Z korupce obviněný funkcionář Rogoz byl propuštěn z vazby

12.01.2021, 16:57
Aktuality

Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.

Autor: ČTK

Související články

Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Etická komise v případech okolo trestní kauzy zatím nerozhodla
23.02.2021, 18:30
NSZ zamítlo stížnost Berbra, jeho trestní stíhání pokračuje
19.02.2021, 13:03
Z korupce obviněný Berbr byl po třech měsících propuštěn z vazby
13.01.2021, 14:52
Bývalý místopředseda FAČR Berbr zůstane ve vazbě do 16. ledna
05.01.2021, 20:55
FAČR přeplatila dezinfekci šaten, firma miliony vrací
17.12.2020, 14:40
Berbr odstoupil z vedení marketingové společnosti STES
15.12.2020, 19:54
Berbr před finále poháru Liberec - Sparta kontaktoval Královce
08.12.2020, 22:12
ČT: Policie v Berbrově kauze vyšetřuje i sázkové podvody
30.11.2020, 21:45
Berbrovi podle ČT zabavili miliony v hotovosti
26.11.2020, 21:11
Berbr zůstává ve vazbě, rozhodl soud
19.11.2020, 11:59
Kovařík se nemusí omlouvat Berbrovi s Damkovou, potvrdil NS
16.11.2020, 16:59
Damková rezignovala na post ve výkonném výboru a řídící komisi
21.10.2020, 14:05
Chovance ranilo, že v aféře figurují sudí z profesionální listiny
20.10.2020, 18:22
Berbr podle policie také zpronevěřil peníze plzeňského svazu
20.10.2020, 13:40
Šéfa Teplic naštval Malíkův výrok, VV FAČR vyzval k rezignaci
20.10.2020, 10:55
Berbr rezignoval na posty ve fotbale, byla odvolána komise sudích
19.10.2020, 18:54
V korupční aféře figuruje i jméno šéfa komise rozhodčích Chovance
19.10.2020, 14:37
Berbrovým zatčením se bude odpoledne zabývat výkonný výbor FAČR
19.10.2020, 09:08
Soud poslal místopředsedu Fotbalové asociace ČR Berbra do vazby
18.10.2020, 20:29
Policie zatkla místopředsedu FAČR Berbra, obvinila celkem 20 lidí
16.10.2020, 14:21

Komentáře (59)

Přidat komentář
PH8

Berbr ven!

Reagovat
smazaný uživatel

Naopak! Ať zůstane uvnitř

Reagovat
Spejbl

Reagovat
smazaný uživatel

Koho to překvapuje ať dá palec

Reagovat
Shottack

Kam?

Reagovat
smazaný uživatel

Hádej můžeš 100x

Reagovat
fabec1222

Už to začína.... Teď bude následovat 10 let vyšetřování na svobodě, kdy si všichni "obvinění" budou moct dělat vše jak dřív.

Reagovat
smazaný uživatel

Pelta si taky dělá, co chce

Reagovat
Fodbalysta

"Jednou věcí je zdravotní stav jako takový, druhou psychická stránka věci, která je hodně špatná," řekl pro server iSport.cz Rogozův právní zástupce Oldřich Chudoba.

Tohle mě vždycky strašně baví, jak tihle zm*di dělají celý život kur*árny a pak když je zašijou, jsou strašně nemocný a záleží jim na jejich zdravotním stavu.

Reagovat
dinss

Nejspíš nikoho nezabil takže tohle je docela něco jinýho.

Reagovat
Skalda29

Ale dělal zlo, a do té doby mu nic nebylo. Najednou chce politovat.

Reagovat
Fodbalysta

Reagovat
fcb+mufc

Reagovat
Remt

jak něco docela jinýho? Tihle lidi ať si klidně chcípnou v tý base, co je nám po nich? Budou někomu chybět? Minimálně fotbal bez nich bude mnohem hezčí.

Reagovat
dinss

Podvody/úniky na daních atd neberu jako vraždu, loupežné přepadení apod. Prostě to člověka může sundat protože byť celý život dělal ''zlo'' jak se tady píše, tak si nikdy neušpinil ručičky. Jen pro upřesnění tady nikoho neobhajuju...

Reagovat
Remt

To jsem rád, protože toto se nedá nijak obhajovat. Nejde jen o prachy, oni x let kurvili fotbal, který máme všichni rádi. Stopro měli prsty i v tom proč Příbram i Opava tehdá nespadli (což je jen kapka v moři). Nebýt těchto čůráčků, dejme tomu mohli jsme třeba být i v nejvyšší lize (FC Vysočina Jihlava). Zkurvil dost věcí. Nezlob se na mě ale kdyby takováhle kurva visela ze skály, pomocnou ruku jí nepodám. Ať chcípnou v base nebo na svobodě, je mi to jedno, hlavně ať se už neserou do fotbalu.

Reagovat
Bucky

Já mám teda větší pochopení pro člověka, který se dopustí loupežného přepadení, protože je ve sračkách a neví kudy dál, než pro někoho, kdo krade větší peníze, systematicky, za použití mafiánských metod za jediným cílem, mít víc (ačkoliv má i tak dost).

Reagovat
dinss

To neplatí ve všech případech...

Reagovat
Bucky

To neplatí. Ale automaticky bych neříkal, že všechna loupežná přepadení jsou horší, než tihle šmejdi.

Reagovat
Fodbalysta

To je úplně jedno, že nikoho nezabil. Podle toho ta společnost vypadá. Krade a levoty dělá každý, takže už se z toho stala taková klasika a není to vlastně nic hrozného. Až budeš někdy v situaci jako majitelé klubů, kteří většinou makají od nevidím do nevidím, na úkor svého osobního života. Obětují tomu kolikrát i rodiny a dávají ze svých firem X milionů na chod klubu, který pak nebude moct postoupit nebo naopak sestoupí pod vlivem toho, že tady ten odpornej hnusák a jeho STBáckej kamoš si svýma dalšíma kamošama někde něco domluví na úkor tvého klubu, budeš mít k tomu docela jiný postoj.

Reagovat
dinss

Moc jsi nepochopil princip toho komentáře. Přečti si ten hned nad tím tvým.

Reagovat
Remt

Ano, přesně tak. Díky tomuhle názoru, že tihle šmejdi "Vlastně nikoho nezabili", takže vlastně nejsou až tak špatní, je tahle společnost tam kde je. V hajzlu. Někdo už musí zatočit s těmahle šmejdama, protože pokud oni nedostanou exemplární tresty, tak se tohohle hnusu v českym fotbale v životě nezbavíme.

Reagovat
smazaný uživatel

je úplné normální rozdělovat trestné činy podle závažnosti, nebo bys prosazoval jednotný trest pro všechny?

Reagovat
Remt

Bylo spousta případů kdy lidé, kteří někoho zabili dostali menší a kratší trest než lidé, kteří něco ukradli. Pak jsou tu lidé, kteří zpronevěří stovky tisíc, miliony, desítky milionů, stovky milionů.. a chodí po svobodě.

Reagovat
smazaný uživatel

to mícháš spoustu věcí dohromady a vůbec to nedává smysl

Reagovat
Remt

V tom případě odpovím pouze: Ano, trestné činy bych samozřejmě dle závažnosti posuzoval. Nicméně celé to je tu o tom zda by si tito lidé zasloužili trest či nezasloužili a pokud ano tak jaký. Já říkám, že ano zasloužili a trest dostatečně velký - exemplární.

Reagovat
smazaný uživatel

už jsem chtěl napsat, že plně souhlasím, až jsem si přečetl ten závěr :) exemplární trest to je blbost, proč nemá prostě dostat řádný trest, který odpovídá prokázanému skutku, jeho závažnosti a přilehčujícím a přitěžujícím okolnostem? proč má zrovna Rogoz dostat exemplární trest?

Reagovat
Remt

Bavím se o všech v té kauze. Především o Berbrovi, který by měl takový trest dostat jednoznačně. Věřím na to že jednou uděláš chybu.. ale dělat tuto "chybu" nonstop x let v kuse.. to je neomluvitelný a já osobně budu považovat za výsměch pokud dostane jen pár let v base. Měl by si tam posedět hodně dlouho. Jinak že by mi pro Rogoze prisel nějakej "tytyty trest" typu rok v base jako adekvátní to si taky nemyslím. Když strelis tamhle někde na rohu 1g někomu tak dostanes víc než dostane tenhle moula za to co dělal, vsadím se že dostane jen nějaký sranda trest Rogoz

Reagovat
Melda

Souhlasím s tím, že kdo má funkci ve veřejném sektoru a je placen náma všema, měl by nést zodpovědnost s tím spojenou.Tzn, vyšší, než standardní tresty.Protože je to vizitka naší země.

Reagovat
smazaný uživatel

Dle tvých příspěvků je jasné, že si moc rozumu nepobral. Dej si pozor, lidé, kteří mají podprůměrné IQ jako ty často končí jako bílý koně. Já jen, aby si exemplarne potrestane Rogoze a Berbra nepotkaval v lochu

Reagovat
Remt

Co to meleš? Podle Vás by měl na ty blbečky čekat před basou uvítací výbor s famfárou a košíkem muffinů na omluvu, nebo co?

Reagovat
DieryVonry

wow, neskutečný humor.

Reagovat
smazaný uživatel

Koukám další mentální suterén

Reagovat
DieryVonry

Žbleptlo zadřený turbo ze sklepa

Reagovat
smazaný uživatel

To píchlo. Teď si mi to neskutečně nandal čobole

Reagovat
smazaný uživatel

a jsme u toho, všeci kradnú

Reagovat
Remt

Já třeba ne

Reagovat
Greny

Uz se mu to chystá na to že do basy nebude moci

Reagovat
kilobyte

Jsou to zmrdi. Ale když děláš levoty a musíš se bát, co na tebe někdo vymyslí a nebo se tě budou chtít zbavit, tak se to asi projeví.

Ale na druhou stranu ve vazbě se psychicky složí asi každý normální člověk a většina i fyzicky.

Reagovat
Remt

Pokud děláš levoty, tak by jsi s tím měl tak trochu počítat. Pokud nepočítáš, tak jsi hloupý. Složí se jen sračky. A pokud to tak dopadne, tak tyhle osůbky stejně nikomu chybět nebudou.

Reagovat
kilobyte

Kdyby s tím počítali, tak by to nedělali.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Remt

Myslím to tak, že dělají levárny a dělají je za účelem nějakýho svýho zisku. A pokud nejsou idioti, musí počítat, že v tomto je prostě to riziko. Že se jim "něco přihodí". Třeba za Krejčíře se prostřelovali kolena ne? Aspoň v tom filmu to bylo tuším. Né že bych chtěl někoho navádět, chrań bůh

Reagovat
kilobyte

Ti co hrají automaty taky nepočítají s tím, že všechno prohrajou.

Reagovat
Remt

Tak v určitou chvíli si to prostě musíš umět spočítat. Když máš poslední litr a celej tam prohážeš, tak si zasloužíš žít pod mostem, co ti na to mám říct? Každej takovej osel tak dřív nebo pozdějc skončí

Reagovat
ratusek

Jako ten.blbej hokejista ze San Jose

Reagovat
Remt

Reagovat
Pablos

To si nemyslím, že se složí jen sračky. Resp. spíš by se právě nesložil psychicky jen už protřelej kriminálník a nebo někdo kdo nemá co ztratit.

Reagovat
Remt

Počkej a ty tyto lidi nepovazujes za protrele kriminalniky?:D

Reagovat
Pablos

Ty to převracíš.... vím na co se chceš ptát, ale ptáš se blbě. Takže určitě je neobhajuji a jsem pro velký tresty, ale asi nejsou každou chvíli ve vazbě a v krimu, to se snad shodnem né ? A jasný, že dobře jim tak, že jsou psychicky v prdeli a vůbec bych na to nebral ohled. Protože jsou psychicky v prdeli právem... na druhou stranu, ale mi to příjde víc logičtější a pravděpodobnější, než kdyby to s nima vůbec nehlo, že sklapla past.

Reagovat
smazaný uživatel

To je jako Harvey Weinstein (myslím, že to byl on), kdo přišel k soudu s chodítkem, přitom jinak normální chodí bez něj

Reagovat
REPLIKATOR

Reagovat
Melda

Předběhl jsi mne.

Reagovat
REPLIKATOR

Reagovat
Filip12

Na šibenici

Reagovat
Sosi

Snad budou na Berbra čekat jak tehdy na Dalíka a Řepku... Protože ten pohled by byl k nezaplacení

Reagovat
Melda

Zajímavé jak všichni tihle bezcharakterní hajzli bez výčitek dělají to co dělají ale v base jsou najednou na tom všichni psychicky špatně...

Reagovat
Pablos

Logicky, ze sobectví jsou na tom špatně né, z lítosti přece. Skok někoho kdo cítí nějákou ,,absolutní" moc do role absolutní bezmoci ...se psychicky musí projevit. Ale nebral bych na to vůbec ohledy.

Reagovat
Pablos

trošku skladba vět na divoko, hlavně čárky ... ale tak co píšu z toho poznat jde

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele