Vejsadova "Bohemka" zahájí činnost, časem chce hrát v Dolíčku

26.01.2009, 19:08
Aktuality

Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.

Autor: ČTK

Komentáře (114)

Přidat komentář
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

tak ktera je ta prava bohemka teda....mam v tom bordel.....

Reagovat
$dolar$

Tahle je ta prava

Reagovat
smazaný uživatel

hm....aha...

Reagovat
smazaný uživatel

Já beru jako pravou Bohemku 1905.

Reagovat
$dolar$

Brat si muzes co chces, ale opravdu prava je tato

Reagovat
smazaný uživatel

Tak proč to ti fanoušci dělali?

Reagovat
$dolar$

Co delali?

Reagovat
smazaný uživatel

Vytvořili tu Bohemku 1905.

Reagovat
$dolar$

Ale ano pro fanousky Bohemky je prava 1905, ale pravne je prava tato Vejsadova.

Reagovat
smazaný uživatel

Aha tak jo.Ale nechápu čeho chce Vejsada docílit.

Reagovat
smazaný uživatel

Právně možná ano,ale i kdyby 1905 zanikla,tak se vytvoří nová a fanoušci budou chodit tam.

Reagovat
smazaný uživatel

vytvářet neustále nové Bohemky nejde doekonečna, nakonec se stejně bude muset zasednout ke stolu a jednat podle práva, jelikož jsme,ať to někdo možná nerad slyší, v právním státě...

Reagovat
smazaný uživatel

tak si fanoušci vytvoří něco jako "united of manchester" takže to bude Pražská Bohemians

Reagovat
Tomanatura

Jenže FCUoM vznikl na protest vůči majiteli United a rozhodně si nepřisvojuje nic, co by měl pravý Manchester United. Jen zřejmě přebral pár fanoušků, kteří ale fandí nadále Manchesteru United, jen si taky vedou amatérský FC United of Manchester. A navíc, začíná úplně od nuly.

Takže s těmato Bohemkama to nemá nic společného.

Reagovat
smazaný uživatel

Pravá bohemka je ta,které fandí původní klokani... na jméně nesejde,pro fanoušky a širokou veřejnost je pravá bohemka tahle...

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Dle mě je pravá Bohemians 1905...

Reagovat
smazaný uživatel

přesně tak...Bohemka je jen jedna Bohemians 1905..proč na ní asi chodí pořád nejvíc fanoušků a hlásí se k ní i Antonín Panenka? ty ostatní at dou do prd...

Reagovat
smazaný uživatel

ale jde o přechod práv a závazků a to se anarchisticky nevyřeší. Jednou a provždy by se to mělo vyřešit a to co nejdřív...

Reagovat
irik

Pravá Bohemka je ta z Ďolíčku a žádná jiná.

Reagovat
smazaný uživatel

prava bohemka je ta ze střížkova jaký má fanoušky to nikdo neví ale ta z vrškovic je má zase levicový tak proto je levá

Reagovat
smazaný uživatel

Vrškovic?

Reagovat
fabec1222

toto je totalni demence.prava bohemka uz asi neni zadna

Reagovat
smazaný uživatel

Zbylo mi ještě pár peněz, tak asi taky založím nějakou Bohemku

Reagovat
Tomanatura

Docela výstižné

Reagovat
smazaný uživatel

A ani nemusíš být z Prahy...

Reagovat
Shevchenko

Reagovat
georgeo

tak mám dojem, že za Rajnocha tehdejší Synot zaplatil Bohemce ještě dřív, než šla do konkurzu, takže nějaké práva na něj se mi zdají být zcestné

Reagovat
smazaný uživatel

tak a teď je pravá Bohemka už jenom s bublinkama

Reagovat
smazaný uživatel

těmhle lidem nejde absolutně o fotbal ale o to nahrabat si....Za vsim videj prachy za prodej Moravka, Huny a dalsich. Je to hnus !!! Stejný hajzlíci jak Ivánek. Takový lidi by se měli rovnou zavírat. Bohemka je jen jedna a ta hraje v Ďolíčku to každý ví. !!!

Reagovat
smazaný uživatel

Podle mě se ten Vejsada chce jenom zviditelnit. Hlavně, že požaduje peníze za přestupy hráčů a bonusy, ale o "nárocích" které klub vrazil do platu hráčů zpět nechce (kdo by taky chtěl)

Reagovat
smazaný uživatel

Jinak pravá Bohemka pro mě jako nezaujatého fanouška je ta z Ďolíčku, čili nynější Bohemians 1905

Reagovat
georgeo

nepřál bych Bohemce 1905 takového člověka jako je Vejsada, který už jeden klub potopil...jde vidět že v Ďolíčku dělají fotbal srdcem a pro fanoušky....peníze pro ně nejsou to nejdůležitější

Reagovat
smazaný uživatel

Tohle je bomba sledovat

Reagovat
$dolar$

Reagovat
Tomanatura

Ještěže klub Bohemians nemá svůj vlastní hlas. Nejspíš by v těchto časech jen brečel, jelikož to, co se s tímto klubem provádí je neslýchané. Před 30-40 lety tam hrával Panenka, dneska se dohadují o tom, kdo je pravý. Toto se snad může stát jenom tady, nikde jinde.

Reagovat
smazaný uživatel

Tohle se ti moc nepovedlo

Reagovat
smazaný uživatel

lada.sp mělo to být na ten tvůj příspěvek

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
FORZAMILAN

at jde do haje Vejsada,zmetek jeden,to je hroznej srac..........,,spor o prava asi na 300 hracu,,...

tak o tohle mu asi jde..........nikdy z norm. fotbal. fanousku je nemuze nikdy uznat za bohemku......akorat jsou trapny...........FORZA 1905

Reagovat
smazaný uživatel

Ten klub (který vlastně?) je k smíchu, stejně tak všechny jeho klony.

Reagovat
smazaný uživatel

k smíchu jsou jen lidé, kteří nemají žádné rozlišovací schopnosti

Reagovat
smazaný uživatel

tak která Bohemka je teda ta pravá, když ty ty schopnosti máš ...?

Reagovat
smazaný uživatel

furt pravá, co to je vůbec za slovo. Prostě Bohemians 1905 (dříve FC Bohemians Praha, AFK Vršovice, Železničáři Praha či CU Bohemians) má tradici, úpěchy a plno fanoušků. Jednoho dne krachla a název byl zapůjčen Dropě Střížkov. Poté si fanoušci a příznivci Bohemiansvybojovali vše zpátky, ovšem až na název, který je zákonně majetkem Dropy Střížkov.

Reagovat
smazaný uživatel

Jinak samozřejmě doufám, že se to nějak vyřeší. A vůbec mě nedojímá, jestli je nějaká Bohemka pravá, nebo ne. Pokud Vejsada dokáže, že má na hráče právo, nepomůže ani 10 Lžipřibylů. Nelze se nechat obalamutit jakousi pofidérní fanouškovskou "pravostí" Kolchozu 1905.

Reagovat
smazaný uživatel

Příba je fanoušek od malička a ke klubu má nadstandardní vztah, kterej se nedá s nějakym zápasníkem Vejsadou vůbec srovnat. Ten se přisral, když byla Bohemka v konkurzu a teď by chtěl spolikat všchno. Takovejhle člověk patří do pekla.

Reagovat
smazaný uživatel

nesouhlasím, ale to je jedno

Reagovat
smazaný uživatel

Ano, Bohemka je klub se silnou identitou a věrnou základnou. Budou na to stačit tři kluby?

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Nechápu Vejsadu co to furt povídá. Ať se koukne na prázdný žižkovský ochozy když hraje Střížkov a na Ďolíček. Tam je vidět, kde je bohemácký srdce a kdo to s týmem myslí dobře.

Reagovat
Shevchenko

Reagovat
Shevchenko

Takový klub to byl.

Reagovat
Shevchenko

Jaký je teda rozdíl mezi Střížkovskou Bohemkou a Vejsadovou Bohemkou? Celkem v tom plavu.

Reagovat
Liquid

Vejsadova byla ta původní Bohemka co vyhrála kdysi titul, jenže šla do konkurzu a toho využila Ryba, totiž Kapr a ten si nechal přejmenovat FK Střížkov na Bohemians Praha a svaz jím to bez připomínek uznal, pak ale pravověrný fanoušci té původní Bohemky vytvořili tým, který začal hrát zase v Ďolíčku kde skončila Vejsadova Bohemka, kterou teď po letech chce jakoby obnovit,

Reagovat
Shevchenko

Reagovat
smazaný uživatel

Do toho založil ještě jiri-fcb klub přátel Líného Tondy Dloubáka, ale momentálně se soudí s Kaprem o výnosy z reklamních předmětů.

Reagovat
Liquid

Reagovat
Liquid

ještě bych doplnil, že svaz to tomu Střížkovu uznal, ale když začli fanoušci dělat "novou starou" Bohemku pod názvem Bohemians 1905, tak najednou svaz obrátil, že to bere zpět a Bohemians Parha, se musí zpátky přejmenovat na Střížkov, což ale Kapra na*ralo a dal to k soudu a po právu ten sou vyhrál, protože to z***vili ti svazáci, protože ochranou známku Bohemians, neměli nikomu jinému schvalovat, takže děj se co děj, máme v Praze 3 Bohemky- Madonna Mia, to je možný jenom tady

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

asi tak. A z toho mi vychází, že nejpravější Bohemka je ta Vejsadova

Reagovat
smazaný uživatel

Bych zrušil všecky tři Bohemky než se hádat o tom která je pravá a bude klid!!!!

Reagovat
smazaný uživatel

když už jsme v té EU, tak bych zrušil všechhy evropské Sparty, než se hádat, která evropská Sparta je ta pravá .....

Reagovat
Liquid

souhlas a z Letný udělat Kaplického knihovnu

Reagovat
smazaný uživatel

a z Edenu parkoviště pro nedaleký TESCO

Reagovat
Shevchenko

To je konečně názor.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

stejně jako zrušit všechni české Baníky a nakonec i Slávií jsou čtyři prdele. Slovanů je všude okolo taky dost.

Opravdu příspěvek hodný zamyšlení

Reagovat
smazaný uživatel

a když to vezmu do detailu, tak Spurs nejsou jen v Londýně, ale i v San Antoniu, aproto nevidím jediný rozumný důvod je nezrušit taky ...

Reagovat
smazaný uživatel

svět je plný různých United, Rovers, Spart, ale je v něm jen jeden Hotspur......

Reagovat
smazaný uživatel

sám jsi si naběhl ...

Reagovat
smazaný uživatel

spíše jsem s váma vyběhl....

Reagovat
smazaný uživatel

no, když myslíš ...

Reagovat
Shevchenko
Reagovat
smazaný uživatel

Mělo by se ty klokany v té Praze vystřílet, množí se tam jak krysy Vejsada to je ten hajz*l co chtěl vytunelovat Opavký fotbal? Tomu by měli vůbec zakázat vyslovit slovo fotbal a nejlíp zakázat chodit po trávě

Reagovat
smazaný uživatel

Do dnesniho dne pro me byla prava Bohemka ta ze Strizkova, nyni je prava tato. Ti 2005 jsou jen uboha napodobenina a setkani pro smazky a antifaky

Reagovat
smazaný uživatel

Jako sparťan bych měl mít radost,protože bohemáci mi mají být na obtíž.Nicméně není tomu tak.Dokonce se přiznám,že je mám radši než Slavii,Baník,Brno,Olomouc atd.Možná i proto,žýe mám hodně kamarádů Bohemáku a musím říct,že tyhle Vejsadovy akce jsou na zvrácení.Je to akorát chytrák,kterej hraje na svým písečku a Bohemka je kdes vzadu.Možná,že vznik 1905 nebyl úplně ortodoxní a podle všech nejposlednějších zásad,ale byl a je pro Bohemku to nejlepší.Tohle je ten pravej soupeř a pravá Bohemka.I pro nás jako soupeře.

Obhajoba skončila

Reagovat
Liquid

tos mě pobavil, že jako pro sparťana máš radši Bohemku než Slavii, ti můžu zaručit, že 100% Slavástů má radši Bohemku než Spartu, jakožto i kteréhokoliv jiného soupeře, prostě Spartě slávisti nefandí

Reagovat
smazaný uživatel

Budeš se divit ale znám Sparťany co maj radši SKS než Bohemku...Nemluvil jsem o lásce,ale o jakési větší averzi.

Reagovat
smazaný uživatel

sparťan je v první řadě atislávista,baníkovec,klokan,brňák a pak sou ostatní povly prostě sparta proti všem

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Zdroj Spartaforever.cz:

Bylo to nejhorších sedm minut v historii Sparty. Sedm nekonečných minut stále se stupňující bezmocnosti. Dokud je hlasatel neukončil oznámením výsledku, který znamenal, že Sparta sestoupila z první ligy. Stalo se to pouze jednou. A opravdu bych nikomu nepřál poznat pocit, s jakým jsme opouštěli tribuny na Letné, přesto bych rád vysvětlil, jak vznikl, když Sparta ztratila do té doby unikátní postavení mužstva, které nikdy neopustilo nejvyšší soutěž.

Objektivně je potřeba říci, že Sparta odehrála v ročníku 1974 / 1975 špatnou sezónu. Angažmá trenéra Ivana Mráze skočilo pět kol před koncem ligy fiaskem a díky tomu Sparta před posledním kolem neměla osud ve svých rukou. Nezískala bod potřebný k záchraně v předposledním kole v Plzni.

Karty byly ve 30 kole rozdány jednoznačným způsobem. Sparta hrála doma s Teplicemi, kterým o nic nešlo. Druhý adept na sestup Třinec hostil třetí tým tabulky Bohemians. I hloupějším fanouškům bylo jasné, že Sparta doma Teplice porazí a může dojít i na výhru Třince. Skoro nikdo by si však nevsadil, že Třinec porazí Bohemians výraznějším skóre než Sparta Teplice, protože právě podíl skóre při rovnosti dvaceti sedmi bodů posílal jeden z těchto týmů do druhé ligy. Navíc Bohemians mohli skončit druzí, protože Slovan Bratislava bojoval s druhým Interem Bratislava o titul.

Třinec však vedl v desáté minutě 2:0. Sparta kontrovala do poločasu zvýšením na 3:0 a když po osmi minutách dal Jiras na 4:0 propadli jsme iluzi, že je Sparta zachráněná. Třinec vzápětí kontroval na 3:0 a počkal si na konec utkání na Spartě. I když obě utkání měla začít stejně, v Třinci to porušili a tak měli k dobru sedm minut.

Není od věci uvést sestavu Bohemians : Kozinka – Loukota, Valent, Prokeš, Vejvoda – Jelínek, Panenka, Vokáč – Š. Ivančík, Mastník, Jarkovský. Trenér Musil a sekretář klubu Jaroslav Houška. Ten ve svých pamětech Fotbal na prodej z roku 1996 věnoval zápasu v Třinci samostatnou kapitolu Jak sestoupila Sparta. Lze se v ní mimo jiné dočíst, že očekával peníze od Sparty. Ta však Bohemians nedala ani korunu. Houška požadoval za prohru svého týmu přestup rtuťovitého obránce Pauříka, kterého si funkcionáři Třince cenili na 300 000 Kč. Pauřík nakonec skončil ve Slávii, protože zápas neprodal Houška. S funkcionáři Třince se dohodli někteří hráči v zelenobílých dresech. „ Přes brankáře Frantu Kozinku a jeho bratra zpracovali pět našich klíčových fotbalistů.“, píše Houška a dodává: „ A pak na stadionu na Borku propukla neuvěřitelná fraška. V 6. minutě se trefil Onufrák , v 10. Pospíšil a my měli zaděláno na debakl. Zpočátku se mu snažili zabránit Jílek, Mastník, Loukota, Valent a Vokáč, ale nakonec i oni rezignovali. Stáli proti nim nejen soupeř a rozhodčí, ale i někteří spoluhráči. „Kozinův“ bratr seděl na tribuně a tašku s balíkem peněz držel celou dobu mezi nohama.“

Hráči Bohemians nám skutečně dokázali, že hranice ubohosti opravdu neexistovala. Prakticky se hvizdem na Spartě šel poprvé vypomoci obraně Antonín Panenka. Bylo to potřetí nebo počtvrté v celé sezóně, co se rozhodl vrátit do vápna. Fauloval. Penalta pomohla Třinci zvýšit na 4:0. Třinec nepřipustil drama do poslední minuty a vzápětí završil debakl klokanů Svoboda. Skóre 5:0 znamenalo, že Třinec měl o dvě setiny gólu lepší skóre než Sparta. Zachránil se.

Konec ligy byl natolik skandální, že bylo z politických důvodů lepší jej zamést pod koberec, než někoho potrestat. To však neznamenalo, že prodání zápasu v Třinci skončilo bez následků.

Třinec se z ligy pakoval bez pocty v roce 1976. Tým Bohemians se na Pohár UEFA v ročníku 1975/1976 těšil marně. Neprošel prvním kolem. V dalších ročnících se tým kolem Panenky herně trápil v doplní polovině tabulky a spíše o titulu se ve Vršovicích začalo hovořit o sestupu. Kozinka byl jedním z prvních, který odešel. Pracně budovaný tým se rozložil, peníze z Třince jej jakoby ochromily.

Sparta naopak za rok slavila postup mezi elitu před vyprodaným stadionem. Opět jsme skandovali „ Sparťanská šlechta“, ale již navždy v nás oproti předchozí generaci fanoušků Sparty zůstal stín.

Nedělám si jakékoli iluze, že třinecký debakl byl jediným prodaným zápasem zmíněného ročníku nebo první ligy v historii českého fotbalu. Budu souhlasit s každým, kdo řekne, že Sparta si o sestup řekla nikoli v kole třicátém, ale v předchozích utkáních. Nicméně způsob jakým byl prodán zápas v Třinci pro nás navždy vytvořil nového rivala, pro mne osobně jiného než je Slávia, Baník nebo ve své době Dukla Praha. Může se někdo divit, že někteří z nás, kteří se o výsledku z Třince dozvěděli přímo na Spartě dodnes Bohemians nenávidí ?

Reagovat
smazaný uživatel

Jednou se ublížilo Spartičce viď. Tak si poplač. Zmiňuješ Fotbal na prodej, tak si to přečti. Taky doporučuju Fotbalová chobotnice a Fotbal nemá logiku. A uvidíš, jak si v té samé době počínala ta bezúhoná ukřivděná Spartička . . . .

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

člověče, ty taky "opalcuješ" kdejakou blbost. No, zůstanu u toho dementa, jak jsi se trefně nazval minule

Reagovat
smazaný uživatel

A nebylo by lepší, abychom se navzájem ignorovali? Předejdeme zbytečným konfliktům.

Reagovat
smazaný uživatel

ee, ty mě klidně ignoruj, já nekastuju lidi na ty, na který reaguju a na který ne (se čtením je to jiné)

Reagovat
smazaný uživatel

Dobře. Budeme tedy nadále na sebe vzájemně reagovat.

Reagovat
smazaný uživatel

ty v jeho sdělení někde vidíš pláč? Tohle jsou jen fakta a že ti to přijde k smíchu, je zvláštní. Neboj, budu se tě pamatovat a vysměju se ti kdykoliv na něco obdobného jen z druhé strany budeš nadávat

Reagovat
smazaný uživatel

napiš si mě do památníčku. Třaba tohle: "Hráči Bohemians nám skutečně dokázali, že hranice ubohosti opravdu neexistovala," to je pláč hele. Ale tak se nezlob viď a přečti si ty knížky. To co tenkrát udělala Bohemka byl docela častej jev.

Reagovat
smazaný uživatel

ale samozřejmě, že se to dělá, dělalo a dělat bude, ale mě přijde divný se tomu idiotsky smát

Reagovat
smazaný uživatel

smál sem se tomu jak je to napsaný, ale nevim jak rozeznáš jestli je tenhle idiotskej a tenhle třeba ne. Možná je víc idiotskej tenhle , ale nejsem si jistej vůbec.

Reagovat
smazaný uživatel

tak myslím, že pokud se směješ takovéhle věci, tak je idiotskej tenhle "" i tenhle "".

Reagovat
smazaný uživatel

To jsem rád, že sme si to vyříkali. Teď si běž udělat úkoly a šup do hajan.

Reagovat
smazaný uživatel

tvoje nazývání všech ostatních "dětmi" nebo "školáky" je vcelku divné. Mám z tebe neblahý dojem, že jseš ty ten nejmladší v diskusi

Reagovat
smazaný uživatel

všech ostatních?

Reagovat
smazaný uživatel

jestli se nepletu, tak tvoji formulku o věku protidiskutéra jsi použil dnes už minimálně podruhé a z toho mi vyplývá, že tím, že budeš stále a pořád poukazovat na věk protidiskutérů, nevyjde najevo, že právě ty jsi nejmladší a je ti to blbé, dokonce se cítíš v kolektivu starších méněcenný a bojíš se, že kdyby vyšlo najevo, že jsi nejmladší, ostatní tě a tvé názory přestanou považovat za relevantní.

Ale trochu tě uklidním, tvé názory nikdo nebere i teď, kdy ze sebe děláš šíleně dospělého

PS: rád říkám věci, jak jsou. Pokud jsem nějak urazil tvoje city, tak je mi to ale úplně jedno

Reagovat
smazaný uživatel

mýlíš se, dnes jsem ještě s nikým nediskutoval. Tak se uklidni prosimtě!

PS: Nikdy nemluv za ostatní.

Reagovat
smazaný uživatel

asi jsem si tě z někým spletl, každopádně tohle podsouvání věku je prostě ubohé

Jsem si jist, že nemluvím za druhé

Reagovat
smazaný uživatel

- tvé názory nikdo nebere i teď, kdy ze sebe děláš šíleně dospělého - Nikdo jako ty sám za sebe?

Ale jinak díky. V práci je teď celkem klídek a tak mi to s tebou perfektně utíká.

Reagovat
smazaný uživatel

to jako mluvím za tebe?

Reagovat
smazaný uživatel

nenene, hele nech to bejt. Nic ve zlim. Pomalu končim v práci, tak se měj. Jinak, myslel jsem to tak, že když říkáš, že mé názory nikdo nebere, tak mluvíš za ostatní.

Reagovat
smazaný uživatel

Kristova noho, co děláš, že končíš v práci o půl osmé?

Já teda končím o půl třetí a i tak se to někdy pěkně tááááááhne

Reagovat
smazaný uživatel

to jo . . . Dělám směnej

Reagovat
smazaný uživatel

Jen podotýkám, že i kdyby tam pláč byl, tak mým cílem bylo spíše informovat o tom, proč nemají někteří Sparťané rádi Bohemku. A článek jsem samozřejmě nepsal já.

Reagovat
smazaný uživatel

jasná věc

Reagovat
smazaný uživatel

No co k tomu rict jenom ze to co dela Vejsada je fakt nemozny....jenom se snazi rozestart nasi 1905 a jeste k tomu spojit vsechny bohemky to mohlo napadnout jenom debila co ma nakej nador na mozku jinak to nechapu jak chtej spojit bohemky kdyz napr Strizkov ani bohemka neni?to ze ma jako loho klokana a nebo ze pouziva zelenobily dresy nic neznamena...Bohemka je jenom jedna a to je Bohemians 1905!!!!!

Reagovat
smazaný uživatel

- tvé názory nikdo nebere i teď, kdy ze sebe děláš šíleně dospělého - Nikdo jako ty sám za sebe?

Ale jinak díky. V práci je teď celkem klídek a tak mi to s tebou perfektně utíká.

Reagovat
smazaný uživatel

omyl

Reagovat
smazaný uživatel

ja budu reagovat na to, kdo je vlastne prava bohemka? ...

za prve chci rict ze fandim bohemians 1905 (to me ale neovlivnuje v tom co tu budu psat)

za druhe chci rict rict ze bohemka, at uz jakakoliv je spravna pro jakekoliv fanousky, a jestli budou fandit te z vrsovic nebo ze strizkova a nebo te nove od vejsady tak je uznavam a jejich nazor nezpochybnuji a beru je jako kazdy fanouskovsky nazor ...

ale kazdy kdo fandil bohemce pred tim nez ji potopili uznavali tondu panenku a dalsi hrace jako bohemaky - a zamerim se treba jen na panenku a kazdy fanda ceskeho fotbalu vi pro koho tonda panenka dycha a kdo je jeho vyvoleny klub...

antonin panenka je bohemak - to nikdo zpochybnit nemuze - antonin panenka fandi bohemce - to nikdo zpochybnit nemuze - antonin panenka kope za starou gardu bohemky a to nikdo zpochybnit nemuze - antonin panenka je bohemak a to nikdo zpochybnit nemuze a antonin panenka stoji pri bohemce a kdyz se ho nekdo zepta, ktera to vlastne je tak odpovi - BOHEMIANS 1905 - takze se ptam - hrac ktery udelal z bohemkou mistrovsky titul nevi s kterym tymem titul udelal ??? lidi, ruku na srdce, uvedomte si konecne ze ceskou bohemku tvori historie a fanousci,at uz v dobrem ci zlem, a ne zadny trouba ktery chce jenom prachy (napr. pan Vejsada - ktery, kdyby mel kapku soudnosti, tak by drzel hubu a krok) a nebo jini kteri se jak pijavice na teto zalezitosti prizivuji...

strizkovaci - jak je mozne ze tonda panenka vas neuznava za bohemaky?? nebude to tim ze nejste temi nastupci bohemky z 80 let, kteri udelali titul??? ja vas uznavam - uznavam za strizkovske bohemaky, ale historie bohemians praha vam nenalezi tak si to konecne uvedomte - treba strizkov ma svou historii tak proc by si mel brat jinou ?? at je klidne bohemians most, bohemians plzen, bohemians ostrava, bohemians jičín nebo bohemians brno, ale ti si pisou svoji historii a neschovavaji se za jiny tym ...

rad bych slysel nazor a argument nekoho kdo mki toto vyvrati ....

Reagovat
smazaný uživatel

vyvracet ti nic nebudu, jen poznamenám, že Panenka s Bohemkou žádný titul neudělal, pokud vvhrál nějaký titul, tak to bylo s Rapidem

Reagovat
smazaný uživatel

Přesně tak, odešel před mistrovskou sezónou, ale jinak s příspěvkem souhlasim.

Reagovat
smazaný uživatel

safra - tak jsem to zkonil - ale berte v potaz ze jsem to psal ve 4 rano ... - ja vim to neukecam

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele