Za Anglii už si sotva zahraju, obává se stoper Ferdinand

09.06.2012, 11:58
Aktuality

Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.

Autor: ČTK

Komentáře (294)

Přidat komentář
smazaný uživatel

No , je mi ho lito , je videt ze on do toho narodniho tymu opravdu chtel

Reagovat
smazaný uživatel

jo

Reagovat
smazaný uživatel

huhuhuhu

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

od pohledu strašně nesympatickej, ale jinak good týpek

Reagovat
Pigeon

slečna, kterou máš v nicku taky moc sympatická od pohledu není

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

x)

Reagovat
smazaný uživatel

No nesympatickej proste takovy "zly muz" co se vzhledu tyce to same Vidic , nekomu to prijde nesympaticky jinymu zas naopak.

Reagovat
smazaný uživatel

Najlepsi Anglicky stoper poslednych velmi dlhych rokov a za cely ten cas si zahral iba na dvoch MS

Reagovat
smazaný uživatel

Jak toto může Hodgson odmítat. Vždyť z fotbalových důvodů to vůbec není. Ria je mi v tomhle případě fakt líto.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

zrejme konflikt maju medzi sebu neaky cas...a trener nebude brat hraca co nanho nadava uz len koli moralke v mancafte

Reagovat
smazaný uživatel

A kvoli moralkve v mancafte si vybral Terryho pred Riom, ze? A kde na neho Rio nadaval?

Reagovat
smazaný uživatel

ja hovorim o probleme medzi Riom a trenerom ze asi maju nieco medzi sebu,mozno neaka hadka ci ine nezhody...nieco ocom asi nikto nevie...

Reagovat
vodka

hovno, problém je Terry, kterého se Hodgson s FA rozhodli upřednostnit.

Reagovat
terry

To by mě zajímalo, jestli ho zrovna FA upřednostňovala, když ho předtim chtěla vyštípat.

Reagovat
vodka

Chtěli ho akorát zbavit pásky... šak o tom kdysi vyšel krásný článek, jak je FA pokrytecká... nevim jestli ho dokonce nepostoval Arbiter...

Reagovat
terry

Ono nebejt to Terry, tak se by se jim na to klidně po tom zbavení pásky mohl vykašlat a byli by v hajzlu. Ale je jasný, že dovnitř nevidíme. Jenom si nejsem jistej, že FA "nařídila" Hodgsonovi, ať bere Terryho a ne Ferdinanda.

Reagovat
vodka

šak to sem nikde nenapsal, že by mu to "nařídila"

Reagovat
terry

Vždyť jo, já jen diskutuju.

Reagovat
vodka

no, zmátli mě tam ty uvozovky. Já se popravdě nedivím, že jede Terry, ono by ho tam vzal asi každý, já taky. Akorát bych vzal i Ria. Nevěřím tomu, že mezi sebou mají nějaký nepřekonatelný problém a Albion potřebuje obranu stabilní. Ferdinand měl jet prostě.

Reagovat
terry

Já ty uvozovky psal vůči vztahu FA a Hodgsona, jako že tam asi byly nějaký diskuze, jestli ho vzít, nebo ne. Nicméně souhlasím s tím, že si Anglie v té situaci, jaké je teď, nemůže dovolit nechat Ferdinanda doma. V úplně první nominaci bych to možná pochopil, ale teď je Kelly výsměch.

Reagovat
smazaný uživatel

Rio na něj nenadával.

Reagovat
smazaný uživatel

a to vies ako? bol si prinich ked sa niekedy v minulosti rozpravali medzi sebu?ci si myslis ze kazdy rozhovor sa publikuje?

Reagovat
smazaný uživatel

Spolu za ty léta vůbec nikdy nepracovali. To, co říkáš, by se dalo říct u každého hráče. Tvé argumenty jsou opravdu slabé v téhle věci.

Reagovat
smazaný uživatel

slabe je verit bulvaru a konspiraciam ze preco....keby napisali ze Trener ho nezobral lebo je mulat ci arab ci co je tak by si tomu asi uveril....

Reagovat
smazaný uživatel

Bože můj...co se to tady snažíš dokázat? Není to kvůli názorům na Hodgsona, není to za žádnou cenu z fotbalových důvodů...všechno je to kvůli te kauze s Antonem a nikdo nemá koule na to to říct.

Reagovat
smazaný uživatel

dobre svoj nazor si povedal berem ho....ja som si svoj tiez povedal tak mier

Reagovat
smazaný uživatel

Až na to, že jsi úplně mimo v téhle věci.

Reagovat
smazaný uživatel

Akoze ked trenoval napriklad Fulham a dohrali zapas s United, Rio po zapase prisiel za nim a zacal mu nadavat?

Reagovat
smazaný uživatel

si myslis ze sa nepoznaju osobne? alebo ze sa nikdy nerozpravali?aha jasne ked ho nikdy netrenoval tak sa nikdy medzi sebu nerozpravali to je logicke...teraz nech vide bulvarny clanok ze Ferguson povedal ze Hogdson mu povedal ze ho nezobral koli tomu ze Cole mal s jeho bratom problem a ze Hart tiez a hned sa bude nadavat na FA ze ich uprednostnili

Reagovat
smazaný uživatel

Ty jsi šašek

Reagovat
smazaný uživatel

tak sme natej istej vlne

Reagovat
vodka

what a clown...

Reagovat
smazaný uživatel

Ale rozpravali sa osobne a Rio mu zacal nadavat a preto ho teraz nezobral, ci co to tu skusas pisat?

Reagovat
smazaný uživatel

a ty proboha víš jak že mají nějaký konflikt, když to vydáváš za fakta

Reagovat
smazaný uživatel

a ty ako vies ze medzi sebu nemali konflikt?

Reagovat
smazaný uživatel

já to nevím tak se ptám tebe kde bereš tu jistotu s jakou to prezentuješ

Reagovat
Feind

vidíš štajner? tak se to dělá

Reagovat
smazaný uživatel

brečeli oba stejně

Reagovat
smazaný uživatel

Kde Rio brecel?

Reagovat
mike.84

jako ditě na těch radoby vtipných fotkách.. ano hodgson je debil a jeho systém vybírání hráčů je fail, ale rio má být chlap a nechat tisk at mu dá za pravdu (pokud je egomaniak tak si přijde na sv až noviny budou psat že měl jet on a ne terry).. s vlaječkama a posměškama (navíc nechápu jak se Rio může někomu smát za ráčkování když sám má problém s tou křivou hubou normálně vyslovovat)... oba jsou ocasové z ruzných duvodů

Reagovat
vodka

hmm, na jakých fotkách? myslíš na tom jednom fejku z photoshopu?

Reagovat
vodka

to je teda kurevsky smutné, jak se ta lež drží...

Reagovat
smazaný uživatel

"Je třeba říct, že v reprezentaci to pro mě asi skončilo. Když mě nepovolají teď, zvlášť když se někdo zranil, tak už mě asi nevezmou nikdy,"

Reagovat
smazaný uživatel

a teď někde zkus konečně najít to brečení

Reagovat
smazaný uživatel

aha ...to jsou výhružky

Reagovat
Petr325

Reagovat
smazaný uživatel

fantomasi, diky za fer jednani

Reagovat
terry

Reagovat
Darren Fletcher

terry mu nesiaha ani po paty. futbalovo takmer, ludsky absolutne. terry nepatri do narodneho timu, ktory ma byt pychou hrdej krajiny

Reagovat
smazaný uživatel

souhlas

Reagovat
FC Porto FC

Reagovat
smazaný uživatel

naprostej souhlas

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Nechápu toto rozhodnutí...

Reagovat
smazaný uživatel

"Roy Hodgson je blazen, ze neveme Ria na EURO. " Nebo

"Roy Hodgson chce vypestovat nove hrace do budoucna"

Je to nekdy fakt tezky mezi 2argumentace rozhodnout,co je spravne. Ostatne Anglicane jsou zvykly davat sance mladsi generace...

Reagovat
vodka

Ferdinand also revealed that he was hurt to have missed out on Euro 2012 but has insisted his well-documented fitness problems were not an issue, pointing to his consistent run of games for Manchester United towards the end of the domestic season.

"I might have had a few injury problems in the past but I was in good shape," he added.

"I played all our games in the run-in, the manager was happy with me, and I was feeling really good. You can't ask for any more.”

Ferdinand also refused to divulge the reasons Hodgson had given him for leaving him behind, adding only that he wants to keep playing at the top level.

LIONS ROAR?

25/1 John Terry is 25/1 with Paddy Power to score the first goal when England meet France on Monday.

"Of course I was upset not to be in the squad. That's a perfectly natural reaction,” he added.

"I love being involved in football at the very top. I won't discuss what Mr Hodgson has said to me but he knows I wanted to be in the squad.

"It's a disappointment but it just shows you can never take anything for granted in football.

"If you aren't disappointed by being left at home when your country is playing in tournaments like this then there's a problem and you shouldn't be in professional football.

"I'm in this game to achieve as much as I can. I'm paid to win and be a sore loser. I want to play in the big games and win big trophies. If that's a crime then I'm a criminal."

jenom doplnění, každopádně se nakonec zachoval naprosto neuvěřitelně o to víc mi je ho líto...

Reagovat
vodka

to LIONS ROAR a 2 řádky pod tím ignorujte, sem si nevšiml, že se to zkopírovalo...

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
minoLFC

Who cares?

Reagovat
vodka

Reagovat
vladis271

Reagovat
smazaný uživatel

Kvůli tomu, že ho Roy Hodgson nevzal na EURO, tak ANGLIE VYHOŘÍ JAK PAPÍR!!

Reagovat
smazaný uživatel

raz to musi prist

Reagovat
vodka

to LIONS ROAR a 2 řádky pod tím ignorujte, sem si nevšiml, že se to zkopírovalo...

Reagovat
vodka

Reagovat
terry

Snad Terrymu Euro vyjde.

Reagovat
asenagio

Pořád má na to, aby hrál v základu Albiolu. Od Hodgsona je to velká chyba.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
FC Porto FC

Terry je lepší a není každou chvilu zraněnej

Reagovat
smazaný uživatel

charakterem určitě ne

Reagovat
vodka

jj, Terry odehrál letos v PL o zápas víc, to je fakt masakr... Vzhledem k prvnímu půlroku se ti za to "lepší" můžu tak akorát vysmát...

Reagovat
smazaný uživatel

taky spolu s Lampardem s semifinale LM, dva nejhorší na hřišti proti Barceloně, ... starý,utahaný,a proto zákeřný ....když nestíhám, tak neprasim a radši se nechám vystřídat, na svůj věk oba v hlavě nasráno

Reagovat
FC Porto FC

děláš si prdel? prej zákeřný stejný jako říct o hráči který dá dva goly za sezonu že je kanonýr. a co meleš že je starej vždyt Ferdinand je ještě starší tak co by tam teda dělal. A že má Lampard v hlavě nasráno?? Nevím na čem jedeš ale chcu to taky

Reagovat
smazaný uživatel

si pusť znova dvojzápas s Barcelonou, pokud jsi to přehlídl

Reagovat
FC Porto FC

udělá jednu blbost a hned je zákřenej = někdo dá 1 gol a je kanonýr

Reagovat
smazaný uživatel

tohle nebylo poprvý jako u Zidaneho....navíc se svym charakterem by neměl reprezentovat ani Papuánce

Reagovat
smazaný uživatel

ikdyž, co vlastně čekám, že ....

http://www.youtube.com/watch?v=l8PAmlVB0qI

Reagovat
FC Porto FC

navíc kolik hráču tak vyřídil že nemohli hrát měsíce fotbal?

Reagovat
smazaný uživatel

na tom nesejde, nezvládá prostě .... kdyby v Anglii nebylo tolik cizinců jak v NHL, tak tyhle kluci naprosto zaniknou....viděl jsi Čecha včera ? stejně dopadne i Terry

Reagovat
smazaný uživatel

bude jen čumět, jak to kolem něj lítá, ani nezavře hubu proti mouchám

Reagovat
Manik...

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Kaze

Reagovat
smazaný uživatel

Cahilla bych v základu viděl radši, ale když nejel ani ten, tak je Ferdinand jasná volba. Nesnáším tyhle politické čachry při skládání týmu, a je mi jedno jestli je za tím tlak agentů a nebo různých autorit. Tohle se vymstí každému týmu.

Reagovat
terry

Zas kdyby jel Cahill, tak jsem přesvědčen, že by bylo lepší Terry-Cahill než Terry-Ferdinand.

Reagovat
Ferguson6

Tak Terry za svoje správanie nemá čo v reprezentácii robiť a síce United nemám rád, ale pokiaľ to bolo Buď alebo, tak tam mal byť Rio... Ale Hodgson sa ukazuje zatiaľ ako hlupák, takže to, že zobral radšej Terryho je pochopiteľné... Už sa teším, ako ich Francúzsko rozbije

Reagovat
smazaný uživatel

Francie má hvězdy o dost větší, ale udělat z nich semknutej tým...to už stálo místo nejednoho trenéra a hráče

Reagovat
FC Porto FC

jj a Francie je porazí protože bude chybět nejlepší obránce galaxie Ferdinand

Reagovat
smazaný uživatel

Proč by tam Terry neměl být?

Reagovat
Manik...

Dávno už nehraje jako dřív, není tak dobrý. Jsou už lepší do repre. Sice mě tento krok překvapil, na druhou stranu Kellyho musejí začít začleňovat

Reagovat
Neuro

holt jejich repre už stárne no... je potřeba dát šanci mladým (hlavně obráncům)..

Reagovat
smazaný uživatel

letos to přeju oranjes.....nebo Dánský zázrak,že by se zrodil ve skupině smrti

Reagovat
smazaný uživatel

Kašlať ho.Nech plače dalej.Je trapne to riešiť cez media.Aspoň Ibrahimovič si znich spraví trhací kalendar

Reagovat
smazaný uživatel

stejně by si stěžoval na rasismus ze strany polských fanoušků.... břečel jednou,bude brečet furt

Reagovat
smazaný uživatel

pořád čekám až uvidím příklad toho brečení, zatím o tom jen každý píše, ale nic konkrétního nedá

Reagovat
smazaný uživatel

brečet se dá i bez slz, v rámci defaultních vyjádření do médii

Reagovat
smazaný uživatel

Defaultních?

Reagovat
smazaný uživatel

default, implicit a explicit ti snad vysvětlovat nemusím nebo jo ?

Reagovat
smazaný uživatel

Celkem špatné užití slova.

Reagovat
smazaný uživatel

bylo snad něco originálního na jeho vyjádření,... co nikdy žádný fotbalista před ním neřekl ?

Reagovat
smazaný uživatel

Radši nic.

Reagovat
smazaný uživatel

tak vidíš

Reagovat
smazaný uživatel

Spíš by ses měl zamířit na sebe...nějak kvůli stromům nevidíš les.

Reagovat
smazaný uživatel

a ty nevidíš přes psa na tramvaj

Reagovat
smazaný uživatel

Ale kde brecel nam ukaz, lebo ja to v tych defaultnich vyjadreniach nevidim.

Reagovat
smazaný uživatel

vyměkl jak malej : Když mě nepovolají teď, zvlášť když se někdo zranil, tak už mě asi nevezmou nikdy," ......."Doufal jsem, že těch sto zápasů odehraju, ale z různých důvodů se to nestalo. Je to zklamání, .... ale tak pokud byl někdo vychován jako fracek rozcapenej,tak mu to ani nepřijde

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

a kde je v tom ten brekot

Reagovat
smazaný uživatel

a kde jsou ty vyjádření, zatím nebylo jediné které by aspoň velice vzdáleně připomínalo brečení

Reagovat
smazaný uživatel

Sťažuje sa do medii aj so svojim agentom že ako je možne že ho nezobral, to neni nariekanie? Či potrebuješ doslova dôkaz ako video že plače?

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
vodka

konkrétní příklad toho stěžování? protože třeba toto je realistické zhodnocení situace a pokud tvrdíš něco jiného, tak si akorát trouba...

Reagovat
smazaný uživatel

normální člověk by přiznal ,že na repre nemá....stejně jako musíš respektovat výrok sudího

Reagovat
smazaný uživatel

Rio nemá na Albion?

Reagovat
smazaný uživatel

říkám respektovat výrok, ikdyž se ti nelíbí ....tohle není nic sportovního,co dělá...

Reagovat
smazaný uživatel

jednou je daná pozice hráč-trenér , tak se nemusí chovat jak Anelka

Reagovat
smazaný uživatel

Nějak ale vnímám absencí těch výroků, které tady popisuješ.

Reagovat
smazaný uživatel

říkám, že kdo je rozmazlenej,tak to tam necítí

Reagovat
smazaný uživatel

Bav mě dále, prosím.

Reagovat
smazaný uživatel

ne, ty první....

Reagovat
smazaný uživatel

V tomto si dost mimo. Co mal akoze podla teba povedat, ved uz ma aj ved, tak si as uvedomuje, ze ked uz nezobrali teraz, ked sa navyse tolko hracov zranilo, tak uz ho dalsie turnaje potrebovat nebudu nie? To je dovod, preco v repre konci, alebo ma cakat, ze ho teraz zazracne zacnu volat na dalsiu kvalifikaciu? Ja tam proste nevidim, kde by sa na nieco stazoval, alebo plakal a nemyslim si, ze som rozmaznany..

Reagovat
smazaný uživatel

*vek

Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
smazaný uživatel

zdroj The Sun anglický Blesk

Reagovat
smazaný uživatel

vždyť jo, ale i Eurofotbal si z nich půjčuje, takže podle tebe Eurofotbal = televizní noviny s Pavlam Poulíčkem a Václavem T. ?

Reagovat
smazaný uživatel

sorry ale články z těchto plátků prostě neberu

Reagovat
smazaný uživatel

to je zajimavý, ale diskuze založené na tomto článku se účastníš...

Reagovat
smazaný uživatel

aha a prej učitel, už se nedivím že to ze školstvím jde do s.....

Reagovat
smazaný uživatel

Arshavin pro to aspoň něco udělal ....ale tenhle akorát citový výlevy do médií jako Štajner

Reagovat
vodka

takže na repre nemá, aha... tím to ukončíme...

Reagovat
smazaný uživatel

na českou snad jo

Reagovat
smazaný uživatel

"Je třeba říct, že v reprezentaci to pro mě asi skončilo. Když mě nepovolají teď, zvlášť když se někdo zranil, tak už mě asi nevezmou nikdy," citoval Ferdinanda list The Sun.

Doufal jsem, že těch sto zápasů odehraju, ale z různých důvodů se to nestalo. Je to zklamání, ale svědčí to o tom, že ve fotbale nemáte nikdy nic jisté," prohlásil Ferdinand.

Toto neni nariekanie mi chceš povedať?

Reagovat
smazaný uživatel

to můžeš kopírovat stokrát , ale PL onanistům to prostě nevysvětlíš

Reagovat
smazaný uživatel

Aj tak to neni dôkaz nariekania tipujem.

Reagovat
smazaný uživatel

No jo, my máme aspoň za celé sezóny nasledované hráče a máme o nich pěkný přehled...a celkem potom musíme argumentovat s jedinci, kteří o dané situaci neví téměř nic (nebo prostě trollují či jsou absolutně blbí).

Reagovat
smazaný uživatel

chudáčku to je dřina, a děláš i něco jinýho krom koukání na bednu ,asi ne

Reagovat
smazaný uživatel

Každý máme jiné a různé zájmy...někteří například sledují rádi Premier League, někteří zase ze sebe dělají blbečky.

Reagovat
smazaný uživatel

nepřemlouval jsi bábu

Reagovat
smazaný uživatel

Prenho by nebolo nariekanie ani video kde Rio plače.By povedal že mal alergiu tak to z toho Rio mal slzu v oku .

Reagovat
smazaný uživatel

rozmazlení a rozcapení výchovou u obrazovky to zkrátka vnímají jinak, to nezměníš...hold jiná generace

Reagovat
smazaný uživatel

Jsem rád, že k sobě dokážeš být sebekritický.

Reagovat
smazaný uživatel

zase ti upadl ovladač na zem, že jsi sáhnul nechtěně po klávesnici...já vim...ono se to plete

Reagovat
smazaný uživatel

Tak keď ho nebia dievčata čo narobíš.

Reagovat
smazaný uživatel

někdo holky, někdo vdolky ... a někdo obojí

Reagovat
C0br

Reagovat
smazaný uživatel

Ten Rssa a In Flames to je jako pravda?

Reagovat
smazaný uživatel

ne není

Reagovat
smazaný uživatel

nevidím v tom ani náznak brečení, říká jen holou pravdu a to je bohužel často zatracováno

Reagovat
smazaný uživatel

To nemá cenu tady s nima.

Reagovat
smazaný uživatel

tak oni jsou prostě zaslepenci kteří ve všem vidí brečení ale baví mě ty jejich pseudoargumenty

Reagovat
smazaný uživatel

dík, aspoň pobavit dovedem....lepší než se vztekat nad kokotinama

Reagovat
smazaný uživatel

já se nevztekám jen mě baví reagovat na výkřiky do tmy, které nejsou ničím podložené

Reagovat
smazaný uživatel

už běžim mu utřít slzičku, abych měl pro tebe důkaz

Reagovat
smazaný uživatel

mě stačí když mi dáš vyjadření kde brečí, zatím se ti to nepovedlo ale žádný nemáš takže se nedivím že si musíš vystačit s rádobyhumorem žáka druhé třídy ZŠ

Reagovat
smazaný uživatel

to víš, jako učitel na základce mám k takovému humoru velmi blízko

Reagovat
smazaný uživatel

učitel tak co bude už si něco co by inteligentnímu člověku aspoň vzdáleně připomínalo brečení našel?

Reagovat
smazaný uživatel

Musím přiznat, že jsem nečekal, že to bude můj poslední šampionát," ....bů

Reagovat
smazaný uživatel

to tam necítíš ?

Reagovat
smazaný uživatel

hlavně to začalo u toho, že by tam měl být radši on, než Terry ,což je můj osobní názor, tak nevim, proc mam furt obhajovat pocit, ktery necitim jen ja....... taky ti nepokládám otázku stylem: Dokaž mi, že nebrečel ...

Reagovat
smazaný uživatel

to taky nemůžeš vždycky musíš dokazovat že se to stalo ne naopak

Reagovat
smazaný uživatel

Sám Ferdinand byl v kontaktu s Hodgsonem a řekl mu, že by v týmu byl i kdyby tam byl Terry (podle telegraphu).

Reagovat
smazaný uživatel

a kde přesně v této větě brečí prosím přesně označit

Reagovat
smazaný uživatel

takže tu to máš + odkaz ....Ferdinand reacted angrily on Twitter to the “footballing reasons” statement, writing: “What reasons?????!!!”

http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/sport/football/euro2012/4353719/Rio-Ferdinand-row-England-manager-Roy-Hodgson-criticised.html

Reagovat
smazaný uživatel

jistě tu reakci na twitteru jsem četl ta je v pořádku a na článek se momentálně nedostanu

Reagovat
smazaný uživatel

tak čím po tom argumentuješ ? to fakt nemá smysl....proč se teda hádáš, když ....

Reagovat
smazaný uživatel

co to kecáš prostě se na článek v práci nedostanu. Tahle reakce je od tebe úplně mimo mísu.

Reagovat
smazaný uživatel

k tomu článek z The Sun to snad ne snad bavíme normálně

Reagovat
smazaný uživatel

takhle přesně to dělaj děcka na FB, on si jen vylejvá srdíčko na Twitteru, pokud by ses nespoléhal pouze na nekvalitní překlad, ale radši si přečetl origoš, tak bys věděl a neplkal

Reagovat
smazaný uživatel

nic co napsal na twitteru není brečení ale jen fakta důvod proč byl povolán Kelly nechápe asi nikdo kdo rozumí fotbalu

Reagovat
smazaný uživatel

To byla reakce na to, že původně prý byl vynechaný z "fotbalových důvodů". Ta následná nominace Kellyho byla opravdu výsměchem na všech úrovních.

Reagovat
smazaný uživatel

ty bys taky radši v repre viděl Kollera,co ? tak to potom nemá cenu

Reagovat
smazaný uživatel

ty bys taky radši v repre viděl Kollera,co ? tak to potom nemá cenu

Reagovat
smazaný uživatel

ty bys taky radši v repre viděl Kollera,co ? tak to potom nemá cenu

Reagovat
smazaný uživatel

já bych tam nejradějí viděl kvalitního hráče ne Kellyho

Reagovat
smazaný uživatel

a já snad ne ? Kelly má potenciál do budoucna a MS a ME jsou jednou za 4roky, takže pokud se tam má někdy dostat a ne zrovna po 30ce, tak jedině teď.....takováhle přednost starcům mi právě vadí i u našeho týmu viz. Hubník,Sivok, Baroš

Reagovat
smazaný uživatel

rozhodovat má pouze výkonnost na hřišti ne věk v občance

Reagovat
smazaný uživatel

a proto tam nechci Terryho

Reagovat
smazaný uživatel

a proto tam nechci Terryho

Reagovat
smazaný uživatel

a proto tam nechci Terryho

Reagovat
smazaný uživatel

Kelly má toho ale odehráno minimum na seniorksé úrovni.

Reagovat
smazaný uživatel

nebude to tím, že narozdíl od nich to není senior

Reagovat
smazaný uživatel

A to je ono...vzít na euro nezkušeného mladého hráče, který navíc v sezóně odehrál jenom 11 zápasů? Klidně vzít i někoho mladého a perspektivního, ale někoho, kdo tento rok téměř vůbec nenastupoval?

Reagovat
smazaný uživatel

tak to mi pěkně laguje net, radši už končim

Reagovat
smazaný uživatel

Jen, že se tady oháníš příspěvkem, když neznáš vůbec tu jeho pointu pořádně.

Reagovat
kiwwi

Reagovat
smazaný uživatel

za to, ty víš úplně přesně všechno, díky Bože !

Reagovat
smazaný uživatel

Aspoň o tom něco vím narozdíl od tebe, kdy se snažíš chytnout za každou cenu něčeho.

Reagovat
smazaný uživatel

no jo vlastně ....vždyť ty sleduješ odjakživa PL a tvoje přezdívka tu vznikla už před 10 lety,žeo

Reagovat
smazaný uživatel

Yidooooooooooooooooo

Reagovat
smazaný uživatel

hele končíme....všetko dobré....sleduj PL....já jdu opravovat písemky,stejně mi laguje net

Reagovat
smazaný uživatel

Měj se a zase se někdy stav, bude sranda aspoň.

Reagovat
smazaný uživatel

bez ní to přece nejde

Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
smazaný uživatel

100. za Rio Ferdinanda

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
CubONE

Reagovat
Luc-Luc

hrozna tragedie

Reagovat
smazaný uživatel

OT: 11:59 Španělský fanoušek byl zavražděn .....stalo se něco takového v J.A.R.? stane se něco takového v Kataru,možná ..... takže všem, kteří jsou proti nominacím zemí, které uplácejí

Reagovat
smazaný uživatel

Evropa i USA by si měli přestat hrát na "studnici hodnot" .... Breiviků a postřílenejch studentů už máme víc, než dost

Reagovat
smazaný uživatel

I když neni ten top co býval, tak pořád je to skvělý stoper a v té repre být měl.

Sympaťák a frajer .

Reagovat
smazaný uživatel

neviem, skutočne neviem prečo sa stále rieši tento homoš z united.. konkurencia v anglicku na post stopéra je obrovská a hodgson sa proste rozhodol pre iné mená, ktorým viac dôveruje. terry, lescott, cahill, jagielka sú minimálne tak dobrí, ako Rio a to, že práve on sa tam nevošiel neznamená, že ho budeme snáď riešiť celé ME. Keď sa nad tým zamyslím, rivalita medzi MUFC fanúšikmi a LFC, ďalej neustála kritika prečo henten šašo zobral hráča chelsea namiesto môjho z manchesteru, toto proste strašne negatívne vplýva na albion a jeho celkový futbal..nech je tam kto chce, mali by ste tento národ (ak mu teda fandíte) podporovať aj keby tam bolo 10 ferdinandov, alebo 10 downingov..

Reagovat
Rssa

Kelly je lepší

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Terry i Cahill jsou lepší, ale za Cahilla měl jet,když se zranil, no...

Reagovat
Arbiter

Reagovat
smazaný uživatel

Dôležitejšia je atmosféra v kabíne ako nejaký ufňukanec z mancs...

Reagovat
smazaný uživatel

já chci fotbalisty a né ovce z "prognosťáku"

Reagovat
Didier Drogba

sr*áč

Reagovat
tomasinho

Už se těším, až Anglie prohraje první zápas a budou tady kiwwi a spol fňukat, jaký je Roy debil, že nejel Rio, že nejel Carrick. Ať už to Euro radši skončí.

Reagovat
smazaný uživatel

kiwwi ale nie je fanúšik Anglicka, to už ste si mohli zvyknúť.. pokiaľ tam proste nie je väčšina hráčov z MUFC, bude kritizovať ako sa len bude dať

Reagovat
tomasinho

To zase ne. Ale v každém článku pomalu nazývat Roye debilem je fakt přeháňka.

Reagovat
smazaný uživatel

Na Telegraphu byl teď nedávno pěkný článek o tom, jakou má Rio celkem mediální moc. Jako pundit bude celkom žádaný, vesměs jeho názory na obranu apod. Vesměs v tomhle se vytvoří celkem zajímavé tábory lidí.

Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
smazaný uživatel

hoši vás ten komplex z kiwwiho jednou zabije to chce léčbu

Reagovat
smazaný uživatel

mňa kiwwi absolútne nezaujíma, ale ako tvrdí tomasinho vyššie, nadávať na manažéra Anglickej repre že je debil, pritom ešte ani zápas neodohrali na ME je smiešne proste. To skôr potom on má komplex z niečoho, či?

Reagovat
smazaný uživatel

Ja som podobný , prajem Anglicku len keď sú tam sympatickí hráči...

Reagovat
kiwwi

co to trepes...som fanusik anglicka ovela dlhsie ako vacsina z vas, fandim im na kazdom sampionate uz dlhe roky, klubizmus odkladam pri Albione stranou, ale vy to zjavne nedokazete

Reagovat
smazaný uživatel

Henderson ani Kelly si účast na EURU nezaslouži

Reagovat
smazaný uživatel

09.06.2012 13:23

Dôležitejšia je atmosféra v kabíne ako nejaký ufňukanec z mancs...

Kľudne si do vety doplň množné číslo.

Reagovat
smazaný uživatel

no jo jenomže ty si fanoušek liverpoolu takže tvůj zaslepený názor bez špetky soudnosti mě absolutně nezajímá

Reagovat
smazaný uživatel

A jsme zase u toho fňukání...

Reagovat
kiwwi

fakt si az taky zabedneny?

Reagovat
smazaný uživatel

Prečo?

Reagovat
kiwwi

Rio je ufnukanec, Carrick je ufnukanec a Kelly s Hendersonom su hraci ktori zlepsia atmosferu v time hej? Pricom ich kvality nedosahuju ani po clenky prvym dvom menovanym...toto nie je o klubizme, toto su fakty, oprosti sa uz tej vojny medzi United a Liverpoolom ked sa bavime o Albione

Reagovat
smazaný uživatel

Prvú otázku neviem odkiaľ berieš, ale dobre, berem to s rezervou... Nejde ani o "vojnu" medzi LFC a MUFC.

Ide o to, že po vyjadreniach, fotkách a gestách a neviem ešte čo, by hrozilo pri príchode Ria to, že kabína sa nedostane do pohody, respektíve sa dostane do neagtívneho stavu. NETVRDÍM, že Hendo a Kelly by ju vylepšili, ale aspoň budú ticho, makať a byť na lavičke...

Carrick je lepší prípad ako Rio, ale ten zas odmietol byť v tej listine, nie? A potom odmietol aj celú repre pod Royom?

Reagovat
kiwwi

ake fotky, ake gesta???

a ako vzdy, mas nespravne informacie...podla tomasinha je to trapne vzdy to vytahovat a poukazovat na nove vyjadrenia a fakty...asi fakt je, ked aj po milion faktoch napises to iste co na zaciatku celej kauzy, to je proste neuveritelne

Reagovat
smazaný uživatel

Tá fotka bola "photoshop"? Inak je možné, že do toho nevidím, usmernite ma kľudne..

Reagovat
vodka

ano, byl to photoshop udělaný z jedné jeho prvních fotek na twitteru...

Reagovat
smazaný uživatel

Tak pardon.

Reagovat
vodka

JAKÉ VYJÁDŘENÍ JAKÉ FOTKY KURVA UŽ?

Reagovat
kiwwi

mne sa to uz snad len sniva...po tom vsetkom, co sa Riovi urobila sa on vyjadri, ze bude dalej fandit a drzat chlapcom prsty a tu sa bude furt kydat...normalne uzas

Reagovat
vodka

a znova, Hodgson se s Carrickem vůbec nebavil, Carrick odmítl byt na stand-by u Capella a Hodgson s ním vůbec nemluvil, nevolal mu...

Reagovat
tomasinho

To snad někde tvrdím? Jasně, že kvalitativně na to nemají zatím.

Reagovat
smazaný uživatel

tak se pak nediv té oprávněné kritice

Reagovat
tomasinho

Však to proboha píšu, co mi vadí. Jsi natvrdlý nebo co? Já bych je oba vzal, je přirozené prostě zkritizovat Roye za nominaci, říct si, že udělal chybu, když je nezval. Ale když to bylo pomalu v každém článku s tématikou Albionu nebo PL, tak to bylo vážně na ránu už. Roy je debil, trapko, děděk jeden, nasral si do huby. Neustálé fňukání.

Reagovat
kiwwi

ty to vobec nechapes...Roy sa za ich nenominaciu nazval komediantom, ale potom sa zacala tvrda kritika kvoli tomu, akym sposobom ich nevzal a odjebal

Reagovat
tomasinho

Viz níže. Je třeba to řešit každý den a pokaždé vytahovat to téma, bays rozvířil diskuzia mohl si do něj kopnout. Každý den citace toho a toho, které Roye očerňují a dávají za pravdu Ferdinandovi. Naprosto zbytečně.

Reagovat
smazaný uživatel

nevidím v kritice nic trapného a nevadí mi když to někdo v článku o Albionu zmíní protože má pravdu a tématicky to tam patří

Reagovat
tomasinho

Když nechápeš rozdíl mezi kritikou, která je na místě a nesmyslným honem na kouče a snahou jej co nejvíce shodit, tak budiž. Potom na mě ale nereaguj s takovýma sračkama. Tohle se vůbec netýká žádného Kellyho ani Hendersona.

Reagovat
smazaný uživatel

a typický názor primitiva každý jiný názor než ten tvůj je sračka, no ale co sem taky od tebe čekal

Reagovat
tomasinho

Tak si to vem, já napíšu o kritice. A ty na mě vytasíš Hendersona s Kellym, což je úplně mimo mísu. To ti přijde normální reagovat na někoho s něčím úplně jiným?

Reagovat
kiwwi

to je to iste ako Evra Suarez

ano eurofotbal a kiwwi je stredobodom vesmiru

Reagovat
tomasinho

S tímhle běž do hajzlu, Evru vs Suarez na mě nevytahuj, zrovna já jsem se nijak nesnažil extra do toho zasahovat. Bylo mi to nechutné celé. A Suareze jsem sám chtěl v té době prodat.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
tomasinho

Copak? Fakt nemám náladu celý ten humus zase vytahovat. A že jsem chtěl, aby hráč, který zásadně pošpinil jméno klubu odešel, na to taky nic není. A do těch žabomyších válek a snad tří měsíců diskuzí jsem se nezapojoval. Nehledal jsem žádné důkazy pro a proti, prostě se mi to příčilo.

Reagovat
smazaný uživatel

Smejem sa na poslednej vete... Bola by blbosť ho predávať. Meno klubu rozhodne nepoškodil, len sa zachoval trochu ako hlupák, žiadny rasista alebo pod... To, že anglickí pokrytci to brali inak ma nezaujíma, mám vlasntý rozum...

Týmto chcem pozdraviť Ter*yho!

Reagovat
smazaný uživatel

*či na druhej.

Nikdy si po sebe neprečítam.

Reagovat
tomasinho

A kde v tomhle zrovna vidíš cosik o středu země či vesmíru.

Reagovat
kiwwi

ze stale cosi vytahujeme my a prudime debaty...toto sa riesi uplne vsade a este 3x tolko tak uz otvor oci

Reagovat
vodka

až na to, že já se ho nesnažím vůbec za každou cenu shodit, neni to hon za každou cenu, jenom bych se rád dočkal vysvětlení, což je snad logické, ne?

Reagovat
tomasinho

Však já tě jmenovitě nezmínil. A vysvětlení nepotřebuješ, když to víš ne? Je jasné, že Roy v tomhle barvu nepřizná.

Reagovat
Rssa

Ale jsou tam a nebudou dělat problémy, což se od náhradníků, kteří do utkání možná ani nezasáhnou očekává. Smiř se s tím a nebreč.

Reagovat
smazaný uživatel

ani od tebe jako zaslepeného fanouška liverpoolu bez špetky objektivity mě názor absolutně nezajímá

Reagovat
Rssa

Hm, je vidět, že jsi tu buď nový nebo absolutně hloupý. Ale ok, reagovat na tebe nebudu.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

je vidět že si jenom primitiv, který kterýkoliv jiný názor než svůj považuje za brečení

Reagovat
tomasinho

Ses včera naučil nové slovo?

Reagovat
vladis271

mufan, čo sa snaží prezentovať ako objektivita sama? nato nemáš, tak to nechaj tak ty trapko. od vás to dokázal akurát tak Getzo, a dnes možno Swarley. Ty určite nie. tak sa o to ani nesnaž, pretože veznievaš ako žumpa

Reagovat
vodka

on je snad mufan?

Reagovat
Swarley

já to zakrývat nebudu, Roy mě neskutečně nasral...nadávat do debilů mu nebudu, ale dokázal to, že Anglii na repre akci po delší době přát nebudu a docela bych jim přál nějaký ten propadák...ale uvidíme jak dopadnou, třeba to namíchal správně

Reagovat
kiwwi

ja som mu tiez nikdy do debilov nenadaval, to si len miestni scouseri vymysleli dalsiu bajku na pospinenie mojho mena, typicke...

Reagovat
Swarley

jj, však nikde netvrdím, že jsi mu do debilů nadával...

mě jen fascinuje, ja zase údajně brečíme a kdesi cosi...jen bych chtěl vidět ty komenty, kdyby takový Gerrard nejel tím chci říct, že je zcela normální, že si jako fanoušek MU postěžuju na to, že tam někteří hráči měli být na úkor těch vybraných a jednoznačně slabších...

Reagovat
tomasinho

Ano, je to normální. Ale ne tím stylem, jak to někteří prezentovali. Já sám jsem psal, že bych oba z fotbalových důvodů určitě vzal. Je ale rozdíl mezi tím to zkritizovat a myslet si své, nebo psát v každém článku, kde si rozebírá repre, že to je chyba a setjně jim nebudu fandit, když je Roy debil. A tohle posral a tam si nasral do huby. A to od lidí, kteří Albionu přejí.

Reagovat
kiwwi

no to ze si do huby nasral je proste fakt a to nepopries...preco to nenapisat aj ked im fandim?

Reagovat
tomasinho

Ano, napsat to jednou. Ne 3x týdně. Anglei hraje s Norskem - omg, měl jet Carrick vypadalo by to jinak. Za další dva dny cca ježiš Milner je dřevák, kdyby jel Carrick. Anglei hraje s Belgií a zase, Carrick by to a tamto. Tohle je ten rozdíl, že prostě Roy udělal chyby je jasné, netřeba mu dávat sežrat ale v každém článku a ještě mu za to nadávat.

Reagovat
vodka

WTF? do huby si jednoznačně nasral... a albionu fandím i tak, akorát si myslím, že si zbytečně ztěžuje pozici...

Reagovat
tomasinho

Ano, však to jsem nepopřel, že si do ní částečně nasral. Ale není třeba to mziňovat furt.

Reagovat
vodka

1. jaké částečně?

2. zmiňuje se to v kontextu s 2 situacema a u obou to je pravda...

Reagovat
tomasinho

Mám ti to najít? Doslovně slovo debil? Minimálně 2x jsi ho použil, tak nedělej zagorku.

Reagovat
kiwwi

Roy uz 2x klamal - raz ohladom Carricka, raz ohladom Ria...mozno som mu tak povedal priamo pri odhaleni toho klamstva...ale nebolo to oznacenie preto, ze ich nevzal, ale preto, ze zavadzal a to si zasluzi

Reagovat
tomasinho

kiwwi

01.06.2012 09:52

no predpokladam, ze na Milnera...btw citaj moj posledny komentar dole...Roy je fakt debil

číslo 1. Mám pokračovat?

Reagovat
kiwwi

vyssie

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
fantomas

Ještěže tu aspon při Francii (kdy čekám stopro porážku) nebudu...

Reagovat
smazaný uživatel

zakázat UK mít 4 reprezentační týmy a bude klid ....Katalánci taky nehrajou sami za sebe nebo každej Švýcarskej kantón zvlášť....tak proč privilegie jen jednomu státu ?

Reagovat
smazaný uživatel

Some Men Just Want to Watch the World Burn.

Reagovat
smazaný uživatel

Dark Knight

Reagovat
CubONE

uz prosim ta chod opravovat pisomky...

Reagovat
smazaný uživatel

Anglicko je koliska futbalu......to katalansko ani ziadny svajciarsky kanton nie je .....

Reagovat
smazaný uživatel

konzervativni Anglicania nestrpia v repre buzika no nic sa neda robit (niesom homofob)

Reagovat
C0br

Reagovat
smazaný uživatel

niesi homofob, ale si magor

Reagovat
smazaný uživatel

kteří Angličtí hráči dosáhli těch 100 zápasů ?

Reagovat
smazaný uživatel

# Name Career Caps Goals

1 Peter Shilton 1970–1990 125 0

2 David Beckham 1996–2009 115 17

3 Bobby Moore 1962–1973 108 2

4 Bobby Charlton 1958–1970 106 49

5 Billy Wright 1946–1959 105 3

Reagovat
smazaný uživatel

The well-informed L'Equipe claims Samir Nasri has been told he is not in Roberto Mancini's plans at Manchester City, only a year after the Blues beat United to the signing of the France midfielder.

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele