S hrou Sparty je Hašek spokojený, jen by chtěl lepší produktivitu

14.02.2012 10:06 - Aktuality
 
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Autor: ČTK
Počet zobrazení: 3012
Komentáře (179 / 0 nových)
ryzskej
14.02.2012 10:16
#
Jen ať vám to nestřílí
stuldas
14.02.2012 10:18
#
ACS !!!!!!! olééé olééé
Filip12
14.02.2012 10:23
#
Ta Sparta to hraje tak že to prostě hraje na 1:0 silově
pulos
14.02.2012 10:30
#
SuperFrankie
14.02.2012 10:38
#
Tak včeta to byly snad 3 tyče, tak to se zlepší
SuperFrankie
14.02.2012 10:38
#
*r
Puskas
14.02.2012 10:39
#
Jo, příště bude pět tyček.
SuperFrankie
14.02.2012 10:40
#
gólů od tyčky . Jinak co si myslíš o těch nových majitelích Baníku ?
Puskas
14.02.2012 10:42
#
Mám jen naději, nic víc Ti říct nemůžu.
trevor20
14.02.2012 10:40
#
http://www.hanspaulska-liga.cz/clanky/neoficialni-rozlosovani-tymu-hanspaulske-ligy-do-skupin-pro-sezonu-jaro-2012/

Doufám, že nebudeš takovej sráč jako tady v diskuzích a nastoupíš do našeho zápasu. A když ne, nedělá mi problém si pro tebe dojít na střídačku i za cenu doživotního zákazu v Hanspalce.
cubinho
14.02.2012 10:48
#
To jsem netušil, že Hanspaulka je až takto velká soutěž
trevor20
14.02.2012 10:51
#
jo, je. A k tomu ještě stará jak metuzalém. Hraje se od nějakých 70. let. A teď se bůh smiloval po druhé a nalosoval nám tým tady "zupafenkího", takže si to s ním můžu "vyříkat" na hřišti.
Puskas
14.02.2012 10:51
#
Hanspaulka - beztak pojmenovaná podle Jana Pavla II.
Puskas
14.02.2012 10:59
#
píše se tam, že "hlavní myšlenkou soutěže nejsou výsledky, ale zábava a fair-play," tak bacha
trevor20
14.02.2012 11:00
#
To Fair-Play tam je napsané, aby se neřeklo. Pač jinak by to nemohla ta soutěž fungovat, zažil sem už bitku na hřišti, dva útoky na rozhodčího, sám mám dvě červený a už sem si za tresty odseděl 9 zápasů...
Kazisvět
14.02.2012 11:03
#
Nás jednou pískali nějaký úkáčka a byli rádi, že odešli, protože nechybělo málo a dostali na držku od obouu týmů
trevor20
14.02.2012 11:04
#
nás jednou pískali rastafariáni, česky uměli jen "ahoj" a "konec". A když se zakopl míč na strom, tak se v nich probudil jejich gen původu a lezli po stromech pro ten míč
Kazisvět
14.02.2012 11:06
#
Jo já sem taky viděl nějaký černoušky to hrát a v 8. sem viděl ryze ženskej tým a takovou návštěvu sem na hanspaulce ještě neviděl
yarda
14.02.2012 11:08
#
S těma jsme hráli taky, dostaly 25:0
trevor20
14.02.2012 11:09
#
no, to je fajn, že ste si na nich zvedli sebevědomí a hráli jste na plno
yarda
14.02.2012 11:10
#
My jsme chtěli být za džentlasy, ale někdo (nebudu ho jmenovat) prohodil něco ve smyslu: Když budou hnusný, dostanou kotel...no...a tak...
Kazisvět
14.02.2012 11:13
#
to mi připomíná jednu storku z nějakýho sranda turnaje, kdy známej zkušeně nasadil golmance jesle a na celou halu prohlásil : ,,Máš díru mezi nohama.'' a až pak mu to došlo
One-Real
14.02.2012 15:37
#
to jsem byl já ?
Kazisvět
14.02.2012 11:12
#
No já sem navrhoval sestup s tim, že bychom je měli dostat abychom vyhrávali jinak než vydřenejma výhrama o gol v posledních minutách a proti argument byl, že s našima schopnostma bychom s nima ještě prohráli
trevor20
14.02.2012 11:13
#
a jak, že se vlastně jmenujete?
Kazisvět
14.02.2012 11:15
#
mestek 97 fc
trevor20
14.02.2012 11:08
#
jj, Vixens. Už taky hrají nějaký ten pátek. Takovej maskot osmičky to je
yarda
14.02.2012 11:02
#
Kdepak to by byla Hanspaulzweika potom
Puskas
14.02.2012 11:04
#
Nene, tady je totiž vítězem ten, kdo skončí druhý.
Kazisvět
14.02.2012 10:50
#
co hrajete za ligu?
trevor20
14.02.2012 10:53
#
tu nejlepší ! Už zase zase nemůžem vyhrabat z osmičky.
Kazisvět
14.02.2012 10:54
#
Nám zase klasicky unikl postup o bod, takže se patláme bůhví jak dlouho v 7.lize
trevor20
14.02.2012 10:56
#
no, teď na podzim jsme to měli solidně rozjetý, 5 zápasů-5 výher ale pak to šlo do háje. Nakonec jsme to tak nějak dohrávali. Ale co tak koukám na naší skupinu, tak krom jednoho týmu neznám žádný. Za to známí, co se dostali do šestky, tak znám minimálně polovinu jejich soupeřů, pač sme proti nim před lety hráli. (kde se stala chyba? )
Kazisvět
14.02.2012 11:00
#
No ten náš tým je taky docela zajímavej, já jsem se tam dostal přes známýho. A je to taková bandička starších stejdů kolem 40 doplněná o nás mladý pušky už tam sem asi 5 sezonu a je to docela sranda. A co vim tak oni hráli i pětku, ale byli líní chodit pískat, tak následovali odečty a odečty až skončili v sedmičce A hanspaulku mam rád už jenom kvůli názvům týmů, někdy jsou fakt rozkošný
trevor20
14.02.2012 11:02
#
pískání je zlo, nesmíš bejt línej anebo pak si pořešit rozhodčího na pískání. No, díky hanspalce sem se v Praze dostal do takových míst, že sem ani nevěděl, že něco takového je resp. že tam jsou hřiště (Řeporyje, Suchdol, kopec ze Zlíchova nahoru do Košíř, Běchovice, Kbely, Prosek atd.).
Kazisvět
14.02.2012 11:04
#
Tak v Běchovice mam de facto kousek busem a to hřiště je tam fakt hezký, ale bohužel jsem tam byl jenom 1x. My hrajem na Hanspaulce, což mě celkem drásá, protože se musim táhnout přes celou prahu. No já sem byl pískat jenom jednou, tak krásně to na mě vyšlo myšleno letošní sezonu
trevor20
14.02.2012 11:07
#
Běchovice jsou pro nás jak výjezd do Asie, přes celou Prahu. Plus z asi 10 zápasů jsme tam vyhráli jen jednou. I když je to fajn hřiště, osobně ho nemám moc v lásce. Ale to hřiště na hanspalce je fajn, takový útulný, relativně se nám tam i daří. Ale nejraději mám Děkanku, Tempo a snad poslední škvárové hřiště na Pankráci
Kazisvět
14.02.2012 11:10
#
Tak pankráci se úspěšně vyhýbáme No ty běchovice jsou fakt dálka no. Tak ta hanspaulka je fajn, maj tam dobrou plzeň, takže když mam před a po zápase žížu tak si milerád dám. Tempo je taky fajn, ale mi tam hráli někdy v říjnu a bylo tam nafoukaný listí a popadaný jehličí, takže nic moc. A hřiště kterej fakt nemam rád je prostřední na pražance
trevor20
14.02.2012 11:12
#
ono celkově je to na Pražačce je zlo, tam ti lítají na míče ze všech stran na hřiště. Jo a ještě dobře zastrčený hřiště je TKSPA ve Stromovce. Plus k tomu tam mají naprosto debilní povrch, umělka první generace
Kazisvět
14.02.2012 11:17
#
Přesně,ty míče jsou fakt zlo o tom v tý stromovce ani nevim a už vim kde sem viděl toho dredatýho bubacara, bylo to na pražačce
yarda
14.02.2012 11:13
#
Pražačce. Já taky ne, strašně tam fouká a míče lítaj furt do háje. Za koho hraješ?
Kazisvět
14.02.2012 11:14
#
sorry spletl sem si to s jednou hospodou co mam kousek od baráku ta se jmenuje pražanka
yarda
14.02.2012 11:16
#
Hanspaulka a hospoda taky k sobě neodmyslitelně patří...
Kazisvět
14.02.2012 11:18
#
No tak já si neumim představit, že bych měl jít hrát a neměl bych svoje klasický 2 kousky Horší je když jdeš z nedělního svátečního oběda a už máš 6 v sobě
trevor20
14.02.2012 11:20
#
no, proti nám jednou hrál tým (máte ho teď ve skupině, Ugandská ťava ale už je to takřka 5 let) a jejich hráči se před společným zápasem šli zkouřit. Tak sme si řekli, že to bude ještě lehčí...No, nebylo, dostali sme snad 5:2
Kazisvět
14.02.2012 11:21
#
No mě ten tým taky něco řiká, je možný že sme ho měli nějakou sezonu zpátky ve skupině.
Sw!fty
14.02.2012 16:28
#
spadli jsme zase do sedmičky, vlastní blbostí ... ale co si pamatuju, tak už tam moc huličů nemáme ... zato máme uřvanýho golmana
Kazisvět
14.02.2012 21:02
#
Už se na něj těšim
trevor20
14.02.2012 11:21
#
Páteční noční hospoda, pár minut či hodin spánku a hurá např. přes celou Prahu do Běchovic. Tam se zníčíš ještě víc a zbytek soboty jsi mrtvej. Jo, to znám
Kazisvět
14.02.2012 11:22
#
Tak my co si pamatuju v neděli většinou v 18:30. Taková tradice jak na žižkově od 10:15
trevor20
14.02.2012 11:23
#
my už máme takovou tradici a to sobota 8:45 či nejpozději v 10:00. Ale dobrý je, že když máš kocovinu, nic tě nebolí a víc si toho dovolíš
Kazisvět
14.02.2012 11:25
#
Tak to já bych nebyl schopnej vstát a nebo bych si musel brát věci rovnou do hospody
trevor20
14.02.2012 11:28
#
no, někdy to bylo zajímavý, o tom žádná
Kazisvět
14.02.2012 11:29
#
Tak tomu bez problémů věřim
Kazisvět
14.02.2012 11:32
#
a vůbec, kdy to má začít, ta hanspaulka?
trevor20
14.02.2012 11:34
#
hele, většinou to začíná v poslední víkend v Březnu, aspoň to tak dřív bylo
Kazisvět
14.02.2012 11:38
#
Já o tomhle nemam přehled. Mě vždycky zavolaj, že za tejden nebo za dva začíná liga
Kazisvět
14.02.2012 11:14
#
mestek 97 fc
trevor20
14.02.2012 11:18
#
tak od vás tam znám jen tři týmy ze skupiny.
Kazisvět
14.02.2012 11:19
#
Já ani jednoho. Tohle to nějak neřešim. Ale líbí se mi název Bröndby codein IF
trevor20
14.02.2012 11:20
#
ty zná tady Yarda. Pak Dýni a už zmiňovanou Ugandu
yarda
14.02.2012 12:09
#
Bronby jsou dobrý, ač s náma byli rádi za bod
Kazisvět
14.02.2012 11:20
#
a jaký dva týmy se mají účastnit toho vašeho zmiňovanýho souboje se zupafenkem?
trevor20
14.02.2012 11:21
#
Los Zewlos vs Sexnejensex
Kazisvět
14.02.2012 11:24
#
Líbí se mi suchej název Gangbang
Kazisvět
14.02.2012 11:24
#
*e
yarda
14.02.2012 11:07
#
Drahý Trevore, jako kapitán týmu se musím svých hráčů zastávat, tudíž i Joudy, a taky bych tě nerad před všemi těmi lidmi ztrapnil, tak si výhrůžky nech na někoho jiného, ano?
trevor20
14.02.2012 11:08
#
vyhrožování to není, je to jen pouhé konstatování
yarda
14.02.2012 11:09
#
Tak po (vítězných) pěti zápasech si můžu dovolit dostat čerenou i já, tak v klidu
trevor20
14.02.2012 11:10
#
tak se aspoň sejdem na disciplinárce a pak můžem zajít na pivo
Kazisvět
14.02.2012 11:10
#
Puskas
14.02.2012 11:12
#
Aneb jak nalákat nenásilnou formou diváky na náslinou hru
yarda
14.02.2012 11:15
#
Tak napsat tu pozvánku na utkání Yarda vs Trevor, tak přijde určitě plný "kotel"
trevor20
14.02.2012 11:18
#
a mohlo by se hrát na Tempu
centos
14.02.2012 11:24
#
Dej vědět, kdybyste hráli na Hanspaulce nebo ve Stromovce, zašel bych se podívat :) Nalákali jste mě.
trevor20
14.02.2012 11:26
#
ta Hanspalka je relativně možná, tam hrajem alespoň jeden zápas v sezóně
j_mrazik
14.02.2012 12:33
#
Snad se bude hrát na velkým hřišti. Pokud hrajeme proti hromotlukům na malým place, tak jsme v prdeli.
trevor20
14.02.2012 12:36
#
já chci malý, Tempo nebo Děkanka a budu ve svým živlu
j_mrazik
14.02.2012 13:39
#
Já bych chtěl velký hřiště rozdělený na třetiny. To je asi největší možný, ne?
trevor20
14.02.2012 13:40
#
no, jedno velká hřiště je na Meteoru, v Libni. A pak je velká Pražačka. Oba zcela zavrhuji
trevor20
14.02.2012 13:40
#
*velký
Kazisvět
14.02.2012 11:28
#
My tam hrajem pořád
SanchoPancha
14.02.2012 11:25
#
Hm...ale na koho si vsadit? Polák Trevor do toho půjde po hlavě, hrubou silou. Lstivý Španěl Yarda na to půjde od lesa...teď babo raď.
Kazisvět
14.02.2012 11:26
#
Já jsem byl vždycky pro lsti, takže u mě to je jasný
r.mrazik
14.02.2012 11:32
#
jestli jsou od trevora drevorubci,tak je nejspis jasne jak nas prehrajou...
trevor20
14.02.2012 11:34
#
no, máme v týmu pár hráčů, co závodně hráli fotbal atd. Plus máme za sebou skoro každý minimálně asi přes 120 zápasu v HL. Uvidí se na hřišti. Ale motivace bude a né, že ne.
r.mrazik
14.02.2012 12:13
#
a to hrajete porad 8?
trevor20
14.02.2012 12:20
#
ne, to ne, dvakrát sme se podívali i do sedmičky. Ale vlastní neschopností, leností pískat a sem tam i smůlou sme sestoupili
j_mrazik
14.02.2012 12:33
#
Doufám, že vás přehrajeme. Já bych měl jednu horkou posilu (fotbalovou ne rváče), ale zatím nebyl připuštěn.
trevor20
14.02.2012 12:36
#
no, vy ste hrozní sólisti, co měl tu čest vidět. Myslím si, že neprohrajem (výhra či remíza).
r.mrazik
14.02.2012 12:45
#
zalezi jak se to posklada...
trevor20
14.02.2012 12:45
#
u nás záleží, jak kdo příjde vylitej
r.mrazik
14.02.2012 12:53
#
super
miky10
14.02.2012 14:14
#
KapitanKure
14.02.2012 20:06
#
To jsem se chtěl zeptat, jakou má ta osmička úroveň? Chtěl bych si tam někde sehnat tým, ale jsem jen takovej dalo by s říct i sváteční fotbalista, jednou v týdnu chodím hrát a pak občas náhodně, když se sejdeme, tak bych se tam snad mohl uplatnit ne?
yarda
14.02.2012 12:11
#
Od lesa? Tak to bude na Tempu Ale pokud to bude někdo hrotit, tak ho přejedu zezadu, na fair play kašlu
trevor20
14.02.2012 13:42
#
tak mě je Yarda v tomhle slova smyslu ukradenej, v tom týmu mám na mušce jinačího hráče
SanchoPancha
14.02.2012 13:44
#
Kdyby to bylo v hokeji, tak po zákroku na dotyčného hráče na tebe vlítne David Kočí a na nějaký čas ti zjednodušší jídelníček .
willi
14.02.2012 14:10
#
trevor20
14.02.2012 14:47
#
no, co si budem nalhávat, v tom zápase se může stát ledacos, na vše sem připraven a nést odpovědnost
rufus
14.02.2012 14:50
#
Nebudete hrát na Zárubovce nebo na Tempu? To bych se skoro i přišel podívat, jak vypadá vyhrocenej zápas.
trevor20
14.02.2012 18:08
#
ví bůh. To se ještě neví. Můžou to dát kamkoliv. Ale Tempu bych se rozhodně nebránil
r.mrazik
14.02.2012 15:01
#
r.mrazik
14.02.2012 11:21
#
tak to bude sranda...
One-Real
14.02.2012 15:40
#
Lol, treve co má tohle bejt ? Jouda ti nic nedělá, nereaguje na tebe, tak proč máš potřebu ho neustále řešit ? A neber tohle zle, zajímá mě jak to bereš.
trevor20
14.02.2012 18:06
#
nereaguje? Si vzpomeň třeba na článek u Přibyla. Tam zas ze sebe dělal hrdinu. Tak doufám, že bude takový i v tom zápase
fantomas
14.02.2012 17:43
#
dzei
14.02.2012 10:46
#
Mládí reprezentanti kupředu? Hra na dva útočníky? Ofenzivní, kreativní fotbal s agresivním pressingem? Já to beru, dobře se to čte a ještě líp se na to bude dívat......Nebo to jsou jen další plané řeči a čeká nás další období nudné Sparty pro jiným vedením?
Puskas
14.02.2012 10:46
#
Ne, ať hrají pěkně, ať se na to dá dívat, ale produktivita ať jde ještě dolů.
Wu-36-man
14.02.2012 11:06
#
Tak prvni pule teda nic slavnyho,druha pule byla o 500% lepsi..v druhy puli byly krasny kombinace,sance tak na 7 golu,ale ta koncovka..Krejci byl opet vybornej,Keric vypadal taky moc dobre..
rufus
14.02.2012 11:56
#
Snad v sobotu nastoupíme ve stejné sestavě, která začínala druhý poločas.
SanchoPancha
14.02.2012 11:58
#
Byl ses včera podívat? Mně to nakonec nevyšlo. Z reportáží a sestřihu to vypadalo slušně, tedy ve druhém poločase.
rufus
14.02.2012 12:03
#
Nebyl jsem tam, mám angínu a nechtěl sem v tom mrazu riskovat. Radši se chci úplně uzdravit do soboty. Ale online sem sledoval. Podle něj i podle pozápasových vyjádření hrál velmi dobře Kerić, čímž se vyřešilo složení útočné dvojice do podoby, která se mi líbí. A chtěl bych vidět Kadeřábka, jak se ukáže, přece jenom Libor už stagnuje.. Jediný post, kde se mi nezdá obsazení je pozice pravého obránce, potřebujeme tam zdravého Kušníra.
SanchoPancha
14.02.2012 12:06
#
To je dobře, že se prosazuje Kerić. S Kweukem by to mohla být silná dvojice. Pokud jde o Libora, já mu pořád věřím, že se hecne. I když, z toho zápasu odcházel solidně domlácenej, takže proti Slovácku to bude asi na Kadeřábkovi (doufám, že ne na Marešovi). A pokud jde o pravého beka...Příbor nehrál vyloženě zle, ale raději bych tam viděl Kušníra. Nebo Jánoše, ale u něho si nejsem jistý, jestli by to zmáknul.
rufus
14.02.2012 12:14
#
Mareše fakt ne, toho nechci vidět ani já. To už radši Přikryl, který toho ale díky zranění v přípravě ještě tolik nenahrál, proto si myslím, že se proti Slovácku (btw. viděls novou nálepku pro Slovácko? ) nedostane ani na lavičku. A Kadeřábka chci radši než Libora, protože je rychlejší, víc se vrací do obrany a má přesnější centry, horší je to jen se střelbou. Podle mě se Kadeřábek víc hodí do tohoto Hřebíkovského stylu, ale Liborovi zkušenosti se nám na jaře ještě budou hodit.
Vidlička mě většinou přišel jako jeden z našich nejhorších hráčů na hřišti, to není příznivá vizitka. Jánoš by byl risk, zvlášť kdyby nastoupil od začátku i Kuba Brabec. Dva noví mladí hráči v obraně, to by se nemuselo vyplatit. Jinak Jánoš bych řekl, že musí ještě nabrat sílu, aby dokázal vyhrávat osobní souboje. V přípravě ho přetlačil každý hráč Sezimova Ústí a první liga je jiná úroveň..
SanchoPancha
14.02.2012 12:21
#
Viděl. A je skvělá .
marty9637
14.02.2012 12:31
#
trevor20
14.02.2012 12:32
#
jaká nálepka?
trevor20
14.02.2012 12:46
#
Wu-36-man
14.02.2012 12:37
#
Sion inkasoval dobrej hit,ze zacatku to s nim nevypadalo moc dobre,ale Kaderabkovi bych se napravo nebranil..v brane bych teda radsi videl Vaclika..neberu vcerejsi gol,kterej byl jeho,ale jeho rozehravka se mi vubec nelibi..
marty9637
14.02.2012 12:51
#
Tak máme začátek ligy a ještě pořád je 5-6 míst v sestavě nevyřešených, neví se jaké bude rozestavení a kdo bude jednička.. Tohle jsem asi ještě ve Spartě nikdy nezažil. Kdybych si ale měl tipnout základ proti Slovácku.. Bude to:
Vaclík-Vidlička, Zápotočný, Jarošík, Pamič-Kadeřábek, Holek, Matějovský, Krejčí-Kerič, Kweuke

A vysněná je: Vaclík-Jánoš, Zápotočný, Jarošík, Pamič-Holek, Hušbauer-Přikryl, Matějovský, Krejčí- Kerič..
SanchoPancha
14.02.2012 12:53
#
Máš tam moc fotbalistů . Někdo musí těm "..." (viz. nálepka) lámat kosti.
marty9637
14.02.2012 12:55
#
Proč? Stačí, když si sami ukroutěj hlavy, když to vedle nich bude lítat jak na kolotoči..
SanchoPancha
14.02.2012 12:56
#
Ale jinak je tvá sestava dobrá. Akorát místo Vaclíka Švenger a časem místo Zápotočného mladý Brabec.
marty9637
14.02.2012 12:59
#
Já to mám tak 53% pro Vaclíka 47 % pro Švengera.. Ale v podstatě mi to je jedno, no.. Snad to mladej Brabec dokáže, zatím prej nic moc rozehrávka, což je dneska klíčový.. A Zápotočný má rozehrávku výbornou..
SanchoPancha
14.02.2012 13:02
#
Uvidíme. Každopádně je dobře, že je ta dementní zimní přestávka úspěšně za námi. Konečně se v Evropě začne hrát pořádný fotbal.
r.mrazik
14.02.2012 12:55
#
bude chytat svenger...jinak souhlas...mozna jeste misto zapotocneho jeden z brabčáků
marty9637
14.02.2012 12:56
#
No podle toho, co o něm při generálce řekl Hašek bych to tipnul spíš na Vaclíka..
SuperFrankie
14.02.2012 13:23
#
Ta vysněná sestava
rufus
14.02.2012 13:24
#
Mě přijde, že sestavu relativně vyřešenou máme, jen to ještě nikdo oficiálně nepotvrdil. Dlouho se rozhodovalo o pozici jedničky, ale podle toho, kdo chytal jaké zápasy je prakticky rozhodnuto. Pozice pravého obránce (Kušnír) a stopera (Zápotočný) je ovlivněna zdravotním stavem hráčů. Jánošovi moc velké šance nedávám, potřebuje si zvykat na dospělý fotbal. Jediná pozice, která je nevyřešená je pravá záloha. A rozestavení podle posledních zápasů vypadá na 4-4-2.

A kdybych měl dát mojí vysněnou sestavu, bez ohledu na zdravotní stav, tak se budeme lišit na 4 postech. Rozestavení bych chtěl taky 4-2-3-1.
Švenger - Kušnír, Kuba Brabec, Jarošík, Pamić - Holek, Hušbauer - Kadeřábek, Matějovský, Krejčí - Kerić.
I když u Keriće docela váhám, možná bych radši hrál s Kadlecem.
marty9637
14.02.2012 13:27
#
Co je se Zápotočným? Nikde jsem nic nečetl.. Ale jinak jo, ono to te´d jde poskládat vícerak a stejně to bude pěkná, ofenzivní a sympatická sestava.. Je tam jen pár troubů, kteří si podle všeho stejně moc nezahrajou.. ála Mareš a snad i posléze Vidlička..
rufus
14.02.2012 13:30
#
Zápotočný má horečky, momentálně to vypadá tak, že v sobotu zápas nezvládne odehrát.
No a k Marešovi je tu ještě kolega Juhar, kterýho já osobně vůbec nemůžu vystát. Snad v jednom zápase zahrál dobře, v ostatních se mi nelíbil. Ale ten má smůlu proti němu jsem zaujatej, asi nebude takový střevo, jak ho vidim já.
SanchoPancha
14.02.2012 13:31
#
V přípravě docela vynikal. Zahazováním šancí.
rufus
14.02.2012 13:34
#
Přesně tak. Doufám, že si tím zavřel cestu do sestavy. Navíc na jeho pozici máme Láďu, hráče podle mého gusta.
SanchoPancha
14.02.2012 13:39
#
Jo, takový nebezpečně talentovaný Hurvínek se sparťanským srdcem.
marty9637
14.02.2012 13:34
#
No jo, Juhar Ten mi jako náhradník absolutně nevadí.. Zahraje oba kraje, to je pro něj na lavičce velký plus..
rufus
14.02.2012 13:36
#
Oba kraje zahraje i Sýkora.
Puskas
14.02.2012 13:37
#
naráz
marty9637
14.02.2012 13:38
#
Jenže tomu je fyzicky tak 12
rufus
14.02.2012 13:41
#
Nevadí, i tak lepší než Juhar.
marty9637
14.02.2012 13:42
#
Proč ti vůbec vadí? Vždyť je to běhavej, technickej kluk.. Navíc má rád rap.
rufus
14.02.2012 13:49
#
Běhavej by byl, ale moc to neukazuje. Spíš na mě působí, že je línej. Techniku celkem má, to je asi jeho jediná přednost, jenže ve stoje moc hráčů neobejde. Navíc má špatný centry, v přípravě nedokázal pořádně přihrát ani vystřelit. Pro mě je to na krátko ostříhaný Lačný. A to že poslouchá rap mu pomůže akorát k tomu, že v mém žebříčku bude o pozici výš nad Erichem Brabcem.
marty9637
14.02.2012 13:52
#
Tak to ti nevím, poslední zápasy v základu sice už neběhal tolik jako dřív (a rozhodně ne tolik jako třeba Láďa), ale jinak to byl za Chovance jeden z mála hráčů, kteří se vůbec nabízeli.. A třeba Matějovskýmu strašně pomohl, protože ten měl alespoň komu nahrávat do běhu..
rufus
14.02.2012 14:01
#
Mě se líbil snad asi jen proti Žižkovu, kde se docela nabízel a vycházely mu i jeho centry. Ono taky důvod, proč ho nemusím je ten, že blokoval místo v sestavě pro Krejčího. Teď když sedí Juhar na lavičce, tak už mi nevadí jako když hrál v základu.
marty9637
14.02.2012 14:20
#
Nenene.. Krejčí nehrál jen kvůli zranění a kvůli tomu, že neudělal celou přípravu.. Jakmile byl fit, tak hned nastoupil v základu.. Vždyť nastoupil nerozehranej rovnou do derby a i potom trenéři říkali, že nehrál jen kvůli zranění, jinak byl připravený už na jaro..
rufus
14.02.2012 14:43
#
Jedině dobře, že nastoupil do derby. Hned jsem věděl, že chci aby hrál dál. A mám dojem, že už byl připravenej i ve třech nebo čtyřech zápasech před derby na lavičce, takže hrát by býval mohl.
Alex Rodriguez
14.02.2012 13:06
#
Hašek je snad největší blbec mezi trénery v naší nejvyšší soutěži. Jsem alergický na jeho chytré někdy i intelektuální vyjadřování ! Ale dneska mě nasralo nejvíce tvrzení ohledně mladého Jakuba Brabce. Celý půlrok na něho kašlou, v béčku seděl na lavici a najednou, když přišel pan Hřebík, který zná kvality Jakuba z mládežnické reprezentace, tak najednou ho Hašek chválí a vyzdvihuje, přitom, kdyby ve Spartě dále figuroval Chovanec, tak si ho na Letné ani nevšimnou a nejen J.Brabce, ale dalších jako je Jánoš, Kadeřábek, Frýdek a jiní. To je hlavně zásluha pana Hřebíka, že dostali v přípravě šanci se ukázat a dá se říct, že většina ukázala, že do budoucna na to má. Hašek ať jde do prdele ! Pro mě tohle není trenér, ale jen nasazená loutka ! I když jsem slávista, tak tvrdím, že Spartu by měl vést kouč, který má autoritu a nějaké úspěchy za sebou. Hašek z těchto atributů nesplňuje žádný. Co by hráč měl dobrý půlrok v sezoně 2000/2001 , kdy Sparta udělala úspěch v Lize mistrů, ale tak krátká doba z hráče hvězdu nedělá, tudíž v pozici hráče nepředvedl nic. V pozici kouče v Sokolově sice dokázal tamnější druholigový tým pozvednout, ale druhá liga je druhá liga a i když je to srdcem sparťan, jako trenér nemá co na Letné dělat. Takovýto klub musí vést nějaká výrazná ikona a nějaký průměrný hráč, který toho moc v kariéře nepředvedl. Divím se panu Hřebíkovi, že Haška v pozici ponechal.
marty9637
14.02.2012 13:08
#
Takový trochu slávistický názor..
SanchoPancha
14.02.2012 13:12
#
Bez znalosti věci. Říct o Haškovi, že hrál dobře jenom půl roku a ještě ten půlrok ani netrefit...
Puskas
14.02.2012 13:12
#
Už z Liberce byl v repre... už tam hrál solidně.
marty9637
14.02.2012 13:14
#
Takový ten, který o Haškovi bude tvrdit, že byl průměrný a odehrál jen jeden dobrej půlrok.. a svého Vlčka, Fořta, nebo dokonce Latku bude brát za legendy
Alex Rodriguez
14.02.2012 13:17
#
Tak pozor chlapče. O "své" Slávii, přesněji jejich hráčích jsem se ani v duchu nezmínil, takže nevytahuj věci, které jsem neřekl.
marty9637
14.02.2012 13:18
#
Tak to nemusí být přímo o tobě.. To je takový nejrozšířenější slávistický názor, kterému se ten tvůj nahoře nejvíce podobal.. Ani bys nemusel psát, že jsi Slávista a bylo by to poznat.. To je takovej rukopis, stejně jako většinou vypadáte všichni podobně..
SanchoPancha
14.02.2012 13:20
#
Zrzci ?
marty9637
14.02.2012 13:23
#
Noo.. Nemusí být, spíš takový jemňoučký rysy.. Takovej ten výraz "mouchy snězte si mě"
Alex Rodriguez
14.02.2012 13:24
#
Já osobně jsem typ fanouška, který má v sobě respekt vůči Spartě. Nikdy jsem neříkal, že Slávie je nejlepší na světě a že sparťani jsou bu..., pí ... a podobná hanlivá slova. Poslední období jak všichni dobře víme je na tom Slávie špatně a i já dokážu pořádně zkritizovat náš klub. Nelíbí se mi třeba, že klub vede Řebíček a jeho bratr, že manažerem je Platil, ale co můžu dělat. Jejich zásluha je ta, že tu Slávie ještě vůbec je, čili musim vzít zavděk aktuální situaci . A nemyslim si, že z toho mého příspěvku byla cítit nevraživost vůči Spartě, prostě jen můj osobní názor. Dívám se na fotbal jako celek a nikdy jsem nebyl zamindrákovaný slávista, který vidí jen svůj klub a ostatní jsou nuly, tak to opravdu není.
marty9637
14.02.2012 13:33
#
Já taky cítím ke Slavii jako ke klubu ohromný respekt, těším se na vzájemný zápasy, nechci aby sestoupila, dokonce bych byl pro, aby hrála v Evropě.. (když bude za Spartou). Jenže ty tady mluvíš o sparťanské hráčské legendě, že se mu povedl jeden půlrok a ještě to zaštítíš tím, že jinak dobře nikdy nehrál.. To je ohromná hloupost.. Byl to pro Spartu klíčový hráč. Měl v sobě něco, co právě Slávistům většinou nejvíc chybí... Vůli po vítězství.
Puskas
14.02.2012 13:34
#
Už jen to, co pro vás tehdy znamenal jeho přestup, jak najednou tým, co konkuroval směle Realu, vyhořel.
SanchoPancha
14.02.2012 13:38
#
Hašek a Labant. Tyto dva odchody nás šeredně rozhodily. Není divu, když je nahradil Zavadil s Marešem .
SanchoPancha
14.02.2012 13:33
#
Nevraživost ne. Ale neznalost, zaujatost, či neobjektivní přistup ano.
Losinho
14.02.2012 14:56
#
Tak zrovna Standa slávistická legenda už je, akorát prostě neumí skončit kariéru na vrcholu, což mě dost mrzí...
marty9637
14.02.2012 14:57
#
Já vím, že je.. Ale zrovna u něj je to kvalitativně hodně nespravedlivé..
Losinho
14.02.2012 15:16
#
To jo.
Alex Rodriguez
14.02.2012 13:16
#
Kriste pane, takový detaily. Prostě ať je to půlrok v zad či v před, hrál tužku a to mi nevymluvíš.
SanchoPancha
14.02.2012 13:20
#
Vymluvím, velmi lehce. A když už někoho kritizuješ, tak si o něm aspoň něco zjisti.
SanchoPancha
14.02.2012 13:11
#
Zmiňovaný Haškův dobrý půlrok byl v sezóně 2001/2002, slávisto. A rozhodně to nebyla jeho jediná dobrá sezóna. Koukám, že víš o Haškovi kulový. Vždyť to byl i reprezentant. A už předtím ve Slovanu hrál velmi solidně. Hvězdou nikdy nebyl, takhle on nehrál. Ale vždy byl velmi platným hráčem. Dříč, co odvádí za ostatní záložníky černou práci. I takoví jsou potřeba. Za Chovance a Haška se mladí sparťanští hráči dostali do áčka v minulých přípravách. Do a-týmu se aspoň částečně propracovali Hejda, Folprecht, Krejčí...snad i někdo další. A vůči Haškovi jsi přehnaně kritický, je to muž na správném místě a pod Hřebíkem ještě trenérsky poroste.
r.mrazik
14.02.2012 13:20
#
v necem mas pravdu...treba s tim brabcem souhlasim...ale mas pravdu,ze toho si vytahl specialne hrebik...
ostatni hraci ale dostavali prostor i drive...viz minula priprava a kaderabek a dalsi...
na zimni pripravu se vetsinou bralo dost mladych...
aspon vidis,ze prichod hrebika je dobry...zacne se hrat jinak...
taky by me dost zajimalo,zda to predtim bylo od chovance nebo i od haska...ale kdyz tvrdil,ze kweuke nemuze hrat pressing a ono to najednou jde?a i kdyz u nej jen zcasti,ale stejne to jde?je to divne,to mas pravdu...
spis si myslim,ze je hasek hodne moc loajalni a nepotapi sveho sefa...a tohle beru spis jako pozitivum...
Alex Rodriguez
14.02.2012 13:08
#
* pardon, dodatek a oprava : Takovýto klub musí vést nějaká výrazná ikona a ne nějaký průměrný hráč, který toho moc v kariéře nepředvedl.
Puskas
14.02.2012 13:11
#
To nemyslíš vážně, co?
Alex Rodriguez
14.02.2012 13:14
#
Vyjmenuj mi prosim úspěchy Haška nebo jeho individuální přednosti, kterými vynikal. Rad si rozšířim obzor, děkuju.
Puskas
14.02.2012 13:17
#
Ne, mésto toho Ti napíšu bývalé trenéry Sparty, co by v Tvém měřítku nemohli trénovat ani žáky - Václav Ježek, Dušan Uhrin, Jozef Jarabinský. Než něco napíšeš, začni předtím myslet.
A k Haškovi - bojovnost, poctivost, spolehlivost.
SanchoPancha
14.02.2012 13:19
#
Přednosti: znamenitá fyzická kondince, poctivé plnění defenzivních povinností, efektivní bránění, mentálně a takticky velmi vyspělý, skromný hráč, který se rve za tým, 100% profesionál. Úspěchy: 5 mistrovských titulů, 2x osmifinále Ligy mistrů, 2x základní skupina Ligy mistrů, 14 reprezentačních startů. K úspěchům bych přiřadil ještě jeden nesouvisející s fotbalem - vystudoval vysokou školu.
pepindo8
14.02.2012 13:17
#
Bože.
Já neříkám že je Hašan bůh ví jaký sympaťák, ale když už něco řekne tak to má smysl a nedělá takovou tu omáčku co většina trenéru.
Prosím tě zajímalo by mě jestli máš v hlavě aspoň nějakej objektivní názor ?
Puskas
14.02.2012 13:19
#
kde nic není... znáš to.
Ferguson6
14.02.2012 17:20
#
Tak vzhľadom na to aké pohyby sa diali v kádri Dukly v zime som čakal aspoň 0:6...
SanchoPancha
14.02.2012 17:22
#
Branková konstrukce byla proti. Jinak to tak mohlo dopadnout.
Ferguson6
14.02.2012 19:03
#
ale samozrejme brána nemôže za to, že hráči triafajú tyče/brvná a nie ten obrovský priestor medzi nimi, to je v hráčoch
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.