Barcelona výhrou v Leverkusenu zapomněla na ligové trápení

15.02.2012 10:07 - Aktuality
 
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Autor: ČTK
Počet zobrazení: 2990
Komentáře (128 / 0 nových)
ChineSse
15.02.2012 10:29
#
Čorluka
může bejt jakkoliv realista, ale vzdávat něco předem to je cesta do pekla. V druhym poločase Bayer ukázal že 2 góly Barce dát dokáže
Puskas
15.02.2012 10:31
#
a proto dal jen jeden...
Kily
15.02.2012 10:34
#
ale on musí v odvetě dát tři
ChineSse
15.02.2012 10:37
#
true, to mi nedoslo :) Mno kazdopadne na moji myslence to nic nemeni. Proste to vzdal predem, coz se nedela. Ofc neverim ze by to barca pustila, ale mic je kulatej atd... tak proc to vzdavat? Ve fotbale uz sem videl tolik necekanejch vysledku...
Kily
15.02.2012 10:40
#
no právě že když se sečte kvalita hráčů, výhoda domácího prostředí, hra Bayeru venku, zkušenosti a spousta dalších věcí, tak pro Leverkusen opravdu hraje vlastně jenom to, že se hraje ještě jeden zápas a míč je kulatý škoda toho, že se jim včera nepovedlo srovnat a místo toho na konci dostali třetí, tam by ještě nějaká šance byla
ChineSse
15.02.2012 10:44
#
nojo, je to tak ze sance sou opravdu minimalni, pochopil bych ze to vzdaj fanousci, lidi co sledujou fotbal a vicemene vsichni... ale hraci si to muzou uhrat jedine sami a kdyz krome 2 golu ztraci jeste sebevedomi, pak nemusej do spanelska ani jezdit :D
SanchoPancha
15.02.2012 10:46
#
Fanoušci to taky nesmí nikdy vzdát.
ChineSse
15.02.2012 10:52
#
pravej fanousek to nevzda, pseudofanousek ano :)
jiri - fcb
15.02.2012 10:52
#
řekl to fakt divně
Filip12
15.02.2012 10:37
#
barca Kadlec to je hráč málokomu čechovi se podaří dát gól tak slavné barceloně navíc když je to obránce
j_mrazik
15.02.2012 10:40
#
Pro Jiřího.... jo takhle se měl drbat ohledně Busquetse... tímto děkuji redakci za fotku.
jiri - fcb
15.02.2012 10:50
#
jj, to by v té situaci byla jistě přirozená reakce ...
Keno
15.02.2012 11:01
#
pamatuju jak jsi ty při přichdu Alexise v létě zpochybnoval jeho kvality a psal že to na nahrazení Pedra nevypadá co řekneš teď? Chilská síla zdrtila Pedrita.... kterej je uplne marnej posledni dobou
advokat
15.02.2012 11:28
#
Napriek tomu by som Pedra neodpisoval,nemôže zabudnúť hrať futbal.V 2.polčase mal obrovskú šancu,išiel sám,ale nespracoval loptu a mrzelo ho to,ak by dal gól,zdvihlo by ho to hore.Takto bude musieť ďalej bojovať sám so sebou.Jeho góly Barca veľmi potrebuje,to je jej problém,že v tom istom čase naraz z rôznych príčin stratili na výkonnosti Pedro,Leo,Xavi,Pique,Iniesta.To je veľa naraz.
Keno
15.02.2012 11:37
#
neodepisuji ho jen řikam že Alexis ted předvádí výkony s kteryma se Pedro vubec nemuže srovnavat.. že ho to mrzelo to je fajn no ale jak si rikal Barca jeho goly potřebuje..
Xavi
15.02.2012 11:49
#
Tak to je samozřejmě blbost, Pedro je tam kde je kvůli zraněním, s výkonama před zraněním by Alexise strčil do kapsy.
Keno
15.02.2012 11:50
#
Alexis je ale taky po zranění ;)
Xavi
15.02.2012 11:52
#
Podívej se, kolik toho letos promarodil Pedro a kolik Alexis.
Keno
15.02.2012 11:56
#
koukal sem Alexis v lize odehrál 13 zápasu z 22, Pedro 14 zápasů, v LM Pedro odehrál 6 utkání, Alexis 3
Keno
15.02.2012 12:08
#
tak co ted řeknes? :D
Xavi
15.02.2012 12:18
#
Klídek.
Alexis v lize z těch 13 zápasů hrál 11 od začátku - 891 min
Pedro 14 8 670 min

Já se s tebou nepřu, že je letos Alexis lepší, to je jasné. Jenom poukazuju na neustálá Pedrova zranění, který ač toho nemá odehráno zas tak málo, přichází v nevhodnou dobu, kdy po zranění naskočí, odehraje si pár střídání, pak základ a zas marodí.

Keno
15.02.2012 12:19
#
to máš asi pravdu ale já nevim no Pedro se mi herně líbí mnohem meně než Alexis
jiri - fcb
15.02.2012 12:45
#
tak to bych zase neřekl. Pedro je větší dříč a jezdič. Alexis je na tom samozřejmě líp technicky a v zakončení, ale Pedro je pro hru dle mě potřebnější. Techniků máme plný tým. Pracantů pár.
Keno
15.02.2012 12:52
#
počkattak větší dřič to bych hodně nesouhlasil, jak řekl Guardiola jeden z hlavbích fakturů toho že si vybral Alexise bylo to že je absilutně zodpovědný směrem dozadu, křídlo jeho typu se nevydí tak poctvivě bránit, Pedro sice neustále hledá prosotry a tak ale nepříjde mi to zatím moc efektivní a s tou technikou to jue pravda na tom je Alexis mnohem lépe ale určitě není Pedro potřebnější ;) můj názor
jiri - fcb
15.02.2012 13:15
#
já mám názor opačný a vysvětloval jsem to. Pedro mi přijde pracovitější a to je pro hru potřebnější. Alexis je jistě taky pracant, ale na Pedra v tom napadání nemá.
Keno
15.02.2012 13:18
#
nojo ale podivej se třeba na práci dozadu to je lepši alexis ;) nejednou to o něm bylo tvrzeno, potom bych i řekl že Alexis více ustojí v soubojích a le celkově silnější zakončení má asi lepší Pedro což je k ničemu ejstli se tam nedostává ale Alexis a jeho hra 1 na 1 zase tady na něj Pedro nemá to jsem mohli vidět včera kdyz se Pedro dostal do šance
Xavi
15.02.2012 13:19
#
Já bych taky řekl a to tu ještě nepadlo, že Pedro je lepší do kombinace.
Keno
15.02.2012 13:22
#
jojo to asi jo ale když má být hra 1 na 1 kdy musi utočník ukazat svy technicky kvality prejit pres hrače a zakončit tak by Alexis asi byl lepsi variantou
Xavi
15.02.2012 13:28
#
To jo, hlavně v současnosti určitě. Si pamatuju, když byl Pedro v áčku nováček, tak ze souboje 1 na 1 vytěžil tak maximálně roh. Ale v tom už se taky zlepšíl a minulou sezónu na podzim tam lítal, že jsem chvilkama nevěděl, jestli je to Messi nebo kdo.
jiri - fcb
15.02.2012 13:28
#
to vyplývá z toho, že Alexis je většinou ten nejvysunutější náš hráč. Pedro byl vždy křídlo a měl si to s kým dát.
Keno
15.02.2012 13:32
#
no ale zase musite ocenit že Alexis muže hrat stejne jako Pedro na bou křídlech ale zároven jako hrot nebo také jako playmaker což je sice v Barce zbytečné ale v Udinese a v Chile bych řekl mu to pomohlo dostat se nahoru, nedokážu si Pedra představit hrát to co hraje Alexis v Chile nebo co hrával v Udinese loni
Keno
15.02.2012 12:24
#
spíš sem zvědavej jak to bude vypadat s Villou až se vyléčí s jeho pozicí v týmu
Xavi
15.02.2012 12:34
#
Jn. to je otázka. Bude záležet, jak se z toho vyléčí. Protože kvality a motivaci určitě má.
jiri - fcb
15.02.2012 12:48
#
Hodně bude záležet na vývoji Cuenci, Tella a taky na stavu jednání s Neymarem.
jiri - fcb
15.02.2012 12:01
#
Myslím, že tihle dva jsou hrozně podobní. Jak stylem hry, tak výkonností. Neřekl bych, že by jeden druhýho strčil do kapsy. Naopak buďme rádi, že máme oba. Při letošních zdravotních kartách týmu ...
Keno
15.02.2012 12:12
#
to souhlasím přesto kdyby byli všichni hráči 100= fit tak bych dal přednost Alexisovi..
jiri - fcb
15.02.2012 12:42
#
no tak co se aktuální formy týče, tak není o čem. Ale dlouhodobě je to minimálně remíza. Pedro pro Barcu už vybojoval plno zápasů. Odvedl hodně práce. Je jen otázka času, než se do toho zase dostane.
Keno
15.02.2012 12:45
#
no to jiste, ikdyz dlouhodbe se to neda moc posuzovat kdyz je Alexis v Barce teprve pul roku
jiri - fcb
15.02.2012 12:46
#
myslím to tak, že bych určitě neodepsal Pedra na lavku jen proto, že se mu momentálně nedaří a Alexisovi víceméně naopak jo. Je to jen okamžitý stav. Momentálně je nahoře Alexis. To první slovo třikrát podtrhuju.
jiri - fcb
15.02.2012 11:58
#
jj, u Alexise jsem se spletl. Nechtěl jsem ho, ale jsem rád, že ho máme. A případ Pedro - souhlas. Hraje letos otřesně.
Keno
15.02.2012 12:01
#
Pedro se sice vždycky snaží ale efektivita moc neni vidět, Alexis který je fotbalové vychovaný hlavně Bielsou ukazuje tu defenzivní práci kterou na něm obdivuji..... Jinak samozřejmě dopředu také dělá hodně :D
Keno
15.02.2012 12:02
#
no já ho chtěl hodně a jsem taky rád že nakonec je v FCB doufam že bude ještě gólovější
jiri - fcb
15.02.2012 12:11
#
odrazovalo mě na něj, že přišel z Itálie z klubu, kde prakticky nemohl poznat tak výrazný tlak, jaký na něj působí v Barceloně. A samozřejmě mě odrazovala cena. Hodně vysoká cena.
Keno
15.02.2012 12:12
#
to jo cena nebyl amlá spíš sem byl překvapenej jak se za tu loňskou seznu hrozně rychle dostal nahru
j_mrazik
15.02.2012 11:09
#
Keno
15.02.2012 11:53
#
koukal sem Alexis v lize odehrál 13 zápasu z 22, Pedro 14 zápasů, v LM Pedro odehrál 6 utkání, Alexis 3
Mercury
15.02.2012 12:35
#
Dobré utkání z pohledu Barcelony, výsledek zhruba odpovídá dění na hřišti, do odvety uklidňující náskok. Včera z mého pohledu nejlepší na hřišti Alexis, Messi a po svém příchodu taky Thiago. Naopak Busquets nehrál ani zdaleka tak, jak je u něj zvykem, potřebuje zase chytnout rytmus. Už se nemůžu dočkat až zase ve středu pole uvidím trojku Xavi - Busquets - Iniesta v plné síle, momentálně není ani jeden z nich na 100% své výkonnosti, byť z pochopitelných důvodů. O to víc těší letní posílení zálohy o Cesca a Thiaga, kteří dokážou zahrát výborně a díru jakž takž zacelit. V loňské sezoně by pro nás měsíc bez Keity coby lepiče snad všech míst v záloze byl neřešitelný, letos je jeho absence problémem podstatně menším. Co se týče Pedra, tak opravdu doufám, že znovu najde ztracené sebevědomí a klid v situacích 1 na 1, v zakončení, v prvním dotyku, v kombinaci, ve všem. Letos je to fakt bída a nemyslím si, že by zranění byly hlavním důvodem. Naštěstí Alexis hraje výborně a spolu s Messim tu ofenzívu v poslední době hodně táhnou. Škoda, že chybí Villa, hodil by se. Nicméně první zápas v Německu dopadl výborně, byl bych šokovaný, kdyby si postup nepohlídali. Visca el Barca!
jiri - fcb
15.02.2012 12:50
#
Je krásný, když jsou trotlíci ve škole a opravdu se tady dá kecat o fotbale
Keno
15.02.2012 12:55
#
patas92
15.02.2012 12:58
#
Xavi
15.02.2012 13:02
#
Pedrito
15.02.2012 13:08
#
nebudme naivní že jsem nepřijde žádny hater a nenablije tu,bohužel... Jinak včera bych pochválil alexise,mascherana,s chutí hrajícího messiho celkem i puyol se mi líbil.Jinak sergio jako kdyby se bál po zranění,vyhrál málo soubojů,hodně pokazil,dopředu taky zadrbal,nebyl to on.Adriano se mi taky nelíbil,nebyl moc ve hře a když už měl balon čekal jsem jeho střelu na tribunu ta také přišla k THIAGOVI ten opravdu kvalitně roste,sršela z něj enegrie a chut hrát.Dani pod svoje možnosti,Eric průměr.....
Filip12
15.02.2012 13:42
#
Losinho
15.02.2012 12:55
#
Zápas s Valencií bude zajímavý.
Pedrito
15.02.2012 13:09
#
Bude se lámat chleba.Ale věřím že to zvládnem (2:1)
Mercury
15.02.2012 13:13
#
Chleba už se dost pravděpodobně zlomil :)
Pedrito
15.02.2012 13:18
#
2 a 3 flek...tady se to dost řešilo :)
Losinho
15.02.2012 13:19
#
Bylo by hezký, kdyby se ten souboj mezi Valencií a Barcou zamotal, bude záležet hned na příštím zápase.
Pedrito
15.02.2012 13:23
#
Z pohledu fanouška barcy to není možné.Chápu že pro nezávislého(fanoušek R.M) nevím co jsi,By to byla příjemná záležitost.
Mercury
15.02.2012 13:21
#
tak to asi nehrozí si myslím. I kdyby, je to skoro jedno.
Pedrito
15.02.2012 13:25
#
Přecejenom je nám blíž 3 flek,než první,navíc ten vzájemnej zápas v sobotu/neděli.Ale při hře Valencie venku která je snad ješte horší než ta naše ,si taky nemyslím že by se něco takového mohlo stát.
Kily
15.02.2012 13:27
#
já bych to nevylučoval na základě týden staré odvety poháru, pokud eliminujeme hrubé individuální chyby a budeme pečliví v zakončení, může se stát, že domů pojedeme se třemi body
jiri - fcb
15.02.2012 13:30
#
bylo by zajímavé, kdyby v "lize dvou týmů" byl na druhým místě někdo třetí.
Xavi
15.02.2012 13:30
#
jiri - fcb
15.02.2012 13:26
#
to je vlastně taky fakt. Musíme Valencii zlomit v tom souboji o druhej flek.
johan14
15.02.2012 13:13
#
To kde prišiel autor článku k tomu trvdeniu, že Barcelona výhrou v Leverkusenu zapomněla na ligové trápení?
Mauii
15.02.2012 13:20
#
Troufám si tvrdit že před rokem by je Barca rozsekala tak 4:0. Sice Bayer první poločas bránil dobře ale nebyla to ta "pravá" Barca. Myslim si že se hodně podepsalo to že chyběl Xavi a Iniesta patřil k nejhorším na hřišti. Těch šancí bylo opravdu minimum.
Free_player
15.02.2012 13:27
#
Tak to bych zas neříkal, že byl Iniesta nejhorší na hřišti... určitě neodehrál to co jsme od něj zvyklí, ale bylo to hlavně tím, že se musel stahovat dozadu a rozehrávat místo včera uplně marnýho Sergia .. ten nebyl schopnej skoro ani na krátko přihrát
jiri - fcb
15.02.2012 13:43
#
13:36 Messi vytvořil rekord Ligy mistrů
Lionel Messi se včera stal rekordmanem Ligy mistrů v počtu branek vstřelených ve vyřazovací fázi soutěže. Argentinský útočník v 88. minutě zvyšoval vedení Barcelony v Leverkusenu na 3:1 a zaznamenal už svou devatenáctou trefu v play-off.

ve 24 letech ...
Kenneth
15.02.2012 13:46
#
Opravdu famozní. Nemáš tabulku těch střelců?
Kenneth
15.02.2012 13:55
#
Do 28 bude golově před Raúlem. A pak si může vesele zvyšovat náskok, to asi těžko někdo překoná.
naheCZ
15.02.2012 17:27
#
Narodí se nový Bican a bude vymalováno
Manik...
15.02.2012 13:43
#
2. poločas nádhera, 1. hrůza!!!

Jinak tento výsledek už jasně rozhodl o postupu. Šance Bayeru jsou podle mě 0%
Xavi
15.02.2012 14:02
#
No jak říká Scaplár: "nejhorší je, když v poločase vedete 3:0".
Keno
15.02.2012 14:05
#
nemohl by mi nekdo pls poradit kde je u vidí z youtube embed kod?
Kily
15.02.2012 14:09
#
pod videem klikni na sdílet, pak vložit a vyskočí kód
Kily
15.02.2012 14:09
#
nejde to ale u všech videí, i některých je jejich další vkládání zakázáno
Keno
15.02.2012 14:11
#
diky už to mam ;)
madridcan
15.02.2012 14:19
#
Barcelona zvládla úvodní osmifinálový zápas Ligy mistrů v Leverkusenu a na rozdíl od domácí soutěže může dál reálně snít o obhajobě trofeje.

Som si uvedomil, ze Realu treba este 13 vitazstiev nato, aby sme ten titul dali. Normalne zacinam byt skepticky aj pri domacich zapasoch so Sevillou,Vale a Malagou Podla mna sa rozhodne podla toho, ako Barca zvladne najblizsie zapasy-doma s Vale a u Atletov.
Kily
15.02.2012 14:27
#
jako jestli ten titul taky nechcete, my máme ve vitríně volného místa dost
Pedrito
15.02.2012 14:34
#
ta bude zaprášená ješte nějakej ten rok
Kily
15.02.2012 14:36
#
zaprášená není, naopak je využívaná, na začátku roku jsme někam potřebovali uklidit všechny dlužní úpisy
jiri - fcb
15.02.2012 14:50
#
Kily sice taky fandí Arsenalu, ale tady se baví o Valencii ...
madridcan
15.02.2012 14:37
#
tak ako, ked pustime 10 bodov, tak si titul nezasluzime este dalsich desat rokov
Kily
15.02.2012 14:40
#
no to ne, no, to byste byli ještě v horší pozici než do jaké by se mohl dostat Celtic
IloveRMCF
15.02.2012 15:00
#
jiri fcb: nebuď naivní, to si vážně myslíš, že pude Neymar do Barci?...já spíš čekám, že pujde do Realu a myslím si, že je to mnohem reálnější :)
madridcan
15.02.2012 15:03
#
vobec to neni realnejsie ani pravdepodobnejsie ani nic
Infi
15.02.2012 15:09
#
jiri - fcb
15.02.2012 15:14
#
je to jen informace na vodě, ale Neymar se několikrát o Barceloně velmi pochvalně vyjádřil. Sandro dokonce už jednal s prezidentem Santosu (se kterým je mimochodem dobrým kamarádem). Sandro má navíc v Brazílii další kontakty a navíc je na brazilské hráče ... zatížený (řekněme to tak).

Jaké informace na podepření toho "mnohem reálnějšího" názoru máš ty?
Kenneth
15.02.2012 15:48
#
Prezident Santosu jasně řekl že Neymara udrží do roku 2014 a pak si může vybrat klub jaký bude chtít. Navíc řekl že kamarádství mezi ním a Rosellem nebude mít žádný vliv na přestup. Vaříš z vody .
Infi
15.02.2012 15:51
#
Tak asi by to bylo divné, kdyby do novin prohlásil něco ve smyslu "Nooo Neymar má blíž do Barcelony, protože se s Rosellem známe"
Didier Drogba
15.02.2012 15:16
#
Busquets
vocasisko
15.02.2012 15:18
#
co zase ten zločinec udělal?
madridcan
15.02.2012 15:26
#
hral
Infi
15.02.2012 15:34
#
hajzl
vocasisko
15.02.2012 15:39
#
nechápu jak si to mohl vůbec dovolit
Jerichoo
15.02.2012 16:00
#
Didier Drogba
15.02.2012 15:27
#
no spíš ten rozhodčí co dal žlutou hráči Leverkusenu....ale ten herec si zvracení zaslouží taky
vocasisko
15.02.2012 15:29
#
a to se nově za protestace hráčů nedávají žlutý karty?
Frankie_OL
15.02.2012 19:10
#
zrovna barce moc ne
Afrokrecek
15.02.2012 15:52
#
Můžu se zeptat kdy barcelona naposled prohrála doma?
Není to žádná provokace čí tak něco, jen bych to rád věděl, páč si myslím, že je to tak 3 roky ne?
vocasisko
15.02.2012 15:59
#
ve druhém kole loňského ročníku ligy proti Hercúlesu, takže asi tak v září 2010
Infi
15.02.2012 15:52
#
100. pro MESSIHO
Bába
15.02.2012 16:08
#
Lidi, nevíte, proč z Premier League postupuje do Evropy jenom 5 týmu a třeba z takový Bundesligy šest?
Trolo
15.02.2012 16:19
#
z premier leafue postupuje 7 týmov
Trolo
15.02.2012 16:20
#
*league
Bába
15.02.2012 16:26
#
takže to je na eurofotbalu špatně?
vocasisko
15.02.2012 17:29
#
ne, jen jedno místo bere vítěz FA cupu a jedno vítěz toho druhýho poháru
Trolo
15.02.2012 16:24
#
Otázka pre fanúšikov Barcy : To fakt hrá najlepší futbalista planéty Lionel Messi takto každý zápas ? Občas síce efektná prihrávka alebo narážačka ale on je sebčiar jak sv*ňa čo som tak zbežne počítal tak sa mu obídenie hráča podarilo 2-3 krát z 15 a potom sa ani len nepokúsil loptu dostať spať ... (neberte to ako provokáciu , ja zápas Barcy pozerám tak 2 krát za rok)
Infi
15.02.2012 17:04
#
Ne, teď nehraje tak dobře, ale stále je pro tým klíčový. On hraje... hmmm... úsporně. Vypadá to, že se po tom hřišti plahočí, nezajímá ho vůbec hra a najednou udělá rychlý pohyb a je z toho gólovka. Jedna z jeho největších zbraní. Často sobčí, to je pravda, ale vzhledem k tomu kolik udělá i přesto gólovek si to může dovolit. A k tomu vracení se.. Není potřeba, ta záloha hraje hodně vysoko, takže s tím počítají a navíc jsou tam vždy běhavé křídla, kdyby se vrátil, tak tam snad jen překáží. Už několik gólů padlo z toho, že ztratil, zůstal stát a nějaký záložník vybojoval hned mu to posunul.


Jinak ty jeho ztráty celkově hodně vyplývají z toho, jak často dostává balón. Směrem dopředu je to prostě Barcelonská jednička, takže jde na něj strašně hodně balónů a tím se i zvětšuje procento jeho ztrát.
zdravy.pacient
15.02.2012 17:39
#
ale ty jeho ztráty jsou v poslední době markantní, ta forma bohužel není...
Infi
15.02.2012 17:46
#
Nj, jenže čím víc se nedaří, tím víc balónů dostává Messi a proto jdou ty ztráty tolik vidět

Ale každopádně souhlas, že se to procento poslední dobou zvýšilo
zdravy.pacient
15.02.2012 18:49
#
tj s tou závislostí na něm se musí něco rychle dělat...
Sport1
21.02.2012 09:16
#
Ber to tak že každý hráč má slabši´chvilky i pelé je mnel
pyspetr
15.02.2012 18:04
#
k těm gólům v LM. si myslím, že oficiální statistika by byla lepší bez těch fíků v předkole.(ano vím že je to stejná soutěž). a u ševy je 59, ale součet dává 58
vocasisko
15.02.2012 18:36
#
Jsem zvědavej na naši obranu proti Valencii, chybět bude Alves a Mascherano, v posledních zápasech jsou Pique a Abidal na facku. Adriano střídal kvůli nějakýmu šrámu, ale měl by být připraven.
očekávám
Puyol,Pique,Abidal,Adriano možná JDS/Montoya,Pique,Puyol,Abidal
Kaze
15.02.2012 18:36
#
Už jsem to párkrát četl, že je pravděpodobné, že Guardiola po sezoně odejde, prý je to podobná situace jako u Rijkaarda. Proč tomu tak je? Vždyť vyhrál s Barcelonou vše možné, bývalý odchovanec, legenda a kapitán klubu, vypracoval se na manažera A z B, osobnostně taky gentleman, tak proč odcházet po jednom maličko slabším roce? A Rijkaard ke konci taky nevyhrál ligu? Nedařilo se mu venku? V té době jsem fotbal ještě příliš nesledoval.
vocasisko
15.02.2012 18:43
#
Tenkrát šlo hlavně o to, že Raijkaard nedokázal ty hráče motivovat k tomu, aby se vyhecovali k dlouhodobým jak osobním tak týmovým, dobrým výkonům. Hodně hráčů bylo z formy a i přes všechny možný rotace to stejně nevedlo k nějakýmu vylepšení, v tom asi všichni vidí tu největší podobnost co se týká La Ligy. Já bych to ale tak černě neviděl, v poháru hrajeme finále (což je lepší, jak v té Frankově sezóně), v LM postoupíme pravděpodobně do čtvrtfinále (což je taky lepší, jak v té Frankově sezóně).
Jakub19
15.02.2012 18:57
#
v LM jsme tehdy skončili v semifinále
vocasisko
15.02.2012 19:11
#
aha, tak to jsem čuměl na o rok dřív, už si to nepamatuju takovou dobu
Sport1
21.02.2012 09:12
#
Pohár asi Vyhrajeme a LM Budeme ve finále ale v La lige je šance 1% na titul ale šance tam je
Sport1
21.02.2012 09:23
#
Kdyby GUardiola odešl kdo by ho nahradil ????bylo by po barce a on to vý proto prodlouží to je realita...... a ke komu by::::: šel manchini má 2014 smlouvu, ferguson píše že neodejde ,Mou ostáva v reali a Bayern nemení trénera Takže kdyby šel jinde tak by si pohoršil prože by šel do slabšiho klubu který ho mimochodem nedoplatí finan
čne
Radim Čadek
19.02.2012 16:18
#
Ale Barcelona je stejně lepší než Real Madrid i kdyz je Real lepší v tabulce tak je ale lepší Barcelona. Když hráli proti sobě tak Barcelona vyhrála ... A Real vyhrává jenom kvůli Cristianovi Ronaldovi jinak by tak dobrá nebyla .... Fc Barcelona je nejlepší ... FOREVER
Sport1
21.02.2012 09:01
#
Když mohl dát Bayer 3 goly tak Barca mohla dát 5 .A od kdy se hraje na šance??,,Kterých mnela Barca daleko víc..........A ješte sem zvjedav jak bude Bayer vinakajíci na Camp nou když si doma ani neškrt........
Sport1
21.02.2012 09:03
#
Barcelona stratila titul protože podcenila soupeře..... Když hraje s Realem tak je vždy lepší než on !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sport1
21.02.2012 09:09
#
Kdybi ctel Guardiola odeít tak by to netajil......A i v minulosti dosáhl slabší výsledky nwm přesne kterej rok ale vtedy vyhrál pouze ligu ani pohár ani LM a nikdo se na neho nestažoval.,..ale všechno je na nem
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.