
Matix_21

15.06.2010 16:54
Premrhané 3 body

Inak sa to hodnotiť nedá ...

S. Horcoff

15.06.2010 16:54
teďka už to budou mít bratia s postupem hodně těžký...Zéland měli bezpodmínečně porazit

madridcan

15.06.2010 16:55
Ale inak trosku uzkoprsost tvrdit,ze Vittekov gol bol ofsajd...

Liquid

15.06.2010 16:57
byl o tom žádná

Kily

15.06.2010 17:02
rozhodující není to, kde mají hráči nohy, ale zohledňuje se postavení těla, v tom případě to ofsajd byl, nebyla to ani klasická hraniční situace, kde hrají roli milimetry a nebyl v něm jenom Vittek

lexess

15.06.2010 17:06
Vzniklo to postavenim carovyho, stal asi 3 metry pred linii hracu.

btw3

15.06.2010 17:09
nedristaj... hlavne ze fifa stale zdvoraznuje ze v takychto hranicnych momentoch maju rozhodcovia zvyhodnovat utociacich hracov... a podla grafiky to bolo presne na tej hrane o ktorej rozpravaju... takze ofsajd to podla paragrafov z fify nebol...

Kily

15.06.2010 17:13
cca dvě minuty po té brance to režie stopla v momentě přihrávky a když si uvědomíš, že se opravdu neberou v úvahu nohy, tak to hraniční situace opravdu nebyla, tohle prostě byl ofsajd, ať se ti to líbí nebo ne

laurence

15.06.2010 23:21
ofsajd to byl, ale rozhodně ne jasný, a podle mě rozhodčím nikdo z fify nebude vytýkat, že to pustili...

leroy

16.06.2010 08:37
Podľa tejto tvojej logiky potom ani niečo ako "hraničná situácia" neexistuje. Proste buď ofsajd je, alebo nie.

MigueliFCB

15.06.2010 18:12
Ofsajd to byl, není co řešit...

Losinho

15.06.2010 19:35
Byl to jasný ofsajd...

‡ ŠaňoMach39 ‡

15.06.2010 16:57
Tragédia, to nie je prehratý futbalový zápas ..To by bol život až príliš krásny..Hlavu hore, máme šancu, aj keď malú, budem veriť a fandiť ..Prečo plakať na rozliatym mliekom, makať a dúfať.To musíme.Nech to dopadne akokoľvek, som šťastný že chlapcom môžem na takejto akcii fandiť.
Máme mladý tím, ktorý toho má veľa pred sebou.Hlavu hore!
‡ Slovensko do toho‡
Ako sa hovorí medzi nami : Naspäť cesta nemožná, napred ísť sa musí

Liquid

15.06.2010 16:59
právě, jste Jánošíci přeci, takže chudšímu jste teď daly bodík, bohátýmu Taliansku snad seberete 3, ikdyž spíš to vidím taky na kříž, ale s Paraguayí to bude ještě těžší si myslím

‡ ŠaňoMach39 ‡

15.06.2010 17:00
Kiež by si mal pravdu

madridcan

15.06.2010 16:59
na Slovensku sa skor hovori-Ja to je*em

‡ ŠaňoMach39 ‡

15.06.2010 17:00
To ja nehovorím nikdy, za A) som slušný, za B) žiadny boj nie je napred prehratý

Majo77

15.06.2010 17:08
nepisal ze to ty hovoris ale ze sa to hovori

inak madridcan...

Koubie777

15.06.2010 19:01

28

15.06.2010 16:59
Ta remiza nas bude velmi mrziet ale neva treba makat dalej a vyhrat s Paraguayom.

Typek

15.06.2010 17:00
vždyt jim jen stačí jedna výhra

ehmmm

15.06.2010 17:07
nestaci.. rozhoduje skore.. ked Paraguay so Zelandom vyhra o 2-3 goly tak postupia oni, aj keby s nami prehrali...

Typek

15.06.2010 17:57
coze to slyším prvně že rozhoduje skore místo vzajemnych zapasů....

ehmmm

15.06.2010 17:58
je to tak.. bohuzial pre nas

Filipow

15.06.2010 17:01
ale..Zéland podle fotbalové historie byl favorit..a já viděl prvních 20min..a to byli také lepší..

‡ ŠaňoMach39 ‡

15.06.2010 17:02
Naša historia je ale veľmi krátka, ako samostatného štátu..26 rokov..

‡ ŠaňoMach39 ‡

15.06.2010 17:03
23, samozrejme

marty9637

15.06.2010 17:03

‡ ŠaňoMach39 ‡

15.06.2010 17:04
No a nie?!1939 - 1945 a 1993 - teraz

28

15.06.2010 17:08
Pokial viem tak 39 - 45 sa nerata

‡ ŠaňoMach39 ‡

15.06.2010 17:08
Ale prečo nie?

28

15.06.2010 17:13
No lebo terajsia republika nenadvazuje na tu vojnovu ta sa vnima iba ako satelit Nemecka a nie samostatna republika. Aj ked svojim sposobom bola:D

‡ ŠaňoMach39 ‡

15.06.2010 17:14
Satelit Nemecka...Pcheeee..Hlavne že teraz nie sme satelit, kolónia EÚ..

28

15.06.2010 17:16
Ja som nepovedal ze teraz nie sme satelit:D Ja len vravim ze oficialne sa to nerata do nasej samostatnosti.

‡ ŠaňoMach39 ‡

15.06.2010 17:19
Oficiálne..

28

15.06.2010 17:20
Oficialne a povedal by som ze aj väčšina ludi to neberie ako samostatnost je to o nazore cloveka ale to sme odbehli od futbalu:DD

‡ ŠaňoMach39 ‡

15.06.2010 17:22
Normálny Slovák uznáva!

No, to máš pravdu, ako ty vidíš šancu na postup?

28

15.06.2010 17:25
No tak vyhra s Paraguayom vyhra sTalianska nad NZ výraznym rozdielom a potom len dufat v europske sprisahanie proi Para

‡ ŠaňoMach39 ‡

15.06.2010 17:27
Veríš?

28

15.06.2010 17:30
Juhoameričania su pre nas dost exotika moc s nimi nehravame a ked hrame tak prehrame ako s Chile

Ale treba verit vo vyhru. A verim vo vyhru.

‡ ŠaňoMach39 ‡

15.06.2010 17:30

28

15.06.2010 17:31
A čo ty Šaňo veris?

‡ ŠaňoMach39 ‡

15.06.2010 17:34
Dúfam, verím, fandím, ako správny Slovák

28

15.06.2010 17:36
Spravne ja sice niesom velky fanda nasej repre ale verim.
A este k tomu co som pisal o tych normalnych ludoch zvolil som zle slovo tam malo byt bezny ludia

‡ ŠaňoMach39 ‡

15.06.2010 17:43
My ,,extrémisti,, áno !

No ja fandím Slovensku vo všetkých športoch, aj keď im nerozumiem a zaspávam pri tom...Nechápem, ako Slovák môže niekedy fandiť proti Slovensku, vysmievať sa...

28

15.06.2010 17:46
Tak urcite nielen extremisti ja tam vidim tiez par pozitiv a to niesom extremista.
No ja priznam ze niekedy mam problem fandit nasim hokejistom alebo futbalistom a povazujem sa za Slovaka a som rad ze tu zijem

‡ ŠaňoMach39 ‡

15.06.2010 17:54
Podľa našich zasvätených médií, antifašistov a ďalších odborníkov na históriu v tom prípade
,, extrémista,, si a mali by ťa postaviť k stene! Minimálne
Prečo?Je pravda že človek je niekedy naštvaný a závidí treba práve vo futbale fanúšikom Španielska ale nakoniec si vždy uvedomím, že by som to nikdy neurobil a nič by mi to nedávalo...A zostávam ďalej verným, naivne veriacim fanúšikom nášej krásnej krajiny..

28

15.06.2010 18:03
Tak v nasich mediach je to sami odbornik

.
Tak ja neviem ja som velky fanda Talianskej reprezentacie vzdy som nasim prial postup na MS ale ked budu hrat s ITA tak dufam v remizu.

‡ ŠaňoMach39 ‡

15.06.2010 18:21
No fujj

Ale ak by to stačilo na postup, pre mňa za mňa ..

28

15.06.2010 19:29
No ja pevne dufam ze porazia Paraguay a uz bude stacit len ta remiza

marty9637

15.06.2010 17:08
Jo no.. To jste byli samostatní jako kráva

krleš

15.06.2010 17:09

je to vůl.

‡ ŠaňoMach39 ‡

15.06.2010 17:11
A čo som povedal zle?!

‡ ŠaňoMach39 ‡

15.06.2010 17:10
Zato teraz sme skutočne slobodní ..keď o nás bez nás rozhoduje slávna EÚ a jej okupačná modrá handra všade namiesto našej ..

marty9637

15.06.2010 17:11
Volíte si co a koho chcete.. pokud by jste si zvolili někoho kdo by chtěl zrušit váš pobyt v EU, tak to prostě uděláte.. To je svoboda

marty9637

15.06.2010 17:03

Filipow

15.06.2010 17:04
já taky počítal posledních 20 let kámo..

to byl Zéland 2x na MS..

‡ ŠaňoMach39 ‡

15.06.2010 17:07
1939 : Slovensko - Nemecko 2:0

Potenciál bol

‡ ŠaňoMach39 ‡

15.06.2010 17:08
Prepáčte, mala byť reakcia

Filipow

15.06.2010 17:09
tak proto Hitler vyhrásil 2. S.V

lexess

15.06.2010 17:11

"Hitler vyhlásil válku" ...

