Chelsea odstřelila Terryho i fanoušky. Nejvíc ale bude krvácet sama

02.02.2016 09:54 - Názory a komentáře
 
Fanoušci Chelsea si již jistě mysleli, že to nejhorší mají v letošní sezoně za sebou. Katastrofální ligová sezona, konec manažera, který chtěl vybudovat dynastii, nejistá budoucnost. Jenže ta nejtvrdší rána nakonec přišla ve chvíli, kdy už byli všichni v očekávání jedině lepších zítřků.

Byl to šok, když John Terry v neděli večer po pohárovém klání na hřišti MK Dons předstoupil před novináře, aby jim oznámil, že po sezoně v klubu, v němž hraje od malička, končí. Ve fanouškovském táboře Chelsea po hladkém vítězství panovala pozitivní atmosféra, kterou však Terry dokonale zmrazil.

"Bohužel řekli ne. Nebude to mít pohádkový konec, neukončím kariéru v Chelsea," vysvětloval novinářům muž, který odehrál v modrém dresu téměř 700 zápasů a ve většině měl kapitánskou pásku na ruce, že mu vedení Chelsea oznámilo, že letos už pro něj novou smlouvu nepřipraví.

Vedení Chelsea se rozhodlo, že ve svých nejhorších časech za poslední dekádu odstřelí muže, který by jako jediný pro milovaný klub vypustil duši, který by za něj hrál třeba ve druhé lize, protože je na Stamford Bridge jednadvacet let a nikdy si nedokázal představit nic jiného. Zdá se, jako by snad pro klub nebyl člověk, jenž je jeho ztělesněním více než kdokoliv jiný, víc než třeba nejnovější posila Matt Miazga. A po právu se tu mnozí budou ptát, "kdo že, prosím"?

Bez plánu

Všichni věděli, že tento moment jednou nastane, ale Chelsea se rozhodla svou ikonu, která v prosinci oslavila už pětatřicáté narozeniny, odhodit jako nepotřebnou zátěž v tu nejméně vhodnou chvíli. V situaci, kdy nemá připravený absolutně žádný nástupnický plán, v lize stále ještě bojuje spíše o udržení a má před sebou velmi nejistou budoucnost.

Jen málokdo by přišel s takovým řešením krizové situace. Chelsea v letošní sezoně zásadně postrádá charakter, bojovnost, kolikrát i zápal. Přitom právě Terry je víceméně zhmotněním těchto atribut. Sám přiznává, že letos nehrál vždy v nejlepší formě, jenže stačily by vám možná jen dva prsty, abyste spočítali hráče, kteří letos v modrém dresu nezaslouží větší "fén" než Terry.

Přesto se nejvyšší management Blues, nepochybně v souladu s majitelem Romanem Abramovičem, rozhodl, že bude své problémy od léta řešit bez své největší persony, ačkoliv nemá žádný hmatatelný plán. Je přitom paradoxní, že Terrymu se nové smlouvy nedostalo, zatímco se jeho parťáci z obrany, a rovněž třicátníci, před pár týdny prodloužení dočkali.

Proč nemohl dostat Terry stejný kontrakt jako Ivanović nebo Cahill, kde první z nich letos prožívá asi nejhorší sezonu v kariéře a druhý už se možná raději viděl v jiném týmu, protože kvůli svým výkonům tolik nehraje. Proti nim byl letos Terry skálopevným obráncem, který by se k Chelsea nikdy neotočil zády.

Poslední mohykán

Blížící se odchod Johna Terryho bude mít ovšem pravděpodobně mnohem dalekosáhlejší dopad, než je jen aktuální zloba fanoušků a rozladění samotného kapitána, který včera hlásil, že "žádný hráč není nikdy více než klub". V případě čtyřnásobného vítěze anglické ligy a držitele celkem šestnácti klubových trofejí to ovšem nemusí tak úplně platit. Samozřejmě že každý hráč je nahraditelný, ale musíte na to být připraveni. A to Chelsea není.

Po odchodech Franka Lamparda, Petra Čecha a Didiera Drogby zůstaly v mužstvu vážné trhliny, které se zdaleka netýkají jen výkonů na hřišti, a odchod Johna Terryho vytvoří kráter ještě mnohem větší. On je tím posledním symbolem Chelsea poslední dekády, to on zbyl jako poslední opravdový lídr, ten, co se nikdy nevzdá a vyburcuje své spoluhráče i před zdánlivě ztracenými bitvami, to on je Mr. Chelsea.

Nikdo nezná Chelsea lépe než on. Terry je klíčová postava nejen na hřišti, kde má zásadní vliv například na rozhodčí, ale nenaslouchají mu jen oni. Jakmile má co říct fanouškům, všichni poslouchají a maximálně ho respektují. A to samé se děje i v kabině. Na dnešní Chelsea je více než evidentní, že v šatně chybí osobnosti jako Drogba, Lampard nebo Čech. Jejich vliv mimo hřiště je zásadní, jenže místo toho, aby se Blues toho nejdůležitějšího ze všech snažili udržet co nejdéle, posílají ho k ledu.

Bez nástupce

A zatímco sám Terry si může užít ještě slušné dvě tři sezóny v zámoří, nejvíce bude krvácet ten, kdo se k němu otočil zády. Chelsea nedokázala za deset let vychovat ani najít jediného hráče, který by po Terrym mohl převzít žezlo. A to jak v obraně, tak s páskou na ruce. Ne že by se snad nezkoušely různé varianty. André Villas-Boas svého času experimentoval tím, že Terryho posadí a bude hrát s mladšími borci. Nevyšlo to.

Gary Cahill, jakožto reprezentant Albionu slibný prototyp na to, stát se Terryho nástupcem, byl vždy spíše jeho vhodným doplňkem a nikdy nedokázal, že by mohl svého druha plnohodnotně nahradit. Ani jako lídr, ani jako vzor pro mladší. Vedle něj má Chelsea už jen mladého Kourta Zoumu, v němž dříme obří potenciál, ale stále se má ve svých jednadvaceti letech nadějný stoper co učit.

I na něm lze snadno demonstrovat rozdíl mezi Terrym a Cahillem. Zatímco vedle kapitána jeho výkony rostly, s Cahillem zdaleka tak pevnou dvojici netvořil. "Byl pro mě obrovskou podporou. Když jsem začal loni poprvé nastupovat, neustále se mnou mluvil. Je to legenda a velmi dobrý lídr. Hodně jsem se od něj naučil," prohlásil dnes o Terrym značně překvapený Zouma, který netuší, jak ho klub nahradí.

V prohlášení mladého Francouze je vše podstatné. Kdo po Terrym nyní převezme roli vůdce a kdo bude pro nově příchozí hráče tím důležitým mentorem? Podle všeho v tom nemá jasno ani nikdo v Chelsea. Nedávná honba za Didierem Drogbou, který měl předčasně pověsit kopačky na hřebík v Montrealu, aby přišel na lavičku uklidnit neutěšený stav mužstva, absenci a zároveň potřebu velkých person dokazuje.

