
mike.84

10.03.2010 09:43
dal nedojdou, to je jejich limit. byli sice jasně lepší než porto, ovšem portugalcům srazilo sebevědomí ten první gol, který asi platit neměl. golman má bejt přece chráněnější než hrač

mike.84

10.03.2010 09:44
lol na te fotce ten týpek s brýlemi vypadá trocha jak quentin tarantino

j_mrazik

10.03.2010 09:45
To už je víc podobnej Willisovi než Tarantinovi.

mike.84

10.03.2010 09:45
willis nemá vlasy

10

10.03.2010 09:47
tak aspoň vidíš, jak je tenhle týpek podobnej Tarantinovi...

j_mrazik

10.03.2010 09:47

j_mrazik

10.03.2010 09:47
No vidíš to.

mike.84

10.03.2010 09:48
a zadruhé, na willise je podobnej friedel. tady tendle typek je jasnej quentin

Padre

10.03.2010 10:18

mike.84

10.03.2010 10:36
co takže willisovi je spíše podobnej typek s hustyma vlasama než holohlavý golman který ma podobný "ksicht" při řvaní ?

j_mrazik

10.03.2010 10:37
Miku, kálej na to. Nepochopils, nerozebírej.

mike.84

10.03.2010 10:40
tak jestli vy dva mate polu nějake simultalní dorozumivací system tak nepochopil :D . však jo v pohodě

Lorcan

10.03.2010 09:46
hlavně tý gólový akci předcházelo offsajdové postavení Arshavina

j_mrazik

10.03.2010 09:46
Na to se historie ptát nebude.

Lorcan

10.03.2010 09:48
stejně bysme postoupili tak jako tak

j_mrazik

10.03.2010 09:49
Byla otázka času, kdy dáme první gol.

lnterista

10.03.2010 09:57
dame? Ty uz nefandis Juve?

j_mrazik

10.03.2010 09:59
Tak moje srdcovka je Arsenal. Juve má moje největší sympatie v Serii A. Od dvojky Vialli a Ravanelli.

lnterista

10.03.2010 10:05
aha...ja myslel ze srdcovka Juve a zbytek naplava...okej

j_mrazik

10.03.2010 10:09
Tak v každé lize mám někoho, kdo je mi sympatický... ale v LM je to Arsenal.

clinger

10.03.2010 10:17
ale taky padnout klidně nemusel.ten ofsajd byl jinak úplně jasnej a je ostuda že v osmifinále dělají rozhodčí dělaj takový megahrubky!

j_mrazik

10.03.2010 10:18
Balon letěl zhruba 65 metrů. To je hrozně těžký vidět 50cm ofsajd, když se dívá na balon a musí i kontrolovat tu hranici. Navíc, kdo by čekal, že Arshavin vyhraje hlavu.

pellos

10.03.2010 14:13
65 metrovej balon ale třímetrovej offsid..tohle by se v LM stávat nemělo..

alda.ali

10.03.2010 09:46
Když nedostají Chelsea a ManU,tak dojdou hodně daleko

Lorcan

10.03.2010 09:47
zrovna MU nebo Chelsea bych nechtěl, ta bilance s nima mě dost děsí

to rači bayern nebo Bordeaux

afc

10.03.2010 09:51
prave preto by som chcel,uz sa to musi zlomit

Amos

10.03.2010 09:52
Přesně tak !

j_mrazik

10.03.2010 09:47
Pokud chceme LM vyhrát, tak musíme porazit i anglický týmy.

Godwinson

10.03.2010 09:48
já bych to viděl na dvojku Arsenal - Bordeaux :)

vass

10.03.2010 10:30
to by bylo skvělý, krásnej útočnej fotbal

možná ani Real nebo Barca by nebyla od věci

Amos

10.03.2010 10:32
Bordeaux čtvrtfinále Man.Utd semifinále Barca finále.. to by se mi líbilo..

Godwinson

10.03.2010 10:34
joke? :) už to Bordeaux by bylo docela oříšek, i když v posledních kolech nic moc, přes United už by byl postup nereálnej :)

Amos

10.03.2010 12:06
uvidíme.

Amos

10.03.2010 09:50
Ať dostanem kohokoliv, nemůžeme si vybírat, už nejsou lehký soupeři.

mike.84

10.03.2010 09:57
lehcí soupeři nebyli ani v osmifinale :D

Amos

10.03.2010 10:18
to je relativní

mike.84

10.03.2010 10:37
ježíš tak jasne že to je dycky relativní, ja se bavím obecně. na OH sme taky dostali do playoff relativně nejlepší tym který nam vyhovuje a jak sme dopadli. v playoff v LM si nemužeš vybírat zda dostaneš toho nebo toho. všichni jsou obecně dobří a rozhoduje jeden nebo pár okamžiků

Amos

10.03.2010 10:40
Olympiakos,Bordeaux,Bayern vs Chelsea,Barca,Inter........

mike.84

10.03.2010 10:43
a určitě si k těm prvním týmům chtěl napsat štuttgart a pak ti došlo jak zahrali ...

Amos

10.03.2010 12:05
Ne nechtěl, nevzpomel jsem si , podle mě teda tito jsou mnoohem lehčí , než ti druzí.

mike.84

10.03.2010 09:56
to si wanker říkal už před prvnim duelem s cfc a jak dopadl, bojovněji byl naladěnej do odvety a jak dopadl.. asrenal ma sice lepší formu než cfc i united, ovšem tydle kluby proti sobě hrajou vyrovnaně ikdyby united byli zrovna poslední a arsenal první. ovšem i ted bych si tipl že by arsenal ani před united ani přes cfc nepostoupili

alda.ali

10.03.2010 10:00
Klídek,pokud vím,CFC a ManU ještě nepostoupili

afc

10.03.2010 10:01
ty si urcite aj pred sezonu tipoval Arsenalu 7 flek, a jak Wenger dopadol?Rozhodol opat Drogba,inak ten zapas bol uplne vyrovnany.

mike.84

10.03.2010 10:39
ne netipoval. arsenal mi je u zádě takže tak.. arsenal se dycky zbaví své dobré pozice sám, tím že prohrava ve finiši s kdekým.

afc

10.03.2010 10:42
vypadnut s Chelsou,LFC,MU je s kdekym?zaujimave...

mike.84

10.03.2010 10:44
ja se ted bavím o lize ne lize mistrů.. naražel sem na to žes psal že sem arsenal tipoval před ligou na 7 flek

supervizor

10.03.2010 10:08
CFC přes Inter nepostoupí tak ty si klidně škrtní

alda.ali

10.03.2010 10:10

mike.84

10.03.2010 10:35
jak hrala cfc proti barce taky ji každy odepisoval a kdo šel nakonec dál...

supervizor

10.03.2010 11:06
no barca

mike.84

10.03.2010 11:17
ted se nebavím o lonskem ročníku kde to bylo naprosté 50-50... ale (ted nevím kterej rok myslím že 2006 ?) jak tam carvalho fauloval a padl gol pro "nás" ikdyž uznale sem se přiklaněl k nazoru žře gol neměl platit. tehda byla barca jasný favorit, ovšem khalid vymazal ronaldinha a mj. to rozhodlo

slashhh

10.03.2010 10:35
wanker

sejber

10.03.2010 10:48

jozef kroner

10.03.2010 12:07
myslim, ze si chcel napisat Wenger..neviem ci niekoho zaujima to ze ty sa volas wanker....

SunFells

10.03.2010 16:54

Je slušné se první představit, ale při telefování ...v diskuzi to opravdu není nutné.

Talkers

10.03.2010 10:06
No nedivil bych se, kdyby Wenger zjistil, že je ve čtvrtfinále z Anglie sám...

sejber

10.03.2010 10:09
minimalne ManU to tam uz dotiahne

alda.ali

10.03.2010 10:09

Godwinson

10.03.2010 10:10
United už tam jednou nohou jsou, o to, že Chelsea postoupí zase takovej strach taky nemám, 1:0 uhrajou :)

Lorcan

10.03.2010 10:25
já bych se teda docela divil

Talkers

10.03.2010 10:29
ACM je letos dost nevyvzpytatelné, pokud jim naplno zahraje Ronaldinho a Borrielo, tak můžou MU pěkně zatopit...

Lorcan

10.03.2010 10:33
....to je pravda, ale stejně bych se divil, po tom prvním výsledku 2:3 hájí manchester v podstatě dvougólovej náskok - to musí doma uhrát proti komukoliv na světě

Padre

10.03.2010 10:44

sejber

10.03.2010 10:07
Tak Wenger si trufa

Obavam sa ze na Chelsea ani ManU v priamej 180 minutovej konfrontacii nemame. Na druhej strane ak to chcu cele vyhrat tak musia vyradit kohoklovek. V pripade dnesneho postupu by som si prial Real, z dalsich tymov potom Bordeaux, Sevillu ci Bayern. V kazdom pripade vyhnut sa anglicanom a Barce, na tych sme po stranke taktiky resp. kvalitnej defenzivi stale kratky

j_mrazik

10.03.2010 10:10
Ten Real by byl super, to bych byl hodně zvědavej.

Padre

10.03.2010 10:21

Amos

10.03.2010 10:20
Jj Real by byl libovka... Nenudili bysme se.

Padre

10.03.2010 10:21
Myslím že letošní vzájmné zápasy v PL ukazují, že MU nebo Chelsea jsou pro Gunners stále nerozlousklutelný oříšek...

sejber

10.03.2010 10:47
tam je to hlavne takticky problem. AFC narozdiel od nich nevie hrat defenzivne a castokrat proti tymto superom vyzera ako banda roztrasenych dorastencov. Chelsea bez Drogbu by bol vyrovnany a schodny super, s nim je to o niecom uplne inom

ManU zas dokaze kvalitne eliminovat nasu hru a ak sa aj do nejakej sance dostaneme bendtner ju spolahlivo zahodi zatial co Rooney premeni. Ktovie ako by tato konfrontacia dopadla, momentalne sme sice v lepsej forme ale to taketo zapasi nerozhoduje. Na druhej strane vypadnut s niektorym z tychto superov a sustredit sa na ligu kde (az sa to bojim povedat

) je vdaka losu realna sanca na titul by mozno tiez nebolo az tak zle ... ktovie

H20

10.03.2010 10:11
chtít může ale žádný anglický tým už nepostoupí

Cukroušek

10.03.2010 10:11
To by mě zajímalo přes jaký anglický tým chce projít , když Chlesea vypadne.

r.mrazik

10.03.2010 10:14
vcera bylo Porto naivni,i kdyz je fakt,ze Arsenal hral opravdu moc dobre...bojim se,ze kdyz dostanou takovy modraky,tak dal nepujdou...

j_mrazik

10.03.2010 10:19
My se nikoho nebojíme!

Ale je fakt, že oni na nás prostě umí.

r.mrazik

10.03.2010 10:23
tak po vcerejsku chapu ten optimismus,ale modraci jsou totalne nekde jinde,nez porto...ale je mozny,ze dal pujde Inter...mohl by to byt zajimavejsi zapas nez s chelsea,pokud by se to tak nalosovalo

vass

10.03.2010 10:27
tak hlavně to chce rize ofenzivní tým aby sme dostali, pokud dostaneme tým kterej lpí hlavně na obraně tak je dost možný, že si na tom Arsenal vyláme zuby, už se ví koho z dvojice můžeme dostat nebo se to losuje až po skončení všech osmifin. zápasů?

Lorcan

10.03.2010 10:29
právě proto bych chtěl bayern

losuje se až po dehrání všech osmifinále

r.mrazik

10.03.2010 10:31
tak jasny,porto hralo moc naivne...takovy zapas se s modraky,chelsea nebo interem cekat moc neda...dvojice netusim,to bych kecal...

j_mrazik

10.03.2010 10:32
Po skončení by pak měla být někdy v pátek losovačka. A celej pavouk by měl bejt jasnej.

alda.ali

10.03.2010 10:34
http://tv.sms.cz/televize/EuroSport/20100319/1220185870_Fotbal

Padre

10.03.2010 10:23
Ty se taky nikoho nebojíš, to jsme viděli včera

j_mrazik

10.03.2010 10:34
Ale no...

lexess

10.03.2010 13:52
pánové mě to mrzí, práce nepočká

.. polepšim se

supervizor

10.03.2010 10:20
Mužem zápasu byl Arshavin, Bendtner měl ještě větší šance než o víkendu a ty už snad nemohl ani netrefit, ale je skvělé že se do těch šancí dostává

jacker.ʍokin

10.03.2010 10:54
no je neuvěřitelné jak se vždycky dostane do šance před prázdnou branku

j_mrazik

10.03.2010 10:56
Dánskej Sigi.

Dr.Nicholas Rush

10.03.2010 10:21
první půli měl Arsenal pardni, Porto jakoby se bálo hrát a navíc portu chyběla i bojovnost...druhou půli Porto hrálo celkem dobře, dostali se do několka zajimavych šanci hlavně díky chybám obránců Arsenalu, neproměnili a pak zápas pohřbil Nasri....

a já se těšil na drama až do konce

vass

10.03.2010 10:24
první gol byl neregulérní, no a co? tomu já říkám spravedlnost

oko za oko

supervizor

10.03.2010 10:30

hate

10.03.2010 10:36
včera se mi líbil moc Diaby

sejber

10.03.2010 10:48

sejber

10.03.2010 10:49
Diaby siel tuto sezonu neskutocne hore, co chvalabohu zbadal aj Wenger a prestal do zakladu pchat Denilsona

hate

10.03.2010 12:20
krásně drželi s Alexandrem ten střed.Pěkně se nato dívá a navíc je to i efektivní

fantomas

10.03.2010 12:23
Zvlášť v případě Diabyho navíc i často efektní.

fantomas

10.03.2010 11:31
MOTM spolu se Songem (a Bendtnerem z první půle).

fantomas

10.03.2010 11:32
Chci Stuttgart a Jense.

fantomas

10.03.2010 11:32
Tak konečně se dostávám k PC, tohle se prostě musí okomentovat. Předně ke kolektivnímu výkonu - k ideálu to nemělo daleko, ale zase proti nám stál soupeř nesoupeř. Stále čekám, kdy konečně zahrajeme zhruba podle mých představ proti někomu silnějšímu. No, mám takový tušení, že se tak stane ještě v letošním ročníku LM.

Co se Porta týče, to propadlo na celé čáře, to bez debat. Ono Portugalci a beton, to fakt nejde dohromady.
Almunia (8) - Hrozně těžkej zápas pro něj. Ale v rozhodující chvíli, po tuně minut bez práce, ten zákrok udělal, a to bylo klíčový. Ve vápně působil docela jistě, koneckonců tam chybuje málokdy.
Clichy (7) - Skvělej ve vystupování a dostupování, horší už to bylo v poziční hře, když na něj šel útok, nedej bože vysokej míč.
Vermaelen (6) - Nervák, v jednu chvíli zralej na vyloučení. Postupem času se ale uklidnil a už ani nelajdačil. Jako by na něj s přibývajícíma minutama doléhala ta tíha zápasu - paradoxně, protože jsme se stále blížili rozhodnutí.
Campbell (5) - Ten mi chvílema ohromně brnkal na nervy. Jeho zkušenosti měly hrát prim, místo toho ale vůbec nebyly vidět.
Sagna (7) - Kraje dneska vůbec fungovaly velmi slušně. Bakari byl klidnější než Clichy, působil uvolněně, skluzoval povětšinou neomylně.
Song (10) - Svý povinnosti plnil na jedničku. Podtrženou jedničku. A co jednou, hned dvakrát. Jak jednou utrousil mrazik: "Song je ku*va namakanej, ten co všechno ustojí". Svatá pravda. Úžasně zaskakoval za Diabyho a naopak se nechával čas od času zaskakovat jím. Díky nim Porto po zemi prošlo k naší šestnáctce za celej zápas tak...čtyřikrát, pětkrát? Odvážnej směrem dopředu, což bylo občas na škodu a neuvážené, ale neni proč mu to v takovym zápase vyčítat.
Diaby (10) - Dělal mi hroznou radost. Byl jistý, nejjistější z našich záložníků. A když je v pohodě, stává se z něj prostě pan hráč. Nevim, jestli se mám přímo omlouvat klukům nahoře, ale asi jo. Protože Diaby tvořil hru, ale na druhou stranu přesně z té pozice, z jaké sem si myslel. Z pozice dělníka z druhé vlny. Ale zase posouvač, to fakt ne. Bravo, Abou!
Rosický (8) - Z mýho pohledu konečně ten starej Rosa. Minimálně z těch 8/10. Neskutečnej přehled, v prvním poločase to byl právě on, kdo překvapivou skrytou přihrávkou soustavně zaskakoval soupeřovu statickou obranu. Střídal včas, tak brzo, že si svůj výkon do přestávky nestihl zkazit.
Aršavin (9) - Zezačátku byl furt na přesdržku. Ale v desátý minutě, kdy mu to konečně vyšlo, se to strhlo a začal hrát to, co od něj celou dobu očekávám. Především je ohromně přímočarý - to je to, co nám od dob Freddieho a Reyese tak scházelo. Do vápna se nebojí jít i přes mrtvoly a třeba i za cenu, že u toho bude vypadat nesmírně vtipně (viz. druhej gól). Včera mu navíc vycházely souboje 1 na 1. Takže pochvala.
Nasri (8-9) - No hrál přesně to, co sem čekal a zároveň i chtěl. Myslim, že na Cesca dal zapomenout s grácií jemu vlastní. Spolu s Rosou se nebáli to čas od času zabalit, často chodil do narážeček a to pak Porťáci jenom čuměli. Ta gólová akce, stejně jako narážečka s Diabym před pasem Šavovi do prázdný, by pak mohla jít klidně do klubovýho archivu, to bylo něco. Jeden z důvodů, proč ale Nasri nemá tolik bodů jako třeba Aršavin, je ta jeho bázlivost. On za žádnou cenu nejde do hlavičkovýho souboje, prostě ne! Potom logicky přicházíme o cenné balony, protože i kdyby toho soupeře neměl přehlavičkovat, aspoň rozhodit by ho zvládl.
Bendtner (9-10) - Dal bych mu plnej počet za první poločas. Protože to byl SAKRA hroťák. Konečně hrál to, co umí hrát a má hrát, a vida. Ono to šlo. Skvělá orientace ve vápně, snaha zapojit se do kombinace, aspoň poloviční úspěšnost při sklepávání nákopů (mimochodem sledovat jeho 1000 a jednu variaci na zpracování vysokýho míče byla neskutečná zábava - krk, koleno, hruď, břicho, všecko prostě :D). Skoro sem neměl výtku. Jenže v druhym dějství se dost vytratil a všiml sem si ho vlastně jen při tý penaltě, takže proto jdu se známkou dolů. Nicméně hattrick mu dozajista hodně uleví, přeju mu to. Budem ho ještě potřebovat.
---
Eboué (6) - Mrazík si všiml jeho neschopnosti pořádně řešit situaci 1 na 1, což je fakt. Tu nejdůležitější, v souboji s golmanem, ale ustál s překvapivým přehledem. Hře jinak moc nepřidal, tentam byl Rosův klid. Trošku zbrklý Eboué ho plnohodnotně zastoupit prostě nedokázal.
Walcott (5) - Bylo znát, jak moc chtěl dát gól. Střílel ze všech možných i nemožných pozic. Bohužel pro něj i pro celej mančaft to byla ale velká křeč. Všeobecná.
Denílson (4) - Naprosto zbytečný střídání. Na hřišti sem ho skoro neregistroval. Wenger měl dát šanci Eduardovi.
Závěrem díky mrazíkovi za vítanou společnost při sledování tohohle eňoňuňo zápasu, seš fajn kluk! A takisto i Padremu za pozápasový dýchánek v Karlosovi. Někdy to zopakujem.

Padre

10.03.2010 13:40

Bakary3

10.03.2010 14:32
Já bych si jem dovoli lnesouhlasit s desítkou pro Diabyho a Sašenku Songa, oba byli výborný, ale nějaký ty chybičky tam byly. A Alex, i když je můj oblíbenec, nemůžu nevidět to, že první půli byl ABSOLUTNĚ dokonalej, ale pak jako by se už moc nekoncentroval a byly tam i nějaký chyby.. Ale jinak je to u mě frajer, přez něj projít ? Skoro nemožný, má hlavy, sílu, umí dopředu, je rychlej.. fantastickej hráč !

Diaby taky super

A pobavilo mě, že se Walcott naučil hodit si balon na levačku a střílet a teď to bude zkoušet asi furt

A Clichy.. Možná bych mu dal tak šestku, je to fofrníček, ale bránit opravdu neumí, je hrozně naivní..

SunFells

10.03.2010 17:15

..Až na Alexe, já ho většinou vychvaluji až k nebesům, většinou se mu "podaří" za zápas 2 špatné rozehrávky, včera jich bylo trochu víc ...a také sám párkrát ztratil míč, což u něj rozhodně není zvykem - Na 10 to tedy asi nebylo, ale v obrané fázi byl výborný.

herbage

10.03.2010 12:06
Nick dal nejlepší možnou odpověď na zápas s Burnley. Tam sice zahodil 6 tutovek, ale včera dal gól pokaždé, když vystřelil

fantomas

10.03.2010 12:08
No ještě aby ne.

SunFells

10.03.2010 17:18
S Burnley měl blbý den (ikdyž výkon podal dobrý, koncovka byla strašná), ale kdyby včera netrefil to co měl, tak z ES neodejde živý

herbage

10.03.2010 12:11
Fotka Wengera dobrá, ale včera jsem se musel smát, jak skákal až mu plandaala kapuca

fantomas

10.03.2010 12:11
Ta jeho bunda je děsná. Všichni jeho asistenti maj normální, jen on furt nosí tenhle kabátec.

herbage

10.03.2010 12:22
Columbo má baloňák, Wenger kabátec, co se ti nelíbí?

fantomas

10.03.2010 12:22
Je to styl no..

ale..

Amos

10.03.2010 12:27
je to skromný chlap , šetří si na důchod

SunFells

10.03.2010 17:23
ekonom

j_mrazik

10.03.2010 12:26
100. pro titul Arsenalu v PL i LM

Amos

10.03.2010 12:28

jeden z toho by stačil

sejber

10.03.2010 12:31

neprehanas to?

j_mrazik

10.03.2010 12:32
To je jenom přání, žádná prognóza.

sejber

10.03.2010 12:35
LM neriesim ale takato sanca v PL nemusi dlho prist

afc

10.03.2010 12:42
ak kader ostane pokope,tak dalsiu sezonu vidim este slubnejsie co sa tyka PL..

r.mrazik

10.03.2010 12:36
ty ses musel vcera hodne vyndat

fantomas

10.03.2010 12:36

r.mrazik

10.03.2010 12:39
daval jsi na nej aspon pozor,nebo jste byli oba?

fantomas

10.03.2010 12:43
Byl sem asi víc, ale on hlavně strašně brzdil, přizdisráč.

r.mrazik

10.03.2010 12:46
hm,to verim...on vetsinou ridi

fantomas

10.03.2010 12:47
Teď si mi spíš celou dobu stěžoval, že naopak to auto nevzal.

To bych ho zabil asi už uplně..

r.mrazik

10.03.2010 12:51

no,na dalsi kolo s vama pujdu taky,at je nejaka sranda...a bez auta teda

fantomas

10.03.2010 12:52
No, prej že dostal přednost úklid přede mnou. Nikdy nepochopim takový lidi.

r.mrazik

10.03.2010 12:55
nejdriv uklid,pak navsteva

fantomas

10.03.2010 12:55
Jo ták...tak to z tebe brácha udělal pěknýho debila.

r.mrazik

10.03.2010 12:56
ono to nejdriv nebylo jisty...ale nakonec navsteva byla...

j_mrazik

10.03.2010 12:52
Mně neskutečně vadilo to vázání se na autobus. Jsem si nějak odvykl.

fantomas

10.03.2010 12:54
Panebože, dyt to máš deset minut! To já měl pocit, že místo do centra jedu na severní pól. Celou dobu sem klimbal, div sem neusnul. Fujtajbl.

Padre

10.03.2010 13:41
Docela sem byl zvědavý, jestli trefíš domů

fantomas

10.03.2010 13:43
Levou zadní.

Padre

10.03.2010 13:46
Ale hezky ses se mnou rozloučil... když se člověk dozví že je zm*d tak to vždycky zahřeje na srdíčku

fantomas

10.03.2010 13:48
Tak když vyjdeš ven, ujdeš pět kroků, zatočíš do prava, ujdeš další tři kroky, zatočíš znova doprava, pak se triumfálně rozloučíš a hned vlezeš do postele...takový lidi prostě z*rdi sou!

herbage

10.03.2010 13:53
Piš spisovně! Píše se zmrdi jsou a ne zmrdi sou

fantomas

10.03.2010 13:56

Padre

10.03.2010 13:53

herbage

10.03.2010 13:18
Zvykej si

fantomas

10.03.2010 13:21

Co je škodlivější? Bus nebo auto? Tipl bych to první, tak proč?

herbage

10.03.2010 13:28
To je relativní. Záleží na hustotě cestujích. Když jedeše poloprázdným busem, tak se možná vyplatí plné auto, ale plnýmu autobuse, tramvaji či metru se nic nevyrovná. Naopak auto, jehož jedinou posádkou je řidič, to je nesmírné plýtvání. Ostatně nejlépe to vystihují plakáty z 2.SV v USA, na kterých bylo: jedeš v autě sám - jedeš s Hitlerem

fantomas

10.03.2010 13:29

Ty to máš fakt propracovaný..

herbage

10.03.2010 13:33
Tak jasný, že nejlepší doprava je na kole nebo pěšky, ale přeci jen nebudu trvat na tom, aby lidé když chtěj na výlet do Prahy, aby si vzali třídenní volno

Padre

10.03.2010 13:44
Tebe by si asi Klaus za poradce nezvolil

herbage

10.03.2010 13:52
Zrovna nedávno mi domingo hodil odkaz na českou knižní databázi a Klaus měl vžebříčku nejhorších knížek všech dob hned několik želízek v ohni

Klause bych vážně nebral

Padre

10.03.2010 13:56
Trochu úcty k našemu prezidentovi

herbage

10.03.2010 13:58
Úctu si člověk musí zasloužit

j_mrazik

10.03.2010 12:40
Ani ne, ale Fantomas se vyndal. Se divím, že byl schopnej sepsat kloudnej souhrn. Tu důvěryhodnost bych bral s rezervou.

r.mrazik

10.03.2010 12:41
k souhrnu jsem nepsal radeji nic,kdyz jsem vedel,ze jste byli vecer v hospode...se divim,ze tem hracum nedaval 11 z 10

fantomas

10.03.2010 12:44

fantomas

10.03.2010 12:43

Jaký vyndal, ty moulo? Nevim, kdo tam chtěl startovat na každou druhou babu (z čehož ve finále bylo velký prd).

r.mrazik

10.03.2010 12:46

j_mrazik

10.03.2010 12:52
Myslíš tu holku, co měla soucit a raději se věnovala svým retardovaným kamarádům? Já nestartoval na žádnou a ten počet vůbec nesouhlasí.

fantomas

10.03.2010 12:53

Já tam viděl jen jednoho retarda a ten měl plný ruce práce trefit se do tý mičudy na tom "honimsiego" stroji..

j_mrazik

10.03.2010 12:54
Ta holka stála přímo za tebou.

S tou kamarádkou... no to je jedno. A nic si z toho nedělej, že se ti ty holky smály, že chodíš na gympl.

fantomas

10.03.2010 12:55
Sou povrchní.

herbage

10.03.2010 13:20
Co maj proti gymplu?

j_mrazik

10.03.2010 13:22
Ony se ptaly, kdo kam chodí na VŠ. A Fantomas je junior.

r.mrazik

10.03.2010 13:23
do prvaku?

j_mrazik

10.03.2010 13:24
Ještě na gympl...

r.mrazik

10.03.2010 13:24
jop,myslim do prvaku na gympl?

fantomas

10.03.2010 13:25
Panebože...to sem to dopracoval.

r.mrazik

10.03.2010 13:26

tak junior no

herbage

10.03.2010 13:25
A kam chodily ony?

fantomas

10.03.2010 13:26
Na hnojárnu jedna, myslim, ta druhá nevim.

j_mrazik

10.03.2010 13:29
Ta, co měla obličej jako nejhorší zadek v hospodě, chodí na UK právo.

fantomas

10.03.2010 13:30
Jojo...to mi vlastně málem vypadly oči z důlků.

herbage

10.03.2010 13:34
Právo a hnojárna, to bych se zase smál já. I když zemědělku ještě jako školu uznávám, jen na ní chodí málo zemědělců

Jajinek

10.03.2010 16:32

herbage

10.03.2010 16:37
Právník?

Jajinek

10.03.2010 16:40

herbage

10.03.2010 16:51
Tak doufám že to nevyznělo nějak povýšeně, ale já mám prostě odmala averzi k právníkům, ekonomům a podobným individuím

Tím nechci říct, že si některých nevážím, ale ebru to dosti inedividuálně. Někteří jsou chytřejší, někteří hloupější, stejně jako etchnicim doktoři, dělníci, apod. Neřeknu si, to je prvník, to je blb, zloděj, šejdíř, ale hned jsem opatrnější a dávám větší pozor na to co řiká

Jajinek

10.03.2010 16:53
však jasný, mezi každou profesí najdeš blba....a řekněme že podíl těch vyčůraných je u nás větší, takže v pohodě...

herbage

10.03.2010 16:59
Však jo, nedávno jsem seděl s jedním v hospodě a celkme jsme si rozuměli, takže nemám s nimi problém

Jen mi přijde, že je jich zbytečně moc

Jajinek

10.03.2010 17:02
no to ti přijde správně...už jen ty fakulty...cca 350 ročník x 4....1400...když budu optimista a 700 z nich udělá státnice...tak co pak s nimi...každý rok....

herbage

10.03.2010 17:08
To taky nevím. Státní zástupci, žalobci, obhájci, soudci, právní poradci a pak už jen asi politikové, nebo co můžou ještě dělat? Ještě u soukromých firem v nějakém právním oddělení, ale 700 každý rok, to je hodně

Arbiter

10.03.2010 17:14
uvědom si, kolik těch lidí s Mgr udělá JUDr...

herbage

10.03.2010 17:24
Ti, kteří dokážou složit 100 českých? ma stůl

Arbiter

10.03.2010 17:31
ale noták, nebuď tak pesimistický ohledně stavu české justice, nenech se převalcovat médií

herbage

10.03.2010 17:33
Ne, já vím, to se týká jen pár desítek procent právníků

Arbiter

10.03.2010 17:40
di ty brepto

Jajinek

10.03.2010 17:32
no tak JUDra k ničemu nepotřebujou a většina z nich si ho ani dělat nebude....

Arbiter

10.03.2010 17:38
JUDra k ničemu nepotřebuješ?

Jajinek

10.03.2010 17:39
a k čemu?...aby jsi dělal soudce? nebo obhájce?...aby jsi byl jako právník v podniku?....znám hodně soudců a i nejlepší z nich jsou třeba jenom magistři...

Arbiter

10.03.2010 17:41
pokud se nepletu, nemůžeš si bez JUDra otevřít svou vlastní právnickou kancelář

Jajinek

10.03.2010 17:43
no to ne...ale jaké procento z absolventů si bude na přesyceném trhu otvírat vlastní advokátní kancelář...když budou mít hodně štěstí, tak se dostanou k někomu jako koncipient a pomocník....
...jako nic...já si JUDra chci začít za rok dělat hned po magistrovi, já jen, že nyní je v podstatě nepotřebný...

Jajinek

10.03.2010 17:33
nejvíc to jde právě do podniků....a do státní správy...magistráty atd, tam je uplatnění vždy...ale je z tebe úředník...

herbage

10.03.2010 17:37
Tak myslím, že o tom jim jde

Kámoš dělal jednou jako externí pracovní na magistrátu a popsal mi, jak to tam chodí. Desítky lidí, kteří nic nedělají a vyřídí třeba jeden spis za den, nadatlujou to do kompu a maj hotov, zbytek tam dnes tam popíjej kafe a krafaj, hlavně ženský

Jajinek

10.03.2010 17:38
no a to pak koukáš kolem sebe na fakultě a hned je ti jasný kdo chce makat a kdo se s titulem takhle zašít...

herbage

10.03.2010 17:43
To stejný je i na technických oborech. My máme třeba vtipný obor s názvem komerční elektrotechnika, kam šli lidi od náš ze střední, kteří neumí ani do pěti počítat a nesvěřil bych jim ani návrh kusu drátu, přesto studují s vyznamenáním a už si hledaj budoucí fleky v kanclích ČEZu apod.

Arbiter

10.03.2010 17:46
ti lidí se prosejou, o to bych se nebál, kvalitní manažér si dokáže vybrat jen ty nejkvalitnější pracovníky

herbage

10.03.2010 17:53
Ty máš ale naivní představy. ano, co se týče techniků, tam máš pravdu. Tam těžko může šéfovat ignorant, který neumí počítat, ale u manžerů je to jedno. Ti naopak nehledají schopné pracovníky, kteří rozumí problematice a hledají nová řešení. Hledají kejvali, kteří všechno odkejvou, bez reptání všechno udělaj a s ničím novým nidky nepřijdou. Ti největší vlezdoprdelkové to časem dotáhnou na místa svých šefů a pak sami vybírají své pracovníky a proto si vyberou takové ,tkeří neohrozí jejich pozici či by náhodou upozornili na jejich neschponost

Arbiter

10.03.2010 17:57
dívej, já manažeřinu studuju, míváme na předměty profesory, kteří jsou v manažérské práci kovaní a od nich máme informace, jak to doopravdy funguje. To, co tady prezentuješ ty, máš maximálně z novin a telenovel. Co se týče novin- tam se ti nebudou zaobírat úspěšnými manažéry, protože to lidí nečtou rádi, novináři spíš upozorní na chyby a když si vezmeš ten nepoměr, tak je pak jasné, jaká představa o dané problematice vznikne

herbage

10.03.2010 18:24
Hele, neměj mě zas za úplného blbce. Já se bavím o jistých typech manažerů a takoví taky existují a ne že ne. Samozřejmě pokud je úspěšný firma, tak musí mít schopné lidi a to co jsme popsal se vylučuje, ale já se bavím o molochu jako třeba je ten ČEZ, i když i tam je spousta schopných lidí, je já prostě nepovařuji za správné, aby o otázkách energetiky rozhodovali manažeři a ne vystudovaní energetici, kteří k otmu mají potřebné vzdělání a předpoklady. Ostatně tuhle nadřazenost ekonomické stránky nad stránkou odbornou kritizuje mnoho lidí z mnoha oborů a vážně to tak někde funguje. Jinak manžěři mají často tvrdou práci mnoho hodin v týdnu, ale ne všichni mi přijdou užiteční. Před sto lety skoro žádní nebyli a svět se taky točil

Arbiter

10.03.2010 18:28
možná by bylo záhodno zjistit si něco o tom, proč vlastně manažeřina vznikla

S těma energetiky souhlas, co se týče manažérů, neházet do jednoho pytle. Většina je úspěšných, ten zbytek se neprosadí nebo je v menšině

Jajinek

10.03.2010 17:50
no ale to je obecný problém celého českého vysokého školství....ta společenská idea, že člověk musí jít na vysokou. Otevírají se deítky zbytečných oborů, chrlí se tisíce obsolventů, kteří pak nemají uplatnění, nebo dělají něco co nesouvisí s oborem a nebo jsou někde zašití....
Zlatý americký systém placeného školství se systémem stipendií a půjček...

Arbiter

10.03.2010 17:52
ani ne

nechtěl bych se strachovat o to, zda moje dítě bude nebo nebude mít peníze na vzdělání...A navíc vykročení do života dospělých s dluhem jak prase, no potěš koště...

Jajinek

10.03.2010 17:55
tady není se o co strachovat, ale aspoň budeš mít jistotu, že to dítě nic neodfláikne, bude studovat co ho baví a když bude dobré v pohodě se uchytí....takto máš ročně tisíce abolventů čehosi úplně zadarmo, každý má titul, nikdo nic neumí a práce všem smrdí a ani ji nemá kdo dělat, páč si všichni válí šunky na VŠ...

Arbiter

10.03.2010 18:00
hmm, jde o to, že většina rodin, které nemají dostatečný příjem v USA žije ve strachu a ve stresu. A to bych nechtěl. Navíc můžu mluvit za sebe- na střední mě bavila matika a fyzika, šel jsem na matiku, fyziku. Po prvním semestru jsem pochopil, že mě ta vysokoškolská matika vůbec ale vůbec neláká, tak jsem si řekl, že se přesunu na jiný obor (fyzika, management). Teď si představ stejnou situaci v USA. Jak by to asi dopadlo. Žit v uvědomění, že nemám právo na omyl je pro mě něco strašného...

Jajinek

10.03.2010 18:02
volba vysoké školy by měla být zásadní....takhle si každej jen tak něco napíše, pak tam jde...a lidé si vybírají už často školu jen pro to, že se tam nic nedělá, než aby jim dala kvalitní vzdělání....ale to je jedno...v tomhle se asi neshodneme, rozhodně to ale není o nějakém strachu nebo stresu.

Arbiter

10.03.2010 18:05
já jsem byl rozhodnut, že matiku chci studovat už v deváté třídě. Vědět, že za to budu muset platit mrtě peněz, kdo ví, zda bych na školu vůbec šel. Ono to je o strachu a o stresu, psychiku to dokonale ovlivní. To že v tom českém školství dochází ke ztrátě motivace je taky špatně, ale kdybych si měl vybrat mezi těmito dvěma systémy, vybral bych ten český...

herbage

10.03.2010 18:20
Já měl něco podobného. Studoval jsem fakultu aplikovaných věd, ale věděl jsem, že nemám na to abych byl opravdu špičkovým odobrníkem ve svém oboru a proto jsme radši přešel tam, kde jím mohu být, kde to má pro mě smysl a budoucnost a co mě bude bavit. Vím že to nebude lehká práce, ale s tím jsem do toho šel. Myslím že těsně po maturitě člověk absolutně nemá představu, co bude v budnoucnosti dělat

Arbiter

10.03.2010 18:24
tak to jsem věděl přesně (asi od deváté třídy), co chci dělat a zatím se to u mě drží

Jinak co studuješ?

Arbiter

10.03.2010 18:02
a další věc- nikdo nic neumí. Tohle je tak trochu čecháčství. Vy si ani neuvědomujete, kolik kvalitních vědců vaše vysoké školství vychovalo a nadále vychovává, jaký mají potenciál. Do školství má stát vrážet peníze (ne jen do VŠ, ale i do zbytku vzdělání) a ne to přenechávat jednotlivcům.

Jajinek

10.03.2010 18:09
ale to je jasné a nikdo to nezpochybňuje....vychováváme spousty kvalitních studentů....ale stačí se kouknout kolem sebe, jak se VŠ stala jen místem kde většina (ne všichni) jen hnípou!!

herbage

10.03.2010 18:16
Že si něco platíš ještě neznamená, že tomu dáš maximum. I když ano, nějaký efekt to skutečně má, ale ne valný. Problém je v celém systému školství a tohle ho rozhodně nevyřeší

herbage

10.03.2010 18:13
Jen to ne, to by byla zkáza našeho školství. Předně, vzdělání by mělo být zadarmo a opokud člověk vyjde z vysoké školy se sekyrou třeba půl milionu a bude těžko shánět práci, tak radši ani na tu vysokou školu nepůjde. A to již dnes máme problémy naplnit stavy na klíčových oborech jako energetika, strojnictví, a další, kde je nedostatek kvalitních studentů a bylo by jich tak ještě méně. O tom, jestli člověk má na vysokou školu nebo ne musí rozhodovat čistě vědomostní kritérie, ne ekonomická, aby člověk který cche pilně studovta musel po večerech chodit skládat zboží do supermarketů, i kdžy některým studentům by to vážně neškodilo. Problém je, že školy právě ta ekonomickíá kritéria zasahují do vysokého školství a nejen vysokého. Školy dostávají peníze za žáka na hlavu, což nutí školy co nejméně lidí vyhazovat, protože jinak budou mít méně peněz, budou muset prospouštět učitele a ti si svá místečka vzít nenechají a radši sníží požadovanoiu laťku a to je špatně. Problém je i v učutelých, protože když ji některý učitel la´tku nesníží, tak je v očích svých kolegů potížista. A je trnem v oku i studentům ,kteří díky svým právům mohou učitele klidně zničit. Učitelé tak sami nemají ve školách úctu. Proto dnes již neučí žádní chlapy na základních a středních školách, protože chybí ten respekt ze strany žáků a staré bábrle, které toho mnohy ví méně než žáci si ho nevydobudou a dohánějí to tresty, poznámkami a zákazy. Jsou chybné osnovy a učitelé mají malé pravomoce je měnit. Stává se tak, že to vývoj školáka není postupný, ale přerušovaný. Například fyzika končí na základní škole v 8. třídě, pokračuje v 1. a 2. ročníku na střední a pak až zase v rpváku na vysoké škole. Žákům zase chybí v mnoha předmětech potřebný matematický aparát, který se učí až ve vyšších ročnících. Učivo, které by mohli zvládat na střední škole je tak až učivem na školách vysokých. Chybí teoretické příklady ze života. Žáci nechápou daný problém a jen se biflují nějaké vzorečky. Místo aby se věnoval čas vysvětlování, věnuje se naprosto zbytečným předmětům a memorování. Není divu, že se pak žáci ve školách nudí a považují ho za ztracený. A dalšá velký mýtus, že chybí pěníze. Ano, chybí, ale ne na vybavení, ale na kvalitní učitele. U náš na střední jsme měli stoleté měřáky, ale měřili a nikdy si nikdo nestěžoval. Když se něco porouchalo, učitelé nebo žáci to sami opravili. Někdy nebylo ani na křídu nebo hajzpapír. Ale do počítasčové učebny se koupily nové kompy za 200 000, protože ředitel má kámoše který je prodává a tak kvůli okrajovému předmětu, dke se vyuřuje word a excel tam byli lepší komp,y než má většina lidí doma a ze 180GB hadru bylo využito 5. Na vysoké škole pak máme nejmodernější vybavení a pomůcky, naprosto nový areál, ale k čemu to je, když učitelé nedokáží vysvětlit danou problematiku, sutdenti nechodí na přednášky, protože jsou nudné a vláčné a řpi měření ani jedhna stran neví, co se měří proč vlastně. Jede se jen podle nějakých návodů a tím to hasne. Testy a zkoušky jsou jedna velká šaškárna a legrace. Čověk nemusí udělat za semestr vůbec nic, stačí přečíst za den skripta a minimálně trojku vždy dostane a to když si chce zacovaht tvář. Pkud nechce, tak si stáhne testy z netu a bez práce může bojovat o jedničku či dvojku. Takže ke školství ais tolik, ale placené rozhondě ne. Pkud ano, tak jako v Rusku. Studenti s dobrým průměrem nepaltí ic, stusdenti se špatným platí drobné školné - to mi přijde rozumné a psravedlivé, protože vzdělání vážně není zadarmo

Arbiter

10.03.2010 18:23
vypadá to, že máš jen samé špatné zkušeností s profesory, měřením apod...

Jinak nedá se nesouhlasit

herbage

10.03.2010 18:40
Já mám zkušenosti s učuteli a profesory povětšinou dobré. Nikdy jsem nebyl nějak zlobivé dítě a celkem pozorný žák. Ale teprv časem zjišťuji ,kteří učitelé mi opravdu něco dali a kteří ne. Ty, kteří ano, ty napočtu na prstech obou ruk, což už je celkem hodně. S měřeném také špatné zkušenosti nemám. Jen na střední mi to přišlo názornější a lépe podané. Taky nás učil bývalý vědec, který strávil půlku žiovta v laboratořích a učení bral jako poslání. Tehdy jsem skutečně pochopil principy toho, co nám vykládal a těžím z toho dodnes. Na vysoké škole jsme dosud nic obtížnějšího neměřili. Naposled to byl skutečná sranda, protože z dvohodinového cvičení bylo desetiminutové. Jen podle nějakého návodu jsme zapíchli 5 drátků, zěmřili co po nás ctěli a vůbec jsme nevědlěi, k čemu je to dobér nebo co to řiká, protože ani na přednákách jsme to ještě nebrali. To si člověk pak připadá jak cvičená opice, která vůbec nic nemusí umět, jen tam jde, jede podle manuálu a měří

herbage

10.03.2010 18:54
Ty jako milovník matematiky a fyziky, ty nelituješ, jak celý ten systém od základy, přes střední až po vejšku na sebe nenavazuje? Já měl vždy ohormné štěstí na učitele matematiky, jak na prvním stupni, tak na druhém, tak na průmylsovce i na vejšce. Taky jsem se umístil v celorepublikové matematické olympidáě na asi 30. místě a to jen díky chybě v obyčejné kvadratické nerovnici, kteoru jsme vyřešil pouze logickou úvahou. Ale na učitele fyziky jsme na střední neměl štěstí a na výšce vůbec. Jsou to totiž naprosto rozdílné světy. Na sřední jsme totiž tedhy neuměli derivace a integrály a bez toho jde vysvětlit mechanika těžko. Na vejšce nám zase ty ignoranti dali do jednoho semstru celou mechaniku, teorii relativity a vlnové rovnice, takže člověk pak necpohopil vůbec nic. Naprosto chyběli nějaké příklady a praktické ukázky, kčemu je to dobré a jak se s tím počítá. Kdybych to tak 6 let zpátky věděl, tak si sám pujčím Feynmanovi přednášky, protože jako jeden z mála se to snažil lidsky vysvělit. Ne každý má ten dar, že chápe svět rovnic a čísel, ale slovní popsání problému většinou každý pochopí

Arbiter

10.03.2010 19:14
to, že mech. nejde vysvětlit bez derivací a integrálů jsi přišel jak?

Derivace a integrály to chápání jen zjednodušuje, nutné to však není (pro středoškolskou fyziku vůbec, na vysoké jsem používal v mechanice integrály jen když jsem byl líný si něco zapamatovat, tak jsem si to odvodil). Na školství mě mrzí jen to, že se matice nedává dost prostoru, ale na druhou stranu ne všem je matika po chuti. A nevím, spíš je tam vidět rozdíl mezi středoškolskou a vysokoškolskou matikou než mezi středoškolskou a vysokoškolskou fyzikou. Tady jde pak vidět krásné selekce- ti, co třeba nebudou sběhli v integrálech a derivacích si to buď naučí bez toho nebo se budou muset naučit integrovat nebo letí. To školství si tu cestičku najde, jak vyhodit plév

herbage

10.03.2010 19:27
Ne nejde vysvětlit, ale s ní se to mnohem lépe chápe, například rychlost jako derivace dráhy, zrychlení jako derivace rychlosti, apod. Jinak člověk těžko odvodí, kde se vzala ve výpočtu 1/2, i když to jde pravda i algebraicky. O to mi ale přesně nešlo, někdy je skutečně názornější to počítat bez derivací a integrálů, ale to na vejšce prostě nikdo nedělá a ty příklady jsou příliš abstraktní a nejasné. Navíc se jich počítá děsně máo a aby to člověk lépe pocohpil, musí se sám starat a sám počíttat něco navíc, na což jsme třeba já línej. Ale i takové pohybová rovnice potřebuje k pochopení vektorový počet, i když to jde vlastěn rozdělit do tří složek (x,y,z). A taková termodynamika se rovněž mnohem lépe chápe s integrály a derivacemi, když ani základní termodynamické zákony se bez nich neobejdou. Kdyby se tyto dvě oblasti fytiky s nevětším využitím lépe vykládaly na základních, středích a vysokých školách, tak by studenti mnohem lépe chápali problematiku svých oborů. Jenže takhle se to projede za dva měsíce, přibalí se tam teorie relativity, která je pro výpočet rychlosti třeba auta k ničemu a takže se studenti jen biflují, místo toho aby to chápali.

Arbiter

10.03.2010 19:35
fyzici se to učí podrobněji a fyzici tomu rozumí

ne, chápu, jak to myslíš, jde o to, že ta mechanika na základkách a středních se vysvětluje na těch nejjednodušších příkladech, dělají se základy

my jsme se třeba na gymplu, když jsme dělali derivace a integrály v matice, dozvěděli o jejích aplikací v mechanice (ty základy, jak píšeš+práce) a taky jsme to probírali ve čtvrťáku ve fyzice, takže s tímhle opravdu mám ty nejlepší zkušenosti

herbage

10.03.2010 19:46
My když jsme se ve třeťáku naučili derivace a integrály, tak nám na průmce místo fyziky hodili občanku a ekonomiku

Arbiter

10.03.2010 19:52
sice předměty ne tak důležité, jako fyzika, přesto velmi důležité

A možná se mi to jen zdá, připadá mi však, že se vyhýbáš odpovědi na to, jaký máš obor

herbage

10.03.2010 20:04
Energetika a pohony, přehlédl jsem tvojí otázku

herbage

10.03.2010 19:49
Btw. já neřikám, že bych tomu nerozuměl nebo to nechápal, ale nerozumím tomu jak bych chtěl. Tak, aby kdyby mě někdo o půlnoci vzbudil, tak abych si to odvodil a spočítal

Jajinek

10.03.2010 18:25
s tou poslední částí naprostý souhlas...
Je to generace od generace horší...studenti si myslí, že dostanou vše zadarmo, a když ne, jen kopou kolem sebe....
U nás na fakultě je pod novým vedení hodně mladých pedagogů, kteří to berou vážně a chtějí olomoucká práva dostat zase zpět na úroveň Brna, které jako jednička v republice hodně odskočilo. POužívají se zajímavé metody učení, hodně interaktivní, založené na úkolech a stuent musí makat....a klauzurní práce a zkoušky jsou pak těžké jak sviň...hlavně občan a trest...
náš ročník před těmi dvěma třemi lety prostě povětšinou makal a snažil se chodit i na přednášky aby vše pochopil, zajímal se o problematiku....
...ale dva roky po nás už klauzuru z občana napsalo třeba jen 50 lidí z 350....ti ostatní jen psali petice jak je to nespravedlivé, jak se jim ubližuje...a přitom když se jich někdo zeptal kolik matriálů a učebnic ke studiu používali a jestli četli komentář k zákonu, tak jen vykulili oči že jako nestačí výcuc??
a co můžu sledovat od lidí co studují různé obory, je to povětšinou všude....zejména nynější ročníky co se na VŠ chystají nebo jsou v prváku, si myslím že vše bude zadarmo, páč na učení nejsou zvyklí...což souvísí s tím, co jsi psal ty...
...a na některých oborech, které jsou otevřené jen pro to, aby fakulta měla více peněz za žáky, už se dělá úplný hovno....a titul pak mají taky....

Arbiter

10.03.2010 18:31
nás začínalo 150, cca, nepovažuju náš obor za těžký, spíš naopak...Teď je nás v 2. ročníku 7...O čem to vypovídá?

Jajinek

10.03.2010 18:36
o výborném oboru

...třeba kámoš byl na UP na informatice...začínalo jich asi 80, státnice udělali 3...jenže budou mít stejný titul jako ti, co studovali jinde a skoro nic nedělali...

Arbiter

10.03.2010 18:39
jenže to stejné je i u maturity...

herbage

10.03.2010 18:47
Tak jako u nás na vejšce je taky spousta mladých učitelů, to nejde se střední srovnávat. Ale jsou jak nároční, tak ultranároční, tak i takový ,kteří chtě mít se studenty co nejmíň práce. rozhodně nechci říct, že by u zkoušek stačilo učitelům málo, já už taky kolikrát letěl, ale není to nepřekonatelné a mě třeba stačí denní příprava, s tím že během semestru dávám na cvíčkách pozor. Já zrovna nejsem prototyp snaživého studnta. Sice si teď odst stěžuji, ale sám to flákám, jak jen to někdy jde. Třeba dnes a včera jsem ve škole vůbec nebyl, ale ne proto, že bych tam nechtěl, ale proto, že jednak dojíždím a jednak proto, že jsme přišel jen do vě přednášky, které si stejně můžu stádnout a z předmětů, které nepovažuji ve svém oboru za klíčové. Navíc i kdžy jsem začal tenhle semestr chodit úplně na všechno, tak tam stejně většinou při přádnášce spím, protože mě to nezaujme. Naopak cvičení mě většinou baví, protože tam toho člověk nejvíc dělá a pochopí, i když zrovna na právech nevím jak tomu je. Ale s tím vyhazováním studentů je to tady podobné, po prváku hodně lidí vylítne a do druháku jde sotva polovička, přičemž dost lidí se drží jen na vlásku

Jajinek

10.03.2010 18:58
tak já taky nejsem vzorný student...ale musí se najít ta zdravá míra...

Arbiter

10.03.2010 19:16
nevšiml jsem si toho oboru, který studuješ

Padre

10.03.2010 13:42
Ta byla strašná a nejhorší bylo kdy začala mluvit

fantomas

10.03.2010 13:45
Já si teda nedovedu vybrat, která byla horší.

Padre

10.03.2010 13:47
Z bláta do louže...nejlepší byly stejně ty holky, jak mlátily do toho pytle

fantomas

10.03.2010 13:48
Uplně nejvíc ta bruneta.

Padre

10.03.2010 13:55
ta byla taky dobrá, ale nejlepšejší stejně byla ta, co dala kopačky mrazikovi

fantomas

10.03.2010 13:56
Ona mu je nakonec dala?? Hehe.

Padre

10.03.2010 13:57
Ty si to nepamatuješ? Jo aha, já zapomněl žes byl úplně v kukuřici

fantomas

10.03.2010 14:00

j_mrazik

10.03.2010 13:58
Jsem se neprosadil.

herbage

10.03.2010 13:59
Neměl jsi jezdit autobusem, ale zacinkat na ní klíčky od mercedesa

j_mrazik

10.03.2010 14:01
Jsem říkal Padremu, že za ní nemůžu přijít a říct: "Hele, v 1:55 mi jede bus. Co kdybychom jsme se přesunuli ke mně?"

r.mrazik

10.03.2010 14:03
mozna jsi to zkusit mel...hur bys nedopadl

j_mrazik

10.03.2010 14:04
Ona tam měla 2 kamarády + kamarádku.

Škoda, hezká byla.

r.mrazik

10.03.2010 14:05
aaha,tak to je jasny,kdyz tam byli ve "dvojicich"...

marty9637

10.03.2010 14:06
Kdo tam nakonec všechno byl?

herbage

10.03.2010 14:08
No pořád lepší, než vytáhnout klíčky od trabanta a říct jí: "Hele, když mi pomůžeš roztlačit, tak tě vezmu k nám domů"

j_mrazik

10.03.2010 14:09
Třeba by byla dobrodružné povahy.

herbage

10.03.2010 14:11
Hele, došla mi voda v chladiči. Drž prosím tu kapotu s posviť mi mobilem, ať na to vidim

j_mrazik

10.03.2010 14:13
Ta hadička je nějaká volná, dej mi podprsenku, já to svážu dohromady.

herbage

10.03.2010 14:14
A půjč mi prosím kalhotky, tady zase teče olej

j_mrazik

10.03.2010 14:16
A ta baterka je nějaká volnější, přilehni mi to, ať to přišroubuju... a když tě tak vidim, kam bysme vůbec jezdili.

herbage

10.03.2010 14:18
No, námět na béčkové porno je to dobrý

Padre

10.03.2010 14:13
Tak já sem to na ni mohl zkusit s tím, že mám nahoře luxusní apartmá, ale když jsem viděl jak si na ni natěšený, tak sem ti ji přenechal

j_mrazik

10.03.2010 14:14
Teď jsi hrdina. Ale prát jsi se nechtěl.

Padre

10.03.2010 14:18
To není pravda, jen jsem potřeboval sledovat rozvíjející se konflikty na více frontách, vždyt si pamatuješ jak tam za mnou přišli ti kámoši, že se možná něco semele, ne? Jinak proti těm frajerům bych ti klidně pomohl, nasadil bych chvaty, hmaty a kopy sebeobrany a nevěděli by čí jsou

j_mrazik

10.03.2010 14:20
Proto jsem říkal, že tam za tou holkou nejdu, aby jsi se kvůli mně nemusel rvát.

Padre

10.03.2010 14:44
ty jsi tak ohleduplný

já bych se rvačkou neměl problém, akorát v tom klubu mě docela znají, tak aby mě tam pak nezabanovali vstup

j_mrazik

10.03.2010 14:46
mně tam nikdo nezná, se rvačkou bych měl asi problém => dostal bych přes držku.

Padre

10.03.2010 15:02
ideální kombinace

fantomas

10.03.2010 13:23
Sem na ně až na moc nízkym levelu. Ale neva, o chodící kýble make-upu stejně nestojim.

herbage

10.03.2010 13:29
Dobře děláš

Padre

10.03.2010 13:39

Padre

10.03.2010 13:39

Meci

10.03.2010 13:00
Arsenal???většina trenérů řeší problémy v sestavě jako jsou např. marodka,nízká forma.....AW jěště navíc musí řešit pubertu :D

Lorcan

10.03.2010 13:53

SunFells

10.03.2010 17:21
mačkat uhry zvládnou sami

Voky-FC Porto

10.03.2010 13:50
No tady uz cesta Arsenalu konci

fantomas

10.03.2010 13:51

Nebreč.

r.mrazik

10.03.2010 13:52
blbost...v tyhle fazi uz se tipovat neda,kdo postoupi a kdo ne

j_mrazik

10.03.2010 14:29
OT: http://zpravy.idnes.cz/do-pekingu-vlakem-za-dva-dny-cina-chce-propojit-evropu-s-asii-novou-trati-1o9-/zahranicni.asp?c=A100310_140119_zahranicni_stf

Padre

10.03.2010 15:02
200. pro mrazika a jeho baličské a rváčské dovednosti

r.mrazik

10.03.2010 15:07

j_mrazik

10.03.2010 15:08
dovednosti nebo neschopnosti?

Padre

10.03.2010 15:12
To už si přeber sám

Arbiter

10.03.2010 15:13
musíš uvést, kterého z těch dvou máš na myslí

Padre

10.03.2010 15:26
to je tajný...přečti si předchozí diskusi a pochopíš

j_mrazik

10.03.2010 15:02
200. pro Dennise Bergkampa

r.mrazik

10.03.2010 15:28
OT: Nicolas Anelka a Joe Cole údajně dostali od Chelsea nabídky nových kontraktů. Oběma fotbalistům prý bylo nabídnuto prodloužení o další rok, ovšem za nižších platových podmínek.
a Cole jde fuc...

j_mrazik

10.03.2010 15:29
Teď se ukáže, jestli je Cole srdcař... i když tohle gesto je jako plivnutí do obličeje, když přidají všem kromě jemu.

r.mrazik

10.03.2010 15:34
navic kdyz uz ted bral Joe celkem "malo"

Arbiter

10.03.2010 15:38
tehle zprávě moc nevěřím. Navíc noviny rozprodávaly naše hráče poslední dva roky celkem často- Lamps, Terry...

r.mrazik

10.03.2010 15:41
Ballackovi pry hodili rocni kontrakt na pulku soucasneho platu...

Arbiter

10.03.2010 15:43
no na 60k, navíc Ballack tam prostě chce dohrát, nedivil bych se, kdyby přistoupil...

Padre

10.03.2010 15:44
ani tolik si nezaslouží...takový Kalou šel po tom zvednutí výrazně nahoru

Padre

10.03.2010 15:57
Btw. FB

j_mrazik

10.03.2010 15:59
O co jde? Já jsem v práci, takže se na Facebook nedostanu.

Padre

10.03.2010 16:19
tak to pak kdyžtak potvrd, přidal jsem tě ;)

marty9637

10.03.2010 15:31
Jé, to by byla paráda...

Joe Cole v United, nebo v Liverpoolu bez Beníteze...

Padre

10.03.2010 15:33
Jen at jde, alespon vyhraju sázku

Arbiter

10.03.2010 15:35
Nicolas má smlouvu ještě na dva roky, tak nevím, proč by mu teď měli nabízet smlouvu s nižším ohodnocením na další rok? Zdroj?

r.mrazik

10.03.2010 15:40
psali to tady v expreskach...nejak predpokladam,ze snizeni se tyka spis Colea a Ballacka...Anelka ma smlouvu jak pises do 2012 a s nim chteji jen o rok prodlouzit...i kdyz asi pak na mene penez

Arbiter

10.03.2010 15:42
nevěřím, že Coleovi chtějí nabídnout nižší plat, spíš chtějí nabídnout nižší, než chce jeho agent...

r.mrazik

10.03.2010 15:43
kdo vi...jak jsem koupil,tak prodavam

ondras5

10.03.2010 17:05
Dál půjde Man.Utd. , Real, Chelsea,Barcelona, Bordeaux a mezi CSKA a Sevillou váhám , ale spíš bych se přikláněl k té Seville

ondras5

10.03.2010 17:07
chtěl bych aby v letošním ročníku LM na sebe narazil Real s Manchestrem - to by mohl byt docela zajimavy zapas

eder

10.03.2010 18:24
Aby zas Cris žaloval rozhodčímu na Wazzu. To by bylo to správné déja-vu.

Infernator

10.03.2010 18:00
Chelsea nepude dal v zadnym pripade...

eder

10.03.2010 18:24
Doufejme.

SunFells

10.03.2010 19:22
Šanci mají dobrou, já jejich postup očekávám