Světové talenty: Sercan Yildirim

06.10.2009, 14:47
Aktuality
Zaujalo nás
I přes nespornou kvalitu se příliš tureckých hráčů v předních evropských ligách neprosazuje. Toto pravidlo však zřejmě co nevidět rozbije kanonýr Sercan Yildirim, jenž má potenciál stát se opěvovanou hvězdou.

V pouhých devatenácti letech jsou všichni při pohledu na Sercana přesvědčení, že z něj jednou něco bude. A zřejmě nebudou muset čekat příliš dlouho. Vždyť už nyní je pro Bursaspor, za který v současnosti nastupuje, nepostradatelný. Navíc to již dotáhl až do reprezentace, kde má stabilní místo.

Zatím vychází Sercanovi vše, na co sáhl. V Bursasporu hraje už od mladí a v každé věkové kategorii patřil mezi největší hvězdy. Navíc šlo vše podle plánu, a tak se již v roce 2007 objevil v A-týmu. Nikoliv však jen na skok, jak by si mohl někdo pomyslet, nýbrž natrvalo. Během několika týdnů se vypracoval v důležitého hráče, minulou sezónu už byl pro Bursaspor nepostradatelný. S jedenácti brankami se stal nejlepším střelcem týmu. V současné době si drží výbornou statistiku 24 gólů za 42 zápasů.

Do seniorské reprezentace Turecka se mnohem snáz dostává přes giganty jako Fenerbahce nebo Galatasaray, Sercan to však zvládl i z Bursasporu. Pozvánku dostal na začátku letošního roku. Debutu se ovšem dočkal až letos v červnu a v září vstřelil proti Estonsku v kvalifikačním klání svůj první gól.

Sercan je přirozený talent, který své protihráče převyšuje hlavně v rychlosti, nespornou výhodou pro něj je také skutečnost, že umí zahrát oběma nohama. Dosti připomíná Francesca Tottiho. Kromě útoku totiž dokáže stejně dobře předvádět své výkony také v záloze, což jeho cenu ještě zvyšuje. Kluby z Premier League, kde je o Sercana zatím největší zájem, se tak budou muset plácnout přes kapsu, pokud jej budou chtít získat.

Co říká pozorovatel...

Na Yildirimovi oceňuji především jeho klidnou povahu. Je to mladý útočník, který má velký čich na góly. Hodně se toho od něj očekává, ale je nyní těžké říkat, zda půjde ještě nahoru, až odejde z Bursasporu.

Střela: 9 z 10
Přihrávka: 7 z 10
Bránění: 5 z 10
Rychlost: 8 z 10
Hlavičkování: 7 z 10
Předvídaní hry: 8 z 10
Nynější schopnosti: 8 z 10
Potenciální schopnosti: 10 z 10


Celkové hodnocení pozorovatele: 62/80

41-50 - Zaslouží si pozornost
51-60 - Velká naděje
61-70 - Je na dobré cestě na vrchol
71-80 - Současná extratřída


Vizitka

Jméno: Sercan Yildirim.
Datum narození: 5. dubna 1990
Místo narození: Osmangazi, Turecko.
Výška: 184 cm.
Váha: 80 kg.
Pozice: Útočník, záložník.
Klub: Bursaspor.
Nynější cena: 6 miliónů liber.
Potenciální cena: 22 miliónů liber.

Autor: Tomáš Honajzer / skysports.com

Komentáře (197)

Přidat komentář
smazaný uživatel

Mě by zajímalo kde se poděl Ugur Yildirim...to byl talent!

Reagovat
smazaný uživatel

Kasımpaşa

Reagovat
smazaný uživatel

v heerenveenu hraje..pred par lety vyjral turnaj v primych kopech

Reagovat
smazaný uživatel

Tak ani jedno už není pravda z Heerenveenu odešel Sivassporu pak do Gaziantepsporu a do Kasimpasy a před letošní sezónou už s ním nepočítali takže shořel jako papír a je bez angažmá

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Bakary3

To bych nepřeceňoval, Mistr světa v chytání přímáků je Vaniak, a podívej se, jak mu to tam z nich lítá

Reagovat
smazaný uživatel

No, nevypadá zle...snad se chytne...

Reagovat
smazaný uživatel

Uvidime, jaky bude v Fmku

Reagovat
r.mrazik

no,tam je to opravdu dulezity

Reagovat
smazaný uživatel

Tak já si myslím, že je

Reagovat
r.mrazik

coze? hele...decka...nezerte tu hru tolik

Reagovat
smazaný uživatel

aji kdybych ji žral, tak co? ta hra je přesně udělaná na tyto záležitosti, mnoho klubů ji využívá i na hledání talentů, namátně třeba Everton

Reagovat
r.mrazik

jo,ze by everton si kazdy rok koupil FM misto placeni scoutu? tak jo...a nebo ze Moyes tu hru hraje kazdy vecer?

Reagovat
smazaný uživatel

ty si jako myslíš, že to jsem si vymyslel ne? prostě je to tak, fm obsahuje největší databázi hráčů na celém světě

Reagovat
r.mrazik

to,ze obsahuje je mozny,ale je to porad jen hra...a popravde, o dobrym hraci se vzdy vi,ze je dobry...

Reagovat
kubys

Ale vytahuje si kompletní databázi a nechává zajímavé hráče sledovat, právě podle databáze FM, řekl bych, že to opravdu není zanedbatelné, když si k tomu připočteš kolik má Sports Interactive skautů po celém světě.

Reagovat
r.mrazik

ze by nekdo nechal sledovat hrace jen podle hry je celkem divny...myslim,ze se spolehaji na sve scouty a ne na nejakou hru...

Reagovat
smazaný uživatel

Jenže chápeš, že to není jemnom o hře?

Reagovat
r.mrazik

proboha...a o cem to asi je? ze je tam databaze hracu? a co? myslis,ze se miliony hracu daji rozdelit podle charakteristik a cisel 1-20? rikam,nezerte tu hru tolik

Reagovat
smazaný uživatel

Ježiš, vždyť ti zde bylo naspáno, že Sports interactive má několik tisíc skautů, kteří to sledují! tak se nauč číst.

Reagovat
r.mrazik

nekolik tisic scoutu? tak ted se uz nemusime bavit...jdi si hrat

Reagovat
kubys

"We have well over 1000 scouts around the world – it’s estimated at 1500. We have head researchers in over 50 countries and regions, and the individual scouts report into the heads, who then report into our head of research and his team at Sports Interactive.

Reagovat
smazaný uživatel

tak tomuhle se říká stěr to se povedlo

Reagovat
smazaný uživatel

""We have well over 1000 scouts"

Více než tisíc je několik tisícovek?

Reagovat
smazaný uživatel

děláš si prdel?

Reagovat
kubys

Z matematického hlediska ano Z logického ne

Reagovat
kubys

Počkat i z logického hlediska to je

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Máme přes tisíc skautů - tj 1001+... Tisíce skautů beru jako 2000+ Aspoň logicky

Reagovat
kubys

Ano tisíc+ jsou - (1000, nekonečno), ovšem tisíce, tedy 2000+, jsou podmnožinou

Reagovat
kubys

Ale jo je fakt, že kdyby řekl máme přes 2000 skautů, tak jsou tisíce nezpochybnitelné, takhle se o nich dá spekulovat, ovšem je problém v tom, že následně to číslo bylo upřesněno

Reagovat
smazaný uživatel

A právě na to narážím...

Matematicky není jisté, že over 1000 = tisíce, protože je tu 999 možností, kdy to nejsou tisíce. Pokud počítáme s nekonečnem a celými čísly, tak je to zanedbatelné, ale množina skautů je velmi omezená, tudíž over 1000 se nerovná jistě "tisíce"...

Reagovat
smazaný uživatel

Tu nikto nehovori nic o ziadnej hre, ale o casti tej hry - databaza FM. Sports Interactive ma po svete viac skautov ako ktorykolvek iny futbalovy klub, casto objavia talenty o ktorych popredne svetove a europske kluby nemaju ani paru (napriklad v roku 2005 objavili Corluku ako 18 ci 19 rocneho talenta este tusim v Chorvatskej lige az potom neskor sa onho zacali zaujimat viacere kluby) . Viacero klubov uz sa verejne vyjadrilo ze databazu FM pouziva pri hladani talentov. Samozrejme nikto netvrdi ze si vyhladaju hraca v databaze a rovno ho kupia je jasne ze nanho poslu svojich skautov.

Ta databaza je proste uznavana a velmi uzitocna vec ci sa ti to paci alebo nie, takze tvoje trapne pripomienky o detoch si mozes nechat na doma

Reagovat
kubys

Doufám, že druhý prakticky totožný komentář jej přesvědčí, jinak vážně už nevím.

Reagovat
r.mrazik

stado deti...databaze ano,jenze pochop,ze ten dany scout z urcite oblasti o tom hraci vi,aniz by musel vyjizdet nejakou databazi ze hry...

Reagovat
smazaný uživatel

dement, fakt mi již dochází slov

Reagovat
r.mrazik

debilek,co nepozna realitu...nikdy nerika,ze tam neni velka databaze...o tom zadna (jinak championship managera hraju uz druheho dilu,at je jasno)...ale proste je to stale jen hra a ti hraci,kteri tam jsou jako talenti jsou vsem velkoklubum jasne znamy z vlastnich scoutingu...to pochop zas ty

Reagovat
smazaný uživatel

Ježiš, champions manager je úplně něco jiného, ale prostě to je potvrzené, že kluby s tímto manažérem manipulují, chápeš, POTVRZENÉ

Reagovat
r.mrazik

championship manager je otec serie FM

Reagovat
smazaný uživatel

Vidim ze to nema zmysel, ked je niekto retardovani tak retardovanym zrejme aj ostane... Len jedna vec mi neni jasna, ci si nejaky fake nick co sa hra na dementa alebo si naozaj taky sprosty

Chapes to uz? Databaza Sports Interactive obsahuje hracov z celeho sveta, ku ktorym ma ten dany tym pristup neni mozne aby si ten tym oskautoval cely svet sam, SI ma skautov vsade pretoze sa zivia vylucne tym a to ze take jelito ako si ty o tom nic nevie ta este neopravnuje niekoho kto je s tou vecou oboznameny nazyvat deckom, spytaj sa svojej mami vysvetli ti to

Vysvetlim ti to na priklade: Zoberme si taky Everton, dajme tomu ze ma skautov v 5-tich krajinach sveta (Spanielsko, Taliansko, Francuzko a Nemecko). Neviem ci som to neprehnal lebo na klub ako Everton je 5 skautov dost ale budis... Corluka je Chorvat a Everton v Chorvatsku v tomto priklade neskautuje tak ako by jeho skauti mali o Corlukovi vediet? Myslis ze nejaky iny tym co skautuje v Chorvatsku sa o to s Evertonom podeli? (Napr. taka Barcelona zavola vedeniu Evertonu ze Caute objavili sme v CHorvatsku Corluku vyzera ze z neho nieco bude nechcete ho aj vy?)

Reagovat
smazaný uživatel

3-ti a druhy odstavec mali byt prehodene...

Reagovat
r.mrazik

jakej sprostej? neumis cist? kde jsem sprostej? pro everton pracuje i Czaplar,takze tech scoutu ma mnohem vic,nez ty si myslis...nerikam,ze tam neni velka databaze,jenze ty nechapes,ze o dobrym hraci se vi mnohem drive,nez je v nejaky hre...tyvoe...kluby si pretahujou 14,15 tilety kluky...navic ceska liga tam dve souteze a podobne...ona ta databaze zas tak velka neni,kdyz si to vezmes logicky...ale porad dokola...o dobrym hraci se vi...nebo myslis,ze nikdo neznam Corluku nebo Fellainiho a musel ho najit ve hre?

Reagovat
kubys

Chtěl jsi říct velkokluby si je přetahují...

Reagovat
r.mrazik

dobre,velkokluby

Reagovat
kubys

A tady právě narážíme na problém Evertonu, protože to zcela jistě není velký klub a tu databázi může využít.

Reagovat
r.mrazik

oukej,vyuzit muze,ale pochybuju,ze se dozvi neco jineho,nez uz znaji sami

Reagovat
smazaný uživatel

Ano nic sa nedozvedia, preto su ochotny si za tu databazu aj zaplatit, jezisi ty si strateny pripad

Reagovat
r.mrazik

dyt ta hra stoji necely litr...neni to prece nic extra

Reagovat
smazaný uživatel

1. Jablka a hursky

2. V tej hre sa ti neobjavi naraz cela databaza

3. Garantujem ti ze databaza ktoru SI je ochotne poskytnut klubom je ovela drahsia ako ta hra

Reagovat
smazaný uživatel

Tak tady pan specialista znal Fellainiho již v 15ti, či messiho ve 12ti, hmm, tak tebe by měl někdo angažovat jako skauta

Reagovat
r.mrazik

to samozrejme ne,ale neznali je ani SI

Reagovat
smazaný uživatel

blbeček! jedním slovem blbeček si ty! Opakuji mají skauty, kteří za ten celý rok jezdí, dívají se na hráče sledují prostě mají práci, kterou mají...a podle toho udělají databázi...a jinak, ta hra stojí sice litr, což je stejně jako fifa 10, ale taky není nijak dělaná na grafiku, výhradně se platí práce a zjisšťování hráčů skautům

Reagovat
Tomanatura

Aguero byl výborně hodnocený už ve 14!!! letech v Argentině... To ještě nebyl ani součástí rezervního týmu, no FM už ho mělo jako "vycházející hvězdu".

Reagovat
smazaný uživatel

Ty stale hovoris o nejakej hre, kecas od temy vole. My tu hovorime o databaze to su jablka a hrusky nauc sa taketo veci rozlisovat. Alebo si naozaj tak tupy? Aj skolkar by si uz dal povedat...

Ta databaza je obrovska, myslis si ze by kluby boli take sproste a platili by si za nieco co nemozu vyuzit? Alebo za nieco co uz je davno vsetkym zname? Je jasne ze vela talentovanych hracov ktorych objavili skauti SI su znamy ale ked ich je neznamych aj 10 alebo 20 percent stale je to velmi dobra vec.

Uz s tebou koncim lebo sa nerad bavim s kretenmi ale ak si chces rozsirit svoje obzory (odporucam) precitaj si tento clanok mozno na tu databazu zmenis nazor

http://www.tribalfootball.com/football-manager-2009-breaking-ground-everton-216437

P.S. Je to v anglictine neviem ci ste sa uz v skole ucili po Anglicky ak nie smola prekladat ti to nebudem

Reagovat
kubys

Zvlášť by se dalo poukázat na tuto skutečnost -

"We have provided Everton with our complete database over 370,000 players and staff from around the world, who are all rated with a few hundred stats. There’s a lot of stuff in there that you don’t see in the game or the editor, so they have a definite advantage."

Reagovat
herbage

FMko je blbost a skauti se jím neřídí. Čorluka patřil k hvězdám Chorvatské ligy, hrával pravidelně za repre a odešel do City za slušný balík. Přestupový trh talentů se neřídí FMkem a videjkami na YT

Reagovat
Tomanatura

Neřídí? Sám Moyes řekl, že podle té datábáze si nachází hráče! Prostě si najde hráče, kteří jsou ohodnoceni vlastnostmi, jaké se mu líbí a poté na něj pošle své skauty. Nesnaž se argumentovat tím, že o tom hráči "nutně musí někdo vědět". Ano, to je pravda, ale právě FMko je jedním z prostředkovatelů, kteří jeho schopnosti a um posouvají klubů.

Reagovat
r.mrazik

takze je vlastne skoro zbytecne platit scouty...alex,arsen,jose proste v rijnu zakoupi hru,nakopnou databazi,hodi par cisel a je to...?? jasne,prehanim,ale celkove mi to tu tak pripada...

Reagovat
kubys

Přečti si příspěvek o dva řády výš...

Reagovat
Tomanatura

Ale vždyť ti argumentuju béčkem a ty mi odpovíš céčkem.

Reagovat
r.mrazik

ja chapu,jak to myslis,a ze je mozne takhle vybirat hrace...jen si nemyslim,ze to takto funguje...a argumentace Corlukou a Fellainim,kdyz oba byli dost znamy...

Reagovat
Tomanatura

Nevím, jak to bylo s Čorlukou, ale Fellaini skutečně byl zakoupen i díky pomoci tohoto programu.

Třeba United si podle tohoto programu (údajně) 3 roky zpět našli Witsela a ještě dnes je pořád pod drobnohledem.

Reagovat
r.mrazik

nevim,jak dlouho Fellainiho sledovali,ale uz prece dlouhou dobu se o nem vedelo,ze je to vychazejici hvezda...to same witsel...navic tito hraci reprezentovali sve zeme v nizsich kategoriich...stacilo hodit scouta na nejaky ME15/17...je to fuk...ja jen reagoval na prvni prizpevek,to,co se tu pak odehralo je komedie

Reagovat
smazaný uživatel

Ta databaza je len pomocka pre kluby, aby nemuseli vsetci klubovy skauti skautovat "naslepo". Zopar skautov poslu na talentov ktorych nasli v databaze takze skauti su stale rovnako potrebny ako predtym, jediny rozdiel je v tom ze su lepsie vyuziti

Reagovat
smazaný uživatel

http://www.tribalfootball.com/football-manager-2009-breaking-ground-everton-216437

Aj ty brutus, nechapes ze tu nikto nehovori o FM-ku ale o databaze Sports Interactive. Ale ked si myslis ze o tom vies viac ako kompetentni v Evertone tak ok

A po Corlukovi v roku 2005 ani pes nestekol. A pripadov, ze talenta ako prvy objavili skauti SI je viacero ale nechce sa mi to googlit.

Reagovat
herbage

Od Uglajna, který v Chorvatsku bydlí jsem o Čorlukovi slyšel již někdy v roce 2006 a on sám už o něm věděl mnohem dříve. Neřikám, že ta databáze FM je blbost. Ano, může to být dobrá pomůcka jako počáteční síto, aby si klub utřídil, o koho všeho může mít zájem, ale pak už to je na detasilním pozorování a shromažďování pdorobnějších informací, než že má hráč tackling 85 a shooting 90. Co já zpochybňuji je, že by se někdo rohodnul na základě FMka a hodnocení daného hráče, to je mnohem složitější proces a zdejší děcka to nechápou. Navíc třeba takový Arsenal má mnohem kvalitnější skauting a nějaké Fmka neptořebuje, to je vážně jen pro kluby, které na vrcholový skauting nemají

Reagovat
r.mrazik

Reagovat
Tomanatura

Ale tu ně nikdo netvrdí, že Wenger se kukne do hry a řekne si: ,,Ty vole, 16-ti letý Francouz s technikou 20 a náchylný ke zraněním, bereme ho´´. Oni (Třeba Arsenal ne) využijí té databáze, podle které si případný nákup najdou a poté ho teba půl roku sledují.

Vždyť je to v každém příspěvku, co je na tom nepochopitelného?

Reagovat
herbage

Mě to přijde zcela pochopitelné, jen to doplňuji Nejde přeci koupit Aguerra do Evertonu a čekat, že se tam jeho talent rozvine jako třeba v Atléticu. Proto je důležité sledování apod. Myslím že jde vážně spíše o neporozumnění. Jako pomůcka ta databáze ok, jako výběrový nástroj je to ale ne moc použitelné

Reagovat
Tomanatura

Vždyť je to jasné, to taky nikdo (snad) od začátku netvrdil.

Prostě FM je nejlepší sportovní hra, co kdy vyšla

Reagovat
smazaný uživatel

Ale vždyt se tady o tom celou dobu mluví! Ty is jako myslíš, že my jsme tady mluvili o klubech jako barca a tak? jistě že ne, to je pouhý výmysl z tvé hlavy. Everton velkoklub není, je to nadprůměrný klub a využívá této DATABÁZE, ne hry, jak si myslíš. Arsenal má skauting vypracovaný, ale šahá neustále do stejných misek, nejsou to talenty z každého koutu světa.

Reagovat
kubys

Vypadá to, že máš dnes problém s pochopením psaného textu...

Reagovat
smazaný uživatel

S tymto sa da jedine suhlasit, jedine comu nerozumiem je preco si vo svojom prvom prispevku zacal vetou FM-ko je blbost ked tato diskusia o FM-ku vo svojej podstate vobec nebola...

Ziadny tackling 90 a podobne blbosti tu nikto okrem teba a mrazika nespominal. Tato diskusia bola uplne zbytocna jedine co som sa cely cas snazil tomu trotlovi (mrazikovi) vysvetlit bolo ze ta databaza nie je blbost je to uzitocna pomocka pre kluby ktore nemozu pokryt svojimi skautami cely svet. Vysvetlil som mu to aj na priklade (everton kontra Barca) a aj tak to nepochopil, asi az po 20-tom prispevku uznal ze nieco na tom asi moze byt...

Mne sa zdalo ze ty si to podla toho tvojho prveho prispevku tiez uplne nepochopil, ale druhym prispevkom si to uviedol na pravu mieru takze ok

Reagovat
smazaný uživatel

Teda az na to ze miestne decka tomu nechapu, pretoze miestne "decka" (vratane mna) od zaciatku skoro v kazdom prispevku hovorili o databaze Sports Interactive a o ich vyse 1000 skautoch ktori pozoruju hracov po celom svete. O ziadnej hre a ani o tom ze si niekto vyhlada hraca v tej databaze a podla toho si ho kupi sa az na par uvodnych prispevkov tykajucich sa FM nikto nebavil...

Reagovat
herbage

Místní děcka bylo míněno na místní děcka, které tu zde přijdou s Ochoou či Sánchézem a dělaj machry, jak jsou chytří. Vážně jsi tím nebyl míněn ty

Reagovat
kubys

Hugo Sanchez?

Reagovat
r.mrazik

jedinej trotl je tvuj fotr,protoze te mel striknout do kopriv...

Reagovat
smazaný uživatel

Panebože...

Reagovat
kubys

Kde říkám JEN podle hry? Navíc ta databáze je tak kvalitně zpracovaná, že jako vodítko ti určitě pomůže. Vyjedeš si databázi uvidíš relativně kvalitního hráče, či přínos do budoucnosti a pošleš své scouty, ať se na něj podívají - to je daleko efektivnější než prostě je posílat pouze na zápasy se slovy "Najděte někoho...", takhle máš určitý cíl a víš na co se u toho hráče zaměřit. Vždyť takhle koupený byl Fellaini.

Reagovat
r.mrazik

o Fellainim se vedelo,ze je velice kvalitni a FM hrat kvuli tomu nikdo nemusel...chapes,ze dany scout,ktery se stara o ten ktery region hrat nejakou nepotrebuje?!!

Reagovat
kubys

Říkám, že to je vodítko, myslíš si, že snad má Everton skauty úplně všude? Tenhle fakt, že Moyes si Fellainiho vytáhl hlavně podle FM, je známý snad všem...

Reagovat
r.mrazik

ano,takoveto kluby maji spolupracovniky snad vsude...

Reagovat
smazaný uživatel

A kto tvrdi ze to chce niekto hrat? My tu hovorime o databaze ktoru Sports Interactive spristupnil (samozrejme za poplatok) viacerym klubom aby si z nej mohli vytiahnut a oskautovat hracov ktorych skauti SI oznacili ako talentovanych

Reagovat
smazaný uživatel

Ano ano, přesně tak...

Reagovat
smazaný uživatel

ale s tím má pravdu...zdá se mně dokonce že se everton nějak podílel na vývoji..někde jsem to čtl teď už nevím

Reagovat
smazaný uživatel

Už v 09 je hodnocen na 130 000 000

Reagovat
smazaný uživatel

fmk

Reagovat
smazaný uživatel

tak ked ho chceu v PL a ak je naozaj dobry vedela by som si ho predstavit v chelsea tam mladeho utocnika takehoto kalibru potrbuju ale je tam sturridge a asi by sancu casto nedostaval alebo v livepoole vedla torresa nikoho moc nemaju dastal by asi viac sanci a mohol by sa vypracovat a keby mieri do arsenalu tak tam by si zahral 100pro. no uvidime kam nakoniec pojde

Reagovat
smazaný uživatel

Já si myslím, že takový west ham by mu stačil

Reagovat
smazaný uživatel

Všechny velké kluby mají talentovaných útočníků tři p****>... Ať si zkusí Pompeys,Wolves nebo někoho podobného..

Reagovat
herbage

To bys mu snad nepřál?

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

vidim to v zime na hull city :D

Reagovat
herbage

Půjde do Galatasaraye, ta má největší zájem. Doufám že neskončí v PL, už stačí Tuncay ve Stoke, kde si komplet dodrbe kariéru Přitom takový šikovný hráč, pro PD či Superleague jako dělaný a ani v Bundeslize by se neztratil

Reagovat
smazaný uživatel

Milujem ludi ktori sa seru do niecoho o com nemaju ani paru. Mrazik a Herbage poprosim vas aby ste si predtym ako zacnete zo seba robit expertov nieco o danej problematike najprv zistili...

Neviem co je zac ten mrazik podla komentov nejake male decko, ale herbageho mam za celkom inteligentneho prispievatela s relativne sirokym rozhladom co sa tyka futbalu, ale tiez by si si sem tam mohol par veci zistit predtym ako sa zacnes osopovat

Reagovat
r.mrazik

tak srat jsi se zacal az ty...nikdo se neprosil o tvoje kecy

Reagovat
herbage

Viz můj další koment

Reagovat
smazaný uživatel

Diskuse

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

sem se zasmal a to sem si cetl jen asi tretinu

Reagovat
smazaný uživatel

Já všechno, strašně mě bolí zuby, takže se nemůžu smát... Ale nepochopím, jak se může někdo bavit o takové blbosti...

Reagovat
kubys

Na kolejích není, co dělat až teď to začíná...

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
kubys

Ano, čárky naprosto špatně, stane se.

Reagovat
smazaný uživatel

Až teď jsem to pochopil...

Reagovat
kubys

Reagovat
smazaný uživatel

Na kancika musíš pomaleji...

Reagovat
kubys

Tak ty čárky dělaj divy...no nic jdu oslavovat

Reagovat
j_mrazik

Fakt by měl zajímalo, kdyby si v Řecku nějakej scout rozhodl, že tam do hry zakomponuje fiktivního hráče jménem Bickus Dickus, jestli ho Everton koupí.

Reagovat
smazaný uživatel

na co reaguješ?

Reagovat
j_mrazik

Tak celkově, taky mi to přijde postavený na hlavu, že by se tým řídil pouze počítačovou hrou.

Reagovat
smazaný uživatel

za prvé, nebavíme se o hře ale o databázi, ale to dokážu pochopit, asi si to nečet, to se ti nedivím je toho moc, a za druhé, ani jeden hráč v té databázi není vymyšlený, všichni jsou reální

Reagovat
smazaný uživatel

1. Skauti hru netvoria, tvoria ju programatory

2. Herna databaza je tvorena z realnych hracov s realnymi schopnostami a potencialom (je to to iste ako pri tomto clanku Yildrima tiez ho niekto oskautoval a urcil jeho schopnosti a odhadol jeho potencialne schopnosti)

3. Pochybujem ze niekto z manazmentu Evertonu hral tu hru, jedine na co Everton pouziva databazu Sports Interactive (NIE TU HRU V TOM JE DOST VELKY ROZDIEL V SAMOTNEJ HRE NIKTO NEUVIDI CELU DATABAZU AKO NA TANIERY) je na rozsirenie si obzorov o talentovanych hracov po svete kde nasledne moze poslat svojich skautov

4. Zhrnutie, to co si napisal je totalna nerealna sprostost

Reagovat
j_mrazik

1-4. je to obrovská nadsázka.

Reagovat
smazaný uživatel

Co konkretne?

btw. "Tak celkově, taky mi to přijde postavený na hlavu, že by se tým řídil pouze počítačovou hrou."

Je to sice pekny nazor a pochybujem ze sa najde niekto kto by ti ho vyvracal akurat nechapem co robi v tejto diskusii, nie len ze je OT od clanku ako vacsina diskusie ale je to aj OT od diskusie a to uz je vazne moc

A inak ja tu hru nehravam podla mna je to blbost, pretoze jedna vec je databaza v ktorej su udaje vacsinou presne ale druha vec je samotny vyvoj hracov pocas hry, to uz je zalozene skor na nahode (ako im tie schpnosti bude dalej generovat pocitac + zranenia atd.) a s realitou to ma spolocne dost malo hlavne co sa tyka vyvoja talentov. Ale o tom sme sa tu vobec nebavili takze nechapem preco stale niekto tu hru vytahuje

Reagovat
smazaný uživatel

No tak proti tomu by se dalo taky opanovat, ta hra je opravdu udělaná reálně i co se týče vývoje

Reagovat
smazaný uživatel

Jasne ze sa gamemastery snazia tu hru spravit co najrealnejsie ale nikto z nich nemoze byt schopny predpovedat co sa bude s talentovanym hracom v buducnosti diat.

Zober si to takto, my dvaja by sme sucasne zacali hrat FM (rozdielne hry na rozdielnych kompoch) a kludne by sa mohlo stat ze v mojej hre by sa co ja viem Sercan Yildirim stal obrovskou hviezdou a prestupil by do Realu Madrid, zatial co v tvojej hre by sa na zaciatku zranil na pol roka, alebo by slabo trenoval (neviem ako je to tam spravene teraz s treningom a atributmi naposledy som hral FM 2007) a potom by sa zranil na 8 mesiacov...

Stale je to od futbalovej reality dost vzdialene nech sa snazia ako sa snazia stale je to len hra

Reagovat
smazaný uživatel

To jo, ale závisí na mnoha faktorech, pokaždé to bude jinak, protože ty to budeš dělat jinak:-D budeš mít jiný trénink, při kterém se může zranit, budeš mít jiné rozestavení a tak...

Reagovat
r.mrazik

OT:Manažer Evertonu David Moyes se údajně zajímá o obránce Rennes Roda Fanniho. "Nevím o zájmu žádného klubu. Řekli mi, že se o mě zajímá Everton, ale nic oficiálního zatím neproběhlo," řekl Fanni, který má smlouvu v Rennes do roku 2011. ... ten Moyes si s tim hrani FM (nebo databazi? kdo vi,kde to zacalo ) neda pokoj

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Tomanatura

Reagovat
smazaný uživatel

Že se zajímá o jednoho z nejlepších pravých beků Ligue 1 mi zas tak směšné nepřijde..

Reagovat
domingo

Fanni je vynikající, jeden z nejlepších pravých beků Francie, ne-li nejlepší... i když jsem Frankiemu v ožralosti cpal do hlavy, že je to stoper :)))

Reagovat
smazaný uživatel

On tam párkrát hrál, asi jsi ho tam někdy viděl, jak si to tam dává a po pár flaškách jsi měl úplně jasno. :)

Reagovat
domingo

Jo, vím, že jsem ho tam viděl...furt lepší než: "Jak hrajete?" "Riou - obrana - záloha - Jeleń"

Reagovat
smazaný uživatel

"Frankie, kde je lepší Govou, na křídle nebo na hrotu, já bych ho dal na hrot." "Na lavici..."

Reagovat
domingo

To si nepamatuju Přišel za 3,5 a odešel za 4,5, chápeš?!?!?!? (za chvílu budu stejně ožralý:)))

Reagovat
smazaný uživatel

"Ty vole, Frankie, víš, jak za nás hrál Thomas? "Jo." A víš, za kolik odešel?" "Ptáš se mě už počtvrtý, takže vim" :)

Reagovat
domingo

Jj, musíme to zopáknout. Otázka je kdy. Znáš The xx? v listopadu mají v Praze koncert...jinak se do té vaší díry asi dobrovolně nevypravím

Reagovat
smazaný uživatel

Měl jsi přijít toho 16., všichni tu s tebou počítali. :)

Tuhle skupinu neznám, ale pokud by tě to přimělo přijet do Díry, tím líp, aspoň zase dáme opáčko a pokud možno zase dobře pokecáme o fotbale i se Sláwou jestli přijede ( "Hej, Slávo, jaký znáš fotbalisty??" "Rosickýho, Horvátha a toho velkýho, plešatýho. A už di s fotbalem do p.dele." )

Reagovat
domingo

Jo, letos AJA sleduju nepoměrně víc, dokonce jsem si párkrát prosadil sledování zápasu i u Kájy, a věř mi, že to není prdel :) chce to ten sraz

Reagovat
smazaný uživatel

Prosadit fotbal u Káji? Tak to respekt, ještě si pamatuju, jak naše fotbalový debaty kvitovala. :)

Reagovat
domingo

ASSE - AJA...nekecám, celej zápas :)) jinak ona taky fotbal ráda, na Liberec má permici, chodí pravidelně...akorát nechápala, co vidím na nějakým týmu ze středu tabulky francouzské ligy :) to jsou věci, který nevysvětlíš :)

Reagovat
smazaný uživatel

To muselo být slušný přemlouvání, prosení a slibování. Jinak proč vysvětlovat, když Auxerre miluješ, není co řešit. :)

Reagovat
domingo

Tak já jsem jí napsal práci do školy. To je jednoduchý: napíšu ti to, ale pak budu dvě hodiny koukat na fotbal :)

Reagovat
smazaný uživatel

Jo tak takhle to u vás doma funguje, dobře to máš ošéfovaný. :)

Reagovat
fantomas

Jo...měls přijet 16.

Reagovat
domingo

Tam budeš taky? Jste to taky měli udělat o den dřív, kurva.

Reagovat
smazaný uživatel

Jou a vzít si tam rovnou i školní bágl, abych mohl po akci hnedle sednout na ranní metro a ve škole to zalomit v lavici.

Reagovat
domingo

Já mám semestr v pondělí a úterý. Udělat to 15. ve čtvrtek, neřeknu ani slovo.

Reagovat
smazaný uživatel

Škoda, že vysokoškoláků tam moc nebude. Bez tebe vlastně jen jeden. :)

Reagovat
smazaný uživatel

Oprava, teoreticky až tři.

Reagovat
fantomas

Jo?

Reagovat
smazaný uživatel

Xbecks, kubys a možná přijde i Talker. Teda počítám s nim. :)

Reagovat
fantomas

Takže ste se s Xbecksem dohodli? Super..

Reagovat
smazaný uživatel

S xbecksem problém vůbec nebyl. :) Akorát u Mártyho a Talkera jsou otazníky.

Reagovat
fantomas

U Mártyho posledně, co sme se bavili, nebyl ani ten otazník, takže furt mírnej pokrok...naopak s Talkersem sem počítal natuty.

Reagovat
smazaný uživatel

Jestli Talker nepřijde, tak ho navštívím na koleji a potají oholím..

Reagovat
fantomas

Reagovat
fantomas

Reagovat
smazaný uživatel

Je to stoper asi stejně jako Heinze levej bek.. Dokáže hrát oba posty úplně stejně, ale na PB vynikne jeho technika, rychlost centr a přihrávka..

Ale na Apama stejně nemá

Reagovat
domingo

Stejně jako Hengbart...

Reagovat
domingo

Kdybys sledoval dobrý týmy, tak budeš vědět

Reagovat
smazaný uživatel

No tak toho fakt neznám..

Reagovat
domingo

Univerzální obránce, platnej při standardkách na obou stranách... se Sorinem a Pedrettim jeden ze tří nejlepších letošních hráčů :)

Reagovat
smazaný uživatel

Hmm Já to AJA vůbec nesleduju, jediný co vím je, jak tak nějak hraje Jeleń a že Pedretti se dostal do All-star L1.. A Onyekwuchi Apama znáš?

Reagovat
smazaný uživatel

Onyekwuchi.

Reagovat
domingo

Onyekachi, ne?

Reagovat
smazaný uživatel

:) Jo.

Reagovat
smazaný uživatel

Snad se zas tolik nestalo.. To jeho jméno je celkem oříšek..

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
domingo

Vím, že je z Nigérie a hraje za Nice :) jinak Pedretti je letos neuvěřitelnej, hraje CM, ale stíhá výborně bránit a zároveň půlka gólů je z jeho centrů... nejlepší hráč týmu, jednoznačně...

Reagovat
smazaný uživatel

Fotbal se učil hrát u nás, žádný div, že teď je v Auxerre král..:)

Reagovat
domingo

Učil se v Sošó. To si náhodou pamatuju :)

Reagovat
smazaný uživatel

Čili dopředu nikdy nevíš, do které sítě se prosadí.

Reagovat
smazaný uživatel

Na tebe jsem tu s tímhle čekal.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak Apam je jasná jednička..

Reagovat
smazaný uživatel

To souhlas, v Nice lepšího beka nemají. :)

Reagovat
smazaný uživatel

Tak jako, abych se přiznal, tak sem zatím Nice vůbec neviděl.. Akorát ze sestřihů a tam Apam moc vidět nebyl Ale aby ses nedivil až Chalmé odejde za lepším, tak to bude v Bordeaux více než adekvátní náhrada.

Reagovat
smazaný uživatel

Chalmé že má na lepší, jo? To bych neřekl, jinak Apam by mi u vás nevadil, aspoň by mohl vyzrát v evropskou špičku, Nice mám rád, ale tam se z něj hvězda těžko stane, při kvalitě toho kádru.

Reagovat
domingo

Reveillére je lepší než Chalmé, vám by se hodil spíš Planus :)

Reagovat
smazaný uživatel

Reveillére i Clerc jsou lepší, jinak já bych spíš chtěl, aby se brátil Paillot. Jinak bych bral Ramiho, to bude jednou špička.

Reagovat
domingo

V zimě Paillot k vám a Ljuboja k nám, toho hráče hrozně chci, pohled na Lejeuneho je (i přes to, že dává 1 gól za dva roky) příšernej...

Reagovat
smazaný uživatel

Takhle by to bylo parádní, Paillot by konečně hrál v týmu s obranou a zároveň by vedle Boumsonga mohl uzrát a Ljuboja by vás mohl posunout v útočné fázi o level výš. A do Marseille nějaký pořádný křídlo, třeba Oliech. :)

Reagovat
domingo

S Oliechem mi dej svatej pokoj, to je hrůza hrůz. Dokonce i ve společnosti Niculaeho, Lejeuneho, Quercii a Birsy je to hrůza hrůz. A to je co říct :)

Reagovat
smazaný uživatel

Jinak znáš CSM? Teď frajer udělal nový statistiky k Ligue.. Myslím, že hodně v pohodě.

Reagovat
smazaný uživatel

Znám, ale nehraju. :) Jinak dobře, že je takhle postaráno i o Francii, pokud to dělá člověk, co se vyzná, jen líp.

Reagovat
smazaný uživatel

Už sem se těšil jak to zkritizuju, ale ten člověk je fakt na pravým místě..

Reagovat
domingo

Nevím, neznám. Jak hodnotí tu naši squadry? :)

Reagovat
domingo

Squadru.

Reagovat
smazaný uživatel

http://www.csmweb.net/updates/index.php?page=team&id=942

Nejvyšší atribut je 50 a pro porovnání koukni i na další týmy..

Reagovat
domingo

Druhej nejlepší Nicuale :)) muhaha...

Reagovat
domingo

Druhej nejlepší Nicuale :)) muhaha...

Reagovat
smazaný uživatel

Tak ono celé AJA musí mít nějaký průměr k tomu, aby v tý hře nebyli až takový outsideři..

Reagovat
smazaný uživatel

Proč?

Reagovat
smazaný uživatel

Protože ten tým má určitý průměr všech bodů a podle toho se určuje i jeho síla..

Reagovat
domingo

Niculaeho, teda.

Reagovat
smazaný uživatel

No tak místo na pravé straně má víceméně jasný.. Při dobrých výkonech klubu půjde nahoru i zájem o něj. Takovej Chamakh taky zrovna nemá na lepší.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak je fakt, že když přijde s nabídkou takovej Tottenham nebo Sunderland, tak sice ten tým kvalitou výš není, ale bude ho lákat lepší liga. V tomhle směru souhlas, pak jednoznačně náhrada Apam.

Reagovat
smazaný uživatel

Můj sen.. Obrana..Apam-Ciani-Planus-Tremoulinas A i ten Henrique by občas mohl zaskočit..

Reagovat
smazaný uživatel

Hodně reálný sen nutno podotknout. :) I když Tremoulinas se u vás dlouho neohřeje, takže tahle obrana vydrží max. rok.

Reagovat
smazaný uživatel

Jn, už se srovnává s Lizarazu i na Lequipe Nechci teda jako machrovat, ale my sme se o tom bavili na icq a já už ho porovnával s ním někdy před půl rokem.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak ono taky s kým každý pořádný talent, co má metr padesát a hraje na levém beku, srovnávat..:)

Reagovat
smazaný uživatel

Neber mi zásluhy.. Nechápu proč neuznáš moje pozorovací schopnosti..

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
domingo

No nic pánové, jdu se doožrat do brněnských ulic. Příští víkend se vysměju mártymu :)

Reagovat
smazaný uživatel

A my zas tobě, žes nepřišel..:) Enjoy the night. A doufám, že zas dá Sláwa nějaký libový fotky na FB, ta tvoje s tou harmonikou mě rozsekala.

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele