupeře, kteří jinak na podobný systém nebyli zvyklí. Inter k tomu také měl vhodné typy hráčů. Libera hrál skvělý Armando Picchi (patrně první libero vůbec), na krajích obrany Facchetti a Burgnich... Ac oproti tomu vyznávalo útočnější fotbal, ostatně z historie je ta tradice herního projevu Interu a AC dána a kluby je jakž takž udržují dodnes. AC je ten tvořivější, Inter spíše méně záživný...

Reagovat
smazaný uživatel

tak dík za info

Reagovat
smazaný uživatel

není zač

Reagovat
smazaný uživatel

napadá mě tak akorát Müler.

Reagovat
smazaný uživatel

dal za sezónu více než 38 gólů? Nejsem si tím jist. Určitě?

Reagovat
smazaný uživatel

hmm, tal fakt dal v sez. 71/72 40 gólů, to je úžasné

Reagovat
smazaný uživatel

Tak to byl asi nejlepší čistokrevnej střelec v dějinách, takže není divu :)

Reagovat
smazaný uživatel

no jednoduše - nejlepší čistokrevný střelec byl Pelé . Dále Puskás, Eusébio, Müller, Romário...

Reagovat
smazaný uživatel

Tak Pelé zase nebyl úplně čistokrevný střelec. V Mexiku 1970 už hrál spíš tvůrce hry. Puskás hrál ještě v době, kdy se na obrany tolik nehledělo. A Müller byl podle mého střelecky lepší než Eusebio

Reagovat
smazaný uživatel

no nevím jestli bych Müllera postavil před Eusébia, spíš ne... Pelé byl po většinu své kariéry čistě útočníkem, v Mexiku bylo jeho postavení dáno přítomností několika dalších skvělých útočníků, proto musel podlehnout systémovému pojetí...

Reagovat
smazaný uživatel

ehm..., Nordahl ?

Reagovat
smazaný uživatel

nj, svou neuvěřitelnou brankovou potencí mezi špičku jistě taky patří

Reagovat
smazaný uživatel

Luis Nazario de Lima

Reagovat
stas87

to bylo ze slabsiho soudku

Reagovat
smazaný uživatel

Nebyl to snad jeden z nejlepších čistokrevných střelců?

Jestli máte na mysli doklepávače, tak to se omlouvám. To Ronaldo opravdu nebyl.

Reagovat
stas87

to nepopieram ale hraci co byly vyse zminovany boli proste lepsi jiste ronaldo bol na svoju dobu top utocnik ale pochybujem ze ho niekto stavi na uroven gerda ci gunnara to su proste legendy

Reagovat
smazaný uživatel

To pochybuješ špatně...

Reagovat
stas87

preco?

Reagovat
smazaný uživatel

Ronaldo je taky legenda a dle mě i větší než tebou jmenovaní.

Reagovat
stas87

tak to mame bohuzial iny nazor ale podla mna ma muller ci pele ovela vacsi renome vo svete ako ronaldo

Reagovat
smazaný uživatel

Já taky nenarážel na Peleho, ale na Mullera a Nordahla.

Reagovat
stas87

problem je v tom ze v dnesnej dobe malo kto vie kto bol nordahl ci muller ale ronalda pozna takmer kazdy

Reagovat
smazaný uživatel

Jenže to je o renomé, nikoliv o kvalitách. A dle mě je (byl) Ronaldo lepší než ti dva.

Reagovat
stas87

nj lenze ty si mal moznost ronalda sledovat ale nordahla nie!proste je to neporovnatelne ale je trufalost napisat o hracovi ktoreho si nevidel hrat ze je horsi ako ronaldo ale to by bolo na dlho kazdy mame svoj nazor moj je ten ze za takych 10-15 rokov si na nordahla nikto nespomene a bude sa spominat na ronalda

Reagovat
smazaný uživatel

Proč troufalost? Frantu Vomáčku z Horní dolní jsem taky nikdy neviděl a přesto vím, že Ronaldo byl lepší. Je to otázka úspěchů a dalších věcí a to se porovnávat dá, aniž bych toho hráče musel vidět.

Reagovat
stas87

tak ronaldo ma mozno vacsie uspechy s repre ako nordahl ale minimalne na klubovej urovni by to bolo viac nez vyrovnane

Reagovat
panca

no ale o to jde!!! a uspechy na mezinarodnim poli jsou ty nejvic ceneny...

Reagovat
stas87

dobre tak co taky ryan giggs ci george best?tych ludia znaju len cez ich kluby len mali smolu ze hrali za slabsi narodne muzstva a za slabsi narodak hral aj nordahl nez ronaldo ci eusebio nemyslis?

Reagovat
panca

to jo no ale to je proste smula s tim nic nejde delat a proto takovej giggs nikdy nedosahne takovyho vehlasu jako ronaldo..

Reagovat
smazaný uživatel

Při vší úvtě ke Giggsovi, tak jeho kvalita spočívá hlavně ve vyrovnaných výkonech, které podával po celou dobu kariéry, a to na vynikajícíh výkonech. Ale výkony, které podával Best, či Ronaldo nebyly jenom vynikající, to byly výkony přímo legendární

Reagovat
smazaný uživatel

tak ono je rozdíl hrát za švédskou, nebo brazilskou reprezentaci. navíc i s ní vyhrál Nordahl aspoň Olympiádu...

Reagovat
smazaný uživatel

podle čeho bys to chtěl hodnotit ? hodit je do jednoho pytle prosím, ale říct ten byl lepší, než tenhle ?

Reagovat
smazaný uživatel

Presne ako ich poznali v minulosti, veď je to prosté. Len málokto sa už za svojej kariéry stane legendou, u väčšiny to chce čas. Ronaldo sa už stihol zapísať výrazne do análov a jeho popularitu ukáže čas, no už teraz je takmer isté, že sa v budúcnosti bude stavať na úroveň hráčov akými boli Muller a ďalší

Reagovat
panca

to minimalne jako oni!!!

Reagovat
smazaný uživatel

ale nejde o to, jestli je znají lidi - to je zaviněno komercí a médii. Je jasné, že 60 leté dědouše nebudeš denně vídat na internetových bulvárních stránkách. Jde o to, čeho dosáhli jako fotbalisté, a to nemá s popularitou nic společného. Hodnotí se pouze úspěchy...

Reagovat
panca

takovych jako byl ronaldo moc nebylo a moc nebude!!! to se hodne pletes!!!

Reagovat
stas87

beriem to z minulosti ved muller uz nehrava eusebio pele ani nordahl tiez proste ronaldo sa im v slave nikdy nevyrovna ano z poslednej dekady je to asi najlepsi utocnik

Reagovat
panca

ze se ronaldo nevyrovna eusebiovi? no to si snad delas srandu ten uz je davno o parnik ve slvae pred nim!! uvidis za x let co se bude rikat o ronaldovi!!!!!!!!!!!!!!!!!

Reagovat
smazaný uživatel

O parník? tedy Ronalda mám hodně rád, ale to rozhodně ne!

Reagovat
stas87

toto si prehnal

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

A čo z pohľadu budúcnosti? Nemyslíš, že sa o 10 rokov bude hovoriť o najlepšom strelcovi histórie MS rovnako ako o Mullerovi?

Reagovat
stas87

no ved to k tej buducnosti pomalu smerujem ze prave tebou spomienutych 10 rokov bude ronaldo slavnejsi a znamejsi ako gerd ci nordahl

Reagovat
smazaný uživatel

Veeeľmi pomaly smeruješ

Reagovat
stas87

pokusim sa do buducna zvysit rychlost

Reagovat
panca

presne tak!!! uvidis za 20 nebo 30 let jak se o nem bude mluvit... nemyslim ted to je jesny kdyz ho ukazuji s hambacema a chrape s travestitama ze to mu obrazek nezlepsuje ale uvidis casem

Reagovat
smazaný uživatel

nemůžeš se nechávat strhnout jen tím, že ti ostatní jsou už tak "staří". To je nestaví výše... Ronaldo jako jeden z nemnoha se mezi absolutní historickou špičku zařadit může

Reagovat
smazaný uživatel

Ronaldo se může plně zařadit a už se dávno zařadil do soudku mezi Eusébia, Nordahla nebo Müllera...

Reagovat
panca

Reagovat
stas87

tak podla teba podla mne este nie ale casom bude po ich boku

Reagovat
smazaný uživatel

a proč ne už nyní? Jen proto že ještě hraje a není důchodce s hůlkou a fajfkou? Legendy se neurčují podle věku ale dosažených úspěchů a výkonů

Reagovat
stas87

tyjo rozpoutal som nesmyslnou debatu a ostal som sam asi ste ma presvedcili no ja ronalda uznavam asi to bude tym ze mam radsej historiu ako sucasnost radsej si pozrem treba ms78 ako finale lm minuly rok..

Reagovat
smazaný uživatel

no já mám taky raději historii a zabývám se jí takřka každý den, ale musíš být objektivní a nemyslet si, že proto, že nějaký hráč když hrál stejně dobře jako jiný, jen o 40 let dřív, byl automaticky lepší

Reagovat
stas87

bolo to ode mne prilis subjektivne asi tam ten ronaldo patri no..ronaldo a este zidane zo sucasnej generacie hracov

Reagovat
smazaný uživatel

Ale takhle mně napadat

Reagovat
stas87

tak prepac ale krasne si z toho vycuval az potom si sa zapojil s ryanom

Reagovat
smazaný uživatel

Musel jsem jít nakoupit Jinak já jsem se tady o Ronalda hádal už vícekrát, nebyl bys vyjímka

Reagovat
stas87

nesledujem kazdu hadku na hadky su tu iny

Reagovat
smazaný uživatel

no ještě bych jich dost dalších našel: Figo, Zanetti, Maldini, Del Piro.....

Reagovat
stas87

ty to taliansko mas asi hodne rad del piera som tam chcel napisat taky len ma napadol zidane ten by asi dost hracov strcil do kapsy

Reagovat
smazaný uživatel

Shearer, Buffon, Vieira(?), Nedvěd,

Reagovat
stas87

overmars stoickov hagi...

Reagovat
stas87

hugo sanchez kluivert chilani

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
panca

aspon vidis ze uz je legenda ted kdyz ho tu tolik lidi brani a to je tlustej jako prase teda myslim na fotbalistu

Reagovat
panca

proc casem? podle toho co dokazal uz tam patri ted a nemusime prece cekat 10 let a vzpominat jak hral dobre

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

A Pepi Bican

Reagovat
smazaný uživatel

Škoda, že si v Realu nikdy nevybojoval místo. Teď se toho dá jen litovat, skvělej útočník.

Reagovat
madridcan

Huga neprekona snad

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Je to PAN Střelec, sice hraje za Barcu, ale bližší pouto má k Realu. Kdyby ho Real chtěl, tak by neváhal a šel by zpět!

Reagovat
smazaný uživatel

bližší pouto má k Realu? Neváhal by a šel by zpět?

Reagovat
smazaný uživatel

Co je na tom ?

Reagovat
smazaný uživatel

ale nic

Reagovat
smazaný uživatel

a proto řval "Madrid cabron saluda al campeon"

Reagovat
smazaný uživatel

Jo ? Tak to nevím

Reagovat
smazaný uživatel

staci se podivat na youtube

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
-Kopy-

Reagovat
stas87

a nebolo to tak ze chcel prestupit do barcelony a real sa tomu snazil zabranit a po dlhych tahanicich ho real predsa len predal?myslim ze to tak bolo..

Reagovat
smazaný uživatel

To těžko, na Real v té době neměl, tak odešel do Mallorky.

Reagovat
homeles8

joo ale furt ho napul vlastnil real a pak se rozstrilel a tak ho chtel real zpatky jenze on tam nechtel a zajem mnela barca a on chtel do barcy ale real tu pulku nechtel barce prodat

Reagovat
stas87

jj dik myslel som si ze to tak neak bolo len som to zle napisal proste si zvolil dobry klub pre neho a real ¨sa to snazil zatrhnut tze co napisal galacticos je blabol

Reagovat
smazaný uživatel

Jestli si děláš srandu tak tam dej smajlíky ať je to každýmu jasný.

Reagovat
smazaný uživatel

smazat pls

Reagovat
smazaný uživatel

smazat pls

Reagovat
homeles8

ty si vul

Reagovat
-Kopy-

Pěkně si se ztrapnil no

Reagovat
smazaný uživatel

jako provokaci bych to bral

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Eto ´o je jedním slovem "chulo", proto ho fakt nemusím, občas se chová jako smyslů zbavené hovado...

Reagovat
homeles8

Eto'o

Reagovat
smazaný uživatel

etoGo´ol

Reagovat
smazaný uživatel

Zlatá kopačka volá

Reagovat
smazaný uživatel

100 pr Ronnieho

Reagovat
smazaný uživatel

legendu

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Mašina na góly, neuvěřitelné kolik ten dá gólů. Zajímalo by mě ale, jak by mu to šlo v jiné lize. Jestli aspoň trochu podobně, nebo ne...

Reagovat
smazaný uživatel

Jak se čte název té trofeje, za kterou Eto'o míří???

Reagovat
Xavi

Pičiči.

Reagovat
smazaný uživatel

To zní spíš jako něco, co si budou říkat hráči Barcy po tom, co jim titul vezme Real

Reagovat
jtbs

takze nebudou

Reagovat
smazaný uživatel

myslíš něco ve smyslu: "fuj, to byla ale hnusná noční můra"?

Reagovat
smazaný uživatel

V součastnosti nejlepší hrotový utočník na světě Pán střelec

Reagovat
smazaný uživatel

Drogba je o třídu lepší...

Reagovat
jtbs

ten ti vysiel

Reagovat
smazaný uživatel

Jo na toho jsem zapomněl

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

povedený vtip

Reagovat
smazaný uživatel

samozřejmě

Reagovat
smazaný uživatel

člověče, ty se (nejen) dneska předháníš v tom, kdy napíšeš větší kravinu a tohle bylo dnes opravdu TOP

Reagovat
smazaný uživatel

lepší vtipy nemá ani Felix Holzmann

Reagovat
smazaný uživatel

Momentálně určitě

Reagovat
smazaný uživatel

Dneska jsem měl špatnou náladu, ale po tom co jsem si přečetl diskuzi, se nemůžu přestat smát

Reagovat
smazaný uživatel

Ronaldo Jedinej hráč, kvůli kterýmu diskutuju na eurofotbale... vůbec, ale vůbec nechápu, jak někdo může zpochybňovat jeho kvality... zřejmě nejlepší hráč, co kdy fotbal hrál... on, Pelé, Zidane a Maradona jsou na úplně jiné úrovni než kdy kdo byl a na takový úrovni, o který si můžou nechat současní hráči zdát... PS: neví někdo něco novýho o něm? mrkněte se na tohle video... kdo už na Ronaldo zapomněl... http://www.youtube.com/watch?v=hl8kUwOdgfo&feature=channel jeho návrat se blíží... a nikdo o něm nepochybujte, ještě neřekl poslední slovo...

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Sorry, ale začátek toho videa mi připadá jako parodie na filmy o Rockym

Reagovat
smazaný uživatel

Co to má co dělat tady?

Jinak Messi je všechny jednou předčí (pokud se mu něco nestane)....

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Přesně jako teď září Messi zářil i v jeho věku i Ronaldo.

Reagovat
smazaný uživatel

pochybuju

Reagovat
smazaný uživatel

Pokud se mu něco vážného nestane a alespoň jednou dovede národní tým k úspěchu, tak ano....

Reagovat
jtbs

mno myslim ze uspech pre argentinu moze byt jedine MS a tam maju sakramentsku konkurenciu

Reagovat
smazaný uživatel

Podle mně Messi, ač ho mám rád a má mou plnou úctu, nikdy nepřekoná Pelého nebo Maradonu. Takoví hráči se totiž rodí jen jednou, Messi nikdy nevyhraje 3x MS (nevěřím tomu) a nikdy nedá přes 1000 gólů. Nikdy se nestane takovou ikonou a legendou, neboť současný fotbal je tak překomercializovaný, že na stvoření takové legendy není prostor. Prostě zde nneí místo na nového Pelého, ten se už nikdy nenarodí. Messi klidně může vyhrát MS i třeba 3x LM, ale to mu automaticky stejnou slávu a stejnou výkonnost nezajistí. Pelé byl legendou od svých sedmnácti dosud, nevěřím tomu, že se Messi tak dlouho udrží (mohu se mýlit). V současném fotbale hráče, který by se mohl přiblížit di Stéfanovi, Pelému nebo Maradonovi, nevidím...

Reagovat
smazaný uživatel

Ze začátku si musíme přiznat (jak jsi správně podotknul), že dnes skoro není možné vyhrát 3x krát MS. Dnešní fotbal se liší, zejména tím, že se z každého talentovaného kluka z Brazílie či Argentiny dělá nový Pelé, repsektive Maradona - to, ale škodí celému fotbalu, už jenom proto že se jim kvůli této pověsti dává přednost před stejně kvalitními tuzemskými hráči. Ale zpět k tématu - napsat, že je předčí bylo neuvážené po stránce že z něho bude vetší legenda atd. Po stránce herní by to však mohl dokázat. Legenda však z něho bude určitě, už jenom ten výčet úsoěchů na kterých se nemalým dílem podílel... (jak říkám zbývá přidat MS)

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

nevěřím, že se jim vyrovná ani po herní stránce, to se ale posuzuje dost těžko... Pokud jde jen o výčet úspěchů, musel by se snažit ještěš víc, aby se vyrovnal třeba tomu Pelému nebo Di Stéfanovi, Puskásovi...

Reagovat
smazaný uživatel

Má na to deset let....

Reagovat
smazaný uživatel

i to je málo. Kdyby se mu to povedlo, znamenalo by to pro Barcelonu a Argentinu překonání snad všech rekordů fotbalu

Reagovat
smazaný uživatel

Zbytečně přeháníš. Pelé i Maradona můžou být překonáni, není důvod proč by nemohli.

Reagovat
smazaný uživatel

MEssi an toto všechno má. JE mu 21 a už má dva ligové tituly, LM a OH. Jeho současná sezóna je rozjetá tak, že překoná tu nejlepší Ronaldovu. NEmusí dát 1000 gólů, on je na hřišti o něčeho jiného, Maradona tolik taky nedal. Nemusí ani vyhrát tři, stačí, když jedno a v něm bude nejlepší, Pelé toto nedokázal, všechny tři MS by Brazilci mohli klidně vyhrát i bez něj. Messi je naprostý fenomén.

Není potřeba dělat z hráčů něco víc jen proto, že hrál iv minulosti. To přece neznamená, že už je nikdo nemůže překonat. Může a Messi na to má. Dost se zapomíná na to, v kolika zápasech byl Maradona naprosto neviditelný (což je u Messiho ZCELA výjimečně) nebo na to, že Pelé měl vynikajicí první část kari=ry, po jednom zranění se už nikdy nedokázal dostat do bývalé formy a v ještě hodně mladém věku jeho výkonnost rapidně klesla.

Reagovat
smazaný uživatel

no já bych neřekl, že Pelého hra rapidně klesala. Samozřejmě, že s věkem a zraněními už nebyl tím Pelém jako kdysi to nedokáže asi nikdo, ale góly dával pořád ve velkém množství, stále to byl kláčový hráč. Je jasné, že se neposuzuje jen podle doby, kdy hráči hráli (ostatně o tom píšu výše), ale já zkrátka nevěřím, že by Messi byl schopen Pelého vyrovnat, stejně tak Maradonu, nebo di Stéfana. Tak mimořádní hráči se prostě nerodí dvakrát, a jestli se Messi zapíše do dějin (jakože už se zapsal), nebude to o překonávání jiných hráčů, nýbrž o vlastní bilanci. Hraje za své jméno, je nemožné, aby se chtěl vyrovnat Pelému, když ten byl třeba vyhlášen Sportovcem století. Vím, je to jen anketa (někomu se nemusí zdát), ale legenda jako Pelé je prostě bez nástupců a Messi, ač je jakkoli dobrý, podle mého není schopen dostat se na stejnou pozici tak veliké celosportovní legendy.

Navíc je tady druhý fakt, že Leo je ještě strašně mladý, hraje na vrcholu tak 3 roky, záleží na mnoha faktorech kam se bude ubírat dál. Může to být další Ronaldinho, nebo taky Ronaldo (zranění). Kariéru má sice rozjetou slušně, ale podle mne se výšin Pleého, Maradony a di Stéfana nedotkne...

Ještě k Pelému: nemyslím si, že by Brazilci všechna tři zlata vyhráli i bez něj. To z roku 58 je diskutabilní, sice to táhnul Garrincha a Didi, ale Pelé dal několik důležitých gólů a byl klíčem k úspěchu...

Reagovat
smazaný uživatel

Diskutabilní to není, to by bylo, kdybych řekl, že by to bez něj vyhráli. Já jen řekl, že na to bez něj určitě měli, což je zkrátka fakt. Argentina bez MAradony by naopak neměla šanci.

Jistě, Messi se zapíše vlastní bilancí, ale ta klidně může být lepší než bilance Pelého. a o tom mluvím. Klidně může být on sportovcem 21. století, někdo jím být musí a Messi na to má. V minulosti se nezastaví čas a stejně jako se po Di Stéfanovi, Pelém a GArrinchovi zrodil Maradona, Romário či Cruijff, budou se nadále rodit hráči neskutečných kvalit. Nechápu, proč by se ti hráči měli rodit v minulost a ted už ne. Fotbal se změnil, ale změnila se i technika, medicína apod.

Co se týče otázky níže, tak myslím celkový výkon. Znovu je zde hráč, který ostatní převyšuje. Který vyčnívá, který vyniká v takřka každém zápase. Messi 2008/2009 může být lepší než Ronaldo 1996/1997. Zatím k tomu má nakročeno a pokud se nezraní či nepřijde nějaký výpadek formy, tak jím bude. A bude mít ještě celou kariéru na další úspěchy. Už teď má Messi více ligových titulů než Ronaldo, má i LM, kterou Ronaldo nikdy nevyhrál. Na klubové scéně už toho tolik dokazovat nemusí, pokud tuto sezónu dokončí v tempu, v jakém ji začal. Takže ho čeká úspěch s repre a ten rozhodne.

A ještě k tomu Pelému, jeho forma "neklesala", jeho forma "klesla", je to očividné a přestože jsem si vědom, že pak hrál i trošku jinou pozici, je neoddiskutovatelné, že už nebyl tím, co dřív -

1957 38 41

1958 46 66

1959 39 51

1960 33 33

1961 33 55

1962 26 37

1963 27 36

1964 25 37

1965 37 54

ZRANĚNÍ a ty statistiky jsou sice pořád dobré, ale ani zdaleka tak ohromující, ten rozdíl je tam markantní:

1966 14 13

1967 32 26

1968 38 28

1969 37 38

1970 28 11

1971 19 8

1972 36 14

1973 49 30

1974 27 10

Ten propad, který se shoduje se zraněním, není náhodný a není to jen změnou pozice.

Reagovat
smazaný uživatel

Nemyslím, že Messi by nyní hrá llépe, než Ronaldo ver své nejlepší sezóně, to zase ne. Dále: to, že Messi vskutku může být legendou je nepopiratelné, může jí být, podle mě (čistě soukromý názor) však ne v takové výši jako třeba Pelé, Maradona atd.. A ještě k Pelému. Je jasné, že gólů mu s průběhem let trochu ubývalo, ale na druhou stranu góly nejsou všechno, on se ve svých pozdějších letech na hře podílel i jinou prací pro tým... Stejně je ta jeho branková bilance naprosto fenomenální, kdyžse díváš na ta čísla, tak se tají dech Vem si třeba rok 73, už měl 33 let a dal 30 gólů, kdo jiný tio dokáže? Moc takových nebylo...

Reagovat
smazaný uživatel

A proč si to nemyslíš? Ty máš prostě v podvědomí zabudované, že co je v minulosti, je nepřekonatelné. Messiho sezóna je naprosto fenomenální a rozhodně není horší (spíše lepší

než byla ta Ronaldova. Dává góly, tvoří góly, nahání hrůzu soupeřům a dělá všechny spoluhráče lepšími.

A názor, že nepřekoná Pelého či Maradonu, samozřejmě respektuju, nerespektuju ale to, že je překonat nemůže. Je to těžké, ale může. Neuvěřitelní hráči se rodí málo. ale rodí se a nepřestanou se rodit.

Co se týče toho PElého, tak mu ty góly "neubývaly", mu ty góly hlavně "ubyly", to je důležité si všimnout. Pozdější čísla jsou sice skvělá, to já vůbec nepopírám, ale už ne tak ohromná. A je docela zajímavé, jak si to dnes nikdo nepamatuje, stejně jako Maradonovy neviditelné zápasy. Prostě to je to idealizování minulosti.

Reagovat
Xavi

Maradona je pro mě nejvědší fotbalovou záhadou, ano byl vynikající, ale vůbec né tak, jaké má postavení.

Reagovat
smazaný uživatel

já se vmísím a, ač nechci celou vaši diskusi zhodit, tak musím říct, že tohle posuzování je jen hádání se babek na trhu. Pelé hrál v jiné době, Maradona taky a Messi taky. Maradonu ještě jakž takž někteří s nás zažili, ale Pelého málokdo z nás viděl hrát. A to, že hráli v jiné době, je taky důležitý - dneska se hraje takticky a většinou defenzivně dle motta "účel svědčí prostředky" a to, dle mě výkony Messiho ještě umocňuje, ale nedovolil bych si napsat, že je lepší, než ti dva předchozí

Reagovat
smazaný uživatel

Jediný příspěvek, který připomíná babku na trhu, je ten tvůj.

Reagovat
smazaný uživatel

proč? Protože nechci posuzovat hráče v různých dobách? Takže chceš říct, že Bican měl stejnou šanci střílet góly jako například dnes např. Ibra?

Reagovat
smazaný uživatel

Protože tvůj příspěvek nic neříká, jen prázdné fráze. A zakončíš to tím, že by sis nedovolil napsat něco, co nikdo nenapsal ani nechtěl.

Každopádně si myslím, že se hráči z různých období srovnávat dají.

Reagovat
smazaný uživatel

já myslím, že styl fotbalu praktikovaný v těch obdobích výkony zkresluje

Reagovat
smazaný uživatel

taky myslím, že to při troše snahy jde srovnat

Reagovat
smazaný uživatel

mimochodem jsme se na tohle téma jednou bavili o hokeji a Gretzkym

Reagovat
smazaný uživatel

v některých věcech máš pravdu, ale já si trvám na tom názoru, že podle mne Messi zmiňované hráče nepřekoná. Má na to (o tom žádná), ale podle mne se mu to zkrátka nepovede. Důvody už jsem psal výše. Můžeš si myslet opak, já ti to neberu, ale moc tomu nevěřím. Ještě bych dodal, že tvá věta "Ty máš prostě v podvědomí zabudované, že co je v minulosti, je nepřekonatelné", není pravdivá, takto s ena to opravdu nedívám, to mi můžeš věřit ... Jinak podle mě Messimu do Ronalda v nejlepších letech ještě něco chybí, nemůžu si pomoct...

Reagovat
smazaný uživatel

jinak z jakého hlediska myslíš, že Messiho letošní sezóna překoná tu Ronaldovu nejlepší? Je řeč o titulech, gólech, indiv. úspěších...?

Reagovat
smazaný uživatel

Novýho? Stačí kouknout na jeho ofic. stránky...

Reagovat
smazaný uživatel

Garrincha, Di Stéfano, Puskás, Meazza, Rivera, Kubala, Cruyff, Beckenbauer... rozšiř si obzory...

Reagovat
smazaný uživatel

Puskás a Di Stefano (ještě, že se ten přátelák konal )

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Rush,Moore...

Reagovat
smazaný uživatel

Děláš si ze mě srandu? to chceš říct, že všichni tihle hráči jsou na stejný úrovni? aha, tak to jo... jenom by mě zajímalo kolik z nich si viděl hrát, že se jich tak zastáváš... a ještě někdo říkal, že v dnešní době není možné vyhrát 3x MS... ale je... Ronaldo už má 2 + finále, a MS 2010 se blíží... jestli vyhraje, tak už nebudete debatovat, kdo je nej historie...

Reagovat
smazaný uživatel

jsi roztomile hloupý a omezený , nemá to cenu, žij si svůj sen dál... Pro tvé info - titul z MS, který Brazílie získala byl bez Ronaldova podílu, nehrál ani minutu...

Reagovat
smazaný uživatel

Ani v kvalifikaci, takže to nemá žádnou váhu.

Reagovat
smazaný uživatel

no ještě k tomu

Reagovat
smazaný uživatel

200. pro Eto´a

Reagovat
smazaný uživatel

a ještě za vyšší úspěšnost v koncovce Sammyho

Reagovat
smazaný uživatel

Eto'o na goal.com : "Klub, ktory ma moje srdce je Mallorca a v sucasnosti pracujem pre Barcelonu. To je vsetko."

Reagovat
smazaný uživatel

Tos objevil Ameriku... Toto on říkal vždy. Ale tak dobře, hned je těch 23 gólů o ničem.

Reagovat
smazaný uživatel

Srdcař jak má být...

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Souhlas, líbí se mi, jak je věrný Mallorce a nepřebíhá.

Reagovat
smazaný uživatel

Zrovna o věrnosti se u Eto´a se mluvit nedá...

Reagovat
smazaný uživatel

no, tak pokud po 4 sezonách ve velkoklubu ještě pořád jeho srdce bije pro klub, který mu nejvíce v kariéře pomohl, tak to věrnost je

Reagovat
smazaný uživatel

taky jich tam máte. A Sammyho z Barcou pojí, když už nic jiného, tak nenávist k Realu

Reagovat
smazaný uživatel

No to je teda asociace jak z prdu kule, Real ho vytáhl do evropského fotbalu, na to nezapomínej...

Reagovat
smazaný uživatel

vytáhl? Vy jste ho dovezli s Afriky a pak jste mu jednou málem podělali přestup do Barcelony. Víc jste pro něj opravdu neudělali

Reagovat
smazaný uživatel

Skvělej útočník. Respect

Reagovat
smazaný uživatel

Vy ste lamy nejvěči zakončovatel je Kulič

Reagovat
smazaný uživatel

http://fcbtransfers.blogspot.com/2009/02/roads-leading-to-rome-part-1.html

Moc pěkný článek o šancích Barcy v LM proti týmům, které dokáží zaparkovat před vápnem větší autobusy než ligoví soupeři

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele