Baník změnil majitele, Peterův podíl získala SMK Reality Invest

13.02.2012 17:21 - Aktuality
 
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Autor: ČTK
Počet zobrazení: 6968
Související články
Komentáře (267 / 0 nových)
Wakusol
13.02.2012 10:38
#
nemy
13.02.2012 10:38
#
není možné..
B.O.F.C
13.02.2012 10:39
#
Jsem rád, že to o čem se mluvilo od čtvrtku konečně dopadlo.
stuldas
13.02.2012 10:40
#
trevor20
13.02.2012 10:40
#
fugas7
13.02.2012 10:41
#
bylo na čase
Puskas
13.02.2012 10:43
#

Jinak co se Petery týče - nezapomeňme na ten titul a na hráče typu Radka Látala, Heinze nebo Galáska, které se mu povedlo přivést. Ovšem ten stav, do jakého Baníček dostal, to už je druhá stránka věci. Každopádně snad bude nový vlastník solidní.
trevor20
13.02.2012 10:45
#
hlavně by se nemuselo stěhovat do Vítkovic či tam nemusíme být celou věčnost. Ono stejně ten stadion Vítek je ještě v horším stavu než Bazaly. Každopádně, víc už se nedá nakrást na klubu, takže už může být jenom líp.
Puskas
13.02.2012 10:59
#
Tak ale vyšlo to pěkně, právě dnes tu mám mít toho Miru Wiecka, jakoby Petera čekal, aby to bylo najednou
cermo7
13.02.2012 11:39
#
Tak to že za baník hráli hráči jako Galásek není úplně pravda,že je to práce Petery. Ze 100% zdroje vím,že to byla zásluha Bolfíka a dalších a Galas si chtěl na konci kariéry s těmito kluky ještě zahrát.Heinz a Látal možná ano,ale ještě v tom měl prsty Lojza :)....To že Baník změnil majitele může být dobře,ale kdo ví co má nový majitel za záměry s Baníkem.Do médií může vykřikovat chci zachránit Bazaly a Baník,ale název SMK Reality Invest to hovoří za vše. Už nějaký čas se šušká,že pozemky kde stojí Bazaly jsou velice lukrativní.Takže aby jsme se časem nedivili
ratthy
13.02.2012 20:09
#
To si snad děláš srandu ne?
mike.84
13.02.2012 10:44
#
šampáňo ?
centos
13.02.2012 10:49
#
A kde na to ten Adámek bere prachy..? Zatím se neraduju.
casper
13.02.2012 10:51
#
konečně! avšak, snad to nebude z louže pod okap...

http://www.petice24.com/petice_za_zachovani_fotbalu_na_ostravskych_bazalech

PODEPISUJME!
stas87
13.02.2012 10:57
#
tak treba ten adamek teraz zkontaktuje toho svetlika a on vstupi do baniku..teraz ked uz tam nebude petera sa moze veci rozpoybovat spravnym smerom
trevor20
13.02.2012 10:59
#
tak Světlík už dotuje obrozenou baníkovskou akademii.
stas87
13.02.2012 11:02
#
a svetlik videl hlavny problem v peterovi a kvoli nemu odstupil od rokovania?
trevor20
13.02.2012 11:03
#
tak on chtěl hlavně vidět financování klubu a Petera a spol. se zdráhali mu ukázat účetní knihy (proč asi, že jo). Tak odstoupil. Ale pár týdnu na to vzal pod patronát baníkovskou akademii, která svého času byla jedna z nejlepších v celé ČR.
Puskas
13.02.2012 11:09
#
A pak mu cosi ukázali, ale byl v tom staršný guláš, hodně nejasné údaje, chybějící atd.
trevor20
13.02.2012 11:10
#
já jen doufám, že nejen Petera vypadne ale i Kahoun a i když je to baníkovská legenda, tak Werner a dosadí se do vedení klubu schopnější lidé.
stas87
13.02.2012 11:10
#
kolko myslis ze bude trvat rokov nez sa banik dostane sportovo do stredu tabulky a vyhrabe sa z ekonomickych sraciek a dostane sa v tomto smere tak nejak na minus 20 ci 30 milionov?ja si myslim tak 3-4 sezony a potom treba moze banik hrat zasa o pohare
trevor20
13.02.2012 11:12
#
to nikdo neví, může to být za rok či klidně za pět let. To jsou jen čisté hypotézy. Hlavní je stabilizovat klub
stas87
13.02.2012 11:16
#
no ved to,toto je len prvy krocik na ceste k lepsiej buducnosti,toho adamka nepoznam,vraj ma vela spolocnosti a niektore krachly ale banik je pojem a tam to snad nehrozi,po dlhej dobe konecne sprava ktora zatial nie je pesimisticka,baniku fandim uz len velmi malo ale ked je cas a chut tak si jeho zapas pozrem,daleko lepsi ako nejaka praha ci plzen
mvv
13.02.2012 22:30
#
B.O.F.C
13.02.2012 11:04
#
Každý v něm viděl problémy, protože Petera chtěl v tom klubu stále mít nějaký podíl, což nikdo jaksi nechtěl.
centos
13.02.2012 11:03
#
Jo, to je dobrá poznámka.
prospero
13.02.2012 10:59
#
iamek
13.02.2012 11:00
#
Nevite od koho je Adamek nastrcena figurka ?
centos
13.02.2012 11:04
#
Četl jsem o Hadamczikovi, ale kdo ví. Hlavně když jsou úmysly čisté. :)
iamek
13.02.2012 11:22
#
Coz v pripade Hadamczika nejsou a nikdy nebudou.
trevor20
13.02.2012 11:25
#
ale už jednou vytáhl Baník ze sraček. To se mu upřít nedá
iamek
13.02.2012 11:28
#
Jo a jak ? Prodal Jeremenko a ted banikovska mladez musi cestovat na tren. hriste a hlavne platit pronajem, sbalil prachy za Jankula a Barose a vypadnul. Se staci zeptat treneru mladeze co v te dobe trenovali v Baniku. Na Hadamczika nereknou jedinne slusne slovo a jak Banik prodaval tak se slavilo. Ono to je tezke vysvetlovat, kdyz nevite co je zac a tak. Cas ukaze zda tenhle prodej byl dobry, ale ja osobne v tom nevidim nic dobreho. Adamek, kde vstoupil tam se krachovalo. Uvidime.
trevor20
13.02.2012 11:31
#
Neříkám, že je to svatý člověk ale tehdy byl Baník na pokraji krachu, koupil to, oddlužil (za pomoci hlavně prodeje Baroše), stabilizoval klub a pak to prodal peterovcům.
iamek
13.02.2012 11:38
#
Bylo dobre, ze jako snad prvni majitek klubu dokazal hrace prodat za silene penize ven a neprodal je za par supu do Sparty. Jeremenko mu neodpustim nikdy. To byl zbytecny prodej. Prodej hracu se povedl, ale jak rikam vetsinu penez sbalil a vypadnul. To same udelal v opave, kde nastrcil Pavla Hadamczika. Jak se mel Kozak prodavat do Lazia, tak tyden pred prodejem ho koupil Hadamczik a az pak odesel do Lazia. Opava vydela par susnu a dopadlo to tam jak dopadlo. To same opavsky hokej, ktery by bez pomoci mesta sel k ledu a sislon akorat kasiruje za mladez premrstene prispevky. Nejlepsi hraci proto odchazeji do Vitkovic. A to nezminuju dalsi kauzy co mam i strach tady psat :).
trevor20
13.02.2012 11:42
#
tak Lojza je starý žid z Prajzké, to je stará známá věc. :) Ohledně toho Jeremenka s tebou souhlasím, to je jedna z největších chyb, co se kdy Baník dopustil. Jinak, je nejspíš jasný, že Adámek v tom nebude sám, měl x firem a většina z nich dopadla neslavně, co ty víš, třeba je nějak dohodnut už jak se Světlíkem či třeba dejme tomu s Kubinou, že dřív nebo později do toho taky vstoupí, teď budou ti "tajemní vzadu". Jako tehdy, když to koupili peterovci. Nejdřív se všude ukazoval Vacek a Petera byl "neviditelný".
Kepy_FCB
13.02.2012 15:20
#
když jsem poprvé viděl toho Adámka tak se mi hned vybavil Mrázek...
Milky.Way
13.02.2012 11:39
#
Já mám teda na klub pod Hadamczikem jiné vzpomínky. Působili u nás jedni z nejlepších mládežnických trenérů v celé republice (Malura, Vrba, Schmucker a další) - teď jsou to jen ti, kteří jsou ochotni trpět zpožděné výplaty. Ještě pod ním začal Baník budovat travnatá hřiště na Šoupalce, kam chodí chodí trénovat většina mladých i teď. Jak si vzpomínám, tak do té doby tam byla jen škvára, ze které jsme měli prodřené všechno oblečení. Takhle si tu dobu pamatuji já, potom šlo všechno ohromně dolů. Trenéři začali utíkat do jiných klubů (Janoušek do Sparty) a teď už utíkají i do Hlučína a podobných, kde jim asi platí.
iamek
13.02.2012 11:30
#
Jinak aspon, ze Stehlik dotuje banikovskou akademii. To hodne Baniku muze pomoct, ale i tak to chce treninkove centrum.
iamek
13.02.2012 11:30
#
Svetlik ne Stehlik :).
trevor20
13.02.2012 11:32
#
o tom žádná.
kubys
13.02.2012 11:01
#
Jdu se ožrat...
B.O.F.C
13.02.2012 11:06
#
Nechám to na víkend, výjezd do Bolky dostane nové rozměry.
Milky.Way
13.02.2012 11:06
#
Tak uvidíme, jak se ten Adámek vybarví. BP!
MattyFCB
13.02.2012 11:09
#

A Peterovi zakázat vstup do Ostravy!!!
Milky.Way
13.02.2012 11:10
#
Ještě menší zpráva k Baníku. Od jednoho kluka z U21 jsem se dozvěděl, jak to bylo ve skutečnosti s odchodem Šenkeříka. Baník s ním prý počítal i na jaro, ale protože mu dlužil za několik výplat, tak Šenkeřík s ním odmítl letět do Turecka. Prostě se sbalil a odjel a od té doby ho nikdo z klubu neviděl. A ještě jsem četl, že Zeher ukončil hostování na Slovensku, tak by mě zajímalo, jestli se vrátí zpět. Nikde jsem o tom nic nenašel.
B.O.F.C
13.02.2012 11:17
#
Žádná škoda, to je jediné co se Peterovi povedlo v poslední době, vyštípat Šenkeříka.
Puskas
13.02.2012 11:19
#
ale tím, že neprodal Zehera, jsme si moc nepomohli
trevor20
13.02.2012 11:21
#
hlavně on má zlomeninu nohy, 6 měsíců mimo. Jen ale tajně doufám, že nepříjde a půjde hrát někam nějakou 3. maďarskou ligu.
Puskas
13.02.2012 11:23
#
Nehraje? Nbaízí se slovní hříčka - Zeher je ze hry
trevor20
13.02.2012 11:26
#
a doufám, že nadobro v baníkovském dresu
Milky.Way
13.02.2012 11:25
#
Já jsem měl Šenkeříka docela i rád. Je to hráč, který nemá řeči okolo a maká. Bohužel nedával góly a jeho bojovnost na hřišti dokázal loni nahradit Varadi. Letos hrajeme obvykle na jednoho útočníka, kterým je Svěrky a platit tak drahého náhradníka jako je Šenkeřík je v naší situaci opravdový luxus.
Puskas
13.02.2012 11:33
#
Vidím to podobně jako Ty, i když kdovíjak rádnjsem ho neměl. Ztao ale pamatuji, jak ještě vloni padlo dost gólů z takovýcz "trm vrm" před branou a on tam vždy stál v povzdálí, aniž by do té mely zasáhl. Ale bojovník byl, to jo.
Zofka
13.02.2012 11:14
#
Vůbec nevím, co je pan Adémek zač. Ale podle toho, co má za firmu (realitní společnost, obchod s pozemky, výstavba bytů, center atd.), mi stále víc navozuje dojem, že chce Bazaly zpeněžit a do klubu stupuje jen, aby vyšachoval možný objekt nesouhlasu.
Ale třeba se pletu, jestli má někdo jiné info ... já žádné nemám, tak si vše nechám rád vysvětlit.
Puskas
13.02.2012 11:16
#
Bazaly jsou už jeho, nemá důvod nikoho vyšyachovávat, může si tam udělat třeba skleník s pelarfoniemi, nikdo mu nebude mít co říct.
Zofka
13.02.2012 11:19
#
No já jen, aby to nebyla poslední kapka ke stěhování do Vítkovic ...
trevor20
13.02.2012 11:22
#
Adámek už několikrát říkal, že jeho cíl je zachránit Bazaly. Tak doufejme, že to jen nebyly slova do větru a že tam zůstanem. Ono beztak ty Vítkovce jsou v ještě horším stavu než Bazaly.
iamek
13.02.2012 11:23
#
Ono je hlavni naivni si myslet, ze za tim stoji Adamek:).
havok3
13.02.2012 11:16
#
Jen aby to nebylo z bláta do louže...
Rssa
13.02.2012 11:21
#
Uaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Kazisvět
13.02.2012 11:30
#
Stejně nejspíš sestoupěj...
af
13.02.2012 11:31
#
hmm Ostrava udělala dobře že se zbavila Petery. On byl žába na prameni.
Liquid
13.02.2012 11:35
#
a novým vlastníkem se stávají..... bratři Prosové
Puskas
13.02.2012 11:41
#
ti koupí tu Tvou Slávii, až Řebíček nebude moct.
iZidoR
13.02.2012 17:22
#
AjaxFans
13.02.2012 15:33
#
Filip12
13.02.2012 11:36
#
nO SLÁVA Petera B♥níčku my sme s tebou !!
adalbertus
13.02.2012 11:41
#
baníkovci budu mít z tebe radost,jen tak dál
Wakusol
13.02.2012 12:02
#
eibe
13.02.2012 13:53
#
ty si fakt divný. U článku se Slováckem taky vyznáváš "lásku" ke Slovácku a teď zase Baník. Ta puberta s tebou cloumá dobře..
Filip12
13.02.2012 13:55
#
slovácko a baník spolu nemaj rivalitu
eibe
13.02.2012 15:20
#
to sem nevěděl
Radar
13.02.2012 16:16
#
Aha
didosh
13.02.2012 16:23
#
i o Plzni jsi mluvil v podobném duchu........
OtecJaJ10
13.02.2012 23:34
#
heh, to by ses divil kamo
salami
13.02.2012 12:04
#
zatim mi to dost připomíná Slavii
JarousFCB
13.02.2012 12:04
#
Nevím co si o tom myslet....
dwarf253
13.02.2012 12:12
#
Z čistě fotbalového pohledu v nejbližších týdnech a měsících se nic měnit nebude a Baník bude dál bojovat o záchranu. Doufám, že s lepšími výsledky jak na podzim a nakonec v lize zůstane, ale moc tomu zatím nenasvědčuje.
Cukroušek
13.02.2012 12:09
#
v prosinci koupí Adámek stadion a o dva měsíce později ho při šťourání se v nose napadne že si koupí rovnou celý klub ? proč kupoval nejdířv stadion a pak klub? proč nekoupil jen klub? stadion by pak automaticky přešel do jako vlastnictví... otázek je hodně a něco tady smrdí
centos
13.02.2012 12:13
#
Těch vlastníků klubu je asi víc, tak trvalo, než se dohodli.
Puskas
13.02.2012 12:13
#
Stadion koupíš za jeden večer, klub na potřebuješ dlouhý čas seznamování se s dokumenty, navíc tam byl v jednání i kubina. Není to tak snadné.
JarousFCB
13.02.2012 12:14
#
Uvidíme, ale dost pochybuju, že se něco hne k lepšímu...
$trike.Lampard
13.02.2012 12:33
#
A budou hrat tedy na Bazalech i pristi sezonu, nebo uz ve Vitkovicich?
spanhel
13.02.2012 12:40
#
Adámek? Z bláta do louže
Puskas
13.02.2012 12:46
#
Ale v té louži se můžeme z toho bláta aspoň umýt.
Josifek
13.02.2012 12:47
#
Jako fanoušku Sparty mi bude tento sympatický, milý chlapík a schopný vůdce chybět...
Puskas
13.02.2012 12:52
#
třeba se objeví u Vás a pak se oddychneš.
Losinho
13.02.2012 12:59
#
Ligter
13.02.2012 13:06
#
božský John
13.02.2012 12:58
#
Hurá, snad se Baník zvedne a dostane se zanedlouho tam, kam patří
Bozz
13.02.2012 13:38
#
Pizzorno
13.02.2012 13:00
#
Konečně ten zm*d zmizne. Samozřejmě ale nezapomínám na jeho zásluhy, které už tu Puskas také zmínil. Podle mě je za tím někde schovaný Světlík, což by mohlo být dobré znamení pro rekonstrukci Bazalů. Snad se nám konečně blýská na lepší časy..
didosh
13.02.2012 13:01
#
Banicekjebest
13.02.2012 13:02
#
Zmrd z Prahy se nažral a už usoudil, že není odkud brát, tak to radějí prodává. PETERA
spanhel
13.02.2012 13:05
#
Co víte o Liboru Adámkovi? Jen by mě to zajímalo.
rufus
13.02.2012 13:47
#
Jo, to bych chtěl taky vědět. Všichni jsou nadšený ze změny, ale nakonec se nemusí vůbec nic zlepšit. Mám pocit, že Petera byl taky vítán a jak to dopadlo..
HoBa7
13.02.2012 14:32
#
je to majitel házenkářskýho klubu DHC Poruba a taky manažer mužské reprezentace v házené.
Puskas
13.02.2012 13:05
#
Tak už to je - adámkova parta. Noví majitelé vstupují do klubu s jasnou strategií. "Projekt s názvem ZACHRAŇME BANÍČEK!!! má tři základní pilíře: Zachraňme klub!!! Zachraňme ligu!!! a Zachraňme Bazaly!!! “ řekl jednatel PAM market Petr Šafarčík, který byl členem představenstva klubu, když Baník v sezóně 2003/04 získal mistrovský titul.

Pizzorno
13.02.2012 13:08
#
trevor20
13.02.2012 13:27
#
"Zcela zásadní je pro nás fakt, že Baník patří na Bazaly. Jsme přesvědčeni, že splníme požadavky FAČR tak, aby Baník mohl i v následujících sezónách zůstat na Bazalech. Zahájili jsme jednání s městem na přípravě projektu renovace Bazalů," dodal Adámek.
Studii renovace fotbalového stadionu Bazaly připravil tým architekta Davida Kotka z Projektstudia.
Puskas
13.02.2012 13:30
#
Kotek se svým jménem patří do regionu, tak zatím dobré
Franca
13.02.2012 15:02
#
Je někde na netu vizualizace nových Bazalů? Prý na té tiskovce nějaký projekt ukazovali...
B.O.F.C
13.02.2012 13:16
#
jukijj
13.02.2012 13:23
#
Vzdyt uz tam neni co rozkrast tak proc to kupuje?
Puskas
13.02.2012 13:25
#
Vzhledem k tomu, že si vymínil, že Petera nikoho neprodá, tak asi chce s klubem jít navrch.
jukijj
13.02.2012 13:29
#
tezko rict, myslim ze je to z blata do louze..... kazdopadne me je to celkem jedno jakozto fanouskovi ACS, ale je pravda ze ty prazdny tribuny k ostrave nesedi, takze by mohli zacit neco hrat aby nahnali lidi zpet...
mike.84
13.02.2012 13:31
#
baník se přestěhuje na Novou Karolínu
Pizzorno
13.02.2012 13:49
#
Tak rok, dva zpátky by tam na to prostory byly. Teď tam jsou jen nesmyslné a zbytečné chujoviny..
iamek
13.02.2012 13:51
#
Hmm neumim si tam predstavit infrastrukturu. Uz ted je nemozne normalne v klidu projet centrem. To je za trest. Jinak Nova Karolina je solidni betonove monstrum . Aspon budou pracovni mista.
Puskas
13.02.2012 13:52
#
Pro koho ale
Pizzorno
13.02.2012 14:04
#
Pro ta všechna nezaměstnaná cíkáňata a cikánčata přece Strašně chtějí pracovat, tak mají možnost
mike.84
13.02.2012 14:04
#
libi se mi tamten "oblouk"
mike.84
13.02.2012 14:05
#
ty prostory tam byly ale situovat stadion na to místo by podle mě byla blbost. je to až moc našlapané tam. to by se muselo překopat cele naměstí republiky a křižovatka u elektry by kolabobala co 15 minut
Puskas
13.02.2012 14:09
#
No pozoro, blízko je valkové nádraží, taková vlaková linka z Poruby, Vítkovic, Přívozu...
Pizzorno
13.02.2012 14:11
#
Vlakáč je velké plus, ale muselo by se to tam hodně předělat.
mike.84
13.02.2012 19:33
#
však ja neříkam že dostat se tam ze VZDALENYCH míst by byl problem, jistě že nebyl. ale situování stadionu takhle přímo uprostřed hyper dění nebo jak to nazvat no nevím. jak říka kolega, muselo by se to tam překopat což by neprošlo. tam je to fakt ideal pro nakupní centra atd atd a ne na stadion... ale aspon že baník mění majitele. ja věřím že to je posun k lepšímu když to má realitka. zatím je brzo se radovat/mít strach ale je fajn že se něco děje aspon
Pizzorno
13.02.2012 14:09
#
Tak já jsem to taky myslel s nadsázkou Stadion by tam celkově vůbec nezapadal.
Puskas
13.02.2012 14:10
#
Tak určitě, ale dopraaa by byla malý problém
Puskas
13.02.2012 13:38
#
Jinak doufám, že v případě, že by vyšel ten Mittal, nebudu zas pomerančové dresy.
B.O.F.C
13.02.2012 13:46
#
Dresy se měnit budou, ale ne barevně, nech se překvapit.
Pizzorno
13.02.2012 13:51
#
Já bych tam rád na drese viděl i tu červenou. Oranžová, to bylo fakt moc, ale červenou máme alespoň ve znaku a byla by to příjemná změna. Chtěl bych ji samozřejmě až jako 3. variantu dresů. Modrá a bílá vždycky zvítězí
Puskas
13.02.2012 13:53
#
Tak ony byly kdysi i červené dresy k bílým trenkám. Já to vidím ale spíš bez té červené, je sice ve znaku, ale základní bravy jsou modrá a bílá pro modrobílý klub.
Pizzorno
13.02.2012 13:59
#
Asi to tak zůstane, no. Mě se stejně nejvíc líbí ta zlato-černá kombinace. Tyhle dresy se fakt povedly, však mám taky jeden z nich doma vystavený
iamek
13.02.2012 13:46
#
Myslim, ze fans by meli byt radi, ze by byl kvalitni sponzor a ne zase brecet jak je jejim zvykem.
Puskas
13.02.2012 13:50
#
Komu fandíš? Jak by ses díval na to, že by sponzor chtěl změnit tradiční barvy Tvého klubu?
iamek
13.02.2012 14:01
#
Baniku. Jasne, ze by mi to vadilo, ale v situaci jake Banik je, ze neumi sehnat kvalitniho sponzora, tak bych to nejak prekousnul. Ale kdyz fans Baniku vadi vsechno co se v klubu deje tak jsem zvedav jak se to vyresi.
Pizzorno
13.02.2012 14:06
#
Myslím, že vůbec nechápeš o co všem fanouškům jde..
Puskas
13.02.2012 14:10
#
Představa, že Baník je třeba v zeleném... To by klidně mohl změnit i název, stačilo by, aby zůstal v Ostravě
Pizzorno
13.02.2012 14:13
#
To je jako kdyby Slavie začala hrát v rudých dresech.
trevor20
13.02.2012 14:33
#
stačil ten hnus v červeným, ve kterým Baník hrál "evropu" v Heerenveenu.
Puskas
13.02.2012 14:50
#
A to ještě kdysi byly žlutočerné, koncem 80. let.
dwarf253
13.02.2012 14:38
#
Wilkins
13.02.2012 13:45
#
OT: Můžu vědět, proč se smazala celá ta má diskuze ohledně překladu nej hráče turnaje? Nikoho jsem tam neurážel (narozdíl od fantomase). Děkuji za vysvětlení...
Puskas
13.02.2012 13:55
#
Ona tady nějaká byla??
Wilkins
13.02.2012 14:01
#
pod APN článkem...
Puskas
13.02.2012 14:02
#
Tak se zkus podívat pod Jiráčka, třeba ho tam najdeš.
Wilkins
13.02.2012 14:04
#
To je ale jiná... Na mě to dělá dojem, jak kdyby fantík neunes kritiku a nechal si to smazat...
dwarf253
13.02.2012 14:38
#
Protože je to hloupá kritika naprosté hovadiny a tys toho jen využil, aby sis teď mohl hrát na hrdinu.
Wilkins
13.02.2012 14:39
#
To je jako oficiální zdůvodnění?
dwarf253
13.02.2012 14:43
#
Ne, jen ti píšu svůj názor na to, co tu teď předvádíš kvůli jednomu popisu jedné fotky.
sansom
13.02.2012 17:41
#
pořád si budeš hrát na zajímavého a plevelit diskuse?
Puskas
13.02.2012 13:54
#
Škoda jen, že to nepřišlo dřív, už jen kvůli Srníčka a jiíných schopných lidí spjatých s klubem.
Kepy_FCB
13.02.2012 15:23
#
Časem se snad vrátí.
muzajs
13.02.2012 14:04
#
Poučen z vývoje v FC Platilova Straka pod Řebíčkem si ještě počkám, kam bude vlastně Baník směřovat, jak a za čí peníze se situace vyvrbí. Nicméně na první pohled se zdá, že lze Ostavákům pogratulovat k razatní změně, která snad přinese lepší výsledky Baníku - tedy gratuluji.
Bozz
13.02.2012 14:08
#
Kejml
13.02.2012 14:14
#
Jak je možný že stadion ve Vítkovicích kde se koná mítink Zlatá tretra s takovým esem jako je Bolt může být ve špatným stavu?To jako fakt?Bolt je prý skromnej kluk,ale že by si pořadatelé mítinku s rozpočtem určo nad 100 mega dělali ostudu na zchátralým stadionu?To mi vysvětlete,ostravaci.Díky
Puskas
13.02.2012 14:15
#
Především jsou tam místa k stání, teď přístupy do sektorů moc neodpovídají normám atd. je toho víc
Pizzorno
13.02.2012 14:16
#
Proč pleteš k článku o Baníku Vítkovice? To s náma nemá nic společného.
honziss
13.02.2012 14:23
#
Vzhledem k tomu, že se tam Baník možná bude stěhovat, to má s VÁMA hodně společného.
Pizzorno
13.02.2012 14:24
#
Nemyslím si. V téhle díře snad neskončíme.
honziss
13.02.2012 14:27
#
Proč díra? Vítkovický stadión není tak špatný. Jen je samozřejmě nevyhovující pro fotbal kvůli atletické dráze.
trevor20
13.02.2012 14:29
#
a pak, Baník je klub ze Slezska. Takže buď Bazaly nebo nový stadion, co bude ležet ve Slezsku.
honziss
13.02.2012 14:30
#
Neříkám, že ne. Taky nechci Baník ve Vítkovicích, souhlasím, že patří do Slezska a na Bazaly. Jen si nemyslím, že je vítkovický stadión díra.
trevor20
13.02.2012 14:32
#
to nevím, nikdy sem tam nebyl, nechystám se tam a nikdy nebudu.
B.O.F.C
13.02.2012 14:35
#
Tak to máš špatné myšlení, já tam byl 3x (pokaždé když tam hrál Baník díky mocipánům co jim vadilo že není vyhřívání) a ten stadion je odporná díra, ochozy otřesné, záchody tam jsou v nějakých katakombách, atletická dráha, barvy sedaček na hlavní tribuně jak na gay parade a navíc to je u průmyslové zóny a v nejšpinavější a cikány snad nejvíce obydlené části Ostravy. A když to smícháš všechno do kupy, není na tom nic atraktivního.
dwarf253
13.02.2012 14:41
#
Jediné pozitivum je snad lepší spojení s vlakem a vlastně i autem, i když tím se dá kdekoliv.
dwarf253
13.02.2012 14:50
#
I když jak o tom tak přemýšlím, i s tím spojení bych si zas tak jistý nebyl. Třeba z Havířova tím vlakem určitě ano, ale jinak nevím.
Pizzorno
13.02.2012 14:56
#
Jsem na tom stejně. Z Havířova je ta doprava trošku složitější, takže z tohohle pohledu je to lepší. Vlakáč kousek od stadionu. Ale jinak nic..
honziss
13.02.2012 14:53
#
Chtěl jsem vám to trochu vychválit, když se tam možná budete stěhovat. Ale tak dobře, nechám toho. :-)
Pizzorno
13.02.2012 15:00
#
Víc než přesný popis
Pizzorno
13.02.2012 14:31
#
Nevyhovující je hlavně kvůli poloze.
Poklopowski
13.02.2012 14:43
#
Vítkovický stadion teď nesplňuje ani fotbalové normy, muselo by se žádat o výjimku pro příští sezónu... a někdo z magistrátu říkal, že do toho dá město peníze jen když Baník udrží ligu.
N.W.A - Compton
13.02.2012 14:20
#
A teď se nabízí otázka je to dobře či špatně? já na ní neznám odpověd a myslím že ju ukáže až čas každopádně budu fandit a pevně věřím že se zachráníme
marty9637
13.02.2012 14:23
#
No nadšení je stejné jako před Peterou, snad bude nový majitel i podobně úspěšný
B.O.F.C
13.02.2012 14:24
#
Tak pokud bude tak úspěšný jako Petera ze začátku, proč ne
N.W.A - Compton
13.02.2012 14:25
#
No máš pravdu ze začátku jsme pravidelně atakovali prvni trojku a dokonce i hráli o titul jenže potom přišel Mogilev do dneška nemužu pochopit jak jsme mohli vypadnout myslíš že to byl ten zlom od kterýho to šlo do prdele nebo myslíš že už to začalo dřív?
B.O.F.C
13.02.2012 14:27
#
Mám na mysli už mistrovskou sezonu, kdy to bylo Peterovo. :D
Pizzorno
13.02.2012 14:28
#
Zlom byl každoroční prodej největších opor. Když už po Mogilevu nebylo pořádně co prodávat, tak to šlo do prdele..
N.W.A - Compton
13.02.2012 14:32
#
trevor20
13.02.2012 14:32
#
hlavně postupem času byla chyba vyhazovat Koubka.
N.W.A - Compton
13.02.2012 14:24
#
snad ne
Shevchenko
13.02.2012 14:27
#
Máš strach?
N.W.A - Compton
13.02.2012 14:32
#
ano
marty9637
13.02.2012 14:35
#
Docela jo.. Bojim se, že by s vámi naše béčko mohlo remizovat..
N.W.A - Compton
13.02.2012 14:39
#
jdi do prdele
marty9637
13.02.2012 14:40
#
Si člověk ani nemůže kopnout do polomrtvýho..
N.W.A - Compton
13.02.2012 14:42
#
však se uvidí kdo je polomrtvý
dwarf253
13.02.2012 14:51
#
Já si myslím, že to bohužel vidět už je ať už si to chceš přiznat nebo ne.
jiri - fcb
14.02.2012 06:11
#
$trike.Lampard
14.02.2012 10:52
#
Pizzorno
13.02.2012 14:26
#
Btw není někde zveřejněný ten model, jak by mohly Bazaly vypadat? Nebo aspoň nějaký ten starší návrh. Předem díky.
Pizzorno
13.02.2012 14:52
#
S Vítkovicema mi sem nelez
centos
13.02.2012 15:09
#
Prohlášení zatím vypadají snad až moc dobře Každopádně tady vzniká docela velký potenciál v oslovování dalších lidí ke vstupu do klubu, byť třeba zatím jen malým podílem.
centos
13.02.2012 15:14
#
"Studii renovace fotbalového stadionu Bazaly připravil tým architekta Davida Kotka z Projektstudia."

O existující studii na přestavbu Bazalů mluví Hadamczik už dlouho. Že by to byl ten stejný projekt?
Lampsy/Chelsea
13.02.2012 15:12
#
Sláva.
Kepy_FCB
13.02.2012 15:14
#
sepéééérer
Didier Drogba
13.02.2012 15:23
#
tam kdesi v městě smogu to jde a my máme Prose
Kepy_FCB
13.02.2012 15:25
#
a to navíc ještě nevíš že Petera jde k vám dělat likvidátora
Kepy_FCB
13.02.2012 15:29
#
trevor20
13.02.2012 15:43
#
ale jestli to je vůbec reálný
trevor20
13.02.2012 15:56
#
jako Bazaly by se dali přestavět (viz. Hadamczikova studie) ale tohle mi příjde takový až moc obrovský. Na druhou stranu, v té videogalerii je pak představování "nových" Bazalů a to už vypadá reálněji. No a to srdíčko, to vypadá jak od Havla, ještěže je to jen reklamní a ne reálný dres pro Baník
trevor20
13.02.2012 16:00
#
"Podle zdrojů ze zákulisí nové vedení klubu jedná o podpoře se společností ArcelorMittal, největšího producenta oceli na světě, který jeden ze svých závodů provozuje v Ostravě. " Tohle by bylo fajn
Kepy_FCB
13.02.2012 16:09
#
propouštěli tak nevím a majitel prý cpe prachy do QPR, uvidíme...
pinkys
13.02.2012 15:51
#
Kepy_FCB
13.02.2012 15:56
#
jak chtějí zachovat panoráma za dnešní hlavní tribunou je obzvlášť chvályhodné
Kepy_FCB
13.02.2012 16:10
#
pro důchodce luxus
Losinho
13.02.2012 16:15
#
Mně se to líbí.
Shevchenko
13.02.2012 16:53
#
Ale vypadá to komicky když to srovnáš s tím, co tam je teď.
centos
13.02.2012 16:48
#
dwarf253
13.02.2012 17:06
#
Mně se tam hlavně líbí tenhle názor:
Silvie Lišková ‎...a hlavně se mi líbí, že zůstává na původním místě - ale nelíbí se mi investor. Měli by si to zaplatit fotbalisti. Já to nechci, nepotřebuji a hlavně - nechci to platit. Ani za nic.
centos
13.02.2012 17:25
#
Ať si Silvie nasere.
Radar
13.02.2012 17:38
#
dwarf253
13.02.2012 17:52
#
Puskas
13.02.2012 17:53
#
Nechci to platit ani za nic - tj. když mi něco dáte, tak to budu platit aneb ženská logika.
trevor20
13.02.2012 17:48
#
btw, když se podíváš hned na ten první obrázek, tak tam uvidíš Baník-Sparta 5:0
honziss
13.02.2012 17:04
#
Vypadá to fakt dobře. Snad tihle majitelé nezůstanou u slov a ukážou činy.
7kaka7
13.02.2012 22:31
#
takový divný že chtěj měnit ráz tribun, já bych to nechal takhle akorát přidělat střechu
centos
13.02.2012 22:43
#
Mně naopak přijde, že ráz zůstane zachován :)
7kaka7
13.02.2012 22:45
#
ale když se řeknou bazaly tak si vybavím tu velkou jednocelistvou tribunu, a na návrhu je to všeljak půlený
centos
13.02.2012 22:55
#
Obávám se, že kvůli regulím to jinak nepůjde. Asi rychlost evakuace s více východy nebo tak něco..
B.O.F.C
13.02.2012 15:55
#
Hráči Baníku Ostrava odehrají jarní část ligy v dresech s upraveným znakem klubu. Hráči budou mít na prsou znak ve tvaru srdce s nápisem "Zachraňme Baníček". Baník by příští sezónu měl odehrát na Bazalech. Stadión by měl projít během následujících třech rozsáhlou rekonstrukcí.
trevor20
13.02.2012 15:58
#
s tím srdíčkem? Btw, během tří sezon, tzn. na tři roky do Vítek nebo se bude hrát za plného provozu na Bazalech?
Pizzorno
13.02.2012 16:08
#
Já myslím, že když to šlo v Plzni, tak to půjde i tady a my budem moci normálně hrát i v průběhu rekonstrukce.
Kepy_FCB
13.02.2012 16:11
#
Nepíší někde kapacitu?
Pizzorno
13.02.2012 16:15
#
To jsem se zatím nikde nedočetl, ale myslím, že je otázka času kdy se to někde objeví.
B.O.F.C
13.02.2012 16:21
#
20 tisíc, a hrát by se mělo na Bazalech, protože existuje vyjimka, že pokud už stavíš, máš povoleno snad vše. :D
trevor20
13.02.2012 16:13
#
http://moravskoslezsky.denik.cz/fotbal_region/banik-ma-noveho-majitele20120213.html Ty tři vykřičníky na dresu vypadá hrůzostrašně :))
Kepy_FCB
13.02.2012 16:20
#
Teď mi došlo že by mohli táhnout také vožralec Kahoun a WWewewewerner Lilililička a další
trevor20
13.02.2012 16:21
#
no, doufám v to. A snad noví majitelé dosadí do vedení lidi, kteří se v tom vyznají a třeba i odchovance (Daněk a spol.)
Pizzorno
13.02.2012 16:32
#
To srdíčko se mi tam líbí, ale ty vykříčníky, to už je fakt moc
dwarf253
13.02.2012 17:02
#
Tak jako nápad to špatné není, ale spíš bych ocenil, kdyby to udělali v modré a aspoň o polovinu menší.
trevor20
13.02.2012 17:42
#
no, pokud půjde do prodeje ve fans shopu, tak kupuju, přeci jen to bude v pozdějších dobách bráno jako cenná relikvie. Ale snad to bude jen na půl roku, klubový znak, i když se jedná o dobrou věc by se kurvit neměl
dwarf253
13.02.2012 17:51
#
tak určitě a taky doufám, že od od další sezony už tam bude logo pořádného sponzora
Kepy_FCB
13.02.2012 19:00
#
firma pana Světlíka
Kepy_FCB
13.02.2012 19:00
#
modré dresy s bílým srdcem by byly lepší, i ty vykřičníky (bílé na modrém) by vypadali trochu lépe
jinak s tou relikvijí máš naprostou pravdu kor když bude přímo od hráče (třeba po posledním zápase z Teplic)
Cukroušek
13.02.2012 20:55
#
místo těch vykřičníků by se spíš hodily otazníky bo nikdo neví co bude
cetto
13.02.2012 16:50
#
kdo má těch 5%?
B.O.F.C
13.02.2012 16:53
#
Občanské sdružení FC Baník Ostrava
Kepy_FCB
13.02.2012 17:01
#
Baník se dohodl s Bolfem a má odblokované přestupy
trevor20
13.02.2012 17:53
#
Puskas
13.02.2012 17:17
#
kristofyk
13.02.2012 18:05
#
No nevím, ty studie se mi zdají moc megalomanské. Navíc s tou průměrnou návštěvou takový stadion nebude vypadat zrovna dobře. Každopádně jsem rád, že se možná věci začnou trochu měnit.
honziss
13.02.2012 18:18
#
Tak s novým stadiónem přijde i vlna lidí, kteří by se šli na ten nový stadión podívat. Potom by záleželo na vedení a týmu, jestli by si ty lidi dokázali udržet na déle, než jen jeden zápas. Dobrá propagace, dobrý fotbal, atraktivita, je spousta věcí, jak ty lidi nalákat.
Ikdyž ostravskému publiku by už snad ani ten boj o titul nestačil, aby ten stadión vyprodali. :-/
cetto
13.02.2012 18:31
#
já si myslím, že ten problém je jinde než v mentalitě fanoušků. Baník je jediný fotbalový klub této úrovně široko daleko, takže ta fanouškovská základna je dost velká. Já můžu sám za sebe říct, že z 15ti domácích zápasů na 10 nemůžu. Jednak kvůli času, ve který se zápasy obvykle odehrávají, potom kvůli počasí, které je v čr z pravidla od října do dubna poměrně nevlídné. Další m důvodem je možnost sledování zápasů doma. Jednak má člověk větší přehled, na stadionu obvykle půlku golů nevidím, což se mi v televizi nikdy nestane. No a jestli se zajdu podívat na těch 5 zbývajících zápasů záleží na tom, jestli Baník něco hraje a nebo je to nuda...
centos
13.02.2012 18:34
#
"problém je jinde než v mentalitě fanoušků"
vs.

"potom kvůli počasí" a "záleží na tom, jestli Baník něco hraje a nebo je to nuda" ...
Puskas
13.02.2012 18:39
#
Vždyť Ti to říká - problém je v počasí a v Baníku, ne v něm.
honziss
13.02.2012 18:39
#
No, ale tohle o čem mluvíš je mentalita fanoušků. Tohle je přesná výmluva hodně ostravských obyvatel. "nemám čas", "venku je zima", "v tv to je větší pohoda, když nikam nemusím". Ještě jsi nezmínil poslední nejčastější výmluvu - "nemám peníze".
7kaka7
13.02.2012 22:22
#
tak to je trošku problém když se člověk vysere na svuj klub protože mu to doma naservíruje karoch i s elektronickou tužkou
Cukroušek
13.02.2012 22:45
#
kristofyk
14.02.2012 07:43
#
Tak ono musí mít klub hlavně výsledky. Pokud spadne (k čemuž snad nedojde), tak se mi zdá i takový projekt zbytečný. Každopádně si myslím, že rekonstrukce bude, ale tak, jak to vypadá na obrázku to rozhodně nebude. Pokud to neuvidím na vlastní oči, tak neuvěřím
kristofyk
14.02.2012 07:43
#
Tak ono musí mít klub hlavně výsledky. Pokud spadne (k čemuž snad nedojde), tak se mi zdá i takový projekt zbytečný. Každopádně si myslím, že rekonstrukce bude, ale tak, jak to vypadá na obrázku to rozhodně nebude. Pokud to neuvidím na vlastní oči, tak neuvěřím
bazalbub
13.02.2012 19:26
#
KING BANIK
ratthy
13.02.2012 20:07
#
"Za dobu Peterovy vlády Baník po třiadvaceti letech v roce 2004 vybojoval svůj čtvrtý ligový titul, o rok později vyhrál Pohár ČMFS a čtyřikrát postoupil do evropských pohárů" Takhle to vypadá že ten zm*rd udělal v Baníku kus práce. ten konce bych rozhodně přepracoval jelikož to jilito pouze těžio z předchozí práce a z lidí které potom vyštval viz Komňa nebo i Koubek, kterého jsem se bál, ale výsledky měl dobré. takže místo takového textu proplesknout kopnout do hýždí a neděkovat!
prospero
14.02.2012 00:16
#
Hmmmm jelito.
twerp
14.02.2012 01:08
#
cubinho
14.02.2012 01:31
#
jiri - fcb
14.02.2012 06:22
#
jiri - fcb
14.02.2012 06:22
#
aneb "jak krátkou paměť má fotbalový fanda"
Cukroušek
13.02.2012 20:57
#
nový stadion vypadá krásně ale dokud tam nebudu sedět na svojí sedačce tak tomu neuvěřím
kristofyk
14.02.2012 00:09
#
Jiracek
13.02.2012 22:24
#
OT: banik.cz napadli hackeři
7kaka7
13.02.2012 22:25
#
Před nedávnem měl hrát Baník snad v kanále a najednou je všechno supr, ale vlastně nic jinýho než bejt optimisti lidem nezbývá...
Zeratul
13.02.2012 22:41
#
Stejně to na hřišti musí uhrát hráči..nový majitel branky střílet nebude ale doufám, že začne nová ÉRA...tohle je doufám tolik potřebné zmrtvýchvstání !!!
trevor20
14.02.2012 09:21
#
tak hlavně Baník měl pozastavené přestupy. Teď díky novým majitelům a Bolfíkovi je to ready, takže by měl nejpozději do zítra podepsat Kukec a údajně je na spadnutí příchod nějakého srba ze Žiliny
Puskas
14.02.2012 09:23
#
Jo, ten Zlatkovič. Možná přijde ještě někdo, ale třeba budou Ti dva stačit. Každopádně tak trochu zaniklo, že Bazaly opět patří ke klubu.
trevor20
14.02.2012 09:26
#
A pak ještě ta pseudofirma Bazaly. a.s., co vytvořil Petera, tak vše se zas vrátí do Baníku.
Puskas
14.02.2012 09:35
#
to je co?
trevor20
14.02.2012 09:44
#
http://rejstrik-firem.kurzy.cz/27843386/bazaly-as/

To vytvořil Petera, aby se mu "líp" prodal stadion
Puskas
14.02.2012 09:47
#
Tak v ekonomických věcech se nevyznám, jen mě zaujalo to datum vzniku - 2008 - to bylo někdy tehdy, když Kajnar přislíbil stavbu nového stadionu, ne?
trevor20
14.02.2012 09:48
#
to nevím čeče.
trevor20
14.02.2012 11:43
#
N.W.A - Compton
14.02.2012 14:27
#
V kolonce dluhy Baníku svítí suma 100 milionů korun

"Dluhy Baníku činí sto milionů korun," konstatuje nevesele Adámek. Největším věřitelem je Raiffeisen banka. "Máme s ní dohodu, že na nás nebude tlačit," říká Adámek, který už největší věřitele oslovil.

S některými z nich se domluvil i na variantě opčních práv na akcie. Svou pohledávku by tak věřitelé teoreticky mohli vyměnit za akciový podíl v klubu. to si dělají prdel ne s těma akciema?
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.