Zajímavosti bundesligového podzimu

29.12.2008 22:28 - Názory a komentáře
 
Německá Bundesliga, která má již dobré dva týdny zimní pauzu, zažila letos obzvláště výjimečnou podzimní část. Vedle vůbec největších návštěv v historii a nejvyššího počtu gólů za poslední dvě dekády nabídla soutěž i mnoho zajímavých statistik a faktů...

Návštěvnost: Sedmnáct bundesligových kol vidělo na vlastní oči celkem 6 254 776 diváků. Historicky nejvyšší cifra tak dává průměrnou návštěvu 40 880 diváků na zápas. Nejvíce se na fotbal chodilo tradičně v Dortmundu, kde průměrná návštěva činila 72 934 diváků.

Brankový průměr: Zásluhou většiny týmů se hrál ofenzivní fotbal, který během 153 partií vyplodil 462 gólů. V průměru na zápas padly tři branky, což je nejvyšší průměr za posledních jedenadvacet let.

Střelci z Balkánu: Téměř každý čtvrtý gól, který vstřelili v lize cizinci, zaznamenal hráč z bývalé Jugoslávie. Výrazně k tomu přispěli slovinský Kozel Milivoje Novaković (10 gólů) a chorvatské duo ve službách Hamburgu Mladen Petrić (8 gólů), Ivica Olić (6 gólů). Absolutně nejúspěšnější v tomto ohledu však byl hoffenheimský Bosňan Vedad Ibišević.

Kanonýr kanonýrů: Právě Ibišević zatížil konta soupeřových brankářů hned osmnáctkrát, což mu zajistilo neohrožené vedení v tabulce kanonýrů. Takovéto střelecké hody jediného hráče zažila Bundesliga naposledy v sezóně 1977/78, kdy kölnský Dieter Müller zaznamenal stejný počet zásahů (z toho šest v jednom utkání) jako právě tahoun Hoffenheimu. Na jaře sice Müller skóroval již jen šestkrát, přesto se ale stal králem střelců.

Karetník: Bochumský záložník Paul Freier viděl od sedmého do šestnáctého kola v devíti zápasech za sebou žlutou kartu a připsal si tak historické prvenství v tomto ohledu.

Šťastná ruka: Kouč Herthy BSC Lucien Favre předvedl v posledním podzimní kole husarský kousek, když proti Karlsruhe (4:0) poslal na hřiště Domovchiyského, Lustenbergera a Raffaela a všichni tři žolíci se mu odvděčili gólem. Podobný počin se naposledy povedl v březnu roku 2001 Wolfgangu Wolfovi, který jako tehdejší kouč Wolfsburgu poslal na hřiště trio Schnoor, Marić, Munteanu a všichni tři brankově přispěli k výhře 6:1 nad Unterhachingem.

Z nuly do čela: Podzimním mistrem se překvapivě stal Hoffenheim, teprve podruhé v bundesligové historii je tak nejlepším týmem podzimní části nováček soutěže. Poprvé to byl v sezóně 1997/98 1. FC Kaiserslautern, který dokonce slavil na konci sezóny titul. Pro falcký klub to ovšem tehdy premiérová sezóna v nejvyšší soutěži ani zdaleka nebyla.

Nechtěný chvost tabulky: Vymanění se z poslední příčky sloužilo jako velká motivace. Týmy, které šly do zápasů právě z posledního místa, uhrály sedm vítězství, čtyři remízy a šest porážek, což by ve virtuální tabulce podzimu stačilo na pohodovou desátou pozici.

Vlčí zarputilost: Wolfsburg prohrál v kalendářním roce 2008 všehovšudy osm utkání, ani při jedné porážce však nebyl po poločase ve skóre pozadu. VfL prohrávalo po první pětačtyřicetiminutovce pětkrát, z toho však dokázalo třikrát uhrát bod a dvakrát dokonce získat všechny tři.

Remízoví králové: Bielefeldu postačily dvě výhry ke 14. místu, Bochum vyhrála pouze jednou, přesto není poslední. Díky osmi remízám mají oba celky slušné naděje na záchranu, přestože slakost vítězství poznaly nejméněkrát z ligy. Kromě dvou výše uvedených týmů osmkrát remizovala také Borussia Dortmund, ta ale patří do jiné sféry, než té sestupové.

Bez venkovních výher: Po utkáních Wolfsburgu nešli ani jednou domácí fanoušci domů úplně nespokojení. Vlkům se totiž povedlo odehrát celý podzim bez domácí porážky a zároveň bez výhry na soupeřově hřišti. Naposledy se takto vedlo v sezóně 1999/00 Unterhachingu, který poprvé doma podlehl až ve 20. kole Bayernu a o týden později si to vynahradil výhrou ve Stuttgartu.
Autor: Petr Vaněček / bundesliga.de
Počet zobrazení: 4808
Komentáře (234 / 0 nových)
M11
29.12.2008 22:33
#
ten kotel BvB
GEGE
29.12.2008 22:35
#
Arne
29.12.2008 23:03
#
Jj, Südtribüne je magická.
merengues
29.12.2008 23:20
#
Nádhera . Ještě teď mám někde na audiokazetách nahrané jejich dvanáct let staré chorály, pouštěl jsem si je vždycky před spaním .
IZZY
29.12.2008 23:42
#
Celej barak byl na antidepresivech ne?
Arne
29.12.2008 23:50
#
Já jsem zase při své první návštěvě Olympiastadionu seděl spíše k maratonské bráně, takže jsem to měl blíže ke kotli BVB než našemu a navíc kolem mě sedělo docela dost Borussen. Takže hodně těch popěvků znám nazpaměť a musím potvrdit, že jsou vynikající.
herbage
29.12.2008 23:51
#
Jsem měl jednou od kámoše popěvky z kotle Ac, snad jich bylo 50 a vždy to tam rozjeli bubnem
Arne
29.12.2008 23:57
#
Já jsem je měl náhodou i stáhnutý na kompu, mají je taky dobrý, hlavně tu hymnu.
herbage
29.12.2008 23:58
#
Jeden vždycky předzpěvák a pak kotel opakoval, nádhera...
GATTUSO
30.12.2008 01:07
#
paráda
Maaara
30.12.2008 11:27
#
njn jak v GL
Arne
30.12.2008 13:02
#
Ta celá tribuna pojme 24 454 lidí, to možná při slabším kole přijde v GL na všechny zápasy.
herbage
30.12.2008 13:08
#
Slabší kolo, nebo-li když se nehraje na Bazalech
ManRED
30.12.2008 11:37
#
Taky jsem to koumal V Německu bývá super atmosféra.
herbage
29.12.2008 22:36
#
natürlich, je to "zupr"
FC Lord Vasat HK
29.12.2008 22:36
#
výborně.Tak tohle jsem četl moc rád.Moc nechápu ale ten odstavec s "Nechtěný chvost tabulky:"
Logan
29.12.2008 22:42
#
tymy, ktere do zapasu nastoupili z posledni pozice uhrali bilanci 7-4-6 a kdyby to byla bilance jednoho tymu za podzim tak by stacila nadesatou pricku ...
honziss
29.12.2008 22:43
#
Letošní Bundesliga je zatím naprosto parádní podívaná. Už se těším na jaro.
A druhá Bundesliga letos taky stojí za to.
One-Real
29.12.2008 22:44
#
Arne super Bundesliga, rozhodně nejzajímavější soutěž .Hertha a Dortmund .
herbage
29.12.2008 22:45
#
Nešplhej
One-Real
29.12.2008 22:49
#
Nešplhám, že je pro mě Bundesliga nejzajímavější jsem tu psal už dříve a to s Herthou a Dortmundem taky!
herbage
29.12.2008 22:50
#
Důkaz místo slibů, hoď odkaz
One-Real
29.12.2008 22:51
#
zkusím to najít, ale to bude na dlouho, promin neukládám si to do oblíbených, abych pak musel někomu něco dokazovat
herbage
29.12.2008 22:52
#
Důvěřuj, ale prověřuj
One-Real
29.12.2008 22:54
#
napiš Arnemu, pokud bude říkat pravdu( v což věřím), tak Ti to potvrdí ...
Arne
29.12.2008 22:54
#
Potvrdím.
One-Real
29.12.2008 22:56
#
herbage
29.12.2008 23:01
#
Nešplhej
One-Real
29.12.2008 23:02
#
nemáš do čeho "píchnout"?
Staenly10
29.12.2008 22:47
#
Nevim jestli nejzajímavější,ale hodně zajímavá
hudec
29.12.2008 22:49
#
Po anglické, španělské a italské je to rozhodně nejzajímavější soutěž...
honziss
29.12.2008 22:50
#
Staenly10
29.12.2008 22:50
#
Italské? (mic proti Serii A)
fantomas
29.12.2008 22:55
#
Alá Řepka...hmmm.
One-Real
29.12.2008 22:50
#
tak to jsi vedle, ty tři zmíněné jsou možná lepší, ale všechny tři zajímavější určitě nejsou..
Ol!ver
29.12.2008 23:22
#
M11
29.12.2008 22:44
#
Nemci to holt delaji dobre
Staenly10
29.12.2008 22:45
#
.Z BUndesligy se stává velice zajímavá soutěž
herbage
29.12.2008 22:49
#
Ona už jí dávno je
maxiperko
30.12.2008 02:01
#
Filip Horký
29.12.2008 22:47
#
Já mám Bundesligu nejraději...Nemám rád Anglii, protože tam jsou ti hráči tako dokonalí, že neudělají chybu. Je to jak koukat se na roboty. Navíc atmosféra si myslím, že je v Německu lepší...Prostě letošní podzim Bundesligy byl naprosto úchvatný
honziss
29.12.2008 22:48
#
Atmosféra je v Německu rozhodně lepší.
herbage
29.12.2008 22:52
#
No nevím, bavíš se asi o Big4, jinak ti roboti jsou šťastní, že se trefí do balónu a třikrát si přihrají. Takový Stoke, to je pokoukáníčko panečku...
Staenly10
29.12.2008 22:53
#
Něco proti Stoke?
Lorcan
29.12.2008 23:11
#
Přesně tak, na něj tady všichni nadávaj, ale hrát Stoke v německu tak tam hrajou o titul
Logan
29.12.2008 23:12
#
Vtip dne
Lorcan
29.12.2008 23:14
#
Fuller je sice kretén, ale třeba obranu Werderu by si povodil jak malý haranty
Arne
29.12.2008 23:12
#
Tomanatura
29.12.2008 23:14
#
honziss
29.12.2008 23:16
#
To snad ani nemůžeš myslet vážně.
Lorcan
29.12.2008 23:18
#
Když tam může hrát o titul vesnice..... (aby nedošlo k omylu proti Hoffenheimu vubec nic nemám)
hudec
29.12.2008 23:21
#
Lorcane, kolik ti je??
Lorcan
29.12.2008 23:22
#
to je snad jedno, ne
Lorcan
29.12.2008 23:24
#
dost na to abych si pamatoval kdy na tom bundesliga byla hodně dobře (Bayern jednou vítěz LM, jednou finále, Leverkusen finále) a kde je proti tomu ted (ve čtvrtfinále jen Bayern, i Portugalsko tam má dva týmy)
hudec
29.12.2008 23:25
#
Přiznej se, scume Tak osm bych tipoval, podle té tvé "vesnice". Tahle vesnička by s klidem napráskala té tvojí Stoce 5:0, a to by se ani Nenad nemusel moc snažit...
Lorcan
29.12.2008 23:26
#
no fajn, tak sem taky z malý vesnice, no a co
herbage
29.12.2008 23:39
#
Když jste u těch vesnic, neviděl někdo dneska na Primě tu ženskou, jak na otázku: Opovrhujete lidmi z vesnice odpověděla ano a jako důvod uvedlůa, že nosí tepláky. Nevím jak se ten pořad jmenoval, asi hra na pravdu či tak nějak, ale ta ženská byla na pěst, vážně lůza největší.
hudec
29.12.2008 23:40
#
Na Primu už jsem se pěkných pár měsíců nedíval a myslím, že jsem o moc nepřišel...
herbage
29.12.2008 23:43
#
Já ji viděl bohužel dneska dvakrát, asi po půl roce a je to na blití. Ale přišel jsem nato, jak tu soutěž ochcat a naodpověděl bych na ani jednu otázku. A 5 mega už by se hodilo, i když spíš by stálo zato jim ukázat, že to je povrchní bblsot, do které leze jen banda trotlů (slabé slovo) a ty prachy dát třeba na charitu.
Lorcan
29.12.2008 23:40
#
newiděl, ale jestli na ní pudeš, tak dej vědět se přidám
Kerzak0v
29.12.2008 23:43
#
Fedro
30.12.2008 10:05
#
J8 taky nosim tepláky jak doma tak když du ven a sem z města
božský John
30.12.2008 11:17
#
to bylo na pěst,vůbec včera výběr tech lidí byl zajímavej,jeden blbec větší než druhej..jinak článek: ,moc pěkně napsanej
herbage
30.12.2008 11:35
#
To psal Arne Jinak ta soutěž, jde je lehce převézt. Stačí u toho detektoru ži nevnímat otázky a odpovídat ANO. Pak jen v soutěži vysvětlíš svoji strategii a na otázky odpovídáš no comment a přiblble se usmíváš. Záleží jak pracuje ten detektor pravdy, ale neměl by být zas takový problém ho přechcat
božský John
30.12.2008 11:38
#
Jasný,bezmyšlenkovitě to vypálit,ale oni ty otázky dostávaj už dřív(asi 60) a 21 z nich vyberou do soutěže,takže je taky dobrý si ty svoje odpovědi zapamatovat a máš to..horší je to,že se tam každej ztrapní...
herbage
30.12.2008 11:41
#
Právě, proto tam chodí jen lůza. Ale když na všech 60 odpovíš bezmyšlenkovitě ano, tak si ani nic pamatovat nemusíš a nic z tebe nevypáčí, protože vysvětlíš svojí strategii a u první otázky řekneš, ž není součástí smluvních podmínek odpovídat, takže by se z tvého soukromí nedozvěděli ani Ň
božský John
30.12.2008 11:45
#
To je taky pravda,včera jsem vysloveně kapal z toho posledního,co už chtěl vysvětlovat jaky sny se mu zdaj o jeho sestřence...
herbage
30.12.2008 11:46
#
Kapal? Z jakého otvoru?
božský John
30.12.2008 11:50
#
Z očního důlku...tedy brečel smíchy...
herbage
30.12.2008 12:38
#
Táta taky kapal, až hýkal, na začátku pořadu, tak mě vlastně přilákal
Filip Horký
29.12.2008 23:23
#
Já třeba Hoffenheimu fandim Nemám rád Bayern, takže každej, kdo má možnost sesadit ho z trůnu je můj oblíbenec
Lorcan
29.12.2008 23:24
#
Ty seš můj člověk
Filip Horký
29.12.2008 23:26
#
To jsem rád...ale stejně, naše liga je nejzajímavější Ukaž mi nějakou jinou, u které se tak zasměješ jako u tý naší třeba to jak útočník zakopne o drn na trávníku a odpíská se penalta...no, kde jinde na to narazíš
Lorcan
29.12.2008 23:28
#
máš recht
kancik
29.12.2008 23:44
#
No nevím, zda je to to, čím by se měla prezentovat... Konkurovat může snad jen Paraguay...
IZZY
29.12.2008 23:45
#
Ja jsem nemohl vcera,nebo kdy to bylo,ze sportu na Nove,jak tam ukazovali nakou Bahrajskou ligu ... to fakt nepochopim.
hudec
29.12.2008 23:48
#
Tak Bahrajn na tom není zase tak špatně, mají na rozdíl od nás aspoň prachy...
IZZY
29.12.2008 23:49
#
Tak to je asi jediny,s cim na tom neni spatne,ty goly ... tam jit nekdo kvalitnejsi z utoku,tak si hraje s obranou,jako s kuzelkama ...
kancik
29.12.2008 23:48
#
Novu nesleduju...
hudec
29.12.2008 23:49
#
Jo jo, to říká každej, že Novu nesleduje, ale není to pravda - všichni lžou...
IZZY
29.12.2008 23:51
#
treba nekdo ne,je to fakt jen cerna kronika a bulvar (myslim jejich noviny).
kancik
29.12.2008 23:54
#
A prosimtě, ty sensibile, co ty víš co já sleduju? Prosimtě, když jsi tak chytrý, řekni mi, jestli mě zítra bude bolet břicho?
Arne
29.12.2008 23:55
#
hudec
29.12.2008 23:57
#
Á, tak kávová sedlina mi říká, že tě zítra bude bolet báchor jako prase...A Novu stejně sleduješ, jenom kecáš jako všichni. Nestyď se, na tom přece není nic špatného...
kancik
30.12.2008 00:05
#
A co bych na ní sledoval? Snídani s nohou? Ne, děkuji, radši ČT... Seriály? NCIS už tam nechodí, Dálnice a Ordinace v růžové ohradě jsou kraviny... Zprávy? Snad, jen když mi chybí pravidelná dávka emocí. Počasí? Se nikdy nedozvím jak bude. Ostatně Tebe by mohli vzít z fleku, ty máš ve všem jasno. A Sport? Na co TV?
hudec
30.12.2008 00:08
#
Takže dokumentární pořady na ČT nebo vědomostní soutěže?? Že ty se díváš na AZ kvíz? Stejnak kecáš a díváš se na Novu dennodenně...
kancik
30.12.2008 00:11
#
Ne, AZ kvíz sleduje babička... Ale musím se přiznat, aby jsi teda měl radost, že se někdy zasměju mlalým hudcům v pořadu Vaříš si?
herbage
30.12.2008 00:15
#
TV krom fotbalu nesleduju a už i ten si raději chytnu na internetu. TV zprávy jsou jen vymývačka mozku, kdo má čas a umí číst, tak si zprávy přečte z lepších zdrojů. Zbytek pořadů je jen omáčka, kde je vážně pomálu kvalitní nabídky. TV ztrácí svůj smysl.
kancik
30.12.2008 00:18
#
No, u nás zas pořád jede jen NASN kvůli NHL... Záznamy nechytnu nikde a radši se podívat v TV než stahovat.
herbage
30.12.2008 00:19
#
Tj, na ČT4 zase sestřihy Bundesligy a PL, jenže ty komentáře a těch zkomolených jmen a nesmyslých vět.
kancik
30.12.2008 00:20
#
To chodí v pondělí, že? To mám zase dějepisný program v podobně Zdivočelé země...
herbage
30.12.2008 00:22
#
Něco mi to řiká, ale nedívám se nato
kancik
30.12.2008 00:24
#
Já jo, mě to zajímá...
Fedro
30.12.2008 10:09
#
Tak to bys moh normálně na ČT4 koukat když to de v 9
IZZY
29.12.2008 23:44
#
honziss
29.12.2008 23:23
#
Takový vtipálek tady fakt chyběl.
Misterioso
29.12.2008 23:18
#
Samuel Etoo
29.12.2008 23:26
#
si balzon?, v enmecku by z anglicka hrali o titul presne tie 3 tymy co hraju o titul aj v pl, nikto iny
Lorcan
29.12.2008 23:32
#
No kdyby tam byli ty 3. tými (Live, MU, Chelsea) tak už by tam opravdu nikdo jinej o titul nehrál
Samuel Etoo
29.12.2008 23:33
#
to je mozne, ale o tom som vobec nepisal, skor o tom ze nikto iny z pl by nemecku o titul nehral ;), ani arsenal , ani villa, ani tottneham atd
-Kopy-
29.12.2008 23:56
#
Shevchenko
30.12.2008 01:07
#
honziss
29.12.2008 22:53
#
Stoke prosímtě nezmiňuj.
hudec
29.12.2008 22:58
#
Tak pravda je, že Stoke poletí zpátky do Championship, jsou to tragédi a občas hrají tak, že by se měli stydět Ale jsou i horší týmy na světě, možná...
Ol!ver
29.12.2008 23:25
#
Kerzak0v
29.12.2008 23:20
#
Tak v unoru ve Stuttgartu sem na ty fanousky a atmosferu teda zvedavej
herbage
29.12.2008 23:32
#
Ještě bych s dovolením doplnil pár zajímavých statistik:
Trojice Marvin Compper, Youssef Mohamad, Faryd Mondragón nechyběla za celý pdozim ani minutu, náš Jaroslav Drobný se umsítil na pěkném 8. místě a Martin Fenin na 12-té pozici.
Vedad Ibiševič vyhrál i kanadské bodování, kdyý k 18ti trefím přidal i 7 asistencí, o druhou příčku se dělí Zvjezdan Misimovič a Patrick Helmes, kteří ztrícejí na Ibiševiče 10bodů. Nejvíce asistencí za podzim nasbírali právě Misimovič, stejně jako jeho parťk z reprezentace Salihovič.
Nejvíce gólů pravou nohou dal Hoffenheim, levou Wolfsbrug, hlavou Schalke. Protekční Bayern, stejně jako Wolfsburg proměnili 5 nařízených pokutových kopů. Nejvíce gólů z přímáků dal Hoffenheim, hlavně díky Salihovičovi. Hoffenheim dal i nejvíce gólů ze všech, celkem 42, druhý Bayern 39. Nejférovějším týmem soutěže bylo Karlsruhe spolu s Herthou, která neměla dokonce ani jedno vyloučení, nejvíce karetně trestaným týmem byl Bochum. Nejlepším žolíkem byl Tim borowski, který se prosadil po střídání hned 4x, druhý skončili Alexander Frei a Valeri Domovchyiski. Nejsúspěšnějším exekutorem pokutových kopů byl tradičně Diego, nejlepším lapačem zase Diego Benaglio. Jefferson Farfán při zahrávání pokutového kopu selhal za podzim dokonce 2x. A nakonec nejlepší dvojice. Na prvním místě se umístil Nikos Liberoupulos, který skórval 5x po příhře Martina Fenina. Další úspěšné dvojice, tentokráté 4 gólové byli například Grafite - Džeko(první střílel, druhý nahrával), Helmes - Kiessling, Ibisevič - Weis, Ba - Ibiševič, Obasi - Salihovič, toť ode mne vše
Ol!ver
29.12.2008 23:36
#
To máš z kade ?
Inak zaujimave...
herbage
29.12.2008 23:36
#
Transfermarkt.de
jtbs
29.12.2008 23:37
#
dobre, nenasli sa tam nejake statistiky aj o sestakovi?
herbage
29.12.2008 23:40
#
Nn, hrajě asi průměrně, ale určitě patří k nejrychlejším hráčům Bundesligy, to je tak vše. Na podzim byl i zraněnej, takže se nijak zvlášť do statistik nezapsal, snad na jaře.
jtbs
29.12.2008 23:45
#
no moc noviniek si mi nepovedal...nevies kde by som nasiel nejake aktualizovane statistiky k sestakovi? minulu sezonu bol dobry, tuto o nom moc nepocujem
jtbs
29.12.2008 23:50
#
dik moc ja som sa v tej nemeckej hatlanine nemohol vyznat
Bobyatopici
29.12.2008 23:39
#
pekne pekne, vhodne doplnujici
spanhel
29.12.2008 23:40
#
Ibiševič je famózní, v zakončení si počíná jako zabiják. A to prý minulou sezonu v druhé lize vůbec neměl jisté místo v základní sestavě. Docela zajímavé, jak se z průměrného hráče stane jako mávnutím proutku obávaný ostrostřelec.
herbage
29.12.2008 23:44
#
No padá mu tam do čeho kopne, ale je pravda, že má na zakončení čuch.
Arne
29.12.2008 23:47
#
Odkud jsi to vytáhl (kde to na transfermarktu je)?
Ale ten začátek je chybnej... Hráčů s plným počtem minut bylo mnohem více, plus co je to Drobného 8. a Feninovo 12. místo?
Jinak ještě bych doplnil k těm žolíkům, že nejšťastnější ruku při střídání měl Favre, kterej hlavně díky tomu poslednímu zápasu předehnal Bayern a Dortmund. Hertha dala skrz střídající hráče osm branek, BVB a FCB šest.
herbage
29.12.2008 23:50
#
Máš pravdu, těch hráčů je 15, tohle jsou hráči, co zároveň vloni přestoupili Jinak dej si záložku veirenstatistiken či spielerstatistiken a dole máš podnabídky
Arne
29.12.2008 23:56
#
Tyjo, fakt paráda, díky. Já jsem na Spielerstatistiken vážně nikdy nezavítal.
herbage
29.12.2008 23:57
#
herbage
29.12.2008 23:57
#
Ale za ostatní ligy neručím, hlavně co se gólů týče, takhle detailně sledují tuším jne Bundesligu.
fantomas
30.12.2008 00:00
#
Celkem logicky.
herbage
30.12.2008 00:01
#
Náhodou, už asi 3roky píšou, že chystají anglickou verzi
Kerzak0v
30.12.2008 00:01
#
Takyze uz bezi
fantomas
30.12.2008 00:02
#
Kdepak?
fantomas
30.12.2008 00:04
#
Wow, sice jedna novinka za den, ale ke statistikám to užiju. Diky.
Kerzak0v
30.12.2008 00:08
#
Nojo, pisou tam ze je to zatim jenom betaverze... ale je
herbage
30.12.2008 00:16
#
Těším se, až pojedou i diskuse, těm německým nějak nerozumím a čtu jen kdo a kam
herbage
30.12.2008 00:05
#
Jabada, to je zupr
Arne
30.12.2008 00:02
#
Celkem nelogicky takto "sledují" i další ligy. Ono asi nesledují, ale maji to tam asi nějak naprogramovaný.
herbage
30.12.2008 00:06
#
No, hlavně tam musejí vkládat při vypisování utkání, kdo dal jak gól a kdo přihrával. Když se na to "vyserou", tak to není iani ve statistice, stejně tak minuty střídání.
Arne
30.12.2008 00:08
#
Jasný, pravděpodobně to maji jako my tady. Akorát tady neuvádíme kdo přihrál a jestli gól padl pravou, levou nebo hlavou.
herbage
30.12.2008 00:12
#
Na to nejsou lidi, tam to funguje nějak na základě dobročinné práce lidí, ale zatím nevím, jakt přesně to funguje. Už umím opravit kdy kdo přestoupi a podobné ptákoviny, ale fotky měnit neumím. A dokonce už přidali Slovenskou ligu, spolu s Lucemburskou
Arne
30.12.2008 00:15
#
Jj, asi tak nějak to tam maji. Já se teda v tý činnosti neangažuju vůbec, jenom přispívám do diskusí "Markwertanalyse".
IZZY
29.12.2008 23:48
#
CFC
29.12.2008 23:34
#
co by tu každej dal za to hrát ve stoke...
Samuel Etoo
29.12.2008 23:35
#
co ja viem, radsej barcelona
Lorcan
29.12.2008 23:36
#
a za tu čest dostat od Fullera pohlavek
CFC
29.12.2008 23:37
#
to jen kdybys něco pos*** jako brankář nebo obránce
Lorcan
29.12.2008 23:38
#
tak pokud bych nehrál v záloze nebo útoku byl bych mlácen pořád
hudec
29.12.2008 23:36
#
Hrát ve Stoce???
CFC
29.12.2008 23:37
#
můžeš skusit
r.udieee
29.12.2008 23:55
#
To abych se začal dívat víc, koukám, že o dost přicházim
kancik
30.12.2008 00:08
#
Hlavně pak sleduj hudecovy komentáře... Se dozvíš vždy něco navíc...
r.udieee
30.12.2008 00:27
#
toho už mám zaškatulkovanýho dávno mezi ty "jiné"
kancik
30.12.2008 00:30
#
Tomanatura
30.12.2008 00:36
#
Já se z nich dozvěděl, že Chelsea naprosto jednoznačně vyklepe "důchodce" z Juventusu.
kancik
30.12.2008 00:38
#
Zaručená zpráva.
Arne
30.12.2008 00:42
#
Tak víc jak tisíc zobrazení a 130 komentářů za dvě hodiny v čase, kdy všichni normální lidé spěji, to bych čekal u článku s Ronaldem či Robinhem, ale ne u Bundesligy.
Nechci, aby to znělo nadneseně, ale děláte mi radost (většina!!!), jen tak dál...
kancik
30.12.2008 00:45
#
Bude tím, že tady jsou nenormální lidé...
marty9637
30.12.2008 00:58
#
Tak Bundesliga je teď hodně zajímavá a sledovaná...
Můžu se zeptat, jestli by si hodnotil Fenina v takové formě jaké hraje jako jednoho z 10 nejlepších hráčů Bundesligy??
kancik
30.12.2008 02:17
#
Arne šel do duchen.
herbage
30.12.2008 10:14
#
Odpovím za něj. Fenin na Top 10 ani Top 20 zatím nemá, možná by se vešel do Top 50. Střelecky to žádné extrahody nejsou, když to Frankfurt nejvíce potřeboval, tak byl vrchní palič. Také že měl odehráno hodně minut je způsobené tím, že prakticky celý podzim chybělo Frankfurtu 10 hráčů, jinak by si zahrál o dost méně, i když na základ by to asi stačilo. Fenin se probudil hlavně na závěr podzimu, přesto nechci nějak přehánět jeho zásluhy. Zápasy jsem neviděl, ale ty góly a asistence byla většinou velká haluz, vystihl rozehrávku obránce nebo převálcoval obránce, doběhl míč a odcentroval. Snahu bych mu neupíral, ale na Top 10 už musí mít hráč nějaké buď střelecké, technické nebo kreativní kvality a to bohužel Martin zatím nemá nějak mimořdné ani jedno.
Arne
30.12.2008 11:22
#
Tak já souhlasím s tím zařazením, ta Top 50 by bejt mohla, šance pálil o sto šest, zrovna naposledy v Hamburgu měl stoprocentně dát. Jen doufám, že si to zase neschovává na 18. kolo...
Hrubě bych si ovšem dovolil nesouhlasit s těma haluzema, to přece vyplývá z jeho aktivity a napadání, to se štěstím nemá nic společného.
herbage
30.12.2008 11:31
#
řikám, snahu bych mu neupíral, napadání dobrý, fanoušci to ocení, ale že jeho hra byla pastvou pro oči.
marty9637
30.12.2008 11:48
#
Díky... Já jsem to myslel podle těch posledních kol, protože co jsem viděl, tak se mi hodně líbil... Vypadal z Frankfurtu zdaleka nejlíp.
Kerzak0v
30.12.2008 09:21
#
Co ti neudela radost .... podobnej typ clanku je vzdycky zajimavejsi, nez nejakej prestup a podobne. Clanek se statistikama rusky ligy mel tech zobrazeni taky skoro 5000
FRmarkEE
30.12.2008 01:06
#
nejlepší liga na světě ... PL má sice nej fotbal ,ale fans scéna úplně marná ( neberu jen návštěvnost , hlavně atmosféru ) , za to bundes má jak top fotbal tak top amosféru ...
Kerzak0v
30.12.2008 09:17
#
Ohledne fanouskovsky sceny neni ani bundesliga nejaka uchvatna. Z tech top soutezi je v tomhle urcite nejlip Serie A
Logan
30.12.2008 09:22
#
Tvoje komentare se mi vzdycky libily a byly pravdive, ale todle jsem od tebe necekal podle me se teda Serie A na budnesligu v tomhle vubec nechyta ... i kdyz je fakt ze ja z italsky ligy vidam tak 5 zapasu za sezonu, ale v Nemecku je podle me nejlepsi atmosfera v cele Evrope
Kerzak0v
30.12.2008 09:32
#
Tak to te je mi lito, ze jsem te tentokrat zklamal ....za Italii si budu urcite stat - vzdyt i samotny slovo Ultras pochazi odtud a fans scenou jsou opravdu lepsi nez Bundesliga. Ono mozna, se mi zda, ze ty to beres z uplne jinyho pohledu (mozna velikost stadionu, pocet lidi atd), protoze jinak by si nerek ani to ze v Nemecku je nejlepsi atmosfera v Evrope K tomuhle slovu bych zaradil spis treba Polsko nebo Turecko, kde spousta zapasu je v hledisti doslova peklo.
Logan
30.12.2008 09:48
#
Jo tak Turecko jsem zapomel tam urcite taky ... Polsko vubec nevim jak to tam vypada, tam se spis perou kdyz vidim jak jsou sdruzeny s tema nasima Hools ... jinak ja to beru tak jako choraly, zpev , jak fandi i kdyz se prohrava, kdyz hraje tym o zachranu stejne je vyprodano ... v Turecku je pravda, asi lepsi atmosfera, mozna i v recku, diky tem ohnum atd ...
Kerzak0v
30.12.2008 10:02
#
Co se tyce Polska, tak je pravda ze tam je to hlavne o chuliganstvi. Ale ve vetsine pripadu je to i s opravdovou podporou na stadionech, choreografii, skandovanim (taky za kazdyho stavu.. mozna vzhledem k tomu ze spousta z nich fotbal moc neresi ) ale neni to tolik v podvedomi vzhledem k tem "slavnejm" chuliganum.
Jinak jak sem tu uz nekde psal - rad se o ty kvalite fanousku letos v Nemecku presvedcim. V unoru tam se Zenitem vyrazime S fanouskama, ktery jiste strci do kapsy celej Stuttgart

http://nd.blog.cz/f/fczenit.blog.cz/obrazky/37302138.jpg
http://nd.blog.cz/f/fczenit.blog.cz/obrazky/36264501.jpg
http://nd.blog.cz/f/fczenit.blog.cz/obrazky/34882264.jpg
http://nd.blog.cz/f/fczenit.blog.cz/obrazky/34923974.jpg
http://nd.blog.cz/f/fczenit.blog.cz/obrazky/37297458.jpg
FRmarkEE
30.12.2008 15:53
#
těmi obrázky co si tu hodil si moc neukázal :). Uchvatný byl jen ten předposlední jinak průměr :)
Kerzak0v
30.12.2008 16:02
#
Tak ten predposledni obrazek mi z ostatnich nejlepsi rozhodne neprijde... asi vec vkusu, proto jsem vybiral ty co sem vybiral Kazdopadne atmosfera na Petrovskym se obrazkama popsat neda, to se musi zazit

...jinak, kdyz byl Real tak "uspesnej", tak tady jeste jeden pohled pro tebe
http://performance.fanat.ru/i/show/08/1.jpg
FRmarkEE
30.12.2008 16:27
#
jako já pyro taky miluju ,ale na každé fotce bylo jen pár fans a pár světlic :) to by dokázal takové fotky každý druhý fans tábor :) ... jinak tahle fotka mnam :D
Kerzak0v
30.12.2008 16:33
#
No, kotel je v podstate vsechny sektory za branou + jeden navazujici postranni.... takze (a stadion je na kazdej zapas v lize plnej) kdyz hori vsechny sektory, tak to opravdu par fanousku neni
FRmarkEE
30.12.2008 16:44
#
však věřím :D ale jak mám vědět , že tam hoří x sektorů :DDDD

osobně mě 10x víc zaujali tyhle obrázky třeba :)

http://img.enter4u.eu/0601752008fcbbohemkaw3wb.JPG
http://img.enter4u.eu/065k97n.jpg
http://img.enter4u.eu/364605681qps.jpg

jak ses vůbec dostal k tomu ,že občas chodíš na zenit ? :)
Kerzak0v
30.12.2008 17:19
#
No, od detstvi me hrozne lakalo Rusko sam o sobe a hlavne mesto Petrohrad a jako fotbalovej fanousek sem zkoumal i vychodni tymy (rusko, ukrajina, gruzie..) a nejvic samozrejme Zenit. To bylo jeste v dobe, kdy Ruska liga byla nedotcena penezma, hralo se na oranistich a vsechna tahle exotika se mi hrozne libila
Casem sem zacal vidat zapasy, oblibil si hrace (hlavne Kerzakova kdyz uplne zacinal) a pak videl i samotny mesto, poznal fanousky a od ty doby si klub naprosto zamiloval A od doby kdy sem pri vejsce zacal pomerne slusne vydelavat, tak se snazim do Petrohradu jezdit pravidelne parkrat do roka (od kamaradu mivam permici do kotle) a kdyz hrajou nekde pobliz pohary, tak na eurovyjezdy.
FRmarkEE
30.12.2008 17:34
#
hmmmm :) pěknéééé
co ČR a klub ? :)
Kerzak0v
30.12.2008 17:38
#
Nikdo v Cechach chodim kouknout na fotbal kamkoliv treba na pohary, pripadne se vyblbnout do kotle ...byl sem hlavne na Baniku, Sparte a Slavii.
FRmarkEE
30.12.2008 18:10
#
???? :D
jak jako vyblbnout ? :D
si byl jako v kotlich baniku , slavie a sparty ? :DDD :-!
Kerzak0v
30.12.2008 18:12
#
No s kamaradama popit, vyrvat se a pododbne ...a mam znamy jak Banikovce, tak Slavisty a na stredni i Spartany, takze chodim se vsema jak je nalada ;))
FRmarkEE
30.12.2008 18:32
#
hamba by mě fackovala
udělej ten dokument co dělal ten anglán jak jezdil po zemích do těch různých ultras a hlavně hools táborů :D v čr nebyl :D
Kerzak0v
30.12.2008 18:43
#
.... jestli myslis Football Factories, tak to je uzasna serie a neco podobnyho hrozne chci opravdu zkusit Rusky i Cesky derby znam a s kamosem se na jare chceme vydat na nejaky derby do Polska. Ale asi to bude opravdu jenom jako turisti a na obycejnou tribunu mezi polsky chuligany a vubec kibice se opravdu plest nechci
Arne
30.12.2008 18:17
#
Pokud jsi to sem dal jako jakousi výkladní skříň, pokud to mělo nějak zaujmout, tak teda nic moc... Třetí a čtvrtej obrázek jsou celkem slušný, ten zbytek katastrofa. Ale nevim jak to bylo, pokud jsi náhodou na něco narazil a rychle to sem šoupnul, tak to potom sorry.
Kerzak0v
30.12.2008 18:21
#
Uz se to rozebralo ve vlakne vedle
FRmarkEE
30.12.2008 15:50
#
tak to nevím nevím :). Před tím šíleným útokem na italské ultras asi jo ,ale teď už asi ne ...
jinak jak si říkal o těch fans zemích tak bych ještě přidal asi Švédsko , moc známí nejsou ,ale co jsem měl tak možnost vidět na youtube pár týmu nebo už třeba švédy na euru tak u mě patří mezi TOP :). Stejně nejlepší je argentina :D
Kerzak0v
30.12.2008 16:04
#
Jojo, to je bohuzel (nebo bohudik?) pravda, ze nekdy od toho roku 2006 s tim v Italii hodne bojujou a vysledek je videt. Ale i tak je pro me Italie porad z tech toplig ta fanouskovsky nejlepsi
FRmarkEE
30.12.2008 16:28
#
pro tebe ,protože ji máš třeba hodně rád :) . Pokud nebereš historii tak je ted na tom Německo jasné lepší :)
Arne
30.12.2008 17:42
#
Já ti nechci nic vymlouvat, ale tvé tvrzení, že třeba atmosféra v Serii A je lepší než v Bundeslize, je celkem úsměvné. Neříkám, že třeba v Miláně (pokud tam zrovna nepřijde sedm tisíc) a těhlech lepších je ta atmosféra lepší než třeba v Bochumi, ale když srovnáš ty horší týmu BL s horšími týma Serie A, tak se potom neni o čem bavit.
Kerzak0v
30.12.2008 17:49
#
Uznavam, ze po zprisneni vseho kolem fanousku se ta situace meni (jak uz sme to resili), ale porad to jeste nejak beru z pohledu nedavny historie a jako zemi, ktera je skoro kolibkou Ultras a v tomhle je porad beru vic. Taky v Italii je fotbal skoro nabozenstvim jako treba v Anglii .... samozrejme, ze navstevy, pocty fanousku atd v tom je Italie slabsi (a podle tech statistik sem koukal ze Bundesliga opravdu nejlepsi) a o to samozrejme uznavam.
Kerzak0v
30.12.2008 17:51
#
Jenom jeste doplnim.... moje prvni reakce byla na slovo "fanouskovstvi" .... ty ted koukam mluvis primo o "atmosfere". Samozrejme, ze velky plny stadiony budou mit lepsi atmosferu, nez ty v Italii. Jak jsem psal zezacatku, asi to bereme trosku z jinyho pohledu
GATTUSO
30.12.2008 17:55
#
celou dobu to berete z jinýho pohledu a obě strany mají svým způsobem pravdu. v Itálii je fotbal opravdu náboženství, fanouškovství je tam na jiném levelu..., to nemluvím o choreu apod. s tím se prostě Německo nemůže srovnávat a pak kolem sebe musí rozhazova tak akorát čísla. návštěvnost má Bundesliga nejvyšší, to klobouk dolů..., ale jen o tom to není.
Kerzak0v
30.12.2008 17:56
#
Aspon nekdo pochopil o cem mluvim
FRmarkEE
30.12.2008 18:39
#
vsak já tě chápal pořád :). Support se mi zdá lepší od němců , kotle větší v německu a chorea mají dle mě taky lepší tak nevím v čem by zaostávali :) ... možná se pletu , nvm :)
Kerzak0v
30.12.2008 18:51
#
No, na jednu stranu uznavam, ze v Nemecku jsem zatim na fotbale nebyl (za dva mesice se to zmeni), takze z vlastni zkusenosti nemuzu soudit. V Italii jsem byl akorat jednou na AS. Ale o fanouskovstvi, Ultras atd se zajimam, snazim se o tom co nejvic vedet, cist, sledovat, bavit se se znamejma atd. A z mne dostupnejch pramenu mi ten zapal, choreo, zapal pro klub prijde vetsi v Italii. Minimalne do nedavny doby, uvidime jak to v Italii pujde dal.
... ale asi se o tom da dohadovat nekonecne. Muze to bejt dost subjektivni a zadnejma cislama se to neda porovnat (narozdil od tech poctu lidi, plnejch stadionu atd - kde Bundesliga samozrejme vede), jestli treba mas i osobni zkusenosti tak povidej. Ja si myslim tohle
Arne
30.12.2008 18:15
#
To si nemysli, že v Německu neni pro fanoušky jejich klub životem... To, že někdo dělá bordel a chce se rvát, nesvědčí o žádném fanouškovství, nýbrž o hlouposti.
Já se celou dobu nebavim o číslech, ale o atmosféře, to jen tak pro doplěnní, aby nedošlo k omylu.
GATTUSO
30.12.2008 18:29
#
k omylu došlo už ve chvíli, kdy jsi na Kerzak0va zareagoval a tvůj omezenej pohled na Itálii to dokazuje..., nicméně konkrétně u Tebe nepřekvapuje.
Arne
30.12.2008 18:36
#
Mě zase konkrétně u tebe nepřekvapuje, že se s tebou o plusech a mínusech Serie A či Bundesligy nedá rozumně diskutovat.
GATTUSO
30.12.2008 18:50
#
nikdy mi nedělalo problém přiznat problémy a nevýhody Serie A (viz. například článek o Donadonim), nebo uznat kvality jiné soutěže (už několikrát jsem napsal, že je Bundesliga atraktivní soutěž, respektuju ji a snažím se ji sledovat aspoň díky Bundesliga Pur na DSF). nepotřebuju svou oblíbenou soutěž před ostatníma glorifikovat..., miluju ji takovou, jaká je. na druhou stranu působí ale pomalu dost otravně, jak si honíš ohledně Bundesligy tričko při každý možný příležitosti (viz. tvůj koment tady 30.12. 00:42). Kerzak0v Ti popsal vcelku srozumitelně, jak se věc kouká z pohledu člověka, kterej už Itálii (ohledně fotbalu) několikrát navštívil a pravda je vážně na jeho straně, jenže to bys musel uznat něco, co by Bundesligu "poškodilo" a takové naivní naděje jsem si u Tebe opravdu odvykl mít...
Kerzak0v
30.12.2008 18:52
#
*jenom mala oprava - Italii navstivil nekolikrat, fotbal tam jenom jednou
GATTUSO
30.12.2008 18:56
#
ok, beru zpět a opravuju na jednou . zdálo se mi, žes předtím říkal několikrát...
Kerzak0v
30.12.2008 18:57
#
To sem mozna psal ze v Rime jsem byl nekolikrat ...ale na Olympicu jenom jednou. Jeste tu nekde doma mam od kamarda salu AS
GATTUSO
30.12.2008 19:02
#
pěkně , i když vlčí šála . já mám doma jen takové 2 červenočerné
Arne
30.12.2008 19:06
#
Já taky. Je moc pěkná, jen škoda, že zrovna tohoto klubu.
Arne
30.12.2008 19:03
#
Pokud ten komentář z noci bereš jako "honění si trika", tak to tě potom hodně lituju.
Já problém přiznat nedostatky Bundesligy nemám, myslím, že jsem ti to už v jedné diskusi potvrdil. V té samé diskusi jsem též uvedl to, v čem je podle mě BL naopak lepší než Serie A, a od té doby mám u tebe takovouto "nálepkku". No tak si posluš, ale jen se mi potvrzuje to, co jsem psal nahoře.
GATTUSO
30.12.2008 19:20
#
fajn, tak jsi mě hodně politoval a argument jsi nevypsal žádnej (nepotvrdil jsi mi to doposud v žádné diskuze během tvé existence na EF..., jinak bych to nezmiňoval). nicméně pokud máš u mě nálepku člověka, kterej zaslepeně hájí Serii A, tak se opravdu nemáme o čem bavit...
Arne
30.12.2008 20:33
#
Napsal jsem, že se s tebou nedá rozumně diskutovat o plusech a mínusech u těch našich dvou lig. NEnapsal jsem, že zaslepeně hájíž Serii A. To se sice navzájem nevylučuje, ale spíš si myslim, že máš něco proti Bundeslize nebo konkrétně proti mě, ničemu jinému to opravdu nenasvědčuje.
Jinak s tím argumentem... Zmínil jsem se, že už jsme to řešili v jedné diskusi, kde jsem napsal, v čem je podle mě SA lepší než BL a naopak. Hledat jí opravdu nehodlám, nepamatuju si, kde to bylo, navíc se domnívám, že by to stejně k ničemu nevedlo.
GATTUSO
30.12.2008 22:09
#
nevím, proč bych měl proti Tobě, nebo Bundeslize něco mít. i když koneckonců bych mohl napsat úplně to samé ve smyslu, že ty máš něco proti mě, respektive Serii A a dost možná bych nebyl daleko od pravdy, páč ty vaše věčně projevovaný antipatie k Italům začínají být trošku okatý (hlavně, co se týče fanoušků Bayernu a Toniho). řeknu to takhle - přehled o Bundeslize máš fantastickej..., pravděpodobně nejkvalitnější tady na EF. Bundesliga je (opakuju už asi potřetí) podle mě špičková soutěž, kterou respektuju a rád se na ni ve volném čase podívám. v čem bude ale nejspíš problém je to, jak v mých očích při kdejaký příležitosti Bundesligu tlačíš ostatním. což by ještě nebylo nic tak hroznýho, kdyby u toho ale nepadaly zároveň "negativní" statistiky a zápory jiných soutěží..., to už je pak na pováženou. také nehodlám hledat konkrétní případy. ono mi do toho nic není a třeba mám jen mžitky před očima..., nicméně to tak vidím a když jsi včera dal pod článek o Donadoniho kritice Serie A palec, byla to taková poslední kapka. absolutně jsem nechápal důvod..., když Tě Itálie nezajímá. snad jen přihození si k pošpinění SA. pak se ale nediv, že Tě vidím, jak Tě vidím. zpravidla na to nereaguju, navíc k Bundeslize jsem snad nikdy nenapsal sám od sebe něco negativního, páč se nerad pouštím do dohadů "která soutěž je lepší" a koneckonců i dnes jsi na mě zareagoval první ty. neměl jsem zájem se hádat, jen jsem dal za pravdu Kerzak0vovi. možná nám jen není souzeno spolu rozumně diskutovat..., člověk nemůže vycházet s každým, že jo.
Arne
30.12.2008 22:32
#
Problém bude možná v tom, že když dám najevo svůj názor, že v Bundeslize je lepší atmosféra než v Serii A, tak v tvým jazyce to hned znamená "tlačit Bundesligu osatním". Mohu tě ujistit, že o tom se určitě nesnažím, kromě téhle "anabáze" s tebou jsem se nikdy žádných diskusí (spíš hádek) na téma "která liga je lepší" nezúčastňoval a na tom nehodlám nic měnit.
Asi to nemá cenu dál rozmazávat, v týhle věci si vážně nerozumím. Rád bych ale ještě ujasnil tři věci: 1) proti tobě ani Serii A nic nemám, když čtu nějaký odborný diskuse, tak se tam podle mně vyjadřuješ sympaticky a nad tvým přehledem taky často žasnu. 2) že zrovna nemám rád Toniho neznamená, že nemám rád Italy v BL, i když je pravda, že u fanoušků Bayernu to oblíbenci zrovna nejsou. 3) ten palec u Donadoniho byl proto, protože by imponuje, když se nikdo nebojí takto dát najevo takovýto názor, který se určitě leckomu nemusí líbit. Určitě sis ale všiml, že jsem dal palec nahoru i tobě takřka za to samé.
Arne
30.12.2008 22:33
#
* si nerozumíme, já sobě snad ano
GATTUSO
30.12.2008 23:50
#
ok . myslím, že nejlepší bude, když obrátíme list a zkusíme to znovu. snad na sebe budem mít v příštích diskuzích víc štěstí...
Shevchenko
30.12.2008 01:25
#
Paráda. Bundesligu strašně rád sleduju, sice tam nemám zrovna klub, kterému bych pořádně fandil (mám jen oblíbené: Hamburg, Schalke, Stuttgart, Eintracht, Hertha, Bochum), ale přesto se dívám na každý zápas, který je zrovna v TV a nevynechám nikdy sestřich na ČT. A před Dortmundem musím smeknout, průměr 73 tisíc na zápas... Je na tom nějaký klub na světě lépe? Jinak jsem slyšel že je Bundesliga nejnavštěvovanější liga na světě (což nění tak překvapivé) a 2. Bundesliga je v první desítce nejnavštěvovanějších lig. btw. nemáte někdo žebříček ?
kancik
30.12.2008 01:43
#
Já slyšel, že na 2. bundesligu chodí víc lidí než na Serii A...
honziss
30.12.2008 02:06
#
Tak 2BL má šťávu, obzvlášť letos. Já bych si vůbec nedovolil tipnout kdo postoupí, protože ta liga je tak nevyzpytatelná, že se snad tipovat na ni nedá. A sázet tím tuplem..
Shevchenko
30.12.2008 02:14
#
Si mi připomněl, jak tu Arne psal ten trojúhelník: Koblenz - Kaiserslautern 5:0, Hansa Rostock - Koblenz 9:0, Kaiserslautern - Hansa Rostock 6:0.
honziss
30.12.2008 10:39
#
To akorát dokumentuje tu nevyzpytatelnost..
Trewinn
30.12.2008 02:15
#
hmm, a o Serii B se radši ani nezmiňovat
Potty
30.12.2008 02:16
#
Průměrná návštěvnost v minulé sezoně v Evropě:
http://img401.imageshack.us/img401/4370/fotoszw3.jpg
kancik
30.12.2008 02:20
#
24. Sunderland Díky...
Shevchenko
30.12.2008 02:25
#
Díky. By mě zajímalo, na kterém místě by byl Baník s 11 tisíci.
One-Real
30.12.2008 08:49
#
1. místo
Logan
30.12.2008 09:25
#
communist.core
30.12.2008 10:58
#
Škoda ,že má Schalke tak malý stadion
Arne
30.12.2008 11:15
#
Tyjo, Hertha v první dvacítce, to bych nečekal.
Ale je pravda, že by to vzhledem ke stadionu a městu měla bejt první desítka, ale věřim, že se toho jdnou dožiju.
Tomanatura
30.12.2008 11:21
#
49.
božský John
30.12.2008 11:49
#
11. to je slušný
Arne
30.12.2008 11:20
#
http://transfermarkt.de/de/basic/default/2008/stadion/default/startseite.html
Tady je žebříček podle lig, jinak 2. BL návštěvnicky na Serii A určitě nemá.
Shevchenko
30.12.2008 14:51
#
Díky
FRmarkEE
30.12.2008 15:57
#
takové švédsko jsem tam nenašel vůbec :( by mě hodně zajímalo jak si na tom vedou
Xavi8
30.12.2008 19:26
#
ani nasa liga tam neni
willi
30.12.2008 15:54
#
BL super !!! nejvyšší průměrná návštěvnost zápasů na kolo bezvadní fnaoušci a "fanoušci"
honziss
30.12.2008 16:30
#
OT: Sakra, tak odliv mladíků z TSV 1860 začíná. Gebhart odchází do Stuttgartu. Doufám že si udrží aspoň dvojčata a Eberleina.
Arne
30.12.2008 17:43
#
Tjn, je to s nima špatný. Nemaji peníze, prodávat holt asi musej.
honziss
30.12.2008 18:02
#
No jo no, svatá pravda. Ikdyž myslím že u Gebharta mohli počkat, za 2 roky může mít několikanásobně větší hodnotu.
willi
30.12.2008 18:07
#
mě by zajímalo, kam se jim vytratili peníze, který jim Bayern vyplatil za AA (ikdyž to už možná někam zaplatili jako splátku)
honziss
30.12.2008 18:16
#
Jak jsi napsal, řekl bych že tím zaplatili dluhy. Já ten prodej Gebharta ale fakt nechápu, oni na tom finančně musí být fakt bídně, že ho prodali už ted jen za 3 miliony. Snad tam Reuter někoho přivede, protože dalšího schopného AM tam pokud vím nemají.
Tomanatura
30.12.2008 17:50
#
200. pro silvestrovské oslavy
MigueliFCB
30.12.2008 18:13
#
Staenly10
30.12.2008 18:50
#
Pecik1412
30.12.2008 19:07
#
Zajímavé hlavně návštěvnsot v Dortmundu někdy se zdá že jich tam je ještě víc než čísla říkají.
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.
Související stránky
Anketa
Baví Vás letošní ročník Bundesligy?
natürlich, je to paráda (431 / 83%)
ne, je to nuda (12 / 2%)
ne, nesleduji (78 / 15%)
Anketa byla ukončena!