Robben: Z Realu Madrid se mi původně odcházet nechtělo

01.01.2017 20:09 - Aktuality
 
Arjen Robben je v současnosti pevně spjatý s Bayernem Mnichov, kde by si nakonec mohl odkroutit klidně celou dekádu věrných služeb, v čerstvém rozhovoru pro Fox Sports nicméně nizozemský křídelník přiznal, že se mu původně do Bavorska z Realu Madrid příliš nechtělo...

Arjen Robben se do Španělska vydal roku 2007 z Chelsea a především druhá sezona v bílém dresu se mu celkem vydařila, když vstřelil sedm ligových branek a u stejného počtu asistoval. Jenže pak došlo ke změně vedení a kádr Realu doznal v létě 2009 velké obměny, jejíž součástí byl také Robben.

"Bylo to trochu zvláštní léto, s návratem Florentina Péreze jako prezidenta. A pak přišly všechny ty nové posily. Cristiano Ronaldo, Kaká, Karim Benzema a Xabi Alonso všichni dorazili do Madridu za velké peníze," vzpomíná dvaatřicetiletý fotbalista.

"Bylo nám řečeno, že na mně klub může při proději vydělat. Ale já původně nechtěl odcházet. Měl jsem za sebou svou asi nejvydařenější letní přípravu vůbec, ale stejně mi nebyla dána šance, takže jsem se musel rozhodnout," vrací se dále k srpnovým událostem Robben, který měl Bayern vyjít na 25 milionů eur.

"Bayern se v tu chvíli neřadil k evropské elitě - tak jako se řadí teď - a já to vnímal jako krok zpátky. Nakonec jsem se rozhodl pro přestup, protože klub dělal, co mohl, aby mě získal. A přítomnost Louise van Gaala samozřejmě také sehrála svou roli," vysvětluje Robben, který si ihned ve své první sezoně v Bavorsku stanovil osobní maximum v ligových gólech na sezonu (16), později překonané roku 2015.
Autor: Tomáš Daníček / football-oranje.com
Počet zobrazení: 9617
Komentáře (276 / 0 nových)
nani92
01.01.2017 20:11
#
Bayern nebol elita
skunk295
01.01.2017 20:13
#
No v tý době minimálně světová ne, po LVG se pak sice dostali do toho finále LM proti Interu, ale do ty stálý evropský špičky se dostali až tak 2012...
skunk295
01.01.2017 20:13
#
*samozřejmě za LVG
nani92
01.01.2017 20:18
#
to chápem, ale nebolo to aj práve obodobie toho, že Real nevedel prejsť cez osemfinále LM? čiže teoreticky ani Real nebol nejak svetový
skunk295
01.01.2017 20:21
#
Hele, abych byl upřímný, vůbec si navybavuju, jak na tom byl Real v tý době. Každopádně mi přijde, že Balet měl vždycky punc světovýho klubu, ať to tam šlo nebo ne - Bayern tuhle reputaci získal až v posledních letech, takže co se týče prestiže, krok zpátky to asi byl...
H.N.T.
01.01.2017 20:27
#
Bayern ziskal punc svet klubu az v poslednich letech? jedine o co jde je, ze tehda se jim nedarilo vubec, prisel on, ribery a par dalsich hvezd
skunk295
01.01.2017 20:33
#
No já nevim. Tím "světový kluby" myslím fakt tu skupinu, pro kterou je míň než finále LM neúspěch a to Bayern před šesti-sedmi lety prostě nebyl. Samozřejmě, byl to pořád velký klub, jeden z největších na světě, ale byl o stupínek níž než Real a Barca, což dneska už podle mě neplatí
uff
01.01.2017 20:37
#
Real tam vtedy tiež nebol. V tej dobe tam hrala prím Chelsea, United, Barca. Tesne predtým hlavne AC a Liverpool
skunk295
01.01.2017 20:40
#
Tak je jasný, že se to tam dost točilo...
Ale já jsem pořád toho názoru, že Real může mít jak nepovedenou sezónu chce, ale stejně mu to prestiž nesníží.... to jiný kluby nemají
mara z hornaku
01.01.2017 20:43
#
Myslíš? Já teda nevím, ale podle mě byl i v té době Real mezi tou špičkou. Jako kádrem si myslím že tam v pohodě pasovali (i když teda byl o něco horší než těch co jsi zmínil). To ,že je někdo vyklepl hned v osmifinále je věc jiná no.
uff
02.01.2017 11:15
#
Pozri ich výsledky. Hlavne v LM, ale aj lige.
H.N.T.
01.01.2017 20:40
#
Meli vypadek jako ma treba ted MU. Bayern je podle me svetovy klub. Jejich mysleni je dukazem, nedarilo se, privedli riberyho robbena a spoustu jinych drahych posil, prave proto, ze semifinale ligy mistru jako uspech nepovazuji
skunk295
01.01.2017 20:45
#
Jak myslíš. Každopádně já Bayern v tý době vnímal až jako tým, který následoval v prestiži právě po těch už zmíněných, což by vysvětlovalo, proč Robben říká, že "šel do horšího"
H.N.T.
01.01.2017 20:46
#
Sakra chlape mas je mezi oblibenyma, nadrzuj jim trochu
skunk295
01.01.2017 21:04
#
No jo, mám vysoký nároky
Barca1
04.01.2017 08:22
#
Je pěkné, že jsi "sebekritický" ,mnozí by se mohli učit, ale Bayern je prostě dlouhodobě absolutní evropská špička.
Tom11
01.01.2017 20:53
#
Bayern vždycky patřil mezi top kluby, jen měl špatné období. United dneska taky nehrají v Evropě prim a nikdo nepochybuje, že je to světový top klub.
mara z hornaku
01.01.2017 20:54
#
Dalo by se o tom polemizovat bych řekl. Ale věc názoru no
Tom11
01.01.2017 21:04
#
souhlasím, ale v mých očích klub s tolika tituly z domácí , která patří mezi top 5 na světě, prostě je velkoklub
BaggioR10
02.01.2017 11:16
#
Bayern byl odedavna slavny velkoklub z Bavorska a v Nemecku byli na spici. Ale tohle je doba kdy nemeli tak nabity kadr a v Lize Mistru byli neco jako Arsenal, jsou tady, jsou tady i na jare, ale nikdo je nebere vazne. To se zmenilo prave prichodem Robbena s Riberym. V te prvni dekade v novem mileniu byli Top Barca, AC Milan, MU, Real, ke konci Inter a Chelsea, (Liverpool dvakrat zazracne dosel do finale LM, ale ten kadr ani vykony v lize nemel na vysoke urovni). Ale to se stane kazdemu klubu, ze ma slabsi obdobi, Bayern to navic potkava jen na evropske scene. Pouze Real dela ze je top i v dobe kdy treba chvili neni, protoze oni to proste prehlusi tema galakticos nakupama kazdej rok v lete. Zacal to Figo, psk prisel Zidane, Ronaldo, Owen, Beckham, Canavaro, Xabi Alonso, druhej Ronaldo, Kaka, Benzema, Bale, Modric, James a na spoustu jsem zapomnel.
Slonky Terik
02.01.2017 11:54
#
Gavin Harris, Santi Muňez
BaggioR10
02.01.2017 13:15
#
Robinho, VdV, Van Nistelroyi, Robben, Reyes...my to dame dohromady.
>vyřazen z kádru<
02.01.2017 23:22
#
JAR, skvelej hrac co to tenkrat taky odskakal
PV-maister
02.01.2017 13:31
#
Krásně vysvětlený, u Realu je ta prestiž dost uměle podpořená právě nákupama hvězd... Takže zatím co ostatní týmy se ve výsledkový krizi trochu přestaly brát vážně, Real byl vnímanej jako hrozba i když několik let předváděl bídu..
>vyřazen z kádru<
02.01.2017 23:21
#
do puntiku, vybornej prispevek
>vyřazen z kádru<
02.01.2017 23:12
#
Ribery tam uz byl...
vladino10
01.01.2017 20:52
#
Tak real aj keď sa nedarilo tak mal hráčov s ktorými by mal byť favoritom rok čo rok..každoročne veľké nákupy, galacticos, aj keď vypadli s lyonom, tak si proste mnohí povedali, ze s týmto kadrom to o rok možné nebude..
To bayern mal vtedy ottlov, baumjohanov, kraftov atď..
Rudnevs
01.01.2017 21:08
#
Kraft vôbec nebol zlý. Z neho mohol byť skvelý brankár.
skunk295
01.01.2017 21:09
#
Tak v Bayernu byl Kraft docela špatný, aspoň co pamatuju - spíš než kvalitou ale asi neustál ten tlak...
Rudnevs
01.01.2017 22:40
#
Prevládali dobré momenty, hoci chýb bolo dosť. A pri akcií "KOAN NEUER" sa fanúšikovia odvolávali práve na to, že majú Krafta ...
BaggioR10
02.01.2017 13:16
#
1. FC Koln
01.01.2017 21:21
#
Neprehanaj az tak Vladino
Uwe háže buly
01.01.2017 21:43
#
Nebo taky měli Lucia, Demichelise, Schweinsteigera, Lahma, Van Bommela, Van Buytena, Riberyho, Zé Roberta, v útoku Klose, Podolski, Toni.. Jedna legenda vedle druhý.
vladino10
01.01.2017 22:05
#
Tak ja spomínam na klinsmanna hlavne..ottl, lell, oddo, sosa, breno..
A ti hráči nielenze boli v kádri, ale hrávali..bayern bol bezpochyby veľkoklubom aj vtedy, ale taká ta uplne najvyššia špička ako teraz asi nie..
Rudnevs
01.01.2017 22:24
#
https://youtu.be/yYrd5DOg10U a obrana v zložení Lell - Ottl - Breno.
vladino10
01.01.2017 22:34
#
nebudem to pozerať radšej, ak sa neurazis..
manuelo neuero
02.01.2017 19:45
#
Takový rozklad
BaggioR10
02.01.2017 13:24
#
Ottl, Lell, Breno...na tribune plno.
db18
02.01.2017 20:04
#
Lell byl u nás výborný...
BaggioR10
02.01.2017 10:59
#
Gochu tady jsi slapnul vedle.
Uwe háže buly
01.01.2017 21:36
#
jak dlouho sleduješ fotbal proboha
skunk295
01.01.2017 21:49
#
Tak pravidelně sem to začal sledovat od ME 2008, proč? Jestli narážíš na to, že jsem napsal, že Bayern předtím nebyla evropská špička, tak podle výsledků a kádru teda fakt nebyla. Na hráče jako Ottl, Oddo, Rensing atd. nezapomenu
Slonky Terik
01.01.2017 22:27
#
Já je sledoval ještě za Elbera, Tarnata, Effenberga, Kahna....
Rudnevs
01.01.2017 22:32
#
Ja žiaľ nie. Naštastie máme YT a parádne "dokumenty" o jednotlivých sezónach.
Slonky Terik
01.01.2017 23:04
#
Fakt ne? Kolik ti je? Nebo jste neměli přístup k BL ?
Rudnevs
01.01.2017 23:15
#
BL som prišiel na chuť až po MS 2010. Naplno som ju začal sledovať od roku 2012. Dovtedy som pozeral F1, vtedy sa ešte pozerať dala.
Slonky Terik
01.01.2017 23:24
#
Tenkrát BL vypadala trošku jinak než teď Atmosféra byla sice stejná, ale tempo bylo pomalejší, dresy hnusnější, Brazilců a jinych cizincu poskrovnu. Elber, Dedé, Marcio Amoroso byli tenkrát výborní...
Rudnevs
01.01.2017 23:39
#
+ Ailton
A tie dresy boli rovnako pekné, akurát ovísali ako pyžamo.
Slonky Terik
01.01.2017 23:49
#
Ano Ailton taky, určitě by jich pár ještě bylo..
skunk295
01.01.2017 23:23
#
Tak to já jsem hodně pozdní ročník, takže jsem tuhle generaci nechytil.
Slonky Terik
01.01.2017 23:27
#
Tak mě je 28, snad nejsem tak starej
skunk295
01.01.2017 23:28
#
Mně 18, takže sem v tý době byl na základce a moc si z toho nepamatuju.
Rudnevs
01.01.2017 23:35
#
Hele a čo ten dátum registrácie?
1. FC Koln
01.01.2017 23:39
#
Registruju sa tu aj 7,8 rocny ked si si nevsimol, v PL sekcii ich je mnoho...
Rudnevs
01.01.2017 23:40
#
Radšej si podiskutujem s normálnym 12 ročným, ako s 18 ročným dementom (viz. ty).
Slonky Terik
01.01.2017 23:47
#
SIRBRANIKE
02.01.2017 03:06
#
1. FC Koln
02.01.2017 11:38
#
Aj tvoj vek by ma velmi zaujmal, len tak pre zaujmavost.
Slonky Terik
02.01.2017 11:54
#
27-30
1. FC Koln
02.01.2017 11:55
#
Nie tvoj ale Rudnevsa
Slonky Terik
02.01.2017 12:03
#
1. FC Koln
02.01.2017 12:31
#
Co uz nevies inac reagovat ako " "?
Rudnevs
02.01.2017 12:38
#
Slonky Terik
02.01.2017 14:06
#
Nemám slov na tvůj koment
Nihilister
02.01.2017 12:45
#
Posledni Kovboj
02.01.2017 14:33
#
skunk295
01.01.2017 23:47
#
No jo, registroval jsem se tady chvíli po tom, co jsem to začal sledovat - napsal pár sraček a na dost let se umlčel
Rudnevs
01.01.2017 23:49
#
Slonky Terik
01.01.2017 23:35
#
To vis, tenkrát internet nebyl, takže jsme chodili s míčem za barák a hráli penalty na klepadlech. Já byl Tafarel a pak jsis vybral pět hráčů. Samozřejmě Ronaldo, Rivaldo, Ronaldinho, Elber a Tarnat
Azazelo RD
02.01.2017 08:14
#
Proč zrovna Tafarel? Ten snad nebyl nikdy dobrej.
Slonky Terik
02.01.2017 09:54
#
Brazilec no, v bráně nás vždycky tlačila bota
1. FC Koln
01.01.2017 23:37
#
Ty vole ja mam tiez tolko a tiez som zacal BL sledovat na zakladke
Alan_Shearer
02.01.2017 00:02
#
borec
Rudnevs
01.01.2017 22:33
#
Ani ja pri Rensingovi nezabudnem, ako sa stal najlepší brankár sezóny a držal Köln na vodou.
Slonky Terik
01.01.2017 23:04
#
Rensing byl FM hit
skunk295
01.01.2017 23:23
#
Tak ale v Bayernu byl kiksař, to musíš uznat
Rudnevs
01.01.2017 23:36
#
Na neho by sedelo, čo si hore písal o Kraftovi... neustál ten tlak.
Momodou#
01.01.2017 22:36
#
Uwe háže buly
01.01.2017 23:10
#
Bayern byl už v tý době jeden z nejúspěšnějších týmů v evropských pohárech (třetí/čtvrtý nejvíc výhěr v LM), nejúspěšnější tým v domácí lize, finančně byl taky jeden z nejsilnějších týmů.. Jesli bereš špičku rok od roku tak ok, ale pak zas nebyl ani Real světová špička.
[ACS]eRw!n
01.01.2017 20:44
#
ne
Momodou#
01.01.2017 22:36
#
Bayern +
03.01.2017 12:00
#
Vtedy Bayern = Real tak ako je tomu teraz, neplatilo...
hunter92
01.01.2017 20:14
#
Nojo, taky by se mi asi nechtělo, každopádně teď může být spokojenej a nemá čeho litovat.
skunk295
01.01.2017 20:17
#
Zpětně si prostě myslím, že kdyby se Bayernu nepodařilo ho přivést, nebyla by ani trofej z LM a Bayern by se ani nedostal do tý užší špičky... Pro mě symbol tý novodobý úspěšný éry
tukan1933
01.01.2017 20:29
#
Tehdy odešel jen za 25 míčů, to je strašný jak se ty ceny během pár let posunuly nahoru
H.N.T.
01.01.2017 20:30
#
treba Carrol za 40
db18
01.01.2017 20:41
#
*kam je Real posunul
salaminoo
01.01.2017 20:48
#
kam je trh posunul
icka
01.01.2017 21:27
#
Spalovač šancí
01.01.2017 21:34
#
Trh? Manageři klubů ...
Slonky Terik
01.01.2017 23:06
#
Agenti hráčů
Spalovač šancí
02.01.2017 00:28
#
Agenti platí za hráče?
Slonky Terik
02.01.2017 09:55
#
Šponujou ceny
Spalovač šancí
02.01.2017 10:21
#
To je úplně jedno, může jenom za to vedení klubů.
PS: Však i ty si můžeš najmout manažera, aby ti dohodnul zaměstnavatele, který ti bude dávat mega měsíčně za evidenci došlých faktur. Určitě se vám to podaří
Slonky Terik
02.01.2017 11:18
#
Pochybuju že za to může jen vedení klubů. Přece nechtějí vyhazovat miliony navíc jen tak, když by nemuseli. Proč bych dával za Higuaina 90 mega, když prostě tolik nestojí ani náhodou. Ale protože jsem právě střelil frajera za 120 kterej je o něco lepší tak to po mě budou chtít. Napakuje se na tom hlavně agent s tučnou provizí, hráč něco dostane, bejvalej klub má asi taky nějaký procento a něco nakonec dostane klub no.
zelda
02.01.2017 13:02
#
Jo, určitě manažeři
misinho7
01.01.2017 22:04
#
Baltazar
01.01.2017 20:50
#
To byla velká chyba realu, že ho pustil tak lacino.
Whitemedia
01.01.2017 20:58
#
Torres za 50
H.N.T.
01.01.2017 21:41
#
Tak ten byl aapon v ten moment mozna nejlepsi devitka na svete. Treba Carrol byl za 40, vysoke nemehlo co nedokazalo vubec nic nez par golu v champu. Pokad se plati za kvalitu tak ok, jen me vadi ty castky co se davaji za "talent"...
Slonky Terik
01.01.2017 22:29
#
Higuain 90
1. FC Koln
01.01.2017 22:33
#
Pogba 110
Slonky Terik
01.01.2017 23:05
#
Tak Pogba za tolik musel jít, když ten trh dojebali...
REPLIKATOR
02.01.2017 00:26
#
Bayernista18
02.01.2017 19:53
#
Bakero6
01.01.2017 20:40
#
Sneijder, Guti, Robben...slusna zaloha
nani92
01.01.2017 20:46
#
priemerného Realu
Bakero6
01.01.2017 20:47
#
Slaby trener.
uff
02.01.2017 11:21
#
Nr.Nobody
01.01.2017 20:54
#
a hlavne muj oblibenec Rafael van der Vaart
Rudnevs
01.01.2017 21:08
#
1. FC Koln
01.01.2017 21:19
#
ktory dnes hraje za Midtjylland, ktory v dobe Rafovho prestupu z HSV do Realu Madrid nemal ani 10 rokov existencie alebo pribeh ako sa za 8 rokov dokaze vsetko pretocit
Nr.Nobody
01.01.2017 21:23
#
A koho to sere?
1. FC Koln
01.01.2017 21:23
#
Mna rozhodne nie,skor mi ho je kus luto...
Nr.Nobody
01.01.2017 21:34
#
Kazda doba meni historii.
guzman
01.01.2017 23:17
#
už jen to jméno je cool
Ed_Hazard
01.01.2017 23:25
#
Slonky Terik
02.01.2017 11:08
#
Nebo Kacha Kaladze
Al Capone
02.01.2017 11:44
#
vandertom
02.01.2017 08:39
#
pawelFCB
02.01.2017 11:39
#
vilp
01.01.2017 21:13
#
Zrovna nedávno jsem viděl ten zápas Liverpool - Real Madrid z roku 2009 a na zálohu Sneijder, Lass, Gago byla radost koukat. Čistá hrůza.
>vyřazen z kádru<
02.01.2017 23:50
#
José Antonio Reyes
[ACS]eRw!n
01.01.2017 20:44
#
Tom11
01.01.2017 20:52
#
Pokud si to dobře vybavuji, tak tenkrát mimo něj odešel i Sneijder a zanedlouho je následoval i van der Vaart. Přičemž největší překvapení byl právě Wesley, který měl za sebou slušnou sezonu a tu formu pak potvrdil v Interu, kde byl ústřední postavou v zisku LM. Zatímco Robben dost marodil už v Realu ne?
Tuxedo
01.01.2017 21:00
#
uz v Chelsea
Tom11
01.01.2017 21:07
#
Na ten nízký věk, ale nahrál celkem dost zápasů, bohužel sem nenašel nikde statistiku kolik to bylo minutově
Abstinence
01.01.2017 21:53
#
Zkus www.eurofotbal.cz
SunFells
01.01.2017 21:00
#
vilp
01.01.2017 21:09
#
Sezonu měl za sebou právě průměrnou, vyšla mu hlavně ta první. Robben to měl zase naopak, výborná druhá sezona a následná příprava pod Pellegrinim, kde byl lepší než Cristiano a Benzema dohromady. Navíc se mu skvěle hodil, chtěl ho i udržet, jenže Florentino to viděl jinak. Vtipné na tom je, že za čtyři roky kupoval typově stejného hráče za čtyřnásobek.
Tom11
01.01.2017 21:12
#
Tak já bych řekl, že se hodil jak Sneijder, tak Robben. Ale přesně si nevybavím, zda mu vyšla první nebo druhá sezona. Jen si pamatuji jeho přímáky v dresu Realu a celkově tvorbu hry.
vilp
01.01.2017 21:22
#
Hodil se mu trochu víc než Kaká, ale jinak spíše ne. Pořád je to hráč vhodný spíše pro hru bez míče s rychlým přechodem do útoku.
Tom11
01.01.2017 21:26
#
To je asi na delší diskuzi. Nebyl náhodou Kaká dlouhou dobu zraněný na začátku? A pak tam zanedlouho došel snad Özil. Navíc Sneijder s Xavim by mohli být dobré duo. Xavi drží míč a Sneijder umí zrychlit hru, za mě proč ne
Mateo16
01.01.2017 21:38
#
To bola celkom chyba ze dosiel Ozil. Teraz celkom nechapem toho kto by dal prednost Ozilovi pred Silvom. Za vsetkym hladaj Mourinha
MastourMascarelli
01.01.2017 21:51
#
vilp
01.01.2017 21:56
#
S tím moc nesouhlasím. Mou přišel, věděl, co chce hrát, tak si podle toho přesně vybral hráče, kteří se mu hodili. Proti takové koncepci nic nemám.
Kokesh
01.01.2017 21:24
#
V te dobre to proste vyresit jinak neslo, ta nizozemska enklava musela pryc. Byla to jen otazka penez. Co si tak pamatuji, tak po vsech prichodech jsme meli pres 30 hracu a samozrejme nekdo musel z kola ven, Valdano Robbenovi jeste "vyhrozoval" ze jestli nebude naslouchat nabidkam, klidne ho nezaregistruje nebo vyradi z tymu...
vilp
01.01.2017 21:42
#
Nesmysl. Pokud stavím/upravuji kádr, tak snad z kola ven pošlu hráče, kteří nepodávají dobré výkony, nemají potenciál, jsou za zenitem, nehodí se do týmu typově, jsou problémoví apod. Robben z toho nesplňoval skoro nic, obrovský talent ukazoval ve dvou špičkových ligách, za sebou měl skvělou sezonu, bylo mu 25, trenér ho chtěl a v tom jejich novém "projektu" byl v začátcích jeden z nejlepších. Za těchto podmínek by ho prodal jen blbec, takže Valdanova slova akorát ukazují, jak bylo jeho jednání úplně mimo. Ale Real měl tehdy pořád štěstí, že se k nim nepřidal i Pepe, Marcelo a Higuaín, kteří byli také pošpinění Calderónem.
Kokesh
01.01.2017 22:12
#
To fakt nekdo zpetne lituje odchodu Robbena? Okamzite po prestupu bych to chapal, hral skvele, ale uz nekolikatou sezonu marodi neuveritelnym zpusobem, vice nehraje nez hraje, je neproduktivni...ja lituji jen Angela, typove hrace jako on nenajdeme. Na stranu druhou mame momentalne fantasticky mancaft.

Jak sam pises, tohle byl vylozene projekt Calderona, Sneijder, Vaart, Robben, Drenthe i Huntelaar. Kdyz nakoupis v jednom prestupaku Cristiana, Kaka a Karima, zakonite musis i prodavat...zrovna Pepe, Marcelo i Pipita vsichni prichazeli s dlouhodobou smlouvou, jejich situace byla diametralne odlisna.
vladino10
01.01.2017 22:22
#
Vacsinou premarodi okolo polovice sezóny, ale v momente keď aa vráti je okamžitým prínosom pre hru a aj v teraz je vo forme moznno najlepším hráčom bayernu..aj keď neviem či ma moc zmysel reagovať, po "je neproduktivny" som ten komentár prestal čítať..
Slonky Terik
01.01.2017 22:34
#
Drenthe To bylo slávy kolem něj. Prej novej Ronaldinho
vilp
01.01.2017 22:46
#
Diametrálně odlišná? V tom, že nebyli Nizozemci? Ale u tebe je vždy zábava, jak obhajuješ každý krok vedení. Každopádně, abych se vrátil k tématu, Pepe v roce 2007 podepsal smlouvu na pět let (stejně jako Robben), aby ji poprvé prodloužil až v březnu 2011, kdy mu zbývalo do konce kontraktu už jen rok a pár měsíců. To ti moc nesedí, a to jsem koukal jen na Pepeho, protože jsem si pamatoval, že to tehdy tak nějak bylo, u Pipity a Marcela to možná bude dost podobné (jen hádám), určitě si nemyslím, že oba prodloužili už před odchodem Arjena.
Kokesh
01.01.2017 21:16
#
Neco samozrejme mel, ale podobne si zranenima prochazi momentalne i Bale.

Sneijder mel v RM vyborny zacatek, pak postupne upadal a zezlo prebiral Vaart. Ktery na klub nikdy nekydal spinu po odchodu, narozdil od jiz zminovaneho Sneijdera a Robbena, ti odesli ve zlem.
vilp
01.01.2017 21:20
#
S těmi zraněními na tom jsou cca stejně, oba mají ve Španělsku odehráno kolem 50 % všech možných minut.
Tom11
01.01.2017 21:21
#
říkám, nevím jak to bylo přesně, ale všichni tři na Real rozhodně měli a navíc by se klubu hodili, každopádně je odstřelili a oni pak v jiných klubech (vyjímaje Vaarta) Real předskočili
Mateo16
01.01.2017 21:36
#
Tak zrovna Snejder bol kritizovany az az rozhodne po tom co ukazal na ME to bola sezona skor sklamania. Van der Vaart bol uplne odpisany uz na zaciatku sezony ako prisiel Pelle jeho prezitie bol celkom zazrak.

Odchod Snejdera bol este celkom ok i ked siel neuveritelne hore ale celkom zmenu potreboval horsie je to s Robbenom . Ten mal neskutocnu pripravu a bol vyhodeny z RM nepochopitelne
SunFells
01.01.2017 20:59
#
Aj jsem zapomněl, že tam byl.
PV-maister
01.01.2017 21:01
#
Nikdy jsem mu charakterově nepřišel na chuť. Herně si mě ale získal, hráč, pro kterýho spojení "špatná forma" neexistuje. Kromě jeho a Francka mě nenapadá nikdo, kdo by si s takovou frekvencí zranění dokázal zachovat herní standart na jejich úrovni, ačkoliv Reus si o tenhle post poměrně výrazně řiká .
Tom11
01.01.2017 21:05
#
Marco už by byl minimálně na úrovní Bale či Neymar pokud by nebyl věčně zraněný.
PV-maister
01.01.2017 21:09
#
Já narážel spíš na jeho schopnost neustále se zraňovat a vracet ve výborný formě
Slonky Terik
02.01.2017 11:06
#
Marco už to má snad za sebou
Spasitel
01.01.2017 21:05
#
Robben je jeden z najtalentovanejších hráčov za posledných 30 rokov škoda, že ho tak dorazili zranenia a simulantské sklony
Bakero6
01.01.2017 21:08
#
Presne. Tie simulacie hlavne z rokov stravenych v Madride, tak tomu sa vyrovna len majster remesla Ronaldo.
1. FC Koln
01.01.2017 21:20
#
icka
01.01.2017 21:28
#
1. FC Koln
01.01.2017 22:28
#
Smeje sa fanusik Chelsea, teda klubu, ktory s pomedzi PL co sa tyka simulovania patri ku spicke
icka
02.01.2017 09:34
#
PV-maister
01.01.2017 21:35
#
Vždycky mě dostane, jak je v podobnych duchu schopnej zareagovat člověk, jehož oblíbenej klub má před vlastnim prahem ještě větší bordel
minoLFC
01.01.2017 21:53
#
Gallardo
02.01.2017 00:09
#
Nasrat do huby a pak to s chutí sníst. Dobrou chuť nicotný cirkusáku...
Paty
02.01.2017 07:40
#
Pořád jeho simulace nemají na divadýlko hráčů z La Ligy, především Barcy a Realu. Navíc mnohdy se jednalo o křivdu a bylo vidět škrtnutí, zatáhnutí atd. Když to pak ustojí a nepadne z toho branka, není z toho takový požitek jako z pádu a penalty.
1. FC Koln
01.01.2017 21:18
#
Akoze vtedy nepatril Bayern ku elite? preto lebo nebol tak dominantny ako dajme tomu poslednych 5,6 rokov?Stale bol ale v Nemecku najlepsi. Aj ked titul vyhral Volkswagen..
fantomas
01.01.2017 21:44
#
Dyt mluví o celý Evropě, ne Německu.
ADM
01.01.2017 21:57
#
Tak na jednej strane vtedy v 2008/2009 tuším Bayern fasoval od Barcelony 4-0, čo zrovna na top top tím neukazovalo, ale žeby Real bol v tej dobe nejaký valec a prestup do Bayernu sa dal brať ako krok späť to asi tiež nie.
M0rb1D4S
02.01.2017 09:34
#
Real od nich tu sezonu dostal doma šestku.
Neri
01.01.2017 21:50
#
Myslí momentální elitu. Vezmi si, že na začátku sezóny 09-10 bylo Německo v žebříčku soutěží až na 5. místě, před ním byla i Francie! A právě Bayern ten rok zlomil 8 let bez německého klubu v SF Ligy Mistrů, poslední byl předtím Bayer Leverkusen v 01-02, maximem bylo ČF a Bayern se do ČF za tu dobu dostal jen dvakrát. Prostě v té době nebylo Německo tak na výši, jako je tomu teď, první housle hráli jiné ligy a kluby.
1. FC Koln
01.01.2017 22:23
#
Ja viem ze pred BL bola aj L1, co bola dost hanba (si predstavujem Rudnevsa v tej dobe ). Na druhu stranu, na stadionoch to zilo o cosi viac. Ziadne bojkoty proti Dosenverkaufom, ziadne utoky na autobusy ...skratka sa fandilo. Pravda je ze je to prave Bayern, ktory Bundesligu posunul tam kam patri.
Neri
01.01.2017 22:36
#
Jo, s tím souhlasím, to máš pravdu.
Slonky Terik
01.01.2017 23:01
#
AC tenkrát udávali tempo
Neri
01.01.2017 23:04
#
Jj, AC, Barcelona, a anglické kluby byly v tom zmíněném období asi nejvíc na topu.
ADM
01.01.2017 23:07
#
No podla mna AC v tej dobe (2009 +) uz začalo svoj úpad
Neri
01.01.2017 23:16
#
Však taky mluvím o období 01 - 09, viz předchozí příspěvek..
ADM
01.01.2017 23:17
#
No v tom prispevku sa spominalo aj 09-10...
Neri
01.01.2017 23:23
#
Začátek této sezóny jen v souvislosti s žebříčkem lig, do kterého se počítala jako poslední sezóna 08-09.
Slonky Terik
01.01.2017 23:12
#
AC, Barca, Real, ManU, Liverpool, Inter, Juve, Arsenal,Lyon, Marseille se tam chvíli motalo a Ajax s tím že tenkrát produkovalo světové hráče. To byli asi nejlepší adresy...
Neri
01.01.2017 23:25
#
Za mě asi i Chelsea (místo Marseille), která se v té době zvedla, získala jak tituly doma, tak i v LM reprezentovala anglický fotbal do posledních kol. Hustý, jak se ta karta během pár let obrátila...
Slonky Terik
01.01.2017 23:38
#
A obrátí se znovu, otázkou bude kdo to ustojí. Podívej na Alaves, Vigo, Leeds, Lautern. Teďka Valencia, nedávno my, AC...
1. FC Koln
01.01.2017 23:41
#
Jj, tak AC bolo posledne 3,4 roky naprosto mimo a teraz utoci na CL ...Valencia este tri roky nazad hrala sezonu co sezonu o pohare, doma dokazala porazat jak Barcu tak Real a teraz.
Slonky Terik
01.01.2017 23:46
#
Valencie mě mrzí už kvůli Mestalle. Miluju tyhle strmý stadiony. Navíc krásná historie plná superhráčů. Albelda, Kily, Baraja atd. ..
Rudnevs
01.01.2017 23:43
#
Inak keď už si spomenul Lautern: Nový tréner by sa mohol stať Ciriaco Sforza a mohol by za sebou pritiahnúť aj nejakych švajčiarskych sponzorov.

... to bola taktiež hviezda tých tebou spomínaných čias.
Slonky Terik
01.01.2017 23:57
#
Jj, Sforza mi něco říká, ale nějak nevím kam ho zařadit
Rudnevs
02.01.2017 00:03
#
Kapitán vo víťaznej sezóne pod Königom Ottom. Potom prestúpil do Bayernu
Slonky Terik
02.01.2017 00:09
#
Ale v Bayernu toho asi moc nenahrál, když mi tak neuvízl v paměti
Rudnevs
02.01.2017 00:16
#
Pozerám, že za Bayern hral dokonca dva krát a v Lauterne bol tri krát. Za Bayern dokopy 66 zápasov.
uff
02.01.2017 11:27
#
Krásne roky.
Slonky Terik
02.01.2017 11:43
#
Jak to krásně žilo bez internetu
uff
02.01.2017 11:26
#
Bakero6
01.01.2017 21:36
#
Chinatown prave na CT2. Yes.
Mateo16
01.01.2017 21:42
#
Vidim ze Deulofeu a Jese su na rovnakej vlne . Oni ale dopadli
1. FC Koln
01.01.2017 22:26
#
OT: Sleduje niekto hokej - NHL Centennial Classic medzi Leafs a Red Wings? Ja hej a od prvej tretiny som si sluboval viacej mladici sa moc neprebijaju k zavarom a Detroit hraje hovno makove ako celu tuto sezonu
Alan_Shearer
01.01.2017 22:40
#
Zajimavy
[ACS]eRw!n
01.01.2017 22:50
#
1. FC Koln
01.01.2017 22:52
#
Tak stavka kto je vacsi expert na NHL,ty alebo ja?
imp
01.01.2017 22:52
#
outdoor zápasy vždycky stojej za hovno
1. FC Koln
01.01.2017 22:54
#
Tak samozrejme,hraci su zvyknuty na to cely rok hrat v hale. Ako nie je to vylozene na hovno, snad to Toronto vyhraje. Ale je celkom sympaticke,ze NHL dava tieto zapasy outdoor.
fantomas
01.01.2017 23:31
#
Euphael
02.01.2017 00:17
#
je to komerční sračka...vždyť z těch ochozů nemůžou vidět puk ani piču
Alan_Shearer
02.01.2017 00:41
#
Treti tretina ale paradni
1. FC Koln
02.01.2017 09:07
#
bola, uz som myslel ze to Toronto udrzi po tretej tretine, tak nakoniec po predlzeni ...snad sa ten Detroit do playoff nedostane, uz vlani proti Tampe boli na smiech
vandertom
02.01.2017 09:22
#
Ja jim to play off přeju kvuli te jejich neskutečne serii 25 učasti v řadě.
1. FC Koln
02.01.2017 11:42
#
Jj, ta ich seria je neskutocna a obdivovatelna. Ale oni uz i vlani to mali celkom nahnate. Nebit zosupu formy Bostonu v zavere a brutalnemu vzostupu Flyers v poslednych dvoch mesiacoch by ta ich seria skoncila uz v minulej sezone. Tohto roku som videl celkom dost ich zapasov, niekedy pri nich stala smola,su sice pomerne bojovny tim ale videl som aj take zapasy kde hrali hovno, za cely zapas nemali ani 20 striel a nebolo tych zapasov malo. ako osobne Detroit moc nemusim, stale je to ale original six klub
vandertom
02.01.2017 11:55
#
Podle mě se tam nedostanou. Loni to měli tak tak, naštěstí to dopadlo nejlip jak mohlo. Postup Philly a nepostup Bostonu Letos hraji hovno, odešel akorat Paša a přišel Vanek. Obranu nemaji nic moc no. Larkin je letos slabši, Tatar taky.

Detroit sem letos myslim neviděl snad ani. Jen sestřihy a statistiky. Mně Detroit nevadi. Mam jiny adepty na ,,hate" - Bruins, Cannucks, Pens, Edmonton..moc nemusim ani Islanders a Ducks
1. FC Koln
02.01.2017 12:01
#
Co sa NHL tyka tak ja hrozne nemusim Islanders, Rangers, Devils (ich volam Debils ), Canucks, Flames, Canadians, Ducks, Sharks, Coyotes, Jets, Capitals a Wild. Moc nemusim ani Detroit ale tiez mi nijako extra nevadia,hraju hovno a pokial sa nezdvihnu tak nepostupia v ziadnom pripade. Najradsej mam Kings, Philly, Hawks, Bruins a Leafs. V pohode este celky s Floridy (Panthers a Blesky), Carolinas, pokojne aj ti Pens. Edmonton som mal tiez kedysi velmi rad, dneska o cosi menej. Ale u mna suverenne najvacsi adepti na hate Canucks
vandertom
02.01.2017 12:10
#
Ja jedine Philly, to je srdcovka Devils taky moc nemusim, hrajou divnej hokej. A Montreal taky nemam rad, na ty sem zapoměl. To jsou srači. Naopak sympatičti mi jsou Tampa, LA...celkem to přeji i Jets a Flames, Coyotes, mam rad ty mlady nastupujici hvězdy, to jsou borci. Kromě hráčů Philly mam nejradši asi Marka Scheiffeleho z Jets, Cartera z Kings.
1. FC Koln
02.01.2017 12:40
#
Flyers su dlhodobo velmi sympaticke muzstvo. Aj ked posledne roky zrovna nevychadzali, tato sezona moze byt prelomova. Teraz po sviatkoch sa im trochu prestalo darit ale v noci vybojovali bod na lade silnych Ducks, co sa furt pocita ja s nimi do playoff pocitam, tak na prvu divoku kartu vo vychodnej konferencii. Inak v tejto sezone najvacsia kometa su Blue Jackets,tych som nikdy moc nemusel ale tohto roku hraju velmi dobry hokej :D Devils to su taky podivny klub
vandertom
02.01.2017 13:14
#
Hlavně měli dneska 55 střel na Gibsona a brali jen bod. To je celkem bida. Podle mě teď ta serie nezdaru je zapřičiněna vysokou učasti Masona v braně. Nevim, proč tam občas neda Stolarze, když je Neuvirth zraněnej. Mase bude přetíženej a už teď na to doplacime. Neuvi už trenuje, ale u golmana je ten navrat trochu těžši. Letos taky celkem Ghost stagnuje, typicka druha sezona nováčka. Škoda. Bod z Anaheimu je jinak dobre, na to, že se prohravalo 3-1 už, ale i tak, z tolika střel. Na play off s nama taky počitam, ale už se tam derou Toronto, Tampa, ještě to bude těžky, musime zase začit vyhravat. Teď bude doma Rangers, nejvyšši čas.

Columbus mi nevadi, celkem jim to přeju, ať udělaji nějakej rekord. Maj 15 vyher, ještě 2 a vyrovnaj Pittsburg.
1. FC Koln
02.01.2017 13:23
#
Jj, 55 striel to mala byt jasna vyhra. Vzhladom tomu ze Flyers prehravali o dva goly je bod tak ci tak skvely. Inak solidne takto zmacknut Ducks jasne musi sa vyhravat. Snad to proti NYR date, pre mna hrozne neoblubeny tim, skoro ako Islanders a Debils. To Philly bude hrat doma nie? Samozrejme, brankarov treba obcas striedat, ani takovy Carey Price nechyta zapas co zapas, on vsak chyta vsetko. Akurat ked hrali na San Jose tak sa Mase zranil a hral tam Stolarz dve tretiny a vobec nechytal zle. Co sa tyka playoff tak to bude zase napinave, podla mojho nazoru s metropolitnej divizie postupi 5 timov ako vlani, s atlantickej Canadians,Senators a Tampa. U Toronta to zial na postup este asi nebude, ale ta prestavba im ide dobre a dalsiu sezonu by sa to pokojne podarit mohlo. S Atlantickej ocakavam Pens, Blue Jackets, Capitals a s wild card Philly a Rangers...
vandertom
02.01.2017 13:39
#
Doma Rangers no. Tak Price podle mě muže chytat všechno, ten je lepší jak Mase. Ale my Steva potřebujeme fit na jaro. Neni dobry ho přetěžovat. Stolarz dostal myslim je jednou šanci od začátku. To je malo. Utrčitě je dobrej, na farmě mu to jde. Kdy jindy mu dat šanci než teď. Navíc je přišti sezonu podle mě celkem vysoka šance, že si Las Vegas veme golmana od nas nebo Tampy. Takže je třeba ho začlenit do kadru.

Tipovat play off moc nechci ale bral bych to tak, jak jsi napsal.
Inter Eterno Amore
02.01.2017 14:40
#
Philly ♥ AVS ♥ SHarks ♥
1. FC Koln
02.01.2017 15:26
#
tak isto si myslim ze Stolarz mal dostat viacej sanci. Naviac sa blizi navrat Michala, ktory minimalne vlani ked chytal tak chytal pomerne obstojne
vandertom
02.01.2017 17:21
#
S Masonem se loni skvěle dolpnovali. Kdyt se nedarilo jednomu, tak chytal skvěle druhej a naopak. Mase mel dostat jednou, dvakrat odpocinek minimalne.
patas92
02.01.2017 15:50
#
Za nějaké 3 - 4 roky by mohla být Philadelphia na vrcholu, až se Provorov pořádně vyhraje a dorostou (doufejme) další obránci (Sanheim, Morin, Myers) společně s Ghostem je tam ten potenciál obrovský. Zatím jsou ty hokeje moc velké přestřelky a dostávají moc gólů, aby mohli udělat nějaký lepší výsledek v PO
vandertom
02.01.2017 17:24
#
Morina už čekam v Ačku delši dobu, ale furt nic, mam pocit, že stagnuje, stejně tak Hagg, uvidime. Letos ma Philly na MS 20letych nejvic hračů - 9. Dival jsem se aj na Ottawsky mladiky a ti taky budou docela našlapani za par let. Uvidime. Hlavně mame poměrně mladej utok, do třicitky teměř všechno.
1. FC Koln
02.01.2017 21:11
#
Samozrejme. Ale zaklad je sa do toho PO aj prebojovat, co sa uplynule sezony nebolo pravidlom. Presne suhlasim s tym co pises. Este dodavam ze to je v sucastnosti asi najsympatickejsi tim
patas92
02.01.2017 15:46
#
Flyers
Pipo123
02.01.2017 14:04
#
Coyotes sú najlepší klub
vandertom
02.01.2017 14:06
#
Max Domi je frajer ♥
Pipo123
02.01.2017 14:18
#
Já tam momentálne nemám nejakého favorita, asi jedine Hanzala, som si ich oblúbil v časoch keď tam hrávalo kopec čechov a slovákov, keď ešte mali tie staré dresy, ktoré boli pre mnohých naozaj hnusné, myslím že keď sa hlasovalo za najhoršie dresy v histórii NHL tak to "vyhrali" práve dresy Coyotes. Ale já som tie dresy miloval, strašne sa mi páčili. https://postimg.org/image/rxnzdl725/
1. FC Koln
02.01.2017 15:25
#
Mozno ma niekto bude chciet ukamenovat ale som jeden s tych,ktorym sa prave tehdajsie dresy Coyotes pacili. co sa tyka Coyotes tak mam toho isteho favorita co vandertom, ale ten tim moc nemusim. Uz tam nehraje ziaden Slovak
patas92
02.01.2017 15:34
#
Vždyť tam kromě Laca Nagyho před 10 lety snad žádný Slovák nikdy nehrál
1. FC Koln
02.01.2017 16:03
#
Sak prave
patas92
02.01.2017 16:06
#
Tak jestli to budeš brát takhle vlastenecky, tak za chvíli budeš moct koukat tak maximálně na KHL
1. FC Koln
02.01.2017 16:07
#
Na KHL som nikdy nekukal a nikdy kukat ani nebudem este nejaky mohykani ostavaju az odidu tak kukat budem akurat asi menej fandit inak ale najlepsi Rusi nehraju v KHL ale NHL
Pipo123
02.01.2017 19:57
#
Já keď som ich sledoval tak tam hrával ešte Suchý a Handzuš
vandertom
02.01.2017 17:26
#
Tak ja mam rad celkem Panika, Daňa, Hossu taky. Charu moc nemusim, Sekeru taky ne, Tatar je prej frajirek a k Jurčovi jsem neutralni. A to je u vas všechno ne? Halak s Budajem sou diry
1. FC Koln
03.01.2017 09:06
#
Budaj odchytal niekolko velmi dobrych zapasov v tejto sezone za kralov.
vandertom
03.01.2017 09:32
#
Ja vim, LA jsem videl parkrat letos. Ale je to typickej prumernej golman.
1. FC Koln
03.01.2017 09:49
#
je to priemer, presne. U nas na Slovensku aktualne asi najlepsi golman. Halakovi sa u Islanders vobec nedarilo a uz ho poslali na farmu, po tom co ho zaradili na listinu nechranenych hracov a ani pes po nom nestekol (dufal som ze ho za 24 hodin vezme ten Dallas, ti Fini tam to nie je zrovna istota ). Ale Budaj minimalne ako back-up goaltender (ked sa vrati Quick) je dobry
vandertom
03.01.2017 09:56
#
Jo, Budaj je asi lepši než Zatkoff... Halaka si nikdo nebral, protože ma cca 4,5 milionu caphit. Tebou vzpomenutí Stars maji Niemiho a Lehtonena za dohromady snad přes 10 milionu. U Halaka jsem ani nečekal, že si ho někdo veme.
vandertom
03.01.2017 09:59
#
Niemi 4,5 a Lehtonen 5,9 milionu ročně
1. FC Koln
03.01.2017 10:46
#
vandertom
03.01.2017 11:06
#
Navic chytaji jak totalni looseri.
1. FC Koln
03.01.2017 12:12
#
JJ, videl som ich a oni sa dokonca obcas nesnazia ani chytit chytatelne. Cosi ako Roman v Dortmunde
vandertom
02.01.2017 17:25
#
No, ty sou fakt hrozny.
Slonky Terik
01.01.2017 23:00
#
Až s příchodem Robbena a Riberyho se Bayern zařadil mezi hegemony. I když Arjenovi to zmrdství čiší už z očí, tak talent má více d pánaboha. Druhej Rosa...
Paty
02.01.2017 07:34
#
Za to z tvého příspěvku čiší pozitivní energie a radost z fotbalu.
Slonky Terik
02.01.2017 11:02
#
Gallardo
02.01.2017 00:07
#
Neexistuje klub na světě,který by nebyl krok zpět, když přestupuješ z Realu.
SIRBRANIKE
02.01.2017 03:16
#
Paty
02.01.2017 07:36
#
Po stránce prestiže ne. Hrát za Real je hrát za Real. Ale na druhou stranu...nic si za to ten hráč nekoupí, pokud se zraní a přestoupí do průměrného klubu. Stejně tak další hráči v jiných předních klubech. Pokud mají už odehrané sezóny, výsledky a postavení, pak to něco znamená. Dnes si ani fanoušci skoro nevzpomenou na hráče, co přišli, naskočili do pár zápasů a šli pryč. Hlavně, že hráli za Real.
1. FC Koln
02.01.2017 09:07
#
Existuje. Bayern.
X-bano-X
02.01.2017 10:03
#
pawelFCB
02.01.2017 11:42
#
Al Capone
02.01.2017 11:45
#
Tak to je snad jasný
Gallardo
02.01.2017 12:01
#
Tak samozřejmě že je, ale Cirkusáci si to potřebují občas připomenout...
patas92
02.01.2017 12:07
#
Tak to jsi hodný, žes to kolegům cirkusákům připoměl
Barca1
04.01.2017 08:25
#
Důležité tam bylo to "si"
Paty
02.01.2017 07:32
#
No, dneska by Arjen za 25 z Realu neodcházel, ale není jediný. Píšu to, protože mi to při dnešních cenách přijde už docela směšná částka.

Ale jinak Arjen souhlasím s ním.
ACSMan
02.01.2017 09:45
#
Škoda no v tu dobu jsem měl Real celkem rád - Higuain, Raul, vNistelrooy, Sneijder, vdVaart, Robben, Guti, Robinho, Saviola, Baptista, Huntelaar Dudek a samozřejmě nejlepší Drenthe
blaugrana
02.01.2017 10:55
#
Saviola.
Kubajs888
02.01.2017 11:25
#
Josifek
02.01.2017 12:28
#
Byl to určitě oblíbený Real mezi všemi těmi, co jej nemají rádi. Slabší tým než ten za Schusterovi éry (+/- někdy v té době) nepamatuju..
MastourMascarelli
02.01.2017 14:35
#
Tak ten tím vyhral ligu takže pohoda.
Jerichoo
02.01.2017 19:26
#
To bol najhorsi real co si pamatam. Ta holandska enklava
maxton
03.01.2017 15:56
#
najlepsi bol Heinze :D
Robbie
02.01.2017 11:13
#
Robben je lepší než Bale
Neuminis
02.01.2017 11:22
#
ani ne
Robbie
02.01.2017 11:27
#
ted už né no
Slonky Terik
02.01.2017 11:44
#
Teď už jsou nastejno
Ed_Hazard
02.01.2017 11:51
#
Kurňa, už chcu ligu Kto to má akože vydržať do nedele
imp
02.01.2017 12:04
#
*do středy.. nebo Copa tě nezajímá?
Ed_Hazard
02.01.2017 12:34
#
Ale hej, len začínam závidieť ostrovanom to neustále napätie a tlačenku na čele tabuľky
ADM
02.01.2017 13:25
#
teenz
02.01.2017 17:40
#
TopinB
04.01.2017 13:00
#
minoLFC
02.01.2017 12:22
#
veď dnes sa zas hraje
MastourMascarelli
02.01.2017 14:32
#
La Liga
Rudnevs
02.01.2017 17:58
#
FoFortuna Düsseldorf získala ďalšieho mladíka - prichádza Gökhan Gül z Bochumi, ktorý sa predviedol na minuloročnom Eure do 19 rokov.
peterson91
03.01.2017 23:07
#
V nominaci Realu Madrid na první pohárové osmifinále se Sevillou není Cristiano Ronaldo, trenér Zinedine Zidane bude portugalského střelce šetřit na ligový duel s Granadou. (espnfc.com)

Jako wtf? Šetřit na Granadu...
10FKK
04.01.2017 11:53
#
čemu se divíš?

19. Granada CF 8 0 3 5 8:23 3 už urvala 3 body!!!
Barca1
04.01.2017 12:18
#
A doufám, že urve čtvrtý!
10FKK
04.01.2017 19:07
#
peterson91
04.01.2017 13:00
#
Mě to úplně rozesmálo... vidím nadpis "Sevilla se nemusí obávat Ronalda", tak si říkám, co se stalo a on, že ho šetří na Granadu. Prostě chápeš, na Granadu.
Ed_Hazard
04.01.2017 17:26
#
Asi si ide Zizou jednoznačne po Ligu, na Cope mu asi až tak nezáleží. Iné vysvetlenie nie je proste.

Verí, že to dnes nejako urveme a do odvety kedy sa bude rozhodovať pôjde aj Cris. Si zober že inak by hral za 8 dní 3 matche (z toho 2 sakra ťažké matche).
1. FC Koln
04.01.2017 19:30
#
3 sakra tazke matche,Granada je v tabulka predposledna, cize bude plnit ulohu jasneho favorita!
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.