‡ ŠaňoMach39 ‡

15.06.2010 17:13
No jasne, za všetko môžeme my!

minoLFC

15.06.2010 17:16

‡ ŠaňoMach39 ‡

15.06.2010 17:46
Mimochodom, gol dal aj Žid Taussig

Filipow

15.06.2010 17:50
Tak proto byl Holocaust na židy..

ehmmm

15.06.2010 17:09
ked toto je mala tak jaka by bola ta velka ?

Xavi8

15.06.2010 17:10
ta len pride v poslednom zapase na ucet Talianska

ehmmm

15.06.2010 17:17
ze skoncia druhy za Paraguayom ?

Xavi8

15.06.2010 17:46
spolocna remiza, ktora posunie obidvoch do osemfinale

ehmmm

15.06.2010 17:56
lenze dolezite bude aj prve miesto.. ked Taliani napr vyhraju len o gol so Zelandom, aj my s Paraguayom.. tak budeme mat na vlas rovnake skore aj body, co ani neviem jako by sa potom rozhodlo o 1. mieste.. lebo ten co u nas skonci 2. bude asi hrat s Holandskom osemfinale.. ten prvy bud Japonsko, Kamerun alebo Dansko..

madridcan

15.06.2010 17:09
Vlado oblek ako Don Carleone

jiri - fcb

15.06.2010 17:19
Tak zase´se na to podívejme tak, pane Weiss, že nebýt toho vyrovnávacího gólu, tak by byla pro Zéland velká sportovní tragédie prohrát gólem z ofsajdu

.
Slováci byli určitě fotbalovější, vyzrálejší, sehranější, ale nebyli nebezpečnější - Zéland měl jednu zbraň vzduch. Z ní tři šance a jednu proměnil. Nakonec plichta zasloužená

marty9637

15.06.2010 17:20
Gólem z ofsajdu? Tohle se dle doporučení FIFA má pouštět..

jiri - fcb

15.06.2010 17:28
vůbec ne. Pouštět se mají jiné situace - když jde útočník k brance a obránce od ní. To není v lidských schopnostech rozeznat, co je a není ofsajd. Tahle situace byla jasná - Vittek byl v ofsajdu velkém a obránci ho jen svým pohybem k bráně zmenšil, nicméně nevymazal úplně. Tady byl ten ofsajd jasný - Vittek v něm byl několik okamžiků

marty9637

15.06.2010 17:32
Není pravda.. Nebyl tam celým tělem.. A hraniční ofsajdy se pouštět mají.

jiri - fcb

15.06.2010 17:47
pokud je útočník v ofsajdu tak dlouho, jak tam byl Vittek, tak by to měl pomezní vidět. To není žádná sporná situace nebo tak něco. Nezlob se na mě, ale i kdyby tam byl o dvacet cenťáků, tak to musel pomezní vidět. Nebyla to v žádném případě složitá situace

marty9637

15.06.2010 17:49
To nebyla složitá situace.. Tohle se prostě pískat nemá

To není o složitosti situace, to je o tom, že takhle malinkatý ofsajd se má dle nařízení FIFA nechávat..

Azazelo RD

15.06.2010 17:51
Ofsajd se má pískat vždycky. To že se to má pouštět znamená, že když to bylo těsný a rozhodčí si není jistý, tak dle Fifa má situaci pustit.

marty9637

15.06.2010 17:52
Tenhle ofsajd nebyl ani o tělo.. byl tam snad jen nohama..

Tyhle ofsajdy se pískat nemají.. Naprosto správně posouzený.

Azazelo RD

15.06.2010 18:03
Asi jsem viděl něco jiného. Ale pořád mám pocit, že nechápeš ten princip. Ofsajd se má pískat vždycky! O nos, o chlup, o bimbas, to je jedno. Pouštět se to má, když si rozhodčí není jistý, aby nedocházelo k tomu, že rozhodčí alibisticky odpíská vše, aby neudělal chybu.

jiri - fcb

15.06.2010 17:53
přesně jak píše člověk nademnou - nechávat se mají situace, kdy si nejsou sudí jistí, protože blbě vidí, nebo prostě nejsou schopni rozhodnout. Tohle je ale úplně jiná situace - Vittek byl v ofsajdu několik metrů a nevrátil se z něj. Pomezní to MĚL VIDĚT A MÁVNOUT.

Schevchenko

15.06.2010 17:57
Ofsajd to bol uplne jasny, ten gol platit nemal...
Ale nic to nemeni na tom ze sme boli lepsi a mali sme vyhrat, ofsajd neofsajd

Schevchenko

15.06.2010 17:29
Je to skoda, futbalovo sme boli niekde uplne inde ako nas super, min. o triedu vyssie. Zeland mal 2 sance zo vzduchu, z ktorych jednu vyuzil, ale my sme mali krasne akcie a jedine co sme spravili zle bolo, ze sme nedali viac ako jeden gol. Teraz mrzia spalene 100-percentne sance Vitteka a Sestaka. Aj Hamsikovej strele nechybalo mnoho... skoda...
Ten kto tvrdi ze remiza je zasluzena a neboli sme lepsim a nebezpecnejsim tymom je bud slepy, alebo zaslepeny

Xavi8

15.06.2010 17:41
zasluzena urcite nebola

jiri - fcb

15.06.2010 17:51
řeknu to tak, že pokud by měl někdo vyhrát, byli jste to vy, ale ta plichta tomu zápasu sedí dle mě víc. Na šance to bylo vyrovnané, pod nějaký velký tlak jste Zéland nedostávali a za to, jak jste se stáhnuli a vykašlali jste se na útok jste si o vyrovnání koledovali. Ale asi jsem slepej nebo zaslepenej, nevím

Xavi8

15.06.2010 18:22
Hru sme okrem prvych 20 - 25 min ked pracovali nervy a hrali sme na nezmyselne nakopavane lopty a poslednych cca 10 min, ked sme sa az privelmi stiahli mali pod kontrolou. Na sance da sa povedat skoro vyrovnane(golovejsie mali nasi), herne sme boli o triedu lepsi, zaco si teda NZ zasluzil tu remizu?Viem, ze nas vykon dokopy za nic nestal, ale NZ hral este vacsie nic, proste jednooky so slepym a tak si myslim, ze o ten gol sme si vyhrat zasluzili

Nechapem jak si mozes mysliet, ze remiza by tomu zapasu viac svedcala, ale ved kazdy ma vlastny nazor. A po inkasovanom gole v poslednej minute nadstaveneho casu som moznoze zaslepeny zase ja

Majo77

15.06.2010 17:53
ty si to teda rozobral ako profik

jiri - fcb

15.06.2010 17:55
a jejej, nervy pracují

Majo77

15.06.2010 18:03
len som na teba reagoval z coho usudzujes ze mi pracuju nervy?

‡ ŠaňoMach39 ‡

15.06.2010 17:19
Som kvôli vám rozlial kafe!

madridcan

15.06.2010 17:25
OT: INIESTA

http://www.youtube.com/watch?v=ze5-FP3Pz2E&feature=player_embedded

marty9637

15.06.2010 17:28

Xavi8

15.06.2010 17:41

božský John

15.06.2010 17:32
Bača místo toho aby byl celej šťastnej,že je na MS a uhrál remísu,tak radšej remcá,že nevyhráli ...už jsou skoro jak my

Schevchenko

15.06.2010 17:37
A tolko pepíčkov z tromi ľudovymi, co sa vynorilo v tom clanku s preview zapasu som naozaj necakal....
Ze najhorsi zapas na MS? Oproti tej holomajzne co teraz pozeram v TV (Portugalsko - CIV), Slovincom s Alz alebo tragikomedii Francuzov (+ som este videl Nemcov tam hrala Australia smiesne) to bol najlepsi zapas aky som videl co sa tyka futbalovej kvality. Nasi ukazali kombinacne schopnosti, ake som nevidel v ani jednom z predosle menovanych zapasov. To ze Zeland hral ako hral je vec druha.... Mali sme vyhrat... skoda, ak budeme hrat takto aj proti Paraguayu a Taliansku verim ze este mozeme postupit
Este jeden palec hore musim dat domingovi

Ako jeden z mala mal objektivne komentare

božský John

15.06.2010 17:40
Tolko pepičkov tu je,protože to je českej server, hold s tim se už musíte smířit mno ..

Schevchenko

15.06.2010 17:44
Ja nemam nic proti cechom, chodim tam celkom casto a mam tam kamaratov a rodinnych znamych, ale s prepacenim hubovat do toho zapasu len preto ze sme ho hrali my je trapne. Si kukni jak hraju Portugalci, to je hroza a des, alebo ako hrali Slovinci. S kvaltou nasho zapasu sa to neda porovnavat

marty9637

15.06.2010 17:45
Portugalci se Slony hrají ve dvakrát větším tempu.. Ten zápas je mnohem kvalitnější.

Schevchenko

15.06.2010 17:49
Neviem ci pozerame ten isty zapas, ale oznacit zapas v ktorom za cely jeden polcas je jedina ako tak vzrusujuca situacia strela Ronalda zo 40 metrov do zrde je trochu nadsazka
Proti Zelandu netreba hrat vo vysokom tempe, hrali sme to co sme potrebovali, sanci bolo dost, len ich bolo treba premenit a odmakat to az do konca. Pre mna boli nasi prijemne prekvapenie co sa tyka futbalovej stranky zapasu

marty9637

15.06.2010 17:51
Já ti to řeknu takhle.. Když se hraje okresní přebor a výsledek je 8:7 po obrovském množství šancí.. Tak taky nebudu říkat, že ten zápas byl kvalitnější jak Liga Mistrů.. Tohle je absolutně jiná liga co se týče rychlosti hráčů, individuální kvality apod.

Schevchenko

15.06.2010 17:55
Tak kazdy ma na futbal asi ine meritka. Ja sa radsej pozrem na zapas kde su nejake pekne kombinacne akcie aspon s akymi takymi sancami a zakoncemin, ako na nudny futbal v strede pola, bez sanci a z trubenim psychodebilnych vuvuzel

Je mi jedno ci sa to hra vo vyssom tempe alebo lazo plazo, pokial za cely polcas vidim jednu strelu zo 40 metrov.
Uznavam ze ten druhy polcas bol lepsi, Gervinho tam mal nejake pekne prieniky + v zavere ta sanca Drogbu... ale Portugalci hroza

marty9637

15.06.2010 17:59
Ale jo !! Já mám taky raději ten přebor než některé zápasy Interu apod.

Ale nemůžu říct, že by ten zápas byl kvalitnější.. To prostě nejde no..

I když bych to řekl rád, jen co je pravda..

ehmmm

15.06.2010 17:40
"ak budeme hrat takto aj proti Paraguayu a Taliansku verim ze este mozeme postupit".. tak toto si zabil, chlape

Schevchenko

15.06.2010 17:45
A co sme robili zle? Nasim mozem vytknut 2 veci. Ze nepremenili dalsie sance ktore si vypracovali a poslednych 20 minut odchodili a boli si isty vitazstvom. Ak toto v dalsich zapasoch nenastane a budeme predvadzat futbalovu kvalitu ako sme predvadzali dnes tak vyhrame

ehmmm

15.06.2010 17:46
ked myslis..

marty9637

15.06.2010 17:41

Já vám fandím.. Ale tohle je fakt moc hele...

‡ ŠaňoMach39 ‡

15.06.2010 17:44

?Musíme hrať o mnoho lepšie, vytvárať a hlavne využívať šance ..

Scalpelexis

16.06.2010 01:31
Promin? Jestli budete hrat takto, tak dostanete od obou naklep. Sloni s Portugalci byl mnohem zajimavejsi zapas, kvalitativne uplne jinde jak Vas. Musite zabrat vic.

Krausio_Real_M

15.06.2010 17:59

, sorry slovenští bratři, musím se v kouktku duše zasmát, ale je to smůla

cresposuper

15.06.2010 18:42

‡ ŠaňoMach39 ‡

15.06.2010 18:24
Aha, tak Slovákom sa može aj vulgárne nadávať, ale vynadať miestnym idiotom sa už nesmie?!

Kily

15.06.2010 18:26
kdo ti zase kde nadává? byl smazaný původní příspěvek, který tu měl za účel jenom vyprovokovat další hloupou diskuzi a v tom případě je jasné, že se smaže i následná reakce, což by ti mohlo dojít místo toho, aby jsem sem hodil zlostnou reakci

‡ ŠaňoMach39 ‡

15.06.2010 18:27
No ok, tak sa teda ospravedlňujem..

trevor20

15.06.2010 18:44
myslíš ty moje maďary?

Kily

15.06.2010 19:38
myslím tvoje Maďary, pro dnešek jich bylo ažaž, tak jsem spláchl pryč i ty tvoje

trevor20

15.06.2010 19:59
jo, v pohodě, přiznám se, že to bylo provokativní

Bakary3

15.06.2010 18:27
Nezlobte se, nakonec, udělal bych to u jakýhokoliv týmu, ale-

Já to prostě nechápu, měli jste dokonalý rozlosování, porazit Zéland, zvednout si sebevědomí, ale ne.. Pohrdnout takovouhle výhodou je jenom k tomu smíchu.

murderqo

15.06.2010 18:47
nezlob se, ale mali ste vyborne rozlosovane kvalifikacnej skupiny a mali ste jednoznacne postupit na MS ...a hľa..

Schevchenko

15.06.2010 18:48

trevor20

15.06.2010 18:48
aspoň tam neděláme ostudu, máš recht, vy to zvládnete za nás

murderqo

15.06.2010 18:55
ostuda neostuda...to budeme moct konstatovat az po dalsich 2 zapasoch....kto vie, možno motyka vystrelí

trevor20

15.06.2010 18:57
Abych se přiznal, já fám, nefandím, píšu to zcela upřímně, favoritem je pro mě Paraguay a přeju Zélandu. Ale musíme si přiznat, že Slovensko je kvalitou vejš než ovce a proto jste je měli porazit. Díky bohu se tomu tak ale nestalo

trevor20

15.06.2010 18:57
*vám

‡ ŠaňoMach39 ‡

15.06.2010 19:02
Trapáčik, v podstate je to ako keby si sa smial niekomu na VŠ, že mu to nejde, keď sám si iba vyučený

božský John

15.06.2010 19:22
Tady se sluší dodat,že vyučený má IQ 160 a vysokoškolák 100
Což by se dalo přeneseně říct o úspěších atd.

Bakary3

15.06.2010 18:53
Jednoznačně postoupit nevim, ale pokud řadíš Vás v porovnání s náma na úroveň Zélandu, pak jo, měli jsme jednoznačně postoupit

murderqo

15.06.2010 18:56
už nefantazíruj ...

centos

15.06.2010 21:25
A zase Slovák nepřežil rýpnutí, to už není ani vtipné

Ereros

15.06.2010 18:50
Kua škoda, ale bol to len prvý zápas.. treba zabojovať, nevzdávať sa, veď nič nie je stratené. Stále môžme postúpiť a ja verím, že sa nám to podarí. Slovensko

Talkers

15.06.2010 18:51
Vše visí na Paraguayi nebo itálii, stejně jako předtím...

Nevidím moc velký rozdíl...

haness3

15.06.2010 18:55
Tak to uz moc sanci nemate, bratri

.

murderqo

15.06.2010 18:58
racionalne zmyslanie mi hovori ,že nie ... ale možné je vsetko..., kazdopadne postup zo skupiny bol uz aj pred MS považovaný za prekvapenie....a teraz to uz moze byt len mega-prekvapko

haness3

15.06.2010 19:00
Ale porad jste na tam lip nez my

.

2miguel1

15.06.2010 18:58
Vo vyhláseniach Fifi jasne znie že napr. to takom postavení pri našom gole ak je zapískaný offside je to CHYBA !!
Toto sa musí púšťať nieže môže.Česi prelistujte si pravidlá futbalu.
- a ešte, boli sme lepší a kto povie že nie a že sme si nezaslúžili vyhrať je blbec
- máme smolu ako národ ...či už pri ZOH a dneska detto

ehmmm

15.06.2010 18:59
smolu?.. do kvalifikacie sme dostali najlahsiu moznu skupinu, to iste teraz na MS a aj na Euro 2012..

2miguel1

15.06.2010 19:01
najľahšia nebola ...postúpili z nej 2 týmy takže určite nebola najľahšia.

ehmmm

15.06.2010 19:08
tak sa opravim.. papierovo najlahsia.. najviac hratelna.. a videli sme ze aj bola..

Klaas

15.06.2010 19:02
v tý fotbalový tragédii nebylo ani poznat, který tým byl lepší

2miguel1

15.06.2010 19:04
mali sme 4-5 golových šanci čo je na týchto MS nadpriemer. NZ mal prvú strelu na bránu v 93 minute

haness3

15.06.2010 19:06
No a co? Dulezity je vysledek.

Klaas

15.06.2010 19:07
Koukal si na stejný zápas? Nový Zéland mohl vést už ve 4.minutě. Za celý zápas si vytvořil tak 3-4 ložené šance

2miguel1

15.06.2010 19:15
v 4 minute a v 93 minute trafili branu ...my sme boli aktívnejší futbalovejší ..mali sme vyhrať ...

haness3

15.06.2010 19:03
Na smulu se historie nepta. A nepta se a ni na to, kdo byl lepsi.

‡ ŠaňoMach39 ‡

15.06.2010 19:05
To súhlas

2miguel1

15.06.2010 19:05
jj máš pravdu ...historia sa pýta na výsledok

Talkers

15.06.2010 19:07
Historie se nebude ptát ani na to, s kým jste bod získali...

‡ ŠaňoMach39 ‡

15.06.2010 19:07

murderqo

15.06.2010 19:21
historia sa totiz dokopy na nic nepyta...

♣Vucinic♣

15.06.2010 19:19
Byl to offside. Pouštět se to má, je-li utočník na stejné linii, popř. a kousíček před obráncem, ale tohle to kousek rozhodně nebyl. Tak či tak, Zeland se musí porazit a co je horší je....oni byli vyrovnaným soupeřem

poky-ACS

15.06.2010 19:07
Hra byla špatná z obou stran, o tom žádná. Podle předvedené hry soudím, že Slovensko už víc bodů nezíská.

trevor20

15.06.2010 19:08

murderqo

15.06.2010 19:11
snád sa mýliš

Losinho

15.06.2010 19:38
Tak tak

Chose

15.06.2010 19:20
ahoj Souhlasím s poky-ACS hra nic moc ani jeden team.Jestli se nezlepšíte tak jedete domů!!!

murderqo

15.06.2010 19:21
i tak musime raz ist domov....

božský John

15.06.2010 19:24
Jak mam Bačům fandit,když se tady sejde tahle elita(neřikám,že všichni,třeba takovej Xavi8 nebo ehmm se chovaj normálně)

FranzJozef

15.06.2010 19:26
Ale nikto od teba nechce aby si bačom fandil

božský John

15.06.2010 19:27
Po Tobě nikdo nechce,abys na mě reagoval a přeci na mě reaguješ

FranzJozef

15.06.2010 19:28
Ja to chcem sám od seba

božský John

15.06.2010 19:29
Já taky,ale je tam ten blok v podobě týhle elitky

FranzJozef

15.06.2010 19:31
Ja neviem, ale ja tu vidím predovšetkým Čechov, ktorí si honia svoje egá na neúspechu druhého. Kebyže jeden, tak dobre, ale toľko, to som fakt nečakal

božský John

15.06.2010 19:32
Těch blbců,co si dělá prdel z vás je tu stejně jako tech vašich blbců,co rejpe do našich ...

FranzJozef

15.06.2010 19:40
Vieš, len väčšina tých "našich" teraz veľmi nemá dôvod rýpať do vašich keďže prežívame sklamanie. Viem, že kebyže vám sa to stane tiež sa vám veľa Slovákov posmieva, ale určite nie v takom množstve a navyše už len toto správanie ukazuje kultúrnosť našich národov. Neviem si predstaviť, že by sa niečo podobné stalo Holanďanom a Nemci by sa im vo veľkom začali vysmievať, bolo by to pod ich úroveň.

marty9637

15.06.2010 19:42
Prosím tě... Koukni na článek o kvalifikaci na MS. Nebo na jakýkoliv jiný článek o naší repre právě bezprostředně po vyřazení v kvalifikaci..

Slováci jsou v tomhle mnohem horší..

FranzJozef

15.06.2010 19:46
Nepovedal by som, nechcem odbáčať od témy, ale ak by si si pozrel diskuziu počas ms v hokeji na hokej.sk tak by si pochopil. Z 600 príspevkov asi 400 typu "dráteníci, ovcomrdi, severní maďari..." Ale ako som povedal, to len odzrkadluje kultúrnosť našich národov, vidno, že nie sme západná európa.

božský John

15.06.2010 19:42
My jsme v tomhle naprosto stejný...
Vy se nám smějete,že tam nejsme a my se vám smějem,že jste remizovali se Zélandem ...je to tim vzájemnym propojenim(si myslim) a podobnym myšlenim....soused má kozu a já ne,ať chcípne...

Schevchenko

15.06.2010 19:44
za toto

Xavi8

15.06.2010 22:33
bohuzial

Schevchenko

15.06.2010 19:28
Najprv si uprac pred vlastnym prahom, potom kritizuj ostatnych
1. bacovia - zbytocna provokacia z tvojej strany
2. kto od teba chce aby si nam fandil? staci ked nebudes pisat stupidne komentare, ako vacsina tej ceskej sebranky co sa tu prezentuje

FranzJozef

15.06.2010 19:28

božský John

15.06.2010 19:31
Tákže,milej Ševčenko, já zamtýno mam(btw. zrovna Ty,kterej nás nazývá pepíčky,bys měl držet hubu :))
K bodu 2, viz vejš. Pro vás platí to samý ...

Schevchenko

15.06.2010 19:36
Neviem preco by som mal drzat hubu. V mojich prispevkoch slusne vyjadrujem svoj nazor. To ze je mozno prehnane pozitivisticky co sa tyka hry nasej repre je vec druha. Stale lepsie ako znizovat sa na uroven ceskych individui, ktorych vacsina "hodnotnych" prispevkov je aj tak zmazana.
Precitaj si diskusiu k preview, 30 el stupido prispevkov miestnych pepíčkov na jedneho stupidneho slovaka a aj to je iba vysledkov zbytocneho provokovania z vasej strany...
Nehadzem vsetkych do jedneho vreca, ale predtym nez zacnes vynasat nejake sudy, mal by si sa na veci pozerat aj s druheho pohladu. Preto moja prva veta bola: uprac si pred vlastnym prahom, pretoze si pred nim rozhodne upratane nemal (aj ked si to mozno naivne myslis).
Pekny den

božský John

15.06.2010 19:38
Proč nemůžu nazývat Slováky jako bači,když Ty Čechy nazýváš Pepíčky?

marty9637

15.06.2010 19:39
Pepíčci jsou v pohodě.. Dokonce to skrývá i sprostý slovo, takže je to cool..

božský John

15.06.2010 19:40
Takže to je v pořádku
Já myslim,že to co jsem psal tady chápe většina diskutérů, jen ten jeden je takovej nezmar...

marty9637

15.06.2010 19:42
Stejně jako Bačové, Maďaři, Ukrajinci...

božský John

15.06.2010 19:39
Btw. za slušný názor bych nepovažoval "českou sebranku" a "českých individui"
To jen tak mezi náma ...

Schevchenko

15.06.2010 19:46
Kazdy ma ine meritka na slusnost. Pre mna je to este celkom slusne, ale ak som tym konkretne teba urazil tak sa ospravedlnujem ani to ani pepíčkovia nebolo myslene ako urazka a nechcel som to generalizovat na vsetkych miestnych uzivatelov.
A co sa tyka tych bacov, nikde som netvrdil ze nas tak nemozes volat, ale ked uz, tak potom nepi vino a nekaz vodu, ked robis v podstate to iste co ja

božský John

15.06.2010 19:48
Bačové jsou pro Tebe provokace....a pepíčkové jsou potom co?

Schevchenko

15.06.2010 19:54
Stlac rewind a skus si to precitat este raz
Podla mna si nemame co zazlievat, pepickovia ci bacovia alebo madari. Vsetko rovnake provokacie. S tym rozdielom ze ja som tu nevynasal ziadne sudy o normalnych a nenormalnych uzivateloch, ked som sa sam nechal tou elitou (teraz myslim ceskou) vyprovokovat.

božský John

15.06.2010 19:57
To je mi upřímně vuřt,jestli jsi vynášel soudy nebo ne(btw. v tom si taky nemáme co vyčítat) ...

FranzJozef

15.06.2010 19:26
Ten výsledok ma až tak nemrzí, skôr predvedený výkon, proste v prípre rozbijeme Kostariku, hráme vyrovnanú partiu s Kamerúnom, porazíme USA a dnes totálny výbuch. Ale nezatracujem našich, viem čoho sú schopní a Paraguay môžme poraziť, ikeď ani to nemusí stačiť.

Xavi8

15.06.2010 21:57
To snad nemyslis vazne

Dovolim si tvrdit, ze ja ako fanusik Barcy som jednym z najvacsich zastancov hlavne herneho prejavu, ale toto su MS a hlavne ide o vitazstva a body, erny prejav ide bokom...

FranzJozef

15.06.2010 19:37
Ale háči získali obrovskéé skúsenosti, ktoré by nikde inde nezískali, čo je pozitívne a dúfam, že ešte ďalšie naberú v ďalších dvoch zápasoch. Za výkon má u mňa z celého tímu palec hore iba mladý Vlado a Šesták.

28

15.06.2010 19:41
Štrba si tu svoju čiernu robotu spravil aj ten by si zasluzil plus

Bakary3

15.06.2010 19:45
Nechci rejpat a chápu tvoje pocity, kdy hledáš na všem pozitivum, i já to dělal po jednom zápase na MS s USA. Ale zkušenosti, i když to byl zápas MS, s Novym Zélandem ? Neblázni..

Schevchenko

15.06.2010 19:49
Kazdy zapas na takom turnaji, na ktori sme sa dostali prvy krat (a mozno posledny

) v historii je obrovskov skusenostou. Navyse pre tak mlady tym....

FranzJozef

15.06.2010 19:49
Skúsenosti som myslel v tom zmysle, že v budúcnosti sa snáď budú vedieť lepšie vysporiadať s tlakom na nich vyvinutým a hlavne toto naše mužstvo je jedno z najmladších na ms a pre nich je dobrá aj skúsenosť s Novým Zélandom.

fantomas

16.06.2010 02:26
Tak tady na soupeři fakt tolik nezáleží..

Ricardo Quaresma 77

15.06.2010 19:47
Mlady weiis je dobrý ale někdy to mco tahá což mě na něm sere,když daly se šestákem narážečku hnedka byly šance

FranzJozef

15.06.2010 19:52
To je jeho možno najväčšia chyba, že niekedy si viac "zasepčí" na úkor tímu.

‡ ŠaňoMach39 ‡

15.06.2010 20:22

FranzJozef

15.06.2010 19:56
Inak na Paraguay by som to postavil nasledovne:
Mucha
Pekarík Škrtel Ďurica Čech
Štrba Zabavník
Weiss Hamšík Stoch
Hološko

FranzJozef

15.06.2010 20:00
Práve dnes sa ukázalo ako veľmi nám chýba Miro Karhan, ani nie svojim futbalovým umom, ale svojou vyzretosťou, skúsenosťami a vodcovstvom.

‡ ŠaňoMach39 ‡

15.06.2010 20:23

Nemám čo dodať, Jožko..

ehmmm

15.06.2010 21:35
je tam predsa Kozak

cervo

15.06.2010 21:41

mne tam naozaj moc chyba, nemal to kto ukludnit v zavere zapasu

afc ajax

15.06.2010 22:20

Ol!ver

16.06.2010 07:12

janejo

15.06.2010 22:36
Malou?

Kaká10

15.06.2010 23:13

Tsigi

15.06.2010 22:48
Já se smál, takže to zas tak tragický nebylo

Xavi8

15.06.2010 22:51
Ja som nevedel ci mam nad hrou skor plakat alebo sa smiat. Samozrejme v 93 to bolo uz jasne

Godwinson

16.06.2010 00:18
200. pro titul mistrů světa pro Francii ...

fantomas

16.06.2010 02:26