V létě se Chelsea ocitne v situaci, kdy bude mít jen dva stopery. Papyho Djilobodjiho i nedávno příchozího Matta Miazgu fanoušci považují spíše za nejapný vtípek než seriózní posílení. V létě se Blues zoufale snažili o Johna Stonese z Evertonu, který chtěl 40 milionů liber. Jen těžko bude letos požadovat méně. Chelsea ale nakupovat musí. Musí koupit minimálně jednoho, ale spíše dva stopery, které vzápětí hodí do modrých vod, aniž by v nich uměli plavat. Nebude je to mít kdo naučit a všichni budou jen doufat, že koupili hotového hráče, který se s velkým tlakem popere. To popravdě také jednadvacetiletý Stones ještě zdaleka není.

Půjde to bez Terryho?

Před Chelsea tak leží značně nejistá budoucnost. Současný krizový manažer Guus Hiddink dostal na starost eliminovat ty nejzásadnější problémy a postarat se o to, aby se klub přestal propadat ligovou tabulkou, naopak začal stoupat, a pokud to bude v jeho silách, pokusil se urvat alespoň triumf v FA Cupu. Přitom o nějaké trofeje by mělo jít v tuto chvíli nejméně.

Chelsea se chystá v létě definitivně otočit list za svým nejúspěšnějším obdobím v historii a pro nového manažera, který po Hiddinkovi za pět měsíců nastoupí, by se měla snažit připravit co nejlepší základy. Ostatně podle klubových představitelů ještě není o Terryho konci definitivně jasno, nový manažer prý může vše změnit. Proto také bylo vedení Terryho nedělními komentáři značně zaskočeno.

Kapitán se totiž o rozhodnutí Chelsea dozvěděl už před zápasem s Arsenalem. Jeho agent, tak jako každý rok v lednu, zavolal do kanceláří na Stamford Bridge, aby se dozvěděl, jak to vypadá s budoucností jeho klienta. A poprvé uslyšel "ne". Paulu Nichollsovi, který Terryho zastupuje, vedení sdělilo, že nemůže jeho svěřenci garantovat nový kontrakt, ale že se prý nejedná o konečné rozhodnutí a teprve se uvidí, co se dá dělat, zejména s ohledem na nového manažera.

Proto všechny na Stamford Bridge zaskočilo, když Terry po zápase s MK Dons novinářům jeho konec v Chelsea předložil jako hotovou věc. Ani on sice neopomněl zmínit, že se věci mohou změnit, jakmile přijde nový manažer, ale jinak dával ve svém prohlášení poměrně jasně najevo, že jde o uzavřenou záležitost.

Na novém manažerovi, o němž stále není jasno a možných adeptů je mnoho, ostatně zřejmě v Chelsea závisí prakticky všechno. V lednovém přestupním termínu se Chelsea, až na hostování útočníka Pata, o nic nepokusila, jako by se náhodou nechtěla vydat jinam, než bude chtít nový kouč. Vzhledem k výše nastíněnému byl ovšem Terry snad jediný případ, kde mohlo vedení v klidu jednat bez ohledu na nového trenéra. U jiných hráčů tak Chelsea učinila, u Terryho, který by mohl být pro nového kouče potenciálně největším přínosem, ne.

I proto Terryho aktuální "ne" zranilo, a tak se rozhodl dát klubu najevo, že se mu to nelíbí. Dva předchozí kontrakty přitom podepisoval loni v březnu a rok předtím dokonce až v květnu, a tak i letos ještě bylo mnoho času na najití jiného řešení. Na druhou stranu fakt, že se o negativním rozhodnutí dozvěděl po telefonu od svého agenta, a až na jeho vlastní žádost si vyslechl verdikt z očí od očí od šéfů Chelsea, je alarmující.

Po hrubě zpackaném konci Franka Lamparda a mnohými těžce vstřebávaným přestupem Petra Čecha do Arsenalu se nyní rýsuje další přešlap, kterým sice Chelsea střílí do svého kapitána a do svých věrných fanoušků, ale ve finále nejtěžší kulku schytá sama, protože krvácení po Terryho odchodu nemusí zastavit ani nový manažer, ani desítky milionů liber.

Navíc na ni čeká v následujících týdnech velký tlak ze strany fanoušků, o který si Terry svým vyjádřením jednoznačně říká. On pro klub vždy udělal všechno a teď o to samé žádá fanoušky. A můžeme si být jisti, že reakce tribun přijde. Zda to něco změní, je ve hvězdách, ale Terry, byť jistě s těžkým srdcem, se bez Chelsea zřejmě obejde. Jestli to ale bez něj zvládne Chelsea, je velkým otazníkem.
Autor: Ondřej Holzman
Počet zobrazení: 12606
Související články
Komentáře (254 / 0 nových)
Spalovač šancí
02.02.2016 10:00
#
Dobré rozhodnutí. Po odchodu Čecha se ukazuje, že Chelsea tak kvalitní obranu neměla.
Jeblinkton
02.02.2016 10:16
#
btw v minulej sezone bol skoro furt na lavicke a obranu mali najlepsiu v lige
icka
02.02.2016 10:20
#
Spalovač šancí
02.02.2016 10:37
#
Ale jenom v zápasech, kdy chytal
kvasha16
02.02.2016 10:30
#
TerryDidiLampChelsea
02.02.2016 12:40
#
Ty si marný
advokat
03.02.2016 09:32
#
Nechápem ten článok - keď je niekto legenda tak má hrať do 40, aj keď už na to nemá ? Legendy by mali mať aj hrdosť a uznať, že je čas na odchod. Taký je aj prípad Tottiho v ASR, ten už tohto roku bude mať 40 a vysedáva na lavičke. Rosický bude mať 36 v okt., v Arsenáli odmarodoval, či odsedel 2/3-iny angažmá, ale nevadí mu to.
Miguel19
02.02.2016 10:00
#
Terry zůstane.
Moriarty
02.02.2016 10:23
#
To doufám! Zaprvé bych vám (fanouškům, ne klubu) tohle snad ani nemohl přát a zadruhé v létě potřebujeme top stopera my, tak se nám do toho neserte
Jameson
02.02.2016 10:11
#
výborný článok. Keď je to takto pokope napísané, tak to vyzerá ešte omnoho horšie, než som si to predstavoval. Terry musí zostať!!!
Busby babes
02.02.2016 10:12
#
titulek.
Usty
02.02.2016 10:42
#
db18
02.02.2016 10:14
#
Vždyť mají ještě plno času si to rozmyslet...
Momodou#
02.02.2016 11:06
#
S Ivanovičom a Cahillom im netrebalo premýšľať, ale s kapitánom to budú naťahovať do aleluja.
vitasrp
02.02.2016 11:15
#
Cahill není moc šťastný příklad, když v tu dobu tady byl stálý manažer, který jim prostě dal svůj ortel, zda prodloužit/neprodloužit.
extraprase
02.02.2016 11:33
#
a proč mourek nemohl dát svůj ortel terrymu?
vitasrp
02.02.2016 12:23
#
No to klidně mohl (pravděpodobně přesvědčoval vedení, ať mu novou smlouvu nabídnou), ale obávám se, že je to od prosince úplně irelevantní, když už tady Mourinho není.
Hokaido
02.02.2016 15:06
#
Dva předchozí kontrakty přitom podepisoval loni v březnu a rok předtím dokonce až v květnu,
icka
02.02.2016 19:51
#
Ted mu bylo, ale receno, ze ji nejspis nedostane ale..
Hokaido
02.02.2016 20:17
#
Já jsem ale reagoval čstě na to, zda Mourek nemohl sát svůj ortel Terrymu. Ne, nemohl, protože smlouvu Terry vždycky podepisoval později a tahle jednání nejspíš probíhala už bez něj.
Counter
02.02.2016 20:23
#
Četl jsem ale, že pokaždé byl s klubem předběžně domluvený hned po novém roce, jen ty oficiality se udály až později.
db18
02.02.2016 12:34
#
db18
02.02.2016 12:36
#
Jakmile podepíšete trenéra pro příští sezonu, tak do 14 dnů prodlouží i Terry Pokud to teda nevzdá před příchodem trenéra a neupíše se v zahraničí...
johan14
02.02.2016 10:15
#
Po tom čo predali PČ do Arsenalu napriek nasuhlasu Mourinha a nenákupoch v lete, je jasné že to má na povel Roman. Uvidíme akého spasiteľa dovedie, len aby to nebol ten zo Simpsonovcov.
Mihi
02.02.2016 10:16
#
Teraz bude taký tlak na vedenie od fanúšikov, že do mesiaca podpíše novú zmluvu.
SunFells
02.02.2016 10:22
#
Na tebe se stejně nezapomene, Johne
Nejoblíbenější vzpomínka https://vine.co/v/MwFVEVFvB9B
kiwwi
02.02.2016 10:27
#
SunFells
02.02.2016 10:29
#
Z téhle kategorie mám rád tenhle https://www.youtube.com/watch?v=vsYD06hVaw8
r.mrazik
02.02.2016 10:31
#
Moriarty
02.02.2016 10:35
#
I am Mancunian
02.02.2016 10:35
#
Jeblinkton
02.02.2016 10:39
#
bbbauch
02.02.2016 10:48
#
legend
REPLIKATOR
02.02.2016 11:29
#
aneb Jak jste uhaluzili LM
bbbauch
02.02.2016 12:10
#
Swarley
02.02.2016 12:36
#
ale všichni nás přitom respektovali !
db18
02.02.2016 12:34
#
Alan_Shearer
02.02.2016 17:44
#
srdcar
02.02.2016 20:05
#
Free_player
02.02.2016 20:48
#
Rssa
02.02.2016 10:52
#
Mas to podporene jeste Diabym. To se pak nedivim, ze si toto vybavis jako prvni...
SunFells
02.02.2016 10:59
#
U Diabyho si první vybavím jeho pravidelné ponižování zálohy Liverpoolu v tréninkovém tempu
Rssa
02.02.2016 11:00
#
Ja ho snad nikdy nevidel hrat, tak ti to poprit nemuzu
j_mrazik
02.02.2016 11:08
#
Nevím, jestli je metoda vytěsňování při traumatu tou nejlepší variantou...
Rssa
02.02.2016 11:23
#
To se zeptej Diabyho
fenixLFC
02.02.2016 15:12
#
Nikikrew
02.02.2016 10:58
#
Vzpomieka na Diabyho, nie na Terryho
technecium
02.02.2016 19:36
#
Iacob
02.02.2016 11:10
#
Barca1
02.02.2016 10:25
#
Moc pěkně napsaný článek.
vitasrp
02.02.2016 10:30
#
Tipnul bych si, že John moc dobře věděl, co tím prohlášením rozpoutá, na koho se obrátí zloba a jaká bude reakce fanoušků. Vytvořil tím celkem slušný tlak na vedení a celý klub (skoro jako kdyby ho to učil Jose). A vzhledem ktomu, co mu teda vedení mělo přesně říct, bych se nedivil, kdyby na jaře ještě ten nový kontrakt dostal. V tomhle ohledu si zatím nemyslím, že je to rozhodnutí definitivní, naopak jsem docela přesvědčen, že ještě existuje šance, že zůstane.

Pokavaď ale odejde, pak je to samozřejmě hrozný. Když se odprostím od jakýchkoliv emocí, jde čistě o to, že je to pořád druhý nejlepší stoper v klubu. A i když přes léto přivedeme posilu, dá se asi čekat, že to bude nějaký mladý, perspektivní stoper než hotový produkt, přičemž by John mohl napomoci jeho vývoji. Ve finále tak podle mě nejde o krok, který by byl pro náš kádr nejlepší, což je vlastně to úplněnejpodstatnější.
terry
02.02.2016 10:36
#
Vítku, na konci to píšu, protože to tak taky cítím. Ten tlak tribun teď bude podle mě enormní. I s tím, že Terryho prostě potřebujeme, souhlasím.

Jenže sám kapitám má prý už jasno, že skončí. Včera psal Independent, že už řeší další kroky (MLS, Čína, Katar), protože nevěří, že se cokoliv změní. Otevřený to možná je, ale jestli jen z jedné strany, pak je to škoda.

http://www.independent.co.uk/sport/football/premier-league/john-terry-feels-chelsea-will-not-budge-over-contract-a6847901.html
j_mrazik
02.02.2016 10:40
#
Tak Terrymu se v tomhle nemůžete divit.
terry
02.02.2016 10:42
#
Však to taky píšu. Na jednu stranu si mohl počkat, ale na druhou stranu se na něj vedení vykašlalo, tak řekl fuck off. Nemám mu vůbec za zlý, že je na tohle moc hrdej. Chyba je na straně klubu.
j_mrazik
02.02.2016 11:08
#
Přesně tak.
Momodou#
02.02.2016 11:10
#
icka
02.02.2016 19:55
#
tomy49
02.02.2016 11:37
#
Mohl by jít do MLS. Tam by dal z rohů tak 20 golů za sezónu
Busby babes
02.02.2016 10:38
#
sice byste pak asi byli trochu za sasky, ale who cares. taky bych to asi neresil, kdyby takovej Evra nakonec zustal.
Mihi
02.02.2016 10:44
#
srať na to, aj tak nás ma každý za žumpu, musíme udržať Terryho stoj čo stoj
Cobra
02.02.2016 10:48
#
Hokaido
02.02.2016 15:09
#
r.mrazik
02.02.2016 10:44
#
ona je otazka,zda je dobre si nechavat starsiho hrace,ktery chce hrat (a to terry jiste chce a chteji to i fanousci)
jestli to neni kontraproduktivni...stejne jako od nas odesel Rio,Vidic...ono delani nahrady kdyz tam ten hrac je takovy prima teoreticky,ale kde to tak funguje?
kdyz koncil adams,kupoval arsenal sola campbella...a i kdyz pak koncil Sol...
repka ve sparte taky nedelal na lavici dobre...rio taky musel odejit,aby mohli hrat mladsi...

samozrejme je krasny,kdyby terry zustal a radil mladsim...jenze mlady se vyhrajou jen tim,ze budou hrat a to chce podle vyjadreni i terry...
je fakt otazka,zda sezeni terryho na lavici delalo klubu dobre,nebo spis divakama tlacilo na manazera,aby ho tam daval...je to prece john a je o trochu lepsi nez ten novy mlady...
nehlede na to,ze stoperi se moc netoci a nejlepe musi hrat stabilni dvojka...

ale to,ze modraci se neumi se svyma legendama rozloucit je jasna vec...to je tragicky...
jen tim chci rict,ze to neni cerny x bily...
terry
02.02.2016 10:48
#
Problém je, že my prostě toho Terryho minimálně rok podle mě ještě potřebujeme. Zoumovi ty zápasy s ním extrémně pomáhají. Kdybychom už loni získali Stonese, taky by dokázal leccos pochytit, byť jsme ho stejně měli koupit ještě dřív. Už loni bylo pozdě a letos už to bude ještě horší.

On by ani tak nebyl problém, kdyby vedle Terryho byl v týmu někdo, kdo ho dokáže aspoň trochu zastoupit. Jenže pak už tam zbývá jen Cahill, od kterého něco takového nemůžeš chtít.
r.mrazik
02.02.2016 10:53
#
jasny...jenze mi prijde,ze bez toho,aniz by se terry pustil,se ta stoperska dvojka dal neposune...a ted nemyslim vzhledem ke kvalite,ale do budoucna...
terry chce hrat a nechce sedet na lavici...koupis stonese za 50 mega liber a nechas ho sedet?jenze to pak nepochyti nic v zapasech,protoze terry bude sedet...a nebo bude sedet zouma? jenze to je zas skoda....a tocit stopery je peklo,to muzeme v MU potvrdit
jen si vem,kolik dostal minut Kalas a dalsi,kdyz byl john v kadru....
mas recht,ze cahill neni to prave,ale jako treti stoper je oukej...a ze potrebujete koupit dalsiho kvalitniho ted misto terryho...jenze si fakt nejsem jisty,ze kdyby terry zustal,tak by to bylo pozitivni...
to neni jako giggs,nebo scholes,kdyz chodili do zapasu jednou za 14 dni...
terry
02.02.2016 10:58
#
Jenže já si nemyslím, že můžeme jít do nové sezony s dvojkou Stones-Zouma a za nimi Cahill. To by prostě byl risk jako prase.
r.mrazik
02.02.2016 11:01
#
trochu asi jo...ale zas by to byla stoperska dvojka na dalsich deset let...
a nebo bude hrat stopera Ivanovic?
terry
02.02.2016 11:03
#
Jenže aby to těch deset let vydržela, když by byla schopná se třeba po pěti zápasech složit. Jde mi o to, že jsem letos viděl Zoumu s Cahillem a Stonese dělat v Evertonu žáčkovský chyby. Třeba by si to sedlo a ti dva by ovládli ligu, jenže těch proměnných je tam až moc. A Chelsea nepůjde do sezony pravděpodobně s takovým válcem, že by na nějaké obraně nezáleželo.
r.mrazik
02.02.2016 11:05
#
jenze promenny mas vzdycky,kdyz ti konci hrat typu terryho...a to,ze zustane sedet na lavici nic neresi...stejne ho jednou budes muset nechat jit...
terry
02.02.2016 11:07
#
Ano, jenže jak popisuju, my nemáme připravený vůbec žádný plán. Cahill ještě před týdnem zdrhal pryč, protože hraje takovou tužku, že ho posadí Zouma. Zouma sám by ještě ten rok podle mě neztratil, kdyby se to netočilo jenom kolem něj. Kdybychom měli v týmu Gallase nebo Carvalha, je to jiný. Cahill ale bohužel zásadně nepřesvědčuje.
Momodou#
02.02.2016 11:08
#
Odkiaľ máš, že Gary chcel odísť?
terry
02.02.2016 11:11
#
Dost se o tom během ledna mluvilo, protože přestal hrát, což se mu nelíbilo vzhledem k letnímu Euru.
Momodou#
02.02.2016 11:13
#
Cahill signed a new long-term deal at Stamford Bridge that month and while he wants to stay, he said that he cannot be happy unless he is playing regularly. “I want to be at the club, I signed a four-year contract recently,” Cahill said. “That shows I want to be here, I am settled here, have had success here and my family is settled here. But ultimately I feel I need to play football matches. I have always been that way.”

Cahill has spoken to interim manager Guus Hiddink but he will now be staying at Chelsea until the end of this season, leading up to Euro 2016. From next season onwards, though, he wants to play more. “It is very important for me personally, even selfishly, to be playing football matches,” he said. “You will never change me. It is a positive thing. You get people criticising those who are happy to sit on the bench picking up money. That’s certainly not me. I want to be out there and being a big part of things if I possibly can, realising that everyone else is playing well as well.”
terry
02.02.2016 11:25
#
To je asi taky ono.
Momodou#
02.02.2016 12:10
#
On povedal, že si praje herné vyťaženie, že je to pre neho prednejšie než €, ale nateraz ostáva v klube. Odvolal sa tam na novú sezónu. Tak kto vie ako to bude.
Moriarty
02.02.2016 11:04
#
Dvojice mladíků s potenciálem, ale chyběl by lídr. Taky si myslím, že by to nedělalo dobrotu, pořád se můžou od Terryho hodně naučit.
r.mrazik
02.02.2016 11:11
#
pisu to nahore i dole...terry chce hrat...a koho posadis? nosenim micu na treninku se moc nenaucis...
icemike
02.02.2016 11:25
#
Takže na 3 stopery, Baba je stejně záložník a Ivan může nosit ty míče
Rssa
02.02.2016 11:00
#
Ale někde to funguje. Zalezi, jak ten klub zachazi se svyma legendama v delsim horizontu, aby dalsi koncici velikan videl, ze jeho konec bude nejak signifikantni. Pokud tam nevidi takovou moznost, pak chce hrat co nejdele a odejit na vrcholu a ne z lavicky z pozice ucitele.

Myslim si, ze rozdil v tomto pristupu hodne ovlivnuje hrace. Kdyz to srovnam s koncem Xaviho, Puyola apod. u nas...nebo Carry v LFC.
r.mrazik
02.02.2016 11:10
#
opet to budu vztahovat na MU...ono vzdy zalezi na hraci...ale kdyz nekdo chce hrat (terry,lamps,rio...) tak je preci jedno,jak se klub chova k legendam...
je beru,ze pro fanousky to je tezky...ale jednou se takovy rozhodnuti musi udelat a je to tezky..
taky me to sralo,kdyz odchazeli nasi hraci...
na druhou stranu tem hracum chybi obcas sebereflexe a ten konec chteji oddalit...i kdyz to je mozna jine tema...

ja to vidim tak,ze terry chce jeste hrat a ne sedet a delat ucitele....ostatne jako vzdy chtel hlavne hrat a navic kdyz ted jeste na to ma...
jen si nemyslim,ze ma to na hrat chelsea a ze by jeho sezeni na lavici delalo modrakum dobre...

si staci vzit,co se delo,kdyz ho posadil boas...bylo by to jine,kdyby sedel na zacatku sezony,sehraval se novy stoper a pripadne delal chyby? divaci by ho posadili a zas by sezonu odehral john a ten novy hral leda pohary...
Momodou#
02.02.2016 11:12
#
Terry ešte na jednu sezónu v základe jednoznačne má.
r.mrazik
02.02.2016 11:16
#
to ano vzhledem ke konkurenci...ale neni to perspektivni a jeho nahrazeni resit musis...
navic kdyz jsou modraci 13...to se dela řez lepe nez kdyz vyhrajes ligu
Momodou#
02.02.2016 12:09
#
Jasne, chápem čo tým myslíš. Mohli si ale kľudne vyhliadnuť teraz cez leto / v priebehu ďalšej sezóny náhradu, kým by to John ešte odkrútil so Zoumom v základe. Táto situácia je veľmi nešťastná aj vzhľadom na "konce" Lamparda a Čecha.
r.mrazik
02.02.2016 13:29
#
to mohli...a asi i chteli...viz Stones...jen jim to nevyslo
Rssa
02.02.2016 11:29
#
Vzdy se da takova situace resit postupne. Nemusi sedet hned a stejne tak nemusi odehrat vse. Postupne by to doslo k takove situaci, ze bud by se hrac smiril se situaci a postupne dohral v klubu celou karieru, nebo by se na konci sezony rozloucil a odesel do MLS, Ciny nebo Kataru apod.

Samozrejme hodne zalezi na tom, jak velky je ten hrac egomaniak a jestli ma sebereflexi, ale i to se da ruznymi kroky otupit.
r.mrazik
02.02.2016 11:58
#
ja si myslim,ze sedici terry neni dobra varianta pro nikoho... a navic on chce hrat podle jeho vyjadreni...
vitasrp
02.02.2016 11:13
#
Jasnačka, že to není černý nebo bílý, ostatně s touhle situací se dle svých slov spousta hráčů nedokázala vyrovnat- celou kariéru byli zvyklí, že hrají každý týden neustále v základu a pro tým jsou hodně důležití. Když pak to stálé místo ztratí, mají být jen hráči širšího kádru, přičemž pro mančaft už teda nepostradatelní nejsou, pro spoustu těch borců bývá složité tu novou roli akceptovat. Ostatně přesně o tomhle mluvil Carragher, Gerrard, tuším i Lampard.

Jinak já chápu i to vedení, že chce čekat, co na to řekne novej kouč. Pokavaď by ho nějak používal, pak žádnej problém, ale představa, kdy se prodlouží Terry, ovšem novej kouč nebude spokojený s jeho výkony/herním profilem a bude jej využívat jen minimálně, z toho by taky vznikla super situace. Zaprvé by byl John nasraný (o tom nějak moc ani nepochybuju), zadruhé by vznikala spousta spekulací v médiích, po čemž klub asi netouží.

Stačí si vzpomenout, co se stalo, když jej Mourinho na Man City vystřídal, aby zlepšil výkon týmu - po utkání ten tah musel 7 minut vysvětlovat, ale to nakonec bylo stejně jedno, protože Jamie Redknapp řekl, že zřejmě mezi sebou mají neshody a další dny toho střidání byla plná média...
r.mrazik
02.02.2016 11:20
#
jop...presne to same tu pisu...
chapu modraky,ze jsou z toho na vetvi...tohle je divny a ta prace s legendama je spatna...
nic proti tomu,ze ho chteji nahradit...spis je debilni jakym stylem se to tam deje...
ta koordinace klub x hrac a oznameni je na facku...a asi na obe strany...

jen tak me napada...neni divny,ze to prvni vyhlasi hrac/jeho agent? takovy pristup jako "a ted vam to dam sezrat,ze nemam smlouvu"
tam to neni zvladnuty ani z jedny strany...takovy ublizenecky pristup
terry
02.02.2016 11:26
#
Jamie Redknapp no
Rssa
02.02.2016 10:53
#
Kdo je ten prvni nejlepsi stoper v klubu?
kiwwi
02.02.2016 10:56
#
predpokladam, ze uz takto gloryfikuju Zoumu
hraju_nahej
02.02.2016 12:35
#
lol
Hokaido
02.02.2016 15:19
#
Glorifikace by to byla v případě, že bychom mluvili třeba o celý lize. To jsi ale od fanouška Chelsea určitě nikdy nečetl a to, že je náš nejlepší stoper letos, je čistý fakt.
Svatej
02.02.2016 20:28
#
WTF UŽ
terry
02.02.2016 10:58
#
Momentálně je to Zouma. Problém je, že pořád je mnohem lepší s Terrym než s Cahillem.
Rssa
02.02.2016 11:01
#
Ok, dik. Dava mi to smysl, kdyz Cahill neni nic extra.
vitasrp
02.02.2016 11:01
#
Zouma. A pro toho experta pod tebou - nikoho neglorifikuju, nesnažím se o něm prohlašovat, jak obrovskej je to talent atd., pouze vycházím z letošních výkonů, který má Zouma nejlepší.

A samozřejmě je to způsobený spíše regresem Terryho než progresem Zoumy, kdyby hrál John na úrovni 14/15 či 13/14, stále by byl nejlepším v klubu.
Rssa
02.02.2016 11:06
#
Mi Terry prisel jeste jako docela platny hrac, ktery (pokud hraje svoji hru a neni nucen chytat rychliky) hraje hodne dobre. Nasledovane vas moc nemam, ale pravda je, ze soucasne slozeni obrany mi neprijde prilis stastne.
terry
02.02.2016 11:08
#
Mluvíš o stoperech, nebo o celý čtyřce?
Rssa
02.02.2016 11:25
#
O cele obrane (tzn vcetne nahradniku)
terry
02.02.2016 11:28
#
Přitom domingo mi včera vysvětlil, že Djilobodji mohl být skvělý squad player. Jenže co s ním Chelsea za půl roku provedla, tak to nemůžeme považovat za nic jiného než špatný vtip.
Rssa
02.02.2016 11:35
#
Toho hrace znam jen dle jmena . Ale kdyz se podivam na tu obranu, tak mi chybi nejaka provazana zastupitelnost. V podstate zadna alternativa na levy kraj, na pravy jen kdyz se stahne Azpi zprava nebo zaskoci stoper Zouma, kde zas pak chybi jako dvojka k Terrymu nebo Cahillovi...
terry
02.02.2016 12:03
#
Samozrejme. Posledni tri prestupni obdobi byly z nasi strany sileny vtipek.
Momodou#
02.02.2016 11:09
#
Tam tú obranu kazí už bohužiaľ pomalý Ivanovič na kraji.
Spalovač šancí
02.02.2016 10:40
#
Terry si píše sebepropagační články na EF
Counter
02.02.2016 12:20
#
Pořád je to to nejlepší, co se tu objevuje
Spalovač šancí
02.02.2016 14:01
#
Holt výhoda zákulisního infa
sitmin
02.02.2016 10:56
#
Terry je slusnej debil. Nejsem fanousek Chelsea, ale co jsem cetl v britskem tisku, tak vedeni Chelsea je podobne v soku jako fans, jelikoz Terrymu rekli, ze nova smlouva bude, ze se jenom ceka, az bude jmenovan novy permanentni manazer, coz povazuju za vstricny krok ze strany vedeni. Pokud by se snad Terrymu novy trener nezamlouval, nemusel by odchazet na prestup, ale jako volny hrac, coz jsou v jeho letech nebe a dudy. Misto toho se rozhodl, ze absenci nove smlouvy bude brat jako zradu vuci svoji osobe a udela z toho aferu. V momentalni situaci, v jake se klub nachazi, toto povazuji od kapitana za krajne sobecke a detinske.
terry
02.02.2016 10:59
#
Tak si to vyjádření klubu přečti ještě jednou. Dík.
sitmin
02.02.2016 11:17
#
Cetl jsem si vsechno a vsude je totez. "Momentalne smlouva neni, ale vyckej." Pravdepodobne aktivne jednaji s potencialnimi manazerskymi nastupci a pravdepodobne nekdo z uzsiho vyberu nema Terryho v planech. Bylo by pak celkem zbytecne davat 35ti letymu hraci dalsi smluvu na 150k tydne, kdyby pak mel sedet na lavici. Asi jim prislo fer pockat a pripadne mu dovolit dustojne odejit zadarmo.
terry
02.02.2016 11:27
#
Ale původně jsi napsal tohle: "Terrymu rekli, ze nova smlouva bude, ze se jenom ceka, az bude jmenovan novy permanentni manazer"

To není pravda.
sitmin
02.02.2016 12:37
#
To jsem cetl vcera na f365. Kazdopadne Chelsea neodstrelila Terryho...
Momodou#
02.02.2016 11:00
#
Stále neviem ako by som toto zkomentoval. Aj keď by nakoniec dostal novú zmluvu, tak to stále bude hanba po takých udalostiach.
_radioaktivni_007
02.02.2016 11:05
#
Dobrý článok až na typicky českú poznámku o ťažko vstrebávanom prestupe Čecha do Arsenalu.......čo je na tom prestupe nepochopiteľné?
Momodou#
02.02.2016 11:08
#
Že odišla legenda a jeden z najlepších brankárov na svete do konkurenčného tímu v boji o titul? To je asi úplna pohoda vlastne.
_radioaktivni_007
02.02.2016 11:25
#
Podľa mňa mu vyšli v ústrety za to všetko čo odviedol pre klub. Zjavne chcel ostať nielen v anglicku ale aj v londýne a jediná možnosť ktorá bola preňho zaujímavá bol Arsenal...... a klub mu nebránil ako by možno iný klub robil prieťahy aby sa takýto prestup nezrealizoval.
Momodou#
02.02.2016 12:07
#
Ja som narážal na to, že nemal vôbec odísť. To, že mu následne vyšli v ústrety je ok.
_radioaktivni_007
02.02.2016 12:39
#
takže radšej Čech ako Tibo?
Momodou#
02.02.2016 12:53
#
Určite áno.
Hokaido
02.02.2016 15:24
#
To by přece byla blbost... Každej soudnej člověk, kterej nejedná pod návalem emocí, by to vyřešil takhle. Navíc jsme Petrovi dali ten bonus, že mohl zůstat v Londýně a hrát o titul. To si myslím, je ten největší důkaz toho, jak strašně moc ho respektoval celej klub v čele s Mourinhem.
Momodou#
02.02.2016 16:19
#
A ja to zase vidím tak, že lídri a osobnosti sú kľúčom v celom kolektíve. Kvalitatívne sú na tom obaja rovnako (dokonca by som povedal že o trochu lepší je Čech), pre Belgičana hral iba vek. Ale kde je napísané, že by sme podobný talent do brány nekúpili o 4-5 rokov keď by Čech akurát končil.
Momodou#
02.02.2016 16:19
#
Inými slovami, absencia lídrov a hráčov so vzťahom pre klub, sa názorne ukazuje v tejto posratej sezóne.
kvasha16
02.02.2016 17:55
#
ako potom vysvetlis minulu sezonu?
Momodou#
02.02.2016 18:03
#
Tak, že bol v tíme prítomný Čech. :-)
Hokaido
02.02.2016 15:22
#
terry
02.02.2016 11:09
#
Já s ním problém nemám, nicméně když se na to podíváš z hlediska klubu, Chelsea sice Arsenal dvakrát porazila, jenže taky jsme je dost možná za 10 milionů nechali koupit titul
_radioaktivni_007
02.02.2016 11:26
#
CTRL C + CTRL V ten istý príspevok čo som napísal pre Momodou o pár riadkov vyššie
niflheim
02.02.2016 11:13
#
Na Emirates jsou na migraci fans Chelsea připraveni, místa je tam dost.
Palike
02.02.2016 11:14
#
wow, take dvojite kopnutie
niflheim
02.02.2016 11:23
#
A to jsem chtěl napsat Etihad, ale možná nakonec lepší
SunFells
02.02.2016 11:27
#
Asi tolik jako Old Trafford no
niflheim
02.02.2016 13:24
#
No já ti nevím, Arsenal by určitě uvítal návrat svých starých fanoušků.
SunFells
02.02.2016 14:48
#
To se snažíš trumfnout svůj předchozí příspěvek?
niflheim
02.02.2016 13:26
#
Ale Etihad by sedl no... budu nějaký čas zpytovat svědomí - nevíš kudy do kanálu?
Iacob
02.02.2016 14:07
#
Na konci Sir Matt Busby Way, 2 (k)roky za sochou Alexe Fergusona.
bbbauch
02.02.2016 14:22
#
Tam kde bude stat socha Pocheho?
SunFells
02.02.2016 14:48
#
Tu cestu bys měl znát už důvěrně.
Iacob
02.02.2016 11:30
#
Lepší je, když to dává smysl. Etihad.
Mastný Chobot
02.02.2016 11:33
#
Rssa
02.02.2016 11:35
#
Jeblinkton
02.02.2016 11:45
#
Palike
02.02.2016 11:31
#
Samozrejme, ze lepsie, kopnuti do Arsenalu nikdy nie je dost.
c4ll!x
02.02.2016 11:47
#
mindráček?
Counter
02.02.2016 12:21
#
Jen kopkej.
extraprase
02.02.2016 12:48
#
radši do Arsenalu, než do City?
Palike
02.02.2016 12:49
#
samozrejme
extraprase
02.02.2016 20:02
#
jak samozřejmě? jak mám vědět, co máš osobního proti Arsenalu?
Heisenberg
02.02.2016 12:20
#
Na Emptyhad nepůjdou, přece je od léta bude trénovat bývalý trenér jejich největšího rivala
Palike
02.02.2016 11:13
#
pekne napisane
Xaver
02.02.2016 11:23
#
Z Terryho strany je to čistý kalkul, má lepičku, že nedostane smlouvu. Rád by zůstal, ale zároveň ví, že už to není ono, čas zastavit nejde. Nedělal bych z toho nostalgickou šárádu, i legenda se jednou musí rozloučit (viz Lamps) ....teď bych mu teprve tu smlouvu být vedením odstřihl - tak gut báj Johníku ... ač nefandím umělé Čukotce, celou dobu jsem tě bral - PL bude zas o něco chudší ..... respekt & klobouk dolů.
extraprase
02.02.2016 11:37
#
to je cirkus
kvasha16
02.02.2016 12:01
#
extraprase
02.02.2016 12:48
#
a ne?
Kubajs888
02.02.2016 13:11
#
největší cirkus je v Chelsea a pak hned v Manchester United a to bez legrace, je to tak ! Klauni jsou v obou mužstvech, ale vždy hledejte chybu ve vedení! Tomu patří mužstvo a vše kolem něj, zbytek jsou loutky.
Souhlasím s extraprase a nebudeme jediní
Lech
02.02.2016 13:14
#
Kubajs888
02.02.2016 13:19
#
lech ty zalez do toho svého Říma u vás je to taky povedené (tím myslím zemi)
Lech
02.02.2016 13:26
#
Kubajs888
02.02.2016 13:17
#
Vedení a majitelé klubu popř. jejich "koně", kteří se o celý ten "cirkus" mají starat a zde to pos.ali na plné čáře, Chelsea bojuje o udržení a M. Utd se sice drží, ale ta hra a je katastrofální. Tyto týmy se mají prát o top 4 a ne aby se, jeden držel zuby nehty díky ani nevím čemu :) a druhý to uhrál tak, tak, tak okolo 12 příčky
V obou mužstvech za to mohou lidé, kteří o tom rozhodují a řídí to, takže oprávněně je na místě slovo cirkus a smajlíci
forrest
02.02.2016 13:50
#
Myslím, že slovo cirkus myslel v tom smyslu, jak se Chelsea loučí s legendami - Terry, Lampard, Drogba, Čech...

Ty, jako fanoušek Citizens, si na to zatím musíš počkat. Ale třeba se dočkáš někdy někoho takového jako byli v Chelsea výše zmínění nebo v Man. United např. Giggs se Scholesem.
Kubajs888
02.02.2016 14:06
#
forreste, pro mě jsou jisté ikony "legendy" např. (současní) Kompany, Hart nebo Aguero a z delší doby např. Dunne, Barton, Wright-Phillips popř. Rösler, Lake, Summerbee, Roy Paul atd. nefandím City od příchodu šejků, ale už dávno před a každý tým má nějaké vady, ale je potřeba to zlepšovat a ne mít hlavu skrčenou (myšleno na zmíněné vedení) atd.
forrest
20.04.2016 12:37
#
forrest
02.02.2016 13:47
#
kvasha16
02.02.2016 13:31
#
nie, JT zatial este nedostal zmluvu, vedenie chce pockat na noveho manazera, JTmu sa to velmi nepozdava lebo chce vediet na com je co najskor, neni to cirkus
extraprase
02.02.2016 20:04
#
aha
tak je to brazilská telenovela, promiň, spletl jsem terminus technicus
Momodou#
02.02.2016 12:13
#
Emca21
02.02.2016 11:48
#
Chelsea dělá v posledních pár letech strašně hloupé kroky.. Zbavuje se legend, které by ty mladé hráče svými zkušenostmi posunuli dál, rovněž se zbavují mladých, nadějných hráčů ( Bruyne, Lukaku atd..), přivádějí do týmu vyhaslé hvězdy (Falcao, Pato atd..). Šílené, co tam předvádějí!
Pagy
02.02.2016 12:20
#
Terry společně s Lampardem mě nejvíc sra*i, vždycky když chelsea potřebovala, oni dva dokázali dát nějaký haluzácký gol v 10-15 minut do konce zápasu, lamps nějakou haluzovou střelou, terry z rohu hlavou nebou nějak jinak haluzově
extraprase
02.02.2016 12:51
#
lampard čim důležitější gól, tim haluznější. to bylo neskutečný
kvasha16
02.02.2016 13:31
#
haluzovou strelou no do pici, mna jebne
extraprase
02.02.2016 20:07
#
to, jak to často trefil místo nártem jedný nohy koulí druhý strany, to si niepamatuješ?
kvasha16
02.02.2016 20:14
#
prepac, kedy sme zacali hovorit o Chicharitovi?
extraprase
02.02.2016 21:01
#
kvasha16
02.02.2016 13:32
#
a Terry najgolovejsi obranca PL tiez haluzak, do pici
forrest
02.02.2016 13:45
#
Terryho s Lampsem jsem měl rád i já. Finále proti Bayernu nebo semifinále proti Barce, to byla betonáž, nasazení, nevypuštění jediného centimetru v souboji...
Hokaido
02.02.2016 15:26
#
kvasha16
02.02.2016 16:19
#
technecium
02.02.2016 19:38
#
No nejhorší byl Essien v 2008/2009 to jedinou střelou za dva zápasy skoro z půlky
Spasitel
02.02.2016 13:35
#
Najlepší obranca v novodobej histórii PL určite ešte rok zostane a rozlúči sa s titulom.
Free_player
02.02.2016 14:01
#
z celé fotbalové scény má Čelzí jednoznačně nejodpornější chování vůbec
Free_player
02.02.2016 14:04
#
* k legendám
homeles8
02.02.2016 14:21
#
ještě Real Madrid
Free_player
02.02.2016 15:01
#
ačkoliv nemám Real a celý jeho vedení rád tak nutno říct, že na CFC v v tomhle nemaj ....
Gedofrey
02.02.2016 16:02
#
edejv
02.02.2016 18:32
#
a fotbal taky
nani92
02.02.2016 14:19
#
" Nikdo nechápe, jak se to mohlo stát. Hned o poločase jsem mu řekl, ať se jde rozcvičit. Velmi svědomitě jsem ho celých dvacet minut pozoroval. Udělal jeden sprint, druhý, třetí... Nastoupil a po třech minutách se zase zranil," krčil Wenger rameny." ... hmm tak nevím ale předzápasová rozcvička by měla být mj. i o protažení,střečinku a rozběhání se ... pokud jeho rozcvička byla za 20 minut jen tři sprinty a jinak nic tak se nedivím že se mu zranění obnovilo
Mastný Chobot
02.02.2016 14:24
#
dobrá čeština, Zayo
nani92
02.02.2016 14:24
#
zdroj som kvôli znehodnoteniu názoru neuviedol
Svatej
02.02.2016 20:31
#
kvasha16
02.02.2016 21:05
#
proky*afc
02.02.2016 16:36
#
Kuča si jede to svoje.
danny.94
02.02.2016 14:26
#
pripadám si ako Werther, ked fandím CFC...
Hokaido
02.02.2016 14:57
#
Pěkně sepsáno.
Pro nás fanoušky asi fakt končí jedna velká éra a zároveň jediná, kterou většina z nás zažila. A končí snad nejhůř, jak může...
fenixLFC
02.02.2016 15:07
#
konec manažera, který chtěl vybudovat dynastii.....to je akoze o kom rec?
Hokaido
02.02.2016 15:29
#
Nejsem si jist, ale tipuji, že jeden z trojice Hodgson, Dalglish, Rodgers.
Kowe
02.02.2016 16:13
#
takže Hodgson
René Descartés AFC
02.02.2016 15:41
#
Zápočet z výrokové logiky
Kohout-NL
02.02.2016 15:54
#
Who cares?
René Descartés AFC
02.02.2016 15:57
#
Asi Ty, když na to reaguješ
Kohout-NL
02.02.2016 16:24
#
Ale evidentně máš i přes zápočet v logice furt mezery...
kristofyk
02.02.2016 16:49
#
René Descartés AFC
02.02.2016 16:50
#
Výroková logika není, jak se patrně domníváš, věda o správném usuzování, nýbrž o vyplývání. V momentě, kdy jsi zareagoval na tento post, jsi projevil zájem, čímž jsi znegoval svou reakci. Zákon dvojité negace pane.
C-M@ster
02.02.2016 16:58
#
Z jeho reakce "koho to zajímá" podle tebe vyplývá, že ho to zajímá?
Asi bych ti zápočet nedal.
kopu_bodlou
02.02.2016 17:08
#
René Descartés AFC
02.02.2016 17:12
#
Tím, že na to zareagoval ano.
hraju_nahej
02.02.2016 20:30
#
reakce ještě nemusí nutně znamenat zájem.
kopu_bodlou
03.02.2016 13:52
#
právě je to zájem
grumpa
03.02.2016 20:03
#
"Mami, dneska mě oslovil muž."
"Ano, a co ti řekl?"
"Uhni, debile."

Dle výrokové logiky pán projevil o slečnu zájem.
frank
03.02.2016 14:09
#
Iacob
02.02.2016 17:14
#
Opravdu excelentní použití zákona dvojité negace Na filozofické fakultě by tě jistě pochválili.
Lacko_Boh
02.02.2016 18:06
#
on ma vlastny svet, podla toho ten zakon dokonale použil K-pax
extraprase
02.02.2016 20:10
#
za vyplývání mě v plavečáku vždycky pěkně zjebali
EAG le grand amour
03.02.2016 00:05
#
Studuješ nějakou pragmatiku?
alesh
02.02.2016 17:03
#
Patient #4479
02.02.2016 18:39
#
gratz
Edis
02.02.2016 17:10
#
autorovi za článek připomínající nikdy nekončící brekot a Edisovi, že to přečet...
Jinak Terry by měl zůstat.
kvasha16
02.02.2016 17:56
#
Zaschrona
02.02.2016 17:20
#
Tim Howard a doubt for Everton v Newcastle due to injury picked up in training yesterday.
juao10
02.02.2016 17:23
#
Ty si fanusik teda...
Zaschrona
02.02.2016 17:44
#
Zraneni mu rozhodne nepreju, ale pro tym to neni zas az tak spatna zprava...
Johny410
02.02.2016 17:28
#
posraní Modráci je mě z toho týmu na blití je mě jedno co terry dělal mimo hřiště že přefikl manželky i matky všech hřáču i v juniorce ale že neukončí karieru v klubu kde odehrál celou karieru je prasárna
SunFells
02.02.2016 17:34
#
Snad mu na odchod navrhnou, ať ukončí kariéru už letos.
extraprase
02.02.2016 20:11
#
manželky hráčů v juniorce
grumpa
03.02.2016 20:06
#
hráče v juniorce
Whitemedia
02.02.2016 18:04
#
http://www.bbc.com/sport/football/35476883 kéž by

a Chelsea se možná obejde bez Williana, to zní skvěle, už se těším na Pedra..
kvasha16
02.02.2016 18:20
#
ten clanok v podstate nic nove nepovedal

a Willian bude strata no, ale snad sa aspon na MU da dokopy
kvasha16
02.02.2016 18:21
#
on uz ma 35 kym som nevidel to cislo pri jeho mene tak som si ani neuvedomoval ze uz je taky stary
Hokaido
02.02.2016 18:35
#
niflheim
02.02.2016 18:28
#
200. proti modrému cirkusu
kvasha16
02.02.2016 18:31
#
GH Ohledně Falcaova odchodu do Číny: "V tuto chvíli nemohu nic říct."

ten je jasny
Atlético de Madrid
02.02.2016 18:44
#
Kdyby přišel do Chelsea ten Simeone, tak by to myslim na Terrym klidně postavil. Škoda...
Whitemedia
02.02.2016 18:46
#
Bych Simeoneho nechápal, kdyby odešel u Atlética, má tam vše, co ke své práci potřebuje, to by v Chelsea neměl..
Whitemedia
02.02.2016 18:46
#
*z
Atlético de Madrid
02.02.2016 18:50
#
Uz to zacina byt trosku vycpele, sveho vrcholu ten tym dosahnul a klicovi hraci budou jen starnout. Jestli odejde po tehle sezone fakt nevim. Je mozne, ze jo, ze mu proste Chelsea nabidne velke prachy a on pujde. Ale neco mi rika, ze to letos jeste nebude, spis az Chelsea vyhodi toho manazera, co bude po Hiddinkovi.
kvasha16
02.02.2016 18:59
#
ty nam prajes
Momodou#
02.02.2016 19:17
#
On je len realista :-)
Manik...
02.02.2016 20:11
#
Atlétista, to si pleteš
Atlético de Madrid
02.02.2016 20:33
#
ehm, já nechci nic řikat, ale jeho žena vvypadá víc jako obstarožní rocker než jako materiál pro Terryho
http://fabwags.com/wp-content/uploads/2014/04/Carolina-Baldini-Diego-Simeone-wife-pics1.jpg
mancini.je.podobojí
02.02.2016 20:48
#
dobrá dobrá, já jen, že si těch forků už možná moc neužiju
Darren Fletcher
03.02.2016 17:26
#
bbbauch
02.02.2016 20:35
#
Takovej chlapskej oblicej
extraprase
02.02.2016 21:03
#
otočíš a zezadu dobrá
hraju_nahej
02.02.2016 21:22
#
Vypadá jak Simeone docela :D
bbbauch
02.02.2016 23:19
#
Jj taky jsem si rikal
Kowe
02.02.2016 22:10
#
Darren Fletcher
03.02.2016 17:26
#
cristiano.K.
03.02.2016 18:43
#
Whitemedia
02.02.2016 22:26
#
Tyjoo... ta je fakt ošklivá
Sharlej
02.02.2016 21:05
#
Sledovali ste vykony Terryho v tejto sezone? Tak sa necudujte
Whitemedia
02.02.2016 22:32
#
a ty si vůbec něco sledoval?
Sharlej
03.02.2016 11:05
#
Ano sledoval a celu sezonu podava otrasne vykony
Vrana17
03.02.2016 11:08
#
Nečetl sem to celé, jen nadpis stačí a člověk má jasno o co autorovi jde. Je jasné že JT by měl dostat ještě smlouvu i kdyby to měl být 3, 4 stoper. Kapitán, lieder, legend JT
eder
03.02.2016 14:31
#
Stačila expreska.
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.