Současný Juventus úplně postrádá charakter, zlobí se Nedvěd

17.05.2011, 10:47
Aktuality

Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.

Autor: ČTK

Komentáře (154)

Přidat komentář
smazaný uživatel

s odchodem Pavla , Juventus ztratil charakter .... Liverpool a Juventus by si mohli podat ruce v současné situaci

Reagovat
smazaný uživatel

Tak s tim Lpoolem si trošku vedle

Reagovat
smazaný uživatel

ano

Reagovat
smazaný uživatel

no tak Live na tom zas až tak katastroficky není ... ikdyž je na tom bídně stále ne tak jako stará dáma...

Reagovat
smazaný uživatel

nemyslim že sme na tom bídně, ten začátke sezony byl sice naprosto katastrofickej, ale od tý doby co přišel Kenny tak se výsledky rapidně zlepšili. A vzhledem k tomu, že amíci chtěj výsledky a budou pumpovat dolary do posil tak bych to vůbec neviděl černě, spíš naopak

Reagovat
smazaný uživatel

s tím naprosto souhlasím Kenny naší hru velice zvedl ... jen sem reagoval na to přirovnání Live k Juve... což je nesmysl.... a myslel sem to tak, že vzhledem k minulosti na tom ted Live není zrovna tak jak bychom si všichni přáli ... ale pevně věřím že příští sezonu už je big for opět naše :) a to už jen z toho důvodu jak přesně píšeš, že amíci chtějí úspěch a tak budou cálovat

Reagovat
Pinturicchio

Ještě v zimě jste na tom byli zrovna tak, jako Juventus . Ted už jde vidět, že se to u vás dává do pohybu ( trenér + posily ), což LFC přeju.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

jasně Liverpool má o jeden bod víc

Reagovat
smazaný uživatel

Tak rozdíl tu je v jediné věci - Liverpool se vrátil k tradici (Kenny), kdežto Juventus furt s Capellem váhá a čeká. Je tam hodně podobností

Reagovat
RMCF

Tak návrat k tradici by mpohl být i Lippi

Reagovat
Pinturicchio

"Týmu naprosto chybí charakter. Noví hráči nechápou, co to znamená, oblékat tenhle dres, a ti staří to zapomněli" ... prakticky stejnou věc jsem psal taky.

Nejen posily / trenéři, ale i charakter, vůle současných hráčů je na provinční úrovni. Jinak Antonio už vypadá jako tutovka.

Reagovat
r.mrazik

jako hlavni trener?

Reagovat
Pinturicchio

Jo, jo, náhrada za Delneriho.

Reagovat
r.mrazik

sice je to byvaly hrac...v Siene ma taky nejake vysledky...jen..nebyl by pro Juve lepsi nekdo renomovanejsi?

Reagovat
Pinturicchio

Já neviděl pod jeho vedením jediný zápas, ale dotáhl k postupu Bari, Sienu. Takže výsledky má. Navíc je to legenda, která bude mít u hráčů respekt. Jak tady psal nedávno "ital", s trenérem je to jako s hráčem, buď na to má, nebo ne. ( A hlavní stejně bude, jaké posily mu přivede Marotta )

Reagovat
smazaný uživatel

taky má ovšem na triku sestup s Atalantou, přesněji odstartování toho procesu, který je potopil (byli 19. když odcházel a prý se rozhádal s ultras).

Reagovat
Pinturicchio

Na Atalantu jsem zapoměl, pravda.

Reagovat
j_mrazik

On by mohl být ten, který by tu hrdost mohl vrátit, ne? Pamatuju si ho jako neskutečnýho dříče.

Reagovat
Pinturicchio

To je jedna z věcí, kterou si od něj slibuju - vtlouct znovu hráčům do hlavy to, co to znamená hrát za Juventus.

Reagovat
j_mrazik

Je otázka, jestli se mu podaří vnést takovou tu euforii, že mají hráči za sebou bývalého kvalitního hráče a pak jak se ukáže trenérsky. Každá euforie jednou opadne. Jenom Guardioly se drží jak houno košile.

Reagovat
smazaný uživatel

Jj to je přesně to, co ti hráči potřebujou a vtisknout Juve konečně nějakou pevnou a moderní taktiku... já bych vzal ke Contemu ještě někoho jiného, kdo by byl přes tohle... Ne že bych mu nevěřil, ale duo na lavici, proč ne?!

Reagovat
Pinturicchio

Tak k čemu by tam pak byl Antonio? Aby dobře vypadal?

Reagovat
smazaný uživatel

Tak šikovnýho asistenta třeba... ale proč ne?.... Zrovna on je takovej fešák

Reagovat
Pinturicchio

Tak asistenta bude mít určitě. . Jinak musí zvládat oboje, taktitku i to, aby dobře vypadal.

Reagovat
smazaný uživatel

V tom by mu mohl pomoct Pája... čím je starší, tím vypadá líp

Reagovat
smazaný uživatel

Ale jo, snad bude Antonio dobrou volbou, ale to už jsem si myslel i o Luigim

Reagovat
smazaný uživatel

A to poniektorí tvrdili,že sem takéto hviezdy nechodia,tu je dôkaz

Reagovat
smazaný uživatel

Stará dáma už není co bývala... zlatá polovina devadesátých let a přelom tisíciletí Chudák Alex a Gigi, jediný staří dobrý vojáci

Reagovat
r.mrazik

bych rekl,ze se ten pad do druhe ligy zacal projevovat az pozdeji...

ale ono Juve pujde urcite nahoru...o to se moc nebojim

Reagovat
smazaný uživatel

Jj začal, ale tehdy byl Juve značka a symbol bojovnosti a oddanosti a já je miloval, "vyrůstal jsem" na těchto hráčích v tomto období

Reagovat
smazaný uživatel

Juventus se musí příští sezónu velice zlepšit, kvalifikovat se do LM a také dojít co nejdál v národním poháru, jinak si můžou podat ruce s Nothingham Forest

Reagovat
smazaný uživatel

Fandové Juvetusu - jak to je s Traorém? Předpokládám, že toho moc nepředvedl a v létě nám ho rádi pošlete nazpátek, či?

Reagovat
smazaný uživatel

*Juventusu

Reagovat
smazaný uživatel

Jiná možnost nepřipadá v úvahu!

Reagovat
smazaný uživatel

Jen si ho vemte zpátky, naši doktoři maj dost práce i bez něj

Reagovat
smazaný uživatel

To ti naši taky, že jo Ale tak on u nás stejně asi nezůstane...

Reagovat
smazaný uživatel

Jsou tam Clichy a Gibbs, stejně nemá šanci (pokud se nikdo nezraní). U Gibbse mě strašně mrzí to, že není schopný odehrát kvalitně celých 90. minut, hodně mi v tom připomíná Petrželu - hraje kvalitně, ale ne celý zápas.

Reagovat
smazaný uživatel

to právě Grande Paolo by měl Juve vést

Reagovat
raduinho

Místní fanoušci Juve : hledám český případně československý web o Juventusu a nemůžu, žádný najít. Na který web chodíte ?

Reagovat
smazaný uživatel

fcjuventus.cz teda jestli zaplatěj za web...

Reagovat
smazaný uživatel

Jinak otázka na Juventini - Capella nehodláte vzít? Už to padlo? Ta paralela s Liverpoolem se fakt nabízí...

Reagovat
Pinturicchio

O Capellovi se neuvažovalo, ten se s Juventusem taky nerozešel v dobrém ... nebo minimálně s Alexem.

Reagovat
smazaný uživatel

Myslíš, že by odešel od anglické repre rok před ME? Podle mě by byl možnej max. až poturnaji...

Reagovat
smazaný uživatel

borec jako Messi

Reagovat
smazaný uživatel

Kdo? Nedvěd? S Messim bych ho vůbec nesrovnával. Ani jeden z nich si tak nešikovné přirovnání nezaslouží.

Reagovat
smazaný uživatel

borec jako Messi

Reagovat
smazaný uživatel

A tak na druhou stranu, kdyby jim nepomáhali rozhodčí, tak by možná to 4 - 6 místo hráli aji před pádem do druhé ligy.

Reagovat
Murtago

A co úspěchy v Lize mistrů?

Reagovat
smazaný uživatel

To jo, ty nějaké měli. Ale aji přes tu jejich dominancu Serie A byl v LM vždycky lepší AC. Těžko říct, vůbec do toho nevidím a asi nikdo z fanoušků neví jak to tehdy doopravdy bylo.

Reagovat
Pinturicchio

"To jo, ty nějaké měli .... Těžko říct, vůbec do toho nevidím"

Reagovat
smazaný uživatel

Co? Mě napadlo hned že LM by mohla být objektivnější měřítko síly než skandálama opletená Serie A. Italskou ligu skoro nesleduju a předtím sem ju sledoval ještě míň. A o té jejich korupční aféře vím akorát takové všeobecnosti, do hloubky mě to nezajímalo.

Reagovat
Pinturicchio

4x finále ( z toho 3x po sobě ), 1x vítězové, 1x semifinále ( s tehdy prakticky nezastavitelným MUTD a i tenkrát to bylo sakra těsné ) + další Moggiho trofeje v Juventusu:

5 Scudetti (+2 revoked)

1 Italian Cup

4 Italian Supercup

1 Intercontinental Cup

1 Champions League

1 European Supercup

1 UEFA Intertoto Cup

Reagovat
smazaný uživatel

Tu Serii A bych moc jako objektivní měřítko nebral. Ale ty postupy v LM jsou doopravdy impozantní, to jo. Nejspíš by v Serii A brali titul tak jako tak. Ale potom jsou pěkní blbci že se ušpinili.

Reagovat
DelPiero137

Ked do toho vobec nevidis tak nekecaj take veci ze bez rozhodcov by hrali 4-6 miesto. Pozri si sezonu 05-06.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak za prvé sem tam napsal že "možná" a za druhé, ty poslední tituly vám sebrali, ne? A těžko někdo může říct kolikáté místo byste brali kdyby ta liga byla čistá. Možná taky titul, možná druhé místo. Ale možná taky ne.

Reagovat
Pinturicchio

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Juve měl ve své době dost možná nejsilnější tým v Evropě, doporučil bych pro příště za každou cenu nenapodobovat herbageho.

Reagovat
j_mrazik

Reagovat
DelPiero137

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Shevchenko

Pravda. Kdyby nespadli, tak jsou pořád špička (minimálně v Itálií), ten pád je poznamenal na několik let dopředu.

Reagovat
Pinturicchio

A bohužel i italský fotbal celkově.

Reagovat
Puskas

On jde dolů postupně posledních 20 let, tytam jsou doby, kdy Serie A byla jasnou jedničkou v Evropě.

Reagovat
Pinturicchio

20 let? Tak to dost slušně přeháníš.

Reagovat
Puskas

Dobře, 15 určitě. Už počátkem 90. let začalústup ze slávy, ruku v ruce s tím, jak se začala zvedat Anglie. Postupně upadalo i Němeceko, druhdy po Itálii č. 2. jako jasně, kluby jako Juve či AC hrály top fotbal pořád, ale beru to jako celek a jako renomé, které se vytrácelo. Po tom domácím MS to šlo dolů, možná ne tak viditelně, ale už tehdy se u nás psaly citace z italského tisku, kde před tím varovali.

Reagovat
Pinturicchio

Nejdůležitější je to, jak se prezentovala repre, italské kluby v Evropě a jací hráči hráli v Calciu ... takže i těch 15 je moc. MS 94 - finále, MS 98 - vypadnutí na penalty s pozdějšími mistry, 2002 - všichni víme, jak byli Korejci tlačení, nejen v souboji s Itálií, 2006 zlato, 2010 ostuda.

ME je horší, to je pravda ( ale tam mají Italové tak jako tak nic moc bilanci ).

A Evropské soutěže jsou kategorie sama pro sebe, čistě italské finále z před 8 (!) let.

Reagovat
smazaný uživatel

Hlavně bych připomněl taky poměr semifinále v tom roce 2003, jak zmiňuješ, kde byly 3 italské celky - všechny 3 přední týmy - plus Real Madrid.

Reagovat
Pinturicchio

Reagovat
DelPiero137

na prelome tisicrocia valcovala Parma, Lazio (vyhrali PVP, UEFA) aj AS bolo velmi silne.

Mozno ten upadok zacal aj skor, ale velmi pomaly sa prejavoval. Vyrazne to je viditelne tak od roku 2005/2006.

Reagovat
smazaný uživatel

+ taky AC v LM , v roce 2003 Titul, 2004 - čtvrtfinále, 2005 - finále, 2006 - semifinále s Barcou, 2007 - Titul

Reagovat
Pinturicchio

Italský fotbal = samozřejmě i AC

Reagovat
smazaný uživatel

Jen jsem chtěl napsat, že AC v té době od roku 2002 do roku 2007 byl tým v LM jako je dnes Barca, a byla většinou pravidlo, že kdo dostal AC tak končil

Reagovat
Pinturicchio

Převzali jste to po nás ( http://www.youtube.com/watch?v=AZk1y7UNZzY )

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Možná tak těch 10 let, ale 20? Vždyť v druhé polovině 90. let Calcio dominovalo!

Reagovat
10

asi proto byl za těch 20 let ve finále LM 12x italský tým...

Reagovat
Puskas

A co to más společného s celkem?

Reagovat
10

ok, jaký jsou ty kritéria, podle kterých posuzuješ úpadek calcia jako celku?

Reagovat
Puskas

Píšu to výše, nejlepší kluby se prosazují, ale kvalitou hry už delší dobu zaostávají. Říkám, už poč. 90. let se o tom psalo, že to jde s nima z kopce, že moderní trendy a vše s tím spojené prostě nezachycují. V porovnání s ostatními zeměmi už dlouho zaostávají i v přímé konfrontaci, pokud se zrovna nepodaří někomu z nich sezóna, ale kluby druhého sledu jsou prostě níže než kluby druhého sledu, dejme tomu Španělska. Asi to nedokážu plně vysvětlit, ale tu dvacetiletku, o níž píšu, pozoruji naživo, takže posuzjui na základě tohoto.

Reagovat
smazaný uživatel

Kvalita hry je poměrně relativní pojem, viz letošní AC - Tottenham, kde "archaický" AC zcela přehrálo moderní Totts. Ale o to nejde..hlavní má myšlenka spočívá v tom, že ty celky řekněme druhého sledu jsou stejně kvalitní, jako ty ze španělska a určitě kvalitnější, nežli Německé či Francouzské. Anglie je úplně jinde, tam není o čem diskutovat. Španělsko má však pro nezuajtého pozorovatele jednu nepopiratelnou výhodu - hraje se tam hodně útočně, padá tam hodně gólu a díky diletantnosti obranných systémů pak zápasy proti podprůměrným celkům dost falšují obraz o celkové kvalitě mužstva. Přijet takové Atletico či Villareal v plné polní do Catanie, tak by byl rád za výhru 1:0, a to i přes nepopiratelné kvalitativní rozdíly.

Reagovat
Puskas

Souhlas, zhruba.

Reagovat
smazaný uživatel

Na druhou stranu ACM je letos nejsilnější tým S1 o parník a Spurs budou rádi za 5. místo

Reagovat
smazaný uživatel

Mě spíše šlo o konfrontaci různých herních stylů. Nechci tvrdit, že by AC poráželo špičku PL, ale tento fakt není způsobený herní filosofií, nýbrž odlišnými kvalitami.

Reagovat
j_mrazik

Já bych spíš řekl, že Tottenham byl z vás hodně nervózní. Byla pro něj poměrně nová zkušenost. Ale je pravda, že AC Tottenham často přehrávat. Otázka je, jestli je Tottenham jenom nenechal vycukat, aby pak mohl zasadit protiúder. A doma to jednoduše zavřeli.

Reagovat
Jajinek

Itálie byl jasnou jedničkou v Evropě ještě v roce 2003!!!! ty 20 let...

Reagovat
Puskas

A 2004 už ne, co...

Reagovat
Jajinek

ten propad nastal až kolem roku 2006...těch tvých 20 let je prostě totální kravina....

Reagovat
Puskas

Čti dál a uvidíš, že jsem to taky přiznal aže píšu o 15 letech, Taky to, že jsem měl možnost to celou tu dobu sledovat a srovnávat dobu kolem r. 1990 a o 10 let později. Nebe a dudy.

Reagovat
Pinturicchio

A já Ti napsal, že i těch 15 je nesmysl a doložil Ti to úspěšností italských klubů. ( Navíc, tady na EF si můžeš projít soupisky italských týmů z těch let )

Reagovat
Puskas

Ale přece propad nezačíná nikdy až fiaskem, ale právě průběžně a nepozorovaně vedle velkých úspěchů. Tím, že je skrytý, tak ho ne každý vidí. Znovu opakuji - olně respektuji a vyzdvihuji úspěchy jednotlivých klubů, ale o tomto tu nepíšu.

Reagovat
Pinturicchio

Uvědomuješ si, jak srandovně to zní? Že česká (!!!!) média psala o nějakém sci-fi úpadku italského fotbalu, který přišel až o dalších 15 let později?

Reagovat
Puskas

Česká meédia přebírala materiály z italských, to jsem snad psal, ne?

Reagovat
Jajinek

15 let je taky blbost...pojď ještě o 10 let níž...

Nebo mi chceš říct, že v roce 1996 začal propad italského fotbalu a proto za pár let přišlo jedno z nejlepších období kdy repre byla ve finále Eura, v LM se pravidelně AC a Juve dostával do závěrečných bojů, v roce 2003 byly v semifinále LM 3 italské celky a týmy jako Lazio, AS či Parma...tedy historicky druhý až třetí sled, začaly (sice kvůli penězům) válcovat evropu taky?

Reagovat
Puskas

Chci ti říct, co psaly italské noviny už v 1. půlce 90. let a co jsem pak četl zprostředkovaně v našich, co na tom nechápeš? Že se o tom píše už tak dlouho, ane až tady v této diskusi.

Reagovat
Pinturicchio

A nutno dodat, vzhledem k těm výsledkům, že ty noviny měly teda fest pravdu, o tom žádná.

Reagovat
Puskas

Já nesnižuji úspěchy nikoho, jen mi to právě teď připomnělo náš hokej - mládež žádná, ale v minulých zlatých letech se o tom nahlas nemluvilo, potažmo zamlouvalo, zlehčovalo. Nejde o úspěchy, ty budou mít Taloši pořád, ale nejpozdeji kolem MS v USA si pamatuji, že jsem četl o věcech, o nichž tu píšu. Ale určitě už dříve, varovali před úspěchy a zahleděností do nich a do sebe.

Reagovat
Pinturicchio

Já nechápu, o čem se teda vlastně dohadujeme. O nějaké sc-fi předpovědi, která se náhodou splnila ( 2012 má být konec světa, myslíš, že bude? ) nebo o tom, že italský fotbal je na tom momentálně špatně?

Reagovat
Puskas

Bavíme se o tom, kdy propad začal. Já říkám, že ne teprve před peti lety, ale že tak deset let ještě dozadu, vy ostatní jste opačného názoru.

Reagovat
Puskas

Resp. posledních 5 let je důsledkem let předchozích, kdy to ještě nebylo jasné tak moc.

Reagovat
Pinturicchio

Viz Jajinek, viz Herbáže.

Reagovat
DelPiero137

Chapem co chces povedat, ale vysledky tomu prepadu nenasvedcuju (az poslednych par rokov)a je to velmi skreslene. Zatial co pred 90 rokom islo do PEMZ tusim ze jedno muzsvo (majster), do UEFA islo 2-3 muzstva z kazdej ligy. Cize top muzstva ako Juve, AC, Inter. Tie sutaze boli nabuchane ako nikdy pred tym. V 90 rokoch uz do LM isli prve 2 neskor prve 3-4 muzstva. Takze museli prist muzstva z druheho sledu ktore isli do UEFA, PVP.

A darilo sa im to. Koncom 90 rokov zaciatkom milenia boli Parma, Lazio, Samdoria velmi silny v PVP a UEFA. Vyradit ich dokazali len muzstva z prveho sledu (Barca, Inter a pod).

Podla mna tento krok zvladly Talianske muzstva. Problem nestal v obdobi ked sa PVP zlucilo s UEFA, ked sa LM zacala hrat na 2 kvalifikacne skupiny. Ked Talianska 21 prestala dominovat Europe a neprichadzali novy hraci (Nesta, Totti, Pirlo atd). Ale prisiel Gillardino a atd.

Neda sa zaciatok 90 rokov porovnavat s tym co prislo po roku 2005. Lebo dovtedy na kazdej urovni (klubovej aj repre) v pravidelnych intervaloch Taliani dominovali.

Mierny zostup mohol nastat ze sa otvorili dvere pre cudzincov a Talianky hraci prisli o miesta v zostave + menej financii ako ma PL a Barca s Realom. Ale tie peniaze Taliani priliz nevedia ovplyvnit. Na trhu je urcity balik penazi ktory sa da z ludi vycucnut. Tych ludi si ziskala PL, Barca, Real a postupne Nemecko (a velmi tym ovplyvnili, az skazili futal). Taliani by sa museli velmi snazit(az spustit) aby tento balik pretiahli na svoju stranu. A vyzera to tak ze takouto cestou ani nechcu ist. Ostava pracovat s mladezou, premyslena taktika, fyzicku zlepsit a vhodne! doplnat o cudzincov.

Reagovat
smazaný uživatel

Já nevím, to jsou takové ty novinářské kece kterých je vždycky plno. Vem si třeba loňské MS, tam se pořád psalo o úpadku Evropy a jak ju Jížní Amerika drtí a najednou BUM v SF byly čtyři Evropská mužstva a finále bylo komplet Evropské. A začly zase kecy na druhou stranu. To že Serie A nezvládá trendy moderního fotbalu je pravda, ale to je otázka pár let. Ještě MS v Německu relativně vládla obrana a Italové byli neskutečně silní, jak v klubech, tak v nároďácích. Ten pád nastal až v posledních pěti letech. A spíš se na tom podepsal vzestup Anglie, Španělska a Německa než cokoliv. Francie třeba nikam nepadá, ale k Serii A se nepřibližuje.

Reagovat
herbage

Tak, tak. Ten propad je tak od roku 2005, kdy zároveň jde mocně nahoru PL kvůli Abramovičovi

Reagovat
smazaný uživatel

+ kvůli výborně zvládnutému marketingu

+ kvůli opuštění krátkozraké vize "fotbal pro domácí fanoušky" a orientaci se na sousední/vzdálené trhy

...

je toho více, ale PL vládne světu zaslouženě.

Reagovat
smazaný uživatel

Tam hlavně vládne barva peněz, která je v dnešní společnosti směrodatná

Reagovat
smazaný uživatel

A to je díky marketingu a zahraničním fanouškům CFC peníze po příchodu Abry investovala spíše do zahraničních hráčů než do hráčů v PL.. Nehledě na to, že titul z LM zatím taky není na SB...

Reagovat
smazaný uživatel

To sice ano, ale peníze jsou využívány tak, aby příliš neutrpěl celkový obraz Premir L. Velký problém PL je v tom, že ji hodně lidí měří optikou Chelsea a nyní Mancity. Ta liga má nějakou vizi a tu se snaží systematicky napňovat, expanze na všechny myslitelné trhy je její součástí a zatím to vychází.

Reagovat
DelPiero137

Ale nato doplaca hlavne Anglicka repre. Coskoro pride cas kedy Anglickych fanusikov prestane bavit pozerat sa na samych zahranicnych hracov.

PL stratila to svoje prave kuzlo. Kazdy tam kopiruje kazdeho.

Reagovat
smazaný uživatel

Já mám Juventus před CP vsugerovaný jako (společně s ManU z přelomu tisícíletí) nejlepší týmy posledních desetiletí. V SA byli dle mého neustále o kousek před zbytkem ligy..nicméně můžou si za to samy.

Reagovat
smazaný uživatel

Není to třeba aji tím že posílajou peníze na nový stadion a nemají tolik na posily?

Reagovat
Shevchenko

Na posily mají dost, za poslední 2-3 roky utratili asi nejvíc z celé Itálie.

Reagovat
smazaný uživatel

Divné. Tak to sou na tom fakt jako ten Liverpool pod Benitezem.

Reagovat
j_mrazik

Nákupy dopadají podobně jako u Benitéze v Live.

Reagovat
herbage

Mé provokace mají větší důvtip

Reagovat
10

to ti někdo řekl, nebo si to jen myslíš?

Reagovat
herbage

O tom se s tebou nebudu bavit, nemá to smysl. Ten příspěvek byl sebeironizující

Reagovat
10

takže jako tvůj každý

Reagovat
herbage

V diskusi o Juventusu většinou ano

Reagovat
Murtago

Je něco jiného trénovat Sienu, Bari a Juventus. Juventus nepotřebuje nezkušeného trenéra. Aby nedopadl jako Ferrara

Reagovat
smazaný uživatel

Pavel Nedvěd to byl legenda.....skoda ze se mu nepovedlo vyhrat tu Ligu mistrů

Reagovat
One-Real

Btw sleduje tady někdo mladší výběry Juve? Jak si vede Adamec ? Hrál teď na 17kách, důraznej stoper. Žeby v budoucnu další česká stopa v Juve?

Reagovat
smazaný uživatel

Měl by od léta jít do Primavery a tudíž v přípravě na novou sezonu možná i trénovat s A-týmem. Uvidí se ještě. Až začne hrát za Primaveru, tak bude víc na očích, aspoň pro mě teda... Kdo ví jak to s ním bude. Ale je v Itálii tuším od 15/16ti? takže by to nemusel být propadák a mohl se časem třeba i ukázat, ale je příliš brzy na takové soudy v tak mladém věku.

Reagovat
One-Real

Jojo uvidíme, ale co jsem tak slyšel a trochu i viděl, tak celkem tvrdej bek a v Itálii prej dostává dost karet. Snad z něj něco vyroste .

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Pinturicchio

Prý něco pečeme i s Violou ( Martinez, Amauri x Montolivo, Gilardino ... za kterého prý nabízíme 15 mega )

Reagovat
smazaný uživatel

Upřímně... To je z bláta do louže.

Reagovat
Pinturicchio

Reagovat
smazaný uživatel

Montolivo by podle mě takový propad nebyl, spíš naopak

Reagovat
smazaný uživatel

Ve Viole mi přijde rok od roku horší a v reprezentaci je úplně nulový a brzdí hru.

Reagovat
smazaný uživatel

Třeba potřebuje novou výzvu, v této sezóně podobný úkaz Maicon, těch hráčů co hráli tužku po přestupu začli opět zářit

Reagovat
smazaný uživatel

Je to možné, ale není to záruka. A my teď potřebujeme zaručenou kvalitu, zvlášť na pozici tvůrce hry. Už není čas na experimenty, ty se děly poslední 2 roky.

Reagovat
Pinturicchio

To bych radši, kdyby se těch 15 investovalo do Aquilaniho ( když už teda ) a Gila i Montolivo zůstali ve Viole.

Reagovat
DelPiero137

Reagovat
smazaný uživatel

Co je s fcjuventus.cz? Pise to:

Odstaveno

Kontaktujte prosím technickou podporu. Možné příčiny:

Neuhrazené služby (překontrolujte splatnost svých dokladů)

Znamena to presun, kteryho jsem si treba jen nevsiml nebo fakt neni zaplacena domena?

Reagovat
smazaný uživatel

Vypadá to na nezaplacenou doménu. Pochybuju, že by se konal nějaký přesun.

Reagovat
smazaný uživatel

Admin je asi kámoš s Del Nerim

Reagovat
smazaný uživatel

a je to venku, a ted zakazou i tvuj nick na EF :)

Reagovat
Pinturicchio

V těhle chvílích by měl Marotta jednat s agentem Aguera. Nejen o Kunovi, ale i o budoucnosti Moma.

Reagovat
smazaný uživatel

Hlavně co se týká Serie A pádá výkonostně strašně dolu , její špičkové kluby mi připadaji trošku přestárlí.

Reagovat
Airus

Nedvěd to trefil. Dřív sem se těšil na zápasy Juve protože co hráč to pojem a v očekávání jsem se třásl nad tím co hráči zase vymyslí za krásnou kombinaci. teď už se musím dokopat k tomu aby jsem se vůbec díval přez net. Kdyby se povedlo již několikrát zmiňované angažování Pirla, mohlo by to do Juve zase přivést trochu té skutečné a pověsté italské hry. (abych nikoho neurazil, netvrdím že italský fotbal je nejlepší, ale měl své kouzlo.... měl)

Reagovat
Airus

Abych doplnil, prodej některých hráčů za poslední 2 roky byla chyba. Nebyli to sice žádní mladíci. Ale narozdíl od těch nových něco hrajou v jiných klubech. (třeba D. Trezeguet). a prodej Diega? Nehrál sice nic moc, ale jak by mohl? Byl na něj neuvěřitelný tlak jak z vedení, tak z medií a od fanoušků. Mohli ho podržet a možná by se rozehrál.... tíhle přehazováním ho jedině zku*****, hráč s obrovským potencionálem. Vše

Reagovat
smazaný uživatel

Nedved ma skvelou italstinu znam cechy co tu ziji v Italii dyl jak on a maji mnohem horsi vyslovnost... ostatne jinak by asi nemoh delat ve vedeni Juve no... ale z toho rozhovoru je videt jak ho mrzi tahle sezona a jak ma stale Juventus v srdci... takovy hraci neskutecne chybi... nejen juventusu, ale cely evrope...

Reagovat
smazaný uživatel

jeden z mnoha důvodů, proč se stal záhy po svém příchodu tak oblíbeným a proč je v Itálii po těch letech tolik oblíbený...

Reagovat
Airus

Reagovat
Puskas

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Losinho

Reagovat
DelPiero137

Pavel

Reagovat
Infi

Reagovat
Losinho

Jeden z nejsympatičtějších exsparťanů.

Reagovat
smazaný uživatel

Pavel ma pravdu Juve je momentalne v zle a ked nezmeni trenera bude to este horsie

Reagovat
smazaný uživatel

to v tam samozrejme nemalo byt

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele