Vrba pozmění proti Nizozemcům sestavu ze zápasu s USA

08.09.2014, 18:50
Aktuality

Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.

Autor: ČTK

Související články

Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Výhru ČR nad Nizozemskem tipoval jen zlomek sázkařů
10.09.2014, 17:54
Vrba bude po třech duelech spokojen s více než šesti body
10.09.2014, 15:56
Pilař: Po gólu Nizozemsku přišla euforie a krásná chvilka
10.09.2014, 13:54
Nizozemští reprezentanti se po prohře zastali trenéra Hiddinka
10.09.2014, 13:05
Dočkal opět potvrdil, že když dá gól, reprezentace vyhrává
10.09.2014, 11:19
Fiasko v Praze, píší o prohře nizozemského týmu tamní média
10.09.2014, 09:40
Vrba řadí výhru nad Nizozemskem k úspěchům v Lize mistrů
10.09.2014, 08:36
Češi vyzráli na Nizozemce a vstoupili do kvalifikace vítězně
09.09.2014, 22:42
Hiddink: Český tým proti USA ukázal, že umí hrát fotbal
08.09.2014, 21:54
Rosický před Nizozemskem: Do každého zápasu jdu vyhrát
08.09.2014, 20:54
Češi chtějí na úvod kvalifikace ME zaskočit Nizozemce
08.09.2014, 12:20
Vydra věří, že Češi proti Nizozemsku zlomí střelecké trápení
07.09.2014, 20:34
Nizozemci se připravují na kvalifikační zápas s ČR v Seefeldu
07.09.2014, 16:56
Češi se chystají na Nizozemce, do tréninku se zapojil i Brückner
07.09.2014, 14:46
Procházka: Van Persieho nesmíme nechat ani rozběhnout
06.09.2014, 15:54
Vrbu mrzelo brzké vyloučení Nizozemců v přípravě
06.09.2014, 10:57
Pešice: Nizozemci mají daleko k formě z MS, kluci se nemusejí bát
05.09.2014, 20:50
Uzdravený Lafata: Nepovažuji se za žádného zachránce
05.09.2014, 19:48
Podle Krejčího budou s Nizozemskem rozhodovat standardky
05.09.2014, 09:58

Komentáře (271)

Přidat komentář
johnik

Vaclík - Kadeřábek,Suchý,Kadlec,Limberský - Darida,Vácha - Pilař,Rosický,Krejčí - Vydra

Reagovat
smazaný uživatel

Už běžte s tím Vaclíkem někam.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Switchback

Reagovat
johnik

a koho jiného?

Reagovat
smazaný uživatel

jan kolleeeeeeeeeeeeeeeer

Reagovat
smazaný uživatel

Bičíka

Reagovat
smazaný uživatel

Čecha

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Didier Drogba

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Vaclík je zbožné přání, bohužel bude zas chytat Českej vocas, na kterého se nesmí šáhnout!

Reagovat
smazaný uživatel

Nemůžeš mu zazlívat že si dělal prdel z tvého oblibeného klubu vždyť ten tým je pro smích všem

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Gareth Bale 11

Reagovat
8lampard8

Reagovat
Cechino

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Strče si ty sestavy do řitě furt..stejně na to Vrba nekouká

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
BrainBlender

Vaclík ne, Vydra podle stylu jakým se chce hrát. Jinak takhle bych to chtěl vidět taky. Možná Dočkal s Pilařem vyměnit, tam se ale do brejků hodí víc Venca.

Reagovat
smazaný uživatel

cech - kaderabek, suchy, kadlec, limbersky - prochazka, darida - pilar, rosicky, krejci - vydra

Reagovat
smazaný uživatel

Prochazka na DM

Reagovat
smazaný uživatel

Hrajeme proti Nizozemí a Procházka je na tom po fotbalový stránce dobře a dozadu bude lepší než kterýkoliv jiný hráč, jež se zmiňují na tento post.

Reagovat
smazaný uživatel

To vlastně není vůbec špatný nápad.

Reagovat
smazaný uživatel

asi souhlas

Reagovat
smazaný uživatel

Vítězná

Reagovat
smazaný uživatel

Proč je zas, po tý obrovský kritice, Kadlec nejlepší volba na střed obrany?

Reagovat
cetto

Že by začal ve Fenerbahce hrát? Že by (kromě Sivoka po zranění) byl naráz našim jednoznačně nejlepším stoperem?

Reagovat
smazaný uživatel

To si řeknem po zejtřku.. Pozičně je mimo.

Reagovat
smazaný uživatel

resp. po dnešku

Reagovat
cetto

Netvrdím opak. Nevetheless, still better than Suchý and Procházka

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Mazuch > Suchý

Reagovat
Fabregas@ole

Reagovat
ACSeRw!n

Reagovat
Filip12

Vaclík - Kadeřábek,Mazuch ,Latka ,Limberský - Darida,Vácha - Pilař,Rosický,Krejčí -Lafata

Reagovat
smazaný uživatel

Už běžte s tím Vaclíkem někam.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
johnik

a koho jiného?

Reagovat
Gryphonheart

To je fajn, že Vrba ví co hrát, ale aby to věděli i hráči, a dokonce, aby se těch pokynů drželi. Ale asi dost nereálné přání..

Reagovat
Sandstorm

Vrba to možná ví, ale jestli se mu to povede přenést na hřiště je otázka...

Reagovat
ACSeRw!n

Vaclik - Kaderabek, Holek, Sivok, Limbersky - Hubschmann, Darida - Pilar, Rosicky, Krejci - Lafata

Reagovat
smazaný uživatel

Už běžte s tím Vaclíkem někam.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
johnik

a koho jiného?

Reagovat
ACSeRw!n

no Bicik mi pride jako vtip

Reagovat
smazaný uživatel

9 z 11 prošli Spartou

Reagovat
smazaný uživatel

možná místo Lafiho bych tam viděl Necida, ale jinak souhlas

Reagovat
Sandstorm

Vaclík - Řezník, Procházka, Kadlec, Limberský - Darida, Hořava, Rosický - Pilař, Lafata, Krejčí

Jo je jasný, že bude chytat ten kiksař s helmou, ale s tím Kadeřábkem a Váchou už byste mohli jít do píči, nemyslíte?

Reagovat
smazaný uživatel

Masopuste:

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
RS

Reagovat
ACSeRw!n

Reagovat
REPLIKATOR

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Thelvin

Protože Vaclík nikdy kiks neudělal.

Reagovat
Sandstorm

Zasloužil by si větší šanci, ale samozřejmě měnit brankářskou jedničku před takovým zápasem by byla asi kravina.

Reagovat
Thelvin

Zasloužil, v přátelácích. Ale dělat z něj lepšího golmana než z Čecha je směšné.

Reagovat
Sandstorm

No horší než Čech v repre by momentálně nebyl.

Reagovat
Thelvin

Jak to víš, když nechytal?

Reagovat
smazaný uživatel

Shitstorm pls.

Reagovat
risk je zisk

Reagovat
smazaný uživatel

proti Turkům ještě ne, ale na Kazachy bych šel v brance s ním

Reagovat
smazaný uživatel

Vaclík je základním stavebním kamenem Basileje, což se o Čechovi v Kalasově Chelsea říct nedá Leštiče laviček nebrat

Reagovat
Thelvin

Takže nemá chytat důležitý zápas proti silnému soupeři někdo, kdo je léty prověřený, výborný brankář a snad i zástupce kapitána, ale golman co v repre odchytal dva zápasy?

Reagovat
smazaný uživatel

Ano, nemá. Jen z tréninků těžko může bejt Péťa v ideální formě, chybí mu pravidelná zápasová praxe a riziko vzniku kiksu se podstatně zvyšuje.

Reagovat
Thelvin

No pardon, v přípravě chytal a pak nechytal tři zápasy. Neřeknu kdyby nechytal půl roku.

Reagovat
ACSeRw!n

Reagovat
smazaný uživatel

děláš jako kdyby tam chytal roky.čech byl 10 let základnim stavebnim kamenem v top klubu a kdyby mu ten sráč mourinho rovnou řekl že nebude chytat tak by byl jednička v nějakym jinym klubu o kterym se vaclíkovi ani nezdá.

Reagovat
Murtago

Reagovat
smazaný uživatel

Už běžte s tím Vaclíkem někam.

Reagovat
johnik

a koho jiného?

Reagovat
smazaný uživatel

fakt je tohle nutný řešit, když máme jednoho z top golmanů na světě?

Reagovat
johnik

a jakého??? ja o žádném nevím....

Reagovat
Thelvin
Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
Didier Drogba

Trapný jak tvoje testes.

Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
Rarášek

Reagovat
smazaný uživatel

Kadeřábek je v tuhle chvíli jednoznačná jednička na RB..

Reagovat
smazaný uživatel

Naser si tam celou Plzeň a blij na hráče Sparty, no..celkem objektivní

Reagovat
Rarášek

Čech-Kadeřábek,Mazuch,Kadlec,Pudil-Vácha,Darida-Dočkal,Rosický,Krejčí-Lafata

Reagovat
smazaný uživatel

Vácha, Dočkal a Krejčí. Tak to by byla opravdu bomba

Reagovat
ACSeRw!n

Pudil

Reagovat
Rarášek

Nebo Kadlec na kraj a na stopera Suchý no

Reagovat
ACSeRw!n

asi mas s nasim nejlepsim hracem Limberskym nejaky problem

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
risk je zisk

Pudil, který hraje stabilně a ty se směješ..ok

Reagovat
ACSeRw!n

nehraje nahodou druhou ligu, kde vubec nepotrebujes techniku a staci ti jenom rychlost?

Reagovat
risk je zisk

2. anglická je v kolikrát lepší jak jak naše liga, navíc je rozehraný..

Reagovat
smazaný uživatel

OMG jste normální a momentálně nej hráč v poli bude sedět? ř

Reagovat
Rarášek

Však tam Váchu mám.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
risk je zisk

Vacha teď nemá ani na Spartu

Reagovat
Rarášek

Někdo kvalitu vidí, jiný ne. Vácha je mezi top 5 hráčema ČR.

Reagovat
risk je zisk

Není a nebyl ani v době 2014.

Reagovat
Rarášek

Bejval .. Teď ani omylem, to je fakt.

Reagovat
REPLIKATOR

Čech

Reagovat
johnik

Reagovat
smazaný uživatel

Čech - Kadeřábek, Kadlec, Suchý, Limberský - Hübschman, Vácha - Pilař, Rosický, Krejčí - Lafata

Reagovat
smazaný uživatel

Klidně by mi nevadilo, kdyby tam místo Suchýho byl buď Holek či Sivok, místo Limberskýho klidně Pudil a místo Pilaře Dočkal :) ... Na DM bych hlavně nerad viděl ty kréteny Daridu a Jiráčka, jinak mi je celkem jedno, kdo tam nastoupí :) ... Hlavně ať je v útoku Lafata, toho nekopa Vydru bych tam možná dal na posledních 10. minut, pokud ovšem budeme vyhrávat aspoň o dva góly. Protože s Vydrou na hřiští to je, jako bychom hráli v deseti :)

Reagovat
Bex5

klub stranou, Limba nejlepší hráč nároďáku posledních vícero zápasů!

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
vinetou

Reagovat
Sandstorm

Toho Suchýho myslíte vážně?

Reagovat
smazaný uživatel

Mazuch hrál naspoled v reprezentačním zápase jak vocas, navíc ani neni sehranej s Kadlecem. Nestavět, Suchej je lepší folba.

Reagovat
Sandstorm

Jo hlavně, že Suchej hrál v repre vždy výborně viď

Reagovat
smazaný uživatel

Výborně ne, ale pořád líp než Mazuch s Procházkem, takže neni co řešit.

Reagovat
Murtago

Reagovat
smazaný uživatel

Čech - Kadeřábek, Mazuch, Kadlec, Limberský - Vácha, Darida - Pilař, Rosický, Krejčí - Lafata

Čech, Kadeřábek, Limberský, Krejčí, Rosický, Lafata hrát musí.

Vácha je otázka, možná Hořava. Ale Vácha je bojovník a pes ochranář.

Reagovat
Sandstorm

Stoperská dvojice se měnit nebude kluci. Na to byste snad mohli přijít sami

Reagovat
smazaný uživatel

Děláte si srandu s tím Vachou?

Reagovat
smazaný uživatel

někteří tam cpou Hořavu a to není o nic lepší

Reagovat
smazaný uživatel

Lepší než Hořava

Reagovat
vinetou

Ne.

Reagovat
frankiefcb

no jasně

Reagovat
smazaný uživatel

K čemu cpete Vydru na hrot když to není typický hroťák...on potřebuje minimálně vedle sebe někoho ..ještě lépe před sebou.... ale tam hrát nemůže když je tam Rosa...

Dle mě:

Čech - Kadeřábek,Mazuch,Kadlec,Limberský - Darida,Hořava - Vydra,Rosický,Pilař(Krejčí) - Lafata

Reagovat
smazaný uživatel

Vydra není lepší ani než Krejčí, ani než Pilař

Reagovat
smazaný uživatel

Já to myslím tak kdyžby hrál zprava tak je....Krejčí a hlavně Pilař jsou napravo uplně zabitý...

Reagovat
Lof

Reagovat
smazaný uživatel

no však já to taky myslím kdyby hrál zprava

Reagovat
smazaný uživatel

teda Krejčí vlevo a Pilař vpravo

Reagovat
smazaný uživatel

Čech

Kadeřábek-Procházka-Kadlec-Limberský

Darida - Hořava/Vácha

Vydra/Pilař - Rosický - Krejčí

Lafata

Reagovat
Kincl

Vy si fakt myslíte, že pokud by Vrba sestavil sestavu podle vašeho přání, že vyhrajou? :D

Reagovat
Rarášek

Podle mojeho stoprocentně, bez plzeňáku to půjde jako facka.

Reagovat
smazaný uživatel

Docela bych si i přál, aby chytal Vaclík nebo Bičík, dostal pětku nebo šestku a chvilku byl s hnáním Čecha z repre klid....

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
ACSeRw!n

prestante uz s tim Rosickym

Reagovat
Posledni Kovboj

Jeste je nadeje, ze nenastoupi Prochazka. Na druhou stranu, aspon by byla sranda.

Reagovat
smazaný uživatel

Vaclík-Vaclík-Vaclík-Vaclík-Vaclík-Vaclík-Vaclík-Vaclík-Vaclík-Vaclík-Bičík

a dáme je 3:0

Reagovat
smazaný uživatel

a Bičík dá hattrick

Reagovat
Hokaido

RIP Masopust

Reagovat
Sandstorm

Už běžte s tím Vaclíkem někam.

Reagovat
smazaný uživatel

OT: V expresce o sociálních sítích jaksi vynechali MU s 57 miliony lidí...

Reagovat
SpecialOne

To si pleteš, tolik jste dali za Di Maríu

Reagovat
smazaný uživatel

57 milionů lidí za jednoho hráče? To chtějí v Realu postavit pyramidu nebo co?

Reagovat
SpecialOne

okay

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Hokaido

asi brali jen týmy, co hrajou evropský poháry no

Reagovat
REPLIKATOR

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
risk je zisk

Reagovat
smazaný uživatel

Jo taky se tomu směju

To se mi líbí (57.122.224)

Reagovat
REPLIKATOR

Protože ten údaj je zavádějící. Tam jsou samí gloryhunteři a po nějaké ostudě jim zase ubyde nějaký ten milion "fanoušků" na FB

Reagovat
smazaný uživatel

v oblíbených klubech překvapivě LFC a abys tomu komentu dal ještě tuplem korunu, tak tam máš ještě FCB

Reagovat
smazaný uživatel

Čech - Kadeřábek, Mazuch (Suchý), Kadlec, Limberský - Vácha - Rosický, Darida (Kolář) - Dočkal (Pilař), Lafata, Krejčí.

Reagovat
smazaný uživatel

tato diskuze je zatím zabijácká

Reagovat
smazaný uživatel

takový souboj váchomilců s hořavomilci, řezníkomilců s kadeřábkomilci a vaclíkomilců s čechomilci :)

Reagovat
smazaný uživatel

Už běž s tim Vaclíkem někam.

Reagovat
smazaný uživatel

Zabiják Vaclík

Reagovat
REPLIKATOR

Tam bude jediná změna Vydra - Lafata

Reagovat
smazaný uživatel

Je mi líto Vrby. Je to dobrý trenér a kvůli hráčskému paskvilu se na něj bude nadávat.

Reagovat
smazaný uživatel

jen jestli to nebyl s Bílkem úplně stejný příběh

Reagovat
smazaný uživatel

Myslím že Bílkovo poslední angažmá jeho "kvality" jenom dokazuje

Reagovat
smazaný uživatel

Tak to sotva.

Reagovat
smazaný uživatel

Doufám že sis nevšiml uvozovek, jinak nevím

Reagovat
smazaný uživatel

Všiml, k nim mužu jen říct, že jsou nesmyslně použitý, protože může být prokázání nízkých nebo vysokých kvalit a uvozovky by byly třeba vhodný např. k ironickýmu určení oné hodnoty.

Ale to je jedno, mluvil jsem o tom, že konec jeho posledního angažmá neměl prakticky nic společnýho s jeho trenérskym umem, jakkoli délka onoho angažmá muže svádět ke vtipům.

Reagovat
smazaný uživatel

To osmitýdení? nemyslim si.

Reagovat
smazaný uživatel

No je to možné,ale Bílek není tak dobrý. I když v rámci repre máš pravdu.

Reagovat
SpecialOne

Mně by se líbilo, kdyby hráli 2 plnohodnotní stopeři takže:

Čech - Kadeřábek, Mazuch, Suchý, Limberský - Darida, Hořava - Vydra, Rosický, Pilař - Lafata

Reagovat
REPLIKATOR

Vaclík - Řezník, Mazuch, Kadlec, Lžimberský - Hořava, Darida - Pilař, Rosa, Krejčí - Vydra

Reagovat
Sandstorm

Vaclík - Kadeřábek, Suchý, Suchý, Kadeřábek - Vácha, Vácha, Vácha - Pudil, Vydra, Petržela

Reagovat
Rarášek

Vypadalo to tak hezky a nakonec tam dáš Petrželu

Reagovat
smazaný uživatel

Už běžte s tim Masopustem někam.

Reagovat
smazaný uživatel

Vaclík nebo Čech, je to jedno, zápas bude mít litinový nátěr ostudy

Reagovat
Sandstorm

Nevíte, kdo je na této fotce? http://img.csfd.cz/files/images/user/avatars/158/779/158779114_3534a9.jpg?w60h80crop Je to nějaká herečka nebo ne?

Reagovat
smazaný uživatel

balíš nějakou kočku na csfd?

Reagovat
Sandstorm

Ne jenom mě zajímá jestli je to opravdu ona nebo ne...

Reagovat
smazaný uživatel

Pozvi jí na limču.

Reagovat
smazaný uživatel

s limčou by asi moc nepochodil

Reagovat
smazaný uživatel

s požadavkem koupit něco tvrdšího v 15ti asi taky ne

Reagovat
smazaný uživatel

ve 14ti mi natočili pivko a to sem si ho ani neobjednal, jen sem si sednul ke staršímu kamarádovi.

Reagovat
Koubic_

a nechodíš do Tesca východem? nebo to je na tebe už moc tvrďácký?

Reagovat
Infi

jj, hoďme tam Vaclíka jak volá národ a máme ve 20. minutě po zápase

Reagovat
Switchback

Reagovat
Ángel di María 22

A to je co za kravinu zas?

Reagovat
Infi

jj dejme chytat zrovna proti nizozemcům golmana, který má dokonce 2 zápasy v repre odchytané kdy v minimálně jednom zadupal co mohl

Reagovat
johnik

nechápu ty předsudky vůči ostatním golmanům jak kdyby byl Čech něco extra

Reagovat
Infi

nn samozřejmě, Čech je strašně špatný

Reagovat
johnik

ty vle tady něco napíšeš a hned to někdo obrátí v úplně něco jiného já netvrdím, že je špatný, ale jde vidět, že s přibývajícím věkem u něj přibývají i chyby, a tak bych už klidně dal šanci někomu mladšímu kdo chytá pravidelně......

Reagovat
smazaný uživatel

podle mě na to v kvalifikaci dojde, teď ještě ne, ale už docela brzy ano

Reagovat
Infi

jak s přibývajícím věkem? ještě loni byl jeden z nejlepších brankářů premier league a gólmani právě v tomhle věku chytají téměř vždy nejlépe, jenže Čech udělá po delší době ani ne zrovna výraznou minelu a už se tady rozjíždí fámy že přibývají chyby, kiksuje pravidelně a podobně.. a jo, šanci mladšímu ano, ale v přáteláku, né v kvalifikaci ještě proti tak silnému soupeři

Reagovat
smazaný uživatel

Nakonec se trošku zatáhne Rosa...a to bude celé..

Reagovat
smazaný uživatel

může mi někdo napsat proč tolik lidí cpe do brány Vaclíka? odchytal dva roky ve spartě a teď to zkouší v Basileji.V jeho věku byl Čech už dávno jasnou jedničkou v Chelsea.Takže to takový zázrak neni a nebo jsou všichni scauti v evropě slepí. Ano čech dělá chyby ale je minimálně o třídu lepší než kdokoliv jiný.pár zápasů v EL a česká liga vs 10 let top klub a maximální zkušenosti. Navíc ještě neni starý a třeba der Sar měl nejlepší období až po 35ti. ať si vaclík zachytá nějaký přátelák ale důležitý zápasy by měl chytat ten nejlepší a k tomu má vaclík ještě hodně daleko

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Čech dělá minelu za minelou... s ním prohráváme 0:1 ještě než se nastoupí k zápasu

Reagovat
smazaný uživatel

taky toho hodně pochytá a těch minel neni zas tak hodně. nevim kdy nás potopil v nároďáku v ostrym zápase(pamatuju si jaký výkon předvedl třeba lastuvka když musel zaskakovat). opravdu je vaclík takový zázrak a lepší volba?

Reagovat
smazaný uživatel

EURO 2008 - Turecko... EURO 2012 - Řecko... a pak spoustu minel v různých kvalifikačních zápasech či přátelácích... jen namátkou (Chorvatsko, Itálie, USA, atd...) už dávno se měla dát šance mladším a momentálně už i mnohem lepším golmanům než je Čech...

Reagovat
smazaný uživatel

6let stará chyba? tu proti řecku si ted nevybavuju ale vyhráli jsme. přáteláky nepočítam. napíšeš mi jaký mladší golmani jsou u nás lepší než Čech? buď máš pravdu a já a všichni scauti v evropě tomu nerozumí a nemají přehled a nebo to nebude zas tak žhavý

Reagovat
smazaný uživatel

A kde sou ty mnohem lepší golmani? proč nejsou v nějakých lepších klubech?

Reagovat
smazaný uživatel

Čech těží jen ze svého jména... kdyby se nyní například v nějakém průměrném českém ligovém klubu objevil golman, který by chytal naprosto stejně jako Čech, tak po něm neštěkne ani pes... jediné, co by potenciální skauti viděli, jsou hrůzné minely...

Reagovat
smazaný uživatel

takže všichni trenéři v chelsea tomu nerozumí a mourinho je taky amater a nepozna jakou kvalitu ma golman kterýho vidí kazdy den. ten mourinho který posadil v realu casillase.

Reagovat
smazaný uživatel

no a proč tedy Chelsea čeká už tak dlouho na titul... každý trenér v Chelsea se bál Čecha posadit... udělal to až nyní Mourinho a vůbec bych se nedivil, kdyby to Chelsea konečně přineslo titul

Reagovat
eder

Za tím Mourinhovo autobusem může chytat prajticky kdokoliv...

Reagovat
smazaný uživatel

ty to píšeš, jak kdyby titul neslavili 20 let...

Reagovat
smazaný uživatel

treba proto ze chelsea nemyslela koncepcne a menila neustale trenery? nebo protoze ze tam je silena konkurence? nebo kvuli tomu ze se jim nekolik let nepodarilo sehnat utocnika? rozhodne to nebyla chyba Cecha. a mourinho ho minulou sezonu posadil? ted tam musel prijit courtois a ten by posadil kazdyho az na jednu vyjimku. a jestli tenhle rok vyhraje titul tak to urcite nebude kvuli tomu ze vymenili golmana

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

a chci ti říct že já nejsem moc fanoušek čecha a často jsem ho tu kritizoval(předevšim za výroky)

Reagovat
Infi

kteří jsou ti lepší

Reagovat
REPLIKATOR

Takže je lepší postavit golmana, který chytal poslední soutěžní zápas 13. dubna, je po zranění a dělá dvojku?

Reagovat
smazaný uživatel

podle mě jo.má zkušenosti a ten tlak zvládne,tým je na něho zvyknutý(podle mě je chyba že musel vždycky odchytat každý blbý přátelák) a přípravu odchytal hodně dobře.je teprve začátek sezony. nereknu kdyby třeba do brezna nic neodchytal

Reagovat
smazaný uživatel

vždyť v každém zápase udělá minelu... takový golman by si nezahrál ani u nás v přeboru... není divu, že ho Mourinho vypakoval na lavičku

Reagovat
smazaný uživatel

tak jestli budeš takhle přehánet tak to nemá cenu cenu. kdyby delal porad minely tak by v chelsea uz davno nechytal. posadil ho nejlepsi mlady brankar sveta ktery by na lavicku posadil asi uplne kazdyho krome neuera.to neni ostuda.jedina ostuda je chovani mourinha k čechovi.

Reagovat
smazaný uživatel

v Chelsea má před sebou vynikající obranu, takže jde na něho méně střel a je méně v kontaktu s míčem než v repre, takže ty minely nejsou tak časté jak v repre...

Reagovat
smazaný uživatel

ale hraje tam taleko více zápasů.a to že na něho jde méně střel je často spíše nevýhoda a ne každý brankář to zvládne.kolikrát chelsea podržel v klíčových zápasech.

Reagovat
smazaný uživatel

vynikající obranu? to myslíš ty dvě anglický lamy?

Reagovat
smazaný uživatel

s touhle tvojí logikou bys posadil rosu. top3 hráče v repre

Reagovat
smazaný uživatel

kdo nehraje v klubu, nemá v repre co pohledávat

Reagovat
smazaný uživatel

i když je o třídu lepší než všichni ostatní?polovina hráčů by tam kvůli kvalitě neměla co dělat ale bohužel neni moc na výběr a proto tam jsou.ano hráči co v klubu nehrají by tam neměli být ale kapitán a jediný hráč co je v top klubu by tam měl určitě být.nebo by si na jeho místo dal koláře?

Reagovat
smazaný uživatel

pokud si pamatuju, tak právě Vrba při nástupu do funkce hlásal, že nebude povolávat hráče za zásluhy a ty, kteří nehrají v klubu... a teď dělá přesný opak, jako to dělal Bílek... takže Rosický by hrát neměl, atˇmá sebevětší kvalitu

Reagovat
smazaný uživatel

tak v případě dvou jasně nejkvalitnějších a nejzkušenějších hráčů má snad právo udělat vyjímku, navíc když je to kapitán a zástupce.kdo z českých hráčů v zahraničí pravidelně hraje v aspon trochu nadprumernym tymu?to ma ten tym poskladat jenom z hracu cesky ligy ktera ted v srpnu totalne v evrope propadla? rosický ted nehraje ale v arsenalu urcite prostor dostane. a duvod proc cech sedi je jasny.

Reagovat
smazaný uživatel

Vrba hlavně přehlíží bývalé i současné slávisty... Hrubeš, Latka, Petrák, Čelůstka, Zmrhal, Necid, Škoda, atd... každý z nich by měl být v současné nominaci... a není tam ani jeden

Reagovat
smazaný uživatel

latka asi jo ale na stoperu má dost zkuseny hrace.ale na pratelak urcite. nevim jak ted hraji petrak a celustka. místo zmrhala má dostatečnou kvalitu ale povolaný mohl být ale zase nemá zkušenosti. Necid měl minulou sezonu tragickou a ted se teprve rozehrava a proti sparte to zas takova hitparada nebyla.a skoda? to ze ted dal par golu jeste neznamena ze povola utocnika o kterym si nekolik treneru myslelo ze bude pro tym platnejsi ve vlastnim vapne jako obrance.pokud mu to vydrzi vic nez pul roku tak ho na pratelak muze zkusit.ale rozhodne ne do ostrych zapasu

Reagovat
smazaný uživatel

pokud si pamatuju já, (kromě toho, že je snad logické a nad slunce jasné, že, ač v klubech momentálně nehrají, se jedná o 2 nejzkušenější borce, kteří tam prosti být musí) tak to tady bylo i v nějakém článku, říkal to Vrba přímo..

Deal with it! minimálně s těmahle dvěma, takový Jiras se mi tam třeba už nelíbí.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Hokaido

čech- kady, suchý, kadlec, limba- darida, hořava, rosa, krejčí, kadlec-lafata

Reagovat
smazaný uživatel

Vrbo, už to zabal... stal se z tebe další Bílek ta nominace je příšerná... zcela jsou opomenuti hráči Slavie, kteří mají vynikající formu, a to říkám jako sparťan... ale z toho co je k dipozici by se to mělo postavit takto:

Bičík - Řezník, Suchý, Mazuch, Limberský - Petržela, Darida, Kolář, Hořava, Pilař - Šural

... ale stejně to na Nizozemce stačit nebude...

Reagovat
Chlupatá máma

První, kdo má v sestavě Šuralku.

Reagovat
smazaný uživatel

Vydra i Lafata jsou v repre marní... Šural je neokoukaný brejkový hráč, na Nizozemce by mohl platit

Reagovat
ACSeRw!n

Reagovat
Tywin Lannister

docela by mě zajímalo, čí ty seš troll nick:

tipuju jednoho z trojice sandstorm,mr.nobody nebo masopust

Reagovat
Sandstorm

Já to nejsem, takže to musí být jeden z dvojice nr. Nobody nebo Masopust.

Reagovat
Tywin Lannister

jj, každopádně předpokládám, že to bude plzeňák, a u vás třech vim, že nemusíte Spartu

Reagovat
Infi

jj, to zas bude nějaky masopust vyjímečně

Reagovat
Infi

tak tuhle sestavu bych proti nizozemcům chtěl opravdu vidět

Reagovat
smazaný uživatel

Čech - Řezník, Suchý, Kadlec, Limberský - Hořava, Darida - Krejčí, Rosický, Kadeřábek - Lafata Takhle bych to zkusil, je to asi to nejlepší co může Vrba na Nizozemsko poslat

Reagovat
smazaný uživatel

Promiň, ale jak může někdo seriózně uvažovat o přesunu Kadeřábka kamkoliv jinam ?

Reagovat
Tywin Lannister

třeba proto, že to byl původně křídlo, než ho lavička přesunul na beka

možná by to nebyla až tak špatná varianta vzhledem k tý bídě, co tam máme k dispozici

Reagovat
smazaný uživatel

Jenže on právě předtím nebyl nijak výjmečný a třeba Pilař je na křídle daleko lepší. Zatímce Kadeř zase u nás nemá konkurenci na pravém obránci.

Reagovat
Tywin Lannister

jj s tím souhlasim že je na beku o level vejš, ale to taky může bejt daný postupným nabírání zkušeností, hráčskýho skillu, sebevědomí...

ale já bych ho taky nechal na beku, tam v současnosti nemá konkurenci

Reagovat
smazaný uživatel

Tak já si myslím, že by tam tu lajnu dokázal slušně provětrat. Je rychlý, vytrvalost má taky skvělou a rozhodně by to tam dokázal více provětrat než takový Pilař nebo Petržela, kteří jsou absolutně bez formy a do nároďáku prostě a jednoduše nepatří. A rád bych třeba viděl hrát i Řezníka na beku, hraje skvěle a docela slušně by podporoval Kadeřábka a nějaký ten centr by mohl dát na Lafatu a ten tam nějaký fík hodit může. Uvidíme, je to jen můj názor

Reagovat
smazaný uživatel

Jasně, každý může mít názor. Nicméně nechápu, jak si můžeš myslet, že Pilař nemá formu, vždyť je to kromě Rosy jediný, kdo dokáže s míčem někoho obejít (teoreticky by to mohli být i Hořava a Petržela, u těch jsou ale dost velké problémy jinde).

Reagovat
Bex5

Helemese .... ne, Kadeřábek byl na křídle fakt poloviční, rýly! Patří na pravýho beka. Nicméně Řezník, v sezoně, kdy jsme hráli EL a Rajty byl na křídle, měl snad nejlepší centry (až na Horviho) z celýho týmu. A Pilka není z formy .... Dočkal, Petržela, Prochy .... ti jsou z formy, Pilka je úplně jinej (v dobrym slova smyslu) než celej zybtek týmu.

Reagovat
Hokaido

Reagovat
ACSeRw!n

Reagovat
johnik

co tam furt cpete toho Čecha?

Reagovat
smazaný uživatel

plánička - látal,novotný,rada,gabriel - sionko,panenka,matušovič,horňák - drulák,frýdek

Reagovat
ACSeRw!n

no nevim ten Frydas v utoku

Reagovat
smazaný uživatel

tak kuka

Reagovat
Sandstorm

Maier - Lengyel, Flachbart, Rada, Lukáš Došek - Kolomazník, Týce, Verbíř - Hartig, Lokvenc, Tomáš Došek

Reagovat
REPLIKATOR

Reagovat
Infi

týce

Reagovat
smazaný uživatel

Čech

Grygera-Ujfaluši-Bolf-Jankulovsky

Galásek

Rosicky-Šmicer

Poborsky Nedvěd

Koller

A mužem myslet i na finále ME

Reagovat
ACSeRw!n

Reagovat
oli9

Čech - Grygera , Ujfaluši, Rozehnal , Jankulovski - Galásek , Nedvěd, Rosický, Poborský -Koller, Baroš

Reagovat
smazaný uživatel

reaguješ na někoho, kdo má šmicra na cmku

Reagovat
smazaný uživatel

Kouba - Rada, Kadlec, Suchopárek, Horňák - Nedvěd, Bejbl, Němec - Poborský, Berger, Kuka

Reagovat
smazaný uživatel

Cech - Kaderabek, Suchy, Mazuch, Kadlec - Vacha, Darida - Dockal, Rosicky, Pilar - Lafata/Vydra

Reagovat
checitto

Reagovat
smazaný uživatel

OT: Vrba pozmění proti Nizozemcům základní sestavu ze zápasu s USA

Reagovat
johnik

co je na tom OT?

Reagovat
smazaný uživatel

ČECH-LIMBESKY SIVOK MAZUCH KADERABEK -KREJČÍ HUBSCHMAN ROSICKY PILAR - LAFATA VYDRA

Reagovat
johnik

jo Hubschmana mel povolat

Reagovat
Puskas

Tak vidím, že jsem asi poslední, kdo mu ještě neporadil

Reagovat
smazaný uživatel

Čech - Kadeřábek, Suchý, Kadlec, Limberský - Vácha - Pilař, Rosický, Krejčí - Vydra, Lafata

Jeden hrot většinou bejvá utopenej pokud to není extra třída, proto bych to postavil klidně takhle. No co, stejně to takhle vypadat nebude

Reagovat
smazaný uživatel

proti Nizozemí asi ne, ale později by mohlo

Reagovat
smazaný uživatel

s těma hrotama máš pravdu, ale když budem hrát na dva, tak to bude stát místo asi Daridu, což by ale nemuselo být zase tak špatné, ale nevím

Reagovat
ACSeRw!n

nebude no.. Vrba drzi porad stejne rozestaveni a to se nebude menit ani proti slabsim souperem ... podle me je to spravne

Reagovat
smazaný uživatel

Jen pro upřesnění, já nejsem názoru, že by p.Vrba vedl nároďák špatně.. je na začátku své práce a věřím/doufám, že výsledkově nějaký progres vidět bude. Svůj názor na jeho výsledky přidám až na konci kvalifikace. Ale myslím, že kvalita našich útočníků není taková, aby se s tím na hrotu poprali sami. Taky naše ofenziva od odchodu dua Baroš-Koller vypadá, jak vypadá.

Reagovat
smazaný uživatel

Docela bych chtěl vidět, jak by to na tyhle dva hroty fungovalo nicméně Vrbič to nejspíš stejně postaví na jednoho

Reagovat
smazaný uživatel

Postaví to určitě na jednoho.. Ale taky bych to rád viděl, oba jsou schopní si zbíhat i do hloubky pole pro míč. Škoda

Reagovat
smazaný uživatel

Čech,Kadeřábek,Mazuch,Kadlec,Limberský,Vácha,Darida,Pilař,Rosický,krejčí,Vydra tip 2:1

Reagovat
ACSeRw!n

Mazuch a Vydra budou na lavicce

Reagovat
smazaný uživatel

sucheho tam nechci a ten spocený lafata bude v útoku absolutně utopeny ten ať tam přijde na posledních 30 minut

Reagovat
ACSeRw!n

chapes ze je uplne jedno co chces a nebo ne ?

Reagovat
smazaný uživatel

a ty pochop že jsi kokot a už mě neotravuj

Reagovat
ACSeRw!n

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele