Sparta láká brankáře Zítku z Anderlechtu
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Zítka po dojemném loučení v Anderlechtu vyhlíží sparťanskou výzvu
07.06.2010, 16:52
Sparta zahájila přípravu, s mistry už trénoval i gólman Zítka
07.06.2010, 13:05
Zítka v Anderlechtu skončil, v pondělí nastoupí ve Spartě
03.06.2010, 12:24
Brankář Zítka je blízko přestupu do Sparty
31.05.2010, 17:56
Anderlecht, či přestup do Sparty? Zítka má mít brzy jasno
26.05.2010, 18:53
Zítka chce chytat i příští rok, studuje už ale i na trenéra
16.02.2010, 12:35
Komentáře (125)
Přidat komentářTak to je teda pěknej hnus, no ať se ti tam Nedaří !!!!!!!!!!
ale fakt že pro česko ligu jedině dobře.
nevite nekdo jak je na tom koza se smlouvou?
Dle me jeste neprodlouzil..
taky se me zda ze sem nekde slysel ze nechce prodlouzit...ale neni se co divit kdyz uz kolik let sedi na lavce ikdyz neni o tolik horsi jak jarda
Super krok Je bohuzel mozne ze nasledujici sezona bude Jardova posledni tak asi shani nahradu no...Kazdopadne to by byla posila do brany jako blazen
Taky na 2 roky. Druhý číslo odzadu v datu narození je 7 a né 8. Škoda no.
možná bude chytat do padesáti..
jn, on ten Zítka je totiž perspektivnější než Blažek...
Néé.... měl jsem ho rád...
lo¨l moc to mu nerozumim chudak kozacik dlouho ceka na misto jednicky expy ma ze slavie i pár ze sparty kde vzdicky kdyz musel zaskočit tak chytal celkem dobře hlavně ted v lize a kdyz uz si clovek mysli ze by z nej mohla bejt jednicka sparta chce koupit zidku podle me to je tak ze sparta chce aby zidka vedel o zajmu ale prestup bude o pravdu chtit az za rok protoze blaza jeste bude chytat chudak kozacik hnusna sparta no...
Úplně velkou radost z toho nemám. Je to sice zvučné jméno, byla by to velká posila, ale raději bych viděl v bráně někoho mladšího s perspektivou. Zásadně proti ale nejsem.
koncepční práce?
"Zítka ale netají, že by se rád vrátil do Česka, aby byl blíže rodnému Havířovu." Takže do Baníku?
V Baníku bych ho přivítal! Buček bude podle všeho balit kufry, a ikdyž Víťa je kvalitní, tak by to chtělo zvučnou jedničku.. Nicméně není tajemstvím, že takové podmínky jako Sparta u nás dostat nemůže, což bude zřejmě rozhodovat.
Tonda půjde pryč? No konečně. Moc ho nemusím
hlavně, co sem slyšel, tak se nemusejí moc se Strnadem a prý kvůli tomu jeden čas panoval neklid v kabině FCB
jako posila by to byla, ale já bych si představoval nějakýho mladšího brankáře. Dáme-li do brány teď Zítku, tak můžeme za dva roky hledat a zapracovávat dalšího gólmana ...
Proč nedat šani Kozáčikovi? Proti Baníku byl hozen do jámy lvové a obstál. Jakou jinou zkoušku bychom si ještě přáli?
neprodloužil smlouvu a to je to hlavní, tím pádem se hledá 2ka za Blažka, která nejspíš bude chytat až Bláža skončí.
Zitka 2ka Blazka?no to je mi teda gol,to spis Blaza bude kryt zada jemu
No to teda nevím jako. Myslím si, že Bláža na to pořád má!
Navíc zítka nechytal přes rok a půl
Super zpráva pro Kozáčika
Podle mého je jasné, o co spartě jde.... Mladšího Kozačika by mohli za 2-3 roky prodat za slušný prachy, ale radši volí kvalitnějšího Zítku, na jehož úroveň se nemá Kozáčik moc šancí dostat. Finančně nevýhodné, kvalitativně ano. A pokud jim příští rok pomůže k titulu a třeba k postupu v evropských pohárech, tak ...
jedeš na Příbram?
Jsem zjistil, že konečně můžeme použít výhodnou Sone+ :)
takže bereš bratra?
Možná jo, jestli ho přemluvím. Přece jen pak za dva dny maturuje.
ou, máš recht. Tak mi dej v pátek echo, co a jak. Ale čeče, já možná pojedu asi busem. Uvidím.
Nevím, na víkend mám plán na pátek-neděle... I když při troše štěstí to stihnu do soboty do večera, ale těžko se dostanu do Příbramy na pátou...
Presne tak Sparta uvazuje si myslim a nejsem rozhodne proti, Kozacik se nikdy nedostane na uroven Blazka ci Zitky a momentalne nikdo neni v juniorech kdo by je mohl nahradit Pavek,Svenger ci Mokrohajsky na to nemaji ani nahodou..
Nedelejte tady zase najednou vsici z Kozacika obrovskou hvezdu, on se nikdy nedostane na uroven Blazka ci Zitky, to je presne takovy typ golman jako je Grigar a s takovym to nikam dlouhodobe nedotahnem....Tenhle krok naprosto chapu
Je dobře, že se to dozví před takhle důležitým zápasem.
On uz to vi dlouho ze se s nim nejak extra nepocita proto neprodluzuje ani smlouvu zatim
btw budou se místní sparťani smát své návštěvě, že lidi přišli, jen když se daří a mají vidinu titulu, nebo jsou pokrytci a platí to jen pro nás?
nebudou, oni tady budou psát, že spartička má nejlepší fandy, kteří celých 90. minut zpívají své oslavné chorály a že se chovají jak fotbalová kultůra v Anglii. To jen my jsme z Jižního Polska a chováme se jak barbaři ze starověku
Dlouhodobe mame vyssi navstevy jako vy takze asi tak
Takže pokrytci
už to začíná
Ja nerikam ze umime udelat takovy hluk jako vy na tribunach ale nejsem fanousek co to provadi takze me to nejak nevzrusuje,,,,ale ty se ptas na navstevnost a ne na Atmosferu a ze na Spartu chodi vice lidi celou sezonu jeznamo
Ale na to jsem se neptal. Nicméně líbí se mi, že odmítáš odpovědět
Aha ja to necet cele sorry Takze asi tak navstevnost mame vyssi a na Spartu chodi relativne dost lidi samozrejme spokojenost to neni protoze kdyz clovek veme v potaz ze Praha je melounova tak by melo byt kazdy match vyprodano,ale kdyz to clovek treba srovna s navstevnosti pred 10 lety kdy jsme sice ligu valcovali a stejnak lidi nechodili to se neda srovnavat...Kazdopadne se stejnak smeji vam protoze posledni zapas doma a neni vyprodano kdyz jde o titul je trapas, to na Spartu ty listky zmizly v momentu
Stejně jako jste se nám smáli, že nebylo vyprodáno, tak byste se nám smáli, že by bylo vyprodáno až na poslední dva zápasy. Glory hunteři jsou všude. Mně je z nich na blití, místním chacharům taky. Namátkou posledních pár zápasu Sparty doma (derby neuvádím, to bude vyprodané vždycky):
Sparta - Brno: 10655
Sparta - Střížkov: 7813
Sparta - Slovácko: 8849
a najednou hop
Sparta - Teplice - vyprodáno
Serete si do vlastního hnízda.
Jsou jasny ja nerikam proto jsem psal ze nejsem nejak extra spokojen s navstevnosti ale zrovna ty posledni zapasy no tak to je odpad ligy ze jo,,ja vim ze spravny fanda by mel byt na kazdem matchi kord kdyz je z Prahy to fakt nechapu ale je to proste tak.....Ale ja jsem prave hodnotil to posledni utkani s Bolkou me to jako fakt rozesmalo ze posledni duel doma a tak malo?Ja se vsadim ze kdyby Sparta hrala predposledni kolo posledni domaci zapas tak je plny dum
A přitom obě návštěvy jsou špatně, když se to tak vezme Mě to nerozesmálo, mně se otevíral nůž v kapse.
tak nutno podotknout ze na bohemku si vetsina lidi vybrala "neplaceny volno" vcetne me, protoze to byl zapas dopredu o nicem, takze je mozna i vysledna navsteva jeste relativne dobra, oproti tomu na Slovacko melo prijit uz hodne lidi, jenze problem byl ve stredecnim terminu, i me to podstatne zhatilo plany a dopredu jsem s tim nejak nepocital a i tak prislo relati ne zase dost lidi na to ze to byla treda odpoledne...ale samozrejme ke spokojenosti je to hodne daleko. Ovsem to ze odpoledne v sobotu nemate vyprodano na svuj posledni domaci zapas a ne o nejakych par stovek, ale o 8 tisic ! to je vazne zarazejici...Nutno ale k ty navstevnosti podotknout to, ze podstate stejne lidi chodilo i loni a predloni, to znamena v dobach kdy se ne tolik darilo, takze to vypovida o tom ze u nas se chodi tak nejak porad stejne i kdyz se dari a nebo i kdyz ne, narozdil od vas
Až budete mít naše loňské jaro, tak pak mi vyprávěj o tom, že se nedaří
no my jsme meli predlonsky podzim, coz bylo ve srovnani s nasima zvyklostma jako to lonske vase jaro a stejne nebyla navstevnost uplne katastrofalni (jako je treba ted na slavii), rikam my mame proste pokazdy tu navstevnost kolem jedny hodnoty at se dari nebo ne, holt bohuzel to u nas jinak nejde
Pamatuju si u vás jednu výrazně nižší, ale hledat se mi to nechce. Jinak souhlas, tu návštěvnost si držíte, ale stejně tak i výkonnost (relativně).
Nene, teď bylo na Slávii asi 4600 - na Spartě bylo nejmíň asi 5500...
Ivosku, to tvoje "teď na Slavii" je daný tím, že je bojkot na Bohemku, tak se laskavě nenavážej do Slavie. Jen mimochodem - letos máte doma asi o 20-25% vyšší návštěvy, než loni a to lze přičíst tomu, že hrajete o titul a vedete ligu. Budu-li uvažovat to, že na poslední kolo přijde 20 000 diváků, tak se 160 000 diváky jste jako kandidáti na titul o pouhých asi 15 000 lepší než naprosto mizerně hrající Slavia (a možná, že kdyby se nebojkotovala ta Bohemka, tak to bude rozdíl skoro mizivý).
prosím, nech je být. oni se tím ukájí. pro nás je prostě jen sparta a oni mají v hlavách baník a spartu. a to je všude na moravě stejné. když přijede do města sparta, všichni jsou antisparta a na druhý zápas poloprázdný stadion...
Jo mas recht ja to citim v Brne kde studuji, same narazky na Prahu ale kdyz si v Praze tak neslysis nic takoveho protoze by se na to vsici mohli zvysoka vysrat, se starat o nejake Brno no ale jeste ze na JM ma Sparta aspon i tak strasne moc fandu
ale slyšíš, Pražáci si hodně utahují z lidí ze Slezska, potažmo Moravy
Tak ze Slezska to si utahujem i my na Morave
jako oni z Vás Ale abych napsal za sebe, já tohle nějak neřeším, je mi volný, jestli je ze západu, z jihu či z východu. Když se chová normálně, nepovyšuje se, tak je to cajk. Mám ale bohužel kamarády z Prahy a ti se hrozně povyšujou, že jsou Pražáci a že jsou něco "víc". To se potom hádáme hodně, hodně dlouho
Kde přesně se Sparťani bijí v hruď, že mají nejlepší fandy atd. atd.?
Jo, hochu, když si Baníkovci kálí do úst, tak jim to je pak při první příležitosti připomenuto
viz. Ivoshit a další to píšou při každé příležitosti, tak jen smečuji na druhou stranu
hm, tak to si nemyslím. Vy jste svojí vírou ve svojí fanouškovskou nadřazenost proslulí a dáváte to na odiv téměř po každém kole.
že "Baníček nejlepší u nás?" . Až budete mít výjezdové počty stejné jako my, budete skoro po celý zápas fandit jako my, zpívat chorály a ne jen slepě řvát "SPARTA!!!", tak smeknu klobouk a řeknu "Ano, Sparta už má taky dobrý fanoušky".
no vidíš. A jsme u toho. A pak se divte, že vám tu fanouškovskou věrnost pak někdo omlátí o držku
jen kvůli tomu, že se snažíme podporovat svůj klub velkým počtem chorálu, že fanoušci ve velkých počtech jezdí podporovat Baník třeba z Ovy do Liberce, v tom jsme špatní? To mají zůstat doma a čumět do televize, jako drtivá většina fanoušků u nás v Česku, co jsou líný jak verbeš a chodí jen, když se jim zachce? To snad nemyslíš vážně?
samozřejmě, že jsi nepochopil
"A pak se divte, že vám tu fanouškovskou věrnost pak někdo omlátí o držku" jak si to mám teda potom vyložit?
je asi otázka náhledu, co tou "fanouškovskou věrností" myslíme. Já to, že když se nedaří, tak chodí 4 tisíce, když se daří, tak 12 ...
Presne tak
Nebijí, nemají k tomu důvod. A lidi, co přijdou jednou za rok na soupeře, nepovažuju za fandy.
Smát se naší návštěvě nebudu, ale pochopitelně se mi nelíbí, že se Letná zaplní jen na velké zápasy nebo když se očekává titul. Ale ono je to všude stejný, na průměrné zápasy jsou průměrné (podprůměrné) návštěvy, na ty velké zápasy jsou návštěvy vysoké. Tak to prostě v ČR chodí, bohužel. Češi nejsou moc fanouškovský národ. Na Bazalech, na Letný, v Edenu...
Máš pravdu, ergo není si co vyčítat a není důvod se kvůli tomu někomu smát..
ale samozřejmě, že je. Pokud máte lepší fandy (ano, myslíte si to a s oblibou to říkáte) a není to pravda, tak se za to budu smát dál a dál
Viz výš.
Přesně. Naopak se mi líbí, když se ultras trefují do ostatních fanoušků/diváků, kvůli jejich kolísavé účasti na domácích zápasech. Ne každý musí být fanatik a být na každém zápase, ale trochu většího zapálení by to chtělo.
Ano, s tím nemáme problém
Mimochodem občas se mi zdá, že zde některým baníkovcům chybí troška respektu ke sparťanským fanouškům. Letošní výjezdové počty sparťanů jsou velmi slušné, fandění jde opět nahoru, iniciativa 12. hráčem jsme my nese své ovoce, chorea byla taky povedená, pyro na každém zápase. Říkat o sparťanech, že nejsou dobří fanoušci je blbost. Myslím, že jsi to tu neříkal zrovna ty, ale nějaký tvůj fcbkolega
ano, já a stojím si za tím ale nediv se, vy máte kartoniádu jednou za úherskej rok a to jen 3. pruhy, koukni na naše. Potom transparenty a chorea taky nejsou vyjímkou, dokonce i venku, když nám to nezatrhnou security. A ohně? Ty máme taky i když te´d už to vedení nevidí moc rádo. Fandění? Nezlob se na mě ale v tom jste průměr české ligy, Slovácko a i Slavie s Libercem jsou na tom lépe
Já respektuju fakt, že Baník je ultras jedničkou a že má Slavie v současnosti akceschopnější fanoušky. Že je Slovácko a Liberec lepší než Sparta, nechtěl bych se hádat, ale celkově na tom jsou hůř. I když chorea Supras Unisono jsou fakt parádní a support Fanaticos je taky good. Že je na Spartě co zlepšovat, to ví každý sparťan. Ale rozhodně nesouhlasím, že naše fandění je průměrné. Zrovna poslední zápas v Liberci, to byla jedním slovem paráda.
prej v Liberci
To oni moc toho respektu k nam nikdy nemaji moc Kazdy klub ma jak rikate vy vandraky ale u vas je to o to smesnejsi ze se porad chvastate ze ste nej, ze mate nej fandy atd
Jak říkám, vandráky nepovažuju za fandy.
To máš pravdu, respekt chybí. Na největší český klub s největším počtem fanoušků (no, spíš sympatizantů..) je lepší nadprůměr ligy prostě málo.
Jdou vandráci... Já nebudu chybět
Aspoň někdy.
Zítka do Sparty nepůjde. Radši Baník a hrát Ligu mistrů. Zase tak špatně na tom není, aby se musel někde zakopat jen kvůli vyššímu platu.
Ano pujde do Sparty kvuli platu,LM,titulu a Praze nevim co by delal u vas,,ze LM
Aby dělal něco u mě, to nechci. A vykat mi taky nemusíš.
Jdi si radši dál trapčit na FA, tam tě berou jako někoho schopného. I když fotbalu rozumíš asi jako té hře...
to je ten .... co vede FA?
Možná bys mohl zkusit vymyslet něco nového. Stále dokola papouškovat, že kdo si myslí něco jiného než ty, že nerozumí fotbalu, to už začíná být ohrané.
přidávám se k žádosti. Sice nevím, kam by se měl vrátit, ale hlavně ať vypadne
tak za prvé: ve vašem případě spíše předkolo ligy mistrů.
za druhé: chce být radši blízko havířova, ale pochybuju, že na úkor zlaťáčků
myslíš že zlaťáčky už nemá nahrabané? Mimoto zase tak velký rozdíl tam nebude, a pro Evropu by byl pro nás Zítka kvalitní opora.
velky rozdil nebude? si myslim ze by brankar sirsiho okruhu repre dostal v Baniku jen o par tisicovek min nez ve Sparte? to jsi asi hodne velkej optimista co se tyce platove urovni Baniku u nas je jasna jednicka Sparta, proto ji taky nikdo neodmitne (krom poctivyho,ale nutno podoktnou ze uz penezma z nemecka nakrmenyho Sverkose), proto sel treba do Sparta Poborak, Berger, Matusovic...
Ale on už nakrmený penězma je taky ten Zítka
Jasně, když se promrhá 150 mega za rok do mínusu, to se to potom platí...
Naprostý souhlas.
spartani tak už to neprotahujte a přivedte někoho mladšího Daněk,Černý,Kamenár ...???
Jo tak Daněk by se mi do Sparty zamlouval navíc by byl konečně prostor pro Ticháčka v Plzni
Kamenár z Nantes určitě příjde
Ještě bude asi k mání Lejsal, v Heerenvenu si ho asi nenechají a u nás pochybuju, že bude chtít zůstat
Mohl by přijít do MFK, to už by Indiáni snad MSFL vykopali, i když chtělo by to zlepšit hlavně zálohu.
Do BANÍKu a jestli ne, tak vím kde bydlíš!
Hovno...tak kde no?
Za bílým domem směrem k ZŠ 1.máje Jestli chceš někdy až půjdu kolem vyfotím ti zvonek
Tak ses netrefil, tam bydlí babka
Vlastně ne, ona bydlí za Bílým domem, směrem k ZŠ Máje bydlí někdo, kdo má stejné příjmení, to vím.
Jinak jako s tím Baníkem souhlasím.
raději
do Sparty spíš Vaclíka, nebo na hostování Štěcha
Vaclík zase není taková díra
Zbytečný. Blažek se snad dá dohromady, dál je tu Kozáčik a už by taky měli začít dostávat šanci mladší.
Kozacika neberu jako golmana pro Spartu,,,A mladsi?Svenger,Pavek,Mokrohajsky nesahaji Blazovi ani po kotniky jsou vazne prumerni
Rok Blažek, další rok nebo dva Kozáčik. Mě přesvědčil, nedělá zbytečný chyby, předvede zákrok ve chvíli kdy je to třeba. Adekvátní náhrada za Blážu. Po Kozáčikovi už by snad mohl být nějaký mladý brankář schopný chytat ligu. Švenger nebo Zich například. Pokud ne, mělo by se to řešit jinak, ale ted je na to moc brzo. Zítka je kvalitní brankář, ale máme svoje.
Blbost, Sparta se svou hrou na nulu vzadu potřebuje špičkovýho gólmana
Jak už jsem naznačil výše, tohle splňuje Kozáčik. Co bude za další dva nebo tři roky se teprve uvidí. Tu dobu co by tady Zítka mohl chytat, má Sparta zajištěnou kvalitní jedničku.
OT: http://www.bsh.iplace.cz/
Cigán, vietnamec a hoper = Olomoucký hooligan Při těch komentářích musím brečet smíchy
to je zlý toto, sem se včra nasmál, když sem to viděl, hlavně ten pseudo vietnamec
Na co ho lákají ? Na pěkné slovo??
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele